Odido

Odido

2.7 reviewscore • 140 reviews
G

Overstappen naar Odido? Niet doen !!!

Sinds de vreselijk T Mobile naar Odido de naam hebben veranderd is de service niet langer slecht maar nu echte een ramp! Mijn verbinding met internet verminderde de snelheid met 50%. ik gebruik bekabel internet en het is nog steeds erg slecht verbinding met veel traag. Hier lees ik dat alle antwoorden van Odido klantenservice gestandaardiseerd zijn.

Guy 6 nov 2023
C

Klantenservice Odido is een drama!

Al 5 dagen probeer ik contact te krijgen met de klanten service. Was ineens geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand…..die er niet is! Alles betaald en nog schrijven de het extra af en eisen ze dat ik nog eens extra betaal! Al meerdere keren de betalingsbewijzen doorgestuurd en steeds weer iets anders wat dan zogenaamd niet klopt! Als het nu niet opgelost wordt ga ik echt juridische stappen ondernemen.
Ineens was daar Odido en ineens waren daar de problemen door een slecht administratie van deze onderneming

Chantal 3 nov 2023
K

Eerst T-Mobile nu Odido

Al jaren lang heb ik T-Mobile aangesloten en sindsdien ze over zijn gegaan naar Odido had ik wel wat klachten want het signaal was een paar dagen wat minder. Nu is alles weer goed en moet ik zeggen dat het zelfs beter is dan dat het was. Zie ook dat ze flink aan het adverteren zijn dus dan moet je het natuurlijk ook waar maken. Ben wel benieuwd of de prijzen wat lager blijven dan bijvoorbeeld KPN en Vodafone. Was altijd wel zo dus. Groetjes Karin

Karin 28 okt 2023
P

Odido Sim Only voor 17,50 euro - 10GB internet

Ik kan me totaal nite vinden in alle kritiek wat ik overal lees. Ik had voorheen T-Mobile, dit is nu Odido, prima.... Ik bedoel wat maakt een naamswijziging nou uit. Kreeg keurig een mail dat ik alles kan verlengen qua mobiele abonnement, heb al jaren een Sim Only contract bij T-Mobile dus dat laat ik gewoon zo overlopen. Zoals ik het las ga ik 17,50 euro betalen voor een 2 jarig contract met 10GB aan data iedere maand en 120 minuten bellen. Snelheid ligt op 300 Mbit/seconde dus lekker snel. Heb echt niks waarover ik kan klagen en zal ik ook iedereen aanraden om niet gelijk te mekkeren als er iets niet werkt. Ze hebben zelfs een chat op de site die eerst als chatbot functioneert en daarna wordt je doorgeschakeld naar een medewerker.

Gr. Paul

Paul 24 okt 2023
I

winkel Naaldwijk telefonisch niet bereikbaar

Winkel in Naaldwijk is telefonisch niet bereikbaar. schiet gelijk in de voicemail. Vele malen per dag geprobeerd te bellen, in de ochtend en ook in de middag
Je kan een sms achterlaten maar die wordt ook niet beantwoord.
Heel erg Jammer!
Status van een order kan je niet opvragen bij klantenservice, dan moet je écht bij de winkel zijn. Maar hoe dan??

Inge 24 okt 2023
Z

Verlengings aanbod slechter en slecht signaal

Ik weet dat slechte reviews sneller gegeven worden dan goede, maar schrik toch wel van de slechte score hier.
Maar ik begrijp het wel.
Ik ben al jaren klant bij tele2 geweest, nu verplicht naar ODIDO.
Ik heb de mogelijkheid om gebruik te maken van een verlengings aanbod.
Wat blijkt, het aanbod is slechter als wat ik nu heb.
oude abo is 20GB en 100 min bellen voor 17,95 en mijn verlengings aanbod is 15GB + onbeperkt bellen voor 18,50.
(onbeperkt bellen is mooi, maar heb ik niet nodig)
Ander verlengings "aanbod" is 15 GB + 120 min bellen voor 16,00.

Waardeloos, en dat noem ik geen aanbieding voor een vaste klant die al lang bij tele2 zit.

Dan ben ik beter af bij aanbieding van Simpel, daar is 14GB en onbeperkt bellen voor 10,00.

Contact gehad met Odido, omdat ik buiten dat abo gedoe ook maar 2 streepjes heb terwijl de mast hier zo dichtbij staat dat ik de duiven er op zie zitten.
En bij handmatig netwerkoperator kiezen krijg ik bij het netwerk vodafone NL en NL KPN de melding "Uw SIM-kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe."

Ik krijg een nieuwe SIM kaart toegestuurd, maar aan het verlengings aanbod (dat feitelijk slechter is dan wat ik nu heb) kunnen ze niets doen.

Kan goed zijn dat ik eerder overgestapt ben naar SIMPEL als dat de nieuwe SIMkaart hier op de mat valt.

Zucht 24 okt 2023
T

Prijsverhoging Odido

Al jaren klant bij t-mobile. Sinds het odido is geworden netwerkproblemen. Nu mocht ik ook mijn abonnement verlengen, twijfelde al of ik zou blijven. Op zondag 15 oktober mijn aanbod bekeken, maandag 16 oktober naar de odido shop gegaan en daar kwam mijn maandbedrag ineens 5 euro hoger uit. In de shop konden ze niks voor me betekenen voor korting. Moest met odido zelf contact opnemen. Nou gedaan, ook daar kon ze niks voor me doen. Is toch gek dat er binnen een dag 5 euro prijsverschil zit in je aanbod. Ik heb het zwart op wit. Ze kon me niet helpen. Nou dan moet je ook niet in de mail zetten omdat u al zolang klant bent krijgt u wat extra's. Ik denk dat ik maar helemaal opzeg, want zo ga je niet met een klant om die al 20 jaar klant is!!!

Treffers 16 okt 2023
M

Eerst wat klachten nu goed

Sinds de naamswijziging van T-Mobile naar Odido hebben we wel wat klachten gehad. Met name diezelfde week hadden we soms geen bereik en moesten we meermaals onze telefoon uitdoen en weer aandoen om bereik te krijgen. Nu werkt alles wel weer goed en we zijn al jaren tevreden klant. Als iets niet werkt kan je via de app contact met ze leggen, dit deden wij ook. We zijn goed geholpen en het was eigenlijk een kwestie van wachten omdat Odido wat dingen moest overzetten.

Miriam 16 okt 2023
M

Slecht bereikbaar, onkundig personeel

Slecht bereikbaar en enorm slechte service. Betreft bestaande klant, contractovername aanvraag naar zakelijk abonnement. Termijn van behandeling overschreden vervolgens kan je niemand spreken die verstand heeft van zaken en je met antwoorden kan voorzien waar je wat aan hebt. Je wordt naar een chat gestuurd waar ze je dan wel zouden kunnen helpen, waar vervolgens wordt aangegeven dat er geen adviseurs beschikbaar zijn (3 dagen geprobeerd). Amateursbedrijf sinds de naamswijziging 😱.

Mariska van Meer 16 okt 2023
V

Odido faalt hopeloos als provider

Sinds kort overgegaan op T-Mobile, had daar al jaren een telefoonabonnement naar tevredenheid, daarom over naar TV en internet via glasvezel. Echter alles valt nu tegen: internet is volkomen instabiel, heb er twee versterkers bij die totaal geen functie hebben en het signaal niet versterken. 4G van telefonie is ook een stuk zwakker en TV-kijken moet ik nu via een verouderde Betaversie aap van T-mobile (kennelijk is de odido-tvapp nog niet gereed, het probleem wordt aan mijn LG tv toegewezen). Dit laatste omdat, hoewel wel afgesproken, er geen TV-box met de apparatuur is meegeleverd. Al met al bijzonder veel frustratie en problemen die voorlopig nog niet opgelost lijken...

Vermeulen 16 okt 2023
D

Neem geen abonnement bij Odido!

Sinds Odido er is heb ik buiten geen internet meer en daar bovenop hebben ze ook nog eens zomaar mijn simkaart geblokkeerd ! Kan niet meer bellen en sms'en. Vergoeden doen ze niet. En samen naar een oplossing kijken ook niet. Ik ben blij dat ik binnenkort overstap. En ik ben blijkbaar niet de enigste die hiermee te maken heeft.

Daniela 13 okt 2023
K

iphone 15 pro met odido abonnement

Heb de Iphone 15 pro besteld omdat ik mijn abonnement van T-Mobile mocht verlengen. Dit dus gedaan, moet wel 4 tot 6 week wachten op de telefoon maar kijk er flink naar uit! 128 GB en omdat ik ook altijd T-Mobile thuis had (nu Odido thuis) krijg ik allerlei combikortingen. Heb 4GB internet en 120 belminuten gekozen voor 11,50 euro per maand, wat het totaal maandelijks brengt op 56,50 euro (omdat ik ook de iPhone 15 krijg). Heb er zin in want mijn iPhone X begeeft het bijna. Mooie overzichtelijke site trouwens, de overgang van T-Mobile naar Odido is mij goed bevallen.

Kim 10 okt 2023
S

Retour + verkeerd voorgelicht Odido Leeuwarden

Wat ging er mis? Wat niet... ik wou mijn abonnement verlengen dus ik zondag 1 oktober naar Leeuwarden. Is mij daar verteld dat de Oppo A98 een net zo'n goede camera heeft als de A54. Ook heb ik een hoesje erbij gekocht Wat ontzettend duur is en zeker niet de beste die er is, terwijl dit wel werd gezegd. Ik zou zo'n pinhoesje van hun krijgen.
Ik kom thuis en de telefoon heeft een slechtere camera dan de Samsung A22 die ik nu heb. Oppo A98 verder wel een prima telefoon! Maar de camera wad zoveel slechter dan werd geschetst.

Dus ik vandaag maandag 2 oktober naar Heerenveen om de oppo terug te brengen en de Samsung S23 te nemen. Dit kon niet in deze winkel want "dan klopte de voorraad niet, dat kan alleen in Leeuwarden". Prima ik later op de dag naar Leeuwarden. Kom ik daar werd mij verteld dat de telefoon alleen retour kan met een retourformulier. En ook de accessoires die ok ongewenst betaald had konden niet worden terug genomen. Ik krijg een email één dezer dagen waarmee ik met de code de telefoon op kan sturen. Dit wil ik niet omdat het risico dat de telefoon niet aankomt er is.

Daarnaast werd nog geprobeerd om nog een abonnementje te nemen en zo een tablet te verkrijgen. De kunst is om zoveel mogelijk abonnementen te verkopen want hier krijgen zij provisie over. Het abonnement voor de tablet was één grote mindfck omdat je de tablet dubbel en dwars betaald maar ze brengen het leuk, dat wel. Je merkt dat de medewerkers goed getraind zijn (op psychologisch gebied) om mensen over te halen.

Ik ben erg ontevreden. Ook ben ik voor niks naar Leeuwarden gereden dus een waardeloze service. De integriteit is ver te zoeken bij Odido.

Heel spijtig dit

S. Das 2 okt 2023
B

Een Afschuwelijke Ervaring met Odido

Waar moet ik beginnen? Als ik nul sterren kon geven, zou ik dat doen. Mijn recente ervaring met Odido was een absolute nachtmerrie. Het begon met mijn iPhone 15 Pro Pre-Order, die zonder enige waarschuwing door een technische fout van hun kant werd geannuleerd, slechts twee dagen na mijn bestelling. Dat was nog maar het begin van mijn ellende.

Toen ik mijn abonnement verlengde, beloofden ze me een redelijke prijs van 26 EUR per maand, na bestaande klantenkorting en extra klantvoordeel. Maar wat verscheen op mijn factuur? Een verbijsterende 39.50 EUR. Dat is ruim 13.50 EUR meer dan wat was afgesproken en waarvoor ik getekend had.

Maar het werd alleen maar erger. Ik heb bijna zes uur van mijn leven verspild aan de telefoon, waarbij ik van de ene afdeling naar de andere werd gestuurd. Meerdere keren werd ik zonder enige reden opgehangen. Een klantenservicemedewerker maakte een fout waardoor mijn abonnementskosten opeens 70 EUR waren, wat compleet belachelijk is. Beloftes om terug te bellen werden keer op keer verbroken, zonder enige verklaring.

Uiteindelijk, na talloze discussies heb ik mijn contract weten te ontbinden. Ik ben overgestapt naar KPN, waar ik nu 25 EUR per maand betaal voor dezelfde voorwaarden met een service die wel eerlijk en betrouwbaar lijkt te zijn.

Deze provider heeft niet alleen mijn tijd verspild, maar heeft me ook enorme stress bezorgd. Hun onbetrouwbaarheid en gebrek aan klantenservice zijn ronduit schandalig. Doe jezelf een plezier en zoek ergens anders voor je telecommunicatiebehoeften. Je verdient beter dan deze nachtmerrie van een provider.

Bumper 29 sep 2023
B

Overstap was moeizaam maar nu werkt alles top

Gingen veel dingen mis bij de overstap van T-Mobile naar Odido, had zelfs een dag geen bereik. Nu werkt alles naar behoren en kan ik niet anders dan tevreden zijn over Odido. Het netwerk (zendmasten) wat ze gebruiken is al jarenlang goed en T-Mobile is altijd goedkoper geweest dan KPN en Vodafone! Las ik ook in een andere review, wat 100% klopt.

Bas 28 sep 2023
T

Annuleren van contracten bij overname

Odibo annuleert de lopende contracten van concurrenten die het overneemt.
Vervolgens bieden ze een duurder abonnement aan waarnaar je het lopende abonnement kan overzetten. Conclusie, +100eu per jaar duurder.
Schandalig..... en ook nog contractbreuk....

Bij contact geven ze aan niks te kunnen betekenen.

Eén ster is er één teveel.

Tom 27 sep 2023
m

waardeloos

Update 26/9:
Nogsteeds geen glasvezel. Als het goed is komt eindelijk een monteur 28/9. Wel een factuur sturen!! Oplichters! Als je ze erover belt zeggen ze dat het allemaal functioneert. En dat we gewoon moeten betalen! Wel knap als de monteur nog moet langskomen!

Vanaf juni al bezig met het aansluiten van Glasvezel. Hoe moeilijk kan het zijn. tmobile/odido wijst alleen maar naar anderen. Zelf doen ze niks verkeerd. Ik kan geen afspraak inplannen met een monteur want ze maken geen werkorder aan. Nu wacht ik al 2 weken op een afspraak, ik hang dagelijks 2/3/4x aan de telefoon met odido en gidion en odf. Maar niemand doet wat. Waaaaardeloos!!

moniek pouls 27 sep 2023
P

Niet bereikbaar

Niet bereikbaar alleen als je een nieuw abonnement afsluit
Een groot drama voorlopig zijn ze niet bereikbaar zegt de verkoper die nieuwe abonnementen afsluit kan nog wel 2 maanden duren
Ze kunnen je helemaal niet bijstaan al heb je een hoge factuur.terwijl je toch graag wilt waar het vandaan komt.
Tevens geen overzicht meer van internet gebruik

Peter Geurts 22 sep 2023
T

Odido of Tmobile maakt niet uit blijft echt slecht

Altijd Tmobile gehad verhuisd en op mijn nieuwe adres was ook Tmobile mogelijk werd mij verteld door hun. Eenmaal aangekomen in het nieuwe huis tv en internet pakket ontvangen en je raad het nooit het werkt niet(zeer kort omschreven). Meerdere keren gebeld altijd tientallen minuten in de wacht en van de een naar de andere worden doorverbonden voor vervolgens een lange piep toon te horen. Gdv alweer opgehangen:(
Toen werd het opeens odido en kreeg ik iemand eraan die mij vertelde dat de monteur me binnen 3 werkdagen zou bellen. Bijna 8 dagen verder nog niks gehoord. Abonnement meteen opgezegd en naar ziggo overgestapt. Hier werd ik super geholpen binnen 2 dagen pakketje ontvangen. S'avonds om 22:30 terug komen van werk het pakketje van de buurvrouw gekregen en om 23 uur zat ik op de bank tv te kijken.

Conclusie als je kan kiezen tussen Odido en een video speler met films uit de jaren 80 kies voor de video speler. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Tim 16 sep 2023
J

Odido goedkoper dan Ziggo en KPN

Ben persoonlijk blij met Odido. Zal ook uitleggen waarom dit is. Ik zit al jaren bij kleinere telecomnetwerken als Ben, Simyo, Tele2 en de laatste tijd bij T-Mobile. Reden: het is simpelweg goedkoper als een Vodafone of KPN, simpel zat. Nu Tele2 en T-Mobile gezamenlijk doorgaan als Odido en ze ook internet en tv aanbieden tegen gunstige prijzen, ga ik alles overzetten naar hen. Zeker nu ze ook Viaplay en ESPN gratis geven voor een bepaalde tijd. Daarnaast neem ik de vele combikortingen graag mee. 😎

Vandaag de overstap ingepland op de website dus nu is het afwachten. En ja voor de mensen die gelijk gaan zeuren omdat de klantenservice wat traag reageert of dat de medewerker je niet goed helpt -> alle begin is moeilijk. Het enige mijn inziens wat je ze kwalijk kan nemen is het feit dat de huidige klanten van T-Mobile niet op de hoogte gesteld werden van de naamswijziging. Ik ga in ieder geval wel mee in de Odido trein, goedkoper als een bundel van Vodafone/Ziggo en KPN!

Ps. wel gekke naam. Hoe kom je erop? 😋 Enige leuke aan de naam is dat de naam in spiegelbeeld hetzelfde is. Hoorde ook al mensen roepen Odildo dus ja, dat krijg je. Zolang de prijzen echter beter zijn als de anderen, ga ik daar niet moeilijk over doen. 😇

Jansen 15 sep 2023
S

1 ster is er 1 teveel!

1 ster ⭐️ is zelfs nog 1 teveel! Wat een vreselijk slecht bedrijf! Ik zat in het buitenland en was door mijn GB bundel heen. Bij T-mobile kon je in de app die gewoon beschikbaar bleef een bundel bijkopen. Odido (wie verzint die naam???) heeft gewoon een app die niet werkt, een klantenservice die niet bereikbaar is. 2 dagen lang heb ik aangehoord ‘het is erg druk in de Odido app, waardoor niet alles goed functioneert, probeert u het later nog een keer?’ Gelukkig had ik mijn werk telefoon bij me en heb ik via het hoofdkantoor een nummer gebeld en ben ik uiteindelijk doorverbonden. Nu nog personeel vinden die je vertellen hoe het werkt. Ik kreeg een zweverige dame aan de telefoon die me vertelde dat ze mijn bundel kon activeren voor 1 cent per MB! Gek geworden of zo??? Ik heb dat maar gedaan om de app weer te laten werken en toen bleek dat ik bundels bij kon kopen. Gewoon 0 kennis van zaken.
Ik vraag me af of dit zomaar kan. Ben net (4 maanden geleden) overgestapt van KPN naar T-Mobile en NIEt naar een bedrijf met de naam van een Kinder animatie team…ooooohhhhh Didooooooooo ik ben nu al klaar met jullie!!!!

Sonja Koolen 14 sep 2023
H

Review van Henk over Odido

Ben wel redelijk tevreden over Tele2, toen T-Mobile en nu Odido. Laten we hopen dat het hier wel bij blijft want ben er nu ook wel flauw van qua naamswijzigingen. Al snap ik de 'duidelijke naam' wel want ze verkopen naast mobiele telefoons en mobiele abonnementen nu ook internet en tv voor thuis. De naam T-Mobile dekt de lading niet (dat zou alleen mobiele telefoons zijn). De eerste dag wat problemen gekend maar alles werkt nu weer goed. Ga binnenkort eens kijken of ik ook gebruik ga maken van internet en tv van Odido, is wel een stuk goedkoper dan Ziggo wat ik nu heb. Groetjes Henk

Henk 13 sep 2023
S

Valse beloftes en informatie onverwachte hogekost

Ik nam contact op met tele2 (odido) ivm dat mijn telefoon gerepareerd moest worden ik had de vraag of dit in de garantie viel en niet dat ik voor onverwachte kosten zou staan later na wat speurwerk van de telefoniste (margrita) liet mevrouw weten dat het binnen de garantie viel en ik dus geen onverwachte kosten zou hebben ik heb op dat advies dus mijn telefoon laten ophalen voor reparatie maar ik krijg anderhalve week later helaas een email met daarin een offerte en daaruit blijkt dat het niet in de garantie vakt en ik dus wel moet betalen en anders krijg ik mijn telefoon niet terug dus ik heb gelijk weer gebeld en helaas moet ik als og betalen ookal geven ze aan dat de fout bij hun ligt maar er zit dus niks anders op dan alsnog onverwachte kosten te betalen
Ik zet hierdoor ook zeker 2 abonnementen stop en ga naar iemand anders ik vind dit heeeel slordig en het kost mij nu onverwachts een hoop geld

Stefano 13 sep 2023
K

Zeer slecht bedrijf

Sinds augustus 2023 is mijn maandbedrag ineens verhoogd, zonder toestemming uiteraard. Ze hebben mij niet op de hoogte gebracht. 25 minuten aan de telefoon gehangen voordat er eindelijk opgenomen werd. Krijg ik een mevrouw aan de telefoon die er niks vanaf weet. Hetzelfde is bij mijn vriend gebeurd, die stond ook in de wachtrij met bellen. Werd er bij hem opgenomen, hoor je iemand op een toetsenbord tikken en een collega op de achtergrond bellen. Er werd voor 5 minuten lang niet gereageerd en hij word zo opgehangen. ZEER SLECHTE KLANTENSERVICE! Ook sinds dat ze overgestapt zijn van Tele2 naar Odido slecht bereik, langzaam internet. Als mijn contract is afgelopen ga ik hier weg. Wat een slechte zaak. Ik ben erg ontevreden en raad iedereen af om naar Odido te gaan.

Katja 13 sep 2023
A

Dramatisch

Dramatisch, eerst tmobile nu odildo.

Bij het verhuizen netjes de verhuizing doorgegeven heeft de medewerker van de klantenservice de verhuizing niet verwerkt. In april 1 maand zonder internet in TV thuis want de monteur kon zogenaamd niet eerder komen. Leuk met thuiswerken.

Installeren ging ook verkeerd, monteur moest 3 keer komen. Er zijn ons nieuwe kastjes beloofd. Nu bijna een half jaar verder en nog steeds geen nieuwe kastjes. Storing na storing, slecht bereik, verschrikkelijke klantenservice die zegt dat ze 1 maand niet gaan afschrijven omdat ze geen internet hebben kunnen leveren. 2 maanden later voegde ze dit bedrag gewoon toe aan hun maandrekening. Meerdere keren over gebeld, wij moesten zogenaamd opeens een verhuisbewijs mailen. Ook gedaan, nooit meer iets van gehoord. Wij stappen over zodra het jaar er op zit.

Doe never nooit zaken met dit 'bedrijf'

Aimile 12 sep 2023
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van november 2025.

Over Odido

Er zijn 140 reviews geschreven over Odido op Reviews.nl. Met een 2.7 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.