P

Facturering klopt niet

Wij hebben ons oude telefoonnummer behouden maar ondertussen brengen ze ook nog kosten in rekening van een telefoonnummer dat zij aanbieden, waar wij geen gebruik van willen maken. Daarnaast hebben we onbeperkt bellen in Nederland en toch brengen ze belkosten in rekening.
Om toch positief de eindigen. Het downloaden is aanzienlijk sneller dan KPN en zeker Ziggo

P. Janssen 20 aug 2025
Reageer
R

Waardeloze provider

Ik woon in Voerendaal en ben bijna twee jaar aan het lijntje gehouden door deze provide (slechte, onjuiste of geen communicatie). Delta beloofde dat er binnen afzienbare tijd glasvezel zou worden aangelegd. Na twee jaar wachten heb ik mijn inschrijving ingetrokken. Inmiddels zijn we ongeveer 3 jaar verder en ligt er nog steeds geen glasvezel.

Mijn vriendin, woonachtig in de buurt van Breda, werd ook door Delta benaderd. Zij stapte over naar Delta voor mobiel, internet en tv vanwege de aantrekkelijke prijs. Het resultaat: één en al ellende. De klantenservice is slecht bereikbaar, de tv-ontvanger valt regelmatig uit of bevriest zonder melding, en mobiel bereik ontbreekt op meerdere locaties. KORTOM NIET NAARTOE GAAN!!

Ralph Cuppers 8 aug 2025
Reageer
V

Neem NOOIT Delta als provider!

Zeer slechte service Het bedrijf zou niet moeten bestaan. Ze zijn onbetrouwbaar en rekenen meer zonder een duidelijke factuur. De klantenservice is niet getraind in zowel kennis als omgangsvormen. Ze kennen hun producten niet, dus ze kunnen geen oplossingen geven als er een probleem is. Als je iets zegt dat ze niet leuk vinden of ze weten het antwoord niet, ze zijn vaak zo onbeleefd, dat ze de telefoon ophangen. Neem NOOIT Delta als provider!!

V.Laiou 31 jul 2025
w

heb dezelfde ervaring, enig idee hoe je snel weg kunt?

w. 7 aug 2025
V

Nog niet, maar ik laat het je weten als ik een oplossing vind.

V.Laiou 7 aug 2025
E

zeer slechte service, blijf weg!

Ik ben echt teleurgesteld in de service. Ik heb de fout gemaakt om een abonnement met een verbintenis van 24 maanden te nemen. Elke factuur bevat onverklaarbare kosten. Elke medewerker kan zijn eigen verklaring geven of de analyse van de factuur afwijzen. Eerst zeggen ze dat er een probleem is met het factureringssysteem dat eeuwen duurt om op te lossen, dan zeggen ze dat dit niet op ons van toepassing is. Ik heb wekenlang elke dag aan de telefoon gehangen en e-mails gestuurd, wat een onvoorstelbare last was. Blijf er echt vanaf!

Elias N 30 jul 2025
Reageer
m

Gedoe

Ik ben overgegaan van Ziggo naar Delta. Wat een ellende.. Een monteur met weinig tijd legde het aan, ook met glasvezel.
Die dag deed de TV het. De volgende dag niet meer. Bellen met DELTA deed het weer. Volgende dag hetzelfde liedje. Weer deed-ie het niet. Na bellen ging het die dag goed. Nu doet-ie niets meer. Ze kunnen de Tv via Delta ook niet aan de de praat krijgen. Vanavond geen TV. Ben alleen en redelijk oud. Gedoe. Komt weer een monteur. Niet blij. Vriendelijke groet M.

marianne 28 jul 2025
Reageer
M

Bijna 2 jaar geen internet

Bijna 2 jaar geleden heb ik een contract afgesloten met Delta, omdat zij zeiden de enige glasvezelleverancier in mijn regio te zijn. Alleen daarom heb ik voor Delta gekozen.
Tot op de dag van vandaag is mijn aansluiting niet gerealiseerd. Monteurs komen niet opdagen of afspraken worden plots geannuleerd, communicatie is traag en onduidelijk.
Laatste voorbeeld: op 22 juli 2025 had ik een afspraak met een monteur tussen 08:00 en 12:00. Ik had speciaal vrij genomen van werk. Pas om 14:00 kreeg ik een sms dat de afspraak niet doorgaat.
En het meest frustrerende: toen ik na al deze ervaringen zei dat ik liever bij mijn vorige provider (Ziggo) wilde blijven en niet verder wil met Delta, kreeg ik te horen dat ik dan een boete moet betalen. Reden? Ik had “twee jaar geleden getekend” en mijn 14 dagen bedenktijd is voorbij.
Twee jaar zonder werkende verbinding, zonder service, zonder modem, en tóch weigeren ze het contract te beëindigen zonder boete.
Ik heb nog geen enkele factuur ontvangen, maar zit nu al bijna twee jaar vast in een situatie waarin Delta niks levert en toch verwacht dat ik blijf wachten.
Als een klant niet thuis is, moet die betalen. Maar als de monteur niet komt – geen actie, geen compensatie.
Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in Delta volledig weggenomen.
Heeft iemand anders iets soortgelijks meegemaakt? Wat zijn jullie stappen geweest?

Maryna 22 jul 2025
Reageer
D

Slechte service!

Onze eerste ervaring met Delta was weken zonder vaste telefoon.
Daarna 2 weken zonder internet gezeten (dus ook geen tv!) na wel 10x belcontact te hebben gehad kwam er na 2 WEKEN!! eindelijk een monteur langs die even een kabeltje omwisselde in het centrale huisje en alles werkte weer. Nu voor de 3de keer geen internet vanwege een nieuw modem die door hun verplicht werd en weer niet werkt! Weer geen internet en tv met minimaal een wachttijd van 4 á 5 werkdagen voordat er ook maar iemand komt kijken. Vandaag 3x gebeld zonder succes wat een VRESELIJKE SERVICE DELTA!!! Voor wie de moeite neemt om reviews te lezen neem NOOIT Delta als provider!!

Denice 1 jul 2025
Reageer
f

Zeer slechte service

Mijn vaste provider is overgenomen door Delta na meer als 10 jaar zorgeloos internetten en mailen is het nu drama vanaf dag 1 dat het Delta is mijn mailadres een ramp heb het probleem eerst via de chat geprobeerd op te lossen na 5 verschillende medewerkers probleem niet opgelost toen maar naar een service punt gegaan het enige wat de medewerker kon doen was een telefoonnummer geven dat ik moest bellen in de tussentijd een berichtje ontvangen dat mijn probleem opgelost was ( nee dus ) dan het nummer maar bellen medewerkster vertelt dat het probleem nog steeds niet opgelost was, ik moest maar een paar uur wachten dan zou het werken na 48 uur nog een paar uur wachten ?????????? dus onkundige medewerkster.

floris 19 jun 2025
Reageer
H

wat een bureaucratische firma

eerste verzoek aansluiten kabel in huis: 30 april, firma Delta komt niet opdagen en bellen ook niet dat ze niet komen. Vier uur voor niets gewacht. Dan gaan ze bellen voor nieuwe afspraak. Excuses zit er niet bij. Uiteindelijk komt die er wel en komen ze via een mail met tweede datum. Die per dezelfde mail afgezegd dan ben ik er niet. Je raadt het, dan komen ze wel!!! Wederom sorry sorry sorry. Derde datum via de telefoon, je hoeft niet vier uur te wachten je zit als eerste om 8.00 uur. Mooi. sturen ook nog bevestiging. Ook leuk maar zit er niet op te wachten. Op de dag zelf om 10.30 wordt derde afspraak afgezegd. Je had de bevestiging van de bevestiging van het servicebezoek moeten bevestigen want anders kunnen wij op de dag zelf nog afzeggen. Op mail bevestiging reageren ze dus niet(eerste en tweede afspraak) en via de telefoon zijn ze niet betrouwbaar. Waardeloos bedrijf

Harry Bakker 18 jun 2025
Reageer
F

Slechte service

Na 2 jaar tegen een groene Delta kabel aangekeken te hebben die bij mijn voordeur nog uit de grond stak kreeg ik een vertegenwoordiger van Delta aan de deur of ik niet wilde overstappen.

Aangezien ik me er toch al in aan het verdiepen was uiteindelijk akkoord gegaan en meteen aangegeven dat ik een installateur wilde. In mijn bevestigingsmail staat dit ook vermeld en de mededeling dat Delta het abonnement start zodra ze het werkend hebben afgeleverd. In eerste instantie werd ik gebeld door Delta voor een afspraak, later werd ik gebeld door de kabeltrekkende partij voor nog een afspraak om de kabel naar binnen te trekken. Deze afspraken zaten redelijk dicht op elkaar met nog geen week ertussen. Daar begonnen de problemen, de planner van de kabeltrekkende partij stelde een datum voor waarop ik toevallig ’s morgens vrij was, dit uiteraard overduidelijk meteen aangegeven. Volgens de planner kwam het allemaal goed en zouden de monteurs voor 12 uur zijn geweest. Uiteindelijk kwamen ze vlak voor 12 uur aankakken waardoor het ineens mijn probleem werd en ik te laat op mijn werk kwam. Volgens de monteurs lagen ze prachtig op schema en hadden ze het nooit gered. Overduidelijk een bewuste keus van de planner om er mijn probleem van te maken. Hier uiteraard wel melding van gemaakt maar verder laten lopen tot ik opeens gebeld werd dat de monteurs nog een keer terug moesten komen aangezien er iets niet goed was gegaan. Aangezien de afspraak met Delta een paar dagen later stond en het bij ons heel druk was op de zaak kon ik niet nog een keer vrij nemen. Daarop Delta geannuleerd maar wel per mail toegelicht dat ik nog graag glasvezel wil maar dat ik er niet nog een keer voor kan vrijnemen, heb daarbij het verzoek gedaan om paar dagen later op de dag dat Delta zou starten zoveel monteurs te sturen als dat ze nodig hadden aangezien ik voor die dag iemand had kunnen regelen. Van Delta nooit wat vernomen en ze kwamen op de afgesproken datum gewoon niet opdagen. Uiteraard heb ik degene die ik geregeld had wel gewoon laten komen voor de zekerheid en dus ook moeten betalen. Zonder ooit nog maar iets van een van de partijen vernomen te hebben kreeg ik ineens een mail dat de aansluiting nu wel zou moeten werken of ik ff een afspraak met de installerende partij kon maken, Guideon. Aangezien ik feitelijk wel glasvezel wilde had ik voor de zekerheid nog ff geïnformeerd. Bij het maken van de afspraak kwam naar voren dat ze een vaste kabel tussen router en tv wilde trekken, aangezien mijn tv en modem van Delta meter of 10 uit elkaar staan en ik toch al om een installateur had gevraagd dit ff toegelicht bij Guideon. Degene die ik sprak bij Guideon was heel resoluut, wij gaan geen kabels door een kruipruimte trekken. Ik heb hier een screenshot van gemaakt en dit samen met een filmpje van de afstand tussen meterkast en tv in woonkamer aangeleverd bij Delta waarop overduidelijk te zien is dat een kabel dwars door de woonkamer trekken geen optie is en dat er zelfs geen plinten zitten om de kabel weg te werken.

Delta weigerde verder alle medewerking, we vliegen van mail die totaal onbeantwoord blijft door Delta naar mails waarin ze dreigen mijn abonnement te gaan starten zonder dat ze het zelf werkend hebben afgeleverd. Vervolgens durven ze me ook nog een keer een mail te sturen dat ik een andere installateur moet zoeken, ik heb toch niet voor niets om een installateur gevraagd. Ik heb zulke mannen ook niet in een rek zitten en feitelijk werken ze met een erg gemakzuchtige partij samen. Er wordt vermeld dat het wegwerken van de kabel 20.- per kwartier kost maar bij navraag omvat dat alleen een kabel door je woonkamer trekken en eventueel onder een plint duwen, daar heeft toch niemand een installateur voor nodig en vind ik persoonlijk heel dik betaald aangezien je toch op 80.- per uur uitkomt. Ik zou het er nog voor over gehad hebben en heb dit uiteraard ook vermeld maar dat ze dan wel de kabel door de kruipruimte moeten trekken maar helaas. Dit is de service die je van Delta en de partijen waar ze mee samenwerken kan verwachten. Inmiddels rollen ze op Goeree-Overflakkee het glasvezelnetwerk van KPN uit ergens snap ik Delta wel, zodra dat is uitrolt gaan ze een heleboel klanten verliezen.

Flakkee 4 jun 2025
Reageer
l

Trage wifi / wegvallen van internet

We zijn overgestapt van Odido naar Delta. Vanwege de prijs. Enorm veel spijt, vaak trage wifi de tv laad vaak niet en geeft aan: delta tv laden… en problemen met streamen. Ben je film aan het kijken stopt hij ermee en moet hij weer laden. Dit is niet altijd maar wel met regelmaat. De speedtest geeft meer dan 200 mbps aan, zou dus goed moeten werken. Delta komt altijd met de speedtest, als die goed is dan ook snel internet. Het werkt heel traag. Ook onze draadloze boxen werken niet op wifi . Vaak valt er 1 of meerdere boxen uit. Dus gebruiken we maar Bluetooth Wij hebben enorme spijt dat we zijn overgestapt want Odido was veel beter !!!! Nog 2 jaar te gaan en dan weg bij Delta. Boeken ons eigenlijk behoorlijk opgelicht.

laura Tuinstra 30 mei 2025
Reageer
B

Interactieve tv

Sins 1 maand kan ik de programma's van Rtl 4 en 5 niet meer vooruit spoelen. Ik neem expres alles op om de reclame vooruit te kunnen spoelen. Iemand meer last van.

Berry 15 mei 2025
Reageer
S

Ervaringen met Delta

Enige tijd geleden overgestapt van KPN naar Delta met internet verbindinding als belangrijkste reden. Slechte relatie met KPN en deze bood ook geen glasvezel.
De ervaringen:
Administratief een redelijke puinhoop bij Delta. Vele keren moeten bellen omdat voor hun een overstap niet duidelijk was. Konden ook niet in hun systeem krijgen dat wij toch nog een vaste telefoonlijn wilden als achtervang voor het geval de mobieles uitvallen. Uiteindelijk opgelost.
Technische overgang goed. Door monteur aangesloten en correct functionerend achtergelaten. Functioneert nog steeds goed. Wij hebben ook 2 televisies draadloos hierop aangesloten en die functioneren goed. (was een probleem bij KPN). 1 megabit verbinding maar dit haalt het bij lange niet. Niettemin voldoende voor televisie en goede internet verbinding op 3 verdiepingen. Wel met uitbreiding middels versterkers maar dat geldt ook bij meerdere providers.
Kwalilteit/mogelijkheden bij televisie kanalen. Hoewel technisch goed, wel functioneel minder mogelijkheden dan KPN. Zeer simpele afstandbedieniing met geringe mogelijkheden.
Wel alle kanalen evt met bijtaling voor toegang maar daar maken alle providers (mis) gebruik van.
Klantenservice. Sterk wisselend in kwaliteit. Helaas ook hier eerst het obligate verplichte geklooi met Chatbots. Helaas is deze functie bij alle bedrijven niet meer uit te roeien. Wekt bij klanten veel irritatie en soms ook agressie op zo ook bij mij. Wanneer je dan een medewerker aan de lijn krijgt is de toon vaak al gezet. Niettemin heb ik goede maar ook slechte ervaringen. De slechte bestaan er uit dat je een aperte randdebiel aan de lijn krijgt. Ongeinteresseerd brutaal en met het niveau van de chatbot die je net gepasseerd bent. De goede ervaringen bestaan eruit dat ze aandacht voor jou als klant hebben, goed luisteren en ook binnen hun mogelijkheden proberen zaken op te lossen.
Prijstechnisch goedkoper dan KPN maar toch vrij duur, zeker voor het gebodene.
1 zeer groot punt van irritatie. In Zeeland had ik ook een abo via deze club. Na verhuizing en tijdelijk verplichte overgang naar KPN weer terug naar Delta omdat dit de enige provider is met glasvezel is in deze omgeving.
Mijn eerste abo is gesloten en toen ik weer terug kwam is er een nieuw abo geopend. Ik moet nu echter wel betalen voor een bestaand email adres omdat dit niet 'overgezet kan worden naar het nieuwe abo' wel kan ik nog steeds in mijn account ook mijn oude abo benaderen. Begrijp ook niet dat dit account niet gewoon geactiveerd is met wijziging van adres.
'Klanten' service gaat hier heel makkelijk mee om en geeft geen uitleg maar komt met 'coulance' fooitje en straalt uit dat ik (alsjeblieft) verder niet moet zeuren.

Samenvattend: Technisch redelijk stabiel, administratief matig. Klantenservice uiteindelijk conclusie zeer matig. Verder star/rechtlijnig in antwoorden en bieden van oplossingen. Als totaal zeker niet meer dan 2 sterren waard.

Sjaak Labruijere 1 mei 2025
Reageer
W

slechte service

ik ben normaal niet zo n klager maar dit moet ik wel kwijt.... Heb begin maart 2025 abonnement genomen op Delta tot dan verliep het goed , tot dat er een monteur kwam , deze was na 5 min weg ... ik had geen stopcontact in de meterkast en het bijgeleverd draad was tekort (10 m) .. dus op internet gezocht naar langer draad , dat was er voldoende tot wel 100 meter ..
ben nu een maand bezig om contact met Delta te maken ,wat tot op heden (24-04 niet is gelukt .... En dat vind ik bezwaarlijk . zeker om dat de monteur nog wel zei dat ik nog dezelfde dag zou worden gebeld of alles goed gegaan was ..
Dus ik weet nu niet wat ik moet doen !!

Ik hoop dat Delta dit ook zal lezen .....

WA Katwijk 24 apr 2025
Reageer
A

SLECHT

Heb aanbod gehad kreeg 2x5 euro korting maar na ja gezegd te hebben krabbelen ze terug

Nee kan niet en heb je verkeerd

Staat in mijn Delta , nee klopt niet

Veel storingen de laatste tijd, is ook geen waar als je belt

Kortom na veel geapp ben je als trouwe klant de SJAAK

Ze zeggen vanalles maar DOEN NIETS VOOR TROUWE KLANTEN

AM 18 apr 2025
Reageer
T

Waardeloze organisatie, niet aan beginnen

Ik ben inmiddels 5 weken bezig om een glasvezelaansluiting in mijn vakantiewoning te krijgen... het gaat heen en weer van geen signaal op de kabel van de provider tot een monteur die niet op het afgesproken moment verschijnt maar een aantal uren eerder (niet handig als je speciaal naar je vakantiewoning rijdt). Inmiddels 4 x op en neer geweest. Afgelopen vrijdag weer erheen en geconstateerd (met de klantenservice) dat het modem niet werkt, er zou een afspraak gemaakt worden. Toch nog even gebeld vanmiddag om te verifieren: niets bekend en een storing kan alleen gemeld worden als je ter plekke bent. Ik geef het op, onmogelijke partij om mee te werken! Misschien dat deze review nog iemad wakker schudt bij Delta maar ik denk het niet...

Ton 31 mrt 2025
Reageer
K

Nieuw contract

Nieuw contract afgesloten en na een dag het instalatiepakket binnen alleen naar zo bijna vier weken nog steeds geen aansluiting. Lijkt zo mooi leuke reclame snel internet maar de uitvoering ervan is bar slecht . Ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat we aangesloten zijn.

K.G.A. van de Poel-Peters 19 mrt 2025
Reageer
T

Wachten op aansluiting glasvezel en overstap vanaf

Op 18 okt 2024 heb ik via internet aansluiting gevraagd op de glasvezelkabel. Alle kabels waren allang aangelegd en tot in ons appartement en er zit al een kastje, gecontroleerd door een medewerker van delta, maar op de een of andere manier lukt het Delta niet om mij aan te sluiten. Vandaag voor het laatst gebeld. Na 40 minuten in de wacht gestaan te hebben weer een nieuwe medewerker aan de telefoon gehad. Die kwam ook niet met een oplossing.
Ik heb ze tot volgende week vrijdag, 21-02-2025 de tijd gegeven om het te regelen en anders zoek ik een andere organisatie.

Theo Zoethoutmaar 11 feb 2025
Reageer
D

Aanmaning, bij automatische incasso

Ik krijg een aanmaning terwijl ze automatische incasso hebben. Geprobeerd te bellen, maar dat is tegenwoordig bijna verboden dus wordt er niet opgenomen.
Slecht georganiseerd

Dirk 6 feb 2025
Reageer
M

afspraken niet nakomen

Delta mobiel overgestapt en kosten gekregen die niet terecht zijn. Simkaart was niet aangekomen en wel gerekent vanaf ingangs datum vanuit delta mobiel.
Diverse medewerkers gesproken. Is niet goed geregeld wel beloofd.Niet overstappen dus!

Marco van driel 31 jan 2025
Reageer
S

Delta alles slecht

Ik heb Delta tv en internet genomen en dit zal professioneel geïnstalleerd worden.
Nou dat was 1 grap de monteur heeft alles in de meterkast gegooid en was al weg voordat hij klaar was met instaleren
Eindstand hoop gezeur en kosten en aantal dagen zonder tv en internet gezeten
Ook mobiel overgegaan naar Delta dit ging ook al mis dubbele rekeningen en geen nummer behoud aangevraagd
Nu een aantal maanden verder hebben we al meerdere keren geen tv kunnen kijken ivm storing
Ik zou het iedereen afraden dit is echt slecht op alle fronten helaas zitten wij er nog 9 maanden aan vast

Steve 28 jan 2025
Reageer
S

Zodra zich een storing voordoet ben je de pineut

Sinds 1,5 jaar klant bij Delta. Glasvezel was bij ons in het dorp aangelegd en de enige provider die je kon kiezen was Delta. Eerlijk is eerlijk, de eerste periode verliep alles meer dan prima, zonder storingen.
Maar toen lag op een dag het internet eruit en begon de ellende. Deze ellende duurt nu al 5 weken en een oplossing is nog niet voorhanden.
Ik bel dagelijks de klantenservice en krijg iedere keer een andere uitleg. Ik heb alle excuses al gehoord. Ik heb inmiddels zelfs een casebeheerder. Met alle respect, die kan en weet ook helemaal niets. Er wordt verwezen naar de netwerkbeheerder Delta Fiber. Iedere dag krijg ik te horen dat ze de juiste persoon daar niet te pakken krijgen. Ik ben bang dat mijn probleem de komende 5 weken niet verholpen is. Het is echt de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt.

Suus 9 jan 2025
Reageer
L

Delta service ???

Delta in de mist. En wie neemt nu de verantwoordelijkheid voor de nazorg?

Glasvezel is aangelegd net voor de kerst en de tv werkt niet.
De chatmadam weet het antwoord niet na alles geprobeerd te hebben.. Gebeld. Helaas, ook op afstand is de tv niet in te schakelen. Er moet een monteur komen; jammer genoeg is een afspraak niet te maken via klantenservice. (Hoort u niets, bel dan na het weekend de monteursservice (???).
Monteursservice kan na het weekend niet in ‘het systeem’. (Het is een heksenketel, mevrouw. We sturen u een link, dan kunt u zelf proberen een afspraak te maken).
Vandaag maar weer eens gebeld. Jaja, het is bekend dat er een monteur moet komen. Maar wanneer .. dat valt niet te zeggen. Als die zaterdag nog niet is geweest, belt u dan eens …🤨🤨🤨??
Niet zo gek toch als je je dan moet beheersen om niet te ontploffen 😡.
Zou er sprake zijn van gebrek aan planningscapaciteit of misschien wel -kwaliteit?
Hopelijk gaat de tv ooit eens werken via die snelle glasvezel. En leert Delta net zo snel te gaan, maar daar ben ik niet zo zeker van.

Liesbeth 2 jan 2025
Reageer
M

Schandalige service

Ronduit schandalige service! De medewerkers zijn onbeschoft en totaal niet behulpzaam. Ik heb een abonnement afgesloten voor een speciale prijs, maar uiteindelijk schrijven ze doodleuk drie keer zoveel af. Zelfs met een contract als bewijs wordt je compleet genegeerd. De klantenservice weigert iets voor je te doen, ze schuiven alle verantwoordelijkheid af en laten je gewoon zitten. Ze trekken zonder pardon meer geld van je rekening dan afgesproken, en niemand is bereid dit recht te zetten. Dit bedrijf is echt een grote afknapper – pure oplichterij! Blijf hier ver vandaan!

Maurice 28 nov 2024
M

Ben het helemaal met je eens!!
Wij zijn er ook ingetuind!!
En heel slechte service.

Mary 29 nov 2024
H

Teleurstelling

Delta oogde aantrekkelijk en in 2021 heb ik actief meegeholpen om 30% van de huishoudens in Noordwolde (gn) enthousiast te krijgen voor een aansluiting en daarmee de kabelaanleg mogelijk te maken.
Zomer 2024 krijgt alles pas een vervolg. Het drama? Nooit een dienst afgenomen.
Wilde er helemaal voorgoed van af. Na veel telefoontjes, aanmaningen etc. voor € 450 van hen verlost.

Henk Reysoo 11 okt 2024
Reageer
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van augustus 2025.

Over DELTA

Er zijn 79 reviews geschreven over DELTA op Reviews.nl. Met een 1.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.