E

Delta niks te klagen

Snap best dat het mens eigen is om even lekker te klagen maar wij zijn al jaren klant van Delta en hebben nog nooit een hapering gehad in onze internetverbinding. Tv kijken is ook precies wat je er van kan verwachten -> altijd goed. Monteur van Delta is jarenlang bij ons geweest om het aan te sluiten en nu 5 jaar later werkt alles nog steeds goed.

Eelderink 27 feb 2024
Reageer
R

zeer slecht bedrijf, niets vd klant!

Nu 8 maanden klant. Van dag 1 gaat er alles mis. Zeer slechte klantenservice, nou service mag er niet achter staan!! het abo geld is van een vreemde rekening afgeschreven, wat ook totaal niet op mijn nummer lijkt, daar ben ik in maart achter gekomen, door erge ziekte was het mij nog niet opgevallen, op contract staat mijn rekeningnummer. Geld is teruggestort naar die persoon, nu heb ik coulance gevraagd, en dat is volgens hun alleen, 60 euro extra betalen op mijn huidige abo kosten per maand. Ik kan dat niet, ik blijf, maar bellen en bied aan het van mijn vakantie geld te betalen, ik heb het gewoon weg niet!!!!, niets geen enkel normaal contact mogelijk. Nu dreigen ze met afsluiten. Het verhaal is te lang. Ik ben zo door diverse mensen gewaarschuwd voor delta internet, helaas heb ik niet geluisterd. Ik heb ook al van dag 1 slecht ontvangst, veel en vaak weg en uitval. Ja 15 euro coulance gehad voor 8 maanden ellende, want dat is het. En nu word ik gedwongen te betalen zonder enig contact, ik heb gevraagd me te bellen en niet steeds alleen maar nare berichten met dreigen, oa u heeft het toch gebruikt, geen enkele sorry van hun grove fout. Steeds zeg ik dat ik wil betalen, maar dan van mijn vakantie geld. Ook daar nemen ze niet de moeite voor. Mensen u bent gewaarschuwd!!!!!!!!! ik verblijf al 8 maanden op bed, en deze stress tot huilends toe is zeer slecht voor mij, er komt geen enkel begrip van hun kant. Wat een SLECHT bedrijf

Renata 15 apr 2024
Reageer
O

kabel storing

Waardeloos bedrijf. Communicatie onderling deugd niet. In 1 dag 4 mtr gegraven en de voor de rest de hele dag staan bellen. Probleem niet opgelost en nu niemand meer gezien. Zit al 14 dagen zonder tel.,internet, TV en alle andere app. die niet meer functioneren.
Heb een bedrijf en loop dagelijks schade op.

Oudshoorn 26 mrt 2024
Reageer
S

Misleiding, aangeven bij ACM

Punt 1. Bij overstap hadden wij aangegeven gebruik te willen maken van de overstapservice. Door fout van Delta is dit volledig mis gegaan die ze na 1,5 maand recht hebben gezet waardoor we als nog overgestapt waren (en dus extra hebben betaald bij de vorige afnemer) naar Delta (betaalde op dat moment beide partijen)

Punt 2. Wij hebben een contract voor 2 jaar afgesloten. In de bevestiging is geen periode aangegeven, m.u.v. in de kleine lettertjes "voor tenminste 1 jaar" dit houd dus in dat 2 jaar ook kan.

Punt 3. Bovenstaande heeft te maken namelijk met de diensten die wij hebben afgesloten. TV, Internet en Mobiel.
Nu beweert Delta dat wij TV en Internet voor 1 jaar hebben en mobiel 2 jaar. Dit is nergens op de bevestiging terug te vinden.

Punt 4. En dan verwijs ik weer terug naar eerder genoemde punten. Er is voor de 1e 12 maanden netjes een vast bedrag afgeschreven volgens contract. Nu is er na de 12 maanden iedere maand nog een ander bedrag afgeschreven. Heb contact gehad met Delta en die beweren dat er inflatiecorrectie in zit (welke ik snap en ook volgens hun voorwaarden toegepast mag worden) en dat de andere bedragen ook "gewoon" kloppen.

Veeg mij maar op, want de volgende bedragen zijn afgeschreven voor TV en internet in de afgelopen maanden 57, 65, 70, 62,67 en 60.
Voor mobiel (die apart wordt afgeschreven is er wel iedere maand na het 1e jaar 10,41 afgeschreven)

Delta is totale oplichting in facturen en communicatie!!!!!

Sabine 15 mrt 2024
Reageer
J

Geen teletekst

Op Omroep Brabant is t niet mogelijk teletekst op te roepen. Op NPO 1-2-3 wel.
Vreemd want Omroep Brabant is aangewezen als rampenzender en daar hoort ook teletekst bij. Toen ik nog op KPN zat was er wel teletekst op OB.
Dit is gemeld echter geen reactie gekregen
Helaas.
Ook gemeld bij Omroep Brabant. Die zouden actie ondernemen. Ben benieuwd

Jacques 27 nov 2023
Reageer
r

opzeggen is een ramp

Meerdere keren telefonisch opgezegd, maar ze blijven geld afschrijven. In de algemene voorwaarden staat duidelijk dat je telefonisch kunt opzeggen. E-mail adressen zijn niet te vinden. Schandalig. Zeker 4 keer telefonische opgezegd. Daarna kwam er na weer gebeld te hebben, dat je alleen schriftelijk kunt opzeggen. Maar dat staat niet zo in de algemene voorwaarden.

ria 10 nov 2023
J

Wij zijn ook diep teleurgesteld hebben hebben al 3dagen geen beeld en WiFi en klantenservice komen we ook niet verder mee

Jos 26 nov 2023
J

Zit te wachten op een keurige oplossing (paar maanden gratis voor de ongemakken dagen zonder tv ) Zoniet breekt de hel los.Wacht maar af.Hopende op keurige oplossing. Groet Jos

Jos 26 nov 2023
M

Hoe is het nu opgelost?
Zijn er verbeteringen geweest?
Ik wil naar deze glasvezel provider maar het doet me nu twijfelen.

Milton 8 feb 2024
J

Niet opgelost niet opgelost erg teleurgesteld dus wacht nog steeds af nog een waardeloze instelling

Jos 8 feb 2024
J

Slecht bedrijf

Wat een klote bedrijf in 1 woord, deze sturen contracten en aanmeldingen die ik niet gevraagd heb.
Zie de voorbeelden
Ik kreeg het verzoek om een aanvraag voor een Delta Zakelijk Pro.
Deze kan ik voor je in orde maken, waarbij ik nog graag onderstaande wil bevestigen.
Goedemiddag,
Dit is niet de bedoeling dit kreeg ik toegestuurd, heb nog niets besteld. Dit is geen prettige werkwijze. Voorlopig zie ik hier van af.
Beste John,

Er is wat miscommunicatie geweest vanuit mijn collega naar mij, zie deze bevestiging ook als niet verzonden.
Je kan reageren op mijn laatste mail met het voorstel/offerte.

Ik denk dat het tijd wordt voor Radar of iets dergelijk

John Mussig 27 okt 2023
Reageer
N

Delta een groot drama

Waardeloze organisatie
Niks werkt ,het internet niet de klantenservice is waardeloos en iedereen werkt langs elkaar door na 6 maanden rommelen nog steeds slecht internet
Wat een kansloze groep mensen bij elkaar .
Een berg monteurs op bezoek die komen constateren maar niks oplossen.
Was ik er maar nooit aan begonnen zo jammer dit

Nicole Caris 24 okt 2023
Reageer
M

Ga nooit in zee met Delta

Heb sinds een half jaar glasvezel van Delta.
Enkele weken geleden ging het mis. Internet valt om de haverklap uit. De klantenservice werkt als een zwart gat: jij kan zoveel bellen en info geven als je wilt, ze lossen niets op, niemand neemt enige verantwoordelijkheid, niemand kan uitleggen wat er aan de hand is en je wordt nooit teruggebeld. Na 1 week bellen en vergeefse pogingen om dit op afstand op te lossen, hebben ze een officiële klacht ingelegd en zou ik gebeld worden om het op te lossen of om kosteloos uit te kunnen stappen. Geen reactie. Na drie dagen weer gebeld en ik zou binnen 48 uur teruggebeld worden door die afdeling. Na twee dagen maar weer eens gebeld en toen kreeg ik doodleuk te horen dat de klacht gereed was gemeld, dat ik niet gebeld zou worden en dat ik dan maar een klachtenformulier moest invullen. Na twee weken ellende en bellen, terug bij af. Dat verzin je toch niet!

Michiel 8 sep 2023
Reageer
R

Technisch en administratief zooitje

Drama vanaf het begin. Na installatie werkte niets. Zou op afstand opgelost worden. Niet dus. Moest ik zelf de kpn weer gaan installeren want monteur was weg. Heeft 3 dagen geduurd. Geen excuses, ik kreeg 5 euro terug. Eerste factuur klopte niet, kon niet hersteld. In plaats daarvan kreeg ik 5 euro terug. Tweede factuur klopte weer niet want die 2 x 5 euro is niet verrekend. Delta vindt dat geen fout, want zij hebben het te laat ingevoerd dus logisch dat ik het nog niet krijg. Inmiddels ook al 3 x TV storing gehad. Laatste storing vond Delta niet erg, want die was bij al hun klanten dus telt blijkbaar niet. En tenslotte opnemen van tv is ook een bende. Je kan geen voor- of nalooptijd instellen dus je kijkt regelmatig programmas zonder dat je het begin of einde kan zien. Internet doet het wel maar niet overal in huis even goed. In de tuin helemaal geen wifi. Dat klopt volgens Delta want een tuin heeft niks met een huis te maken.
Zowel technisch als administratief dus een grote rotzooi daar. Begin er niet aan!!!!!!
Nog 9 maanden, dan mag ik weg.

Rene 25 aug 2023
Reageer
R

Delta glasvezel doe het niet

Net overgestapt: geregeld geen internet, stilstaand of geen beeld op de tv. Kennis helpdesk is tranentrekkend. Ze zouden vorige week terugbellen over een vraag, maar dat is nog niet gelukt. Inmiddels 12 telefoontjes verder en weer geen internet. Opzeggen kan alleen met boete, dan maar een in gebreke stelling.
kortom: doe het niet!

RG 8 aug 2023
C

Dat probleem heb ik nou ook de hele tijd. Zit ook te denken terug naar ziggo te gaan zoals het nu gaat

Cees 23 aug 2023
N

Geen antwoord

Omdat ik niet thuis was heb ik de monteur gemist over waar mijn aansluiting moet komen.
E-mail gestuurd naar het bedrijf dat op het kaartje staat,niets meer gehoord.
Herinnering gestuur met CC naar Delta.
Van allebei niets meer gehoord.
Mijn huidige provider zal blij zijn met het resultaat: Dan maar geen aansluiting!

Neefjes 19 jul 2023
Reageer
L

Geen Netflix mogelijk

Helaas kan ik nu geen Netflix meer op de tv zetten. Als ik dat had geweten……
Er is heel weinig keuze in de apps. Ook geen Videoland en NPO plus
Wat doe ik nu met mijn abonnementen.? Dat wordt er niet bij vermeld als je een abonnement neemt. Daar ga je toch vanuit!

Lies 7 jul 2023
Reageer
a

Alleen maar problemen met internet en tv

Sinds mei hebben we glasvezel, internet en tv.
Sinds mei ervaar ik al problemen, het internet valt uit, de tv geeft zwart beeld,
Regelmatig hang ik (een uur of anderhalf) met Delta aan de telefoon, de medewerker is dan wel erg behulpzaam en probeert van alles.
Echter wordt het probleem niet verholpen en telt ieder storing op nieuw en hebben zij 2-5 werkdagen om het te verhelpen.
Er is geen mogelijkheid een meerdere te spreken, welke de storingen aan elkaar kan koppelen en kan zorgen dat dit voor eens en altijd wordt opgelost.
Door middel van nieuwe apparatuur op te sturen, met een monteur.
Daarnaast ben ik voor de klacht hierover verwezen naar het klachten formulier ,welke niet aanwezig is. Steeds wordt je naar de klantenservice doorverbonden (daar waar ik al regelmatig contact mee heb).

angela Jansen 13 jun 2023
S

dezelfde ervaringen. Uitbreiding van producten is niet te realiseren. Allemaal mee bezig, maar er gebeurd niets.
Ook bij de aanleg slechte ervaring. onkundige monteurs.
Al met al niet best en erg frustrerend..

S. Postma 27 jul 2023
M

Wat een zooitje

Eerste plaats komen ze zonder je te verwittigen dat ze de glasvezel komen aanleggen. Breken gewoon de hele straat open. Hierbij maken ze de glasvezel kabel van kpn kapot. Hierdoor nu al enkele dagen geen internet en tv meer. KPN heeft het te druk met alle werkzaamheden die ze nu hebben met de schade wat delta maakt dat we nog zeker een hele week moeten wachten tot deze weer gemaakt wordt. Als je informatie wil hebben over hoe het zit met schadevergoeding sturen ze je van het kastje naar het muurtje en worden dan ook nog brutaal.
De beste keuze wat we gemaakt hebben om delta niet te nemen.
Als ze nu al niet inzien dat je zo niet met met mensen kunt omgaan dan heb je zeker al een probleem als je ze echt nodig hebt.

Michaela 1 jun 2023
Reageer
T

Slechte monteurs

Na vele afspraken die ze niet na komen en vernieling van spullen
Die zij vernielde van mij slt van de kast vogelhuis weg
En veel beloven en niet doen dreigen en lachen
En delta doet gewoon niets
Zeer en zeer slechte monteurs en komen totaal afspraak niet na en ze vernielen enz

Troost 25 mei 2023
Reageer
H

Wat een slechte organisatie!!!!

Vanmorgen werd plotseling zonder enige melding vooraf in opdracht van Delta de straat voor ons huis open gebroken door een vijftal geen enkel woord Nederlands sprekende Oost-Europeanen. Het is voor ons nu niet mogelijk met de auto vanaf de oprit te vertrekken.
Dit is toch een heel slechte organisatie. Voor ons daarom dus nooit Delta!!

Henk 25 apr 2023
Reageer
W

Super slechte organisatie

Probeer al 5 weken de glasvezelverbinding internet actief te krijgen zonder storing echter zonder resultaten, men belooft van alles alleen komen zij het niet na. Tot nu toe 1 dag internet gehad.
De organisatie is niet doorheen te komen, superrrrrr slechte provider
Ja word door Delta niet serieus genomen, echter de factuur komt wel op tijd en heb ik laten storneren.

Wim 4 apr 2023
Reageer
R

Wat een waardeloos Bedrijf !!

De beloften zijn mooi maar het na komen is waardeloos en als je wil bellen zit je meer als een uur aan de lijn en dan is het nog niet opgelost. Het personeel lijkt wel overwerkt ze reageren allemaal agressief en onwetend daar wacht ik niet meer op. Wat een zooitje….

Ron 23 feb 2023
Reageer
B

Nieuw abonnement

10 januari nieuw abonnement afgesloten bij Delta 11 februari zou het ingaan, Mijn oude abonnement opgezegd die liep tot 11 februari, volgens delta zou de spullen 9 februari opgestuurd worden en dan zou 11 februari het abonnement ingaan, maar heb niks mogen ontvangen van Delta.. Heb gebeld en gemaild met Delta waar de spullen bleven, wordt gebeld door Delta dat er iets fout is gegaan en dat mijn abonnement 17 februari in zou gaan en dat de spullen rond de 15e zou binnenkomen ....maar je raadt het al niks kwam binnen.

Maar weer gebeld met Delta en gemaild waar de spullen bleven die opgestuurd zou worden, kreeg een mail van Delta dat het vrijdag de 17 of zaterdag 18 februari zeker binnen zou komen ...Maar je raadt het al...komt niks binnen, maar weer gebeld en in de wachtrij tot je eindelijk eens iemand aan de telefoon krijgt en dan krijg je weer het zelfde verhaal te horen, komt waarschijnlijk volgende week binnen... dus al die tijd geen tv en internet.

Mijn vertrouwen is goed weg bij Delta ,zoals hun met nieuwe klanten omgaan.

En het vervelende is dat hun de enigste zijn met glasvezel abonnementen in onze omgeving .

Datum van ervaring: 18 februari 2023

Bernhard Nijmeijer 19 feb 2023
m

je mag zo mijn spullen hebben!!! Als ik maar van het abonnement af ben. Ik ben dermate ontevreden dat als je er nog van af kan ik het zeker zou proberen

marc 1 mrt 2023
D

3 weken delta glasvezel. 2x 12 uur storing

Twee dagen na de aanleg van glasvezel had iedereen in het dorp met Delta glasvezel een storing van 12 uur. We zijn nu 3 weken na installatie en we (iedereen met delta glasvezel in het dorp) hebben nu sinds vanmorgen rond 10 geen internet,tv en telefoon. Geen informatie en geen verwachte oplossingstijd. Als ik weg kan zoek ik asap een andere provider.

Daan kuiper 15 feb 2023
Reageer
S

Waardeloos bedrijf!!!

Ga niet met ze in zee, je laat het glasvezel aanleggen en je geeft aan nog geen contract etc te willen je belt ze binnen je bedenktijd dat je toch geen pakket bij ze wil een of andere dag staat er een pakket voor je deur naar 2x gebeld aan te geven dat je wilt opzeggen ook al heb je geen contract bij ze geven ze aan prima is in orde krijg je dag erna ff factuurtje bel je weer dat je telefonisch niet kan opzeggen moet het via de mail. En nu ook nog zeggen dat je een half jaar moet betalen terwijl je niks getekend hebt!!!

S 19 jan 2023
W

Wij ook . Hebben de bestelling geannuleerd, maar blijven emails krijgen dat het allemaal nog doorgaat. Krijgen ook geen bevestiging van de annulering.

Wijnhorst 25 jan 2023
J

Service

Waardeloos bedrijf. Onbeschofte medewerker verbreekt gewoon het contact. WiFi valt weg, al 3 dagen geen tv . Opnieuw gebeld, 20 minuten in de wacht. Daarna een e-mail gestuurd nog steeds geen antwoord. Ze hebben gewoon schijt aan hun klanten . Ben benieuwd of ze überhaupt nog contact opnemen. Als jullie niet snel reageren stel ik jullie in gebreke en beëindig het contract

Johan Wijnja 6 jan 2023
Reageer
P

Delta glasvezel niet doen

Glasvezel van Delta? Niet doen! 1,5 maand later nog steeds niks geregeld. 3 monteurs langs geweest, tuin ligt nog open. Bij elkaar minimaal 4 uur gebeld. waarvan 2,5 in de wacht gestaan. Delta, delta netwerk, caiway, liander, ik heb iedereen al gesproken.. Ik weet inmiddels ook wat een patchkabeltje is... Net klantenservice gebeld, ik wilde opzeggen, maar ook dat blijkt niet te kunnen...

Patrick Dekker 8 dec 2022
Reageer
H

delta glasvezel ervaring

Tot heden slechte ervaring na twee pogingen is mijn glasvezel nog niet aangesloten.
De ervaring met de monteurs is perfect dat is het probleem niet het probleem ligt bij de organisatie in het kantoor.
Op 24 oktober kwam de eerste monteur die kon niet veel doen omdat het sijsteem nog niet gepatched was na contact met delta is hij weer vertrokken.
De boodschap van de monteur houd het in de gaten wanner de twee gele lampjes branden dan is het sijsteem gepatched.De volgende dag was het sijsteem gepatched maar het internetlampje brandde niet.Op 25 oktober delta eerst gechat en later gebeld uren aan de telefoon gezeten van persoon naar persoon verbonden heel mijn telefoon abonnement verbeld uiteindelijk zouden ze het in orde brengen .Nieuwe afspraak gemaakt voor 9 nov en vandaag kwam de monteur wat bleek dat het sijsteem nog niet was geactiveerd monteur vertrokken en nu weer wachten het is toch absurd dat je dikke twee weken van tevoren delta informeert en je hele tel abonnement hier aan besteed en dat het op 9nov nog niet in orde is.
Voor mij een 10 voor de monteurs maar een 2 voor de organisatie die hier achter zit.

Heinz Schmitz 9 nov 2022
O

Komt mij zeer bekend voor !! Nadat een ingehuurde ZZPér de modem had neergezet geen goed signaal.... lampjes die blijven knipperen... Daarna veroordeeld tot de helpdesk.. Ben al een halve week bezig om mn oude Coax internet signaal weer te laten activeren.... iedere dag bellen en bellen... Delta internet , NIET doen !

Oscar Roelse 12 jan 2023
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van mei 2024.

Over DELTA

Het welbekende Delta is een Nederlands energiebedrijf dat zich richt op het leveren van energie- en internetdiensten aan consumenten en bedrijven in Zeeland en delen van Zuid-Holland en Noord-Brabant. Naast energie levert Delta dus ook internet-, televisie- en telefoniediensten via haar eigen glasvezelnetwerk. Delta staat bekend om haar betrouwbare en snelle internetverbindingen en biedt haar klanten een uitstekende klantenservice. Het bedrijf hecht veel waarde aan duurzaamheid en heeft als doel om in 2030 volledig klimaatneutraal te zijn. Delta investeert daarom in duurzame energie en maakt gebruik van groene stroom uit eigen windparken. Ondanks dat het al jaren bestaat, heeft het nooit de ambitie om een groter gebied te beheren, omdat dat ten koste zou kunnen gaan van de betrouwbaarheid en klantgerichtheid.