Telecom

Budget Mobiel

265 reviews
53% positief
13% neutraal
34% negatief

Internetbundel onbeperkt of 7GB per maand, onbeperkt sms'en en bellen in Nederland voor een vast bedrag per maand. Alles is in de prijs inbegrepen waardoor je dus nooit over je bundel heen kunt en voor hoge kosten komt te staan. Budget Mobiel maakt hiervoor gebruik van het telefoonnetwerk van KPN. Budget Mobiel was voorheen bekend als Robin Mobile en valt onder Budget Thuis.

Budget Mobiel is van alle telecomproviders de beste keuze.

Bezoek Budget Mobiel


Reviews (265)

  • M. Janssen

    Budget Mobiel slechte ervaring helaas

    Jammer dat ik niet minder dan 1 ster kan geven, want ik kan er helaas kort over zijn: NIET DOEN. Gewoon naar reguliere aanbieder gaan die niet stunt en die normaal bereikbaar is.

    Heb een paar weken geleden een sim only mobiel abonnement afgesloten bij BudgetMobiel. Had ik dat maar niet gedaan, wat een rompslomp om er weer vanaf te kunnen als het niet blijkt te werken...
    Ondertussen gaat je werk gewoon door maar bereikbaar zijn ho maar.

    Hun reclame vind ik vrij misleidend; ze liften mee op de goede naam van het KPN netwerk (zo kwam ik ook bij hen terecht), maar ze zeggen er niet bij, dat bij de frequenties waar zij op zitten de verbinding zodanig bagger kan zijn dat je vaak helemaal geen verbinding hebt. Hier (Twente) was het met BudgetMobiel zo slecht, dat je elkaar bij het bellen nauwelijks en vaak helemaal niet hoorde, en sommige telefoontjes kwamen helemaal niet aan. Voor de zekerheid hebben we verschillende telefoons en verschillende locaties geprobeerd, maar het bleef overal even slecht, probleem lag duidelijk bij de verbindingskwaliteit van BudgetMobiel.

    Hun service is minimaal: BudgetMobiel is niet telefonisch of per chat of wat dan ook bereikbaar, hebben natuurlijk ook geen winkel/servicepunt, dus je kan alleen een mail sturen.... en dan maar afwachten. Gelukkig was ik net op tijd om het binnen 14 dagen weer te herroepen. Geen excuus voor het feit dat het nooit gewerkt heeft, laat staan tegemoetkoming, en als "bedankje" hebben per incasso alsnog de aansluitkosten en één maand abonnementskosten afgeboekt, zonder geleverde diensten.
    Heel jammer dit. Ga ik zeker niet bij mijn netwerk aanbevelen.
    Ben naar KPN sim only hussel overgestapt, met nummerbehoud, precies hetzelfde onbeperkte sms/bel/data abonnement voor hetzelfde maandbedrag. Maar dan met een klantenservice die kundig en behulpzaam is, echt helpt bij vragen, en met een prima verbinding.

    M. Janssen 13 jul 2020

  • Berdien

    Budget mobiel abonnement

    Als je een abonnement afsluit bij budget mobiel, dan ben je 15 euro kwijt bij een basis pakket en slechts 20 euro bij een onbeperkt pakket. Het kan aan mij liggen, maar ik weet geen andere provider waar je dit goedkoper kunt vinden dan hier,
    Een goede prijs kwaliteit verhouding lijkt mij dit, als je maximaal 20 euro per maand betaald en je hebt dan een onbeperkt pakket, dan mag je naar mijn mening absoluut niet klagen.

    Inmiddels is ons hele gezin overgestapt naar Budget mobiel (4 personen) en ik heb nog van niemand een klacht gehoord, naar mijn weten is dit dus een goede provider. En we zijn maar 80 euro per maand kwijt voor vier personen, dat vind ik vooral een erg groot voordeel.

    Berdien 7 jul 2020

  • Anton

    Agressieve en incompetente klantenservice

    Ze snappen hun eigen voorwaarden niet, sturen dreigmails vertragen internetverbinding tot ver onder wat ze beloven in voorwaarden.
    Incompetente en agressieve klantenservice

    Anton 6 jul 2020

  • Visser

    Geen verbinding

    Vanaf vrijdag geen verbinding meer te krijgen op mijn zakelijk nummer hier. Een mail gestuurd of ze me konden bellen want dat kan natuurlijk niet. Ik kreeg een mail dat ze me inderdaad niet konden bellen maar als ik verder nog vragen had...? Euhh wat denk je zelf? Van alles uitgeprobeerd samen met hun, maar helaas ze konden niets voor me doen, maar als ik verder nog vragen had... En plots vanuit het niets doet vandaag alles het weer... Hoedan...?

    Visser 6 jul 2020

  • Henry

    Budget Mobiel gemakkelijk aangevraagd

    Ongeveer een week geleden Budget Mobiel aangevraagd.
    Daarnaast 2x een vraag gestuurd per e-mail en snel een duidelijk antwoord op mijn vragen ontvangen.
    Binnen een dag werd de nieuwe simkaart verstuurd en een dag later ontvangen, super!
    Mijn bestaande T-Mobile nummer wordt overgenomen door Budget Mobiel en is gemakkelijk aan te vragen in het account wat ook gelijk was geregeld.
    Ben nu al zeer tevreden over hoe de aanvraag was gegaan.
    Ik geef 5 sterren omdat ik op dit moment zeer tevreden ben over de gang van zaken.

    Henry 29 jun 2020

  • Bart

    Budget mobiel goedkoop

    Ik snap al dat gezeur over budget mobiel eerlijk gezegd niet zo goed.
    Het is super goed koop, wat wil een mens nog meer.
    Ik zoek altijd het goedkoopste wat er is met zo iets en daar kwam dit uit, dan ga ik niet zeuren over allerlei kleine onbenulligheden.

    Bart 25 jun 2020

  • Kai

    Als je twijfelt doen

    Voor mensen die info zoeken over Budget Mobiel voordat ze overstappen: ik stapte van Tele2 over omdat mijn abonnement verliep. Ik zat toen enorm te twijfelen doordat er zo weinig reviews waren die mijn vragen beantwoorden. Ik heb het dus uiteindelijke gedaan en ik heb zeker geen spijt!

    Ik ben begonnen met budget basis en toen bijna gelijk overgestapt naar onbeperkt omdat het mij zo erg beviel. Het overstappen zelf ging heel soepel dat was allemaal al geregeld en ik hoefde alleen mijn sim kaart erin te stoppen. Het netwerk zelf is goed, ik heb overal verbinding doordat het via de KPN masten gaat. Mocht je twijfelen over de 5mb/s (hier twijfelde ik heel erg over) kwam ik erachter dat dit gewoon voldoende is. Ik kan youtube kijken in de trein op 1080p, ik kan rustig op tiktok videos scrollen zonder te merken dat mijn internet het slecht doet of dat het “sloom” is en foto’s op instagram laden ook meteen ik merk daadwerkelijk 0 verschil met mijn vorige Tele2 4g. Kortom mocht je twijfelen en een keer wat nieuws proberen, stap dan gewoon lekker over en bevalt het niet dan stop je ermee want het is maandelijks opzegbaar. Ik heb er in ieder geval geen spijt van!

    Kai 11 jun 2020

  • Pieter

    budget mobiel abonnementen

    heb 2 abonnementen bij budget mobiel maar ben niet bereikbaar heb maar 1 streepje heb dual-sim tel met een lyca sim die via kpn netwerk loopt heb daar 4 streepjes maar me budget mobiel heeft 1 streepje wat ik ook gek vind is dat je ze niet kan bellen zij moeten mij bellen of je moet bericht sturen ik denk budget mobiel houd moedwillig het signaal laag

    Pieter 9 jun 2020

  • roelof

    robin was goed maar budget pff

    toen het nog robin mobile was toen was het echt goed nu het al een tijdje budget is zijden ze eerst voor ouwe klanten word er niks anders maar pff ze passen deze maand de boel aan zo wel in nederland als in de eu dus niks onbeperkt meer

    zit er goed aan te denken om naar vodafone terug te gaan want tele2 is hier in de buurt slecht

    roelof 7 jun 2020

  • Henry

    Budget mobiel aangesloten prima provider

    Ik heb sinds 3 weken Budget Mobiel aangesloten gekregen en moet zeggen dat het prima werkt. had hiervoor KPN en dat werd me toch iets te duur (31,50 euro)... nu betaal ik 15 euro en ja werkt hetzelfde eigenlijk en je zit bovenal nog op hetzelfde mobiele netwerk ook dus. Ben wel tevreden tot dusver. Ik denk er nog over na om Budget internet en televisie te nemen want dat heb ik nu ook nog van KPN en dat zal dus ook wel goedkoper kunnen.

    Henry 2 jun 2020

  • Justin Groot

    Onbeperkt internet en bellen

    Ik zit nu een jaar bij budget mobile en heb al die tijd al onbeperkt omdat ik mijn telefoon veel nodig heb voor werk en het dan fijn is als je altijd internet hebt, ik gebruik best veel internet omdat ik veel moet doen maar dan gaat budget mobile je internet veel slomer maken hij doet er nu ongeveer 5 minuten over voordat hij een website opent, beetje vaag dit want je betaald er wel gewoon voor en als er extra betaalt moet worden dan betaal ik dat meteen.

    Justin Groot 31 mei 2020

  • Ben

    Is 5 mbps snel genoeg

    De enige vraag is eigenlijk: kan ik met 5 mbps maximale download snelheid nog goed Netflix streamen, Facebook kijken en Whatsapp berichten versturen.

    Allereerst: Facebook en Whatsapp gebruiken amper data en dit kan zelfs met 1 mbps prima.
    Filmpjes op Youtube en Netflix kan met 5 mbps ook prima, dit moet echter niet veel lager worden want dan krijg je dat je soms moet wachten en dat je een 'laden' icoontje ziet.

    Dus in het kort: Ja zeker, je kan alles prima doen.
    Ik heb voor 20 euro het onbeperkt pakket genomen want ik kijk veel filmpjes in de trein en dergelijke. Je hebt een 14 dagen termijn om op te zeggen dus dacht ik check het eerst even en als het niet goed werkt kan ik het altijd nog opzeggen.

    Ben 28 mei 2020

  • Ron Van der Ven

    Redelijk

    De prijs is wel het laagst van alle providers, maar de internetverbinding is soms dramatisch.

    Ron Van der Ven 23 mei 2020

  • Tim Velema

    Budget mobiel goed bereik en goede prijs

    Budget Mobiel werkt voor mij persoonlijk heel goed. Kost lang niet zoveel als bijvoorbeeld Vodafone Red (wat ik hiervoor had) dus kan mijn geluk eigenlijk niet op. Hoorde van mensen vooraf dat je kans had op slecht bereik etc maar daar heb ik totaal geen last van gehad. Sterker nog ik vind het bereik van Budget Mobiel (kpn) beter als Vodafone maar dat zal per regio verschillen.

    Binnenkort even kijken of mijn energie aansluiting bij Budget Energie kan om zo een korting te krijgen. Denk dat ik niet bij Ziggo tv en internet weg ga omdat dat wel erg mooi is met ziggo sport (formule 1). Anders had je volgens mij nog meer korting kunnen krijgen maar goed, een man kan niet zonder formule 1. XD

    Tim Velema 15 mei 2020

  • Nique

    Iedere maand te veel afgeschreven.

    Schandalig dat sinds de overname, van mijn rekening 34,95 wordt afgeschreven. Duurste pakket is 20 euro. Waarom betaal ik dan 34,95. Ik betaal iedere maand 14,95 te veel. Heb mijn pakket gewijzigd naar budget mobiel basis voor 15 euro piv mei 2020. Ben benieuwd of ik mijn te veel betaalde geld terug krijg.

    Nique 28 apr 2020

  • An

    Super slecht bedrijf geen service

    Privacy gevoelige informatie wordt gewoon over de email gevraagd. Wachtwoord en inloggegevens worden allebei via een onbeveiligde omgeving aan je verstuurd waar iedereen dus mee kan kijken. Toen ik vroeg of het ook op een veiligere manier kon worden verstuurd gaven ze geen reactie meer. Na 3 weken weer een email gestuur, nu 4 weken verder nog steeds geen reactie. Telefonisch moest ik al eerder 16 min wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg. Ik wil graag mijn geld terug want met dit bedrijf wil ik niet meer in zee. Ten zeerste af te raden om je hierbij te abonneren. Klantvriendelijkheid en service zijn er niet.

    An 25 apr 2020

  • Jan Wandelaar

    Positieve reacties hier zijn nep

    Wil jij ook graag onbeperkt met 140 kb per seconde het web surfen?
    Neem dan nu zo snel mogelijk een abonnement bij Budget Mobiel!

    Begin dit jaar als jarenlange trouwe Robin Mobile klant te horen gekregen dat de naam veranderd werd naar Budget Mobile.
    Daar zou zogenaamd niks veranderen voor Robin Mobile klanten. Ondertussen werden stiekem de kleine lettertjes veranderd en wordt je bij 30-40 gb per maand tot onbruikbare snelheden afgeknepen.

    Vroeger was Robin de enige provider die echt onbeperkt internet aanbood. Met een maandelijks opzegbaar contract.
    Ondertussen bieden bijna alle concurrenten een onbeperkt data plan met 5gb per dag en gratis aanvullen en maandelijks opzegbaar.
    Dat is dus 150gb per maand. Zet dat tegenover de schamele "fair use policy" van Budget Mobiel met een limiet van 30gb waarna je de rest van de maand geen mobiel internet meer hebt.

    En de nieuwe klantenservice is dramatisch slecht. Er wordt gelogen en als je lastige vragen stelt wordt je genegeerd.

    Van beste provider van Nederland in 3 maanden naar slechtste van Nederland, dat is een knappe prestatie!
    Zal wel een nieuwe eigenaar zijn die er niets van snapt en hoopt dat domme mensen in de naam trappen.

    Ik ben in ieder geval helemaal klaar met ze en kom nooit meer terug.

    Positieve reacties hier zijn zeker door Budget Mobile oplichters geplaatst

    Jan Wandelaar 21 apr 2020

  • Pretty Hans

    Budget mobiel werkt prima

    Vooraf had ik mijn bedenkingen omdat je veel hoort omtrent de verlaging van je internetsnelheid. Al met al valt dit reuze mee is mij persoonlijk opgevallen. Je kan gewoon filmpjes bekijken, facebook openen en whatsapp berichten versturen. Je moet het eigenlijk zien dat er een beperking op zit vanaf 5 mbps, oftewel je hebt eigenlijk altijd 5mbps ter beschikking.

    Ik weet nog dat ik eerder bij Vodafone ook een beperking had zodra mijn bundel op was, dan had je nog maar 1 of 2 mbps en dat werkte ook nog prima dus, dat zegt eigenlijk genoeg.

    Nog een tip:
    Als je budget mobiel hebt, kijk dan ook even of budget alles in 1 en budget energie een optie voor jou is. Als je die allemaal aanschaft heb je namelijk nog eens 10 euro korting per maand.

    Pretty Hans 18 apr 2020

  • Dries

    Oplichters

    Zeer trage internet totaal geen ster waard... Ik ben veel beter gewend bij andere telecomproviders helaas. Heb al spijt dat ik hieraan ben begonnen!

    Dries 14 apr 2020

  • Tinus

    Mixed Feelings

    Ik vind het lastig te beoordelen. Enerzijds was ik blij met Robin Mobile. Toen ik een mailtje kreeg dat ze overgingen als Budget Mobiel dacht ik wel even van zal ik naar een andere sim-only aanbieder gaan.. Nu zijn we een aantal maandjes verder en kan ik wel zeggen dat Budget Mobiel een prima service is. Ik kreeg een nieuwe simkaart en zodra ik die in mijn telefoon deed werkte alles ook meteen. Had nog wel even ruzie omtrent een factuur wat mis was gegaan de eerste keer, gelukkig was dit ook snel opgelost.

    Tinus 1 apr 2020

  • Giel

    Hier krijg je minder voor meer... echt budget dus

    Ontevreden. Na (bij mij niet aangekondigde) overname van Robin Mobile kreeg ik minder voor meer. Beperkte data, trager internet en duurder als ik hetzelfde wilde. Erg jammer dit, afrader.

    Giel 31 mrt 2020

  • rm

    mobiel oplichters

    ik wil men abolement opzeggen maar dat lukt niet heb de puk code door geven die ik had gekregen maar moet eerst weer een nieuwe aan vragen wan deze klopt niet volgens hun heb hem zelf gekregen staat op de kaar maar je kunt gewoon niet opzeggen zijn grote oplichters begin er niet aan je word opgelicht pas dus op

    rm 17 mrt 2020

  • Peter

    Geen onbeperkt leugens en bedrog

    Zoals de titel het zegt, je word geblokkeerd. Ze houden zich niet aan hun eigen voorwaarden zoals beschreven in het contract, kortom OPLICHTERS.

    Peter 11 mrt 2020

  • Martijn

    zeer tevreden

    Ik ben nu een maand klant van Budget Mobiel en tot nu toe zeer tevreden. Ik betaal maar 15 euro (want krijg extra korting van 5 euro omdat ik ook klant ben bij Budget Energie) voor onbeperkt internet en bellen!! echt spotgoedkoop als je het mij vraagt. Heb vorige week ook mijn vrouw en 2 kinderen klant gemaakt, in totaal heb ik nu hele familie voor 60 euro op onbeperkt internetten en bellen!

    Martijn 9 mrt 2020

  • Desiree

    Weinig bereik en valt vaak weg

    Veel zijn positief lees ik hier maar daar ben ik het allerminst mee eens. Het bereik is zeer slecht en valt vaak zelfs weg. De klantenservice is zeer lastig te bereiken en wanneer je ze bereikt hebben ze onvoldoende kennis je te helpen. Ik als vrouw weet er geen raad mee en ga er dan vanuit dat de klantenservice me kan helpen maar dit blijkt lastiger te zijn dan men denkt. De prijzen vind ik ook niet bepaald goedkoop zeker niet na wat ik nu weet.

    Desiree 25 feb 2020