50+ mobiel

50+ mobiel

3.0 reviewscore • 51 reviews
F

50+mobiel heel fijn voor mijn moeder

Zeker een prima overstap geweest voor mijn moeder. Die is al wat ouder dus kwamen al gauw uit bij 50+mobiel. Ook nog gekeken bij simyo en lebara maar uiteindelijk bleek 50+mobiel ongeveer even duur te zijn, er is op dit moment geen aansluitkosten en dubbele data. Voor 6 eurootjes per maand is ze klaar.

Wel een beetje jammer dat er op de homepagina een vergelijker staat tussen 50+mobiel, kpn en odido. Je wilt juist zien hoe 50+mobiel het doet tegenover de kleinere goden. Misschien handig om dit te wijzigen, natuurlijk is het goedkoper als een A-merk.

Levering was heel snel en 50+mobiel heeft zelf ook de overstap voor mijn moeder verder geregeld.

Groetjes Froukje

Froukje 14 feb 2024
Reageer
A

Nog geen 50+

Ik ben nog geen 50, maar heb wel 50+ mobiel! Dit vond ik wel gek om als jongere een abonnement bij 50+ mobiel af te sluiten. Het was gewoon de goedkoopste, dus heb ik voor 50+ mobiel gekozen. Geen moment spijt van gehad. Ik heb gekozen voor een 2 jarig sim only abonnement en hierbij kreeg ik dubbele data. Dat kan ik goed gebruiken. De klantenservice was heel vriendelijk en hier kreeg ik direct een goed gevoel bij. Achteraf ben ik blij dat ik een sim only abonnement heb afgesloten bij 50+ mobiel!

Annabel 18 jan 2024
Reageer
J

Slechtste ooit met bellen en versturen

Ik heb nu een paar maanden 50+ en ik ben al vanaf het begin bezig met klachten. Bellen en een foto versturen lukt niet, en soms pas na 14 min bij de ander. Vaak als ik wil bellen en dan op toestel: geen bereik of bezet. Ze hebben mij beloofd om na nog 1x updaten weg te kunnen en na geen oplossing willen ze weer meer info om zeker alles uit te sluiten! Dood en doodziek wordt je hiervan. Gaat alleen maar om die paar klote euro's die ze per maand mislopen. Waardeloos bedrijf en beloftes zijn viese lucht!!!

Jeroen 12 nov 2023
S

Beloftes zijn viese lucht you say? Klinkt niet aantrekkelijk nee. Ps. als je vanaf het begin al klachten hebt kan je vast wel met ze overleggen om alles af te sluiten, voor zover ik overige reviews lees, zijn ze wel meedenkend.

Simar 12 nov 2023
J

Nee, dat is niet zo. Je sluit ongeveer 2 maanden vtv je nieuwe abbonement af waarmee je weer 2 jaar gaat bellen. Ik dacht dat op het moment je echt gaat bellen ermee, dat dan je proefperiode in gaat, omdat je dan pas weet hoe of wat bij gebruik.
Ze meteen gebeld bij eerste probleem binnen 1 dag en kreeg te horen dat het 2 maanden voordat ik het echt ging gebruiken al was ingegaan . Het zijn oplichters en ze zeggen het ene, en komen met het andere waardoor ik nu denk ....... Met steeds gegevens in info aan te leveren. Ik ga het hoger op zoeken. Klant is koning, en hier ben je de betaler en meer niet! Bedankt voor je bericht, maar is niet zo mooi als jij denkt helaas.

Jeroen 12 nov 2023
M

Lekker goedkoop

Ik ben overgestapt naar 50+ mobiel omdat ze lekker goedkoop zijn. Ik betaal een stuk minder dan bij KPN. Ik ben al een klein jaartje klant en helemaal geen hinder ervaren.. Het werkt eigenlijk altijd goed. Maar voor mij is de belangrijkste reden dat ik bij 50+ mobiel zit, dat ze één van de goedkoopten zijn. Ik heb niet veel MB's of belminuten nodig. Gewoon een goedkoop sim only abonnement. Dik tevreden en ik denk niet dat ik hier nog weg ga. Ik zie namelijk geen betere alternatieven.

Moniek 6 nov 2023
Reageer
R

Neem hier absoluut geen abonnement!!!

Als je denkt om hier een abonnement te nemen doe het absoluut niet,
ik weet dat ze goedkoop zijn maar zo ben ik er ook ingetrapt.
Het abonnement wat je bij deze mensen afneemt heeft geen buiten bundel limiet
(kan je niet uitzetten) hierdoor als je MB verbruik buiten zijn bundel komt moet je
geldsommen betalen waarvan je een hartaanval krijgt. Als jij niet goed oplet loopt dit
door in de honderden euro's!!! Overigens verkopen hun een abonnement voor 8 GB per maand maar als je
buiten je bundel komt betaal je opeens 50 euro voor 6 GB?? Er zit geen logica achter ze doen er alles
aan om de klant op te naaien. Dit is wat mij overkwam ik maakte verbinding met mijn telefoon en computer maar had
perongeluk nog de mobiele data aan laten staan in plaats van de WiFi hierdoor ging mijn data buiten zijn plan.
Ik heb contact opgenomen met 50+ mobiel, maar die geven aan dat ik mijn abonnement moet upgraden zodat ik wel
een limiet kan instellen. Dit is natuurlijk onzin want elke andere provider waar ik ooit heb gezeten heeft
deze onzin niet en daar kan je dit aan zetten in elk plan. En de kosten die buiten mijn bundel kwamen? Die moet ik
gewoon betalen ondanks het een ongeluk is , ze hebben TOTAAL geen begrip voor je situatie en willen elke cent van
je afpakken. Ik zou ze een score van 0 geven als dit kon.

Rik van de Kraats 6 nov 2023
M

Klopt totaal niks van. Ze hebben juist wel een dataplafond. Check zoiets dus even voor je tikt. Hartelijk dank vast.

M 15 jan 2024
H

Waardeloos absoluut niet doen

50 + mobiel is werkelijk de allerslechtste keuze die je kunt maken. Niks werkt fatsoenlijk. Het lijkt goedkoop maar in werkelijkheid is dat niet zo. Mooie verhalen als klant wil worden, maar als ze je eenmaal binnengehaald hebben dan komen ze niks na. Ik kan niet bellen en dat is toch op zijn minst vreemd voor een mobiel abonnement. Internet werkt voor geen meter. Heel spijt van de overstap. Ik wilde al na 1 dag van mijn abonnement af, maar dat kan niet. Het kan alleen met doorbetalen en een boete. De klantenservice is al helemaal een ramp. Het enige wat ze kunnen vertellen is “ wat vervelend voor u” . Mijn advies, van deze provider kunt u het beste ver vandaan blijven.

Hans 20 okt 2023
H

Aanvulling:

Ik heb nu twee dagen deze provider. Ik kan niet bellen en niet gebeld worden. Internet doet het buitenshuis ook niet. De klantenservice is niet te bereiken. Gisteren wel na na veel problemen de klantenservice kunnen bereiken via de chat. Bellen kan ik immers niet. Ik had een slechte review geplaats maar die heeft 50+ mobiel gewoon verwijderd. dat schijnt dus ook te kunnen. Dit is gewoon de slechtste provider wat ik ooit heb meengemaakt. En ik blijf slechte reviews schrijven om andere mensen te waarschuwen. Laat je niet verleiden tot een abonnement omdat het goedkoop is. Goedkoop is duurkoop in dit geval. Ik wilden na twee dagen al van mijn abonnement af omdat niks werkt, maar dat kon niet volgens 50+ mobiel. Pure oplichting en een waardeloze provider. En 50+ jullie zullen deze review ook wel weer verwijderen, maar ik blijf ze schrijven.

Hans 21 okt 2023
L

Kadobonnen!!

Aanbieding van 50+mobiel.
Indien u (met uw abonnement van 50+mobiel) een nieuwe klant aanbrengt krijgen zowel u als de nieuwe klant een kadobon van 25 euro! Keurig alles volgens het formulier ingevuld , zo ook de kortingscode....maar een kadobon Ho maar.
Gebeld met klantenservice: antwoord: u heeft waarschijnlijk naast het kortingscodevakje het knopje Gebruiken niet aangeklikt!! Dat heb ik wel gedaan want anders vul ik de code niet in.....
Kortom: 50+ geeft sigaren weg.maar wel uit uw eigen doos!!!

Lisette Sliep 25 sep 2023
R

Herkenbaar: Ik heb 5 vrienden aangedragen bij 50+ mobiel en zou hiervoor 25 EUR per vriend krijgen in de vorm van een cadeaubon. Ik heb van 50+ mobiel 5x een bevestiging e-mail ontvangen dat er vrienden met mijn code zijn aangemeld, maar tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen uitkering ontvangen. 50+ mobiel heeft dankzij mij dus nieuwe klanten gekregen, promoot de vriendendienst actie, maar keert vervolgens niets uit.

Roy 11 okt 2023
V

Premium sms berichten incasseren

Incasseren premium sms berichten die ik zelf nooit heb gebruikt en/ of verstuurd. 4004 is iets waar niemand mij bij de klantenservice op kan antwoord geven. Ze zeggen dat er een blokkade op wordt gezet en toch krijg ik elke maand weer de kosten. Meerdere malen klantenservice gebeld, emails gestuurd en worden door klantenservice gevraagd of wij wel normaal Nederlands begrijpen. We hebben zelfs aangeboden om ons abonnement geld dan over te willen maken maar zonder de kosten die in rekening worden gebracht die wij niet hebben gemaakt. Ook hier wordt niets mee gedaan. Kortom 50+ wenst nergens aan mee te werken, en wij moeten voor iets betalen wat niet van of voor ons is. En ze weigeren ook te melden waar 4004 van is. Denk dat ze hier zelf ook een graantje van meepikken. Dus 50+ NOOIT aan beginnen. Goedkoop is duurkoop in dit geval

Van der stelt 10 sep 2023
S

Stichting aap als je even zoekt of een parkeer app misschien. Hopelijk heeft u hier wat aan en succes met bellen.

Sean 23 sep 2023
V

Bedankt voor het meedenken. Maar dat alles is het allemaal niet. En 50+ is wettelijk verplicht te melden waar het van is, maar doet dit niet

Van der stelt 24 sep 2023
S

Vreselijk! Als het mee zit, zit het vaak mee. Als het tegenzit… Én de Consumentenbond, de Ombudsman of Rechtsbijstand brieven ter ontbinding lukken niet, tja, dan weet ik het ook niet meer 🤷 Tegenwoordig laat ik ChatGPT de contracten opsommend concluderen en een verbale confirmatie per telefoon (hint) van de provider ter bevestiging. Hoe je iets formuleert is erg belangrijk in de vragenstelling.
Zet ‘m op! Benieuwd hoe het afloopt, en de lezers hiervan met mij, denk ik ook.

Sean 24 sep 2023
M

Bevalt ons allemaal goed

Lees steeds meer mensen die zich negatief uiten over 50+mobiel.nl. Ik ben het hier zeker niet mee eens. Heb eerst mijn beide ouders geholpen aan een abonnement en doordat het ze zo goed beviel en de prijzen vrij laag zijn, ben ik tevens zelf overgestapt van Vodafone naar 50+mobiel. Geen klachten gehad, ook niet tijdens alle overstappen. Groetjes Merel

Merel 7 sep 2023
Reageer
S

Laat je niet oplichten!

Ik heb sinds 14 augustus 2023 een telefoonabonnement bij 50+ Mobiel. (Een sim-only abonnement) Mijn abonnement is 7000MB per maand, onbeperkt bellen & sms. 50+ beloofde daarnaast dat zij het snelste internet van Nederland zouden hebben, wel 300mb per seconde, in vergelijking met andere partijen was dit onwijs veel. Ik heb dit abonnement afgesloten voor 2 jaar, het eerste jaar €6 per maand en het tweede jaar €9 per maand.

Het begon niet soepel met 50+ en mij, nadat ik mijn sim erin had gedaan krijg ik al gelijk een melding. ‘Kosten voor FaceTime & iMessage kunnen in rekening worden gebracht door de provider’ Ik snapte niet zo goed wat ik hiermee moest en bereikte 50+ hierover, zei vertelde: een storing, we werken eraan.

Nog geen week later had ik alle dagen door klachten, geen goed bereik met data, soms zelfs helemaal niks, dan stond er ook op alle apps: je hebt geen bereik.

Ook met bellen vaak problemen, dan bel ik met iemand en valt die persoon ineens weg en hoor je niks meer. Na een tijdje zie je dan verbinding verbroken.

Ik heb 50+ hier over benaderd, zei regeerde: ‘helaas, we kunnen niks voor je betekenen momenteel, een fijne dag’

Absurde reactie in mijn ogen, ik betaal immers voor iets wat ik niet krijg. Ik heb meerdere keren hierover 50+ benaderd en verteld dat ik mijn abonnement wilde stopzetten omdat zij niet leveren wat zij beloven. 50+ blijft hier niks mee doen en simpelweg mijn berichten negeren en simpel antwoorden met een: vervelend dat je klachten hebt

Het zit me zo diep dat ik hulp zoek om mij met mijn rechten te beschermen tegen deze oplichters. 50+ doet helemaal niks en ik ben er kapot van, ik moet elke dag mij hiermee bezig houden. En elke dag heb ik weer opnieuw gezeik met hun, nu ook ben ik over mijn limiet heen en moet ik ineens extra betalen. Ik heb al aangegeven dat ik niet meer wil kunnen gebruiken dan mijn abonnement, 50+ eist dat ik €1,50 per maand extra ga betalen om een plafond in te kunnen stellen. Echt de grootste oplichters van Nederland dit!

Laat je niet oplichten door 50+ !!!!!!

Stan Groenewoud 5 sep 2023
Reageer
H

Slecht bereik - niet om mee te bellen

Ondanks dat ik in een stad woon heb ik echt bagger bereik. Internet is oke, bellen daarentegen een drama. Geluid is blikkerig en valt steeds weg. Er is echt geen touw aan vast te knopen! Dus wil je bellen? Ga dan niet hierheen. En de klantenservice? Die doet wat op afstand wat niets helpt en vervolgens laten ze je stikken. Geen woord over het feit dat ze dus GEEN landelijke dekking hebben. Ik kan wel mijn contract afkopen door de volle pond van het hele contract PLUS administratiekosten te betalen. Maar dat zij niet leveren wat ze beloven... Dat is schijnbaar niet hun probleem!

Helga 5 sep 2023
Reageer
C

50plusmobiel lijkt voordelig...

50plusmobiel lijkt één van de voordeligste partijen, maar helaas zit het duiveltje in de details. Wij kwamen recent een stukje door Zwitserland en mijn vrouw had Google maps even aangezet om op files te controleren. Meteen 50 euro extra aan buiten bundel kosten door 50plusmobiel in rekening gebracht. Omgerekend 500€ per Gb!!! Verklaring van 50plusmobiel is dat Zwitserland geen EU land is. Andere aanbieders werken daar echter wel binnen de bundel of hebben redelijke tarieven. U bent dus gewaarschuwd! Wij gaan asap weer naar Tele2 terug...

Cornelie 29 aug 2023
Reageer
T

Sim Only, Geen bereik, Slechte klanten service.

Sim only besteld alleen ver van tevreden hiermee.
Heb thuis geen bereik, 4G werkt daarbij dus niet en ik kan vaak niet bellen of gebeld worden.

Er is een periode van 14 dagen waarin je je abonnement kan herroepen alleen die gaat in vanaf het moment dat je het abonnement aankoopt, niet vanaf wanneer de sim binnen is en het nummer overdracht is voltooid, wat in mijn geval pas na 15 dagen gebeurde na aankoop.

Ik heb hierover contact opgenomen met de klanten service, voornamelijk via email alleen hier werd telkens na één bericht geen antwoord meer gegeven op mijn emails, ik heb hier constant zelf achteraan moeten gaan door zelf te gaan bellen en te vragen wat de volgende stappen zijn, zelf kwamen ze hier namelijk niet op terug.

Na meerdere keren verteld te hebben gekregen dat mijn sim opnieuw aan het netwerk is toegevoegd en dat de dekking goed zou moeten zijn heeft dit natuurlijk niks geholpen.

Toen werd mij verteld de APN instellingen handmatig in te stellen, de instellingen te resetten, een andere telefoon te proberen met de SIM, door te geven welke mensen me waar en wanneer hebben geprobeerd te bellen en screenshots te sturen van mijn instellingen.

Nadat dit allemaal niks heeft geholpen en na veel achter de klanten service aan te zitten is mijn abbonement gelukkig vrij gegeven en kan ik nu weg van deze provider.

Dat is voor mij het enige pluspuntje wat ik ze moet geven, dat ik ondanks buiten de herroep periode te zitten nog weg kan gaan met een 2 jaars contract, dat vind ik erg fijn en toepasselijk bij mijn situatie!

Ik zelf woon in 'Oostzaan' het bereik is prima in wat grotere steden, maar daarbuiten is het netwerk van Vodafone (het netwerk wat 50plusmobiel gebruikt) verre van goed.

Ik raadt deze provider af als je niet dichtbij een grote stad woont, voor mij is het bereik namelijk veels te slecht/niet beschikbaar en super langzaam.

TLDR: Erg slecht/geen bereik en klanten service reageert niet uit zichzelf, zelf achteraan gaan.

Tom Bon 26 aug 2023
Reageer
S

Vanuit Rotterdam zeer slecht verbinding

Vanaf mei 2023 aantaal keer contact opgenomen met klantenservice. Wat een drama. Hun weet waar de problem light, maar woord in de maling genomen. Ik woon in Rotterdam, en met telefoon verbinden heb slecht of geen ontvangst. Internet gaat we, maar soms kan ik geen internet gebruiken. Door de klantenservice woord geholpen door onervaren medewerkers, die geen verstand hebben. Hun vertellen alleen maar smusjes, dat het probleem Light aan je telefoon. Niet waar dus. Vandaag werk ik in den haag, ik heb goed verbinding, als telefoon, en internet. Rotterdam dus niet.

Salvo 16 aug 2023
Reageer
M

3GB internet en onbeperkt bellen voor 5 euro pm

Mijn moeder is overgestapt naar 50+ mobiel mede omdat ze een goede klantenservice hebben met daarbij vrij lage prijzen. Wat we vooral fijn vinden aan 50+mobiel is dat je het pakket helemaal kunt samenstellen. Dit resulteerde bij mijn moeder op een lage maandprijs omdat ze niet veel internet nodig heeft. Ze betaald dacht ik 5 euro.... per maand. Krijgt ze 3GB internet voor dus prima geregeld. Kan ook nog onbeperkt bellen ook en aansluitkosten zijn gratis. Ik zit zelf nog een half jaar vast bij T-Mobile maar zodra dit is verlopen stap ik ook hier naar over als de prijzen dan nog steeds zo goed zijn.

Marianne 8 aug 2023
Reageer
S

Miskoop, slecht, blikkerig geluid, ruis

Heel slecht, blikkerig geluid, met een ruis op de achtergrond. Hoe kan dit probleem opgelost worden? Geeft onrust en is vermoeiend. Via WhatsApp bellen dan is geluid goed. Alleen via WiFi gedaan, nog niet via buiten gezet. Niet ideaal, maar werkbaar. Is de 1e dag dat ik het abonnement heb. Internetsnelheid nog niet getest buiten. Enige voordeel is dat het goedkoop is, maar we een miskoop van 2 jaar. Wil graag annuleren, alleen het belachelijke is dat je alleen binnen 14 dagen na de aankoop kan annuleren, terwijl de opzegtermijn bij overstap 1 maand is en je er dus pas na 1 maand achter kan komen dat dit een slecht abonnement is.

Susan 3 aug 2023
R

Je stelt dat het de eerste dag is dat je het abonnement hebt. Dan zit je toch nog ruim in je 14 dagen periode? En stel je zit er net buiten, kan ik me niet voorstellen dat ze je niet willen helpen. Gewoon opzeggen als je ontevreden bent is mijn tip.

Rene 3 aug 2023
H

Goed geholpen na moeilijk begin

Het lukte me in het begin niet om de aansluiting werkend te krijgen. Je krijgt namelijk een simkaart toegestuurd maar wist helemaal niet waar die in moest want heb een apple telefoon. Na een tijdje met de klantenservice te hebben gechat, hebben ze me goed geholpen en werkte mijn abonnement goed. Sindsdien heb ik totaal geen klachten en ben ik een zeer blij klant. Waarom? Het is een stuk goedkoper als waar ik voorheen bij zat (dit was Vodafone). Dus hele goede service ondanks dat het begin lastig was, daarna heel goed.

Harm 17 jul 2023
Reageer
R

Extra kosten

Een rekening van 57 euro ontvangen, ipv de 7 euro per maand die is afgesproken.

Geen klantenservice om dit misverstand op te lossen. Echt heel vervelend.
Er is gezegd dat er smsjes zijn verstuurd om te waarschuwen, maar die heb ik niet gezien.
Deze week geen boodschappen, echt heel teleurgesteld in deze provider:(

Robert 4 jul 2023
Reageer
K

Traag

Snel de telefoon gekregen en dan begin juli lezen dat je vanaf 2 augustus kan gaan bellen. Hoe kudt is dat! Van tevoren werd beloofd dat er snel gebeld kon worden na overstap met nummerbehoud. Lekker, zo vlak voor de vakantie! Nu al spijt hiervan. En nu moet ik blijkbaar minimaal woorden gebruiken voor een review, terwijl 1 woord genoeg zou zijn: traag!

Kees 4 jul 2023
Reageer
H

Goede prijs, ruk bereik

Prijs is uitstekend, overstap was simpel, al met al perfect als je niet wilt bellen. Bereik is slecht, verbinding vreselijk. Je kunt elkaar niet verstaan, valt steeds weg en geluid is blikkerig. Nieuwe telefoon en Sim op afstand uitzetten maakte geen verschil. Ik zit nu twee jaar vast met onbeperkt bellen terwijl ik niet kan bellen!

Helga 23 jun 2023
V

Hier hebben wij ook last van !!! Echt verschrikkelijk dit !!!
Moet nog 20 maanden met dit abonnement doen terwijl hij in iedere telefoongesprek wegvalt

Vetter 18 jul 2023
J

Ik woon in het buitengebied en heb ook erg slecht bereik. Contact maken duurt soms wel een minuut en soms gaat ie al over op voicemail voordat mij; telefoon overgaat.

Jeroen Appelman 27 jul 2023
G

Geen 50plusmobiel

Geen 50plusmobiel meer.
Ze beloven iets wat ze niet nakomen
Geen openstaande rekening na overstappen op andere provider en toch betalen voor de maand dat mijn abonnement al niet meer bij hun loopt. Ik had ze inmiddels al gebeld hierover en ze zeiden dat er niks meer openstond.
Nu opgelopen rekening moeten betalen met incasso bureau.
Maar ze weten nergens van zogenaamd.

Gvdwetering 17 jun 2023
Reageer
J

Zeer veel extra kosten

Ik had een abonnement gepakt via ING voor €2 in de maand omdat ik gratis wilde bellen Daarom moest ik wel internet erbij pakken en pakte de kleinste bundel omdat ik altijd internet via WhatsApp.
de eerste maanden heb ik alleen maar geklund omdat mijn Bellen niet werkt.
dit werkt overigens nog altijd niet en internet hoef ik ook niet Maar nu zit ik er twee jaar aan vast.
na de eerste maand kreeg ik een rekening van 26 omdat ik buiten bundel was geweest Dit had ik aangezet om met hun te kunnen bellen via mijn mobiel internet om te laten weten dat ik niet gewoon kon bellen.
zo konden ze zien wat mijn nummer was en ze konden met mij whatsappen via mijn nummer via mobiel internet daar kreeg ik al een rekening voor van €20.
dit konden ze niet terugdraaien toen gaven ze me gratis 1000 MB nadat dit natuurlijk al gebeurd was.
die 1000 MB heb ik lang niet opgemaakt maar toen de rekening kwam was er nog eens €6 bijgezet Waarom weet ik niet kan ik ook niet terugvinden Het is gewoon een stel oplichters.
Let op.
neem maar liever een abonnement bij een maatschappij die duidelijk zijn over hun kosten waar het wel werkt en waar je echt geholpen wordt

Jos 20 apr 2023
50+ mobiel

Beste Jos,

Wat vervelend dat u onbedoeld extra kosten hebt gemaakt. We waarschuwen hier wel voor doormiddel van een SMS. Indien het verbruik doorgaat na het opmaken van de bundel zitten hier inderdaad kosten aan verbonden.

Ook kunt u in uw Mijn 50+ account de factuurspecificaties inzien, zo weet u precies waar welke kosten vandaan komen.

Groetjes Niels

50+ mobiel 20 apr 2023
J

Dat is juist het vreemde van het verhaal Ik kan niet bellen en niet sms'en daarom heb ik via de whatsapp van mijn mobiel geprobeerd contact te nemen met 50plus mobiel.
Dit heeft me dus extra kosten gebracht qua internet en als ik dan een smsje kreeg dat ik over de bundel heen ben kan ik dat niet ontvangen want ik heb gezegd ik kan niet smssen en niet bellen.
Dit heb ik nou al heel vaak doorgegeven aan 50 plus mobiel maar begrijpen doen ze het niet nu zit ik vast aan een 2-jarig abonnement heb het maar alvast opgezegd maar ik heb er niks aan

Jos 21 apr 2023
R

Raar. Er staat een telefoonnummer in Eindhoven meen ik en dan krijg je de helpdesk. Prima ervaring mee. Ook de wachttijd was niet te lang.

Ronald 22 aug 2023
M

Veel storingen geen normaal gesprek mogelijk

Overgestapt maar ondanks de prijs maar begin ondanks de prijs toch behoorlijk veel spijt te krijgen.
Wel internet maar een normaal gesprek voeren is 9 van de 10 keer niet mogelijk
Heel veel storingen inmiddels de nieuwste s23 dus het ligt niet aan de telefoon Ook het opnieuw aanmelden van de simkaart heeft niks opgelost en de instellingen in de telefoon staan goed.
Jammer dat een abonnement van 2 jaar heb afgesloten en problemen moet hebben
Mocht dit opgelost worden pas ik mijn review aan maar voor nu 1 *

M.M 9 apr 2023
Reageer
M

Slechte internet!!

Zonder WiFi kan ik niets met mijn telefoon!!
Moet telkens de telefoon helemaal uitzetten en dan weer aan dan heb ik even verbinding maar dat is van korte duur! Had eerst Vodafone en toen had ik nergens last van. Ik baal hier enorm van!!!! Als ik dit geweten had dan was ik niet overgegaan! Wat kan hier aan gedaan worden?

Mariska 24 mrt 2023
50+ mobiel

Beste Mariska,

Dat klinkt inderdaad niet in orde. Zou u hiervoor contact kunnen opnemen met de klantenservice? We kijken graag even met u mee.
Dit mag naar klantenservice@50plusmobiel.nl of via 088-228 2288.

Groetjes Niels

50+ mobiel 27 mrt 2023
J

Ze jagen je buitenbundelkosten op

Ik heb een 5gb abonnement en ben daar nu twee keer geheel per ongeluk over mijn bundel gegaan en de teller loopt doodleuk door tot 50 euro. Niks aan te doen. Geen waarschuwing, geen niets, enkel een rekening een maand later.

Als je binnen de bundel blijft is het goedkoop, maar ze azen erop dat je er overheen gaat. Ik heb meer aan 50+ betaald voor per ongeluk over mijn bundel gaan dan voor het normale abonnement. Ik wilde dat ik het contract kon verbreken. Het voelt als oplichterij dat ze je vrolijk 50 euro buitenbundelkosten per maand in de maag splitsen. Als ik zoveel wilde betalen zat ik wel bij een normale provider.

Jeroen 1 mrt 2023
50+ mobiel

Beste Jeroen,

Wat vervelend dat u 2 maal over uw bundel bent gegaan. We waarschuwen u hier wel altijd tijdig op. Zo sturen we op 75% en op 100% verbruik van uw bundel een SMS die u hier op attendeert.

Ook kunt u i.c.m. de Buiten Bundel Buffer een plafond activeren waardoor uw connectie afkapt bij volledig verbruik van de maandbundel. Mochten u hier nog vragen over hebben dan helpen wij u graag.

Groetjes Niels

50+ mobiel 3 mrt 2023
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van maart 2024.

Over 50+ mobiel

Een telecom provider die zich richt op de 50-plussers en senioren, het bestaat echt. Het bedrijf biedt verschillende mobiele abonnementen aan die zijn afgestemd op de behoeften van deze doelgroep. De abonnementen van 50+ mobiel bieden bijvoorbeeld onbeperkt bellen en sms'en, maar hebben lagere datalimieten dan veel andere providers. Het bedrijf biedt ook een speciale helpdesk aan waar klanten terecht kunnen voor persoonlijke ondersteuning en advies. 50+ mobiel onderscheidt zich door haar focus op persoonlijke aandacht en het begrijpen van de specifieke behoeften van de 50-plussers en senioren. Het bedrijf biedt daarnaast ook de mogelijkheid om een 'seniorensmartphone' te kopen, die is ontworpen met grotere knoppen en lettertypen en andere functies die het gebruik voor deze doelgroep gemakkelijker maken.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Telecomproviders
  • https://www.50plusmobiel.nl
  • klantenservice@50plusmobiel.nl