
Dramatisch. Doen heel erg hun best om je op aantrekkelijke voorwaarden een abonnement aan te smeren en dan, na bijna een maand niet te kunnen bellen met de SIM in kwestie, doodleuk te vertellen dat het gebruikte toestel ( Fairphone) niet wordt ondersteund....Zeg dat dan meteen!! En ook heel merkwaardig; Hollandsnieuwe-ook Vodafone netwerk- werkt gewoon wel!!
Basisabonnement relatief goedkoop. Grote kans op buiten de bundel en dat is knetterduur!
Eerlijk gezegd had ik verwacht dat je met een naam als “50 plus” gebruiksvriendelijk zou zijn voor 50-plussers en deze groep juist zou helpen. In plaats daarvan verschuilen ze zich achter de kleine letters die je bij hun echt moet lezen. Doe je dit niet en kom je buiten je beperkte bundel kost je dat €50,-
Vanaf 20 december na storing niet meer kunnen bellen.
Eigenlijk ben ik gisteren niet zo goed geholpen.
Veel zelf doen na telefonisch contact en veel wachten op antwoorden via whatsapp.
Ik had gisteren eerst telefonisch contact gezocht en er werd gezegd dat ze intern zouden resetten. Na een kwartier mijn telefoon opnieuw op gestart. Geen resultaat. Ik had gevraagd of men mij wilde terug bellen. Omdat dit niet gemakkelijk was. Blijkbaar was er bij jullie volgens zeggen van de telefoniste 20 december een storing. Vanaf die dag kon en kan ik nog steeds niet bellen. Na lang appen en mijn telefoon doorspitten had ik gezegd dat men mij maar een andere simkaart doet opsturen. Mijn vrouw heeft totaal geen problemen na die storing.
Ik had gevraagd of men wilde uitleggen waarom ik nu niet meer kon bellen maar wel mobiel internet had en wel nog smsjes kan versturen. Geen antwoord op gekregen. Wel een ink naar meest gestelde vragen gekregen via whatsapp. Daar heb ik niets aan. Maar goed. Ik ben benieuwd naar die nieuwe simkaart. Ik betwijfel het of het activeren zo goed gaat als bij de vorige.
Hoe komt het eigenlijk dat ik na een interne storing bij jullie ineens een andere simkaart moet gaan installeren en behoud ik wel mijn telefoonnummer?
Ik wens jullie fijne kerstdagen.
Vriendelijke groet,
Patrick Stijfs
Dit review laat zien dat de laatste beleving bepalend is voor de héle beoordeling van het bedrijf. Sinds de start van het abonnement kan ik nauwelijks bellen en gebeld worden. 50+ heeft bij aanvang een snel te bereiken klantenservice en heeft alles geprobeerd, dat was heel aardig (vandaar 2 sterren), maar dan begint de service scheurtjes te vertonen: niets werkt en volgens hen ligt het dan aan jouw iphone. Daarna krijg je het traject ‘we bellen u morgen terug’ en ‘ik moet een leidinggevende vragen’ en dan niet terugbellen. Na 4 maanden was de oplossing vanuit 50+ : We ‘mochten’ het abonnement opzeggen en zelf wat anders nieuws zoeken! Voor de €15 die we al betaald hadden, mocht alleen een leidinggevende over beslissen en moesten we mailen. Dus na een veelbelovende start met probleemoplossen, een slappe afloop, waarbij 50+ geen scenario blijkt te hebben voor als ze niet kunnen leveren wat ze beloven.
Ik heb in mijn woning via het vodafone netwerk geen of slechts 1 streepje bereik waardoor mijn gesprekken die wel tot stand komen, wegvallen of haperen etc. Hierover geklaagd en gevraagd om mijn abonnement te ontbinden maar dat doet 50plus niet, ik krijg 1 maand gratis voor t ongemak....5 euro!!!!!!
Uiteraard laat ik het hier niet bij zitten maar de houding van 50plus , en ze hebben de bewijzen van niet of zeer slecht bereik gezien, valt mij zwaar tegen.
Heb 1,5 jaar twee abonnementen actief voor mijn kinderen en deze zijn erg tevreden. Als ik bel m.b.t. een wijziging dan wordt dit direct geregeld en ontvang ik deskundig advies. Als je belt wordt je eigenlijk direct na het keuzemenu al geholpen. Ik ben erg tevreden over 50+Mobiel
Van een prepaid-gebeuren is mijn vrouw nu toch overgestapt naar een "klein" abonnementje bij 50+. Zij is ook geen grootse MB-verslinder maar het is altijd handig om gewoon overal en altijd communicatie te kunnen plegen.
De overstap naar 50+ wordt door ons als verstandig ervaren en de begeleiding daarbij van 50+ was ook handig en verstandig.
in spanje mijn mobil kwijt geraakt, 50+ helpdesk gebeld en sim geblokeerd
keurig geholpen door de desk medewerker, goede informatie gekregen
en op verzoek gewacht met aanvragen van een nieuwe sim kaart
gerlukkig mijn telfoon terug gevonden en is de sim kaart weer acgtief
50+ is niet alleen goedkoop maar ook hebben ze een goede services
Dit zijn de beste telecomproviders van november 2025.
Er zijn 154 reviews geschreven over 50+ mobiel op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.