Na paar jaar ziggo te hebben gehad. Waar internet wifi op zn best matig was altijd (200mbit) met regelmatig maar overschakelen op 4g op telefoon bv omdat wifi te traag was. Ook de TV mediabox XL is een ramp. Traag en vaak storing (wifi) waardoor bv netflix vastloopt.
Wat wel chill is is de combi korting met vodafone. Maar al met al zijn ze duur.
Na verschillende medewerkers te hebben gesprokenvan ziggo die me wel konden helpen door: 1. installateur (betaald) te sturen en 2. een wifi booster set van 150€... een nieuwe klant krijgt dat gratis zei ik. Ja dat klopt zegt de medewerker.
Ik weet dat dat nou eenmaal zo werkt in deze markt, nieuwe klanten belonen en trouwe klanten uitmelken. Maar toch blijft t achterlijk.
Ben nu overgestapt naar Tmobile 1000mbit glasvezel... hoop dat dat stabieler en beter gaat zijn.
Wat ik bij de opzegging wel weer typerend vind van ziggo, je krijgt dan een mail waarin ze alleen maar schrijven over alles wat IK ga missen doordat ik overstap. In plaats van dat ze me oprecht gaan vragen waarom ik overstap en wat ze beter hadden kunnen doen... de arrogantie
Hele slechte WiFi altijd problemen doet het haast nooit even goed. Altijd gedoe met de WiFi we hebben 2 een voor boven en een beneden beide zeer slecht. Ik heb nog betere WiFi van mij buren dan van ons zelf. Ziggo is niet aan te raden.
Ik werd 11 november 2020 gebeld door een telefonische verkoopmedewerkster van Ziggo. Zij had goed nieuws voor mij. Ik kon tweemaal sneller internet krijgen voor maar € 8,05 meer per maand en bovendien de eerste 6 maanden gratis. Ik zou gaan van 250 naar 500 mbits per seconde en verder zou er helemaal niets wijzigen in mijn pakket. Ik zou dan wel kosteloos een nieuw modem krijgen.
Mijn abonnementsgeld zou na 6 maanden stijgen van € 64,45 naar € 72,50 per maand.
Ik vond dat een goed aanbod vooral omdat ik ik sinds de Coronapandemie volledig thuis aan het werk ben via een internet connectie.
Enige dagen later kreeg ik van Ziggo een nieuwe mediabox in plaats van een nieuw modem. Na telefonische navraag bij Ziggo werd mij duidelijk dat de verkoopster zich vergist had. Ik zou een nieuwe mediabox nodig hebben en niet een nieuw modem. Dat vond ik geen probleem. Een mens kan zich vergissen en ik begon de nieuwe mediabox te installeren. Nu moet u weten dat de oude mediabox er een is met een hardrecorder (HDR) waarmee ik programma’s kan opnemen en terugkijken. Die mogelijkheid was ook inbegrepen in mijn abonnement met Ziggo.
Na installatie van de nieuwe mediabox kon ik weer prima t.v. kijken met een nieuwe afstandsbediening en een nieuw menu voor de programmakeuze. Echter toen ik een programma probeerde op te nemen kwam tot mijn verbazing de tekst in beeld dat deze optie niet in mijn abonnement zat. Ook het terug kijken van programma’s via ‘Uitzending gemist’ was verdwenen en als ik een programma wilde terugkijken kreeg ik ook weer de melding dat dit niet in mijn abonnement zat.
Bij een volgend telefonisch contact met Ziggo werd mij duidelijk dat alles in mijn geval toch heel anders was dan voorgesteld door de telefonische verkoopster. Omdat ik een ‘oud’ model mediabox had en bij het nieuwe snelle abonnement over moest naar een nieuwe mediabox van het type XL kon het helaas niet anders dan dat ik de opname en terugkijk mogelijkheden kwijt zou raken. Die mogelijkheid kon ik wel krijgen maar dan moest ik € 77,50 per maand gaan betalen.
U begrijpt dat ik zeer boos ben omdat mij iets is voorgesteld dat achteraf totaal niet waar blijkt te zijn.
Ziggo heeft namelijk gezegd dat ik tweemaal zo snel internet zou krijgen en dat er verder niets zou veranderen.
Ziggo heeft nog een voorstel gedaan waarbij ik de opname en terugkijk mogelijkheid in mijn abonnement zou krijgen en bovendien een éénmalige creditnota van € 25 zou krijgen, 9 maanden geen verhoging en 6 maanden gratis HBO films maar uiteindelijk toch het verhoogde abonnement van € 77,50 zou moeten betalen.
Na wikken en wegen en een periode van twijfel heb ik besloten dit aanbod af te slaan omdat mij immers iets is beloofd wat ik niet heb gekregen en dat vind ik niet juist.
Ziggo stelt na jaren van goede dienstverlening nu enorm teleur en heeft er voor gezorgd dat ik mijn vertouwen nu volledig kwijt ben en op zoek ben naar een manier om toch te krijgen wat is beloofd.
ik ben opgelicht door ziggo
ik heb eind november een contract bij mediamarkt laten afsluiten en zal binnen 4 weken een 200 cashback krijgen nou wat denk je die 200 euro krijg je niet maar nu wel vast aan een dure abonnement en nu kan je niet meer annuleren dus mensen trap er niet in zijn oplichters ziggo en mediamarkt
Volgens mij krijg je zulke cashbacks vaak aan het eind van je abonnement, dus na 1 jaar bijvoorbeeld. Zal wel heel gek zijn als ze je de cashback niet geven terwijl ze het hebben beloofd.
Je zult mij vaak genoeg horen mopperen als de televisie weer eens op ziggo sport moet omdat de zoveelste voetbalwedstrijd er op is en we die natuurlijk niet kunnen missen (zucht....)
Maar als ik heel eerlijk ben dan ben ik hier nu heel erg blij mee nu het EK handbal aan de gang is. Ze hebben net de eerste twee wedstrijden uit de poule verloren dus ik hoop niet dat ze eruit vliegen, maar waar het op neer komt is dat ik nu met handbal net zo erg ben als dat de jongens met voetbal zijn.
De optie voor al deze extra dingen is wel een echte luxe, maar eenmaal hier aan gewend is het lastig om daarna weer zonder dit te doen.
Dus ik zal voortaan mijn moppers voor me houden, want ik weet wel dat ik deze zenders ook niet kwijt wel. Een hele goede investering voor ons.
Ik ben al 5 jaar klant bij Ziggo. Nu hebben ze bij KvK ontdekt dat ik een klein bedrijfje heb, geregistreerd op mijn adres. Ze hebben iemand langs de deur gestuurd die mijn man een zakelijke abonnement heeft aangesmeerd, 20% duurder dan wat we nu hebben. Ze hebben het op mijn bedrijf gezet zonder mijn toestemming. Ze zijn 'vergeten' te zeggen dat zakelijke klanten geen 14-dagen bedenktijd hebben. De klantenservice is niet behulpzaam en tamelijk onbeleefd. Nu zit ik opgeschept met een dure abonnement.
Allereerst bent u niet verplicht om een zakelijk pakket te nemen van Ziggo omdat je er ook particulier gebruik van maakt. Daarnaast had uw man ook 'nee' kunnen zeggen aan de deur lijkt me? :-)
Ook heb je gewoon 14 dagen bedenktijd, dit maakt niet uit of de aankoop particulier of via een bedrijf is gedaan. Ziggo kan wel anders beweren maar dit klopt niet, kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat Ziggo dit zegt. Vind persoonlijk juist dat de klantenservice (chat vooral) zeer goed is.
In ons gezin zijn we echte sportfanaten, alle mensen bij ons thuis. Mijn vrouw en twee dochters spelen handbal en mijn zoon en ik zitten allebei op voetbal. Dus nu met alle voetbalwedstrijden die er eindelijk weer gespeeld mogen worden draait ziggo sport bij ons alweer overuren en nu in december begint het EK handbal ook weer. Ook deze wedstrijden worden live gestreamd op de extra sportzenders van Ziggo dus wij kunnen onze lol niet op de komende tijd. Het is wat duurder natuurlijk dan de gemiddelde zender, omdat je je er veel extra’s bij hebt zitten. Maar als ik kijk hoeveel gebruik er bij ons van wordt gemaakt en hoeveel plezier wij hiervan hebben, dan vind ik dit helemaal niet erg.
Na jarenlange trouwe klandizie ga ik er mee stoppen. Veel poeha reclame gemaakt voor Mediabox next, belofte gehad deze ik er voor boven te krijgen als deze beschikbaar zou zijn. Jaar verder en krijg er geen terwijl ze die wel hebben. Alleen zakelijke abonnees krijgen deze. Telefoonmedewerker gaf zelf zelfs aan dat t slecht is. Voor mij geen Ziggo meer na 10 jaar.
Ik ben echt al jaren klant bij ziggo. Helaas werkt de tv niet echt fantastisch met kabel enzo, heel veel zenders komen bij ons gewoon niet door. Nu hebben ze een mooie nieuwe actie voor nieuwe klanten, waar wij ook graag gebruik van zouden maken. Dit zou namelijk de oplossing zijn. Maar nee daar mag je als al bestaande klant geen aanspraak op maken. Wel van hun slechte tv verbinding. Heel jammer. Ik vind dag ziggo weinig klantgericht en klantvriendelijk mee denkt. Als je eenmaal klant bent kun je geen service meet verwachten.
Ik kreeg de Mediabox Next meteen toen ik hierom vroeg via de Ziggo chat. Moest ik wel een nieuw jaar abonnement nemen en het koste me € 0,50 cent meer per maand. 2 dagen later kwam die met de post binnen en moest ik mijn oude Horizonbox Xl terugsturen. Erg blij met de Mediabox Next trouwens, heel snel en is zeer gebruiksvriendelijk!
De afgelopen weken hebben we diverse storingen gehad, meer dan 4 keer, waarvan 2 keer op zondag) waardoor we uren lang (1x ca. 1/2 dag!) geen internet en geen tv hadden in Huisseling (R'stein). Meerdere abonnees hebben deze storingen doorgegeven. Helaas hebben we geen terug koppeling ontvangen over de oorzaak, over of we nog meer storingen kunnen verwachten en telefonisch is Ziggo niet te bereiken. Kastje - muur verhaal. Bijzonder vervelend en klantonvriendelijk.
Hallo allen,
Ik vroeg me af of het iemand is gelukt om je Mediabox Next te kunnen bedienen met je televisie afstandsbediening?
Mijn Samsung tv met 4k van eind 2017 geeft me telkens de optie om te kijken of ik een zender wijzig als ik op een knopje klik, telkens is het antwoord nee. Na 10 pogingen moet je een serienummer of typenummer invullen, enig idee?
Bij mijn Xbox ging het een stuk makkelijker, die kende die direct bij de eerste poging zonder dat ik dus een serienummer o.i.d. hoefde in te vullen.
Hoor het graag.
** Verder erg tevreden over Ziggo en met name tv van Ziggo is top!
Ik heb voor jou de oplossing voor een Samsung televisie:
Ga naar Bron en selecteer 'Instellen universele afstandsbediening'. Beantwoord de vragen en zet je mediabox er in als 'Settopbox' (dit is voor een mediabox, kabel, satelliet, etc).
Kies dan als serviceprovider voor Ziggo.
Probeer hierna even op de knopjes te drukken om te kijken of de zender wijzigt op het schermpje ernaast. Als het werkt klik je op 'Ja, is gewijzigd' en ben je klaar. Als het niet wijzigt, mag je door proberen en op 'Nee, niet gewijzigd' klikken, dan pakt de tv telkens een ander signaal. Als de tv je een maximaal aantal opties heeft voorgeschoteld, zal de tv vragen om een typenummer.
Kies als typenummer DCX960 (dit is het typenummer van de Mediabox Next). Als dit typenummer er niet bijstaat kan je onderaan op 'meer weergeven' klikken.
Als die er dan nog niet bij staat, probeer dan eens DCR7111.
De fabrikant is trouwens Arris, indien je dit dient te kiezen.
Dit zou moeten werken!
Hartelijk dank! Mijn televisie herkende het typenummer DCX960 niet. Daarna de DCR7111 geprobeerd en toen werkte het! Ik kan nu mijn mediabox bedienen met mijn samsung afstandsbediening!
Bedankt voor deze input! Lukte mij eerst ook niet maar na dit te hebben gelezen is het me alsnog gelukt.
Internet en televisie van Ziggo is altijd en voor iedereen de beste keus die er is. Het internet is altijd snel hier en het valt nooit uit. En bij de televisie van Ziggo heb je meer zenders dan welke andere aanbieder ook. Je kunt sport kijken, baby tv en noem maar op, alles wat je zou willen kijken kan hier. Maar de televisie is voor mij minder belangrijk dan het internet, want dat is de reden dat wij voor Ziggo hebben gekozen. De snelheid hiervan is geweldig en ik wil nooit meer anders dan dit.
Inmiddels al 4 weken zonder tv nextbox moet handmatig worden ingesteld door ziggo nou werkt daar maar 1 iemand het zou 2000 mensen betreffen en dan na 4 weken nog niks monteur hier gehad nou mevrouw ik kan niks doen ligt bij de afdeling maar beloof dat het morgen werkt joepie niet dus nu weer 2 weken verder en nope mijn dochter zijn humax kastje aangesloten en gelukkig tv kunnen kijken tot vanmorgen half 8 en jipp alles weg nu al 4x gebeld en nog niks en uit het niks is nu het kaartje niet goed kom op zeg
Is dit niet opgelost volgende week ga ik stappen ondernemen al moet ik meester Frank Visser of de ombudsman erbij halen
Wel elke maand geld ontvangen
Hier ook gezeik met het bedrijf ZIGGO. Zonder toestemming van ons hebben ze mijn pakket gewijzigd. Zitten nu 2 weken zonder TV, telefoon en internet. Ondertussen al 30 mensen aan de bel gehad, maar niemand verteld hetzelfde. Ze weten zelf niet hoe het werkt. De 1 zegt je hebt een nieuwe modem nodig, want de mediabox heeft geen modem . De ander zegt dat de oude box niet meer aangesloten kan worden, terwijl weer een andere zegt dat het wel kan zonder enig probleem. Al met al is het 1 GROOT DRAMA MET DAT ZIGGO.
Wie van voetbal houdt en geen wedstrijd wil missen moet gewoon voor Ziggo gaan want dan zit je altijd goed. Dat is niet voor iedereen in huis even leuk (vrouw en kinderen) maar die kunnen vaak genoeg televisie kijken als ik aan het werk ben denk ik dan.
Ik heb geen zin om alleen de samenvattingen te kijken, ik wil de hele wedstrijd zien en dat kan bij Ziggo met de belangrijke wedstrijden altijd.
Echt goed geregeld hebben ze dat. Dat autoracen dat ook erg populair is bij Ziggo is dan weer minder mijn ding maar hé, ieder zijn ding toch.
We hadden zo 1 2 3 geen beeld en internet meer foutmelding 1060 zonder bericht zonder boe of bah, ander Abbonement gekregen voor Humax kast en hebben Horizon van Ziggo. Paar keer gebeld vandaag en vele verhalen gehoord nu net te horen gekregen dat we hem weer teruggezet krijgen naar tv complete maar kan tot 5 dagen duren , dus geen TV en geen Internet. Foutje sorry. Vind het niet netjes dat we door hun fout nu tot 5 dagen moeten wachten. Echt niet mee eens die knop was toch ook snel omgedraaid dus terugdraaien kan dan toch ook zo.
2 september online abonnement gewijzigd, waarbij gratis wifi boosters verstrekt zouden worden. Dit staat op de bevestiging vermeld. Na meerdere malen telefonisch en via chat contact te hebben gezocht, met lange wachttijden en meerdere malen toezegging dat ze opgestuurd worden, deze na twee maanden nog steeds niet ontvangen. TRAP NOOIT IN DE ACTIES VAN ZIGGO!
Hallo mensen,
Laat ik voorop stellen dat ik deze review schrijf op basis van het feit dat ik zeer blij ben met mijn Ziggo aansluiting. Ik ben echter benieuwd wat jullie van de Mediabox Next vinden die nu enkele maanden op de markt is.
Mijn mening is dat het veel sneller werkt dan voorheen de Horizonbox XL deed. Alles werkt soepel en naar wens behalve 1 dingetje en dat is iets terugkijken. Vrijwel altijd als ik iets terugkijk stopt het programma op een gegeven moment en geeft aan dat er geen internet is. Als je dan op Diagnostiek klikt gaat die kijken of er verbinding is en dan zegt die dat er wel degelijk een verbinding is, gek toch? Als klap op de vuurpijl gaat er dan ook nog een rood lampje knipperen op de Mediabox. Het enige wat dan helpt is de Mediabox 10 seconden van het stroom te halen en daarna opnieuw op te starten. Plots heeft de Mediabox weer internet... Wauw... Het systeem weet vaak nog vrij goed waar ik gebleven was dus ik kan daarna wel weer doorkijken gelukkig.
Ik denk dat het een fout is die hopelijk snel is opgelost of zal het dan toch aan mijn router liggen die soms geen goed signaal doorgeeft?
Hopelijk heeft iemand een antwoord voor me, dit gebeurd me al weken nu en het is gewoon onprettig.
Groetjes Leons
Terug kijken is on-demand en gaat via het internet inderdaad. Kan heel goed in de router zitten. Staat je modem hiervoor wel juist ingesteld?
Bij mijn abonnement van Ziggo heb ik standaard Fox 1 maar als ik 2 of 3 wil kijken moet ik extra betalen. Zoals vandaag wil ik graag voetbal kijken en dan betaal ik voor 1 dag, het is wel €8,- dat vind ik wel best duur voor slechts één dat maar het is het ook wel waard.
Het is gewoon fijn dat de optie er is om dit te doen, dan kun je zelf altijd kijken of je dat wel of niet wilt.
Het enge wat van mij nog wel beter zou kunnen is dus de prijs. Ziggo is namelijk al best duur en als je dan ook nog €8,- voor een dat moet betalen, dan lopen de bedragen wel heel hoog op.
Dit kan dus alleen uit als je dit niet regelmatig doet.
Na een tijd een telefoontje gekregen dat 'loyale' klanten 6 maanden gratis sneller internet krijgen. Top! Alleen vergeten erbij te vermelden dat je dan gelijk aan een nieuwe DUURDER abonnement vast zit voor het komende jaar. Slecht zo behoud je je 'loyale' klanten niet...... Maar je kan gelukkig wel een afkoopsom betalen van een kleine 500 euro om van het duurdere abonnement af te komen, alsof het niks is! En het 'snellere' internet is niet te merken. Sinds het abonnement is ingegaan alleen maar problemen met de wifi. Zeggen dat ze een monteur langs sturen maar vervolgens proberen ze daar weer onder uit te komen door jezelf op onderzoek uit te sturen. Voor bestaande 'loyale' klanten is de service erg slecht, het enige wat ze dan van je willen is nog meer geld!!
Ik heb deze maand teveel betaald en daarom wil ik iemand van Ziggo spreken over mijn factuur. Ik bel de klantenservice maar word echter van het kastje naar de muur gestuurd en krijg niemand te spreken. Voor vragen over mijn factuur word ik doorverwezen naar de website. Ik ben het echter oneens met mijn factuur en ik wil dit met een medewerker van Ziggo bespreken. Dit blijkt alleen niet mogelijk te zijn? Op de site is het ook heel moeilijk om een telefoonnummer van Ziggo te vinden. Wat een verschrikkelijk bedrijf is Ziggo, het meest klantontvriendelijke bedrijf van Nederland.
De chat al geprobeerd? Als er een probleem is probeer ik het tegenwoordig altijd via de chat die je kan vinden op Ziggo.nl. Moet je alleen je klantnummer even bij de hand hebben en ze helpen je binnen enkele minuten en tot dusver bij mij zeer goed. Wellicht een optie om even te proberen.
Wij hebben nu de nieuwe tv box van Ziggo en wat ben ik hier blij mee! Het werkt allemaal veel sneller nu en ik heb nog geen enkele keer last gehad van een storing of dat het beeld vastloopt. Voorheen had ik hier regelmatig last van bij de oude box en dat vond ik heel erg storend. Nu heb ik de vernieuwde en dus ook de sterk verbeterde tv box van Ziggo en dat werkt precies zoals ik zou hopen. Dus de eerste box zou van mij geen goede beoordeling krijgen, maar deze vernieuwde box is een absolute winnaar!
Welke hebben jullie. Ik heb alleen maar ellende met Netflix.
Ik heb me aangemeld voor promotie voor 30 EUR korting voor de eerste 5 maanden. Ziggo heeft documentatie die dit bevestigt, maar ze blijven de volledige prijs in rekening brengen en weigeren mij de korting te geven. Ik heb verschillende agenten gesproken en gemaild gedurende twee maanden en ze weigeren de overeenkomst na te komen. Vermijd dit bedrijf als u niet graag te veel betaalt.
Overal om me heen, en ook hier op het internet trouwens, hoor ik goed goed Ziggo wel niet is. Dat in de Gloria gevoel heb ik er helemaal niet bij, nu komt dat misschien ook omdat ik een vrouw ben en dat soort dingen mij zo wie zo minder interesseren.
Maar als ik heel eerlijk ben vind ik al die sportzenders maar irritant, want dat betekent in ons huis dat praktisch ieder weekend volledig in het teken van allerlei verschillende sport wedstrijden staat.
Dus ik zou het totaal geen probleem vinden om dit te moeten inwisselen voor een wat minder uitgebreide en daardoor ook meteen een goedkopere aanbieder.
Ziggo.. afgelopen maandag hebben wij ons huidige abonnement omgezet naar het duurdere abonnement Ziggo Max. Wij werden vriendelijk te woord gestaan door 1 van uw medewerkers die ons ook nog gedurende 3 maanden een korting van € 20,00 heeft aangeboden. Wij ontvingen vandaag de eerste factuur en tot onze verbazing dienen wij eenmalige kosten van € 19,95 te voldoen. Daarnaast gaat het abonnement in per 12 oktober, maar de nieuwe mediabox hebben wij nog niet ontvangen. De eenmalige kosten zijn ons maandag NIET meegedeeld en komt er dus op neer, dat wij niet 3 maar eigenlijk maar 2 maanden korting genieten. Zojuist telefonisch contact gehad met een medewerker die ons hiermee niet kon helpen en ons ook niet kon doorverbinden met iemand die dat wel kon. Een leidinggevende kon/wilde ons niet te woord staan. Wij gaan niet akkoord met de eenmalige kosten van € 19,95. Wij zijn al abonnee en gaan maandelijks € 20,00 meer betalen. Wij vinden het erg onvriendelijk om een bestaande klant die een duurder abonnement afsluit eenmalige kosten te laten betalen. Graag vernemen wij wat u hieraan kunt doen.
Onlangs een brief van Ziggo ontvangen dat de oude modems niet meer zouden functioneren en vervangen worden door nieuwe. De nieuwe kreeg ik netjes toegstuurd, alleen er stond geen datum bij wanneer het oude modem niet meer zou functioneren. functioneerde niet meer op 15 oktober jl. In de eerste instantie zelf geprobeerd het nieuwe modem te activeren, niet gelukt, kon gelukkig gratis gedaan worden door een monteur.
De monteur was daar ruim 2 uur mee bezig. De toegestuurde modem bleek onklaar te zijn, gelukkig had de monteur een andere modem in zijn auto. Deze werd ook opgestart. Ziggo belooft in de brief dat de nieuwe modems voor sneller en beter internet zorgen, nou ab-so-luut niet ! Sterker nog, sinds dit nieuwe modem werkt internet nog beroerder en trager dan ooit tevoren. Dikke blubber is wel tien keer sneller. Tot en met 14 oktober jl. had ik werkelijk voortreffelijk internet en sinds het nieuwe modem, wat in feite gedwongen werd door ze is het internet echt met een slakkegangetje. Vooral op youtube duurt het maar voordat een film geladen is en onder het kijken en luisteren komt het maar al te vaak voor dat het ineens stopt en verder geladen moet worden. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Heeft iemand vergelijkbare ervaringen ?
Ik ben heel blij met mijn Ziggo aansluiting. Krijg vaak een mail in mijn inbox dat er goedkopere opties zijn en dat overstappen loont etc. Echter hebben al deze internet en tv providers geen Ziggo Sport zender! Ieder weekend zit ik bijna het hele weekend voor de buis om Formule 1 te kijken, Formule 1 Sport Cafe. Dan Engels, Spaans en Italiaans voetbal. Round-up voor de samenvattingen van de topcompetities en soms nog even Rondo kijken. Ik snap wel dat het voor veel mensen veel geld is om 40+ euro per maand te betalen voor een beetje internet en televisie, ik betaal zelf ongeveer 65 euro omdat ik het middelste pakket voor wat meer internet power. Als je van sport houdt en je kijkt redelijk wat televisie dan is Ziggo naar mijn mening wel een grote aanrader. Ik wacht alleen nog op een Ziggo en Fox samenwerking, dan is het compleet. Ik weet niet waarom en of ze al samenwerken maar ik kan Fox Sports 1 altijd kijken terwijl ik niet betaal voor Fox.
Fox sport 1 is gratis tot einde van het jaar voor alle Ziggo tv klanten omdat de stadions door de coronamaatregelen dicht zijn voor publiek. Wel netjes van ze.
Jan van Halst zit er ook dat is toch die man die tv Twente mede totaal kapot heeft gemaakt?? Zo’n man neem je toch niet serieus meer kom op zeg!!!
Die zit er soms ja. Gullit zit er ook samen met van Basten. Geen koekenbakkers hoor Ries! Als je dan iemand aanwijst die irritant is, dan is het wel Youri Mulder. Iedere keer als hij wat zegt, kijken alle andere mannen hem bedenkelijk aan.
Het zou fijn zijn als Ziggo eens een probleem zou willen oplossen tussen hun deurwaarder en mij persoonlijk.
Ik heb in januari 2018 me rekening voldaan bij @bosincasso. In september 2018 krijg ik een rekening van deurwaarders kantoor GGN. Voor de zelfde rekening.
Bewijs ligt bij @ziggo en voor hun is de zaak afgedaan. Top zou je zeggen. Maar nee, ik ben al 2 jaar bezig om dit op tw lossen.
Van ziggo moet ik ggn bellen en van ggn moet ziggo hun bellen. Maar beide nemen ze geen contact op met elkaar. Rara hoe is dit mogelijk.
De rekening is inmiddels opgelopen tot bijna €800,-- en daarom ligt er beslag op mijn voertuig.
Ik kan er met mijn pet niet bij dat dit gebeurd.
Ik heb bij elkaar al ruim 14 uur aan de telefoon gehangen met beide partijen. Daarbij heel veel mail verkeer gehad. En het wordt maar niet opgelost. Hoe is dit mogelijk??????
2 weken geleden 3 uur aan de telefoon gehangen met ziggo toen weer ggn toen weer ziggo toen weer ggn en weer ziggo. Ziggo ging er een case van maken en ik zou binnen 3 werk dagen bericht krijgen. We zijn 6 dagen verder en ben zelf maar gaan bellen hoe het met de case ervoor staat.
Weet je wat ziggo hun antwoord is????
Je raadt het al.
Neem even contact op met Ggn. Nou ik had het niet meer.
Miss dat ik morgen of deze week eens stennis ga lopen schoppen op kantoor bij ziggo en ggn. En dat ik niet wegga voordat dit geregeld is.
Als ik iets belangrijk vind in huis qua apparatuur is dat de tv het goed doet en dat die niet zo maar uitvalt of iets wat daar op lijkt.
Dat soort gekkigheid heb ik eerder wel eens gehad en daar word je helemaal gek van geloof me maar, ben je net iets aan het kijken en dan valt die weer uit.
Ziggo heeft dat gelukkig niet, ik heb dat ten minste nog nooit gehad hiermee.
En ik hoop van harte dat dit ook zo zal blijven, tot nu toe ben ik er dus erg blij mee.
En dan te bedenken dag ik hier al ruim twee jaar bij zit en in die twee jaar dus nog nooit wat geks gehad.
Sinds de komst van die nieuwe mediabox is Ziggo hier wel flink op vooruit gegaan. Eerder moest je vrijwel elke dag je mediabox opnieuw opstarten omdat die anders te sloom werd en vast liep. Nu met de nieuwe mediabox hoeft dat niet meer en werkt soepel en goed.
Dit zijn de beste internet en tv providers van oktober 2024.
Er zijn 249 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.