N

Happy plugs niet voor mij

Om juli vast mijn overstap geregeld van huidige provider naar budget mobile.
Per oktober ben ik daar dan klant, nu is er een actie ingegaan. Nieuwe klanten krijgen de happy plugs.
Ben ik opeens geen nieuwe klant volgens hun?
Mijn contact gaat toch echt pas in op 3 oktober. Volgens budget zie ik dat verkeerd.
Zegt al heel wat over hun betrouwbaarheid👍

N timmer 21 sep 2020
K

Als Budget Mobiel een beetje coulance zou tonen hadden ze je gewoon die Happy Plugs moeten toesturen of anders een andere korting moeten geven. Je bent immers nog niet aangesloten. Ik zal ze nog eens mailen en desnoods deze review erbij zetten, dan helpen ze je vast. Hun willen ook goed voor de dag komen lijkt me.

Kareltje 21 sep 2020
R

Budget mobiel oplichters

BUDGET MOBIEL NOOIT MEER VOOR MIJ mijn geluk is dat ik een maandelijks opzegbaar abbonement heb genomen ze beloven van alles maar je krijgt geen reet zeer slechte klantenservice die niet te bereiken is en de verbinding is ook ruk als je in een betonnen Gebouw bent heb je al geen signaal meer.

Abbonement afgesloten een paar maanden geleden en bij dat abbonement zou ik een google nest krijgen tot op heden niks ontvangen ook niet nadat ik zeker 5 keer de klanten service op de hoogte heb gesteld het enige wat ik terug krijg is ik zet het door naar de juiste afdeling

Vervolgens is de verbinding ook zeer slecht bijna nooit een goed signaal als ik ergens binnen ben.

Zelfde verhaal met het abbonement van mijn vriendin daar zouden we 20€ van terug krijgen ook niks meer van gehoord en ook haar verbinding zeer slecht.

Kortom in mijn ogen zijn het oplichters
-50 STERREN

Ricardo 21 sep 2020
N

Ik ben nu voor de 2de x afgesloten door een administratieve fout me rekeningen zijn allemaal betaald en een klanten service bellen op zondag kan niet en chat is er niet op zondag maar ik heb alles betaald en word zo afgesloten kan ik gaan wachten tot maandag door jullie fout voor de 2de x

Nathalie 4 okt 2020
w

wachten op simkaart

hallo ik wacht nog steeds op mijn simkaart met mijn nummer behoud.
wanneer kan ik mijn simkaart verwachten.
want ik wacht nu al bijna twee weken op mijn simkaart.

willem punt 19 sep 2020
w

update: simkaart ontvangen, duurde even maar alles werkt nu naar behoren.

willem punt 21 sep 2020
m

echt geen service in dit bedrijf te vinden, ik kan niet inloggen omdat mijn wachtwoord niet goed is. ik krijg geen email binnen hellemaal niks, en kan niemand bereiken zelf de robot kan het niet eens oplossen. Wie helpt mij?? mijn account staat nu ook op 1 uur wachten lekker bezig

mats 22 sep 2020
R

Recensie Budget Mobiel

Ik gebruik Budget Mobiel nu 2 maanden. Je merkt dat het bedrijf nog niet zo lang in de telecombusiness zit want er gaat veel goed maar helaas ook best wat mis. Om te beginnen zijn de prijzen zeer goed, 15 euro voor 7GB aan internetdata waar je als normale gebruiker eigenlijk nooit doorheen komt, toppie. Voor de mensen die werkelijk de hele dag de telecom op 4G in de handen hebben is er ook een 20 euro optie dat je onbeperkte internetdata kan krijgen. 2 opties, heel fijn want bij andere aanbieders heb je 50 opties en kom je er niet uit, overzichtelijk is goed! Dat is ook de reden dat ik zo snel ben overgestapt want voor mij was het meteen duidelijk welk pakket ik moest hebben. Wat gaat er dan mis? De klantenservice reageert zeer matig kan je wel zeggen, er ging iets mis met de activatie waardoor ik geen internet kon gebruiken en het duurde welgeteld 3 dagen dat het was opgelost en de klantenservice wist eigenlijk niet zo goed wat ze moest doen en kwamen vaak met automatische antwoorden waar ik vrij weinig aan had. In principe normaal bij een nieuw bedrijf maar ja je moet je klanten toch wel goed te woord kunnen staan en kunnen helpen als er iets niet goed gaat. Uiteindelijk bleek de fout bij mijzelf te zitten maar oke, dat ter zijde. :P
Nu alles goed werkt ben ik zeer tevreden en wil ze dan ook 5 sterren geven bij deze review. Hopelijk lezen ze deze review zelf ook en gaan ze de klantenservice verbeteren, de meeste mensen komen niet eens in contact met de klantenservice omdat het best makkelijk is om het aan te sluiten.

In het kort
Gebruik: Goed
Prijs: Zeer goed
Klantenservice; Kan beter

Rene Tholen 16 sep 2020
Reageer
H

Budget Mobiel internetsnelheid goed

Voor iedereen die nog twijfelt aan Budget Mobiel of het wel een goede telecomproviders is, ik kan jullie melden dat het mij zeer goed bevalt. Ik typ deze review op de 4G van Budget op het KPN netwerk en loopt allemaal soepel. Net nog wat filmpjes bekeken op Facebook, streamt allemaal zoals het hoort zonder enige hinder.
Ik zal wel eerlijk zijn, ik wist niet wat ik er van moest denken, Budget Mobiel was nieuw, komt met een goedkope prijs en een datasnelheidsbeperking van 5.0 mbps. Moest het even goed uitvogelen maar ik had hiervoor dus T-Mobile met 1GB aan data, wanneer ik daar overheen ging dan werd mijn internetsnelheid ook beperkt tot 2.0 mbps en zelfs daar had ik geen enkele hinder van dus ik wist dat het wel goed moest komen. Daarnaast kan je elke maand opzeggen als je dat wilt dus, ten eerste moet het dan wel goed zijn anders zou iedereen binnen de eerste maand zijn biezen pakken maar ten tweede, als het voor jou persoonlijk tegenvalt is opzeggen zo gedaan zonder dat je vastzit aan een contract.
Hopelijk hebben jullie wat aan mijn review, kan je veel geld schelen om voor deze telecomprovider te kiezen in ieder geval!

Huub 14 sep 2020
Reageer
M

Overname Robin Mobile door Budget Mobiel

Ik was een oude klant van Robin Mobile voor een maandbedrag van € 29,95 voor onbeperkt bellen, smsen en internetten. Ik was daar zeer tevreden over. Na de overname door Budget Mobiel dit jaar was eerst alles hetzelfde, dat werd ook per mail bevestigd dat dat zo zou blijven. Daarna werd de downloadsnelheid geleidelijk steeds trager. Uploaden werd nog lastiger. Een filmpje van 5 min posten op Facebook duurde een uur als ik geluk had (vaak lukte het ook niet) en voorheen stond het er zo op. Op hun verzoek heb ik speedtesten gedaan en haalde een downloadsnelheid tussen de 3 en 10 Mbps en een uploadsnelheid tussen de 1,33 en 2,3 Mbps. Na mijn mailwisseling met hen over deze verslechtering is het me meer dan duidelijk geworden dat ze echt niet van plan zijn serieus met deze terechte klacht om te gaan en blijven beweren dat alles hetzelfde is gebleven, terwijl mijn ervaring aantoonbaar en ook gewoon echt anders is. Ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement en heb vandaag meteen overgesloten, want in een oeverloos welles nietes en dat ondertussen het geleverde product gewoon echt slecht blijft, daar ga ik mijn energie, geld en tijd niet insteken. Mijn ervaring werd later toen ik op internet ging zoeken ook bevestigd door reacties op bellen.com en Reviews.nl. Meer oude klanten van Robin Mobile klagen over hetzelfde. Ik ben blij dat ik heb overgesloten. Voor mij geen Budget Mobiel meer.

Mariska 13 sep 2020
Q

Budget Mobiel is in principe wel duidelijk omtrent het feit dat er een maximale datasnelheid is van 5.0 Mbps downloadsnelheid en 1.0 Mbps uploadsnelheid. En het is normaal dat hoe verder je van de zender af bent, des te trager het internet wordt, dit is bij een Wi-Fi in huis ook zo. Doet verder niets af van het feit dat Budget Mobiel je gewoon goed moet helpen als je de klantenservice benadert.. Voor mij persoonlijk werkt Budget Mobiel prima, had eerder ook Robin Mobile 29,95 per maand en betaal nu nog 15 euro bij Budget Mobiel.

Quincy 13 sep 2020
H

Heel goedkoop

Budget Mobiel is echt goedkoop, ik heb nu 7 GB voor 10 euro!! Dat krijg je nergens zo voordelig volgens mij. Tot nu zeer tevreden, netwerk is gewoon KPN namelijk.

Han 10 sep 2020
S

Ben het 100% met je eens, ik heb het nu al een tijdje want was overgestapt van Vodafone naar Budget Mobiel en het scheelt je toch al gauw enkele tientjes per maand. KPN netwerk is goed zeker in de randstad etc. Vodafone ook trouwens had altijd bereik maar soms is het wel even goed om wat te gaan besparen.

Simar 10 sep 2020
R

simkaart probleem

heb vandaag overstap gemaakt naar budget mobiel, althans dat was de bedoeling, overstap met nummer behoud zou ca. 20 minuten duren, helaas na 6 uur geen verbinding, diverse mails gestuurd, geen reactie, ingevuld voor terug te bellen, helaas te druk, wilt u de chatfunctie opstarten was de reactie ( via pc ) helaas werkt niet, zou niemand adviseren om een budget mobiel abonnement te nemen

Ron 10 sep 2020
S

Ben het eens dat de klantenservice van Budget Mobiel beter kan maar het product wat ze aanbieden, dus wanneer het wel werkt, is prima. Heb overal goed bereik en goede internetsnelheid en veel data voor de prijs wat je betaald.

Simar 10 sep 2020
R

heb gisteren review geplaatst over niet werkende simkaarten, vandaag alle problemen opgelost, simkaarten die naar ons verstuurd waren zijn nooit aangekomen, hebben nieuwe kaarten gekregen, en deze zijn ze vergeten te registreren hierdoor kwamen tel. nummer en puk code niet overeen.
blijft staan slechte bereikbaarheid, en chatfunctie die niet werkt. Hierom de review gewijzigd van 2 sterren naar 4 sterren!

Ron 11 sep 2020
F

Budget Mobiel vragen

Beste Budget Mobiel
Ik heb vragen. Vragen over hoe het kan dat er “opeens” iets kan veranderd op mijn beeldscherm zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven.
Vragen over een klanten service die nu uit computers bestaat in plaats van mensen.
Vragen over een melding op mijn telefoon waardoor ik niet meer kon kijken zonder op een code te duwen waarvan niet helemaal duidelijk was wat dit was.
Ik mis het contact met iemand die met me meeloopt en me kan helpen met mijn vragen.
Gewoon een stem. Die eens zo vriendelijke en zeer hulpvaardige stem van 1 van jullie medewerkers.
Waar kan ik een mens van vlees en bloed spreken, zonder dat ik daarvoor in de trein moet stappen om naar een winkel te gaan?
Ik hoor graag van u.
Daar u blijkbaar toegang heeft tot al mijn gegevens weet u mij vast wel persoonlijk te vinden.
Ik heb er vertrouwen in dat we hier samen wel uit komen.
Vriendelijke groet,
Fred Smoor

Fred 7 sep 2020
Reageer
M

Budget mobiel levertijd

Ik ben overgestapt naar Budget Mobiel gezien de prijs die je daar betaalt en ook had ik online wat beoordelingen vergeleken en daar kwam deze heel goed uit naar voren.
Een heel klein nadeel hier aan is alleen dat de levertijd / overstaptijd, het is maar net hoe je het wilt noemen, hier een beetje langer duurde dan ik verwacht en/of gehoopt had.
Maar toen alles eenmaal werkte, werkte het ook gelijk als een tierelier dus toen was ik dat al heel snel weer vergeten.
Vandaar dat ik vier sterren geef in plaats van vijf, maar verder vind ik echt alles aan Budget Mobiel erg goed!

Marco 6 sep 2020
Reageer
R

Budget mobiel goed bereik grote aanrader

Zeer blij met mijn nieuwe telecom abonnement die ik heb genomen bij budget mobiel. Ik heb gekozen voor het onbeperkt pakket omdat ik veel reis en ik dus veel gebruik maak van de 4g internetdata. Binnen no time was alles geregeld en was de overstap van t-mobile geregeld. Heb precies hetzelfde bereik als dat ik eerder had maar dan voor een veel betere prijs, scheelt ongeveer 30% ! Ik lees veel dat de klantenservice slecht bereikbaar is maar ik heb wat mailtjes gestuurd omdat ik graag wilde weten hoelang alles duurde qua aansluiting en dergelijke. Dit ging gewoon goed en snel. Zeker een aanrader als je het mij vraagt om budget mobiel aan te sluiten.

Richelle 5 sep 2020
H

Goed om te horen ik zit sinds 1 September bij Budget alles-in-1 en werkte ook heel goed. Monteur ging pas weg zodra alles werkte in huis moest helemaal nieuwe bekabeling worden aangelegd vanaf de straat naar mijn huis! Hele goede service en scheelt me 32,50 euro ten aanzien van mijn vorige internet en tv provider. Zal binnenkort eens kijken of ik van mijn huidige telecomprovider af kan want heb niet meer zoveel geld omdat ik mijn baan ben verloren. Ik wil wel graag die combikorting namelijk.

Groetjes Harm Jan

Harm Jan 5 sep 2020
E

Robin Mobile was beter dan Budget Mobiel nu is

naar een andere provider is zo gebeurd. Vandaag (5-9-'20) blijkt mijn telefoon geblokkeerd door Budget Mobiel. Niet betaald. Wel dus! Volgens de bank is het op 28-8 jl. gewoon overgemaakt via automatische incasso. Om 11:30 geprobeerd de klantenservice te bereiken met een terugbel verzoek. Bleken niet aanwezig te zijn volgens de email van hedenmiddag maar toen had ik al een andere provider.
Storingen en andere problemen zijn vervelend maar daar kan ik mee leven.
Een administratie die niet op orde is niet.
Conclusie: Robin Mobile was een wereldprovider. Budget Mobiel niet.

Ed 5 sep 2020
V

Mijn overstap van Robin Mobile naar Budget mobiel is zeer geruisloos gegaan, dezelfde kosten heb ik nog steeds en moet bekennen dat ik Budget Mobiel zeker niet minder vind dan wat Robin Mobile was, vind het gewoon hetzelfde. Overal in Nederland een prima bereik.

Vrouwke Geerts 5 sep 2020
H

Zeer slechte klantenservice!!
Meerdere keren gemaild maar geen reactie.

Voor mij is service belangrijk.

Hak 11 sep 2020
K

Befor You make abonnement

Before you make abonnement read this carefully.
I made abonnement as you see they said it is unlimited (that is not true is limited 40G by Monthly) the data is slow.
They don't have telephone number se4vice to call in case you have problem. And you they don't answer by mail. Only by chat from PC (no tablet, no phone,,,)

So i cancel the abonnement which cost me in 1 week 20 euros plus 15 euros connection( 35 euros in week) and now i don't have internet two days till they answer me that i used more 40G so it us over (no data internet till the next month)
So if you like to have the sane make abonnement with them

I don't recommend

Khromachou 1 sep 2020
Reageer
H

Budget mobiel slechte klantenservice

Ik ben al 4 jaar klant bij budget mobiel voorheen Robin mobiel.. Toen was het nog goed.. Maar na de overname krijg ik geen antwoord van budget mobiel, kan niet inloggen en zijn onbereikbaar.. Heb ze denk ik wel 20 mails verstuurt maar tot op heden nog steeds geen antwoord... Jammer dan maar een ander provider! Eigenlijk is elke ster teveel maar Robin mobiel was altijd goed, hoop dat het ooit weer terug komt.

Henkiess 29 aug 2020
A

Ondoordringbare stroperige klantenservice die alleen computer antwoorden kunnen geven. Uiteraard nooit het probleem bij Budget. Maar wel lekker geld pakken. Problemen oplossen is niet mogelijk en een mens aan de telefoon krijg je ook nooit. Dramatisch slechte klantenservice. Spijt dat ik er aan begonnen ben.

A 15 sep 2020
V

Goedkoop telefoonabonnement

In een wereld waar alles al zo duur is, is het toch heerlijk dat een telefoonabonnement dan niet zo veel hoeft te kosten!
Bij Budget mobiel ben ik maar 15 euro in de maand kwijt, ik ken geen enkele aanbieder waar het zo goedkoop is of zelfs nog goedkoper.
Ze zullen er ongetwijfeld zijn hoor, dat geloof ik graag, maar ik kan me dan niet voorstellen dat de ontvangst en dergelijke dan erg goed is.
Ondanks de goedkope prijs bij budget mobiel, vind ik de ontvangst etc. hier buitengewoon goed.
Dus alleen maar lof van mijn kant voor Budget Mobiel!

Vanja 28 aug 2020
Reageer
F

Prima bedrijf

Beste BudgetMobiel, ik heb per 26 mei een nieuw abo afgesloten op advies van Marijn van BudgetMobiel ivm het verwijderen van de vaste telefoon. Heb alle handelingen gedaan die nodig waren en de 1e 3 maanden korting is goed verlopen. Deze 3 maanden zijn nu om en zie op de rekening dat er een opnemen pakket in rekening word gebracht die we al hadden en dus 4,99 euro teveel betalen terwijl dit op het nieuwe contract ook staat als gratis combi voordeel. Ik hoop niet dat de administratie niet goed op orde is? Zou dit even kunnen worden gecorrigeerd, want daar is blijkbaar een fout opgetreden in jullie boekhouding. Graag hoor ik van jullie via een bericht of dat ik word gebeld hoe dit zit. Mijn mob. BudgetMobiel nummer is bij jullie bekend. Mvg Fred

Fred 26 aug 2020
A

geen prima bedrijf dus!

Anne 27 aug 2020
F

Jawel zeker erg blij met BudgetMobiel als telecomprovider alleen is er een foutje gemaakt, heb gemaild nu even wachten op reactie. Komt vast goed, alles werkt al wel goed verder.

Fred 27 aug 2020
H

Hahaha dan kan je lang wachten op je mail! Ik wacht nu al 2 weken hahaha

Henkiess 29 aug 2020
F

Heb gisteren mail gehad en alles is opgelost. Mail je wel met het goede mailadres? Staat een contactformulier op de website van Budget thuis.

Fred 29 aug 2020
A

Budget Mobiel Onbeperkt ervaring

Ik was sinds 29 november 2017 klant van toetertijd Robin Mobile. Ik vond dit de beste provider die er was voor het binnenland en in het speciaal voor het buitenland. In het buitenland had ik geen onbeperkt internet maar ik kon tot op 30 GB gebruiken. Nu Robin Mobile is overgenomen door Budget Mobile zijn er veel dingen veranderd. De prijs is hetzelfde gebleven maar de kwaliteit van het internet is drastisch achteruit gegaan. In het buitenland kon je maar 12GB gebruiken en als je daar overheen ging werd je per direct afgesloten van je mobiele data. Bij Robin Mobile kon je nog wel gebruik maken van je mobiele data maar met een lage internetsnelheid, voldoende om nog een spelletje te spelen, berichtjes te sturen via whatsapp en je snapchat bijhouden.

Verder is het meer dan vervelend dat de klantenservice niet meer telefonisch bereikbaar is. Je kunt een verzoek sturen of ze jou willen opbellen, maar daar gaat meestal een halve dag overheen. Ook zijn ze in het weekend niet meer bereikbaar.

Deze zomer heb ik veel problemen gehad met Budget Mobile. Het gaat om de mobiele data in het buitenland. In het buitenland was ik op een gegeven moment door mijn mobiele data heen, ik heb toen bijgekocht en ik kon in de Budget Mobile app niet zien of de bijgekochte 2GB al beschikbaar was.
Dit viel in het weekend en hierdoor heb ik een paar dagen zonder mobiele data gezeten, terwijl ik er wel voor betaald had.

Verder ben ik goed geholpen door de klantenservice maar kreeg geen compensatie voor de problemen die ik ervaren heb.

Ik raad Budget Mobile niet (meer) aan. Ik geef twee sterren omdat anderhalf niet kan.

ArieKanarie 24 aug 2020
A

Hallo, ik raad dit abonnement af. Het internet is super traag. En in het buitenland eenmaal gebruikt vervolgens weer naar het buitenland gegaan ivm werk, werd ik gewoon afgesloten. Shit provider.

A 25 aug 2020
J

Budget Mobiel overstappen

Ik ben reeds overgestapt naar Budget Mobiel Sim Only. Dit kan zeer snel via internet, binnen 3 minuten heb je in principe alles geregeld en kan je wachten totdat ze je de simkaart toesturen.
Als je echt niet kunt wachten kan je ook in een Primera winkel een Budget Mobiel simkaart kopen, je kan hierna online kiezen welk abonnement je wilt (Basis of Onbeperkt). Nu alleen nog de simkaart activeren en je kan meteen beginnen met internetten, sms'en en bellen.
Persoonlijk had ik geen moeite om op mijn simkaart te wachten en ben te lui om naar de primera te gaan, dus heb paar dagen gewacht totdat de simkaart in mijn postbus zat. Had ook nog gewoon bereik van mijn oude provider dus had verder geen haast.
Budget Mobiel heeft zelf alles geregeld omtrent het overstappen dus mijn oude abonnement is door hen stop gezet. Ideaal en heb nu voor 15 euro een goedwerkende telecomprovider. Zal binnenkort eens kijken of Budget Energie voor mij uit kan samen met Budget internet en televisie voor de combikorting.

Jansen 24 aug 2020
K

Mijn vriendin had altijd Robin Mobile, wat nu Budget Mobiel is en ze zegt al tijden tegen me dat het een hele goede provider is voor een eerlijke prijs. Vorige week dus ook maar overgestapt want mijn jaarabonnement van T-Mobile was verlopen. De overstap duurde al met al een klein weekje, had de simkaart ontvangen per post en al mails gehad dat het allemaal geactiveerd was dus goede service zoals mijn vriendin al zei.

Kooijman 3 nov 2020
R

Ik heb exact hetzelfde gedaan, overgestapt van Vodafone waar ik ook altijd een telefoon bij het abonnement in deed. Zo werd het een stuk duurder maar had ik wel een telefoon. Nu gaan telefoons een stuk langer mee. Ik heb de iPhone 8 en doet het nog perfect dus heb me daarom aangemeld bij Budget Mobiel Sim Only. Volgens mij hebben ze ook alleen maar Sim Only pakketten maar dit ter zijde. Ik betaal nu een stuk minder dan voorheen, erg blij mee!

Renate 4 okt 2021
T

Budget Mobiel provider review

Sinds kort een Sim only abonnement genomen van Budget Mobiel (onderdeel van Budget thuis). Ik betaal nu 10 euro per maand. Dit is mede omdat wij thuis energie ontvangen van Budget Energie. Hierdoor krijg je 5 euro combikorting.

Sim-kaart vorige week ontvangen, in de telefoon gedaan en alles werkt meteen! 4G netwerk, ik mocht mijn huidige nummer behouden die ik jaren geleden van Vodafone heb gekregen. Waarom ik koos voor Budget Mobiel? Eigenlijk voor de korting en het feit dat het maandelijks opzegbaar is. Voor 10 euro per maand heb je immers geen 7GB aan internet data bij een andere telecom provider. Daarnaast, als het tegen valt, kan je het snel genoeg weer opzeggen en naar een andere provider overstappen. Ps. 7GB data is heel veel en daar kom je amper doorheen. Raadt dan ook aan om Budget Mobiel Basis te nemen in plaats van Budget Mobiel onbeperkt, daar krijg je onbeperkt data maar in theorie krijg je dat bij het Basis pakket ook, alleen wordt je snelheid verkleind.

Tot nu toe zeer blij met Budget Mobiel als mijn mobiele provider dus ik geef ze 5 sterren!

Tim 24 aug 2020
Reageer
B

Waardeloze provider

Zakelijk abonnement afgesloten bij voorganger ROBIN Mobile. Sedert de overname door Budget Mobiel is de data snelheid achteruit gehold. Voorwaarden werden eenzijdig bijgesteld ten nadele van de klant. Klantenservice is niet langer telefonisch bereikbaar, enkel via mail of chat. Reactie duurt vervolgens vele uren.

Nadat ik tijdens de vakantie zonder sms of e-mail waarschuwing werd afgesloten (bleek enkel een notificatie via de app te zijn verzonden) en zelfs niet meer kon bellen of smsen ivm vermeend excessief dataverbruik was de maat vol.

Ben direct kosteloos overgestapt naar Vodafone. Betaal daar aanzienlijk minder dan voorheen bij Budget Mobiel, heb daar nu 5G en daarmee echt veel meer data snelheid dan de uiterst magere 5 MB/s bij Budget Mobiel en kan daar nu tot 25 GB per maand aan data gebruiken in het buitenland.

Enige waar ik spijt van heb is dat ik niet veel eerder ben vertrokken... Waardeloze provider.

Bart Versteeg 17 aug 2020
Reageer
H

Tevreden

Het belangrijkste wat ik vind aan hun abonnementen is dat alles inclusief is. Ook, in het buitenland niet geheel onbeperkt en slechts 1GB gebruik waarna je terug gaat naar 1mbps. Ik kan me voorstellen dat er zakenlieden die veel onderweg zijn die zeggen.... dat is voor mij onacceptabel/ onwerkbaar.
Verder gaan ze met de veranderingen in de markt mee qua FUP. Die is verhoogd en ik denk ook wat beter aangepast naar de snellere abonnementen (hoger verbruik bij hogere snelheid).
Ik zou overigens graag een abonnement zien tussen de 20 en 30 euro in. Het is een 50% verhoging, wellicht willen mensen iets er tussen?
Kan Budget Mobiel niets aan doen: KPN bereik landelijke gebieden laat soms te wensen over.....

Hans 16 aug 2020
Reageer
J

Op KPN netwerk helemaal prima

Gezien het feit dat ze op het kpn netwerk zitten nam ik de gok. Op een ander netwerk is het altijd de vraag of je binnen thuis en op je werk dekking hebt.
Omdat ik op vakantie was, dus niet bij mijn nieuwe Budget mobiel kon, maar toch niet wilde wachten, heeft de klantenservice het nummerbehoud gewoon geregeld.
Ik was stomverbaasd: ik mailde om half tien 's avonds en kreeg nog antwoord! Ook later een vraag gesteld, en in tegenstelling tot mijn vorige provider youfone niet 10 dagen wachten op een antwoord waar je niks aan hebt, maar met 10 MINUTEN een antwoord waarmee je meteen klaar bent.
Als snelheid niet super belangrijk is, kan je al voor twee tientjes onbeperkt aan de gang. Sommigen klagen dat het niet echt onbeperkt is. Maar 6000 minuten bellen, 3000 SMS, 30GB data (voor mijn 4G abo) is voor menig persoon toch wel "onbeperkt".
Zelfs met een 800Kbit abo kan ik behoorlijk netflix kijken. Via wifi is natuurlijk beter, maar ik wilde het even geprobeerd hebben.
Tip: Budget mobiel kent een substantiële aanbrengbonus. Sluit je meerdere abonnementen af binnen je gezin, vergeet dan niet dit via de optie" breng een klant aan" te doen! "

Johan 13 aug 2020
Reageer
M

Budget mobiel is een goed bedrijf

Budget mobiel is een goed bedrijf. Snel contact op vele verschillende manieren. Heb vaak vragen over het gebruik van mijn kinderen.. dit is altijd netjes opgelost en kregen we weer een cadeautje met 1000mb. Het betrouwbare netwerk is ook een pluspunt. Goede klantenservide! Duidelijke bundels! Makkelijke app met verbruikersgegevens!👍

Mandy 12 aug 2020
Reageer
I

Budget Mobiel ervaring top

Persoonlijk zeer tevreden over Budget Mobiel. Nadat wij een tijdje terug Budget Energie hadden aangevraagd (die op dat moment het goedkoopste voor ons was op basis van een vergelijking) hadden we een mail gekregen van Budget dat we ook Alles in 1 Internet en TV en Budget Mobiel konden nemen. Hier zouden we dan 5 euro korting per pakket voor krijgen. Helaas zitten we nog vast bij Ziggo Internet en televisie maar Budget Mobiel konden we voor mij en mijn partner beide overzetten. Ons Vodafone abonnement was blijkbaar al verlopen wat we zelf niet in de gaten hebben gehad. Nu toch weer 5 euro korting en daarbij is het abonnement van Budget Mobiel 15 euro, waar we bij Vodafone een stuk meer betaalden en dat keer 2. Mijn man Fred zei dat we wel moesten oppassen omdat er een zogenaamd maximum snelheid van het internet zou zijn bij Budget Mobiel, hier heb ik echter nog niks van vernomen. Eigenlijk dus alleen maar positiviteit! Mag ook wel een keer, normaal schrijf ik een review die negatief is.

Irene 12 aug 2020
Reageer
R

Afrader

Sinds twee maanden een abonnement met onpeberkt internet bij Budget Mobiel.
Ten eerste is het niet onbeperkt!! Daarnaast is mijn internet nu zo slecht dat ik nog niet eens een YouTube video kan bekijken...
Leuk dat het goedkoop is. Maar , ik heb liever een wat duurder abonnement met wel goed werkend internet.

Romy 8 aug 2020
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van juni 2024.

Over Budget Mobiel

Er zijn 318 reviews geschreven over Budget Mobiel op Reviews.nl. Met een 3.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.budgetthuis.nl/mobiel/
  • klanten@budgetmobiel.nl