Telecom

Budget Mobiel

232 reviews
50% positief
14% neutraal
36% negatief

Internetbundel onbeperkt of 7GB per maand, onbeperkt sms'en en bellen in Nederland voor een vast bedrag per maand. Alles is in de prijs inbegrepen waardoor je dus nooit over je bundel heen kunt en voor hoge kosten komt te staan. Budget Mobiel maakt hiervoor gebruik van het telefoonnetwerk van KPN. Budget Mobiel was voorheen bekend als Robin Mobile en valt onder Budget Thuis.

Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.

Bezoek Lebara


Reviews (232)

  • Sanne

    Zolang er niets fout gaat

    De abonnementen zijn prima. De klantenservice is echt zwaar waardeloos. Ik probeer al maanden in contact tekomen met de klantenservice vanbudget mobiel. Die chatrobot begrijpt mijn probleem niet en er zijn NOOIT medewerkers beschikbaar aldus de chatrobot. Je kunt niet bellen met de klantenservice maar ze reageren ook niet op het contactformulier wat ik al 6 keer ingevuld heb.

    Sanne 25 okt 2021

  • Monster Jam

    goedkoper voor meer data kan niet

    ik snap niet hoe mensen negatief kunnen zijn over budget mobiel. je krijgt gewoon 7GB internet per maand wat vrijwel niet op gaat. ze sturen je binnen enkele dagen je simkaart op bij een nieuwe bestelling en je kan meteen aan de slag. ze hebben ook een goede app waar je al je statistieken kan bijhouden zodat je niet over je bundel gaat. wat wil een mens nog meer? nog goedkoper? dat gaat haast niet. nog meer GB? kies dan het onbeperkt pakket voor de gebruikers die de hele dag op hun telefoon zitten te kijken. en als klap op de vuurpijl geven ze je ook nog gratis oordopjes enzo als je voor langer dan een jaar een besteld. 100% zeker dat ik hier nog wel een tijd zit want voor 15 euro krijg je het elders niet goedkoper of beter. nu alleen maar hopen dat dit bedrijf lang blijft bestaan heb in het verleden meermaals gezien dat kleine telecombedrijven de stekker er uit trokken. heb wel het idee dat dit bij budget nog wel even duurt want mensen praten er toch over en ze adverteren flink.

    Monster Jam 24 okt 2021

  • Johan

    Krijg vervelende berichten over data gebruik

    Na Robin kwam budget heb dus contract met Robin mobiel nooit een probleem gehad !
    Nu begint budget mobiel berichtjes te sturen dat ik teveel data gebruik ,als ik op de link klik die bij dit bericht zit werkt deze niet!
    Is een aflopende zaak vermoed ik !
    Wie weet vergelijkbare provider ?
    Dank voor ideeën
    Johan

    Johan 20 okt 2021

  • Simar

    Sim Only 100 euro cadeau

    Ik zag het per toeval maar als je nu een abonnement neemt voor 1 of 2 jaar bij budget mobiel dan krijg je een cadeau van 100 euro gratis erbij. Je hebt 3 keuzes:

    1. Happy Plugs Air 1 Plus (draadloze in-ear) oordopjes die normaliter € 99,- zijn.
    2. OPPO-voucher (mag je € 100,- besteden in een OPPO webshop).
    3. OPPO Band (is een activiteiten tracker, soort horloge).

    Wel eerlijk van ze om het cadeau ook te geven bij het 1-jarig abonnement. Er zit trouwens maar een 15 euro kortingsbonus tussen het 1 en 2-jarige abonnement dus ik zal altijd kiezen voor 1 jaar. Kan je na het jaar altijd weer met budget mobiel overleggen of je weer wat leuks uit mag zoeken want ze willen de klanten waarschijnlijk wel behouden.

    Nog even het volgende, wat waarschijnlijk wel heel interessant is. Ik dacht altijd dat je 5 euro combikorting kreeg als je bij budget energie en budget alles-in-1 bent aangesloten. Het is zo dat je 5 euro korting krijgt als je bij 1 van deze 2 bent aangesloten. Als je beide hebt krijg je ook 5 euro dus, voor de mensen die alles willen overzetten voor zoveel mogelijk korting, dit is niet nodig.

    Hopelijk hebben jullie wat aan mijn review. Ik werk zelf in een telecomwinkel dus heb de nodige informatie.

    Simar 18 okt 2021

  • Evert

    KPN versus Budget Mobiel

    Ik snap werkelijk niet waarom iemand nog KPN heeft terwijl er ook telecomproviders als Budget Mobiel zijn. Je betaald werkelijk de helft voor hetzelfde. Wanneer je bent aangesloten bij Budget Mobiel, gebruik je dezelfde zendpalen als KPN. Schijnt dus dat Budget een stukje van de taart huurt van KPN. Zie je overigens ook vaak bij Vodafone en T-Mobile die eigen zendpalen hebben en deze verhuren aan kleinere telecompartijen. Uiteraard helemaal niets mis mee maar wat ik niet snap is dat klanten blijven hangen bij die grote partijen. Je betaald werkelijk meer voor alleen de naam. Ik ben tot op heden zeer blij met mijn overstap, had enkele opties die een stuk goedkoper zijn dan de grote drie. Toch voor Budget gekozen omdat ik een tijdje terug een nieuw energiecontract heb afgesloten bij Budget Energie, waardoor ik nogmaals 5 euro korting per maand krijg op mijn rekening. Ook krijg je heel veel internetdata bij Budget als je het vergelijkt met de andere telecomproviders die vaak beginnen met 1 a 2 GB, bij Budget begint het bij 7 GB. Begrijp me overigens niet verkeerd, het is prima als je bij KPN, Vodafone of T-Mobile zit, als je het kunt betalen en het werkt goed dan heb je niks te klagen. Ik voel al langer een crisis aan komen, benzineprijzen rijzen de pan uit, energie- en gasprijzen vliegen omhoog, dus ik hou mijn vaste lasten graag zo laag mogelijk.

    Evert 13 okt 2021

  • Shanna

    Gratis cadeau bij Budget Mobiel

    Ik ben overgestapt naar Sim Only van Budget Mobiel. Tegenwoordig maken zulk soort bedrijven gebruik van het KPN, Vodafone of T-Mobile netwerk. Budget Mobiel maakt gebruik van het KPN netwerk dus de ontvangst is super goed. Dat is in ieder geval geen reden meer om over te stappen naar een budget provider. Bij mijn Budget Mobiel Onbeperkt abonnement mocht ik een gratis cadeau uitzoeken wat super leuk is. Leuk meegenomen in ieder geval. Los daarvan ben ik zeer tevreden met Budget Mobiel. Goed netwerk en lage kosten. Meer verwacht ik niet van Budget Mobiel. Tip: Combineer Budget Mobiel met Budget Thuis voor € 5 combikorting per maand.

    Shanna 12 okt 2021

  • nikki

    kan mijn nummer niet behouden bij overstap

    Ik stap over naar KPN met nummer behoud, maar doordat BUDGET MOBILE mij na jaren klant te zijn geweest mijn KLANTNUMMER NIET meer weet te vinden bij mijn gsm nummer en mijn gegevens niet doorgeeft aan KPN??????? krijg ik te horen dat KPN mijn nummer daardoor niet kan overnemen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en met chatten bereik je helemaal niets behalve als je een nieuw abonnement wil, ja dan kom je er wel. Ik vind het schandalig!!!!! Nu kan ik de consumentenbond inschakelen omdat ik vw medische redenen mijn nummer behoud noodzakelijjk is.....wie helpt????

    nikki 10 okt 2021

  • Martijn S.

    Maandelijks opzegbaar goed abonnement

    Reeds overgestapt naar budget mobiel sim only. Deze energieleverancier kwam met dit abonnement van 15 euro als goedkoopste uit de vergelijker en mijn vrienden gebruiken het ook al omdat ze veel internet geven. Heb bij de looptijd gekozen voor maandelijks opzegbaar zodat je nergens aan vast zit als het toch zou tegenvallen. Heb het nu 4 dagen aangesloten en gaat eigenlijk heel goed. Moet wel eerlijk zeggen, bij het 1-jarig en 2 jarige abonnement krijg je een paar maanden 5 euro korting. Dan denk ik: doe mij dan maar maandelijks opzegbaar, ben je zelf de baas. Je weet maar nooit als er ineens een nieuwe telecomprovider komt die voor 5 euro onbeperkt internet geeft om klanten te werven, dan kan je gelijk weer overstappen. Zag ook dat je combi voordeel kan halen als je budget thuis of energie hebt, dat heb ik helaas niet. Heb ook nog geen eigen huis, wie weet voor later. Voor nu mag ik genieten van de 7GB aan internet in heel EU. Ik geef ze 5 sterren omdat alles goed werkt voor de goedkoopste prijs.

    Martijn S. 6 okt 2021

  • jo

    Helemaal Tevreden

    ik ben van Oxxio gas en licht overgestapt naar Budget energie/gas. Na een jaar geen problemen gehad,dus alles in 1 abonnement ook naar Budget all in one,helemaal perfect,Meteen daarna ook mobiel van Telefort overgezet naar Budget mobiel. Nu na 2 jaar nog steeds geen enkele klacht. Dochter en zoon ook overgezet all in one en mobiel,beide hebben geen klachten. Voor ons is Budget helemaal oke@ keer een vraag gehad,en direct geholpen aan de telefoon,maar een paar tellen in de wacht gestaan. Zolang dit op deze manier doorgaat blijf ik bij Budget. Heerlijk om geen kopzorgen te hebben bij een bedrijf.
    Ga zo door Budget.

    jo 21 sep 2021

  • Marcello

    na 40GB data internetsnelheid gehalveerd

    Budget mobile valt in de categorie blij maken met een dood vogeltje. Ik heb onbeperkt bellen, sms-en en data aangeschaft voor 20 euro in de maand. Dit is echter een grote leugen. Ik heb de hele dag de radio10 app aan en dan nog m'n mail lezen en andere internet bezigheden als dingen googlen en andere apps zoals wanneer er een pakketje wordt bezorgd en dergelijke. Na 3 weken heb ik dan 40 GB gebruikt en dan houdt het op. De internetsnelheid wordt dan verlaagd naar 50%. Echter dat houdt in dat de meeste apps niet meer werken en dat het downloaden van een app of van muziekbestanden een half uur duurt. WAARDELOOS. Ik moet dan op de hotspot van een vriend als ik iets belangrijks moet opzoeken. Ik vind het OPLICHTERIJ. Noem het dan gewoon onbeperkt bellen en sms-en met 40 GB data. Ik ben boos en zou budget mobile niemand aanbevelen. Het draait bij KPN alleen maar om de centjes!

    Marcello 17 sep 2021

  • Petra

    Slecht bereikbaar voor simkaart activeren

    Ik ben overgestapt naar budget mobiel omdat ik ook budget energie heb. Vandaag zou mijn simkaart het moeten doen maar niks van dat alles. Kan niet eens mijn simkaart activeren en contact is ver te zoeken. Je kunt chatten maar als de chat te lang duurt omdat het niet duidelijk is voor mij beginnen ze zeuren dat de chat te lang duurt...... Ik wil gewoon een medewerker aan de telefoon. Toen ze mij benaderden voor dit mobiele abonnement konden ze ook gewoon bellen. Ik ben tot nu toe niet heel tevreden over budget mobiel. Ik hoop dat mijn abonnement nog in kan gaan maar tot op heden is het activeren niet gelukt

    Petra 16 sep 2021

  • Maurice

    Budget mobiel veel goedkoper

    Simkaart vorige week ontvangen, in mijn telefoon gestopt en alles werkte gelijk. Budget Mobiel is zoooveel goedkoper dan wat ik had bij Vodafone. Heb niks negatiefs te zeggen over Vodafone maar als het bijna de helft goedkoper kan elders ben ik om. Nu maak ik een week gebruik van Budget Mobiel, heb een 2-jarig abonnement genomen met 7GB internetdata per maand. Zoveel had ik ook bij Vodafone voor dubbel zoveel kosten. Dus erg tevreden en alles werkt goed, heb overal internet en kan ook overal bellen (overal bereik). Doordat ik heb gekozen voor een 2-jarig abonnement krijg ik 6 maanden lang 5 euro korting dus betaal ik maar 10 euro en dat voor zoveel data! Grote aanrader en met name voor mensen die niet zoveel te besteden hebben. 7GB is namelijk heel veel en kan je zelfs een paar filmpjes in het openbaar vervoer kijken als je dat wilt.

    Maurice 16 sep 2021

  • Aktas

    Hulp is teveel gevraagd

    Ik had eerst een simkaart bij robin mobile, werd nog snel de problemen opgelost. Die is nu natuurlijk naar budget overgegaan. Nou heb ik een 2e simkaart bij budget aangevraagd, netjes binnen 2 dagen thuis ontvangen met een brief hoe ik de simkaart moet activeren. Ik volg de aanwijzingen. Klopt niets van. Ik kan nergens een puk code invullen. Het staat er al. Ik kan ook nergens een voorwaarden vinden om deze te kunnen accorderen.
    Er staat simkaart : in behandeling
    Icc code: na activatie is dit te zien.
    Ik tig keer de chatrobot geprobeerd elke keer melding dat het druk is en ik geen medewerker kan spreken.. heb een mail verstuurd een terugbelverzoek en helemaal niets gehoord. Wordt nu een week dat ik een simkaart heb die ik niet kan gebruiken... wat moet ik nu hiermee...
    Bij robin mobile kreeg ik altijd direct antwoord en werd alles netjes opgelost. Nu ik dit mee maak heb ik echt de neiging om alle mobiele telefoons en energie over te zetten naar een aanbieder die wel op tijd antwoord kan geven!

    Aktas 13 sep 2021

  • John

    Budget Mobiel heeft de goedkoopste Sim Only

    Een half jaar geleden was ik op zoek naar de goedkoopste Sim Only met onbeperkt data. Ik kwam toen uit bij Budget Mobiel. Ik had destijds ook gelijk een 2-jarig abonnement afgesloten. Nu een half jaar verder, moet ik zeggen dat ik echt tevreden ben met mijn beslissing. Onbeperkt is ook echt onbeperkt en de kosten zijn lekker laag. Ik betaal 15 euro per maand voor onbeperkt data, bellen en sms. Volgens mij is dat een hele goede deal. Dit krijg je nergens goedkoper. Verder is het gewoon wat je kunt verwachten. Snel internet en goed bereik op het KPN netwerk. Mijn vrienden heb ik ook aangeraden om Budget Mobiel te nemen. Waarom teveel betalen als dit ook kan? Ik combineer het wel met Budget Energie, daarom krijg ik wat extra korting.

    John 8 sep 2021

  • Petra

    Spijt

    Er was een JBL Clip onderweg,maar ze hadden de verkeerde postcode gebruikt! Ik ze via de chat op hun site op de hoogte gebracht werd ik gewoon als leugenaar uit gemaakt,en dat die mail nep was! Zo onbeschoft zijn ze zelfs via chat op facebook word ik doorgestuurd naar de chat op hun site! Zonet gebeld maar dan hangen ze gewoon op als het over de budget mobiel gaat! En dan ga je een contract aan van 2 jaar ca 480 euro.

    Petra 7 sep 2021

  • J  van Elsen

    Nog geen aanpassing naar onbeperkt budget mobiel

    Na 3x een klacht via revieuws ingediend te hebben werd ik gebeld door een medewerker van Budget mobiel.
    Na een half uur zou ik Budget mobiel onbeperkt hebben nog. Zou alleen mijn mobiel opnieuw moeten opstarten. Na opnieuw opstarten was wel mijn abonnement aangepast maar heb geen internet meer? Op de 10 gaat mijn factuur datum weer in hopelijk heb ik dan wel onbeperkt internet. Nu heb ik niets, dus geen Verstappen kijken.

    J van Elsen 5 sep 2021

  • Leon

    Maandenlange ervaring met Budget Mobiel

    Eerder altijd Robin Mobile gehad die een tijd geleden overgegaan is naar Budget Mobiel wil ik toch mijn ervaring met jullie delen. Toen het bekend werd dat Robin Mobile verder zou gaan als Budget Mobiel had ik mijn twijfels want was altijd blij klant van Robin. Nu een paar maanden later ben ik eigenlijk wel tot de conclusie gekomen dat de overgang goed is gegaan voor mij. Klanten krijgen meer gratis MB's internet per maand en de kosten zijn vrijwel gelijk. Service is hetzelfde net als dat beide gebruik maken van KPN zendmasten. Waar ik altijd goed bereik had van Robin is dat bij Budget niets anders.
    Dus een positieve ervaring wat ook wel eens gedeeld mag worden. Zie dat er meerdere positieve reacties over Budget zijn dus daar ben ik blij om dat ik niet de enige ben.
    Wel jammer trouwens dat het maandelijks opzegbare pakket niet meer de standaard is waarbij je cadeaus kreeg. Nu krijg je alleen cadeaus bij een langer lopend abonnement. Wat ik nu uiteraard zou kiezen omdat ik weet dat het voor mij goed werkt maar kan begrijpen dat andere mensen graag beginnen met een maandelijks opzegbaar abonnement zodat ze nergens aan vast zitten als het wat tegen zit. Dit kan je nu alsnog wel selecteren zag ik maar dan krijg je geen gratis headset. Vriend van me wilde ook overstappen naar Budget Mobiel dus vandaar dat ik dit weet.
    Hopelijk hebben jullie wat aan mijn ervaring. Zijn overigens meerdere goede telecomaanbieders dus staar je niet blind op wat je nu hebt. Kan soms een stuk goedkoper voor dezelfde dienst.

    Groetjes Leon

    Leon 2 sep 2021

  • J  van Elsen

    Kan geen contact krijgen met Budget Mobiel

    Afgelopen zaterdag kon ik na een aantal malen proberen eindelijk met een medewerker chatten? Na meerdere malen de gevraagde gegevens ingevuld te hebben kreeg ik geen medewerker. Na 1 uur gestopt. Vandaag maandag weer hetzelfde probleem. Zogenaamd kon ik chatten, maar na een half uur gestopt met vele vruchteloze pogingen. Wil van beperkt naar onbeperkt mobiel, maar is niet te regelen.

    J van Elsen 30 aug 2021

  • Marco

    Maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement

    Pas geleden ben ik overgestapt naar Budget Alles-in-1 en aangezien je extra korting krijgt bij Sim Only wanneer je ook Alles-in-1 van Budget hebt, heb ik gekozen om een Sim Only abonnement af te sluiten. Bij looptijd heb ik gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement in geval ik toch niet tevreden ben. Het is wel erg goedkoop voor onbepert data, bellen en sms. Daarom heb ik voor de zekerheid gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Achteraf was dit niet nodig en had ik net zo goed een 2-jarig abonnement kunnen nemen. Ik ben namelijk erg tevreden met mijn Budget Mobiel Onbeperkt abonnement. Het is heel fijn om onbeperkt data te hebben. Geen zorgen meer dat ik over mijn bundel ga. Onbeperkt streams en videos kijken, echt heerlijk !! In Nederland krijg je onbeperkt data, maar in Europa zit er wel een limiet op van 14 GB. Niet dat het uitmaakt voor mij, maar toch handig om te melden. Ik heb geen last van haperingen in de videos en streams die ik kijk en websites laden net zo snel als bij mijn vorige KPN abonnement. Heel erg tevreden dat ik ben overgestapt naar Budget Mobiel. Ik kan het ook iedereen aanraden. Weinig betalen voor veel. Dit gaat ook niet ten koste van de kwaliteit, wat wel fijn is. Uiteraard krijg je ook gratis nummerbehoud als je overstapt en je zit op het 4G KPN-netwerk. Dit persoonlijk snap ik niet waarom je voor KPN zal kiezen als je ook goedkoper voor Budget kunt kiezen. Voor mij zijn ze beide even goed, alleen is Budget goedkoper. Ik wil eigenlijk m'n abonnement omzetten naar een 2-jarig abonnement, alleen heb ik mij nog niet verdiept in hoe dit moet. Dat ga ik binnenkort zeker eens doen !

    Marco 28 aug 2021

  • Erik van den Berg

    Super slecht geen data zonder oplossing

    Heb nu al 5 dagen geen data en het kan niet opgelost worden. Je kunt de klanten service bijna niet te pakken krijgen of het duurt heel lang. Bellen is niet mogelijk je krijgt geen bevestiging via de mail... Heb echt spijt dat ik over ben gegaan naar Budget mobiel... Mijn vaders en moeders mobiel loopt nog tot het einde van het jaar, wilde eerst ook over stappen maar dat gaat uiteraard nu ook niet meer gebeuren...

    Erik van den Berg 26 aug 2021