Ik ben al enige tijd klant bij Vodafone en in het algemeen ben ik tevreden met hun diensten. Hun netwerk dekking is goed, ik heb zelden problemen met verbindingen of oproepen die niet doorkomen. Hun abonnementen zijn ook redelijk geprijsd en bieden een goede waarde voor het geld.
Een van de dingen waar ik minder tevreden over ben, is hun klantenservice. Soms kan het moeilijk zijn om door te dringen tot iemand die kan helpen met problemen of vragen die ik heb. Ik heb ook het gevoel dat de medewerkers van de klantenservice soms niet voldoende op de hoogte zijn van de producten en diensten van Vodafone, wat kan leiden tot frustratie.
In het algemeen ben ik echter tevreden met Vodafone en zou ik ze aanbevelen als een betrouwbare keuze voor mobiele diensten.
Wij zitten al jaren bij Vodafone en nemen die kortingen van eerder nog steeds mee volgens mij want we betalen nu minder als dat we een nieuw abonnement zouden nemen. Werd laatst gebeld door een medewerker van Vodafone of ik niet weer vast wil voor 1 of 2 jaar. Nee, dankje. Ik krijg nu hetzelfde voor minder geld in de maand. De medewerker ging kijken en gaf me gelijk. Soms kan het dus uit om lang bij 1 en hetzelfde bedrijf te blijven om zo kortingen te vergaren. Overigens in al die jaren nooit problemen gehad. Bellen gaat altijd goed, internet snel en heb overal bereik. Staat nu zelfs een 5G icoontje op mijn scherm in plaats van 4G.
Pieter is een engel die mij met engelengeduld, inzicht, overzicht, begrip en kundigheid door Ziggo account geloodsd heeft. Er is weer rust in mij hoe hij met geduld alle gegevens overgezet heeft van kapotte IPhone 6 S naar andere IPhone S6. Ik heb gistermiddag uit frustratie na twee uur Ziggo aan de telefoon te hebben gehad IPhone kapot gesmeten. Mijn advies: ga naar de Ziggo/Vodafone winkel daar wordt je door een Engel geholpen. Met vriendelijke groet, SuiVoh
Als je buiten Europa gaat vliegen. En je zit in het vliegtuig in Nederland. Kan het zijn dat je automatisch wordt gekoppeld aan het netwerk van het vliegtuig. Dit kan een maritiem netwerk zijn, valt dus niet in de EU. Dus hoge kosten!!!
Vodafone legt dit nergens uit...... en komt heeft ook geen begrip voor deze situatie...
Principieel: ik stap over met 4 telefoonnummer en ziggo naar de concurrent. Wellicht wordt ik daar wel als klant behandeld!
Volgens mij moet je ook gewoon je telefoon in vliegtuigmodus zetten als je in het vliegtuig zit. Althans, dat is principieel...
Zal een kort maar bondige review schrijven over Vodafone. Ik heb het nu al jaren aangesloten en ik kwam via via op Reviews.nl terecht dus dacht laat ik mijn ervaring eens met jullie delen. Heb nooit dat het signaal wegvalt, bellen gaat super goed zonder enige hapering en ook heb ik een goede internetverbinding overal. Kan dus alleen maar positief zijn en zeker andere mensen aanraden om Vodafone te gebruiken als mobiele provider.
Ik heb een een red together groep bij Vodafobe. Ik heb vodafone gebeld en een abonnement voor mijn dochter afgesloten zodat ze ook bij mij in de groep kan. Alles geregeld dacht ik maar mijn dochter heeft geen internet. Blijkt dat ze een eigen klantnummer heeft gekregen en problemen. Ze heeft een lening gesloten voor een nieuw toestel maar ik kan het abonnement niet overnemen. Ze maken een fout maar helpen niet om hun fout te corrigeren. Ja, kennelijk even de lening afbetalen en dan zou het kunnen. Je moet het allemaal zelf maat uitzoeken. Nu kreeg ik het advies om online een verzoek in te dienen om het abonnement over te nemen. Maar dat kan dus helemaal niet Wat een slechte service bij Vodafone voor trouw leden.
Op heel veel plaatsen geen bereik. Zo slecht. Op werk binnen heb ik geen bereik terwijl mijn collega's met een andere provider dit wel hebben. Als ik naar buiten loop heb ik ook nog maar 1 streepje. Belachelijk!. Zodra mijn abbo is verlopen zoek ik mooi een andere provider.
Dit is heel jammer
Al klant sinds dat ik het huis uit ben gegaan en heb nog nooit klachten gehad. Sterker nog ik weet nog dat ik een tijdje Ziggo Mobiel had, wat toen automatisch over ging naar een Vodafone abonnement. Deze prijzen hanteer ik nog steeds. Ik betaal maar 9 euro per maand en heb voldoende GB per maand om van rond te komen. Wel gezegd dat ik vaak thuis ben en daar natuurlijk Wi-Fi heb aangesloten. Het bereik is overal super dus kan niet anders dan positief zijn, zeker voor minder dan een tientje per maand is het top!!
Wij hebben bijna een zendmast van Vodafone in onze voortuin staan dus qua bereik heel goed. Ik weet dat Vodafone een van de duurdere telecombedrijven is maar als je gewoon een klein GB pakket neemt dan kan het wel uit. Ik betaal iets minder dan 10 euro en krijg 3 GB internet per maand. Hiervoor moet je wel Ziggo als internet en tv aanbieder hebben omdat je dan dubbele data krijgt en wat korting her en der. Dus het beste bereik voor een klein prijsje. Tip van 2023! ;-)
Een paar maanden geleden opeens geen data, slechte ontvangst etc. opgebeld, niks bekend, alles nagezocht. Week later weer gebeld, zelfde verhaal. Niks aan de hand.
Wat blijkt: Onderhoud aan de zendmast, dag later opgelost...
Maar nu is het nog gekker, nieuwe sim besteld, nummerbehoud aangevraagd. Op een gegeven moment krijg je bericht dat het binnen een uur omgaat. We zijn 90 uur verder, heb geen bereik kan niet bellen niks. De klantenservice roept dingen als
- het werkt, je sim is actief (emergency only)
- het wordt vanzelf opgelost
- het kan 24 uur duren
- het kan 72 uur duren
- het kan 5 tot 10 werkdagen duren
- we kunnen niks voor je doen het is afwachten
- medewerker neemt op met een jankend kind op de achtergrond, na wat vragen wordt ik in de wacht gezet, 10 minuten later wordt de verbinding gewoon verbroken.
En dat bij helemaal niks, geen bereik, niet kunnen bellen, niet gebeld kunnen worden. Waardeloos, wat is Vodafone afgegleden!
Manager is niet echt behulpzaam en zeker niet vriendelijk.
Ik begrijp dat ze niet alles kunnen inzien maar een vriendelijk 'sorry ik kan u niet helpen' kan er niet vanaf. In plaats daarvan maar volhouden dat ze klantvriendelijk bezig zijn en dat hij verder bang is om zijn baan te verliezen... joh, als dat je drijfveer is!
Gevraagd wie mij dan wel zou kunnen helpen en daar kwam geen antwoord op....tja ....wat doe je dan in zo'n winkel?
De klantenservice betreft medewerkers die onvriendelijk, onbeschoft zijn en klanten graag van het kastje naar de muur sturen én doelbewust ophangen... zoals medewerker Mathilde bij mij deed op 20-12-2022. Ook heeft Vodafone mijn abonnement twee keer achter elkaar opgezegd terwijl ik geen toestemming gaf, laat staan op de hoogte was gebracht.
EUR 4,57 voor betalen per overschrijving
EUR 20- voor het wijzigen van je abonnement
Onduidelijke facturatie, onverwachte kosten.
Nadat wij drie van de vier nummers hebben overgezet van Vodafone Red Together naar KPN, blijft er een wees nummer over waar geen data bij zit. Het is niet mogelijk om dit abonnement van dertig euro per maand om te zetten naar een abonnement met internet. De klantenservice zegt: Vodafone kan toch niet voor al haar klanten bijhouden welke abonnementen er zijn afgesloten.... Dit zegt eigenlijk wel genoeg over Vodafone.
Als je achternaam niet puur Nederlands is - bespaar je tijd, geld en stress en kies een andere aanbieder!!!! :(
IK RAAD HET NIET AAN!!!!!!
Dit is mijn verhaal: ik had een telefoon nodig met het nieuwe zakelijke nummer, dus 1.11.22 nam ik contact op met Vodafone, BETAALDE EERSTE KOSTEN VOOR TELEFOON en bestelde er een. Tijdens het lange wachten (3 dagen) vond ik dezelfde telefoon met een goedkoper en beter abonnement, dus belde ik Vodafone om de bestelling te annuleren. Ik kreeg het advies om het bij de deur te annuleren, wat ik deed en 4.11.22 Ik kreeg een e-mail met een bevestiging van het annuleren van de bestelling en informatie dat het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen zal worden terugbetaald. Ik heb mijn geld na 5 dagen nog niet teruggekregen. Dus weer gebeld met de klantenservice om beleefd te vragen wanneer ik mijn geld terug krijg? Ze wilden dat ik een e-mail stuurde met alle bestelgegevens en een bankbevestiging dat ik voor de telefoon had betaald (wat ik deed 15.11.22). En... 2 dagen geen reactie! Ik heb ze opnieuw gebeld en ik kreeg de verzekering dat ze contact zullen opnemen. Dat deden ze niet... Het is vandaag 21.11.22 en het geld is nog niet terug, terugkoppeling voor e-mail ook niet. Ik moet weer bellen ...
Onlangs overgestapt van kpn naar vodafone. Zelfde bundel voor minder en veel voordelen in combinatie met Ziggo. Snel telefonisch contact met aardige medewerkster over nota en aansluitkosten. Snel opgelost en goed geholpen. Dekking is ook prima! Simkaart werd per koerier opgestuurd en informatie hierover ook goed. Wel wat verwarring met 1e besteloverzicht en contract. Maar naar tevredenheid opgelost.
Wij hebben al jaren Vodafone en zijn een paar jaar geleden meegegaan van Ziggo Mobiel naar Vodafone. Nu na al die jaren mogen we nog steeds die korting gebruiken door de overstap. We betalen 9 euro voor 3GB internet (wat meer dan voldoende is voor ons). Het bereik is altijd heel goed en internet snel dus eigenlijk alleen maar positief over Vodafone. Moet wel eerlijk erbij zeggen dat wij het geluk hebben van de korting en dat we ook Ziggo hebben waardoor we nog meer korting en extra's krijgen. Dit is dan ook zeker aan te raden als je een telecomprovider zoekt, dat je kijkt met welke alles-in-1 pakketten zij samenwerken. Wij krijgen namelijk dubbele data en nog meer voordelen volledig gratis!
Ik heb Vodafone Red Unlimited met 5G. Dit is het beste abonnement van Vodafone en krijg je onbeperkt data en kun je onbeperkt bellen en sms'en. In combinatie met Ziggo krijg je nog 5 euro korting op je abonnement en betaal je zo'n 25 euro per maand. Dat vind ik heel erg redelijk voor alles onbeperkt. Helemaal voor Vodafone begrippen, wat toch wel gezien wordt als een premium telecomprovider.
Het abonnement heb ik nu een jaar in gebruik en ik ben er zeer tevreden mee. Overal goed en snel bereik en nooit problemen gehad.
Inmiddels ben ik al vele jaren klant bij Vodafone en ik heb vrijwel nooit problemen ondervonden. Ze zijn altijd goed bereikbaar, het netwerk is één van de beste en je krijgt echt waarvoor je betaald. Het enige nadeel is dat het niet de goedkoopste provider is. Aan de andere kant staan ze wel garant voor kwaliteit. Ik weet niet of je altijd krijgt wat je verwacht bij prijsvechters. Die maken het vaak mooier dan dat het werkelijk is. Althans, dat zijn de geluiden die ik een beetje opvang vanuit mijn omgeving. Daarom blijf ik gewoon lekker bij Vodafone en weet ik altijd waar ik aan toe ben.
Ik ben niet echt in de mobiele apparaten maar had vanochtend ineens 5G op mijn beeldscherm staan, dat is het snelste internet wat je op het moment kan krijgen. Ik heb al jarenlang Vodafone en had altijd 4G! Dus wel heel fijn dat Vodafone dat blijkbaar gewoon voor iedereen update. Had het eerst niet door want hij schakelde ook vrij snel weer over naar Wifi omdat ik thuis was. Ik betaal nog steeds hetzelfde wat ik wel heel fijn vind. 9 euro per maand voor 3GB internet, meer heb ik ook niet nodig.
Dit is echt 100% de beste telecom provider van NL. Je hebt overal goed 4G signaal, inclusief in gebouwen. Las ergens dat ze 3500 zendmasten door het land hebben dus dat is wel logisch dan dat je overal goed signaal hebt. Prijs valt ook reuze mee als je niet teveel GB neemt. Kan je zelfs voor onder de 10 euro klaar zijn en je krijgt korting als je Ziggo hebt aangesloten thuis. Wij zijn al jaren klant en hebben nog nooit problemen ondervonden. Het gekke is trouwens wel dat als we nu ons abonnement verlengen dat we iets meer gaan betalen voor hetzelfde pakket. We gaan dus niet verlengen en houden het zoals het is.
Je kan alles zeggen maar Vodafone is helemaal niet zo duur als wat de meeste mensen denken. Ik heb een sim only deal bij Vodafone afgesloten en heb hiervoor gekozen voor een 3GB pakket, dit kost me 11 euro per maand. Meer dan genoeg voor mij want ik heb meestal toch wel wifi. Doordat ik thuis Ziggo heb, kreeg ik dubbele data, eigenlijk zou ik namelijk voor die prijs 1,5GB per maand krijgen. Daarnaast kan ik 150 minuten bellen en onbeperkt smsjes versturen. Ook dat vind ik prima en anders betaal ik maar iets meer als ik er een keer overheen ga. Zijn ook verder helemaal geen eenmalige aansluitkosten dus 11 euro per maand en klaar. Mocht zelfs mijn nummer behouden die ik al had bij een ander telecombedrijf.
Absoluut shit. Ben blij dat ik er nu eindelijk van af ben. Slechte communicatie, ze sturen liever brieven naar een oud adres dan één e-mail. Ze infomeren je niet over rekeningen, veranderen deze ook zonder je te informeren. Ze blokkeren je zonder compensaties. Slechte tot geen verbinding in je eigen huis lossen ze ook niet op.
Ze zijn zeker niet de goedkoopste en dan verwacht je ook service, maar dat kan je vergeten.
Heb je wel de Vodafone app? Hier kan je alles op inzien en ook vrijwel alles op regelen. Staan ook al je rekeningen op en die kan je inhoudelijk inzien. Je huidige tegoeden en producten/bundels wat je aan hebt staan. Je kan vrijwel alles doen via de app. Wellicht goed om deze te downloaden. Veel bedrijven doen tegenwoordig moeilijk op de klantenservice, alsof ze te weinig personeel hebben, zie je ineens overal.
Groetjes Dennis
Yep, die app had ik zeker. En toch kon niemand mij informeren :) Vond ook altijd de 24/7 support handig, dan hoefde je niet eeuwen aan de telefoon te hangen om vervolgens opgehangen te worden. Niet dat je veel wijzer werd van de chat natuurlijk.
Ja ik snap je frustratie... Ik snap ook niet waarom alle bedrijven zo bezuinigen op de klantenservice. Toch echt wel een belangrijk stukje van een bedrijf. Nu hebben ze immers weer een negatieve review aan de broek.
Hoi ik ben Harm uit Utrecht. Woon midden in het land en je zal daarom denken dat het signaal eigenlijk wel goed moet zijn. In het verleden ik meerdere telecomproviders gehad met een KPN netwerk, ook heb ik T-Mobile eens geprobeerd maar kan jullie melden dat Vodafone voor mij het beste bevalt op gebied van signaal. In huis had ik vaak wat minder bereik en nu met Vodafone heb ik overal 5 streepjes, dus ook bijvoorbeeld in de kelder. Heb verder geen idee waar de zendmasten staan maar wilde dit toch even vertellen. Prijs van Vodafone valt ook best mee en in combinatie met Ziggo krijg je ook nog genoeg leuke voordelen waar je wel wat aan hebt.
Vodafone heeft verreweg het beste mobiele netwerk. Ik heb wel eens een andere provider gehad maar snel terug gegaan naar vodafone. Alleen jammer dat de prijzen zo hoog liggen. Los van dat ben ik een tevreden klant van vodafone. Het goede mobiele netwerk verzacht de prijs enigszins wel.. Ik denk dat ik de komende jaren wel klant bij vodafone blijf want een goed mobiel netwerk vind ik erg belangrijk. Ik wil altijd en overal bereikbaar zijn.
Ik vind ook dat Vodafone het beste netwerk (signaal) heeft. Het ligt eraan waar je woont en waar de zendmasten staan. Ik woon in Drenthe tussen de schapen en hier is Vodafone het beste. Hoe het in de randstad etc. is weet ik niet al kan ik me indenken dat het daar voor elk netwerk goed is.
Vodafone heeft het beste netwerk maar hier betaal je wel voor. Ik ben al jaren klant van Vodafone en ik heb zelden geen ontvangst. Eigenlijk heb ik nooit problemen met Vodafone. Het werkt altijd goed. Aan deze kwaliteit hangt dus wel een prijskaartje. Voor mij is het het geld waard maar ik kan mij ook voorstellen dat je voor een goedkopere provider kiest. Ik heb zowel een toestel plus abonnement als sim only van Vodafone gehad. Beiden zijn simpelweg erg goed. Je mag tijdig je toestel vervangen met abonnement en nu gebruik ik al een paar jaar sim only van Vodafone. Het toestel heb ik zelf betaald want dat scheelt mij toch wat kosten op de lange termijn. Als je dit geld kan missen raad ik dat ook zeker aan om te doen. Sim only van Vodafone valt dan wel weer reuze mee qua prijs.
Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste telecomproviders van september 2023.
Vodafone is een van de grootste telecom providers in Nederland. Het bedrijf biedt verschillende mobiele abonnementen aan, inclusief sim-only-abonnementen en abonnementen met een toestel. Vodafone staat bekend om haar uitstekende netwerkdekking en biedt daarnaast ook extra diensten, zoals Vodafone Thuis voor internet, tv en vaste telefonie. Vodafone biedt verschillende extra's aan voor haar klanten, zoals gratis toegang tot bepaalde apps en extra data bij bepaalde abonnementen. Het bedrijf onderscheidt zich ook door haar internationale roaming-opties, waarmee klanten in het buitenland kunnen bellen en internetten zonder extra kosten. Vodafone biedt mensen een betrouwbaar mobiel netwerk met een breed scala aan abonnementen en extra's aan.