I

Budget mobiel nieuw abonnement

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten voor mijn mobiel bij Budget mobiel en hier ben ik echt super blij mee. Eindelijk een keer een abonnement / provider waar ik gewoon overal bereik heb en waarbij mijn bundel niet iedere keer op is waardoor ik bij moet betalen en dan aan het eind van de maand me een ongeluk schrik van de rekening en het bedrag wat er wordt afgeschreven.

Hier heb ik gewoon een vast bedrag, mocht het internet op zijn, dan blijft dit gewoon door gaan om de manier zoals het was alleen wordt het wat trager. Maar er worden in ieder geval geen extra kosten voor gerekend en dat vind ik heel fijn! En zoals ik zei heb ik nu gewoon overal bereik en dat was voor mij toch wel het aller belangrijkste van allemaal.

Iris 1 nov 2020
Reageer
A

Mijn Budget Mobiel ervaring

Heel blij met Budget Mobiel als mijn nieuwe telecomprovider en dat voor een veel betere prijs als bijvoorbeeld KPN of Vodafone. Tot op heden geen last gehad van internetsnelheidsbeperkingen dus het zal er vast zijn, zoals menig mens stelt, voor mij is dit geen issue. Ik kan ook gewoon filmpjes kijken op Youtube en Facebook dus het zal allemaal wel meevallen. Alles is meteen goed gegaan, heb me aangemeld en kreeg binnen enkele dagen mijn nieuwe simkaart. Toen ik deze in mijn toestel deed kreeg ik meteen een signaal en toen werkte alles ook al! Ik betaal nu 10 euro per maand voor 7GB aan internet en onbeperkt bellen/smsen. Dit omdat ik ook Budget Energie heb aangesloten sinds vorige maand, alles even nieuw om toch wat geld te besparen. Zonder dollen betaal ik op mijn telefoonrekening nu ipv 32,50 per maand maar 10,00! Mijn energierekening op jaarbasis is daarnaast ook nog eens ongeveer 250 euro goedkoper! Blijkt dus toch goed te zijn om soms even een vergelijker te gebruiken en over te stappen!

Andre W. 1 nov 2020
L

Ik gebruik het nu 3 maanden en alles werkt naar behoren inderdaad. Iedereen die miept zal het zelf wel niet weten. Enige puntje wat ik heb is dat de klantenservice zeer slecht bereikbaar is maar het product wat ze aanbieden kan niet beter. Zeker niet voor de prijs die ze hanteren.

Leon 1 nov 2020
G

Internetsnelheid Budget Mobiel

Echt super triest internet niet aan te raden betaal maar beter 5 euro extra ergens anders want de stress is het niet waard kan niet normaal ergens streamen want de internet is gewoon te traag Ik YouTube in 240p ofzo omdat hij anders niet afspeelt ik ga hem aan het einde van de maand opzeggen want dit is niet de afspraak!

Gebruiker 30 okt 2020
A

Scheelt dat je Budget Mobiel maandelijks kan opzeggen als je het er niet mee eens bent. Persoonlijk vind ik de snelheid wel prima, ook met filmpjes kijken. Moet ook zeggen dat je in je huis en in het openbaar vervoer vaak wel Wifi hebt.

Arend 30 okt 2020
R

5 Mbps internetsnelheid te traag

5 Mbps download en 1 Mbps upload is wel heeeeeeel weinig! Weet dat een minimale internetsnelheid van 25 Mb/s is aan te raden om te Netflix te kijken in HD-kwaliteit. Zelfs als je af en toe op het internet surft of een e-mailtje verzendt is 5 Mbps krap aan. Het openen van een internetpagina duurt dan bijna 2 seconden en het downloaden van een YouTube filmpje bijna 20 seconden.
Andere mobiele providers geven méér dan 40 Mbps download. Dat is ruim 8x zo snel!

Ferdinand is hier in een overige review over snelheid zo prominent aanwezig en zijn verhalen zijn zo positief. Ik vraag mij af of hij wel onafhankelijk is. :-(

Rene 29 okt 2020
F

Toevallig dat ik uw review las en ik blijf bij mijn standpunt dat ik 5.0 Mbps genoeg vind. Om het in perspectief te zetten: wanneer je over je bundel bij Vodafone gaat, kan je een onbeperkt Blox inschakelen die je 32 Kbps internetsnelheid geeft tot het einde van de maand. Dit heb ik tijden gebruikt en Pokemon GO, Whatsapp, Facebook, alles is nog prima mogelijk met die snelheid (Youtube en Netflix niet).
Als je dat berekend en vergelijkt met wat Budget Mobiel geeft, is Budget Mobiel toch 78x sneller.

Heb je wel zelf Budget Mobiel gebruikt of schrijf je deze review op basis van een gedachte?

Ferdinand 29 okt 2020
L

Voor mij werkt het niet

Sinds augustus kan ik niet meer bellen of gebeld worden, oproepen komen niet door, dus ik zie ook niet of ik een oproep gemist heb. Het internet doet het ook niet altijd buiten. Budget stuurt daarop mailtjes naar KPN om een onderzoek naar het probleem te starten. Super fijn, maar er komt al snel een antwoord terug met als oplossing "ga maar bij het raam zitten". Dit houdt in dat mijn telefoon ten alle tijden bij het raam moet liggen. Budget heeft daarmee de zaak als opgelost afgedaan, heel jammer.

Nu heb ik een nieuw toestel gekregen (niet van budget), maar ook hierna is het niet opgelost. Opnieuw wordt er naar de KPN gemaild, er zou na 5 werkdagen antwoord zijn, we zijn nu 2 weken verder. Budget kan niks doen zeggen ze.

Klantenservice zijn ze niet, het is prima voor als je concreet iets nodig hebt, zoals nieuwe simkaart, het aanmelden als nieuwe klant, maar zodra er problemen zijn, wordt er niks opgelost.

L 23 okt 2020
Reageer
K

instabiel

zeer slechte 4g netwerk, om de zoveel tijd valt deze weg en moet her verbinden zelfs als je de hele dag op 1 locatie bent en nog niet eens 2 meter beweegd.
Daarnaast trage 4g zelfs als je hem even als hotspot gebruikt om je mails op je laptop in te laden.

normale snelheid 4G LTE 150Mbps 50Mbps
Hun snelheid 4g 87Mbps 50Mbps

zo als je kunt zien mis je zowat de helft van je download snelheid.

Kooistra 23 okt 2020
Reageer
E

Budgetmobiel service slecht

Sinds een tweetal weken budgetmobiel.

Bellen doe je NIET via 4G, internetten wel maar heb je niet volwaardig 4G snelheid.

Meest vervelende is dat tijdens het bellen je geen gebruik kunt maken van data. Dus bellen en tussendoor even iets opzoeken of Whatsappen of een andere social media gebruiken kan dus niet. En Ja, alle instellingen via website opgevolgd op verschillende toestellen. De handleiding op internet bevestigt dat je NIET (4G) kunt bellen en internetten tegelijk. Helpdesk is alleen via email bereikbaar. Chatfunctie doet het al weken niet. Prima als je goedkoop wilt bellen, maar daarmee houdt het ook op.

Eswin 23 okt 2020
Reageer
J

Onbeperkt is niet onbeperkt

Be a rare Unlimited is Limited ik was een serie aan het kijken een paar afleveringen toen kreeg ik een berichtje dat mijn data was Op 80% Van 4 gigabit , ik dacht dit is mijn eerste maand ik heb toch een unlimited !!
Vervolgens kreeg ik een sms dat ik 7171 bundel moest versturen om nog een 1 gigabit te krijgen.
Maar als je een serie of zeg Netflix kijkt gebruik je meer dan vier of 5 GB Heb de klantenservice gecheckt En het schijnt dat je 4 GB per dag krijgt en dan om 23. 50 krijg je weer 4 GB byte heel erg verwarrend en zeker geen unlimited Super irritant kan nu niet zoveel geld missen maar anders zou ik lang weg geweest zijn .
Had gedacht dat dit ook niet wettelijk gedaan mocht worden maar helaas.
Als ik naar een andere provider ga moet ik die vraag stellen hoe dat is geregeld nou.
Hoop dat de mensen die ook Netflix kijken op de telefoon heb geholpen super irritant dat het niet gewoon unlimited is!!!!
Internet is ook erg langzaam ik begrijp omdat het goedkoper is maar het zou goed zijn als ze deze informatie op hun website zetten heb het niet kunnen vinden vandaar deze Review ik heb ook de klantenservice verteld dat ze het een andere naam moesten geven 4 GB per dag plus wat ook zo geven
: geen unlimited maar 4 Gb + 1 Gb weet niet wat Erna zou gebeuren maar naar de vier kijken bij kon ik niet meer internetten en ook niet chatten klanten service moesten eerst op Wi-Fi. Omdat 7171 niet werkte sms vreselijke hoofdpijn nou dat is het wel so be aware

Jeroen 22 okt 2020
N

Je hebt altijd mensen die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten.. En dan de provider de schuld geven als je de hele dag op je reet films zit te kijken? En dan nog klagen dat het niet goed is...

Nico 22 okt 2020
V

Eigenlijk heeft elke telecomprovider wel een soort van beperking bij zeer veel gebruik. Dit ook om er zo voor te zorgen dat iedereen een goede snelheid blijft behouden. Kan niet zo zijn dat 1 iemand de hele dag Netflix kijkt op 4G (terwijl het ook gewoon op Wifi kan), dat anderen hierdoor een mindere internetsnelheid krijgen.

Overigens het feit dat je gewoon Netflix en Youtube kan kijken via 4G Budget Mobiel, terwijl je een maximale internetsnelheid hebt van 5 mbps, geeft wel aan dat het gewoon goed te gebruiken is. Hier zijn namelijk nog veel vragen over.

Dus nogmaals: iedere telecomprovider heeft in de voorwaarden wel een beperking staan bij veelvuldig gebruik. Echter leest niemand de voorwaarden, logisch aangezien deze vaak enorm zijn.

Vincento 22 okt 2020
W

Ze hebben het over onbeperkt, vergeet dat maar.
Binnen den mum van tijd ben je door je Bundel heen.
Heel veel extra's betaald, en nog geen internet.
Je kan ze ook NIET bellen,en als je 100x om een bel verzoek vraagt word je niet eens gebeld.
Echt hopeloos, je laten je gewoon zitten zonder internet DAT GAAT TOCH TEGENWOORDIG NIET MEER.
Als er niets veranderd ,ga ik naar een andere provider.

Wim 6 nov 2020
R

Bij mij hetzelfde geval. Bij robinmobile was het echt onbeperkt. Sinds budgetmobiel ze heeft overgenomen is het 1 grote bende. Hoezo kan je ze niet bellen? Direct chatten is een fabeltje eant je staat hele dag te wachten zonder reactie. 4 GB op een dag en dan moet je smsen voor meer? Die sms kost waarschijnlijk nog meer geld maar dat eeet ik noet zeker. Moeten we zien einde van deze periode want ik ben sinds kort naar onbeperkt voor 20 euro gegaan. Ben benieuwd wat voor trucjes deze sukkels hebben. Robinmobile was 10 keer beter!!

Rach 30 nov 2020
W

Meerdere malen hele goede service gehad van Budget

Meerdere malen hele goede service gehad van Budgetmobiel.

Doen nergens moeilijk over en regelen gewoon wat je vraagt.
Was een on-geactiveerde simkaart kwijt. Contact gehad met Peter en direct een nieuwe simkaart geregeld.

Ook de prijs is super, goedkoopste van Nederland zeker icm budget energie.

Heb nu twee abonnementen lopen en zeer tevreden.

Wesley Kloppenburg 21 okt 2020
Reageer
R

Prima telecomprovider

Voor mij is Budget Mobiel een goede uitkomst gebleken. Voor 15 euro minus 5 euro combikorting omdat ik ook Budget Energie heb aangeschaft, ben ik zeer goedkoop uit. Ik wilde graag een telecomprovider met een redelijk hoog aantal GB aan internet data. De 7GB die Budget Mobiel levert vind ik dan ook zeer ruim en goed. Ik ben veel op de weg en dan is het toch wel fijn om gewoon overal te kunnen internetten en Whatsappen. Binnen een paar dagen had ik mijn sim-kaart ontvangen en was ook al alles aangesloten toen ik de simkaart in mijn iphone telefoon deed.

+ Goede prijs
+ Veel internet data
+ Weinig opties qua pakketten en opties waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet
+ Nummerbehoud is mogelijk

Roelof 18 okt 2020
Reageer
I

Slecht komen afspraken niet na

Wat een slecht bedrijf. Ze passen al 4 maanden de beloofde kortingen niet toe. En hun service is verrot.
Je blijft maar bellen en mailen met Als antwoord dat het word opgepakt. Maar er gebeurd niets. Bij andere provides ben je goedkoper uit en krijg je waar je voor betaald. Budget alles in 1/ mobiel
Niet waard voor je geld en ze komen afspraken niet na!!

IVA 12 okt 2020
Reageer
G

Traag slecht internet

Zeer slecht en traag internet waar je niets mee kan.
Zeer slecht bereikbaar.
Gelukkig had ik een maandelijks opzegbaar abonnement gekozen.
Als je het abonnement op wil zeggen krijg je geen reactie.
Ik waarschuw iedereen, ga hier niet mee in zee.
-1000 sterren

Gertjan 9 okt 2020
Reageer
Z

Geen 0900 of 0909 nummers

Je kunt geen 0900 of 0909 nummer bellen voor bijvoorbeeld huisartsenpost als je in het weekend huisartsenpraktijk wilt bellen kan dat niet...

Zuidema 6 okt 2020
L

Op de Budgetthuis.nl/mobiel website staat dat hier een extra tegoed voor benodigd is:

Bel- en sms-tegoed bijkopen voor bijvoorbeeld het bellen naar servicenummers (0900- of 0909-nummers) of voor gebruik buiten de EU.

Dit extra tegoed kan je opnemen als je inlogt in je MijnBudget, ga naar Extra Tegoed en betaal via iDeal. Is inderdaad goed om te weten want je zal maar eens zo'n nummer moeten bellen en het kan niet doordat je geen extra tegoed hebt. Vind dat Budget Mobiel hier wel wat duidelijk in mag zijn.

Levi 6 okt 2020
W

Je hebt inderdaad EXTRA TEGOED nodig. Hetzelfde is er voor EXTRA INTERNET als je over je internetdata heen gaat dat je per maand beschikbaar hebt. Of als je buiten de EU wilt internetten heb je ook EXTRA INTERNET nodig. Het lijkt me dan ook handig dat wanneer je Budget Mobiel aanschaft en je de inlogcodes krijgt dat je meteen even voor 25 euro aan EXTRA INTERNET aanschaft en EXTRA TEGOED voor als je door je gratis sms'jes heen bent of wilt bellen naar een nummer buiten de EU.

Wim 6 okt 2020
A

Dat zou Budget Mobiel beter moeten vertalen op de website of anderzijds gewoon zelf moeten activeren bij een nieuwe klant. Als er inderdaad iets gebeurd moet je wel een 0900 nummer kunnen bellen in nood. Sinds ik dit las heb ik ook mijn extra tegoeden aangevuld zodat ik dit probleem niet zal ondervinden. In theorie natuurlijk prima dat Budget Mobiel dit zo doet, zo kan een klant geen hoge kosten maken. Echter moet dit wel duidelijk zijn en dat is het (nog) niet.

Aafke 3 nov 2020
K

Ik kon dus vanmorgen niet de huisartsenpost bellen
Het was al een stress situatie en dan kun je dus met je mobiel niet eens bellen
Kon gelukkig een telefoon op het werk lenen
Ik snap niet waarom bij de andere providers dit altijd gewoon kan
Geprobeerd om extra tegoed te kopen maar dat lukt niet door een probleem met de betaling
Ik kan dus nog steeds geen servicenummers bellen
Ik stap wel weer over naar Vodafone

Karinn 12 dec 2020
Y

Ik kon dus opeens vanmorgen niet bellen naar een 0900 nummer. Een en al stress was het hier al en dan zit je opeens vast en kun je niets meer. Slechte service. Ik kon het ook niet echt vinden op de site. Jammer dat hier zo vaag over wordt gedaan.

Yvon 3 aug 2021
L

Behoorlijk irritant....! kan niet eens naar 0900 nummer van politie meer bellen. Wat gewoon lokaal tarief was. Niet echt blij mee dus.

Louis 13 sep 2021
s

inderdaad budget mobiel zou een filter of uitzondering moeten hebben voor belangrijke nummers als die van de politie voor lokaal tarief zonder extra tegoed te moeten aankopen.

shailin 16 okt 2021
T

Goedkoopste telefoonabonnement

Budget Mobiel heeft het goedkoopste telefoonabonnement, voor 15 euro heb je 7GB internetdata en onbeperkt bellen en smsen. Voor alles onbeperkt, dus ook je internetdata dien je 20 euro per maand te betalen maar ik denk dat velen het gemakkelijk kunnen doen met de 7GB bundel. Dit is enkele euro's goedkoper dan ieder andere telefoonprovider en dan moet je er nog eens bijtellen dat je nog eens 5 euro korting kan krijgen als je Budget Energie of Budget alles in 1 hebt.

Hoe kan dit vraag jij je af?
Allereerst beperken ze je snelheid van je internet tot 5mbps. Hier heb je in principe geen last van maar zo zorgt Budget Mobiel er wel voor dat ze een scherper tarief kunnen rekenen! Daarnaast besparen ze mijn inziens veel kosten op de klantenservice, wat enerzijds spijtig is want sommige mensen hebben hulp nodig, maar anderzijds is dit weder maal kosten drukkend.

Zeker de moeite waard om te proberen en over te stappen. Als het niet bevalt kan je maandelijks opzeggen dus je zit verder nergens aan vast, ideaal.

Tienus van Veenen 4 okt 2020
Reageer
w

Simkaart werkt niet

ik heb een simkaart maar niet met mijn eigen nummer
niet alleen dat
ik heb mijn simkaart in mijn mobiel gedaan.
maar ik kan er niet mee bellen en alle andere dingen mee doen.
mijn mobiel doet het gewoon niet
ik heb een klacht in gedient.
maar er wordt gewoon niet op gereageert.
en ik ben begin echt een beetje zat te worden.
met budget mobiel
ik vindt dit niet rieel van budget mobiel

willem punt 3 okt 2020
S

Gewoon even de klantenservice contacten van Budget, dit kan via de website op een chat. Anders kan je ook een mail sturen, dit duurt echter een paar dagen. De chat is je beste kans op een goed en snel resultaat.

Simar 25 mrt 2021
J

Budget Mobiel spotgoedkoop

Ik moet bekennen dat ik wat achterdochtig was over Budget Mobiel toen ik me hier aanmeldde omdat het zo goedkoop was. Dan heb ik altijd het idee dat dit met een reden is, dus dat het bereik slecht is of iets anders in die trant.

Maar mijn ongelijk is bewezen, gelukkig maar. Want ondanks dat Budget Mobiel echt spotgoedkoop is, doet alles op mijn telefoon het wel super goed! Ik kan dit echt aan iedereen aanraden. Dus waarom het zo goedkoop is weet ik ook niet, maar maak er allemaal gebruik van zou ik zeggen.

Julian 1 okt 2020
Reageer
R

Waardeloos

Wat een slechte provider!! De klantenservice is alleen per mail bereikbaar. Ik wacht dagen op antwoord. Vervolgens krijg ik een reactie dat de klantenservice medewerker even vrij was... In de tussentijd heb ik (van af begin abonnement) geen mobiele data gehad, dit heeft nooit gewerkt. Het probleem wordt niet opgelost en duurt nu al een maand. Ik ben al 32 mails verder en nog steeds wordt het probleem niet opgelost! Super irritant dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn! Erg slechte service.

R 29 sep 2020
D

De klantenservice moet inderdaad nog wat verbeteringen doorvoeren, zie je in vrij veel reviews terug. Punt is wel dat alle klantenservices minder zijn nu met corona, echter weet ik niet of ze het gaan verbeteren als deze periode over is. Product is prima maar klantenservice moet echt beter.

Dennis 30 sep 2020
L

Onbeperkt is geen onbeperkt

Zelf heb ik bij budgedmobiel onbeperkt gehaald en nu krijg je melding dat meeste klanten maar 3gb verbruiken in maand!?!? En als je overheen zit dat je dan extreem gebruikt van maakt en dat als je door gaat moet je dan overstappen naar 1gb. Echt onzin je verwacht met onbeperkt dat je echt wel meer mag verbruiken dan 3gb! Echt geen aanrader dit niet aan beginnen!

Loes 29 sep 2020
D

Maar je hebt toch een 7GB abonnement en een onbeperkt internet abonnement? Van 3GB en 1GB heb ik nog nooit gehoord, heb Budget Mobiel nu twee weken en alles werkt prima wat je ervan kan verwachten. Je bent toch niet stiekem van T-Mobile ofzo he :P

Dennis 30 sep 2020
B

Goed lezen per dag 4gb lees de fairuse policy !
Om te beoordelen of er sprake is van extreem en/of excessief gebruik van de mobiele internetdienst kijken wij naar het gemiddelde en redelijke verbruik van de mobiele internetdienst. Het gemiddelde mobiele dataverbruik per persoon lag in Nederland in 2019 op 3 GB per maand. Dit gemiddelde ligt voor klanten van Budget Mobiel Onbeperkt, die vaak bewust kiezen voor een onbeperkt aantal MB’s per maand, hoger. Pas als je ver boven dit gemiddelde verbruik uitkomt zien wij dit als excessief en/of extreem gebruik (en dat je dus het abonnement gebruikt op een manier waarvoor het niet bedoeld is). Op dit moment zien wij een verbruik van 4 GB per dag als excessief en/of extreem. Als wij merken dat je op een bepaalde dag snel dit verbruik nadert, dan attenderen wij jou hierop via een sms. Hierin staat hoe je gemakkelijk een gratis databundel van 1 GB kunt aanvragen. Je ontvangt deze sms als je nog 1 GB overhebt (80% van je dagbundel). Hiermee voorkomen we misbruik en behoud jij de best mogelijke internetverbinding.

Betweter 17 okt 2020
R

Budget mobiel zeer goed product

Voor mij bevalt Budget Mobiel zeer prima. Het product wat ze aanbieden is zeer duidelijk en daardoor goed. Wat je bij veel telecomproviders ziet is dat ze honderden opties hebben hoeveel GB aan internetdata je wilt, hoeveel smsjes, belminuten en ga zo maar door. Bij budget mobiel heb je 2 keuzes: 7GB internetdata of onbeperkt. Smsen en bellen zijn sowieso onbeperkt dus 2 opties waar de ene 15 euro per maand kost en de ander 20 euro maar dan heb je dus wel alles onbeperkt. Budget mobiel kan deze gunstige prijzen hanteren omdat ze een zogenaamde maximum snelheid van internet hebben ingesteld op 5 mbps. Dat is MBIT per seconde, niet MB. Hiermee kan je alles gewoon doen zoals je gewoonlijk gewend was bij je vorige telecomprovider zonder enige hapering of iets dergelijks. Je zit op het KPN netwerk die eigenlijk in heel Nederland goed te ontvangen is dus ja het product wat ze aanbieden is zeer goed te noemen. Klein nadeel vind ik de klantenservice die erg moeilijk te bereiken is en ik krijg een beetje het idee dat ze zelf ook niet goed weten hoe ze de klanten moeten helpen. Budget Mobiel bestaat nog niet zo heel lang dus wellicht gaan ze dit nog verbeteren. Desondanks wel 5 sterren want het gaat natuurlijk om het product!

Rientje 56 29 sep 2020
Reageer
V

Budget Mobiel provider

Ik heb als provider lekker voor Budget Mobiel gekozen, lekker makkelijk en goedkoop. Ik ben niet iemand die de hele dag door op zijn of haar telefoon zit om de social media en dergleijke te checken. Dus voor mij is een duur abonnement ook totaal niet van belang. Ideaal dus dat je dan ook gewoon providers als budget mobiel hebt die lekker goedkoop zijn en verder gewoon goed werken.

Vera 27 sep 2020
Reageer
B

Budget mobiel goede service

Ik vind Budget mobiel echt top, de service was heel goed en snel. Heb het nog niet eerder op die manier meegemaakt, dus ik ben er erg blij mee.

Een vriend van mij zat altijd bij Robin Mobile en was hier altijd erg blij mee, pas nadat ik was overgestapt naar Budget Mobiel kwam ik er achter dat dit eigenlijk de oude robin mobile was. Nu snap ik dus ook waarom die vriend van mij hier altijd zo enthousiast over was, want ik heb hier ook een erg goede ervaring.

Je betaalt gewoon een vast bedrag per maand, wat ik erg belangrijk vind en ik ben heel blij dat ik mijn 'oude' nummer kon en mocht behouden. En naar zoals ik heb begrepen gebruiken ze het netwerk van KPN, wat landelijk een groot en bekend netwerk is, dus dat werkt als een tierelier. Erg blij mee dus!

Bryan 24 sep 2020
Reageer
S

happy plugs niet ontvangen

zou binnen 2 weken de happy plugs ontvangen, niemand van de klantenservice kan je helpen, enige wat ze doorgeven dat je geduld moet hebben. zit nu in week 3 en nog steeds geen antwoord. klantenservice is echt beneden peil. niemand kan je vertellen wanneer je de plugs kan ontvangen. absurd gewoon. spijt van de overstap want je gaat er toch vanuit dat je krijgt wat ze beloven

Sunita 24 sep 2020
C

Heeft u ze inmiddels ontvangen?

Carola 23 okt 2020
R

Geen klantenservice Internet snelheid slecht

Positief:
- Goedkoop.
- Fijn dat de sim only abonnementen maandelijks opzegbaar zijn.

Kan beter:
- Helaas, sinds de overname van Robin Mobile door Budget Mobile is de service en kwaliteit van het product drastisch omlaag gegaan.

Rob 23 sep 2020
A

Hier sluit ik mij dus helemaal bij aan.. Ik én de (ongeveer) 17 andere bm klanten die ik ook hiermee heb opgezadeld uit mijn netwerk
Die vonden dit namelijk ook zo storend dat er sommigen al van provider zijn geswitcht en anderen dit ook nog aan het overwegen zijn indien dit zo blijft, incl mijzelf

Adam 3 okt 2020
A

Wij zijn dik tevreden

Al heel lang ben ik een tevreden klant. Word altijd netjes te woord gestaan. Sinds een paar jaar krijg ik vele extra’s omdat we ook al jaren klant zijn bij Ziggo. Mijn man die met zijn mobiel overal heeft gezeten is nu ook om.....
Kortom wij zijn dik tevreden👍🏻👍🏻

Annelies 22 sep 2020
Reageer
N

Happy plugs niet voor mij

Om juli vast mijn overstap geregeld van huidige provider naar budget mobile.
Per oktober ben ik daar dan klant, nu is er een actie ingegaan. Nieuwe klanten krijgen de happy plugs.
Ben ik opeens geen nieuwe klant volgens hun?
Mijn contact gaat toch echt pas in op 3 oktober. Volgens budget zie ik dat verkeerd.
Zegt al heel wat over hun betrouwbaarheid👍

N timmer 21 sep 2020
K

Als Budget Mobiel een beetje coulance zou tonen hadden ze je gewoon die Happy Plugs moeten toesturen of anders een andere korting moeten geven. Je bent immers nog niet aangesloten. Ik zal ze nog eens mailen en desnoods deze review erbij zetten, dan helpen ze je vast. Hun willen ook goed voor de dag komen lijkt me.

Kareltje 21 sep 2020
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van april 2024.

Over Budget Mobiel

Onderdeel van het grotere Budget concern (van Budget Thuis), is dit een telecom provider die zich richt op het bieden van voordelige mobiele abonnementen. Het bedrijf maakt gebruik van het snelle netwerk van T-Mobile en biedt zowel sim only abonnementen als abonnementen met een toestel. De abonnementen van Budget Mobiel bieden onbeperkt bellen en sms'en en verschillende datalimieten tegen een scherpe prijs. Budget Mobiel onderscheidt zich door haar transparante en eenvoudige tarieven en door het feit dat er geen verborgen kosten zijn. Klanten kunnen hun abonnementen online afsluiten en beheren, Budget Mobiel biedt ook een handige app aan om het gebruik van hun diensten te beheren.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.budgetthuis.nl/mobiel/
  • klanten@budgetmobiel.nl