
Voor mijn bedrijfje heb ik betrouwbaar en snel internet nodig. Hiervoor heb ik Delta gekozen. Zij bieden zeer snel glasvezel internet aan en ik had er goede verhalen over gehoord. Het werd gratis bij mij thuis geïnstalleerd en het contact met de klantenservice is zeer goed. Tot nu toe werkt het als een trein.
Ik ben nu al een tijdje aangesloten op glasvezel van Delta en ik moet zeggen dat het niet tegen valt. De snelheid is zeer goed en het netwerk is tot dus ver erg betrouwbaar. Als ik nu opnieuw voor de keus stond om glasvezel te nemen, had ik het zeker weer bij Delta genomen.
Binnen 2 weken bedenktijd te kennen gegeven niet over te willen stappen naar delta. Continu worden lastiggevallen over het maken van afspraken. Nee is nee.
Al bijna 2 maanden dagelijks aan de telefoon uitleggen dat IK NIET WIL OVERSTAPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 weken gelden geen internet i.v.m stroomstoring in de straat is het modem kapot gegaan. Nieuw modem opgestuurd en geplaatst, nog steeds dezelfde problemen. Contact gehad met Delta advies een monteur laten komen en een afspraak maken via Gideon, 2 keer afspraak gemaakt en dag van te voren werd de afspraak weer afgezegd door Gideon. Derde afspraak gemaakt gewacht van 8.00 t/m 12.00 uur geen monteur, gebeld naar Delta monteur was wat verlaat maar komt langs, half uur later bericht van Gideon komt geen monteur nieuwe afspraak maken. inmiddels al twee weken geen internet.
bedankt Delta.
fam. Kallewaard
Kastje voor glasvezel wel laten plaatsen voor toekomstige nieuwe bewoners. Gemeld dat ik geen zin had in overstappen. Komt na enige tijd weer een man met een groene jas om zogenaamd de nieuwe aansluiting te controleren. Heeft geen moment naar het kastje gekeken. “ Oh u heeft Ziggo, u betaald graag teveel”. Heb ja geantwoord en ze de deur uit gesodemieterd, komen nooit meer binnen.
Zit 10 dagen op activatie van mijn sim te wachten Niks direct internet ook geen tijdelijk nummer. van chat bot tot persoon aan de tel en WhatsApp niks wijzer
een update; nog geen telefoonnummer internet nul communicatie vanuit de kant van delta. Als ik zelf niet elke dag bel
Ze geven bij hun salespraatje aan de deur niet aan dat je een stopcontact in de meterkast moet hebben. Later voor 70 euro moeten laten zetten via Delta. Om vervolgens te vernemen dat, omdat we geen smarttv hebben, er een kabel gelegd moet worden van de meterkast naar de tv. Maar de monteur geeft dan aan dat de kabel dat niet aankan omdat de meterkast zich in de gang bevindt. Terwijl er inmiddels 3x een monteur opnieuw moest komen door interne miscommunicatie, hebben we dubbele kosten moeten betalen omdat de vorige provider niet afgesloten was en Delta gewoon doorfactureert terwijl we nog niks van Delta verbruiken! Monteur adviseerde een aansluiting met Chromecast, dus zonder tvkastje en dus zonder een fatsoenlijke afstandsbediening. Wat ook weer 50 euro kost! We worden nu gewoon gedwongen een Smarttv te kopen.
Belachelijk dat dit niet vantevoren is aangegeven. Bovendien is de Wifi-sterkte veel zwakker dan die van KPN.
ik ben nog in het proces van aansluiten. Ik koop een huis dat al beschikt over een Delta aansluiting en ik ben ruim op tijd begonnen met internet aanvragen zodat ik internet heb op de dag dat ik de sleutel van mijn nieuwe huis krijg. Desondanks heeft Delta wekenlang NIETS gedaan met mijn aanvraag, want het was toch nog heel lang weg. Ik heb viermaal gebeld om aan te geven dat ik internet wil op de dag van de sleuteloverdracht. Pas bij telefoontje 3 is de aanvraag ook daadwerkelijk doorgezet. Ik heb eindelijk een mail ontvangen dat het internet wordt aangesloten en wel een hele week NA de sleuteloverdracht. Wat een baggertent! Vandaag voor de 4e keer gebeld dat de aansluiting met spoed in orde gemaakt moet worden. Krijg ik nu het advies om het internetgat met ODIDO te overbruggen. Niet te filmen dit.
Word er een beetje dood ziek van DELTA komen ze een kabel in de straat leggen krijg je heel veel reclame .En een waarschuwing als je niet snel over stap naar delta moet je later de hoofdprijs betalen voor het aansluiten want ze zijn in de buurt bezig . Komen met regelmaat langs of ik kabel van delta wil dat wil ik dus niet en dan is de irritante vraag WAAROM DAN NIET gaat ze geen moer aan waarom alleen de vraag al .
Stop met die onzinnige verkoop praat aan de deur jullie zijn erger dan de Jehova die komen 1x per 3 jaar DELTA teveel !
3 jaar geleden mannetje van delta langs geweest voor abonnement
na 2 jaar nog niks, wel in oktober 2024 doos in de bus met aansluit apparatuur maar was toen al 2 maanden eerder overgestapt naar KPN omdat delta nog niet aangesloten kon worden en contract met ZIGGO afliep.
Nu incasso bureau met achterstallige betaling
zijn er nog meer van dit soort klachten
Hans
Ruim 2,5 maand moeten wachten op een aannemer die de glasvezel installatie kon afronden. Ook ruim 2,5 maand zonder internet gezeten dus. Customer service lijkt niets te kunnen/ willen doen aan onderaannemers. Afspraken worden niet nagekomen en terugbellen doen ze al helemaal niet. Veel mensen bij Delta gesproken en allemaal even incompetent...
Ik had goede hoop toen ik voor Delta koos. Nieuwe aanbieder, frisse energie… dacht ik. Maar helaas – die energie was vooral bij mij thuis weg toen het internet niet werkte en ik in de wacht hing bij de klantenservice.
De medewerker aan de telefoon wist het zeker: “Het ligt niet aan ons.” Spoiler: het lag wél aan hen. Als klap op de vuurpijl werd ik geadviseerd om maar een abonnement bij Odido te nemen… terwijl alles hier al is aangesloten voor Delta. Logica? Ver te zoeken.
Ik snap dat opstartproblemen kunnen gebeuren, maar het gebrek aan een fatsoenlijke oplossing of überhaupt meedenken is echt een afknapper. Ik had net zo goed een router in een schoenendoos kunnen zetten – had hetzelfde effect.
Kortom: ik had hoge verwachtingen, maar die zijn sneller gedaald dan mijn internetsnelheid. Daarnaast nog steeds geen internet in huis en opzoek naar een nieuwe provider. Mijn advies is om geen abonnement bij Delta te nemen.
Ga niet in zee met Delta voor glasvezel. Waar 1 dag ongeveer anderhalf uur gepland was om de situatie te installeren, heeft het drie dagn geduurd. Drie dagen zonder aansluitingen. Delta werkt met onderaannemers voor de installatie. Deze mensen zijn niet competent. De derde dag kwam er pas een deugdelijke (Delta) monteur. Hij zei constant achter de ZZP onderaannemers aan te gaan om hun rotzooi op te ruimen en de aansluiting voor elkaar te krijgen. Ik heb dus drie dagen zonder aansluitng gezeten, kon een compensatieformulier invullen. De compensatie was euro 2,48. Later werd daar uit coulance 5 euro bij gedaan. Later is dit opgehoogd naar 10 euro. Niet aanvaard, omdat ik niets wens af te kopen bij Delta. Ook de klantenserevice is ver beneden niveau. Men is niet in staat om per mail of per telefoon een gepaste oplossing te bieden. Als ik er zelf niet bovenop had gezeten, dan had ik nu nog geen glasvezelaansluiting. Voor mij krijgt Delta glasvezel een onvoldoende.
Afgelopen zomer bijna een maanden zonder internet gezeten. Nu inmiddels opnieuw 2 weken zonder. Storing wordt niet serieus genomen. Klantenservice kan alleen maar tickets aanmaken in hun IT-systeem. Blijven aanbieden om een monteur te sturen om in huis de aansluiting te checken, maar pakken de kabelbreuk in de straat niet aan.
Ruim vier jaar geleden, na een wervende actie van Delta, de overstap gemaakt naar deze provider. Alleen is deze overstap nooit door Delta gerealiseerd en hebben we niets meer van hen vernomen tot in juni 2025 onze huidige provider ons liet weten dat onze aansluiting bij hen zou worden beëindigd. Delta had gewezen op onze contractuele verplichting met hen. Na talloze telefoontjes en e-mails naar Delta, met de strekking dat het voor hen niet voor de hand ligt om aan te nemen dat wij na vier jaar alsnog prijs stellen op een overstap en dat het vreemd is dat dit zonder aankondiging door hen is gedaan, 3 weken later de bevestiging gekregen dat het contract op ons verzoek is geannuleerd. Na bericht van onze huidige provider dat zij hiervan een bevestiging van Delta nodig hebben hierover half juli contact met Delta opgenomen. Twee maanden later hiervan de bevestiging van onze provider gekregen. Niets meer van Delta gehoord.
Delta kwam bij ons in de straat glasvezel aanleggen in Januari, daarbij hebben ze de kabel van Ziggo geraakt waardoor wij (en vermoedelijk vele anderen) geen internet, tv en niet meer konden bellen. Dit gelijk (dus diezelfde dag nog) gemeld bij Delta, die totaal geen verantwoordelijkheid nemen en je doorsturen naar een ander nummer, die me weer doorverwijsde naar een email waar ik mijn verhaal moest doen.
Nu ruim 8 maanden verder nog steeds geen reactie, ik heb ruim 3 uur besteed met ze met bellen, en MINSTENS 8x gemaild, nog steeds geen reactie.
Dus ik weer bellen, en dan zeggen ze niks van een melding te weten omtrend mijn probleem en klachten, en NU ben ik waarschijnlijk de rest van mijn leven pissig op iedereen van Delta want beloftes worden niet nagekomen en de schade die veroorzaakt is is geen vergoeding voor uitgekeerd (Lees ik betaal wel voor internet bij Ziggo maar door jullie schuld kan ik daar geen gebruik van maken!) diepe zucht.
Diverse malen contact gezocht met Delta maar ze reageren niet of tergend traag. Er wordt een abonnement in werking gebracht terwijl Delta niets werkend heeft afgeleverd. Naast diverse genegeerde emails inmiddels zelfs een email gehad waarin ze claimen het abonnement te gaan starten terwijl er geen installateur is langs geweest. Dacht eerst een administratieve fout maar kwam zoveel klachten tegen dat ik inmiddels de indruk heb dat dit gewoon een van de slechtere bedrijven is die glasvezel levert. Zou dit bedrijf vermijden als je niet in buitengebied zit waar deze gasten nou eenmaal een monopolie hebben (en daardoor misschien zo erg arrogant geworden zijn!?)...
Wij hebben ons oude telefoonnummer behouden maar ondertussen brengen ze ook nog kosten in rekening van een telefoonnummer dat zij aanbieden, waar wij geen gebruik van willen maken. Daarnaast hebben we onbeperkt bellen in Nederland en toch brengen ze belkosten in rekening.
Om toch positief de eindigen. Het downloaden is aanzienlijk sneller dan KPN en zeker Ziggo
Ik woon in Voerendaal en ben bijna twee jaar aan het lijntje gehouden door deze provide (slechte, onjuiste of geen communicatie). Delta beloofde dat er binnen afzienbare tijd glasvezel zou worden aangelegd. Na twee jaar wachten heb ik mijn inschrijving ingetrokken. Inmiddels zijn we ongeveer 3 jaar verder en ligt er nog steeds geen glasvezel.
Mijn vriendin, woonachtig in de buurt van Breda, werd ook door Delta benaderd. Zij stapte over naar Delta voor mobiel, internet en tv vanwege de aantrekkelijke prijs. Het resultaat: één en al ellende. De klantenservice is slecht bereikbaar, de tv-ontvanger valt regelmatig uit of bevriest zonder melding, en mobiel bereik ontbreekt op meerdere locaties. KORTOM NIET NAARTOE GAAN!!
Zeer slechte service Het bedrijf zou niet moeten bestaan. Ze zijn onbetrouwbaar en rekenen meer zonder een duidelijke factuur. De klantenservice is niet getraind in zowel kennis als omgangsvormen. Ze kennen hun producten niet, dus ze kunnen geen oplossingen geven als er een probleem is. Als je iets zegt dat ze niet leuk vinden of ze weten het antwoord niet, ze zijn vaak zo onbeleefd, dat ze de telefoon ophangen. Neem NOOIT Delta als provider!!
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2025.
Er zijn 100 reviews geschreven over DELTA op Reviews.nl. Met een 1.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.