Budget Mobiel

Budget Mobiel

3.3 reviewscore • 317 reviews
J

Budget mobiel review

Zeer tevreden met budget mobiel. Voor een hele lage prijs heb je al een sim only abonnement. De prijs was ook de reden waarom ik een abonnement heb afgesloten bij budget. Je kunt je abonnement zelf helemaal samenstellen en ik kreeg er ook een leuk cadeautje bij!

Voordat ik het abonnement heb afgesloten heb ik nog contact gehad met de klantenservice. Ik was bang dat ik een slecht bereik zou hebben want ik had nog nooit van budget gehoord. De naam klinkt ook niet heel kwalitatief in de oren. Ze stelden mij gerust en verwezen mij naar de dekkingskaart die je op hun website kan vinden. Het is in principe gewoon het kpn netwerk, wat trouwens het beste netwerk van Nederland is. Dit bleek achteraf ook allemaal te kloppen.

Ik ben heel tevreden dat ik bij budget zit. Ik ben gelukkig niet teleurgesteld en dat je dan aan een 2 jarig abonnement vast zit. Helemaal niks aan de hand en gewoon een goede provider.

Joris 25 mrt 2024
Reageer
A

Unlimited sim only

Als je unlimited data wilt, heb je niet zo verschrikkelijk veel opties. Helaas, want ik wil niks anders. Ben veel onderweg en consumeer dan ook veel media. Je hebt simpelweg niet overal goede wifi. Het is fijn dat budget mobiel gebruik maakt van het 5g netwerk van kpn. De kosten van een unlimited abonnement vallen echt reuze mee. Ik betaal ongeveer 2 tientjes en daar kan ik ongelimiteerd mee internetten. Voor de kosten hoef je het dus zeker niet te laten. Zolang niet andere aanbieders met betaalbare unlimited abonnementen komen, blijf ik zeker bij budget.

Abeltje 4 apr 2024
Reageer
E

Goede provider

Vind het een goede provider, heb overal goed bereik en internet is ook snel genoeg. Heb een lager pakket genomen omdat ik niet heel vaak gebruik maak van internetdata van een mobiele provider omdat ik veel thuis zit of anders op het werk wel wifi heb. Voor een kleine 10 euro per maand heb ik hier relatief veel data en alles werkt heel goed. Kan niet anders doen dan een 5 sterren rating geven.

Evelien van Straaten 26 mrt 2024
Reageer
J

Onbeperkt data voor een goede prijs

Zoals de titel al doet vermoeden biedt Budget Mobiel een goede prijs voor onbeperkt data. Ik ben veel onderweg en kan niet altijd gebruik maken van wifi, daarom ben ik wel tevreden met Budget Mobiel. Het is niet perfect want elke dag nadat je 4 GB hebt opgemaakt kun je het steeds handmatig aanvullen met 1 GB. Op zich wel te begrijpen van hun kant, vanwege groot gebruikers, maar het is niet echt klantvriendelijk. Had graag gezien dat ze dit op een andere manier hadden opgelost. Los van dat, ben ik tevreden met Budget Mobiel.

Julian 14 mrt 2024
Reageer
M

Vriendenvoordeel.. moeilijk te bewijzen

Kijk uit met vrienden aanmelden via een persoonlijke link. Maak schermafbeeldingen van alle stappen die je doorloopt en ook van de stappen die je vriend doet die aanmeld via jouw link. Zodra het lijkt dat 1 van de twee geen mail ontvangt over de claim, en je met veel bewijzen komt in de chat, dan zeggen ze gewoon: is niet onze fout maar jouw fout en dit kunnen wij niet herstellen. Pech.

Melanie 13 mrt 2024
Reageer
F

Meer snelheid en meer opties

Goede telecom provider die sinds dit jaar ook veel sneller is geworden. En goedkoper want je kan nu minder GB als pakket aanvinken. Ik had eerder 7GB en nu doe ik het met een stuk minder omdat ik door had dat ik dat nooit helemaal op maakte. Ik ben veel thuis of ik ben op het werk waar beide Wifi is. Wilde toch altijd graag een goedkopere optie dan KPN maar wel op het KPN netwerk, vandaar dat ik al bij budget mobiel zat toen ze nog 2 pakketten aan de klant brachten. Het is er nu in ieder geval beter op geworden! Meer snelheid en meer pakketkeuze, precies wat de klant wil.

F. Middeljans 26 feb 2024
Reageer
M

Slechte klantenservice

Heb enkele weken geleden een verlening aangevraagd.
Tot op heden niks vernomen. Via chat of bellen wordt je niet geholpen en geven ze aan dat ze alles aanvragen nu handmatig moeten invoeren.
Bijzonder opmerkelijk dat afschrijvingen voor een oude abonnement wel automatisch kan.
Ik was tot op heden goed gezind met budget, maar ben niet te spreken over de stroperigheid van de service. Geen klantenservice telefoonnummer, maar een olie domme bot. Na een tijdje in de wacht te staan krijg je wel een medewerker via chat. Die mensen kunnen dus ook helemaal niks voor de klanten betekenen.
Als ik dit van te voren had geweten was ik nooit op het verlengingsvoorstel ingegaan en naar een betrouwbaarder provider overgestapt.
Hoop dat ik snel een andere ervaring kan opdoen, maar voor nu een dikke 1 ster.

Michiel 21 feb 2024
Reageer
D

Budget mobiel verbeterd zich

Uitstekende keuze om budget mobiel als provider te nemen voor je sim only pakket. Sinds kort heb je geen verminderde snelheid meer en je hebt ook meer pakketkeuze. Vind deze upgrade heel fijn want voorheen had ik soms nog wel klachten over de snelheid van het internet en nu is het altijd snel zonder haperingen. Ook heb ik een goedkoper pakket genomen omdat ik vaak niet aan de 7GB kwam. Dus: de negatieve dingen van Budget mobiel zijn gladgestreken. Mag ook wel eens gezegd worden als een bedrijf zich verbeterd!

D. Vinnen 20 feb 2024
Reageer
R

NIET DOEN

Mij was een contract aangeboden met nummerbehoud. Nou kreeg ik een brief thuis gestuurd met daarop de informatie dat de bijgeleverde simkaart mijn behouden nummer had. Dit was echter niet het geval, hier stond een heel ander nummer op die niet eens werkte. De budget mobiel klantenservice is niet telefonisch bereikbaar dus het was nog een dingetje om via chat(bot) in contact te komen. Mij werd beloofd dat het goede nummer werd opgestuurd en met pijn en moeite kon dat nummer voor tijdelijk worden geactiveerd zodat ik wel bereikbaar kon zijn. Dit contact was op 23 Januari. Enkele dagen later nog steeds geen simkaart ontvangen dus heb ik weer contact opgenomen. Uiteindelijk 4 keer geprobeerd de simkaart thuis te krijgen en zelfs op een ander adres geprobeerd maar nooit ontvangen. Ik zag ook dat mijn behouden nummer steeds verwijderd was uit de actieve simkaart lijst. Ik heb vanaf 23 januari tot aan 12
Februari geprobeerd die simkaart thuis te krijgen zonder succes. Eindstand: drie weken niet telefonisch bereikbaar en kan ik weer terug naar mijn vorige provider met een duurder abonnement en mag ik weer aansluitkosten betalen en ik moet nog hopen dat mijn nummer weer kan worden overgenomen.

Slechte provider, slechte dekking, slechte klantenservice, veel plezier met chatten met Chatbots want telefonisch zijn ze nooit bereikbaar. Ik ben er drie weken zoet mee geweest en je mag het steeds uitleggen aan een ander persoon (die er ook weer niks van snapt) en 4G internet per dag dus helemaal niet onbeperkt. DOE DEZE OVERSTAP NIET!!!!

Roy 12 feb 2024
Reageer
M

Waardeloos

Ik ben 2 jaar aangesloten geweest en dat onbeperkt internet, trap er niet in want na 4 gb moet je elk half uur een bericht sturen en dan duurt het een dag voor het beantwoord word, en dus zit je de heledag zonder internet. Ik heb mijn abonnement voor 15 januari opgezecht en krijg alsnog rekeningen, ik heb dus contact gezocht en dan werd verteld dat ik pas 20 februari kan opzeggen en dat is mij verteld blijkbaar. Ik moet dus ander halve maand langer betalen dan gewenst, en ja mijn contract is al 3 maanden verlopen dus opzeggen kan elk moment. Serieus trap er niet in want ik kan niks goed vertellen over budget Mobiel, en als je contact wil zoeken kan het alleen via de online chat met een robot.

Michael 5 feb 2024
Reageer
B

Geen internet en website problemen

Heb sinds vanmiddag 13:40 uur geen internet verbinding. Had 4 GB gebruikt en sms gestuurd naar 7171 met het volgende woord: bundel. Zoals altijd krijg je dan 1 GB.......niet gekregen dus. Daarnaast is mijn.budgetmobiel.nl niet bereikbaar. Website wordt niet geladen en er staat: 503 backend fetch failed. Ik kreeg al te horen van anderen dat er problemen waren via https://allestoringen.nl/storing/budgetmobile/kaart/ .

Ps woon in Apeldoorn.

Bert Jansen 3 feb 2024
m

Ik heb het zelfde. Ik dacht al!! Maar weet iemand hoe lang dit gaat duren??? Dit is al sinds gisteren en vandaag nog steeds niks :(

mireille 4 feb 2024
P

Langer betalen dan dat je gebruik maakt van de die

Ik sloot een 2 jarig mobiel abonnement af maar moest meteen betalen. En dat betekent dat ik dus 2 maanden teveel betaald heb. Ik dacht dat wordt wel verrekend maar niets van dat alles.
Nu wordt er weer reclame gemaakt voor gratis stroom, ook dit bekeek ik ..weer addertje alleen bij jaarcontract. In coronatijd is er ook het e.e.a niet goedgegaan qua prijzen. Misleiding ten top op alle vlakken ..mobiel ..nooit aan beginnen. Gas etc ook niet en televisie is ook te duur. Kijk verder dan uw neus lang is. Dit grenst aan oplichting!

Patricia 29 jan 2024
Reageer
S

kost niets/weinig, maar dan heb je ook niets

Geen internet bereik of telefonisch bereik. Telefonisch niet bereikbaar en chatbot leidt niet tot een oplossing. Nieuwe sim kaart besteld, probleem blijft bestaan.

Ik ben inmiddels een paar jaar klant en eerder nooit problemen gehad. Ik kan mezelf niet aan de gedachten onttrekken dat er opzet of manipulatie in het spel zit, daar de prijzen er over de jaren heen stijgen.

Ik ben nu genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider.

Sander 19 jan 2024
Reageer
H

Veel pakketkeuze bij budget mobiel

Waar budget mobiel eerder hele grote data pakketten leverde aan de consument, is dat momenteel anders en kan je praktisch het hele sim only pakket samenstellen. Internetbundels vanaf 3GB tot onbeperkte data, je krijgt gratis 200 belminuten of je kan voor 1,50 euro onbeperkt bellen. Hele gunstige prijzen en denk persoonlijk niet dat het goedkoper kan want zit nu bij vodafone en dat is eigenlijk belachelijk als je die prijzen bekijkt. Vanaf volgende maand stap ik over en zal budget mobiel mijn keuze worden. Hebben jullie nog tips? En zijn er meer mensen die meerdere onderdelen van budget hebben geactiveerd? Hoor het graag, voor nu sta ik er heel positief tegenover. Vooral doordat je makkelijk een combikorting kan vergaren plus dat je bij budget mobiel eigenlijk zit aangesloten op het kpn netwerk dus dat is gewoon heel solide voor een zacht prijsje.

Harmen Valk 18 jan 2024
Reageer
p

internet

Internet (onbeperkte bundel) werkt niet in het buienland. dit weekend ga ik voor de 3e keer in korte tijd, en de 1e 2 keer heb ik een week lang contact gehad, maar per saldo werkte internet toch niet.
Gisteren en vandaag is contact uberhaupt niet mogelijk. bellen kan niet, de chatbot kan geen antwoord geven, en de klantenservice is dicht de hele dag, ondanks dat de chatbot the openingstijden aangeeft. ik kan dus met niemand anders praten dan een AI. geen mensen meer aanwezig, naar mijn mening is er dus GEEN sprake van een klantenservice, alleen een stomme chatbot waar je geen stap verder mee komt. volledig kut bedrijf, en eigenlijk gewoon schijt hebben aan klanten met een probleem veroorzaakt door de provider zelf.

patrick 12 jan 2024
Reageer
H

5,50 euro voor 3GB internet + 200 min/sms

Eindelijk luisteren ze bij Budget naar de klant en kan je nu kiezen tussen veel internet bundels: 3GB, 5GB, 10GB, 15GB, 20GB en onbeperkte data. De datasnelheid is ook verhoogd dus waar mensen eerder nog wel eens zeurden over langzame verbinding, is dit nu ook prima met 100 Mbps downloadsnelheid en 50 Mbps uploadsnelheid. Ik ben gelijk overgestapt en betaal 5,50 euro voor 3GB internet + 200 min/sms. Heb nog wel een combikorting van 1,50 euro i.v.m. Budget Thuis.

Hake 3 jan 2024
Reageer
S

Budget Mobiel heeft nieuwe pakketten

Sinds ze de prijzen en internetbundels hebben gewijzigd ben ik overgestapt naar Budget Mobiel. Reden hiervan is dat ze de beperking van de internetsnelheid flink hebben verhoogd waardoor je nooit meer last hebt van hinder. Daarnaast hebben ze nu ook kleinere pakketten van 3GB en 5GB wat mij meer aanstaat omdat ik toch niet zoveel gebruik maak van mijn internetbundel omdat ik veel gebruik maak van Wifi. Goed bezig Budget Mobiel, denk dat veel mensen blij zijn met jullie nieuwe pakketten!

Sander 15 dec 2023
Reageer
A

Kan niet bellen

Sinds 3 weken ik.kan niet bellen en ik vind het belachelijk!!! Niemand help!!! Ien niemand zegt waarom...k ga overstappen andere provider!! Ik chat elke dag en geen oplossing!! Ik kan nietvwerken en ik kan niks doen!!! En ik betaal ook volledige factuur!! Waarom? Geen service maar wel geld!! Jullie moeten mijn abonnement af!!! Ik ga echt andere provider en ik betaal jullie niet meer!!!

Alper 3 dec 2023
S

Ik heb dezelfde ervaring. Hoe lang ben/was jij klant bij budget. Ik kan mezelf niet aan de gedachten onttrekken dat er opzet of manipulatie in het spel zit, daar de prijzen er over de jaren heen stijgen.

Sander 19 jan 2024
B

Gesprek uit buitenland valt weg na 2min en 30sec.

Beste B.G.M medewerkers:
Als ik bel uit Hongarije met mijn B.G.M. nummer 06-57986.....met een mobieltelefoonnummer in Nederland valt de verbinding na 2 minuten en 30 seconden telkens weg.
Dit is een slechte zaak!! Over dit probleem heb ik al div. keren contact gehad met B.G.M. medewerkers die dit probleem zouden verhelpen! Echter tot op heden nog altijd NIET opgelost. Hopelijk kan dit openbaarbericht mij helpen om door u dit probleem te verhelpen. Mijn fam. en ik hebben allemaal een abonnement bij B.G.M. nu denken wij erover om over te stappen naar een andere provider.
Hopelijk is mijn probleem snel uit te wereld!
Verblijf met vriendelijke groet en de meeste hoogachting Bert.

Bert 8 nov 2023
Reageer
T

Een regelrechte ramp

Om niet te beginnen over de rampzalig trage verbinding, probeer ik al sinds augustus aan te geven dat ik niet gebeld kan worden. Niemand luistert, niemand doet iets helpends. Ze willen terugbellen, maar dat is juist het probleem!!!! Ik kan geen binnenkomende gesprekken krijgen. Maar ze gaan stug door en sturen formulieren en wijzen naar KPN. LB want ik ben Budget klant. Dat ze het netwerk van KPN gebruiken, dat is niet mijn probleem. Maar inmiddels is het bijna november en ik betaal voor NIKS. Doet het nooit mensen. Geen contact te krijgen dan via een vreselijke chatsservice.

Theo Heemskerk 27 okt 2023
Reageer
S

Goedkoop, maar trage internet

Trage internet en vaak maar 1 streepje bereik. Dordrecht en Rotterdam. In de meeste winkels ben ik onbereikbaar. Lange gesprekken worden onderbroken, bel ik een uur met mijn vriendin dan valt de verbinding gewoon uit. Ze zeggen dat policy na 2uur is, maar heel vaak gebeurt het eerder. Er is een keer niet op tijd afgeschreven, salaris kwam wat later, en toen kreeg ik bericht dat ik niet meer kan bellen op appen als ik niet betaal voor 22h. Incasso was 2 dagen daarvoor gemist!

Shela 27 okt 2023
Reageer
M

Oa Bar slecht telefonisch bereik in Amersfoort

Slecht telefonisch bereik in Amersfoort
Ook ineens zonder reden afgesloten van bellen. Geen openstaande rekening of iets. Na gebeld te hebben is dat na een dag hersteld. Niet na het beloofde half uur.
Telefoonlijn zo slecht dat de gesprekken daardoor lastig tot ondoenlijk zijn. Ik raad bellen via Whatsapp aan.

M. de Jong 18 sep 2023
Reageer
G

Beter een postduif dan budgetmobiel gebruiken.

Bij Budgetmobiel ben ik beland in een regelrechte nachtmerrie die mijn ergste verwachtingen heeft overtroffen. Als ik nul sterren kon geven, zou ik dat doen. Ik sloot een abonnement bij hen af, en dat bleek de grootste fout van mijn leven te zijn.

Allereerst, het bereik was zo erbarmelijk slecht dat mijn telefoon effectief een papieren gewicht werd. Ik kon net zo goed een postduif gebruiken om berichten te versturen, want dat zou sneller en betrouwbaarder zijn geweest.

En wat de klantenservice betreft, daar zijn gewoon geen woorden voor. Ze behandelen hun klanten als hinderlijke vliegen die ze willen verjagen. Toen ik eindelijk na uren wachten iemand te pakken kreeg, kreeg ik te horen: 'Je had niet moeten bellen, we willen je niet helpen.' Serieus, is dit het niveau van respect dat ze hebben voor hun klanten?

Om het af te maken, heb ik niet alleen belangrijke klanten verloren, maar ben ik ook mijn geloof in menselijke vriendelijkheid kwijtgeraakt. Als je je mentale gezondheid en gemoedsrust waardeert, blijf dan alsjeblieft zo ver mogelijk uit de buurt van Budgetmobiel. Ze zijn een regelrechte nachtmerrie!

GPL 4 sep 2023
Reageer
J

Gewoon niet doen!

Internet: werkt gewoon niet (voordeel is dat je niet door je budget raakt)
Communicatie: oliedomme chatbot die je gewoon rustig 15 minuten bezig houdt voor dat je met een medewerker mag chatten. die weet het dan ook niet en dan bellen ze je terug; ooit. Ben je zo een paar uur verder voor 1 vraag
Prijs: Bij KPN ben ik 2.50 per maand minder kwijt

Jat 12 aug 2023
Reageer
P

Veel zekerheid tegen een lage prijs

Al abonnee sinds Budget het overnam van Robin mobiel. Daarom hebben wij nog het zogenaamde instap abonnement en betalen we met korting 12,50 voor onbeperkt bellen en internetten. Overschrijden of extra kosten zijn er niet bij. Laatst was ik bijna overgestapt maar toen ik las over data- en belplafonds ging mijn maag weer draaien en heb ik meteen de annuleerknop ingedrukt. Het was sneller en goedkoper dan Budget maar een sukkel zoals ik die dan weer eens niet heeft opgelet krijgt dan onvoorziene kosten die het voordeel in één keer teniet doen. Dit gezegd hebbende zou ik best wat meer willen betalen voor extra snelheid of 5G maar aan de andere kant is het zelden nodig.

Peter 29 jul 2023
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van april 2024.

Over Budget Mobiel

Onderdeel van het grotere Budget concern (van Budget Thuis), is dit een telecom provider die zich richt op het bieden van voordelige mobiele abonnementen. Het bedrijf maakt gebruik van het snelle netwerk van T-Mobile en biedt zowel sim only abonnementen als abonnementen met een toestel. De abonnementen van Budget Mobiel bieden onbeperkt bellen en sms'en en verschillende datalimieten tegen een scherpe prijs. Budget Mobiel onderscheidt zich door haar transparante en eenvoudige tarieven en door het feit dat er geen verborgen kosten zijn. Klanten kunnen hun abonnementen online afsluiten en beheren, Budget Mobiel biedt ook een handige app aan om het gebruik van hun diensten te beheren.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.budgetthuis.nl/mobiel/
  • klanten@budgetmobiel.nl