L

Review over t-mobile dat naar odido over ging

Hierbij mijn review over het feit dat t-mobile plots over ging naar odido. Ik heb en had alleen t-mobile aangesloten als telecomprovider dus niet als internet en tv voor thuis. Las veel dat er geen verbinding was en dat je moeilijk contact kreeg met de klantenservice. Hier heb ik allemaal totaal geen last van gehad. Het enige wat ik jammer vind is dat ze voor huidige klanten niet even wat leuks hebben gedaan, om de eventuele overlast voor te zijn. Nieuwe klanten proberen ze nu te werven door overal te adverteren, mag je als jarenlang vaste klant ook wel iets verwachten vind ik. Voor de rest al jaren dus klant van t-mobile en nu odido en het werkt heel fijn. De t-mobile app die ik gebruikte ging ook automatisch over naar een odido app.

Leon Vissers 14 feb 2024
Reageer
A

Winst maximalisatie en beroerde dienstverlening

Sinds APAX en Warburg Pincus T-Mobile Nederland hebben overgenomen is de uitstekende dienstverlening van T-mobile in een ramp veranderd. Met mijn zakelijk contract, meer dan 15 jaar uitstekende ervaringen met T-mobile, was ik in de USA onbereikbaar. Odido antwoordde alleen maar dat ik wel bereikbaar zou moeten zijn, verder werd er geen enkele hulp geboden. Wel brengt Odido kosten in rekening voor services die niet zijn verleent, terwijl Odido belooft, ook schriftelijk, die niet in rekening te brengen schrijven ze die wel af van mijn bankrekening. Als het abonnement is beëindigd weigert Odido portering naar een andere provider. Ik heb een uitgebreid dossier gemaakt van de klachten waaruit ook blijkt dat de dienstverlening van Odido er uitsluitend op gericht is klanten met een kluitje in het riet te sturen en maximaal geld te innen, passend bij de roofinvesteerders APAX en Warburg Pincus

Arjan te Raa 20 feb 2024
Reageer
R

Super slecht

Wilde mijn thuis internet van mijn zaak opzeggen heeft 1,5 uur geduurd en 6 keer door verboden met hun collega s en nog was het niet opgelost!
Ik ben meer dan 10 jasr klant bij T-mobile geweest maar ik ga me vrienden en familie kring hier bij odido weghalen ze lichten je op!

Ridvan Keskin 7 feb 2024
Reageer
J

Geld kwijt

Wat een waardeloos bedrijf. Omdat ik een cijfer in het klantnummer omgedraaid heb is mijn betaling op de verkeerde account terecht gekomen zeggen ze en ze weigeren dat te herstellen. Ik moet opnieuw betalen vinden ze en krijg ook mijn geld niet terug.

Ik raad iedereen af om hier klant te worden.

Jeroen 19 jan 2024
Reageer
R

Super service van Daud

Ik heb een super goede ervaringen bij Odido Delft, Daud is heel klantvriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht. Ik heb per ongeluk op mijn telefoon Redmi de voice balk aangezet, en mijn telefoon uitgeschakeld. Nadat ik de telefoon weer aangezet heb, kon ik niet meer toegang krijgen. Dus ik had geen idee hoe ik mijn telefoon weer terug naar normaal functioneren kon brengen, Daud is zeer behulpzaam geweest en heeft hij het probleem opgelost.
Van mij krijgt hij 5 sterren

Rene Janssen 15 jan 2024
Reageer
G

Misleiding

Onbeperkt bellen binnen EU? Vergeet het maar. Odido heeft een ‘slimmigheidje’ bedacht. Vanuit het buitenland naar een buitenlands EU-nummer bellen is wèl gratis, vanuit Nederland naar hetzelfde nummer niet. Staat in de kleine lettertjes zo vaag omschreven, dat je er geen erg in hebt. Tot de factuur met ‘extra kosten’ komt. Ik noem het bedrog. En dom, want natuurljk vertrek ik bij Odido.

Guido 14 jan 2024
Reageer
J

ongewenst geld afboeken.

Ik heb t-mobile opgezegd en wacht op een doos om de boel terug te sturen.
De doos kreeg ik niet, wel werd 160 euro boete van me bank afgeschreven.
Ze hebben nergens een terug stuur adres staan en zijn alleen telefonisch te bereiken.
Bij niet betalen stappen ze naar een incasso bedrijf.

Johan Buwalda 2 jan 2024
Reageer
M

Telefoon

Ineens heb ik al een paar weken geen MB gebruikt op telefoon ik ben er door heen van 1000 GB.

Ik heb jaren met deze hoeveel prima kunnen doen. Nooit een probleem. Advies is koop MBs.
Nou ik koop niets ik heb gratis aangevraagd ook geen succes maar het is toch wat.

Ik hoop dat zij niet aan de gang blijven met deze flauwekul want zodra mijn abonnement afloopt stap ik over naar een ander.

Zijn klanten weer de dupe van deze oplichters.
Welk bedrijf heeft dit weer over genomen.
Pfffff!!!

Mia 19 dec 2023
Reageer
J

Incompetente medewerkers

Kon vandaag mijn sim only abonnement verlengen weer en die van mijn vrouw. We wonen op het zelfde adres en krijgen dan korting. Gebeld en afdeling verlenging (Rixt) zou het allemaal regelen, maar we moesten een nieuw simkaartje voor mijn vrouw halen bij de Odido winkel in de Kalverstraat 25 te Amsterdam. Raar verhaal, maar het zal wel. We wilden graag naar sim only unlimited plus ons abonnement upgraden en dat zou bij elkaar dan 30,- + 20,- Euro, totaal 50,- gaan kosten. Het nieuwe sim kaartje moest even nummerbehoud hebben en dat zou binnen een paar dagen geregeld zijn en dan kon de oude sim kaart weg. Enfin.. winkel in en de jonge knaap zit wat met z'n computer te rommelen en ja, morgen hebben jullie allebei unlimited plus en mijn vrouw moest op de 19de december 2023 haar simkaartje even vervangen. Makkelijk want dan kunnen we 'm meteen in Amerika gebruiken dachten we. We komen thuis, lezen onze mail, blijkt het nieuwe simkaartje pas 13-1-2024 het nummerbehoud te krijgen en in de tussentijd kreeg je een nieuw nummer. Totaal idioot natuurlijk want wie wil er nou een maand lang een vreemd nummer om vervolgens je oude vertrouwde nummer terug te krijgen. Enfin.. bellen weer en medewerker kan niets doen aan de beloofde uitspraken van de verkopers en zegt ook nog doodleuk, dat doen ze om je iets te verkopen. Liegen dus ! Vervolgens in de wacht gezet 15 minuten en verbinding verbroken. Weer de klantenservice gebeld, weer mijn verhaal uitgelegd waarom alles zo moeilijk gaat en of er 1 van die medewerkers wel enig verstand van zaken had. Uiteindelijk komen ze tot de conclusie dat de 1ste medewerker Rixt me een soort samen abonnement had verkocht. Uiteindelijk heb ik beide abonnementen met veel pijn en moeite laten verlengen maar dan wel voor 30,- voor mij en 30,- voor mijn vrouw met gewoon haar oude vertrouwde nummer en de oude simkaart. Dus is het weer duurder geworden. Ik en mijn vrouw hebben ons zwaar geïrriteerd aan de onkundige medewerkers zowel telefonisch als in de winkel. Plus i.p.v. 50,- per maand betaal ik nu 60,- per maand (zelfde adres en zelfde rekeningnummer ook) want technisch kunnen ze zgn. niet een nieuw simkaartje meteen van nummer wijzigen. Dat is gezwam, want jaren geleden kon ik een stukke simkaart meteen omwisselen in de winkel voor een nieuwe met het zelfde telefoon nummer erop. We zijn klant bij T-Mobile zolang ze bestonden maar sinds Odido aan het stuur zit :-( Conclusie: T-Mobile is Odido geworden en verschrikkelijk slecht geworden. Ze zeggen maar wat, hebben geen verstand van zaken en naaien je liefst nog een oor aan om een contractje te slijten.. Verschrikkelijke ervaring en Incompetente medewerkers

John Elbers 13 dec 2023
Reageer
Q

Waardeloze klantenservice en internetproblemen

Altijd tevreden klant geweest van T-mobile, maar toen ze fuseerde naar Odido had ik ineens problemen met mijn vaste internet (Glasvezel), waarbij apparaten van het wifi-netwerk werden gegooid voor een paar seconden en het bereik van het netwerk via de extender ineens veel minder sterk was.

Meerdere keren gebeld met klantenservice, elke keer een andere oplossing voorgeschoteld (modem reset, extender reset, 2.4 en 5 G signaal gescheiden in 2 aparte wifi-signalen), niks mocht baten. Bij de 4de keer aangegeven dat ik een oplossing wilde en anders ging overstappen, in de wacht gezet en verbinding werd verbroken. Keuze was duidelijk, klaar met Odido en overstap naar een betrouwbare provider. Ik hoop dat ze wat gaan doen aan hun (klanten)service, zo niet dan mogen ze van mij gewoon failliet gaan. Advies naar anderen: Nodido, kies iets beters.

Quirijn van Dierendonck 30 nov 2023
Reageer
A

Odido go wat een geweldige service zeg

Odido go wat een geweldige serves ik ga een abo afsluiten in de winkel en ze zeggen je heb 2 weken bedenk tijd die zelfde week heb ik me bedag en heb alles afgezecht tv internet stop gezet en ze zijden telefoon ook nou daar komt die paar maanden later sluiten ze opeens me telefoon af gefeliciteerd je bent klant van odido wtf hoe dan heb geen kaartje niks van jullie heb een week zonder telefoon gezeten ik 1000x er heen gebelt van wat van onzin het is waarom ze me afsluiten nou ja waaren ze vergeten me telefoon stop te zetten nou lekker dan ik belle, belle, belen nou oke was hun fout ze zullen me nr terug geven aan kpn en alles vergeten dus wert geen rekening gemaakt niks oke fijn dankjewel
Denk eindelijk na 1000de telefoontjes gepleeg te hebben is het recht gezet me abo terug bij kpn eindelijk nou krijg ik een maand na ht gesprek een betaling van 245euro wtf en bel ik staat niks in het systeem dat ik gebelt heb dus niks woord kwijtgescholden wat een super bedrijf zijn jullie zeg

Angelica boumans 23 nov 2023
Reageer
j

Zeer teleurstellend en dat is netjes uitgedrukt

Slechte communicatie, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Mailtjes die je stuur worden niet beantwoord en de kwaliteit van het internet is veruit slecht te noemen. Terwijl ik betaalde voor 1000mb kreeg ik maar 50 mb binnen. Monteur verschillende keren langs geweest maar kon er niks aan doen, en daarbij kreeg ik maar een kleine vergoeding, na 10talle keren bellen. Probleem bleef zich voordoen dus uiteindelijk mijn diensten maar opgezegd.

jose 23 nov 2023
Reageer
S

Tevreden met Odido

Ben een tevreden Odido klant. Altijd T-Mobile gehad en nu dus Odido. Met T-Mobile had ik nooit problemen en met Odido ook niet. Normaal schrijf ik geen reviews maar toen ik allerlei negatieve reviews over Odido las voelde ik mij toch genoodzaakt mijn ervaring te delen. Het is echt niet zo slecht als mensen doen vermoeden. Ik herken mij ook totaal niet in alle negatieve reviews. Wees dus niet bang voor al deze horrorverhalen. Niks mis met Odido.

Sammy 6 nov 2023
R

Nou ik heb echt alleen maar gezeik over mijn tekeningen en ze die er echt niets aan. Heb zelfs de eerste 6 maanden 48.05 teveel betaald. Zou het terug krijgen en niets heb ik ontvangen ja weer een rekening die anders is dan de afspraken. Is begonnen bij T mobile en gaat onder de nieuwe naam gewoon door dat gezeik met mijn rekeningen. zeer slecht bedrijf die niet kunnen uitleggen waarom ik elke maand een ander bedrag afgeschreven krijg. Blij als het jaar afloopt

Robin 11 nov 2023
G

Overstappen naar Odido? Niet doen !!!

Sinds de vreselijk T Mobile naar Odido de naam hebben veranderd is de service niet langer slecht maar nu echte een ramp! Mijn verbinding met internet verminderde de snelheid met 50%. ik gebruik bekabel internet en het is nog steeds erg slecht verbinding met veel traag. Hier lees ik dat alle antwoorden van Odido klantenservice gestandaardiseerd zijn.

Guy 6 nov 2023
Reageer
C

Klantenservice Odido is een drama!

Al 5 dagen probeer ik contact te krijgen met de klanten service. Was ineens geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand…..die er niet is! Alles betaald en nog schrijven de het extra af en eisen ze dat ik nog eens extra betaal! Al meerdere keren de betalingsbewijzen doorgestuurd en steeds weer iets anders wat dan zogenaamd niet klopt! Als het nu niet opgelost wordt ga ik echt juridische stappen ondernemen.
Ineens was daar Odido en ineens waren daar de problemen door een slecht administratie van deze onderneming

Chantal 3 nov 2023
L

Had je wel een betalingsachterstand dan? Het zal vast niet uit het niets komen dat zo'n groot bedrijf je 'blokkeert'?

Larrie 3 nov 2023
K

Eerst T-Mobile nu Odido

Al jaren lang heb ik T-Mobile aangesloten en sindsdien ze over zijn gegaan naar Odido had ik wel wat klachten want het signaal was een paar dagen wat minder. Nu is alles weer goed en moet ik zeggen dat het zelfs beter is dan dat het was. Zie ook dat ze flink aan het adverteren zijn dus dan moet je het natuurlijk ook waar maken. Ben wel benieuwd of de prijzen wat lager blijven dan bijvoorbeeld KPN en Vodafone. Was altijd wel zo dus. Groetjes Karin

Karin 28 okt 2023
Reageer
P

Odido Sim Only voor 17,50 euro - 10GB internet

Ik kan me totaal nite vinden in alle kritiek wat ik overal lees. Ik had voorheen T-Mobile, dit is nu Odido, prima.... Ik bedoel wat maakt een naamswijziging nou uit. Kreeg keurig een mail dat ik alles kan verlengen qua mobiele abonnement, heb al jaren een Sim Only contract bij T-Mobile dus dat laat ik gewoon zo overlopen. Zoals ik het las ga ik 17,50 euro betalen voor een 2 jarig contract met 10GB aan data iedere maand en 120 minuten bellen. Snelheid ligt op 300 Mbit/seconde dus lekker snel. Heb echt niks waarover ik kan klagen en zal ik ook iedereen aanraden om niet gelijk te mekkeren als er iets niet werkt. Ze hebben zelfs een chat op de site die eerst als chatbot functioneert en daarna wordt je doorgeschakeld naar een medewerker.

Gr. Paul

Paul 24 okt 2023
Reageer
I

winkel Naaldwijk telefonisch niet bereikbaar

Winkel in Naaldwijk is telefonisch niet bereikbaar. schiet gelijk in de voicemail. Vele malen per dag geprobeerd te bellen, in de ochtend en ook in de middag
Je kan een sms achterlaten maar die wordt ook niet beantwoord.
Heel erg Jammer!
Status van een order kan je niet opvragen bij klantenservice, dan moet je écht bij de winkel zijn. Maar hoe dan??

Inge 24 okt 2023
C

Naar de winkel gaan? De Naaldwijkers hebben gewoon geen zin in die ringende telefoon de hele dag omdat zoveel dingen nog mis gaan haha.

Calf 24 okt 2023
I

waarschijnlijk hebben ze geeneens een telefoon, of is deze ook in bestelling?
Ik was al van plan om naar de winkel te gaan, en voor de winkel ze te gaan bellen, kijken wat er gebeurt..

Inge 25 okt 2023
Z

Verlengings aanbod slechter en slecht signaal

Ik weet dat slechte reviews sneller gegeven worden dan goede, maar schrik toch wel van de slechte score hier.
Maar ik begrijp het wel.
Ik ben al jaren klant bij tele2 geweest, nu verplicht naar ODIDO.
Ik heb de mogelijkheid om gebruik te maken van een verlengings aanbod.
Wat blijkt, het aanbod is slechter als wat ik nu heb.
oude abo is 20GB en 100 min bellen voor 17,95 en mijn verlengings aanbod is 15GB + onbeperkt bellen voor 18,50.
(onbeperkt bellen is mooi, maar heb ik niet nodig)
Ander verlengings "aanbod" is 15 GB + 120 min bellen voor 16,00.

Waardeloos, en dat noem ik geen aanbieding voor een vaste klant die al lang bij tele2 zit.

Dan ben ik beter af bij aanbieding van Simpel, daar is 14GB en onbeperkt bellen voor 10,00.

Contact gehad met Odido, omdat ik buiten dat abo gedoe ook maar 2 streepjes heb terwijl de mast hier zo dichtbij staat dat ik de duiven er op zie zitten.
En bij handmatig netwerkoperator kiezen krijg ik bij het netwerk vodafone NL en NL KPN de melding "Uw SIM-kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe."

Ik krijg een nieuwe SIM kaart toegestuurd, maar aan het verlengings aanbod (dat feitelijk slechter is dan wat ik nu heb) kunnen ze niets doen.

Kan goed zijn dat ik eerder overgestapt ben naar SIMPEL als dat de nieuwe SIMkaart hier op de mat valt.

Zucht 24 okt 2023
C

Je schrikt van de slechte score en zelf schrijf je een 1-ster rating? Wat is dit nou voor gekkigheid haha.

Calf 24 okt 2023
M

van het kastje naar de muur

Ik had contract afgesloten voor zakelijk internet en telefonie (met "externe sales organisatie Joris van Dijk). Afgesproken met de verkoper dat dit pas in febr 2024 in zou gaan ivm looptijd huidig contract. Nu blijkt Odido mijn aansluiting in de wijkcentrale al omgepatched te hebben dus: vóór de afgesproken datum, zónder dit mij te melden, vóórdat het modem geleverd en gemonteerd is. Ik zit nu dus zonder internet. Mijn verzoek aan Odido om dan de aansluiting door mijn vorige provider weer in orde te laten maken wordt bestempelt als "daarvoor moet u bij de externe sales organisatie zijn. Deze verwijst mij weer terug naar de klantenservice. Ik heb dus de hele middag aan de telefoon gehangen, maar Odido lost het door hen gecreeerde probleem niet op.

Marc Kenis 17 okt 2023
M

Klopt helemaal. Er wordt van alles beloofd en vervolgens zit je een dag aan de telefoon, omdat je steeds wordt doorverbonden en van de kast naar de muur gestuurd.

Music World 13 nov 2023
T

Prijsverhoging Odido

Al jaren klant bij t-mobile. Sinds het odido is geworden netwerkproblemen. Nu mocht ik ook mijn abonnement verlengen, twijfelde al of ik zou blijven. Op zondag 15 oktober mijn aanbod bekeken, maandag 16 oktober naar de odido shop gegaan en daar kwam mijn maandbedrag ineens 5 euro hoger uit. In de shop konden ze niks voor me betekenen voor korting. Moest met odido zelf contact opnemen. Nou gedaan, ook daar kon ze niks voor me doen. Is toch gek dat er binnen een dag 5 euro prijsverschil zit in je aanbod. Ik heb het zwart op wit. Ze kon me niet helpen. Nou dan moet je ook niet in de mail zetten omdat u al zolang klant bent krijgt u wat extra's. Ik denk dat ik maar helemaal opzeg, want zo ga je niet met een klant om die al 20 jaar klant is!!!

Treffers 16 okt 2023
Reageer
M

Eerst wat klachten nu goed

Sinds de naamswijziging van T-Mobile naar Odido hebben we wel wat klachten gehad. Met name diezelfde week hadden we soms geen bereik en moesten we meermaals onze telefoon uitdoen en weer aandoen om bereik te krijgen. Nu werkt alles wel weer goed en we zijn al jaren tevreden klant. Als iets niet werkt kan je via de app contact met ze leggen, dit deden wij ook. We zijn goed geholpen en het was eigenlijk een kwestie van wachten omdat Odido wat dingen moest overzetten.

Miriam 16 okt 2023
Reageer
M

Slecht bereikbaar, onkundig personeel

Slecht bereikbaar en enorm slechte service. Betreft bestaande klant, contractovername aanvraag naar zakelijk abonnement. Termijn van behandeling overschreden vervolgens kan je niemand spreken die verstand heeft van zaken en je met antwoorden kan voorzien waar je wat aan hebt. Je wordt naar een chat gestuurd waar ze je dan wel zouden kunnen helpen, waar vervolgens wordt aangegeven dat er geen adviseurs beschikbaar zijn (3 dagen geprobeerd). Amateursbedrijf sinds de naamswijziging 😱.

Mariska van Meer 16 okt 2023
C

Eens! Personeel is totaal niet opgeleid en snappen er helemaal niks van. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Chrissy van Nistelrooy 9 nov 2023
V

Odido faalt hopeloos als provider

Sinds kort overgegaan op T-Mobile, had daar al jaren een telefoonabonnement naar tevredenheid, daarom over naar TV en internet via glasvezel. Echter alles valt nu tegen: internet is volkomen instabiel, heb er twee versterkers bij die totaal geen functie hebben en het signaal niet versterken. 4G van telefonie is ook een stuk zwakker en TV-kijken moet ik nu via een verouderde Betaversie aap van T-mobile (kennelijk is de odido-tvapp nog niet gereed, het probleem wordt aan mijn LG tv toegewezen). Dit laatste omdat, hoewel wel afgesproken, er geen TV-box met de apparatuur is meegeleverd. Al met al bijzonder veel frustratie en problemen die voorlopig nog niet opgelost lijken...

Vermeulen 16 okt 2023
Reageer
D

Neem geen abonnement bij Odido!

Sinds Odido er is heb ik buiten geen internet meer en daar bovenop hebben ze ook nog eens zomaar mijn simkaart geblokkeerd ! Kan niet meer bellen en sms'en. Vergoeden doen ze niet. En samen naar een oplossing kijken ook niet. Ik ben blij dat ik binnenkort overstap. En ik ben blijkbaar niet de enigste die hiermee te maken heeft.

Daniela 13 okt 2023
H

Heb jammer genoeg nog een mobiel contract (voorheen Tele2) Heb de maand september betaald ook een afschrift van de bank dat het is over geboekt. Na ruim 45 min aan de foon eindelijk iemand aan de lijn, ze zouden me doorverbinden met de incasso. Na 1uur en 22 min. heb ik zelf maar de verbinding verbroken. Gewoonweg schandalig hoe ze met de klanten omgaan. Mogen nog ff proberen , gaan ze me niet helpen zeg ik het contract op , simpelweg omdat ze zich niet aan hun verplichtingen voldoen.

H.Bloemhof 23 okt 2023
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van maart 2024.

Over Odido

Odido is de verzamelnaam van T-Mobile en Tele2, deze bedrijven zijn gaan samenwerken in 2023. Dit telecombedrijf biedt haar klanten niet alleen een uitstekend netwerk, maar ook verschillende extra's aan die het abonnement nog aantrekkelijker maken. Zo kunnen klanten bijvoorbeeld onbeperkt bellen en sms'en bij sommige abonnementen en hebben ze de mogelijkheid om onbeperkt muziek te streamen zonder dat dit van hun data afgaat. Daarnaast biedt Odido ook de mogelijkheid om een tweede simkaart aan te vragen, bijvoorbeeld voor een tablet of laptop, zodat klanten altijd en overal verbonden kunnen blijven. Het bedrijf maakt onder andere gebruik van duurzame energie en heeft verschillende initiatieven opgezet om het milieu te beschermen. Odido is een goede keuze voor mensen die op zoek zijn naar een betrouwbare provider met extra voordelen en aandacht voor duurzaamheid.