T

Sim Only, Geen bereik, Slechte klanten service.

Sim only besteld alleen ver van tevreden hiermee.
Heb thuis geen bereik, 4G werkt daarbij dus niet en ik kan vaak niet bellen of gebeld worden.

Er is een periode van 14 dagen waarin je je abonnement kan herroepen alleen die gaat in vanaf het moment dat je het abonnement aankoopt, niet vanaf wanneer de sim binnen is en het nummer overdracht is voltooid, wat in mijn geval pas na 15 dagen gebeurde na aankoop.

Ik heb hierover contact opgenomen met de klanten service, voornamelijk via email alleen hier werd telkens na één bericht geen antwoord meer gegeven op mijn emails, ik heb hier constant zelf achteraan moeten gaan door zelf te gaan bellen en te vragen wat de volgende stappen zijn, zelf kwamen ze hier namelijk niet op terug.

Na meerdere keren verteld te hebben gekregen dat mijn sim opnieuw aan het netwerk is toegevoegd en dat de dekking goed zou moeten zijn heeft dit natuurlijk niks geholpen.

Toen werd mij verteld de APN instellingen handmatig in te stellen, de instellingen te resetten, een andere telefoon te proberen met de SIM, door te geven welke mensen me waar en wanneer hebben geprobeerd te bellen en screenshots te sturen van mijn instellingen.

Nadat dit allemaal niks heeft geholpen en na veel achter de klanten service aan te zitten is mijn abbonement gelukkig vrij gegeven en kan ik nu weg van deze provider.

Dat is voor mij het enige pluspuntje wat ik ze moet geven, dat ik ondanks buiten de herroep periode te zitten nog weg kan gaan met een 2 jaars contract, dat vind ik erg fijn en toepasselijk bij mijn situatie!

Ik zelf woon in 'Oostzaan' het bereik is prima in wat grotere steden, maar daarbuiten is het netwerk van Vodafone (het netwerk wat 50plusmobiel gebruikt) verre van goed.

Ik raadt deze provider af als je niet dichtbij een grote stad woont, voor mij is het bereik namelijk veels te slecht/niet beschikbaar en super langzaam.

TLDR: Erg slecht/geen bereik en klanten service reageert niet uit zichzelf, zelf achteraan gaan.

Tom Bon 26 aug 2023
Reageer
S

Vanuit Rotterdam zeer slecht verbinding

Vanaf mei 2023 aantaal keer contact opgenomen met klantenservice. Wat een drama. Hun weet waar de problem light, maar woord in de maling genomen. Ik woon in Rotterdam, en met telefoon verbinden heb slecht of geen ontvangst. Internet gaat we, maar soms kan ik geen internet gebruiken. Door de klantenservice woord geholpen door onervaren medewerkers, die geen verstand hebben. Hun vertellen alleen maar smusjes, dat het probleem Light aan je telefoon. Niet waar dus. Vandaag werk ik in den haag, ik heb goed verbinding, als telefoon, en internet. Rotterdam dus niet.

Salvo 16 aug 2023
Reageer
M

3GB internet en onbeperkt bellen voor 5 euro pm

Mijn moeder is overgestapt naar 50+ mobiel mede omdat ze een goede klantenservice hebben met daarbij vrij lage prijzen. Wat we vooral fijn vinden aan 50+mobiel is dat je het pakket helemaal kunt samenstellen. Dit resulteerde bij mijn moeder op een lage maandprijs omdat ze niet veel internet nodig heeft. Ze betaald dacht ik 5 euro.... per maand. Krijgt ze 3GB internet voor dus prima geregeld. Kan ook nog onbeperkt bellen ook en aansluitkosten zijn gratis. Ik zit zelf nog een half jaar vast bij T-Mobile maar zodra dit is verlopen stap ik ook hier naar over als de prijzen dan nog steeds zo goed zijn.

Marianne 8 aug 2023
Reageer
S

Miskoop, slecht, blikkerig geluid, ruis

Heel slecht, blikkerig geluid, met een ruis op de achtergrond. Hoe kan dit probleem opgelost worden? Geeft onrust en is vermoeiend. Via WhatsApp bellen dan is geluid goed. Alleen via WiFi gedaan, nog niet via buiten gezet. Niet ideaal, maar werkbaar. Is de 1e dag dat ik het abonnement heb. Internetsnelheid nog niet getest buiten. Enige voordeel is dat het goedkoop is, maar we een miskoop van 2 jaar. Wil graag annuleren, alleen het belachelijke is dat je alleen binnen 14 dagen na de aankoop kan annuleren, terwijl de opzegtermijn bij overstap 1 maand is en je er dus pas na 1 maand achter kan komen dat dit een slecht abonnement is.

Susan 3 aug 2023
R

Je stelt dat het de eerste dag is dat je het abonnement hebt. Dan zit je toch nog ruim in je 14 dagen periode? En stel je zit er net buiten, kan ik me niet voorstellen dat ze je niet willen helpen. Gewoon opzeggen als je ontevreden bent is mijn tip.

Rene 3 aug 2023
H

Goed geholpen na moeilijk begin

Het lukte me in het begin niet om de aansluiting werkend te krijgen. Je krijgt namelijk een simkaart toegestuurd maar wist helemaal niet waar die in moest want heb een apple telefoon. Na een tijdje met de klantenservice te hebben gechat, hebben ze me goed geholpen en werkte mijn abonnement goed. Sindsdien heb ik totaal geen klachten en ben ik een zeer blij klant. Waarom? Het is een stuk goedkoper als waar ik voorheen bij zat (dit was Vodafone). Dus hele goede service ondanks dat het begin lastig was, daarna heel goed.

Harm 17 jul 2023
Reageer
R

Extra kosten

Een rekening van 57 euro ontvangen, ipv de 7 euro per maand die is afgesproken.

Geen klantenservice om dit misverstand op te lossen. Echt heel vervelend.
Er is gezegd dat er smsjes zijn verstuurd om te waarschuwen, maar die heb ik niet gezien.
Deze week geen boodschappen, echt heel teleurgesteld in deze provider:(

Robert 4 jul 2023
Reageer
K

Traag

Snel de telefoon gekregen en dan begin juli lezen dat je vanaf 2 augustus kan gaan bellen. Hoe kudt is dat! Van tevoren werd beloofd dat er snel gebeld kon worden na overstap met nummerbehoud. Lekker, zo vlak voor de vakantie! Nu al spijt hiervan. En nu moet ik blijkbaar minimaal woorden gebruiken voor een review, terwijl 1 woord genoeg zou zijn: traag!

Kees 4 jul 2023
Reageer
H

Goede prijs, ruk bereik

Prijs is uitstekend, overstap was simpel, al met al perfect als je niet wilt bellen. Bereik is slecht, verbinding vreselijk. Je kunt elkaar niet verstaan, valt steeds weg en geluid is blikkerig. Nieuwe telefoon en Sim op afstand uitzetten maakte geen verschil. Ik zit nu twee jaar vast met onbeperkt bellen terwijl ik niet kan bellen!

Helga 23 jun 2023
V

Hier hebben wij ook last van !!! Echt verschrikkelijk dit !!!
Moet nog 20 maanden met dit abonnement doen terwijl hij in iedere telefoongesprek wegvalt

Vetter 18 jul 2023
J

Ik woon in het buitengebied en heb ook erg slecht bereik. Contact maken duurt soms wel een minuut en soms gaat ie al over op voicemail voordat mij; telefoon overgaat.

Jeroen Appelman 27 jul 2023
G

Geen 50plusmobiel

Geen 50plusmobiel meer.
Ze beloven iets wat ze niet nakomen
Geen openstaande rekening na overstappen op andere provider en toch betalen voor de maand dat mijn abonnement al niet meer bij hun loopt. Ik had ze inmiddels al gebeld hierover en ze zeiden dat er niks meer openstond.
Nu opgelopen rekening moeten betalen met incasso bureau.
Maar ze weten nergens van zogenaamd.

Gvdwetering 17 jun 2023
Reageer
J

Zeer veel extra kosten

Ik had een abonnement gepakt via ING voor €2 in de maand omdat ik gratis wilde bellen Daarom moest ik wel internet erbij pakken en pakte de kleinste bundel omdat ik altijd internet via WhatsApp.
de eerste maanden heb ik alleen maar geklund omdat mijn Bellen niet werkt.
dit werkt overigens nog altijd niet en internet hoef ik ook niet Maar nu zit ik er twee jaar aan vast.
na de eerste maand kreeg ik een rekening van 26 omdat ik buiten bundel was geweest Dit had ik aangezet om met hun te kunnen bellen via mijn mobiel internet om te laten weten dat ik niet gewoon kon bellen.
zo konden ze zien wat mijn nummer was en ze konden met mij whatsappen via mijn nummer via mobiel internet daar kreeg ik al een rekening voor van €20.
dit konden ze niet terugdraaien toen gaven ze me gratis 1000 MB nadat dit natuurlijk al gebeurd was.
die 1000 MB heb ik lang niet opgemaakt maar toen de rekening kwam was er nog eens €6 bijgezet Waarom weet ik niet kan ik ook niet terugvinden Het is gewoon een stel oplichters.
Let op.
neem maar liever een abonnement bij een maatschappij die duidelijk zijn over hun kosten waar het wel werkt en waar je echt geholpen wordt

Jos 20 apr 2023
50+ mobiel

Beste Jos,

Wat vervelend dat u onbedoeld extra kosten hebt gemaakt. We waarschuwen hier wel voor doormiddel van een SMS. Indien het verbruik doorgaat na het opmaken van de bundel zitten hier inderdaad kosten aan verbonden.

Ook kunt u in uw Mijn 50+ account de factuurspecificaties inzien, zo weet u precies waar welke kosten vandaan komen.

Groetjes Niels

50+ mobiel 20 apr 2023
J

Dat is juist het vreemde van het verhaal Ik kan niet bellen en niet sms'en daarom heb ik via de whatsapp van mijn mobiel geprobeerd contact te nemen met 50plus mobiel.
Dit heeft me dus extra kosten gebracht qua internet en als ik dan een smsje kreeg dat ik over de bundel heen ben kan ik dat niet ontvangen want ik heb gezegd ik kan niet smssen en niet bellen.
Dit heb ik nou al heel vaak doorgegeven aan 50 plus mobiel maar begrijpen doen ze het niet nu zit ik vast aan een 2-jarig abonnement heb het maar alvast opgezegd maar ik heb er niks aan

Jos 21 apr 2023
R

Raar. Er staat een telefoonnummer in Eindhoven meen ik en dan krijg je de helpdesk. Prima ervaring mee. Ook de wachttijd was niet te lang.

Ronald 22 aug 2023
M

Veel storingen geen normaal gesprek mogelijk

Overgestapt maar ondanks de prijs maar begin ondanks de prijs toch behoorlijk veel spijt te krijgen.
Wel internet maar een normaal gesprek voeren is 9 van de 10 keer niet mogelijk
Heel veel storingen inmiddels de nieuwste s23 dus het ligt niet aan de telefoon Ook het opnieuw aanmelden van de simkaart heeft niks opgelost en de instellingen in de telefoon staan goed.
Jammer dat een abonnement van 2 jaar heb afgesloten en problemen moet hebben
Mocht dit opgelost worden pas ik mijn review aan maar voor nu 1 *

M.M 9 apr 2023
Reageer
M

Slechte internet!!

Zonder WiFi kan ik niets met mijn telefoon!!
Moet telkens de telefoon helemaal uitzetten en dan weer aan dan heb ik even verbinding maar dat is van korte duur! Had eerst Vodafone en toen had ik nergens last van. Ik baal hier enorm van!!!! Als ik dit geweten had dan was ik niet overgegaan! Wat kan hier aan gedaan worden?

Mariska 24 mrt 2023
50+ mobiel

Beste Mariska,

Dat klinkt inderdaad niet in orde. Zou u hiervoor contact kunnen opnemen met de klantenservice? We kijken graag even met u mee.
Dit mag naar klantenservice@50plusmobiel.nl of via 088-228 2288.

Groetjes Niels

50+ mobiel 27 mrt 2023
J

Ze jagen je buitenbundelkosten op

Ik heb een 5gb abonnement en ben daar nu twee keer geheel per ongeluk over mijn bundel gegaan en de teller loopt doodleuk door tot 50 euro. Niks aan te doen. Geen waarschuwing, geen niets, enkel een rekening een maand later.

Als je binnen de bundel blijft is het goedkoop, maar ze azen erop dat je er overheen gaat. Ik heb meer aan 50+ betaald voor per ongeluk over mijn bundel gaan dan voor het normale abonnement. Ik wilde dat ik het contract kon verbreken. Het voelt als oplichterij dat ze je vrolijk 50 euro buitenbundelkosten per maand in de maag splitsen. Als ik zoveel wilde betalen zat ik wel bij een normale provider.

Jeroen 1 mrt 2023
50+ mobiel

Beste Jeroen,

Wat vervelend dat u 2 maal over uw bundel bent gegaan. We waarschuwen u hier wel altijd tijdig op. Zo sturen we op 75% en op 100% verbruik van uw bundel een SMS die u hier op attendeert.

Ook kunt u i.c.m. de Buiten Bundel Buffer een plafond activeren waardoor uw connectie afkapt bij volledig verbruik van de maandbundel. Mochten u hier nog vragen over hebben dan helpen wij u graag.

Groetjes Niels

50+ mobiel 3 mrt 2023
J

Zeker aan aanrader om de overstap te wagen

Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik wel opkeek tegen een overstap naar een andere provider als degene waar ik al jaren bij heb gezeten. Deze prijzen werden me simpelweg te hoog dus heb de overstap gewaagd naar 50+mobiel. Ik ben gelijk goed en snel geholpen en eigenlijk is de hele overstap ook snel verlopen. Nu gebruik ik het ongeveer een weekje en kan ik stellen dat de bereikbaarheid goed en snel is, wat overigens niet anders is als wat ik voorheen had. Alleen de prijs is dus goedkoper. Ik profiteer ook van een jaar actiekorting, dus als je een jaar abonnement neemt, dat je dan wat minder betaald per maand. Dus zeker een aanrader en voor alle anderen die twijfelen, niet doen, nergens voor nodig. Was ook handig trouwens dat ze een instructiefilmpje meesturen over hoe je de nieuwe simkaart in gebruik moet nemen, dit heeft me ook zeer geholpen.

Janny 9 feb 2023
Reageer
P

Goed netwerk van Vodafone voor een klein prijsje

Moet zeggen dat het me prima bevalt, goedwerkende app waar je veel kunt wijzigen en mooi qua overzichten. Had een paar jaar geleden Vodafone gehad, altijd heel goed bereik gehad. Toen overgestapt naar KPN en daar had ik toch net een wat mindere verbinding waardoor het internet soms trager werd. Was daarom blij verrast dat 50+ Mobiel gebruik maakt van dezelfde masten als Vodafone. Heb ook geen aansluitkosten hoeven te betalen want dat was toevallig een aanbieding op dit moment. Voor 9 euro per maand heb ik 5.000 MB internet en kan ik onbeperkt bellen. Meer dan genoeg voor een klein prijsje met een goed netwerk. Van de razendsnelle klantenservice en hulpfilmpjes zal ik geen gebruik gaan maken, ben zelf ook nog lang geen 50+er gelukkig. :-)

Pascal 19 dec 2022
Reageer
L

Nieuwe klant van 50 plus mobile

Ik lees hier 23 reviews waarvan het merendeel positief is en daar sluit ik me bij aan. De overstap van mijn vorige telecomprovider naar 50 plus mobile ging soepel en ben ook goed geholpen door de klantenservice omdat ik wat vragen had over wat er gebeurd als je over je bundel gaat etc. De app is ook zeer gemakkelijk in gebruik dus ze mogen een blije nieuwe klant bijschrijven. Prijzen zijn ook super trouwens, een stuk goedkoper als de wat grotere merken.

Loe 28 okt 2022
Reageer
M

Goedkoop met goede service

50+mobiel adverteert met het feit dat ze een betere service geven als andere telecombedrijven. Hierin kan ik ze wel gelijk geven. Waar bijvoorbeeld Budget Mobiel (die nota bene een telecomprovider is) amper per telefoon bereikbaar is, heeft 50+mobiel dit goed op orde. Mijn moeder is heel blij met 50+mobiel want het is een stuk goedkoper als wat ze voorheen had bij Vodafone en er is ook meer pakket keuze bij deze provider. Mijn moeder heeft maar een kleine databundel nodig dus qua kosten is het wel een van de goedkopere opties.

Miriam 18 okt 2022
Reageer
C

Niet alleen voor 50 plussers

50plusmobiel is niet alleen voor 50 plussers. Ik ben overgestapt omdat ik een goede service zeer waardeer. Ook is de prijs erg aantrekkelijk. Ik betaal nu veel minder dan dat ik bij t-mobile deed. Je betaalt bij 50plusmobiel geen aansluitkosten, wat natuurlijk ook al wat in de portemonnee scheelt. Je kunt dus in principe gratis overstappen. Dat maakt het erg aantrekkelijk voor veel mensen, waaronder mijzelf.
De klantenservice is erg goed. Je kunt ze altijd bellen. Ook kun je chatten of een mail sturen. Ze reageren doorgaans erg snel. De klantenservice is 6 dagen per week te bereiken, wat ook erg fijn is.

C. Verhulst 11 okt 2022
Reageer
R

Goedkoopste van Nederland

Overgestapt van Vodafone naar 50+ mobiel omdat ik best wat geld kon besparen. Ik bespaar nu 10 euro per maand op mijn sim only. Na wat vergeleken te hebben was 50+ mobiel echt de goedkoopste. Goedkoop blijft in dit geval geen duurkoop te zijn. Ik merk namelijk helemaal niet dat ik er achteruit op ben gegaan. Het is gewoon net zo goed. Daar ben ik heel blij mee en ik ben uiteraard heel blij dat ik ben overgestapt.

Rene 5 okt 2022
Reageer
E

Waardeloze service

Wat een drama. Ik bestel een abonnement voor mijn 85 jarige vader. Krijg 2 niet werkende abonnementen thuisgestuurd.
Ik heb 1.5 uur in de wacht gestaan voor de "klantenservice" en werd iedere keer bij de "u bent de eerstvolgende volgende" verbroken. Chatbot doet het ook niet.

Je zult toch 82 jaar oud zijn, geen zoon of dochter hebben die je helpt.
Het geld was wel als eerste afgeschreven.

Opgepast, een waardeloze onderneming!!

Update: waarom bellen jullie dan niet naar aanleiding van mijn emails,maar wel damage control op de Trustpilot ervaring te doen?
Ik heb 1.5 uur voor Piet snot aan de lijn gehangen!!

Evert 4 okt 2022
50+ mobiel

Beste Evert,

We hebben deze situatie enige tijd geleden met u verholpen.
Nog onze excuses voor het geleden ongemak.

Groetjes, Niels Team 50+ mobiel

50+ mobiel 19 okt 2022
F

Bespaar geld met 50plusmobiel

Ik ben overgestapt van Vodafone naar 50plusmobiel. De overstap heeft mijn dochter voor mij geregeld. Het was allemaal zo geregeld en daar heb ik nauwelijks tot geen hinder van ondervonden. Eigenlijk merk ik helemaal geen verschil tussen 50plusmobiel en Vodafone, alleen op mijn afschrift elke maand. Ik ben nu een stuk goedkoper uit. Blij met mijn overstap naar 50plusmobiel.

Frans 15 sep 2022
Reageer
E

Hoe werkt het deskundige 24 7 advies

Mijn moeder wil graag overstappen van KPN naar 50 plus mobiel en we vroegen ons af hoe het in zijn werk gaat. Ook hebben we de vraag hoe het deskundige advies van 24/7 precies werkt. Gaat dit via een app op de telefoon van 50 plus mobiel of betekent dit dat je gratis naar een help telefoon kan bellen? Jullie prijzen zijn zeer gunstig want mijn moeder gebruikt de telefoon amper en zit veel thuis waar je wifi hebt. De kleinere pakketten zijn dus zeker een uitkomst. Hoor het graag.

Esme 13 sep 2022
Reageer
H

Goede telecomprovider

Wat kan ik erover zeggen.. Het is gewoon een goede telecomprovider. Niet duur maar wel uiterst betrouwbaar. Goede klantenservice en een goed bereik. Alles is gewoon goed en ik ben blij dat ik van KPN overgestapt ben naar 50+ mobiel. Dat was een goede stap. Ik denk dat ik ook nog lang klant blijf bij 50+ mobiel.

Hans 11 sep 2022
Reageer
C

Gratis dubbele data en korting

Ik heb een heel goedkoop abonnement bij 50+ mobiel afgesloten. Gratis dubbele data en 50% korting op mijn abonnement. Zo'n goedkoop abonnement kon ik echt nergens anders vinden. Heel blij mee. De aansluitkosten kreeg ik ook nog eens cadeau. Deze aanbieding kon ik echt niet laten lopen, want het is een stuk goedkoper dan mijn vorige abonnement. Het is absoluut niet slechter dan mijn vorige abonnement. Alles werkt perfect. Ik ben er helemaal tevreden mee.

Carolien 10 sep 2022
Reageer
J

Slecht bereik

Op de plaats waar ik het meest ben heb ik met bellen vaak zeer matig en wat data betreft doorgaans geen bereik. De probemen worden niet tegengesproken maar toch weigert 50+mobiel mee te werken aan beëindiging van uiterst vervelende situatie.
Voordat je abonnement afsluit bij 50+mobiel is het dus heel belangrijk te controleren of Vodafone goed bereik heeft op plaatsen waar je vaak bent.

Jasper de Jong 9 sep 2022
A

Dit is onjuist. Ze maken inderdaad gebruik van de Vodafone masten, maar Vodafone heeft over het algemeen een heel goed bereik in Nederland. Waar woon je dan? Ik heb vrijwel nooit slecht bereik.

Angela 10 sep 2022
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van mei 2024.

Over 50+ mobiel

Een telecom provider die zich richt op de 50-plussers en senioren, het bestaat echt. Het bedrijf biedt verschillende mobiele abonnementen aan die zijn afgestemd op de behoeften van deze doelgroep. De abonnementen van 50+ mobiel bieden bijvoorbeeld onbeperkt bellen en sms'en, maar hebben lagere datalimieten dan veel andere providers. Het bedrijf biedt ook een speciale helpdesk aan waar klanten terecht kunnen voor persoonlijke ondersteuning en advies. 50+ mobiel onderscheidt zich door haar focus op persoonlijke aandacht en het begrijpen van de specifieke behoeften van de 50-plussers en senioren. Het bedrijf biedt daarnaast ook de mogelijkheid om een 'seniorensmartphone' te kopen, die is ontworpen met grotere knoppen en lettertypen en andere functies die het gebruik voor deze doelgroep gemakkelijker maken.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Telecomproviders
  • https://www.50plusmobiel.nl
  • klantenservice@50plusmobiel.nl