N

Hollands nieuwe nadelen

Hollands nieuwe is een goedkope telefoonaanbieder en dat is al een groot voordeel op zich.
Maar helaas is het niet alleen maar zonneschijn hier, want er zitten ook wel degelijk nadelen aan verbonden.
Wat ik een groot nadeel aan Hollands nieuwe vind, is dat ze lang niet overal bereik hebben en als ik iets belangrijk vind, is dat ik altijd en overal bereikbaar ben en zelf ook iedereen moet kunnen bereiken.
Voor mij is dit dus een reden geweest om over te stappen naar een andere provider.
Maar over de prijs was ik wel erg te spreken, dat dan weer wel.
Helaas was dit niet goed genoeg voor mij.
Ik verwacht meer van mijn provider dan alleen een goede prijs.

Noud 29 aug 2020
Reageer
H

Heel ontevreden

Hollandsnieuwe
Ik ben heel ontevreden over Hollandsnieuwe diensten en mobiel mb factuur voor 2gb betaal je 30€ (met de op waardering van 5€) echt heel hoog.
Slechte provider waar je als klant 2 jaar zit, elke maand gezeur hebt met kwaliteit en verbinding van wifi MBs.
En laatste maand genaait word met hoge rekening omdat je kiest voor een andere provider.
Ik vindt dit echt niet kunnen Hollands nieuwe met zijn tweedehands wifi Paal van Vodafone. De wifi kwaliteit is nog steeds echt belabberd verschrikkelijk.
Je zal hier echt geen lid willen zijn.
Ook klanteservice staat je slecht aan het woord. Geen duidelijke antwoorde, op hun website kun je contact telefoon nummer nauwelijkse vinden, heb deze gevonde pas op google zelf, om contact op te nemen met de klantenservice is een drama.
Wil jij een slechte provider met duurste en laagste Mb s 30€ voor 2gb internet kies hollandsnieuwe provider

Herman 25 aug 2020
Reageer
L

Het is aan jullie...

Hallo!

3 maanden lang wacht ik al op een oplossing en Hollandsnieuwe doet of zijn neus bloed. Ik heb een prepaid simkaart en wil simpelweg “automatisch opwaarderen” inschakelen. Dit was niet mogelijk via de website en dit via verschillende webbrowsers geprobeerd. Ook kennissen in mijn omgeving die Hollandsnieuwe hebben, ervaarden hetzelfde probleem.
Dus ik was genoodzaakt om voor de optie “eenmalig opwaarderen via iDeal” te gaan, om het toch nog mogelijk te kunnen maken om tegoed op mijn simkaart te krijgen. Ook dit bleek niet mogelijk te zijn.
Ik heb met Hollandsnieuwe gebeld en zij bekende dit probleem, gaven aan dat er een fout in de website zat en gaven aan spoedig aan een oplossing te werken. En inderdaad, na 1 week hadden ze hun website gemaakt en kon ik voor iDeal eenmalig opwaarderen. Maar tot op heden blijft het probleem bij “Automatisch opwaarderen” bestaan. Als ik nu contact opneem met de klantenservice hierover, doen zij of hun neus bloed, zeggen van niets te weten en vragen me om het probleem te bewijzen. Wat vreemd, ik word eigenlijk als klant “voor gek” verklaard in plaats van dat er een oplossing geboden word.
Ook heb ik uitgelegd dat dit een bekend probleem is, het in meerdere webbrowsers gebeurd en screenshots verstuurd. Het is ongelooflijk, maar we zijn inmiddels 3 maanden verder en er is tot op heden GEEN OPLOSSING. Mensen in mijn omgeving met Hollandsnieuwe, ervaren PRECIES hetzelfde en de meesten zijn allang al weer overgestapt naar een ander.
Ik blijk dan nog een behoorlijk portie geduld te hebben...
Beste Hollandsnieuwe, dit is nog maar het begin van de niet zo leuke kant van mij, ik bied jullie 2 mogelijkheden: 1. Los het probleem spoedig op, uiterlijk binnen 2 dagen! 2. Geef mij het geld van de aanschaf van de simkaart terug + het beltegoed wat erop staat en eventueel excuses voor het ongemak en alle tijd die het me tot nu toe heeft gekost, zou op zijn plaats zijn en dan stap ik over naar een ander.
Het is aan jullie...

Lisanne 23 aug 2020
E

Wat een slecht iets Hollands Nieuwe. Zaterdag via de site een telefoon besteld, keurig 1e betaling gedaan. Direct een mail dat er iets was mis gegaan met de betaling, geld is wel direct afgeschreven bij mij. Maandag direct gebeld, nee alles was goed de betaling was binnen en ik zou de bevestiging krijgen. Om 17.50 weer gebeld nog steeds geen bevestiging. Maar alles is ok hoor. De tefoon zou nu wel snel komen. Nu nog steeds geen bevestiging en geen telefoon, wel ineens een mail of ik verder wil gaan met het laatste stukje ja juist , de betaling. Maar dat heb ik al gedaan. Hoe zit dit nou? Ben nog geen klant hier, maar heb mijn twijfels of ik dat wel wil worden

Esme 2 jan 2021
M

Superdeal actie

Afgelopen maandag had ik een abbo afgesloten bij hollandsnieuwe zonder de superdeal actie. 1 dag later kwam ik die superdeal actie tegen. Op dezelfde dag, had ik aan hollandsnieuwe doorgegeven dat ik mijn koopovereenkomst (7 dagen bedenk tijd) wou ontbinden (misschien stom van mij) aangezien ik het goedkoper kan krijgen.Ook op dezelfde dag had ik een nieuwe abonnement met de superdeal actie afgesloten. Vandaag (ruim 5 dagen verder) kreeg ik te horen dat ze mijn abonnement zouden opzeggen en dat ze mij het verschuldigde bedrag zouden terug storten. Echter nu kwam ik tot ontdekking dat ze mijn volledige account hebben opgezegd (dus ook de abonnement die ik wel wilde)
Ik kan helemaal niet inloggen en als ik mijn wachtwoord probeer op te vragen zegt ie dat account niet bestaat. Ik heb ze net een mailtje gestuurd. In mijn vorige emails had ik expliciet bij gezet dat ik enkel en alleen de abonnement zonder super deal actie wou opzeggen. ik heb 3 tot 4 email gestuurd voordat ik dat ene emailtje kreeg. Ik ben benieuwd hoe snel ze op mijn email van vandaag zullen reageren. Vind de website van hollandsnieuwe wel erg mooi!

Marianne 15 aug 2020
Reageer
E

Ga zo door Hollands Nieuwe

2 maanden geleden overgestapt van de klantonvriendelijke Vodafone naar het geweldige Hollands Nieuwe
De overstap met nummer behoud is geruisloos gegaan, althans ik heb er niets van gemerkt. Geweldige klantenservice bij Hollands Nieuwe super snel antwoord en nog een paar extra wensen werden super snel uitgevoerd. Ze hebben ook mijn nummer gratis verhuisd. Wat ik fijn vind is de super snelle helpdesk. Ga zo door!
Conclusie, zoek je een snelle en goedkope telefoon en internet verbinding neem Hollands Nieuwe.

Edwin 14 aug 2020
S

Heb al jaren een Sim Only abonnement van Hollandsnieuwe en ben er zeer blij mee. Voor 7 ,50 euro heb ik 2000MB internet wat volgens mij het goedkoopst is wat er mogelijk is. Service is altijd goed geweest want ik heb overal in Nederland prima bereik en de snelheid is tevens zeer goed. Omdat ik thuis Ziggo heb aangesloten krijg ik 1000MB extra internet en een extra Ziggo tv pakket! Kan er dus ook nog wel bij! Als je heel goedkoop en goed wilt is Hollandsnieuwe een super aanrader.

Sebastiaan Santing 9 sep 2020
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van maart 2024.

Over hollandsnieuwe

Van oranje bodem komt hollandsnieuwe om de hoek kijken. Deze telecom provider richt zich op klanten simpele mobiele abonnementen. Het bedrijf biedt zowel sim-only-abonnementen als abonnementen met een toestel aan en maakt gebruik van het netwerk van Vodafone, wat betekent dat klanten een uitstekende netwerkdekking en snelheid kunnen verwachten. hollandsnieuwe onderscheidt zich door zich vooral op jongere klanten te richten in hun marketing. Klanten kunnen kiezen uit verschillende bundels voor belminuten, sms'jes en data en kunnen hun abonnement maandelijks aanpassen of opzeggen. Deze flexibiliteit, samen met extra databundels en voordelige buitenlandse belbundels maakt hollandsnieuwe een goede telecom provider.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.hollandsnieuwe.nl
  • klantenservice@hollandsnieuwe.nl