J

Zeer veel extra kosten

Ik had een abonnement gepakt via ING voor €2 in de maand omdat ik gratis wilde bellen Daarom moest ik wel internet erbij pakken en pakte de kleinste bundel omdat ik altijd internet via WhatsApp.
de eerste maanden heb ik alleen maar geklund omdat mijn Bellen niet werkt.
dit werkt overigens nog altijd niet en internet hoef ik ook niet Maar nu zit ik er twee jaar aan vast.
na de eerste maand kreeg ik een rekening van 26 omdat ik buiten bundel was geweest Dit had ik aangezet om met hun te kunnen bellen via mijn mobiel internet om te laten weten dat ik niet gewoon kon bellen.
zo konden ze zien wat mijn nummer was en ze konden met mij whatsappen via mijn nummer via mobiel internet daar kreeg ik al een rekening voor van €20.
dit konden ze niet terugdraaien toen gaven ze me gratis 1000 MB nadat dit natuurlijk al gebeurd was.
die 1000 MB heb ik lang niet opgemaakt maar toen de rekening kwam was er nog eens €6 bijgezet Waarom weet ik niet kan ik ook niet terugvinden Het is gewoon een stel oplichters.
Let op.
neem maar liever een abonnement bij een maatschappij die duidelijk zijn over hun kosten waar het wel werkt en waar je echt geholpen wordt

Jos 20 apr 2023
50+ mobiel

Beste Jos,

Wat vervelend dat u onbedoeld extra kosten hebt gemaakt. We waarschuwen hier wel voor doormiddel van een SMS. Indien het verbruik doorgaat na het opmaken van de bundel zitten hier inderdaad kosten aan verbonden.

Ook kunt u in uw Mijn 50+ account de factuurspecificaties inzien, zo weet u precies waar welke kosten vandaan komen.

Groetjes Niels

50+ mobiel 20 apr 2023
J

Dat is juist het vreemde van het verhaal Ik kan niet bellen en niet sms'en daarom heb ik via de whatsapp van mijn mobiel geprobeerd contact te nemen met 50plus mobiel.
Dit heeft me dus extra kosten gebracht qua internet en als ik dan een smsje kreeg dat ik over de bundel heen ben kan ik dat niet ontvangen want ik heb gezegd ik kan niet smssen en niet bellen.
Dit heb ik nou al heel vaak doorgegeven aan 50 plus mobiel maar begrijpen doen ze het niet nu zit ik vast aan een 2-jarig abonnement heb het maar alvast opgezegd maar ik heb er niks aan

Jos 21 apr 2023
R

Raar. Er staat een telefoonnummer in Eindhoven meen ik en dan krijg je de helpdesk. Prima ervaring mee. Ook de wachttijd was niet te lang.

Ronald 22 aug 2023
M

Veel storingen geen normaal gesprek mogelijk

Overgestapt maar ondanks de prijs maar begin ondanks de prijs toch behoorlijk veel spijt te krijgen.
Wel internet maar een normaal gesprek voeren is 9 van de 10 keer niet mogelijk
Heel veel storingen inmiddels de nieuwste s23 dus het ligt niet aan de telefoon Ook het opnieuw aanmelden van de simkaart heeft niks opgelost en de instellingen in de telefoon staan goed.
Jammer dat een abonnement van 2 jaar heb afgesloten en problemen moet hebben
Mocht dit opgelost worden pas ik mijn review aan maar voor nu 1 *

M.M 9 apr 2023
Reageer
M

Slechte internet!!

Zonder WiFi kan ik niets met mijn telefoon!!
Moet telkens de telefoon helemaal uitzetten en dan weer aan dan heb ik even verbinding maar dat is van korte duur! Had eerst Vodafone en toen had ik nergens last van. Ik baal hier enorm van!!!! Als ik dit geweten had dan was ik niet overgegaan! Wat kan hier aan gedaan worden?

Mariska 24 mrt 2023
50+ mobiel

Beste Mariska,

Dat klinkt inderdaad niet in orde. Zou u hiervoor contact kunnen opnemen met de klantenservice? We kijken graag even met u mee.
Dit mag naar klantenservice@50plusmobiel.nl of via 088-228 2288.

Groetjes Niels

50+ mobiel 27 mrt 2023
J

Ze jagen je buitenbundelkosten op

Ik heb een 5gb abonnement en ben daar nu twee keer geheel per ongeluk over mijn bundel gegaan en de teller loopt doodleuk door tot 50 euro. Niks aan te doen. Geen waarschuwing, geen niets, enkel een rekening een maand later.

Als je binnen de bundel blijft is het goedkoop, maar ze azen erop dat je er overheen gaat. Ik heb meer aan 50+ betaald voor per ongeluk over mijn bundel gaan dan voor het normale abonnement. Ik wilde dat ik het contract kon verbreken. Het voelt als oplichterij dat ze je vrolijk 50 euro buitenbundelkosten per maand in de maag splitsen. Als ik zoveel wilde betalen zat ik wel bij een normale provider.

Jeroen 1 mrt 2023
50+ mobiel

Beste Jeroen,

Wat vervelend dat u 2 maal over uw bundel bent gegaan. We waarschuwen u hier wel altijd tijdig op. Zo sturen we op 75% en op 100% verbruik van uw bundel een SMS die u hier op attendeert.

Ook kunt u i.c.m. de Buiten Bundel Buffer een plafond activeren waardoor uw connectie afkapt bij volledig verbruik van de maandbundel. Mochten u hier nog vragen over hebben dan helpen wij u graag.

Groetjes Niels

50+ mobiel 3 mrt 2023
J

Zeker aan aanrader om de overstap te wagen

Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik wel opkeek tegen een overstap naar een andere provider als degene waar ik al jaren bij heb gezeten. Deze prijzen werden me simpelweg te hoog dus heb de overstap gewaagd naar 50+mobiel. Ik ben gelijk goed en snel geholpen en eigenlijk is de hele overstap ook snel verlopen. Nu gebruik ik het ongeveer een weekje en kan ik stellen dat de bereikbaarheid goed en snel is, wat overigens niet anders is als wat ik voorheen had. Alleen de prijs is dus goedkoper. Ik profiteer ook van een jaar actiekorting, dus als je een jaar abonnement neemt, dat je dan wat minder betaald per maand. Dus zeker een aanrader en voor alle anderen die twijfelen, niet doen, nergens voor nodig. Was ook handig trouwens dat ze een instructiefilmpje meesturen over hoe je de nieuwe simkaart in gebruik moet nemen, dit heeft me ook zeer geholpen.

Janny 9 feb 2023
Reageer
P

Goed netwerk van Vodafone voor een klein prijsje

Moet zeggen dat het me prima bevalt, goedwerkende app waar je veel kunt wijzigen en mooi qua overzichten. Had een paar jaar geleden Vodafone gehad, altijd heel goed bereik gehad. Toen overgestapt naar KPN en daar had ik toch net een wat mindere verbinding waardoor het internet soms trager werd. Was daarom blij verrast dat 50+ Mobiel gebruik maakt van dezelfde masten als Vodafone. Heb ook geen aansluitkosten hoeven te betalen want dat was toevallig een aanbieding op dit moment. Voor 9 euro per maand heb ik 5.000 MB internet en kan ik onbeperkt bellen. Meer dan genoeg voor een klein prijsje met een goed netwerk. Van de razendsnelle klantenservice en hulpfilmpjes zal ik geen gebruik gaan maken, ben zelf ook nog lang geen 50+er gelukkig. :-)

Pascal 19 dec 2022
Reageer
L

Nieuwe klant van 50 plus mobile

Ik lees hier 23 reviews waarvan het merendeel positief is en daar sluit ik me bij aan. De overstap van mijn vorige telecomprovider naar 50 plus mobile ging soepel en ben ook goed geholpen door de klantenservice omdat ik wat vragen had over wat er gebeurd als je over je bundel gaat etc. De app is ook zeer gemakkelijk in gebruik dus ze mogen een blije nieuwe klant bijschrijven. Prijzen zijn ook super trouwens, een stuk goedkoper als de wat grotere merken.

Loe 28 okt 2022
Reageer
M

Goedkoop met goede service

50+mobiel adverteert met het feit dat ze een betere service geven als andere telecombedrijven. Hierin kan ik ze wel gelijk geven. Waar bijvoorbeeld Budget Mobiel (die nota bene een telecomprovider is) amper per telefoon bereikbaar is, heeft 50+mobiel dit goed op orde. Mijn moeder is heel blij met 50+mobiel want het is een stuk goedkoper als wat ze voorheen had bij Vodafone en er is ook meer pakket keuze bij deze provider. Mijn moeder heeft maar een kleine databundel nodig dus qua kosten is het wel een van de goedkopere opties.

Miriam 18 okt 2022
Reageer
C

Niet alleen voor 50 plussers

50plusmobiel is niet alleen voor 50 plussers. Ik ben overgestapt omdat ik een goede service zeer waardeer. Ook is de prijs erg aantrekkelijk. Ik betaal nu veel minder dan dat ik bij t-mobile deed. Je betaalt bij 50plusmobiel geen aansluitkosten, wat natuurlijk ook al wat in de portemonnee scheelt. Je kunt dus in principe gratis overstappen. Dat maakt het erg aantrekkelijk voor veel mensen, waaronder mijzelf.
De klantenservice is erg goed. Je kunt ze altijd bellen. Ook kun je chatten of een mail sturen. Ze reageren doorgaans erg snel. De klantenservice is 6 dagen per week te bereiken, wat ook erg fijn is.

C. Verhulst 11 okt 2022
Reageer
R

Goedkoopste van Nederland

Overgestapt van Vodafone naar 50+ mobiel omdat ik best wat geld kon besparen. Ik bespaar nu 10 euro per maand op mijn sim only. Na wat vergeleken te hebben was 50+ mobiel echt de goedkoopste. Goedkoop blijft in dit geval geen duurkoop te zijn. Ik merk namelijk helemaal niet dat ik er achteruit op ben gegaan. Het is gewoon net zo goed. Daar ben ik heel blij mee en ik ben uiteraard heel blij dat ik ben overgestapt.

Rene 5 okt 2022
Reageer
E

Waardeloze service

Wat een drama. Ik bestel een abonnement voor mijn 85 jarige vader. Krijg 2 niet werkende abonnementen thuisgestuurd.
Ik heb 1.5 uur in de wacht gestaan voor de "klantenservice" en werd iedere keer bij de "u bent de eerstvolgende volgende" verbroken. Chatbot doet het ook niet.

Je zult toch 82 jaar oud zijn, geen zoon of dochter hebben die je helpt.
Het geld was wel als eerste afgeschreven.

Opgepast, een waardeloze onderneming!!

Update: waarom bellen jullie dan niet naar aanleiding van mijn emails,maar wel damage control op de Trustpilot ervaring te doen?
Ik heb 1.5 uur voor Piet snot aan de lijn gehangen!!

Evert 4 okt 2022
50+ mobiel

Beste Evert,

We hebben deze situatie enige tijd geleden met u verholpen.
Nog onze excuses voor het geleden ongemak.

Groetjes, Niels Team 50+ mobiel

50+ mobiel 19 okt 2022
F

Bespaar geld met 50plusmobiel

Ik ben overgestapt van Vodafone naar 50plusmobiel. De overstap heeft mijn dochter voor mij geregeld. Het was allemaal zo geregeld en daar heb ik nauwelijks tot geen hinder van ondervonden. Eigenlijk merk ik helemaal geen verschil tussen 50plusmobiel en Vodafone, alleen op mijn afschrift elke maand. Ik ben nu een stuk goedkoper uit. Blij met mijn overstap naar 50plusmobiel.

Frans 15 sep 2022
Reageer
E

Hoe werkt het deskundige 24 7 advies

Mijn moeder wil graag overstappen van KPN naar 50 plus mobiel en we vroegen ons af hoe het in zijn werk gaat. Ook hebben we de vraag hoe het deskundige advies van 24/7 precies werkt. Gaat dit via een app op de telefoon van 50 plus mobiel of betekent dit dat je gratis naar een help telefoon kan bellen? Jullie prijzen zijn zeer gunstig want mijn moeder gebruikt de telefoon amper en zit veel thuis waar je wifi hebt. De kleinere pakketten zijn dus zeker een uitkomst. Hoor het graag.

Esme 13 sep 2022
Reageer
H

Goede telecomprovider

Wat kan ik erover zeggen.. Het is gewoon een goede telecomprovider. Niet duur maar wel uiterst betrouwbaar. Goede klantenservice en een goed bereik. Alles is gewoon goed en ik ben blij dat ik van KPN overgestapt ben naar 50+ mobiel. Dat was een goede stap. Ik denk dat ik ook nog lang klant blijf bij 50+ mobiel.

Hans 11 sep 2022
Reageer
C

Gratis dubbele data en korting

Ik heb een heel goedkoop abonnement bij 50+ mobiel afgesloten. Gratis dubbele data en 50% korting op mijn abonnement. Zo'n goedkoop abonnement kon ik echt nergens anders vinden. Heel blij mee. De aansluitkosten kreeg ik ook nog eens cadeau. Deze aanbieding kon ik echt niet laten lopen, want het is een stuk goedkoper dan mijn vorige abonnement. Het is absoluut niet slechter dan mijn vorige abonnement. Alles werkt perfect. Ik ben er helemaal tevreden mee.

Carolien 10 sep 2022
Reageer
J

Slecht bereik

Op de plaats waar ik het meest ben heb ik met bellen vaak zeer matig en wat data betreft doorgaans geen bereik. De probemen worden niet tegengesproken maar toch weigert 50+mobiel mee te werken aan beëindiging van uiterst vervelende situatie.
Voordat je abonnement afsluit bij 50+mobiel is het dus heel belangrijk te controleren of Vodafone goed bereik heeft op plaatsen waar je vaak bent.

Jasper de Jong 9 sep 2022
A

Dit is onjuist. Ze maken inderdaad gebruik van de Vodafone masten, maar Vodafone heeft over het algemeen een heel goed bereik in Nederland. Waar woon je dan? Ik heb vrijwel nooit slecht bereik.

Angela 10 sep 2022
M

Positief verrast

Eigenlijk positief verrast over hoe snel ik was aangesloten. Vodafone werd ons te duur dus naar wat varianten gekeken die goedkoper waren per maand, waarbij we toch graag een goede service willen. Dan kom je als oudere al snel oud bij 50+ mobiel denk ik in verband met de 24/7 service. Binnen een week had ik alles binnen en was ik ook al gelijk aangesloten toen ik de simkaart in mijn Samsung telefoon had gedaan. Bedankt voor de goede service 50+ mobiel.

Miriam 7 sep 2022
Reageer
M

Soms niet bereikbaar

Heb toch wel vaak dat ik wat bereik problemen heb terwijl ik dit bij mijn vorige telecomprovider niet had. Heb dan ook een beetje spijt van de overstap, de prijzen zijn prima (dat was ook de reden van de overstap) maar ik wil wel altijd bereikbaar zijn. Ik zit er nog wel een jaar aan vast dus dat is wel een spijtige situatie. Maandelijks opzeggen was niet mogelijk alleen 1 en 2 jaar dus het was een gok. Zal nogmaals contact met de klantenservice opnemen om te kijken wat er mogelijk is maar fijn is het niet.

Mev Anoniem 28 aug 2022
50+ mobiel

Beste,
Vervelend dat u klachten ervaart met de verbinding. Als u contact opneemt met onze klantenservice kijken we graag met u wat mogelijk is.
Met vriendelijke groet, Niels Team 50+ mobiel

50+ mobiel 2 sep 2022
B

Tevreden klant 50 plus mobile

Nette provider die een snelle klantenservice heeft en bovenal vrij goede prijzen. Als je het vergelijkt met andere goedkope telecomproviders als lebara en hollandsnieuwe zijn de prijzen vrijwel gelijk en dat dus met een goede service. Ik heb het nu 3 week aangesloten en het werkte gelijk, tot nu toe geen enkele hinder ondervonden!

Bas N. 9 aug 2022
Reageer
S

Prima

Samen met mijn oma besteld, ging eigenlijk vrij gemakkelijk. Had ze ook wel zelf kunnen doen. Moest wel meteen de 1e betaling doen, dus iDEAL is wel een verplichting.

Zoals aangegeven binnen 2 dagen simkaart binnen, netjes in mapje met uitleg. Ook mailtjes binnengekregen met info. Kan eigenlijk niet mis lopen.

Nieuw nummer kon meteen actief en ze belt er tevreden mee, bereik is goed en prijs is zeker top. Zo ver een aanrader.

Sam 18 jul 2022
Reageer
K

Nette service

Onlangs besteld, toch wel interessante prijzen. Had toch nog wat vragen over mijn bestelling. Had meteen iemand aan de telefoon en werd erg netjes en snel geholpen. Zo mag iedere klantenservice wel zijn.

Simpakketje ook vlug binnen in net mapje met handige uitleg. Nummerbehoud goed gegaan, wat wil je nog meer.

K 8 jul 2022
Reageer
J

Opletten oplichter

Opletten. ze zetten jouw buiten bundel automatisch aan.hoog kosten.bij andere reken 1 cenr per mb als jouw bundel overgemaakt.hun reken jou 15 centen per mb.15 keer duurder dan andere.hoe kunnen ze vergunning gekregen.als jij over jouw bundel gaat.sturen ze duure rekening.tewij in de discussie zitten.sturen ze gelijk aanmaning brief.

J 4 jul 2022
50+ mobiel

Beste,
De buiten bundel kosten per MB variëren binnen de telecomsector per provider. Meerdere providers hanteren de kosten van 15ct, we bieden hier wel opties voor om ervoor te zorgen dat het buiten bundel gaan niet nodig is.
Voor vragen of informatie hierover kunt u contact opnemen met de klantenservice.

50+ mobiel 4 jul 2022
B

VOOR DE TWEEDE KEER 50 EURO BETAALD VOOR DE BUITEN BUNDEL,TERWIJL IK NIETS BIJZONDERS HEB GEDAAN, ZEER ONDUIDELIJK FAKTUUR GEEN SPECIVICATIES, HAD IK DIE CLUB MAAR NOOIT GEZIEN, IK VOEL ECHT GENAAID DOOR DIE HARRY

BENTLAGE 8 aug 2022
W

Daar ben ik inmiddels ook achter.
Ga toch maar kijken voor een andere aanbieder.

Ik wil niet zeggen oplichting maar ik ga zeker de extra mb’s uitzetten.
Als dat lukt.

Willem 22 aug 2022
O

Hetzelfde ellende heb ik meegemaakt bij deze provider. Gewoon oplichting. Ik kan geen woord vinden voor wat ze me hebben aangedaan. Ik gebruikte mijn abonnement alleen voor WhatsApp, na werk. Ook niet zo veel. Maar ik kreeg elke keer een rekening van €38 en andere hoge bedragen. En dat gebeurde binnen de eerste 4 maanden na het afsluiten van abonnement. Ik was uiteindelijk genoodzaakt om het abonnement van 2 jaar af te kopen om van ze af te krijgen. Ik zit momenteel bij een andere provider waar ik 100% tevreden ben ik vervloek de dag dat ik het abonnement bij 50+ heb afgesloten.

Odette 14 sep 2022
50+ mobiel

Beste Bentlage, Willem en Odette,

Vervelend dat jullie over de bundel zijn gegaan. We registreren enkel het gebruik dat plaatsvindt op de simkaart. We sturen een waarschuwing bij 75% en 100% verbruik van de beschikbare maandbundel. Bij het voortzetten van verbruik is dit tegen extra kosten.

U kunt uiteraard ten allen tijden uw bundel ophogen of de Buiten Bundel Buffer activeren. Indien u hier hulp bij nodig heeft kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Groetjes, Team 50+ mobiel

50+ mobiel 15 sep 2022
R

Gezien de samenhang van je tekst, vraag ik me af of dat je voor de rest een en ander WEL snapt.

Rob 18 jan 2023
H

Abonnement voor senioren

Mijn dochter heeft mij geholpen om een abonnement bij 50 plus mobiel af te sluiten. Voor senioren is het makkelijker om even een winkel binnen te stappen, wat niet mogelijk is bij 50 plus mobiel. Het moet via internet en dat maakt de drempel wel hoog. Toch raadde mijn dochter aan om een abonnement af te sluiten, mede omdat je telefonisch wel goede hulp kunt verwachten. De kosten zijn erg laag, want voor 3,50 euro per maand heb je al een abonnement.

Henk 9 apr 2022
Reageer
M

ook wel negatieve punten hoor

nou nou laten we niet net doen alsof 50+ mobiel nou zo goed is. de verbinding is matig te noemen want soms valt de verbinding weg. mijn telefoon is wel oud. las in een mail dat ik onbeperkt pc hulp krijg, wat heb ik daar aan ik wil gewoon telefoneren. wel goed geholpen bij het aanschaffen van het pakket via chatbot harry die heel snel reageerde. de maandlasten zijn volgens mijn dochter laag voor een only sim telecompakket.

Maria 8 mrt 2022
50+ mobiel

Hoi Maria,
Jammer dat u af en toe slechte verbinding ervaart. Hebt u uw locatie al nagekeken op de Vodafone dekkingskaart? We kijken anders graag met u mee als u contact opneemt met de klantenservice.
Als u de PC hulp cadeau hebt gehad hoeft u er natuurlijk geen gebruik van te maken, maar het is wel een handige extra als u in de problemen komt met andere apparaten dan uw telefoon.
Groetjes, Niels Team 50+ mobiel

50+ mobiel 8 mrt 2022
J

Veel MB voor weinig geld

Bij 50plusmobiel krijg je veel MB voor weinig geld. Dat heeft mij over de streep getrokken om voor 50plusmobiel te kiezen. Ik denk niet dat je ergens een betere deal krijgt. Veel partijen die "unlimited" MB aanbieden, zijn niet werkelijk "unlimited". Hier ben ik zelf achter gekomen en heb ik voor een partij gekozen die geen loze beloftes doet. Gewoon een hoog limiet, maar geen addertjes onder het gras. Ik ben in ieder geval blij dat ik ben overgestapt naar 50plusmobiel. Het lijkt mij een erg betrouwbare partij en tot nu toe nog geen gekke dingen meegemaakt.

Johan 16 feb 2022
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van maart 2024.

Over 50+ mobiel

Een telecom provider die zich richt op de 50-plussers en senioren, het bestaat echt. Het bedrijf biedt verschillende mobiele abonnementen aan die zijn afgestemd op de behoeften van deze doelgroep. De abonnementen van 50+ mobiel bieden bijvoorbeeld onbeperkt bellen en sms'en, maar hebben lagere datalimieten dan veel andere providers. Het bedrijf biedt ook een speciale helpdesk aan waar klanten terecht kunnen voor persoonlijke ondersteuning en advies. 50+ mobiel onderscheidt zich door haar focus op persoonlijke aandacht en het begrijpen van de specifieke behoeften van de 50-plussers en senioren. Het bedrijf biedt daarnaast ook de mogelijkheid om een 'seniorensmartphone' te kopen, die is ontworpen met grotere knoppen en lettertypen en andere functies die het gebruik voor deze doelgroep gemakkelijker maken.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Telecomproviders
  • https://www.50plusmobiel.nl
  • klantenservice@50plusmobiel.nl