Internet Tv

Ziggo

179 reviews
46% positief
21% neutraal
33% negatief

Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Deze provider heeft een aantal eigen unieke sportzenders, films en series pakket en je kan er ook losse films huren. Ze hebben een eigen netwerk die voor een groot deel glasvezel is, alleen vanaf je huis is het vaak nog via de kabel. Hierdoor kunnen ze wel enorm hoge internetsnelheden hanteren.

T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.

Bezoek T-Mobile Thuis


Reviews (179)

  • nick

    Onduidelijk

    Leuk hoor Ziggo. Niet dus. Ben jaren klant van jullie, was in bezit van een ouder model mediabox en op de slaapkamer een extra box. Krijg een sublieme mail van jullie dat de extra box er uit ging, met diverse opties waaronder overstappen naar een mediabox next. Omdat er geheel onduidelijk was uit de mail of next de dezelfde mogelijkheden bood als de oude box jullie gebeld. (Bij jullie bekend dat ik geen vaste telefoonaansluiting heb). Krijg een moeilijk verstaanbare (buitenlands accent) medewerkster aan de lijn.deze kon mij geheel geen antwoord geven op mijn vraag, wel de mededeling dat ik er een pakket bij moest nemen wat mij €11,00 per maand ging kosten. Heb jullie medewerkster ruim een kwartier aan de lijn gehad voor dit onzinnige antwoord te krijgen, wat mij ook nog eens €15,00 belkosten gekost heeft. Hier een melding van gemaakt bij jullie, maar vervolgens geheel geen antwoord ontvangen ( ZEER SLECHTE SERVICE). Wel kreeg ik een aantal weken later een herinneringsmail van de stopzetting van de extra oude mediabox. Zelf op internet uitgezocht of de next de mogelijkheden bied als de oude box, en daarop deze besteld bij jullie. Alles geïnstalleerd en tot mijn verbazing deed de extra nextbox het boven niet. Weer telefonisch contact met jullie gehad, na ruim 25 minuten (wat mij weer €25,00 gaat kosten) komt jullie medewerker met de mededeling dat mijn tv te oud is, en niet de software van de next aankan, DUS een andere tv kopen. Ook hier een reactie naar jullie gedaan, maar zoals ik al vermoeden geen reactie van ziggo..

    nick 30 aug 2020

  • Lisa

    Kijken of de media box next wel werkt

    Zorg er aub voor dat alles stabiel werkt! En niet zoals gisteren de media box die steeds om de paar minuten uit gaat. Nu weer niet verbonden met het netwerk. Wordt er simpel van. En dan ook nog bijna een hele dag moeten proberen iemand te pakken te krijgen. En als je dan iemand van de KS aan de telefoon hebt is hij zo goed als niet te verstaan. Nee, ik stuur geen pb met mijn gegevens. Reageerde gisteren ook pas na VIER uur iemand op. Nu vannacht weer een update gehad. Zeker voor de foute update van gisteren die volgens de KS voor de problemen zorgde. Kijken of de media box (next) nu wél naar behoren werkt! We betalen genoeg ervoor.

    Lisa 30 aug 2020

  • ramon

    Next box belooft nooit gekregen

    Ziggo net contact gehad met de "klantenservice" waar niet veel service te bekennen is. Wij hebben al heel wat Mediaboxen versleten en allemaal hebben ze hetzelfde probleem, erg traag en lopen vast! We hebben een maand geleden contact opgenomen om de Next box te bestellen voor een eenmalige betaling van als ik het goed herinner 19.99€ en daarna een klein bedrag extra per maand bij het abonnement. Nu was op dat moment de Next box niet meer op voorraad dus hebben ze een nieuwe Mediabox gestuurd.. Welke precies hetzelfde type is dus ook traag is en vastloopt. Nu neem ik net contact op voor om te kijken of de Next box er alweer is en is het ineens alleen voor MAX tv abonnementen??!! Van nog eens 13.99€extra per maand?? En de andere klanten bekijken het maar en blijven maar met die slome Mediabox zitten?? Dat was niet de afspraak.. Maar natuurlijk kon mevrouw de vorige chat niet nalezen waarin ons een Next box was beloofd... Toch maar kijken voor een andere aanbieder met een goedwerkende box erbij 😠

    ramon 22 aug 2020

  • Harmke

    Twee wifi netwerken voor een adres

    Net weer klant bij Ziggo geworden, met een mooie beloofte om fantastisch internet van boven tot onder...nou, in de tuin doet hij het niet, op de eerste verdieping amper en zolder al helemaal niet. Dus monteur gebeld, monteur gekomen...tja, jullie oplossing: een tweede wifi voor boven en zolder. Dus iedere keer dat je van boven, naar onder, naar buiten gaat, een andere wifi netwerk. Of, nog beter, neem een wifi booster van 150 euro, maar gelukkig is die nu in aanbieding voor 100 euro 🤦🏻‍♀️. Schandalig dat jullie niet in staat zijn om fatsoenlijk wifi te leveren, die het ook overal doet, zoals geadverteerd wordt. Is dit het best wat je kunt doen? Twee wifi netwerken voor een adres of extra kosten maken, bovenop dat gigantische maandelijkse bedrag.

    Harmke 18 aug 2020

  • Carla

    Bevalt mij zeer goed

    Inmiddels langer dan een jaar klant bij Ziggo en mijn abonnement verlengd met 1 jaar. In het begin zeker mijn twijfels gehad maar tot nu toe geen problemen gehad met Ziggo Normaal stap ik elk jaar over naar een andere aanbieder in verband met de kortingen die je dan krijgt. Nu gekozen om bij Ziggo te blijven omdat het TV pakket zeer goed bevalt daardoor voor mij de beste optie is wat betreft prijs/kwaliteitsverhouding. Bij de verlenging kreeg ik ook meteen het nieuwste TV kastje waardoor de gehele TV ervaring beter is geworden. Enige minpunt aan Ziggo is voor mij het verouderde internet modem zonder wifi 5ghz. Dat heb ik opgelost met een losse wifi 5ghz access point aan te schaffen. Liever heb ik dat het modem geupdated gaat worden in de toekomst. Vooralsnog ben ik een tevreden klant die voornamelijk blij is met wat ik krijg voor wat ik betaal.

    Carla 17 aug 2020

  • Foor

    Ziggo Next Mediabox top

    Hallo allen,

    Ik zit al jaren bij Ziggo, ergerde me vrijwel iedere dag kapot aan de Horizonbox XL. Hij liep vast, kon vaak niet opnemen en ik moest minimaal 1 keer per week de gehele Horizonbox van het stroom halen. Hierdoor deed die het weer enkele uurtjes redelijk.
    Vrienden van me hebben sinds kort een abonnement bij Ziggo besteld en die kregen de nieuwe Next Mediabox erbij. Heel snel systeem, opnemen gaat heel goed, terugkijken vlekkeloos.
    Contact gehad met de Ziggo klantenservice, want ik wilde natuurlijk ook de nieuwe Mediabox voor de tv in huis hebben. Kost in totaal 0,50 cent extra maar dan sturen ze je de nieuwe toe, daarna dien je de oude Horizonbox XL terug te sturen en is alles toppie! Goed geregeld Ziggo.nl.

    Foor 14 aug 2020

  • Sharon

    Ziggo.nl review frustrerend

    Ziggo, je zou denken dat ik superblij zou zijn dat we eindelijk een SMS bericht ontvangen dat onze internetaansluiting actief is. Heeft maar 7 weken geduurd.
    Niets is minder waar. Lieve Ziggo, onze internetaansluiting is nog niet actief. Vanochtend nog een medewerker gesproken ( ik denk inmiddels medewerker nummer 20). Deze aardige heer wist te vertellen dat volgende week maandag een patch in de centrale wordt geplaatst. Heel raar, want Ziggo, netwerken heeft ons vorige week bevestigd dat zij dit al gedaan hebben. Het enige wat wij nog nodig hebben is een NTU kastje in de meterkast, die kan worden aangesloten op
    Oké, ik zal niet alleen negatieve ervaringen opschrijven. Wij hebben een hele aardige heer van het escalatieteam gesproken (want als je dreigt de opdracht te annuleren, wordt je gelijk teruggebeld), hij heeft binnen een dag voor een noodoplossing gezorgd. Een digitenne kastje, zodat we toch tv kunnen kijken. En een 4g Wi-Fi module, zodat we toch kunnen internetten. Wat best handig is als je wegens Corona thuis moet werken.
    Lieve Ziggo,, ik had jullie altijd heel hoog zitten, . Maar ik ben op dit moment echt diep teleurgesteld. Ik zou graag deze week nog mijn aansluiting willen hebben. Ik heb nu 2 weekenden formule 1, via de iPad moeten kijken ( ja ik ben fan en heb zo uitgekeken naar de uitgestelde start van het seizoen), met happerend beeld, stilstaand beeld..ik heb gehuild...
    Vandaag weer maar weer eens gebeld. 50 minuten aan de telefoon gezeten, 4x doorverbonden. En wat denk je monteur was nog niet ingepland. 1e mogelijkheid 22 aug Echt belachelijk dat dit zo lang moet duren. Dat dit niet geescaleerd kan worden.
    Gaan jullie zo om met nieuwe klanten of willen eigenlijk geen nieuwe klanten en alleen maar reclame maken voor Ziggo,. Hoe fijn het is om op afstand te werken in deze rare tijden.. Nou voorlopig gaat mijn databundel op van het creëren van we hotspot om thuis te kunnen werken.
    Belachelijk.. Of dat ik dat al gezegd? 😡🤬
    Help...

    Sharon 11 aug 2020

  • Kees Helop

    Prijzig maar zeer goed

    Ik ben oprecht zeer blij met het Ziggo alles in 1 pakket: Internet en televisie. Huistelefoon heb ik uitgeschakeld want dat gebruiken wij al jaren niet meer. In het begin waren we naar Ziggo overgestapt omdat hier Ziggo Sport bij zit inbegrepen (Formule 1, voetbal en Golf).
    Reden dat we het pas 2 jaar hebben is omdat ongeveer 66 euro per maand voor een beginnend stel vrij veel is. Nu dus zeer blij met de dienst en kan het iedereen aanraden.

    Moet wel eerlijk zijn dat Online.nl ook zeer goed werkte voor ongeveer 45 euro per maand. Dan heb je echter geen Ziggo Sport.

    Kees Helop 10 aug 2020

  • Ferry

    Ziggo tip veel korting

    Hallo allen,

    Zoals wellicht enkelen van jullie wel weten kan je bij veel aanbieders prima kortingen krijgen als je maar weet hoe het moet. Ziggo wil haar klanten heel graag behouden dus wanneer je abonnement (1 of 2 jaar) is afgelopen, bel je Ziggo op en zeg je dat bijvoorbeeld KPN een goede deal voor je heeft en dat je denkt aan overstappen.
    De Ziggo medewerker heeft maar 1 taak en dat is jou als klant behouden, dus deze geeft jou een goede deal. Vaak 3 of 6 maanden 50% korting.

    95% van de mensen betalen de volle pond, best zonde als je het mij vraagt. Met 1 belletje kan het je honderden euro's besparen! Deze truc zal vast ook voor andere bedrijven gelden trouwens, je kan het altijd proberen. Van Ziggo weet ik het omdat ik het zelf elk jaar doe.

    Ps. Ziggo top internet en televisie aanbieder, 5 stars!

    Ferry 4 aug 2020

  • Bastiaan

    Nieuwe ziggo router

    Als je internet soms even weg valt of een stuk trager is aan de andere kant van de kamer raadt ik jullie aan om de router 1x per uur even 2 seconden van het stroom te halen. Na 2 dagen kan je dan Ziggo bellen en zeggen dat je een nieuwe router wilt omdat je huidige router soms weg valt en je sowieso slecht bereik hebt. Ziggo zal dan kijken in het systeem en ziet die uitvallen, gaat een nieuwe router opsturen en alles is gefixt! Waarom? De nieuwe (witte) Ziggo router is geweldig! Werkt super fijn, overal in huis een stuk beter bereik en qua Wifi snelheid amper vertragingen.
    Hiervoor had ik namelijk een Ubee router (werkte Ziggo op dat moment mee), was niet veel soeps want 2 dikke muren en het bereik was weg terwijl nu met de nieuwe router heb ik overal prima bereik.
    Het is een simpel trucje om je router even van het stroom te halen maar wat je er voor terug krijgt is top! Ieder nieuwe Ziggo abonnee krijgt de nieuwe router overigens dus je hoeft je nergens schuldig over te voelen.

    Bastiaan 29 jul 2020

  • jannus

    al 4 dagen geen tv en telefoon

    ziggo wat zijn jullie aan het klungelen, al 4 dagen geen tv en telefoon door een fout van jullie door pakket aanpassing wat helemaal niet moest,en jullie blijven maar vragen en wachte op bevesteging om het terug te zetten, is al 5 keer door gegeven!!!!!wat op zich al heel raar is als jullie uit je zelf iets fouts doen moet je dat ook uit je zelf weer terug zetten herstellen! en via prive bericht word er niet gereagereerd of weer om bevesteging gevraagd pffffff

    jannus 26 jul 2020

  • Dennis

    Formule 1 gratis bij Ziggo tv

    Alleen al om het feit dat Ziggo Sport (zit gratis bij alle Ziggo pakketten) krijgt waarop je de Engelse premier league voetbal kan kijken, Spaanse league voetbal, Italiaanse league voetbal kan zien, NBA en mijn favoriet Formule 1! Nu al 3 weekenden op rij zaterdag kwalificatie en zondag de race, heerlijk! Ben heel blij met wat Ziggo levert, internet is ook heel goed door het hele huis heen en ze bieden gewoon wat extra's ten aanzien van KPN en dergelijke.

    Dennis 19 jul 2020

  • Johan

    Slechte service

    Een aantal keren contact opgenomen met ziggo omdat ik 55 euro voor alleen internet wat het de helft van de tijd niet doet te veel geld vind. Lijkt alsof ze het er om doen, want als je internet langzaam is en je wil met ziggo bellen, dan moet je daar voor betalen! Slim idee extra inkomsten omdat je internet zo slecht is. Dus ik via de chat contact opnemen met ziggo, een half uur in de wacht en dan verbreekt Harry gewoon de chat Lekker makkelijk terwijl ik nog geen antwoord op mijn vraag had. Ik zou het fantastisch vinden om iemand telefonisch te spreken zonder dat ik daar voor betaal. Dus ziggo ? ik wacht!

    Johan 17 jul 2020

  • Jens

    Formule 1 weer op tv

    Op dagen zoals afgelopen weekend, dan ben ik zo ontzettend blij met mijn abonnement bij Ziggo. Ik ben echt een enorme fan van Formule 1 en ik mis dan ook geen enkele race. Bij Ziggo weet je gewoon dat dit altijd live en goed wordt uitgezonden en dat je dus niets hoeft te missen, in tegenstelling tot andere aanbieders. Heel vaak kijken we met een grote vriendengroep bij mij thuis omdat ik Ziggo heb en iedereen geeft toch aan dat dit echt wel beter is. We bestellen er lekkere pizza's bij en een biertje erbij en onze dag is compleet.

    Jens 15 jul 2020

  • Louis

    Klantenservice een dikke 0

    Geprobeerd via Ziggo een nieuwe internet aansluiting te krijgen. als je je gegevens ingevoerd hebt, krijg je te zien vanaf wanneer je internet zal gaan werken . Bij het verzenden van de aanvraag, kreeg ik een paar dagen later de bevestiging in mijn hotmail
    De datum waarop de internet aansluiting actief zal worden is met ruim 8 dagen overschreden. En er moest perse een monteur langskomen. De klantenservice gebeld, de eerste die ik aan de lijn kreeg kon het niet veel schelen, de datum staat en daarmee klaar. Bij deze persoon opgehangen en nog eens de klantenservice gebeld, toen kreeg ik iemand die wel mee wilde denken ( achteraf bleek dit ook gewoon onzin te zijn ), hij ging regelen dat de monteur geannuleerd werd, en dat ik de spullen thuis zou krijgen, en per afgesproken datum zou mijn internet actief worden. Paar dagen later kreeg ik een sms dat de monteru op de niet afgesproken datum voor de deur zou staan ( dus 8 dagen later dan was afgesproken ). Weer met Ziggo gebeld, hierbij aangegeven dat ik zelf wel capabel genoeg ben om een modem op te hangen en mijn WiFi te activeren ( dis zou niet de eerste zijn voor mij ). Echter hield men vol dat er een monteur MOEST langskomen. En ze konden ook niet goed uitleggen waarom een monteur noodzakelijk is. Dus dan maar van mijn recht van 14 dagen bedenktijd gebruik gemaakt en de hele bende geannuleerd!!!

    Klantenservice een dikke 0, men denkt niet mee. Het enige wat je te horen krijgt is "zo staat het in het systeem"kan er helaas niets aan vernaderen. Slaap lekker verder arrogante Ziggo.

    Wees op je hoede bij deze organisatie. 1 ster is nog teveel.

    Louis 4 jul 2020

  • Rick

    Prijzen omhoog zonder toestemming

    Wat ik heb meegemaakt bij Ziggo is dat ze de prijzen van het abonnement omhoog hebben gedaan zonder hier toestemming om te vragen bij ons, de klanten, of het op zijn minst vooraf te melden.
    Ik heb vervolgens boos heen gebeld en er is wat geregeld maar ik vind dat hele slechte service.
    Ziggo is sowieso al een dure aanbieder en als ze dan ook nog eens dit soort grapjes gaan uithalen, is de lol er helemaal snel van af.

    Rick 3 jul 2020

  • Dennis

    Ziggo duur

    Ik vind ziggo wel heel erg duur hoor! En dan betaal ik nog niet eens voor alle extra opties, moet je na gaan hoeveel het wel niet zou kosten als dat er ook nog eens bij zou komen.
    Daarentegen levert Ziggo wel prima werk en hebben we niets te klagen over hoe het hier allemaal werkt en hoe het gaat.
    Dis je snapt wel dat ik een beetje een haatliefde verhouding met Ziggo’s heb.

    Vrienden van mij zitten bij een andere aanbieder en die hoor ik alleen maar klagen, dus ik stap niet over zo lang ik het nog niet perse nodig vind.

    Dennis 17 mei 2020

  • Lars

    Ziggo mooi maar duur

    Televisie is toch wel iets waarvan ik weiger om daar op te bezuinigen. Dan schipper ik liever ergens anders een beetje dan dat ik mijn extra kanalen van Ziggo moet missen want hier wordt bij ons heel veel naar gekeken!

    Daar zit alleen wel een keerzijde aan want Ziggo maakt hier ook gigantisch misbruik van vind ik omdat ze weten dat mensen dit niet willen missen. Met als gevolg dat een abonnement bij Ziggo wel bespottelijk duur is. Dit is wel een belangrijke afweging die je moet maken als je abonnee bij Ziggo wordt, of je dat geld er wel of niet voor over hebt.

    Lars 7 jan 2020

  • Victor

    Ziggo sport

    Voor maar een klein bedrag extra per maand ontvang je de extra zenders van ziggo sport ook bij jou thuis op de buis.
    Eerder had ik dit nooit en vind ik het onzin, maar na een aantal keer sport te hebben gekeken bij een vriend van mij, omdat hij dit pakket wel had, ben ik uiteindelijk toch overstag gegaan.
    En nu ik dit eenmaal heb, wil ik ook absoluut niet meer zonder.
    Als sportfanaat word je hier erg blij van dat is zeker

    Victor 13 dec 2019

  • Honrad

    Ziggo beoordeling 2019

    Ziggo timmert veel aan de weg als het gaat om internetsnelheid en ga zo maar door. Om de maand krijg ik een mail dat ze weer een update gaan door voeren en dat ik daarom eventueel in de nacht even niet kan tv kijken of geen internet heb, persoonlijk vind ik dit heel fijn want je wilt natuurlijk het beste als het gaat om internet en tv. Ziggo blijkt een van de duurdere opties te zijn maar is wel degelijk de beste. Alleen al het feit dat je live Formule 1 kan kijken vind ik top. Internet werkt altijd goed en snel overal door het huis en sinds de nieuwe mediabox er is, gaat tv kijken ook super snel en goed.

    Honrad 5 dec 2019

  • Marieke

    Ziggo ervaring

    Ik ben zelf altijd zo iemand die een beetje anti grote merken is en alleen daarom al kies ik vaak voor de underdog op dat gebied.
    Zo ook met internet en tv, ik wilde nooit ziggo of kpn of een andere grote brand hiervan in huis hebben en koos voor de minder bekende variant.
    Maar daar had ik zo vaak gedoe mee dat ik een tijdje geleden toch maar overstag ben gegaan en nu ziggo in huis heb.
    En ik moet bekennen dat ik het helemaal geweldig vind en achteraf gezien ervan baal dat ik dit niet eerder heb gedaan.

    Marieke 23 okt 2019

  • Mark

    Ziggo goed combineren

    Ik heb een bedrijf aan huis maar dan kun je je internet en tv zowel zakelijk als privé heel goed combineren, dit vind ik zelf ideaal.
    Voor mijn werk is het erg belangrijk dat ik over goed internet beschik dus dan betaal ik liever wat meer en dat ik zeker weet dat het goed werkt dan dat het het de helft van de tijd niet goed doet en ik daarom mijn werk niet kan doen.
    Dat ik het ook nog eens kan combineren met mijn privé setting is natuurlijk helemaal ideaal.
    Ik heb altijd bij ziggo gezeten en ik zou ook niet anders meer willen omdat ik ook erg veel gebruik maak van de app en van alle sportzenders die hier bij horen, andere aanbieders hebben dat natuurlijk niet en dat kijkt mij heel vervelend.
    Juist omdat ik het wel gewend ben, als je het nooit hebt gehad dan weet je niet wat je mist maar ik zou dat wel weten, dis ik blijf lekker hierbij en ben er erg tevreden over.

    Mark 18 aug 2019

  • Henk Smit

    Ziggo Next apparaatnummer modelnummer DCR71111

    Als je wilt dat je afstandsbediening van je televisie de Ziggo Mediabox Next kan bedienen dien je bij de installatie apparaatnummer / modelnummer (televisie afhankelijk) onderstaand nummer in te voeren:

    DCR7111

    Was voor mij even zoeken want ben volgens mij de eerste die het heeft uitgevogeld, mijn huidige Samsung TV kon het zelf niet automatisch instellen namelijk dus moest op zoek. Ben het nu aan het installeren, erg snel trouwens!

    Henk Smit 29 jul 2019

  • Hans

    Hoe kan ik een Ziggo Mediabox Next krijgen

    Ik zit al een tijdje tegen mijn Horizonbox XL aan te hikken, hij is traag, werkt niet soepel, helft van de tijd werkt terug kijken niet en ga zo maar door. Klantenservice mailen, die zeggen enkel: reset de box, meer kunnen we niet doen. De box is simpelweg verouderd dus je moet het er maar mee doen. Gisteren had ik ingelogd op mijn ziggo account via www.ziggo.nl en zag ineens dat ik mijn televisie contract kon opwaarderen naar Ziggo tv Next, waarbij je een Next kast erbij krijgt, dit kost me 0,50 cent meer per maand, maar ben je wel van al dat gezeik af. Ik krijg hem dinsdag binnen, kijk er naar uit! Eindelijk snel en soepel tv kijken en met name terug kijken!

    Hans 27 jul 2019

  • Bianca

    Slechtwerkende box

    Wij hebben zo'n ziggo horizon box bij ons pakket in zitten, en die zou er dan voor zorgen dat je allerlei extra opties hebt en dat het beter en sneller werkt, maar als ik kijk hoe vaak deze wel niet vast loopt dan ben ik hier helemaal niet tevreden over.
    Ik betaal hartstikke veel geld per maand, dan verwacht ik wel een box die goed zijn werk doet in plaats van de slechtwerkende box die we nu hebben gekregen.
    Ik heb al contact met Ziggo opgenomen hier over en ze gaven toen aan dat er inmiddels een nieuwe variant op de markt is, deze zullen ze mij opsturen en dan mag ik de oude mee terug geven.
    Of deze het dan ook beter zal gaan doen is nog maar de vraag, volgens de mensen van ziggo die ik aan de telefoon had natuurlijk wel, maar ik heb zelf nog mijn twijfels.

    Bianca 26 jul 2019