Zoals veel mensen ga ik aan het eind van het jaar altijd mijn abonnementen en verzekeringen bij langs om te kijken of deze nog steeds de beste keus zijn voor mij of dat er betere en meer voordelige keuzes mogelijk zijn.
Zo kwam ik voor mijn mobiel bij Budget Mobiel uit en ook voor mijn internet / tv en vaste telefoon kwam ik op Budget Alles in 1 uit.
Wat is nou het mooie, als je deze allbei afsluit, dan heb je al goedkope leveranciers, maar in dit geval krijg je ook nog eens een combi korting van 5 euro per maand. wat je toch weer 60 euro per jaar bespaard.
Ik heb het gelijk afgesloten en toen heb ik ook die happy ear plugs ontvangen, onwijs handig die dingen.
Zelf zou ik ze nooit kopen, maar ik moet zeggen dat nu ik ze heb ik wel snap waar iedereen zo lyrisch over is.
Ja, als je overstapt kan je beter meteen met alles overstappen als je huidige contracten dit toelaten. Combikortingen moet je het toch van hebben tegenwoordig. Ik bekijk elk jaar in vergelijkers voor energie waar ik het goedkoopste terecht kan en kijk vanuit daar of ik ook over kan stappen naar deze leverancier/provider voor internet, televisie en mobiel. Momenteel aangesloten bij Budget Mobiel, Budget Alles-in-1 en Budget Energie. Kan volgend jaar zomaar weer anders zijn, voor nu was dit voor mij het goedkoopste.
Sinds twee maanden nu budgetmobiel.
Internet doet het vaker niet dan wel.
Krijg geen of slecht contact met budgetmobiel klantenservice. Reageren niet op berichten.
Beloofde Happy plugs (airpods) nog steeds niet ontvangen, krijg steeds als antwoord die worden binnen 6 weken toegestuurd....die zijn al voorbij!
Weer een klantenservice gerichte klacht waar Budget Mobiel toch nu wel wat aan zou moeten doen zal je zeggen. Ze bieden een grote bundel voor een prima prijs maar je leest op alle forums dat de klantenservice heel traag reageert. Dit is mij dus ook overkomen, weken moeten wachten op een reactie en aan die reactie heb je dan weer net niets.
Tip aan Budget Mobiel: schroef de prijs per abonnement met 1 euro op of minder je internetdata met 1GB. Als je daardoor 2 mannetjes kan betalen om op een instant chat te reageren ben je spekkoper. Dit zal jullie reviews ten goede komen.
Budget Mobiel is de goede keus als je echt op zoek bent naar de goedkoopste optie in dat segment.
Wij zitten hier bij en zijn hier ook echt tevreden over.
Het is heel goedkoop en het doet het erg goed.
Ik heb zelf voor de bundel onbeperkt gekozen, voor de zekerheid, want dit is niet eens zo veel duurder en dan weet je in ieder geval zeker dat je nooit over je bundel heen gaat.
Want een telefoon abonnement is vaak niet eens zo duur, het wordt pas duur zodra je over je bundel heen gaat en dan dubbele kosten krijgt of zelfs nog meer.
Dus als ik een tip zou kunnen geven aan mensen, dan is het dat ze hier eens naar moeten kijken.
Volgens mij kan dat altijd wel uit, je bataat vijf euro per maand meer.
Met onbeperkt betaal je twintig euro oer maand en voor de basis bundel betaal je vijftien euro per maand.
Dus het is hoe dan ook een goedkoop abonnement welke je ook kiest en in zo’n geval kies ik liever voor zekerheid.
Mijn nummer kon ik gewoon behouden, dit werd zelfs allemaal voor mij geregeld en hier hoefde ik zelf helemaal niets voor te doen.
En die ear plugs zijn echt top, nooit gedacht dat ik zoiets veel zou gebruiken maar dat is dus wel het geval.
Hollandsnieuwe, SImyo en Lebara zijn minimaal zo goedkoop en maken gebruik van hetzelfde netwerk (KPN). Naar mijn mening is het voordeel van Budget Mobiel dat ze 2 grote pakketten verkopen, eenvoud is de koning. Echter vind ik dat je bij de anderen een betere service krijgt. Daarnaast kan de minimale gebruiker bij de overige providers een kleinere bundel (internet, belminuten en smsjes) kiezen om zo voordeliger uit te zijn.
Nu, 15-12-2020, een klein maandje bij BudgetMobiel. Nu al spijt omdat ik meer dan regelmatig geen internetverbinding heb. Je kunt de sterkte/kwaliteit van het signaal zien aan de de streepjes rechtsboven (3e icoon van rechts) bij de iPhone. Soms maar maximaal 2 streepjes. Dit was bij Vodofone zelden of nooit aan de orde. Ik ga snel terug naar Vodafone.
Dan heb je net de pech dat je niet dichtbij een zendmast woont van KPN, maar blijkbaar wel bij een van Vodafone. Is voor iedereen verschillend, hier kan een telecomprovider zelf weinig aan doen. In mijn streek (Oost Nederland) heb ik eigenlijk voor iedere provider wel een goed bereik.
Ik ben juist bij T-Mobile weg gegaan en naar Budget Mobiel gegaan omdat ik dan gebruik kon maken van andere zendmasten. Sinds ik bij Budget Mobiel zit heb ik vrijwel overal 4 of 5 streepjes. Is dus, zoals boven ook gesteld, persoonlijk voor iedereen. Er zijn wel heatmaps waarop je kan zien hoeveel signaal je rondom je huis hebt voor iedere telecomprovider.
Heb veel overstappen gemaakt. Van Energiedirect.nl naar Budget Energie en van Vodafone naar Budget Mobiel. Ik kwam op dit idee omdat mijn energiecontract afliep en ik op een vergelijkingssite zag dat Budget Energie voor mij het voordeligste zou zijn. Heb me hier online voor aangemeld en ben succesvol overgestapt, na 14 dagen was alles al geregeld!
Toen zag ik op de Budget Thuis website dat ze ook Mobiele telecommunicatie verkopen voor € 15,- per maand. Ik betaalde bij Vodafone het dubbele en had nog minder data ook!? Daarnaast krijg ik nu een combikorting omdat ik meerdere producten afneem van dit bedrijf. Is volgens mij maar 5 euro, was ook overgestapt zonder deze kortingsbonus maar toch fijn. Ik kreeg een simkaart toegestuurd per post en eigenlijk meteen nadat ik de simkaart in mijn iPhone 8 deed, werkte alles meteen.
Nu denken jullie, waarom geen Budget alles-in-1? Ik vind Ziggo te leuk. Doordat ik nu geen Vodafone meer heb, kost me dit wel wat gratis Ziggo zenders maar ik wil Ziggo Sport met Formule 1 niet missen
Ik bespaar door bovenstaande overstappen voor Energie: € 240,- en voor telecom € 180,- per jaar. Dat is eerst wel genoeg. Geen grap trouwens! Zeker voor iedereen het aanraden waard om voor jezelf eens te kijken of je nog wel de beste deals hebt.
Ik had al bijna 2 jaar een abonnement, bijna omdat ik het zojuist heb opgezegd. Regelmatig ga ik de grens over en voorheen werkte dit altijd prima. De laatste maanden moet ik echter steeds eerst naar vliegtuigstand en weer terug om weer verbinding met het Budget abonnement te krijgen.
Als je dit bij de klantenservice voorlegt krijg je vragen om je instellingen na te kijken of de gebruikte provider handmatig te selecteren (de instellingen van mijn telefoon wijzigen natuurlijk niet spontaan en daar zit niet het probleem, maar dat kun je ze elke keer uitleggen).
Ik heb 2 sim kaarten in mijn telefoon en als ik van Simyo de data aanzet dan gaat de overgang bij de grens wel zonder problemen.
De druppel om over te stappen naar een andere aanbieder was dat ik in België van de ene op de andere dag helemaal geen data verbinding meer had. De klantenservice kon niets vinden en toen ik later op de dag terug reedt de grens over naar NL werkte de data weer. Toen was ik er klaar mee en heb ik het abonnement opgezegd.
Dit bovenstaande is nog buiten alle andere klachten welke je hier ook van andere reviewers voorbij ziet komen:
-Regelmatig melding excessief internet verbruik (bij een onbeperkt abonnement)
-Slecht bereik. Ik heb dus 2 providers in mijn Samsung S9. Allebei pretenderen ze gebruik te maken van KPN netwerk. Bij Budget is het bereik echter altijd 1 of 2 strepen minder.
-Traag internet. Je kiest voor 5mb, maar regelmatig gebeurd er niets met een download, terwijl ik voldoende bereik heb.
-Bij een probleem weet de klantenservice het ook niet op te lossen
Mochten de problemen zich oplossen in de toekomst dan zou ik er misschien weer over denken om terug te gaan, maar nu zeker niet.
Waarom gebruik je dan ook 2 simkaarten? Dan vraag je toch ook om problemen. Ik heb ook ooit een Duo sim toestel gehad. Alleen maar trammelant meer gehad.
Heb een contract afgesloten naar aanleiding van een telefonische benadering.
Deden voorkomen alsof ik KPN aan de lijn had.
Wanneer dat echt zo was dan deed ik geen contractbreuk met KPN.
Bij binnenkomst van papieren bleek het geen KPN te zijn waardoor ik boete bij KPN moet betalen.
Gebruik gemaakt van de 14 dagen bedenktijd.
3 x een mail gestuurd en om een bevestiging gevraagd. Telkens geen reactie.
Telefonisch niet bereikbaar. Ze verkopen telefonie maar hebben het zelf niet.
Belachelijker kan niet...
Sinds Robin Mobile, Budget mobiel heeft is de service achteruit gehold. Via chat een vraag gesteld en het enige antwoord was "helaas." (Marlies) Ik overwoog om de overstap te maken naar Alles in Een maar dat laat ik nu wel uit m,n hoofd. Telefonisch zijn ze niet te benaderen en via chat wordt je afgewimpeld. Lekker respectvol ook.
Ik denk dat Budget bedoelde met dat ze het KPN netwerk gebruiken. Niet dat ze zelf KPN zijn. Je hebt toch meteen een mail o.i.d. gehad waar Budget Mobiel op stond? Een contract wordt niet alleen mondeling gesloten zonder dat je wat papier onder je neus geschoven krijgt.
Je hebt veel voordelen als je overstapt naar Budget Mobiel. Denk bijvoorbeeld aan:
- lage maandkosten, al vanaf 15 euro per maand (bellen / sms / internet)
- gratis ear plugs, die je altijd en overal kunt gebruiken
- 4G netwerk overal
- optie tot meer samenwerkingen (alles in 1, hebben wij ook)
- gratis nummerbehoud bij overstappen
- 24/7 hulp van de klantenservice indien nodig
Al deze voordelen bij elkaar opgeteld denk ik niet dat je ergens andere beter af bent dan hier.
Ik zat altijd bij Robin Mobile voor mijn mobile telefoon dus toen ik door kreeg dat dit zou veranderen in Budget Mobiel was het voor mij ook gemakkelijk om hier voor te kiezen.
Ik heb het basis budget van ‘maar’ 15 euro per maand. Je kunt hier heel veel verschillende pakketten kiezen maar die dure pakketten zijn in dit geval helemaal niet nodig. Je hebt gewoon internet en je kunt sms’en en bellen voor die vijftien euro. Ook heb ik ear plugs ter waarde van 99 euro erbij gekregen. Ik had het niet verwacht, maar deze dingen heb ik nu heel erg veel aan. Het is met de gekste dingen erg handig, bijvoorbeeld tijdens het grasmaaien of tijdens andere dingen in het huishouden, dan zit je nooit met die snoeren die in de weg zitten. Dus dat dat juist op dit moment erbij kwam en dat gratis, kwam heel erg goed uit.
Wat een rare situatie. Tevreden met robinmobile maar niet met budgetmobile. Dit bewijst dat deze twee bedrijven totaal verschillen van elkaar. Niet zoals vele beweren dat er alleen een naamsverandering is. Robinmobile had onbeperkt internet, budgetmobiel niet! Robinmobile had klantenservice, bugetmobiel niet! De chatfunctie werkte bij robinmobile, budgetmobiel zit niemand achter die monitor denk ik. Je kan ze niet bellen. Sinds kort overgestapt naar 4g onbeperkt voor 20 euries, na een paar uur zit je over je bundel heen...onbeperkt schrijven ze Ha Ha!
De klantenservice op de maandag ochtend was echt shit, tnx Angela van de klantenservice. Misschien heb je een training en een paar goede tikken nodig voor klantcontact. Leer hoe je een potentiele klant verder kan helpen, ipv zo kort te reageren. Waarschijnlijk zit je daar dan met je kutbaantje waar je niet eens wilt zijn. Doe dan wat anders
Wat een vreselijk onbereikbaar bedrijf. Zelfs in het weekend wanneer ze dicht zijn krijg je een mailtje dat het te druk is om te antwoorden. De contactmogelijkheden die ze bieden werken niet. Ik stop voordat ik er mee begin. Alle reviews die je hier leest en die enthousiast zijn, zijn denk ik van Budget Mobiel zelf. Dit bedrijf is een regelrechte afrader. Ze mikken ook op mensen die afgesloten zijn, die elders niets af kunnen sluiten, denkt dat dat het wel zegt. Nooit doen!
Ik heb budget mobiel genomen maar mijn telefoon nummer konden ze niet behouden???? en mijn internet werkt nog steeds niet en ze hebben geen monteurs vanwege de Corona. Nou ben ik zo stom geweest om ook elektra te nemen. Kreeg ik van de week twee herinneringen per sms. Eentje gelijk betaald. De andere niet maar terug ge-smst. Vervolgens krijg ik een paar dagen later een reactie dat zij de rekening met 35 e verhogen. alsof het niks is. Ik dus bellen met de vraag om opheldering. Waarom ik twee rekeningen achter elkaar moet betalen. Probleem werd opgehelderd. een incasso was mislukt. Dus ik zeg woensdag a.s. kan ik ook de tweede rekening betalen. Dat was te laat voor hen. Kortom de boete werd verhoogd. Zo bizar. Je neemt contact met hen op omdat je een dubbele incasso niet kunt plaatsen. Vervolgens geven ze je geen eens de ruimte / tijd om de openstaande rekening een paar dagen later te betalen. Het zijn gewoon grote boeven en bijna niks werkt daar.
Ik ben in het kader van de Black friday ben ik overgestapt naar budget mobiel en hierdoor ben ik maar toen euro per maand kwijt aan mijn abonnement met super goede internet en verder kan ik gewoon onbeperkt bellen en smsjes sturen. Black friday duurt nog maar 1,5 uur maar veel bedrijven doen ook het weekend er nog bij voor de acties die ze hiervoor hebben dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen en sla je slag!
Vorige week zelf ook overgestapt en nog niet het netwerk gebruikt, dus ik kan nog niet oordelen. Maar ben misschien wel iets te snel geweest met kiezen voor Budget Mobiel. Zie veel negatieve reviews en de meeste positieve reviews zijn wel overduidelijk van Budget zelf. Nog 3 weken en dan gaan we het zien. Onbeperkt genomen, maar hoop dat het niet tegen gaat vallen.
Hallo allen,
Een kleine tip voor degene die toch een klein beetje twijfelen om over te stappen naar Budget Mobiel.
Iedereen is het er over eens dat de prijs goed is. Zeker nu je tijdens de Black Friday week de 1e maand gratis krijgt, + gratis happy plugs t.w.v. € 99,- en je hoeft geen aansluitkosten te betalen. De twijfel zit hem vaak in het feit of de internetsnelheid wel hoog genoeg is omdat hier een beperking op zit.
Door de Black Friday deal betekent het dat je de eerste maand geheel gratis gebruik kunt maken van de Budget Mobiel diensten! Aangezien je Budget Mobiel maandelijks kan opzeggen, is het dus mogelijk om het een maand te testen zonder enige kosten te maken.
Ikzelf heb het begin deze week aangevraagd en gebruik het sinds gisteren. De internetsnelheid is prima en heb overal 4 of 5 streepjes bereik, ook in huis. Ik kon gelukkig mijn huidige nummer behouden die ik al jaren bezit. Tot dusver ben ik er wel zeker van dat ik het niet ga opzeggen, desondanks fijn dat deze optie er is.
Simkaart was kapot gegaan rond de 20ste nieuwe moeten kopen voor 5 euro het is nu 3 weken later en ja hoor weer rond de 20ste de simkaart kapot je kan ook mailen wat je wilt je krijg alleen een standaard mail met wat je moet doen terwijl ik daar niks mee kan want het simkaartje is stuk vervolgens weer gemaild maar je krijg gewoon geen oplossing uiteindelijk al meer dan 4 dagen zonder internet bellen sms'en nou fijn als je met spoed bereikbaar moet zijn en ik vertik het om weer wen nieuwe simkaart te kopen dan kan ik beter toch maar weer beter een andere provider zoeken?
Budget adverteert dat er gebruik wordt gemaakt van het 4G netwerk. Dat kan wezen, maar als de snelheid wordt geknepen tot een 5 MB/s maximaal zegt dat natuurlijk niks. Ik heb nu drie abonnementen bij Simpel en één abonnement (onbeperkt) bij Budget.
Over het algemeen gaat het goed, maar laatst had ik een Teams sessie en kon toen eens testen of die 5 Mb/s voldoende is. Nou niet dus.
Speedtest resulteerde dan ook in 3.6 Mb/s terwijl bij Simpel de snelheid 64 Mb/s is.
Als Budget de snelheid zou verdubbelen naar een 10 Mb/s zou het volgens mij al een stuk beter gaan. Voor intensief onbezorgd internetten is dit dus niet de juiste provider.
Voor intensief datagebruik is Budget Mobiel niet goed genoeg inderdaad. Echter voor de alledaagse klant kan het prima uit. Even op Facebook kijken en Whatsapp berichtjes versturen kan gemakkelijk.
Als je je afvraagt wat de beste provider is die je je maar kunt wensen dan is dat in mijn ogen heel gemakkelijk, want dat is Budget mobiel.
En dat in alle opzichten, je bent op deze manier altijd van alle gemakken voorzien en dat ook nog voor de beste prijs die je je maar kunt wensen.
Budget mobiel wordt steeds groter en bekender, maar ik hoop toch wel van harte dat ze altijd op deze manier blijven werken en ook deze is prijzen blijven houden.
Niet dat ze straks grote providers als kpn en Vodafone etcetera gaan nadoen en ook hun prijzen gaan nadoen.
Zoals ze het nu doen is het perfect, dus laat dat alsjeblieft zo blijven.
Ik heb mijn abonnement afgesloten bij Robin mobile Alles onbeperkt in Nederland en Europa voor 35 Euro per maand.
Helaas werd Robin mobile over genomen door Budget mobile.
Er werd toen een mailtje rond gestuurd dat er NIKS ging veranderen dat mijn abonnement bleef zo als die was.
Momenteel is mijn internet per maand beperkt in het buitenland tot 18 GB per maand.
Ook heb ik momenteel veel slechter bereik.
Wat zit er niet meer bij:
- Onbeperkt internet in Europa
- Goed bereik in Europa.
- Goede klanten servies
Wat is wel het zelfde gebleven:
- Mijn maand bedrag
Ik heb momenteel dus slecht en beperkt internet.
Maar wel het zelfde maandbedrag.
Als dit niet opgelost wordt ga ik en meerdere mensen vertrekken bij deze provider
Ik moest even snel een nieuwe Sim kaart hebben voor iets persoonlijks en had geen tijd en zin om er eentje te bestellen op internet en dan vervolgens te moeten wachten wanneer deze een keer in de bus zou komen.
Ik ben toen naar de Primera gegaan bij ins in het dorp want ik weet dat je daar gewoon losse Sim kaartjes kunt kopen van Budget mobiel en deze kun je dan ook gelijk gebruiken, perfect dus in mijn geval.
Klinkt waarschijnlijk niet eens als iets bijzonders, maar tegenwoordig gaat alles online dus wat ik jet vertel zie je helaas nog maar vrij weinigs
Super dus dat dit bij Budget mobiel nog gewoon kan.
Ik zit nu al een tijd bin Budget mobiel en dit vind ik echt een heel erg goed abonnement.
De kosten hier zijn heel erg laag, wat voor mij heel belangrijk is als alleenstaande moeder.
Ook vind ik het belangrijk dat ik goede kwaliteit geleverd krijg voor mijn geld en dat is hier absoluut het geval.
Toch ben ik niet iemand die snel zo’n overstap maakt jaar een nieuw abonnement, maar een vriendin van mij zat hier al een poos bij.
Zij was hier zo over te spreken dat ze me uiteindelijk heeft overgehaald om me ook hier mij aan te melden.
Het overstappen zelf was totaal geen moeite, eigenlijk werd alles gewoon voor me gedaan.
Dus zeker een goed abonnement om kiezen, deze bij Budget Mobiel!
Begin er niet aan, beter naar Lebara gaan als je een goedkope provider wilt, zijn niet bereikbaar en reageren niet eens op opzegmails (en ook niet op herinneringen op opzegmails).
Verder ook geen degelijke ervaring met het servicedesk of het voormalige RobinMobile. Erger me altijd door aan al die smileys ook.
Ik reageerde net ook op een andere review maar dan voor Budget alles in 1. De klantenservice is inderdaad slecht te bereiken, misschien mede door Corona dat ze minder personeel aan het werk hebben maar dit moet wel beter. Zeker als je zoveel adverteert als bedrijf moet je de klant wel goed kunnen helpen. Zeker iets om over na te denken als je wilt overstappen. Vind het Budget mobiel product verder wel goed werken. Voor 15 euro 7GB aan internetdata is een eerlijke prijs dus dat je dan wat moet toegeven op een klantenservice is misschien zo gek nog niet.
Telefonisch contact is niet te krijgen alleen via chat, wat overigens heel traag beantwoord word ivm drukte en gewoon standaard antwoorden waar je niet mee verder komt. Snelheden zijn dramatisch 5mb down en 1mb up. Zit nu bij Tele2 deze hebben 225mb down, waanzinnig snel dus. Mensen niet doen, u bent gewaarschuwd😉.
Does anyone have the customer service number for Budget Mobiel?
Please list it if you do. Thanks. My SIM is suddenly not responding, and I am out of Holland, and need to get it fixed.
Het blijkt dat budgetmobiel geen echte 4G is.
Los van het feit dat je al veel minder Mb/s aan datasnelheid hebt, ten opzichte van andere, 4G aanbieders blijkt nu ook dat je ook NIET de andere voordelen van 4G hebt bij BudgetMobiel. Je kan namelijk NIET telefonie (bellen) en data (internet, WhatsApp etc.) tegelijk gebruiken. Dus bellen en je partner tegelijk even een app'je met info sturen of bellen en navigatie gebruiken gaat dus niet !!!
Het is dus allemaal heel erg budget....
Een dag keer wat meer data gebruikt, meteen emails met fair use policy's.
Ik heb unlimited databundel met beperkte snelheid. Abbo is onbeperkt internet met beperkte snelheid. Maar o wee als je het gebruikt!
Verbinding wordt geleverd door KPN, die werkt op zich wel goed. Maar zoals altijd, te duur.
Naar ander gaan heeft weinig zin, markt is in handen van drie partijen.
Als je een sms stuurt krijg je een extra GB aan data bij een onbeperkt abonnement. Ik heb er een uur op moeten wachten. Ze zouden het uitzoeken. Helaas nog niets gehoord. Kijk uit want ze verkopen nu ook abonnementen waar je 1of 2 jaar aan vast zit !!!
Budget Mobiel is kloten
1. Bellen ken niet het gaat via E-Mail
2 Via E-mail 4 dagen Later E-mail terug
3 Nummerbehoud kan niet
Ik zeg 1 ster lager kan niet
En wat ze op de Website Zetten klopt niet of via E-mail Onbeperkt Data, Bellen & Sms
Maandelijks opzegbaar en gratis nummerbehoud
Via kwaliteitsnetwerk van KPN
Nu tijdelijk geen aansluitkosten t.w.v. € 15,-
Minimaal € 5,- combikorting* per maand en kijk je op mijnbutgetmobel 100 minuten bellen en 15 aansluitkosten.Als je ze beeld zijn ze er niet wat er is geen telefoonnummer
Drie dagen geleden werd mijn nummer omgezet naar BudgetMobiel. Sinds die tijd werkt niks meer, kan niet bellen/smsen/internetten. Dat mijn nummer omgezet zou worden was al ruim een maand bekend. Provider is alleen via chat + email te benaderen waar vervolgens niet gereageerd word. Ben nu ten einde raad dus ga weer contact opnemen met mijn vorige aanbieder.
Je zegt geen 1 ster waard, en geeft ze er 2... :-p
Haha geen ster was niet mogelijk... En dacht ze zijn net nieuw dus wil ze ook niet helemaal de put in praten. :)
Hallo mijn naam is Leo,
Ik ben een wat oudere man en heb dus niet veel nodig als het om een mobiel abonnement gaat.
Ik zag met veel vragen en wist me op een gegeven moment echt geen raad meer wat ik nou moest kiezen.
Toen ben ik bij de vraagbaak van budget mobiel terecht gekomen en hier was een jongeman die mij ontzettend goed heeft geholpen en al mijn vragen heeft beantwoord.
Deze jongen heeft me ook geholpen aan het abonnement die ik nu heb en het voldoet aan al mijn eisen die ik had voor zoiets.
Het kost me niet te veel en toch heb ik alles wat ik nodig heb, heel erg prettig allemaal.
Ben ook al een oudere man, maar heb op die hele (slechte) site nog geen telefoonnummer tegengekomen, dus geef mij die ff aub?
Is geen telefoonnummer bekend van Budget Mobiel. Er is een chat die overdag te gebruiken is en een contactformulier die je in kan vullen, dan mailen ze je terug. Dit kan echter wel een paar dagen duren soms is mij opgevallen. Beste is met de chat.
Ik kan ontzettend veel voordelen bedenken als het over Budget mobiel gaat, maar ik zal de meest belangrijke en opvallende pluspunten opnoemen:
1. Super goedkoop
2. SIM only
3. Maandelijks opzegbaar
4. Goed bereik
5. Mogelijkheid tot onbeperkt bellen / sms’en / internetten
6. Gratis ear plugs
Do I need to day more?! Ik zie geen nadelen in dit hele verhaal. Wat mij betreft is dit een hele duidelijke zaak.
Budget mobiel lijkt een nieuwe aanbieder op de markt, maar eigenlijk is dit helemaal niet zo. Budget mobiel is nu de naam van wat eerder Robin Mobile was. Ik zat daar eerder ook bij en nu dus weer, waardoor ik de verschillen een beetje kan zien. Ik heb gemerkt dat Budget mobiel wat nieuwe aanpassingen heeft meegenomen en dit alleen maar in positieve zin.
Naast de lage kosten brengt het dus nog meer voordelen met zich mee, denk hierbij aan een duidelijk overzicht, goede afspraken en altijd goed bereik. Dus in alle opzichten ben ik hier heel erg blij mee.
Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste telecomproviders van september 2023.
Onderdeel van het grotere Budget concern (van Budget Thuis), is dit een telecom provider die zich richt op het bieden van voordelige mobiele abonnementen. Het bedrijf maakt gebruik van het snelle netwerk van T-Mobile en biedt zowel sim only abonnementen als abonnementen met een toestel. De abonnementen van Budget Mobiel bieden onbeperkt bellen en sms'en en verschillende datalimieten tegen een scherpe prijs. Budget Mobiel onderscheidt zich door haar transparante en eenvoudige tarieven en door het feit dat er geen verborgen kosten zijn. Klanten kunnen hun abonnementen online afsluiten en beheren, Budget Mobiel biedt ook een handige app aan om het gebruik van hun diensten te beheren.