hollandsnieuwe

hollandsnieuwe

3.50/5.00 • 26 reviews
K

Hollands Nieuwe stuk goedkoper dan Vodafone

Ik dacht eerst dit is een viszaak en heb de boot toen ook afgehouden om een abonnement te nemen. Dit was al jaren geleden toen een vriend van me het over Hollands Nieuwe had... Nu toch zelf een kijkje genomen op de website en zelfs een abonnement van Sim Only aangeschaft omdat het me eigenlijk allemaal wel aan stond. Ik kwam op de Sim Only pagina en kreeg meteen een pop up of ik ook klant van Ziggo ben, dan krijg je namelijk 1000 MB internet gratis en een gratis Ziggo pakket. Ik dacht dat Vodafone deze deal had maar blijkbaar deze viszaak ook! Met een looptijd van 2 jaar waarbij ik 3500 MB internet en belminuten krijg, betaal ik 8,50 euro. Dit is bij Vodafone een stuk duurder kan ik jullie melden. Was eigenlijk puur benieuwd hoe de prijzen waren, ze waren zo gunstig dat ik maar ben overgestapt. Vind het zelf wel grappig dus dacht deel deze ervaring even met jullie.

Kees

Kees 22 dec 2021
Reageer
H

slechte verbinding

Ik ben al een tijdje klant ,maar de laatste 6 maanden is het bereik dramatisch al een paar keer over gebeld maar ze kunnen niks voor mij betekenen.
de klantenservice is ook in één woord slecht te noemen .
zit nog een tijdje aan mijn abonnement vast maar ga daar zo snel mogelijk weg.

Hilco 24 okt 2022
Reageer
S

Combivoordeel met Ziggo internet

Je kunt met Ziggo niet alleen voordeel krijgen op je telefoonabonnement bij Vodafone, maar ook bij hollandsnieuwe. Je krijgt dubbel tegoed en een gratis extra Ziggo tv-pakket. Dat is mooi meegenomen! Ik heb zelf een abonnement met een iPhone bij hollandsnieuwe besteld tegen een goede prijs. Ik heb het abonnement nog niet zo lang in gebruik, maar tot nu toe lijkt alles goed te zijn.

Sven 14 okt 2022
Reageer
R

Waardeloos

Maanden niet kunnen bellen of gebeld worden.

Helpdesk van niks. Je kunt elke dag je probleem opnieuw aan een ander uitleggen.
Geld werd wel elke maand weer netjes afgeschreven, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Gelukkig een maandcontract.

Ze krijgen 1 ster, omdat het niet lager kan. Zou dit echt niemand aanraden.

Roel 11 jul 2022
Reageer
L

Voordeel voor Ziggo klanten

Jaren hollandsnieuwe gehad zonder problemen. Bij hollandsnieuwe krijg je veel voor weinig. Je zal denken dat dit ten kostte gaat van de kwaliteit, maar hier heb ik eigenlijk niks van gemerkt. Alleen vind ik het jammer dat alleen Ziggo klanten combivoordeel krijgen. Dat is ook de reden waarom ik ben overgestapt naar een andere provider, waar ik een soortgelijk voordeel krijg, maar dan met mijn eigen provider. Als je wel Ziggo hebt zal ik zeker bij hollandsnieuwe gaan.

Lilian 23 mei 2022
Reageer
H

Buiten kansje

Ik heb bij hollandsnieuwe geprofiteerd van een buiten kansje. De Samsung Galaxy S21 FE 5G met abonnement voor maar 30 euro per maand. Eenmalige kosten waren er nauwelijks. Ik was al een tijdje op zoek naar de S21 5G, maar die was overal uitverkocht in het paars. Ik was ook erg verrast dat ik dit buiten kansje tegen kwam. De telefoon die ik wou en ook nog met korting. Het abonnement werkt perfect en ik ben echt blij. Het is een hele fijne telefoon.

Hilda 11 mrt 2022
Reageer
M

Leuke telefoon bij abonnement

Een tijdje geleden heb ik een abonnement inclusief telefoon afgesloten via hollandsnieuwe. In eerste instantie wou ik gewoon liever een abonnement afsluiten bij Vodafone of KPN, zoals ik altijd heb gedaan, maar hollandsnieuwe had wel betere en goedkopere opties. Dus toch maar een abonnement van hollandsnieuwe afgesloten en dat liep allemaal voorspoedig. Ook fijn dat je 14 dagen bedenktijd krijgt, dat geeft je toch vertrouwen om door te zetten, ondanks dat je hollandsnieuwe niet kent. Wat mij ook opviel is dat je gewoon op het Vodafone netwerk zit, dus dat is ook wel heel fijn.

Na het bestellen had ik het pakket snel in huis en alles werkte direct. Heel fijn, dus daar hoefde ik mij gelijk geen zorgen meer over te maken. Het toestel was ook helemaal nieuw, wat je uiteraard mag verwachten. Nu ik hollandsnieuwe een tijdje gebruik heb ik geen klachten. Dat kan natuurlijk nog veranderen, dus voor nu geef ik het 4 sterren.

Merlijn 13 dec 2021
Reageer
R

Al jaren tevreden met hollandsnieuwe

Zoals de titel al zegt, ben ik al jaren een tevreden klant bij hollandsnieuwe. Destijds ben ik overgestapt naar hollandsnieuwe, omdat het op dat moment de goedkoopste was en ik heb er eigenlijk nooit spijt van gehad. Ik merk eigenlijk aan niks dat hollandsnieuwe goedkoper is dan haar concurrenten, dus dat doen ze heel goed. Ik weet ook niet of er op dit moment nog goedkopere alternatieven zijn. Ik heb wel goede verhalen gehoord over Budget Mobiel, maar ik zie persoonlijk nog geen aanleiding om over te stappen. Ik heb gewoon Sim Only van hollandsnieuwe, de telefoon koop ik er zelf bij. Zo heb ik het altijd gedaan en zo blijf ik het doen.

Rick 9 dec 2021
Reageer
F

iPhone 12 mini met abonnement feestdeal

Ik heb bij hollandsnieuwe een abonnement afgesloten met een iPhone 12 mini. Het was verrassend voordelig dus ik hoefde niet lang na te denken. Dankzij de feestdeal kreeg ik 10GB data met 15 euro korting. Aansluitkosten hoefde ik ook niet te betalen. Al met al een goede deal dus.

Blij dat ik ben overgestapt naar hollandsnieuwe. Zoals ik hiervoor al aangaf, bieden ze een hele schappelijke prijs. Toch bijna een gratis iPhone 12 mini voor een vrij laag maandbedrag. Daarnaast bevalt het ook prima. Ik zit op het netwerk van Vodafone, wat ik van te voren niet wist, dus dat was een prettige meevaller. Ik had verwacht daar wel op in te leveren, maar dat is dus niet zo. Ik ben heel tevreden over hollandsnieuwe.

Floor 4 dec 2021
Reageer
B

Feestdeal? Komt Sinterklaas ook bij jullie aan de deur? Tegenwoordig hebben die telecombedrijven vrijwel alle dagen wel een deal volgens mij. Vorige week was nog Black Friday en vandaag dus een feestdeal. Ach zolang de consument er maar van kan profiteren toch? :D

Bennie 4 dec 2021
T

Budgetprovider die je beter kan overslaan

Door een budget provider te zijn krijg je een voordeliger abonnement dan als je direct met de netwerkbeheerders gaat. Dat moet ergens vandaan komen. Hollandse Nieuwe krijgt lang niet de dekking en snelheid dan bij vodafone direct. vergis je niet, je betaald minder, je krijgt ook minder. vooral in het buitenland waar het voor de provider duurder is, je krijgt 2g ipv 4g. ze zullen overal waar ze kunnen kosten besparen, en dit komt zeker uit je service. als dekking en snelheid belangrijk zijn, ga gewoon bij een hoofdprovider voor een paar euro meer.

Theike 24 nov 2021
Reageer
B

Al vele jaren tevreden klant

Ik ben al vele jaren tevreden klant bij hollandsnieuwe. Om verschillende redenen heb ik wel eens contact met de medewerkers van hollandsnieuwe en er wordt altijd goed meegedacht. Via de chat kun je misschien niet alles verwachten, maar ze doen echt hun best. Heel soms heb ik ergens geen bereik, maar dit komt bijna niet voor. Prijs/kwaliteit verhouding is ook goed.

B. Gerrits 20 okt 2021
Reageer
E

Gratis Samsung Galaxy A52s 5G bij hollandsnieuwe

Ik heb een abonnement afgesloten waarbij je nagenoeg een gratis Samsung Galaxy A52s 5G krijgt. Dit heb ik gedaan bij hollandsnieuwe. Voorheen heb ik altijd Vodafone en KPN gehad, maar nu gekozen voor hollandsnieuwe, omdat je bij Vodafone en KPN vaak nog een groot bedrag voor het toestel moet betalen. Bij hollandsnieuwe betaal je maar een heel klein eenmalig bedrag. Dit was de reden waarom ik voor hollandsnieuwe heb gekozen. Ik hoef ook niet het mooiste van het mooiste. Gewoon een degelijke smartphone, waarmee ik kan bellen, Whatsappen en wat social media en nieuws apps kan gebruiken. De A52 leent zich hier perfect voor. Het is geen super duur toestel, maar persoonlijk merk ik niet eens verschil. Ik heb voor een paarse gekozen, maar waarschijnlijk doe ik er toch een hoesje om. Als je een abonnement hebt bij hollandsnieuwe, zit je op het netwerk van Vodafone. Hierdoor heb je altijd goed bereik en snel internet. Als je Ziggo hebt kun je ook nog voordeel krijgen, namelijk 1000 MB/MIN/SMS extra en een extra Ziggo tv-pakket. Ik heb helaas geen Ziggo, dus hier kwam ik niet voor in aanmerking. De Galaxy A52s van Samsung is een hele mooie smartphone. Een klein puntje in het scherm voor de camera, verder heb je alleen touchscreen. Ik was altijd een beetje huiverig voor bedrijven als hollandsnieuwe, maar dat was niet terecht. Ik kan al mijn vrienden aanbevelen om ook een abonnement bij hollandsnieuwe te nemen. Ze zijn goedkoop en je krijgt er een gratis smartphone bij. Het maandbedrag is ongeveer maar 5 euro duurder dan wanneer ik een Sim Only neem. Voor die 5 euro extra krijg ik er wel een spiksplinternieuwe Samsung bij. Helemaal geen verkeerde deal dus. Een hele goede deal zelfs. Deze review is voor mensen die wellicht huiverig zijn voor alles wat geen Vodafone of KPN is. Dit was ik namelijk ook. Ik merk helemaal geen verschil tussen KPN, Vodafone of hollandsnieuwe. Ik merk het alleen in de portemonnee dus ik zeg overstappen! Misschien worden KPN en Vodafone dan ook wat goedkoper.

Esmee 4 okt 2021
Reageer
H

10 euro voor 6000 MB internet bij Hollandsnieuwe

Ik heb altijd het idee dat Hollandsnieuwe door veel mensen onderschat is. Ik gebruik het al jaren en ben ook al jaren erg tevreden. Altijd en overal bereik zonder te hoge prijzen te betalen. Wanneer je Hollandsnieuwe hebt ingeschakeld maak je gebruik van het 4G Vodafone netwerk dat, zeker in de randstad, heel goed bereikbaar is. Altijd 4 of 5 streepjes. Wij als Ziggo klant krijgen, doordat we Hollandsnieuwe hebben aangesloten, 1000 MB extra internet op de telefoon en een extra Ziggo tv pakket (hebben Ziggo Sport gekozen voor mijn man).
Uiteindelijk betaal ik 10,00 per maand voor 6000 MB internet, bellen en smsjes. Wanneer je iets te kort komt kan je altijd bijbestellen via de app. Kan je zo downloaden in de app store.
Gouden tip: betaal niet teveel, bekijk eerst goed wat telecombedrijven aanbieden. Zijn genoeg vergelijkers, zelfs op deze reviews.nl site. Een kind kan de was doen.

Henriette 4 okt 2021
Reageer
T

Sim only van hollandsnieuwe

Pas geleden sim only van hollandsnieuwe aangeschaft en ik ben er erg tevreden mee. Nummerbehoud ging eenvoudig en altijd goed bereik. Dit komt omdat ze op het netwerk van Vodafone zitten. Je kan ook korting krijgen als je het combineert met Ziggo maar helaas heb ik KPN. Ik zit er wel aan te denken om over te stappen naar Ziggo want die korting wil ik wel. De kosten van sim only zijn best laag bij hollandsnieuwe en dat is misschien wel het grootste voordeel. Ik ben gewoon erg tevreden met hollandsnieuwe en zal het al mijn vrienden aanraden.

Tim 15 mei 2021
Reageer
K

Wat een slechte service.

Heren / Dames kijk uit voor het aanvragen van een Iphone SE 2020 bij Hollandse Nieuwe. Is er wat mis dan krijg je te horen dat ze je telefoon niet kan terugsturen door een intern defect. Ik wacht nu al 2 weken en heb nog steeds geen idee wanneer ik mijn defecte telefoon (heb hem pas 1 maand) mag terugsturen. Verlenging opzeggen mag ook niet. Wachten mag wel. Wat een slechte service en maar sorry zeggen maar niks doen bijv. koerier sturen of manueel proces in gang zetten.

Ko de Boswachter 11 feb 2021
Reageer
S

Boswachters hebben toch geen telefoon nodig met internet. Die leven van de natuur en het rustige leven.

Simar 6 mei 2021
P

Klantenservice levert absurd slechte service

Naast de positieve ervaringen die er echt wel zijn en waarvan ik oprecht hoopte dit ook zo te kunnen ervaren hier toch een mindere ervaring. Ik had een Vodafone abbo en ben overgestapt naar HN met nummerbehoud. Ik kreeg al snel een HN simkaartje die ik in een overgebleven smartphone heb gedaan, gelijk 4G maar op een ander nr, prima en logisch. Op de dag dat mijn nummer overging van Vodafone naar HN had ik even geen service. logisch maar daarna geen 4G meer, zelfde sim, zelfde telefoon. Beetje raar en een dag gewacht. De volgende dag de virtuele assistent, vervolgens supportmedewerker X, daarna medewerker Y, moest bewijs aanleveren (verschillende dagen/tijdstippen dat ik geen 4G heb), absurd want ik heb gewoon helemaal geen 4G, elke dag, elke seconde, maar goed om het oplosproces niet te frustreren dit gedaan. Met medewerker X alle instelling nagelopen (APN etc), gereset etc, zelfs de sim in een andere smartphone maar niets hielp. Later maar weer eens gebeld met medewerker Z, collega X had niets genoteerd als logbestand en weer het hele riedeltje gedaan, niet grappig meer. Inmiddels zit ik nu 10 dagen zonder 4G en wacht op een reactie van de technische dienst. HN is toch ook Vodafone? Klantvriendelijk? niet echt en als ze er niet uitkomen stuur dan een andere sim op en onderzoek het probleem intern bij HN/Vodafone maar laat een klant niet 10 dagen (of langer) zonder 4G dat is te simpel gedacht.
Ik weet niet hoe lang dit feest doorgaat maar het is niet best begonnen.

Patrick Molenaar 27 nov 2020
Reageer
J

Ik was altijd een tevreden klant, maar blijkbaar vinden jullie het inmiddels normaal om iemand 12 weken (!!) op een toestel te laten wachten die helemaal niet meer geleverd gaat worden! 🤬 Iets fout gegaan in het systeem zeggen ze dan, of ik even een ander toestel wil uitkiezen voor bij mijn abonnement.
Ook wordt er doodleuk na 15minuten in de wacht te hebben gehangen de hoorn erop gegooid!

Jeff 20 dec 2020
L

beoordeling over Hollands nieuwe

Ik ben opgebeld door een telemarketeer van Hollands Nieuwe, maar niet op een vervelende manier gelukkig. Vaak ervaar ik dit soort telefoontjes als heel vervelend, maar dit keer viel dat dus reuze mee. De mevrouw heeft dit zelfs zo goed aangepakt dat ze mij heeft kunnen overhalen over te stappen naar deze aanbieder. Ze wees me op alle mooie aanbiedingen en het geld dat mij dat per maand zou schelen, al snel was ik om. Het oversluiten zelf hoefde ik zelf amper te doen, dit werd grotendeels voor mij gedaan wat ik ook allemaal heel fijn vond. Tot dusver dus alleen nog maar goede dingen.

Maar eenmaal overgesloten, wam ik er achter dat veel aanbiedingen maar tijdelijk waren, dus je hebt even een leuke prijs en daarna betaal je weer gewoon de normale prijs en ben je dus helemaal niet goedkoper uit dan voorheen. Dat was voor mij een flinke tegenvaller. Gelukkig ben ik in ieder geval niet duurder uit nu, dat is dan nog weer een voordeel, maar ik weet niet of ik wel overgestapt zou zijn als ik deze informatie eerder had geniet. Ik denk het eigenlijk niet.

Laura 8 nov 2020
Reageer
R

Telefoon bij Hollands Nieuwe

Als je nou echt op zoek bent naar een goed en vooral naar een goedkoop abonnement voor je mobiele telefoon, dan zou ik eens een kijkje nemen op de website van hollands nieuwe. Ik kende dit nog totaal niet, maar kwam eigenlijk per toeval op de website ervan terecht. Eenmaal daar heb ik mijn ogen uitgekeken over wat er allemaal mogelijk is en dan bedoel ik met name welke lage prijzen er voor mij gewoon mogelijk bleken te zijn. Dat had ik nooit kunnen verwachten en hopen. Nu zat ik ook wel bij een hele dure, daar was ik me van bewust maar toch. Al met al scheelt dit mij bijna de helft per maand denk ik, in ieder geval ruim een derde.

Robert 4 okt 2020
Reageer
L

waar is jullie goede service gebleven

HollandsNieuwe waar is jullie goede service gebleven?
op 8 juli heb ik een telefoon besteld, een aantal dagen tot een week erna heb ik een chatbericht gestuurd via FB om te vragen of jullie wilde meekijken of het apparaat wel goed werkte want niet alle letters waren goed zichtbaar. Na weken geen of nauwelijks Inhoudelijke reactie kreeg ik omstreeks 4 september (na zelf steeds weer contacten) het verzoek de telefoon terug te sturen . Dit heb ik op 5 september gedaan. Op 15 september heb ik weer via FB een bericht gestuurd met de vraag wat de status van mijn retour was. Tot op de dag van vandaag heb ik geen antwoord. De telefoon is op 8 september bij jullie aangekomen volgens de track en tracé. Ik blijf maar gegevens sturen, ordernummer, bestelnummer track en trace tracé nummer, enz enz enz. Misschien wordt het eens tijd voor antwoord.

Leona 28 sep 2020
Reageer
A

Hollands nieuwe beoordeling

Ik lees net twee behoorlijk negatieve beoordelingen over deze provider, wat een onzin zeg die mensen hebben duidelijk geen flauw idee waar ze het over hebben. Ik ben juist super tevreden hier over, de prijzen zijn heel erg laat en de toestellen zijn goed. Zelf ben ik al bezig met mijn 4e abonnement hier en ik heb hier een telefoon voor maar 7 euro per maand. Ik kan me niet indenken dat je die ergens anders net zo goedkoop kunt krijgen.

En wat hier heel mooi is, is dat je vrij goedkoop een extra bundel kunt kopen voor wanneer je een keer iets meer verbruikt in een maand. Dan hoef je niet ineens dubbele kosten te betalen of wat dan ook, je schaft gewoon een soort extra bundeltje aan heel erg handig is dat. Wanneer je een nieuw abonnement afsluit kun je in overleg ook je nummer behouden, ik kan het iedereen aanraden absoluut!

Angelo 18 sep 2020
Reageer
B

Overgestapt naar Hollands nieuwe

Ik ben eindelijk overgestap naar Hollands nieuwe en dat is nu al de beste keuze die ik in tijden heb gemaakt. Ik zat eerst bij een andere aanbieder en daar was altijd gedonder mee. Dan kon ik bijvoorbeeld ineens niet bellen omdat ik tegoed moest kopen en dat terwijl ik een abonnement heb. Hoezo tegoed kopen denk je dan, maar dan was ik door mijn data ofzo heen, heel vreemd allemaal. Daar kreeg ik dan ook een melding van, echter twee maanden te laat. Maar als je zoals ik, je telefoon veel nodig hebt voor je werk en dat kan op deze manier niet, dan wordt het allemaal knap lastig. Ik werd er helemaal gek van en dat was voor mij de druppel.

Nu zit ik bij Hollands nieuwe en alles werkt tot op heden perfect, wat een verademing. Ik zou niet anders meer willen. Ik zou voor geen goud terug gaan naar mijn vorige aanbieder.

Bart 11 sep 2020
Reageer
N

Hollands nieuwe nadelen

Hollands nieuwe is een goedkope telefoonaanbieder en dat is al een groot voordeel op zich.
Maar helaas is het niet alleen maar zonneschijn hier, want er zitten ook wel degelijk nadelen aan verbonden.
Wat ik een groot nadeel aan Hollands nieuwe vind, is dat ze lang niet overal bereik hebben en als ik iets belangrijk vind, is dat ik altijd en overal bereikbaar ben en zelf ook iedereen moet kunnen bereiken.
Voor mij is dit dus een reden geweest om over te stappen naar een andere provider.
Maar over de prijs was ik wel erg te spreken, dat dan weer wel.
Helaas was dit niet goed genoeg voor mij.
Ik verwacht meer van mijn provider dan alleen een goede prijs.

Noud 29 aug 2020
Reageer
H

Heel ontevreden

Hollandsnieuwe
Ik ben heel ontevreden over Hollandsnieuwe diensten en mobiel mb factuur voor 2gb betaal je 30€ (met de op waardering van 5€) echt heel hoog.
Slechte provider waar je als klant 2 jaar zit, elke maand gezeur hebt met kwaliteit en verbinding van wifi MBs.
En laatste maand genaait word met hoge rekening omdat je kiest voor een andere provider.
Ik vindt dit echt niet kunnen Hollands nieuwe met zijn tweedehands wifi Paal van Vodafone. De wifi kwaliteit is nog steeds echt belabberd verschrikkelijk.
Je zal hier echt geen lid willen zijn.
Ook klanteservice staat je slecht aan het woord. Geen duidelijke antwoorde, op hun website kun je contact telefoon nummer nauwelijkse vinden, heb deze gevonde pas op google zelf, om contact op te nemen met de klantenservice is een drama.
Wil jij een slechte provider met duurste en laagste Mb s 30€ voor 2gb internet kies hollandsnieuwe provider

Herman 25 aug 2020
Reageer
L

Het is aan jullie...

Hallo!

3 maanden lang wacht ik al op een oplossing en Hollandsnieuwe doet of zijn neus bloed. Ik heb een prepaid simkaart en wil simpelweg “automatisch opwaarderen” inschakelen. Dit was niet mogelijk via de website en dit via verschillende webbrowsers geprobeerd. Ook kennissen in mijn omgeving die Hollandsnieuwe hebben, ervaarden hetzelfde probleem.
Dus ik was genoodzaakt om voor de optie “eenmalig opwaarderen via iDeal” te gaan, om het toch nog mogelijk te kunnen maken om tegoed op mijn simkaart te krijgen. Ook dit bleek niet mogelijk te zijn.
Ik heb met Hollandsnieuwe gebeld en zij bekende dit probleem, gaven aan dat er een fout in de website zat en gaven aan spoedig aan een oplossing te werken. En inderdaad, na 1 week hadden ze hun website gemaakt en kon ik voor iDeal eenmalig opwaarderen. Maar tot op heden blijft het probleem bij “Automatisch opwaarderen” bestaan. Als ik nu contact opneem met de klantenservice hierover, doen zij of hun neus bloed, zeggen van niets te weten en vragen me om het probleem te bewijzen. Wat vreemd, ik word eigenlijk als klant “voor gek” verklaard in plaats van dat er een oplossing geboden word.
Ook heb ik uitgelegd dat dit een bekend probleem is, het in meerdere webbrowsers gebeurd en screenshots verstuurd. Het is ongelooflijk, maar we zijn inmiddels 3 maanden verder en er is tot op heden GEEN OPLOSSING. Mensen in mijn omgeving met Hollandsnieuwe, ervaren PRECIES hetzelfde en de meesten zijn allang al weer overgestapt naar een ander.
Ik blijk dan nog een behoorlijk portie geduld te hebben...
Beste Hollandsnieuwe, dit is nog maar het begin van de niet zo leuke kant van mij, ik bied jullie 2 mogelijkheden: 1. Los het probleem spoedig op, uiterlijk binnen 2 dagen! 2. Geef mij het geld van de aanschaf van de simkaart terug + het beltegoed wat erop staat en eventueel excuses voor het ongemak en alle tijd die het me tot nu toe heeft gekost, zou op zijn plaats zijn en dan stap ik over naar een ander.
Het is aan jullie...

Lisanne 23 aug 2020
Reageer
E

Wat een slecht iets Hollands Nieuwe. Zaterdag via de site een telefoon besteld, keurig 1e betaling gedaan. Direct een mail dat er iets was mis gegaan met de betaling, geld is wel direct afgeschreven bij mij. Maandag direct gebeld, nee alles was goed de betaling was binnen en ik zou de bevestiging krijgen. Om 17.50 weer gebeld nog steeds geen bevestiging. Maar alles is ok hoor. De tefoon zou nu wel snel komen. Nu nog steeds geen bevestiging en geen telefoon, wel ineens een mail of ik verder wil gaan met het laatste stukje ja juist , de betaling. Maar dat heb ik al gedaan. Hoe zit dit nou? Ben nog geen klant hier, maar heb mijn twijfels of ik dat wel wil worden

Esme 2 jan 2021
M

Superdeal actie

Afgelopen maandag had ik een abbo afgesloten bij hollandsnieuwe zonder de superdeal actie. 1 dag later kwam ik die superdeal actie tegen. Op dezelfde dag, had ik aan hollandsnieuwe doorgegeven dat ik mijn koopovereenkomst (7 dagen bedenk tijd) wou ontbinden (misschien stom van mij) aangezien ik het goedkoper kan krijgen.Ook op dezelfde dag had ik een nieuwe abonnement met de superdeal actie afgesloten. Vandaag (ruim 5 dagen verder) kreeg ik te horen dat ze mijn abonnement zouden opzeggen en dat ze mij het verschuldigde bedrag zouden terug storten. Echter nu kwam ik tot ontdekking dat ze mijn volledige account hebben opgezegd (dus ook de abonnement die ik wel wilde)
Ik kan helemaal niet inloggen en als ik mijn wachtwoord probeer op te vragen zegt ie dat account niet bestaat. Ik heb ze net een mailtje gestuurd. In mijn vorige emails had ik expliciet bij gezet dat ik enkel en alleen de abonnement zonder super deal actie wou opzeggen. ik heb 3 tot 4 email gestuurd voordat ik dat ene emailtje kreeg. Ik ben benieuwd hoe snel ze op mijn email van vandaag zullen reageren. Vind de website van hollandsnieuwe wel erg mooi!

Marianne 15 aug 2020
Reageer
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van december 2022.

Over hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe is een snel groeiende en tevens een van de grotere Sim Only providers van Nederland. Gebruikers van deze telecomprovider kunnen genieten van het goede Vodafone netwerk. Naast Sim Only abonnementen is het ook mogelijk om een abonnement aan te gaan inclusief mobiel toestel tegen scherpe prijzen. Iedereen is welkom zonder kredietcheck met gratis nummerbehoud.

  • Nog niet geverifieerd