T

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden met DELTA. Heb glasvezel internet en tot nu toe geen problemen gehad. Internet is lekker snel en meer kan ik niet verwachten. Ik snap ook niet waarom sommige mensen zo negatief zijn. Bij mij werkt het in ieder geval perfect.

Tom 21 nov 2025
m

om te huilen

nieuwe baan, geen mobiel bereik ondanks beloftes over bereikbaarhied.
(Met DELTA Mobiel maak je gebruik van het snelle en stabiele netwerk van Odido. Het is een van de beste netwerken van de wereld en heeft al veel prijzen gewonnen. En het belangrijkste voor jou is dat je altijd en overal bereik hebt. Het is stabiel, veilig en supersnel natuurlijk.) Delta komt zijn beloftes niet na en laat je als klant in de koud staan. Ik heb nu een waardeloos mobiel abonnement aangezien ik 40 uur per week op het werk ben. Ze weten dat het bereik hier slecht is,maar je mag niet opzeggen zonder boete.
Wat Delta hiermee wilt bereiken snap ik niet want wij gaan alles weghalen bij Delta. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

michiel molhuijsen 20 nov 2025
h

teveel aan de deur komen met wij zijn in de buurt

Word er een beetje dood ziek van DELTA komen ze een kabel in de straat leggen krijg je heel veel reclame .En een waarschuwing als je niet snel over stap naar delta moet je later de hoofdprijs betalen voor het aansluiten want ze zijn in de buurt bezig . Komen met regelmaat langs of ik kabel van delta wil dat wil ik dus niet en dan is de irritante vraag WAAROM DAN NIET gaat ze geen moer aan waarom alleen de vraag al .

Stop met die onzinnige verkoop praat aan de deur jullie zijn erger dan de Jehova die komen 1x per 3 jaar DELTA teveel !

h.oranje 17 nov 2025
D

Snel internet

Thuis heb ik internet van DELTA en ik heb nog geen problemen ondervonden. Internet is altijd supersnel. Komt ook omdat ik glasvezel heb. Mij hoor je niet klagen, ben blij dat ik voor DELTA heb gekozen.

Dennis 4 nov 2025
H

Contract door strot gedrukt

3 jaar geleden mannetje van delta langs geweest voor abonnement
na 2 jaar nog niks, wel in oktober 2024 doos in de bus met aansluit apparatuur maar was toen al 2 maanden eerder overgestapt naar KPN omdat delta nog niet aangesloten kon worden en contract met ZIGGO afliep.
Nu incasso bureau met achterstallige betaling
zijn er nog meer van dit soort klachten
Hans

Hans Drioel 3 nov 2025
T

Stelt zich boven de wet

3 jaar wachten aansluiting glasvezel.
Volgens acm mag dat maar max 1 jaar
Bedenktijd gaat pas in na de aansluiting. Delta zegt na inschrijving.
Nu 345 euro afkoopsom
Acm zegt is onrechtmatig.

T.Torenstra 23 okt 2025 24 okt 2025
V

Triest slecht en duur

Ik ben gelukkig geen lid meer van dit trieste bedrijf maar mijn moeder helaas nog wel tv werkt niet en internet hapert en dan ook nog mega duur.
Klante service niet beschikbaar enbals je ze dan heb dien ze niks

Vincent Brederoo 18 okt 2025
S

Slechte service! Slechte leveling!

Dan verheug je je op sneller internet om erachter te komen op de dag dat het geinstalleerd kan worden (door de monteur) dat er een cruciale converter niet geleverd is. Dan bel je de klantenservice maar niemand die kan helpen, alles kan pas geregeld worden na het weekend. Leuk hoor! Vrijdag middag en dan het hele weekend geen internet en tv, goed begin! Gewoon gelijk maar mijn abo opgezegd en ik zoek wel lekker wat anders. Dit als begin voorspelt niet veel voor de toekomst!

Samantha 17 okt 2025
M

Drama

Ruim 2,5 maand moeten wachten op een aannemer die de glasvezel installatie kon afronden. Ook ruim 2,5 maand zonder internet gezeten dus. Customer service lijkt niets te kunnen/ willen doen aan onderaannemers. Afspraken worden niet nagekomen en terugbellen doen ze al helemaal niet. Veel mensen bij Delta gesproken en allemaal even incompetent...

Mark 12 okt 2025
T

Onbetrouwbaar

Delta tv na maanden nog steeds problemen met ontvanger zou softwarefout in zitten waardoor beeld stil valt of geen geluid. Resetten door ontvanger uit te zetten. Weten niet wanneer er een software update komt. Ik heb 2 smarttv maar beide ongeschikt om de delta app te laden. Door Delta wordt nergens aangegeven dat je een speciale smartt moet hebben Opzeggen abonnement kan niet ook al kunnen ze niet het gewenste product leveren. Al met al spijt dat ik met Delta in zee bent gegaan.

Theo Nederlof 9 okt 2025
T

Slechte service

Ik had goede hoop toen ik voor Delta koos. Nieuwe aanbieder, frisse energie… dacht ik. Maar helaas – die energie was vooral bij mij thuis weg toen het internet niet werkte en ik in de wacht hing bij de klantenservice.

De medewerker aan de telefoon wist het zeker: “Het ligt niet aan ons.” Spoiler: het lag wél aan hen. Als klap op de vuurpijl werd ik geadviseerd om maar een abonnement bij Odido te nemen… terwijl alles hier al is aangesloten voor Delta. Logica? Ver te zoeken.

Ik snap dat opstartproblemen kunnen gebeuren, maar het gebrek aan een fatsoenlijke oplossing of überhaupt meedenken is echt een afknapper. Ik had net zo goed een router in een schoenendoos kunnen zetten – had hetzelfde effect.

Kortom: ik had hoge verwachtingen, maar die zijn sneller gedaald dan mijn internetsnelheid. Daarnaast nog steeds geen internet in huis en opzoek naar een nieuwe provider. Mijn advies is om geen abonnement bij Delta te nemen.

Theun 1 okt 2025
J

Delta glasvezel

Ga niet in zee met Delta voor glasvezel. Waar 1 dag ongeveer anderhalf uur gepland was om de situatie te installeren, heeft het drie dagn geduurd. Drie dagen zonder aansluitingen. Delta werkt met onderaannemers voor de installatie. Deze mensen zijn niet competent. De derde dag kwam er pas een deugdelijke (Delta) monteur. Hij zei constant achter de ZZP onderaannemers aan te gaan om hun rotzooi op te ruimen en de aansluiting voor elkaar te krijgen. Ik heb dus drie dagen zonder aansluitng gezeten, kon een compensatieformulier invullen. De compensatie was euro 2,48. Later werd daar uit coulance 5 euro bij gedaan. Later is dit opgehoogd naar 10 euro. Niet aanvaard, omdat ik niets wens af te kopen bij Delta. Ook de klantenserevice is ver beneden niveau. Men is niet in staat om per mail of per telefoon een gepaste oplossing te bieden. Als ik er zelf niet bovenop had gezeten, dan had ik nu nog geen glasvezelaansluiting. Voor mij krijgt Delta glasvezel een onvoldoende.

Jos 23 sep 2025
M

Storingen worden niet opgelost

Afgelopen zomer bijna een maanden zonder internet gezeten. Nu inmiddels opnieuw 2 weken zonder. Storing wordt niet serieus genomen. Klantenservice kan alleen maar tickets aanmaken in hun IT-systeem. Blijven aanbieden om een monteur te sturen om in huis de aansluiting te checken, maar pakken de kabelbreuk in de straat niet aan.

Margot 22 sep 2025
B

Slechte ervaring met dit bedrijf

Ruim vier jaar geleden, na een wervende actie van Delta, de overstap gemaakt naar deze provider. Alleen is deze overstap nooit door Delta gerealiseerd en hebben we niets meer van hen vernomen tot in juni 2025 onze huidige provider ons liet weten dat onze aansluiting bij hen zou worden beëindigd. Delta had gewezen op onze contractuele verplichting met hen. Na talloze telefoontjes en e-mails naar Delta, met de strekking dat het voor hen niet voor de hand ligt om aan te nemen dat wij na vier jaar alsnog prijs stellen op een overstap en dat het vreemd is dat dit zonder aankondiging door hen is gedaan, 3 weken later de bevestiging gekregen dat het contract op ons verzoek is geannuleerd. Na bericht van onze huidige provider dat zij hiervan een bevestiging van Delta nodig hebben hierover half juli contact met Delta opgenomen. Twee maanden later hiervan de bevestiging van onze provider gekregen. Niets meer van Delta gehoord.

Bruce de Jonge 22 sep 2025
B

Slechte organisatie

Wat een slecht bedrijf. Maakt fout op fout. Wij als klant moeten steeds zelf contact zoeken met Delta. Rekeningen kloppen niet. Ze reageren niet op telefoontjes of mail.
GEEN ABONNEMENT afsluiten!!!!

B Slegers 17 sep 2025
R

Ziggo kabel geraakt, na ruim 8 maanden GEENreactie

Delta kwam bij ons in de straat glasvezel aanleggen in Januari, daarbij hebben ze de kabel van Ziggo geraakt waardoor wij (en vermoedelijk vele anderen) geen internet, tv en niet meer konden bellen. Dit gelijk (dus diezelfde dag nog) gemeld bij Delta, die totaal geen verantwoordelijkheid nemen en je doorsturen naar een ander nummer, die me weer doorverwijsde naar een email waar ik mijn verhaal moest doen.
Nu ruim 8 maanden verder nog steeds geen reactie, ik heb ruim 3 uur besteed met ze met bellen, en MINSTENS 8x gemaild, nog steeds geen reactie.
Dus ik weer bellen, en dan zeggen ze niks van een melding te weten omtrend mijn probleem en klachten, en NU ben ik waarschijnlijk de rest van mijn leven pissig op iedereen van Delta want beloftes worden niet nagekomen en de schade die veroorzaakt is is geen vergoeding voor uitgekeerd (Lees ik betaal wel voor internet bij Ziggo maar door jullie schuld kan ik daar geen gebruik van maken!) diepe zucht.

Roel 2 sep 2025 17 okt 2025
F

Slechte service

Diverse malen contact gezocht met Delta maar ze reageren niet of tergend traag. Er wordt een abonnement in werking gebracht terwijl Delta niets werkend heeft afgeleverd. Naast diverse genegeerde emails inmiddels zelfs een email gehad waarin ze claimen het abonnement te gaan starten terwijl er geen installateur is langs geweest. Dacht eerst een administratieve fout maar kwam zoveel klachten tegen dat ik inmiddels de indruk heb dat dit gewoon een van de slechtere bedrijven is die glasvezel levert. Zou dit bedrijf vermijden als je niet in buitengebied zit waar deze gasten nou eenmaal een monopolie hebben (en daardoor misschien zo erg arrogant geworden zijn!?)...

Flakkee 29 aug 2025
P

Facturering klopt niet

Wij hebben ons oude telefoonnummer behouden maar ondertussen brengen ze ook nog kosten in rekening van een telefoonnummer dat zij aanbieden, waar wij geen gebruik van willen maken. Daarnaast hebben we onbeperkt bellen in Nederland en toch brengen ze belkosten in rekening.
Om toch positief de eindigen. Het downloaden is aanzienlijk sneller dan KPN en zeker Ziggo

P. Janssen 20 aug 2025
R

Waardeloze provider

Ik woon in Voerendaal en ben bijna twee jaar aan het lijntje gehouden door deze provide (slechte, onjuiste of geen communicatie). Delta beloofde dat er binnen afzienbare tijd glasvezel zou worden aangelegd. Na twee jaar wachten heb ik mijn inschrijving ingetrokken. Inmiddels zijn we ongeveer 3 jaar verder en ligt er nog steeds geen glasvezel.

Mijn vriendin, woonachtig in de buurt van Breda, werd ook door Delta benaderd. Zij stapte over naar Delta voor mobiel, internet en tv vanwege de aantrekkelijke prijs. Het resultaat: één en al ellende. De klantenservice is slecht bereikbaar, de tv-ontvanger valt regelmatig uit of bevriest zonder melding, en mobiel bereik ontbreekt op meerdere locaties. KORTOM NIET NAARTOE GAAN!!

Ralph Cuppers 8 aug 2025
V

Neem NOOIT Delta als provider!

Zeer slechte service Het bedrijf zou niet moeten bestaan. Ze zijn onbetrouwbaar en rekenen meer zonder een duidelijke factuur. De klantenservice is niet getraind in zowel kennis als omgangsvormen. Ze kennen hun producten niet, dus ze kunnen geen oplossingen geven als er een probleem is. Als je iets zegt dat ze niet leuk vinden of ze weten het antwoord niet, ze zijn vaak zo onbeleefd, dat ze de telefoon ophangen. Neem NOOIT Delta als provider!!

V.Laiou 31 jul 2025
E

zeer slechte service, blijf weg!

Ik ben echt teleurgesteld in de service. Ik heb de fout gemaakt om een abonnement met een verbintenis van 24 maanden te nemen. Elke factuur bevat onverklaarbare kosten. Elke medewerker kan zijn eigen verklaring geven of de analyse van de factuur afwijzen. Eerst zeggen ze dat er een probleem is met het factureringssysteem dat eeuwen duurt om op te lossen, dan zeggen ze dat dit niet op ons van toepassing is. Ik heb wekenlang elke dag aan de telefoon gehangen en e-mails gestuurd, wat een onvoorstelbare last was. Blijf er echt vanaf!

Elias N 30 jul 2025
m

Gedoe

Ik ben overgegaan van Ziggo naar Delta. Wat een ellende.. Een monteur met weinig tijd legde het aan, ook met glasvezel.
Die dag deed de TV het. De volgende dag niet meer. Bellen met DELTA deed het weer. Volgende dag hetzelfde liedje. Weer deed-ie het niet. Na bellen ging het die dag goed. Nu doet-ie niets meer. Ze kunnen de Tv via Delta ook niet aan de de praat krijgen. Vanavond geen TV. Ben alleen en redelijk oud. Gedoe. Komt weer een monteur. Niet blij. Vriendelijke groet M.

marianne 28 jul 2025
M

Bijna 2 jaar geen internet

Bijna 2 jaar geleden heb ik een contract afgesloten met Delta, omdat zij zeiden de enige glasvezelleverancier in mijn regio te zijn. Alleen daarom heb ik voor Delta gekozen.
Tot op de dag van vandaag is mijn aansluiting niet gerealiseerd. Monteurs komen niet opdagen of afspraken worden plots geannuleerd, communicatie is traag en onduidelijk.
Laatste voorbeeld: op 22 juli 2025 had ik een afspraak met een monteur tussen 08:00 en 12:00. Ik had speciaal vrij genomen van werk. Pas om 14:00 kreeg ik een sms dat de afspraak niet doorgaat.
En het meest frustrerende: toen ik na al deze ervaringen zei dat ik liever bij mijn vorige provider (Ziggo) wilde blijven en niet verder wil met Delta, kreeg ik te horen dat ik dan een boete moet betalen. Reden? Ik had “twee jaar geleden getekend” en mijn 14 dagen bedenktijd is voorbij.
Twee jaar zonder werkende verbinding, zonder service, zonder modem, en tóch weigeren ze het contract te beëindigen zonder boete.
Ik heb nog geen enkele factuur ontvangen, maar zit nu al bijna twee jaar vast in een situatie waarin Delta niks levert en toch verwacht dat ik blijf wachten.
Als een klant niet thuis is, moet die betalen. Maar als de monteur niet komt – geen actie, geen compensatie.
Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in Delta volledig weggenomen.
Heeft iemand anders iets soortgelijks meegemaakt? Wat zijn jullie stappen geweest?

Maryna 22 jul 2025
D

Slechte service!

Onze eerste ervaring met Delta was weken zonder vaste telefoon.
Daarna 2 weken zonder internet gezeten (dus ook geen tv!) na wel 10x belcontact te hebben gehad kwam er na 2 WEKEN!! eindelijk een monteur langs die even een kabeltje omwisselde in het centrale huisje en alles werkte weer. Nu voor de 3de keer geen internet vanwege een nieuw modem die door hun verplicht werd en weer niet werkt! Weer geen internet en tv met minimaal een wachttijd van 4 á 5 werkdagen voordat er ook maar iemand komt kijken. Vandaag 3x gebeld zonder succes wat een VRESELIJKE SERVICE DELTA!!! Voor wie de moeite neemt om reviews te lezen neem NOOIT Delta als provider!!

Denice 1 jul 2025
f

Zeer slechte service

Mijn vaste provider is overgenomen door Delta na meer als 10 jaar zorgeloos internetten en mailen is het nu drama vanaf dag 1 dat het Delta is mijn mailadres een ramp heb het probleem eerst via de chat geprobeerd op te lossen na 5 verschillende medewerkers probleem niet opgelost toen maar naar een service punt gegaan het enige wat de medewerker kon doen was een telefoonnummer geven dat ik moest bellen in de tussentijd een berichtje ontvangen dat mijn probleem opgelost was ( nee dus ) dan het nummer maar bellen medewerkster vertelt dat het probleem nog steeds niet opgelost was, ik moest maar een paar uur wachten dan zou het werken na 48 uur nog een paar uur wachten ?????????? dus onkundige medewerkster.

floris 19 jun 2025
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van november 2025.

Over DELTA

Er zijn 96 reviews geschreven over DELTA op Reviews.nl. Met een 1.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.