50+ mobiel

50+ mobiel

3.2 reviewscore • 134 reviews
L

Hulp nodig gehad bij instellen sim

Snel en perfect geholpen, de eerste lijns kan alles beheren en zo heb je snel geregeld wat je hebben wilt. Dit is echte klantenservice 👍

Lennard de Ruiter 14 dec 2024
Reageer
W

Handig en verstandig

Van een prepaid-gebeuren is mijn vrouw nu toch overgestapt naar een "klein" abonnementje bij 50+. Zij is ook geen grootse MB-verslinder maar het is altijd handig om gewoon overal en altijd communicatie te kunnen plegen.
De overstap naar 50+ wordt door ons als verstandig ervaren en de begeleiding daarbij van 50+ was ook handig en verstandig.

W. van der Meulen 13 dec 2024
Reageer
J

goede service

in spanje mijn mobil kwijt geraakt, 50+ helpdesk gebeld en sim geblokeerd
keurig geholpen door de desk medewerker, goede informatie gekregen
en op verzoek gewacht met aanvragen van een nieuwe sim kaart
gerlukkig mijn telfoon terug gevonden en is de sim kaart weer acgtief
50+ is niet alleen goedkoop maar ook hebben ze een goede services

J. Soult 13 dec 2024
P

3 x gebeld met klantenservice. Elke keer ander antwoord. Probleem na 2 dagen nog niet opgelost. Wordt nu uitgezet naar manager. Hopenlijk komt deze er voor de feestdagen nog aan toe. Kan buitenshuis niets met mijn telefoon. Oja een ding, noodgevallen.

Peter 21 dec 2024
E

Super service

Overstap zeer snel geregeld en een goede servicedesk met adequate werkwijze. Ook de optie nummerbehoud prima verlopen en met een abonnement voor een heel goede prijs.

Els 12 dec 2024
Reageer
R

Super abo en snelle helpdesk

Een goede service mag ook wel gezegd worden. Abonnement afgesloten maar kort daarna verscheen er een veel aantrekkelijkere kerst aanbieding. 1 belletje naar helpdesk en mijn abonnement werd omgezet. Nu een super goedkoop abonnement.

Ron M 12 dec 2024
Reageer
M

abonnement verlengen

hier en daar wat bekeken.
maar ik blijf toch maar bij jully.
is toch wel voordeliger.
ik ben na 2 jaar best tevreden.
dus nu naar de volgende 2 jaar
BEDANKT

Marga.Linotte 11 dec 2024
Reageer
S

Ontvangst nieuwe simkaart

Na een melding dat mijn simkaart defect was, heb ik contact gezocht en de volgende dag al een nieuwe ontvangen. De klantenservice heeft mij prima op weg geholpen bij de plaatsing, dus helemaal top en tevreden.
Thanx hiervoor!

Siebo 11 dec 2024
Reageer
M

Supersnel antwoord

Bij verlengfirma problemen met zoeken klantnummer.
Dagen gemaild, met lange wachttijden tussendoor
Dus nu maar 50+ zelf gebeld.
Direct !! contact, binnen een minuutje klantnummer bekend.
Wat een service!

Maarten 11 dec 2024
Reageer
S

Bedankt voor het begrip

Dankjewel dat ik een nieuwe simkaart krijg, nadat mijn telefoon gestolen is. Nu heb ik een zorg minder. Nu kan ik gelukkig weer gebruik maken van mijn abonnement.

Sebastian IJpelaar 10 dec 2024
Reageer
E

Internet tijdens bellen.

Ik heb het probleem dat ik geen Internet heb tijdens bellen, waardoor de navigatie stopt als ik in de auto gebeld wordt. De helpdesk medewerker gaf op geĂŻrriteerde toon aan dat ze niet verplicht warden dat te leveren en ik maar moest afwachten.
Ik vindt het slecht dat dat bij 50+ mobiel niet werkt, bij andere providers werkt dat prima.

Edwin 9 dec 2024
Reageer
C

snel geholpen

Was m'n simkaart kwijt vlak voordat ik zou overstappen op 50plus mobiel. Gebeld en er werd direct een nieuwe simkaart opgestuurd. Na lang zoeken toch de originele gevonden en kon dus zonder problemen overstappen.

Cees Walberk 9 dec 2024
Reageer
V

Geen internet of bellen

Ik heb nauwelijks internet en zonder internet kan ik niet bellen, ben de hele middag al bezig met hun.... waardeloos! Ik zit er net bij, en anders laat ik het wel voorkomen met een kortgeding! Ben er klaar mee

Van Dinter 14 nov 2024
Reageer
L

Echt vriendelijk en vakkundig geholpen.

Echt vriendelijk en vakkundig geholpen, door een vriendelijke dame, die wist waar het over ging en mijn vraag direct naar tevredenheid uitvoerde, echt klantvriendelijk. Ik raad iedereen aan omheen abonnement bij 50 plus te nemen.

LTJ. BROERSMA 11 nov 2024
Reageer
D

Solide en goedkope telecomprovider

Wat een gemiep is het ook. Ik lees vooraf altijd reviews over een overstap waar je langer aan vast zit. Zo ook bij 50+ mobiel waarbij mijn moeder dus graag een goede goedkope sim only provider zocht. Zelfs ik zit hier al een tijdje en heb nooit klachten gehad en toch zie ik nog her en der negatieve reviews. Ik kan jullie allemaal vertellen dat het een solide en goedkope telecomprovider is.

Danielle 11 nov 2024
M

Uitstekend gesprek.
Ik wens jullie fijne feestdagen en een goed nieuw jaar

M.F.J.Hamelink 18 dec 2024
J

Zo dankbaar. Berijkbaar service gericht en overal

Beveel iedereen 50 plus mobiel aan
Berijkbaar
Service gericht meedenkend aardig.
En kan goed bellen en sms’en wat ja. Ik nog meer vert als iets heel goed is

JVR 24 okt 2024
Reageer
S

Super slecht

Lijkt goedkoop maar is duurkoop !!
Met bellen valt verbinding steeds weg .
Klantenservice ronduit ongeĂŻnteresseerd .
Bellen via wifi gaat niet en per mb vragen ze het tienvoudige als Vodafone .
Snel abonnement afgekocht en terug naar Vodafone ondanks de afkoopsom !

Sylvia 17 okt 2024
D

Helemaal mee eens! Echt oplichterij.
Trap er niet in aub!

Danielle 1 nov 2024
J

Geweldig

Ik ben heel vriendelijk, goed en kundig geholpen. Ik werd "gehoord" en medewerkster nam alle tijd voor me. Een verademing in de maatschappij van tegenwoordig.

J. Westland 7 okt 2024
Reageer
J

Zeer positief over 50 plus mobiel

Grappig om te zien dat 50+ mobiel voorheen nog wel eens een negatieve recensie had (op Reviews.nl maar ook andere fora), maar sinds kort is het allemaal positief. Goed om te zien dat ze timmeren aan de weg. Ik heb het ook aangesloten sinds enkele maanden en heb nog nooit hinder ondervonden dus vond het tijd om ook even een positieve bijdrage te leveren door een recensie te schrijven.

-> HEEEELE lage tarieven, super bereik en een snelle klantenservice.

Julian 1 okt 2024
Reageer
M

Goede prijs/kwaliteit

Goed voor 'n redelijke prijs!! Vodafone netwerk, veel gb's voor maar een tientje per maand. Ook nog een cadeaubon van 20 euro en het eerste half jaar 50% korting...

Mark G. 29 sep 2024
Reageer
I

Handige overstap en zeer goedkoop abbonement

Tweedehands iPhone gekocht dus ook maar een nieuwe Sim Only gedaan want mijn KPN abonnement werd te duur. Gekozen voor 50+ mobiel, die mijn overstap goed hebben geregeld, want ik wilde wel graag mijn huidige telefoonnummer behouden. Heb een 2-jarig contract gekozen met 8GB aan internet per maand (zodat ik er niet snel overheen ga) en onbeperkt bellen en sms-en!! Hoeveel denk je dat ik betaal? 7 euro per maand..... Waarbij het eerste half jaar 50% korting dus 3,50. Ik betaalde bij KPN over de 20 euro dus ben hier heel blij mee! Alles werkte ook gelijk op de dag dat het werd aangesloten dus kan niet anders dan een 5 sterren waardering geven. Zeker aan te raden.

Ines 24 sep 2024
Reageer
M

Zeer slechte belkwaliteit

Belkwaliteit is zeer slecht, ook na meerdere resets van de instellingen. Probleem zit hem in de slechte verbindingen van hun netwerk.
Wees verstandig en kies een andere provider als je kwaliteit wil.

Mary Fontijn 13 sep 2024
D

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zo’n spijt dat ik er in ben getrapt….

Danielle 1 nov 2024
G

Minderwaardig volkje

Begrip in buitensporige omstandigheden volstrekt afwezig. Ik was klant bij 50+ totdat ik na een coma en de uitkomst hiervan COPD4 Gold was. Mijn longinhoud is 20 %. Mijn telefoon ging kapot en een telefoon is voor mij cruciaal voor als ik onderweg of thuis de alarmdienst kan bellen. Mijn telefoon ging stuk en die zijn geen onderdeel van een abonnement bij 50+ dus ik moest wel naar een andere provider die wel een telefoon kon leveren. De situatie uitgelegd aan 50+ maar geen enkel begrip voor deze uitzonderlijke situatie. Ik moet dus nog een jaar (ongeveer ) abo kosten betalen en was het hier niet mee eens. Dit is onmacht waarin ik verkeer. 50+ toont absoluut geen enkel begrip, ik moet blijven betalen, deurwaarders worden ingeschakeld et cetera. Ze moesten zich doodschamen geld staat op nummer 1
Mensonterend!!!!

Gert-Jnan 11 sep 2024
Reageer
A

Van Vodafone naar 50+ mobiel gegaan

Wij zitten al jaren bij Vodafone, helaas wil dit (goede) bedrijf elk jaar hun abonnentsprijzen verhogen.. nu vonden we dat het wel genoeg is geweest en zijn we overgestapt naar 50+ mobiel. Dit bedrijf gebruikt dezelfde masten dus qua bereik is het precies hetzelfde. De prijs is echter ongeveer de helft van wat we altijd betaalden bij Vodafone.

Ps. beide telecomproviders horen een hoge review rating te krijgen want je krijgt een zeer goed bereik in heel Nederland. Normaal zal ik bij Vodafone blijven maar het wordt allemaal iets te duur dus vandaar de switch naar 50+ mobiel. Overstap ging overigens heel soepel!

Anne 20 aug 2024
Reageer
R

50+ waardeloos

Waardeloos, absoluut niet doen. Wij zitten nu dus 6 weken op ons vakantieadres zonder internet, ik kan nog niet eens bellen. Klantenservice gemaild waarop we vervolgens elke keer het zelfde antwoord krijgen “wat vervelend zeg” maar GEEN OPLOSSING. We zitten nu eventjes op de wifi van een restaurant verder in de wijde omgeving geen internet. En hier zit ik dus 2 jaar aan vast. Ik heb de vraag al gesteld of ik dit abonnement kan opzeggen maar er heerst nú volledige radiostilte.

Rene Hermus 6 aug 2024
Reageer
w

vorige provider niet opgezegd door 50 plus

Qpzeggen van de vorige provider is niet gedaan door 50 plus mobiel,
vandaar dat ik anderhalve maand langer vast zit aan het abonnement waar ik
geen gebruik meer van maak.
Het nummer behoud verliep dramatisch tot slot maar een ander nummer genomen. werd van het kastje naar de muur gestuurd.
Ga nooit meer uit op het goedkope van een provider. dan kom je bedrogen uit.

willie 16 mei 2024
Reageer
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van mei 2025.

Over 50+ mobiel

Er zijn 134 reviews geschreven over 50+ mobiel op Reviews.nl. Met een 3.2 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Telecomproviders
  • https://www.50plusmobiel.nl
  • klantenservice@50plusmobiel.nl