50+ mobiel

50+ mobiel

3.1 reviewscore • 145 reviews
R

Heel goed telecombedrijf

Zie hier dat jullie een groene score hebben als reviewscore en dat verdienen ze ook echt! Heb afgelopen week een abonnement afgesloten voor mijn vader want die heeft geen idee hoe dat allemaal werkt. Bij Vodafone betaalde ze een flink bedrag extra voor onbeperkt bellen terwijl je bij 50+ mobiel dit er gewoon gratis bij krijgt. Dat wist ik ook niet totdat ik het invoerde! Alles ging heel snel verder, nummerbehoud regelen ze gewoon. Echt een goed telecombedrijf is onze mening. Mijn vader kan weer onbeperkt bellen alleen nu voor een veel betere prijs dan voorheen!

Rene 18 jul 2025
Reageer
Q

Goedkoop maar ook te beperkt/waardeloos

50+ mag dan goedkoop zijn, maar daar is ook alles mee gezegd. Het bereik is dramatisch. Je kunt geen internet gebruiken terwijl je belt of gebeld wordt, wat in de auto met navigatie ronduit waardeloos is.

Op vakantie in Spanje werd het pas echt duidelijk hoe slecht het netwerk is: vaak helemaal geen internet of zelfs geen bereik, terwijl mijn vrouw met een andere provider gewoon probleemloos 4G had. Zelf een netwerk kiezen? Vergeet het maar – het beleid van 50+ verbiedt dit.

Kortom: goedkoop is in dit geval écht duurkoop. Ik zou hier nooit meer een abonnement afsluiten en raad 50+ ten zeerste af.

QS 15 aug 2025
Reageer
A

Onbeperkt bellen buiten de bundel

Ik heb 6,69 kosten gemaakt met buiten de bundel bellen, terwijl ik 6 maanden gratis onbeperkt bellen heb. Ik zag pas na het telefoongesprek op 2-8 de sms dat ik buiten de bundel belde en heb toen iets aangezet waardoor het gratis werd, maar toen had ik blijkbaar al 6,69 euro verbruikt.
Raar dat er eerst iets geactiveerd moet worden, dat moet je maar net weten, niet echt klantvriendelijk, had toch achterwege kunnen blijven lijkt mij, zeker voor ouderen niet logisch.
Mijn verzoek om het bedrag van 6,69 euro ongedaan te maken werd afgewezen

Anita Hoen 11 aug 2025
Reageer
W

Zwitserland niet in de bundel!!!

Anders dan bij andere providers zit Zwitserland niet in de normale bundel. Eén dag roamen in Zwitserland en 50+Mobiel rekent 50 euro met je af.
Zodra mijn contract afloopt, ben ik weg bij deze provider. Echt waardeloos dit (of echt sluw).

Wouter 4 aug 2025
Reageer
A

Schandalig verdienmodel

Onzin beleid en marketing. Kapitaliseren op mensen die buiten hun bundel vallen en adverteren zichzelf dan als goedkoopste. Bah wat heb ik een spijt. Helaas ben ik genoodzaakt om mijn contract op te kopen en bij een ander verder te gaan.

Abdel 1 aug 2025
Reageer
M

Prima, maar beperkt

Goedkoop en weinig storingen, maar slecht (internet) bereik en irritante tradeoff tussen bellen en internet.
In de Randstad heb ik geregeld geen internet. 25% van de tijd op het traject Utrecht - Den Haag en in Utrecht zelf is het bereik slecht tot afwezig.
Daarnaast kun je niet tegelijk internetten en bellen. Bellen zal wel standaard via het internet gaan. Klinkt niet erg, maar de helft van de tijd dat je belt is het fijn om een linkje door te kunnen sturen, maps erbij te pakken of iets op te zoeken. Dat kan allemaal niet zonder wifi.

Marten 10 jul 2025
Reageer
L

Onterechte buiten bundel kosten

Ik had een tussenstop in Dubai. Zodra ik geland was, zette ik mijn telefoon aan om de simkaarten te verwisselen met een eSIM die ik had gekocht. Ze rekenden me precies 50 euro voor het verbruik van 17,4 MB! Ik heb bewijs van hoeveel ik op mijn eSIM heb verbruikt en de andere simkaart was leeg. Ik heb geen website bekeken, ik heb gewoon simkaarten verwisseld. De klantenservice is verschrikkelijk. Ze zeiden alleen dat je telefoon aan stond, dus je moet betalen! De klantenservice e-mailen heeft geen zin, ze luisteren gewoon niet. Dit is waarschijnlijk hun businessmodel: mensen laten trappen in de kleine lettertjes. Doe het niet. Het is een valkuil. Nooit weer 50+mobiel!!!

LS 1 jul 2025
Reageer
T

Exorbitante extra kosten. Uitmelken doelgroep

50+ Mobiel neemt geen enkele pr-actieve stap om spoofing tegen te gaan. Maar het meest schandalige zijn ze exorbitante kosten als men buiten de bundel om hebt (61 cent per sms naar het buitenland ; bijna een euro per mb als men over de datalimiet gaat met een plafond van 50 euro die al op zijn vanaf de melding dat de bundel op is tot aan het uitzetten van mobiele data ; deze instelling staat standaard aan, en dan de +30%!! opslag van de maandkosten als een automatische incasso niet lukt). Men gaat er schijnbaar vanuit dat de klant slechte bedoelingen heeft of in een slechte positie is, en sluit systeemstoringen of anderzijds direct uit.
Ik ga dit contract absoluut niet verlengen en raad andere deze provider af. Ik laat me niet misbruiken, en verwacht wederzijds respect.

Thijs Mussen 28 jun 2025
Reageer
W

Slechte service en onvriendelijk

abonnement afgesloten voor mij en mijn vrouw en geen cadeaubonnen ontvangen en ook geen mail! Meerdere malen contact gehad en geen vriendelijke service. Voor ons nooit meer 50+mobiel. Gewoon slecht

William Coenen 26 jun 2025
Reageer
C

25+ mobiel noem ik ze - goed telecombedrijf

Zeker niet alleen voor ouderen dus snap eigenlijk de naam niet echt want ik ben 25 (de helft notabene) en ik heb al meer dan één jaar een contract bij 50+ mobiel Heb overal goed bereik en ik betaal simpelweg minder voor mijn sim only abonnement dan dat ik zou doen bij vodafone, kpn of odido dus gemakkelijke keuze als je het mij vraagt.

Cleo 27 mei 2025
Reageer
M

Goedkoop is duurkoop!

In de veronderstelling dat ik een voordelig en betrouwbaar mobiel abonnement afsloot, koos ik voor een contract bij “Harry van 50+”. Wat een feestfestijn had moeten worden, bleek uiteindelijk een frustrerende en kostbare vergissing.

Na bestelling had ik simkaart daadwerkelijk binnen 5 dagen, mijn oude vertrouwde nummer zal na 3 weken overgezet worden. Bij terugkomst op Schiphol plaatste ik direct de simkaart van Harry in mijn toestel, in de hoop weer bereikbaar te zijn. Maar bellen? Vergeet het maar.
Hoewel de simkaart ontvangst leek te hebben, was bellen onmogelijk. Herstarten hielp niet. WhatsApp werkte gelukkig nog enigszins, maar mobiel internet was traag en instabiel. De volgende dag bleef de situatie onveranderd: ik kon nog steeds niet bellen of gebeld worden.

Bijna wanhopig besloot ik het herroepingsformulier in te vullen, in de hoop onder het contract uit te komen. De reactie van Harry volgde snel: ik had de termijn van 14 dagen overschreden. Maar hoe kon ik het abonnement herroepen binnen 14 dagen, als ik pas na ruim drie weken over een actieve simkaart kon beschikken, vast aan een jaarcontract dus.

Na deze deceptie besloot ik terug te keren naar mijn oude provider. Simkaart erin, even wachten, en alles werkte meteen weer vlekkeloos: bellen, internetten, bereikbaar zijn zoals het hoort.

De ervaring met Harry van 50+ heeft mij geleerd dat goedkoop vaak duurkoop is. De communicatie, levering én technische werking waren ondermaats. Het enige wat écht snel werkte, was het antwoord dat ik niet meer van het contract af kon. Ik raad anderen sterk aan zich niet te laten misleiden door lage prijzen en vrolijke praatjes van Harry. Soms is ouderwets betrouwbaar toch echt de beste keuze!

Marchienes 20 mei 2025
Reageer
j

Goedkoop is ssoms duurkoop

50 prut mobiel
Waar ik aanvankelijk best te spreken (woordspeling) was over deze provider temperde dit enthousiasme snel. Geen of uitermate slecht bereik, een non stop haperende, onverstaanbare voicemail.
Knudde!
Het zullen die datacenters van Vodafone zijn waaraan het o.a. is te wijten.

Bijzonder vervelend; temeer omdat ik langdurig ziek ben en nota bene regelmatig niet kon bellen of worden gebeld!

Ogenschijnlijk leuk initiatief, deze provider. Niet aan te raden.

jD 7 mei 2025
Reageer
C

50+Mobiel DEKKING WERKT NIET!!!

na weken niet kunnen bellen kregen wij van Mobiel 50+ dat Iphone 11 niet werkt met Vodafone. Onze abonnementen zijn vrijgegeven. Dit in tegenstelling tot M50+ RECLAME: 50+ mobiel zit op de razendsnelle Vodafone 4G masten. Dit zorgt voor een goed stabiele landelijke dekking. Harry blijkt toch niet zo handig...

Chris Bomans 28 apr 2025
Reageer
F

50+Mobiel Harry of Banana-split?

50+Mobiel Harry of Banana-split?
Dit speelt vanaf 16 april. Iphones van mijn vrouw en mij kunnen niet meer bellen en gebeld worden.
1. Klantenservice M50+ stuurt mail om door schakelen te herstellen. Probleem blijft
2. Klantenservice M50+ reset simkaart. Probleem blijft. Overigens keurig geholpen.
3. Klantservice M50+ zegt dat oorzaak Vodafone zendmast is ivm werkzaamheden.
Daarmee moeten we het maar doen, geen hulp aangeboden of compensatie.
4. Wij bellen Vodafone die zegt dat dat helemaal niet het geval is!
5. Klantservice M50+ zegt dat oorzaak wisselwerking Mobiel50+ met Iphone 11 niet werkt en dat daarom ons abonnement wordt vrijgegeven. Dat zou betekenen dat alle Mobiel 50+ gebruikers met Iphone 11 problemen hebben met bellen!
6. Ik vind dat dit niet kan in Mobiel-land: Na enkele weken niet meer kunnen bellen zonder vooruitzicht, even een mededeling krijgen dat je abonnement wordt vrijgegeven zonder compensatie of advies voor de toekomst. Tja, en het bedrag van een maand staat niet in verhouding met het ongemak.
7. Hoe vreemd de oorzaak ook is, het had klantvriendelijker geweest wanneer M50+ dit een maand geleden aan alle M50+ klanten had gemeld met een klantvriendelijke gebaar of liever nog oplossing ipv de boodschap samengevat “Sorry, helaas valt u bij ons buiten de boot! Goedendag!” Harry blijkt toch niet zo handig….

Na dit met een vriend besproken te hebben die mij geadviseerd had M50+ te nemen, zei hij: “volgens mij heb je niet Mobiel 50+ aan de lijn gehad maar Banana-split!”

Freek Bos

Freek Bos 28 apr 2025
Reageer
E

Abbonement zonder sim-kaart - oplichters

14 dagje betaald ( 10 04 2025 737032 6357982573 EZ Szabados) ondertekend aktief abbonement. Nog niet hier sim-kaart (twee keer "sturen", nog niet klantenservice oplossen.
Alstublieft geld terugstorten een deze contract verwijderen.

Eva Szabados 25 apr 2025
Reageer
J

Geen data tijdens bellen

Wanneer je belt of gebeld wordt heb je geen data/internet echt heel slecht. De klantenservice is erg onbehulpzaam en doen geen enkele poging een oplossing te bieden.

Joep 23 apr 2025
Reageer
A

Waardeloos

Ik heb sinds 12 maart van dit jaar een abonnement bij 50+mobiel maar ook ik vind het geen goede provider. Ik krijg geen smsjes binnen en kan deze ook niet versturen. Bovendien omdat ik na 5 weken zaterdag 19 april 2025 heb aangegeven terug te willen naar mijn vorige provider krijg ik nog een overstap boete van 199 euro plus 25 euro administratiekosten. Ik vind het schandalig. Pure oplichting.

Annie Hoekstra 23 apr 2025
Reageer
F

Betalen voor niet kunnen bellen!

Mijn vrouw en ondergetekende kunnen sinds enkele dagen nauwelijks meer bellen en gebeld worden; reden hiervan is volgens uw klantenservice werkzaamheden aan een Vodafone zendmast. Dit zou volgens uw collega tot eind april duren. Dit betekent twee-en-een-halve week geen telefoon met de omgeving Heemstede Haarlem etc!
Mensen met andere providers uit onze buurt hebben hier geen enkele last van.
Ik overweeg dit spoedig op facebook te gaan zetten en andere social media omdat wij dit schandalig vinden. Mijn vrouw is een risicogeval qua ernstige ziekte. We kunnen nu in geval van nood niet eens het ziekenhuis bereiken! Helaas zitten we aan een abonnement vast, anders had ik direct een provider gezocht die mij niet laat betalen voor niet geleverde diensten.

Freek Bos 19 apr 2025
Reageer
N

Waardeloze service!

Onterechte buitenbundelkosten voor sms’jes die ik nooit heb verstuurd — terwijl ik nog data over had! Slecht bereik, internet valt weg tijdens bellen, en klantenservice schuift alles af zonder bewijs. Mijn vader en oom zeggen ook direct op. Trap hier niet in!

Nourhan El-Ghitani 16 apr 2025
Reageer
J

Pure oplichting

Een abonnement voor 2,50 per maand met zevenentwintig duizend mb afgesloten.
Moet deze maand al meer als 11.39 bijbetalen omdat ik buiten mijn bundel zit . Dit kan nooit. Het vorig abonnement kwam ik er nooit boven en heb toch niks geks gedaan. Mensen trap er niet in . 😡🤬 wil er zo snel mogelijk er weer van af. Maar daar moet je ook de hoofdprijs voor betalen plus 25 euro administratie kosten wat een oplichters.

Jeroen 4 apr 2025
Reageer
S

Misleidende acties en waardeloze klantenservice -

Zeer teleurstellende ervaring met 50+ Mobiel. Ik sloot een abonnement af, maar al snel bleek dat ik te weinig data had. Kort daarna verscheen er een aantrekkelijke dubbele data-actie, maar die geldt alleen als je er binnen 14 dagen na afsluiten van je abonnement gebruik van maakt. Dit werd totaal niet duidelijk gecommuniceerd.

Toen ik contact opnam met de klantenservice voor een oplossing, werd ik ronduit onvriendelijk en onprofessioneel geholpen. Ze boden geen enkele vorm van begrip of tegemoetkoming en verwezen me alleen naar dure opties om extra data bij te kopen. Klantgerichtheid lijkt hier totaal niet belangrijk te zijn. Absoluut geen aanrader!

Stefano Sorgel 3 apr 2025
Reageer
R

Overstappen naar 50+ Mobiel

Vandaag heeft een medewerker van 50+ Mobiel mij goed geholpen voor de overstap van een andere provider naar 50+ Mobiel.
Dikke vette duim omhoog hiervoor dus.
Nog ff en ik ben van een veel duurder abonnement af (wel afkoop nog, maar dat neem ik voor lief).

Ruud Stam 21 mrt 2025
Reageer
F

Overgestapt naar 50+mobiel

Overgestapt naar 50+mobiel omdat ze overal goed scoren op basis van reviews en zag het ook een paar keer voorbij komen bij Vandaag Inside. Prijzen zijn uitstekend voor een sim-only abonnement en de overstap was in no-time geregeld. Een medewerker heeft me per telefoon nog goed geholpen omdat er iets niet goed ging met nummerbehoud, alles was snel opgelost, chapeau!

Frans 13 mrt 2025
A

Goede en snel geholpen Vriendelijk personeel.Kan het nu verder zelf afhandelen.

A.kuhne 19 mrt 2025
J

De problemen beginnen daarna pas!! Waardeloze klantenservice; niet bereikbaar en op de simkaart maar opsag voor 10 contacten!!

Janine 8 apr 2025
S

Wij herkennen dit niet. Bij ons is alles perfect geregeld. Wij hebben net weer met 2 jaar verlengd. Hebben een passende aanbieding gekregen.

Suzanna 9 apr 2025
M

Ik herken dit ook niet
Bij mij staat alles
Zijn zeker goed bereikbaar
Net weer verlengd
Voor 2 jaar

Marleen rademaker 21 apr 2025
A

Geen internet

Totaal geen internet meer naar meerdere keren gebeld te hebben in alles nog steeds niet werkend grote grove fout van 50plus mobiel
Snel over stappen naar andere betere provider

Apj thielens 20 feb 2025
Reageer
F

Keurig te woord gestaan door Salina

Ons tweede sim only abonnement afgesloten bij 50+
Mijn vrouw is per februari 2025 aangesloten.
Keurige uitleg en hulp van Salina.
Ingang per 1 mei 2025, kon nu al geregeld worden.

F.C.Mook 18 feb 2025
Reageer
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van augustus 2025.

Over 50+ mobiel

Er zijn 145 reviews geschreven over 50+ mobiel op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Telecomproviders
  • https://www.50plusmobiel.nl
  • klantenservice@50plusmobiel.nl