B

Super

Abonnement vernieuwd en een mediabox xl ontvangen. Deed het niet. Binnen 1 dag een nieuwe splitter voor bij de hoofdaansluiting. Deed het nog niet. Maandag gebeld, volgende dag een gratis monteur en die heeft het opgelost. Er zat een versterker in de meterkast. Hij heeft deze losgekoppeld voor gebruik van de de mediabox. Nu werkt alles perfect. Ook de oude smartcard kunnen we blijven gebruiken in een ci module zonder extra kosten voor de tweede tv. We zijn heel netjes geholpen.

B. de Ruijter 16 mrt 2021
Reageer
B

Capaciteit probleem. Althans zo noemt men het.

Sinds 2,5 week probeer ik een monteur te regelen die uiteraard tegen betaling een draad trekt vanuit de meterkast naar de horizonbox. Het probleem is dat mijn postcode in een nieuwbouw wijk niet herkend wordt. Woon ik in wij A in Arhem heb ik binnen no time een monteur. Maar wij wonen niet in wijk A maat wijk B. Dan herkend de computer van Ziggo de postcode niet en zeggen zij : er is geen capaciteit in uw regio u wordt terug gebeld. Wij bellen dagelijks en iedereen vind het uitermate vervelend maar geen hond die het oplost. Hoe moeilijk kan het zijn.

Bosnca 15 mrt 2021
Reageer
v

onbetrouwbaar

Vandaag contact gehad met Ziggo. Ivm niet leveren van pakketten voor Wifi de installatie uitgesteld. Bovendien een verhuizing in vooruitzicht, dus liever 1 installatie op nieuwe adres.
Medewerker geeft aan: stuur alles maar terug, dan verzenden wij het straks nr het nieuwe adres. Wel zelf de overstapservice svp annuleren.
Naar KPN gebeld, blijkt dit niet mogelijk. Ziggo teruggebeld, maar inmiddels de rest vh pakket al retour gestuurd, geeft deze nieuwe medewerker aan dat er niet geannuleerd kan worden.....

Onbetrouwbare club!!!!

vd Heuvel 11 mrt 2021
v

Bij het klant worden wordt je degelijk en vriendelijk geholpen. Op het moment dat je aangeeft dat er bij hen iets fout gaat, is er niemand meer thuis!!!

Ook als medewerkers iets aangeven komt men daar later op terug en zegt dat het n foutje was.......hahahaha...Onbetrouwbaar!!!

vd Heuvel 11 mrt 2021
R

Na een blokstoring die drie dagen duurde kreeg ik een sms dat het was opgelost. Nou nee, geen internet, geen tv. De zakelijke helpdesk gebeld, al 6 keer inmiddels. Leuk dat je iedere keer een ander aan de lijn krijgt. Allerlei beloftes die niet worden nagekomen. Jeetje wat slecht is dit. Nog steeds niet verholpen. Laatste belofte was een spoedmonteur binnen 4 uur ter plaatse....en je raadt het al...niet dus.

Rob 23 mrt 2021
T

Veel klachten terwijl het een top product is

Ik lees best wel wat negatieve ervaringen en klachten. Ben zelf al jaren blij en tevreden klant dus ben gaan denken wat dan de oorzaak is. Het is een gegeven dat mensen graag klagen en als iets goed gaat het niet melden. Dus als ik Ziggo een tip mag geven: vraag aan langdurige klanten wat ze van Ziggo vinden. De meesten die al jaren klant zijn zweren bij deze internet en tv dienst. Kan via Trustpilot of waarschijnlijk ook wel op Reviews.nl. Het zal er ook een stuk eerlijker van zijn want alleen veel klachten tonen terwijl de blije klanten niets van zich laten horen is een vertekend beeld. Sinds ik de nieuwe mediabox voor tv heb ontvangen en een nieuwe router heb gekregen werkt alles heel goed. Wil dat nog graag even melden, het is een dure internet en tv provider maar wel degelijk de beste van Nederland.

Tim Wessel 5 mrt 2021
Reageer
H

Ze bellen paar keer per week

Een paar keer per week wordt ik door ze gebeld met telkens dezelfde aanbieding, eerste 6 maanden gratis tv en internet.
Elk medewerker belooft een notitie te zullen maken opdat ik niet meer gebeld zal worden maar ik blijf gebeld worden. Meestal vriendelijk (toch uiterst irritant) soms zelfs heel erg onbeschoft. De vrouw aan de telefoon begreep mijn "probleem" niet, het is de eerste 6 maanden gratis dus waarom zou ik dat niet willen?!

Lang verhaal kort...
Ontiegelijk irritant en het zal vandaag niet de laatste keer zijn dat ik gebeld ben door ze vrees ik.

Hollander 5 mrt 2021
S

Hoe komen ze aan jouw nummer dan? Best gek dat bedrijven je zomaar bellen toch? Of ben je er al eerder klant van geweest? Ik krijg sporadisch zulke belletjes namelijk dat bedrijven me iets aan proberen te smeren.

Simar 5 mrt 2021
P

Ziggo contract stiekem verlengd

We hebben Ziggo gebeld om ons contract stop te zetten omdat we veel geld betalen voor snel internet terwijl we thuis eigenlijk heel traag internetten. De man aan de telefoon bood aan om ons gratis wifi-boosters te sturen, wat we hadden afgesproken. We kregen een e-mail waarin stond dat we wifi-boosters hadden besteld (maar niet hoefden te betalen), dus we dachten dat het allemaal goed was. Enkele maanden later wilden we overstappen naar een goedkopere provider, maar kwamen erachter dat de Ziggo-man aan de telefoon die ons wifi-boosters aanbood ons contract met een jaar langer had verlengd! We hebben geen kopie van dit contract, geen bevestigingsmail, geen info over deze nieuwe contractverlenging op mijn Ziggo-account. We kregen te horen dat als we stopten met het contract, we meer dan 700 euro zouden moeten betalen aangezien ons contract met nog een jaar werd verlengd. Blijkbaar stond ergens in het document met algemene voorwaarden dat als we wifi-boosters krijgen, dit betekent dat ons contract wordt verlengd. Niemand heeft ons hiervan op de hoogte gesteld. De e-mail waarin stond dat we de boosters hadden besteld, gaf ons alleen een link om de documenten met algemene voorwaarden te lezen (en er zijn veel verschillende documenten op die pagina). Het is crimineel dat ze klanten op deze manier voor de gek houden.

Preeya 3 mrt 2021
B

Wat een *** bedrijf! NIET MEE IN ZEE GAAN! GELOOF DE VERKOOP PRAATJES NIET! OP BASIS VAN LEUGENS EEN CONTRACT AFGESLOTEN EN HELEMAAL NIET SERIEUS GENOMEN DOOR KLANTENSERVICE. Hele slechte ervaringen. Snap niet dat een bedrijf met zulke slechte reviews nog kan voortbestaan. Neem de reviews alsjeblieft serieus!

Branko van Broekhuizen 19 apr 2021
A

Nieuw abonnement

Telefonisch een nieuw abonnement afgesloten bij Ziggo. Nieuwe modem en kastje de volgende dag al binnen. Wij kregen geen beeld. Volgens ziggo moesten wij 3 dagen wachten terwijl er 10 minuten op de doos staat.
Wij zijn nu een maand verder. 2 weken geen internet gehad. Van de monteur een nieuw kastje gekregen en nu moeten wij nog enkele weken geduld hebben voordat de tv het doet. Ons geduld raakt aardig op.
Wij hebben de afgelopen maand heel veel toezeggingen gekregen maar geen resultaat.

Anja Kesselaar 28 feb 2021
B

Teletext en radio app mediabox niet best!
Er is geen teletxt meer te zie bij opname.
De Radio app is een ramp, wat een gedoe i.p.v. gewoon de 8xx nummers.
Vreselijk die achtergrond, zo wil je toch geen radio luisteren/zien?!

Bastiaan 9 apr 2021
A

Ongewenste telefoon Ziggo Zakelijk

Ondanks de uitdrukkelijke verzekering van Ziggo Zakelijk, inclusief CEO J***** H*******, wordt ik regelmatig lastig gevallen door verkopers in opdracht van Ziggo Zakekijk. Steeds andere (soms onbestaande) telefoonnummers
Vandaag 24-2-2021 zelfs meerdere keren per dag
Super irritant
Ook meerdere keren contact gehad met medewerkers van Ziggo, afgemeld voor alle vormen van contact/informatie, maar toch steeds weer opnieuw een verkoper aan de lijn
Gevraagd naar de manager, die blijkt er uiteraard nooit te zijn.
Een keer heb ik de regie van het gesprek overgenomen en net zolang gedramd dat de verkoper zelf besloot om het gesprek te beëindigen
Alle nummers geblokkeerd, maar steeds weer een nieuw nummer

Arie van Herpen 24 feb 2021
Reageer
V

Dubbele facturen van Ziggo

Sinds vorige maand wordt ik dubbele gefactureerd voor mijn internet. Gebeld naar de administratie om het te laten corrigeren. Plotseling daarna was mijn internet afgesloten. Nu ben ik 2 dagen aan te bellen om mijn internet te laten herstellen. Blijkt zeer ingewikkeld te zijn. Het afsluiten was blijkbaar zeer makkelijk, binnen een paar seconden, maar het herstellen kan 3 werkdagen duren! Na een dag viel mijn telefoon ook uit. Nu zit ik zonder internet en vaste telefoon voor absoluut geen fout van mij. Ik heb een gevoel dat ik van kast naar muur wordt gestuurd.
Het probleem begon op zaterdag ochtend. Drie werkdagen hersteltijd betekent ik 5 dagen zonder internet en telefonie moeten zitten. Het kan toch niet waar m
zijn dat in anno 2021 Ziggo 3 werkdagen nodig heeft om mij bestaande modem op afstand te kunnen herstellen?

Schandalig! Help!?

Vim 21 feb 2021
Reageer
B

Dikke pluim

Vaak worden er alleen maar negatieve reviews gegeven maar als iets goed is vind ik dat je dat ook mag benoemen
Na het overlijden van mijn moeder moest het ziggo abonnement worden opgezegd
Dit online gedaan en dat ging zeer gemakkelijk, gegevens invullen en binnen 2 dagen was het abonnement door ziggo per direct stop gezet
Een bevestiging hiervan kwam per post ziggo dank voor de snelle en perfecte service

Brouwers 21 feb 2021
Reageer
H

Mijn moeder 84 jaar oud

Nieuwe klant, mijn moeder 84 jaar oud, gaat wonen in een verzorgingstehuis. Pakket besteld 22.01.2021, helaas POST NL bezorger niks aangeboden, ook geen kaartje in de brievenbus, ophalen bij POSTNL PUNT. Geadresseerde onbekend, nee flapdrol je deed geen moeite verder. Dus nu morgen 20.02.2021, gaat mijn moeder verhuizen, en ze heeft geen TV en telefoon. Al 3 weken bellen met Ziggo, verkoop, ik kom geen stap verder. Pakket is niet gevonden, het systeem werkt niet mee. Dus morgenavond zit mijn moeder in haar nieuwe appartement, zonder TV EN TELEFOON . Ziggo dank je wel, voor je klote service en je 10.000 verschillende antwoorden. Een radeloze dochter, die haar moeder moet uitleggen hoe en waarom, dus NIKS, ER IS TOTAAL NIKS GEEN TV EN VASTE NUMMER. WIE KAN MIJN MOEDER HELPEN AUB?

Hannelore van Esch 19 feb 2021
H

Ziggo kan er niets aan doen dat een pakketjesbezorger zijn baan niet goed uitvoert. Wel een triest verhaal, hopelijk komt het snel goed. Ziggo heeft een goede chat op de website die je vrij snel helpt en goed met je meedenkt.

Hansie 19 feb 2021
K

Probeer de klachtenafdeling te pakken te krijgen, je moet even volhouden maar daar zitten mensen die iets voor je kunnen doen, klantenservice zal zeggen dat ze niet zomaar mogen doorverbinden maar dat is nonsens.

Kees 20 apr 2021
C

Nog niet eens klant en nu al gaat alles fout

We wilden overstap naar Ziggo. De bevestigingsmail allang binnen. Maar verder niets. Dus maar even gebeld waar het installatie pakket bleef. Maar mevrouw u wordt pas in januari 2025 klant bij ons. In onze mail staat gewoon 25 februari 2021 zoals afgesproken. Nadat de dame de fout had hersteld kwam ze met een ander advies: ik laat uw abonnement 22 februari ingaan. Maar we hebben nog niets ontvangen. Pfffff

Carolien van Hees 19 feb 2021
H

Hoe kan je in hemelsnaam een abonnement nemen voor 2025 haha, dat moet een duidelijke fout zijn geweest. Dat Ziggo dit niet inziet is wel erg triest. Kom op Ziggo, denk een beetje mee met je klanten. Je kan toch zelf ook inzien dat een klant niet in 2025 klant wil worden als die in 2021 het registratieformulier invult. Hier moet Ziggo wel een beetje op toezien en zo nodig even de nieuwe klant contacten of het wel goed is ingevuld. Lijkt me wel het minste.
Goed dat je aan de bel trekt Carolien, dit is immers waanzin.

Overigens wel goed dat Ziggo het uiteindelijk goed heeft omgezet.

Hansie 19 feb 2021
z

Product owner vodafoneziggo reageert

Ik kreeg vanmorgen een reactie op AlleStoringen.nl van B. Hendriks product owner vodafoneziggo. Hij vroeg mij letterlijk, of ik geen '******LEVEN' heb😳. Dit is, omdat ik overal sarcastisch en laconiek op reageer, gewoon om mensen te waarschuwen voor die oplichters van Ziggo. Nadat ik hem had ontmanteld, en hem had gezegd, dat ie daadwerkelijk een lelijke, kale ******* had, heeft ie snel zijn comment, en natuurlijk mijn comment terug op hem laten verwijderen😂😂😂.....dit geeft dus aan, WIE en WAT er allemaal werkzaam zijn voor dat Ziggo. B. Hendriks, je bent een grote lafaard. Een grote muil geven, en zich dan snel verschuilen als ie ontmanteld is. Nu zal ie wel bij mama aan de **** liggen, die laffe *****krabber😂😂😂

ziggo Juul 17 feb 2021
S

Nou nou het aantal sterretjes in je review verklappen al dat meneer Hendriks het waarschijnlijk aan het juiste eind zou hebben. Negatieve uitingen doen over een bedrijf mag, zolang het netjes en eerlijk geschreven is. Ik zou er ook pissig om worden als ik een eigen bedrijf zou hebben en iemand zou me proberen zwart te maken.

Simar 7 nov 2021
J

Als je als nieuwe klant hier komt dan krijg je een verouderde mediabox en een extra modem om te compenseren. Dit is zo'n bedrijf wat het zeker nooit gaat leren als het om klimaat gaat. Ik krijg nu als update (gratis) drie wifiboosters zodat ik 450 euro aan stroom extra kwijt ben omdat hun beginproduct verouderd is.

J. Jansen 12 nov 2021
P

Waardeloos bedrijf die niet haar afspraken na komt

Het meest waardeloze bedrijf wat ik ooit ben tegen gekomen. Vandaag zou er iemand langs komen en ik heb hier 4 x over gebeld en iedere keer werd er beloofd dat de monteur zou komen, uiteindelijk zonder af te bellen niet gekomen.
Weer gebeld en er werd beloofd dat ze morgen zouden komen, echter net een mail gehad dat dit ook niet door gaat. Zojuist gebeld en enorm arrogant te woord gestaan dat ze niets kunnen betekenen. Wordt nooit geen abonnee bij dit bedrijf want alles wat ze beloven komen ze niet na en altijd hetzelfde gezeur.

Peter Broos 15 feb 2021
G

Dat is wel een hele slechte service... Daar blijf je dan voor thuis. Heb dit ook vaak gehad bij pakketjesbezorgers die dan uiteindelijk niet komen of een paar uur later. Best triest dat ze zo omgaan met hun klanten. Ik snap wel dat het met corona lastiger is om een monteur langs te sturen, dit mag echter nooit gebeuren.

Geraldine 15 feb 2021
B

Wat een waardeloos bedrijf is Ziggo !!!! Buitenom dat ze de duurste zijn voor minder dan wat je bij andere bedrijven krijgt en ook nog eens bagger internet hebt met onwijs veel storingen waardoor je van alles en nog wat (uiteraard op eigen kosten) erbij moet nemen om gewoon normaal je internet te kunnen gebruiken....naaien ze je ook nog eens een oor aan met facturen !!! Je krijgt 110 euro terug maar je moet wel eerst even 130 euro betalen voordat ze dat gaan verrekenen!!! Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan toch?!!!! En dat is ZIGGO !!! KUT BEDRIJF ON TOP!

Bianca 22 jul 2021
R

Internetverbinding is niet te doen

Ziggo heeft de slechtste kabelinternet van nederland als je vandaag de dag nog ziggo kiest als provider doe het dan niet! Kies een provider met glasvezel als je het heb en zo niet kies dan een andere provider dan ziggo want de internet is zo slecht voor nog een hoge prijs per maand ook nog. 70 euro p maand voor ongelofelijk slecht internet.

Robbie 9 feb 2021
R

Dat is een interessante bewering. Waarschijnlijk is er iets aan de hand met jouw bekabeling want ik betaal ook 70 euro voor internet en tv van ZIggo. Hiervoor krijg ik 250 Mbit/s internetsnelheid, wanneer ik deze test op mijn bekabelde computer geeft hij aan dat ik 250 Mbit/s downloadsnelheid tot mijn beschikking heb. Dit heb ik nu maar dat had ik ook op mijn vorige adres. Dus misschien even je bekabeling checken.

Rob Visser 9 feb 2021
M

ziggo zijn oplichters met hun ouderwetse troep, lopen 30 jaar achter😂😂

Marcel 9 feb 2021
R

Je kan gewoon nieuw apparatuur aanvragen hoor. Op mijn oude adres had ik ook oude meuk, televisie kon je amper terug kijken en liep steeds vast. De Wifi router viel soms uit, klopt allemaal! Maar nu ik het nieuwe apparatuur heb, dus de Mediabox Next en de witte Wifi router, werkt alles snel en goed.

Rob Visser 9 feb 2021
M

Check AlleStoringen.nl, Trustpilot, Klacht.nl etc maar eens, zo goed zijn ze😂😂.....mensen, zo snel mogelijk overstappen en weg bij dit baggerbedrijf😉

Marcel 9 feb 2021
R

Ik zal wel de enige zijn die blij is met Ziggo. ;)

Rob Visser 9 feb 2021
M

Ja inderdaad, omdat je er werkzaam bent 😉

Marcel 9 feb 2021
S

Slecht bedrijf

Wat een slecht bedrijf dat Ziggo ze beloven alles maar komen niets na.zijn in juni overgestapt van KPN naar Ziggo maar heb spijt als haren op mijn hoofd .
Wij hebben geen eurosport 2 en 24kitchen en 1 ID zender niet dat was wel bij het standaard zenderpakket inbegrepen.
Momenteel betalen wij voor niet geleverde diensten.
Als je dan belt zeggen ze we sturen kosteloos een monteur daar krijg je dan een mail van en daar staat in dat je moet betalen wat een slecht bedrijf.
Ga er zodra het kan snel weg

Siegfried Werner 8 feb 2021
M

ziggo een absolute afrader. Zijn al paar keer bij Kassa en Tros Radar geweest. Beste mensen trap er niet in. Mensen die hun wel goed vinden, zijn ze van ziggo zelf. Check Trustpilot, AlleStoringen.nl etc etc.....allemaal ouderwetse troep met hun kabels en kastjes, niet meer van deze tijd. Mensen ervaren er ook heel veel ergernis en leed. Word hoog tijd dat dit baggerbedrijf word opgedoekt, stelletje onbeschofte oplichters zijn het. Niks meer, niks minder......

Marcel 8 feb 2021
D

Ziggo goede service en dienst

Eerder had ik UPC, trage mediaboxen, relatief traag internet. Toen kocht Ziggo UPC over, hadden we dus ineens Ziggo aangesloten en vanaf dat moment is het eigenlijk alleen maar beter geworden. Snelle televisie mediabox waar je gemakkelijk terug kan kijken, een Wifi Router die door het hele huis bereik geeft. Moest er wel om mailen om nieuwe apparatuur te krijgen, gewoon doen mensen! Ziggo geeft wel gehoor aan zulke aanvragen als je maar een reden geeft. Bij mij werd het simpelweg te traag allemaal, ze konden ook zien dat mijn internet soms weg viel. Zeer goed bedrijf en ben er heel blij mee!

Dennis 6 feb 2021
M

Goh, dan ben jij zeker de enige, terwijl er duizenden en duizenden mensen flink leed en problemen ervaren met hun ouderwetse troep...zeker ook werkzaam voor die nepprovider???

Marcel 10 feb 2021
D

Nee hoor, net als velen ben ik een tevreden klant. Heb altijd snel internet en tv kijken gaat ook zoals je het mag verwachten. Dat er bij jou wat mis gaat betekent niet dat het bij iedereen zo is.

Dennis 10 feb 2021
M

Hoef je niet bang voor te zijn, ik heb ECHTE provider, Nederlands allergrootste. Ben gelukkig al 6 jaar bij dat belabberd ziggo weg, nadat ze me na 9 jaar trouwe klant in de kou lieten staan. Bij mijn huidige PROVIDER in 6 jaar tijd maar 3 'storinkjes' gehad, waaronder 1 blikseminslag in centrale wijkkast😉....zij komen WEL gelijk om het op te lossen, en blijven ECHT net zo lang dat het is opgelost. ziggo is, was en blijft bagger. Laten oude mensen nog in de steek, stelletje dieven en leugenaars zijn het. Ooit zal het bekende doek voor hun vallen, met hun ouderwetse shit, verlopen boxen en ouderwetse bekabeling😂😂.....hier 1 stekkertje in doos en alles werkt perfect......bij ziggo niks anders dan kabels, modems en routers en iedere dag problemen, dus maak de mensen niks wijs. 😉😂😂

Marcel 10 feb 2021
D

Het feit dat ze jou oude spullen geven in plaats van het nieuwe (wat echt goed werkt), ligt misschien ook wel aan jou haha. Blij dat je een andere goede provider hebt gevonden.

Ik mag echter mijn mening geven en ben enkel positief over de diensten van Ziggo. Punt.

Dennis 10 feb 2021
M

Natuurlijk mag jij dat, je mening geven. Ik mag dat ook en waarschuw mensen voor die oplichters. Zijn al paar keer bij TROS Radar geweest en bij Kassa, kun je nagaan. En nee, ligt niet aan mij haha...nieuwe klanten krijgen nog steeds ouwe shit, mensen klagen steen en been erover. Maar goed, wees maar blij dat jij de uitverkorene bent, en zoals ik al zei, je zult wel van hun 'kundige' helpdesk zijn, zoniet dan weet ik zeker, dat je ook nog ooit keertje aan de beurt bent met hun uitstekende apparatuur uit de begin jaren '80...kijken hoe je dan piept, succes verder en.....sterkte😉😂😂😂😂🙋🙋

Marcel 10 feb 2021
D

Ik zeg toch ook dat de apparatuur erg traag was, zeker in de tijd van UPC en dergelijke. Nu hebben ze al enkele jaren gewoon goede hardware. Is gewoon een feit.
Ben wel benieuwd wat Ziggo jou heeft aan gedaan, dat je zoveel haat hebt. Alleen over trage en uitvallende apparatuur in het verleden? Geloof er niks van. Je zal wel bij een andere provider werken.

Dennis 10 feb 2021
M

Hahaha, je bent een sjieke jij, en ja, heb heel veel problemen met hun gehad. Maar het regent klachten over hun en ook over hun 'nieuwe' apparatuur, dus dat zegt genoeg😉

Marcel 10 feb 2021
S

Opgelicht door Ziggo Zakelijk

Onlangs zelf ingeschreven als ZZP’er en ik wordt helemaal plat gebeld door telemarketing. Zo ook door Ziggo zakelijk. Aan de telefoon word mij verteld dat mijn Ziggo internet wordt omgezet naar een snellere verbinding. Oja en dat ik 6 maanden gratis Ziggo Movie krijg nu ik ondernemer ben. Hiervoor hoefde ik alleen maar mijn eerste drie cijfers van het rekening nummer te verifiëren. Dit gaat via mijn huurbaas dus ik vertel hier het rekening nummer van. Ja klopt! (Wat achteraf niet klopt)

Wonend in een huis van 14 studenten ben ik niet op de hoogte van onze telecom aanbieder en blijkt dat we bij KPN zitten. Ziggo heeft mij gewoon OPGELICHT. BESCHAMEND en INTENS SLUW. TRAP HIER DUS NIET IN EN STAP NIET OVER OP ZIGGO!

Op dit moment ben ik bezig met het opzeggen maar voel me bedrogen en zal nooit meer gebruik maken van Ziggo. Als service designer aan de TU Delft vind ik dit ook een perfect voorbeeld van een slecht ontworpen service. Zal het dan ook zeker als negatief voorbeeld gebruiken in mijn masterclasses. Daarnaast is het ook hoogst illegaal. Ziggo kan alleen mijn zakelijk rekening nummer zien, en deze eindigt niet toevallig op de laatste drie cijfers van de rekening van mijn huurbaas. Lekkere illegale “verificatie” dus.

Graag zou ik zien dat Ziggo mijn abonnement opzegt en zijn excuus aanbied.

Sofi Joaquin Fernandez 27 jan 2021
Reageer
R

Not recommended

Slechte lijn, vreselijke service. De wifi gaat minstens 20 keer per dag weg. Dit gebeurt al vanaf 1 jaar en Ziggo wil er geen verantwoordelijkheid voor nemen. Sinds een jaar zeggen ze steeds dat de fout bij onze kabel ligt en dat ons huisbedrijf deze moet veranderen, maar alle andere gevangenen hebben dezelfde kabel en hebben dit probleem niet.
We betalen tonnen geld voor 0 service.

Rossella 17 jan 2021
M

Beste Ziggo
Ik wordt zo slecht geholpen aan de telefoon.
ik zit gemiddeld 4 uur aan de telefoon als iets wil regelen.
en nu is het nog niet goed telkens weer.
ik heb 15 panden met jullie aansluiting lopen ik ga alles verwijderen bij jullie ongelofelijk hoe moeilijk het kan zijn om een klant te helpen met het verkopen van producten.

Mitchel Nijholt 19 jan 2021
M

Wat een onzin ziggo sport alleen maar troep ik wil graag voetbal kijken er zijn zoveel wedstrijden vandaag en wat krijg je op drie kanalen te zien club Brugge tegen Genk nou nou wat één wedstrijd teringzooi en ander kanalen alleen maar herhaling en troep nou ik weet in iedergeval dat ik mijn abonnement ga opzeggen .

Mo 24 jan 2021
F

Zeer goede service van Ziggo.nl

Ik snap niet waarom Ziggo.nl maar 3 sterren krijgt. Ja, het is een van de duurdere alles-in-1 aanbieders en wellicht voor de mensen met minder geld niet te betalen. Voor degene die het wel kan betalen krijg je er echt heel veel voor terug. Denk dan aan extra zenders speciaal voor Ziggo gebruikers als Ziggo Sport. Daarnaast werkt het internet altijd goed en is het Wifi signaal overal in ons huis goed te bereiken. Zeker sinds we een nieuwe modem/router hebben gekregen van Ziggo omdat onze oude was uitgevallen. Schijnt dat Ziggo in het systeem kan zien of je nog verbinding hebt dus ik had even via de chat (op mijn telefoon) gevraagd of ze een nieuwe konden opsturen, in plaats daarvan stuurden ze een monteur. Deze stelde inderdaad dat onze oude kapot was en deze monteur had een nieuwe voor ons meegenomen. Eigenlijk alleen maar positiviteit als je het mij vraagt. Had dan ook wel wat meer 5 sterren verwacht van overige reviews. Als je een probleem hebt kan je zo op de website chatten en krijg je binnen enkele minuten al reactie, wat wil je nog meer? Ik heb overigens vrijwel nooit problemen! :)

Fred S. 13 jan 2021
D

Ziggo goed bedrijf, niks over te klagen.

Danny S 1 feb 2021
M

Discovery world zender weg

Het valt mij op dat er steeds minder goede zenders overblijven maar het abonnementsgeld blijft het zelfde. Nu weer discovery wold weg. En ja hoor je kan dan een abonnement nemen op discovery plus.
Dat schiet op zeg.
Ik zou zeggen, minder aanbod ook minder abonnementsgeld. Moet echt niet gekker worden. Ben gewoon niet tevreden. Dat lijkt mij voldoende.

M. Boon 12 jan 2021
Reageer
T

Ziggo kanalen niet goed ingericht

Kwaliteit wel prima, klantenservice oke.
Wel vaak leeg kanaal op Ziggo sport extra.
Dit slaat nergens op, mis vaak wedstrijden door deze onzin. Zoals vandaag wil ik Chelsea graag kijken, op Ziggo sport extra is helemaal niets, Ziggo sport voetbal is een oude herhaling van inside ajax. Andere kanaal een documentaire die al vaak te zien is geweest. Gooi dan gewoon een live wedstrijd van vandaag op 1 van die kanalen!!

Tommy 10 jan 2021
G

Ziggo Sport Extra moet je voor betalen of als je Vodafone hebt krijg je het er gratis bij. Er zijn dus veel huishoudens die deze zender niet tot hun beschikking hebben. Is inderdaad wel gek dat ze op die zender vaak geen top voetbalwedstrijd laten zien.

Gerard 10 jan 2021
P

Mijn ervaring met Ziggo

Ik heb zowel zakelijk als prive een abonnement bij Ziggo lopen en met allebei ben ik even tevreden.
Eindelijk een keer een bedrijf waarbij je niet ruim een half uur of langer in de wacht staat als je contact op neemt met de klantenservice.
Wanneer je belt, heb je in het uiterste geval binnen vijf minuten iemand aan de telefoon die je ook nog eens heel goed kan helpen.
En de mensen die je hier helpen, zijn allereerst heel aardig en behulpzaam en ten tweede hebben ze ook allemaal verstand van zaken dus hoef je niet telkens doorverbonden te worden.
In mijn ogen niet meer dan normaal, maar toch zie je bij veel andere aanbieders dat het niet overal zo luxe geregeld is.

Wat mijn internet betreft, dit is vooral zakelijk, die is ontzettend snel.
De belofte die Ziggo uitspreekt over de snelheid van het internet en de bereikbaarheid van de router, die maken ze zeker waar.
Ikzelf gebruik de Nord VPN en van de 250 mb down bereik ik hier moeiteloos 235 mee via onze wifi.
En bij Ziggo heb ik ook nog eens prive enorm veel extra zenders zodat je bijna alles wat je maar wilt zou kunnen kijken hier, ook dit had ik bij mijn vorige aanbieder nooit.
Dus weer een pluspunt.
Voor mij in ieder geval geen andere aanbieder meer dan Ziggo, nu ik hier eenmaal aan gewend ben zou ik niet anders meer willen.

Pascal 4 jan 2021
Reageer
B

Zeer slechte service voel me opgelicht

Zeer slechte service veel beter uit bij andere providers wil je oude apparatuur of 2x zo veel betalen als bij een andere provider ga dan naar Ziggo. Voel me opgelicht door deze provider ook als een hond behandeld door een onkundig klantenservice geen goed woord meer voor over. Helaas hebben ze een monopolie op de kabel gelukkig hebben we daar geen last meer van bij de komst van glasvezel.

Bart 27 dec 2020
S

Die kabel is inderdaad alleen in handen van Ziggo. In tegenstelling tot KPN die haar netwerk wel doorverkoopt aan andere (kleinere) bedrijven, behoudt Ziggo dit recht tot zichzelf.

Simar 28 dec 2020
L

Al vanaf het begin problemen met een SUPER slechte wifi verbinding! Continu ligt het internet eruit er wordt van alles belooft en een aantal keer weer een nieuw apparaat ontvangen en wordt er een duurder abonnement geadviseerd wat totaal geen effect heeft! Ik vind het niet erg om meer te betalen, maar dan moet het wel werken! Binnenkort ga ik overstappen!!! Ben het zo zat!!

Loes Goudkamp 11 feb 2021
L

Hele slechte service

We zijn nieuw bij Ziggo, aansluiten werkt niet, beloofde materiaal is er niet, extra kosten ineens voor booster. morgen zou de monteur komen en dat is ineens een week verzet, dus 2 weken zonder internet en tv totaal. Zeer ontevredenen 0 compensatie... waardoor we dus nu als groot gezin veel extra kosten gaan maken. We weten nog niet eens of internet goed gaat zijn!

Lotte 22 dec 2020
S

Je moet zulke bedrijven wel een beetje meer tijd gunnen in deze tijd met virus etc hoor. Er werken simpelweg minder mensen nu op dit soort bedrijven en monteurs moeten langskomen en zich aan allerlei richtlijnen houden, mondkapjes op en ga zo maar door. Pakketjes worden nu eenmaal later bezorgd door kerst en het coronavirus. Hier kan Ziggo niets aan doen.

Geloof me, als de monteur klaar is, hebben jullie overal zeer goed internet. Ziggo is een goede aanbieder met m.i. een uitstekende service. Om in deze tijd een boze review te schrijven over de service vind ik niet netjes.

Simar 22 dec 2020
R

Jullie grote gezin gaat veel extra kosten maken omdat de monteur een weekje later komt en je modem/router nog niet in huis is?

Ik kreeg mijn pakketjes gemiddeld 1 of 2 dagen later doordat PostNL het heel druk heeft, is ook op het nieuws geweest. Zodra dat binnen is kan je het zelf toch even aansluiten, is best gemakkelijk. Zolang de benodigde bekabeling goed je huis binnen komt (vaak in de meterkast), gaat dit je met een groot gezin wel lukken.

Rene 22 dec 2020
M

Laat jullie maar niet voor de gek houden door ziggo. Het zijn grote oplichters, die alleen maar op geld uit zijn. Met hun splitters, routers, Mediabox en alle andere verlopen shit en troep. Ze sluiten oude mensjes zou maar af van de buitenwereld, liegen en bedriegen, en kunnen niks waarmaken wat ze de mensen beloven, dat uitschot. Kijk maar eens naar klachtenforums als trustpilot, Alle Storingen.nl etc etc. Mijn motto is dan ook: HET GROTE LEED DAT ziggo HEET.....Tuurlijk zijn er ook 'mensen' die tevreden zijn. Dat zijn ze van ziggo zelf. Wees verstandig, maak dat jullie wegkomen bij Ziggo en stap zo snel mogelijk over naar andere provider. Een die wel levert, waar jullie voor betalen. ziggo je bent pleuris bedrijf, met al je 'mefewerkers' erbij

Marcel 29 jan 2021
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van juli 2024.

Over Ziggo

Er zijn 252 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.