50+ mobiel

50+ mobiel

3.4 reviewscore • 115 reviews
P

simkaart kwijt

MIjn 50 + abonnement gaat binnenkort in en ik kan de simkaart niet vinden.
Bij 50+kriijg ik direct een mens aan de lijn en geen robot.
Ze sturen een nieuwe kaart.

Piet 17 dec 2024
Reageer
E

Erg tevreden

Heb 1,5 jaar twee abonnementen actief voor mijn kinderen en deze zijn erg tevreden. Als ik bel m.b.t. een wijziging dan wordt dit direct geregeld en ontvang ik deskundig advies. Als je belt wordt je eigenlijk direct na het keuzemenu al geholpen. Ik ben erg tevreden over 50+Mobiel

Eric Sontag 17 dec 2024
Reageer
H

Probleem inloggen

Vriendelijk, vakkundig en vlug geholpen. Het activeren van de app lukte niet. Tijdens wachten op telefonisch contact koos ik voor terug-laten-bellen en dat duurde niet lang

H Baljet 16 dec 2024
Reageer
B

Overstappen naar 50+

Moest mijn datum dat ik overging wijzigen. Uniek dat ik met 1 telefoontje en 2 stappen al binnen 30 sec/ iemand aan de lijn had. En die was ook nog in staat de datum aan te passen binnen 1 minuut. Een service die je nog zelden ziet

Bert 16 dec 2024
Reageer
G

0900 nummers

Ik had gebeld met 50+ omdat ik geen 0900 nummers kon bellen stond niet aan hebben ze voor mij in hun systeem aan gezet kom het zelf niet vinden nogmaals hartelijk bedankt doet het nu prima geregeld.

Gerard hofman 16 dec 2024
Reageer
m

vriendelijk klanten service

vanaf 2021 klant bij 50plusmobiel , en zeer tevreden met deze bedrijf , vriendelijk
klanten service ,altijd netjes en prima geholpen ,en telefoonish, goed bereikbaar
tot nu toe ,alleen goede ervaring met 50plusmobiel .,

mn.s 14 dec 2024
Reageer
L

Hulp nodig gehad bij instellen sim

Snel en perfect geholpen, de eerste lijns kan alles beheren en zo heb je snel geregeld wat je hebben wilt. Dit is echte klantenservice 👍

Lennard de Ruiter 14 dec 2024
Reageer
W

Handig en verstandig

Van een prepaid-gebeuren is mijn vrouw nu toch overgestapt naar een "klein" abonnementje bij 50+. Zij is ook geen grootse MB-verslinder maar het is altijd handig om gewoon overal en altijd communicatie te kunnen plegen.
De overstap naar 50+ wordt door ons als verstandig ervaren en de begeleiding daarbij van 50+ was ook handig en verstandig.

W. van der Meulen 13 dec 2024
Reageer
J

goede service

in spanje mijn mobil kwijt geraakt, 50+ helpdesk gebeld en sim geblokeerd
keurig geholpen door de desk medewerker, goede informatie gekregen
en op verzoek gewacht met aanvragen van een nieuwe sim kaart
gerlukkig mijn telfoon terug gevonden en is de sim kaart weer acgtief
50+ is niet alleen goedkoop maar ook hebben ze een goede services

J. Soult 13 dec 2024
P

3 x gebeld met klantenservice. Elke keer ander antwoord. Probleem na 2 dagen nog niet opgelost. Wordt nu uitgezet naar manager. Hopenlijk komt deze er voor de feestdagen nog aan toe. Kan buitenshuis niets met mijn telefoon. Oja een ding, noodgevallen.

Peter 21 dec 2024
E

Super service

Overstap zeer snel geregeld en een goede servicedesk met adequate werkwijze. Ook de optie nummerbehoud prima verlopen en met een abonnement voor een heel goede prijs.

Els 12 dec 2024
Reageer
R

Super abo en snelle helpdesk

Een goede service mag ook wel gezegd worden. Abonnement afgesloten maar kort daarna verscheen er een veel aantrekkelijkere kerst aanbieding. 1 belletje naar helpdesk en mijn abonnement werd omgezet. Nu een super goedkoop abonnement.

Ron M 12 dec 2024
Reageer
M

abonnement verlengen

hier en daar wat bekeken.
maar ik blijf toch maar bij jully.
is toch wel voordeliger.
ik ben na 2 jaar best tevreden.
dus nu naar de volgende 2 jaar
BEDANKT

Marga.Linotte 11 dec 2024
Reageer
S

Ontvangst nieuwe simkaart

Na een melding dat mijn simkaart defect was, heb ik contact gezocht en de volgende dag al een nieuwe ontvangen. De klantenservice heeft mij prima op weg geholpen bij de plaatsing, dus helemaal top en tevreden.
Thanx hiervoor!

Siebo 11 dec 2024
Reageer
M

Supersnel antwoord

Bij verlengfirma problemen met zoeken klantnummer.
Dagen gemaild, met lange wachttijden tussendoor
Dus nu maar 50+ zelf gebeld.
Direct !! contact, binnen een minuutje klantnummer bekend.
Wat een service!

Maarten 11 dec 2024
Reageer
S

Bedankt voor het begrip

Dankjewel dat ik een nieuwe simkaart krijg, nadat mijn telefoon gestolen is. Nu heb ik een zorg minder. Nu kan ik gelukkig weer gebruik maken van mijn abonnement.

Sebastian IJpelaar 10 dec 2024
Reageer
E

Internet tijdens bellen.

Ik heb het probleem dat ik geen Internet heb tijdens bellen, waardoor de navigatie stopt als ik in de auto gebeld wordt. De helpdesk medewerker gaf op geïrriteerde toon aan dat ze niet verplicht warden dat te leveren en ik maar moest afwachten.
Ik vindt het slecht dat dat bij 50+ mobiel niet werkt, bij andere providers werkt dat prima.

Edwin 9 dec 2024
Reageer
C

snel geholpen

Was m'n simkaart kwijt vlak voordat ik zou overstappen op 50plus mobiel. Gebeld en er werd direct een nieuwe simkaart opgestuurd. Na lang zoeken toch de originele gevonden en kon dus zonder problemen overstappen.

Cees Walberk 9 dec 2024
Reageer
V

Geen internet of bellen

Ik heb nauwelijks internet en zonder internet kan ik niet bellen, ben de hele middag al bezig met hun.... waardeloos! Ik zit er net bij, en anders laat ik het wel voorkomen met een kortgeding! Ben er klaar mee

Van Dinter 14 nov 2024
Reageer
L

Echt vriendelijk en vakkundig geholpen.

Echt vriendelijk en vakkundig geholpen, door een vriendelijke dame, die wist waar het over ging en mijn vraag direct naar tevredenheid uitvoerde, echt klantvriendelijk. Ik raad iedereen aan omheen abonnement bij 50 plus te nemen.

LTJ. BROERSMA 11 nov 2024
Reageer
D

Solide en goedkope telecomprovider

Wat een gemiep is het ook. Ik lees vooraf altijd reviews over een overstap waar je langer aan vast zit. Zo ook bij 50+ mobiel waarbij mijn moeder dus graag een goede goedkope sim only provider zocht. Zelfs ik zit hier al een tijdje en heb nooit klachten gehad en toch zie ik nog her en der negatieve reviews. Ik kan jullie allemaal vertellen dat het een solide en goedkope telecomprovider is.

Danielle 11 nov 2024
M

Uitstekend gesprek.
Ik wens jullie fijne feestdagen en een goed nieuw jaar

M.F.J.Hamelink 18 dec 2024
J

Zo dankbaar. Berijkbaar service gericht en overal

Beveel iedereen 50 plus mobiel aan
Berijkbaar
Service gericht meedenkend aardig.
En kan goed bellen en sms’en wat ja. Ik nog meer vert als iets heel goed is

JVR 24 okt 2024
Reageer
S

Super slecht

Lijkt goedkoop maar is duurkoop !!
Met bellen valt verbinding steeds weg .
Klantenservice ronduit ongeïnteresseerd .
Bellen via wifi gaat niet en per mb vragen ze het tienvoudige als Vodafone .
Snel abonnement afgekocht en terug naar Vodafone ondanks de afkoopsom !

Sylvia 17 okt 2024
D

Helemaal mee eens! Echt oplichterij.
Trap er niet in aub!

Danielle 1 nov 2024
J

Geweldig

Ik ben heel vriendelijk, goed en kundig geholpen. Ik werd "gehoord" en medewerkster nam alle tijd voor me. Een verademing in de maatschappij van tegenwoordig.

J. Westland 7 okt 2024
Reageer
J

Zeer positief over 50 plus mobiel

Grappig om te zien dat 50+ mobiel voorheen nog wel eens een negatieve recensie had (op Reviews.nl maar ook andere fora), maar sinds kort is het allemaal positief. Goed om te zien dat ze timmeren aan de weg. Ik heb het ook aangesloten sinds enkele maanden en heb nog nooit hinder ondervonden dus vond het tijd om ook even een positieve bijdrage te leveren door een recensie te schrijven.

-> HEEEELE lage tarieven, super bereik en een snelle klantenservice.

Julian 1 okt 2024
Reageer
M

Goede prijs/kwaliteit

Goed voor 'n redelijke prijs!! Vodafone netwerk, veel gb's voor maar een tientje per maand. Ook nog een cadeaubon van 20 euro en het eerste half jaar 50% korting...

Mark G. 29 sep 2024
Reageer
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van januari 2025.

Over 50+ mobiel

Er zijn 115 reviews geschreven over 50+ mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Telecomproviders
  • https://www.50plusmobiel.nl
  • klantenservice@50plusmobiel.nl