Youfone

Youfone

2.6 reviewscore • 63 reviews
R

Nieuwe Youfone klant

Sinds kort ben ik een nieuwe klant bij Youfone. Eigenlijk altijd Vodafone gehad maar nu eens Youfone proberen. De overstap ging heel eenvoudig. Begin februari ben ik overgestapt en mijn sim only abonnement ging begin maart in. Nummerbehoud en alles goed geregeld, hoefde ik niks voor te doen. Ik kreeg een brief van Youfone wanneer mijn abonnement in zou gaan. Op die dag mijn simkaart gewisseld en het werkte direct. Wel had ik de simkaart al een paar keer eerder geprobeerd, maar toen werkte het uiteraard niet. Youfone app is wel wat minder mooi dan de Vodafone app, maar je verbruik en extra MBs bestellen is allemaal mogelijk. Dat maakt dus weinig uit. De reden om voor Youfone te kiezen was de goedkope prijs in combinatie met veel data, dataplafond en het 5G netwerk van KPN. Alleen maar positieve punten. Met de klantenservice heb ik geen contact gehad en ik hoop dat dat zo blijft. Mijn Vodafone abonnement is automatisch beëindigd, hoefde ik niks voor te doen. Ik heb een jaarabonnement genomen, zodat ik altijd nog kan overstappen na een jaar indien het tegenvalt, maar tot nu toe ben ik positief verrast. Ik merk geen verschil met Vodafone, alleen houd ik meer geld over elke maand.

Rijk 8 mrt 2024
Reageer
J

Youfone klacht

Een contract van 9 maanden getekend voor data en bellen, een niet-werkende simkaart ontvangen die vanaf het begin geblokkeerd was. Ik werd gebeld en kreeg te horen dat ik moest betalen voor de eerste gemiste betaling, terwijl ze elke maand geld bleven overhevelen voor een niet-werkende simkaart. Al met al betaalde ik ongeveer 40 euro voor een niet werkende simkaart en het probleem was nog steeds niet opgelost. Na dat alles kreeg ik te horen dat ik een vergoeding moest ophoesten voor een andere opgeroepen gemiste betaling van nog eens 50 euro, herhaal ik, VOOR EEN SIMKAART DIE NOOIT WERKTE. Klantenservice was meer dan verschrikkelijk; onbeleefd, afwijzend, passief agressief, volkomen incompetent. Uiteindelijk heb ik dit bedrijf voor helemaal niets meer dan 100 euro geschonken, anders zou dit mijn credit score negatief beïnvloeden.

Bespaar jezelf de absolute shakedown van YouFone en als je je moet aanmelden bij een mobiele provider, raad ik je aan je toevlucht te nemen tot postduiven voordat je zelfs maar overweegt om bij deze frauduleuze dienst te tekenen

Jon 25 jul 2024
Reageer
K

Overgang van KPN naar Youfone misselijkmakend

Goede technische overgang van een andere provider naar Youfone. Echter!

Zowel mijn vrouw als ik hebben gebruik gemaakt van de vriendendienst via een vriendin voor de overstap naar Youfone. Allen zouden dan 10 euro krijgen.

Het wachten was daar op. Twee maanden na de eerste factuur aan de bel getrokken bij de klantenservice en die zegt eenvoudig dat we eerder hadden moeten klagen en dat het nu te laat is. Echt waar, je gelooft het niet!
Mocht wel een klacht indienen bij de klachtendienst. Na een week beweren die nu hetzelfde!
Kortom hun fout, ze hebben hun systemen of de organisatie niet op orde, wordt niet hersteld en de klant is de dupe!

Het gaat natuurlijk om niks. Echter dit noem ik behoorlijk onbetrouwbaar. De door ons geplande overstap naar tv en internet gaat nu sowieso niet door. Wat voor truc halen ze daar dan uit?

Klaas Munneke 21 jun 2024
Reageer
D

Waardeloze service-waardeloos bedrijf

Er wordt spookdata verbruik gerekend. In geen 10 jaar boven de 10 gb aan gebruik gekomen per maand, en bij Youfone ineens op 20+....klantenservice slecht bereikbaar. Wat een aanfluiting. Niet doen! Afrader! Oplichters! Data plafond melding, is er wel, maar klopt eigenlijk niet. Youfone turft met een vork! IK ben zeer ontevreden. Daarnaast werkt de TV app ook echt waardeloos. Dit al meerdere keren aangegeven maar blijkbaar lukt het hen niet om dit te verhelpen!

Djordi 26 apr 2024
Reageer
T

Even goed als KPN

Op de tv zie ik vaak Youfone reclames voorbij komen en na 100 reclames gezien te hebben, begon het toch mijn nieuwsgierigheid te prikkelen. Even op hun site gekeken en het bleek dat ik toch voordeliger uit kon zijn bij Youfone, dan dat ik was bij KPN. Ik ben wel iemand die altijd op safe speelt, dus overstappen naar een provider als Youfone vond ik wel spannend. Straks zitten er addertjes onder het gras of blijkt het toch tegen te vallen. Wel de stoute schoenen aangetrokken en overgestapt naar Youfone met een abonnement van een jaartje, indien het tegen zou vallen. Ik moet zeggen dat het alles behalve tegenvalt. Ik baal er nu van dat ik dit niet eerder heb gedaan, want ik merk echt helemaal geen verschil. Ik merk alleen verschil in de bankafschrijving elke maand. Hoe kan dit even goed zijn als KPN? Ik snap het niet, maar ik neem het graag voor lief.

Tim 4 apr 2024
Reageer
J

Waarom zo negatief?

K was best huiverig om over te stappen naar youfone vanwege al die negatieve reviews.. Toch heb k het gedaan en ik moet zeggen dat die negatieve reviews echt onzin zijn. K heb helemaal geen problemen met youfone en alles werkt prima. Toegegeven heb k geen contact gehad met de klantenservice, was ook helemaal niet nodig. Alles werkte gewoon gelijk. Het werkt ook als een trein. K ben nu een stuk goedkoper uit dus gewoon doen!!

Jari 18 mrt 2024
Reageer
P

Kpn netwerk

Ik zocht naar een budget provider die gebruikt maakt van het Kpn netwerk. Via Google kwam ik op de blog van Reviews.nl terecht die hier speciaal aan is gewijd. Precies wat ik zocht, een complete lijst met alle providers op het Kpn netwerk. Zelf had ik nog wat providers met elkaar vergeleken en de keus is uiteindelijk gevallen op Youfone. Geen slechte keus! Ter verduidelijking, van KPN ben ik naar Youfone gegaan. Qua netwerk merk ik helemaal geen verschil. Daar ging het mij om. Verder ook helemaal tevreden met Youfone. In de app kan ik mijn verbruik zien en verder is alles prima.

Paul 14 mrt 2024
Reageer
H

Youfone stuurt een rekening ik ben geen klant meer

In maart 2023 ben ik weggegaan bij youfone, in december 2023 werd er ineens een (klein) bedrag afgeschreven. Gestorneerd, en aan youfone doorgegeven dat ik al 8 maanden geen klant meer ben. Er wordt tot op heden nauwelijks gereageerd op mijn mails dat ik geen klant meer ben! Uiteindelijk wordt per mail de betreffende factuur gestuurd, blijkt VOIP kosten november 2023 te zijn. Hoe kan dit! Ik heb geen abonnement meer bij Youfone. Ik mail dit Youfone, maar die reageert alleen maar dat ik de factuur moet betalen. Nu per post een ingebrekestelling gehad...echt uitleg wat er aan de hand is krijg ik nog steeds niet. Schept geen vertrouwen, erger nog. Wat is mij in het verleden mogelijk onjuist in rekening gebracht? Je weet het bij dit bedrijf niet. Het gaat om een lullig klein bedrag, maar ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb gehad! Ik kan helaas geen negatieve sterren kiezen, dan dus maar 1 ster

H C van Dijk 1 feb 2024
Reageer
M

Slecht, slechter, slechts

Bij een probleem laat Youfone je zitten en wil niet helpen.
Nu al 7 weken geen tv kijken mogelijk ondanks vele beloftes om het op te lossen.
Al ruim twee uur met de ondeskundige medewerkers gebeld en talloze mails gestuurd. Reageren doen ze alleen door gelden af te schrijven,

Ga nooit met deze boevenclub in zee.

Marcel 10 dec 2023
Reageer
M

Nummerbehoud werkt niet

Als je nummerbehoud niet goed gaat, en je activeert toch je sim only? Zit je met de gebakken peren. Abonnement gewoon uitzitten want niet bruikbaar omdat je nummer niet is overgedragen. Klantenservice geeft geen mogelijkheid daar nog iets mee te doen. Eigen schuld, je hebt pech! Ik wil echt wel klant blijven maar niet met een abonnement waar ik door een technisch mankement ik niks aan heb.

Marco 9 dec 2023
Reageer
Y

Nieuwe klant

Overgestapt met nummerbehoud. Dit ging zonder problemen en was in korte tijd afgehandeld. Wel problemen gehad met de levering van de simkaart. Contact opgenomen met youfone en 1-2 dagen later de simkaart alsnog ontvangen. İn principe is de bereikbaarheid wel goed maar interne communicatie kan wel beter. Voorkomt onnodige misverstanden.

YE 21 okt 2023
Reageer
J

Gaat iets fout in het contract

Heb een contract met de eerste twee maanden gratis. Maar moet nu ook de eerste twee maanden betalen. In mijn jaarcontract staat duidelijk dat ik de eerste twee maanden niet hoef te betalen. Klantenservice kan niets regelen. Bovendien zijn het volgens mij ook niet de meest intelligente mensen.En zeker niet taalvaardig.

Jan 8 okt 2023
Reageer
S

Zeer slechte bereikbare klantenservice

Krijg niemand van de klantenservice te pakken. Een robot geeft aan de hoeveelste ik ben in de chat wacht. Maar de robot heeft verder geen verstand van zaken.
Mailen is onmogelijk omdat hij mijn klantennummer geweigerd wordt ; zogenaamd niet kloppend. Nu een hele ochtend bezig geweest om hun te spreken maar 0 op het request. Nog een jaar er aan vast zitten. Waardeloos

Sylvia 5 sep 2023
Reageer
V

Date verdwijnt hier gewoon

Bij dit bedrijf verdwijnt je data binnen 10 minuten. Nooit in zee gaan met Youfone. De klantenservice is compleet waardeloos. De enige service die ze bieden is dat je met een paar klikken extra data kan kopen. Maar deze extra data is dan zogenaamd na een paar minuten weer verbruikt. PAS OP dit zijn Oplichters van de bovenste plank.

Verstappen 13 jul 2023
Reageer
M

Frauduleus

Boeven zijn het. Ik heb 15GB per maand en nog eens 8GB als pakket deal. Als de 15GB op is krijg je een mail met de communicatie dat je data verbinding is geblokkeerd voor de rest van de maand tenzij je extra aanschaft. In goed vertrouwen doe ik dit maar kom er later achter dat ik dus nog 8GB marge had. Ik had geen 100% verbruikt maar 67%.

Jammer voor je zegt youfone en bedankt voor de € 12,50 maar die kun je echt niet terug krijgen, ondanks dat we je valselijk informeren over je data gebruik.

Jongens, wees blij met je € 12,50 en haal er een lekker ijsje van. Jullie hebben de discussie gewonnen en een klant verloren.

Maurice Van eijden 30 jun 2023
Reageer
R

Slecht bereik/internet zonder oplossing.

Een bedrijf zonder goede oplossing/die afspraken niet nakomen, ontzettend bot zijn per mail, zelf contractuele afspreken niet nakomt en echt helemaal niet mee denkt met je als klant. Het is puur geld vangen voor dit bedrijf. Kies voor een andere provider, echt! Ik kom er maar niet uit en op de dag van vandaag meerdere keren per dag geen bereik en youfone geeft maar aan mij te mailen met een oplossing maar helaas ontvang ik maar geen mail.

Roos 24 mei 2023
Reageer
B

Slechte klantenservice en meedenkende partij

Overstapservice ging niet goed. Youfone houdt je toch aan je contract terwijl je dus wil overstappen. Mag je 'even' het jaarbedrag aftikken. Letterlijke woorden van de klantenservice zijn 'ach dan betaalt u toch gewoon even 400 euro, dan is het probleem opgelost'.
Overstapservice tussen nieuwe partij en youfone is dus niet goed gegaan en ze hebben me er ook niet op gewezen dat ik nog een contract hem bij het overstappen. Als je belt zijn ze onaardig en totaal niet meedenkend.

Boyan 30 mrt 2023
Reageer
E

youfone ergenis

Sinds 4 maanden een abonnement bij dit verschrikkelijke bedrijf en nu 18x aan de telefoon gehangen.
Word je abonnement zonder het te weten gewoon veranderd zonder dat je er erg in hebt als je ze belt over iets anders.
Er worden rekeningen gestuurd waar je niets van snapt ,en die niet kloppen als je ze belt zeggen ze het word verrekend en klopt er weer niks van .
Wees wijs een gewaarschuwd mens telt voor twee

Ed 16 mrt 2023
Reageer
P

Niet doen!!!!

Slechtste ervaring ooit, bijna geen woorden voor. Al dagen in een welles-niettes beland over of ik wel of niet binnen bedenktermijn heb opgezegd. Youfone weigert ook gesprek prijs te geven waarin mij dit is toegezegd. Mocht je dit lezen en nog op tijd zijn: blijf aub weg bij dit bedrijf. Je bespaart jezelf een hoop moeite en gedoe.

Pieter 9 mrt 2023
J

Ze sturen ook een deurwaarderskantoor aan die echt langskomt en doet alsof ze je huis komen leeghalen. Nooit met youfone in zee gaan.

Jan 11 apr 2023
S

Niet langer afsluiten dan 1 jaar!

Youfone legt EU wetgeving naast zich neer!
Youfone komt 2 jarig afgesloten contract niet na, dus nooit een langer contract afsluiten als 1 jaar is het advies. Klachten worden niet in behandeling genomen en men geeft geen reactie op de gestelde vragen! Alle communicatie verloopt vanuit Youfone met een No-Replay SMS, Mail. Kortom eenrichtingsverkeer, waarop de klant niet kan antwoorden.

Sim only 28 feb 2023
Reageer
R

Sim only

Zeer slechte service voor een paar € 10 gaan.
een proces aan spannen. Voor een bedrag v.€ 900.-- De rechter gaat hier in mee. zonder mij als persoon in toelichtende 6.5jaar
Bedenktijd v.14 dagen.moet je zelf in de gaten houden. Mij hebben ze nooit naar de opzeg termijn ingelicht. Mensen ga niet met You- fone in zee. Het is goedkoop daarin ook alles mee gezegd
Een gewaarschuwde mens telt voo 2.

Robert 28 feb 2023
Reageer
J

Bellen naar buitenland is niet gratis

Let op bij het afsluiten van een sim only abonnement van Youfone. Het bellen vanuit NL naar een buitenlands nummer in de EU is NIET gratis. Kost 23 ct/ min. Dit staat erg onduidelijk bij het afsluiten van een abonnement.
Het is kennelijk wel gratis naar een Nederlands nummer in het de EU.
Verder wel 15GB voor weinig geld.

Jaap van Zwet 17 feb 2023
Reageer
M

Goedkoop is duurkoop

Mijn vriendin had een maand in sep 22 abonnement afgesloten maar was na enige tijd niet meer bereikbaar en kon ook niet bellen. Youfone is hier meerdere malen van op de hoogte gesteld maar heeft totaal geen actie ondernomen. Vervolgens een sim only abonnement afgesloten bij de concurentie en gevraagd om nummer mee te nemen .......... Je raad het al, er werd helemaal niets geporteerd en er kon tevens nog steeds niet gebeld worden. Per mail toen het abbonement opgezegd, maar daar werd ook niet aan voldaan (degene die ik aan de telefoon had durfde dit niet omdat ze bang was haar baan dan te verliezen. Maar natuurlijk wordt er wel abonnementsgeld gecasht.... en reageerde de tweede lijn nog steeds niet. Gisteren maar weer eens gebeld en hoera!!!! Het maandabonnement kon gestopt worden, maar er moet nog wel tot 17 februari betaald worden (ondanks dat het abonnement per mail al twee maanden geleden is opgezegd. Dus wil je te maken hebben met prutsers die hun zakken willen vullen met een niet werkend product.... Neem een abonnement bij Youfone

M 19 jan 2023
F

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt echt onzin klantenservice is zo slecht.
Je hoge rekening zonder dat je veel hebt gepraat en hebben nergens duidenlijk antwoord zoeken duidenlijk voor je uit of kijken naar een oplossing slechte provider ooit erg jammer en teleurgesteld in hun service. Ik raad het aan niemand te nemen.

Faat 7 feb 2023
R

Yes herkenbaar! Zij leveren slechte service door continue niet het juiste bereik te leveren, wat hun plicht is en dan vervolgens mij wel aan de 30 dagen opzegtermijn willen houden en dat was volgens hun de “beste” oplossing. Of te wel, klanten verliezen is de beste oplossing ipv een fatsoenlijke tegemoetkoming.

Roos 24 mei 2023
P

Zoveel spijt. Wat een ellende daar.

Totaal niet flexibel, geen medewerking en verkeerde info gekregen.
Sinds 2 januari nieuw contract afgesloten en blijkt dat na 6 dagen al 15000 mb op is en € 6,66 kosten buiten bundel (??) Dit klopt echt voor geen meter.
Bij vorige provider had ze 7000 mb en die waren nooit op.
Op school, thuis en op werk heeft ze wifi (mobiele gegevens worden dan uitgezet). Dat dan nu al 15000 mb op is moet echt een fout zijn maar ze kunnen ons nu niet helpen of alvast tegemoetkomen dus zit ze nu 3 weken zonder. Ik heb nu een probleem wat ik opgelost en uitgezocht wil hebben maar dat kunnen ze blijkbaar niet. Heel vreemd...
Men gaf eerder aan het contract te kunnen ontbinden. Hier wilde we gebruik van maken maar bij het 2e gesprek was het niet mogelijk. Ik vertik het om 5 euro te gaan betalen voor 500 mb

Petra 12 jan 2023
Reageer
W

Helaas is 0 sterren niet mogelijk

Meest slechte klantenservice ooit. Al een maand aan het proberen internet te regelen. Elke dag telefonisch contact en email. Nog geen enkele afspraak is nagekomen. Inmiddels overgestapt naar een andere provider zonder ooit enige normale reactie van youfone gekregen te hebben. Eerlijkwaar de slechtste ervaring met een klantenservice ooit. Bespaar je die moeite en ergernis om een paar euro goedkoper uit te zijn dat is het absoluut niet waard!

Willem 22 dec 2022
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van juli 2024.

Over Youfone

Er zijn 63 reviews geschreven over Youfone op Reviews.nl. Met een 2.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.youfone.nl
  • support@youfone.nl