Budget Mobiel

Budget Mobiel

3.4 reviewscore • 316 reviews
S

Budget Mobiel buitenland

Ik had al bijna 2 jaar een abonnement, bijna omdat ik het zojuist heb opgezegd. Regelmatig ga ik de grens over en voorheen werkte dit altijd prima. De laatste maanden moet ik echter steeds eerst naar vliegtuigstand en weer terug om weer verbinding met het Budget abonnement te krijgen.

Als je dit bij de klantenservice voorlegt krijg je vragen om je instellingen na te kijken of de gebruikte provider handmatig te selecteren (de instellingen van mijn telefoon wijzigen natuurlijk niet spontaan en daar zit niet het probleem, maar dat kun je ze elke keer uitleggen).
Ik heb 2 sim kaarten in mijn telefoon en als ik van Simyo de data aanzet dan gaat de overgang bij de grens wel zonder problemen.

De druppel om over te stappen naar een andere aanbieder was dat ik in België van de ene op de andere dag helemaal geen data verbinding meer had. De klantenservice kon niets vinden en toen ik later op de dag terug reedt de grens over naar NL werkte de data weer. Toen was ik er klaar mee en heb ik het abonnement opgezegd.

Dit bovenstaande is nog buiten alle andere klachten welke je hier ook van andere reviewers voorbij ziet komen:
-Regelmatig melding excessief internet verbruik (bij een onbeperkt abonnement)
-Slecht bereik. Ik heb dus 2 providers in mijn Samsung S9. Allebei pretenderen ze gebruik te maken van KPN netwerk. Bij Budget is het bereik echter altijd 1 of 2 strepen minder.
-Traag internet. Je kiest voor 5mb, maar regelmatig gebeurd er niets met een download, terwijl ik voldoende bereik heb.
-Bij een probleem weet de klantenservice het ook niet op te lossen

Mochten de problemen zich oplossen in de toekomst dan zou ik er misschien weer over denken om terug te gaan, maar nu zeker niet.

Sjors 6 dec 2020
P

Telefonische benadering

Heb een contract afgesloten naar aanleiding van een telefonische benadering.
Deden voorkomen alsof ik KPN aan de lijn had.
Wanneer dat echt zo was dan deed ik geen contractbreuk met KPN.
Bij binnenkomst van papieren bleek het geen KPN te zijn waardoor ik boete bij KPN moet betalen.
Gebruik gemaakt van de 14 dagen bedenktijd.
3 x een mail gestuurd en om een bevestiging gevraagd. Telkens geen reactie.
Telefonisch niet bereikbaar. Ze verkopen telefonie maar hebben het zelf niet.
Belachelijker kan niet...

Plaisier 3 dec 2020
R

Voordelen van Budget Mobiel

Je hebt veel voordelen als je overstapt naar Budget Mobiel. Denk bijvoorbeeld aan:

- lage maandkosten, al vanaf 15 euro per maand (bellen / sms / internet)
- gratis ear plugs, die je altijd en overal kunt gebruiken
- 4G netwerk overal
- optie tot meer samenwerkingen (alles in 1, hebben wij ook)
- gratis nummerbehoud bij overstappen
- 24/7 hulp van de klantenservice indien nodig

Al deze voordelen bij elkaar opgeteld denk ik niet dat je ergens andere beter af bent dan hier.

Rik 2 dec 2020
D

Robin Mobile is nu Budget Mobiel

Ik zat altijd bij Robin Mobile voor mijn mobile telefoon dus toen ik door kreeg dat dit zou veranderen in Budget Mobiel was het voor mij ook gemakkelijk om hier voor te kiezen.
Ik heb het basis budget van ‘maar’ 15 euro per maand. Je kunt hier heel veel verschillende pakketten kiezen maar die dure pakketten zijn in dit geval helemaal niet nodig. Je hebt gewoon internet en je kunt sms’en en bellen voor die vijftien euro. Ook heb ik ear plugs ter waarde van 99 euro erbij gekregen. Ik had het niet verwacht, maar deze dingen heb ik nu heel erg veel aan. Het is met de gekste dingen erg handig, bijvoorbeeld tijdens het grasmaaien of tijdens andere dingen in het huishouden, dan zit je nooit met die snoeren die in de weg zitten. Dus dat dat juist op dit moment erbij kwam en dat gratis, kwam heel erg goed uit.

Daan 1 dec 2020
4

Waardeloos service en internet

Wat een rare situatie. Tevreden met robinmobile maar niet met budgetmobile. Dit bewijst dat deze twee bedrijven totaal verschillen van elkaar. Niet zoals vele beweren dat er alleen een naamsverandering is. Robinmobile had onbeperkt internet, budgetmobiel niet! Robinmobile had klantenservice, bugetmobiel niet! De chatfunctie werkte bij robinmobile, budgetmobiel zit niemand achter die monitor denk ik. Je kan ze niet bellen. Sinds kort overgestapt naar 4g onbeperkt voor 20 euries, na een paar uur zit je over je bundel heen...onbeperkt schrijven ze Ha Ha!

4Gkiller 30 nov 2020
J

Budget mobiel black friday

Ik ben in het kader van de Black friday ben ik overgestapt naar budget mobiel en hierdoor ben ik maar toen euro per maand kwijt aan mijn abonnement met super goede internet en verder kan ik gewoon onbeperkt bellen en smsjes sturen. Black friday duurt nog maar 1,5 uur maar veel bedrijven doen ook het weekend er nog bij voor de acties die ze hiervoor hebben dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen en sla je slag!

Jens 27 nov 2020
C

Budget Mobiel Black Friday actie

Hallo allen,

Een kleine tip voor degene die toch een klein beetje twijfelen om over te stappen naar Budget Mobiel.

Iedereen is het er over eens dat de prijs goed is. Zeker nu je tijdens de Black Friday week de 1e maand gratis krijgt, + gratis happy plugs t.w.v. € 99,- en je hoeft geen aansluitkosten te betalen. De twijfel zit hem vaak in het feit of de internetsnelheid wel hoog genoeg is omdat hier een beperking op zit.

Door de Black Friday deal betekent het dat je de eerste maand geheel gratis gebruik kunt maken van de Budget Mobiel diensten! Aangezien je Budget Mobiel maandelijks kan opzeggen, is het dus mogelijk om het een maand te testen zonder enige kosten te maken.

Ikzelf heb het begin deze week aangevraagd en gebruik het sinds gisteren. De internetsnelheid is prima en heb overal 4 of 5 streepjes bereik, ook in huis. Ik kon gelukkig mijn huidige nummer behouden die ik al jaren bezit. Tot dusver ben ik er wel zeker van dat ik het niet ga opzeggen, desondanks fijn dat deze optie er is.

Chris 27 nov 2020
M

Simkaart kapot

Simkaart was kapot gegaan rond de 20ste nieuwe moeten kopen voor 5 euro het is nu 3 weken later en ja hoor weer rond de 20ste de simkaart kapot je kan ook mailen wat je wilt je krijg alleen een standaard mail met wat je moet doen terwijl ik daar niks mee kan want het simkaartje is stuk vervolgens weer gemaild maar je krijg gewoon geen oplossing uiteindelijk al meer dan 4 dagen zonder internet bellen sms'en nou fijn als je met spoed bereikbaar moet zijn en ik vertik het om weer wen nieuwe simkaart te kopen dan kan ik beter toch maar weer beter een andere provider zoeken?

Malissa 24 nov 2020
L

Internetsnelheid twijfelachtig

Budget adverteert dat er gebruik wordt gemaakt van het 4G netwerk. Dat kan wezen, maar als de snelheid wordt geknepen tot een 5 MB/s maximaal zegt dat natuurlijk niks. Ik heb nu drie abonnementen bij Simpel en één abonnement (onbeperkt) bij Budget.
Over het algemeen gaat het goed, maar laatst had ik een Teams sessie en kon toen eens testen of die 5 Mb/s voldoende is. Nou niet dus.
Speedtest resulteerde dan ook in 3.6 Mb/s terwijl bij Simpel de snelheid 64 Mb/s is.
Als Budget de snelheid zou verdubbelen naar een 10 Mb/s zou het volgens mij al een stuk beter gaan. Voor intensief onbezorgd internetten is dit dus niet de juiste provider.

Lex 22 nov 2020
Z

Beste provider is Budget mobiel

Als je je afvraagt wat de beste provider is die je je maar kunt wensen dan is dat in mijn ogen heel gemakkelijk, want dat is Budget mobiel.
En dat in alle opzichten, je bent op deze manier altijd van alle gemakken voorzien en dat ook nog voor de beste prijs die je je maar kunt wensen.
Budget mobiel wordt steeds groter en bekender, maar ik hoop toch wel van harte dat ze altijd op deze manier blijven werken en ook deze is prijzen blijven houden.
Niet dat ze straks grote providers als kpn en Vodafone etcetera gaan nadoen en ook hun prijzen gaan nadoen.
Zoals ze het nu doen is het perfect, dus laat dat alsjeblieft zo blijven.

Zach 21 nov 2020
R

Budget mobiel in Europa

Ik heb mijn abonnement afgesloten bij Robin mobile Alles onbeperkt in Nederland en Europa voor 35 Euro per maand.

Helaas werd Robin mobile over genomen door Budget mobile.
Er werd toen een mailtje rond gestuurd dat er NIKS ging veranderen dat mijn abonnement bleef zo als die was.

Momenteel is mijn internet per maand beperkt in het buitenland tot 18 GB per maand.
Ook heb ik momenteel veel slechter bereik.

Wat zit er niet meer bij:

- Onbeperkt internet in Europa
- Goed bereik in Europa.
- Goede klanten servies

Wat is wel het zelfde gebleven:

- Mijn maand bedrag

Ik heb momenteel dus slecht en beperkt internet.
Maar wel het zelfde maandbedrag.

Als dit niet opgelost wordt ga ik en meerdere mensen vertrekken bij deze provider

Roy 17 nov 2020
M

Budget mobiel Sim kaart

Ik moest even snel een nieuwe Sim kaart hebben voor iets persoonlijks en had geen tijd en zin om er eentje te bestellen op internet en dan vervolgens te moeten wachten wanneer deze een keer in de bus zou komen.
Ik ben toen naar de Primera gegaan bij ins in het dorp want ik weet dat je daar gewoon losse Sim kaartjes kunt kopen van Budget mobiel en deze kun je dan ook gelijk gebruiken, perfect dus in mijn geval.
Klinkt waarschijnlijk niet eens als iets bijzonders, maar tegenwoordig gaat alles online dus wat ik jet vertel zie je helaas nog maar vrij weinigs
Super dus dat dit bij Budget mobiel nog gewoon kan.

Martijn 16 nov 2020
N

Budget mobiel goed abonnement

Ik zit nu al een tijd bin Budget mobiel en dit vind ik echt een heel erg goed abonnement.
De kosten hier zijn heel erg laag, wat voor mij heel belangrijk is als alleenstaande moeder.
Ook vind ik het belangrijk dat ik goede kwaliteit geleverd krijg voor mijn geld en dat is hier absoluut het geval.
Toch ben ik niet iemand die snel zo’n overstap maakt jaar een nieuw abonnement, maar een vriendin van mij zat hier al een poos bij.
Zij was hier zo over te spreken dat ze me uiteindelijk heeft overgehaald om me ook hier mij aan te melden.
Het overstappen zelf was totaal geen moeite, eigenlijk werd alles gewoon voor me gedaan.
Dus zeker een goed abonnement om kiezen, deze bij Budget Mobiel!

Naomi 16 nov 2020
R

Budget mobiel reageert niet

Begin er niet aan, beter naar Lebara gaan als je een goedkope provider wilt, zijn niet bereikbaar en reageren niet eens op opzegmails (en ook niet op herinneringen op opzegmails).

Verder ook geen degelijke ervaring met het servicedesk of het voormalige RobinMobile. Erger me altijd door aan al die smileys ook.

R. Kor. 13 nov 2020
P

Budget Mobiel - Geen echte 4G

Het blijkt dat budgetmobiel geen echte 4G is.
Los van het feit dat je al veel minder Mb/s aan datasnelheid hebt, ten opzichte van andere, 4G aanbieders blijkt nu ook dat je ook NIET de andere voordelen van 4G hebt bij BudgetMobiel. Je kan namelijk NIET telefonie (bellen) en data (internet, WhatsApp etc.) tegelijk gebruiken. Dus bellen en je partner tegelijk even een app'je met info sturen of bellen en navigatie gebruiken gaat dus niet !!!

Het is dus allemaal heel erg budget....

PD 12 nov 2020
B

geen onbeperkt datalimiet

Een dag keer wat meer data gebruikt, meteen emails met fair use policy's.

Ik heb unlimited databundel met beperkte snelheid. Abbo is onbeperkt internet met beperkte snelheid. Maar o wee als je het gebruikt!

Verbinding wordt geleverd door KPN, die werkt op zich wel goed. Maar zoals altijd, te duur.

Naar ander gaan heeft weinig zin, markt is in handen van drie partijen.

Bas 11 nov 2020
M

Kloten

Budget Mobiel is kloten
1. Bellen ken niet het gaat via E-Mail
2 Via E-mail 4 dagen Later E-mail terug
3 Nummerbehoud kan niet
Ik zeg 1 ster lager kan niet
En wat ze op de Website Zetten klopt niet of via E-mail Onbeperkt Data, Bellen & Sms
Maandelijks opzegbaar en gratis nummerbehoud
Via kwaliteitsnetwerk van KPN
Nu tijdelijk geen aansluitkosten t.w.v. € 15,-
Minimaal € 5,- combikorting* per maand en kijk je op mijnbutgetmobel 100 minuten bellen en 15 aansluitkosten.Als je ze beeld zijn ze er niet wat er is geen telefoonnummer

M den Adel 9 nov 2020
L

Vragen over budget mobiel

Hallo mijn naam is Leo,

Ik ben een wat oudere man en heb dus niet veel nodig als het om een mobiel abonnement gaat.
Ik zag met veel vragen en wist me op een gegeven moment echt geen raad meer wat ik nou moest kiezen.
Toen ben ik bij de vraagbaak van budget mobiel terecht gekomen en hier was een jongeman die mij ontzettend goed heeft geholpen en al mijn vragen heeft beantwoord.
Deze jongen heeft me ook geholpen aan het abonnement die ik nu heb en het voldoet aan al mijn eisen die ik had voor zoiets.
Het kost me niet te veel en toch heb ik alles wat ik nodig heb, heel erg prettig allemaal.

Leo 7 nov 2020
S

Abonnement van BM

Ik kan ontzettend veel voordelen bedenken als het over Budget mobiel gaat, maar ik zal de meest belangrijke en opvallende pluspunten opnoemen:

1. Super goedkoop
2. SIM only
3. Maandelijks opzegbaar
4. Goed bereik
5. Mogelijkheid tot onbeperkt bellen / sms’en / internetten
6. Gratis ear plugs

Do I need to day more?! Ik zie geen nadelen in dit hele verhaal. Wat mij betreft is dit een hele duidelijke zaak.

Sara 6 nov 2020
N

Nieuwe naam budget mobiel

Budget mobiel lijkt een nieuwe aanbieder op de markt, maar eigenlijk is dit helemaal niet zo. Budget mobiel is nu de naam van wat eerder Robin Mobile was. Ik zat daar eerder ook bij en nu dus weer, waardoor ik de verschillen een beetje kan zien. Ik heb gemerkt dat Budget mobiel wat nieuwe aanpassingen heeft meegenomen en dit alleen maar in positieve zin.

Naast de lage kosten brengt het dus nog meer voordelen met zich mee, denk hierbij aan een duidelijk overzicht, goede afspraken en altijd goed bereik. Dus in alle opzichten ben ik hier heel erg blij mee.

Nikki 6 nov 2020
z

Robin Mobile beter dan Budget Mobiel!

Ik was een oude klant van Robin Mobile voor een maandbedrag van € 29,95 voor onbeperkt bellen, smsen en internetten. Ik was daar zeer tevreden over. Na de overname door Budget Mobiel dit jaar was eerst alles hetzelfde, dat werd ook per mail bevestigd dat dat zo zou blijven. Daarna werd de downloadsnelheid geleidelijk steeds trager. Uploaden werd nog lastiger. Een filmpje van 5 min posten op Facebook duurde een uur als ik geluk had (vaak lukte het ook niet) en voorheen stond het er zo op. Op hun verzoek heb ik speedtesten gedaan en haalde een downloadsnelheid tussen de 3 en 10 Mbps en een uploadsnelheid tussen de 1,33 en 2,3 Mbps. Na mijn mailwisseling met hen over deze verslechtering is het me meer dan duidelijk geworden dat ze echt niet van plan zijn serieus met deze terechte klacht om te gaan en blijven beweren dat alles hetzelfde is gebleven, terwijl mijn ervaring aantoonbaar en ook gewoon echt anders is. Ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement en heb vandaag meteen overgesloten, want in een oeverloos welles nietes en dat ondertussen het geleverde product gewoon echt slecht blijft, daar ga ik mijn energie, geld en tijd niet insteken. Mijn ervaring werd later toen ik op internet ging zoeken ook bevestigd door reacties op bellen.com en Reviews.nl. Meer oude klanten van Robin Mobile klagen over hetzelfde. Ik ben blij dat ik heb overgesloten. Voor mij geen Budget Mobiel meer. -1000 sterren!

ziggy 6 nov 2020
L

Budget mobiel en energie combikorting

Zeer blij met mijn keuze om over te stappen naar Budget Mobiel en Budget Energie. Alleen energie scheelt me al 250 euro op jaarbasis! Hier komt nog eens 5 euro combikorting per maand overheen. Mijn telefoonabonnement gaat omlaag met 3 euro per maand. Mijn Ziggo abonnement loopt nog enkele maanden, dit is de reden dat ik nog niet ben overgestapt naar Budget alles-in-1. Dit scheelt ook weer enkele tientjes per maand en volgens mij gaat de combikorting hierdoor ook omhoog.

Goedkoop duurkoop? Nee, niet voor mij tenminste. Telefoon werkt prima en heb eigenlijk overal signaal. Energie is energie, voel tenminste geen verschil. :-)

Lars 6 nov 2020
M

Budget mobiel abonnement opzeggen

Budget Mobiel is waardeloos bereikbaar, klantenservice reageert te traag en lijkt ook zonder kennis daar te zitten. Zit al dagenlang zonder internet hoewel ik onbeperkt internet hoor te hebben.. zelfs na ingang nieuwe datum abonnement geen internet. Waardeloos dit! Totaal geen aanrader! Kan niet wachten tot mijn abonnement afloopt en ik weg ben hier!

Manya 5 nov 2020
S

Slecht bereikbaarheid van klantenservice

Klantenservice van budget mobile is slecht bereikbaar. Als je zoekt contact met klantenservice Budget Mobile, staat alleen chatten en e-mail sturen mogelijk. Telefoon nummer bestaat niet. In werkelijkheid chatten is niet mogelijk omdat als je chatten klikt. alleen een contact formulier komt naar voren. Als je dit invult met je vragen, krijg je geen reactie of antwoord van Budget Mobile

Sefidgar 4 nov 2020
I

Budget mobiel nieuw abonnement

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten voor mijn mobiel bij Budget mobiel en hier ben ik echt super blij mee. Eindelijk een keer een abonnement / provider waar ik gewoon overal bereik heb en waarbij mijn bundel niet iedere keer op is waardoor ik bij moet betalen en dan aan het eind van de maand me een ongeluk schrik van de rekening en het bedrag wat er wordt afgeschreven.

Hier heb ik gewoon een vast bedrag, mocht het internet op zijn, dan blijft dit gewoon door gaan om de manier zoals het was alleen wordt het wat trager. Maar er worden in ieder geval geen extra kosten voor gerekend en dat vind ik heel fijn! En zoals ik zei heb ik nu gewoon overal bereik en dat was voor mij toch wel het aller belangrijkste van allemaal.

Iris 1 nov 2020
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van oktober 2025.

Over Budget Mobiel

Er zijn 316 reviews geschreven over Budget Mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.budgetthuis.nl/mobiel/
  • klanten@budgetmobiel.nl