wij zijn wel tevreden over wat budget mobiel ons voorschotelt. heel veel internet voor een vrij lage prijs, met name in deze rot periode waarbij alles duurder wordt en je de telefoon toch wel veel gebruikt is budget mobiel een uitkomst. als je niet zoveel op je telefoon doet of je hebt wel veel wifi dan zijn er nog wel goedkopere opties als budget mobiel maar als je 15 euro wilt uitgeven per maand zonder zorgen dan is budget de beste optie. mijn man en ik hebben veel opties naast elkaar gelegd dus we weten waar we over praten.
Heel slecht, ze beloven je hetzelfde te bieden als KPN. Geen 5G, slechtere Wifi, slechte internet verbinding via de telefoon. Wereld van verschil. Na een half jaar heeft er 1 iemand durven zeggen dat het inderdaad niet te vergelijken is met KPN. die zijn 4x zo snel. Mijn klachten worden niet serieus genomen en chats worden zomaar afgesloten. Sta op t punt om grotere stappen te ondernemen aangezien opzeggen niet lukt/kan. Gewoon opgelicht dus
Zodra de mb's op zijn moet je het aanvullen met een smsje naar 7171 wat niet altijd werkt ik zit soms zonder internet terwel ik een onbeperkt internet bundel heb. Klantenservice is moeilijk te bereiken en ookal heb je ze aan de lijn kunnen ze niks voor je betekenen en wordt er aangeraden om naar een andere provider te gaan. Slecht slecht slecht echt een afrader.
Voor de mensen die het overwegen, NIET DOEN.
Zelf besloten om over te stappen naar een wat goedkopere provider voor mijn telefoondienst. Budget mobiel klinkt goedkoop en na wat reviews te hebben gelezen bestelde ik gelijk. Sinds gisteren (1-augustus 2022) heb ik Budget mobiel aangesloten gekregen. Simkaart moest ik omwisselen want zat hiervoor bij KPN. Tot dusver gaat alles goed want ik kan bellen en heb ook whats app op de telefoon via de app store gehaald.
Heb eigenlijk totaal geen klachten over Budget Mobiel als telecomprovider. Waarom? Ben overgestapt van KPN naar Budget Mobiel, maak nog steeds gebruik van het KPN netwerk alleen voor een goedkopere prijs. Totaal geen hinder ondervonden van de overstap in het algemeen dus kan niet anders dan positief zijn. Heb zelfs nog meer GB aan internet ook. Laat ik ook eerlijk zijn, ik wil graag veel internetdata maar er zijn nog wel goedkopere telecomproviders als je een kleine internetbundel neemt, denk dan aan Simyo en Lebara bijvoorbeeld. Voor de mensen die toch net wat meer internetdata nodig hebben is Budget Mobiel de juiste weg.
Hi Edwin,
Jij bent tevreden, nog steeds?
Hoe is de mobiele internetsnelheid? Kun je hiermee filmpjes kijken en bijvoorbeeld videobellen zonder haperingen?
Zeker een goed bedrijf waar wij nu al ongeveer 2 jaar gebruik maken van de Budget Mobiel diensten. Ik moet eerlijk zijn dat het in het begin wat problemen had met de app die je op je mobiel kan installeren. Deze is in de loop der jaren goed verbeterd en je kan nu alles inzien van je verbruik en je kosten. Ik kan me herinneren dat ik in het begin zelfs een slechte ervaring heb gedeeld dus wilde nu graag een positieve delen omdat het anno 2022 een hele prettige telecomprovider is. We hebben tevens Budget Energie aangeschaft waardoor we bovenop de al gunstige prijs nog een korting krijgen.
Ik heb een maandelijks opzegbaar sim only abonnement genomen bij Budget Mobiel. Mijn eerste indruk is dat het niet veel onderdoet voor Vodafone. Hier zat ik voorheen bij. Internet is ongeveer even snel en verder kan ik weinig verschillen ontdekken. De prijs is wel een groot verschil in positieve zin. Ik ben blij dat ik ben overgestapt naar Budget Mobiel. Ik heb zeker geen spijt achteraf.
Na veel wisselende reviews lezende te hebben, toch maar overgestapt naar Budget Mobiel. Ik was wel wat huiverig, omdat de negatieve reviews toch in je hoofd gaan zitten. Vanwege de lage maandlasten toch maar besloten om wel over te stappen. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Internet is lekker snel en toch onbeperkt data. Ik zit veel in de trein dus ik wou wel onbeperkt data. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik gewoon heel tevreden ben.
probeer al 3 weken contact met ze te krijgen zonder resultaat,bel me terug formulier ingevuld nooit terug gebeld,hun chat buddy slaat nergens op als die niet verder komt zegt ie wilt u met een medewerker chatten, ja dan krijg je steeds er is op dit moment geen medewerker beschikbaar,op mails reageren ze niet telefoon nr krijg je 4 keuzes maakt niet uit welke je kiest je blijft in het keuze menu hangen,hoe moet je verdomme contact met ze krijgen ik wil van ze af maar lukt op geen enkel manier maar ondertussen wel blijven incasseren
When you pay peanuts, you get monkeys. Oftewel als je niet veel betaald voor een dienst, kan het verkeerd uitpakken.
Mede door mijn abonnementen bij budget energie en het alles-in-1 pakket, ben ik overgestapt naar budget mobiel. Normaal gesproken zoek ik tot de bodem uit wat de voor- en nadelen zijn van providers. Ik was me totaal niet bewust van het feit dat de snelheid van 4g per leverancier zo erg kon verschillen. Waar ik bij Vodafone en Tele2 altijd netjes de 50 MB/s downloadsnelheid aantikte, was het bij budget mobiel ca. 2 á 3 MB/s downloadsnelheid.
Dit staat overigens duidelijk op de website vermeld, maar totaal overheen gelezen. Gelukkig kon ik me nog herroepen op mijn aankoop *binnen 14 dagen na bestelling. Dit was heel netjes en snel opgepakt, waardoor ik met nummerbehoud weer kon overstappen naar Tele2.
Gebruik je je telefoon enkel voor appen en mailen, zit je bij budget mobiel prima. Wil je gamen of streamen, dan ben je zeer beperkt.
Hopelijk helpt dit om een juiste keuze te maken!
Dit vind ik niet goed want deze is echt goede WiFi dus niet zuren soms doet ie het het maar daarna weer wel dus niet zuren
Ik vind de snelheid prima, heb zelfs mijn tel als hotspot gebruikt op mijn laptop doordat m’n interprovider een storing had. Ik had nog steeds goed WiFi + ik gebruikte ze tegelijkertijd voor video’s streamen op 1080p en videobellen.
Ik heb sinds half jaar Budget mobiel en dat ging prima totdat we op vakantie waren in het buitenland.... Ineens geen internet meer, geen bereik niks.... Voor 5 euro extra internet gekocht, ging het even wat beter, maar dat was maar van korte duur. Inmiddels geen berichtje meer dat mn internet tegoed op was... Weer extra internet gekocht, was binnen 1 week op! weer geen berichtjes.. En ik heb alleen mn mail gecheckt en google maps gebruikt voor de route... Ik vind dit ondermaats... Gewoon geen berichtje niks... en 5 GB gebruiken in 1 week.... vind ik wel erg vreemd.... Ik ga weer op zoek naar een ander bedrijf. Klantenservice slecht bereikbaar mijn abuis afgesloten extra tegoed van 20 euro heb ik, ondanks belofte ook nog niet terug. Kortom ik ben een zeer ontevreden klant. Werkt leuk als je op wifi zit maar daarbuiten, en dan vooral in het buitenland is het gewoon slecht.
Ik wil overstappen, naar deze provider, en heb de voorwaarden gelezen. Ze gaan uit van een gemiddeld verbruik van 3 GB per dag. Hallo jongens we leven niet in het stenen tijdperk. X je routeplanners updaten is al gauw 10gb. Je tel. opnieuw installeren is al gauw 10 gb. ff porno kijken 5 gb enz. En nou niet lullen dat kun je thuis ook via wi-fi doen, nou als dat zo is hoef ik geen onbeperkt internet. Juist voor mensen die op plaatsen zijn waar geen internetverbinding is zoals bv op een schip zou of een kampje ben je echt meer kwijt dan die zuinige 4 gb. En dan het gebruik in de EU? 14 gb in de maand? Lachertje!! En dan 5 euro betalen voor een schamele 2 gb? tjonge tjonge tjonge. Providertje loopt jaren achter. Dus lees eerst de voorwaarden voor dat je met deze jongens in zee gaat.
Ik ben overgestapt van Vodafone naar Budget Mobiel. Alles wordt duurder en het leek mij een goed idee om te besparen op mijn telefoonrekening. Bij Vodafone betaalde ik aanzienlijk meer dan wat ik nu betaal. Ik heb Sim Only van Budget Mobiel, want een telefoon had ik al. Ik ben erg blij dat ik ben overgestapt. Ik dacht dat altijd dat zo'n goedkope provider niet goed kon zijn, maar het tegendeel is waar. Ik merk eigenlijk geen verschil. Eigenlijk had ik veel eerder moeten overstappen.
Ik heb vrijwel alles van Budget en dus ook Budget Mobiel. Ik ben tevreden met hun diensten. Budget Mobiel heb ik nu zo'n paar jaar en ik ga binnenkort verlengen. Geen reden om over te stappen naar een andere telecomprovider. Wel heb ik een paar keer een beetje lang moeten wachten op reactie, maar dit was geen probleem voor mij. Ik ben gewoon heel tevreden met Budget. Lage maandlasten en dat kun je wel gebruiken in deze tijd.
Ik vind het vrij logisch dat je steeds meer mensen ziet met budget mobiel als provider. Waar ik zelf van jou is dat een bedrijf de klant zelf de beste keuze voorschotelt in plaats van dat je een half uur bezig bent om allerlei keuzes te maken. Budget heeft een grote bundel en een onbeperkt bundel, ik denk dat 90% het kan doen met de grote bundel dus de keuze is makkelijk en snel gemaakt. Daarnaast is 15 euro voor 7GB internet best wel goedkoop en je hoeft dan echt niet op te letten of je over je bundel gaat want dan moet je echt je best doen.
Ik ben een nieuwe (blije) klant van Budget Mobiel en het bevalt me heel goed.
Waardeloos!
Ik heb ook sinds een paar maanden niet overal bereik meer met mijn iPhone 11 Pro Max. Tot de zomer van 20222 ging het prima: goed bereik / dekking overal waar ik kwam! Daarna was/ is het drama!
LOS HET OP!
Diverse websites welke ik gebruikte werden speciaal voor mij geblokkeerd. Ook kon ik een concurrent niet bezoeken. Mac adressen werden geblokkeerd. Er werkt een afgunstige met een steekje los op de ict afdeling. Nefarieuze onderneming pur sang . De helpdesk ("giovanni" althans) kleineert mensen met dislectie of typfoutjes. De netneutraliteit wet bestaat voor deze antidemocraten blijkbaar niet.
Dat deden ze eerder op school ook al altijd, beetje kinderachtig. Wilde je op een spelletjes site, geblokkeerd. Zucht :-)
Ik kan gewoon op letterlijk alle sites wat ik wil dus het lijkt me sterk dat ze speciaal voor jou beperkingen opleggen. Ben jij misschien van de concurrent of? Heel raar verhaal dit...
Al een VPN geprobeerd om te kijken of het klopt wat je zegt? MAC adressen zijn gekoppeld aan apparaten, dus daarop gaan blacklisten is niet te doen. Zelf kan ik overal bij en heb nog geen blokkade meegemaakt. Al met al een raar verhaal.
Sim only van budget mobiel is gewoon goed. Het is ook goedkoop dus wat wil je nog meer? Ik heb al meer dan 2 jaar sim only van budget en nooit klachten gehad. Het werkt altijd en heb altijd goed internet. Als het ergens anders goedkoper kan zal ik wel overstappen want ik zit het liefst bij de goedkoopste maar volgensmij is het nergens goedkoper. Daarom gewoon lekker bij budget en mij hoor je niet klagen.
Ik ben al jaren klant bij Budget Mobiel en ik kan het iedereen aanbevelen. Lage kosten in de maand en gewoon een solide provider. Tuurlijk is het wel eens voorgekomen dat ik wat minder bereik of wat trager internet had, maar geen enkele provider is wat dat betreft helemaal perfect. Budget Mobiel is gewoon goed. Je kunt misschien niet de service verwachten die je bij een duurdere provider hebt, maar dat is logisch, want ze moeten ergens de kosten drukken. Ik heb in al die jaren geen noemenswaardige problemen gehad in ieder geval. De laatste jaren is het echt altijd goed geweest. Ik blijf gewoon klant bij Budget Mobiel.
mail ontvangen dat door een storing bij hun de aansluitkosten niet zijn afgeschreven maar wel 2 volgende maanden,op 21-5 poging tot incasseeren mislukt door te weinig saldo,volgende dag mail gehad met als u voor 22uur niet betaald word u afgesloten,ruim voor 22uur betaald en direct mail ontvangen dat de betaling ontvangen is en ondanks dat ben ik rond 23uur dezelfde avond afgesloten,
hebzo'n spijt van dat ik naar hun ben over gestapt
Mijn ouders geholpen over te stappen naar budget mobiel wat heel snel en gemakkelijk ging. Ze hadden nog prepaid, ik herhaal: ze hadden nog prepaid. Soms was dit op en konden ze niet meer bellen, ze zijn over de 60 jaar dus dit moest natuurlijk wel anders. Dus een sim only abonnement genomen bij budget mobiel waar ik sinds een half jaar ook bij zit. Werkt altijd goed en voor 15 euro is dat prima. Ging eerst nog wel kijken naar een goedkoper alternatief, die er wel is maar mijn ouders wilden graag ergens waar ik ook bij zat om verrassingen te voorkomen. Everyone happy!
Ik snap alle reviews wel, positief over de prijs/kwaliteit maar de service kan wel iets beter. Zolang je geen problemen hebt geef je budget mobiel sowieso 5 sterren. Mijn overstap ging dan ook heel soepel en snel. Bij mijn man ging het moeizamer omdat er geen verbinding gemaakt kon worden met de service. Gebeld met budget mobiel, je zal denken dat een telecombedrijf goed bereikbaar is maar duurt erg lang voordat je iemand te spreken krijgt. Uiteindelijk prima opgelost hoor door de medewerker. Daarom geef ik budget mobiel 4 sterren, de service mag dus nog wat sneller dan zal ik helemaal tevreden zijn.
Ik kan hier vrij snel en eerlijk over zijn. De overstap naar budget mobiel ging zeer soepel en had de simkaart per post ontvangen. Moest nog wel een naaldje zoeken om mijn iphone open te krijgen om de simkaart te verwisselen, ook dit was zo gepiept zodra ik hem open had. Meteen toen de simkaart er in zat had ik al bereik van budget mobiel. Vrijwel overal waar ik kom heb ik 4 a 5 streepjes bereik. De prijs kwaliteit is naar mijn mening dan ook zeer goed te noemen. Een goed degelijk product voor een vaste prijs zonder teveel poespas.
Overstappen ging prima, en daarna begon de ellende. Internet doet het niet en de klantenservice is onbereikbaar. Ik heb inmiddels besloten afscheid te nemen. Opgelucht
Budget Mobiel staat op Reviews.nl op de nummer 1 plek als beste keuze genoteerd. Dit is de reden geweest dat ik ben overgestapt naar Budget Mobiel. Ik zocht namelijk een telecomprovider met veel GB aan internetdata voor een zo goedkoop mogelijke prijs, 7GB voor 15 euro. Als ik daar nog over heen ga kan ik altijd nog overstappen naar het onbeperkt pakket dus dat is sowieso prettig, hoef ik niet weer over te stappen wat toch een gedoe is. Heb altijd Vodafone gehad en ondanks dat het heel goed is, vind ik het wel erg duur worden. Betaal daar meer dan 30 euro terwijl ik nu voor hetzelfde ongeveer de helft kwijt ben bij Budget. Schijnt dus dat ze gebruik maken van het KPN netwerk en er zijn hier al 250+ reviews geschreven waarvan het merendeel gewoon positief is dus dat heeft me er toe doen overtuigen om ook over te stappen. Ik gebruik het nu een paar weken en qua snelheid heb ik niks te klagen, heb ook overal goed bereik. Simkaart werd opgestuurd per post en had ik binnen 2 dagen al in huis, moest nog wel even wachten totdat die daadwerkelijk was geactiveerd. Hierna werkte alles meteen goed!
Ps. Ik vind dat je altijd alles in perspectief moet zien. Ik geef Budget Mobiel 5 sterren in deze review maar het is niet beter dan Vodafone. Maar gezamenlijk met de prijs wat ongeveer de helft is, is het zeker 5 ster waardig. Ik zou Vodafone echter ook 5 sterren geven als ik daar een review voor zou schrijven. Het is maar net wat een mens zoekt qua hoeveel gebruik en hoeveel data je nodig hebt.
Groetjes Bas
Budget Mobiel is prima zo alles goed gaat. Maar heb je een (door hunzelf veroorzaakt!) probleem dan lossen ze dat niet op,
Ik heb sinds 22 februari het volgende probleem (dit is sinds ik een nummerwijziging aanvroeg bij Budget Mobiel).
Op momenten dat de telefoon normaalgesproken op voicemail zou moeten overschakelen (als ik in gesprek ben, of de telefoon uitstaat, of niet tijdig opneem) dan krijgt de beller geen voicemail maar het volgende bericht te horen: dit nummer is niet in gebruik, de verbinding wordt nu verbroken.
Dit gebeurt bij alle bellers met alle mogelijke providers en elke mobiel die ik gebruik.
Instellen wijzigen in 1233 helpt niet.
Via sms 1233 uit en weer aan zetten helpt ook niet.
De enige oplossing die ik kan doen is 1233 uitzetten via sms, zodat bellers deze misleidende boodschap niet krijgen. Maar dan heb ik geen voicemaildienst. Zet ik via sms 1233 weer aan, dan heb ik ook geen voicemail en heb ik krijgen bellers wanneer ik niet tijdig op kan nemen, in gesprek ben, of de telefoon uitstaat (kortom wanneer de voicemail actief zou moeten zijn) weer de boodschap dit nummer is niet in gebruik, de verbinding wordt nu verbroken
De telefoon gaat gewoon over en ik kan bellen en gebeld worden, ik heb gewoon bereik voor bellen en sms-en. Het probleem doet zich alleen voor als de telefoon naar voicemail zou moeten doorschakelen als ik gebeld word.
De manier waarop dit door Budget Mobiel wordt oppakt is lamentabel. Na indienen van terugbelverzoeken word je systematisch niet teruggebeld. De chatrobot en medewerker die je dan krijgt kan niks voor je doen. Je krijgt standaard oplossingen per mail (ipv bellen) die niet helpen of zelfs niet relevant zijn voor het probleem. Pas na 6 weken en lang aandringen werd ik gebeld door een medewerker die het probleem ook heeft kunnen ervaren. Ondanks dat blijft Budget doen alsof het om een netwerkprobleem gaat, een label dat ze foutief op het probleem hebben geplakt. Dat slaat nergens op en geeft niet de juiste diagnose, noch oplossingen. En dit duurt nu dus al 2 1/2 maand.
Budget mobiel belooft mooie deals aan. Misschien te mooi om het waard te zijn. Ik heb 2 keer een nieuwe simkaart aangevraagd bij beide keren wil de simkaart niet activeren of ligt de online website plat. Telefonisch contact opnemen met budget mobiel is als een naald in het hooiberg zoeken. Via de mail reageren ze ook pas na (96) uur als je n’ beetje geluk hebt.
Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste telecomproviders van september 2023.
Onderdeel van het grotere Budget concern (van Budget Thuis), is dit een telecom provider die zich richt op het bieden van voordelige mobiele abonnementen. Het bedrijf maakt gebruik van het snelle netwerk van T-Mobile en biedt zowel sim only abonnementen als abonnementen met een toestel. De abonnementen van Budget Mobiel bieden onbeperkt bellen en sms'en en verschillende datalimieten tegen een scherpe prijs. Budget Mobiel onderscheidt zich door haar transparante en eenvoudige tarieven en door het feit dat er geen verborgen kosten zijn. Klanten kunnen hun abonnementen online afsluiten en beheren, Budget Mobiel biedt ook een handige app aan om het gebruik van hun diensten te beheren.