Wat is dit een waardeloos bedrijf. Ik wil de data van de telefoon van mijn zoon uitbreiden. Dat moet toch zo gepiept zijn zou je denken. Nou niet bij Vodafone. Gisteren gebeld en de mevrouw aan de lijn kon mij niet verder helpen. Zij zou mij doorverbinden met een collega. Na 35 minuten in de wacht heb ik de verbinding maar verbroken. Vandaag poging 2. Ook deze mevrouw wilde mij doorverbinden maar verbrak de verbinding. Poging drie: deze mevrouw kon mij niet helpen want thuiswerken, bla, bla, bla moeilijk etc. Kreeg nog een grote mond omdat ik opmerkte dat ik het absurd vind dat zo’n groot bedrijf mensen niet normaal kan helpen. Net het weer geprobeerd. De jongeman zette mij ‘even’ in de wacht omdat er iets mis was met het systeem. Als ik was blijven hangen weet ik zeker dat ik nu nog steeds aan het wachten was. Nog steeds geen uitbreiding van de data maar wel een heleboel frustratie.
Ik dacht toen ik vodafone had dat ik er wel klaar mee was. facturen die niet klopten, moeite met overzetten van mijn huidige telecomaanbieder en dan ook nog vaak geen bereik. telkens als ik wilde bellen hoorde ik mezelf en veel ruis. met vodafone contact gezocht en moet toch eerlijk zijn en zeggen dat ze me goed hebben geholpen. de ruis lag aan mijn telefoon, facturen werden goed gezet en de overzetting was op dat moment al geregeld.
ze moeten wel een zogenaamde case waar je een klacht kan indienen sneller beantwoorden, dat duurt veel te lang maar verder ben ik nu tevreden.
Als u nog niet 14 dagen bij Vodafone zit kan je kosteloos en zonder opgave van reden het contract verbreken. Als het vorige maand is, zoals u stelt, dan moet u het inderdaad uitzingen.
Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste telecomproviders van juli 2024.
Er zijn 52 reviews geschreven over Vodafone op Reviews.nl. Met een 3.2 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.