Ik heb thuis glasvezel van Delta en ik ben er heel tevreden over. Mijn internet is altijd supersnel en tot nu toe geen last van storingen gehad. De prijs van een glasvezel abonnement vind ik ook reuze meevallen.
Ik zit er nu ook aan te denken om sim only van Delta te nemen. Dit is ook best goedkoop zag ik. Helemaal als je het combineert met Delta internet, wat ik dus heb. Alles bij dezelfde provider vind ik ook wel zo handig.
Dit lijkt niet echt…. Misschien heeft Delta dit zelf geplaatst?
Weer zo’n marketingtruc van deze cowboys?
Ga lekker weg Henk. Ik mag mijn mening geven en ben blij met Delta. Wat bezielt je überhaupt om op mijn review te reageren. Zoek een hobby.
Hartelijk bedankt voor je vriendelijke reactie Robert. Fijn voor jou (en hopelijk ook vele anderen) dat je tevreden bent met Delta. Helaas geldt dat niet voor iedereen.
Je advies om 'weg te gaan' leg ik met permissie terzijde. Voor verdere onderlinge correspondentie lijkt me dit platform niet in het leven geroepen.
Gr Henk
Delta oogde aantrekkelijk en in 2021 heb ik actief meegeholpen om 30% van de huishoudens in Noordwolde (gn) enthousiast te krijgen voor een aansluiting en daarmee de kabelaanleg mogelijk te maken.
Zomer 2024 krijgt alles pas een vervolg. Het drama? Nooit een dienst afgenomen.
Wilde er helemaal voorgoed van af. Na veel telefoontjes, aanmaningen etc. voor € 450 van hen verlost.
Çomputer says no!
Nav test Consumentenbond (Delta scoort 7.7! met een gemiddelde installatie na 10 dagen) aanvraag ingediend voor zakelijk glasvezelabo. Ik schrik voor t eerst als ik de bevestigingsmail krijg, omdat daarin staat dat ik 4 weken moet wachten op aansluiting. Ik bel meteen, en nog eens, en nog eens. De eerste 14 dagen (!) alleen maar positieve geluiden: 'We gaan ons best doen!', 'Ik ga er voor zorgen!', Dit gaat zeker lukken!'. Na die eerste 14 dagen alleen maar dat het niet kan, alles moet nog verwerkt worden, de monteur moet mss langskomen, in de wijk moet een knop om, mag helaas niet doorverbinden ... you name it ... ik heb t gehoord!
Dus NIET DOEN!
Meer dan 3 maanden bezig geweest om een glasvezel kabel aan te laten sluiten voor onze nieuwbouw woning. Afspraak is 3 keer verplaatst en en uiteindelijk kon het niet gemaakt worden, Monteurs na 5 min weer weg en beloofde me dat het snel opgelost zou worden. Na een week wachten toch maar zelf gebeld. Delta ging het uitzoeken. Na 2 weken en een aantal telefoontjes, geen reactie van Delta. Toen de onderaannemer zelf achterhaald en opgebeld. Was binnen een dag geregeld en aangesloten op het huis. Delta daarna meteen gebeld dat de kabel aangesloten was, Delta zou een pakket opsturen en we zouden binnen 2 weken internet en tv hebben. Heel fijn want we wonen er al inmiddels al 1 week. Na 1,5 week een bericht van Delta. Activatie van abonnement. Daar in stond dat we nog eens 3 weken moesten wachten voor alles geactiveerd zou worden. Meteen Delta gebeld en het uitgelegd dat er tot 2x toe beloofd is dat we binnen 2 weken internet zouden hebben . Alles geprobeerd aan de telefoon maar de activatie datum kon niet veranderd worden. ( Lijkt me dat dit gewoon een druk op de knop is en het is geregeld!? ) Met veel pijn en moeite kon er nog een kleine compensatie geregeld worden. Al met al enorm moeizaam en traag proces. En we moeten nog een beginnen met ze ben benieuwd! Vast maar zoeken naar een nieuwe provider voor volgend jaar misschien.
Wat heb ik een spijt dat ik niet eerst de reviews over Delta heb gelezen, dan was ik er nooit aan begonnen.
In mei gebeld voor een Glasvezel aansluiting op ons nieuwe adres per 1 augustus. Ik kon 6 weken vantevoren een abonnement afsluiten en dan zou het Glasvezel in huis aangelegd worden. Toch maar wat extra tijd genomen en 8 weken vantevoren een abonnement afgesloten. De monteur zou mij bellen en dan zouden we een datum kunnen afspreken. 2 weken later nog niks gehoord. Klantenservice opgebeld en nummer vd monteur gekregen. Monteur geeft aan nooit informatie vd provider te hebben gekregen en volgende week begint de bouwvak van 4 weken. Eind augustus horen we pas wanneer Glasvezel aangelegd kan worden en dit duurt standaard 12 weken!?
Ok. We werken beide thuis. Hoe overbruggen jullie de tijd dat wij geen internet in huis hebben? Niet. Jullie probleem.
Per direct opgezegd en terug naar KPN. Wat ik niet wist, maar KPN heeft uitgelegd. De 2 weken bedenktijd gaat in vanaf het moment dat het product geleverd wordt en niet vanaf het moment van aanschaf zoals Delta beweert!!!
Nu 8 maanden klant. Van dag 1 gaat er alles mis. Zeer slechte klantenservice, nou service mag er niet achter staan!! het abo geld is van een vreemde rekening afgeschreven, wat ook totaal niet op mijn nummer lijkt, daar ben ik in maart achter gekomen, door erge ziekte was het mij nog niet opgevallen, op contract staat mijn rekeningnummer. Geld is teruggestort naar die persoon, nu heb ik coulance gevraagd, en dat is volgens hun alleen, 60 euro extra betalen op mijn huidige abo kosten per maand. Ik kan dat niet, ik blijf, maar bellen en bied aan het van mijn vakantie geld te betalen, ik heb het gewoon weg niet!!!!, niets geen enkel normaal contact mogelijk. Nu dreigen ze met afsluiten. Het verhaal is te lang. Ik ben zo door diverse mensen gewaarschuwd voor delta internet, helaas heb ik niet geluisterd. Ik heb ook al van dag 1 slecht ontvangst, veel en vaak weg en uitval. Ja 15 euro coulance gehad voor 8 maanden ellende, want dat is het. En nu word ik gedwongen te betalen zonder enig contact, ik heb gevraagd me te bellen en niet steeds alleen maar nare berichten met dreigen, oa u heeft het toch gebruikt, geen enkele sorry van hun grove fout. Steeds zeg ik dat ik wil betalen, maar dan van mijn vakantie geld. Ook daar nemen ze niet de moeite voor. Mensen u bent gewaarschuwd!!!!!!!!! ik verblijf al 8 maanden op bed, en deze stress tot huilends toe is zeer slecht voor mij, er komt geen enkel begrip van hun kant. Wat een SLECHT bedrijf
Waardeloos bedrijf. Communicatie onderling deugd niet. In 1 dag 4 mtr gegraven en de voor de rest de hele dag staan bellen. Probleem niet opgelost en nu niemand meer gezien. Zit al 14 dagen zonder tel.,internet, TV en alle andere app. die niet meer functioneren.
Heb een bedrijf en loop dagelijks schade op.
Snap best dat het mens eigen is om even lekker te klagen maar wij zijn al jaren klant van Delta en hebben nog nooit een hapering gehad in onze internetverbinding. Tv kijken is ook precies wat je er van kan verwachten -> altijd goed. Monteur van Delta is jarenlang bij ons geweest om het aan te sluiten en nu 5 jaar later werkt alles nog steeds goed.
Op Omroep Brabant is t niet mogelijk teletekst op te roepen. Op NPO 1-2-3 wel.
Vreemd want Omroep Brabant is aangewezen als rampenzender en daar hoort ook teletekst bij. Toen ik nog op KPN zat was er wel teletekst op OB.
Dit is gemeld echter geen reactie gekregen
Helaas.
Ook gemeld bij Omroep Brabant. Die zouden actie ondernemen. Ben benieuwd
Wat een klote bedrijf in 1 woord, deze sturen contracten en aanmeldingen die ik niet gevraagd heb.
Zie de voorbeelden
Ik kreeg het verzoek om een aanvraag voor een Delta Zakelijk Pro.
Deze kan ik voor je in orde maken, waarbij ik nog graag onderstaande wil bevestigen.
Goedemiddag,
Dit is niet de bedoeling dit kreeg ik toegestuurd, heb nog niets besteld. Dit is geen prettige werkwijze. Voorlopig zie ik hier van af.
Beste John,
Er is wat miscommunicatie geweest vanuit mijn collega naar mij, zie deze bevestiging ook als niet verzonden.
Je kan reageren op mijn laatste mail met het voorstel/offerte.
Ik denk dat het tijd wordt voor Radar of iets dergelijk
Waardeloze organisatie
Niks werkt ,het internet niet de klantenservice is waardeloos en iedereen werkt langs elkaar door na 6 maanden rommelen nog steeds slecht internet
Wat een kansloze groep mensen bij elkaar .
Een berg monteurs op bezoek die komen constateren maar niks oplossen.
Was ik er maar nooit aan begonnen zo jammer dit
Heb sinds een half jaar glasvezel van Delta.
Enkele weken geleden ging het mis. Internet valt om de haverklap uit. De klantenservice werkt als een zwart gat: jij kan zoveel bellen en info geven als je wilt, ze lossen niets op, niemand neemt enige verantwoordelijkheid, niemand kan uitleggen wat er aan de hand is en je wordt nooit teruggebeld. Na 1 week bellen en vergeefse pogingen om dit op afstand op te lossen, hebben ze een officiële klacht ingelegd en zou ik gebeld worden om het op te lossen of om kosteloos uit te kunnen stappen. Geen reactie. Na drie dagen weer gebeld en ik zou binnen 48 uur teruggebeld worden door die afdeling. Na twee dagen maar weer eens gebeld en toen kreeg ik doodleuk te horen dat de klacht gereed was gemeld, dat ik niet gebeld zou worden en dat ik dan maar een klachtenformulier moest invullen. Na twee weken ellende en bellen, terug bij af. Dat verzin je toch niet!
Drama vanaf het begin. Na installatie werkte niets. Zou op afstand opgelost worden. Niet dus. Moest ik zelf de kpn weer gaan installeren want monteur was weg. Heeft 3 dagen geduurd. Geen excuses, ik kreeg 5 euro terug. Eerste factuur klopte niet, kon niet hersteld. In plaats daarvan kreeg ik 5 euro terug. Tweede factuur klopte weer niet want die 2 x 5 euro is niet verrekend. Delta vindt dat geen fout, want zij hebben het te laat ingevoerd dus logisch dat ik het nog niet krijg. Inmiddels ook al 3 x TV storing gehad. Laatste storing vond Delta niet erg, want die was bij al hun klanten dus telt blijkbaar niet. En tenslotte opnemen van tv is ook een bende. Je kan geen voor- of nalooptijd instellen dus je kijkt regelmatig programmas zonder dat je het begin of einde kan zien. Internet doet het wel maar niet overal in huis even goed. In de tuin helemaal geen wifi. Dat klopt volgens Delta want een tuin heeft niks met een huis te maken.
Zowel technisch als administratief dus een grote rotzooi daar. Begin er niet aan!!!!!!
Nog 9 maanden, dan mag ik weg.
Net overgestapt: geregeld geen internet, stilstaand of geen beeld op de tv. Kennis helpdesk is tranentrekkend. Ze zouden vorige week terugbellen over een vraag, maar dat is nog niet gelukt. Inmiddels 12 telefoontjes verder en weer geen internet. Opzeggen kan alleen met boete, dan maar een in gebreke stelling.
kortom: doe het niet!
Dat probleem heb ik nou ook de hele tijd. Zit ook te denken terug naar ziggo te gaan zoals het nu gaat
Omdat ik niet thuis was heb ik de monteur gemist over waar mijn aansluiting moet komen.
E-mail gestuurd naar het bedrijf dat op het kaartje staat,niets meer gehoord.
Herinnering gestuur met CC naar Delta.
Van allebei niets meer gehoord.
Mijn huidige provider zal blij zijn met het resultaat: Dan maar geen aansluiting!
Sinds mei hebben we glasvezel, internet en tv.
Sinds mei ervaar ik al problemen, het internet valt uit, de tv geeft zwart beeld,
Regelmatig hang ik (een uur of anderhalf) met Delta aan de telefoon, de medewerker is dan wel erg behulpzaam en probeert van alles.
Echter wordt het probleem niet verholpen en telt ieder storing op nieuw en hebben zij 2-5 werkdagen om het te verhelpen.
Er is geen mogelijkheid een meerdere te spreken, welke de storingen aan elkaar kan koppelen en kan zorgen dat dit voor eens en altijd wordt opgelost.
Door middel van nieuwe apparatuur op te sturen, met een monteur.
Daarnaast ben ik voor de klacht hierover verwezen naar het klachten formulier ,welke niet aanwezig is. Steeds wordt je naar de klantenservice doorverbonden (daar waar ik al regelmatig contact mee heb).
dezelfde ervaringen. Uitbreiding van producten is niet te realiseren. Allemaal mee bezig, maar er gebeurd niets.
Ook bij de aanleg slechte ervaring. onkundige monteurs.
Al met al niet best en erg frustrerend..
Eerste plaats komen ze zonder je te verwittigen dat ze de glasvezel komen aanleggen. Breken gewoon de hele straat open. Hierbij maken ze de glasvezel kabel van kpn kapot. Hierdoor nu al enkele dagen geen internet en tv meer. KPN heeft het te druk met alle werkzaamheden die ze nu hebben met de schade wat delta maakt dat we nog zeker een hele week moeten wachten tot deze weer gemaakt wordt. Als je informatie wil hebben over hoe het zit met schadevergoeding sturen ze je van het kastje naar het muurtje en worden dan ook nog brutaal.
De beste keuze wat we gemaakt hebben om delta niet te nemen.
Als ze nu al niet inzien dat je zo niet met met mensen kunt omgaan dan heb je zeker al een probleem als je ze echt nodig hebt.
Vanmorgen werd plotseling zonder enige melding vooraf in opdracht van Delta de straat voor ons huis open gebroken door een vijftal geen enkel woord Nederlands sprekende Oost-Europeanen. Het is voor ons nu niet mogelijk met de auto vanaf de oprit te vertrekken.
Dit is toch een heel slechte organisatie. Voor ons daarom dus nooit Delta!!
De beloften zijn mooi maar het na komen is waardeloos en als je wil bellen zit je meer als een uur aan de lijn en dan is het nog niet opgelost. Het personeel lijkt wel overwerkt ze reageren allemaal agressief en onwetend daar wacht ik niet meer op. Wat een zooitje….
10 januari nieuw abonnement afgesloten bij Delta 11 februari zou het ingaan, Mijn oude abonnement opgezegd die liep tot 11 februari, volgens delta zou de spullen 9 februari opgestuurd worden en dan zou 11 februari het abonnement ingaan, maar heb niks mogen ontvangen van Delta.. Heb gebeld en gemaild met Delta waar de spullen bleven, wordt gebeld door Delta dat er iets fout is gegaan en dat mijn abonnement 17 februari in zou gaan en dat de spullen rond de 15e zou binnenkomen ....maar je raadt het al niks kwam binnen.
Maar weer gebeld met Delta en gemaild waar de spullen bleven die opgestuurd zou worden, kreeg een mail van Delta dat het vrijdag de 17 of zaterdag 18 februari zeker binnen zou komen ...Maar je raadt het al...komt niks binnen, maar weer gebeld en in de wachtrij tot je eindelijk eens iemand aan de telefoon krijgt en dan krijg je weer het zelfde verhaal te horen, komt waarschijnlijk volgende week binnen... dus al die tijd geen tv en internet.
Mijn vertrouwen is goed weg bij Delta ,zoals hun met nieuwe klanten omgaan.
En het vervelende is dat hun de enigste zijn met glasvezel abonnementen in onze omgeving .
Datum van ervaring: 18 februari 2023
je mag zo mijn spullen hebben!!! Als ik maar van het abonnement af ben. Ik ben dermate ontevreden dat als je er nog van af kan ik het zeker zou proberen
Twee dagen na de aanleg van glasvezel had iedereen in het dorp met Delta glasvezel een storing van 12 uur. We zijn nu 3 weken na installatie en we (iedereen met delta glasvezel in het dorp) hebben nu sinds vanmorgen rond 10 geen internet,tv en telefoon. Geen informatie en geen verwachte oplossingstijd. Als ik weg kan zoek ik asap een andere provider.
Waardeloos bedrijf. Onbeschofte medewerker verbreekt gewoon het contact. WiFi valt weg, al 3 dagen geen tv . Opnieuw gebeld, 20 minuten in de wacht. Daarna een e-mail gestuurd nog steeds geen antwoord. Ze hebben gewoon schijt aan hun klanten . Ben benieuwd of ze überhaupt nog contact opnemen. Als jullie niet snel reageren stel ik jullie in gebreke en beëindig het contract
Glasvezel van Delta? Niet doen! 1,5 maand later nog steeds niks geregeld. 3 monteurs langs geweest, tuin ligt nog open. Bij elkaar minimaal 4 uur gebeld. waarvan 2,5 in de wacht gestaan. Delta, delta netwerk, caiway, liander, ik heb iedereen al gesproken.. Ik weet inmiddels ook wat een patchkabeltje is... Net klantenservice gebeld, ik wilde opzeggen, maar ook dat blijkt niet te kunnen...
Tot heden slechte ervaring na twee pogingen is mijn glasvezel nog niet aangesloten.
De ervaring met de monteurs is perfect dat is het probleem niet het probleem ligt bij de organisatie in het kantoor.
Op 24 oktober kwam de eerste monteur die kon niet veel doen omdat het sijsteem nog niet gepatched was na contact met delta is hij weer vertrokken.
De boodschap van de monteur houd het in de gaten wanner de twee gele lampjes branden dan is het sijsteem gepatched.De volgende dag was het sijsteem gepatched maar het internetlampje brandde niet.Op 25 oktober delta eerst gechat en later gebeld uren aan de telefoon gezeten van persoon naar persoon verbonden heel mijn telefoon abonnement verbeld uiteindelijk zouden ze het in orde brengen .Nieuwe afspraak gemaakt voor 9 nov en vandaag kwam de monteur wat bleek dat het sijsteem nog niet was geactiveerd monteur vertrokken en nu weer wachten het is toch absurd dat je dikke twee weken van tevoren delta informeert en je hele tel abonnement hier aan besteed en dat het op 9nov nog niet in orde is.
Voor mij een 10 voor de monteurs maar een 2 voor de organisatie die hier achter zit.
Komt mij zeer bekend voor !! Nadat een ingehuurde ZZPér de modem had neergezet geen goed signaal.... lampjes die blijven knipperen... Daarna veroordeeld tot de helpdesk.. Ben al een halve week bezig om mn oude Coax internet signaal weer te laten activeren.... iedere dag bellen en bellen... Delta internet , NIET doen !
Delta is een ongeorganiseerd en onbetrouwbaar bedrijf. Ze verstrekken onjuiste informatie en reageren niet op mails. Ze sturen je van de kast naar de muur. Het is daarom niet aan te raden in zee te gaan met deze leverancier.
Bij het eerste bezoek lieten ze weten dat het niet mogelijk was de glasvezel naar binnen te krijgen. Ik heb daarop de overeenkomst opgezegd en kreeg een bevestiging dat dit was geregeld. Vele maanden later kwamen er monteurs onaangekondigd langs. Ik vertelde dat de overeenkomst was geannuleerd. Zonder aankondiging kregen we een mail dat ze het installatiepakket hadden opgestuurd. Ik stuurde een mail dat dit niet hoefde omdat de overeenkomst was opgezegd. Geen reactie en een paar dagen later stond er een doos voor de deur. Ik weer gemaild hoe te handelen. Weer geen reactie. Weer een maand later ontvangen we een brief dat ze de kosten zouden gaan afschrijven, zonder dat we zijn aangesloten. Ik bellen om het verhaal uit te leggen. Beginnen ze te dreigen met deurwaarders. Ik heb bedrijven meegemaakt die slecht communiceren en onbetrouwbaar zijn, maar DELTA spant de kroon!!!!!
Dit zijn de beste internet en tv providers van oktober 2024.
Er zijn 55 reviews geschreven over DELTA op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.