Overgestapt naar 50+mobiel omdat ze overal goed scoren op basis van reviews en zag het ook een paar keer voorbij komen bij Vandaag Inside. Prijzen zijn uitstekend voor een sim-only abonnement en de overstap was in no-time geregeld. Een medewerker heeft me per telefoon nog goed geholpen omdat er iets niet goed ging met nummerbehoud, alles was snel opgelost, chapeau!
Goede en snel geholpen Vriendelijk personeel.Kan het nu verder zelf afhandelen.
De problemen beginnen daarna pas!! Waardeloze klantenservice; niet bereikbaar en op de simkaart maar opsag voor 10 contacten!!
Wij herkennen dit niet. Bij ons is alles perfect geregeld. Wij hebben net weer met 2 jaar verlengd. Hebben een passende aanbieding gekregen.
Ik was in het bezit van 2 nummers en heb er 1 opgezegd omdat ik daar geen gebruik van maakte.
Verder ben ik zeer tevreden over het gebruik en telefoneren met 50+ mobiel
na weken niet kunnen bellen kregen wij van Mobiel 50+ dat Iphone 11 niet werkt met Vodafone. Onze abonnementen zijn vrijgegeven. Dit in tegenstelling tot M50+ RECLAME: 50+ mobiel zit op de razendsnelle Vodafone 4G masten. Dit zorgt voor een goed stabiele landelijke dekking. Harry blijkt toch niet zo handig...
50+Mobiel Harry of Banana-split?
Dit speelt vanaf 16 april. Iphones van mijn vrouw en mij kunnen niet meer bellen en gebeld worden.
1. Klantenservice M50+ stuurt mail om door schakelen te herstellen. Probleem blijft
2. Klantenservice M50+ reset simkaart. Probleem blijft. Overigens keurig geholpen.
3. Klantservice M50+ zegt dat oorzaak Vodafone zendmast is ivm werkzaamheden.
Daarmee moeten we het maar doen, geen hulp aangeboden of compensatie.
4. Wij bellen Vodafone die zegt dat dat helemaal niet het geval is!
5. Klantservice M50+ zegt dat oorzaak wisselwerking Mobiel50+ met Iphone 11 niet werkt en dat daarom ons abonnement wordt vrijgegeven. Dat zou betekenen dat alle Mobiel 50+ gebruikers met Iphone 11 problemen hebben met bellen!
6. Ik vind dat dit niet kan in Mobiel-land: Na enkele weken niet meer kunnen bellen zonder vooruitzicht, even een mededeling krijgen dat je abonnement wordt vrijgegeven zonder compensatie of advies voor de toekomst. Tja, en het bedrag van een maand staat niet in verhouding met het ongemak.
7. Hoe vreemd de oorzaak ook is, het had klantvriendelijker geweest wanneer M50+ dit een maand geleden aan alle M50+ klanten had gemeld met een klantvriendelijke gebaar of liever nog oplossing ipv de boodschap samengevat “Sorry, helaas valt u bij ons buiten de boot! Goedendag!” Harry blijkt toch niet zo handig….
Na dit met een vriend besproken te hebben die mij geadviseerd had M50+ te nemen, zei hij: “volgens mij heb je niet Mobiel 50+ aan de lijn gehad maar Banana-split!”
Freek Bos
14 dagje betaald ( 10 04 2025 737032 6357982573 EZ Szabados) ondertekend aktief abbonement. Nog niet hier sim-kaart (twee keer "sturen", nog niet klantenservice oplossen.
Alstublieft geld terugstorten een deze contract verwijderen.
Wanneer je belt of gebeld wordt heb je geen data/internet echt heel slecht. De klantenservice is erg onbehulpzaam en doen geen enkele poging een oplossing te bieden.
Ik heb sinds 12 maart van dit jaar een abonnement bij 50+mobiel maar ook ik vind het geen goede provider. Ik krijg geen smsjes binnen en kan deze ook niet versturen. Bovendien omdat ik na 5 weken zaterdag 19 april 2025 heb aangegeven terug te willen naar mijn vorige provider krijg ik nog een overstap boete van 199 euro plus 25 euro administratiekosten. Ik vind het schandalig. Pure oplichting.
Mijn vrouw en ondergetekende kunnen sinds enkele dagen nauwelijks meer bellen en gebeld worden; reden hiervan is volgens uw klantenservice werkzaamheden aan een Vodafone zendmast. Dit zou volgens uw collega tot eind april duren. Dit betekent twee-en-een-halve week geen telefoon met de omgeving Heemstede Haarlem etc!
Mensen met andere providers uit onze buurt hebben hier geen enkele last van.
Ik overweeg dit spoedig op facebook te gaan zetten en andere social media omdat wij dit schandalig vinden. Mijn vrouw is een risicogeval qua ernstige ziekte. We kunnen nu in geval van nood niet eens het ziekenhuis bereiken! Helaas zitten we aan een abonnement vast, anders had ik direct een provider gezocht die mij niet laat betalen voor niet geleverde diensten.
Onterechte buitenbundelkosten voor sms’jes die ik nooit heb verstuurd — terwijl ik nog data over had! Slecht bereik, internet valt weg tijdens bellen, en klantenservice schuift alles af zonder bewijs. Mijn vader en oom zeggen ook direct op. Trap hier niet in!
Een abonnement voor 2,50 per maand met zevenentwintig duizend mb afgesloten.
Moet deze maand al meer als 11.39 bijbetalen omdat ik buiten mijn bundel zit . Dit kan nooit. Het vorig abonnement kwam ik er nooit boven en heb toch niks geks gedaan. Mensen trap er niet in . 😡🤬 wil er zo snel mogelijk er weer van af. Maar daar moet je ook de hoofdprijs voor betalen plus 25 euro administratie kosten wat een oplichters.
Zeer teleurstellende ervaring met 50+ Mobiel. Ik sloot een abonnement af, maar al snel bleek dat ik te weinig data had. Kort daarna verscheen er een aantrekkelijke dubbele data-actie, maar die geldt alleen als je er binnen 14 dagen na afsluiten van je abonnement gebruik van maakt. Dit werd totaal niet duidelijk gecommuniceerd.
Toen ik contact opnam met de klantenservice voor een oplossing, werd ik ronduit onvriendelijk en onprofessioneel geholpen. Ze boden geen enkele vorm van begrip of tegemoetkoming en verwezen me alleen naar dure opties om extra data bij te kopen. Klantgerichtheid lijkt hier totaal niet belangrijk te zijn. Absoluut geen aanrader!
Vandaag heeft een medewerker van 50+ Mobiel mij goed geholpen voor de overstap van een andere provider naar 50+ Mobiel.
Dikke vette duim omhoog hiervoor dus.
Nog ff en ik ben van een veel duurder abonnement af (wel afkoop nog, maar dat neem ik voor lief).
Totaal geen internet meer naar meerdere keren gebeld te hebben in alles nog steeds niet werkend grote grove fout van 50plus mobiel
Snel over stappen naar andere betere provider
Ons tweede sim only abonnement afgesloten bij 50+
Mijn vrouw is per februari 2025 aangesloten.
Keurige uitleg en hulp van Salina.
Ingang per 1 mei 2025, kon nu al geregeld worden.
Omdat ik op weg naar de wintersport door Zwitserland zou rijden, heb ik de klantenservice van 50+ mobiel gebeld om te vragen of data gebruik daar binnen de bundel valt (Zwitserland is immers geen EU land en ik had op de website wel gelezen dat data gebruik alleen binnen de EU binnen de bundel valt). Antwoord was: ja, ook in Zwitserland valt dat binnen de bundel. Nou niet dus. En dus 50 euro buiten bundel kosten aan de broek, voor 142 MB data, waarvoor ik niet eens een website of wat dan ook heb bezocht. Mailen met de klantenservice heeft geen enkele zin, ze luisteren gewoon niet. Waarschijnlijk is dit het verdienmodel, om mensen in de val van de kleine lettertjes te laten lopen. Niet aan beginnen.
Gek genoeg meerdere aanbiedingen ontvangen om te verlengen. Het juiste afgesproken contract niet in het profiel willen plaatsen. Herhaaldelijk moeten bellen, maar steeds geen goede actie van de klantenservice.
Vreemde situatie dat er meerdere acties via mail worden aangeboden.
Tijdens een vlot lopend telefonisch contact werden alle vragen deskundig en duidelijk beantwoord en werd ik voorzien van extra informatie m.b.t. aanvullende vragen van mijn kant zodat ik niet met onbeantwoorde vragen bleef zitten.
Kortom: Gesproken met een dame die deskundig en klantvriendelijk is.
Nou Mensen begin nooit met een abonnement van het bedrijf 50+. Omdat de sim kaart niet compatibel was met het type senioren telefoon. Toen hebben we afgesproken dat het nummer vrijgegeven zou worden. Dus tot nu toe ging het allemaal goed. We konden overstappen naar een andere provider. Nu begint het probleem want 50+ zegt het nummer is vrijgegeven maar de andere provider kan het nummer niet overnemen. Meerdermalen aan de lijn gehangen met 50+ ja wel hoor het is vrijgeven. Dan leg je uit dat de andere provider het nummer niet kan overnemen. Toen overeen gekomen met 50+ oke u mag een ander nummer pakken bij u nieuwe provider. Het abonnement bij 50+ zou stopgezet worden. Dan zou je denken probleem opgelost, maar nee hoor.
Omdat 50+ de afschrijving niet doet onder hun eigen naam 50+ maar onder stichting pay.nl wat het dus niet op dat ze nog steeds van je rekening afschreven. Je moet dus opzoek gaan op internet waar stichting pay.nl aangekoppeld zit. Toen kwamen we uit bij 50+.
Even tussen door er is nooit een seconde gebeld met dit nummer van 50+. Maar als je er achter komt dat er ,dus gewoon elke maand hey bedrag eraf geschreven wordt, Maar terug betalen van al die maanden nee dat doen ze niet.
Dus bezint er je begint met 50+
Is Groot drama 50+ heb abonnement met 40 gigabite was binnen 10 dagen op normaal doe ik met 20 gigabite bij andere provider tot eind van de maand kreeg dan lagere snelheid.
Nu is het geluid uit geschakeld bij rumble kijk graag naar dfacto wat ook gewoon op youtube te zien is dus niks bijzonders!
Via WiFi werkt het geluid wel maar niet via 50+ niet .
Wat een zielige actie van 50+
NEEM HIER ABSOLUUT GEEN ABONNEMENT!!!
Als je denkt om hier een abonnement te nemen doe het absoluut niet,
ik weet dat ze goedkoop zijn maar zo ben ik er ook ingetrapt.
Het abonnement wat je bij deze mensen afneemt heeft geen buiten bundel limiet
(kan je niet uitzetten) hierdoor als je MB verbruik buiten zijn bundel komt moet je
geldsommen betalen waarvan je een hartaanval krijgt. Als jij niet goed oplet loopt dit
door in de honderden euro's!!! Overigens verkopen hun een abonnement voor 8 GB per maand maar als je
buiten je bundel komt betaal je opeens 50 euro voor 6 GB?? Er zit geen logica achter ze doen er alles
aan om de klant op te naaien. Dit is wat mij overkwam
per ongeluk nog de mobiele data aan laten staan in plaats van de WiFi hierdoor ging mijn data buiten zijn plan.
Ik heb contact opgenomen met 50+ mobiel, maar die geven aan dat ik mijn abonnement moet upgraden zodat ik wel
een limiet kan instellen. Dit is natuurlijk onzin want elke andere provider waar ik ooit heb gezeten heeft
deze onzin niet en daar kan je dit aan zetten in elk plan. En de kosten die buiten mijn bundel kwamen? Die moet ik
gewoon betalen ondanks het een ongeluk is , ze hebben TOTAAL geen begrip voor je situatie en willen elke cent van
je afpakken. Ik zou ze een score van 0 geven als dit kon.
Na onderzoek bleek de fout bij mij te liggen, medewerkers hebben met veel geduld mijn "probleem" opgelost. Ik was wederom "gecrasht " op de digitale snelweg!
Had een vraagje. Waarom krijg ik geen sms contact met mijn warmtepomp leverancier. Moest server nummer controleren. Nou, dat was goed. Werkt het nog niet? Nou, zoek dan maar een andere provider.
moest wel vrij lang wachten aan de telefoon voor contact voor een vraag ,maar mijn eigenschuld ik kon ook kiezen voor een terugbel actie.
uiteindelijk kreeg toch een telefooniste aan de lijn
klantenservice is goed maar probleem is nog niet verholpen ik kan wel bellen vanuit huis maar telefoontjes ontvangen thuis blijft een groot probleem en ik krijg ook geen bericht als de bellers naar de voicemail zijn doorverbonden
Had wat problemen, maar die zijn super opgelost door de klantenservice. Mijn dank daarvoor en zal jullie zeker aanraden bij bekenden. Wachttijden vallen gelukkig ook dik mee
Ik moet meer dan €50 betalen voor 135 mb buiten bundel nog sterker €3 betalen omdat ik gebeld word door andere nummer in Turkije. Peperduur en ongelooflijk kosten.
Dit zijn de beste telecomproviders van mei 2025.
Er zijn 134 reviews geschreven over 50+ mobiel op Reviews.nl. Met een 3.2 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.