Overstap zeer snel geregeld en een goede servicedesk met adequate werkwijze. Ook de optie nummerbehoud prima verlopen en met een abonnement voor een heel goede prijs.
Een goede service mag ook wel gezegd worden. Abonnement afgesloten maar kort daarna verscheen er een veel aantrekkelijkere kerst aanbieding. 1 belletje naar helpdesk en mijn abonnement werd omgezet. Nu een super goedkoop abonnement.
hier en daar wat bekeken.
maar ik blijf toch maar bij jully.
is toch wel voordeliger.
ik ben na 2 jaar best tevreden.
dus nu naar de volgende 2 jaar
BEDANKT
Na een melding dat mijn simkaart defect was, heb ik contact gezocht en de volgende dag al een nieuwe ontvangen. De klantenservice heeft mij prima op weg geholpen bij de plaatsing, dus helemaal top en tevreden.
Thanx hiervoor!
Bij verlengfirma problemen met zoeken klantnummer.
Dagen gemaild, met lange wachttijden tussendoor
Dus nu maar 50+ zelf gebeld.
Direct !! contact, binnen een minuutje klantnummer bekend.
Wat een service!
Dankjewel dat ik een nieuwe simkaart krijg, nadat mijn telefoon gestolen is. Nu heb ik een zorg minder. Nu kan ik gelukkig weer gebruik maken van mijn abonnement.
Ik heb het probleem dat ik geen Internet heb tijdens bellen, waardoor de navigatie stopt als ik in de auto gebeld wordt. De helpdesk medewerker gaf op geïrriteerde toon aan dat ze niet verplicht warden dat te leveren en ik maar moest afwachten.
Ik vindt het slecht dat dat bij 50+ mobiel niet werkt, bij andere providers werkt dat prima.
Was m'n simkaart kwijt vlak voordat ik zou overstappen op 50plus mobiel. Gebeld en er werd direct een nieuwe simkaart opgestuurd. Na lang zoeken toch de originele gevonden en kon dus zonder problemen overstappen.
Ik heb nauwelijks internet en zonder internet kan ik niet bellen, ben de hele middag al bezig met hun.... waardeloos! Ik zit er net bij, en anders laat ik het wel voorkomen met een kortgeding! Ben er klaar mee
Echt vriendelijk en vakkundig geholpen, door een vriendelijke dame, die wist waar het over ging en mijn vraag direct naar tevredenheid uitvoerde, echt klantvriendelijk. Ik raad iedereen aan omheen abonnement bij 50 plus te nemen.
Wat een gemiep is het ook. Ik lees vooraf altijd reviews over een overstap waar je langer aan vast zit. Zo ook bij 50+ mobiel waarbij mijn moeder dus graag een goede goedkope sim only provider zocht. Zelfs ik zit hier al een tijdje en heb nooit klachten gehad en toch zie ik nog her en der negatieve reviews. Ik kan jullie allemaal vertellen dat het een solide en goedkope telecomprovider is.
Uitstekend gesprek.
Ik wens jullie fijne feestdagen en een goed nieuw jaar
Beveel iedereen 50 plus mobiel aan
Berijkbaar
Service gericht meedenkend aardig.
En kan goed bellen en sms’en wat ja. Ik nog meer vert als iets heel goed is
Lijkt goedkoop maar is duurkoop !!
Met bellen valt verbinding steeds weg .
Klantenservice ronduit ongeïnteresseerd .
Bellen via wifi gaat niet en per mb vragen ze het tienvoudige als Vodafone .
Snel abonnement afgekocht en terug naar Vodafone ondanks de afkoopsom !
Helemaal mee eens! Echt oplichterij.
Trap er niet in aub!
Ik ben heel vriendelijk, goed en kundig geholpen. Ik werd "gehoord" en medewerkster nam alle tijd voor me. Een verademing in de maatschappij van tegenwoordig.
Grappig om te zien dat 50+ mobiel voorheen nog wel eens een negatieve recensie had (op Reviews.nl maar ook andere fora), maar sinds kort is het allemaal positief. Goed om te zien dat ze timmeren aan de weg. Ik heb het ook aangesloten sinds enkele maanden en heb nog nooit hinder ondervonden dus vond het tijd om ook even een positieve bijdrage te leveren door een recensie te schrijven.
-> HEEEELE lage tarieven, super bereik en een snelle klantenservice.
Goed voor 'n redelijke prijs!! Vodafone netwerk, veel gb's voor maar een tientje per maand. Ook nog een cadeaubon van 20 euro en het eerste half jaar 50% korting...
Tweedehands iPhone gekocht dus ook maar een nieuwe Sim Only gedaan want mijn KPN abonnement werd te duur. Gekozen voor 50+ mobiel, die mijn overstap goed hebben geregeld, want ik wilde wel graag mijn huidige telefoonnummer behouden. Heb een 2-jarig contract gekozen met 8GB aan internet per maand (zodat ik er niet snel overheen ga) en onbeperkt bellen en sms-en!! Hoeveel denk je dat ik betaal? 7 euro per maand..... Waarbij het eerste half jaar 50% korting dus 3,50. Ik betaalde bij KPN over de 20 euro dus ben hier heel blij mee! Alles werkte ook gelijk op de dag dat het werd aangesloten dus kan niet anders dan een 5 sterren waardering geven. Zeker aan te raden.
Belkwaliteit is zeer slecht, ook na meerdere resets van de instellingen. Probleem zit hem in de slechte verbindingen van hun netwerk.
Wees verstandig en kies een andere provider als je kwaliteit wil.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Zo’n spijt dat ik er in ben getrapt….
Begrip in buitensporige omstandigheden volstrekt afwezig. Ik was klant bij 50+ totdat ik na een coma en de uitkomst hiervan COPD4 Gold was. Mijn longinhoud is 20 %. Mijn telefoon ging kapot en een telefoon is voor mij cruciaal voor als ik onderweg of thuis de alarmdienst kan bellen. Mijn telefoon ging stuk en die zijn geen onderdeel van een abonnement bij 50+ dus ik moest wel naar een andere provider die wel een telefoon kon leveren. De situatie uitgelegd aan 50+ maar geen enkel begrip voor deze uitzonderlijke situatie. Ik moet dus nog een jaar (ongeveer ) abo kosten betalen en was het hier niet mee eens. Dit is onmacht waarin ik verkeer. 50+ toont absoluut geen enkel begrip, ik moet blijven betalen, deurwaarders worden ingeschakeld et cetera. Ze moesten zich doodschamen geld staat op nummer 1
Mensonterend!!!!
Wij zitten al jaren bij Vodafone, helaas wil dit (goede) bedrijf elk jaar hun abonnentsprijzen verhogen.. nu vonden we dat het wel genoeg is geweest en zijn we overgestapt naar 50+ mobiel. Dit bedrijf gebruikt dezelfde masten dus qua bereik is het precies hetzelfde. De prijs is echter ongeveer de helft van wat we altijd betaalden bij Vodafone.
Ps. beide telecomproviders horen een hoge review rating te krijgen want je krijgt een zeer goed bereik in heel Nederland. Normaal zal ik bij Vodafone blijven maar het wordt allemaal iets te duur dus vandaar de switch naar 50+ mobiel. Overstap ging overigens heel soepel!
Waardeloos, absoluut niet doen. Wij zitten nu dus 6 weken op ons vakantieadres zonder internet, ik kan nog niet eens bellen. Klantenservice gemaild waarop we vervolgens elke keer het zelfde antwoord krijgen “wat vervelend zeg” maar GEEN OPLOSSING. We zitten nu eventjes op de wifi van een restaurant verder in de wijde omgeving geen internet. En hier zit ik dus 2 jaar aan vast. Ik heb de vraag al gesteld of ik dit abonnement kan opzeggen maar er heerst nú volledige radiostilte.
Qpzeggen van de vorige provider is niet gedaan door 50 plus mobiel,
vandaar dat ik anderhalve maand langer vast zit aan het abonnement waar ik
geen gebruik meer van maak.
Het nummer behoud verliep dramatisch tot slot maar een ander nummer genomen. werd van het kastje naar de muur gestuurd.
Ga nooit meer uit op het goedkope van een provider. dan kom je bedrogen uit.
Het zijn allemaal loze beloftes. Als je een maal een abonnement hebt afgesloten begint de ellende. Niet meer reageren op e-mails en onderscheid maken tussen klanten. De ene keer zogenaamd een goed aanbod doen maar vervolgens andere mensen nog meer korting geven. Wie wordt er nu opgelicht.
Bij een reis door Zwitserland kreeg ik een SMS waarin stond "bel 1200 om je limiet te verhogen". Dit heb ik niet gedaan. Nu blijkt dat de eerste maandfactuur € 28,50 i.p.v. € 8,50 is. Heb klantservice gebeld. Nu blijkt dat ik een "buitenbundelplafond" heb van € 20,--. Dan blijkt ook dat je dit plafond wél kan verhogen , maar niet verlagen ; tenzij je daarvoor per maand extra betaalt. Dit was mij absoluut niet bekend. En ook mijn vorige provider (Budget mobiel) had deze constructie niet. Daardoor werd ik hierdoor 'overvallen'. De medewerkster van de klantenservice bleef onvermurwbaar. Het jaarcontract (gelukkig maar één jaar) is slechts tegen een fiks bedrag te beëindigen. Dus zit ik aan deze "harige Harry" nog 11 maanden vast. Een OPLICHTER is het. Blijkbaar niet voor niets bij Albert Hein weggestuurd ...
Had je gewoon kunnen weten van te voren.. Gewoon even inlezen voordat je naar het buitenland gaat. Eigen nalatigheid..
Ze proberen overal geld van je afhandig te maken ik heb daar ook al negatieve ervaringen mee gehad
wat een sufferd ben je.. dit is bij elke provider het zelfde. dat komt door de internationale afspreken van de EU. Afgeven op deze provider is dus onzin.
Toen ik de kortingscode met vrienden deelde om een cadeau van 20 euro te krijgen, stuurden drie vrienden mij, nadat ze zich hadden aangemeld, een bericht waarin ze het cadeau annuleerden en omdat ik de voorwaarden voor het delen van de korting had overtreden, denk ik dat dit de methode is een bedrijf dat zijn gebruikers niet waardeert.
Dit zijn de beste telecomproviders van april 2025.
Er zijn 131 reviews geschreven over 50+ mobiel op Reviews.nl. Met een 3.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.