K

Nette service

Onlangs besteld, toch wel interessante prijzen. Had toch nog wat vragen over mijn bestelling. Had meteen iemand aan de telefoon en werd erg netjes en snel geholpen. Zo mag iedere klantenservice wel zijn.

Simpakketje ook vlug binnen in net mapje met handige uitleg. Nummerbehoud goed gegaan, wat wil je nog meer.

K 8 jul 2022
Reageer
J

Opletten oplichter

Opletten. ze zetten jouw buiten bundel automatisch aan.hoog kosten.bij andere reken 1 cenr per mb als jouw bundel overgemaakt.hun reken jou 15 centen per mb.15 keer duurder dan andere.hoe kunnen ze vergunning gekregen.als jij over jouw bundel gaat.sturen ze duure rekening.tewij in de discussie zitten.sturen ze gelijk aanmaning brief.

J 4 jul 2022
50+ mobiel

Beste,
De buiten bundel kosten per MB variëren binnen de telecomsector per provider. Meerdere providers hanteren de kosten van 15ct, we bieden hier wel opties voor om ervoor te zorgen dat het buiten bundel gaan niet nodig is.
Voor vragen of informatie hierover kunt u contact opnemen met de klantenservice.

50+ mobiel 4 jul 2022
B

VOOR DE TWEEDE KEER 50 EURO BETAALD VOOR DE BUITEN BUNDEL,TERWIJL IK NIETS BIJZONDERS HEB GEDAAN, ZEER ONDUIDELIJK FAKTUUR GEEN SPECIVICATIES, HAD IK DIE CLUB MAAR NOOIT GEZIEN, IK VOEL ECHT GENAAID DOOR DIE HARRY

BENTLAGE 8 aug 2022
W

Daar ben ik inmiddels ook achter.
Ga toch maar kijken voor een andere aanbieder.

Ik wil niet zeggen oplichting maar ik ga zeker de extra mb’s uitzetten.
Als dat lukt.

Willem 22 aug 2022
O

Hetzelfde ellende heb ik meegemaakt bij deze provider. Gewoon oplichting. Ik kan geen woord vinden voor wat ze me hebben aangedaan. Ik gebruikte mijn abonnement alleen voor WhatsApp, na werk. Ook niet zo veel. Maar ik kreeg elke keer een rekening van €38 en andere hoge bedragen. En dat gebeurde binnen de eerste 4 maanden na het afsluiten van abonnement. Ik was uiteindelijk genoodzaakt om het abonnement van 2 jaar af te kopen om van ze af te krijgen. Ik zit momenteel bij een andere provider waar ik 100% tevreden ben ik vervloek de dag dat ik het abonnement bij 50+ heb afgesloten.

Odette 14 sep 2022
50+ mobiel

Beste Bentlage, Willem en Odette,

Vervelend dat jullie over de bundel zijn gegaan. We registreren enkel het gebruik dat plaatsvindt op de simkaart. We sturen een waarschuwing bij 75% en 100% verbruik van de beschikbare maandbundel. Bij het voortzetten van verbruik is dit tegen extra kosten.

U kunt uiteraard ten allen tijden uw bundel ophogen of de Buiten Bundel Buffer activeren. Indien u hier hulp bij nodig heeft kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Groetjes, Team 50+ mobiel

50+ mobiel 15 sep 2022
R

Gezien de samenhang van je tekst, vraag ik me af of dat je voor de rest een en ander WEL snapt.

Rob 18 jan 2023
H

Abonnement voor senioren

Mijn dochter heeft mij geholpen om een abonnement bij 50 plus mobiel af te sluiten. Voor senioren is het makkelijker om even een winkel binnen te stappen, wat niet mogelijk is bij 50 plus mobiel. Het moet via internet en dat maakt de drempel wel hoog. Toch raadde mijn dochter aan om een abonnement af te sluiten, mede omdat je telefonisch wel goede hulp kunt verwachten. De kosten zijn erg laag, want voor 3,50 euro per maand heb je al een abonnement.

Henk 9 apr 2022
Reageer
M

ook wel negatieve punten hoor

nou nou laten we niet net doen alsof 50+ mobiel nou zo goed is. de verbinding is matig te noemen want soms valt de verbinding weg. mijn telefoon is wel oud. las in een mail dat ik onbeperkt pc hulp krijg, wat heb ik daar aan ik wil gewoon telefoneren. wel goed geholpen bij het aanschaffen van het pakket via chatbot harry die heel snel reageerde. de maandlasten zijn volgens mijn dochter laag voor een only sim telecompakket.

Maria 8 mrt 2022
50+ mobiel

Hoi Maria,
Jammer dat u af en toe slechte verbinding ervaart. Hebt u uw locatie al nagekeken op de Vodafone dekkingskaart? We kijken anders graag met u mee als u contact opneemt met de klantenservice.
Als u de PC hulp cadeau hebt gehad hoeft u er natuurlijk geen gebruik van te maken, maar het is wel een handige extra als u in de problemen komt met andere apparaten dan uw telefoon.
Groetjes, Niels Team 50+ mobiel

50+ mobiel 8 mrt 2022
J

Veel MB voor weinig geld

Bij 50plusmobiel krijg je veel MB voor weinig geld. Dat heeft mij over de streep getrokken om voor 50plusmobiel te kiezen. Ik denk niet dat je ergens een betere deal krijgt. Veel partijen die "unlimited" MB aanbieden, zijn niet werkelijk "unlimited". Hier ben ik zelf achter gekomen en heb ik voor een partij gekozen die geen loze beloftes doet. Gewoon een hoog limiet, maar geen addertjes onder het gras. Ik ben in ieder geval blij dat ik ben overgestapt naar 50plusmobiel. Het lijkt mij een erg betrouwbare partij en tot nu toe nog geen gekke dingen meegemaakt.

Johan 16 feb 2022
Reageer
H

De markt is veel groter dan alleen 50 plus

Ik snap niet dat 50+ mobiel zich zo noemt. Ze hebben geweldige prijzen, denk zelfs het goedkoopste van de markt. Door de naam pakken ze maar een klein stukje van de markt terwijl je zal denken dat ze op deze manier klanten laten liggen? Dat stukje extra service en hulp is grappig hoor, zeker voor die oudjes maar denk niet dat mensen hierom een abonnement ergens nemen.

Hans 7 feb 2022
50+ mobiel

Beste Hans,
Ik snap de vraag, we krijgen hem uiteraard vaker. De achterliggende reden is dat nou juist deze doelgroep wordt buitengesloten in het aanbod van de telecommarkt. Dat terwijl uit onderzoek is gebleken dat 50 plussers gemiddeld meer behoefte hebben aan technische ondersteuning.
Dat is iets waar wij ons extra op in zetten waar deze doelgroep naar eigen keus zoveel gebruik van kan maken wanneer nodig. Uiteraard is de leeftijd geen verplichting en mag iedereen klant worden. Onze eigen focus ligt echter op het uitblinken in o.a. een goed bereikbare en duidelijke klantenservice. Iets waar tot op heden veel lof voor is ontvangen door die specifieke doelgroep.
Groetjes, Niels Team 50+ mobiel

50+ mobiel 7 feb 2022
H

Wat leuk dat jullie reageren! Ik snap jullie beweegreden zeker en het is ook zeker geen verwijt, vroeg het me gewoon af. Met jullie prijzen kunnen jullie een veel grotere markt aanspreken. Een jongere zal zich niet zo snel aanmelden bij een 50+ provider, terwijl het wel gewoon goed kan. Werkse nog!

Hans 7 feb 2022
I

goedkoopste telecomprovider 5GB voor 8 euro

50+ mobiel is letterlijk 1 van de goedkoopste telecomproviders van 2022. Mijn moeder heeft dit genomen en betaald 8 euro per maand voor 5GB aan internet + 150 belminuten. We denken er nog over om onbeperkt De eerste 6 maanden betaald ze zelfs de helft van de prijs. Ik had verwacht dat het wat duurder zou zijn omdat ze extra hulp verschaffen aan ouderen. Ik ga zelf ook overstappen zodra mijn abonnement is verlopen bij een andere telecomprovider.
Ps. je kunt ook onbeperkte belminuten aanvinken dit kost 2 euro per maand extra. Ben je alsnog voor 10 euro per maand klaar, waarvan de eerste 6 maanden 5 euro.

I. van Lieren 6 feb 2022
Reageer
G

Goedkoop en duidelijk

Sinds een tijdje heb ik Sim Only van 50+ mobiel. Het is zeer goedkoop en duidelijk. Alles wordt goed uitgelegd en de klantenservice staat altijd voor je klaar. Dat waardeer ik erg. Zelf heb ik 4.000 MB data, dat is meer dan genoeg om Whatsapp te gebruiken en om op Facebook te kijken. Ook gebruik ik er nog wat andere apps naast, maar met 4.000 MB heb ik altijd genoeg. Als je niet weet hoeveel MB je nodig hebt, kun je voor € 0,75 een Buiten Bundel Buffer nemen. Hiermee ben je verzekerd tegen onverwachte kosten. Heel handig, maar ik heb het zelf niet.

Geert 28 jan 2022
Reageer
K

Klantenservice valt me tegen

Vrij matige telecomprovider die bekend moet staan om de goede hulp maar deze hulp was naar mijn mening zeer ondermaats. Mijn moeder zit bij 50+mobiel en kon niet meer bellen. Dus contact gezocht met de klantenservice waar je best ver moet zoeken naar een telefoonnummer... Eerst moet je namelijk op de site allerlei vragen beantwoorden waarover je vraag gaat en dan weer wat sub vragen hierna. Uiteindelijk toch een nummer kunnen vinden, een beste wachttijd, zucht. Een echte 50 plusser had al opgehangen (mijn moeders tekst). Wist de persoon aan de telefoon ons ook niet goed te helpen. Uiteindelijk na een paar keer te zijn doorverbonden is het toch gelukt maar jeetje mina. Een cursusje 'hoe help ik de klant' kan geen kwaad.

Kim 22 dec 2021
Reageer
F

50 plus mobiel een uitkomst voor ons

Voor ons is 50+ mobiel een uitkomst. Wij hebben er helemaal geen verstand van en moeten meermaals onze kleinkinderen vragen hoe we een chat moeten openen. We hebben inmiddels whatap waardoor we soms een chat van onze kleinkinderen krijgen wat erg leuk is. We horen in kringen om ons heen dat veel meer ouderen last hebben van het feit dat alles te technisch is. 50+ doet hierin slim zaken door een goede hulp aan te bieden en dat je niet buiten de bundel kunt gaan. Dit was wel een vereiste voor ons. Geld groeit ons nog steeds niet op de rug na al die jaren helaas.

Familie Ton 15 dec 2021
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van april 2024.

Over 50+ mobiel

Een telecom provider die zich richt op de 50-plussers en senioren, het bestaat echt. Het bedrijf biedt verschillende mobiele abonnementen aan die zijn afgestemd op de behoeften van deze doelgroep. De abonnementen van 50+ mobiel bieden bijvoorbeeld onbeperkt bellen en sms'en, maar hebben lagere datalimieten dan veel andere providers. Het bedrijf biedt ook een speciale helpdesk aan waar klanten terecht kunnen voor persoonlijke ondersteuning en advies. 50+ mobiel onderscheidt zich door haar focus op persoonlijke aandacht en het begrijpen van de specifieke behoeften van de 50-plussers en senioren. Het bedrijf biedt daarnaast ook de mogelijkheid om een 'seniorensmartphone' te kopen, die is ontworpen met grotere knoppen en lettertypen en andere functies die het gebruik voor deze doelgroep gemakkelijker maken.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Telecomproviders
  • https://www.50plusmobiel.nl
  • klantenservice@50plusmobiel.nl