Youfone

Youfone

2.5 reviewscore • 56 reviews
Y

Nieuwe klant

Overgestapt met nummerbehoud. Dit ging zonder problemen en was in korte tijd afgehandeld. Wel problemen gehad met de levering van de simkaart. Contact opgenomen met youfone en 1-2 dagen later de simkaart alsnog ontvangen. İn principe is de bereikbaarheid wel goed maar interne communicatie kan wel beter. Voorkomt onnodige misverstanden.

YE 21 okt 2023
Reageer
H

Youfone stuurt een rekening ik ben geen klant meer

In maart 2023 ben ik weggegaan bij youfone, in december 2023 werd er ineens een (klein) bedrag afgeschreven. Gestorneerd, en aan youfone doorgegeven dat ik al 8 maanden geen klant meer ben. Er wordt tot op heden nauwelijks gereageerd op mijn mails dat ik geen klant meer ben! Uiteindelijk wordt per mail de betreffende factuur gestuurd, blijkt VOIP kosten november 2023 te zijn. Hoe kan dit! Ik heb geen abonnement meer bij Youfone. Ik mail dit Youfone, maar die reageert alleen maar dat ik de factuur moet betalen. Nu per post een ingebrekestelling gehad...echt uitleg wat er aan de hand is krijg ik nog steeds niet. Schept geen vertrouwen, erger nog. Wat is mij in het verleden mogelijk onjuist in rekening gebracht? Je weet het bij dit bedrijf niet. Het gaat om een lullig klein bedrag, maar ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb gehad! Ik kan helaas geen negatieve sterren kiezen, dan dus maar 1 ster

H C van Dijk 1 feb 2024
Reageer
M

Slecht, slechter, slechts

Bij een probleem laat Youfone je zitten en wil niet helpen.
Nu al 7 weken geen tv kijken mogelijk ondanks vele beloftes om het op te lossen.
Al ruim twee uur met de ondeskundige medewerkers gebeld en talloze mails gestuurd. Reageren doen ze alleen door gelden af te schrijven,

Ga nooit met deze boevenclub in zee.

Marcel 10 dec 2023
Reageer
M

Nummerbehoud werkt niet

Als je nummerbehoud niet goed gaat, en je activeert toch je sim only? Zit je met de gebakken peren. Abonnement gewoon uitzitten want niet bruikbaar omdat je nummer niet is overgedragen. Klantenservice geeft geen mogelijkheid daar nog iets mee te doen. Eigen schuld, je hebt pech! Ik wil echt wel klant blijven maar niet met een abonnement waar ik door een technisch mankement ik niks aan heb.

Marco 9 dec 2023
Reageer
J

Gaat iets fout in het contract

Heb een contract met de eerste twee maanden gratis. Maar moet nu ook de eerste twee maanden betalen. In mijn jaarcontract staat duidelijk dat ik de eerste twee maanden niet hoef te betalen. Klantenservice kan niets regelen. Bovendien zijn het volgens mij ook niet de meest intelligente mensen.En zeker niet taalvaardig.

Jan 8 okt 2023
Reageer
S

Zeer slechte bereikbare klantenservice

Krijg niemand van de klantenservice te pakken. Een robot geeft aan de hoeveelste ik ben in de chat wacht. Maar de robot heeft verder geen verstand van zaken.
Mailen is onmogelijk omdat hij mijn klantennummer geweigerd wordt ; zogenaamd niet kloppend. Nu een hele ochtend bezig geweest om hun te spreken maar 0 op het request. Nog een jaar er aan vast zitten. Waardeloos

Sylvia 5 sep 2023
Reageer
V

Date verdwijnt hier gewoon

Bij dit bedrijf verdwijnt je data binnen 10 minuten. Nooit in zee gaan met Youfone. De klantenservice is compleet waardeloos. De enige service die ze bieden is dat je met een paar klikken extra data kan kopen. Maar deze extra data is dan zogenaamd na een paar minuten weer verbruikt. PAS OP dit zijn Oplichters van de bovenste plank.

Verstappen 13 jul 2023
Reageer
M

Frauduleus

Boeven zijn het. Ik heb 15GB per maand en nog eens 8GB als pakket deal. Als de 15GB op is krijg je een mail met de communicatie dat je data verbinding is geblokkeerd voor de rest van de maand tenzij je extra aanschaft. In goed vertrouwen doe ik dit maar kom er later achter dat ik dus nog 8GB marge had. Ik had geen 100% verbruikt maar 67%.

Jammer voor je zegt youfone en bedankt voor de € 12,50 maar die kun je echt niet terug krijgen, ondanks dat we je valselijk informeren over je data gebruik.

Jongens, wees blij met je € 12,50 en haal er een lekker ijsje van. Jullie hebben de discussie gewonnen en een klant verloren.

Maurice Van eijden 30 jun 2023
Reageer
R

Slecht bereik/internet zonder oplossing.

Een bedrijf zonder goede oplossing/die afspraken niet nakomen, ontzettend bot zijn per mail, zelf contractuele afspreken niet nakomt en echt helemaal niet mee denkt met je als klant. Het is puur geld vangen voor dit bedrijf. Kies voor een andere provider, echt! Ik kom er maar niet uit en op de dag van vandaag meerdere keren per dag geen bereik en youfone geeft maar aan mij te mailen met een oplossing maar helaas ontvang ik maar geen mail.

Roos 24 mei 2023
Reageer
B

Slechte klantenservice en meedenkende partij

Overstapservice ging niet goed. Youfone houdt je toch aan je contract terwijl je dus wil overstappen. Mag je 'even' het jaarbedrag aftikken. Letterlijke woorden van de klantenservice zijn 'ach dan betaalt u toch gewoon even 400 euro, dan is het probleem opgelost'.
Overstapservice tussen nieuwe partij en youfone is dus niet goed gegaan en ze hebben me er ook niet op gewezen dat ik nog een contract hem bij het overstappen. Als je belt zijn ze onaardig en totaal niet meedenkend.

Boyan 30 mrt 2023
Reageer
E

youfone ergenis

Sinds 4 maanden een abonnement bij dit verschrikkelijke bedrijf en nu 18x aan de telefoon gehangen.
Word je abonnement zonder het te weten gewoon veranderd zonder dat je er erg in hebt als je ze belt over iets anders.
Er worden rekeningen gestuurd waar je niets van snapt ,en die niet kloppen als je ze belt zeggen ze het word verrekend en klopt er weer niks van .
Wees wijs een gewaarschuwd mens telt voor twee

Ed 16 mrt 2023
Reageer
P

Niet doen!!!!

Slechtste ervaring ooit, bijna geen woorden voor. Al dagen in een welles-niettes beland over of ik wel of niet binnen bedenktermijn heb opgezegd. Youfone weigert ook gesprek prijs te geven waarin mij dit is toegezegd. Mocht je dit lezen en nog op tijd zijn: blijf aub weg bij dit bedrijf. Je bespaart jezelf een hoop moeite en gedoe.

Pieter 9 mrt 2023
J

Ze sturen ook een deurwaarderskantoor aan die echt langskomt en doet alsof ze je huis komen leeghalen. Nooit met youfone in zee gaan.

Jan 11 apr 2023
S

Niet langer afsluiten dan 1 jaar!

Youfone legt EU wetgeving naast zich neer!
Youfone komt 2 jarig afgesloten contract niet na, dus nooit een langer contract afsluiten als 1 jaar is het advies. Klachten worden niet in behandeling genomen en men geeft geen reactie op de gestelde vragen! Alle communicatie verloopt vanuit Youfone met een No-Replay SMS, Mail. Kortom eenrichtingsverkeer, waarop de klant niet kan antwoorden.

Sim only 28 feb 2023
Reageer
R

Sim only

Zeer slechte service voor een paar € 10 gaan.
een proces aan spannen. Voor een bedrag v.€ 900.-- De rechter gaat hier in mee. zonder mij als persoon in toelichtende 6.5jaar
Bedenktijd v.14 dagen.moet je zelf in de gaten houden. Mij hebben ze nooit naar de opzeg termijn ingelicht. Mensen ga niet met You- fone in zee. Het is goedkoop daarin ook alles mee gezegd
Een gewaarschuwde mens telt voo 2.

Robert 28 feb 2023
Reageer
J

Bellen naar buitenland is niet gratis

Let op bij het afsluiten van een sim only abonnement van Youfone. Het bellen vanuit NL naar een buitenlands nummer in de EU is NIET gratis. Kost 23 ct/ min. Dit staat erg onduidelijk bij het afsluiten van een abonnement.
Het is kennelijk wel gratis naar een Nederlands nummer in het de EU.
Verder wel 15GB voor weinig geld.

Jaap van Zwet 17 feb 2023
Reageer
M

Goedkoop is duurkoop

Mijn vriendin had een maand in sep 22 abonnement afgesloten maar was na enige tijd niet meer bereikbaar en kon ook niet bellen. Youfone is hier meerdere malen van op de hoogte gesteld maar heeft totaal geen actie ondernomen. Vervolgens een sim only abonnement afgesloten bij de concurentie en gevraagd om nummer mee te nemen .......... Je raad het al, er werd helemaal niets geporteerd en er kon tevens nog steeds niet gebeld worden. Per mail toen het abbonement opgezegd, maar daar werd ook niet aan voldaan (degene die ik aan de telefoon had durfde dit niet omdat ze bang was haar baan dan te verliezen. Maar natuurlijk wordt er wel abonnementsgeld gecasht.... en reageerde de tweede lijn nog steeds niet. Gisteren maar weer eens gebeld en hoera!!!! Het maandabonnement kon gestopt worden, maar er moet nog wel tot 17 februari betaald worden (ondanks dat het abonnement per mail al twee maanden geleden is opgezegd. Dus wil je te maken hebben met prutsers die hun zakken willen vullen met een niet werkend product.... Neem een abonnement bij Youfone

M 19 jan 2023
F

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt echt onzin klantenservice is zo slecht.
Je hoge rekening zonder dat je veel hebt gepraat en hebben nergens duidenlijk antwoord zoeken duidenlijk voor je uit of kijken naar een oplossing slechte provider ooit erg jammer en teleurgesteld in hun service. Ik raad het aan niemand te nemen.

Faat 7 feb 2023
R

Yes herkenbaar! Zij leveren slechte service door continue niet het juiste bereik te leveren, wat hun plicht is en dan vervolgens mij wel aan de 30 dagen opzegtermijn willen houden en dat was volgens hun de “beste” oplossing. Of te wel, klanten verliezen is de beste oplossing ipv een fatsoenlijke tegemoetkoming.

Roos 24 mei 2023
P

Zoveel spijt. Wat een ellende daar.

Totaal niet flexibel, geen medewerking en verkeerde info gekregen.
Sinds 2 januari nieuw contract afgesloten en blijkt dat na 6 dagen al 15000 mb op is en € 6,66 kosten buiten bundel (??) Dit klopt echt voor geen meter.
Bij vorige provider had ze 7000 mb en die waren nooit op.
Op school, thuis en op werk heeft ze wifi (mobiele gegevens worden dan uitgezet). Dat dan nu al 15000 mb op is moet echt een fout zijn maar ze kunnen ons nu niet helpen of alvast tegemoetkomen dus zit ze nu 3 weken zonder. Ik heb nu een probleem wat ik opgelost en uitgezocht wil hebben maar dat kunnen ze blijkbaar niet. Heel vreemd...
Men gaf eerder aan het contract te kunnen ontbinden. Hier wilde we gebruik van maken maar bij het 2e gesprek was het niet mogelijk. Ik vertik het om 5 euro te gaan betalen voor 500 mb

Petra 12 jan 2023
Reageer
W

Helaas is 0 sterren niet mogelijk

Meest slechte klantenservice ooit. Al een maand aan het proberen internet te regelen. Elke dag telefonisch contact en email. Nog geen enkele afspraak is nagekomen. Inmiddels overgestapt naar een andere provider zonder ooit enige normale reactie van youfone gekregen te hebben. Eerlijkwaar de slechtste ervaring met een klantenservice ooit. Bespaar je die moeite en ergernis om een paar euro goedkoper uit te zijn dat is het absoluut niet waard!

Willem 22 dec 2022
Reageer
A

Geen service

Jarenlang goedbetalende klant geweest. 1x een vraag over adreswijziging na aanvraag nieuwe simkaart. Niks mogelijk, niks kan. Verwacht niet dat er meegedacht wordt. Alles is schuld van de klant. Patricia en Tessa, waardeloos “budget maatschappij dus je hoeft niks van ons te verwachten. Als je dubbel betaal kunnen we kijken” Ik raad het iedereen af om een abonnement af te sluiten bij Youfone.

AB 16 dec 2022
Reageer
A

Beloven van alles en doen niks

Opzeg abonnement van youfone, blijkt achteraf dat ik bijna 3 maanden kpn aan t betalen ben.Dus heb ik t zelf moeten regelen Steeds maar mailen en steeds hebben ze een uitreden!! Achterburen hebben t zelfde probleem . Waardeloos heb spijt dat ik voor youfone ben gegaan met de glasvezel. Aansluiting was ook waardeloos heb een ander persoon moeten laten komen bleek dat kabeltje van hun t niet deed/ fout aangesloten, je kunt bellen en mailen maar je krijgt geen gehoor bij hun, steeds andere uitreden. Spijt spijt dat ik voor youfone ben gegaan

Anja 1 dec 2022
Reageer
R

Youfone hanteert hele smerige kleine letters

Youfone hanteert hele smerige kleine letters, ze ronden namelijk elk moment van data verbruik af op 100kb. Klantenservice mag er ook niet zijn als je per ongeluk een pakket koopt (terwijl je het niet eens nodig hebt) want die wordt in geen enkel geval gerestitueerd, wij namen contact op omdat we perongeluk de hoogste bundel kochten maar er was geen beweging in te krijgen, stugge oplichters.

Rowan 17 nov 2022
Reageer
c

Youfone bedondert je

Na overstappen neemt Youfone wraak.
Programma terugkijken is ineens volledig onmogelijk. Het journaal op NPO1 van gisteren kan zelfs niet meer. Advies; er zij betrouwbare providers. Youfone is dat niet.

coenxhofleer 10 nov 2022
Reageer
R

Heel veel moeite met opzeggen tv internet

Verhuizing is geen reden tot beëindiging van het contract, ook niet als op het nieuwe adres youfone niet kan leveren. Dat is jouw probleem.
Uiteindelijk wil men tegen 35 euro het abonnement eerder beëindigen. Dit kost ontzettend veel moeite.
Men wil zelfs een uittreksel van het gba via gemeenteloket. Ondertussen gaan de incasso s gewoon door. Twee incasso s gestorneerd , maar men gaat gewoon over tot incassokosten als ook dreigen met een deurwaarder...
Dit alles gecommuniceerd met ze , geen excuses en gewoon betalen... waardeloos bedrijf.

Ruud 1 nov 2022
Reageer
J

Begin er niet aan

Het is dat 0 sterren niet kan.
Tv abonnement een maand geleden afgesloten waarvan al 3 weken geen tv ivm de tv ontvangers. Inmiddels 200 minuten met de klantenservice gebeld en nog geen stap verder. Op een gegeven moment zegt de klantenservice je de klacht te moeten mailen naar hun support team om vervolgens een mail van het support team te krijgen dat je de klantenservice moet bellen. Nu er geen oplossing komt voor het probleem aangegeven dan het contract te willen stoppen aangezien het niet werkt kan dat alleen als je de volledige jaar abonnementskosten betaald.
Gevalletje @consumenten bond

Jef 20 okt 2022
Reageer
S

Altijd snel internet

Ik heb 6 gb sim only bij youfone. Dit kost mij 8 euro per maand. Best wel goedkoop. Ben zeker tevreden met youfone. Het belangrijkste voor mij is de prijs en internet is ook altijd snel. Helemaal nergens last van. Altijd snel internet in de trein. Youfone is gewoon goed. Ik snap ook niet waarom sommige mensen er zo negatief over zijn.

Samantha 14 okt 2022
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van maart 2024.

Over Youfone

Youfone is een telecom provider in Nederland die zich richt op de budgetmarkt. Het bedrijf biedt sim-only abonnementen aan tegen aantrekkelijke prijzen, waarbij klanten kunnen kiezen uit verschillende bundels en contractduur. Daarnaast biedt Youfone ook bundels aan voor internet en televisie thuis. Het voordeel van Youfone is dat klanten de mogelijkheid hebben om zelf hun bundels samen te stellen, waardoor zij alleen betalen voor wat zij nodig hebben. Youfone maakt gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN, wat zorgt voor een goede dekking en snelheid in Nederland. Ook heeft het bedrijf een goede klantenservice, die gemakkelijk bereikbaar is via telefoon, chat en e-mail. Youfone is een goede keuze voor mensen die op zoek zijn naar een voordelig mobiel abonnement met de mogelijkheid om zelf hun bundel samen te stellen en goede dekking en snelheid in Nederland.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.youfone.nl
  • support@youfone.nl