Afgelopen zaterdag kon ik na een aantal malen proberen eindelijk met een medewerker chatten? Na meerdere malen de gevraagde gegevens ingevuld te hebben kreeg ik geen medewerker. Na 1 uur gestopt. Vandaag maandag weer hetzelfde probleem. Zogenaamd kon ik chatten, maar na een half uur gestopt met vele vruchteloze pogingen. Wil van beperkt naar onbeperkt mobiel, maar is niet te regelen.
Ik had hetzelfde probleem, maar ik krijg wel een melding dat ze het druk hebben. Er staat dat hun klantenservice minder goed bereikbaar is. Ook staat er dat je veel zaken zelf kunt regelen via de MijnBudget app, maar ik weet niet of je hier je abonnement kunt omzetten. Wat je wel kunt doen is een e-mail via het contactformulier sturen. Doorgaans reageren ze binnen 4 werkdagen. Dit heb ik ook gedaan.
Bedankt Tim,
Wat ik ook probeer, kom altijd op die chatbot uit en dan lukt er niets meer.
Het is altijd te druk. Zullen wel op vakantie zijn.
Al een maand probeer ik via de chat en mail contact te krijgen met budget mobiel. Dit omdat mijn abonnement moet worden opgezegd ivm emigratie. Echter krijg ik nooit reactie via de mail en via de chat is het altijd druk en moet ik het op het later moment nogmaals proberen.
Gebeld naar budget energie en daar zeggen ze niets te kunnen doen, de vraag die dan komt is: kan ik nog wat betekenen betreft gas licht?
Ontzettend slecht..
Pas geleden ben ik overgestapt naar Budget Alles-in-1 en aangezien je extra korting krijgt bij Sim Only wanneer je ook Alles-in-1 van Budget hebt, heb ik gekozen om een Sim Only abonnement af te sluiten. Bij looptijd heb ik gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement in geval ik toch niet tevreden ben. Het is wel erg goedkoop voor onbepert data, bellen en sms. Daarom heb ik voor de zekerheid gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Achteraf was dit niet nodig en had ik net zo goed een 2-jarig abonnement kunnen nemen. Ik ben namelijk erg tevreden met mijn Budget Mobiel Onbeperkt abonnement. Het is heel fijn om onbeperkt data te hebben. Geen zorgen meer dat ik over mijn bundel ga. Onbeperkt streams en videos kijken, echt heerlijk !! In Nederland krijg je onbeperkt data, maar in Europa zit er wel een limiet op van 14 GB. Niet dat het uitmaakt voor mij, maar toch handig om te melden. Ik heb geen last van haperingen in de videos en streams die ik kijk en websites laden net zo snel als bij mijn vorige KPN abonnement. Heel erg tevreden dat ik ben overgestapt naar Budget Mobiel. Ik kan het ook iedereen aanraden. Weinig betalen voor veel. Dit gaat ook niet ten koste van de kwaliteit, wat wel fijn is. Uiteraard krijg je ook gratis nummerbehoud als je overstapt en je zit op het 4G KPN-netwerk. Dit persoonlijk snap ik niet waarom je voor KPN zal kiezen als je ook goedkoper voor Budget kunt kiezen. Voor mij zijn ze beide even goed, alleen is Budget goedkoper. Ik wil eigenlijk m'n abonnement omzetten naar een 2-jarig abonnement, alleen heb ik mij nog niet verdiept in hoe dit moet. Dat ga ik binnenkort zeker eens doen !
Heb nu al 5 dagen geen data en het kan niet opgelost worden. Je kunt de klanten service bijna niet te pakken krijgen of het duurt heel lang. Bellen is niet mogelijk je krijgt geen bevestiging via de mail... Heb echt spijt dat ik over ben gegaan naar Budget mobiel... Mijn vaders en moeders mobiel loopt nog tot het einde van het jaar, wilde eerst ook over stappen maar dat gaat uiteraard nu ook niet meer gebeuren...
Ik heb nu sinds 1 week budget mobiel.
Kan er nog niet goed of slecht over praten maar dat wat jij hebt snap ik wel. Ik kan sowieso nergens mijn data zien in de budget mobiel app.
Hoor hier meer over te vinden misschien moet ik het nog uitvogelen en ligt het aan mij (hoop ik maar) deze week word ook budget alles in een aangesloten kijken of dat wat is.
Zijn telefonisch niet bereikbaar, hele slechte service, en je kan niet met de politie bellen zonder eerst een tegoed te kopen terwijl je een abo hebt. Hoe amateuristisch kun je zijn. Zit helaas nog 2 jaar vast aan die prutsers. Dus vooral niet hier een abo nemen. Zeker niet als je niet van omslachtig houdt en goede service verwacht. Dit bedrijf doet het tegenovergestelde.
Je kan binnen 14 dagen alsnog annuleren. Wellicht is dit voor u een optie. Ze hebben inderdaad 0900 en 0909 nummers uitgeschakeld en hiervoor dien je een soort prepaid tegoed aan te vragen via de Budget app of online.
Helaas moet ik deze oplichters meer dan 200 euro betalen om van ze af te komen, en dat terwijl ik pas sinds gisteren via hun bel.
Dat kan niet. Volgens de wet heeft iedereen bij een 'koop op afstand' recht om het binnen 14 dagen kosteloos te annuleren. Dit kan je bij hen aangeven. Ieder bedrijf moet zich aan deze regels houden, dit zal dan ook geen probleem vormen.
Ik ga echt geen betoog houden hoe goed Budget Mobiel is en dat het de beste telecomprovider van Nederland is. Dit is simpelweg niet het geval. Wel heb ik het aangesloten en dat is om het volgende:
- Je krijgt heel veel internetdata voor een goede prijs
- Ondanks dat ze de internetsnelheid knijpen, heb je gewoon goed internet
- Signaal van KPN is vrijwel overal in Nederland goed
- 2 duidelijke pakketten zonder kleine lettertjes
Nadelen zijn geknepen internet. Dit houdt in dat normaal gebruik prima kan maar als je de hele dag filmpjes gaat kijken, zal je haperingen gaan zien. Naar mijn idee is Budget Mobiel is er voor mensen die voor een schappelijke prijs veel internetdata willen hebben. Heb zelf nooit contact gehad met de klantenservice want zodra ik de simkaart per post had ontvangen, deed ik deze in mijn iPhone en het werkte meteen goed. Naar mijn idee de beste service die je kan krijgen.
Nog even een aanvulling op mijn review. Als je echt goede kwaliteit wilt moet je naar Vodafone, T-Mobile of KPN gaan. Deze hebben allen hun eigen zendmasten. Hier betaal je echter het dubbele voor hetzelfde dat je bij Budget Mobiel krijgt. Is maar net waar je voor kiest natuurlijk. Voor studenten en mensen met minder vermogen is Budget de beste keuze. Voor anderen waarschijnlijk een wat luxere telecomprovider.
Ik heb sinds 3 september bij mobiel budget abonnement aangesloten betaald alles en nog steeds geen internet en kan ook niet bellen je kan ze niet bellen ik zou terug bel verzoek krijgen niet gehad ik zit onderbewind zij weet ook niet wat slecht van mobiel budget
Na veel heisa en problemen bij mijn vorige telecomprovider, zal de naam niet noemen VODAFONE, ben ik overgestapt naar Budget Mobiel. Je zal toch van een telecomprovider verwachten dat ze alles wel op een rijtje hebben. Had begrepen dat Budget Mobiel nog niet zo lang bestaat, dat doet mij persoonlijk al goed omdat je er dan vanuit kunt gaan dat je geen nummertje bent maar echt een klant! En precies zoals verwacht gebeurde dit ook. Ik kreeg meteen goed contact over mijn overstap en ik kreeg mijn simkaart per post toegestuurd. Toen ik deze in mijn telefoon deed werkte alles meteen. Het signaal is zeer goed te noemen, zelfs in huis heb ik altijd 4+ streepjes bereik. Het internet is voor mijn begrippen zeer snel en telefoneren werkt ook prima zoals je kan verwachten. Het heet Budget maar het levert geen Budget product (positief bedoeld).
Als je meer dan 4 g internet gebruikt met onbeperkt abonement, dan moet een een sms sturen en dan heb je bijna twee uur geen internet.
Daarna krijg je 1 g.
Dit hele gedoe is niet vantevoren gemeld.
Je kan geen telefonisch contact hebben als je problemen heb.
Bij chatten heb je vaak en in het weekend alleen een chat robot waar ik me dood aan erger en geen oplossing bied alleen onzinnige antwoorden.
Mijn abbonement werkt ineens niet meer, ze geven aan dat ik niet betaald heb maar ik heb automatische incasso die gewoon niet is afgeschreven. Ze zijn niet bereikbaar, op de mail reageren ze pas na 4 dagen en op de chat geven ze al uren aan dat er niemand beschikbaar is. En ik zit zonder telefoon abonnement? Hele slechte service!
Vreselijk...heb genoeg van ze.
Ik heb me aangemeld bin Tele 2, ietsje duurder maar wel gewoon bereikbaar via telefoon.
Sommigen maanden heb je gewoon geen internet bereik terwijl er maandelijks geld van je rekening wordt afgeschreven door budget mobile. Als ik ergens voor betaal dan verwacht ik wel waarvoor ik betaal. Echt ontevreden met hun!! Je krijg gewoon data dat zo super traag is waarmee je niks kan verschrikkelijk
Ik ben niet ontevreden over Budget Mobiel, voorheen Robin Mobile die als eerste provider in NL de mogelijkheid bood om maandelijks je SIM op te zeggen (en ik geloof dat dat nog steeds het geval is).
Waar ik een beetje ontevreden over ben: ik wilde informatie over extra data kopen wanneer buiten NL maar binnen de EU. De prijs wordt op diverse plekken duidelijk aangegeven maar...de gebruiksduur niet. Het is wel op hun website (op 1 plek) terug te vinden maar de prijs (ZONDER gebruiksduur) had ik op 3 plekken gevonden. Dat kan verwarrend of zelfs misleidend zijn.
Dus...Budget Mobiel, graag OVERAL vermelden waar de prijs ook vermeld wordt.
Verder zijn ze redelijk goedkoop, in NL heb ik goed bereik en hun klantenservice (via de Chat) heeft niet te lang geduurd voordat iemand met mij in discussie ging over bovenstaande maar ik moest wel even vriendelijk doordrammen om mijn punt mee te nemen als feedback.
Budget mobiel is niet budget er zijn providers die goedkoper of net zo duur zijn. 7000mb en onbeperkt bellen/SMS voor 15€ 1ste 6mnd 5€ korting en 15€ aansluitkosten betaal als je per maand uitrekent nog ruim 14€ per maand.
Youfone goedkoper en meer data ( 10000 mb ). 13€ per maand 1ste 6 maanden voor 1 € en 20€ aansluitkosten omgerekend per maand € 10,83.
Belsimpel betaal je ook omgerekend €10,83 met 7000mb aan data.
Dus budgetmobiel is niet budget
Effen de tijd nemen en providers met elkaar vergelijken
Heb je wel gelijk in, volgens mij is Lebara ook goedkoper. De naam Budget lokt wel klantjes, zo simpel is het. Daarnaast is Budget Energie ook niet de goedkoopste energieleverancier.
Al 4 maanden wordt er te veel afgeschreven op een van de 2 abonnement. Zelfde abbonement, tegelijk afgesloten. Al 4 maanden neem ik contact op en zou t opgelost worden. Nu wordt er alweer te veel afgeschreven. Blijkbaar kunnen ze een simpel probleem niet oplossen. Ben er echt klaar mee! Ik ga mijn energie en telefoon abonnementen maar overstappen!
In principe naar budget mobiel gegaan omdat het lekker goedkoop is. 15 euro en je kan vrijwel zonder beperking internetten op je telefoon omdat je 7GB data krijgt. Als dat dan niet genoeg is kan je altijd het 20 euro pakket nemen om geheel onbeperkt je gang te kunnen gaan. We hebben sinds we een nieuwe woning hebben gekocht tevens budget energie en budget thuis aangesloten waardoor we korting krijgen op elk onderdeel van budget en soms wat extra's gratis. Alles werkt naar behoren en we hebben overal goed bereik omdat budget mobiel gebruik maakt van het KPN signaal. Dit hadden we eerder ook op onze telefoons aangesloten, hierom wisten we zeker dat het een gemakkelijke overgang zou zijn en dat we overal waar we een goed signaal hadden, dit nu ook weer zouden hebben. Ik zal niet teveel nummers en cijfers gaan roepen maar het kan je echt wel veel geld besparen op jaarbasis om al je vaste lasten zoveel mogelijk bij dezelfde aanbieder te krijgen. Anders loop je kortingen en extra's mis. Dit heeft ons in ieder geval heel goed gedaan.
Nog even voor iedereen die zegt dat budget mobiel traag is qua internet verbinding, want ik las wat reviews hierover. Dit is bij ons zeker niet het geval en we kunnen alles zonder hinder doen. Als dit bij jou niet het geval is kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice denk ik. Als het bij ons goed is, dan kan het bij iedereen goed zijn.
Al vanaf het begin slecht bereik kwa bellen en internet super traag. sinds 2 dagen niet meer kunnen bellen of gebeld worden. Geen klantenservice die je kunt bellen, en het chatten is waardeloos, geen reactie of gehoor. Geen achter stand met betalen, ander Sim kaartje in de telefoon gedaan telefoon werkt naar behoren, Klacht in gediend bij klacht.nl en hierop geeft budget mobiel geen gehoor. Wat kan ik nu doen??
Bedrijven reageren vaak niet op reviews en klachten. Daar hebben ze simpelweg de mankracht niet voor + dat ze er niet van houden om op open forums te discussiëren. Bekijk de reviews op Reviews maar eens van allerlei bedrijven, vaak zonder reactie. Terwijl er bovenaan de website wel staat 'voor bedrijven' en dat ze dus kunnen reageren.
Moet wel eerlijk bekennen dat klacht.nl zeer achterhaalt is en dat die site niet meer van deze tijd is. Denk dat je gewoon Budget Mobiel moet blijven bellen om tot een oplossing te komen, je enige kans...
Ik verblijf in het buitenland en heb sinds gisteren geen bereik meer, met helemaal niets, ik kan niet meer bellen geen internet, geen apps kunnen gebruiken, werkelijk niks niks niks, telefoon 20x opgestart, valt na 5 minuten bereik weer uit, ik ben klaar met budget mobiel en zodra ik weer terug ben in Nederland, naar een andere provider
Zeer slechte ontvangst, 1.5 MB test
DRAMATISCH
Bijna niet mee te internetten ,zat bij t mobile en daar had ik normaal bereik.
Onbegrijpelijk, kpn hoort als beste uit de bus te komen met bereik??
Net klant, kpn netwerk, wat een tegenvaller??
Dus budget, wat is het probleem hier, hen de zelfde telefoon nog??
Service provider zelf heb ik geen ervaring mee. Daarentegen wil ik even mijn kritiek uiten op de kutreclame die ik zojuist ben tegengekomen terwijl ik aan het wachten was op nos. Opeens komt er een budget mobiel reclame te voorschijn waar ik opeens een dikke reet in strakke spijkerbroek voorgeschoteld krijg op mijn fucking tv. Dat was het. Letterlijk 10 seconden lange reclame waar alleen een close up te zien was van een reet.
Irritant als je gewoon televisie zit te kijken en je krijgt een stomme kont in een strakke spijkerbroek in je gezicht.
Chill the fuck down budgetmobiel... je hebt geen seksuele advertentie nodig als je telefoondeals verkoopt... ik bedoel, waarom laat je ons niet wat productgerelateerde advertenties zien. Bijvoorbeeld een sterke netwerkverbinding terwijl ik crash bandicoot 4 download en tegelijkertijd winx club kijk.
Eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren ooit een recensie op een website te hebben geplaatst. Realiseer je dat ik de moeite heb genomen om mijn telefoon open te maken, naar een recensiewebsite te gaan en te klagen over budgetmobiel allemaal omdat hun ene advertentie zo'n irritante ergernis was dat ik het niet zomaar voorbij kon laten gaan.
Budget mobiel. alleen omdat uw naam het woord 'budget' bevat, betekent dit niet dat uw advertenties zo goed zijn...
Dat is het jongens. Ik ben weg.
Vaak traag internet niet kunnen openen van bijvoorbeeld bank app of marktplaats app. Het zou dan liggen aan de telefoon instellingen niks aan veranderd en een uur later is het opgelost. Het ligt volgens budget mobiel aan de telefoon en anders de instellingen. Dit is nu bijna wekelijks
Daarbij ook nog gehad dat ik niet kon bellen of gebeld worden( rekeningen betaald) was volgens hun de eerste oorzaak. Bleek een fout van budget mobiel te zijn en ga zomaar door..
Aanvulling op mijn review:
Sinds 2 maanden geregeld niet bereikbaar of kunnen bellen internet is traag. En telkens ligt het zogenaamd aan mijn telefoontoestel. Volgens budget mobiel zou de snelheid op 4g ongeveer 5mbps moeten zijm maar hij komt niet eens tot 3mbps. Dit terwijl andere providers die over hetzelfde netwerk gaan 4x zo snel gaan. Dan het niet kunnen bellen of gebeld woorden daar is nog steeds geen verklaring wordt wel opgelost maar kan zomaar weer onstaan.
Trap hier niet in. Ze geven niet wat ze beloven en de service is ook echt een drama. Onbeperkt internet is bij budget mobile niet onbeperkt. En ze zijn vrij onbeschoft als je met ze chat. Ik wacht nu al 2 weken om mijn geld en het enige wat ze zeggen is dat ik moet wachten. Je wordt eigenlijk gewoon op een moderne manier in de maling genomen.
Deze maatschappij links laten liggen word gerund door een stel varkens geen internet in het buitenland en haast ook geen bereik en oplossen. Hebben ze bij deze Tokkie maatschappij nog nooit van gehoord ik kom binnen kort even daar op de koffie even hun leren hoe het hoort en een dikke vergoeding halen of ze het nou willen of niet
Los van de internetsnelheid op momenten is Budget Mobiel gewoon goed. In combinatie met Budget Thuis krijg je lekker veel voordeel en Budget Mobiel is sowieso al goedkoop. Ik denk dat de meeste mensen Budget Mobiel nemen vanwege de onbeperkte data, althans ik wel. Dan kun je ook niet hele hoge snelheden verwachten. Desondanks is het gewoon goed en meestal is het gewoon super snel. Daarom geef ik het ook niet de allerhoogste beoordeling, maar het is wel gewoon goed. Het is ook betrouwbaar want ik heb altijd en overal internet. Het valt ook nooit weg. Dat maar voor 15 euro per maand (in combinatie met Budget Thuis). Dat is echt geen geld voor onbeperkt data. Klantenservice heb ik niet gesproken want dat was niet nodig, dus daar kan ik geen mening over geven. Ik kwam hiervoor van Vodafone en ik ging vaak over mijn internetbundel heen. Dat is nu gelukkig verleden tijd en ik merk dat ik ook veel meer data gebruik, puur omdat ik mij geen zorgen hoef te maken over mijn gebruik. Ik betaal ook nog veel minder dan bij Vodafone. Dus dat de internetsnelheid af en toe een dipje heeft neem ik op de koop toe en zoals ik al zei, zo erg is het niet. Het is gewoon goed, helemaal voor Whatsapp, Facebook, Instagram, YouTube en Spotify gebruik.
Wij hebben het Budget Mobiel Basis abonnement afgesloten, dit kost ons maar 15 euro per maand.
In vergelijking met onze vorige aanbieder, waar we ruim 25 euro voor moesten betalen, betalen we nu slechts iets meer dan de helft en we hebben gewoon dezelfde opties.
In de eerste instantie was ik niet overtuigd, omdat ik het idee had dat iets dat zo weinig kost niet heel goed zou kunnen werken, maar het tegendeel is inmiddels bewezen en ik ben nu laaiend enthousiast over dit product.
En de eerste drie maanden kregen we korting, wat helaas niet blijvend is maar wel altijd fijn natuurlijk.
Daar kwam nog eens een als hele leuke extra bij, dat we een JBL clip kregen bij dit abonnement en daar zijn mijn beide zoons helemaal weg van.
Er is hier thuis regelmatig ruzie/discussie over wie hem mag gebruiken, dus ik vrees dat er een tweede aangeschaft zal moeten worden haha
Maar top abonnement dus, zonder nadelen waarvan ik op de hoogte ben, een leuke korting de eerste maanden en ook nog een welkomstcadeau.
Veel beter kan ik me niet wensen.
Mijn mening over budget mobiel is dat je hier echt niet over hoeft te twijfelen. Ik gebruik dit nu al een jaar en heb er nooit klachten over gehad. Facebook, WhatsApp, Instagram, websites browsen en filmpjes kijken, alles kan gewoon goed. Las wat verhalen dat budget mobiel het internet knijpt, dat zal, maar je merkt hier als klant helemaal niets van. Als ze hierdoor een goedkoop tarief kunnen aanbieden zeg ik: Yes Please! Voor 15 euro 7GB aan internetdata waar een normaal persoon echt niet doorheen komt, zeker met alle Wi-Fi punten anno 2021. En als je toch twijfelt, om welke reden dan ook, kan je simpelweg een maandelijks opzegbaar abonnement nemen. Feit dat ze dit pakket aanbieden, zegt ook wel dat het goed moet zijn natuurlijk. Easy 5 stars!
Ik ben al klant van Budeget energie en mobiel.
Nu wil ik de 2 sim-only abbo's van mij en mijn vrouw omzetten naar onbeperkt.
Dat gaat niet op de website je kunt daar alleen extra internet bij kopen
Budget is niet telefonisch bereikbaar ook niet op nr 1200 en de chat functie werkt nooit en via email duurt een antwoord 4 dagen.
Goedkoop zijn ze wel. geen 5G dus ondermaats maar daar is de prijs ook naar!
Jong, oud, man of vrouw, wie je ook bent dit is altijd de beste en goedkoopste optie voor iedereen.
Het zorgt er voor dat je kunt bellen emballage het andere dat je nodig hebt van je mobiele telefoon.
Ons hele gezin heeft hier een abonnement en het werkt voor ons allemaal, terwijl we Hier allemaal op een andere manier gebruik van maken. Het moet dus vast wel kunnen om het om te zetten.
Ik heb 2 jarig Budget Mobiel Onbeperkt afgesloten met een gratis JBL Clip 4 cadeau. Leuk dat je er zo'n cadeau bij krijgt. Ik heb geen Budget Thuis dus ik krijg geen extra voordeel helaas maar de kosten vallen nog steeds mee. Ik las veel over de internet snelheid maar voor mij is het acceptabel. Ik kan gewoon Spotify zonder problemen luisteren en op internet kijken is ook geen probleem. Het zal ongetwijfeld niet het snelste internet zijn omdat ik onbeperkt data heb en relatief weinig betaal maar het kan er zeker mee door. Verder was de overstap van Vodafone heel eenvoudig en snel geregeld. Ik heb gewoon mijn nummer kunnen behouden, dit was makkelijker dan dat ik had verwacht. Om nog terug te komen op de JBL Clip, deze gebruik ik thuis in combinatie met Spotify. Er komt verassend goed geluid uit voor zo'n klein luidsprekertje.
Budget mobiel is de slechtste provider en heel nalatig met service. Ik hoor een JBL Clip te krijgen en na 4 maanden heb ik hem nog steeds niet. Na veel eigen onderzoek kom ik erachter dat hij verstuurd was naar een servicepunt en na 2 weken terug is gegaan naar Budget Mobiel. Ik heb zo vaak contact opgenomen en nooit is er iets gezegd daarover. Al die tijd hebben ze mijn speaker zelf en geven ze de vervoerder constant de schuld. Echt een hele slechte provider. Internetnet snelheid is ook heel langzaam en bellen gaat moeizaam. Noodgedwongen nog een abonnement afgesloten bij een andere provider omdat dit gewoon echt een slechte provider is. Bespaar je de hoofdpijn en maak niet dezelfde fout als mij.
Overgestapt van youfone naar BudgetMobiel 7 gb. Wat gelijk merkbaar is, is de lage downloadsnelheid . Internet loopt vaker vast, pagina’s worden niet geladen. MuZiek valt uit. Spijt van mijn overstap. Het scheelde in prijs maar een paar euro. Maar het verschil in kwaliteit is groot. Nou over 10 maanden ben ik weer contract vrij en kan ik over naar een andere aanbieder. Ik ging er vanuit dat er geen slecht/zo laag internet snelheid meer werd verkocht. Ik had zelf ook beter mijn huiswerk moeten doen
Voor normaal gebruik, dan denk ik aan e-mail, Whatsapp, Facebook, Instagram en heel soms een klein filmpje kijken is budget mobiel prima. Als je echt films wilt kijken tijdens het reizen of iets in die trend, dan moet je wellicht een duurdere telecomprovider nemen. Staat wel duidelijk op de homepagina van budget mobiel dat ze de internetsnelheid knijpen trouwens. Persoonlijk heb ik er geen last van.
Goed om te horen dat het voor jou oké is. Ik denk dat het verschil duidelijker is als je net van een andere provider komt.
Ik kijk geen lange films op Mijn mobiel.
Wat ik wel leuk vindt is soms een stukje nieuws kijken, dit gaat lastig en loopt vaak vast. Dat doe ik dus niet meer.
Maar ook Apps die sneller vastlopen en langzamer gaan/schakelen. minder snel schakelen tussen het internet pagina s of sneller vastlopen. En niet iedere keer maar wel relatief vaak. Whatsapp die vaker het klokje geeft dat het bericht nog niet verzonden is enz enz.
Films kijken is zeker geen optie. Maar is iets wat ik ook niet doe op Mijn mobiel. Ik vind het wel leuk om even een klein stukje nieuws te kijken via de npo app, maar dat lukt ook slecht.
Maar het zorgt ook ervoor dat de telefoon vaker vastloopt bij openen apps of in de app zelf, pagina’s langzaam openen en of vastlopen . Ik wist ook niet dat er nog zo traag internet zou worden aangeboden. Ik ging er vanuit dat het minimum standaard hoger is tegenwoordig. (zeker aangezien youfone veel sneller was voor 1 euro
meer)
Maar ook deels mijn eigen fout, ik had beter onderzoek moeten doen. Nog toen maanden en dan kan ik ik weer overstappen.
Ik had zelf ook beter onderzoek moeten doen. Ging ervan uit dat de laagste standaard hoger zou zijn dan dit en ik er dus geen last van zou hebben. Dus er niet op hoef te letten. Goede les zou ik zeggen. Voortaan alerter 😊
Als je er zoveel hinder van ondervind kan je misschien budget mobiel contacten en de klacht melden. Ben wel benieuwd wat ze dan gaan doen. Ze willen (lijkt me) positieve klanten hebben. Daarnaast kunnen ze vaak wel zien hoeveel je internetsnelheid is waar je gebruik van hebt kunnen maken. Als dat inderdaad lager is dan wat ze aanbieden, dan geven ze je vast wel de optie om je abonnement eerder op te zeggen.
Ik hoor en lees goede verhalen en ervaringen over Budget mobiel. Wil dan ook wel graag overstappen want ze geven bij een jaarabonnement van 2 jaar vaak een mooie korting of leuk apparaat gratis erbij. Ik heb al een JBL Clip 4 dus ik wacht even totdat ze een andere deal hebben. Duurt al best een tijdje dat ze deze aanbieding op de website tonen. Iemand enig idee of het een maandelijkse aanbieding is of dat het nog wel langer kan duren? Ik kan nu wel kiezen voor het maandelijks opzegbare abonnement om die op te zeggen zodra er een nieuwe aanbieding is. Probleem is dat ik niet denk dat Budget mobiel dat kan waarderen als ik het opzeg om daarna een jaarabonnement te nemen. Ik wacht dus wel even af en hopelijk kan iemand reageren op mijn review. Heb Budget ook al gemaild maar heb daarop nog geen reactie.
Ps. ik zal een 5 sterren review geven. Niet op basis van mijn eigen ervaring (omdat ik nog geen Budget mobiel heb aangesloten), maar meer op basis van wat ik hoor en lees over deze telecomprovider.
Bedrijven kopen vaak een enorme massa van 1 product in met hoge kortingen zodat ze deze bij een abonnement gratis kunnen bijvoegen. Dus het ligt er maar net aan hoeveel JBL Clips ze hebben ingekocht. Zodra deze op zijn komen ze waarschijnlijk met een nieuwe aanbieding.
Beste Willem, als ik een tip mag geven stap niet over naar Budget Mobiel, het lijkt inderdaad allemaal heel aantrekkelijk maar gegarandeerd krijg je spijt.
1. internet is erg traag
2. als je onbeperkt neemt wordt je na 10GB al bestookt met sms berichtjes, dat je te veel verbruikt.
3. Mail wordt niet beantwoord.
4. Telefonisch niet bereikbaar.
5. medewerkers kunnen alleen standaard antwoorden geven via de chat wat ook op de site kunt terug vinden, wordt het te moeilijk dan worden ze onbeschoft.
Net een jaar klant geweest voor mij nooit meer budget mobiel.
Ik hoor eigenlijk alleen maar goede verhalen over Budget Mobiel. Ik waardeer echter je mening! Wat zou jij aanraden voor ongeveer dezelfde prijs?
Vanwege de lage kosten ben ik overgestapt naar Budget Mobiel. Hier heb ik achteraf geen spijt van. Ik zit op het vertrouwde KPN netwerk met een snelle datasnelheid. Ik combineer het niet met Budget Thuis, omdat wij thuis Ziggo hebben. Wat extra leuk is dat ik een JBL Clip bij mijn 2 jarige abonnement heb gekregen! De overstap van T-Mobile ging heel snel en was ook heel eenvoudig.
Wij gaan in de zomervakantie op vakantie naar België en ik weet nog niet hoe goed het daar zal werken. In Nederland werkt het in ieder geval perfect. Ik heb niks te klagen. Ik heb onbeperkt data en kijk veel YT. Nooit last van haperingen dus voor mij werkt het gewoon perfect.
Ik raad het al mijn vrienden aan. Als je onbeperkt data wilt voor een lage prijs, zeker eens naar Budget Mobiel kijken. Helemaal met Budget Thuis kan het nog voordeliger.
Nu 3 maanden overgestapt van Tele2 naar budget mobiel maar jemig wat is dat langzaam!!
Voor de zekerheid maar is een paar keer een speed test gedaan en mijn maximale snelheid is 6 MB per seconde. Nou dat is niet meer van deze tijd. Dus toch maar weer terug naar tele2. Het kost dan wel 5 euro duurder maar daar kom je tenminste mee uit de voeten. En word je er niet af gegooid omdat je telangzaam bent
Ik heb verschillende keren geprobeert een abonnement af te sluiten bij budget mobiel maar of ze hebben geen tijd of ze houden niet aan hun word. Ze zouden mij met 4 dagen bellen stond in de mail 7 dagen laten een mail gehad waar instaat we hebben u gebeld maar geen gehoord. Ze hebben helemáál niet gebeld. Als ik wou dat ze binnen 48 uur terug zouden bellen moest ik mailen. Weer gedaan weer 5 dagen veder en niks gehoord. Weer contact gehad met de chat je wij kunnen u niet helpen. Echt heel slecht
Ben eigenlijk wel positief verrast over budget mobiel als telecomprovider. Waar ik eerst twijfelde omdat budget mij klinkt als goedkoop en het niet waar maakt, ben ik nu dus positief verrast. De overstap ging geruisloos en binnen een paar dagen had ik een goedwerkende telefoon met goed internet en kon ik overal bellen en sms'jes sturen (alles was dus goed gegaan qua overstap). Ik betaal nu 15 euro waar ik bij mijn vorige telecomprovider het dubbele betaalde voor minder GB internet dan dat ik nu heb. Dus het is budget maar ook gewoon goed!
Budget mobiel is op zich een prima sim only aanbieder. Helemaal als je onbeperkt data wil en niet teveel wilt betalen, dan ontkom je bijna niet aan budget mobiel. Zoveel goedkope keuzes met onbeperkt data zijn er niet. Dat waren eigenlijk mijn enige twee eisen. De ontvangst is prima, alleen had ik soms iets sneller internet gewild. Dat is mijn enige puntje van kritiek. Het is niet langzaam, maar heel soms zakt de snelheid iets in. Over het algemeen is het wel gewoon lekker snel. Maar je kunt ook niet alles verwachten voor die prijs. Ik ben al super blij met onbeperkt data, nooit meer zorgen dat ik over mijn bundel heen ga! Ik zie mijzelf niet zo snel switchen naar een andere provider. Ik ben tevreden met budget mobiel maar het kan altijd beter. Voor het geld bieden ze gewoon een hele goede service.
op 14 mei stapte over op BUDGETMOBIEL wat achter af een dom keuze bleek te zijn. Er werd aangegeven bij de aan koop dat het 2 dagen kan duren tot je simkaart inhuis is. Bij mij was 3 x zo langer tot ik m had en nu sinds ik m heb geactiveerd en overgezet werkt me 4g niet eens ik kan niet bellen of gebeld worden dit zou alleen maar 20 minuten duren hadden ze aangeven in de mail het is al dag 2 en nog steeds kan ik niet van me data gebruik maken. En als ik even de klantenservice wil hebben moet je blijkbaar 2 dagen wachten tot hun antwoord geven het is een ongeregelde zaak hier. Ik heb voor niks betaald. Mijn als klant zijn jullie kwijt budgetmobiel
Binnen 14 dagen kan je alsnog kosteloos opzeggen. Wel slecht dat Budget Mobiel het zo ver laat komen dat klanten zo boos worden. Bij mij ging de aansluiting wel meteen goed en had de simkaart ook vrij snel ontvangen. Kan me er wel iets bij in denken dat als er zoveel fout gaat dat je dan een andere telecomprovider gaat zoeken.
Verleden jaar 2020 in augustus al opgegeven klant te worden bij budget mobiel en huistelefoon. Huistelefoon heeft 7 maanden geduurd en eindelijk was er een verbinding.
Mobiel ook 7 maanden geduurd, maar nog steeds NIET geregeld. Ze beloven van alles, maar nog geen nummerbehoud. Ik zit in de gemeenteraad. Er wordt daar contact gelegd per mobiel. Dat stagneert nu bij mij. Nog steeds is er geen oplossing. Hoe moeilijk is het iets goed te regelen. Zware KLACHT.
Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste telecomproviders van september 2023.
Onderdeel van het grotere Budget concern (van Budget Thuis), is dit een telecom provider die zich richt op het bieden van voordelige mobiele abonnementen. Het bedrijf maakt gebruik van het snelle netwerk van T-Mobile en biedt zowel sim only abonnementen als abonnementen met een toestel. De abonnementen van Budget Mobiel bieden onbeperkt bellen en sms'en en verschillende datalimieten tegen een scherpe prijs. Budget Mobiel onderscheidt zich door haar transparante en eenvoudige tarieven en door het feit dat er geen verborgen kosten zijn. Klanten kunnen hun abonnementen online afsluiten en beheren, Budget Mobiel biedt ook een handige app aan om het gebruik van hun diensten te beheren.