Telecom

Budget Mobiel

267 reviews
53% positief
13% neutraal
34% negatief

Internetbundel onbeperkt of 7GB per maand, onbeperkt sms'en en bellen in Nederland voor een vast bedrag per maand. Alles is in de prijs inbegrepen waardoor je dus nooit over je bundel heen kunt en voor hoge kosten komt te staan. Budget Mobiel maakt hiervoor gebruik van het telefoonnetwerk van KPN. Budget Mobiel was voorheen bekend als Robin Mobile en valt onder Budget Thuis.

Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.

Bezoek Lebara


Reviews (267)

  • H

    Sinds 1 augustus bij Budget mobiel

    Zelf besloten om over te stappen naar een wat goedkopere provider voor mijn telefoondienst. Budget mobiel klinkt goedkoop en na wat reviews te hebben gelezen bestelde ik gelijk. Sinds gisteren (1-augustus 2022) heb ik Budget mobiel aangesloten gekregen. Simkaart moest ik omwisselen want zat hiervoor bij KPN. Tot dusver gaat alles goed want ik kan bellen en heb ook whats app op de telefoon via de app store gehaald.

    Harm 2 aug 2022

  • E

    Budget Mobiel voor veel goedkope internetdata

    Heb eigenlijk totaal geen klachten over Budget Mobiel als telecomprovider. Waarom? Ben overgestapt van KPN naar Budget Mobiel, maak nog steeds gebruik van het KPN netwerk alleen voor een goedkopere prijs. Totaal geen hinder ondervonden van de overstap in het algemeen dus kan niet anders dan positief zijn. Heb zelfs nog meer GB aan internet ook. Laat ik ook eerlijk zijn, ik wil graag veel internetdata maar er zijn nog wel goedkopere telecomproviders als je een kleine internetbundel neemt, denk dan aan Simyo en Lebara bijvoorbeeld. Voor de mensen die toch net wat meer internetdata nodig hebben is Budget Mobiel de juiste weg.

    Edwin 22 jul 2022

  • W

    Budget Mobiel timmert aan de weg

    Zeker een goed bedrijf waar wij nu al ongeveer 2 jaar gebruik maken van de Budget Mobiel diensten. Ik moet eerlijk zijn dat het in het begin wat problemen had met de app die je op je mobiel kan installeren. Deze is in de loop der jaren goed verbeterd en je kan nu alles inzien van je verbruik en je kosten. Ik kan me herinneren dat ik in het begin zelfs een slechte ervaring heb gedeeld dus wilde nu graag een positieve delen omdat het anno 2022 een hele prettige telecomprovider is. We hebben tevens Budget Energie aangeschaft waardoor we bovenop de al gunstige prijs nog een korting krijgen.

    Willemijn 11 jul 2022

  • E

    Maandelijks opzegbaar

    Ik heb een maandelijks opzegbaar sim only abonnement genomen bij Budget Mobiel. Mijn eerste indruk is dat het niet veel onderdoet voor Vodafone. Hier zat ik voorheen bij. Internet is ongeveer even snel en verder kan ik weinig verschillen ontdekken. De prijs is wel een groot verschil in positieve zin. Ik ben blij dat ik ben overgestapt naar Budget Mobiel. Ik heb zeker geen spijt achteraf.

    Emma 22 jun 2022

  • D

    Heel tevreden met onbeperkt data

    Na veel wisselende reviews lezende te hebben, toch maar overgestapt naar Budget Mobiel. Ik was wel wat huiverig, omdat de negatieve reviews toch in je hoofd gaan zitten. Vanwege de lage maandlasten toch maar besloten om wel over te stappen. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Internet is lekker snel en toch onbeperkt data. Ik zit veel in de trein dus ik wou wel onbeperkt data. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik gewoon heel tevreden ben.

    Desiree 21 jun 2022

  • D

    opzeggen lukt niet op geen enkele wijze

    probeer al 3 weken contact met ze te krijgen zonder resultaat,bel me terug formulier ingevuld nooit terug gebeld,hun chat buddy slaat nergens op als die niet verder komt zegt ie wilt u met een medewerker chatten, ja dan krijg je steeds er is op dit moment geen medewerker beschikbaar,op mails reageren ze niet telefoon nr krijg je 4 keuzes maakt niet uit welke je kiest je blijft in het keuze menu hangen,hoe moet je verdomme contact met ze krijgen ik wil van ze af maar lukt op geen enkel manier maar ondertussen wel blijven incasseren

    deniz 18 jun 2022

    • B

      When you pay peanuts, you get monkeys. Oftewel als je niet veel betaald voor een dienst, kan het verkeerd uitpakken.

      Budgeteer 18 jun 2022

  • G

    Zeer trage verbinding van maar 5 MBs

    Mede door mijn abonnementen bij budget energie en het alles-in-1 pakket, ben ik overgestapt naar budget mobiel. Normaal gesproken zoek ik tot de bodem uit wat de voor- en nadelen zijn van providers. Ik was me totaal niet bewust van het feit dat de snelheid van 4g per leverancier zo erg kon verschillen. Waar ik bij Vodafone en Tele2 altijd netjes de 50 MB/s downloadsnelheid aantikte, was het bij budget mobiel ca. 2 á 3 MB/s downloadsnelheid.

    Dit staat overigens duidelijk op de website vermeld, maar totaal overheen gelezen. Gelukkig kon ik me nog herroepen op mijn aankoop *binnen 14 dagen na bestelling. Dit was heel netjes en snel opgepakt, waardoor ik met nummerbehoud weer kon overstappen naar Tele2.

    Gebruik je je telefoon enkel voor appen en mailen, zit je bij budget mobiel prima. Wil je gamen of streamen, dan ben je zeer beperkt.

    Hopelijk helpt dit om een juiste keuze te maken!

    Geert 15 jun 2022

    • D

      Dit vind ik niet goed want deze is echt goede WiFi dus niet zuren soms doet ie het het maar daarna weer wel dus niet zuren

      Daddy 20 jun 2022

  • C

    Slecht bereik in buitenland

    Ik heb sinds half jaar Budget mobiel en dat ging prima totdat we op vakantie waren in het buitenland.... Ineens geen internet meer, geen bereik niks.... Voor 5 euro extra internet gekocht, ging het even wat beter, maar dat was maar van korte duur. Inmiddels geen berichtje meer dat mn internet tegoed op was... Weer extra internet gekocht, was binnen 1 week op! weer geen berichtjes.. En ik heb alleen mn mail gecheckt en google maps gebruikt voor de route... Ik vind dit ondermaats... Gewoon geen berichtje niks... en 5 GB gebruiken in 1 week.... vind ik wel erg vreemd.... Ik ga weer op zoek naar een ander bedrijf. Klantenservice slecht bereikbaar mijn abuis afgesloten extra tegoed van 20 euro heb ik, ondanks belofte ook nog niet terug. Kortom ik ben een zeer ontevreden klant. Werkt leuk als je op wifi zit maar daarbuiten, en dan vooral in het buitenland is het gewoon slecht.

    C. Dijkstra 15 jun 2022

  • S

    Ze gaan uit van 3 GB gemiddeld verbruik

    Ik wil overstappen, naar deze provider, en heb de voorwaarden gelezen. Ze gaan uit van een gemiddeld verbruik van 3 GB per dag. Hallo jongens we leven niet in het stenen tijdperk. X je routeplanners updaten is al gauw 10gb. Je tel. opnieuw installeren is al gauw 10 gb. ff porno kijken 5 gb enz. En nou niet lullen dat kun je thuis ook via wi-fi doen, nou als dat zo is hoef ik geen onbeperkt internet. Juist voor mensen die op plaatsen zijn waar geen internetverbinding is zoals bv op een schip zou of een kampje ben je echt meer kwijt dan die zuinige 4 gb. En dan het gebruik in de EU? 14 gb in de maand? Lachertje!! En dan 5 euro betalen voor een schamele 2 gb? tjonge tjonge tjonge. Providertje loopt jaren achter. Dus lees eerst de voorwaarden voor dat je met deze jongens in zee gaat.

    Snoet 13 jun 2022

  • F

    Vodafone naar Budget Mobiel

    Ik ben overgestapt van Vodafone naar Budget Mobiel. Alles wordt duurder en het leek mij een goed idee om te besparen op mijn telefoonrekening. Bij Vodafone betaalde ik aanzienlijk meer dan wat ik nu betaal. Ik heb Sim Only van Budget Mobiel, want een telefoon had ik al. Ik ben erg blij dat ik ben overgestapt. Ik dacht dat altijd dat zo'n goedkope provider niet goed kon zijn, maar het tegendeel is waar. Ik merk eigenlijk geen verschil. Eigenlijk had ik veel eerder moeten overstappen.

    Freek 12 jun 2022

  • J

    Lage maandlasten

    Ik heb vrijwel alles van Budget en dus ook Budget Mobiel. Ik ben tevreden met hun diensten. Budget Mobiel heb ik nu zo'n paar jaar en ik ga binnenkort verlengen. Geen reden om over te stappen naar een andere telecomprovider. Wel heb ik een paar keer een beetje lang moeten wachten op reactie, maar dit was geen probleem voor mij. Ik ben gewoon heel tevreden met Budget. Lage maandlasten en dat kun je wel gebruiken in deze tijd.

    Jordy 11 jun 2022

  • S

    Bevalt me goed

    Ik vind het vrij logisch dat je steeds meer mensen ziet met budget mobiel als provider. Waar ik zelf van jou is dat een bedrijf de klant zelf de beste keuze voorschotelt in plaats van dat je een half uur bezig bent om allerlei keuzes te maken. Budget heeft een grote bundel en een onbeperkt bundel, ik denk dat 90% het kan doen met de grote bundel dus de keuze is makkelijk en snel gemaakt. Daarnaast is 15 euro voor 7GB internet best wel goedkoop en je hoeft dan echt niet op te letten of je over je bundel gaat want dan moet je echt je best doen.

    Ik ben een nieuwe (blije) klant van Budget Mobiel en het bevalt me heel goed.

    Simar 10 jun 2022

  • J

    Schijt aan netneutraliteit

    Diverse websites welke ik gebruikte werden speciaal voor mij geblokkeerd. Ook kon ik een concurrent niet bezoeken. Mac adressen werden geblokkeerd. Er werkt een afgunstige met een steekje los op de ict afdeling. Nefarieuze onderneming pur sang . De helpdesk ("giovanni" althans) kleineert mensen met dislectie of typfoutjes. De netneutraliteit wet bestaat voor deze antidemocraten blijkbaar niet.

    joop 9 jun 2022

    • M

      Dat deden ze eerder op school ook al altijd, beetje kinderachtig. Wilde je op een spelletjes site, geblokkeerd. Zucht :-)

      Monster C 9 jun 2022

    • S

      Ik kan gewoon op letterlijk alle sites wat ik wil dus het lijkt me sterk dat ze speciaal voor jou beperkingen opleggen. Ben jij misschien van de concurrent of? Heel raar verhaal dit...

      Simar 10 jun 2022

    • U

      Al een VPN geprobeerd om te kijken of het klopt wat je zegt? MAC adressen zijn gekoppeld aan apparaten, dus daarop gaan blacklisten is niet te doen. Zelf kan ik overal bij en heb nog geen blokkade meegemaakt. Al met al een raar verhaal.

      Unknown 29 jun 2022

  • J

    Goedkoop maar goed

    Sim only van budget mobiel is gewoon goed. Het is ook goedkoop dus wat wil je nog meer? Ik heb al meer dan 2 jaar sim only van budget en nooit klachten gehad. Het werkt altijd en heb altijd goed internet. Als het ergens anders goedkoper kan zal ik wel overstappen want ik zit het liefst bij de goedkoopste maar volgensmij is het nergens goedkoper. Daarom gewoon lekker bij budget en mij hoor je niet klagen.

    Jim 3 jun 2022

  • R

    Al jaren tevreden over Budget Mobiel

    Ik ben al jaren klant bij Budget Mobiel en ik kan het iedereen aanbevelen. Lage kosten in de maand en gewoon een solide provider. Tuurlijk is het wel eens voorgekomen dat ik wat minder bereik of wat trager internet had, maar geen enkele provider is wat dat betreft helemaal perfect. Budget Mobiel is gewoon goed. Je kunt misschien niet de service verwachten die je bij een duurdere provider hebt, maar dat is logisch, want ze moeten ergens de kosten drukken. Ik heb in al die jaren geen noemenswaardige problemen gehad in ieder geval. De laatste jaren is het echt altijd goed geweest. Ik blijf gewoon klant bij Budget Mobiel.

    Roy 2 jun 2022

  • D

    afgesloten zonder reden

    mail ontvangen dat door een storing bij hun de aansluitkosten niet zijn afgeschreven maar wel 2 volgende maanden,op 21-5 poging tot incasseeren mislukt door te weinig saldo,volgende dag mail gehad met als u voor 22uur niet betaald word u afgesloten,ruim voor 22uur betaald en direct mail ontvangen dat de betaling ontvangen is en ondanks dat ben ik rond 23uur dezelfde avond afgesloten,
    hebzo'n spijt van dat ik naar hun ben over gestapt

    deniz 2 jun 2022

  • C

    Mijn ouders ook overgestapt naar budget mobiel

    Mijn ouders geholpen over te stappen naar budget mobiel wat heel snel en gemakkelijk ging. Ze hadden nog prepaid, ik herhaal: ze hadden nog prepaid. Soms was dit op en konden ze niet meer bellen, ze zijn over de 60 jaar dus dit moest natuurlijk wel anders. Dus een sim only abonnement genomen bij budget mobiel waar ik sinds een half jaar ook bij zit. Werkt altijd goed en voor 15 euro is dat prima. Ging eerst nog wel kijken naar een goedkoper alternatief, die er wel is maar mijn ouders wilden graag ergens waar ik ook bij zat om verrassingen te voorkomen. Everyone happy!

    Chantal 30 mei 2022

  • J

    Service mag wat sneller de rest prima

    Ik snap alle reviews wel, positief over de prijs/kwaliteit maar de service kan wel iets beter. Zolang je geen problemen hebt geef je budget mobiel sowieso 5 sterren. Mijn overstap ging dan ook heel soepel en snel. Bij mijn man ging het moeizamer omdat er geen verbinding gemaakt kon worden met de service. Gebeld met budget mobiel, je zal denken dat een telecombedrijf goed bereikbaar is maar duurt erg lang voordat je iemand te spreken krijgt. Uiteindelijk prima opgelost hoor door de medewerker. Daarom geef ik budget mobiel 4 sterren, de service mag dus nog wat sneller dan zal ik helemaal tevreden zijn.

    Janneke 26 mei 2022

  • P

    Overstap naar Budget Mobiel ging soepel

    Ik kan hier vrij snel en eerlijk over zijn. De overstap naar budget mobiel ging zeer soepel en had de simkaart per post ontvangen. Moest nog wel een naaldje zoeken om mijn iphone open te krijgen om de simkaart te verwisselen, ook dit was zo gepiept zodra ik hem open had. Meteen toen de simkaart er in zat had ik al bereik van budget mobiel. Vrijwel overal waar ik kom heb ik 4 a 5 streepjes bereik. De prijs kwaliteit is naar mijn mening dan ook zeer goed te noemen. Een goed degelijk product voor een vaste prijs zonder teveel poespas.

    Pascal 17 mei 2022

    • B

      Overstappen ging prima, en daarna begon de ellende. Internet doet het niet en de klantenservice is onbereikbaar. Ik heb inmiddels besloten afscheid te nemen. Opgelucht

      Bernard Welten 23 mei 2022

  • B

    Veel internetdata en veel positieve reviews

    Budget Mobiel staat op Reviews.nl op de nummer 1 plek als beste keuze genoteerd. Dit is de reden geweest dat ik ben overgestapt naar Budget Mobiel. Ik zocht namelijk een telecomprovider met veel GB aan internetdata voor een zo goedkoop mogelijke prijs, 7GB voor 15 euro. Als ik daar nog over heen ga kan ik altijd nog overstappen naar het onbeperkt pakket dus dat is sowieso prettig, hoef ik niet weer over te stappen wat toch een gedoe is. Heb altijd Vodafone gehad en ondanks dat het heel goed is, vind ik het wel erg duur worden. Betaal daar meer dan 30 euro terwijl ik nu voor hetzelfde ongeveer de helft kwijt ben bij Budget. Schijnt dus dat ze gebruik maken van het KPN netwerk en er zijn hier al 250+ reviews geschreven waarvan het merendeel gewoon positief is dus dat heeft me er toe doen overtuigen om ook over te stappen. Ik gebruik het nu een paar weken en qua snelheid heb ik niks te klagen, heb ook overal goed bereik. Simkaart werd opgestuurd per post en had ik binnen 2 dagen al in huis, moest nog wel even wachten totdat die daadwerkelijk was geactiveerd. Hierna werkte alles meteen goed!

    Ps. Ik vind dat je altijd alles in perspectief moet zien. Ik geef Budget Mobiel 5 sterren in deze review maar het is niet beter dan Vodafone. Maar gezamenlijk met de prijs wat ongeveer de helft is, is het zeker 5 ster waardig. Ik zou Vodafone echter ook 5 sterren geven als ik daar een review voor zou schrijven. Het is maar net wat een mens zoekt qua hoeveel gebruik en hoeveel data je nodig hebt.

    Groetjes Bas

    Bas 11 mei 2022

  • M

    Voicemail problemen sinds nummerwijziging

    Budget Mobiel is prima zo alles goed gaat. Maar heb je een (door hunzelf veroorzaakt!) probleem dan lossen ze dat niet op,

    Ik heb sinds 22 februari het volgende probleem (dit is sinds ik een nummerwijziging aanvroeg bij Budget Mobiel).
    Op momenten dat de telefoon normaalgesproken op voicemail zou moeten overschakelen (als ik in gesprek ben, of de telefoon uitstaat, of niet tijdig opneem) dan krijgt de beller geen voicemail maar het volgende bericht te horen: dit nummer is niet in gebruik, de verbinding wordt nu verbroken.

    Dit gebeurt bij alle bellers met alle mogelijke providers en elke mobiel die ik gebruik.
    Instellen wijzigen in 1233 helpt niet.
    Via sms 1233 uit en weer aan zetten helpt ook niet.

    De enige oplossing die ik kan doen is 1233 uitzetten via sms, zodat bellers deze misleidende boodschap niet krijgen. Maar dan heb ik geen voicemaildienst. Zet ik via sms 1233 weer aan, dan heb ik ook geen voicemail en heb ik krijgen bellers wanneer ik niet tijdig op kan nemen, in gesprek ben, of de telefoon uitstaat (kortom wanneer de voicemail actief zou moeten zijn) weer de boodschap dit nummer is niet in gebruik, de verbinding wordt nu verbroken

    De telefoon gaat gewoon over en ik kan bellen en gebeld worden, ik heb gewoon bereik voor bellen en sms-en. Het probleem doet zich alleen voor als de telefoon naar voicemail zou moeten doorschakelen als ik gebeld word.

    De manier waarop dit door Budget Mobiel wordt oppakt is lamentabel. Na indienen van terugbelverzoeken word je systematisch niet teruggebeld. De chatrobot en medewerker die je dan krijgt kan niks voor je doen. Je krijgt standaard oplossingen per mail (ipv bellen) die niet helpen of zelfs niet relevant zijn voor het probleem. Pas na 6 weken en lang aandringen werd ik gebeld door een medewerker die het probleem ook heeft kunnen ervaren. Ondanks dat blijft Budget doen alsof het om een netwerkprobleem gaat, een label dat ze foutief op het probleem hebben geplakt. Dat slaat nergens op en geeft niet de juiste diagnose, noch oplossingen. En dit duurt nu dus al 2 1/2 maand.

    Moimoi 7 mei 2022

  • D

    Matige klantenservice

    Budget mobiel belooft mooie deals aan. Misschien te mooi om het waard te zijn. Ik heb 2 keer een nieuwe simkaart aangevraagd bij beide keren wil de simkaart niet activeren of ligt de online website plat. Telefonisch contact opnemen met budget mobiel is als een naald in het hooiberg zoeken. Via de mail reageren ze ook pas na (96) uur als je n’ beetje geluk hebt.

    Daniel 26 apr 2022

  • D

    Maandelijks opzegbaar sim only abonnement

    Ik heb een maandelijks opzegbaar sim only abonnement bij Budget Mobiel. Ik heb expres gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement, omdat ik er nog niet helemaal gerust op was. Her en der las ik wat slechte, maar tegelijkertijd ook positieve reviews. Daarom wou ik niet aan een 2 jarig abonnement vast zitten. Gelukkig kan je bij Budget Mobiel een maandelijks abonnement nemen. Dat is wel een groot pluspunt en daarmee geven ze wel aan dat ze vertrouwen in hun eigen dienst hebben. Ik heb nu bijna al een half jaar een abonnement bij Budget Mobiel en ik ben tevreden. Sommige reviews kan ik mij totaal niet in vinden, want in mijn geval ging alles vlekkeloos. Nu heb ik ook helemaal geen problemen. Ik ben blij dat ik voor Budget Mobiel heb gekozen.

    Daan 25 apr 2022

  • A

    Slechte service & slechte verbinding

    Sinds een jaar klant bij Budget Mobiel, ik had in mijn eerste 2 weken al een hoop gezeik met de verbinding (telefoon-&internetverbinding) hierop contact met hun gezocht omdat ik mijn wettelijk bedenktermijn wou gebruiken, dit kon niet doordat het abonnement al reeds was gestart (maar wel binnen de 2 weken na afsluiten) mij hierbij neer gelegd. Ik heb meermaals per week last van dode lijnen (vaak ook achter elkaar) of dat de internetverbinding er zonder aanleiding uit knalt. Hun collega's van de Budget energie & alles-in-1 zijn ook zeer hardleers, ik had mijn nieuwe woning net anderhalve maand toen stonden ze voor de deur of ik een contract wou (direct aangegeven niet aan de deur te kopen & ontevreden te zijn over het al lopende mobiele abonnement waardoor ik niks bij hun af wil sluiten, hierna contact opgenomen met de klantenservice met het bericht geen deurverkopers meer te wensen. Staan ze vandeweek weer voor mijn deur en weer niet gelijk kunnen begrijoen dat ik niks wil aanschaffen van hun, hierna weer de klantenservie ingelicht). De klantenservice is zo goed als niet bestaand, er is een online chatdienst en de mogelijkheid tot een terugbelverzoek (duurt 3 dagen) er is geen nummer bekend van hun die je zelf kan bellen.

    Al met al raad ik iedereen deze provider ten zeerste af.

    Aurora 18 apr 2022

  • R

    Heel goedkoop

    Budget Mobiel is de goedkoopste provider die aan mijn wensen voldoet. Ik heb echt veel verschillende providers vergelijkt en Budget Mobiel kwam er als goedkoopste uit. Daarom ben ik ook overgestapt naar Budget Mobiel en ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben. Ik ben blij met mijn overstap van KPN naar Budget Mobiel. Ik merk nauwelijks verschil, alleen in de portemonnee. Ook nog een leuk welkomscadeau gehad, dus wat wil je nog meer.

    Randal 18 apr 2022