Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik wel opkeek tegen een overstap naar een andere provider als degene waar ik al jaren bij heb gezeten. Deze prijzen werden me simpelweg te hoog dus heb de overstap gewaagd naar 50+mobiel. Ik ben gelijk goed en snel geholpen en eigenlijk is de hele overstap ook snel verlopen. Nu gebruik ik het ongeveer een weekje en kan ik stellen dat de bereikbaarheid goed en snel is, wat overigens niet anders is als wat ik voorheen had. Alleen de prijs is dus goedkoper. Ik profiteer ook van een jaar actiekorting, dus als je een jaar abonnement neemt, dat je dan wat minder betaald per maand. Dus zeker een aanrader en voor alle anderen die twijfelen, niet doen, nergens voor nodig. Was ook handig trouwens dat ze een instructiefilmpje meesturen over hoe je de nieuwe simkaart in gebruik moet nemen, dit heeft me ook zeer geholpen.
Aanbieding van 50+mobiel.
Indien u (met uw abonnement van 50+mobiel) een nieuwe klant aanbrengt krijgen zowel u als de nieuwe klant een kadobon van 25 euro! Keurig alles volgens het formulier ingevuld , zo ook de kortingscode....maar een kadobon Ho maar.
Gebeld met klantenservice: antwoord: u heeft waarschijnlijk naast het kortingscodevakje het knopje Gebruiken niet aangeklikt!! Dat heb ik wel gedaan want anders vul ik de code niet in.....
Kortom: 50+ geeft sigaren weg.maar wel uit uw eigen doos!!!
Incasseren premium sms berichten die ik zelf nooit heb gebruikt en/ of verstuurd. 4004 is iets waar niemand mij bij de klantenservice op kan antwoord geven. Ze zeggen dat er een blokkade op wordt gezet en toch krijg ik elke maand weer de kosten. Meerdere malen klantenservice gebeld, emails gestuurd en worden door klantenservice gevraagd of wij wel normaal Nederlands begrijpen. We hebben zelfs aangeboden om ons abonnement geld dan over te willen maken maar zonder de kosten die in rekening worden gebracht die wij niet hebben gemaakt. Ook hier wordt niets mee gedaan. Kortom 50+ wenst nergens aan mee te werken, en wij moeten voor iets betalen wat niet van of voor ons is. En ze weigeren ook te melden waar 4004 van is. Denk dat ze hier zelf ook een graantje van meepikken. Dus 50+ NOOIT aan beginnen. Goedkoop is duurkoop in dit geval
Stichting aap als je even zoekt of een parkeer app misschien. Hopelijk heeft u hier wat aan en succes met bellen.
Bedankt voor het meedenken. Maar dat alles is het allemaal niet. En 50+ is wettelijk verplicht te melden waar het van is, maar doet dit niet
Vreselijk! Als het mee zit, zit het vaak mee. Als het tegenzit… Én de Consumentenbond, de Ombudsman of Rechtsbijstand brieven ter ontbinding lukken niet, tja, dan weet ik het ook niet meer 🤷 Tegenwoordig laat ik ChatGPT de contracten opsommend concluderen en een verbale confirmatie per telefoon (hint) van de provider ter bevestiging. Hoe je iets formuleert is erg belangrijk in de vragenstelling.
Zet ‘m op! Benieuwd hoe het afloopt, en de lezers hiervan met mij, denk ik ook.
Lees steeds meer mensen die zich negatief uiten over 50+mobiel.nl. Ik ben het hier zeker niet mee eens. Heb eerst mijn beide ouders geholpen aan een abonnement en doordat het ze zo goed beviel en de prijzen vrij laag zijn, ben ik tevens zelf overgestapt van Vodafone naar 50+mobiel. Geen klachten gehad, ook niet tijdens alle overstappen. Groetjes Merel
Ik heb sinds 14 augustus 2023 een telefoonabonnement bij 50+ Mobiel. (Een sim-only abonnement) Mijn abonnement is 7000MB per maand, onbeperkt bellen & sms. 50+ beloofde daarnaast dat zij het snelste internet van Nederland zouden hebben, wel 300mb per seconde, in vergelijking met andere partijen was dit onwijs veel. Ik heb dit abonnement afgesloten voor 2 jaar, het eerste jaar €6 per maand en het tweede jaar €9 per maand.
Het begon niet soepel met 50+ en mij, nadat ik mijn sim erin had gedaan krijg ik al gelijk een melding. ‘Kosten voor FaceTime & iMessage kunnen in rekening worden gebracht door de provider’ Ik snapte niet zo goed wat ik hiermee moest en bereikte 50+ hierover, zei vertelde: een storing, we werken eraan.
Nog geen week later had ik alle dagen door klachten, geen goed bereik met data, soms zelfs helemaal niks, dan stond er ook op alle apps: je hebt geen bereik.
Ook met bellen vaak problemen, dan bel ik met iemand en valt die persoon ineens weg en hoor je niks meer. Na een tijdje zie je dan verbinding verbroken.
Ik heb 50+ hier over benaderd, zei regeerde: ‘helaas, we kunnen niks voor je betekenen momenteel, een fijne dag’
Absurde reactie in mijn ogen, ik betaal immers voor iets wat ik niet krijg. Ik heb meerdere keren hierover 50+ benaderd en verteld dat ik mijn abonnement wilde stopzetten omdat zij niet leveren wat zij beloven. 50+ blijft hier niks mee doen en simpelweg mijn berichten negeren en simpel antwoorden met een: vervelend dat je klachten hebt
Het zit me zo diep dat ik hulp zoek om mij met mijn rechten te beschermen tegen deze oplichters. 50+ doet helemaal niks en ik ben er kapot van, ik moet elke dag mij hiermee bezig houden. En elke dag heb ik weer opnieuw gezeik met hun, nu ook ben ik over mijn limiet heen en moet ik ineens extra betalen. Ik heb al aangegeven dat ik niet meer wil kunnen gebruiken dan mijn abonnement, 50+ eist dat ik €1,50 per maand extra ga betalen om een plafond in te kunnen stellen. Echt de grootste oplichters van Nederland dit!
Laat je niet oplichten door 50+ !!!!!!
Ondanks dat ik in een stad woon heb ik echt bagger bereik. Internet is oke, bellen daarentegen een drama. Geluid is blikkerig en valt steeds weg. Er is echt geen touw aan vast te knopen! Dus wil je bellen? Ga dan niet hierheen. En de klantenservice? Die doet wat op afstand wat niets helpt en vervolgens laten ze je stikken. Geen woord over het feit dat ze dus GEEN landelijke dekking hebben. Ik kan wel mijn contract afkopen door de volle pond van het hele contract PLUS administratiekosten te betalen. Maar dat zij niet leveren wat ze beloven... Dat is schijnbaar niet hun probleem!
50plusmobiel lijkt één van de voordeligste partijen, maar helaas zit het duiveltje in de details. Wij kwamen recent een stukje door Zwitserland en mijn vrouw had Google maps even aangezet om op files te controleren. Meteen 50 euro extra aan buiten bundel kosten door 50plusmobiel in rekening gebracht. Omgerekend 500€ per Gb!!! Verklaring van 50plusmobiel is dat Zwitserland geen EU land is. Andere aanbieders werken daar echter wel binnen de bundel of hebben redelijke tarieven. U bent dus gewaarschuwd! Wij gaan asap weer naar Tele2 terug...
Sim only besteld alleen ver van tevreden hiermee.
Heb thuis geen bereik, 4G werkt daarbij dus niet en ik kan vaak niet bellen of gebeld worden.
Er is een periode van 14 dagen waarin je je abonnement kan herroepen alleen die gaat in vanaf het moment dat je het abonnement aankoopt, niet vanaf wanneer de sim binnen is en het nummer overdracht is voltooid, wat in mijn geval pas na 15 dagen gebeurde na aankoop.
Ik heb hierover contact opgenomen met de klanten service, voornamelijk via email alleen hier werd telkens na één bericht geen antwoord meer gegeven op mijn emails, ik heb hier constant zelf achteraan moeten gaan door zelf te gaan bellen en te vragen wat de volgende stappen zijn, zelf kwamen ze hier namelijk niet op terug.
Na meerdere keren verteld te hebben gekregen dat mijn sim opnieuw aan het netwerk is toegevoegd en dat de dekking goed zou moeten zijn heeft dit natuurlijk niks geholpen.
Toen werd mij verteld de APN instellingen handmatig in te stellen, de instellingen te resetten, een andere telefoon te proberen met de SIM, door te geven welke mensen me waar en wanneer hebben geprobeerd te bellen en screenshots te sturen van mijn instellingen.
Nadat dit allemaal niks heeft geholpen en na veel achter de klanten service aan te zitten is mijn abbonement gelukkig vrij gegeven en kan ik nu weg van deze provider.
Dat is voor mij het enige pluspuntje wat ik ze moet geven, dat ik ondanks buiten de herroep periode te zitten nog weg kan gaan met een 2 jaars contract, dat vind ik erg fijn en toepasselijk bij mijn situatie!
Ik zelf woon in 'Oostzaan' het bereik is prima in wat grotere steden, maar daarbuiten is het netwerk van Vodafone (het netwerk wat 50plusmobiel gebruikt) verre van goed.
Ik raadt deze provider af als je niet dichtbij een grote stad woont, voor mij is het bereik namelijk veels te slecht/niet beschikbaar en super langzaam.
TLDR: Erg slecht/geen bereik en klanten service reageert niet uit zichzelf, zelf achteraan gaan.
Vanaf mei 2023 aantaal keer contact opgenomen met klantenservice. Wat een drama. Hun weet waar de problem light, maar woord in de maling genomen. Ik woon in Rotterdam, en met telefoon verbinden heb slecht of geen ontvangst. Internet gaat we, maar soms kan ik geen internet gebruiken. Door de klantenservice woord geholpen door onervaren medewerkers, die geen verstand hebben. Hun vertellen alleen maar smusjes, dat het probleem Light aan je telefoon. Niet waar dus. Vandaag werk ik in den haag, ik heb goed verbinding, als telefoon, en internet. Rotterdam dus niet.
Mijn moeder is overgestapt naar 50+ mobiel mede omdat ze een goede klantenservice hebben met daarbij vrij lage prijzen. Wat we vooral fijn vinden aan 50+mobiel is dat je het pakket helemaal kunt samenstellen. Dit resulteerde bij mijn moeder op een lage maandprijs omdat ze niet veel internet nodig heeft. Ze betaald dacht ik 5 euro.... per maand. Krijgt ze 3GB internet voor dus prima geregeld. Kan ook nog onbeperkt bellen ook en aansluitkosten zijn gratis. Ik zit zelf nog een half jaar vast bij T-Mobile maar zodra dit is verlopen stap ik ook hier naar over als de prijzen dan nog steeds zo goed zijn.
Heel slecht, blikkerig geluid, met een ruis op de achtergrond. Hoe kan dit probleem opgelost worden? Geeft onrust en is vermoeiend. Via WhatsApp bellen dan is geluid goed. Alleen via WiFi gedaan, nog niet via buiten gezet. Niet ideaal, maar werkbaar. Is de 1e dag dat ik het abonnement heb. Internetsnelheid nog niet getest buiten. Enige voordeel is dat het goedkoop is, maar we een miskoop van 2 jaar. Wil graag annuleren, alleen het belachelijke is dat je alleen binnen 14 dagen na de aankoop kan annuleren, terwijl de opzegtermijn bij overstap 1 maand is en je er dus pas na 1 maand achter kan komen dat dit een slecht abonnement is.
Je stelt dat het de eerste dag is dat je het abonnement hebt. Dan zit je toch nog ruim in je 14 dagen periode? En stel je zit er net buiten, kan ik me niet voorstellen dat ze je niet willen helpen. Gewoon opzeggen als je ontevreden bent is mijn tip.
Het lukte me in het begin niet om de aansluiting werkend te krijgen. Je krijgt namelijk een simkaart toegestuurd maar wist helemaal niet waar die in moest want heb een apple telefoon. Na een tijdje met de klantenservice te hebben gechat, hebben ze me goed geholpen en werkte mijn abonnement goed. Sindsdien heb ik totaal geen klachten en ben ik een zeer blij klant. Waarom? Het is een stuk goedkoper als waar ik voorheen bij zat (dit was Vodafone). Dus hele goede service ondanks dat het begin lastig was, daarna heel goed.
Een rekening van 57 euro ontvangen, ipv de 7 euro per maand die is afgesproken.
Geen klantenservice om dit misverstand op te lossen. Echt heel vervelend.
Er is gezegd dat er smsjes zijn verstuurd om te waarschuwen, maar die heb ik niet gezien.
Deze week geen boodschappen, echt heel teleurgesteld in deze provider:(
Snel de telefoon gekregen en dan begin juli lezen dat je vanaf 2 augustus kan gaan bellen. Hoe kudt is dat! Van tevoren werd beloofd dat er snel gebeld kon worden na overstap met nummerbehoud. Lekker, zo vlak voor de vakantie! Nu al spijt hiervan. En nu moet ik blijkbaar minimaal woorden gebruiken voor een review, terwijl 1 woord genoeg zou zijn: traag!
Prijs is uitstekend, overstap was simpel, al met al perfect als je niet wilt bellen. Bereik is slecht, verbinding vreselijk. Je kunt elkaar niet verstaan, valt steeds weg en geluid is blikkerig. Nieuwe telefoon en Sim op afstand uitzetten maakte geen verschil. Ik zit nu twee jaar vast met onbeperkt bellen terwijl ik niet kan bellen!
Hier hebben wij ook last van !!! Echt verschrikkelijk dit !!!
Moet nog 20 maanden met dit abonnement doen terwijl hij in iedere telefoongesprek wegvalt
Ik woon in het buitengebied en heb ook erg slecht bereik. Contact maken duurt soms wel een minuut en soms gaat ie al over op voicemail voordat mij; telefoon overgaat.
Geen 50plusmobiel meer.
Ze beloven iets wat ze niet nakomen
Geen openstaande rekening na overstappen op andere provider en toch betalen voor de maand dat mijn abonnement al niet meer bij hun loopt. Ik had ze inmiddels al gebeld hierover en ze zeiden dat er niks meer openstond.
Nu opgelopen rekening moeten betalen met incasso bureau.
Maar ze weten nergens van zogenaamd.
Ik had een abonnement gepakt via ING voor €2 in de maand omdat ik gratis wilde bellen Daarom moest ik wel internet erbij pakken en pakte de kleinste bundel omdat ik altijd internet via WhatsApp.
de eerste maanden heb ik alleen maar geklund omdat mijn Bellen niet werkt.
dit werkt overigens nog altijd niet en internet hoef ik ook niet Maar nu zit ik er twee jaar aan vast.
na de eerste maand kreeg ik een rekening van 26 omdat ik buiten bundel was geweest Dit had ik aangezet om met hun te kunnen bellen via mijn mobiel internet om te laten weten dat ik niet gewoon kon bellen.
zo konden ze zien wat mijn nummer was en ze konden met mij whatsappen via mijn nummer via mobiel internet daar kreeg ik al een rekening voor van €20.
dit konden ze niet terugdraaien toen gaven ze me gratis 1000 MB nadat dit natuurlijk al gebeurd was.
die 1000 MB heb ik lang niet opgemaakt maar toen de rekening kwam was er nog eens €6 bijgezet Waarom weet ik niet kan ik ook niet terugvinden Het is gewoon een stel oplichters.
Let op.
neem maar liever een abonnement bij een maatschappij die duidelijk zijn over hun kosten waar het wel werkt en waar je echt geholpen wordt
Beste Jos,
Wat vervelend dat u onbedoeld extra kosten hebt gemaakt. We waarschuwen hier wel voor doormiddel van een SMS. Indien het verbruik doorgaat na het opmaken van de bundel zitten hier inderdaad kosten aan verbonden.
Ook kunt u in uw Mijn 50+ account de factuurspecificaties inzien, zo weet u precies waar welke kosten vandaan komen.
Groetjes Niels
Dat is juist het vreemde van het verhaal Ik kan niet bellen en niet sms'en daarom heb ik via de whatsapp van mijn mobiel geprobeerd contact te nemen met 50plus mobiel.
Dit heeft me dus extra kosten gebracht qua internet en als ik dan een smsje kreeg dat ik over de bundel heen ben kan ik dat niet ontvangen want ik heb gezegd ik kan niet smssen en niet bellen.
Dit heb ik nou al heel vaak doorgegeven aan 50 plus mobiel maar begrijpen doen ze het niet nu zit ik vast aan een 2-jarig abonnement heb het maar alvast opgezegd maar ik heb er niks aan
Raar. Er staat een telefoonnummer in Eindhoven meen ik en dan krijg je de helpdesk. Prima ervaring mee. Ook de wachttijd was niet te lang.
Overgestapt maar ondanks de prijs maar begin ondanks de prijs toch behoorlijk veel spijt te krijgen.
Wel internet maar een normaal gesprek voeren is 9 van de 10 keer niet mogelijk
Heel veel storingen inmiddels de nieuwste s23 dus het ligt niet aan de telefoon Ook het opnieuw aanmelden van de simkaart heeft niks opgelost en de instellingen in de telefoon staan goed.
Jammer dat een abonnement van 2 jaar heb afgesloten en problemen moet hebben
Mocht dit opgelost worden pas ik mijn review aan maar voor nu 1 *
Zonder WiFi kan ik niets met mijn telefoon!!
Moet telkens de telefoon helemaal uitzetten en dan weer aan dan heb ik even verbinding maar dat is van korte duur! Had eerst Vodafone en toen had ik nergens last van. Ik baal hier enorm van!!!! Als ik dit geweten had dan was ik niet overgegaan! Wat kan hier aan gedaan worden?
Beste Mariska,
Dat klinkt inderdaad niet in orde. Zou u hiervoor contact kunnen opnemen met de klantenservice? We kijken graag even met u mee.
Dit mag naar klantenservice@50plusmobiel.nl of via 088-228 2288.
Groetjes Niels
Ik heb een 5gb abonnement en ben daar nu twee keer geheel per ongeluk over mijn bundel gegaan en de teller loopt doodleuk door tot 50 euro. Niks aan te doen. Geen waarschuwing, geen niets, enkel een rekening een maand later.
Als je binnen de bundel blijft is het goedkoop, maar ze azen erop dat je er overheen gaat. Ik heb meer aan 50+ betaald voor per ongeluk over mijn bundel gaan dan voor het normale abonnement. Ik wilde dat ik het contract kon verbreken. Het voelt als oplichterij dat ze je vrolijk 50 euro buitenbundelkosten per maand in de maag splitsen. Als ik zoveel wilde betalen zat ik wel bij een normale provider.
Beste Jeroen,
Wat vervelend dat u 2 maal over uw bundel bent gegaan. We waarschuwen u hier wel altijd tijdig op. Zo sturen we op 75% en op 100% verbruik van uw bundel een SMS die u hier op attendeert.
Ook kunt u i.c.m. de Buiten Bundel Buffer een plafond activeren waardoor uw connectie afkapt bij volledig verbruik van de maandbundel. Mochten u hier nog vragen over hebben dan helpen wij u graag.
Groetjes Niels
Moet zeggen dat het me prima bevalt, goedwerkende app waar je veel kunt wijzigen en mooi qua overzichten. Had een paar jaar geleden Vodafone gehad, altijd heel goed bereik gehad. Toen overgestapt naar KPN en daar had ik toch net een wat mindere verbinding waardoor het internet soms trager werd. Was daarom blij verrast dat 50+ Mobiel gebruik maakt van dezelfde masten als Vodafone. Heb ook geen aansluitkosten hoeven te betalen want dat was toevallig een aanbieding op dit moment. Voor 9 euro per maand heb ik 5.000 MB internet en kan ik onbeperkt bellen. Meer dan genoeg voor een klein prijsje met een goed netwerk. Van de razendsnelle klantenservice en hulpfilmpjes zal ik geen gebruik gaan maken, ben zelf ook nog lang geen 50+er gelukkig. :-)
Ik lees hier 23 reviews waarvan het merendeel positief is en daar sluit ik me bij aan. De overstap van mijn vorige telecomprovider naar 50 plus mobile ging soepel en ben ook goed geholpen door de klantenservice omdat ik wat vragen had over wat er gebeurd als je over je bundel gaat etc. De app is ook zeer gemakkelijk in gebruik dus ze mogen een blije nieuwe klant bijschrijven. Prijzen zijn ook super trouwens, een stuk goedkoper als de wat grotere merken.
50+mobiel adverteert met het feit dat ze een betere service geven als andere telecombedrijven. Hierin kan ik ze wel gelijk geven. Waar bijvoorbeeld Budget Mobiel (die nota bene een telecomprovider is) amper per telefoon bereikbaar is, heeft 50+mobiel dit goed op orde. Mijn moeder is heel blij met 50+mobiel want het is een stuk goedkoper als wat ze voorheen had bij Vodafone en er is ook meer pakket keuze bij deze provider. Mijn moeder heeft maar een kleine databundel nodig dus qua kosten is het wel een van de goedkopere opties.
50plusmobiel is niet alleen voor 50 plussers. Ik ben overgestapt omdat ik een goede service zeer waardeer. Ook is de prijs erg aantrekkelijk. Ik betaal nu veel minder dan dat ik bij t-mobile deed. Je betaalt bij 50plusmobiel geen aansluitkosten, wat natuurlijk ook al wat in de portemonnee scheelt. Je kunt dus in principe gratis overstappen. Dat maakt het erg aantrekkelijk voor veel mensen, waaronder mijzelf.
De klantenservice is erg goed. Je kunt ze altijd bellen. Ook kun je chatten of een mail sturen. Ze reageren doorgaans erg snel. De klantenservice is 6 dagen per week te bereiken, wat ook erg fijn is.
Overgestapt van Vodafone naar 50+ mobiel omdat ik best wat geld kon besparen. Ik bespaar nu 10 euro per maand op mijn sim only. Na wat vergeleken te hebben was 50+ mobiel echt de goedkoopste. Goedkoop blijft in dit geval geen duurkoop te zijn. Ik merk namelijk helemaal niet dat ik er achteruit op ben gegaan. Het is gewoon net zo goed. Daar ben ik heel blij mee en ik ben uiteraard heel blij dat ik ben overgestapt.
Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste telecomproviders van september 2023.
Een telecom provider die zich richt op de 50-plussers en senioren, het bestaat echt. Het bedrijf biedt verschillende mobiele abonnementen aan die zijn afgestemd op de behoeften van deze doelgroep. De abonnementen van 50+ mobiel bieden bijvoorbeeld onbeperkt bellen en sms'en, maar hebben lagere datalimieten dan veel andere providers. Het bedrijf biedt ook een speciale helpdesk aan waar klanten terecht kunnen voor persoonlijke ondersteuning en advies. 50+ mobiel onderscheidt zich door haar focus op persoonlijke aandacht en het begrijpen van de specifieke behoeften van de 50-plussers en senioren. Het bedrijf biedt daarnaast ook de mogelijkheid om een 'seniorensmartphone' te kopen, die is ontworpen met grotere knoppen en lettertypen en andere functies die het gebruik voor deze doelgroep gemakkelijker maken.