P

Overstap naar Budget Mobiel ging soepel

Ik kan hier vrij snel en eerlijk over zijn. De overstap naar budget mobiel ging zeer soepel en had de simkaart per post ontvangen. Moest nog wel een naaldje zoeken om mijn iphone open te krijgen om de simkaart te verwisselen, ook dit was zo gepiept zodra ik hem open had. Meteen toen de simkaart er in zat had ik al bereik van budget mobiel. Vrijwel overal waar ik kom heb ik 4 a 5 streepjes bereik. De prijs kwaliteit is naar mijn mening dan ook zeer goed te noemen. Een goed degelijk product voor een vaste prijs zonder teveel poespas.

Pascal 17 mei 2022
B

Overstappen ging prima, en daarna begon de ellende. Internet doet het niet en de klantenservice is onbereikbaar. Ik heb inmiddels besloten afscheid te nemen. Opgelucht

Bernard Welten 23 mei 2022
B

Veel internetdata en veel positieve reviews

Budget Mobiel staat op Reviews.nl op de nummer 1 plek als beste keuze genoteerd. Dit is de reden geweest dat ik ben overgestapt naar Budget Mobiel. Ik zocht namelijk een telecomprovider met veel GB aan internetdata voor een zo goedkoop mogelijke prijs, 7GB voor 15 euro. Als ik daar nog over heen ga kan ik altijd nog overstappen naar het onbeperkt pakket dus dat is sowieso prettig, hoef ik niet weer over te stappen wat toch een gedoe is. Heb altijd Vodafone gehad en ondanks dat het heel goed is, vind ik het wel erg duur worden. Betaal daar meer dan 30 euro terwijl ik nu voor hetzelfde ongeveer de helft kwijt ben bij Budget. Schijnt dus dat ze gebruik maken van het KPN netwerk en er zijn hier al 250+ reviews geschreven waarvan het merendeel gewoon positief is dus dat heeft me er toe doen overtuigen om ook over te stappen. Ik gebruik het nu een paar weken en qua snelheid heb ik niks te klagen, heb ook overal goed bereik. Simkaart werd opgestuurd per post en had ik binnen 2 dagen al in huis, moest nog wel even wachten totdat die daadwerkelijk was geactiveerd. Hierna werkte alles meteen goed!

Ps. Ik vind dat je altijd alles in perspectief moet zien. Ik geef Budget Mobiel 5 sterren in deze review maar het is niet beter dan Vodafone. Maar gezamenlijk met de prijs wat ongeveer de helft is, is het zeker 5 ster waardig. Ik zou Vodafone echter ook 5 sterren geven als ik daar een review voor zou schrijven. Het is maar net wat een mens zoekt qua hoeveel gebruik en hoeveel data je nodig hebt.

Groetjes Bas

Bas 11 mei 2022
Reageer
M

Voicemail problemen sinds nummerwijziging

Budget Mobiel is prima zo alles goed gaat. Maar heb je een (door hunzelf veroorzaakt!) probleem dan lossen ze dat niet op,

Ik heb sinds 22 februari het volgende probleem (dit is sinds ik een nummerwijziging aanvroeg bij Budget Mobiel).
Op momenten dat de telefoon normaalgesproken op voicemail zou moeten overschakelen (als ik in gesprek ben, of de telefoon uitstaat, of niet tijdig opneem) dan krijgt de beller geen voicemail maar het volgende bericht te horen: dit nummer is niet in gebruik, de verbinding wordt nu verbroken.

Dit gebeurt bij alle bellers met alle mogelijke providers en elke mobiel die ik gebruik.
Instellen wijzigen in 1233 helpt niet.
Via sms 1233 uit en weer aan zetten helpt ook niet.

De enige oplossing die ik kan doen is 1233 uitzetten via sms, zodat bellers deze misleidende boodschap niet krijgen. Maar dan heb ik geen voicemaildienst. Zet ik via sms 1233 weer aan, dan heb ik ook geen voicemail en heb ik krijgen bellers wanneer ik niet tijdig op kan nemen, in gesprek ben, of de telefoon uitstaat (kortom wanneer de voicemail actief zou moeten zijn) weer de boodschap dit nummer is niet in gebruik, de verbinding wordt nu verbroken

De telefoon gaat gewoon over en ik kan bellen en gebeld worden, ik heb gewoon bereik voor bellen en sms-en. Het probleem doet zich alleen voor als de telefoon naar voicemail zou moeten doorschakelen als ik gebeld word.

De manier waarop dit door Budget Mobiel wordt oppakt is lamentabel. Na indienen van terugbelverzoeken word je systematisch niet teruggebeld. De chatrobot en medewerker die je dan krijgt kan niks voor je doen. Je krijgt standaard oplossingen per mail (ipv bellen) die niet helpen of zelfs niet relevant zijn voor het probleem. Pas na 6 weken en lang aandringen werd ik gebeld door een medewerker die het probleem ook heeft kunnen ervaren. Ondanks dat blijft Budget doen alsof het om een netwerkprobleem gaat, een label dat ze foutief op het probleem hebben geplakt. Dat slaat nergens op en geeft niet de juiste diagnose, noch oplossingen. En dit duurt nu dus al 2 1/2 maand.

Moimoi 7 mei 2022
Reageer
D

Matige klantenservice

Budget mobiel belooft mooie deals aan. Misschien te mooi om het waard te zijn. Ik heb 2 keer een nieuwe simkaart aangevraagd bij beide keren wil de simkaart niet activeren of ligt de online website plat. Telefonisch contact opnemen met budget mobiel is als een naald in het hooiberg zoeken. Via de mail reageren ze ook pas na (96) uur als je n’ beetje geluk hebt.

Daniel 26 apr 2022
Reageer
D

Maandelijks opzegbaar sim only abonnement

Ik heb een maandelijks opzegbaar sim only abonnement bij Budget Mobiel. Ik heb expres gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement, omdat ik er nog niet helemaal gerust op was. Her en der las ik wat slechte, maar tegelijkertijd ook positieve reviews. Daarom wou ik niet aan een 2 jarig abonnement vast zitten. Gelukkig kan je bij Budget Mobiel een maandelijks abonnement nemen. Dat is wel een groot pluspunt en daarmee geven ze wel aan dat ze vertrouwen in hun eigen dienst hebben. Ik heb nu bijna al een half jaar een abonnement bij Budget Mobiel en ik ben tevreden. Sommige reviews kan ik mij totaal niet in vinden, want in mijn geval ging alles vlekkeloos. Nu heb ik ook helemaal geen problemen. Ik ben blij dat ik voor Budget Mobiel heb gekozen.

Daan 25 apr 2022
Reageer
A

Slechte service & slechte verbinding

Sinds een jaar klant bij Budget Mobiel, ik had in mijn eerste 2 weken al een hoop gezeik met de verbinding (telefoon-&internetverbinding) hierop contact met hun gezocht omdat ik mijn wettelijk bedenktermijn wou gebruiken, dit kon niet doordat het abonnement al reeds was gestart (maar wel binnen de 2 weken na afsluiten) mij hierbij neer gelegd. Ik heb meermaals per week last van dode lijnen (vaak ook achter elkaar) of dat de internetverbinding er zonder aanleiding uit knalt. Hun collega's van de Budget energie & alles-in-1 zijn ook zeer hardleers, ik had mijn nieuwe woning net anderhalve maand toen stonden ze voor de deur of ik een contract wou (direct aangegeven niet aan de deur te kopen & ontevreden te zijn over het al lopende mobiele abonnement waardoor ik niks bij hun af wil sluiten, hierna contact opgenomen met de klantenservice met het bericht geen deurverkopers meer te wensen. Staan ze vandeweek weer voor mijn deur en weer niet gelijk kunnen begrijoen dat ik niks wil aanschaffen van hun, hierna weer de klantenservie ingelicht). De klantenservice is zo goed als niet bestaand, er is een online chatdienst en de mogelijkheid tot een terugbelverzoek (duurt 3 dagen) er is geen nummer bekend van hun die je zelf kan bellen.

Al met al raad ik iedereen deze provider ten zeerste af.

Aurora 18 apr 2022
Reageer
R

Heel goedkoop

Budget Mobiel is de goedkoopste provider die aan mijn wensen voldoet. Ik heb echt veel verschillende providers vergelijkt en Budget Mobiel kwam er als goedkoopste uit. Daarom ben ik ook overgestapt naar Budget Mobiel en ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben. Ik ben blij met mijn overstap van KPN naar Budget Mobiel. Ik merk nauwelijks verschil, alleen in de portemonnee. Ook nog een leuk welkomscadeau gehad, dus wat wil je nog meer.

Randal 18 apr 2022
Reageer
R

Budget Mobiel levert welkomst gewoon niet

Ik heb een 2 jaar abonnement afgesloten bij Budget mobiel en dien als welkomst cadeau het Garmin Horloge te krijgen. Na klantenservice gesproken (chat) te hebben, zou ik een mail krijgen (andere afdeling). Daar moest ik dus nogmaals achteraan. Nu zou ik weer een mail krijgen zodat de bestelling gedaan wordt. Weer weken veder en niets van dit alles. Het probleem is dat niemand daar iets regelt, je krijgt niemand te spreken en mijn horloge heb ik dus nog steeds niet! Wie gaat mij nu eindelijk eens helpen bij Budget mobiel. Ron Moes

Ron Moes 14 apr 2022
V

Wilde abonnement. Dat kon. U moet dan direct 10€ overmaken.Gedaan.
De gegevens werden gevraagd en bij de geboortedatum werd het stil en vertelde de dame,dat ik te oud was en geen abonnement af kon sluiten! Leeftijdsdiscriminatie dus!
Ik vroeg toen om mijn 10 € terug te storten.
Dit alles speelde zich 17 maart af. Heden 14 mei nog steeds het geld niet terug,zelfs na diverse online vragen!

Van der Linden 14 mei 2022
S

Goedkoop abonnement

Ik ben overgestapt naar budget mobiel omdat ik er een goedkoop abonnement kon afsluiten. Samen met mijn bewindvoerder heb ik een abonnement afgesloten. Ik bespaar nu wel een 10tje per maand. Een telefoon had ik al dus hoefde ik alleen maar een abonnement. Ik ben er we blij mee dat ik budget mobiel heb gevonden en mijn bewindvoerder vond het ook een goed idee.

Sabine 23 mrt 2022
Reageer
B

Budget Mobiel nu een stuk beter

Ik heb maanden geleden ook al een review geschreven. Toentertijd was die negatief omdat Budget Mobiel toen net was begonnen en ze nog aardig wat foutjes in het systeem hadden. Simkaarten die het niet deden, klantenservice die niet bereikbaar was, en ga zo maar door. We zijn nu ongeveer 2 jaar verder en ik zie steeds meer positieve reviews/ervaringen en daar ben ik het mee eens. Ik heb maanden terug veel met ze gemaild en gebeld want ik wou het gewoon werkend hebben, toen het eenmaal werkte ging ik natuurlijk niet weer wisselen van provider. Momenteel werkt alles heel goed. Ik snap het ook wel dat als je een nieuw bedrijf opstart of in ieder geval een nieuwe bedrijfstak, dat niet alles meteen goed gaat. Dit was ook de reden dat ik toentertijd niet meteen weg ging maar het graag wilde oplossen. Ik geef ze nu 5 sterren.

Berrie 18 mrt 2022
Reageer
B

Vodafone Red 15GB vs Budget Mobiel onbeperkt

Jarenlang flink betaald bij Vodafone waar ik altijd blij klant van ben geweest. Het jaar 2022 is voor ons helaas een jaar waarin we echt op de vaste lasten moeten gaan besparen. Waar ik bij Vodafone Red (15 GB) 26,00 euro per maand betaalde, kan ik dit af bij Budget Mobiel voor 20,00 euro en is het nog onbeperkt ook. Ik wilde graag een telecomaanbieder met minimaal 15GB aan internet en ja dit kan dus blijkbaar toch wel een stuk goedkoper. bedenk wel dat het 72 euro per jaar is wat ik bespaar op deze wijze. Ik wil echt niet zeggen dat Budget Mobiel beter is dan Vodafone want dat is zeker niet zo. Ik had bij Vodafone zelfs al een 5GB verbinding, wat ik nu volgens mij niet meer heb. Voor de rest werkt alles net als eerder dus al met al wel blij met de overstap.

Vodafone 5 sterren voor de top jaren wat ik heb gehad.
Budget Mobiel 5 sterren voor de juiste prijs en het onbeperkt pakket.

Betweter H 8 mrt 2022
Reageer
J

Tevreden over Budget mobiel als telecom provider

Wilde toch graag even een review plaatsen over budget mobiel omdat ik best tevreden ben over wat ze aanbieden. Ik zocht een telecom provider waar je veel internet krijgt voor een relatief lage prijs. Vind 15 euro voor 7GB meer dan redelijk en het feit dat je gebruik kan maken van het KPN signaal geeft me een goed gevoel. Ik gebruik het nu enkele maanden en ben tevreden over het signaal, bereikbaarheid en ook zeker over de app van Budget waar je het gebruik en degelijke goed kan inzien. Kan niks bedenken waar ik niet tevreden over ben dus hierbij geef ik het 5 sterren.

John 3 mrt 2022
Reageer
T

Budget Mobiel de goedkoopste optie

Na lang vergelijken ben ik tot de conclusie gekomen dat Budget Mobiel het goedkoopste voor mij is. Ik wil wel onbeperkt data, maar bellen en sms maakt niet zoveel uit, want dat doe ik toch nauwelijks. Met Budget Thuis krijg je nog extra 5 euro korting, wat natuurlijk mooi is meegenomen. Al met al betaal ik maar zo'n 15 euro voor een sim only abonnement met onbeperkt data. Zulke lage prijzen kon ik elders niet vinden. Daarom heb ik gekozen voor Budget Mobiel en ik ben er erg tevreden mee. Het internet is goed en snel en ik heb overal gewoon goed bereik. Meer kan ik niet wensen. Daarom ben ik erg blij met Budget Mobiel.

Tom 2 mrt 2022
Reageer
h

klacht en niet geholpen

twee maand bij Budget en de problemen beginnen eest bij mijn vriendin we kunnen niet meer bellen in het buitenland en niet gebeld worden .
en niemand helpt ons ze moeten nog terug bellen vier weken is wel lang, de winkel komt er ook niet uit volgens mij is de bedrog en duur koop je kunt beter wat meer betalen dan een contract te hebben waar je niets aan hebt tweejaar is lang

hennie 1 mrt 2022
Reageer
V

Goede prijs kwaliteit matige klantenservice

We zijn tevreden over budget mobiel als onze provider voor mobiele telefonie! Enige puntje van irritatie is dat ze slecht te bereiken zijn. Mijn vrouw had wat moeite om de simkaart te activeren, terwijl de mijne wel meteen geactiveerd was. Duurde een paar dagen voordat we echt iemand aan de lijn hadden die ons goed heeft geholpen. Voor de rest een prima service en met name de prijs is ideaal omdat je onbeperkt kan internetten en bellen zonder dat je hoeft om te kijken. Vind 20 euro p.p. daarvoor nog wel meevallen als je kijkt dat je bij andere telefonie providers daarvoor niet onbeperkt kan.

In het kort:
Matige klantenservice
Product goede prijs/kwaliteit

Veendammer 20 feb 2022
Reageer
I

Budget Mobiel is de goedkoopste

Na lang wikken en wegen heb ik de keuze gemaakt voor Sim Only met onbeperkte data van Budget Mobiel. Ze zijn de goedkoopste wanneer je onbeperkt data wilt, maar ik las ook wisselende verhalen. Dat zet je toch altijd aan het twijfelen, want je wil wel gewoon dat het goed is. Ik kan wel stellen dat mijn twijfel voor niks is geweest, want het loopt als een trein. De aanvraag verliep vlekkeloos en het werkte ook direct. Overal heb ik goed bereik met dus onbeperkt data. Heerlijk Spotify luisteren en Youtube kijken in de trein!

Isabella 12 feb 2022
Reageer
A

Makkelijk overstappen

Ik ben van Vodafone overgestapt naar Budget Mobiel Onbeperkt. Red Unlimited van Vodafone is toch 15 euro duurder dan Budget Mobiel Onbeperkt, dus na lang getwijfeld te hebben, heb ik toch gekozen om over te stappen naar Budget Mobiel. De overstap inclusief nummerbehoud ging echt verassend makkelijk. Het verliep allemaal probleemloos en het was heel simpel. Ik ben wel blij dat ik voor Budget Mobiel Onbeperkt heb gekozen, scheelt mij maandelijks toch 15 euro en ondanks dat Budget Mobiel een prijsvechter is, is het best goed. Tot nu toe ben ik blij met mijn overstap. Als je ook onbeperkt data wilt, had ik zeker voor Budget Mobiel gekozen.

Alexander 26 jan 2022
F

Kun jij uitleggen hoe je dit hebt gedaan? Ik heb nu mijn budget simkaartje in de telefoon en kan niet bellen of gebeld worden.. ook mijn 4g doet t niet

Floris Idema 6 feb 2022
H

Relatief goedkoop en werkt goed

Toch wel blij met de overstap. Gemixte gevoelens toen ik van Vodafone naar Budget Mobiel ging. Vodafone toch wel een topper maar werd me te duur nu werkelijk alles in het leven weer duurder aan het worden is. Dus gekozen voor het maandelijks opzegbare abonnement van Budget Mobiel waarbij je 7GB internet krijgt. Werkt tot op heden heel goed en ondervind helemaal geen hinder. Eigenlijk gewoon hetzelfde als wat ik altijd bij Vodafone had als je kijkt naar snelheid en hoeveel bereik je overal hebt. Toch scheelt het me ongeveer de helft van de kosten! Daarom wil ik Budget Mobiel graag een 5-sterren rating geven.
Groetjes en een fijn weekend, Harmen.

Harmen 14 jan 2022
Reageer
T

Slechte service en geen reactie

Het bedrijf Budget Mobiel zou mij laten weten of ik nog garantie had op de draadloze oortjes waarvan dit het 2de paar is wat kapot is met hetzelfde defect binnen een jaar, Ik heb toen geen reactie meer vernomen in de tussentijd en heb hun meerdere keren gemailed.
Uiteindelijk na weken kreeg ik wel een mail met dat ik zelf wel moet weten of ik nog garantie heb en dat ik de oordopjes op moet sturen terwijl ik dus niet eens weet of ik garantie heb en de kans ook groot is dat ze extra niet hebben gereageerd om de garantie te laten verlopen want op al het andere reageerde ze binnen 2 tot 3 dagen.
De live chat is en was ook onbereikbaar.
En er is geen telefoonnummer.
Verder zou het internet ook bereikbaar zijn in het buitenland maar 1 meter over de nederlands/belgische grens en ik kon google maps al niet meer gebruiken.
Ik heb hier ook contact over proberen te hebben maar wederom zinloos.
De klachten service reageert al helemaal niet.
En soms kon ik helemaal niet bellen of gebeld worden terwijl ik onbeperkt bellen en internet heb.
Ik begin te denken aan bedrog.

Tim Jansen. 12 jan 2022
Reageer
B

Alles van Budget

Ik heb alles bij Budget, namelijk energie, internet/tv en mobiel. Hierdoor bespaar ik lekker veel geld. Niet alleen omdat Budget de goedkoopste is, maar ook omdat je combikorting krijgt. Bij Budget Mobiel heb ik het onbeperkte abonnement, hier ben ik erg tevreden mee. Mede omdat het erg goedkoop is voor een onbeperkt data abonnement. Dit krijg je nergens zo goedkoop. In het buitenland krijg je niet onbeperkt data, maar alsnog 14 GB. Ik ben in ieder geval erg tevreden met alle diensten van Budget.

Britt 7 jan 2022
Reageer
I

Geld besparen met Budget Mobiel

Ik ben alweer een paar jaar geleden overgestapt naar Budget Mobiel. Voor mij was de reden heel simpel, namelijk om geld te besparen. Voordat ik overgestapt was naar Budget Mobiel zat ik bij KPN. Bij KPN betaalde ik veel meer voor een vergelijkbaar abonnement dan bij Budget Mobiel. Na een paar jaar heb ik absoluut geen spijt dat ik ben overgestapt. Ik heb heel wat geld bespaard in de tussentijd en daar ben ik blij mee. Budget Mobiel is misschien niet zo'n groot bedrijf als KPN, maar ik merk weinig verschil...

Ilse 5 jan 2022
Reageer
S

Budget Mobiel Onbeperkt

Al 3 jaar Budget Mobiel Onbeperkt en nog steeds tevreden. Onbeperkt data vind ik erg fijn want dat kreeg ik niet bij andere aanbieders voor dit geld. Sommige vrienden van mij hebben ook Budget Mobiel en nooit slechte verhalen gehoord. Budget Mobiel is een veilige keuze. Meestal lees je alleen de slechte verhalen maar zelf heb ik alleen positieve ervaringen met Budget Mobiel. Als je ook geld wilt besparen en toch onbeperkt data, had ik het gewoon gedaan. Het is echt niet zo slecht als dat sommige reviews doet vermoeden.

Stephanie 28 dec 2021
Reageer
K

Nog niet tevreden

Ongeveer twee maanden geleden overgestapt naar budgetmobiel. Mijn eerste simkaart werd niet geleverd, ondanks dat mijn gegevens goed stonden. Na contact te hebben gehad hebben zij mij een nieuwe simkaart toegestuurd. Hiervoor kreeg ik gewoon een factuur van 5 euro, terwijl dit buiten mijn toedoen is. Beetje raar en slechte service naar mijn mening..
Vervolgens heb ik de nieuwe simkaart geactiveerd online, maar werkt hij nu nog steeds niet. We zijn inmiddels twee maanden verder en ik word nog dubbel gefactureerd door Tele2 en door Budgetmobiel doordat die simkaart maar niet overgezet kan worden. Ik ben nog in afwachting van een reactie met bijpassende oplossing, maar ga van het minste uit.

Tot nu toe AFGERADEN!

Kevin van Dijk 28 dec 2021
J

Ik Wil iemand persoonlijk spreken:Herhaaldelijk bel me terug aangevraagd maar geen reactie erop of te chatten
Staat zo lang naar een muziekbandje te luisteren,heb maar na 15 opgehangen..Geen reacties erop!!!
Juist van een mobiel provider verwacht je dat je geen robot krijgt maar de mogelijkheid is om iemand persoonlijk te spreken

Jd 28 dec 2021
A

Goed en stabiel internet

Ik heb Budget Mobiel eigenlijk alleen vanwege het onbeperkte internet. Voor school zit ik veel in de trein en dan is het wel belangrijk dat ik goed en stabiel internet heb. Dit is wel het geval en dat is fijn. Onderweg heb ik altijd wel internet, heel soms is het een beetje traag, maar je moet ook geen wonderen verwachten voor 20 euro per maand. Ik zie mijzelf ook niet overstappen want er zijn gewoon geen goedkopere aanbieders dan Budget Mobiel. Meestal betaal je heel veel voor onbeperkt internet. Als je ook een arme student bent zal ik Budget Mobiel zeker aanraden. Veel internet voor weinig geld.

Armin 27 dec 2021
Reageer
M

Budget Mobiel 2 simpele pakketkeuzes

Mijn vrouw en ik zijn allebei overgestapt naar Budget Mobiel. Reden hiervoor is de vele gigabytes aan internet voor een eerlijke prijs. Ook zijn we in de zomer overgestapt naar Budget Energie waardoor we 5 euro korting krijgen op ons abonnement. Voor mensen die toch wel veel internetten op hun telefoon kan het zeker uit om Budget Mobiel eens te proberen. Wat ons ook aansprak is dat er 2 pakketkeuzes zijn, en dat is het. Bij andere providers zie je vaak dat je een aantal GB moet aangeven wat je wenst te krijgen. Doe mij maar gewoon simpel zoals Budget Mobiel doet. 7GB of onbeperkt, kies maar. Voor ons is 7GB voldoende dus de keuze was simpel. Mijn vrouw zei nog dat ze wel graag onbeperkt wilde maar had haar uitgelegd wat je voor 7GB op je telefoon kon doen en toen vond ze het ook wel prima.

Mans 19 dec 2021
F

Dit is precies wat ik ook goed vind aan budget mobiel. Weinig keuze is zo gek nog niet. Bij de meeste telecomproviders wordt je dood gegooid met hoeveel minuten je denkt te gebruiken, hoeveel internetdata, sms'jes.. Alsof iemand dat kan inschatten. Gewoon een groot goed pakket waar je vrijwel niet overheen gaat (anders kan je onbeperkt kiezen) is voor ons ook het juiste pad.

Familie Tuinman 22 dec 2021
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van december 2023.

Over Budget Mobiel

Onderdeel van het grotere Budget concern (van Budget Thuis), is dit een telecom provider die zich richt op het bieden van voordelige mobiele abonnementen. Het bedrijf maakt gebruik van het snelle netwerk van T-Mobile en biedt zowel sim only abonnementen als abonnementen met een toestel. De abonnementen van Budget Mobiel bieden onbeperkt bellen en sms'en en verschillende datalimieten tegen een scherpe prijs. Budget Mobiel onderscheidt zich door haar transparante en eenvoudige tarieven en door het feit dat er geen verborgen kosten zijn. Klanten kunnen hun abonnementen online afsluiten en beheren, Budget Mobiel biedt ook een handige app aan om het gebruik van hun diensten te beheren.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.budgetthuis.nl/mobiel/
  • klanten@budgetmobiel.nl