Ik herken mij totaal niet in al die negatieve reviews over Delta. Zelf heb ik glasvezel van Delta en het werkt als een trein. Super snel internet, zonder storingen of iets dergelijks. Ook contact gehad met hun klantenservice en ze reageren snel en adequaat.
Helemaal niks mis met glasvezel van Delta. Over televisie kan ik niet oordelen, want ik heb alleen internet. Wifi is ook gewoon goed. Nooit ontvangst problemen gehad. Je kunt met Mesh wifi-punten ook zelfs je wifi verbeteren, indien je weinig bereik hebt op bepaalde plekken. Ik blijf gewoon een tevreden glasvezel klant bij Delta.
Eerste plaats komen ze zonder je te verwittigen dat ze de glasvezel komen aanleggen. Breken gewoon de hele straat open. Hierbij maken ze de glasvezel kabel van kpn kapot. Hierdoor nu al enkele dagen geen internet en tv meer. KPN heeft het te druk met alle werkzaamheden die ze nu hebben met de schade wat delta maakt dat we nog zeker een hele week moeten wachten tot deze weer gemaakt wordt. Als je informatie wil hebben over hoe het zit met schadevergoeding sturen ze je van het kastje naar het muurtje en worden dan ook nog brutaal.
De beste keuze wat we gemaakt hebben om delta niet te nemen.
Als ze nu al niet inzien dat je zo niet met met mensen kunt omgaan dan heb je zeker al een probleem als je ze echt nodig hebt.
Na vele afspraken die ze niet na komen en vernieling van spullen
Die zij vernielde van mij slt van de kast vogelhuis weg
En veel beloven en niet doen dreigen en lachen
En delta doet gewoon niets
Zeer en zeer slechte monteurs en komen totaal afspraak niet na en ze vernielen enz
Vanmorgen werd plotseling zonder enige melding vooraf in opdracht van Delta de straat voor ons huis open gebroken door een vijftal geen enkel woord Nederlands sprekende Oost-Europeanen. Het is voor ons nu niet mogelijk met de auto vanaf de oprit te vertrekken.
Dit is toch een heel slechte organisatie. Voor ons daarom dus nooit Delta!!
Probeer al 5 weken de glasvezelverbinding internet actief te krijgen zonder storing echter zonder resultaten, men belooft van alles alleen komen zij het niet na. Tot nu toe 1 dag internet gehad.
De organisatie is niet doorheen te komen, superrrrrr slechte provider
Ja word door Delta niet serieus genomen, echter de factuur komt wel op tijd en heb ik laten storneren.
De beloften zijn mooi maar het na komen is waardeloos en als je wil bellen zit je meer als een uur aan de lijn en dan is het nog niet opgelost. Het personeel lijkt wel overwerkt ze reageren allemaal agressief en onwetend daar wacht ik niet meer op. Wat een zooitje….
10 januari nieuw abonnement afgesloten bij Delta 11 februari zou het ingaan, Mijn oude abonnement opgezegd die liep tot 11 februari, volgens delta zou de spullen 9 februari opgestuurd worden en dan zou 11 februari het abonnement ingaan, maar heb niks mogen ontvangen van Delta.. Heb gebeld en gemaild met Delta waar de spullen bleven, wordt gebeld door Delta dat er iets fout is gegaan en dat mijn abonnement 17 februari in zou gaan en dat de spullen rond de 15e zou binnenkomen ....maar je raadt het al niks kwam binnen.
Maar weer gebeld met Delta en gemaild waar de spullen bleven die opgestuurd zou worden, kreeg een mail van Delta dat het vrijdag de 17 of zaterdag 18 februari zeker binnen zou komen ...Maar je raadt het al...komt niks binnen, maar weer gebeld en in de wachtrij tot je eindelijk eens iemand aan de telefoon krijgt en dan krijg je weer het zelfde verhaal te horen, komt waarschijnlijk volgende week binnen... dus al die tijd geen tv en internet.
Mijn vertrouwen is goed weg bij Delta ,zoals hun met nieuwe klanten omgaan.
En het vervelende is dat hun de enigste zijn met glasvezel abonnementen in onze omgeving .
Datum van ervaring: 18 februari 2023
je mag zo mijn spullen hebben!!! Als ik maar van het abonnement af ben. Ik ben dermate ontevreden dat als je er nog van af kan ik het zeker zou proberen
Twee dagen na de aanleg van glasvezel had iedereen in het dorp met Delta glasvezel een storing van 12 uur. We zijn nu 3 weken na installatie en we (iedereen met delta glasvezel in het dorp) hebben nu sinds vanmorgen rond 10 geen internet,tv en telefoon. Geen informatie en geen verwachte oplossingstijd. Als ik weg kan zoek ik asap een andere provider.
Ga niet met ze in zee, je laat het glasvezel aanleggen en je geeft aan nog geen contract etc te willen je belt ze binnen je bedenktijd dat je toch geen pakket bij ze wil een of andere dag staat er een pakket voor je deur naar 2x gebeld aan te geven dat je wilt opzeggen ook al heb je geen contract bij ze geven ze aan prima is in orde krijg je dag erna ff factuurtje bel je weer dat je telefonisch niet kan opzeggen moet het via de mail. En nu ook nog zeggen dat je een half jaar moet betalen terwijl je niks getekend hebt!!!
Wij ook . Hebben de bestelling geannuleerd, maar blijven emails krijgen dat het allemaal nog doorgaat. Krijgen ook geen bevestiging van de annulering.
Waardeloos bedrijf. Onbeschofte medewerker verbreekt gewoon het contact. WiFi valt weg, al 3 dagen geen tv . Opnieuw gebeld, 20 minuten in de wacht. Daarna een e-mail gestuurd nog steeds geen antwoord. Ze hebben gewoon schijt aan hun klanten . Ben benieuwd of ze überhaupt nog contact opnemen. Als jullie niet snel reageren stel ik jullie in gebreke en beëindig het contract
Glasvezel van Delta? Niet doen! 1,5 maand later nog steeds niks geregeld. 3 monteurs langs geweest, tuin ligt nog open. Bij elkaar minimaal 4 uur gebeld. waarvan 2,5 in de wacht gestaan. Delta, delta netwerk, caiway, liander, ik heb iedereen al gesproken.. Ik weet inmiddels ook wat een patchkabeltje is... Net klantenservice gebeld, ik wilde opzeggen, maar ook dat blijkt niet te kunnen...
Tot heden slechte ervaring na twee pogingen is mijn glasvezel nog niet aangesloten.
De ervaring met de monteurs is perfect dat is het probleem niet het probleem ligt bij de organisatie in het kantoor.
Op 24 oktober kwam de eerste monteur die kon niet veel doen omdat het sijsteem nog niet gepatched was na contact met delta is hij weer vertrokken.
De boodschap van de monteur houd het in de gaten wanner de twee gele lampjes branden dan is het sijsteem gepatched.De volgende dag was het sijsteem gepatched maar het internetlampje brandde niet.Op 25 oktober delta eerst gechat en later gebeld uren aan de telefoon gezeten van persoon naar persoon verbonden heel mijn telefoon abonnement verbeld uiteindelijk zouden ze het in orde brengen .Nieuwe afspraak gemaakt voor 9 nov en vandaag kwam de monteur wat bleek dat het sijsteem nog niet was geactiveerd monteur vertrokken en nu weer wachten het is toch absurd dat je dikke twee weken van tevoren delta informeert en je hele tel abonnement hier aan besteed en dat het op 9nov nog niet in orde is.
Voor mij een 10 voor de monteurs maar een 2 voor de organisatie die hier achter zit.
Komt mij zeer bekend voor !! Nadat een ingehuurde ZZPér de modem had neergezet geen goed signaal.... lampjes die blijven knipperen... Daarna veroordeeld tot de helpdesk.. Ben al een halve week bezig om mn oude Coax internet signaal weer te laten activeren.... iedere dag bellen en bellen... Delta internet , NIET doen !
Delta is een ongeorganiseerd en onbetrouwbaar bedrijf. Ze verstrekken onjuiste informatie en reageren niet op mails. Ze sturen je van de kast naar de muur. Het is daarom niet aan te raden in zee te gaan met deze leverancier.
Bij het eerste bezoek lieten ze weten dat het niet mogelijk was de glasvezel naar binnen te krijgen. Ik heb daarop de overeenkomst opgezegd en kreeg een bevestiging dat dit was geregeld. Vele maanden later kwamen er monteurs onaangekondigd langs. Ik vertelde dat de overeenkomst was geannuleerd. Zonder aankondiging kregen we een mail dat ze het installatiepakket hadden opgestuurd. Ik stuurde een mail dat dit niet hoefde omdat de overeenkomst was opgezegd. Geen reactie en een paar dagen later stond er een doos voor de deur. Ik weer gemaild hoe te handelen. Weer geen reactie. Weer een maand later ontvangen we een brief dat ze de kosten zouden gaan afschrijven, zonder dat we zijn aangesloten. Ik bellen om het verhaal uit te leggen. Beginnen ze te dreigen met deurwaarders. Ik heb bedrijven meegemaakt die slecht communiceren en onbetrouwbaar zijn, maar DELTA spant de kroon!!!!!
het bedrijf is bijna niet te pakken te krijgen, komen de afspraken niet na. Aanmelden is zo gebeurt maar daarna is er niemand meer te bereiken. Aansluiten gaat via Giduon. Monter was vriendelijk maar ook dit bedrijf is bijna niet te pakken te krijgen. 30 minuten in de wacht is heel normaal.
Veel storingen, zowel internet als tv. Hierdoor veel te duur voor het slechte product wat geleverd wordt en communicatie met Delta is nagenoeg niet mogelijk. Komen afspraken mbt glasvezel niet na en de kabel ligt nog steeds op de stoep. De facturen worden wel goed bijgehouden. Zee af te raden om met Delta fiber een contract aan te gaan!
Internet is altijd snel en interactieve tv heeft alle functies die je kunt wensen. Terugkijken en pauzeren gebruik ik het meeste. Je kunt ook opnemen wat ik niet vaak doe want je kunt toch al terugkijken. Ik kan ook op mijn iPad tv kijken wat erg handig is voor als ik in bed lig. Ik kwam van Ziggo maar ik ben erg tevreden met DELTA. Ik zie mijzelf er niet weggaan.
Komt afspraken over aansluiting glasvezel niet na (kennelijk deugt de administratie niet); is niet te bereiken noch telefonisch, noch per e-mail; stuurt bericht over verzending van een installatiepakket dat niet klopt (pakket na een week nog niet binnen en de track & trace - link werkt niet); heeft kennelijk slechte communicatie met onderaannemers want die weten meestal niets over data van installatie glasvezelnet.
klopt helemaal. Waardeloos! hebben geen email adres. Geen duidelijk verhaal. Zou worden teruggebeld mbt installatie (kosten). Het acteert te vaag. Kan op een toegestuurde mail niet reageren. Chat functie doet het ook niet.
Zeer slechte communicatie. Zijn al een aantal keren gewoon niet langs gekomen terwijl je speciaal thuisblijft. Vandaag de 3e! afspraak gemaakt om alles aan te sluiten tussen 8 en 11 uur. Bel je vervolgens om 11.45 waar ze blijven en zeggen ze we zoeken het uit ,we bellen over 5 min terug. Ze moeten nog bellen. Vervolgens staan ze om 13.30 voor de deur. Zijn ze verontwaardigd dat we niet thuis zijn. Afspraken nakomen is echt heel moeilijk..
Ongeveer 1 jaar geleden een abonnement afgesloten met glasvezel.
Tot op heden nog geen aansluiting of ook maar enig zicht hier op.
Mail wordt niet serieus genomen en aan de telefoon beloven ze telkens dat alles goed komt maar regelen daarna niets meer. Al met al genoeg redenen om alle contracten met Delta te verbreken.
Sturen verkeerde mails. Komen uren te laat. Geen communicatie. Moeilijk bereikbaar. Net zo onpersoonlijk als de grote jongens. Dus beter daar bij blijven. Dit voegt niets toe. Meer van hetzelfde. Je denkt een kleine speler die doet het anders maar niets is minder waar. Het liefst verschuilen achter.bandjes . Tsja jammer en gemiste kans. Ik ga abonnement opzeggen
Wij hebben het 1 Gig glasvezelpakket genomen waarbij je het eerste jaar 45 euro per maand betaald. De installatie is daarbij gratis dus dat was voor ons wel een geruststelling. We zijn niet de jongste meer en willen toch wel graag goed bereikbaar zijn en overal in huis goed internet hebben. We hebben de krant al opgezegd omdat je dat tegenwoordig allemaal via de iPad kunt lezen, ideaal! De monteur die het kwam installeren kwam uiterst bekwaam over en leverde goede kwaliteit. Alles werkte optimaal toen hij na 2 uurtjes hard zweten weer weg ging.
Onbeschofte monteur met zijn aso gedrag .
Hij vloekte en tierde er op los en was gewoon dreigend.
Na enkele malen gezegd te hebben dat we daar niet van gediend waren en verzocht hebben om het huis te verlaten vertikte hij het om te gaan.
Hij haalde je het bloed onder je nagels vandaan.
Klacht ingediend maar nooit iets meer gehoord .
Vriendelijkheid was ver te zoeken
Bij ons geen Delta in ieder geval.
Nooit aan beginnen. Valse reclame
Dec 2020 afgesloten. Afspraak aansluiting in de woonkamer. Op de site wordt vermeld dat deze beter niet in de meterkast kan. Reclame op tv.... tot in de nok aangesloten. Laat me niet lachen... inmiddels aug 22. Vier afspraken verder....ontelbaar chats en telefoongesprekken gehad, beloftes van terug bellen en bezoeken.....nu een brief ontvangen dat aansluiting technisch niet mogelijk is en dat zij opzeggen. Ik hoef niets te doen. Maar als ik ooit aangesloten wil worden kost dit mij 650 euro?????. De glasvezel kabel ligt al voor de voordeur ...... Snappen jullie het nog. Ik niet
Net als kennelijk bij vele anderen zijn hier tegenwoordig elke dag storingen. "Bij voorkeur". na 21.00 uur; dan sluit de klantenservice. Geven de schuld aan Guidion die de wifi versterkers niet goed geïnstalleerd zouden hebben. Negeren het feit dat vele andere klanten op exact hetzelfde moment geen internet hebben. Mensen, kies voor een andere provider!!!
Al een half jaar hebben wij glasvezel en een abonnement bij Delta. We ondervinden storing na storing en er wordt nauwelijks gereageerd op klachten. 'Wifi tot in de nok' en 'de monteur gaat pas weg als alles werkt'. Helaas, in ons geval klopt hier helemaal niets van. En wij merken niet dat er aan een oplossing wordt gewerkt. Alleen het afschrijven van de rekening gaat goed....
Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste internet en tv providers van juni 2023.
Het welbekende Delta is een Nederlands energiebedrijf dat zich richt op het leveren van energie- en internetdiensten aan consumenten en bedrijven in Zeeland en delen van Zuid-Holland en Noord-Brabant. Naast energie levert Delta dus ook internet-, televisie- en telefoniediensten via haar eigen glasvezelnetwerk. Delta staat bekend om haar betrouwbare en snelle internetverbindingen en biedt haar klanten een uitstekende klantenservice. Het bedrijf hecht veel waarde aan duurzaamheid en heeft als doel om in 2030 volledig klimaatneutraal te zijn. Delta investeert daarom in duurzame energie en maakt gebruik van groene stroom uit eigen windparken. Ondanks dat het al jaren bestaat, heeft het nooit de ambitie om een groter gebied te beheren, omdat dat ten koste zou kunnen gaan van de betrouwbaarheid en klantgerichtheid.