Je hoort er tegenwoordig vrijwel niets meer over. Een jaar geleden hoorde je niets anders dan Budget Mobiel hier, Budget Mobiel daar. Wij zijn hier nu een paar maanden klant van en ik mag jullie vertellen dat het ons goed bevalt. Voor mensen en families die veel internetdata verbruiken, dus filmpjes kijken wanneer er geen Wifi in de buurt is, kunnen hier voor een relatief kleine prijs veel internetdata krijgen. Ook het feit dat ze maar 2 pakketten verkopen in plaats van dat je het pakket geheel kan samenstellen, bevalt mij en mijn vrouw zeer. Een simpel en overzichtelijk concept is vaak zo gek nog niet. En voor de mensen die zich afvragen of de "vertraagde verbinding" voor problemen zorgt, nee. Totaal niet zelfs, geen enkele hapering te bekennen, zelfs niet met films streamen.
Ben wel benieuwd wat de reden is dat je tegenwoordig zo weinig meer hoort van Budget Mobiel. De klanten zullen wel binnen zijn denk ik? Ik ben in ieder geval blij klant, gezamenlijk met mijn vrouw.
Sinds 3 weken ik.kan niet bellen en ik vind het belachelijk!!! Niemand help!!! Ien niemand zegt waarom...k ga overstappen andere provider!! Ik chat elke dag en geen oplossing!! Ik kan nietvwerken en ik kan niks doen!!! En ik betaal ook volledige factuur!! Waarom? Geen service maar wel geld!! Jullie moeten mijn abonnement af!!! Ik ga echt andere provider en ik betaal jullie niet meer!!!
Beste B.G.M medewerkers:
Als ik bel uit Hongarije met mijn B.G.M. nummer 06-57986.....met een mobieltelefoonnummer in Nederland valt de verbinding na 2 minuten en 30 seconden telkens weg.
Dit is een slechte zaak!! Over dit probleem heb ik al div. keren contact gehad met B.G.M. medewerkers die dit probleem zouden verhelpen! Echter tot op heden nog altijd NIET opgelost. Hopelijk kan dit openbaarbericht mij helpen om door u dit probleem te verhelpen. Mijn fam. en ik hebben allemaal een abonnement bij B.G.M. nu denken wij erover om over te stappen naar een andere provider.
Hopelijk is mijn probleem snel uit te wereld!
Verblijf met vriendelijke groet en de meeste hoogachting Bert.
Om niet te beginnen over de rampzalig trage verbinding, probeer ik al sinds augustus aan te geven dat ik niet gebeld kan worden. Niemand luistert, niemand doet iets helpends. Ze willen terugbellen, maar dat is juist het probleem!!!! Ik kan geen binnenkomende gesprekken krijgen. Maar ze gaan stug door en sturen formulieren en wijzen naar KPN. LB want ik ben Budget klant. Dat ze het netwerk van KPN gebruiken, dat is niet mijn probleem. Maar inmiddels is het bijna november en ik betaal voor NIKS. Doet het nooit mensen. Geen contact te krijgen dan via een vreselijke chatsservice.
Trage internet en vaak maar 1 streepje bereik. Dordrecht en Rotterdam. In de meeste winkels ben ik onbereikbaar. Lange gesprekken worden onderbroken, bel ik een uur met mijn vriendin dan valt de verbinding gewoon uit. Ze zeggen dat policy na 2uur is, maar heel vaak gebeurt het eerder. Er is een keer niet op tijd afgeschreven, salaris kwam wat later, en toen kreeg ik bericht dat ik niet meer kan bellen op appen als ik niet betaal voor 22h. Incasso was 2 dagen daarvoor gemist!
Slecht telefonisch bereik in Amersfoort
Ook ineens zonder reden afgesloten van bellen. Geen openstaande rekening of iets. Na gebeld te hebben is dat na een dag hersteld. Niet na het beloofde half uur.
Telefoonlijn zo slecht dat de gesprekken daardoor lastig tot ondoenlijk zijn. Ik raad bellen via Whatsapp aan.
Bij Budgetmobiel ben ik beland in een regelrechte nachtmerrie die mijn ergste verwachtingen heeft overtroffen. Als ik nul sterren kon geven, zou ik dat doen. Ik sloot een abonnement bij hen af, en dat bleek de grootste fout van mijn leven te zijn.
Allereerst, het bereik was zo erbarmelijk slecht dat mijn telefoon effectief een papieren gewicht werd. Ik kon net zo goed een postduif gebruiken om berichten te versturen, want dat zou sneller en betrouwbaarder zijn geweest.
En wat de klantenservice betreft, daar zijn gewoon geen woorden voor. Ze behandelen hun klanten als hinderlijke vliegen die ze willen verjagen. Toen ik eindelijk na uren wachten iemand te pakken kreeg, kreeg ik te horen: 'Je had niet moeten bellen, we willen je niet helpen.' Serieus, is dit het niveau van respect dat ze hebben voor hun klanten?
Om het af te maken, heb ik niet alleen belangrijke klanten verloren, maar ben ik ook mijn geloof in menselijke vriendelijkheid kwijtgeraakt. Als je je mentale gezondheid en gemoedsrust waardeert, blijf dan alsjeblieft zo ver mogelijk uit de buurt van Budgetmobiel. Ze zijn een regelrechte nachtmerrie!
Internet: werkt gewoon niet (voordeel is dat je niet door je budget raakt)
Communicatie: oliedomme chatbot die je gewoon rustig 15 minuten bezig houdt voor dat je met een medewerker mag chatten. die weet het dan ook niet en dan bellen ze je terug; ooit. Ben je zo een paar uur verder voor 1 vraag
Prijs: Bij KPN ben ik 2.50 per maand minder kwijt
Al abonnee sinds Budget het overnam van Robin mobiel. Daarom hebben wij nog het zogenaamde instap abonnement en betalen we met korting 12,50 voor onbeperkt bellen en internetten. Overschrijden of extra kosten zijn er niet bij. Laatst was ik bijna overgestapt maar toen ik las over data- en belplafonds ging mijn maag weer draaien en heb ik meteen de annuleerknop ingedrukt. Het was sneller en goedkoper dan Budget maar een sukkel zoals ik die dan weer eens niet heeft opgelet krijgt dan onvoorziene kosten die het voordeel in één keer teniet doen. Dit gezegd hebbende zou ik best wat meer willen betalen voor extra snelheid of 5G maar aan de andere kant is het zelden nodig.
Al 12 dagen heb ik last van geen bereik en geen werkend internet. Word door de robots niet geholpen en klantenservice wijst de fout op kpn. Kpn zegt niets te kunnen doen! Je word van de robot naar de muur gestuurd. Verschrikkelijk
Verder nooit klachten gehad maar dit vind ik belachelijk
Het onbeperkt data pakket bevalt ons heel goed. Nooit meer gedoe dat je bundel op is! Wij komen van Vodafone en daar heb je voor 20 euro bijna geen data, laat staan dat je filmpjes kan kijken in de trein etc. Ook in het buitenland krijg je alsnog 17GB waar je normaliter meer dan genoeg aan hebt (dit zit bij het pakket in). We hebben gekozen voor 6 maanden korting op het abonnement waardoor het nog goedkoper is voor het eerste half jaar. Ondanks andere reviews waar we wel eens lezen dat er problemen zijn, ondervinden wij dit totaal niet. Simkaartje werkte gelijk toen we hem er in deden.
Mijn internet is zo langzaam dat ik mijn browser niet kan openen. Ik kan niet met klantenservice bellen of mailen, want ze hebben geen telefoonnummer of e-mail. Het enige wat ik kan doen is chatten met chatbot.
Zogenaamd onbeperkt internet, het enige wat ik hebt is problemen met dit bedrijf
In de meeste situaties gaat ‘t gebruik goed. Dat wil zeggen bellen, gebeld worden; prima. Internetten idem. De kanttekening is dat onbeperkte data betekent dat je 4 gb onbeperkte data krijgt. Dit is te weinig. Als je onderweg een voetbalwedstrijd of een film aan het kijken bent is dat onvoldoende. Dan ga je over de 4 gb heen. Dan moet je een sms'je sturenEn dan krijg je er gratis 1 gb bij. En als die 1 gb op is kan je weer een sms'je sturen en komt er weer gratis 1 gb bij. Etc.
Ik ben er een paar keer tegen aan gelopen dat het krijgen van extra data niet altijd werkt. Het duurt dan te lang voordat je die gratis extra data krijgt. De film of voetbalwedstrijd die ik keek kan ik dan niet verder kijken. Na een half uur of een uur krijg ik dan alsnog de extra 1 gb.
Een andere kanttekening is de bereikbaarheid van de klantenservice; die is slecht. Het is nu Pinksteren (mei '23). Als ik de klantenservice probeer te bereiken word ik niet geholpen. Ik krijg wel een bericht dat de klantenservice vanwege een feestdag in april gesloten is.
Reeds in Maart overgestapt naar Budget Mobiel en gebruik het dus nu ongeveer 2 maanden. Nooit geen klachten gehad en moet zeggen dat ik werkelijk overal waar ik tot nu toe ben geweest goede verbinding heb gehad. Ook mooi dat er nu een deal is waarbij je 6 maanden lang 50% korting krijgt. Ik betaal dus 7,50 euro voor het eerste half jaar. Als je kijkt hoeveel data je daarvoor terug krijgt, ben ik ervan overtuigd dat het verreweg de goedkoopste optie is voor velen. Zeker een aanrader. Schrijf normaal geen reviews maar dit is wel de moeite waard.
Ik heb ontzettend slecht bereik met Budgetmobiel. Als ik gebeld word heb ik met regelmaat de klacht dat mijn telefoon een ingesprektoon aangeeft (wifi bellen staat aan) Als ik zelf bel dan is het gesprek vanwege slecht bereik amper te volgen. Ik irriteer mij hier enorm aan en baal echt dat ik voor deze profider gekozen heb.
Dat is wel apart Bianca, ik heb ook Budget Mobiel en het werkt altijd prima. Sterker nog, ze maken gebruik van de KPN zendmasten dus heel veel kan er niet mis mee zijn. Misschien is er iets met je simkaart dat die is verouderd? Dat lossen ze meestal wel snel op bij telecomproviders. Anders is er misschien iets kapot aan je telefoon?
Houden zich niet aan de 2jr geleden afgesproken ingangsdatum die dan nu opzegdatum zou moeten zijn. Krijgt je 3 dagen voor hun (!!??) einddatum (maar niet correct is) melding dat je contract wordt gewijzigd. Dus enige keuze heb je niet meer 3 dagen vooraf. "Gelukkig" maandelijks opzegbaar maar dus wel extra kosten.
Denken (net zoals bij energie aan hun eigen budget. Nee nooit meer.
Budget mobiel laat nieuwe klanten simpelweg barsten. Installateur komt gewoon niet opdagen, zonder enige vorm van communicatie. En als je hierover meerdere malen met de klantenservice belt wordt je weliswaar vriendelijk te woord gestaan, maar dat betekent niet dat ze ook maar iets voor je doen en komt er nog geen oplossing. Dit is geen goede start geweest. Ook daags daarna is er geen oplossing gekomen, alleen maar zwijgen. Het is echt heel triest.
Ik ben afgesloten terwijl ik gewoon betaald heb, ook geen WiFi thuis afgesloten nadat ze beweerden dat ik niet had betaald, onbereikbaar, ik wilde iemand spreken omdat ik veel te vertellen heb, na 40 minuten in de wacht te hebben gestaan , maar ( het gesprek wat nooit kwam ) afgebroken!
Ik kon niet nakijken of ik ( controleren) of er idd betaald was en ik kon voor alle zekerheid ook niet betalen omdat ik van ALLES was afgesloten, ik kon niet in mijn bank app!
Mijn grootste fout ooit !! Om van simpel naar dit KLOTE bedrijf te zijn gegaan!
Alleen tijdens kantoor uren te ( bereiken) nou niet telefonisch! Ik vervloek dit Kut bedrijf, je zit aan alle kanten vast en kunt nergens je verhaal kwijt! Bij simpel kun je gewoon via whatsapp je verhaal doen! Mijn telefoon was zogezegd niet betaald maar ook mijn WiFi van thuis werd afgesloten ! Kon ook niet meer bellen, daar zit je dan alleenstaande van 66 !
Is het ook mogelijk om geen ster te geven? Want 1 ster vind ik al teveel. Ik ben sinds 5 maanden klant bij budget mobile onbeperkt, maar ik kan niet wachten om over te stappen. Zeer slechte internetverbinding, hij valt steeds weg of ik heb totaal geen bereik. Ik ben zelfs bereid om alle kosten in één keer te betalen en over te stappen en dat ga ik ook doen!!!
Prijs - kwaliteit verhouding heel erg slecht. Adverteren met KPN netwerk maar ik zo traag dat sommige websites niet geladen kunnen worden. Mocht je uit willen kiezen op prijs denk hier goed over na. Je komt er niet onderuit wanneer je je abbonoment afgesloten hebt, ik zou budget mobiel dus absoluut niet aan raden. Ook geen optie tot meer betalen en sneller internet.
Heel slecht maar bedrijf. Je hebt een probleem en ze zijn niet te bereiken niet telefonisch ook niet via de chat. Wat een amateurs!!!!! Zeker weten dat ik overstap. Zorg eens voor een goede klantenservice voor zo groot bedrijf. Ik zet nooit reviews neer. Maar echt dit maakt mij zo kwaad
Zeker geen verkeerde keuze om me hier in te schrijven want je krijgt gewoon toegang tot de signaalpalen van KPN (wat betekent dat je qua signaal op je telefoon altijd wel goed zit in heel NL). Met het basispakket krijg je 7 gigabyte aan internetdata, wel met een gelimiteerde snelheid maar hier merk je niks van. Voor 15 euro ben ik dus helemaal klaar per maand voor heel veel internet. En voor de mensen die vragen of ik enige hinder ondervind van de gelimiteerde snelheid: nee, totaal niet.
Abonnement genomen bij Budget Mobiel met 50% korting. Deze korting duurt 8 maanden bij een 2 jarig abonnement. Niet een slechte deal. De prijs wordt na die 8 maanden ook niet duurder dan de standaard prijs wat je betaald. Normaal kost Budget Mobiel onbeperkt 20 euro per maand en bij een 2 jarig abonnement betaal je de eerste 8 maanden 10 euro, daarna gewoon 20 euro. Voor Budget Mobiel onbeperkt is 20 euro zelfs niet duur, laat staan 10 euro. Ik ben dus heel blij met deze deal, want ik wou ook onbeperkt data.
Ik zit hier nu een x aantal maanden en moet zeggen ondanks dat ik hier best veel negatieve reviews tegen kom, ben ik al een aantal maanden erg tevreden. De kosten zijn altijd hetzelfde, wat betreft het bereik van het KPN netwerk heb ik geen klagen! Echter is de download en uploadsnelheid aan de lage kant, maar prima om Youtube, NLZIET, Videoland etc mee te gebruiken en dit is voor mij persoonlijk meer dan voldoende! Ook maak ik gebruik van het energie van Budget net als internet tv en bellen Hierom betaal ik 'maar' € 15 p.maand voor dit abonnement incl onbeperkt bellen!
Ik ben zeer tevreden.. mooie prijs voor maandelijks internet. Alleen ik heb nooit een welkomskado gehad.. heb jullie ook een mail gestuurd hier over. Ik zou graag de draadloze oordopjes willen.. kan iemand contact met mij opnemen van de service balie. Maar over algemeen ben ik zeer tevreden. Bijna geen storing.. overzicht op internet van betalingen vind ik heel duidelijk
Eens met deze review! Ik ben ook tevreden, internet werkt altijd prima en ben ook goed bereikbaar. Volgens mij reageert Budget Mobiel hier niet op reviews want ze zijn nog niet geverifieerd staat er.. Als je de oordopjes wilt zal je contact met ze moeten opnemen via de website.
Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste telecomproviders van december 2023.
Onderdeel van het grotere Budget concern (van Budget Thuis), is dit een telecom provider die zich richt op het bieden van voordelige mobiele abonnementen. Het bedrijf maakt gebruik van het snelle netwerk van T-Mobile en biedt zowel sim only abonnementen als abonnementen met een toestel. De abonnementen van Budget Mobiel bieden onbeperkt bellen en sms'en en verschillende datalimieten tegen een scherpe prijs. Budget Mobiel onderscheidt zich door haar transparante en eenvoudige tarieven en door het feit dat er geen verborgen kosten zijn. Klanten kunnen hun abonnementen online afsluiten en beheren, Budget Mobiel biedt ook een handige app aan om het gebruik van hun diensten te beheren.