Vodafone

Vodafone

3.50/5.00 • 30 reviews
h

Jammer

Vodafone Nederland afgelopen vrijdag ben ik gebeld door de verkoopafdeling ivm verlengen van mijn abonnement. Een mooie aanbieding gekregen voor een 2-jarig Red abonnement, 15gb welke verdubbeld wordt naar 30gb (ivm Ziggo) en een iPhone 11pro max 64gb met een eenmalige bijbetaling van €521,- zonder verdere bijkomstige kosten per maand.
Vrijdag was het te laat en ik zou zaterdag teruggebeld worden...dat is helaas niet gebeurd. Daarvoor in de plaats werd ik maandag tijdens werktijd gebeld (kon toen helaas niet opnemen) en zojuist nogmaals.
Net te horen gekregen dat deze aanbieding niet meer geboden kan worden omdat men niet afweet van deze aanbieding, niets terug kan vinden in het systeem en dat ik nu €336,- eenmalig + 2 jaar lang maandelijks €34,- moet betalen voor hetzelfde toestel???
Ik vind dit een hele vreemde gang van zaken en dit riekt naar misleiding, dit ben ik niet van jullie gewend en denk erover om nu zowel voor onze mobiele telefonie alsmede ons tv/internet naar een andere aanbieder over te stappen.
Heel jammer dit, want de dienstverlening is altijd heel goed geweest.
Ik hoop dat jullie nog willen nagaan wat er gebeurd is en een oplossing kunnen bieden.

henry 3 aug 2020
Reageer
h

frustratie

Nooit meer Vodafone. Belachelijk slechte ondersteuning. Abonnement stop gezet maar Vodafone heeft zelf de betaling niet stop gezet. Heb al uren verknald aan de telefoon en mails voor een miezerige €4 waarbij ik uiteindelijk dan zelf maar contact op moet nemen met Vesta Payment (leverancier van Vodafone).
Helpdesk :”sorry meneer, de fout is hier gemaakt maar ik kan dit niet oplossen, ik ben maar een medewerker” aldus Sibel van Vodafone.

harry 1 aug 2020
Reageer
B

Abonnement met telefoon bij Vodafone

De reden waarom ik als tiener bij Vodafone ben gekomen is omdat ik dan bij mijn abonnement eens in de twee jaar een nieuwe telefoon mocht uitzoeken.
Op die leeftijd is het nog erg belangrijk wat voor telefoon je hebt, inmiddels maakt mij dit niet zo veel meer uit, zo lang die het maar goed doet.
Maar desondanks zit ik nog steeds bij Vodafone, maar nu heb ik een heel ander abonnement.
Waar ik, of eigenlijk mijn ouders, eerst bijna 50 euro per maand moesten betalen voor een abonnement (en hier zat dan per twee jaar een nieuwe telefoon bij), betaal ik nu maar 9 euro per maand.
Dat is nogal een verschil, en dan allebei bij vodafone, nu moet ik wel zelf een telefoon kopen, maar dat vind ik niet erg.
Ik doe er ook veel langer mee dan twee jaar, dus dit pakt voor mij erg goed uit.

Bart 26 jul 2020
Reageer
R

frustratie

Wat is dit een waardeloos bedrijf. Ik wil de data van de telefoon van mijn zoon uitbreiden. Dat moet toch zo gepiept zijn zou je denken. Nou niet bij Vodafone. Gisteren gebeld en de mevrouw aan de lijn kon mij niet verder helpen. Zij zou mij doorverbinden met een collega. Na 35 minuten in de wacht heb ik de verbinding maar verbroken. Vandaag poging 2. Ook deze mevrouw wilde mij doorverbinden maar verbrak de verbinding. Poging drie: deze mevrouw kon mij niet helpen want thuiswerken, bla, bla, bla moeilijk etc. Kreeg nog een grote mond omdat ik opmerkte dat ik het absurd vind dat zo’n groot bedrijf mensen niet normaal kan helpen. Net het weer geprobeerd. De jongeman zette mij ‘even’ in de wacht omdat er iets mis was met het systeem. Als ik was blijven hangen weet ik zeker dat ik nu nog steeds aan het wachten was. Nog steeds geen uitbreiding van de data maar wel een heleboel frustratie.

Robert 26 jul 2020
Reageer
a

nooit meer vodafone dacht ik

Ik dacht toen ik vodafone had dat ik er wel klaar mee was. facturen die niet klopten, moeite met overzetten van mijn huidige telecomaanbieder en dan ook nog vaak geen bereik. telkens als ik wilde bellen hoorde ik mezelf en veel ruis. met vodafone contact gezocht en moet toch eerlijk zijn en zeggen dat ze me goed hebben geholpen. de ruis lag aan mijn telefoon, facturen werden goed gezet en de overzetting was op dat moment al geregeld.

ze moeten wel een zogenaamde case waar je een klacht kan indienen sneller beantwoorden, dat duurt veel te lang maar verder ben ik nu tevreden.

andre 24 jul 2020
Reageer
S

Als u nog niet 14 dagen bij Vodafone zit kan je kosteloos en zonder opgave van reden het contract verbreken. Als het vorige maand is, zoals u stelt, dan moet u het inderdaad uitzingen.

Simar 24 jul 2020
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van oktober 2022.

Over Vodafone
  • Nog niet geverifieerd