R

Besparen met Simyo

Ik ben zojuist overgestapt van Vodafone naar Simyo. De reden waarom ik ben overgestapt heeft met de hoge prijs van Vodafone te maken. Bij Vodafone had ik een Start XL sim only abonnement met 10 GB. Dit koste mij meer dan 20 euro per maand. Dit abonnement had ik afgesloten in een tijd dat ik nog genoeg geld had, maar nu moet ik besparen en dit zijn de eerste dingen waar je naar kijkt. Mijn telefoonabonnement kon in ieder geval een stuk goedkoper.

Toen ik verschillende sim only providers ging vergelijken kwam Simyo als beste uit de bus. Volgens de Consumentenbond scoorde Simyo erg hoog en de prijs is ook zeer voordelig. Ook is het fijn dat Simyo gebruik maakt van het best geteste netwerk, namelijk KPN. Het enige nadeel is dat je geen gebruik mag maken van 5G, maar in de praktijk zal ik dat niet gaan missen. Voor mij is 4G momenteel snel genoeg. Er waren nog wel wat andere kanshebbers, zoals Youfone, Simpel en hollandsnieuwe, maar ik had het beste gevoel bij Simyo. Qua prijs scheelde deze providers niet veel met elkaar. Toch blij dat ik met deze overstap meer dan 50% kan besparen op mijn telefoonabonnement!

Toen ik de beslissing had gemaakt was het moment aangebroken om het abonnement af te sluiten. Dit was extreem eenvoudig. Na het samenstellen van mijn abonnement moest ik mijn telefoonnummer en persoonlijke gegevens invullen. Vervolgens moest ik 1 cent betalen d.m.v. internetbankieren vanwege de automatische incasso. Daarna ontving ik een SMS met een code. Deze code moest ik terugsturen naar het nummer waarvan ik de SMS had ontvangen. Toen werd het nummerbehoud ingang gezet. Dit wordt allemaal geregeld. Mijn nieuwe simkaart zal ik volgende week thuis ontvangen en dan is in principe alles geregeld. Heel eenvoudig! De Simyo app heb ik alvast gedownload, zodat ik gelijk kan inloggen zodra ik mijn wachtwoord heb ontvangen.

Rogier 20 jan 2024
Reageer
J

Simyo is goedkoop

Simyo is gewoon lekker goedkoop. Daarom zit ik ook bij Simyo. Verder doet het wat het doen moet. Best veel gb voor een lage prijs. De Simyo app is ook lekker makkelijk te gebruiken met een handig overzicht. Wat kan ik er nog meer over zeggen. Simyo is gewoon de beste.

Johanna 21 mrt 2024
Reageer
J

Simyo is beter geworden

Simyo heb ik al jaaaren. Heel soms wat minder bereik gehad, weet niet hoe dat komt.. Nog geen reden gehad om over te stappen. Soms heb je wel leuke aanbiedingen, maar ik weet niet wat wijsheid is. Ik blijf gewoon lekker bij Simyo. Moet wel zeggen dat het bereik de afgelopen jaren wel een stuk beter is geworden.. Vroeger had ik thuis slecht tot geen bereik, maar nu wel 3 streepjes. Sinds ik een 5g telefoon heb is het ook wel beter geworden, weet niet of dat er nog wat mee te maken heeft. Simyo is nu gewoon helemaal goed, dus ik zal zeggen: iedereen naar Simyooo!!

Jess 14 mrt 2024
Reageer
P

Waarom heeft Simyo geen dataplafond?

Zolang je niet over je bundel gaat bij Simyo, dan is het echt een top provider. Snap niet waarom ze niet gewoon een plafond optie hebben, dat je dus niet onnodig kosten hoeft te maken als je even niet oplet. Denk dat ze hierop willen verdienen, anders hadden ze het er wel in gemaakt. Klant is koning zal je zeggen. Maar nogmaals: als je de smsjes in de gaten houdt als je bijna buiten je bundel komt, dan is er niets aan de hand en heb je voor een klein prijsje een super goede verbinding. Daarom ook een 5-sterren rating gegeven bij deze.

Poppin 14 feb 2024
Reageer
F

Goed geholpen door Simyo maar heb nog wel klachten

Hulde aan Antonio die me heel goed heeft geholpen aan de telefoon, deze man mag wel een loonsverhoging. :-) Ik vroeg om een nieuwe simkaart en deze werd gelijk voor me aangevraagd en was binnen 2 dagen in de bus. Ik had enkele klachten over het bereik en het idee was dat het aan de verouderde simkaart zou liggen, helaas had ik bij de nieuwe kaart alsnog diezelfde klachten dus moet denk ik een nieuwe telefoon nemen. Wel uiterst tevreden dus over de service van Simyo maar als het signaal ook niet verbeterd met een nieuwe telefoon ben ik genoodzaakt om een andere provider te zoeken.

Fred 12 feb 2024
Reageer
I

SIMYO buitenbundeltarief is 300 x hoog & stop niet

Ik vind dat de hele Simyo bundel systeem een grote misleidende activiteiten zijn. En er stond ook niets over buitenbundel tarief in de contract. Dus ik heb volgende optie voorgesteld om eerlijke zaken te doen, maar niets ontvangen.

Optie 1: Stoppen met internet wanneer mijn kind tot bundel van 2000 MB verbruikt zodat er geen onverwachte hoge factuur gestuurd kan worden.

Optie 2: Dat Simyo het tarief moet gebruiken dat in de bundel al zit €0,0005
(€1 / 2000MB=€0,0005) per MB (omdat Simyo heeft al €1+€8=€9,- minimale bundel bedrag al verdient ven mij en van de bundel).

Optie 3: De bundel automatisch verhogen naar volgende mogelijk bundel.
Bijvoorbeeld als mijn kind 4500 MB heeft gebruikt dat de bundel automatisch naar de bundel prijs van 6000 gaat.

En geven ze aan dat Simyo abonnement niet geschikt is voor kinderen.

Innu 24 sep 2023
Reageer
H

Goedkoop opgelicht worden

Mooi zo'n goedkoop abonnement, maar geen limiet op data en sms komt te laat binnen. Ben je zo een paar honderd euro lichter. Mooi werk simyo, zo maak je de wereld een stuk mooier! Ooit bij Vodafone weg gegaan om dezelfde reden, nu heeft kpn een broertje die dat ook kan

Henk 25 aug 2023
Reageer
J

Bizarre tarieven na overschrijding internetbundel.

Bizarre tarieven na overschrijding internetbundel. €100 voor een serie streamen op de verkeerde simkaart. De eerste 4000 mb met onbeperkt bellen voor €10.

De volgende 1036MB voor €115,36 dus 44 keer zo duur buiten je bundel als erin.

Hoop dat jullie blij zijn met die €115,36 ik zeg mijn abonnement op en zal iedereen afraden met jullie in zee te gaan en dat zelf nooit meer doen.

Joris Hof 13 mei 2023
T

Klacht indien bij de geschillencommissie, dat kans dat je terug krijgt.

Simyo heeft een onredelijk algemene voorwaarden en onredelijke buiten bundel tarief. Simyo heeft de macht in telecom in Nederland, maar niemand zegt of vraag iets tegen Simyo. Daarom ACM zit ook consumenten te adviseert om te opletten i.p.v. tegen KPN te praten.

Tim 13 nov 2023
S

Heel goed geholpen door Javon

Dankzij verscheidene onhandige instellingen in mijn telefoon (en mijn eigen argeloosheid) ) was ik in Februari per ongeluk buitensporig veel buiten mijn bundel gegaan door internet-verbruik. Hierdoor waren mijn kosten buitenproportioneel opgelopen. Dankzij een mooie tegemoetkoming van Simyo is dit gelukkig goed opgelost (veel dank hiervoor) maar ik was ik nog wel steeds erg onzeker over hoe het verder zou gaan en had ik ook het gevoel dat ik nog niet alles wist over mijn telefoon-instellingen om zodoende dezelfde problemen in de toekomst te voorkomen. Gelukkig had ik vandaag Javon aan de telefoon die mij heel duidelijk en rustig uitlegde dat je via instellingen > zoek balk invoeren "ververs" en dan bij "ververs op achtergrond" Wifi aan moet zetten en niet Wifi en mobiele data en dat je bij mobiel netwerk als je naar beneden scrollt "wifi assistentie" uit moet zetten. Javon had duidelijk veel kennis hierover én begrip en empathie voor mijn verwarring en maakte mij op een hele goeie rustige manier bewust van het belang van deze instellingen en hoe onbedoeld onbedachtzaam men daar over kan zijn. Dus bij deze mijn complimenten aan hem. Elke Simyo klant die hem aan de lijn gaat krijgen zal met een goed gevoel het gesprek uit gaan, dat weet ik zeker. Ik hoop dat Simyo aan de hand van mijn naam en e-mail dit laatste contact kan vinden zodat ze Javon kunnen laten weten dat hij heel goed werk voor ze doet.

Steven 24 mrt 2023
I

Vraag volgende optie zodat de probleem nooit meer komt. Eenmalig probleem oplossen is niet de probleem

Optie 1: Stoppen met internet wanneer mijn kind tot bundel van 2000 MB verbruikt zodat er geen onverwachte hoge factuur gestuurd kan worden.

Optie 2: Dat Simyo het tarief moet gebruiken dat in de bundel al zit €0,0005
(€1 / 2000MB=€0,0005) per MB (omdat Simyo heeft al €1+€8=€9,- minimale bundel bedrag al verdient ven mij en van de bundel).

Optie 3: De bundel automatisch verhogen naar volgende mogelijk bundel.
Bijvoorbeeld als mijn kind 4500 MB heeft gebruikt dat de bundel automatisch naar de bundel prijs van 6000 gaat

Innu 26 sep 2023
S

Simyo beoordeling

Ik zit al best lang bij Simyo en ben hier eigenlijk altijd tevreden over geweest.
Vanmiddag zat ik met een aantal vrienden heerlijk in de kroeg met wat hapjes en drankjes er bij en toen kregen we het toevallig over onze telecomproviders.
Het verbaasde mij hoeveel geld zij allemaal wel niet per maand moeten betalen voor hun aanbieder en zij verbaasden zich er weer over hoe weinig ik maar betaal per maand.

We hebben het er een tijdje over gehad waar dit aan zou kunnen liggen en of dat dan ook merkbaar is in kwaliteit, maar naar mijn weten is dat niet het geval.
In ieder geval één vriend van mij is al overtuigd en wil binnenkort ook de overstap maken naar Simyo en een aantal anderen twijfelen hier ook over.
Maar ik vind het wel bijzonder dat je voor hetzelfde waar zoveel verschillende prijzen kun vragen, dan ben ik wel blij dat ik de meest gunstige prijs van allemaal had.

Simon 24 jan 2023
Reageer
M

annulering nw abonnement per direct geblokkeerd

Klantenservice helpt niet, bij annulering nieuw abonnement wordt ik per direct geblokkeerd.
Nieuw abonnement afgesloten. Het lukt niet om de kaart te activeren, later lukt het niet om de app aan de praat te krijgen. Ook instellingen lukken niet om in te stellen.
Ben 2 weken bezig om via whatsapp, chat en messenger antwoorden te krijgen, maar er wordt nergens op gereageerd.
Uiteindelijk besluit ik binnen de 14 dagen mijn nieuwe abonnement te annuleren, volgens de instructies van de klantenservice. Binnen een minuut krijg ik een reactie en is mijn telefoon afgesloten.
Nergens is te lezen dat je bij annulering ook direct geblokkeerd wordt.
Na 3 kwartier in de wacht te hebben gestaan bij de telefonische klantenservice, kunnen ze niks voor me doen. De medewerker begint keihard te lachen als ik zeg dat het schandalig is dat ze me per direct afsluiten. Wel weet hij te vertellen ze me dat ze voor die 14 dagen extra kosten van 14,00 in rekening gaan brengen. Waarvoor dat is kan hij niet zeggen.
Huh?!?!?!?!

M.M. 7 dec 2022
Reageer
V

Simyo de goedkoopste

Simyo had het goedkoopste sim only abonnement wat ik kon vinden. Natuurlijk in combinatie met de hoeveelheid data en belminuten. Tot nu toe ben ik erg tevreden met Simyo. Goede klantenservice en een goed bereik. Ze maken ook gebruik van het netwerk van KPN, maar ze zijn wel goedkoper dan KPN. Een win win situatie voor de klant.

Valentijn 14 okt 2022
Reageer
W

Overgestapt van Vodafone

Ik ben pasgeleden overgestapt van Vodafone naar Simyo. Een telefoon had ik al, dus ik hoefde alleen een sim only abonnement af te sluiten. Het bespaart mij toch bijna een tientje per maand. Ik heb totaal niet het idee dat ik er op achteruit ben gegaan. Het is eigenlijk precies hetzelfde voor mijn gevoel. Alleen de prijs is achteruit gegaan. Voor mij was het de overstap meer dan waard. Heel blij mee dat ik gewoon de stap heb gezet.

Wietse 21 sep 2022
Reageer
R

NOOIT MEER SIMYO Steeds minder bereik etc

De eerste 4 maanden waren prima. Maar daarna begon ik op steeds meer plekken geen bereik/internet te hebben. Zelfs niet in grote steden. En toen kon ik niet meer appen en bellen tegelijk. Dit zorgde voor veel problemen als ik iets tegelijk moest opzoeken. Heb alles al geprobeerd, nieuwe simkaart, andere mobiel etc. Simyo weet geen oplossingen en ik moet de resterende 5 maanden betalen voor gebrekkige sim only. Eens en nooit meer Simyo.

R 16 jul 2022
Reageer
J

Tijdelijke aanbieding Simyo

Ik heb geprofiteerd van de tijdelijke aanbieding van Simyo. Zo krijg ik korting op mijn bundel en Simyo is al niet duur, dus het scheelt best wat. Overstappen ging heel simpel, want Simyo regelt eigenlijk alles voor je. Het is ook mogelijk om elke maand je bundels aan te passen en die flexibiliteit zocht ik wel in een telecomprovider. Soms gebruik je meer en soms gebruik je minder. Daarom ben ik heel blij met Simyo.

Jorrit 30 apr 2022
Reageer
J

Jaren klant bij Simyo

Ik ben inmiddels alweer jaren klant bij Simyo en nog steeds tevreden. Simyo heeft hele goede sim only abonnementen. Erg scherp geprijsd en je krijgt doorgaans veel data bij je abonnement. Het fijne aan Simyo sim only is dat al je bundels maandelijks gratis aanpasbaar zijn. Je kunt bijvoorbeeld de ene maand dus wat meer data afnemen en de andere maand minder. Dat maakt Simyo erg flexibel en dat is erg fijn. Je betaald dus nooit teveel als je je bundels een beetje goed aanpast. Simyo staat niet voor niets erg goed aangeschreven bij de Consumentenbond. Dat verwacht je misschien niet, omdat Simyo niet de bekendheid heeft zoals een KPN en Vodafone, maar het is echt wel goed. Bij Simyo zit je gewoon goed.

Jarno 25 jan 2022
Reageer
m

simyo signaal via kpn heel goed

klanten krijgen signaal via KPN dus je hebt overal wel een goed bereik en snel internet. ik gebruik het nu 2 maanden en betaal letterlijk € 9,00 per maand voor 1GB aan internet en 200 belminuten. dat is voor mij meer dan genoeg want vaak heb ik wel wifi thuis of op school. had het geluk dat de aansluitkosten gratis waren want ze hebben een winterdeal stond op de website. heb wel een 1 jaar abonnement genomen hiervoor, anders moet ik eenmalig iets betalen maar had hiervoor kpn (veel duurder) dus wist dat het wel goed was. nu erg blij met mijn abonnement.

marije 17 dec 2021
Reageer
M

Simyo is maandelijks opzegbaar

Het fijnste aan Simyo vind ik dat het maandelijks opzegbaar is. Ik wil niet aan een lang contract van 1 of 2 jaar vast zitten. Een flexibel en maandelijks opzegbaar sim only abonnement is waar ik naar op zoek was en dit heb ik gevonden bij Simyo.

Met een looptijd van 1 maand heb ik geen zorgen of ik mijn abonnement nog wel kan betalen. Simyo is ook best goedkoop want ik betaal slechts 11 euro per maand. Daarvoor krijg ik 1 GB en 200 minuten / sms per maand. Voor mij is dit voldoende. Ik gebruik alleen Whatsapp en soms bel ik iemand. Met de app kan je je bundel ook eenvoudig aanpassen. Geen zorgen dus en dat is precies wat ik van een sim only aanbieder verwacht.

Mart 20 nov 2021
Reageer
M

Goedkope Sim Only van Simyo

Ik heb een Sim Only van Simyo met 10 GB data. Hier betaal ik maandelijks 14 euro voor. Dit vind ik een prima prijs voor 10 GB data. Ik heb veel verschillende providers vergeleken en kwam steeds bij Simyo uit. Nu ik het een paar maanden heb, ben ik blij dat ik voor Simyo heb gekozen. 10 GB is ook echt 10 GB en internet is lekker snel en ik heb overal bereik. Dit komt omdat ze van het KPN netwerk gebruik maken. Verder heb ik 200 minuten en sms, maar hier maak ik maar weinig gebruik van. Tegenwoordig hoef je eigenlijk alleen data te hebben. Alle bundels kun je gratis aanpassen, wanneer je maar wilt. Als je een keer meer of minder data wilt, kun je dat eenvoudig regelen. Ze zijn dus heel flexibel bij Simyo en dat kan ik wel waarderen. Je zit dus niet aan een rigide contract vast in dat opzicht. Ik ben heel tevreden met Simyo, terwijl ik van te voren wel zo mijn twijfels had, maar deze waren niet terecht.

Mariska 1 okt 2021
Reageer
C

Onverwachts en onterecht hoge facturen

In mei 2021 kreeg ik voor de afgelopen 3 maanden onverwachts hele hoge facturen van Simyo voor internetten buiten de bundel. Resp. 137, 160 en 165 euro!!

Een groot deel van deze kosten zijn gemaakt op tijdstippen dat mijn zoon van 11 jaar zijn telefoon niet kon gebruiken (tijdens schooltijd en tussen 20 uur 's avonds en 8 uur 's ochtends is zijn telefoon geblokkeerd via Family Link). Hij had bovendien vanaf de start van dit abonnement zijn mobiele gegevens uitgezet. Ook heeft hij mobiele hotspot uit staan, dus iemand anders had geen gebruik kunnen maken van zijn mobiele gegevens. En 'updates via wifi' stond aan. We hebben thuis prima wifi!

De facturen brengen vooral kosten in rekening op momenten dat de telefoon niet werd gebruikt. En zelfs binnen de tijden van telefoongebruik blijkt dat op momenten dat onze zoon gewoon thuis was en via 'mobiele gegevens uit' en 'wifi aan' geen kosten zou hebben via Simyo.

Het maakt de facturen onterecht. Los daarvan ga ik overstappen naar een internetprovider waarbij je krijgt wat je bestelt (in dit geval was dat bellen + 1000 mb voor 9 euro) en dat je kunt instellen dat je kind daar niet overheen kan gaan, zodat je met een gerust hart kunt vertrouwen op de facturen die je gaat krijgen. Dat is bij Simyo niet mogelijk.

Cindy 29 mei 2021
Reageer
L

Tevreden maar voicemail instellen kost geld

Ik ben overgestapt van kpn naar simyo omdat het goedkoper is. Goedkoop is niet altijd beter dus ik heb veel reviews gelezen om er zeker van te zijn dat ik een goede keuze maakte. Uiteindelijk toch prepaid van simyo genomen omdat ik niet zoveel bel dus ik hoef geen abonnement. Ik had alles de volgende dag in huis. Het enige nadeel wat ik heb ondervonden is dat ik € 0,10 per minuut moest betalen voor het instellen van mijn voicemail. Waarom kan dit niet gewoon gratis? Het is niet heel duur maar als prepaid gebruiker tikt het wel aan. Het is een intern nummer dus ik snap niet dat ze hier überhaupt geld voor moeten rekenen. Verder geen klachten. Alles werkt uitstekend en ik ben blij dat ik overgestapt ben naar simyo. Ik kan het iedereen aanraden.

Luka 29 apr 2021
Reageer
L

December deal overstap Simyo.nl

Hallo slimme mensen,

Ik ben 2 weken geleden overgestapt naar Simyo.nl. Ze hebben een December deal waarbij je geen aansluitkosten van € 14,99 betaald! En je krijgt € 2,00 per maand korting op een 15GB abonnement. Deze heb ik niet gekozen want heb niet zoveel GB nodig maar toch handig om te weten.
Als je KPN of Telfort hebt aangesloten thuis krijg je dubbele internet GB data, dit is dan ook de reden waarom ik ben overgestapt van Vodafone naar Simyo!

Voor € 12,00 per maand heb ik 6GB aan internetdata + 400 smsjes en belminuten. Prima prijs dacht ik. Kan nog goedkoper en ook wat duurder, afhankelijk van de aantallen belminuten, smsjes en internetdata je wilt.

Tot op heden bevalt de overstap me prima! Als je nog een telecomprovider zoekt en je hebt KPN thuis, even de Simyo prijzen vergelijken want ik denk dat het de goedkoopste van het stel is.

Leon 17 dec 2020
Reageer
S

Simyo klacht

Toen ik mijn abonnement liet oversluiten naar een Simyo abonnement heb ik continu het gevoel gehad dat er iets niet goed ging en dit gevoel bleek ook waar te zijn. Eenmaal klaar met dit alles bleek de helft niet te werken zoals dit zou moeten. Dus gelijk een mail gestuurd met de hoop dat dit opgelost zou kunnen worden en het liefst vrij snel natuurlijk. Als iets vervelend is, is het wanneer dit soort apparaten niet werken zoals het hoort. Na mijn mail heeft het vervolgens drie hele dagen geduurd voordat ik een keer antwoord had en al die tijd werkte het dus niet. Ook na de mail heeft het nog een halve dag geduurd voordat alles was opgelost. Dit vind ik allemaal veel te lang duren, dat kan niet. Als iemand iets heeft wat niet werkt, dan vind ik dat dit binnen 24 uur moet worden opgelost. Dat mag je best verwachten van zo’n bedrijf.

Sander 21 nov 2020
Reageer
P

Simyo duurder

Ik ben naar Simyo overgestapt omdat ik dacht dat dit goedkoper zou zijn dan een andere provider, maar het blijkt nu juist duurder te zijn en niet goedkoper. Slechte keus dus van mij, hoe dat dan kan snap ik alleen ook niet. Overal werd Simyo juist aangeprezen dat deze goedkoper zou zijn dan je huidige abonnement en op dat moment was dat ook zo alleen Simyo is echt niet de goedkoopste. Las dat Budget Mobiel en Lebara minimaal dezelfde prijzen hanteren waarbij je bij Budget Mobiel zelfs meer voor je geld krijgt?

Paula 31 okt 2020
H

Voor de mensen die er over nadenken om over te stappen naar Simyo kan ik maar één ding zeggen en dat is doe het niet. Het is wel een van de goedkopere hoor Paula maar wij hebben dezelfde fout gemaakt en zitten sinds die tijd met de gebakken peren aan een contract vast.
Het is misschien niet duur, maar de kwaliteit die ze leveren laat ook echt te wensen over.

Henk Jan 25 nov 2020
J

Simyo abonnement

Ik heb nu sinds kort een telefoon abonnement bij Simyo en ik betaal maar €16,- per maand! Ik wist niet eens dat dat nog kon in deze tijd. Ik kon van een abonnement van bijna €40,- per maand dus het scheelt me gewoon ruim de helft van het geld. En dat terwijl alles gewoon op dezelfde manier werkt als bij het dure abonnement dus ik wou dat ik dit eerder had geweten. Maar helaas is dat dus niet zo, alsnog ben ik wel super blij dat ik nu zo goedkoop uit ben.

Justen 22 okt 2020
P

In ben erg blij met mijn abonnement bij Simyo, ik krijg een duidelijk inzicht in hoeveel tegoed ik nog heb in mijn bundel en wat ik al heb verbruikt. Zo kom ik dus nooit voor verrassingen te staan en dat heb ik in het verleden bij andere bedrijven wel eens gehad dus dit vind ik zelf erg fijn. Ik lees dat sommige mensen Simyo te duur vinden, maar dat vind ik reuze mee vallen. Het is waarschijnlijk ook maar net wat je voorheen gewend was denk ik.

Paulien 11 nov 2020
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van mei 2024.

Over Simyo

Bij Simyo kun je terecht voor flexibele en voordelige mobiele abonnementen. Het bedrijf biedt zowel sim-only-abonnementen als abonnementen met een toestel aan en maakt gebruik van het netwerk van KPN. Klanten van Simyo kunnen hun abonnement maandelijks aanpassen of opzeggen en kunnen hun bundels gemakkelijk aanpassen via de online omgeving van Simyo. Deze flexibiliteit is iets dat grote bedrijven vaak niet aanbieden en waar Simyo voorloper mee is. Het bedrijf biedt ook extra diensten aan, zoals 4G-internet en bel- en sms-bundels voor internationaal gebruik. Doordat Simyo steeds groter wordt, wordt het bedrijf ook steeds professioneler en biedt het veel stabiliteit.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.simyo.nl
  • klantenservice@simyo.nl