S

Valse beloftes en informatie onverwachte hogekost

Ik nam contact op met tele2 (odido) ivm dat mijn telefoon gerepareerd moest worden ik had de vraag of dit in de garantie viel en niet dat ik voor onverwachte kosten zou staan later na wat speurwerk van de telefoniste (margrita) liet mevrouw weten dat het binnen de garantie viel en ik dus geen onverwachte kosten zou hebben ik heb op dat advies dus mijn telefoon laten ophalen voor reparatie maar ik krijg anderhalve week later helaas een email met daarin een offerte en daaruit blijkt dat het niet in de garantie vakt en ik dus wel moet betalen en anders krijg ik mijn telefoon niet terug dus ik heb gelijk weer gebeld en helaas moet ik als og betalen ookal geven ze aan dat de fout bij hun ligt maar er zit dus niks anders op dan alsnog onverwachte kosten te betalen
Ik zet hierdoor ook zeker 2 abonnementen stop en ga naar iemand anders ik vind dit heeeel slordig en het kost mij nu onverwachts een hoop geld

Stefano 13 sep 2023
Y

Door een storing bij kpn heb ik geen wifi. Nu heb ik onbeperkt mb’s dus kan ik werken op de hotspot. Na 10gb dagelijks moet ik dit wel opwaarderen per 1gb. Dit is prima maar ik ben login kwijt.
De app WERKT NIET en de website waar je je email in kan vermelden WERKT NIET.

Dus ik bel ze even. Nou even?!
20 min in de wachtrij, doorverbonden weer 10 min in de wachtrij. Ze heeft niks opgelost mn account VERWIJDERD!? In de wacht gezet en OPGEHANGEN!? Dit is toch te absurd ik ben nog nooit zo slecht benandeld door een bedrijf. En eindstand heb ik nog steeds geen extra mb’s.

Yannick 14 sep 2023
S

Ik had precies het zelfde ik bel voor een probleem eerst word ik opgehangen dat accepteerde ik biet dus belde nog een keer toen verbond ze me door en stond ik dik 20 min in de wacht kreeg ik uiteindelijk een shagerijn die mij niet wou helpen uiteindelijk niks verder gekomen en wacht nog steeds op een telefoontje terug die beloofd is

Stefano 15 sep 2023
K

Zeer slecht bedrijf

Sinds augustus 2023 is mijn maandbedrag ineens verhoogd, zonder toestemming uiteraard. Ze hebben mij niet op de hoogte gebracht. 25 minuten aan de telefoon gehangen voordat er eindelijk opgenomen werd. Krijg ik een mevrouw aan de telefoon die er niks vanaf weet. Hetzelfde is bij mijn vriend gebeurd, die stond ook in de wachtrij met bellen. Werd er bij hem opgenomen, hoor je iemand op een toetsenbord tikken en een collega op de achtergrond bellen. Er werd voor 5 minuten lang niet gereageerd en hij word zo opgehangen. ZEER SLECHTE KLANTENSERVICE! Ook sinds dat ze overgestapt zijn van Tele2 naar Odido slecht bereik, langzaam internet. Als mijn contract is afgelopen ga ik hier weg. Wat een slechte zaak. Ik ben erg ontevreden en raad iedereen af om naar Odido te gaan.

Katja 13 sep 2023
Y

Dat trage Internet klopt helemaal! Ze hebben het Tele2 unlimited abonnement ( bij Tele2 €25,= voor 150mb/sec) nu omgezet naar Unlimited start van ODIDO (10mb/sec. en €28,24) Nogal een verschil, hè?
Wil je die van 300 mb/sec. dan moet je het duurdere abonnement hebben bij ODIDO. 32,50 of zo iets...
OZO!

Yv 26 sep 2023
B

Met Tele2 nooit problemen gehad.
Sinds Tele2 is overgegaan naar Odido, opeens een zeer traag internet plus een plotselinge prijsverhoging van 10%! Kennelijk kan dit dus zomaar met een contractueel afgesproken prijs?
Ook de app werkt niet en blijft blanco...dus extra MB ophalen is onmogelijk.
Schandalig.

B. Vermeer 28 sep 2023
A

Dramatisch

Dramatisch, eerst tmobile nu odildo.

Bij het verhuizen netjes de verhuizing doorgegeven heeft de medewerker van de klantenservice de verhuizing niet verwerkt. In april 1 maand zonder internet in TV thuis want de monteur kon zogenaamd niet eerder komen. Leuk met thuiswerken.

Installeren ging ook verkeerd, monteur moest 3 keer komen. Er zijn ons nieuwe kastjes beloofd. Nu bijna een half jaar verder en nog steeds geen nieuwe kastjes. Storing na storing, slecht bereik, verschrikkelijke klantenservice die zegt dat ze 1 maand niet gaan afschrijven omdat ze geen internet hebben kunnen leveren. 2 maanden later voegde ze dit bedrag gewoon toe aan hun maandrekening. Meerdere keren over gebeld, wij moesten zogenaamd opeens een verhuisbewijs mailen. Ook gedaan, nooit meer iets van gehoord. Wij stappen over zodra het jaar er op zit.

Doe never nooit zaken met dit 'bedrijf'

Aimile 12 sep 2023
Reageer
B

Onnauwkeurigheid en gebrek klantenservice

Mijn ervaring met Odido is op zijn zachtst gezegd teleurstellend. Afgelopen zaterdag besloot ik mijn vier T-Mobile abonnementen om te zetten naar Odido Samen Unlimited (Unlimited Plus) met de belofte van nummerbehoud. Wat volgde was een reeks fouten vanuit Odido.

Tot mijn verbazing ontving ik vandaag twee simkaarten met compleet andere nummers. Bij navraag bleek dat er twee extra nummers aan mijn account waren toegevoegd. Een poging tot contact met de klantenservice resulteerde in het inmiddels bekende bandje dat waarschuwt voor langere wachttijden - ironisch genoeg een standaardervaring in mijn korte tijd bij Odido.

Toen ik eindelijk in gesprek kwam met een medewerkster, erkende ze de fout. Echter, na 40 minuten in een poging tot oplossing, kwam ik erachter dat mijn abonnementen nu zijn omgezet naar vier andere, individuele abonnementen (duurder), dan gevraagd, met een looptijd van twee jaar, in tegenstelling tot het ene jaar dat ik had aangevraagd.

Om het nog erger te maken, na anderhalf uur in de wacht te hebben gestaan, werd de verbinding zonder waarschuwing verbroken, precies op hun sluitingstijd. Geen oplossing, geen excuus, gewoon einde gesprek.

Dit is Odido: onnauwkeurigheid, inefficiëntie en een totaal gebrek aan klantenservice. Voor iedereen die overweegt naar Odido over te stappen: denk twee keer na.

Bjorn 11 sep 2023
B

Nu een dag na mijn oorspronkelijke klacht over de onaanvaardbare service van Odido. Tot nu toe is er nog geen officiële reactie ontvangen van het bedrijf. Mijn pogingen om de zaak op te lossen hebben alleen maar geleid tot meer frustraties.

Hoewel ik kan waarderen dat elke medewerker die ik aan de lijn heb gehad vriendelijk en beleefd was, is de incompetentie van het bedrijf ronduit schokkend.

Zojuist nogmaals gebeld naar de klantenservice van Odido. Na een bijna 50 minuten durende wachttijd kreeg ik eindelijk een medewerker aan de lijn. Laat me dit duidelijk stellen: Ik moet als klant niet het bedrijf hoeven uit te leggen wat voor abonnementen zij aanbieden. Het feit dat een medewerker online moest zoeken naar hun eigen diensten is een toonbeeld van een ernstig gebrek aan training en professionaliteit.

Na alles tweemaal te hebben uitgelegd, beloofde de medewerker het probleem met een collega te bespreken en mij terug te bellen. Echter, toen hij terugbelde, was het op een ander nummer dan we hadden afgesproken. Dit resulteerde in nog eens 20 minuten wachten nadat ik zelf terugbelde.

De volgende medewerker die ik sprak leek eveneens onzeker, en hoewel hij beloofde de volgende dag terug te bellen met een oplossing, ben ik hier niet gerust op.

Met inmiddels bijna 3 uur aan de telefoon zonder een concrete oplossing te hebben, is mijn frustratie met Odido alleen maar toegenomen. Het lijkt erop dat het bedrijf niet alleen administratieve problemen heeft, maar ook een ernstig gebrek aan opleiding en communicatie binnen hun klantenserviceafdeling. Wat een teleurstellende ervaring met een bedrijf dat ik hoopte te vertrouwen.

Hoewel het personeel duidelijk zijn best doet binnen de beperkte middelen die hen worden geboden, heeft Odido gefaald in het leveren van basis klantenservice. Het niet kunnen leveren van een simpel abonnement en het laten wachten van klanten voor bijna 3 uur zonder oplossing, is een duidelijke indicatie van diepgaande operationele problemen.

Odido, het probleem ligt niet bij uw eerstelijnsmedewerkers. U moet dringend kijken naar uw interne processen, trainingen en systemen. Uw klanten, maar ook uw personeel, verdienen beter dan deze circusvoorstelling van administratieve chaos. Wat ooit een simpele overgang naar een nieuw abonnement had moeten zijn, is veranderd in een nachtmerrieachtige klantenervaring. U heeft veel werk voor de boeg.

Bjorn 12 sep 2023
I

Al even nutteloos als Tele-2

Odido was plotseling een feit. Bestaande klanten ontvingen geen aankondiging van deze wijziging. Laat m.i. zien hoe het bedrijf zijn klanten ziet.
Overzetten van Tele 2 naar Odido app is niet geautomatiseerd. Werkt niet met dezelfde login. Eerdere ervaringen met Tele 2 en resetten wachtwoord hebben geen vertrouwen gegeven. Gezien alle ervaringen tot nu toe, wacht ik maar met het installeren van die app. Wat een ellende.
Klantenservice die geen idee heeft.

I. 11 sep 2023
Reageer
L

Ze hadden het onderschat

Was wel even een gedoe volgens mij en heb ook het idee dat T-Mobile de naamswijziging heeft onderschat. Veel dingen werkte even niet meer en het feit dat je geen contact kreeg met de klantenservice, zegt genoeg. Nu werkt alles wel weer goed gelukkig dus neem aan dat ze dag en nacht alles gingen updaten. Ben wel blij met de naamswijziging.

Larrs 9 sep 2023
F

Hoe kom je erop, "Odido" de naam van Polski sklep zijnde een in NL gevestigde supermarkt. Verder geen bericht ontvangen van noch T-mobile (mijn aloude provider), noch van Odido. Hun Odido shop is gesloten en onbekend is het openingstijdstip. Chatten lukt nu ook niet, ik voel me erg slecht behandeld als klant. Jammer genoeg ben ik geen uitzondering gezien het grote aantal negatieve reviews.

Frits Werner 11 sep 2023
E

Slordige omgang met klanten

A) klantenservice is niet te bereiken
B) site werkt niet goed; niet op pc of Android
C) nieuwe telefoon wordt per reguliere post verstuurd. Bij ‘niet thuis’ reactie tekent de postbezorger zelf voor ontvangst, en moet je zelf maar zien waar de telefoon is afgeleverd. Voorheen (lees: bij T-mobile) werden de telefoons per koerier afgeleverd.
D) klanten van T-mobile zijn vooraf niet ingelicht over de overname van Odido, slordig!

In 1 woord: wat een slordige club!

Eef 8 sep 2023
H

Sinds omzetting van tmobile naar odido slecht tot geen internet via 4g voor thuis. Diverse keren gebeld maar een oplossing komt er niet. Lijkt wel op eens bedacht laten we eens wat anders op het pand zetten en de klanten zitten met de ellende. Klanten service is amper te bereiken je moet eerst een half uur wachten...

Harry 8 sep 2023
J

Al 3 maanden probeer ik mijn bewind uit hun systeem te krijgen, al 3x de beschikking gemaild, ik hoor er niets over terug en de helpdesk is incompetent en helpt totaal niet, ik sta nog steeds onder bewind bij t mobile. Abonnement opgezegd, word door de helpdesk van kasje naar de muur gestuurd. Niemand is behulpzaam..

Johan 9 sep 2023
D

slecht bereik de laatste tijd

een bericht achterlaten op de website heeft geen nut, dan kan je nog weken wachten.
Internet en bellen slecht bereik tot vrijwel geen, als dit zo blijft ga ik zo snel mogelijk opzeggen. Ik heb maar 4 abonnementen dus dat is wel de moeite waard.
Jammer na 2O jaar tmobile en voorheen nog 5 jaar Ben

Daan 6 sep 2023
S

Ze zijn gisteren begonnen met Odido, althans voor het publiek. Zijn duizenden mensen die vragen hadden of beginnersproblemen. Dat zal de reden zijn van het slechte bereik. In principe wel slecht inderdaad dat ze het niet even hebben aangekondigd of heel veel callcenters voor de eerste week hebben ingezet. Maar komt dus wel goed, geef het even tijd.

Sander 6 sep 2023
A

Blijkbaar zijn tele2 en T-Mobile verder gegaan onder de naam odido. Los van een suffe naam is er sinds de niet aangekondigde fusie geen bereik meer en geen mobiel internet. App werkt niet en klantenservice niet te bereiken. Bij Tele 2 nooit problemen gehad. Bestaande klanten zijn het blijkbaar niet waard. Ga snel op zoek naar een andere provider en verlaat dit zinkende schip.

Auke 7 sep 2023
R

geen monteur gezien

Leuk die naamsverandering, maarre.... begint meteen al met een teleurstelling.
Vandaag met Guidion een afspraak ingepland met de monteur dat onze verouderde Draytek router omgewisseld zou worden met een modernere.
We konden de monteur 6 september tussen 12.00 - 16.00 uur verwachten.
Zou je binnen 24 uur annuleren of niet thuis zijn, dan zou T-Mobile (Odido) dit bij je in rekening kunnen brengen.
Tja, nu is het dus na vieren en ik heb nog geen monteur gezien.... Rare zaak dit!
Kan ik dit Odido nu ook in rekening brengen?
Ik kan me voorstellen dat de monteurs het razend druk hebben, maar als het uitloopt, laat dan in ieder geval iets van je horen...

Richard van den Heuvel 6 sep 2023
Reageer
L

Slechte verandering, vooral communicatie een ramp

Ik heb er niet om gevraagd om over te stappen naar 'n andere provider. Met de meest achterlijke naam Odido. Valt mij echt heel vies tegen na ruim 18 jaar klant te zijn bij T-Mobile. Eerder nooit van gehoord. Dus weet niet of ik dat positief moet vinden.
De communicatie is in ieder beneden peil.
Kijk het even aan, bevalt het niet stap ik over met nummerbehoud.

L 6 sep 2023
E

Jullie blokkeren mijn sim voor de zoveelste keer. En gaat zo veel mis bij jullie. Chatservice geeft de melding dat er niemand bereikbaar is (ook tijdens werkuren) en sluit steeds af. De flow klopt niet. Op de mail krijg ik alleen automatische antwoorden die helemaal niet aansluiten op mijn bericht. Telefonisch nemen jullie niet op en sluiten jullie het gesprek na 20 minuten. Elke maand is er weer iets, en ik kan gewoon geen mens te pakken krijgen. Machteloos sta ik...

Emma 6 sep 2023
M

Ik heb constant geen netwerk, bellen doet het niet. Internet daarin tegen ook niet. Af en toe heb ik heel even bereik, en dan probeer ik ook meteen de klantenservice te bellen. Maar na 5 minuten verbreekt de verbinding omdat ik dan weer geen netwerk heb. Dus ik kan nu niemand bereiken. Dit is sinds gisteren al en ik word er ontzettend moe van.

Melanie 6 sep 2023
R

Inderdaad een erg slechte klantenservice. Oprecht een van de stomste klantenservice die ik maar ken. Ik wil alleen mijn abonnement verlengen met een nieuwe telefoon. Ik vraag hoe dat werkt in de nieuwe app, ze geven me aan om op verlengen te klikken. Ik zie het niet staan en leg ze uit dat ik wel naar de shop kan, vervolgens zeggen ze dat die nog niet geopend is😂 hoe willen ze dat ik dan op verlengen klik?! Als ik nog geen telefoon kan kiezen omdat de shop nog niet geopend is. Vervolgens wil ze voor mij die telefoon abonnement afsluiten, hierbij heb ik aangegeven dat ik dan 2 abonnementen heb lopen en dat dat niet de bedoeling is😂. Echt zo stom

Roy 6 sep 2023
T

Ik kan niet meer bellen sinds 2 dagen. Ook de klantenservice kan ik niet bellen. Hier wordt automatisch de verbinding verbroken. Er wordt aangegeven dat mijn factuur niet is betaald, terwijl dit wel zo is. Via een andere telefoon probeer ik de klantenservice te bereiken, maar is een zeer lange wachttijd.

Trees 6 sep 2023
r

De dag van transitie en mail sturen als notificatie is echt pruts werk van de professional hier achter. Als het allemaal zou werken zou dit de wond wat helen, maar de app is niet toegankelijk meer, ik kan niet meer in mijn tele2 account en mijn t-mobile heeft ineens geen gegevens meer beschikbaar... echt de persoon die verantwoordelijk is voor deze transitie mag nog even terug naar school. Verschrikkelijk dit.

remondo goedkoop 7 sep 2023
F

Odido app??

Ze hebben een nieuwe app uitgebracht. zou mooi zijn als die ook gewoon werkt. Heel veel: Er is een fout opgetreden. Belminuten niet zichtbaar, volgende abonnement niet zichtbaar. pincode invoeren leidt tot: pincode klopt niet. hij klopt wel alleen moet je het eerste cijfer 2 maal doen.
Maar het ergste is: tijdens de chat ineens eruit gegooid zonder een antwoord gekregen te hebben.

F.H. Flos 6 sep 2023
N

Tele2 is het weer zo aan het verprutsen dat ze weer een nieuwe naam nodig hebben. Altijd gedonder daar, altijd gezeik. Als ik een dildo had willen hebben ging ik wel naar een ander soort winkel, nu weer dit. Fijn dat wij als klant ook verwittigd worden, leuk ook allemaal die nieuwe app die niet werkt en helemaal anders is, telefonisch niet te bereiken de chatbot krijgt error; beloofd weer veel goeds voor odildo

Nikita 6 sep 2023
D

Zeer slecht heb een thuis en mobiel abonnement en kan het niet samen voegen terwijl alles in orde was heb ik nu alleen maar problemen wat een rotzooi!! Hoop dat dit snel wordt opgelost anders zeg ik alle 2 de abonnementen op !!

Zorg dat het werkt anders gaan jullie veel klanten verliezen het is al van tele 2 naar 't mobile en nu odido verschrikkelijk waar hoort het op?

Dicky 6 sep 2023
N

App is een drama!!!!
Ik heb een viertal abonnementen, die in de t-mobile app overzichtelijk waren en waarin je gemakkelijk kon switchen. In de nieuwe Odido app worden alle gegevens van de verschillende abonnementen door elkaar gegooid! Drama dus want niets klopt!!!
MB'S per abonnement springen onderling over.
Daarnaast weinig rekening gehouden met betrouwbaarheid door van de een op andere dag over te gaan! Na jarenlang klant geweest te zijn, duidelijke twijfel of ik nog bij deze provider wil blijven.

Natascha Janssen 6 sep 2023
H

Wat een waardeloze app (ook na de update). Jullie moeten snel een nieuw dev team gaan zoeken.
Ik kan mijn abonnement niet meer wijzigen. Mijn klantvoordeel is er ineens niet meer (terwijl alles hetzelfde zou blijven) en mijn facturen mag ik niet inzien want ik zou geen contractant zijn. Zal ik maar gelijk stoppen met betalen dan? Zo blij dat ik 25-12 een overstap naar een andere provider kan gaan aanvragen.

Herre 6 sep 2023
R

Odido

Jammer geen voor aankondiging voor bestaande klanten. Maar goed van 2 bedrijven 1 maken gaat nu eenmaal gepaard met een nieuwe naam. Ik ga het zien of odido mij net zo tevreden zal houden als 10jr t-mobile. Wat ik wel vreemd vindt is dat dit een review pagina is voor odido dat sinds 05-09-2023 dus bestaat en dat hier ook reviews te lezen zijn van maanden terug

R.Bronius 5 sep 2023
M

Was zeker een verrassing ja, ben zelf al jaren klant en had dit ook niet verwacht. Oudere reviews zijn van T-Mobile en Tele2 als ik zo lees, is ook wel logisch want het is een naamwijziging. Wel goed dat ze dat ook nog tonen, hebben 'potentieel nieuwe klanten' in ieder geval een beeld van hoe het eerder er aan toe ging.

Maurice 5 sep 2023
A

Ik ben net als vele anderen automatisch van tele-2 naar Odido overgezet en probeer al 2 dagen contact te leggen omdat ik geen internet meer heb.
Er is een chatbot die eindigd in een loop met een link naar de community website, echter deze site is offline.

Telefonisch contact lukt niet omdat de wachttijden zo lang zijn.

Ook is het mij niet duidelijk wat er aan mijn abonnement veranderd, dat is naast dat ik uberhaupt geen bereik meer het probleem waarvoor ik contact zoek.

Adida 6 sep 2023
j

Karige fusie. Geen informatie vooraf over de fusie, natuurlijk duizenden mensen die hier vragen over hebben dus de lijnen hangen vol. Slechte en trage site waar je niks kan vinden met een slecht functionerende chatbot die zo vriendelijk is gemaakt dat je geen normaal antwoord op je vraag kan krijgen. Mijn internet ligt er helemaal uit en ik kan op gen enkele manier contact krijgen. Dan maar overstappen.

jan 6 sep 2023
L

Ineens krijg ik nu een mail dat Tele 2 niet meer is. Maar ik kan ook niet op Odido inloggen want hij kent mijn account niet, een nieuw wachtwoord instellen lukt niet want eenmaal op bevestigingen drukken bij algemene voorwaarden etc lukt niet. Dus ik kan niets meer inzien. Terwijl ik mijn abonnement moet wijzigen.

Jammer dit. Ik verwacht actie vanaf jullie kant!

Lotte 7 sep 2023
I

Odido veel pakketkeuze

Moet zeggen dat ik 11,50 per maand voor 4GB internet en 120 belminuten nog wel aardig aan de prijs vind (wel tegen hoge snelheid). Zijn veel telecomproviders die goedkoper zijn. Vind het wel mooi dat ze ook veel unlimited pakketten verkopen en dat je tevens de snelheid kan bepalen. Ik ga erover nadenken om over te stappen want het lijkt me wel fijn om mijn telecomprovider hetzelfde te hebben als mijn internet/tv provider. Wel fijn dat je combikorting krijgt en heb al gezien dat de prijzen van Odido internet/tv een stuk goedkoper zijn dan bijvoorbeeld KPN. Wat denken jullie van Odido? Kan er nog maar weinig over vinden op internet? Las wel dat ze 6 miljoen klanten hebben waardoor je haast zal denken dat het wel goed moet zijn.

Irene 5 sep 2023
Reageer
S

T-Mobile is Odido?

Ik las vandaag op het nieuws dat T-Mobile is overgenomen door Odido? Of is het gewoon een naamswijziging? Het is mij nog niet helemaal duidelijk. Momenteel heb ik geen T-Mobile maar ik zat te denken om een sim only van T-Mobile te nemen. Dit moet ik nu doen bij Odido? Hopelijk is er niks veranderd want ik had me net helemaal ingelezen in T-Mobile..

Sammy 5 sep 2023
E

Als ik het goed begrijp betreft dit uitsluitend een naamsverandering. Je hoeft dus niet bang te zijn dat het een heel ander bedrijf is. Het is gewoon hetzelfde bedrijf met een andere naam. Er zal dus waarschijnlijk niet veel veranderen. Hopelijk heb je hier wat aan.

Ed de Roon 5 sep 2023
M

T-Mobile en Tele2 zijn samen gegaan onder de naam van Odido. Altijd blij klant geweest van T-Mobile (mobiel en ook thuis) dus we gaan het zien. Neem aan dat ze nu alleen maar groter zijn geworden en dat het de klant ten goede komt. Wie weet kunnen ze nu echt de strijd aangaan met Ziggo en KPN. Las ergens dat ze sowieso al een paar miljoen klanten hadden.

Maurice 5 sep 2023
E

Odido review

Ik heb zojuist vernomen dat ik nu een Odido abonnement heb. Voorheen had ik altijd T-Mobile en was hier altijd zeer tevreden mee. Volgens mij is er niet veel veranderd. Wel een nieuwe website, app en uiteraard naam. Op de website van Odido zie ik dat ze vier verschillende ongelimiteerde abonnementen hebben. Unlimited Start, Unlimited Basis, Unlimited Plus en Unlimited Premium. Het is mij nog niet geheel duidelijk welke ik nu heb. Ik ga straks even met de klantenservice bellen en dan zal het allemaal duidelijk worden. Bij T-Mobile was dit ook altijd goed geregeld. De naam Odido is wel even wennen, klinkt nog een beetje gek in de oren, maar dit zal een kwestie van gewenning zijn.

Deze Odido review kun je dus eigenlijk beschouwen als een T-Mobile review. Ik denk dat er niet veel veranderd. Alleen een andere naam. De website van Odido ziet er in ieder geval erg goed uit. Veel mooier dan de vorige website. Dit geldt ook voor de Odido App. Deze is al te downloaden. De kleurstelling vind ik ook erg mooi, maar niet heel belangrijk. Als Odido gewoon net zo goed als T-Mobile is, ben ik een tevreden klant en daar ga ik wel vanuit!

Ed de Roon 5 sep 2023
A

Er verandert inderdaad niets, jammer genoeg...! Vanaf het begin ellende bij T-mobile of hoe ze dan nu mogen heten. Vannacht zag ik dat het lampje van mijn TV-box aan was. Ik kreeg er meteen geen goed gevoel bij. De vorige keer dat gebeurde was mijn TV die nacht geupdated, en kon ik meteen geen TV meer kijken. Het duurde een hele dag voor het was opgelost. Nu was er wat anders aan de hand; er staat een vraag op het scherm of mijn Persoonlijke Kijkgegevens mogen worden gebruikt. Ik kan er niets mee, geen beweging in het scherm te krijgen! Het staat er nu nog, dus weer geen TV-kijken vanavond of nog langer? En de klantenservice kan ook niks, weet niks, geen oplossing in zicht!

Annette 7 sep 2023
S

Abonnement verlengen

Ik wilde telefonisch mijn abonnement opzeggen, ik had zoveel mazzel met een top medewerker van de klantenservice aan de lijn Esabella.. WAT EEN TOPPPERD!! Super lief en vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Ze had geregeld dat ik mijn abo kon behouden voor een fijne prijsje en mijn dag kan niet meer stuk. Bedankt Tele2 en Esabella de toppertje

Samia zahdi 3 aug 2023
Reageer
R

Let down by tele2

De geschillencommissie.nl.
Hier kunt u officiële klachten indienen....bedankt Tele2 voor uw nutteloosheid in het zorgen voor uw klant die 2 jaar lang voor het contract met de hoogste kosten heeft betaald. Je hebt me deze week zo teleurgesteld.
U had 2 kansen om me te vertellen dat internationale creditcards niet kunnen worden gebruikt om nieuwe bestellingen te plaatsen (ik heb zelfs twee keer gevraagd of dat de vertraging was), maar incompetentie aan uw kant betekent dat mij twee keer is verteld dat alles in orde was en dat ik moest wachten. Dan annuleer je mijn bestelling zonder eerst contact met mij op te nemen. Hierdoor heb ik de kans op een actieaanbieding van Samsung verloren. Ik wist dat het zou gebeuren, probeerde je te waarschuwen en je hebt me gewoon verkeerd geïnformeerd en me op de ergst mogelijke manier teleurgesteld.
Deed toen absoluut niets om het goed te maken 😡🤷‍♂️😭
UITERST TELEURGESTELD EN BOOS

Raj 24 jul 2023
Reageer
R

Zakelijk abonnement opgedrongen gekregen

11-2022 geprobeerd een zakelijk abonnement af te sluiten.
Ging niet, had mij vergist abonnement bij KPN liep nog.
Niks meer over gehoord geen sim kaart ontvangen.
Maar deze maand zag ik op mijn zakelijke rekening dat ze wel geld af aan het schrijven zijn.
Gebeld met de vraag waarom ze geld af aan het schrijven zijn.
Was vanwege mijn abonnement???

Ik heb ze uitgelegd hoe en wat.
Dik een kwartier in de wacht gestaan.
Antwoord was helaas kon niks voor mij doen bedenktijd was over.
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik daar niet met eens ben.
Aangegeven dat ik niets over het abonnement heb ontvangen geen sim kaart heb, waarmee ik niet eens gebruik kan maken van het zogenaamde abonnement.
Maar helaas kon evengoed niks doen.
Dus ik weer aangegeven dat het zogenaamde zakelijke abonnement heeft niet eens het goede nummer heeft.
Na ze kon wel zogenaamd zorgen dat ik het abonnement met nummer behoud zou kunnen krijgen.
Weer aangegeven dat het niet mogelijk is omdat ik inmiddels een abonnement bij KPN heb lopen, omdat ik er vanuit ging dat het abonnement bij hun niet kon worden afgesloten.

Maar helaas mocht niet baten was niets meer mogelijk.

Dit pik ik niet, heb alles via mijn bank laten terugstorten en hun geblokkeerd.

Ze zoeken het zich maar uit, dat ze er maar een rechtzaak van maken.
Kan mij niet voorstellen dat ze dat rond gaan krijgen.
Dit soort praktijken mogen ook hun niet doen.
Is pure oplichting....

Rens 21 jul 2023
Reageer
G

Kost weinig maar is dan ook niets

Van de ene op de andere dag zonder aankondiging mijn webmail op inactief gezet. Geen tijd om mailadres wijzigingen door te geven. Niets. Helpdesk ongeïnteresseerd (krijgt de klacht waarschijnlijk veel vaker over zicht heen) en is in ieder geval echt niet van plan iets te betekenen. De laatste keer dat ik daar ooit wat afgesloten heb. Wegblijven dus.

Gerard Houweling 13 jul 2023
Reageer
R

Nooit aan beginnen

De provider is dan wel goedkoop,maar dan tevens ook de slechtste ooit ,zelf Youfone is nog beter niet veel maar toch , klantenservice,tja daar werken alleen mensen die nog geen groter iq hebben als een gemiddelde doperwt ,zou zeggen zoek snel verder online.nl is daar tegen stukken beter klantenservice daar dikke 10 .

Richard bosveld 24 jun 2023
Reageer
C

T Mobile oneerlijk

Binnenkort mij telefoon abonnement afgelopen bij T Mobile. Mag als klant verlengen krijg ik te lezen in een mail van hun. Nou da's aardig, maar als ik verleng moet ik wel 2 euro meer betalen per maand. Nou als dat geen oplichterij is dan weet ik het ook niet. T Mobile weet haar klanten wel te naaien.

Cor 20 mrt 2023
Reageer
M

5 gb vakantiebundel 2 dagen plezier

Ik heb een 8 gb abonnement en kwam tekort op vakantie in Zweden. Ik krijg een SMS van T-mobile of ik extra mb's wil kopen. Ik koop 5 gb extra want de vakantie duurt nog even. Dan blijkt die 5 gb maar voor 2 dagen geldig te zijn want dan gaat mijn nieuwe maand
an mijn abonnement in. Niks extra vakantie gb. Gewoon bestolen. Dag geld, dag 5 gb.

Martin Reinieren 13 feb 2023
Reageer
J

Zeer lang wachten

Er is glasvezel aangelegd afgelopen zomer en na drie keer iemand aan de deur gehad te hebben om over te stappen heb ik besloten zelf te bellen om over te stappen.
Dit was in November en waarschijnlijk voor de kerst nog aangesloten worden.
Bericht gekregen dat dit niet haalbaar was en op 9 januari nog een bericht dat het januari of februari gaat gebeuren maar dit kunnen ze nog niet garanderen. Het is vandaag 28 januari en er is nog geen datum gegeven en de kans is groot dat dit zelfs in februari nog niet gebeuren gaat want see persoon die ik vandaag sprak kon niets melden hier over.
Trieste ontwikkeling . Heb een aanbod van mijn huidige leverancier afgeslagen om naar T mobile te gaan.
Ik heb nog een t mobile mobiel abonnement en die ga ik ook opzeggen nu., teleurstelling is groot.

John

John 28 jan 2023
Reageer
J

Tele2 - niet voor kinderen / onbeperkt kunbijkopen

Via Tele2 is het niet mogelijk plafonds in te stellen!!!
Wij hadden een abonnement voor onze kinderen van 7gb, 200min voor 12 euro p/m. De kinderen konden echter gerust voor honderden euro’s bellen en GB kopen. In totaal 1500 euro kosten in 7 maanden.
Hiernaast konden onze kinderen ook niet-tele2 zaken kopen tbv games. Naast IDeal was namelijk ook ineens betaalwijze “Tele2” aanwezig bij afrekenen. Het bestelde bedrag wordt dan gewoon afgeschreven bij de maandelijkse incasso.
Helaas is het ons ontgaan dat dit alles werd geïncasseerd. Gratis klantvoordeel van 7>10Gb was overigens ook niet geactiveerd (moet je zelf activeren hoorden we later) en had ook kosten gescheeld.
Bij reclamatie bij tele2 dat dit buitenproportioneel is geeft tele2 gewoon niet thuis.
Kortom, bedenk je twee keer om met kinderen iets af te sluiten bij Tele2.

Johan 11 jan 2023
Reageer
C

SIMPELWEG RAMPZALIG

Ik kan alleen maar zeggen: blijf ver weg van T-mobile.
Ik wacht nu al sinds 1 jaar tevergeefs op de activering van mijn glasvezelaansluiting, aangevraagd op 15 nov 2021, terwijl het kabel al een aantal jaren terug gelegd werd. TRANSPARANTIE is een ONBEKEND WOORD bij T-mobile. Op geen enkele manier werd ik bij aanvraag van het abonnement geïnformeerd, dat het netwerk eigenlijk nog niet werkzaam is en ook geheel onbekend, wanneer de activering plaats gaat vinden. En toch werden er in mijn wijk (Kralingen) zelfs op straat klanten geworven met een bijzondere actie.
Bijzonder was het zeker... ... ...
In veronderstelling straks op klantenkorting te kunnen rekenen, heb ik in goede geloof meteen ook een mobiel abonnement bij T-mobile genomen. Er werd gesuggereerd, dat ik uiteraard met de aanvraag voor internet meteen ook klantenkorting zou kunnen krijgen. Dat bleek uiteraard niet waar te zijn, ik betaal nu al sinds een jaar een te duur abonnement, omdat ik zonder klantenkorting te weinig GB had en dus een stap omhoog moest gaan met het abonnement. Herhaaldelijk heb ik aan de telefoon gehangen om erachter te komen, wanneer het internet abonnement eindelijk in zou gaan, continu werd er gesuggereerd dat dit op korte termijn ging gebeuren. Daarom heb ik ook mijn huidig, veel te duur abonnement nooit opgezegd, in goede hoop dat het toch nog ging gebeuren en het glasvezel geactiveerd werd. In januari en in april is een subondernemer van een subondernemer langs geweest om mijn glasvezel-kabel te controleren. Beide keren is het voor goed bevonden, niemand kon mij uitleggen waarom dit 2maal moest gebeuren, een fout, dat bleek duidelijk.
In augustus had ik er helemaal genoeg van en besloot een gewoon internet abonnement bij T-mobile afsluiten. Daarvoor moest dan wel de aanvraag met glasvezel geannuleerd worden. Voor de afwisseling had ik een medewerker aan het telefoon die redelijk kennis van zaken had en hard zijn best deed, maar het bleek inmiddels onmogelijk nog een gewoon abonnement op mijn adres af te sluiten. Had T-mobile dat bij mijn oorspronkelijke aanvrag meteen aangeboden, was het wel mogelijk geweest. Hadden ze zelfs nog aan mij kunnen verdienen… Helaas vergat deze medewerker dan mij erop te wijzen, dat met het annuleren en op nieuwe dan toch maar weer een glasvezelaansluiting aanvragen, ook opnieuw de subondernemer van de subondernemer moest langskomen om mijn glasvezel te controleren. Je zou denken een beetje overbodig, maar ja, je moet mensen maar aan het werk houden! In september werd ik dan voor het eerst door T-mobile gebeld (na talloze keren zelfs gebeld te hebben, op eigen kosten uiteraard). Ik moest maar een foto van mijn meterkast met de glasvezelaansluiting opsturen. Hoop! Maar ja, een week later mocht ik een mail ontvangen, dt zij het toch erg betreurden dat ik mijn aanvraag geannuleerd had! Pardon?????????
Ja, echt waar. Naast leugens dat mijn VvE de aanvraag geannuleerd zou hebben (simpelweg niet mogelijk), moest ik deze ook zelf weer opnieuw plaatsen, terwijl het duidelijk een fout van T-mobiel was.
In plaats van met spoed achteraan te gaan, dat mijn aansluiting gereed gemaakt wordt, gebeurde er NIETS.
Elke keer dat ik erachteraan belde kreeg ik een ander dubieus verhaal te horen, dat er nu 2 aanvragen zouden lopen en daarom de onderaannemer niets deed. Tot dat dan ooit iemand zei dat dit onzin was, dubbele aanvragen zouden automatisch uit het systeem gehaald worden.
Zo ver zo slecht.
Mijn mobiel abonnement loopt nog een jaar door. Of ik hiermee nog ooit klantenkorting krijg staat in de sterren denk ik.

CORNELIA S 29 nov 2022
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van juli 2024.

Over Odido

Er zijn 118 reviews geschreven over Odido op Reviews.nl. Met een 2.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.