Zeker een prima overstap geweest voor mijn moeder. Die is al wat ouder dus kwamen al gauw uit bij 50+mobiel. Ook nog gekeken bij simyo en lebara maar uiteindelijk bleek 50+mobiel ongeveer even duur te zijn, er is op dit moment geen aansluitkosten en dubbele data. Voor 6 eurootjes per maand is ze klaar.
Wel een beetje jammer dat er op de homepagina een vergelijker staat tussen 50+mobiel, kpn en odido. Je wilt juist zien hoe 50+mobiel het doet tegenover de kleinere goden. Misschien handig om dit te wijzigen, natuurlijk is het goedkoper als een A-merk.
Levering was heel snel en 50+mobiel heeft zelf ook de overstap voor mijn moeder verder geregeld.
Groetjes Froukje
Ik ben heel vriendelijk, goed en kundig geholpen. Ik werd "gehoord" en medewerkster nam alle tijd voor me. Een verademing in de maatschappij van tegenwoordig.
Grappig om te zien dat 50+ mobiel voorheen nog wel eens een negatieve recensie had (op Reviews.nl maar ook andere fora), maar sinds kort is het allemaal positief. Goed om te zien dat ze timmeren aan de weg. Ik heb het ook aangesloten sinds enkele maanden en heb nog nooit hinder ondervonden dus vond het tijd om ook even een positieve bijdrage te leveren door een recensie te schrijven.
-> HEEEELE lage tarieven, super bereik en een snelle klantenservice.
Goed voor 'n redelijke prijs!! Vodafone netwerk, veel gb's voor maar een tientje per maand. Ook nog een cadeaubon van 20 euro en het eerste half jaar 50% korting...
Tweedehands iPhone gekocht dus ook maar een nieuwe Sim Only gedaan want mijn KPN abonnement werd te duur. Gekozen voor 50+ mobiel, die mijn overstap goed hebben geregeld, want ik wilde wel graag mijn huidige telefoonnummer behouden. Heb een 2-jarig contract gekozen met 8GB aan internet per maand (zodat ik er niet snel overheen ga) en onbeperkt bellen en sms-en!! Hoeveel denk je dat ik betaal? 7 euro per maand..... Waarbij het eerste half jaar 50% korting dus 3,50. Ik betaalde bij KPN over de 20 euro dus ben hier heel blij mee! Alles werkte ook gelijk op de dag dat het werd aangesloten dus kan niet anders dan een 5 sterren waardering geven. Zeker aan te raden.
Belkwaliteit is zeer slecht, ook na meerdere resets van de instellingen. Probleem zit hem in de slechte verbindingen van hun netwerk.
Wees verstandig en kies een andere provider als je kwaliteit wil.
Begrip in buitensporige omstandigheden volstrekt afwezig. Ik was klant bij 50+ totdat ik na een coma en de uitkomst hiervan COPD4 Gold was. Mijn longinhoud is 20 %. Mijn telefoon ging kapot en een telefoon is voor mij cruciaal voor als ik onderweg of thuis de alarmdienst kan bellen. Mijn telefoon ging stuk en die zijn geen onderdeel van een abonnement bij 50+ dus ik moest wel naar een andere provider die wel een telefoon kon leveren. De situatie uitgelegd aan 50+ maar geen enkel begrip voor deze uitzonderlijke situatie. Ik moet dus nog een jaar (ongeveer ) abo kosten betalen en was het hier niet mee eens. Dit is onmacht waarin ik verkeer. 50+ toont absoluut geen enkel begrip, ik moet blijven betalen, deurwaarders worden ingeschakeld et cetera. Ze moesten zich doodschamen geld staat op nummer 1
Mensonterend!!!!
Wij zitten al jaren bij Vodafone, helaas wil dit (goede) bedrijf elk jaar hun abonnentsprijzen verhogen.. nu vonden we dat het wel genoeg is geweest en zijn we overgestapt naar 50+ mobiel. Dit bedrijf gebruikt dezelfde masten dus qua bereik is het precies hetzelfde. De prijs is echter ongeveer de helft van wat we altijd betaalden bij Vodafone.
Ps. beide telecomproviders horen een hoge review rating te krijgen want je krijgt een zeer goed bereik in heel Nederland. Normaal zal ik bij Vodafone blijven maar het wordt allemaal iets te duur dus vandaar de switch naar 50+ mobiel. Overstap ging overigens heel soepel!
Waardeloos, absoluut niet doen. Wij zitten nu dus 6 weken op ons vakantieadres zonder internet, ik kan nog niet eens bellen. Klantenservice gemaild waarop we vervolgens elke keer het zelfde antwoord krijgen “wat vervelend zeg” maar GEEN OPLOSSING. We zitten nu eventjes op de wifi van een restaurant verder in de wijde omgeving geen internet. En hier zit ik dus 2 jaar aan vast. Ik heb de vraag al gesteld of ik dit abonnement kan opzeggen maar er heerst nú volledige radiostilte.
Qpzeggen van de vorige provider is niet gedaan door 50 plus mobiel,
vandaar dat ik anderhalve maand langer vast zit aan het abonnement waar ik
geen gebruik meer van maak.
Het nummer behoud verliep dramatisch tot slot maar een ander nummer genomen. werd van het kastje naar de muur gestuurd.
Ga nooit meer uit op het goedkope van een provider. dan kom je bedrogen uit.
Het zijn allemaal loze beloftes. Als je een maal een abonnement hebt afgesloten begint de ellende. Niet meer reageren op e-mails en onderscheid maken tussen klanten. De ene keer zogenaamd een goed aanbod doen maar vervolgens andere mensen nog meer korting geven. Wie wordt er nu opgelicht.
Bij een reis door Zwitserland kreeg ik een SMS waarin stond "bel 1200 om je limiet te verhogen". Dit heb ik niet gedaan. Nu blijkt dat de eerste maandfactuur € 28,50 i.p.v. € 8,50 is. Heb klantservice gebeld. Nu blijkt dat ik een "buitenbundelplafond" heb van € 20,--. Dan blijkt ook dat je dit plafond wél kan verhogen , maar niet verlagen ; tenzij je daarvoor per maand extra betaalt. Dit was mij absoluut niet bekend. En ook mijn vorige provider (Budget mobiel) had deze constructie niet. Daardoor werd ik hierdoor 'overvallen'. De medewerkster van de klantenservice bleef onvermurwbaar. Het jaarcontract (gelukkig maar één jaar) is slechts tegen een fiks bedrag te beëindigen. Dus zit ik aan deze "harige Harry" nog 11 maanden vast. Een OPLICHTER is het. Blijkbaar niet voor niets bij Albert Hein weggestuurd ...
Had je gewoon kunnen weten van te voren.. Gewoon even inlezen voordat je naar het buitenland gaat. Eigen nalatigheid..
Ze proberen overal geld van je afhandig te maken ik heb daar ook al negatieve ervaringen mee gehad
wat een sufferd ben je.. dit is bij elke provider het zelfde. dat komt door de internationale afspreken van de EU. Afgeven op deze provider is dus onzin.
Toen ik de kortingscode met vrienden deelde om een cadeau van 20 euro te krijgen, stuurden drie vrienden mij, nadat ze zich hadden aangemeld, een bericht waarin ze het cadeau annuleerden en omdat ik de voorwaarden voor het delen van de korting had overtreden, denk ik dat dit de methode is een bedrijf dat zijn gebruikers niet waardeert.
Doordat ik geen of heel slecht bereik heb met dit abonnement, kan ik het niet gebruiken. Ik heb daarom een ander fatsoenlijk abonnement moeten afsluiten bij een andere provider. Toen ik dit niet in gebruik hebbende abonnement wilde afkopen, vroegen ze de totale abonnementskosten over de nog lopende periode inclusief € 25,= boete.
Helpdesk is goed bereikbaar en dat heb je nodig ook. Daarom 2 sterren en niet 1. Gemiddelde downloadsnelheid via door 50+ aanbevolen speedtest.nl gemeten is 10mb over 10 metingen. Vaak wordt ik gebeld en gaat mijn telefoon niet over. Google Maps is kansloos. Ze kunnen het niet oplossen en je moet het er maar mee doen. Ik heb mijn verlies genomen en mijn nummer naar elders overgezet. 130 Euro down the drain, mijn lesje geleerd
Na 3x gebeld te hebben, vertelde 50+ dat zij niet kunnen werken met bellen via WiFi. Voor ons maakt dat het abonnement waardeloos. Voor anderen een waarschuwing voor onnodige kosten.
Opzeggen abonnement en ander nemen is nu volgende stap.
Goedkope telecomprovider die doet wat je van ze verwacht. Signaal is goed en de kosten zijn super. Voor mensen die niet veel data gebruiken is 50+ sowieso prettig omdat je een klein pakket kan nemen. Als je er een keer overgaat kan je altijd bijkopen. Dit + de goede service, kan ik me haast niet indenken waarom er ook mensen zijn die negatief zijn over 50+ mobiel.
Het leek zo mooi, 2.50 euro voor gratis bellen en internet.
Echter, eerst de pluspunt de handige harry map prachtig,inhoudt erg overzichtelijk, keurig uitgelegd, sim kaart, alles was goed.
Toen de simkaart in mijn telefoon, geprobeerd met 06 te bellen andere telefoon, ging het gelijk op de voicemail.Ik snapte er niks van.,diverse malen nog geprobeerd,steeds hetzelfde.
Normaal hoor je dan ,kpn, nummer is niet in gebruik, hier dus niks. Toen maar opgezegd via herroepingsrecht binnen 14 dagen, sterker nog dezelfde dag opgezegd.26 maart 2024, niks gehoord via 50 plus, dus vanmorgen nogmaals gemaild, dezelfde brief met plus/ min.
Bellen ga ik ze niet ,088 is geen gratis nummer.
Ik ben in houders hand heb onmiddellijk opgezegd ,mijn andere nummer gegeven.
Komen ze niet terug op mijn mails, dan is het mij overduidelijk ,de klant is hier geen koning.
Ik stap bijna elk jaar wel over naar een andere sim only aanbieder want er is altijd wel iemand met een goede deal. Dit jaar zit ik bij 50+ mobiel. Tot nu toe ben ik heel erg tevreden. De overstap van budget mobiel naar 50+ mobiel ging zonder problemen. Nummerbehoud ging ook goed. Geen klachten wat dat betreft. De prijs is zeer aantrekkelijk. Het is eigenlijk gewoon vodafone maar dan voor een veel betere prijs.
Ik heb inmiddels 2 abonnementen afgesloten bij 50+ mobiel tegen lage prijzen. Bellen gaat inderdaad via 2G en internetten via 4G. Het werkt hier allemaal prima zonder klachten. Met rentepunten van ING of aanbiedingen via diverse websites kan je het eerste jaar voor een prikkie krijgen. Kan geen andere aanbieder tegenop voor die prijs. Overstap met nummerbehoud ging probleemloos beide keren. Ik herken mij totaal niet in het negatieve beeld wat hier kan ontstaan
Het overstappen naar 50+mobiel met nummerportabiliteit zou naadloos moeten gaan.
Het tegendeel is mij gebleken.
Nadat mijn nummer naar 50+mobiel was verhuisd had ik maar 1 probleem:
Ik kon niet bellen, niet gebeld worden en had geen dataverbinding.
Toen maar eens contact opgenomen met de klantenservice via de vaste telefoonlijn die ik gelukkig nog heb.
Na heel lang wachten wordt je dan 'geholpen' door de klantenservice.
De klantenservice constateert door naar mijn nummer te bellen dat het inderdaad niet werkt. Dan vragen ze je de simkaart maar eens in een andere telefoon te stoppen. Daar blijkt die wel te werken.
Dan wordt er snel geredeneert dat de simkaart goed is en dat het dus aan je telefoon ligt.
Dan willen ze je naar een telefoonwinkel sturen en om daar je probleem te laten oplossen. Als je dan zegt dat de simkaart van je vorige provider met dezelfde instellingen in hetzelfde simslot op dezelfde telefoon wel werkte en dat het daarom wellicht aan de instellingen benodigd voor 50+mobiel moet liggen wordt het gesprek snel afgekapt.
Na deze 'service' ben ik zelf maar eens aan het puzzelen gegaan waarom het wel werkte op mijn oude telefoon en niet op de nieuwe telefoon....
Wat blijkt: 50+mobiel gebruikt nog 2G belverbindingen.
Op moderne telefoons wordt dat als onveilig beschouwt en daarom staat deze natuurlijk uit op nieuwe telefoons.
Zet je 2G verbindingen toestaan in je telefoon instellingen voor het mobiele netwerk op Aan dan kan je wel bellen en gebeld worden.
2G is een sterk verouderd mobiel netwerk!
Dus nog maar eens gebeld met de de 'klantenservice' en mijn bevinding voorgelegd. Dan krijg je als reactie:
"O ja, dat is waar ook wij gebruiken nog 2G voor bellen. Goed dat u dit doorgeeft. Ja, in de toekomst gaan we wel van 2G af, maar wanneer is nog niet bekend."
DUS VOOR NIEUWE 50+MOBIEL GEBRUIKERS:
ALS JE NIET KUNT BELLEN OF GEBELD WORDEN EN JE HEBT EEN MODERNE TELEFOON GA DAN OP ZOEK NAAR EEN MOBIEL NETWERK INSTELLING WAARBIJ JE DE (NIET VEILIGE) OPTIE 2G BELLEN AANZET EN DAN ZOU HET MOETEN WERKEN.
De optie 'Bellen via Wifi' kan handig zijn om in te schakelen voor die gevallen dat je in een stabiel wifi netwerk verbonden bent, dan wordt naar ik aanneem het bellen via het sterk verouderde 2G netwerk vermeden.
Ben ook overgestapt naar 50plusmobiel en heb niet helemaal dezelfde problemen. Bellen en data gaat prima, maar gebeld worden en SMS ontvangen is NOK. Bellers worden meteen doorgeschakeld naar voicemail en SMS'jes komen pas na 15 min of nog later aan.
Heb 2G toegestaan, maar geen instelling lijkt het probleem te verhelpen.
Mijn vrouw heeft helaas exact dezelfde ervaring na haar overstap naar 50plusmobiel.
Overgestapt naar 50 plus mobiel en dat verliep allemaal vlekkeloos. Had verwacht dat er wat meer bij kwam kijken maar het viel allemaal reuze mee. Dat scheelt, want ik zag er wel een beetje tegen op. Erg goed geholpen door de klantenservice, ze stonden mij vriendelijk te woord en namen echt de tijd voor mij. Dat kan ik enorm waarderen. Inmiddels al een tijdje klant van 50 plus mobiel en ben nog zeer tevreden. Ga zo door!
Ik ben nog geen 50, maar heb wel 50+ mobiel! Dit vond ik wel gek om als jongere een abonnement bij 50+ mobiel af te sluiten. Het was gewoon de goedkoopste, dus heb ik voor 50+ mobiel gekozen. Geen moment spijt van gehad. Ik heb gekozen voor een 2 jarig sim only abonnement en hierbij kreeg ik dubbele data. Dat kan ik goed gebruiken. De klantenservice was heel vriendelijk en hier kreeg ik direct een goed gevoel bij. Achteraf ben ik blij dat ik een sim only abonnement heb afgesloten bij 50+ mobiel!
Ik heb nu een paar maanden 50+ en ik ben al vanaf het begin bezig met klachten. Bellen en een foto versturen lukt niet, en soms pas na 14 min bij de ander. Vaak als ik wil bellen en dan op toestel: geen bereik of bezet. Ze hebben mij beloofd om na nog 1x updaten weg te kunnen en na geen oplossing willen ze weer meer info om zeker alles uit te sluiten! Dood en doodziek wordt je hiervan. Gaat alleen maar om die paar klote euro's die ze per maand mislopen. Waardeloos bedrijf en beloftes zijn viese lucht!!!
Beloftes zijn viese lucht you say? Klinkt niet aantrekkelijk nee. Ps. als je vanaf het begin al klachten hebt kan je vast wel met ze overleggen om alles af te sluiten, voor zover ik overige reviews lees, zijn ze wel meedenkend.
Nee, dat is niet zo. Je sluit ongeveer 2 maanden vtv je nieuwe abbonement af waarmee je weer 2 jaar gaat bellen. Ik dacht dat op het moment je echt gaat bellen ermee, dat dan je proefperiode in gaat, omdat je dan pas weet hoe of wat bij gebruik.
Ze meteen gebeld bij eerste probleem binnen 1 dag en kreeg te horen dat het 2 maanden voordat ik het echt ging gebruiken al was ingegaan . Het zijn oplichters en ze zeggen het ene, en komen met het andere waardoor ik nu denk ....... Met steeds gegevens in info aan te leveren. Ik ga het hoger op zoeken. Klant is koning, en hier ben je de betaler en meer niet! Bedankt voor je bericht, maar is niet zo mooi als jij denkt helaas.
Hetzelfde heb ik ook slecht bereik thuis en geen Volte. Heb hiervoor een prepaid van symyo gekocht en heb de telefoon doorgeschakeld naar dit nummer. Over twee jaar ga ik denk ik volledig naar symyo.
Ik ben overgestapt naar 50+ mobiel omdat ze lekker goedkoop zijn. Ik betaal een stuk minder dan bij KPN. Ik ben al een klein jaartje klant en helemaal geen hinder ervaren.. Het werkt eigenlijk altijd goed. Maar voor mij is de belangrijkste reden dat ik bij 50+ mobiel zit, dat ze één van de goedkoopten zijn. Ik heb niet veel MB's of belminuten nodig. Gewoon een goedkoop sim only abonnement. Dik tevreden en ik denk niet dat ik hier nog weg ga. Ik zie namelijk geen betere alternatieven.
Dit zijn de beste telecomproviders van oktober 2024.
Er zijn 68 reviews geschreven over 50+ mobiel op Reviews.nl. Met een 3.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.