Telecom

Simyo

13 reviews
70% positief
15% neutraal
15% negatief

Simyo is een telecomprovider die Sim Only, abonnementen met telefoon en prepaid aanbiedt aan haar klanten. Dit bedrijf maakt gebruik van het KPN netwerk waardoor je een betrouwbaar en goed signaal kan verwachten op je mobiele telefoon. Met relatief goedkope prijzen, die maandelijks aanpasbaar zijn, is Simyo zeker een goede keuze. Overstappen gaat heel snel en binnen 2 werkdagen hebben klanten hun nieuwe simkaart al in huis.

Budget Mobiel is van alle telecomproviders de beste keuze.

Bezoek Budget Mobiel


Reviews (13)

  • Jorrit

    Tijdelijke aanbieding Simyo

    Ik heb geprofiteerd van de tijdelijke aanbieding van Simyo. Zo krijg ik korting op mijn bundel en Simyo is al niet duur, dus het scheelt best wat. Overstappen ging heel simpel, want Simyo regelt eigenlijk alles voor je. Het is ook mogelijk om elke maand je bundels aan te passen en die flexibiliteit zocht ik wel in een telecomprovider. Soms gebruik je meer en soms gebruik je minder. Daarom ben ik heel blij met Simyo.

    Jorrit 30 apr 2022

  • Jarno

    Jaren klant bij Simyo

    Ik ben inmiddels alweer jaren klant bij Simyo en nog steeds tevreden. Simyo heeft hele goede sim only abonnementen. Erg scherp geprijsd en je krijgt doorgaans veel data bij je abonnement. Het fijne aan Simyo sim only is dat al je bundels maandelijks gratis aanpasbaar zijn. Je kunt bijvoorbeeld de ene maand dus wat meer data afnemen en de andere maand minder. Dat maakt Simyo erg flexibel en dat is erg fijn. Je betaald dus nooit teveel als je je bundels een beetje goed aanpast. Simyo staat niet voor niets erg goed aangeschreven bij de Consumentenbond. Dat verwacht je misschien niet, omdat Simyo niet de bekendheid heeft zoals een KPN en Vodafone, maar het is echt wel goed. Bij Simyo zit je gewoon goed.

    Jarno 25 jan 2022

  • marije

    simyo signaal via kpn heel goed

    klanten krijgen signaal via KPN dus je hebt overal wel een goed bereik en snel internet. ik gebruik het nu 2 maanden en betaal letterlijk € 9,00 per maand voor 1GB aan internet en 200 belminuten. dat is voor mij meer dan genoeg want vaak heb ik wel wifi thuis of op school. had het geluk dat de aansluitkosten gratis waren want ze hebben een winterdeal stond op de website. heb wel een 1 jaar abonnement genomen hiervoor, anders moet ik eenmalig iets betalen maar had hiervoor kpn (veel duurder) dus wist dat het wel goed was. nu erg blij met mijn abonnement.

    marije 17 dec 2021

  • Mart

    Simyo is maandelijks opzegbaar

    Het fijnste aan Simyo vind ik dat het maandelijks opzegbaar is. Ik wil niet aan een lang contract van 1 of 2 jaar vast zitten. Een flexibel en maandelijks opzegbaar sim only abonnement is waar ik naar op zoek was en dit heb ik gevonden bij Simyo.

    Met een looptijd van 1 maand heb ik geen zorgen of ik mijn abonnement nog wel kan betalen. Simyo is ook best goedkoop want ik betaal slechts 11 euro per maand. Daarvoor krijg ik 1 GB en 200 minuten / sms per maand. Voor mij is dit voldoende. Ik gebruik alleen Whatsapp en soms bel ik iemand. Met de app kan je je bundel ook eenvoudig aanpassen. Geen zorgen dus en dat is precies wat ik van een sim only aanbieder verwacht.

    Mart 20 nov 2021

  • Mariska

    Goedkope Sim Only van Simyo

    Ik heb een Sim Only van Simyo met 10 GB data. Hier betaal ik maandelijks 14 euro voor. Dit vind ik een prima prijs voor 10 GB data. Ik heb veel verschillende providers vergeleken en kwam steeds bij Simyo uit. Nu ik het een paar maanden heb, ben ik blij dat ik voor Simyo heb gekozen. 10 GB is ook echt 10 GB en internet is lekker snel en ik heb overal bereik. Dit komt omdat ze van het KPN netwerk gebruik maken. Verder heb ik 200 minuten en sms, maar hier maak ik maar weinig gebruik van. Tegenwoordig hoef je eigenlijk alleen data te hebben. Alle bundels kun je gratis aanpassen, wanneer je maar wilt. Als je een keer meer of minder data wilt, kun je dat eenvoudig regelen. Ze zijn dus heel flexibel bij Simyo en dat kan ik wel waarderen. Je zit dus niet aan een rigide contract vast in dat opzicht. Ik ben heel tevreden met Simyo, terwijl ik van te voren wel zo mijn twijfels had, maar deze waren niet terecht.

    Mariska 1 okt 2021

  • Cindy

    Onverwachts en onterecht hoge facturen

    In mei 2021 kreeg ik voor de afgelopen 3 maanden onverwachts hele hoge facturen van Simyo voor internetten buiten de bundel. Resp. 137, 160 en 165 euro!!

    Een groot deel van deze kosten zijn gemaakt op tijdstippen dat mijn zoon van 11 jaar zijn telefoon niet kon gebruiken (tijdens schooltijd en tussen 20 uur 's avonds en 8 uur 's ochtends is zijn telefoon geblokkeerd via Family Link). Hij had bovendien vanaf de start van dit abonnement zijn mobiele gegevens uitgezet. Ook heeft hij mobiele hotspot uit staan, dus iemand anders had geen gebruik kunnen maken van zijn mobiele gegevens. En 'updates via wifi' stond aan. We hebben thuis prima wifi!

    De facturen brengen vooral kosten in rekening op momenten dat de telefoon niet werd gebruikt. En zelfs binnen de tijden van telefoongebruik blijkt dat op momenten dat onze zoon gewoon thuis was en via 'mobiele gegevens uit' en 'wifi aan' geen kosten zou hebben via Simyo.

    Het maakt de facturen onterecht. Los daarvan ga ik overstappen naar een internetprovider waarbij je krijgt wat je bestelt (in dit geval was dat bellen + 1000 mb voor 9 euro) en dat je kunt instellen dat je kind daar niet overheen kan gaan, zodat je met een gerust hart kunt vertrouwen op de facturen die je gaat krijgen. Dat is bij Simyo niet mogelijk.

    Cindy 29 mei 2021

  • Luka

    Tevreden maar voicemail instellen kost geld

    Ik ben overgestapt van kpn naar simyo omdat het goedkoper is. Goedkoop is niet altijd beter dus ik heb veel reviews gelezen om er zeker van te zijn dat ik een goede keuze maakte. Uiteindelijk toch prepaid van simyo genomen omdat ik niet zoveel bel dus ik hoef geen abonnement. Ik had alles de volgende dag in huis. Het enige nadeel wat ik heb ondervonden is dat ik € 0,10 per minuut moest betalen voor het instellen van mijn voicemail. Waarom kan dit niet gewoon gratis? Het is niet heel duur maar als prepaid gebruiker tikt het wel aan. Het is een intern nummer dus ik snap niet dat ze hier überhaupt geld voor moeten rekenen. Verder geen klachten. Alles werkt uitstekend en ik ben blij dat ik overgestapt ben naar simyo. Ik kan het iedereen aanraden.

    Luka 29 apr 2021

  • Leon

    December deal overstap Simyo.nl

    Hallo slimme mensen,

    Ik ben 2 weken geleden overgestapt naar Simyo.nl. Ze hebben een December deal waarbij je geen aansluitkosten van € 14,99 betaald! En je krijgt € 2,00 per maand korting op een 15GB abonnement. Deze heb ik niet gekozen want heb niet zoveel GB nodig maar toch handig om te weten.
    Als je KPN of Telfort hebt aangesloten thuis krijg je dubbele internet GB data, dit is dan ook de reden waarom ik ben overgestapt van Vodafone naar Simyo!

    Voor € 12,00 per maand heb ik 6GB aan internetdata + 400 smsjes en belminuten. Prima prijs dacht ik. Kan nog goedkoper en ook wat duurder, afhankelijk van de aantallen belminuten, smsjes en internetdata je wilt.

    Tot op heden bevalt de overstap me prima! Als je nog een telecomprovider zoekt en je hebt KPN thuis, even de Simyo prijzen vergelijken want ik denk dat het de goedkoopste van het stel is.

    Leon 17 dec 2020

  • Sander

    Simyo klacht

    Toen ik mijn abonnement liet oversluiten naar een Simyo abonnement heb ik continu het gevoel gehad dat er iets niet goed ging en dit gevoel bleek ook waar te zijn. Eenmaal klaar met dit alles bleek de helft niet te werken zoals dit zou moeten. Dus gelijk een mail gestuurd met de hoop dat dit opgelost zou kunnen worden en het liefst vrij snel natuurlijk. Als iets vervelend is, is het wanneer dit soort apparaten niet werken zoals het hoort. Na mijn mail heeft het vervolgens drie hele dagen geduurd voordat ik een keer antwoord had en al die tijd werkte het dus niet. Ook na de mail heeft het nog een halve dag geduurd voordat alles was opgelost. Dit vind ik allemaal veel te lang duren, dat kan niet. Als iemand iets heeft wat niet werkt, dan vind ik dat dit binnen 24 uur moet worden opgelost. Dat mag je best verwachten van zo’n bedrijf.

    Sander 21 nov 2020

  • Paula

    Simyo duurder

    Ik ben naar Simyo overgestapt omdat ik dacht dat dit goedkoper zou zijn dan een andere provider, maar het blijkt nu juist duurder te zijn en niet goedkoper. Slechte keus dus van mij, hoe dat dan kan snap ik alleen ook niet. Overal werd Simyo juist aangeprezen dat deze goedkoper zou zijn dan je huidige abonnement en op dat moment was dat ook zo alleen Simyo is echt niet de goedkoopste. Las dat Budget Mobiel en Lebara minimaal dezelfde prijzen hanteren waarbij je bij Budget Mobiel zelfs meer voor je geld krijgt?

    Paula 31 okt 2020

  • Justen

    Simyo abonnement

    Ik heb nu sinds kort een telefoon abonnement bij Simyo en ik betaal maar €16,- per maand! Ik wist niet eens dat dat nog kon in deze tijd. Ik kon van een abonnement van bijna €40,- per maand dus het scheelt me gewoon ruim de helft van het geld. En dat terwijl alles gewoon op dezelfde manier werkt als bij het dure abonnement dus ik wou dat ik dit eerder had geweten. Maar helaas is dat dus niet zo, alsnog ben ik wel super blij dat ik nu zo goedkoop uit ben.

    Justen 22 okt 2020

  • Ronnie

    Simyo korting als je KPN internet tv hebt

    Wanneer je thuis internet, tv en eventueel bellen van KPN hebt aangesloten kan het wel uit om je sim-only abonnement bij Simyo af te sluiten. Je krijgt namelijk dubbele data waardoor je een goedkoper pakket kan kiezen en je dus hetzelfde aan internetdata en belminuten krijgt! Ik heb het goedkoopste pakket genomen, dat houdt in:

    2GB aan 4G internetdata (zonder KPN 1GB)
    400 belminuten en smsjes (zonder KPN 200)

    Dit kost me in totaal 9 euro per maand!
    Ben ik nou zo slim of betaald iedereen nou teveel bij andere aanbieders? Nogmaals: dit geldt alleen als je KPN internet, tv en bellen thuis hebt. Anders val je duurder uit omdat je dan duurdere opties aan moet klikken.

    Ronnie 16 sep 2020

  • Dr Harm

    Simyo Budget Mobiel vergelijk

    Ik twijfelde even tussen Budget Mobiel (die ik veel op de tv reclame voorbij zag komen) en Simyo, waar ik over het algemeen goede dingen over hoor.

    Bij Budget Mobiel krijg je 7GB internetbundel + onbeperkt bellen en SMSen voor 15 euro per maand. Daarnaast kan je combikorting krijgen als je Budget Energie en/of Budget alles-in-1 hebt.

    Bij Simyo krijg je 6 GB internetdata + onbeperkt bellen en SMSen voor 16 euro per maand. Als je KPN internet thuis hebt ontvang je wel dubbele internetdata.

    Oftewel Budget Mobiel is 1 euro per maand goedkoper, je hebt 1GB aan data meer en je kan nog meer korting genereren. Heb dat liever dan dat ik voor Simyo kies, KPN internet en tv moet nemen (dus Ziggo Sport vaarwel moet zeggen) om dubbele data te krijgen.

    Beide zijn overigens prima prijzen! Als je al KPN internet en tv hebt is wellicht Simyo een betere optie, anders zal ik voor Budget Mobiel gaan!

    Dr Harm 14 sep 2020