A

Zeer slecht en klant onvriendelijk

Wij sloten een contract af voor 5 personen. Het activeren van de simkaarten was lastig. Geen bericht terug of het akkoord was of mail ter bevestiging. Op zondag moesten we overstappen. Simkaarten deden het allemaal niet. Maandags 5 keer gebeld, geen gehoor. Ze waren niet gesloten want op de chat kregen we later wel reactie. Al was deze vol typfouten en kortaf (gewoon onprofessioneel). Drie simkaarten: probleem opgelost. De andere twee moesten wachten. Volgende dag, maar weer via de chat contact gezocht want bellen geen gehoor. Werd ons verteld dat we voor 3 telefoons afgesloten zouden hebben en ze niet wisten waarom er 5 simkaarten waren opgestuurd. Door frustratie aangegeven dat we terug wilde stappen naar KPN, werden we uit de chat gegooid. Ik heb zelf een eigen bedrijf dus weet hoe het is om met klanten te werken. Deze afhandeling is ronduit klantonvriendelijk, onbeschoft en asociaal in mijn ogen.
Nooit weer dus!

Anne de Vries 2 nov 2021
J

Ik snap al die goede recenties niet, zijn ze wel echt. Ik ben sinds 4-12-21 overgestapt en alles zou moeten werken, nou er werkt niets. Ik heb bericht gekregen van de oude profider dat nummerbehoud is goedgekeurd en van budget mobiel ook. Per 4-12-2021 zou alles overgezet worden. Nou niet dus, en ze zijn niet te bereiken, niet via telefoon en ook niet via chat, want te druk. hoedan?!, ik heb meteen om 0900 uur contact gezocht. Volgens mij zit er gewoon niemand.

Joyce 6 dec 2021
F

Al 2 Jr budget gas/licht, wil nu mobiel erbij nemen met nummerbehoud !!!,
Er worden 2 mogelijkheden geboden , allebei werken niet, chatbot gooit je er steeds uit , geen mensen beschikbaar , na veel gespeur 2 telefoonnummers gevonden, maar daar hetzelfde resultaat , hier nu 1 week mee bezig !!!😡😡😡😡
Opzeggen lukt ook niet !!!!!! ook niet in eigen account .
Dit zou echt niet moeten
mogen. Hier moet echt werk van gemaakt worden.

F 8 dec 2021
S

Ze moeten zeker iets doen aan de klantenservice. Ik heb net geprobeerd via de chatbot een medewerker te pakken te krijgen. Na een paar vragen snel te hebben beantwoord met: 'help me met een medewerker', zei de chatbot ineens: een momentje, ik ga kijken of er een chatmedewerker beschikbaar is.
Na letterlijk 1 seconde kwam het volgende bericht: Het is erg druk, hierdoor zijn er geen medewerkers beschikbaar. Probeer het later nog eens op een werkdag in de middag. Ja, dat is het letterlijk nu. Meer chatmedewerkers aannemen Budget Mobiel, de chatbot kan het niet allemaal voor jullie opvangen.

Simar 8 dec 2021
F

Budget Mobiel goedkope Sim Only abonnementen

Ik heb jarenlang Vodafone gehad en ondanks dat ik daar blij mee was vond ik de rekening toch iets te duur worden. Eerder wou ik altijd de nieuwste iPhone dus deed ik een abonnement waar een telefoon bij zat. Tegenwoordig hou ik mijn oude iPhone gewoon en bestel ik een Sim Only abonnement, dan kan je net zo goed naar een Budget Mobiel. Deze geven je heel veel internet en belminuten voor 15 euro. Hier zit dan natuurlijk geen telefoon bij dus die moet je wel zelf al hebben of kopen. Momenteel heb ik nog steeds mijn iPhone 8 in gebruik en dat werkt heel erg goed. Dit terwijl de iPhone 13 al uit is dus dat zegt wel genoeg over hoe lang je tegenwoordig met een telefoon kan doen. Dit zal ook wel de reden zijn waarom Sim Only abonnementen zo in zijn. Twijfelde nog wel even tussen het 7GB en onbeperkt GB abonnement maar denk dat ik eerst maar even kijk of ik nu over mijn bundel ga. Als dat wel het geval is kan ik het altijd nog omzetten naar het onbeperkt abonnement van Budget Mobiel.

Frank Meeuw 29 okt 2021
Reageer
M

Gewoon goede telecom provider

Wel gewoon goede telecom provider hoor, je hoeft je nergens voor te bedenken want het is geen goedkoop is duurkoop verhaal, ik gebruik het nu vanaf eind zomer en heb nog nooit fratsen gehad en heb overal bereik en goed internet, ik whatsapp elke dag met facebook en kijk ook filmpjes op youtube op 4g, ik kreeg mijn simkaart per post en zodra ik die in mijn telefoon deed pakte hij het netwerk ook meteen dus goede service wat mij betreft, ik las iets over klantenservice slecht daar heb ik geen oordeel over want heb niet met de klantenservice gesproken omdat alles al goed werkte, peace

Mart 27 okt 2021
F

Precies wat ik er van vind Mart! Ik heb jarenlang Vodafone gehad en deed hierbij altijd een telefoon bij het abonnement in. Nu doe ik al jaren met mijn iPhone 8 en deze werkt nog prima waardoor ik een goedkope maar ook goede Sim Only provider zocht. Ik kwam uit bij Budget Mobiel en heb hier nog geen spijt van gehad!

Frank Meeuw 29 okt 2021
S

Zolang er niets fout gaat

De abonnementen zijn prima. De klantenservice is echt zwaar waardeloos. Ik probeer al maanden in contact tekomen met de klantenservice vanbudget mobiel. Die chatrobot begrijpt mijn probleem niet en er zijn NOOIT medewerkers beschikbaar aldus de chatrobot. Je kunt niet bellen met de klantenservice maar ze reageren ook niet op het contactformulier wat ik al 6 keer ingevuld heb.

Sanne 25 okt 2021
Reageer
M

goedkoper voor meer data kan niet

ik snap niet hoe mensen negatief kunnen zijn over budget mobiel. je krijgt gewoon 7GB internet per maand wat vrijwel niet op gaat. ze sturen je binnen enkele dagen je simkaart op bij een nieuwe bestelling en je kan meteen aan de slag. ze hebben ook een goede app waar je al je statistieken kan bijhouden zodat je niet over je bundel gaat. wat wil een mens nog meer? nog goedkoper? dat gaat haast niet. nog meer GB? kies dan het onbeperkt pakket voor de gebruikers die de hele dag op hun telefoon zitten te kijken. en als klap op de vuurpijl geven ze je ook nog gratis oordopjes enzo als je voor langer dan een jaar een besteld. 100% zeker dat ik hier nog wel een tijd zit want voor 15 euro krijg je het elders niet goedkoper of beter. nu alleen maar hopen dat dit bedrijf lang blijft bestaan heb in het verleden meermaals gezien dat kleine telecombedrijven de stekker er uit trokken. heb wel het idee dat dit bij budget nog wel even duurt want mensen praten er toch over en ze adverteren flink.

Monster Jam 24 okt 2021
G

Ongelijk heb je niet! Budget Mobiel heeft het goedkoopste onbeperkt aantal GB abonnement van 20 euro per maand. Klein nadeel is dat dit internet vertraagd wordt tot 5mbps. Merk je weinig van tenzij je veel wilt downloaden, dit duurt gewoon wat langer. Bij Tele2 heb je nu voor 25 euro onbeperkt internet abonnement zonder vertraging. Dus iets duurder, heb daar ook een review over geschreven vandaag.

Gerard 25 okt 2021
J

Krijg vervelende berichten over data gebruik

Na Robin kwam budget heb dus contract met Robin mobiel nooit een probleem gehad !
Nu begint budget mobiel berichtjes te sturen dat ik teveel data gebruik ,als ik op de link klik die bij dit bericht zit werkt deze niet!
Is een aflopende zaak vermoed ik !
Wie weet vergelijkbare provider ?
Dank voor ideeën
Johan

Johan 20 okt 2021
N

Hun mobiele abonnement van 50 mbps/onbeperkt data is niet zoals geadverteerd. Hoewel je zeker kunt downloaden zonder datalimiet, zullen ze vervelende e-mails gaan sturen over hoe je het abonnement waarvoor je hebt betaald niet mag gebruiken - op het moment dat je meer dan 1 GB downloadt op een enkele dag (het maakt niet uit of je gemiddeld gebruik ligt ver onder dit)...

De verbindingskwaliteit is ook enigszins vlekkerig tussen Amsterdam/Den Haag - verwarrend omdat ze meeliften op voornamelijk KPN-infrastructuur...

Je kunt beter voor T-Mobile of KPN gaan (want daar betaal je toch voor)

NK 21 okt 2021
S

Sim Only 100 euro cadeau

Ik zag het per toeval maar als je nu een abonnement neemt voor 1 of 2 jaar bij budget mobiel dan krijg je een cadeau van 100 euro gratis erbij. Je hebt 3 keuzes:

1. Happy Plugs Air 1 Plus (draadloze in-ear) oordopjes die normaliter € 99,- zijn.
2. OPPO-voucher (mag je € 100,- besteden in een OPPO webshop).
3. OPPO Band (is een activiteiten tracker, soort horloge).

Wel eerlijk van ze om het cadeau ook te geven bij het 1-jarig abonnement. Er zit trouwens maar een 15 euro kortingsbonus tussen het 1 en 2-jarige abonnement dus ik zal altijd kiezen voor 1 jaar. Kan je na het jaar altijd weer met budget mobiel overleggen of je weer wat leuks uit mag zoeken want ze willen de klanten waarschijnlijk wel behouden.

Nog even het volgende, wat waarschijnlijk wel heel interessant is. Ik dacht altijd dat je 5 euro combikorting kreeg als je bij budget energie en budget alles-in-1 bent aangesloten. Het is zo dat je 5 euro korting krijgt als je bij 1 van deze 2 bent aangesloten. Als je beide hebt krijg je ook 5 euro dus, voor de mensen die alles willen overzetten voor zoveel mogelijk korting, dit is niet nodig.

Hopelijk hebben jullie wat aan mijn review. Ik werk zelf in een telecomwinkel dus heb de nodige informatie.

Simar 18 okt 2021
Reageer
E

KPN versus Budget Mobiel

Ik snap werkelijk niet waarom iemand nog KPN heeft terwijl er ook telecomproviders als Budget Mobiel zijn. Je betaald werkelijk de helft voor hetzelfde. Wanneer je bent aangesloten bij Budget Mobiel, gebruik je dezelfde zendpalen als KPN. Schijnt dus dat Budget een stukje van de taart huurt van KPN. Zie je overigens ook vaak bij Vodafone en T-Mobile die eigen zendpalen hebben en deze verhuren aan kleinere telecompartijen. Uiteraard helemaal niets mis mee maar wat ik niet snap is dat klanten blijven hangen bij die grote partijen. Je betaald werkelijk meer voor alleen de naam. Ik ben tot op heden zeer blij met mijn overstap, had enkele opties die een stuk goedkoper zijn dan de grote drie. Toch voor Budget gekozen omdat ik een tijdje terug een nieuw energiecontract heb afgesloten bij Budget Energie, waardoor ik nogmaals 5 euro korting per maand krijg op mijn rekening. Ook krijg je heel veel internetdata bij Budget als je het vergelijkt met de andere telecomproviders die vaak beginnen met 1 a 2 GB, bij Budget begint het bij 7 GB. Begrijp me overigens niet verkeerd, het is prima als je bij KPN, Vodafone of T-Mobile zit, als je het kunt betalen en het werkt goed dan heb je niks te klagen. Ik voel al langer een crisis aan komen, benzineprijzen rijzen de pan uit, energie- en gasprijzen vliegen omhoog, dus ik hou mijn vaste lasten graag zo laag mogelijk.

Evert 13 okt 2021
Reageer
S

Gratis cadeau bij Budget Mobiel

Ik ben overgestapt naar Sim Only van Budget Mobiel. Tegenwoordig maken zulk soort bedrijven gebruik van het KPN, Vodafone of T-Mobile netwerk. Budget Mobiel maakt gebruik van het KPN netwerk dus de ontvangst is super goed. Dat is in ieder geval geen reden meer om over te stappen naar een budget provider. Bij mijn Budget Mobiel Onbeperkt abonnement mocht ik een gratis cadeau uitzoeken wat super leuk is. Leuk meegenomen in ieder geval. Los daarvan ben ik zeer tevreden met Budget Mobiel. Goed netwerk en lage kosten. Meer verwacht ik niet van Budget Mobiel. Tip: Combineer Budget Mobiel met Budget Thuis voor € 5 combikorting per maand.

Shanna 12 okt 2021
Reageer
n

kan mijn nummer niet behouden bij overstap

Ik stap over naar KPN met nummer behoud, maar doordat BUDGET MOBILE mij na jaren klant te zijn geweest mijn KLANTNUMMER NIET meer weet te vinden bij mijn gsm nummer en mijn gegevens niet doorgeeft aan KPN??????? krijg ik te horen dat KPN mijn nummer daardoor niet kan overnemen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en met chatten bereik je helemaal niets behalve als je een nieuw abonnement wil, ja dan kom je er wel. Ik vind het schandalig!!!!! Nu kan ik de consumentenbond inschakelen omdat ik vw medische redenen mijn nummer behoud noodzakelijjk is.....wie helpt????

nikki 10 okt 2021
S

Hoihoi, op de achterkant van je simkaart staat vaak een cijfercode. Hiermee zou je normaliter het nummer mee kunnen nemen als je deze bij KPN aangeeft. Als je geen contact krijgt met Budget Mobiel kan je het beste vragen of KPN dat voor je wil regelen. Onderling contact tussen zulke bedrijven gaat vaak sneller. Kan je verder zelf geen gegevens opvragen in je Budget Mobiel app of de klanten login op de website?

Simar 11 okt 2021
G

slechte klantenservice, verder wel ok,maar die chatbot toestanden is een ellende. er is een telefoonnummer maar daarvoor heb je al heel wat gedoe achter de rug..

Gaya 16 okt 2021
H

Budget mobiel bieden Zeer slechte service de beloftes die ze maken wordt niet waar gemaakt.
Zoals bij aansluiten van Budget mobiel krijg je kado deze kado tot heden niet ontvangen en proces van nummerbehoud gaat vak mis en zit ik nu 4 dagen te wachten tot dat de probleem opgelost wordt

H. Hakimi 16 okt 2021
R

Nummerbehoud moet je via je nieuwe provider regelen, dus in dit geval KPN. Zij vragen alle gegevens op bij Budget Mobiel.

Roy 2 dec 2021
M

Maandelijks opzegbaar goed abonnement

Reeds overgestapt naar budget mobiel sim only. Deze energieleverancier kwam met dit abonnement van 15 euro als goedkoopste uit de vergelijker en mijn vrienden gebruiken het ook al omdat ze veel internet geven. Heb bij de looptijd gekozen voor maandelijks opzegbaar zodat je nergens aan vast zit als het toch zou tegenvallen. Heb het nu 4 dagen aangesloten en gaat eigenlijk heel goed. Moet wel eerlijk zeggen, bij het 1-jarig en 2 jarige abonnement krijg je een paar maanden 5 euro korting. Dan denk ik: doe mij dan maar maandelijks opzegbaar, ben je zelf de baas. Je weet maar nooit als er ineens een nieuwe telecomprovider komt die voor 5 euro onbeperkt internet geeft om klanten te werven, dan kan je gelijk weer overstappen. Zag ook dat je combi voordeel kan halen als je budget thuis of energie hebt, dat heb ik helaas niet. Heb ook nog geen eigen huis, wie weet voor later. Voor nu mag ik genieten van de 7GB aan internet in heel EU. Ik geef ze 5 sterren omdat alles goed werkt voor de goedkoopste prijs.

Martijn S. 6 okt 2021
Reageer
j

Helemaal Tevreden

ik ben van Oxxio gas en licht overgestapt naar Budget energie/gas. Na een jaar geen problemen gehad,dus alles in 1 abonnement ook naar Budget all in one,helemaal perfect,Meteen daarna ook mobiel van Telefort overgezet naar Budget mobiel. Nu na 2 jaar nog steeds geen enkele klacht. Dochter en zoon ook overgezet all in one en mobiel,beide hebben geen klachten. Voor ons is Budget helemaal oke@ keer een vraag gehad,en direct geholpen aan de telefoon,maar een paar tellen in de wacht gestaan. Zolang dit op deze manier doorgaat blijf ik bij Budget. Heerlijk om geen kopzorgen te hebben bij een bedrijf.
Ga zo door Budget.

jo 21 sep 2021
Reageer
M

na 40GB data internetsnelheid gehalveerd

Budget mobile valt in de categorie blij maken met een dood vogeltje. Ik heb onbeperkt bellen, sms-en en data aangeschaft voor 20 euro in de maand. Dit is echter een grote leugen. Ik heb de hele dag de radio10 app aan en dan nog m'n mail lezen en andere internet bezigheden als dingen googlen en andere apps zoals wanneer er een pakketje wordt bezorgd en dergelijke. Na 3 weken heb ik dan 40 GB gebruikt en dan houdt het op. De internetsnelheid wordt dan verlaagd naar 50%. Echter dat houdt in dat de meeste apps niet meer werken en dat het downloaden van een app of van muziekbestanden een half uur duurt. WAARDELOOS. Ik moet dan op de hotspot van een vriend als ik iets belangrijks moet opzoeken. Ik vind het OPLICHTERIJ. Noem het dan gewoon onbeperkt bellen en sms-en met 40 GB data. Ik ben boos en zou budget mobile niemand aanbevelen. Het draait bij KPN alleen maar om de centjes!

Marcello 17 sep 2021
M

Beste budget mobiel
My network was working very good and from months ago it is not, internet 4G and calls.
The sitting in phone is working perfect, never change,
Please advise me or help me to be happy with Budget Mobiel .

Because I Am not happy and it make me feel angry.

Miro 20 sep 2021
j

al deze dingen zoals downloaden,mails,google,enz kan je toch ook op een pc doen. ik begrijp niet dat mensen dat allemaal op een telefoon doen. hele dag radio,koop een kleine radio en luister daarop. 40 gb is best veel en om dit te verkleinen even een andere oplossing voor gebruiken. Voor veel dingen hoef je dit niet op een telefoon te doen,scheelt weer gb's . Sorry,ik denk mischien ouderwets,maar je hoeft echt niet alles op een telefoon te doen. en 20 euro is weinig geld voor oneindig bellen,sms,en 40 gb.

jo 22 sep 2021
R

Helemaal met vorige reageerder eens. Hoeft toch niet allemaal op je mobiel. Moet voor beide partijen wél betaalbaar blijven.
Sommige mensen zijn nooit tevreden.

Ron Check 30 okt 2021
P

Slecht bereikbaar voor simkaart activeren

Ik ben overgestapt naar budget mobiel omdat ik ook budget energie heb. Vandaag zou mijn simkaart het moeten doen maar niks van dat alles. Kan niet eens mijn simkaart activeren en contact is ver te zoeken. Je kunt chatten maar als de chat te lang duurt omdat het niet duidelijk is voor mij beginnen ze zeuren dat de chat te lang duurt...... Ik wil gewoon een medewerker aan de telefoon. Toen ze mij benaderden voor dit mobiele abonnement konden ze ook gewoon bellen. Ik ben tot nu toe niet heel tevreden over budget mobiel. Ik hoop dat mijn abonnement nog in kan gaan maar tot op heden is het activeren niet gelukt

Petra 16 sep 2021
G

Zeer slechte klantenservice, niet telefonisch bereikbaar internet in het buitenland werkt niet ook heel slecht bereik waar ik anders met robin mobile wel goed bereik had. eenmaal terug in NL een paar dagen later: Geen mobiel bereik meer via de site contact proberen te leggen en deze storing proberen te melden, maar helaas geen respons. ik heb mijn abonnement stopgezet! Dit is een echt Bagger-bedrijf.
iedereen die denkt over te stappen denk goed na, soms is "budget" geen "budget" maar "armoede voor de klant"

G. T. Delgado 16 sep 2021
M

Budget mobiel veel goedkoper

Simkaart vorige week ontvangen, in mijn telefoon gestopt en alles werkte gelijk. Budget Mobiel is zoooveel goedkoper dan wat ik had bij Vodafone. Heb niks negatiefs te zeggen over Vodafone maar als het bijna de helft goedkoper kan elders ben ik om. Nu maak ik een week gebruik van Budget Mobiel, heb een 2-jarig abonnement genomen met 7GB internetdata per maand. Zoveel had ik ook bij Vodafone voor dubbel zoveel kosten. Dus erg tevreden en alles werkt goed, heb overal internet en kan ook overal bellen (overal bereik). Doordat ik heb gekozen voor een 2-jarig abonnement krijg ik 6 maanden lang 5 euro korting dus betaal ik maar 10 euro en dat voor zoveel data! Grote aanrader en met name voor mensen die niet zoveel te besteden hebben. 7GB is namelijk heel veel en kan je zelfs een paar filmpjes in het openbaar vervoer kijken als je dat wilt.

Maurice 16 sep 2021
S

Als je ook nog eens Budget alles in 1 of Budget Energie neemt krijg je weer 5 euro korting bovenop die 6 maanden korting. Dan betaal je dus maar 5 euro voor je telefoonabonnement. Moet je wel even kijken of je kan overstappen van energieleverancier of internet en tv abonnement.

Simar 16 sep 2021
A

Hulp is teveel gevraagd

Ik had eerst een simkaart bij robin mobile, werd nog snel de problemen opgelost. Die is nu natuurlijk naar budget overgegaan. Nou heb ik een 2e simkaart bij budget aangevraagd, netjes binnen 2 dagen thuis ontvangen met een brief hoe ik de simkaart moet activeren. Ik volg de aanwijzingen. Klopt niets van. Ik kan nergens een puk code invullen. Het staat er al. Ik kan ook nergens een voorwaarden vinden om deze te kunnen accorderen.
Er staat simkaart : in behandeling
Icc code: na activatie is dit te zien.
Ik tig keer de chatrobot geprobeerd elke keer melding dat het druk is en ik geen medewerker kan spreken.. heb een mail verstuurd een terugbelverzoek en helemaal niets gehoord. Wordt nu een week dat ik een simkaart heb die ik niet kan gebruiken... wat moet ik nu hiermee...
Bij robin mobile kreeg ik altijd direct antwoord en werd alles netjes opgelost. Nu ik dit mee maak heb ik echt de neiging om alle mobiele telefoons en energie over te zetten naar een aanbieder die wel op tijd antwoord kan geven!

Aktas 13 sep 2021
J

Hier exact het zelfde … nu dacht ik stap over … nergens mijn contract nummer te vinden. Dus als iemand dat weet hoe ik die kan vinden graag even reageren, ik stap meteen over. Wat een prutsers. En al jaren een contract bij hun. Man man

Jerro 13 sep 2021
J

Budget Mobiel heeft de goedkoopste Sim Only

Een half jaar geleden was ik op zoek naar de goedkoopste Sim Only met onbeperkt data. Ik kwam toen uit bij Budget Mobiel. Ik had destijds ook gelijk een 2-jarig abonnement afgesloten. Nu een half jaar verder, moet ik zeggen dat ik echt tevreden ben met mijn beslissing. Onbeperkt is ook echt onbeperkt en de kosten zijn lekker laag. Ik betaal 15 euro per maand voor onbeperkt data, bellen en sms. Volgens mij is dat een hele goede deal. Dit krijg je nergens goedkoper. Verder is het gewoon wat je kunt verwachten. Snel internet en goed bereik op het KPN netwerk. Mijn vrienden heb ik ook aangeraden om Budget Mobiel te nemen. Waarom teveel betalen als dit ook kan? Ik combineer het wel met Budget Energie, daarom krijg ik wat extra korting.

John 8 sep 2021
Reageer
P

Spijt

Er was een JBL Clip onderweg,maar ze hadden de verkeerde postcode gebruikt! Ik ze via de chat op hun site op de hoogte gebracht werd ik gewoon als leugenaar uit gemaakt,en dat die mail nep was! Zo onbeschoft zijn ze zelfs via chat op facebook word ik doorgestuurd naar de chat op hun site! Zonet gebeld maar dan hangen ze gewoon op als het over de budget mobiel gaat! En dan ga je een contract aan van 2 jaar ca 480 euro.

Petra 7 sep 2021
S

Binnen 14 dagen kan je gewoon kosteloos annuleren. Dan zit je verder nergens aan vast omdat het een 'koop op afstand' betreft.

Simar 7 sep 2021
P

Die 2 weken zijn al voor bij,jij werk zeker voor budget mobiel Simar? Nou beste mensen zo zie je maar weer met dit antwoord hoe content dat ze zijn tegen hun klanten!

Petra 7 sep 2021
S

Nee hoor, dan had ik wel geweten dat je 14 dagen voorbij waren. Ik heb een leuke baan, dit is echter niet bij Budget Mobiel. Vind je reactie dan ook niet zo netjes. Wilde je alleen maar helpen.

Simar 7 sep 2021
P

O je wilde me helpen wat attent van jou zeg,Heel erg bedankt mijn excuses! En nu maar afwachten tot budget mobiel reageer,maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren.

Petra 7 sep 2021
J

Nog geen aanpassing naar onbeperkt budget mobiel

Na 3x een klacht via revieuws ingediend te hebben werd ik gebeld door een medewerker van Budget mobiel.
Na een half uur zou ik Budget mobiel onbeperkt hebben nog. Zou alleen mijn mobiel opnieuw moeten opstarten. Na opnieuw opstarten was wel mijn abonnement aangepast maar heb geen internet meer? Op de 10 gaat mijn factuur datum weer in hopelijk heb ik dan wel onbeperkt internet. Nu heb ik niets, dus geen Verstappen kijken.

J van Elsen 5 sep 2021
J

Omdat ik op vakantie wilde streamen ben ik overgegaan van beperkt naar onbeperkt mobiel. Na betaling die meteen in ging is bij het verbruik van 8Gb de snelheid zoals bij beperkt aangepast. Nu weer geen mogelijkheid om te streamen. Waarschijnlijk zit er iemand te slapen en heeft de knop niet omgezet. Wat nu?Waardeloos kan nu 2½ week geen tv streamen.

J van Elsen 14 sep 2021
L

Maandenlange ervaring met Budget Mobiel

Eerder altijd Robin Mobile gehad die een tijd geleden overgegaan is naar Budget Mobiel wil ik toch mijn ervaring met jullie delen. Toen het bekend werd dat Robin Mobile verder zou gaan als Budget Mobiel had ik mijn twijfels want was altijd blij klant van Robin. Nu een paar maanden later ben ik eigenlijk wel tot de conclusie gekomen dat de overgang goed is gegaan voor mij. Klanten krijgen meer gratis MB's internet per maand en de kosten zijn vrijwel gelijk. Service is hetzelfde net als dat beide gebruik maken van KPN zendmasten. Waar ik altijd goed bereik had van Robin is dat bij Budget niets anders.
Dus een positieve ervaring wat ook wel eens gedeeld mag worden. Zie dat er meerdere positieve reacties over Budget zijn dus daar ben ik blij om dat ik niet de enige ben.
Wel jammer trouwens dat het maandelijks opzegbare pakket niet meer de standaard is waarbij je cadeaus kreeg. Nu krijg je alleen cadeaus bij een langer lopend abonnement. Wat ik nu uiteraard zou kiezen omdat ik weet dat het voor mij goed werkt maar kan begrijpen dat andere mensen graag beginnen met een maandelijks opzegbaar abonnement zodat ze nergens aan vast zitten als het wat tegen zit. Dit kan je nu alsnog wel selecteren zag ik maar dan krijg je geen gratis headset. Vriend van me wilde ook overstappen naar Budget Mobiel dus vandaar dat ik dit weet.
Hopelijk hebben jullie wat aan mijn ervaring. Zijn overigens meerdere goede telecomaanbieders dus staar je niet blind op wat je nu hebt. Kan soms een stuk goedkoper voor dezelfde dienst.

Groetjes Leon

Leon 2 sep 2021
Reageer
J

Kan geen contact krijgen met Budget Mobiel

Afgelopen zaterdag kon ik na een aantal malen proberen eindelijk met een medewerker chatten? Na meerdere malen de gevraagde gegevens ingevuld te hebben kreeg ik geen medewerker. Na 1 uur gestopt. Vandaag maandag weer hetzelfde probleem. Zogenaamd kon ik chatten, maar na een half uur gestopt met vele vruchteloze pogingen. Wil van beperkt naar onbeperkt mobiel, maar is niet te regelen.

J van Elsen 30 aug 2021
T

Ik had hetzelfde probleem, maar ik krijg wel een melding dat ze het druk hebben. Er staat dat hun klantenservice minder goed bereikbaar is. Ook staat er dat je veel zaken zelf kunt regelen via de MijnBudget app, maar ik weet niet of je hier je abonnement kunt omzetten. Wat je wel kunt doen is een e-mail via het contactformulier sturen. Doorgaans reageren ze binnen 4 werkdagen. Dit heb ik ook gedaan.

Tim 31 aug 2021
J

Bedankt Tim,
Wat ik ook probeer, kom altijd op die chatbot uit en dan lukt er niets meer.
Het is altijd te druk. Zullen wel op vakantie zijn.

J. 1 sep 2021
D

Al een maand probeer ik via de chat en mail contact te krijgen met budget mobiel. Dit omdat mijn abonnement moet worden opgezegd ivm emigratie. Echter krijg ik nooit reactie via de mail en via de chat is het altijd druk en moet ik het op het later moment nogmaals proberen.
Gebeld naar budget energie en daar zeggen ze niets te kunnen doen, de vraag die dan komt is: kan ik nog wat betekenen betreft gas licht?
Ontzettend slecht..

Debora 18 sep 2021
M

Maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement

Pas geleden ben ik overgestapt naar Budget Alles-in-1 en aangezien je extra korting krijgt bij Sim Only wanneer je ook Alles-in-1 van Budget hebt, heb ik gekozen om een Sim Only abonnement af te sluiten. Bij looptijd heb ik gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement in geval ik toch niet tevreden ben. Het is wel erg goedkoop voor onbepert data, bellen en sms. Daarom heb ik voor de zekerheid gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Achteraf was dit niet nodig en had ik net zo goed een 2-jarig abonnement kunnen nemen. Ik ben namelijk erg tevreden met mijn Budget Mobiel Onbeperkt abonnement. Het is heel fijn om onbeperkt data te hebben. Geen zorgen meer dat ik over mijn bundel ga. Onbeperkt streams en videos kijken, echt heerlijk !! In Nederland krijg je onbeperkt data, maar in Europa zit er wel een limiet op van 14 GB. Niet dat het uitmaakt voor mij, maar toch handig om te melden. Ik heb geen last van haperingen in de videos en streams die ik kijk en websites laden net zo snel als bij mijn vorige KPN abonnement. Heel erg tevreden dat ik ben overgestapt naar Budget Mobiel. Ik kan het ook iedereen aanraden. Weinig betalen voor veel. Dit gaat ook niet ten koste van de kwaliteit, wat wel fijn is. Uiteraard krijg je ook gratis nummerbehoud als je overstapt en je zit op het 4G KPN-netwerk. Dit persoonlijk snap ik niet waarom je voor KPN zal kiezen als je ook goedkoper voor Budget kunt kiezen. Voor mij zijn ze beide even goed, alleen is Budget goedkoper. Ik wil eigenlijk m'n abonnement omzetten naar een 2-jarig abonnement, alleen heb ik mij nog niet verdiept in hoe dit moet. Dat ga ik binnenkort zeker eens doen !

Marco 28 aug 2021
Reageer
E

Super slecht geen data zonder oplossing

Heb nu al 5 dagen geen data en het kan niet opgelost worden. Je kunt de klanten service bijna niet te pakken krijgen of het duurt heel lang. Bellen is niet mogelijk je krijgt geen bevestiging via de mail... Heb echt spijt dat ik over ben gegaan naar Budget mobiel... Mijn vaders en moeders mobiel loopt nog tot het einde van het jaar, wilde eerst ook over stappen maar dat gaat uiteraard nu ook niet meer gebeuren...

Erik van den Berg 26 aug 2021
D

Ik heb nu sinds 1 week budget mobiel.
Kan er nog niet goed of slecht over praten maar dat wat jij hebt snap ik wel. Ik kan sowieso nergens mijn data zien in de budget mobiel app.
Hoor hier meer over te vinden misschien moet ik het nog uitvogelen en ligt het aan mij (hoop ik maar) deze week word ook budget alles in een aangesloten kijken of dat wat is.

Deborah 1 okt 2021
R

2 jaar vast aan budget mobiel

Zijn telefonisch niet bereikbaar, hele slechte service, en je kan niet met de politie bellen zonder eerst een tegoed te kopen terwijl je een abo hebt. Hoe amateuristisch kun je zijn. Zit helaas nog 2 jaar vast aan die prutsers. Dus vooral niet hier een abo nemen. Zeker niet als je niet van omslachtig houdt en goede service verwacht. Dit bedrijf doet het tegenovergestelde.

R. Werkman 18 aug 2021
S

Je kan binnen 14 dagen alsnog annuleren. Wellicht is dit voor u een optie. Ze hebben inderdaad 0900 en 0909 nummers uitgeschakeld en hiervoor dien je een soort prepaid tegoed aan te vragen via de Budget app of online.

Simar 18 aug 2021
R

Helaas moet ik deze oplichters meer dan 200 euro betalen om van ze af te komen, en dat terwijl ik pas sinds gisteren via hun bel.

R. Werkman 18 aug 2021
S

Dat kan niet. Volgens de wet heeft iedereen bij een 'koop op afstand' recht om het binnen 14 dagen kosteloos te annuleren. Dit kan je bij hen aangeven. Ieder bedrijf moet zich aan deze regels houden, dit zal dan ook geen probleem vormen.

Simar 18 aug 2021
E

Niet perse de beste maar wel de beste prijs

Ik ga echt geen betoog houden hoe goed Budget Mobiel is en dat het de beste telecomprovider van Nederland is. Dit is simpelweg niet het geval. Wel heb ik het aangesloten en dat is om het volgende:

- Je krijgt heel veel internetdata voor een goede prijs
- Ondanks dat ze de internetsnelheid knijpen, heb je gewoon goed internet
- Signaal van KPN is vrijwel overal in Nederland goed
- 2 duidelijke pakketten zonder kleine lettertjes

Nadelen zijn geknepen internet. Dit houdt in dat normaal gebruik prima kan maar als je de hele dag filmpjes gaat kijken, zal je haperingen gaan zien. Naar mijn idee is Budget Mobiel is er voor mensen die voor een schappelijke prijs veel internetdata willen hebben. Heb zelf nooit contact gehad met de klantenservice want zodra ik de simkaart per post had ontvangen, deed ik deze in mijn iPhone en het werkte meteen goed. Naar mijn idee de beste service die je kan krijgen.

Evert Zwaan 16 aug 2021
E

Nog even een aanvulling op mijn review. Als je echt goede kwaliteit wilt moet je naar Vodafone, T-Mobile of KPN gaan. Deze hebben allen hun eigen zendmasten. Hier betaal je echter het dubbele voor hetzelfde dat je bij Budget Mobiel krijgt. Is maar net waar je voor kiest natuurlijk. Voor studenten en mensen met minder vermogen is Budget de beste keuze. Voor anderen waarschijnlijk een wat luxere telecomprovider.

Evert Zwaan 16 aug 2021
J

Ik heb sinds 3 september bij mobiel budget abonnement aangesloten betaald alles en nog steeds geen internet en kan ook niet bellen je kan ze niet bellen ik zou terug bel verzoek krijgen niet gehad ik zit onderbewind zij weet ook niet wat slecht van mobiel budget

Jansen 28 sep 2021
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van maart 2024.

Over Budget Mobiel

Onderdeel van het grotere Budget concern (van Budget Thuis), is dit een telecom provider die zich richt op het bieden van voordelige mobiele abonnementen. Het bedrijf maakt gebruik van het snelle netwerk van T-Mobile en biedt zowel sim only abonnementen als abonnementen met een toestel. De abonnementen van Budget Mobiel bieden onbeperkt bellen en sms'en en verschillende datalimieten tegen een scherpe prijs. Budget Mobiel onderscheidt zich door haar transparante en eenvoudige tarieven en door het feit dat er geen verborgen kosten zijn. Klanten kunnen hun abonnementen online afsluiten en beheren, Budget Mobiel biedt ook een handige app aan om het gebruik van hun diensten te beheren.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.budgetthuis.nl/mobiel/
  • klanten@budgetmobiel.nl