50+ mobiel

50+ mobiel

3.1 reviewscore • 159 reviews
Z

Voor 50 plussers een fijne goedkope provider

Zie 50+ mobiel elke dag voorbij komen bij Vandaag Inside, wat wel een beetje irritant aan worden is dat die presentator telkens zo'n tablet omhoog moet halen omdat dan het logo tevoorschijn komt, zucht. Desondanks voor mijn moeder een contract hier aangenomen voor sim-only. Is ze erg blij mee. Alles werkt heel erg goed en ze heeft overal verbinding. Het enige wat me opviel is dat het qua snelheid wel wat lager ligt ten aanzien van bijvoorbeeld Vodafone. Merk je niet heel veel van, tenzij je veel films kijkt of online spellen speelt. Dat doet mijn moeder uiteraard niet dus dat komt allemaal goed! Voor 50 plussers zeker een fijne goedkope provider! Vandaar mijn 5 sterren waardering.

Zoon van moeder Wijnans 16 nov 2025
H

afrekening

ben heel goed en snel geholpen mijn probleem is dus goed opgelost de rekening
was niet goed i.p.v 050cent moet het zijn 5.50 euro ben blij dat het nu goed geregeld is.
m.v.gr hero

Hero 1 dec 2025
D

Trap er niet in!

GA NIET IN ZEE MET 50+ MOBIEL!

ik zat laatst aan de andere kant van het land ineens zonder internet terwijl mijn telefoon aangaf dat ik pas 23 van de 30 gigabyte verbruikt had. 50+ mobiel beweert dat ik al 31 gb verbruikt heb waardoor ik 50 euro bij moet betalen. Mij is nooit verteld dat ik uit moet zetten dat ik over mijn kosten heen kan gaan en ze beweren bij de klantenservice dat ze mij meerdere sms'jes met waarschuwingen hebben gestuurd. Die heb ik nooit ontvangen anders had ik het toch nooit zo ver op laten lopen? Pure instinkerij dit.

David 25 nov 2025
j

probleem netjes opgelost

Ik belde in Marokko met mijn echtgenoot een paar keer met 50plus mobiel. ik ontdekte 2 dagen later dat ik dat het beste via WhatsApp kan doen en de roaming uit kon zetten. bij thuiskomst had ik dus voor de eerste paar dagen toch wat kosten gemaakt .
maar 50 plus zei Je hebt geen waarschuwing gehad dat je in Marokko op moest letten voor deze zaken en we betaal je dat bedrag netjes terug Nou dat vond ik wel chique.

joke 24 nov 2025
E

Ze gaan vere met de service

Serieus goeie service die ik niet gewend ben van vorige providers. Het was een heel complex probleem en er werd veel moeite gedaan om het te verhelpen.

Erik 24 nov 2025
H

Aardige klantenservice!

Vanwege een storing bij 50+ had ik geen bereik. Even gebeld en een terugbelmoment aangevraagd. Binnen 10 minuten werd ik teruggebeld en werd ik uiterst vriendelijk geholpen en het probleem verholpen.
Heel tevreden met 50+, lage kosten voor een goede kwaliteit.

Hester Boersma 20 nov 2025
C

Wat zal ik blij zijn als het zover is

Wat zal ik blij zijn als het zover is dat ik kan overstappen, kan meer niet als wel bellen of gebeld worden elke keer geen bereik, krijg tijd geleden bericht dat ze nu op 4G zitten zijn ze zeker weer snel vanaf gevallen. Prut dat is het, 1 grote ellende.

Cor van der Horst 17 nov 2025
P

Geen internet ontvangst

Meerdere malen geklaagd, wel antwoorden gekregen maar geen werkbare oplossingen.
Waar ik kom in mede en wereldwijd heb ik geen of slecht internet.
Al een aantal malen voorgesteld om wederzijds het contract te ontbinden. Daar gaan ze niet op in.

Paul 14 nov 2025
F

Goede prijs kwaliteit verhouding

Werkt gewoon goed, mijn sim only bij 50+ mobiel. Ik heb een 2 jarig abonnement met 10 gb data. Ben er blij mee en heb overal gewoon goed bereik. Internet is ook snel dus ik kan niet meer verlangen. De kosten zijn trouwens ook laag dus een goede prijs kwaliteit verhouding.

Fred 6 nov 2025
j

Bereik

Heel slecht bereik waarbij ik bij andere providers geen problemen heb gehad. You tube is b.v. haast niet te doen met het laden tussen het streamen door.

jeroen 18 okt 2025
M

Buitenbundelkosten voor Zwitserland

Onlangs overgestapt naar 50plusmobiel en ook afgesloten voor mijn vrouw. Laatst zijn wij op vakantie gegaan en door Zwitserland gereden. Blijkt achteraf dat Zwitserland niet onder de EU valt bij 50plusmobiel, dat was bij onze vorige provider wel het geval. Bij het afsluiten van het abonnement word hier niet duidelijk naar verwezen er staat gewoon bundel geldig in EU en zijn dit addertjes onder het gras in mijn ogen. Resultaat beide 20,- buiten bundelkosten gemaakt, contact opgenomen met de klantenservice en die zeggen doodleuk je hebt een SMS bericht gehad toen je de grens overging dat je extra kosten maakt in Zwitserland. Heb je helemaal niks aan want ik lees geen SMS berichten tijdens het rijden. Kunt beter iets meer betalen bij een andere provider dan bij 50plusmobiel want dan kom je toch duurder uit met al hun ''verborgen'' voorwaardes. Klantenservice heb je niks aan die verwijzen naar wat je allemaal kunt terug vinden in de voorwaarden en op hun site.

Melvin 8 okt 2025
E

Hoge rekening

Mijn zoontje van 11 heeft een abonnement van € 3,25 voor 5GB data. Hij gebruikt zijn telefoon maar heel zelden en als hij die gebruikt is het thuis. We krijgen opeens een rekening van € 53,25. Hij zou met 500 MB buiten zijn bundel hebben verbruikt waarvoor het HOGE bedrag wordt gerekend van € 50. Na bellen met de klantenservice is er geen goede verklaring en er zit ergens een bizarre afwijking op 1 dag die totaal afwijkt van alle maanden die hij hiervoor heeft verbruikt. Dit kan niet kloppen!! Maar we moeten dit gewoon betalen. Ik vind het echt ongelooflijk dat je zulke hoge bedragen durft te rekenen als je een klein beetje je bundel gaat.

Erwin 3 okt 2025
T

Afzetterij bij buiten bundel / Geen redelijke tege

Afgelopen maand heb ik door een nummerwissel die technische gezien niet goed verliep waardoor het 3 weken duurde en ik een week zonder goed werkend nummer zat.

Door de hele toestand ben ik 1.250 MB buiten de 20gb databundel gegaan waarvoor 50+ €27,50 rekent.
Ik heb de klantenservice gebeld die met €10 tegemoet wilde komen, maar verder niets.

Let dus op:
1. Afzettingsprijs bij buitenbundel
2. Geen redeloos tegemoetkoming bij technische problemen die door 50+ zelf zijn veroorzaakt waardoor ik buiten bundel ben gegaan

Tom Oostra 1 okt 2025
S

Slechte verbinding& klant onvriendelijk

Bij het aanschaffen abonnement voor 50 cent dataplafond erbij genomen zoals bij zoveel providers dat kan. Er staat; voorkom hoge kosten. Wat ze er niet bij vermelden is dat dit bedrag standaard op 50 euro staat. Dan denk je dat je kids veilig zitten en niet over hun limiet kunnen krijg je ineens een onverwacht hoge rekening op je deurmat. Vervolgens valt er niet normaal erover te praten en weigeren ze hierover het gesprek aan te gaan.
Kwaliteit valt ook erg tegen. Slechte verbinding waar ik normaal wel goede verbinding had. Ook al regelmatig rare toestanden dat ik niet bereikbaar ben of andere niet kan bellen. Internetten bellen tegelijk kan ook niet meer. Oplossen ho maar totaal niet flexibel. Geen tegemoetkoming bij tekortkoming 50+mobiel.

S.E. 28 sep 2025
Q

Goedkoop maar ook te beperkt/waardeloos

50+ mag dan goedkoop zijn, maar daar is ook alles mee gezegd. Het bereik is dramatisch. Je kunt geen internet gebruiken terwijl je belt of gebeld wordt, wat in de auto met navigatie ronduit waardeloos is.

Op vakantie in Spanje werd het pas echt duidelijk hoe slecht het netwerk is: vaak helemaal geen internet of zelfs geen bereik, terwijl mijn vrouw met een andere provider gewoon probleemloos 4G had. Zelf een netwerk kiezen? Vergeet het maar – het beleid van 50+ verbiedt dit.

Kortom: goedkoop is in dit geval écht duurkoop. Ik zou hier nooit meer een abonnement afsluiten en raad 50+ ten zeerste af.

QS 15 aug 2025
A

Onbeperkt bellen buiten de bundel

Ik heb 6,69 kosten gemaakt met buiten de bundel bellen, terwijl ik 6 maanden gratis onbeperkt bellen heb. Ik zag pas na het telefoongesprek op 2-8 de sms dat ik buiten de bundel belde en heb toen iets aangezet waardoor het gratis werd, maar toen had ik blijkbaar al 6,69 euro verbruikt.
Raar dat er eerst iets geactiveerd moet worden, dat moet je maar net weten, niet echt klantvriendelijk, had toch achterwege kunnen blijven lijkt mij, zeker voor ouderen niet logisch.
Mijn verzoek om het bedrag van 6,69 euro ongedaan te maken werd afgewezen

Anita Hoen 11 aug 2025
W

Zwitserland niet in de bundel!!!

Anders dan bij andere providers zit Zwitserland niet in de normale bundel. Eén dag roamen in Zwitserland en 50+Mobiel rekent 50 euro met je af.
Zodra mijn contract afloopt, ben ik weg bij deze provider. Echt waardeloos dit (of echt sluw).

Wouter 4 aug 2025
A

Schandalig verdienmodel

Onzin beleid en marketing. Kapitaliseren op mensen die buiten hun bundel vallen en adverteren zichzelf dan als goedkoopste. Bah wat heb ik een spijt. Helaas ben ik genoodzaakt om mijn contract op te kopen en bij een ander verder te gaan.

Abdel 1 aug 2025
R

Heel goed telecombedrijf

Zie hier dat jullie een groene score hebben als reviewscore en dat verdienen ze ook echt! Heb afgelopen week een abonnement afgesloten voor mijn vader want die heeft geen idee hoe dat allemaal werkt. Bij Vodafone betaalde ze een flink bedrag extra voor onbeperkt bellen terwijl je bij 50+ mobiel dit er gewoon gratis bij krijgt. Dat wist ik ook niet totdat ik het invoerde! Alles ging heel snel verder, nummerbehoud regelen ze gewoon. Echt een goed telecombedrijf is onze mening. Mijn vader kan weer onbeperkt bellen alleen nu voor een veel betere prijs dan voorheen!

Rene 18 jul 2025
M

Prima, maar beperkt

Goedkoop en weinig storingen, maar slecht (internet) bereik en irritante tradeoff tussen bellen en internet.
In de Randstad heb ik geregeld geen internet. 25% van de tijd op het traject Utrecht - Den Haag en in Utrecht zelf is het bereik slecht tot afwezig.
Daarnaast kun je niet tegelijk internetten en bellen. Bellen zal wel standaard via het internet gaan. Klinkt niet erg, maar de helft van de tijd dat je belt is het fijn om een linkje door te kunnen sturen, maps erbij te pakken of iets op te zoeken. Dat kan allemaal niet zonder wifi.

Marten 10 jul 2025
L

Onterechte buiten bundel kosten

Ik had een tussenstop in Dubai. Zodra ik geland was, zette ik mijn telefoon aan om de simkaarten te verwisselen met een eSIM die ik had gekocht. Ze rekenden me precies 50 euro voor het verbruik van 17,4 MB! Ik heb bewijs van hoeveel ik op mijn eSIM heb verbruikt en de andere simkaart was leeg. Ik heb geen website bekeken, ik heb gewoon simkaarten verwisseld. De klantenservice is verschrikkelijk. Ze zeiden alleen dat je telefoon aan stond, dus je moet betalen! De klantenservice e-mailen heeft geen zin, ze luisteren gewoon niet. Dit is waarschijnlijk hun businessmodel: mensen laten trappen in de kleine lettertjes. Doe het niet. Het is een valkuil. Nooit weer 50+mobiel!!!

LS 1 jul 2025
T

Exorbitante extra kosten. Uitmelken doelgroep

50+ Mobiel neemt geen enkele pr-actieve stap om spoofing tegen te gaan. Maar het meest schandalige zijn ze exorbitante kosten als men buiten de bundel om hebt (61 cent per sms naar het buitenland ; bijna een euro per mb als men over de datalimiet gaat met een plafond van 50 euro die al op zijn vanaf de melding dat de bundel op is tot aan het uitzetten van mobiele data ; deze instelling staat standaard aan, en dan de +30%!! opslag van de maandkosten als een automatische incasso niet lukt). Men gaat er schijnbaar vanuit dat de klant slechte bedoelingen heeft of in een slechte positie is, en sluit systeemstoringen of anderzijds direct uit.
Ik ga dit contract absoluut niet verlengen en raad andere deze provider af. Ik laat me niet misbruiken, en verwacht wederzijds respect.

Thijs Mussen 28 jun 2025
W

Slechte service en onvriendelijk

Abonnement afgesloten voor mij en mijn vrouw en geen cadeaubonnen ontvangen en ook geen mail! Meerdere malen contact gehad en geen vriendelijke service. Voor ons nooit meer 50+mobiel. Gewoon slecht naar onze mening.

William Coenen 26 jun 2025
C

25+ mobiel noem ik ze - goed telecombedrijf

Zeker niet alleen voor ouderen dus snap eigenlijk de naam niet echt want ik ben 25 (de helft notabene) en ik heb al meer dan één jaar een contract bij 50+ mobiel Heb overal goed bereik en ik betaal simpelweg minder voor mijn sim only abonnement dan dat ik zou doen bij vodafone, kpn of odido dus gemakkelijke keuze als je het mij vraagt.

Cleo 27 mei 2025
M

Goedkoop is duurkoop!

In de veronderstelling dat ik een voordelig en betrouwbaar mobiel abonnement afsloot, koos ik voor een contract bij “Harry van 50+”. Wat een feestfestijn had moeten worden, bleek uiteindelijk een frustrerende en kostbare vergissing.

Na bestelling had ik simkaart daadwerkelijk binnen 5 dagen, mijn oude vertrouwde nummer zal na 3 weken overgezet worden. Bij terugkomst op Schiphol plaatste ik direct de simkaart van Harry in mijn toestel, in de hoop weer bereikbaar te zijn. Maar bellen? Vergeet het maar.
Hoewel de simkaart ontvangst leek te hebben, was bellen onmogelijk. Herstarten hielp niet. WhatsApp werkte gelukkig nog enigszins, maar mobiel internet was traag en instabiel. De volgende dag bleef de situatie onveranderd: ik kon nog steeds niet bellen of gebeld worden.

Bijna wanhopig besloot ik het herroepingsformulier in te vullen, in de hoop onder het contract uit te komen. De reactie van Harry volgde snel: ik had de termijn van 14 dagen overschreden. Maar hoe kon ik het abonnement herroepen binnen 14 dagen, als ik pas na ruim drie weken over een actieve simkaart kon beschikken, vast aan een jaarcontract dus.

Na deze deceptie besloot ik terug te keren naar mijn oude provider. Simkaart erin, even wachten, en alles werkte meteen weer vlekkeloos: bellen, internetten, bereikbaar zijn zoals het hoort.

De ervaring met Harry van 50+ heeft mij geleerd dat goedkoop vaak duurkoop is. De communicatie, levering én technische werking waren ondermaats. Het enige wat écht snel werkte, was het antwoord dat ik niet meer van het contract af kon. Ik raad anderen sterk aan zich niet te laten misleiden door lage prijzen en vrolijke praatjes van Harry. Soms is ouderwets betrouwbaar toch echt de beste keuze!

Update vandaag 17-10-2025. Nou ik kan vertellen dat ik nog steeds niks veranderd is. Blijf nog steeds mijn boete geld betalen. Heb gebeld met klantenservice of het mogelijk was om het hele restbedrag te betalen maar dat kost wel administratiekosten, daarvoor heb ik bedankt. Blijf liever herinnerd worden aan de grootste fout worden. Nog een paar maanden dan ben ik verlost van Harry.

Marchienes 20 mei 2025 17 okt 2025
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van december 2025.

Over 50+ mobiel

Er zijn 159 reviews geschreven over 50+ mobiel op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Affiliate partner
  • Telecomproviders
  • https://www.50plusmobiel.nl
  • klantenservice@50plusmobiel.nl