L

Review over t-mobile dat naar odido over ging

Hierbij mijn review over het feit dat t-mobile plots over ging naar odido. Ik heb en had alleen t-mobile aangesloten als telecomprovider dus niet als internet en tv voor thuis. Las veel dat er geen verbinding was en dat je moeilijk contact kreeg met de klantenservice. Hier heb ik allemaal totaal geen last van gehad. Het enige wat ik jammer vind is dat ze voor huidige klanten niet even wat leuks hebben gedaan, om de eventuele overlast voor te zijn. Nieuwe klanten proberen ze nu te werven door overal te adverteren, mag je als jarenlang vaste klant ook wel iets verwachten vind ik. Voor de rest al jaren dus klant van t-mobile en nu odido en het werkt heel fijn. De t-mobile app die ik gebruikte ging ook automatisch over naar een odido app.

Leon Vissers 14 feb 2024
Reageer
J

Waardeloze service

Echt een waardeloze klantenservice. Ik was ik gesprek om een probleem op te lossen, en om 8 uur werd de lijn verbroken. Om 8 uur sluiten ze namelijk. Waar maak je dit nog mee! De chatbox is totaal niet behulpzaam en 1 grote bron van ergenis

Joris 13 jun 2024
Reageer
F

Slechtste ervaring ooit

Wat een vreselijke ervaring met Odido!! Nooit eerder een probleem gehad met tmobile met het bestellen van telefoons of klantenservice (klant van 10 jaar)

Maar met Odido slechtste service ooit.
Ik heb een telefoon besteld die nooit is aangekomen. Ik heb vaak gebeld om te vragen waar het zich bevond, maar niemand weet het. Ik sprak met 3 werknemers die me vertelden dat ze een onderzoek begonnen, maar geen van hen deed dat!! .Toen las ik op de app dat het afgeleverd is en ze willen mij geld in rekening brengen voor het product dat ik nooit heb ontvangen!!
Ze hebben het waarschijnlijk onderling gestolen!

Niemand heeft een oplossing aangeboden, ze sturen geen nieuwe telefoon, dus ik kan geen gebruik maken van de gratis artikelactie.. Niks anders dan zelf postnl bellen, en het zelf uitzoeken en 'geduld' word mij verteld.

Wat een verspilling van mijn tijd. Ik ben klaar met dit bedrijf. Nooit meer. Ik stap over naar een andere telefoon-, internet- en tv-aanbieder.

Fckodido 10 jun 2024
Reageer
W

Odido Delft

Zeer slechte service. Telefonisch totaal niet bereikbaar, in de winkel niet bereid om mee te denken, beetje soepel zijn, gewoon stug een dikke nee, ook al belde klantenservice Odido 7 x naar ze op om te vertellen dat het wél oke was voor een keer. Ik ga er nooit meer heen in ieder geval

W. Boer 31 mei 2024
Reageer
M

Verschikkelijke klantenservice, loze beloftes

Ik heb mijn abonement verlengd op 3 maart en een aanbetaling gedaan van 114,41 euro. Een week later op zaterdag 9 maart werd ik gebeld dat het toestel niet vooradig is dus geen toestel geen verlenging. Sindsdien probeer ik mijn geld aanbetaling terug te krijgen waar ik recht op heb. Minstens 20 telefoontjes later, uren in de wacht.. zoveel smoezen verder heb ik het nog steeds niet! In mijn dossier staat opgelost? Niet dus.
Dan heb ik het nog netjes verwoord.. onvriendelijk en onbeschoft zou meer passen bij de klantenservice van Odido. In de wacht laten staan, na een kwartier wordt je eruit gegooid, wegdrukken, doorverbinden maar naar de juiste afdeling gaat niet want die is intern? Ik bel toch de klantenservice om geholpen te worden?

Marina 14 mei 2024
Reageer
P

Jaren kpn gehad nu odido

Sinds 03-03-2024 bezig om glasvezel te krijgen in onze meterkast terwijl wij duidelijk hadden aangegeven dat wij geen glasvezel aansluiting hebben. Omdat odido alleen glasvezel abonnement aanbieden op dit moment, kunnen wij er nog steeds geen gebruik van maken zowel internet als tv. Omdat wij gebruik konden maken van de korting bij een mobiel abonnement van onze mobiele telefoons ook maar gedaan, maar omdat het abonnement nog niet aktief is voor internet en tv betalen we op dit moment nog de hoofdprijs bij Kpn. We worden gewoon belazerd hoe vaak en met wie je ook belt ze houden je aan het lijntje. Omdat het abonnement nog niet aktief is bij Odido gaan we waarschijnlijk alles terugdraaien want dit wordt een gebed zonder einde. Het is ook een machtsspelletje tussen de netwerk providers onderling ivm glasvezel waarin de eindgebruiker, dus de klant op een vreselijke manier de dupe wordt.
Primevest, Volkerswessels en Kpn glasvezel en meerdere glasvezelaanbieders bij heel veel klanten wel bekend. Maar er gebeurd gewoon niks, ook als er een prio wordt gemeld.

Pieter 3 mei 2024
Reageer
M

Van jaren T-Mobile naar Odido

Wat een vreselijke overgang. Ik ben al bij T-Mobile sinds ik van mijn moeder mijn eerste telefoon kreeg in 2004. We zijn nu 20 jaar later. En ik heb nooit klachten gehad over T-Mobile. Altijd geweldige, vriendelijke service, goede informatie verstrekking, ze waren flexibel en de betalingen verliepen volgens afspraak. 2 maanden Odido had ik gelijk problemen. Mij rekening werd plots afgesloten terwijl ik gewoon de rekeningen had betaald. Ik kon er niet meer in. Factuur datum werd verzet en twee weken later betalen is niet meer mogelijk. Ik ben 20 jaar klant! Dan mag je verwachten dat je echt beter behandeld wordt dan dit. In artikelen liep de nieuwe CEO te pochen over hoe menselijk hij het zou maken. Maar het tegendeel is waar. We zijn weer in handen gevallen van een globalistische psychopaat. Ik ga op zoek naar een Nederlands bedrijf als provider. Het is april nu en ik heb het helemaal gehad met Odido.

M 20 apr 2024
Reageer
D

Verandering is niet per definitie verbetering

Verandering is niet altijd verbetering. Na enkele jaren naar tevredenheid gebruik gemaakt te hebben van Tele-2 mobiel internet, in binnen en buitenland, werd het ongevraagd een ander bedrijf met de illustere naam ODIDO. Nu is dat niet wereldschokkend, zolang de kwaliteit maar gewaarborgd is. Men is schijnbaar met het netwerk aan het sleutelen want plotseling was het mobiele internet niet meer beschikbaar. Dit tijdens een verblijf in Portugal. Via een alternatieve internet mogelijkheid de website maar eens opgezocht en .. ja hoor, een chatrobot. Na een aantal totaal onzinnige antwoorden op de beschrijving van mijn probleem telefonisch contact opgenomen. Redelijk snel een medewerker aan de telefoon. "even uw telefoon herstarten... ik bel u terug. Niet dus. Opnieuw bellen, een andere nauwelijks verstaanbare medewerker aan de lijn. Opnieuw het hele verhaal en geen enkele oplossing, een duidelijk geïrriteerde medewerker en onbegrip. Nu blijkt dat er gesleuteld is aan het netwerk en dat je de verbinding- gegevens van de telefoon moet aanpassen. Dit was ergens vier diep-achter op hun website te vinden. Daar kwam ik na het nodige gepuzzel achter en de verbinding werkt (voorlopig) weer. Als klant werd ik vooraf niet van deze verandering en de noodzakelijk aanpassing van de instellingen op de hoogte gesteld. Nog waren de medewerkers op hoogte van deze overgang. Kortom... twee dagen bellen... puzzelen en het werkt weer. Misschien tijd om tijdig met je klanten te communiceren en je personeel goed op te leiden.

Djoser 14 apr 2024
Reageer
R

Odido ging even mis maar nu weer super

Waar het flink mis ging bij mij toen ze van T-Mobile naar Odido gingen, is nu alles weer perfect. Heb 2 weken zonder internet gezeten en de klantenservice kon me toen ook niet goed helpen. Uiteindelijk moest ik mijn instellingen allemaal nogmaals invoeren van Odido en toen werkte het goed. Las dat bij 5% het finaal mis ging terwijl het wel goed was getest op voorhand dus daar ging iets niet helemaal goed. Wilde alleen even zeggen dat het nu weer top werkt. Heb sinds een maand ook Odido internet en televisie wat ook fijn is, ietsje goedkoper dan KPN waar ik voorheen bij zat.

Renate V 31 mrt 2024
Reageer
M

Gewoon doen

Was wel benieuwd naar Odido, dus ik heb een abonnementje afgesloten. Wie niet waagt, wie niet wint. Ik moet zeggen dat ik er helemaal tevreden mee ben. Overal heb ik een goede ontvangst en lekker snel internet. Eigenlijk valt er niks meer te melden. Als je twijfelt kan ik je geruststellen, gewoon doen.

Mart 25 mrt 2024
Reageer
E

Zeer teleurstellend

In eerste instantie was ik blij met deze service. Tot dat ik er achter kwam dat bij het overstappen er dingen telefonisch toegezegd worden maar in de praktijk niet nagekomen.

Overstap service aagevraagd... maar na 2 maanden blijkt dat mijn andere provider helemaal niet is afgezegd.

3x deze week telefonisch contact, ze zouden terug bellen maar niks niemand die belt.
En dan uit eindelijk wordt mij verteld dat ik zelf verantwoordlijk zou geweest zijn voor het opzeggen van mijn andere provider...

Nu met 2 maanden extra kosten voor een service die ik niet gebruik.

Zeer zeer teleurgesteld in jullie!

Eve 22 mrt 2024
Reageer
B

Sim only

Ik heb sim only en internet en tv van Odido. Hierdoor krijg ik elke maand wat korting op mijn abonnement. Dit is mooi meegenomen. Sim only van Odido is op zich prima, wel had ik een paar keer wat minder bereik. Hiervoor was ik KPN gewend en dat is wel wat beter. Vandaar dat ik 4 sterren geef. Los van dat is het helemaal goed. Ik zal ook een review over internet en tv schrijven want dat hoort er een beetje bij.

Barend 8 mrt 2024
Reageer
N

Internet, tv en telecom bij Odido

Heb nu alles bij Odido. Dus internet, tv en ook telecom. Hierdoor heb ik een fijne combikorting waardoor je een stuk goedkoper uit bent als dat je zou zitten bij Ziggo + Vodafone of alles bij KPN. Odido heeft het goed opgepakt want je zag dat toen de naamswijziging door kwam dat iedereen klachten had, nu een tijdje later hoor je niemand er meer over en werkt alles zoals je zal verwachten. Telecom heb ik overal bereik en internet en tv werkt super in huis.

Neo 4 mrt 2024
Reageer
A

Winst maximalisatie en beroerde dienstverlening

Sinds APAX en Warburg Pincus T-Mobile Nederland hebben overgenomen is de uitstekende dienstverlening van T-mobile in een ramp veranderd. Met mijn zakelijk contract, meer dan 15 jaar uitstekende ervaringen met T-mobile, was ik in de USA onbereikbaar. Odido antwoordde alleen maar dat ik wel bereikbaar zou moeten zijn, verder werd er geen enkele hulp geboden. Wel brengt Odido kosten in rekening voor services die niet zijn verleent, terwijl Odido belooft, ook schriftelijk, die niet in rekening te brengen schrijven ze die wel af van mijn bankrekening. Als het abonnement is beëindigd weigert Odido portering naar een andere provider. Ik heb een uitgebreid dossier gemaakt van de klachten waaruit ook blijkt dat de dienstverlening van Odido er uitsluitend op gericht is klanten met een kluitje in het riet te sturen en maximaal geld te innen, passend bij de roofinvesteerders APAX en Warburg Pincus

Arjan te Raa 20 feb 2024
Reageer
R

Super slecht

Wilde mijn thuis internet van mijn zaak opzeggen heeft 1,5 uur geduurd en 6 keer door verboden met hun collega s en nog was het niet opgelost!
Ik ben meer dan 10 jasr klant bij T-mobile geweest maar ik ga me vrienden en familie kring hier bij odido weghalen ze lichten je op!

Ridvan Keskin 7 feb 2024
Reageer
J

Geld kwijt

Wat een waardeloos bedrijf. Omdat ik een cijfer in het klantnummer omgedraaid heb is mijn betaling op de verkeerde account terecht gekomen zeggen ze en ze weigeren dat te herstellen. Ik moet opnieuw betalen vinden ze en krijg ook mijn geld niet terug.

Ik raad iedereen af om hier klant te worden.

Jeroen 19 jan 2024
Reageer
R

Super service van Daud

Ik heb een super goede ervaringen bij Odido Delft, Daud is heel klantvriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht. Ik heb per ongeluk op mijn telefoon Redmi de voice balk aangezet, en mijn telefoon uitgeschakeld. Nadat ik de telefoon weer aangezet heb, kon ik niet meer toegang krijgen. Dus ik had geen idee hoe ik mijn telefoon weer terug naar normaal functioneren kon brengen, Daud is zeer behulpzaam geweest en heeft hij het probleem opgelost.
Van mij krijgt hij 5 sterren

Rene Janssen 15 jan 2024
Reageer
G

Misleiding

Onbeperkt bellen binnen EU? Vergeet het maar. Odido heeft een ‘slimmigheidje’ bedacht. Vanuit het buitenland naar een buitenlands EU-nummer bellen is wèl gratis, vanuit Nederland naar hetzelfde nummer niet. Staat in de kleine lettertjes zo vaag omschreven, dat je er geen erg in hebt. Tot de factuur met ‘extra kosten’ komt. Ik noem het bedrog. En dom, want natuurljk vertrek ik bij Odido.

Guido 14 jan 2024
Reageer
J

ongewenst geld afboeken.

Ik heb t-mobile opgezegd en wacht op een doos om de boel terug te sturen.
De doos kreeg ik niet, wel werd 160 euro boete van me bank afgeschreven.
Ze hebben nergens een terug stuur adres staan en zijn alleen telefonisch te bereiken.
Bij niet betalen stappen ze naar een incasso bedrijf.

Johan Buwalda 2 jan 2024
Reageer
M

Telefoon

Ineens heb ik al een paar weken geen MB gebruikt op telefoon ik ben er door heen van 1000 GB.

Ik heb jaren met deze hoeveel prima kunnen doen. Nooit een probleem. Advies is koop MBs.
Nou ik koop niets ik heb gratis aangevraagd ook geen succes maar het is toch wat.

Ik hoop dat zij niet aan de gang blijven met deze flauwekul want zodra mijn abonnement afloopt stap ik over naar een ander.

Zijn klanten weer de dupe van deze oplichters.
Welk bedrijf heeft dit weer over genomen.
Pfffff!!!

Mia 19 dec 2023
Reageer
J

Incompetente medewerkers

Kon vandaag mijn sim only abonnement verlengen weer en die van mijn vrouw. We wonen op het zelfde adres en krijgen dan korting. Gebeld en afdeling verlenging (Rixt) zou het allemaal regelen, maar we moesten een nieuw simkaartje voor mijn vrouw halen bij de Odido winkel in de Kalverstraat 25 te Amsterdam. Raar verhaal, maar het zal wel. We wilden graag naar sim only unlimited plus ons abonnement upgraden en dat zou bij elkaar dan 30,- + 20,- Euro, totaal 50,- gaan kosten. Het nieuwe sim kaartje moest even nummerbehoud hebben en dat zou binnen een paar dagen geregeld zijn en dan kon de oude sim kaart weg. Enfin.. winkel in en de jonge knaap zit wat met z'n computer te rommelen en ja, morgen hebben jullie allebei unlimited plus en mijn vrouw moest op de 19de december 2023 haar simkaartje even vervangen. Makkelijk want dan kunnen we 'm meteen in Amerika gebruiken dachten we. We komen thuis, lezen onze mail, blijkt het nieuwe simkaartje pas 13-1-2024 het nummerbehoud te krijgen en in de tussentijd kreeg je een nieuw nummer. Totaal idioot natuurlijk want wie wil er nou een maand lang een vreemd nummer om vervolgens je oude vertrouwde nummer terug te krijgen. Enfin.. bellen weer en medewerker kan niets doen aan de beloofde uitspraken van de verkopers en zegt ook nog doodleuk, dat doen ze om je iets te verkopen. Liegen dus ! Vervolgens in de wacht gezet 15 minuten en verbinding verbroken. Weer de klantenservice gebeld, weer mijn verhaal uitgelegd waarom alles zo moeilijk gaat en of er 1 van die medewerkers wel enig verstand van zaken had. Uiteindelijk komen ze tot de conclusie dat de 1ste medewerker Rixt me een soort samen abonnement had verkocht. Uiteindelijk heb ik beide abonnementen met veel pijn en moeite laten verlengen maar dan wel voor 30,- voor mij en 30,- voor mijn vrouw met gewoon haar oude vertrouwde nummer en de oude simkaart. Dus is het weer duurder geworden. Ik en mijn vrouw hebben ons zwaar geïrriteerd aan de onkundige medewerkers zowel telefonisch als in de winkel. Plus i.p.v. 50,- per maand betaal ik nu 60,- per maand (zelfde adres en zelfde rekeningnummer ook) want technisch kunnen ze zgn. niet een nieuw simkaartje meteen van nummer wijzigen. Dat is gezwam, want jaren geleden kon ik een stukke simkaart meteen omwisselen in de winkel voor een nieuwe met het zelfde telefoon nummer erop. We zijn klant bij T-Mobile zolang ze bestonden maar sinds Odido aan het stuur zit :-( Conclusie: T-Mobile is Odido geworden en verschrikkelijk slecht geworden. Ze zeggen maar wat, hebben geen verstand van zaken en naaien je liefst nog een oor aan om een contractje te slijten.. Verschrikkelijke ervaring en Incompetente medewerkers

John Elbers 13 dec 2023
Reageer
Q

Waardeloze klantenservice en internetproblemen

Altijd tevreden klant geweest van T-mobile, maar toen ze fuseerde naar Odido had ik ineens problemen met mijn vaste internet (Glasvezel), waarbij apparaten van het wifi-netwerk werden gegooid voor een paar seconden en het bereik van het netwerk via de extender ineens veel minder sterk was.

Meerdere keren gebeld met klantenservice, elke keer een andere oplossing voorgeschoteld (modem reset, extender reset, 2.4 en 5 G signaal gescheiden in 2 aparte wifi-signalen), niks mocht baten. Bij de 4de keer aangegeven dat ik een oplossing wilde en anders ging overstappen, in de wacht gezet en verbinding werd verbroken. Keuze was duidelijk, klaar met Odido en overstap naar een betrouwbare provider. Ik hoop dat ze wat gaan doen aan hun (klanten)service, zo niet dan mogen ze van mij gewoon failliet gaan. Advies naar anderen: Nodido, kies iets beters.

Quirijn van Dierendonck 30 nov 2023
Reageer
A

Odido go wat een geweldige service zeg

Odido go wat een geweldige serves ik ga een abo afsluiten in de winkel en ze zeggen je heb 2 weken bedenk tijd die zelfde week heb ik me bedag en heb alles afgezecht tv internet stop gezet en ze zijden telefoon ook nou daar komt die paar maanden later sluiten ze opeens me telefoon af gefeliciteerd je bent klant van odido wtf hoe dan heb geen kaartje niks van jullie heb een week zonder telefoon gezeten ik 1000x er heen gebelt van wat van onzin het is waarom ze me afsluiten nou ja waaren ze vergeten me telefoon stop te zetten nou lekker dan ik belle, belle, belen nou oke was hun fout ze zullen me nr terug geven aan kpn en alles vergeten dus wert geen rekening gemaakt niks oke fijn dankjewel
Denk eindelijk na 1000de telefoontjes gepleeg te hebben is het recht gezet me abo terug bij kpn eindelijk nou krijg ik een maand na ht gesprek een betaling van 245euro wtf en bel ik staat niks in het systeem dat ik gebelt heb dus niks woord kwijtgescholden wat een super bedrijf zijn jullie zeg

Angelica boumans 23 nov 2023
Reageer
j

Zeer teleurstellend en dat is netjes uitgedrukt

Slechte communicatie, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Mailtjes die je stuur worden niet beantwoord en de kwaliteit van het internet is veruit slecht te noemen. Terwijl ik betaalde voor 1000mb kreeg ik maar 50 mb binnen. Monteur verschillende keren langs geweest maar kon er niks aan doen, en daarbij kreeg ik maar een kleine vergoeding, na 10talle keren bellen. Probleem bleef zich voordoen dus uiteindelijk mijn diensten maar opgezegd.

jose 23 nov 2023
Reageer
S

Tevreden met Odido

Ben een tevreden Odido klant. Altijd T-Mobile gehad en nu dus Odido. Met T-Mobile had ik nooit problemen en met Odido ook niet. Normaal schrijf ik geen reviews maar toen ik allerlei negatieve reviews over Odido las voelde ik mij toch genoodzaakt mijn ervaring te delen. Het is echt niet zo slecht als mensen doen vermoeden. Ik herken mij ook totaal niet in alle negatieve reviews. Wees dus niet bang voor al deze horrorverhalen. Niks mis met Odido.

Sammy 6 nov 2023
R

Nou ik heb echt alleen maar gezeik over mijn tekeningen en ze die er echt niets aan. Heb zelfs de eerste 6 maanden 48.05 teveel betaald. Zou het terug krijgen en niets heb ik ontvangen ja weer een rekening die anders is dan de afspraken. Is begonnen bij T mobile en gaat onder de nieuwe naam gewoon door dat gezeik met mijn rekeningen. zeer slecht bedrijf die niet kunnen uitleggen waarom ik elke maand een ander bedrag afgeschreven krijg. Blij als het jaar afloopt

Robin 11 nov 2023
M

Ook ik heb alleen maar problemen met odido. Ik had altijd een vasta factuurdatum die T-Mobile en ik samen afgesproken hadden. Met de overname is de factuurdatum veranderd en vanaf het moment dat het factuur binnen is, beginnen ze te dreigen met afsluiting als ik niet betaal. In de tijd van de overname is een rekening volgens hun niet gelukt, maar bij ons wel afgeschreven. Wij hebben hem betaald omdat ik werd afgesloten (na zo'n 20 jaar klant van T-Mobile?!) , maar het probleem is nog altijd niet gecorrigeerd. Ik wil weer een lokale, NL provider en geen Zwitserse geldwolf, bedankt.

M 20 apr 2024
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van juni 2024.

Over Odido

Er zijn 116 reviews geschreven over Odido op Reviews.nl. Met een 2.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.