I

winkel Naaldwijk telefonisch niet bereikbaar

Winkel in Naaldwijk is telefonisch niet bereikbaar. schiet gelijk in de voicemail. Vele malen per dag geprobeerd te bellen, in de ochtend en ook in de middag
Je kan een sms achterlaten maar die wordt ook niet beantwoord.
Heel erg Jammer!
Status van een order kan je niet opvragen bij klantenservice, dan moet je écht bij de winkel zijn. Maar hoe dan??

Inge 24 okt 2023
C

Naar de winkel gaan? De Naaldwijkers hebben gewoon geen zin in die ringende telefoon de hele dag omdat zoveel dingen nog mis gaan haha.

Calf 24 okt 2023
I

waarschijnlijk hebben ze geeneens een telefoon, of is deze ook in bestelling?
Ik was al van plan om naar de winkel te gaan, en voor de winkel ze te gaan bellen, kijken wat er gebeurt..

Inge 25 okt 2023
Z

Verlengings aanbod slechter en slecht signaal

Ik weet dat slechte reviews sneller gegeven worden dan goede, maar schrik toch wel van de slechte score hier.
Maar ik begrijp het wel.
Ik ben al jaren klant bij tele2 geweest, nu verplicht naar ODIDO.
Ik heb de mogelijkheid om gebruik te maken van een verlengings aanbod.
Wat blijkt, het aanbod is slechter als wat ik nu heb.
oude abo is 20GB en 100 min bellen voor 17,95 en mijn verlengings aanbod is 15GB + onbeperkt bellen voor 18,50.
(onbeperkt bellen is mooi, maar heb ik niet nodig)
Ander verlengings "aanbod" is 15 GB + 120 min bellen voor 16,00.

Waardeloos, en dat noem ik geen aanbieding voor een vaste klant die al lang bij tele2 zit.

Dan ben ik beter af bij aanbieding van Simpel, daar is 14GB en onbeperkt bellen voor 10,00.

Contact gehad met Odido, omdat ik buiten dat abo gedoe ook maar 2 streepjes heb terwijl de mast hier zo dichtbij staat dat ik de duiven er op zie zitten.
En bij handmatig netwerkoperator kiezen krijg ik bij het netwerk vodafone NL en NL KPN de melding "Uw SIM-kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe."

Ik krijg een nieuwe SIM kaart toegestuurd, maar aan het verlengings aanbod (dat feitelijk slechter is dan wat ik nu heb) kunnen ze niets doen.

Kan goed zijn dat ik eerder overgestapt ben naar SIMPEL als dat de nieuwe SIMkaart hier op de mat valt.

Zucht 24 okt 2023
C

Je schrikt van de slechte score en zelf schrijf je een 1-ster rating? Wat is dit nou voor gekkigheid haha.

Calf 24 okt 2023
M

van het kastje naar de muur

Ik had contract afgesloten voor zakelijk internet en telefonie (met "externe sales organisatie Joris van Dijk). Afgesproken met de verkoper dat dit pas in febr 2024 in zou gaan ivm looptijd huidig contract. Nu blijkt Odido mijn aansluiting in de wijkcentrale al omgepatched te hebben dus: vóór de afgesproken datum, zónder dit mij te melden, vóórdat het modem geleverd en gemonteerd is. Ik zit nu dus zonder internet. Mijn verzoek aan Odido om dan de aansluiting door mijn vorige provider weer in orde te laten maken wordt bestempelt als "daarvoor moet u bij de externe sales organisatie zijn. Deze verwijst mij weer terug naar de klantenservice. Ik heb dus de hele middag aan de telefoon gehangen, maar Odido lost het door hen gecreeerde probleem niet op.

Marc Kenis 17 okt 2023
M

Klopt helemaal. Er wordt van alles beloofd en vervolgens zit je een dag aan de telefoon, omdat je steeds wordt doorverbonden en van de kast naar de muur gestuurd.

Music World 13 nov 2023
T

Prijsverhoging Odido

Al jaren klant bij t-mobile. Sinds het odido is geworden netwerkproblemen. Nu mocht ik ook mijn abonnement verlengen, twijfelde al of ik zou blijven. Op zondag 15 oktober mijn aanbod bekeken, maandag 16 oktober naar de odido shop gegaan en daar kwam mijn maandbedrag ineens 5 euro hoger uit. In de shop konden ze niks voor me betekenen voor korting. Moest met odido zelf contact opnemen. Nou gedaan, ook daar kon ze niks voor me doen. Is toch gek dat er binnen een dag 5 euro prijsverschil zit in je aanbod. Ik heb het zwart op wit. Ze kon me niet helpen. Nou dan moet je ook niet in de mail zetten omdat u al zolang klant bent krijgt u wat extra's. Ik denk dat ik maar helemaal opzeg, want zo ga je niet met een klant om die al 20 jaar klant is!!!

Treffers 16 okt 2023
Reageer
M

Eerst wat klachten nu goed

Sinds de naamswijziging van T-Mobile naar Odido hebben we wel wat klachten gehad. Met name diezelfde week hadden we soms geen bereik en moesten we meermaals onze telefoon uitdoen en weer aandoen om bereik te krijgen. Nu werkt alles wel weer goed en we zijn al jaren tevreden klant. Als iets niet werkt kan je via de app contact met ze leggen, dit deden wij ook. We zijn goed geholpen en het was eigenlijk een kwestie van wachten omdat Odido wat dingen moest overzetten.

Miriam 16 okt 2023
Reageer
M

Slecht bereikbaar, onkundig personeel

Slecht bereikbaar en enorm slechte service. Betreft bestaande klant, contractovername aanvraag naar zakelijk abonnement. Termijn van behandeling overschreden vervolgens kan je niemand spreken die verstand heeft van zaken en je met antwoorden kan voorzien waar je wat aan hebt. Je wordt naar een chat gestuurd waar ze je dan wel zouden kunnen helpen, waar vervolgens wordt aangegeven dat er geen adviseurs beschikbaar zijn (3 dagen geprobeerd). Amateursbedrijf sinds de naamswijziging 😱.

Mariska van Meer 16 okt 2023
C

Eens! Personeel is totaal niet opgeleid en snappen er helemaal niks van. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Chrissy van Nistelrooy 9 nov 2023
V

Odido faalt hopeloos als provider

Sinds kort overgegaan op T-Mobile, had daar al jaren een telefoonabonnement naar tevredenheid, daarom over naar TV en internet via glasvezel. Echter alles valt nu tegen: internet is volkomen instabiel, heb er twee versterkers bij die totaal geen functie hebben en het signaal niet versterken. 4G van telefonie is ook een stuk zwakker en TV-kijken moet ik nu via een verouderde Betaversie aap van T-mobile (kennelijk is de odido-tvapp nog niet gereed, het probleem wordt aan mijn LG tv toegewezen). Dit laatste omdat, hoewel wel afgesproken, er geen TV-box met de apparatuur is meegeleverd. Al met al bijzonder veel frustratie en problemen die voorlopig nog niet opgelost lijken...

Vermeulen 16 okt 2023
Reageer
D

Neem geen abonnement bij Odido!

Sinds Odido er is heb ik buiten geen internet meer en daar bovenop hebben ze ook nog eens zomaar mijn simkaart geblokkeerd ! Kan niet meer bellen en sms'en. Vergoeden doen ze niet. En samen naar een oplossing kijken ook niet. Ik ben blij dat ik binnenkort overstap. En ik ben blijkbaar niet de enigste die hiermee te maken heeft.

Daniela 13 okt 2023
H

Heb jammer genoeg nog een mobiel contract (voorheen Tele2) Heb de maand september betaald ook een afschrift van de bank dat het is over geboekt. Na ruim 45 min aan de foon eindelijk iemand aan de lijn, ze zouden me doorverbinden met de incasso. Na 1uur en 22 min. heb ik zelf maar de verbinding verbroken. Gewoonweg schandalig hoe ze met de klanten omgaan. Mogen nog ff proberen , gaan ze me niet helpen zeg ik het contract op , simpelweg omdat ze zich niet aan hun verplichtingen voldoen.

H.Bloemhof 23 okt 2023
K

iphone 15 pro met odido abonnement

Heb de Iphone 15 pro besteld omdat ik mijn abonnement van T-Mobile mocht verlengen. Dit dus gedaan, moet wel 4 tot 6 week wachten op de telefoon maar kijk er flink naar uit! 128 GB en omdat ik ook altijd T-Mobile thuis had (nu Odido thuis) krijg ik allerlei combikortingen. Heb 4GB internet en 120 belminuten gekozen voor 11,50 euro per maand, wat het totaal maandelijks brengt op 56,50 euro (omdat ik ook de iPhone 15 krijg). Heb er zin in want mijn iPhone X begeeft het bijna. Mooie overzichtelijke site trouwens, de overgang van T-Mobile naar Odido is mij goed bevallen.

Kim 10 okt 2023
Reageer
S

Retour + verkeerd voorgelicht Odido Leeuwarden

Wat ging er mis? Wat niet... ik wou mijn abonnement verlengen dus ik zondag 1 oktober naar Leeuwarden. Is mij daar verteld dat de Oppo A98 een net zo'n goede camera heeft als de A54. Ook heb ik een hoesje erbij gekocht Wat ontzettend duur is en zeker niet de beste die er is, terwijl dit wel werd gezegd. Ik zou zo'n pinhoesje van hun krijgen.
Ik kom thuis en de telefoon heeft een slechtere camera dan de Samsung A22 die ik nu heb. Oppo A98 verder wel een prima telefoon! Maar de camera wad zoveel slechter dan werd geschetst.

Dus ik vandaag maandag 2 oktober naar Heerenveen om de oppo terug te brengen en de Samsung S23 te nemen. Dit kon niet in deze winkel want "dan klopte de voorraad niet, dat kan alleen in Leeuwarden". Prima ik later op de dag naar Leeuwarden. Kom ik daar werd mij verteld dat de telefoon alleen retour kan met een retourformulier. En ook de accessoires die ok ongewenst betaald had konden niet worden terug genomen. Ik krijg een email één dezer dagen waarmee ik met de code de telefoon op kan sturen. Dit wil ik niet omdat het risico dat de telefoon niet aankomt er is.

Daarnaast werd nog geprobeerd om nog een abonnementje te nemen en zo een tablet te verkrijgen. De kunst is om zoveel mogelijk abonnementen te verkopen want hier krijgen zij provisie over. Het abonnement voor de tablet was één grote mindfck omdat je de tablet dubbel en dwars betaald maar ze brengen het leuk, dat wel. Je merkt dat de medewerkers goed getraind zijn (op psychologisch gebied) om mensen over te halen.

Ik ben erg ontevreden. Ook ben ik voor niks naar Leeuwarden gereden dus een waardeloze service. De integriteit is ver te zoeken bij Odido.

Heel spijtig dit

S. Das 2 okt 2023
S

***update***

Zoals eerder beschreven heb ik inderdaad keurig een e-mail gehad van Odido hoe de telefoon terug te sturen. Ik moest het zelf verpakken, bijlage uitprinten en kon zo naar een pakketpost. In de mail stond: "als je je verzendbewijs kwijt raakt kunnen we niets voor je doen!". Bij zo'n waarschuwing krijg ik meteen mijn bedenkingen. Ik kom aan bij het pakketpunt en vraag of ik dit zo kan inleveren, die kan noemt een bedrag wat absoluut géén Track&Tracé, dus niet verzekerde, zending kan zijn. Ik vraag of dit de standaard verzending is. Ja, dit was de standaard verzending. Als je standaard zending kwijt raakt en je hebt je verzendbewijs nog kan noch Odido noch jijzelf er wat aan doen! Hoe ontzettend misleidend is het om in de email te schrijven over het niet verliezen van een verzendbewijs ipv eerlijk te informeren over een aangetekende zending waarin je telefoon wel verzekerd is. Uiteraard was ik hier op bedacht dus ik heb het aangetekend verstuurd.

Mijn contract is geannuleerd, hier ben ik blij mee echter ben ik terug gebeld en zou ik het geld voor het hoesje + bescherming (€52,79 1-10-2023 15:50, Odido/Tmobile Leeuwarden) ook terug krijgen. Dit is tot op heden niet gebeurd. Nu vraagt u mij te reageren via social media; ik heb beide niet. Met bovenstaande gegevens kunnen uw collega's mijn betaling en dus ook mijn rekening en contactgegevens makkelijk traceren. Anders hoor ik graag via welke weg ik wel contact op kan nemen.

Daar komt bij dat ik ook nog eens foutief geïnformeerd wordt keer op keer. De dame aan de telefoon was heel aardig maar ook zijn houdt haar woord niet dat het bedrag zou worden terug gestort. Er kan zelfs geen compensatie in de vorm van een tegoedbon vanaf.

S. Das 22 okt 2023
B

Een Afschuwelijke Ervaring met Odido

Waar moet ik beginnen? Als ik nul sterren kon geven, zou ik dat doen. Mijn recente ervaring met Odido was een absolute nachtmerrie. Het begon met mijn iPhone 15 Pro Pre-Order, die zonder enige waarschuwing door een technische fout van hun kant werd geannuleerd, slechts twee dagen na mijn bestelling. Dat was nog maar het begin van mijn ellende.

Toen ik mijn abonnement verlengde, beloofden ze me een redelijke prijs van 26 EUR per maand, na bestaande klantenkorting en extra klantvoordeel. Maar wat verscheen op mijn factuur? Een verbijsterende 39.50 EUR. Dat is ruim 13.50 EUR meer dan wat was afgesproken en waarvoor ik getekend had.

Maar het werd alleen maar erger. Ik heb bijna zes uur van mijn leven verspild aan de telefoon, waarbij ik van de ene afdeling naar de andere werd gestuurd. Meerdere keren werd ik zonder enige reden opgehangen. Een klantenservicemedewerker maakte een fout waardoor mijn abonnementskosten opeens 70 EUR waren, wat compleet belachelijk is. Beloftes om terug te bellen werden keer op keer verbroken, zonder enige verklaring.

Uiteindelijk, na talloze discussies heb ik mijn contract weten te ontbinden. Ik ben overgestapt naar KPN, waar ik nu 25 EUR per maand betaal voor dezelfde voorwaarden met een service die wel eerlijk en betrouwbaar lijkt te zijn.

Deze provider heeft niet alleen mijn tijd verspild, maar heeft me ook enorme stress bezorgd. Hun onbetrouwbaarheid en gebrek aan klantenservice zijn ronduit schandalig. Doe jezelf een plezier en zoek ergens anders voor je telecommunicatiebehoeften. Je verdient beter dan deze nachtmerrie van een provider.

Bumper 29 sep 2023
Reageer
B

Overstap was moeizaam maar nu werkt alles top

Gingen veel dingen mis bij de overstap van T-Mobile naar Odido, had zelfs een dag geen bereik. Nu werkt alles naar behoren en kan ik niet anders dan tevreden zijn over Odido. Het netwerk (zendmasten) wat ze gebruiken is al jarenlang goed en T-Mobile is altijd goedkoper geweest dan KPN en Vodafone! Las ik ook in een andere review, wat 100% klopt.

Bas 28 sep 2023
Reageer
T

Annuleren van contracten bij overname

Odibo annuleert de lopende contracten van concurrenten die het overneemt.
Vervolgens bieden ze een duurder abonnement aan waarnaar je het lopende abonnement kan overzetten. Conclusie, +100eu per jaar duurder.
Schandalig..... en ook nog contractbreuk....

Bij contact geven ze aan niks te kunnen betekenen.

Eén ster is er één teveel.

Tom 27 sep 2023
C

Bij nabestaandenservice zijn ze ook allesbehalve meedenkend. Ik probeer nu al 3 weken 1 simpel antwoord te krijgen van de Nabestaandenservice van (voorheen) Tele2. De vragen waren simpel: kan en mag ik het contract overnemen en hoe hoog is de maandtermijn en hoeveel maanden resteren er nog in het contract zodat ik de afkoopsom weet. Na talloze e-mails met veel sorry's en 'moeilijke tijden' maar nog steeds geen concreet antwoord. Echt he, hoe moeilijk kan het zijn! Ik kan het contract ook laten voor wat het is en dan bent u gewoon uw geld kwijt.

Chi 27 sep 2023
m

waardeloos

Update 26/9:
Nogsteeds geen glasvezel. Als het goed is komt eindelijk een monteur 28/9. Wel een factuur sturen!! Oplichters! Als je ze erover belt zeggen ze dat het allemaal functioneert. En dat we gewoon moeten betalen! Wel knap als de monteur nog moet langskomen!

Vanaf juni al bezig met het aansluiten van Glasvezel. Hoe moeilijk kan het zijn. tmobile/odido wijst alleen maar naar anderen. Zelf doen ze niks verkeerd. Ik kan geen afspraak inplannen met een monteur want ze maken geen werkorder aan. Nu wacht ik al 2 weken op een afspraak, ik hang dagelijks 2/3/4x aan de telefoon met odido en gidion en odf. Maar niemand doet wat. Waaaaardeloos!!

moniek pouls 27 sep 2023
Reageer
P

Niet bereikbaar

Niet bereikbaar alleen als je een nieuw abonnement afsluit
Een groot drama voorlopig zijn ze niet bereikbaar zegt de verkoper die nieuwe abonnementen afsluit kan nog wel 2 maanden duren
Ze kunnen je helemaal niet bijstaan al heb je een hoge factuur.terwijl je toch graag wilt waar het vandaan komt.
Tevens geen overzicht meer van internet gebruik

Peter Geurts 22 sep 2023
D

Bij mij waren ze wel bereikbaar maar slecht verstaanbare vrouw van Odido aan de lijn gehad die beweerd dat wij een contract hebben ondertekend, dat Odido van onze 4 contracten van Tele 2 zo maar elke maand een ander HOGER bedrag af mag schrijven van elk abonnement. Dit zijn bij alle 4 de contracten, verschillende bedragen.

Wij hebben bij Tele 2; 4 contracten afgesloten in de hoop dat ze het nooit over zouden doen naar een andere maatschappij.
4 contracten voor 25,- per maand voor alles onbeperkt.
Nooit problemen gehad met Tele 2.
Odido maakt zijn eigen regels en fraudeert met contracten!
Nu gaat het mij ik het principe en laat ik het hier niet bij zitten. Wij zitten er verdorie 2 jaar aan vast!!!!!
Ongehoord!!!

Odido zal en moet het terug draaien naar 25,- per maand.
Ga er alles aan doen, als ze dit niet doen!!

Diana 27 sep 2023
T

Odido of Tmobile maakt niet uit blijft echt slecht

Altijd Tmobile gehad verhuisd en op mijn nieuwe adres was ook Tmobile mogelijk werd mij verteld door hun. Eenmaal aangekomen in het nieuwe huis tv en internet pakket ontvangen en je raad het nooit het werkt niet(zeer kort omschreven). Meerdere keren gebeld altijd tientallen minuten in de wacht en van de een naar de andere worden doorverbonden voor vervolgens een lange piep toon te horen. Gdv alweer opgehangen:(
Toen werd het opeens odido en kreeg ik iemand eraan die mij vertelde dat de monteur me binnen 3 werkdagen zou bellen. Bijna 8 dagen verder nog niks gehoord. Abonnement meteen opgezegd en naar ziggo overgestapt. Hier werd ik super geholpen binnen 2 dagen pakketje ontvangen. S'avonds om 22:30 terug komen van werk het pakketje van de buurvrouw gekregen en om 23 uur zat ik op de bank tv te kijken.

Conclusie als je kan kiezen tussen Odido en een video speler met films uit de jaren 80 kies voor de video speler. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Tim 16 sep 2023
O

Sinds 3 september zeer slechte internet verbinding thuis. Dit zal vast toeval zijn met het feit dat in de zelfde periode t-mobile is verandert in odido? Meerdere malen contact gehad met klantenservice iedere keer word je minimaal 30 min. In de wacht gezet daarna word ik continue doorverbonden van odido thuis naar odido mobiel afdeling, omdat ik mobiel internet voor thuis heb. Echt verschrikkelijk, na 3 weken nog geen oplossing. Ondertussen al extra kosten gemaakt omdat ik over mijn datalimiet zit op mijn telefoon. Echt geen goed woord voor dit bedrijf!!!! Ten zeerste af te raden

Oscar 18 sep 2023
p

Je kan uren aan de telefoon zitten je blijf de dame horen zeggen het is druk dat u niet van ons gewend ben maar een verbinding komt er niet ze geven op de mail ook geen antwoord je ben gewoon vuil voor hen en tevens is er onverwacht de prijs verhoogd

piet 18 sep 2023
J

Odido goedkoper dan Ziggo en KPN

Ben persoonlijk blij met Odido. Zal ook uitleggen waarom dit is. Ik zit al jaren bij kleinere telecomnetwerken als Ben, Simyo, Tele2 en de laatste tijd bij T-Mobile. Reden: het is simpelweg goedkoper als een Vodafone of KPN, simpel zat. Nu Tele2 en T-Mobile gezamenlijk doorgaan als Odido en ze ook internet en tv aanbieden tegen gunstige prijzen, ga ik alles overzetten naar hen. Zeker nu ze ook Viaplay en ESPN gratis geven voor een bepaalde tijd. Daarnaast neem ik de vele combikortingen graag mee. 😎

Vandaag de overstap ingepland op de website dus nu is het afwachten. En ja voor de mensen die gelijk gaan zeuren omdat de klantenservice wat traag reageert of dat de medewerker je niet goed helpt -> alle begin is moeilijk. Het enige mijn inziens wat je ze kwalijk kan nemen is het feit dat de huidige klanten van T-Mobile niet op de hoogte gesteld werden van de naamswijziging. Ik ga in ieder geval wel mee in de Odido trein, goedkoper als een bundel van Vodafone/Ziggo en KPN!

Ps. wel gekke naam. Hoe kom je erop? 😋 Enige leuke aan de naam is dat de naam in spiegelbeeld hetzelfde is. Hoorde ook al mensen roepen Odildo dus ja, dat krijg je. Zolang de prijzen echter beter zijn als de anderen, ga ik daar niet moeilijk over doen. 😇

Jansen 15 sep 2023
B

Elk begin is moeilijk? Dit is gewoon T-Mobile met een andere naam. Is dus helemaal geen beginnende provider. En goedkoop is duurkoop!

B Vosmeer 29 okt 2023
J

Bij iedere fusie (T-Mobile + Tele 2) of hoe je het ook maar ziet... Er komt altijd gedonder met dingen die niet werken. Voor ons is het alleen een naamswijziging ja maar intern zal het wel flink aanhalen geweest zijn, anders ontstonden er ook niet plots allerlei problemen. :-)

Jansen 29 okt 2023
S

1 ster is er 1 teveel!

1 ster ⭐️ is zelfs nog 1 teveel! Wat een vreselijk slecht bedrijf! Ik zat in het buitenland en was door mijn GB bundel heen. Bij T-mobile kon je in de app die gewoon beschikbaar bleef een bundel bijkopen. Odido (wie verzint die naam???) heeft gewoon een app die niet werkt, een klantenservice die niet bereikbaar is. 2 dagen lang heb ik aangehoord ‘het is erg druk in de Odido app, waardoor niet alles goed functioneert, probeert u het later nog een keer?’ Gelukkig had ik mijn werk telefoon bij me en heb ik via het hoofdkantoor een nummer gebeld en ben ik uiteindelijk doorverbonden. Nu nog personeel vinden die je vertellen hoe het werkt. Ik kreeg een zweverige dame aan de telefoon die me vertelde dat ze mijn bundel kon activeren voor 1 cent per MB! Gek geworden of zo??? Ik heb dat maar gedaan om de app weer te laten werken en toen bleek dat ik bundels bij kon kopen. Gewoon 0 kennis van zaken.
Ik vraag me af of dit zomaar kan. Ben net (4 maanden geleden) overgestapt van KPN naar T-Mobile en NIEt naar een bedrijf met de naam van een Kinder animatie team…ooooohhhhh Didooooooooo ik ben nu al klaar met jullie!!!!

Sonja Koolen 14 sep 2023
R

Ik heb al 3 weken geen internetverbinding. Blijf bellen met Odido. Als je er een keer doorheen komt dan krijg je een reactie waar je absoluut niets aan hebt. De afspraakbevestigingen via de mail werken niet en komen bijna altijd dubbel. De afgesproken responstijden worden niet aangehouden. En het probleem dus niet opgelost. Je kunt niets omdat de communicatie waardeloos is. Ik zou absoluut twee keer nadenken voordat je hier een contract afsluit. Er zoals je ook al zei: 1 ster is teveel!

Rene Wassink 15 sep 2023
H

Review van Henk over Odido

Ben wel redelijk tevreden over Tele2, toen T-Mobile en nu Odido. Laten we hopen dat het hier wel bij blijft want ben er nu ook wel flauw van qua naamswijzigingen. Al snap ik de 'duidelijke naam' wel want ze verkopen naast mobiele telefoons en mobiele abonnementen nu ook internet en tv voor thuis. De naam T-Mobile dekt de lading niet (dat zou alleen mobiele telefoons zijn). De eerste dag wat problemen gekend maar alles werkt nu weer goed. Ga binnenkort eens kijken of ik ook gebruik ga maken van internet en tv van Odido, is wel een stuk goedkoper dan Ziggo wat ik nu heb. Groetjes Henk

Henk 13 sep 2023
P

Pff schrik hier van al 40 jaar bij ziggo ( voorheen casema.Maar overstap naar ODildo. En gedaan omdat Delta glasvezel heeft gelegd Internet bij odildo.En TV tijdelijk nog bij ziggo.En ziggo abo internet en tv 65 € En nu 8 maanden voor 25€ .En verkoper had gelijk niet te vreden kijk je gewoon wat ziggo te bieden heeft want alleen nieuwe klanten voordeel. En zeg je ben van plan op te zeggen .kan op eens alles.Maar voorlopig is min kabel nog niet aangesloten. Dus wacht het af.Want hun zeggen ziggo op als het allemaal in orde is Dus zit niet zonder TV of internet.

Pedder 26 sep 2023
S

Valse beloftes en informatie onverwachte hogekost

Ik nam contact op met tele2 (odido) ivm dat mijn telefoon gerepareerd moest worden ik had de vraag of dit in de garantie viel en niet dat ik voor onverwachte kosten zou staan later na wat speurwerk van de telefoniste (margrita) liet mevrouw weten dat het binnen de garantie viel en ik dus geen onverwachte kosten zou hebben ik heb op dat advies dus mijn telefoon laten ophalen voor reparatie maar ik krijg anderhalve week later helaas een email met daarin een offerte en daaruit blijkt dat het niet in de garantie vakt en ik dus wel moet betalen en anders krijg ik mijn telefoon niet terug dus ik heb gelijk weer gebeld en helaas moet ik als og betalen ookal geven ze aan dat de fout bij hun ligt maar er zit dus niks anders op dan alsnog onverwachte kosten te betalen
Ik zet hierdoor ook zeker 2 abonnementen stop en ga naar iemand anders ik vind dit heeeel slordig en het kost mij nu onverwachts een hoop geld

Stefano 13 sep 2023
Y

Door een storing bij kpn heb ik geen wifi. Nu heb ik onbeperkt mb’s dus kan ik werken op de hotspot. Na 10gb dagelijks moet ik dit wel opwaarderen per 1gb. Dit is prima maar ik ben login kwijt.
De app WERKT NIET en de website waar je je email in kan vermelden WERKT NIET.

Dus ik bel ze even. Nou even?!
20 min in de wachtrij, doorverbonden weer 10 min in de wachtrij. Ze heeft niks opgelost mn account VERWIJDERD!? In de wacht gezet en OPGEHANGEN!? Dit is toch te absurd ik ben nog nooit zo slecht benandeld door een bedrijf. En eindstand heb ik nog steeds geen extra mb’s.

Yannick 14 sep 2023
S

Ik had precies het zelfde ik bel voor een probleem eerst word ik opgehangen dat accepteerde ik biet dus belde nog een keer toen verbond ze me door en stond ik dik 20 min in de wacht kreeg ik uiteindelijk een shagerijn die mij niet wou helpen uiteindelijk niks verder gekomen en wacht nog steeds op een telefoontje terug die beloofd is

Stefano 15 sep 2023
K

Zeer slecht bedrijf

Sinds augustus 2023 is mijn maandbedrag ineens verhoogd, zonder toestemming uiteraard. Ze hebben mij niet op de hoogte gebracht. 25 minuten aan de telefoon gehangen voordat er eindelijk opgenomen werd. Krijg ik een mevrouw aan de telefoon die er niks vanaf weet. Hetzelfde is bij mijn vriend gebeurd, die stond ook in de wachtrij met bellen. Werd er bij hem opgenomen, hoor je iemand op een toetsenbord tikken en een collega op de achtergrond bellen. Er werd voor 5 minuten lang niet gereageerd en hij word zo opgehangen. ZEER SLECHTE KLANTENSERVICE! Ook sinds dat ze overgestapt zijn van Tele2 naar Odido slecht bereik, langzaam internet. Als mijn contract is afgelopen ga ik hier weg. Wat een slechte zaak. Ik ben erg ontevreden en raad iedereen af om naar Odido te gaan.

Katja 13 sep 2023
Y

Dat trage Internet klopt helemaal! Ze hebben het Tele2 unlimited abonnement ( bij Tele2 €25,= voor 150mb/sec) nu omgezet naar Unlimited start van ODIDO (10mb/sec. en €28,24) Nogal een verschil, hè?
Wil je die van 300 mb/sec. dan moet je het duurdere abonnement hebben bij ODIDO. 32,50 of zo iets...
OZO!

Yv 26 sep 2023
B

Met Tele2 nooit problemen gehad.
Sinds Tele2 is overgegaan naar Odido, opeens een zeer traag internet plus een plotselinge prijsverhoging van 10%! Kennelijk kan dit dus zomaar met een contractueel afgesproken prijs?
Ook de app werkt niet en blijft blanco...dus extra MB ophalen is onmogelijk.
Schandalig.

B. Vermeer 28 sep 2023
A

Dramatisch

Dramatisch, eerst tmobile nu odildo.

Bij het verhuizen netjes de verhuizing doorgegeven heeft de medewerker van de klantenservice de verhuizing niet verwerkt. In april 1 maand zonder internet in TV thuis want de monteur kon zogenaamd niet eerder komen. Leuk met thuiswerken.

Installeren ging ook verkeerd, monteur moest 3 keer komen. Er zijn ons nieuwe kastjes beloofd. Nu bijna een half jaar verder en nog steeds geen nieuwe kastjes. Storing na storing, slecht bereik, verschrikkelijke klantenservice die zegt dat ze 1 maand niet gaan afschrijven omdat ze geen internet hebben kunnen leveren. 2 maanden later voegde ze dit bedrag gewoon toe aan hun maandrekening. Meerdere keren over gebeld, wij moesten zogenaamd opeens een verhuisbewijs mailen. Ook gedaan, nooit meer iets van gehoord. Wij stappen over zodra het jaar er op zit.

Doe never nooit zaken met dit 'bedrijf'

Aimile 12 sep 2023
Reageer
B

Onnauwkeurigheid en gebrek klantenservice

Mijn ervaring met Odido is op zijn zachtst gezegd teleurstellend. Afgelopen zaterdag besloot ik mijn vier T-Mobile abonnementen om te zetten naar Odido Samen Unlimited (Unlimited Plus) met de belofte van nummerbehoud. Wat volgde was een reeks fouten vanuit Odido.

Tot mijn verbazing ontving ik vandaag twee simkaarten met compleet andere nummers. Bij navraag bleek dat er twee extra nummers aan mijn account waren toegevoegd. Een poging tot contact met de klantenservice resulteerde in het inmiddels bekende bandje dat waarschuwt voor langere wachttijden - ironisch genoeg een standaardervaring in mijn korte tijd bij Odido.

Toen ik eindelijk in gesprek kwam met een medewerkster, erkende ze de fout. Echter, na 40 minuten in een poging tot oplossing, kwam ik erachter dat mijn abonnementen nu zijn omgezet naar vier andere, individuele abonnementen (duurder), dan gevraagd, met een looptijd van twee jaar, in tegenstelling tot het ene jaar dat ik had aangevraagd.

Om het nog erger te maken, na anderhalf uur in de wacht te hebben gestaan, werd de verbinding zonder waarschuwing verbroken, precies op hun sluitingstijd. Geen oplossing, geen excuus, gewoon einde gesprek.

Dit is Odido: onnauwkeurigheid, inefficiëntie en een totaal gebrek aan klantenservice. Voor iedereen die overweegt naar Odido over te stappen: denk twee keer na.

Bjorn 11 sep 2023
B

Nu een dag na mijn oorspronkelijke klacht over de onaanvaardbare service van Odido. Tot nu toe is er nog geen officiële reactie ontvangen van het bedrijf. Mijn pogingen om de zaak op te lossen hebben alleen maar geleid tot meer frustraties.

Hoewel ik kan waarderen dat elke medewerker die ik aan de lijn heb gehad vriendelijk en beleefd was, is de incompetentie van het bedrijf ronduit schokkend.

Zojuist nogmaals gebeld naar de klantenservice van Odido. Na een bijna 50 minuten durende wachttijd kreeg ik eindelijk een medewerker aan de lijn. Laat me dit duidelijk stellen: Ik moet als klant niet het bedrijf hoeven uit te leggen wat voor abonnementen zij aanbieden. Het feit dat een medewerker online moest zoeken naar hun eigen diensten is een toonbeeld van een ernstig gebrek aan training en professionaliteit.

Na alles tweemaal te hebben uitgelegd, beloofde de medewerker het probleem met een collega te bespreken en mij terug te bellen. Echter, toen hij terugbelde, was het op een ander nummer dan we hadden afgesproken. Dit resulteerde in nog eens 20 minuten wachten nadat ik zelf terugbelde.

De volgende medewerker die ik sprak leek eveneens onzeker, en hoewel hij beloofde de volgende dag terug te bellen met een oplossing, ben ik hier niet gerust op.

Met inmiddels bijna 3 uur aan de telefoon zonder een concrete oplossing te hebben, is mijn frustratie met Odido alleen maar toegenomen. Het lijkt erop dat het bedrijf niet alleen administratieve problemen heeft, maar ook een ernstig gebrek aan opleiding en communicatie binnen hun klantenserviceafdeling. Wat een teleurstellende ervaring met een bedrijf dat ik hoopte te vertrouwen.

Hoewel het personeel duidelijk zijn best doet binnen de beperkte middelen die hen worden geboden, heeft Odido gefaald in het leveren van basis klantenservice. Het niet kunnen leveren van een simpel abonnement en het laten wachten van klanten voor bijna 3 uur zonder oplossing, is een duidelijke indicatie van diepgaande operationele problemen.

Odido, het probleem ligt niet bij uw eerstelijnsmedewerkers. U moet dringend kijken naar uw interne processen, trainingen en systemen. Uw klanten, maar ook uw personeel, verdienen beter dan deze circusvoorstelling van administratieve chaos. Wat ooit een simpele overgang naar een nieuw abonnement had moeten zijn, is veranderd in een nachtmerrieachtige klantenervaring. U heeft veel werk voor de boeg.

Bjorn 12 sep 2023
I

Al even nutteloos als Tele-2

Odido was plotseling een feit. Bestaande klanten ontvingen geen aankondiging van deze wijziging. Laat m.i. zien hoe het bedrijf zijn klanten ziet.
Overzetten van Tele 2 naar Odido app is niet geautomatiseerd. Werkt niet met dezelfde login. Eerdere ervaringen met Tele 2 en resetten wachtwoord hebben geen vertrouwen gegeven. Gezien alle ervaringen tot nu toe, wacht ik maar met het installeren van die app. Wat een ellende.
Klantenservice die geen idee heeft.

I. 11 sep 2023
Reageer
L

Ze hadden het onderschat

Was wel even een gedoe volgens mij en heb ook het idee dat T-Mobile de naamswijziging heeft onderschat. Veel dingen werkte even niet meer en het feit dat je geen contact kreeg met de klantenservice, zegt genoeg. Nu werkt alles wel weer goed gelukkig dus neem aan dat ze dag en nacht alles gingen updaten. Ben wel blij met de naamswijziging.

Larrs 9 sep 2023
F

Hoe kom je erop, "Odido" de naam van Polski sklep zijnde een in NL gevestigde supermarkt. Verder geen bericht ontvangen van noch T-mobile (mijn aloude provider), noch van Odido. Hun Odido shop is gesloten en onbekend is het openingstijdstip. Chatten lukt nu ook niet, ik voel me erg slecht behandeld als klant. Jammer genoeg ben ik geen uitzondering gezien het grote aantal negatieve reviews.

Frits Werner 11 sep 2023
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van mei 2024.

Over Odido

Odido is de verzamelnaam van T-Mobile en Tele2, deze bedrijven zijn gaan samenwerken in 2023. Dit telecombedrijf biedt haar klanten niet alleen een uitstekend netwerk, maar ook verschillende extra's aan die het abonnement nog aantrekkelijker maken. Zo kunnen klanten bijvoorbeeld onbeperkt bellen en sms'en bij sommige abonnementen en hebben ze de mogelijkheid om onbeperkt muziek te streamen zonder dat dit van hun data afgaat. Daarnaast biedt Odido ook de mogelijkheid om een tweede simkaart aan te vragen, bijvoorbeeld voor een tablet of laptop, zodat klanten altijd en overal verbonden kunnen blijven. Het bedrijf maakt onder andere gebruik van duurzame energie en heeft verschillende initiatieven opgezet om het milieu te beschermen. Odido is een goede keuze voor mensen die op zoek zijn naar een betrouwbare provider met extra voordelen en aandacht voor duurzaamheid.