Telecom

Youfone

30 reviews
60% positief
7% neutraal
33% negatief

Youfone biedt altijd de scherpste Sim Only abonnementen via het betrouwbare KPN-netwerk en met downloadsnelheden tot 256 Mbit/s. Er is een brede keuzemogelijkheid voor verschillende bel/sms en databundels. Zo is er voor elke mobiele telefoongebruiker een passend Sim Only abonnement af te sluiten. De bundels zijn zowel in Nederland als in de EU geldig. Bellen/sms’en en internetbundels zijn beschikbaar als abonnementen van 1 jaar, 2 jaar of als maandabonnement.

Klanten houden via de persoonlijke MyYoufone omgeving altijd controle over de kosten met het bel- of dataplafond. Daarnaast biedt MyYoufone omgeving extra diensten & modules aan zoals een spaarprogramma, onderling bellen module, extra GB module en bestaande klanten kunnen in de Toestelshop refurbished telefoontoestellen kopen voor een scherpe prijs.

Daarom Youfone voor klanten:

  • Gratis klantenservice
  • Betrouwbaar KPN-netwerk
  • Bundels geldig binnen NL & EU
  • Gratis nummerbehoud
  • Controle over je kosten
  • Downloadsnelheid tot 256 Mbit/s

Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.

Bezoek Lebara


Reviews (30)

  • W

    Helaas een negatieve review

    Het is teleurstellend dat ik dit moet schrijven, want ik ben met vier nummers al vele jaren trouwe klant bij Youfone. Dekking is goed en het werkt verder simpel. Totdat er iets mis gaat ... Onlangs was echter een dataplafond bereikt en wou ik E5 bijkopen. Dat ging mis door een fout van youfone (bijgeboekt op het verkeerde nummer, doordat op 1 mailadres meerdere nummers staan). Binnen 4 minuten gemeld en vervolgens krijg je op vrij onvriendelijke toon mails dat er niks aan te doen is. Wettelijk niet toegestaan en ik voel me echt in de kou gezet als klant; door een fout van Youfone en een stom bedrag van E5. Ik ga weg bij deze club.

    WK 25 jun 2022

  • A

    Afspraken

    Hallo ik heb ook een Youfone contract, en ben heel erg teleurgesteld in Youfone.

    Hieronder leg ik uit waarom!

    Hoi beste en Hoogachtende Petra, dat jij dit niet op prijs stel, vind ik alleen maar normaal,

    en zo hoort dat ook, "maar" !!! dit is in tegenstelling,

    vergelijkbaar met hoe Youfone en consorten met zijn of haar klanten om gaat,

    en een hele slechte Service Hanteert.

    En dan niet te spreken over de service die Youfone laat gelden aan zijn vaste klanten.

    Ik vind het op de schaal van 1 op 10 een Zware 1, Heb jij hiervoor Begrip?

    Dit vind ik een Erg Goed punt om aan te Werken, anders lopen straks alle
    Klanten weg.

    Als ik nog van die misleidende Tegen e-mailtjes Krijg van Youfone dan Publiceer
    ik Jullie slechte Service.

    Kom gewoon mijn verwachtingen na, dan zijn er totaal geen problemen,

    Dit is Alles!

    Uitleg: me eerste 3 maanden voor het Halve Geld, waar ik me mee aangemeld heb!

    en de overnamen van mijn oud telefoon nummer die ik bij T-Mobile heb, die 12

    Augustus afloopt! nummer van T-Mobile.

    Ik hoop je op de Hoogte gebracht te hebben Beste Petra?


    Afz Alex Wiegeraad.

    Alex-Wiegeraad 24 jun 2022

  • C

    Veel data voor weinig

    Ik was op zoek naar een provider die goedkoop is, maar we veel data biedt. Ik ben uitgekomen bij Youfone en ik ben er erg blij mee. Mijn Sim Only abonnement bestaat uit 10 GB en dat is voor mij voldoende. Qua bereik is Youfone helemaal prima en ik ben helemaal niet tegen problemen aangelopen. Alles ging eigenlijk soepel en tot de dag van vandaag ben ik er gewoon tevreden over.

    Chantal 27 apr 2022

  • A

    Tevreden met Youfone

    Tevreden met mijn Youfone sim only abonnement. Ik heb 10GB data voor €12,50 per maand. Helemaal geen problemen met Youfone gehad, alles werkt goed. Je kunt ook voor meer gratis mb's sparen met Yoicoins, maar hier heb ik mij nog niet echt in verdiept. Extra mb's heb ik ook niet nodig, korting op mijn abonnement zal wel mooi zijn. Ik weet ook niet of Youfone zoveel beter is dan andere aanbieders. Ik ben er in ieder geval tevreden mee.

    Arie 19 apr 2022

  • D

    Geen internet

    Youfone belooft veel maar kan een technisch probleem niet oplossen. Een helpdesk met mensen die veel beloven maar alleen op de standaard knoppen kunnen duwen en geen verantwoordelijkheid willen nemen. Na talloze telefoontjes en emails hebben we nog steeds geen internet, is ons huidige internetcontract verlopen, en wil men nog steeds niets oplossen. Stap alleen over als je zeker weet dat er 'niets anders is dan anders'.

    Dhr. Prosman 11 mrt 2022

  • M

    Goedkope en goede Sim Only

    Jarenlang gebruik ik Sim Only van Youfone en ik ben er zeker tevreden mee. Het is lekker goedkoop en verder gewoon goed. Het kan natuurlijk altijd beter, maar gezien wat je er voor betaald is het helemaal niet slecht. Ik heb in ieder geval geen reden om over te stappen naar een ander en dat zegt eigenlijk wel genoeg. Wat ik wel handig vind, is dat ik een dataplafond heb. Zo ga ik nooit over mijn bundel heen en kan ik makkelijk extra MB's bij kopen. Verder is het gewoon wat je ervan kunt verwachten. Niks meer, niks minder.

    Marijke 7 mrt 2022

  • T

    Youfone sim only abonnement

    Ik heb een sim only abonnement bij Youfone. Dit is een abonnement die ik zelf heb samengesteld. Tegenwoordig kan je dat vrijwel overal doen, maar Youfone was wel een van de goedkopere. Ik kreeg ook 50% korting op mijn abonnement, wat natuurlijk heel mooi was meegenomen. Verder ben ik helemaal tevreden met mijn abonnement. Geen onverwachte kosten, overal goed bereik en een handige app. Overstappen is ook een fluitje van een cent.

    Tom 31 jan 2022

  • N

    Onterecht internetbundel verrekend

    Slecht bedrijf, onterecht internetbundel verrekend. Factuur niet gecorrigeerd, 5 keer poging naar klantenservice gemaakt en toch moet ik de enorme kosten betalen en niet eens bewijs heb ontvangen dat daadwerkelijk mijn gebruik was en ze geven de schuld aan kpn netwerk terwijl ben ik al jaren klant met internet van kpn en nooit probleem met factuur heb gehad. De prijs vechter zegt niet de goedkoop zijn en uiteindelijk sta ik met die oplichter van een jaar contract. Denk heel goed na voor dat naar deze bedrijf overstap.

    Nf 30 jan 2022

  • M

    BE AWARE

    Dit bedrijf is mijn nog geen één ster waard. Ik snap niet hoe je hier kunt werken en mensen op zo'n onaangename manier kunt behandelen. We zitten al 3 maanden zonder internet en worden niet verder geholpen. Personeel is onprofessioneel en niet klantvriendelijk. Sluit voor uw eigen veiligheid niks af bij deze provider, want je krijgt uiteindelijk niets!!!

    M 11 jan 2022

  • M

    Niet ontevreden met Youfone

    Youfone al een tijdje in gebruik en ik ben er niet ontevreden mee.. Het werkt allemaal goed en ik heb goede ontvangst. Ik heb voor Youfone gekozen vanwege de gunstige prijs. Het enige minpunt is dat ik geen unlimited data kon kiezen. Ik heb nu 21 GB en dat is ook best veel maar ik had liever unlimited gehad.

    Manon 18 nov 2021

  • L

    Slechte service bij internet

    Na 3 weken nog steeds geen internet. Vijf medewerkers van de klantenservice gesproken die er mee aan de slag zouden gaan en zouden mailen maar 5x niks meer vernomen. Ontzettend slechte service, vooral ivm corona en thuiswerken komt dit helemaal niet uit. We blijven bellen maar er is nog steeds niks geregeld en inmiddels is de proeftijd voorbij en wordt verteld dat we niet meer onder het abonnement uit kunnen, terwijl wij nog geen eens internet hebben ontvangen.

    Laura 17 nov 2021

  • L

    Gratis nummerbehoud

    Ik ben pasgeleden overgestapt naar Sim Only van Youfone. Dit was ook de eerste keer dat ik naar een ander ben overgestapt. Daarom wist ik niet precies hoe het zat met nummerbehoud enzo.. Met Youfone gebeld ze stelde mij gerust dat het allemaal voor mij geregeld zou worden. Ik heb een leuk contract samengesteld via hun site en het sprak allemaal voor zich. Ik heb gekozen voor de optie dat ik mijn telefoonnummer wou behouden en ik heb mijn telefoonnummer toen ook ingevuld. Verder hoefde ik niks te doen. Mijn nieuwe Youfone simkaart kwam via de post en alles werkte gelijk. Heel erg blij mee want ik bespaar best veel geld met mijn nieuwe Youfone abonnement!

    Ik gebruik Youfone nu een paar maanden en ik ben er zeer tevreden mee. Alles werkt perfect en ik heb tot nu toe overal goed bereik gehad. Het grootste voordeel van alles is dat de prijs lekker laag is.

    Lex 30 okt 2021

  • M

    Dubbele data maar niet unlimited

    Ik ben overgestapt naar youfone sinds een paar maanden. Ik zocht een goedkopere sim only en na wat prijzen te hebben vergeleken kwam ik bij youfone uit. Eigenlijk wou ik unlimited data maar die optie hebben ze niet bij youfone dus heb ik nu 20 gig. Eigenlijk ook wel genoeg maar wel jammer dat ze geen unlimited hebben. Nu moet ik toch mijn data in de gaten blijven houden. Verder is youfone prima, niks mis mee.

    Martin 26 okt 2021

  • T

    Overschrijden datalimiet

    Na het overschrijden van mijn datalimiet een zeer slecht gesprek gehad met Youfone. Ik heb meer dan € 100 moeten bijbetalen vanwege een technisch probleem met de Google Play Store. Hierdoor heb ik een tijd geen gebruik kunnen maken van internet. Ze geven pas op de 15 van de maand inzage in je verbruik. Ze denken niet mee en hebben geen klantvriendelijke oplossing. Ik heb geen dataplafond ingesteld en ik vind het ook belachelijk dat dit geld kost. Dit zal een gratis optie moeten zijn. Ik deed niets en Google Play Store ging meer dan 4 GB gebruiken. Wees niet naïef en doe het niet. Het kan je duur komen te staan, tenzij je wilt betalen voor een dataplafond...

    Tessa 11 okt 2021

    • P

      Er is wel een klantvriendelijke oplossing. Namelijk 50 cent extra betalen voor een dataplafond. Als je dat meteen had gedaan was je geen 100 Euro leergeld kwijt geweest. Informeer je gewoon vooraf goed zou ik zeggen.

      Prawo 18 okt 2021

    • D

      ik heb op mijn iPhone ingesteld dat de apple store alleen gebruik mag maken van wifi. want sommige apps kosten een paar GB inderdaad om te downloaden of te updaten. kan je beter voor zijn. youfone kan hier verder weinig aan doen lijkt me. bij vrijwel alle telecombedrijven geven ze in een app wel weer hoeveel data je nog kunt gebruiken.

      dennis 18 okt 2021

  • B

    Youfone Beste Sim Only

    Ik heb al Sim Only van verschillende providers gehad maar Youfone is wel de beste. Ze zijn structureel erg goedkoop en je krijgt dubbele data. Ook kun je ervoor kiezen om maandelijks je contract te kunnen opzeggen. Dit is zeer handig als je niet aan een langdurig contract vast wil zitten. Deze mogelijkheid mis ik vaak bij andere providers. Ook is het bereik heel goed. Ik heb vrijwel overal goede ontvangst en verbinding met internet. Eigenlijk kan ik niks negatiefs bedenken aan Youfone. Youfone doet gewoon wat het moet doen en wat je mag verwachten. Van veel bedrijven kun je dit helaas niet zeggen, maar van Youfone wel.

    Benjamin 9 okt 2021

  • T

    Gratis dubbele data

    Vorige week heb ik en mijn vriendin Sim Only van Youfone genomen. Voornamelijk vanwege de dubbele data actie. Ik heb 4 GB + 4 GB voor 10 euro per maand en mijn vriendin heeft 10 GB + 10 GB voor 15 euro per maand. Beide hebben wij een 2 jarig abonnement. Je kunt zelfs een contract nemen die je elke maand kunt opzeggen, maar dat kost een paar euro extra. Wij hebben wel vertrouwen in Youfone, omdat ze van het KPN netwerk gebruik maken, dus hebben wij voor een 2 jarig abonnement gekozen. Mijn vriendin heeft een groter dataplan, omdat ze vaak in de trein naar school gaat. Hierdoor luistert ze veel muziek in de trein. Zelf gebruik ik niet veel data. 4 GB is dan ook meer dan genoeg voor mij. Een hele mooie actie van Youfone. Hele lage maandlasten en toch veel GB. Tegenwoordig is data ook bijna het enige wat je nodig hebt in je telefoonabonnement. Wij zijn twee heel tevreden klanten. Youfone, bedankt!

    Tim en Laura 8 okt 2021

  • V

    10 GB plus 10 GB datadeal

    Vorige maand een Youfone SimOnly abonnement afgesloten met de beste datadeal. Ik krijg 10 GB + 10 GB data dus 20 GB in totaal. Ik heb een dataplafon ingesteld zodat ik nooit over mijn data heen ga. Dit is wel belangrijk, want in het verleden ben ik er wel eens overheen gegaan. Dit was geen leuke verrassing op mijn rekening. Ik had het SimOnly pakket binnen een paar dagen in huis en het is gewoon plug and play. Simkaart er in en klaar. Het werkt direct. Je hoeft dus zelf niets te installeren of iets dergelijks. De prijs van Youfone is heel goed. Echt heel voordelig. De bundels zijn geldig in de hele Europese Unie, dat is ook fijn om te weten voordat je bijvoorbeeld op vakantie gaat. Youfone is simpelweg een goede SimOnly aanbieder.

    Vincent 7 okt 2021

  • M

    Youfone beste sim only

    Ik heb al een jaar sim only van Youfone en ik ben heel erg tevreden. Toen ik Youfone nam deed ik het vooral vanwege de goedkope prijs maar ik had weinig verwachtingen. Ze hebben mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen. Het is echt net zo goed als Vodafone of KPN. Ik ben zo tevreden dat ik er deze review aan wijdt. Internet is snel en ik heb overal goed bereik. Het beste van alles is de prijs. Die is elke maand lekker laag. Geen Vodafone of KPN meer voor mij. Zulke relatief onbekende partijen kunnen dus net zo goed zijn.

    Met de MyYoufone app kun je eenvoudig een bel- en dataplafond instellen. Dit is handig want ik hou niet altijd bij hoeveel belminten en data ik nog over heb. Als je overstapt naar Youfone kun je je oude nummer gewoon behouden. Dit kun je tijdens je bestelling aangeven en verder wordt alles gratis voor je geregeld. Dit had ik destijds ook gedaan.

    Max 6 okt 2021

  • M

    Youfone vriendendienst

    Bij Youfone kun je samen met je vrienden profiteren van extra voodeel. Ik had hier nog nooit van gehoord, maar het is echt de moeite waard! Daarom schrijf ik deze review, in de hoop dat andere mensen hier ook wat aan hebben. Je kunt echt geld besparen op je telefoonkosten. Wanneer een vriend of vriendin ook Youfone neemt via jouw eigen bestellink, krijgen jullie beide 10 euro korting. Dit lijkt mij best een goede deal. Ik heb het al bij meerdere vrienden gedaan en hun doen het weer bij hun vrienden. Op deze manier besparen we allemaal wat op onze telefoonkosten. Het werkt echt heel simpel. Dit werkt zowel voor Sim Only als Internet & TV voor Thuis. Samen bespaar je dan 20 euro. Sim Only van Youfone is harstikke goed. Je zit gewoon op het netwerk van KPN, dus je hebt supersnel internet en een heel goed bereik. Met MyYoufone regel je al je zaken eenvoudig via de app. Nummerbehoud is ook gratis in geval je overstapt van een andere telecomprovider. Bij de Consumentenbond krijgt Youfone zelfs een 8,7, wat een harstikke goed cijfer is. Wat voor mij de doorslag gaf is toch echt de vriendendienst van Youfone. Ik heb redelijk veel vrienden en op deze manier besparen we allemaal wat geld. Wie wil dat nou niet? Ik heb er nog niemand over horen klagen. Top service, gewoon doen als je vrienden hebt en samen wat wilt besparen!

    Mark 5 okt 2021

  • S

    Youfone Sim Only waardeloze service

    Liever een paar euro meer betalen dan lid worden van Youfone. Zoals in andere recensies al staat: 'klant is koning' is hier ver te zoeken. Niet transparant, geen inhoudelijke uitleg maar wel de klant achterlaten met een torenhoge rekening zonder te weten waarvoor deze kosten precies zijn. Waardeloos! Ik vind de service van Youfone gewoon niet heel erg goed, je moet alles hier zo’n beetje zelf regelen.
    Ik ben Vodafone gewend en als ik daar iets mee had dan ging ik gewoon naar een van hun winkels en dan maakten zij dat voor mij a la minute weer in orde, deze service zit er bij Youfone niet bij en dat vind ik toch wel erg jammer.
    Nu moet ik hoe lang aan de telefoon hangen voor ik iemand aan de lijn heb en daarna word ik weer zes keer doorverbonden voor ik eindelijk iemand spreek die mij kan helpen.
    Dan heb ik toch liever een winkel waar je naartoe kunt gaan en dat het dan ook gelijk gemaakt wordt.

    Sophie 1 mei 2021

    • S

      Wel apart want Youfone adverteert juist met het feit dat je goed controle kan houden op je kosten in een interface. Ik maak er zelf geen gebruik van dus ik kan er verder niet op inhaken. Het is wel altijd rot als je ineens een hoge rekening op de deurmat ontvangt waar je geen weet van hebt.

      Simar 1 mei 2021

    • J

      WAARSCHUWING! Ga alsjeblieft niet met YouFone in zee, ze brengen onverwachts hoge kosten in rekening omdat je zogenaamd over je databundel bent heen gegaan. Wanneer je ze vraagt om het verbruik te onderbouwen dan beroepen ze zich op de AVG wet. Grotendeels van mijn verbruik vindt volgens de facturen plaats terwijl ik slaap. Ze stelen bewust van consumenten en de klantenservice is allesbehalve een service te noemen. %%#$%# zijn het!

      Joost 5 okt 2021

    • H

      AVG wet terwijl het je eigen informatie betreft kunnen ze uiteraard niet maken. Ze moeten wel zeggen hoeveel je over je bundel bent gegaan Joost. Ze mogen echter niet tonen aan welke websites en apps je het hebt verbruikt. Dit kan je vaak nog wel zien in je telefoon zelf! Daar kan je de informatie zo opvragen waar de data heen is gegaan.

      Harold 18 okt 2021

  • N

    Youfone abonnement van Sim only

    Ik heb nu een Sim only abonnement afgesloten bij Youfone en je raadt nooit wat ik moet betalen per maand.
    Maar 6 euro!!!!!!
    Ik kom van een abonnement van 35 euro per maand en was hier eerlijk gezegd helemaal klaar mee.
    Ik hoor van iedereen om me heen dat ze tien euro of zelfs nog minder betalen.
    Eerder was het natuurlijk ook altijd zo dat je iedere twee jaar een nieuw toestel mocht en wou uitzoeken omdat je dan het nieuwste van het nieuwste had.
    Die leeftijd heb ik inmiddels gehad en ik vind het geen enkel probleem om een jaar of 5 met dezelfde telefoon te doen.
    Op de website van Youfone kun je kiezen uit: maandelijks opzegbaar, abonnement voor 1 jaar en een abonnement voor 2 jaar.
    Die laatste heb ik gekozen en daarbij heb ik de 1GB internet gekozen en 120 belminuten.
    Dat lijkt me toch een keurig pakket en ik weet zeker dat ik hier meer dan genoeg aan zal hebben.
    En dat alles dus voor maar 6 euro per maand, veel blijer dan dit kun je mij niet krijgen!

    Natasha 17 nov 2020

  • A

    Klant is koning is ver te zoeken

    Vanmiddag wederom een gesprek gehad van 20 minuten maar er word gewoon totaal niet geluisterd naar klanten het is net een bandje wat er afgespeeld word. Ze hebben voorbeelden nodig om de lijn na te kijken na 4x dat aangeleverd te hebben word het nu voor een 5e x gevraagd een manager aan de telefoon krijgen lukt met geen mogelijkheid de chat via fb duurt lang voordat je reactie krijgt. Als je afspraken maakt met de klantenservice mag je toch verwachten als er een terug bel verzoek word ingediend dat je na 4 dagen word terug gebeld ook dit gebeurd niet simpel doet ze naam eer aan je word er simpel van ben blij dat me abonnement in oktober afgelopen is
    Klant is koning is ver te zoeken, YOUFONE?

    Anja 6 sep 2020

    • A

      Ik zit sinds kort bij youfone Sim only omdat mij is verteld dat dit veel goedkoper zou zijn dan bij waar ik voorheen zat.
      Dit is een klassiek geval van dat ik voor mooie praatjes ben gevallen en dat ik er uiteindelijk spijt van heb, want als het me al iets opgeleverd heeft wat volgens mij niet eens zo is dan is het in elk geval niet zo veel.

      Anton 5 okt 2021

    • B

      Ik sta al 1 uur aan de lijn nog steeds niemand!!! De hele week gaat het maar door! Ik heb weken slechte internetverbinding en niemand die me kan helpen!!! Gelijk overstappen ben het zat. Is niet de eerste keer dat jullie klantenservice moeilijk bereikbaar is. Is al bijna jaren zo!!! Wat is hier de rede van!!! Zolang al! Ga nou niet zeggen door Corona, want voor Corona was dit al zo!!! Ik eis een vergoeding voor alle dagen zonder internet!

      bestul 5 okt 2021

  • L

    Onbeschofte service

    Sinds enkele maanden een abonnement met toestel afgesloten bij Youfone, nu is mijn toestel, een Samsung reeds 2 keer voor reparatie terug gestuurd. Nu is mijn toestel nog steeds niet betrouwbaar en blijft de ene naar de andere klacht aanhouden en optreden. Daarop gebeld met de klantenservice omdat ik er nu klaar mee ben en gewoon een nieuw toestel wil. Daar kreeg ik een bijzonder nare medewerker te spreken die duidelijk geen zin had om mijn verhaal aan te horen. En dit voor 90 cent per minuut. Er werd mij verteld dat ik mijn abbonement kon afkopen voor 36 euro, zelf een nieuw toestel kon kopen of dat ik mijn telefoon voor de zoveelste keer ter reparatie kon aanbieden. Nadat ik hem uitdrukkelijk verteld had dat ik dit op geen enkele manier van klantvriendelijkheid vind getuigen, aangezien ik de verzendkosten ook zelf moet betalen, en ook nog eens een middag thuis moet blijven omdat het toestel opgehaald moet worden, kreeg ik te horen dat ik gewoon pech had. Hem daarop verzocht om zijn leidinggevende.. "Die is er niet"... wanneer komt hij terug dan? "Hij is op vakantie". Tot wanneer? "Eind september".. Echt niet te geloven hoe ik hier afgescheept ben! Ik heb in het verleden nog nooit zo`n ONBESCHOFTE `service` meegemaakt. Mensen denk na. Als het toestel werkt prima maar owee als je eenmaal deze klantenservice van Youfone nodig hebt..

    Louise 25 aug 2020

    • T

      Ook ik moet me aansluiten bij de negatieve recensie over YouFone. Zelden zoiets meegemaakt in Nederland. Zelfs met 2 uur in de wacht kom je er niet door, de communicatie is slecht, ze maken fouten die ik mag gaan oplossen en oh ja, internet heb ik ook zeker niet en de chat verwijst door naar de telefonische klantenservice en mijn email wordt niet beantwoord. Ook ik had de recensies gezien voordat ik klant werd, maar wilde ze het voordeel van de twijfel geven. Ik wens dit niemand toe!!

      Ton 5 okt 2021

    • H

      Goedkoop is duurkoop en een gewaarschuwd mens telt voor twee en zo kan ik nog wel even doorgaan want Youfone is prut.
      Sinds vandaag overgestapt en dus sinds vandaag geen telefoon meer. Alles volgende de procedure gedaan, maar ja als er dit bedrijf achterstaat gaat het dus volledig mis. Ik heb proberen te bellen maar dat lukt niet en mailen duurt gewoon 5 dagen voordat je antwoord krijgt.
      De reclame is zo mooi van Youfone maar ze moeten zich kapot schamen dat ze het gewoon niet waarmaken. Tja, zit er nu een jaar aan vast, wat een spijt kun je hebben van je overstap.

      Harry 5 okt 2021

  • R

    Telefoon abonnement Youfone

    Voor de mensen met een telefoon abonnement van Youfone
    Ben al jaren klant van Youfone en in het algemeen tevrede.
    Maar hoe ik de laatste tijd behandeld ben is schandalig en kan niet door de beugel
    Ik heb een telefoon van huawei en het besturingssysteem wordt niet meer ondersteund waardoor ik geen Android meer heb en sommige apps niet meer kan downloaden of gebruiken
    Heb natuurlijk met dit probleem contact op genomem met Youfone meerdere keren maar elke keer hadden ze geen antwoord en moesten ze het uitzoeken De tweede keer dat ik belde sprak ik een jongen die mij vertelde dat ik trump maar moest bellen en dat ik maar geen huawei had moeten kopen
    Zal meerdere keren gebeld worden is niet gebeurt dus afspraken worden niet nagekomen Op het moment dat het moeilijk wordt of dat het ze wat gaat kosten ben je niks waard en kunnen ze niks voor je betekenen
    Het enige waar ik naar opzoek ben is toepasselijke oplossing voor mijn probleem
    Maar der wordt serieus naar gekeken
    Dus let op als je besluit je abonnement te verlengen en een nieuwe af te sluiten of je dit wel bij Youfone moet doen.

    Richard 20 aug 2020

  • L

    Goedkoop prima netwerk waardeloze klantenservice

    De kwaliteit van het netwerk van Youfone is prima en exact hetzelfde als het KPN netwerk. Ik vermoed dat de mast van KPN dichterbij staat dan die van Vodafone

    De klantenservice is echt bedroevend slecht. Ze hebben zelf alleen een eerste lijn en moeten ingewikkelde vragen doorzetten naar Youfone wat kennelijk geld kost want daar doen ze erg moeilijk over. De medewerkers van Youfone zijn overigens wel vriendelijk.

    De app en web-omgeving van Youfone werken redelijk. De facturen van Youfone zijn helaas niet heel duidelijk en ook de verbruiksmeter is een beetje wazig. Ik heb onbeperkt bellen en toch worden om de een of andere reden mijn belminuten gerekend. Ook zie ik mijn extra 1 GB data vanwege een Ziggo aansluiting niet duidelijk in de verbruiksmeter....

    4G en VoWiFi werken prima bij Youfone. Grappig is dat op iOS bij WiFi bellen bij mij KPN als netwerkprovider wordt weergegeven (op Android staat er wel WiFi bellen via Youfone).

    Conclusie: Youfone is erg goedkoop en heeft een prima netwerk . Zolang je maar geen contact hoeft te zoeken met de helpdesk.

    leon 15 aug 2020

    • H

      Ik heb sinds 2 maanden Youfone en ben erg gelukkig met deze keuze, altijd een vast bedrag van 29.95 per maand. voor de betaalnummers is er een soort prepaid systeem, waardoor je altijd duidelijk weet waar je aan toe bent.Hiervoor had ik Youfone en omdat ik de ene maand veel bel en de maand erna weer helemaal niet, ging ik in de drukke bel maanden steeds over mijn bundel heen met als gevolg telefoonrekeningen van 160 euro en hoger !!Dit zal je bij Youfone nooit gebeuren want alles in onbeperkt voor een vast bedrag. Het ontvangt van het netwerk is van superieure kwaliteit.Ik kan een ieder Youfone van harte aanbevelen !!

      Han 5 okt 2021