
Oprecht typ ik deze ervaring en kan ik jullie zeggen dat budget mobiel levert wat je koopt. Persoonlijk gekozen voor budget mobiel basis met daarin 7GB internet en onbeperkt bellen in Nederland en Europa. Dit kost € 15,00 per maand. Ik krijg € 5,00 combikorting omdat ik reeds ben overgestapt naar budget energie. Gekozen voor een 2-jarig abonnement zodat ik gratis happy plugs kreeg + 3 keer € 5,00 korting. De happy plugs leken me wel fijn omdat ik best wat muziek luister. Heb ze echter nog niet uit de verpakking gehaald ha-ha.
Er staat onderaan tijdens de bestelprocedure dat er een fair use policy is en je internetsnelheid beperkt is tot 5 mbps. Hier heb ik helemaal geen last van zoals ik al dacht. Ik weet nog dat in de oude tijden met Vodafone en T-Mobile als je over je bundel heen ging dat je wel internet kon blijven gebruiken maar dan met 24 kbps.. Zelfs dan kon je nog whatsappen, facebook en ga zo maar door.
Overigens kan je binnen 14 dagen je abonnement opzeggen als iets je niet aanstaat. Het is dus niet zo dat je perse aan je contractduur vast zit. Budget mobiel speelt het slim door leuke cadeaus en kortingen te geven bij 1 en 2 jarige abonnementen. Ik zal persoonlijk altijd voor de langdurige abonnementen gaan want goedkoper dan budget mobiel is er niet als het gaat om de hoeveelheid data dat je krijgt, tenzij je niet van kortingen en cadeaus houdt.
Zeer prima telecomprovider waar ik nu ongeveer 3 maanden gebruik van maak en heb nooit enige hinder ondervonden. Een maatje van me zei dat hij niet voor Budget Mobiel had gekozen omdat ze een beperking op de internetsnelheid zetten. Ik wist dit helemaal niet en heb er eigenlijk ook niet naar omgekeken. Ik zag dat je voor 20 euro onbeperkt kon internetten en dat was nou net wat ik persoonlijk zocht.
Had nog wel een probleem want ik kreeg eerst geen signaal van Budget Mobiel (KPN netwerk), dus contact opgenomen met Budget Mobiel, die hadden me een nieuwe simkaart opgestuurd en toen was alles goed. Goed geholpen dus, grote pluim. En nee, ik heb geen aandelen hier haha. Mag ook wel eens gezegd worden als een bedrijf haar afspraken nakomt.
Ik heb nu ruim een half jaar Budget, het is inderdaad 4G maar flink geknepen .
Al met al werkt het zoals zou moeten. Maar ik kijk toch verder omdat ik de snelheid wel veel te langzaam vind. Voor anderen kan het voldoende zijn hoor want het is niet heel langzaam maar ik gebruik mijn telefoon vaker.
Klantenservice weet ook niet veel als je informatie wilt hebben. Dat is echt een domper. Verwijzen je vaak maar de app waar het net weer niet staat.
Na 11 weken nog steeds niet ontvangen de happy plugs, elke keer stuur ik een mail dan krijg ik een robot mail terug van hieronder, ik stap over naar een andere provider, helemaal klaar mee
Bedankt voor je bericht. Momenteel ondervindt onze klantenservice afdeling enorme drukte, waardoor we niet tijdig alle verzoeken en vragen kunnen behandelen. Onze excuses voor het ongemak en we willen je graag bedanken voor je geduld en begrip. We zullen je bericht zo snel mogelijk behandelen.
Neem ondertussen gerust een kijkje op onze website bij service en contact waar je handige informatie kunt vinden over onze producten en diensten. Klik hier https://www.budgetthuis.nl/mobiel/klantenservice om een kijkje te nemen!
Met vriendelijke groet,
Budget Mobiel
tot nu nog nooit problemen gehad ook niet met robin mobiel.ook wel belangrijk dat de klantenservice goed te bereiken en altijd wel antwoord krijgt heb je ook niet overal.en met betalingen zijn ze ook niet heel moelijk.ben aardig tevreden tot nu toe.heb zelf alleen budget mobiel het goedkoopste pakket.en mobiel internet werkt prima bij my.ook geen klachten dat ik niet bereikbaar ben.verder maar afwachten of het zo blijft of dat anders weer anders wordt.
Budget Mobiel is traag. Absurd langzaam: 0,6MB per sec. Daar kan je niet mee werken. Ook de FUP is veel te laag: 40Gb per maand. Schandalig! Zelfs IK ben er ingestonken! IK, die nota bene alles weet over bits en bytes! Ik had het NOOIT moeten doen... MEGABOETES zullen volgen.
Ik had niet gedacht dat er nog een mobiele provider op 4G zijn snelheden zo achterlijk zou terugschroeven. 0,6 MegaByte per seconde met dat Budget Mobiel abonnement is absurd langzaam. Dat is tien jaar terug in de tijd! Daar heb je niks aan, daar kan je niet mee werken. En de upload is al helemaal achterlijk traag: 0,3 Megabyte per seconde. Daar kan je nooit mee Skypen, beeldbellen, vergaderen of wat dan ook!
Waarom had ik dit niet in de gaten? Waarom heb ik die cijfertjes niet gecheckt? Ik weet het ook niet. Ik had gewoon niet gedacht dat dit mogelijk kon zijn. 4G is prima, ik hoef geen 5G. 4G is altijd minstens 3 MegaByte per seconde, en soms wel 15 MegaByte per seconde. Dus waarom is de gewone 4G van KPN nu opeens TWINTIG KEER langzamer als je het bij Budget Mobiel gebruikt?
Heb nu bijna 6 mnd Budget mobiel en ben eigenlijk zeer tevreden, vooral over de prijs natuurlijk!! ik heb alles onbeperkt, dat is gewoon lekker zonder stress dat je data op is. Verder heb ik ook nog extra voordeel doordat ik ook Budget Energie heb, dat scheelt nog eens 5 euro per maand. Dus ik heb nu voor 15 euro per maand onbeperkt bellen en internet. volgens mij is dat nergens goedkoper, dus kan het iedereen aanraden.
Ik gebruik Budget Mobiel al ongeveer 5 jaar, waar het voorheen Robin Mobile was, is het nu Budget Mobiel. Werden per e-mail en volgens mij per brief op de hoogte gesteld dat ze deze naamswijziging gingen doen en dat er weinig voor de klant zou veranderen. Behalve eventuele positieve dingen. Zo zie ik het dan ook! Bij Budget Mobiel krijg je meer internetdata voor een vast bedrag van 15 euro. Bij Robin Mobile kreeg ik hiervoor iets minder GB namelijk om te verbruiken iedere maand. Daarnaast kan ik nu onbeperkt bellen en sms versturen, terwijl hier bij Robin Mobile een beperking op zit.
Natuurlijk, je internetsnelheid is beperkt sinds het Budget Mobiel heet. Wellicht kan dit voor mensen die hevig gebruik maken van het internet wat hinder ondervinden. Voor mij, als casual gebruiker, merk ik hier helemaal niets van. Het bereik is goed (was het ook altijd al) want volgens mij maakten beide bedrijven gebruik van het KPN signaal.
Ik heb zeker die 15 euro over voor wat ik er voor terug krijg. Veel vriendinnen zijn ook overgestapt naar Budget Mobiel en zijn tevreden.
Groetjes Chantal
Sinds de overname heb ik :
1: Bijna geen bereik meer en als ik die wel heb valt die regelmatig uit
2: Ben niet meer bereikbaar telefonisch
3: Service om tranen in je ogen van te krijgen.
4: Als ik vroeger een terugbel verzoek plaatste werd ik meestal binnen 15 minuten gebeld. Nu zoek je het maar uit en mag gaan chatten maar wel ondertussen betalen
Het is heel erg jammer heb dit abbo al echt volgens mij tegen de 10 jaar. Je kan ze telefonisch ook niet meer bereiken. Ik ben zelf een zakelijke klant dus voor mij werd dit in een klap en ramp
Bijna een jaar Budget Mobiel.
Qua ontvangst en bereik vooral in het buitenland (Duitsland, België en Frankrijk) 1 van de betere providers die ik gehad heb overal 4G. Waarschijnlijk door het KPN netwerk.
Toch ga ik overstappen.
Ik ben het eeuwige gezeur zat over het feit dat ik excessief data zou verbruiken terwijl ik alleen digitaal tv kijk.
Je zou verwachten dat dit wel mogelijk zou moeten zijn met een onbeperkt data en bellen abonnement.
Fair use policy noemen ze dat, ik vind het vooral erg irritant... dan maar wat meer betalen
Heb sinds 11 december 2020 een abonnement nij budget mobile. Vaak valt het bereik weg en kan ik dus niet bellen of gebeld worden. Ook het internet valt vaak regelmatig weg. Er werden ook happy plugs beloofd deze zouden binnen 4 weken geleverd worden tot op vandaag is er nog niks geleverd en budget mobile geeft ook geen concreet antwoord als je vraagt wanneer ze dan geleverd worden maar geeft de leverancier de schuld. Nu lees ik deze reviews en zie dat er helaas veel meer mensen zijn die de happy plugs niet hebben ontvangen. Ze lokken mensen met valse aanbiedingen. Budget mobiel doet niet wat ze beloven.
Dahm al 136 reviews over Budget Mobiel en dat binnen een jaar, die zullen veel nieuwe klanten hebben. Denk dat al dat adverteren wel baat heeft als je het zo bekijkt. Ikzelf ben ook overgestapt, zocht namelijk een telefoonprovider met veel interdata voor een zo laag mogelijke prijs, het liefst zelfs onbeperkt internet. Omdat ik veel moet reizen voor mijn werk maak ik veel gebruik van 4G, dit kwam dus perfect voor mij uit.
Ik snap overigens wel als mensen, die minder internetdata dan 7GB nodig hebben, naar een andere telefoonprovider gaan. Simyo, Lebara, T-Mobile hebben veel meer keuze in internetpakketten, daar kan je dus een lager pakket kiezen voor minder dan 15 euro. Echter, voor mensen die veel internetten op hun telefoon is Budget Mobiel 100% de beste keuze. Heb totaal geen klachten, alles werkt prima: overal snel internet en goed bereik.
Hallo mensen,
Budget Mobiel geeft nu op de homepagina aan dat je 3 maanden € 5,- korting + Happy Plugs gratis krijgt bij een 2-jarig abonnement. Volgens mij was dit eerst niet mogelijk en kon je alleen kiezen voor de maandelijkse opzeg keuze. Dit raadt ik iedereen ook aan. Ook al ben ik zeer blij met mijn huidige Budget Mobiel Basis pakket waarbij ik 7GB Data en onbeperkt kan bellen & sms-en. Maandelijks opzeggen is echt het beste wat er is, zeker voor een mobiele provider. Wie weet komt er over een maand wel een hele goedkope nieuwe telecomprovider of vind je het na 2 maanden toch niet meer zo fijn allemaal. Overstappen en klaar!
Ps. je kan altijd binnen 14 dagen overstappen, dus je kan in theorie wel even goed testen van te voren of de intersnelheid wel hoog genoeg is en of je overal wel goed bereik hebt. Nogmaals, ik ben erg blij met Budget Mobiel, zeker omdat het functioneert op het 4G netwerk van KPN. Hier maakte ik eerder ook al gebruik van bij een andere provider dus ik wist dat het wel goed zat.
Hopelijk hebben jullie wat aan mijn ervaring cq. tip.
Ondanks beloftes en bevestiging per mail, geen nummerbehoud bij overstap naar Budget Mobiel. In het hele traject van aanvraag al diverse fouten door deze organisatie gemaakt. Nauwelijks te bereiken klantenservice. Kan deze organisatie bij eenieder dus echt afraden. Beloven niet wat ze daadwerkelijk doen.
Na per omgaande mijn budget mobiel abonnement te hebben opgezegd waarvoor in aanvang met korting 25 eu betaald moet worden ,de simkaart brief niet geopend maar terug gestuurd .kan je fluiten naar je geld want ze beweren ijskoud dat zij het hebben over gemaakt maar tot heden niets terug geboekt,jammer dat je als BUDGET MOBIEL toch met dit soort praktijken bezig houd.. Mart Jansen
Na in september een abonnement te hebben aangevraagd met nummerbehoud, heb ik in januari nog steeds niks ontvangen. Wel sturen ze me een lege simkaart toe, waar ik niks mee kan, zelfs niet na t activeren ervan via hun zogenaamde app. Wel zijn ze er als de kippen bij om het eerste bedrag met aansluitingskosten van de rekening te halen. Bij contact met ze, geven ze aan dat ik dat niet terugkrijg, omdat de bedenktijd van 2 wk verlopen is en ik dus te laat ben!
Het zijn zeker OPLICHTERS!
Dit is de slechtste provider ooit. Het internet werkt niet en word op de helft van de maand uitgezet omdat ik teveel gebruik. (Ik betaal voor onbeperkt internet) toen ik vroeg hoe dit komt werd mij aangeraden door de medewerkers van budget mobiel dat ik beter kon overstappen. Ik gaf aan dat ik gebeld wou worden door een manager en zei zeiden is goed we gaan je bellen. Nou raad eens? Ik ben nooit gebeld. Ik ben overgestapt naar tele2. Dus als ik je 1 tip mag geven , ga niet bij budget mobiel.
Ik lees 130 reviews waarvan de helft positief is en de andere helft negatief. Een tweedeling die zeer te begrijpen valt en waar ik wel achter sta. Het product, dat je 7GB of onbeperkt internet kan bestellen voor 15 en 20 euro is top. Mensen maken tegenwoordig veel gebruik van de telefoon dus die grote internetpakketten kan voor velen wel uit. Het 4G netwerk van KPN heeft overal degelijk tot goed bereik, alles prima.
Er zijn twee minpunten aan Budget Mobiel en dat is ten eerste de klantenservice die niet vaak gewoon niet capabel is om je te helpen. Dat lees je op werkelijk ieder forum, ikzelf heb weinig contact hoeven hebben met de klantenservice (chat en mail), maar weet wel dat ik een maal lang heb moeten wachten op een reactie per e-mail. Ten tweede is je internetsnelheid beperkt tot 5 Mbps. Ik gebruik het voor alles en ondervindt eigenlijk geen hinder, maar als je echt flink films gaat streamen gaat je internet wel degelijk haperen en moet je filmpje soms bufferen. Whatsapp, klein beetje Facebook en Instagram is geen enkel probleem.
+
Prijs
Veel internetdata
2 duidelijke pakketkeuzes
-
Beperking op je internetsnelheid
Matige klantenservice
nog niet eens begonnen met het nieuwe sim kaartje of er zijn al problemen activeren simkaart lukt niet omdat inloggen op budget mobiel niet werkt wachtwoord opnieuw aangevraagd geen enkele reactie. op mail of chat om dit op te lossen wordt niet gereageerd telefonisch contact werkt niet want in het weekend zijn wij niet bereikbaar lekker makkelijk toch kortom waardeloos niet aan beginnen
Heel slecht ervaring, internet is echt niet goed ik moet hem steeds aan / uit zetten dan doet het weer! Al 6 maanden abbo en steeds de airpods niet binnen gekregen! Oplichters zijn ze! Ik ga voor het laatste x morgen weer vragen waar ze blijven, als ik steeds geen voldoende antwoord krijg dan ga ik echt een zaak aan beginnen. Ze komen hun beloftes niet na!
Zoals veel mensen ga ik aan het eind van het jaar altijd mijn abonnementen en verzekeringen bij langs om te kijken of deze nog steeds de beste keus zijn voor mij of dat er betere en meer voordelige keuzes mogelijk zijn.
Zo kwam ik voor mijn mobiel bij Budget Mobiel uit en ook voor mijn internet / tv en vaste telefoon kwam ik op Budget Alles in 1 uit.
Wat is nou het mooie, als je deze allbei afsluit, dan heb je al goedkope leveranciers, maar in dit geval krijg je ook nog eens een combi korting van 5 euro per maand. wat je toch weer 60 euro per jaar bespaard.
Ik heb het gelijk afgesloten en toen heb ik ook die happy ear plugs ontvangen, onwijs handig die dingen.
Zelf zou ik ze nooit kopen, maar ik moet zeggen dat nu ik ze heb ik wel snap waar iedereen zo lyrisch over is.
Sinds twee maanden nu budgetmobiel.
Internet doet het vaker niet dan wel.
Krijg geen of slecht contact met budgetmobiel klantenservice. Reageren niet op berichten.
Beloofde Happy plugs (airpods) nog steeds niet ontvangen, krijg steeds als antwoord die worden binnen 6 weken toegestuurd....die zijn al voorbij!
Budget Mobiel is de goede keus als je echt op zoek bent naar de goedkoopste optie in dat segment.
Wij zitten hier bij en zijn hier ook echt tevreden over.
Het is heel goedkoop en het doet het erg goed.
Ik heb zelf voor de bundel onbeperkt gekozen, voor de zekerheid, want dit is niet eens zo veel duurder en dan weet je in ieder geval zeker dat je nooit over je bundel heen gaat.
Want een telefoon abonnement is vaak niet eens zo duur, het wordt pas duur zodra je over je bundel heen gaat en dan dubbele kosten krijgt of zelfs nog meer.
Dus als ik een tip zou kunnen geven aan mensen, dan is het dat ze hier eens naar moeten kijken.
Volgens mij kan dat altijd wel uit, je bataat vijf euro per maand meer.
Met onbeperkt betaal je twintig euro oer maand en voor de basis bundel betaal je vijftien euro per maand.
Dus het is hoe dan ook een goedkoop abonnement welke je ook kiest en in zo’n geval kies ik liever voor zekerheid.
Mijn nummer kon ik gewoon behouden, dit werd zelfs allemaal voor mij geregeld en hier hoefde ik zelf helemaal niets voor te doen.
En die ear plugs zijn echt top, nooit gedacht dat ik zoiets veel zou gebruiken maar dat is dus wel het geval.
Nu, 15-12-2020, een klein maandje bij BudgetMobiel. Nu al spijt omdat ik meer dan regelmatig geen internetverbinding heb. Je kunt de sterkte/kwaliteit van het signaal zien aan de de streepjes rechtsboven (3e icoon van rechts) bij de iPhone. Soms maar maximaal 2 streepjes. Dit was bij Vodofone zelden of nooit aan de orde. Ik ga snel terug naar Vodafone.
Heb veel overstappen gemaakt. Van Energiedirect.nl naar Budget Energie en van Vodafone naar Budget Mobiel. Ik kwam op dit idee omdat mijn energiecontract afliep en ik op een vergelijkingssite zag dat Budget Energie voor mij het voordeligste zou zijn. Heb me hier online voor aangemeld en ben succesvol overgestapt, na 14 dagen was alles al geregeld!
Toen zag ik op de Budget Thuis website dat ze ook Mobiele telecommunicatie verkopen voor € 15,- per maand. Ik betaalde bij Vodafone het dubbele en had nog minder data ook!? Daarnaast krijg ik nu een combikorting omdat ik meerdere producten afneem van dit bedrijf. Is volgens mij maar 5 euro, was ook overgestapt zonder deze kortingsbonus maar toch fijn. Ik kreeg een simkaart toegestuurd per post en eigenlijk meteen nadat ik de simkaart in mijn iPhone 8 deed, werkte alles meteen.
Nu denken jullie, waarom geen Budget alles-in-1? Ik vind Ziggo te leuk. Doordat ik nu geen Vodafone meer heb, kost me dit wel wat gratis Ziggo zenders maar ik wil Ziggo Sport met Formule 1 niet missen
Ik bespaar door bovenstaande overstappen voor Energie: € 240,- en voor telecom € 180,- per jaar. Dat is eerst wel genoeg. Geen grap trouwens! Zeker voor iedereen het aanraden waard om voor jezelf eens te kijken of je nog wel de beste deals hebt.
Dit zijn de beste telecomproviders van november 2025.
Er zijn 316 reviews geschreven over Budget Mobiel op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.