Als alles goed gaat is het prima, maar pas op. Als je je contract wil opzeggen, dan moet je dit minimaal TIEN werkdagen voor het einde van het contract doorgeven. Dat is belachelijk. Verder, als je dan toch je contract wil opzeggen, kun je alleen maar in contact komen met de klantenservice via een chat. Prima, toch? Nee! De chat zal altijd zeggen dat de medewerkers bezet zijn, en stopt je niet in een wachtrij. Dit is pure oplichterij, ze willen zoveel mogelijk geld van je afpakken.
Ja communicatie bij Budget Mobiel is echt bagger. Het product zelf is prima, grote bundels voor relatief weinig geld maar de klantenservice is zeer slecht te bereiken en als je ze al te bereiken krijgt, helpen ze je ook nog vaak niet goed. De chat bot geeft inderdaad heel vaak aan dat er geen medewerkers zijn op dat moment, terwijl je alleen maar overdag contact kan leggen. Dus zelfs op de minimale tijden zijn er geen medewerkers. Als je een mail stuurt kan je een weekje wachten op reactie. Schiet inderdaad niet op. Vind ook dat een MOBIELE telecomprovider MOBIEL te bereiken moet zijn, dus per telefoonnummer. Zo lastig kan het niet zijn. Je leest op Reviews.nl veel positieve reviews maar zodra iemand contact moet leggen met de klantenservice is het bar en boos. Apart dat zo'n bedrijf hier niets aan doet.
Zeer slecht bedrijf. Heeft administratie totaal niet op orde. Rekenen mij kleine extra bedragen zonder enige specificatie. Als ik daarover contact probeer op te nemen word ik per mail verwezen naar een robot chat. Waar ik geen stap verder kom. Het zijn gewoon dieven. Die hopen dat ik omwille van zo'n klein bedrag geen rechtszaak aan span en maar gewoon betaal.
Mijn budget mobiel onbeperkt, maar als ik wil bellen krijg ik regelmatig te horen dat mijn beltegoed op is?..? Dit vind ik raar en 10minuten later kan ik weer bellen zie gelukkig geen rare dingen op mijn factuur. Maar de factuur is moeilijk te vinden wat je de laatste maanden betaald hebt.
Beste Marc,
Budget mobiel werkt net even anders maar dat heeft ook voordelen. Je belt naar vast en mobiel gewoon uit je bundel. Fair use is 100 uur per maand. Bel je naar een service nummer met toeslag dan moet je eerst prepaid tegoed aanmaken.
Stel het service nummer kost 10 cent per minuut + het gebruik van uw mobiele telefoon. Dan komt het bellen gewoon uit je bundel maar die 10 cent betaal je vanuit een prepaid tegoed wat je eerst moet aanmaken.
Het heeft nadelen (handeling, paar euro storten) maar ook voordelen je zult nooit een gepeperde rekening krijgen. Andere diensten zoals bellen naar EU gaan na 100 gratis minuten ook uit dit prepaid tegoed. En wel tegen hele scherpe prijzen de meeste providers rekenen het maximale tarief van 23 cent bij Budget Mobiel betaal je 9 cent.
Dus het feit dat dingen prepaid afgehandeld worden wil niet zeggen dat het ook heel erg duur moet zijn.
Pas geleden overgestapt naar Budget Mobiel. Ze zijn zoveel goedkoper dan waar ik hiervoor zat dus het was een makkelijke keuze. Helemaal nu de aansluitkosten gratis zijn, is het nog een stukje goedkoper. Ik kan nog geen heel gedegen oordeel geven, dus voor nu geef ik een beoordeling van 4/5. Overstappen ging wel heel simpel, dus op dat vlak scoren ze zeker hoog. Verder weet ik het nog niet heel goed, maar wat ik er van gehoord heb, komt het wel goed.
Kwam alleen maar door Black Friday, die week konden nieuwe klanten zonder aansluitkosten een bundel nemen bij Budget Mobiel. Normaal rekenen ze daar wel kosten voor eenmalig. Bijvoorbeeld op dit moment betaal je € 15,- aansluitkosten. Misschien een goede optie voor ze om die 3 maanden 5 euro korting niet te geven en dan de aansluitkosten weg te doen.
Ik had een budget mobiel simkaart in de winkel gekocht en dacht meteen gebruik te kunnen maken van budget mobiel. De mevrouw aan de balie had had me wel uitgelegd dat ik naar de website van budgetmobiel.nl moest om hem te registreren en dat heb ik dan vandaag ook maar gedaan. Nu krijg ik geen simkaart meer per post toegestuurd omdat ik deze al heb, moest meteen de simkaart registreren door een 06 nummer en simkaartnummer (ICC code) in te vullen.
Ik hoefde geen aansluitkosten te betalen in verband met black friday. Nooit van gehoord maar vind het prima. Tevens krijg ik oordopjes en 3 maanden 5 euro korting op mijn abonnement. Toch mooi meegenomen allemaal. Mijn vriend gebruikt al een jaar budget mobiel en zegt dat het qua prijs / kwaliteitsverhouding heel goed is.
Bij Budget Mobiel Basis krijg je 7 GB data en je kunt onbeperkt bellen en smsen voor slechts € 15 per maand. Bij een 2 jarig abonnement krijg je zelfs korting en een cadeau. Voor mij was de keuze eenvoudig. Ik zat al een tijdje sim only abonnementen te vergelijken, maar Budget Mobiel stak er wel boven uit. Helaas was ik geen klant van Budget Thuis, anders kreeg ik nog eens € 5 euro korting op mijn maandbedrag. Bij Budget Mobiel hoef je je ook geen zorgen te maken over of je wel goede ontvangst hebt, want ze maken gebruik van het 4G KPN netwerk. Ik ben heel blij dat ik ben overgestapt naar Budget Mobiel en ik kan het ook iedereen aanraden.
Nou, allemaal mooi en wel heb mijn simkaart gekregen alleen ik kan mij niet inloggen er komt niet eens een mail binnen van jullie.. hoe moet ik dan mijn simkaart activeren. Wil mijn wachtwoord opvragen maar helaas geen mail van jullie.. heb het al meerdere malen geprobeerd maar helaas wat moet ik nu doen ? Mijn mailadres is wel bekend bij jullie raar dus..
Lukt op geen enkele manier om een account aan te maken. Wachtwoordlink wordt maar niet verstuurd. Klantenservice blijkt alleen digitaal “bereikbaar” te zijn. Chatrobot begrijpt er niets van en op het contactformulier wordt niet gereageerd.
Totaal waardeloos dus. Begin hier niet in. Net maar weer een mail gestuurd om te vragen hoe ik alles terug kan sturen n mijn geld terugkrijg.
Wel even handig om te weten alvorens je een contract bij budget mobiel afsluit. Het kan namelijk uit om een jaarcontract te nemen omdat je dan gratis oordopjes krijgt die voor 150 euro in de winkel liggen.
Als je zelf in Nederland bent en je wilt bellen naar een buitenlands nummer, dan krijg je hier maandelijks een tegoed voor van 100 gratis minuten en smsjes. Je krijgt een sms wanneer deze bijna op zijn. Goed geregeld.
Als je in een ander EU-land bent dan Nederland, maak je gewoon gebruik van je Sim Only abonnement. Zijn wel enkele extra voorwaarden, die kan je terugvinden in de voorwaarden. Dus als je veel op reis gaat, even goed checken.
Als je buiten de EU bent, dan is het NIET mogelijk om te internetten, smsjes sturen of te bellen. Hier heb je extra tegoed voor nodig die je wel gewoon kan aanschaffen.
Dussss.. ik dacht ik schrijf het even in een review zodat jij het niet meer hoeft op te zoeken. Wel goed geregeld allemaal bij budget mobiel maar je moet het wel net even weten en het staat niet groot op de homepagina.
Groetjes Harm Veen
Ik heb Budget Mobiel genomen vanwege de prijs maar omdat ik ook veel negatieve ervaringen las, was ik wel huiverig. Achteraf kan ik zeggen dat ik dit niet had hoeven te zijn. Ik wil niet zeggen dat Budget Mobiel de allerbeste is maar ze zijn wel het aller goedkoopste. Gezien de prijs die je betaald leveren ze goed werk. Er is niks waar ik echt ontevreden over ben. Het is gewoon prima. Ik kan niet oordelen over de klantenservice want hier heb ik geen contact mee gehad. Het werkte gelijk bij mij. Verder is het internet snel en het netwerk goed. Kortom, ik ben niet teleurgesteld is Budget Mobiel.
Ik en mijn vrouw zijn deze week overgestapt naar Budget Mobiel in verband met Black Friday. Totaal geen spijt van en een prima prijs voor wat je krijgt. We hebben overal heel goed bereik en internet is snel.
Wij sloten een contract af voor 5 personen. Het activeren van de simkaarten was lastig. Geen bericht terug of het akkoord was of mail ter bevestiging. Op zondag moesten we overstappen. Simkaarten deden het allemaal niet. Maandags 5 keer gebeld, geen gehoor. Ze waren niet gesloten want op de chat kregen we later wel reactie. Al was deze vol typfouten en kortaf (gewoon onprofessioneel). Drie simkaarten: probleem opgelost. De andere twee moesten wachten. Volgende dag, maar weer via de chat contact gezocht want bellen geen gehoor. Werd ons verteld dat we voor 3 telefoons afgesloten zouden hebben en ze niet wisten waarom er 5 simkaarten waren opgestuurd. Door frustratie aangegeven dat we terug wilde stappen naar KPN, werden we uit de chat gegooid. Ik heb zelf een eigen bedrijf dus weet hoe het is om met klanten te werken. Deze afhandeling is ronduit klantonvriendelijk, onbeschoft en asociaal in mijn ogen.
Nooit weer dus!
Ik snap al die goede recenties niet, zijn ze wel echt. Ik ben sinds 4-12-21 overgestapt en alles zou moeten werken, nou er werkt niets. Ik heb bericht gekregen van de oude profider dat nummerbehoud is goedgekeurd en van budget mobiel ook. Per 4-12-2021 zou alles overgezet worden. Nou niet dus, en ze zijn niet te bereiken, niet via telefoon en ook niet via chat, want te druk. hoedan?!, ik heb meteen om 0900 uur contact gezocht. Volgens mij zit er gewoon niemand.
Al 2 Jr budget gas/licht, wil nu mobiel erbij nemen met nummerbehoud !!!,
Er worden 2 mogelijkheden geboden , allebei werken niet, chatbot gooit je er steeds uit , geen mensen beschikbaar , na veel gespeur 2 telefoonnummers gevonden, maar daar hetzelfde resultaat , hier nu 1 week mee bezig !!!😡😡😡😡
Opzeggen lukt ook niet !!!!!! ook niet in eigen account .
Dit zou echt niet moeten
mogen. Hier moet echt werk van gemaakt worden.
Ze moeten zeker iets doen aan de klantenservice. Ik heb net geprobeerd via de chatbot een medewerker te pakken te krijgen. Na een paar vragen snel te hebben beantwoord met: 'help me met een medewerker', zei de chatbot ineens: een momentje, ik ga kijken of er een chatmedewerker beschikbaar is.
Na letterlijk 1 seconde kwam het volgende bericht: Het is erg druk, hierdoor zijn er geen medewerkers beschikbaar. Probeer het later nog eens op een werkdag in de middag. Ja, dat is het letterlijk nu. Meer chatmedewerkers aannemen Budget Mobiel, de chatbot kan het niet allemaal voor jullie opvangen.
Ik heb jarenlang Vodafone gehad en ondanks dat ik daar blij mee was vond ik de rekening toch iets te duur worden. Eerder wou ik altijd de nieuwste iPhone dus deed ik een abonnement waar een telefoon bij zat. Tegenwoordig hou ik mijn oude iPhone gewoon en bestel ik een Sim Only abonnement, dan kan je net zo goed naar een Budget Mobiel. Deze geven je heel veel internet en belminuten voor 15 euro. Hier zit dan natuurlijk geen telefoon bij dus die moet je wel zelf al hebben of kopen. Momenteel heb ik nog steeds mijn iPhone 8 in gebruik en dat werkt heel erg goed. Dit terwijl de iPhone 13 al uit is dus dat zegt wel genoeg over hoe lang je tegenwoordig met een telefoon kan doen. Dit zal ook wel de reden zijn waarom Sim Only abonnementen zo in zijn. Twijfelde nog wel even tussen het 7GB en onbeperkt GB abonnement maar denk dat ik eerst maar even kijk of ik nu over mijn bundel ga. Als dat wel het geval is kan ik het altijd nog omzetten naar het onbeperkt abonnement van Budget Mobiel.
Wel gewoon goede telecom provider hoor, je hoeft je nergens voor te bedenken want het is geen goedkoop is duurkoop verhaal, ik gebruik het nu vanaf eind zomer en heb nog nooit fratsen gehad en heb overal bereik en goed internet, ik whatsapp elke dag met facebook en kijk ook filmpjes op youtube op 4g, ik kreeg mijn simkaart per post en zodra ik die in mijn telefoon deed pakte hij het netwerk ook meteen dus goede service wat mij betreft, ik las iets over klantenservice slecht daar heb ik geen oordeel over want heb niet met de klantenservice gesproken omdat alles al goed werkte, peace
Precies wat ik er van vind Mart! Ik heb jarenlang Vodafone gehad en deed hierbij altijd een telefoon bij het abonnement in. Nu doe ik al jaren met mijn iPhone 8 en deze werkt nog prima waardoor ik een goedkope maar ook goede Sim Only provider zocht. Ik kwam uit bij Budget Mobiel en heb hier nog geen spijt van gehad!
De abonnementen zijn prima. De klantenservice is echt zwaar waardeloos. Ik probeer al maanden in contact tekomen met de klantenservice vanbudget mobiel. Die chatrobot begrijpt mijn probleem niet en er zijn NOOIT medewerkers beschikbaar aldus de chatrobot. Je kunt niet bellen met de klantenservice maar ze reageren ook niet op het contactformulier wat ik al 6 keer ingevuld heb.
ik snap niet hoe mensen negatief kunnen zijn over budget mobiel. je krijgt gewoon 7GB internet per maand wat vrijwel niet op gaat. ze sturen je binnen enkele dagen je simkaart op bij een nieuwe bestelling en je kan meteen aan de slag. ze hebben ook een goede app waar je al je statistieken kan bijhouden zodat je niet over je bundel gaat. wat wil een mens nog meer? nog goedkoper? dat gaat haast niet. nog meer GB? kies dan het onbeperkt pakket voor de gebruikers die de hele dag op hun telefoon zitten te kijken. en als klap op de vuurpijl geven ze je ook nog gratis oordopjes enzo als je voor langer dan een jaar een besteld. 100% zeker dat ik hier nog wel een tijd zit want voor 15 euro krijg je het elders niet goedkoper of beter. nu alleen maar hopen dat dit bedrijf lang blijft bestaan heb in het verleden meermaals gezien dat kleine telecombedrijven de stekker er uit trokken. heb wel het idee dat dit bij budget nog wel even duurt want mensen praten er toch over en ze adverteren flink.
Ongelijk heb je niet! Budget Mobiel heeft het goedkoopste onbeperkt aantal GB abonnement van 20 euro per maand. Klein nadeel is dat dit internet vertraagd wordt tot 5mbps. Merk je weinig van tenzij je veel wilt downloaden, dit duurt gewoon wat langer. Bij Tele2 heb je nu voor 25 euro onbeperkt internet abonnement zonder vertraging. Dus iets duurder, heb daar ook een review over geschreven vandaag.
Na Robin kwam budget heb dus contract met Robin mobiel nooit een probleem gehad !
Nu begint budget mobiel berichtjes te sturen dat ik teveel data gebruik ,als ik op de link klik die bij dit bericht zit werkt deze niet!
Is een aflopende zaak vermoed ik !
Wie weet vergelijkbare provider ?
Dank voor ideeën
Johan
Hun mobiele abonnement van 50 mbps/onbeperkt data is niet zoals geadverteerd. Hoewel je zeker kunt downloaden zonder datalimiet, zullen ze vervelende e-mails gaan sturen over hoe je het abonnement waarvoor je hebt betaald niet mag gebruiken - op het moment dat je meer dan 1 GB downloadt op een enkele dag (het maakt niet uit of je gemiddeld gebruik ligt ver onder dit)...
De verbindingskwaliteit is ook enigszins vlekkerig tussen Amsterdam/Den Haag - verwarrend omdat ze meeliften op voornamelijk KPN-infrastructuur...
Je kunt beter voor T-Mobile of KPN gaan (want daar betaal je toch voor)
Ik zag het per toeval maar als je nu een abonnement neemt voor 1 of 2 jaar bij budget mobiel dan krijg je een cadeau van 100 euro gratis erbij. Je hebt 3 keuzes:
1. Happy Plugs Air 1 Plus (draadloze in-ear) oordopjes die normaliter € 99,- zijn.
2. OPPO-voucher (mag je € 100,- besteden in een OPPO webshop).
3. OPPO Band (is een activiteiten tracker, soort horloge).
Wel eerlijk van ze om het cadeau ook te geven bij het 1-jarig abonnement. Er zit trouwens maar een 15 euro kortingsbonus tussen het 1 en 2-jarige abonnement dus ik zal altijd kiezen voor 1 jaar. Kan je na het jaar altijd weer met budget mobiel overleggen of je weer wat leuks uit mag zoeken want ze willen de klanten waarschijnlijk wel behouden.
Nog even het volgende, wat waarschijnlijk wel heel interessant is. Ik dacht altijd dat je 5 euro combikorting kreeg als je bij budget energie en budget alles-in-1 bent aangesloten. Het is zo dat je 5 euro korting krijgt als je bij 1 van deze 2 bent aangesloten. Als je beide hebt krijg je ook 5 euro dus, voor de mensen die alles willen overzetten voor zoveel mogelijk korting, dit is niet nodig.
Hopelijk hebben jullie wat aan mijn review. Ik werk zelf in een telecomwinkel dus heb de nodige informatie.
Ik snap werkelijk niet waarom iemand nog KPN heeft terwijl er ook telecomproviders als Budget Mobiel zijn. Je betaald werkelijk de helft voor hetzelfde. Wanneer je bent aangesloten bij Budget Mobiel, gebruik je dezelfde zendpalen als KPN. Schijnt dus dat Budget een stukje van de taart huurt van KPN. Zie je overigens ook vaak bij Vodafone en T-Mobile die eigen zendpalen hebben en deze verhuren aan kleinere telecompartijen. Uiteraard helemaal niets mis mee maar wat ik niet snap is dat klanten blijven hangen bij die grote partijen. Je betaald werkelijk meer voor alleen de naam. Ik ben tot op heden zeer blij met mijn overstap, had enkele opties die een stuk goedkoper zijn dan de grote drie. Toch voor Budget gekozen omdat ik een tijdje terug een nieuw energiecontract heb afgesloten bij Budget Energie, waardoor ik nogmaals 5 euro korting per maand krijg op mijn rekening. Ook krijg je heel veel internetdata bij Budget als je het vergelijkt met de andere telecomproviders die vaak beginnen met 1 a 2 GB, bij Budget begint het bij 7 GB. Begrijp me overigens niet verkeerd, het is prima als je bij KPN, Vodafone of T-Mobile zit, als je het kunt betalen en het werkt goed dan heb je niks te klagen. Ik voel al langer een crisis aan komen, benzineprijzen rijzen de pan uit, energie- en gasprijzen vliegen omhoog, dus ik hou mijn vaste lasten graag zo laag mogelijk.
Ik ben overgestapt naar Sim Only van Budget Mobiel. Tegenwoordig maken zulk soort bedrijven gebruik van het KPN, Vodafone of T-Mobile netwerk. Budget Mobiel maakt gebruik van het KPN netwerk dus de ontvangst is super goed. Dat is in ieder geval geen reden meer om over te stappen naar een budget provider. Bij mijn Budget Mobiel Onbeperkt abonnement mocht ik een gratis cadeau uitzoeken wat super leuk is. Leuk meegenomen in ieder geval. Los daarvan ben ik zeer tevreden met Budget Mobiel. Goed netwerk en lage kosten. Meer verwacht ik niet van Budget Mobiel. Tip: Combineer Budget Mobiel met Budget Thuis voor € 5 combikorting per maand.
Ik stap over naar KPN met nummer behoud, maar doordat BUDGET MOBILE mij na jaren klant te zijn geweest mijn KLANTNUMMER NIET meer weet te vinden bij mijn gsm nummer en mijn gegevens niet doorgeeft aan KPN??????? krijg ik te horen dat KPN mijn nummer daardoor niet kan overnemen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en met chatten bereik je helemaal niets behalve als je een nieuw abonnement wil, ja dan kom je er wel. Ik vind het schandalig!!!!! Nu kan ik de consumentenbond inschakelen omdat ik vw medische redenen mijn nummer behoud noodzakelijjk is.....wie helpt????
Hoihoi, op de achterkant van je simkaart staat vaak een cijfercode. Hiermee zou je normaliter het nummer mee kunnen nemen als je deze bij KPN aangeeft. Als je geen contact krijgt met Budget Mobiel kan je het beste vragen of KPN dat voor je wil regelen. Onderling contact tussen zulke bedrijven gaat vaak sneller. Kan je verder zelf geen gegevens opvragen in je Budget Mobiel app of de klanten login op de website?
slechte klantenservice, verder wel ok,maar die chatbot toestanden is een ellende. er is een telefoonnummer maar daarvoor heb je al heel wat gedoe achter de rug..
Budget mobiel bieden Zeer slechte service de beloftes die ze maken wordt niet waar gemaakt.
Zoals bij aansluiten van Budget mobiel krijg je kado deze kado tot heden niet ontvangen en proces van nummerbehoud gaat vak mis en zit ik nu 4 dagen te wachten tot dat de probleem opgelost wordt
Reeds overgestapt naar budget mobiel sim only. Deze energieleverancier kwam met dit abonnement van 15 euro als goedkoopste uit de vergelijker en mijn vrienden gebruiken het ook al omdat ze veel internet geven. Heb bij de looptijd gekozen voor maandelijks opzegbaar zodat je nergens aan vast zit als het toch zou tegenvallen. Heb het nu 4 dagen aangesloten en gaat eigenlijk heel goed. Moet wel eerlijk zeggen, bij het 1-jarig en 2 jarige abonnement krijg je een paar maanden 5 euro korting. Dan denk ik: doe mij dan maar maandelijks opzegbaar, ben je zelf de baas. Je weet maar nooit als er ineens een nieuwe telecomprovider komt die voor 5 euro onbeperkt internet geeft om klanten te werven, dan kan je gelijk weer overstappen. Zag ook dat je combi voordeel kan halen als je budget thuis of energie hebt, dat heb ik helaas niet. Heb ook nog geen eigen huis, wie weet voor later. Voor nu mag ik genieten van de 7GB aan internet in heel EU. Ik geef ze 5 sterren omdat alles goed werkt voor de goedkoopste prijs.
ik ben van Oxxio gas en licht overgestapt naar Budget energie/gas. Na een jaar geen problemen gehad,dus alles in 1 abonnement ook naar Budget all in one,helemaal perfect,Meteen daarna ook mobiel van Telefort overgezet naar Budget mobiel. Nu na 2 jaar nog steeds geen enkele klacht. Dochter en zoon ook overgezet all in one en mobiel,beide hebben geen klachten. Voor ons is Budget helemaal oke@ keer een vraag gehad,en direct geholpen aan de telefoon,maar een paar tellen in de wacht gestaan. Zolang dit op deze manier doorgaat blijf ik bij Budget. Heerlijk om geen kopzorgen te hebben bij een bedrijf.
Ga zo door Budget.
Budget mobile valt in de categorie blij maken met een dood vogeltje. Ik heb onbeperkt bellen, sms-en en data aangeschaft voor 20 euro in de maand. Dit is echter een grote leugen. Ik heb de hele dag de radio10 app aan en dan nog m'n mail lezen en andere internet bezigheden als dingen googlen en andere apps zoals wanneer er een pakketje wordt bezorgd en dergelijke. Na 3 weken heb ik dan 40 GB gebruikt en dan houdt het op. De internetsnelheid wordt dan verlaagd naar 50%. Echter dat houdt in dat de meeste apps niet meer werken en dat het downloaden van een app of van muziekbestanden een half uur duurt. WAARDELOOS. Ik moet dan op de hotspot van een vriend als ik iets belangrijks moet opzoeken. Ik vind het OPLICHTERIJ. Noem het dan gewoon onbeperkt bellen en sms-en met 40 GB data. Ik ben boos en zou budget mobile niemand aanbevelen. Het draait bij KPN alleen maar om de centjes!
Beste budget mobiel
My network was working very good and from months ago it is not, internet 4G and calls.
The sitting in phone is working perfect, never change,
Please advise me or help me to be happy with Budget Mobiel .
Because I Am not happy and it make me feel angry.
al deze dingen zoals downloaden,mails,google,enz kan je toch ook op een pc doen. ik begrijp niet dat mensen dat allemaal op een telefoon doen. hele dag radio,koop een kleine radio en luister daarop. 40 gb is best veel en om dit te verkleinen even een andere oplossing voor gebruiken. Voor veel dingen hoef je dit niet op een telefoon te doen,scheelt weer gb's . Sorry,ik denk mischien ouderwets,maar je hoeft echt niet alles op een telefoon te doen. en 20 euro is weinig geld voor oneindig bellen,sms,en 40 gb.
Helemaal met vorige reageerder eens. Hoeft toch niet allemaal op je mobiel. Moet voor beide partijen wél betaalbaar blijven.
Sommige mensen zijn nooit tevreden.
Ik ben overgestapt naar budget mobiel omdat ik ook budget energie heb. Vandaag zou mijn simkaart het moeten doen maar niks van dat alles. Kan niet eens mijn simkaart activeren en contact is ver te zoeken. Je kunt chatten maar als de chat te lang duurt omdat het niet duidelijk is voor mij beginnen ze zeuren dat de chat te lang duurt...... Ik wil gewoon een medewerker aan de telefoon. Toen ze mij benaderden voor dit mobiele abonnement konden ze ook gewoon bellen. Ik ben tot nu toe niet heel tevreden over budget mobiel. Ik hoop dat mijn abonnement nog in kan gaan maar tot op heden is het activeren niet gelukt
Zeer slechte klantenservice, niet telefonisch bereikbaar internet in het buitenland werkt niet ook heel slecht bereik waar ik anders met robin mobile wel goed bereik had. eenmaal terug in NL een paar dagen later: Geen mobiel bereik meer via de site contact proberen te leggen en deze storing proberen te melden, maar helaas geen respons. ik heb mijn abonnement stopgezet! Dit is een echt Bagger-bedrijf.
iedereen die denkt over te stappen denk goed na, soms is "budget" geen "budget" maar "armoede voor de klant"
Simkaart vorige week ontvangen, in mijn telefoon gestopt en alles werkte gelijk. Budget Mobiel is zoooveel goedkoper dan wat ik had bij Vodafone. Heb niks negatiefs te zeggen over Vodafone maar als het bijna de helft goedkoper kan elders ben ik om. Nu maak ik een week gebruik van Budget Mobiel, heb een 2-jarig abonnement genomen met 7GB internetdata per maand. Zoveel had ik ook bij Vodafone voor dubbel zoveel kosten. Dus erg tevreden en alles werkt goed, heb overal internet en kan ook overal bellen (overal bereik). Doordat ik heb gekozen voor een 2-jarig abonnement krijg ik 6 maanden lang 5 euro korting dus betaal ik maar 10 euro en dat voor zoveel data! Grote aanrader en met name voor mensen die niet zoveel te besteden hebben. 7GB is namelijk heel veel en kan je zelfs een paar filmpjes in het openbaar vervoer kijken als je dat wilt.
Als je ook nog eens Budget alles in 1 of Budget Energie neemt krijg je weer 5 euro korting bovenop die 6 maanden korting. Dan betaal je dus maar 5 euro voor je telefoonabonnement. Moet je wel even kijken of je kan overstappen van energieleverancier of internet en tv abonnement.
Ik had eerst een simkaart bij robin mobile, werd nog snel de problemen opgelost. Die is nu natuurlijk naar budget overgegaan. Nou heb ik een 2e simkaart bij budget aangevraagd, netjes binnen 2 dagen thuis ontvangen met een brief hoe ik de simkaart moet activeren. Ik volg de aanwijzingen. Klopt niets van. Ik kan nergens een puk code invullen. Het staat er al. Ik kan ook nergens een voorwaarden vinden om deze te kunnen accorderen.
Er staat simkaart : in behandeling
Icc code: na activatie is dit te zien.
Ik tig keer de chatrobot geprobeerd elke keer melding dat het druk is en ik geen medewerker kan spreken.. heb een mail verstuurd een terugbelverzoek en helemaal niets gehoord. Wordt nu een week dat ik een simkaart heb die ik niet kan gebruiken... wat moet ik nu hiermee...
Bij robin mobile kreeg ik altijd direct antwoord en werd alles netjes opgelost. Nu ik dit mee maak heb ik echt de neiging om alle mobiele telefoons en energie over te zetten naar een aanbieder die wel op tijd antwoord kan geven!
Hier exact het zelfde … nu dacht ik stap over … nergens mijn contract nummer te vinden. Dus als iemand dat weet hoe ik die kan vinden graag even reageren, ik stap meteen over. Wat een prutsers. En al jaren een contract bij hun. Man man
Een half jaar geleden was ik op zoek naar de goedkoopste Sim Only met onbeperkt data. Ik kwam toen uit bij Budget Mobiel. Ik had destijds ook gelijk een 2-jarig abonnement afgesloten. Nu een half jaar verder, moet ik zeggen dat ik echt tevreden ben met mijn beslissing. Onbeperkt is ook echt onbeperkt en de kosten zijn lekker laag. Ik betaal 15 euro per maand voor onbeperkt data, bellen en sms. Volgens mij is dat een hele goede deal. Dit krijg je nergens goedkoper. Verder is het gewoon wat je kunt verwachten. Snel internet en goed bereik op het KPN netwerk. Mijn vrienden heb ik ook aangeraden om Budget Mobiel te nemen. Waarom teveel betalen als dit ook kan? Ik combineer het wel met Budget Energie, daarom krijg ik wat extra korting.
Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste telecomproviders van december 2023.
Onderdeel van het grotere Budget concern (van Budget Thuis), is dit een telecom provider die zich richt op het bieden van voordelige mobiele abonnementen. Het bedrijf maakt gebruik van het snelle netwerk van T-Mobile en biedt zowel sim only abonnementen als abonnementen met een toestel. De abonnementen van Budget Mobiel bieden onbeperkt bellen en sms'en en verschillende datalimieten tegen een scherpe prijs. Budget Mobiel onderscheidt zich door haar transparante en eenvoudige tarieven en door het feit dat er geen verborgen kosten zijn. Klanten kunnen hun abonnementen online afsluiten en beheren, Budget Mobiel biedt ook een handige app aan om het gebruik van hun diensten te beheren.