In tegenstelling tot Ziggo heeft Odido wel een tv app die je kan downloaden op een Samsung televisie. Waarom Ziggo dat anno 2023 nog niet heeft is me een raadsel want al die mediaboxen en coax kabels door je huis ben ik wel klaar mee. Dat is dan ook precies de reden dat ik ben overgestapt naar Odido, die hebben de zaakjes qua software tenminste op orde. Samsung is de meest verkochte tv in Nederland dus het is eigenlijk te gek voor woorden. Had hierover een slechte review kunnen schrijven over Ziggo maar zet liever het bedrijf in het zonnetje die het gewoon goed op orde heeft. Gewoon met je tv afstandsbediening programma’s terug kunnen kijken, pauzeren, etc. Heb het nu een paar dagen aangesloten en ik heb een snellere internetverbinding al met al en ik kijk ook beter tv zo dus ik kan blij zeggen dat de overstap zeer positief is. Oja en nog ietsje goedkoper ook!
Ik heb mijn eigen internet en tv pakket samengesteld bij odido. Ik stap eigenlijk vrijwel altijd om de 2 jaar wel weer over naar een andere. Bij odido krijg je nu de eerste 10 maanden voor 30 euro per maand. Na 10 maanden wordt het iets duurder namelijk 35 euro per maand. Ik heb nog nooit bij odido gezeten dus ik ben benieuwd.
Hoi Hetty, wij willen ook gaan overstappen naar Odido dus ben even benieuwd of het jou bevalt.
Vanaf 3 mei '24 proberen wij een foute rekening, dubbele kosten, te veranderen. We krijgen tot nu toe nog steeds foute rekeningen.
Vele vele mensen ad lijn gesproken, eruit gegooid, loze beloftes, toegeven van fouten Odido, werknemers die er zelf niks van snappen, werknemers die er dieper induiken en echt willen helpen maar blijkbaar zelf tegen dichte deuren aan lopen.
Afgelopen woensdag 7 augustus zouden we weer afgesloten worden, mits we direct betalen met de belofte "we lossen het op, U krijgt uw geld terug" nee dus.
Wat is dit voor een bedrijf : is er communicatie, samenwerking, overleg, worden er beslissing genomen op basis van de feiten, praten mensen met elkaar of zitten ze op een eigen eiland met zich zelf en een telefoon/laptop???
Niet te doen voor een klant.
Wij krijgen er de PIP van.
Taco en Jacqueline
Beste lezers ik had een abonnement genomen bij de odido heb duidelijk aangegeven aan de verkoper aan de deur en later via de tlefoon nog maals door gegeven dat de glas weel kabel afgemonteerd moest worden in de groepen kast dat was allemaal geen probleem ons monteur doe het wel half dag vrij genomen en uur later kwam de monteur langs en zegt van sorry hier kan ik niks aan doen het moet via de DELTA gaan dus ben erg teleur gesteld en voor gelogen door odido ze kwamen de afspraken niet na!! dus ga ik terug naar KPN die waren ten minst eerlijk en duidelijk.
Odido TV werkt uitstekend. Heb het tv kastje, die ik ook kreeg toegestuurd, niet eens aangesloten en kan alles via een tv app bekijken die ik heb geïnstalleerd op mijn LG tv. Werkt heel goed inclusief terugkijken en heb alleen nog meer de afstandsbediening nodig van mijn huidige tv dus geen overbodige kabels en afstandsbedieningen meer. Prijs is tevens een stukje goedkoper dan ziggo en kpn dus ben een tevreden klant en kan het iedereen aanraden.
odido is echt een slechte provider geen internet wacht al 2 maaden op de aansluiting word maar steeds niet aangeslopten
Abonnement afgesloten bij Odido met een mooie korting. Met een looptijd van een jaar krijg ik het eerste half jaar 17,50 euro korting per maand. Toch weer meegenomen. Het maandbedrag is ook maar 47,50 euro per maand. Best goedkoop als je het mij vraagt. Bij Ziggo en Kpn ben ik meer kwijt. Overstappen was geheel gratis. Top geregeld dus.
Over het algemeen tevreden over Odido TV en internet echter een paar zaken zijn slecht:
1 - werking en bediening afstandbediening
Bijvoorbeeld bediening zender keuze pijltje omhoog is zender terug.
Is echter ook wel eens andersom. De logica ontbreekt.
2 - werking en bediening afstandbediening
Bijvoorbeeld als je vanuit een opname teruggaat naar actuele programma dan weigert de AB en moet je bv eerst op gids drukken voordat zender omhoog/omlaag werkt.
Ook komt het voor dat het beeldscherm zwart blijft met een onduidelijke storingsmelding.
3 - Veel zenders hebben geen mogelijkheid tot terugzien of tijdelijk stoppen en daarna verder kijken.
4 - omschakelen TV -> Radio werkt (vaak?) niet op AB. Omschakelen dan via het menu.
Al met al kost bediening van de TV, bv favoriete zenders nogal wat uitzoekwerk. (tov Ziggo en KPN)
WIFI in huis:
Ik heb de indruk dat het WiFi bereik in huis zwakker is tov andere/eerdere providers.
Paar maandjes geleden zijn wij overgestapt naar Odido. Aanleiding was dat we glasvezel wouden en Ziggo kon ons dat niet bieden. Gelukkig konden wij dit afsluiten bij Odido. Ik werk geregeld aan huis en voor mijn werk moet ik wel eens grote bestanden uploaden. Uploadsnelheid is dus enorm belangrijk voor mij. Dat was de reden dat ik over wou stappen op een glasvezel provider, zodat mijn bestanden dan sneller weg kunnen. Echt heel blij dat we overgestapt zijn. Ik heb geen klachten van mijn vrouw of kinderen gehoord. Ik klaag ook zeker niet. Heel blij mee.
Ik heb Odido sinds het begin. Het was wel even spannend toen ik ging overstappen, want ik had nog nooit van Odido gehoord maar ik heb tot nu toe helemaal geen klachten gehad. Dat zegt wel veel over de kwaliteit. Iedereen die zit te twijfelen om over te stappen naar Odido kan ik gerust stellen. Het is gewoon goed en je hoeft je nergens zorgen om te maken. Althans, bij mij werkt het allemaal goed. Ik weet niet of het dan overal goed werkt. Ik heb in ieder geval tevreden met Odido!
Naast internet en tv heb ik ook sim only van Odido. Samen geeft dit een leuke korting, maar deze review gaat over internet en tv. Hier ben ik zeer over te spreken. Super snel internet en tv werkt ook helemaal naar behoren. Ik heb het niet zelf geïnstalleerd, maar nadat het klaar was werkte het als een zonnetje. Nooit problemen gehad met wifi of tv. Het werkt altijd.
Ik heb vandaag met Odido gebeld vanwege een vraag over de korting die je met meerdere abonnementen op 1 adres krijgt (klantvoordeel). De persoon aan de lijn luisterde slecht, dacht niet mee en heeft me meerdere keren geprobeerd een glasvezelverbinding aan te smeren die mij duurder uit zou komen dan mijn huidige abonnement nadat ik meerdere keren heb gezegd dat ik daar niet voor belde en ook daar niet in geïnteresseerd was. Het klonk voor mij alsof de medewerkers commissie ontvangen bij de verkoop van abonnementen want die glasvezelverbinding was duidelijk de enige interesse van de medewerker. Teleurstellend.
Ze hebben al in maart 2023 glasvezel inde straat liggen voorde deur kreeg aan bieding voor 1 april dan was het gratis aansluiten daarna betalen voor aansluiten heb ik niet gedaan maar goed ook nog geen aansluiting in huis zijn bijna jaar verder als ze nu komen en ik moet betalen voor aansluiting dan bekijken ze het maar heb nu ziggo al jaren geen problemen gehad alleen duur.
In Mei 2023 begon de aanleg van Glasvezel in mijn wijk. In juni 2023 kwamen er verkopers aan de deur van wat nu Odido heet. Die hadden aangegeven dat ik uiterlijk September gebruik zou kunnen maken van het netwerk. Iedere maand is deze datum een maand opgeschoven en nu wordt er verteld dat het Mei 2024 gaat worden.. Odido laat mij wel de oude lijn opzeggen met toezegging dat glasvezel echt actief is binnen een gesteld termijn, om vervolgens weer telerugesteld te worden. P.S. - De kabels en aansluitpunt in huis liggen er al een hele tijd. Regio NHN
Kan Odido weinig aan doen, ligt aan de bedrijven die de glasvezelkabels beheren en leggen. Had net zo goed door KPN gebeurd kunnen zijn. Om daarom Odido een slechte rating te geven vind ik wel heel wat.
Korting van 8 maanden a 12,50 kwijt na terugsturen overbodig tv kastje. Hoe schaamteloos is dit. Monteur geeft aan dat mijn beide tv's prima geschikt zijn voor het gebruiken van de TV app en adviseert het TV kastje terug te sturen naar ODIDO. Dit scheelt 5 euro pm. Echter nu blijkt dat men na terugsturen wel gelijk de afgesproken korting op TV van 12,50 euro pm gedurende acht maanden intrekt. Zodra ik de gelegenheid heb ga ik mijn abonnement opzeggen. Dit na vele jaren een abonnement te hebben gehad van Tmobile en later dus ODIDO. Schaamteloos.
Grappig dat ik zoveel lees dat het er slechter op is geworden sinds de naamswijziging naar Odido. Ik vind het alleen maar beter geworden, alles bij 1 provider nu en heb al 2 keer een monteur langs gehad die alles heeft gemaakt zodat alles nu goed werkt en we overal wifi ontvangen thuis. Tv werkt ook goed met veel zenders dus kan niet anders dan zeggen dat ik zeer positief gestemd ben over Odido internet en TV!
Ik had speciaal een dag vrij genomen om de monteur te ontvangen voor de aansluiting. Krijg ik op dezelfde dag bericht per mail dat de installatie niet doorgaat. Wil ik in de avond de televisie aanzetten, blijkt de verbinding voor tv, internet en telefoon al afgesloten te zijn. Dus ik geen telefoon, geen televisie en geen internet. Bovendien kunnen er nu in de ochtend ook geen pintransacties gedaan worden voor de zaak. Krijg na telefonisch contact te horen van Odido dat de eerst mogelijke vervolgafspraak over 2 weken ingepland kan worden. Ik had minimaal van Odido verwacht, dat ze dan meteen de volgende dag een monteur na zouden sturen om het probleem op te lossen. Odido geeft aan het uiterst vervelend te vinden, echter komen niet men een bevredigende oplossing. Ze laten de klanten met problemen achter! Wat een service....
Internet & TV ten onrechte voortijdig afgesloten ondanks dat ik gebruik maak van overstapservice. In eerste instantie wilde helpdeskmedewerker me helemaal niet helpen en beweerde dat probleem bij nieuwe provider lag (KPN), wat helemaal niet waar kan zijn gezien het gebruik van de overstapservice en het feit dat de nieuwe verbinding nog helemaal niet actief is. Dit werd niet geaccepteerd, ik wordt vervolgens boos en de verbinding wordt verbroken omdat ik "begon te schelden" wat simpelweg niet waar is. Teruggebeld, een collega begreep het wél en zag meteen dat er een fout was gemaakt en heeft herstelaanvraag gedaan. Dan zou het binnen 2 werkdagen zijn opgelost echter nu, 3 dagen later, nog steeds geen bericht en nog steeds geen herstelde verbinding. Ik heb nu al 8 dagen geen internet & tv. Odido is ook nog eens heel slecht bereikbaar en kennelijk ben je afhankelijk van hoe competent een individuele medewerker is. Ik heb er geen woorden voor hoe slecht......
24 Feb 2023 - bestelling zakelijk internet via Breebandwinkel.nl bij T-Mobile
22 mrt - guidion monteur komt langs. Kan internet niet werkend krijgen. Vanaf dat moment heeft mijn bedrijf geen internet meer.
6 apr - future connections monteur komt. Noemt eerdere monteur flapdrol en zorgt dat we weer internet hebben.
9 sept - Kom erachter dat de rekeningen voor mijn prive abonnement nog steeds doorlopen, naast de rekeningen voor zakelijk internet. Zal szm teruggestort worden.
6 okt - het geld is nu al (sarcasme) teruggestort
+/- 8 okt - internet valt uit
27 okt - na een band opgebouwd te hebben met de meeste medewerkers van het klantvriendelijke Odido team, krijg ik eindelijk een monteur van Future connections over de vloer. Fijn want ik werd zelf duizelig om steeds naar al die lampjes te kijken en door te moeten geven. Na 2 min kijken zegt hij. Probleem niet hier maar ergens anders. Oja, tijdens 1 van de belletjes zeiden ze zelfs dat het probleem bij Breedband winkel.nl ligt. Maar na mijn dossier te openen, kwam hij/zij daar snel van terug.
30 okt - weer gebeld om te vragen of er nu eindelijk vervolgstappen zijn. En gevraagd of ik een kijkje mag nemen in de centrale om zelf die switch te patchen. Oeff.
3 nov - ik probeer het portaal/de app van Odido maar ik eens. Misschien dat die formulieren beter zijn werk doen, ondanks dat ik na het inloggen nog steeds al mijn persoonlijke (en bekende) gegevens moet invullen.
9 nog - helaas zijn die 6 dagen om te beantwoorden wederom loze beloften.
Kortom Odido is meer O die doet dat niet - waar beloftes gestrooid worden met een lach maar de klant nooit meer internet zag :((
Maakt Odido niet gebruik van het glasvezel wat je huis binnen komt? Je zal toch denken dat die gloednieuwe kabels amper storingen kunnen veroorzaken. Ben wel benieuwd wat nou de uiteindelijke oorzaak is.
Ik ook. Maar probleem ligt buiten mijn huis. Zei 2e monteur...zie tekst.
Systeem problème. Zijn het ergste om op te lossen. Omdat wanneer je fout in het systeem staat, dat niet snel hersteld kan worden. Maar ik zou na zon dossier als dat van mij toch enige hulp of contact verwachten. Doen ze dit ook bij grotere bedrijven zo wow
Ik ben vorige week overgestapt van Budget naar Odido en de overstap verliep perfect. Het was wel even spannend, want zo vaak stap ik niet over, maar gelukkig verliep alles soepel. Over Budget was ik al enige tijd niet tevreden en Odido lijkt voor mij beter te zijn. Sluit beter aan op mijn wensen. De installatie was ook erg eenvoudig dus dat viel ook mee. Tot nu toe tevreden en mocht er in de toekomst iets gebeuren, dan schrijf ik wel weer een nieuwe review.
Ik heb internet en tv van Odido, maar ook een telefoonabonnement. Hierdoor krijg ik klantvoordeel en betaal ik dus minder. Echt ideaal! Voorheen had ik internet en tv van KPN en telefoon bij Vodafone, maar dit is echt veel beter! Ben blij dat ik ben overgestapt. Het was wel een gok, want ik kende Odido helemaal niet, maar ben blij dat ik wel de stap heb gezet. Odido is echt een hele goede provider voor zowel internet, tv en telefoon. Ik heb niks te klagen en ik snap ook niet waarom sommige mensen zo negatief zijn. Ik heb juist louter goede ervaringen met Odido.
Ik kan een woord schrijven over wat goed is gegaan “niks” en een boek over wat fout is gegaan.
Eerst was ik bij T-Mobile thuis en ben op aanraden van een medewerker aa de telefoon naar zakelijk gegaan.
Je zou verwachten dat dat na invullen van de contracten geen moeilijk iets zou zijn. Helaas was en is dit voor Odido een zo goed als bijna niet te doen probleem. Eerst wordt ik drie dagen te vroeg uit thuis gegooid ( lees drie dagen zonder internet) dan wordt er een bedrag van €158 opzegvergoeding van m’n rekening afgeschreven. IK HEB NIET OPGEZEGD!!! Nu moet ik eerlijk zeggen dat na een telefoontje mij beloofd was dit met de volgende rekening terug gestort zou worden. Nou ik ben benieuwd want alles gaat fout dus dat zal ook wel fout gaan. Toen moest ik natuurlijk mijn oude modem en WiFi punten terug sturen. Hierover heb ik ook zelf moeten bellen want ik heb daar nooit een mail met adres en retour gegevens over ontvangen. Zoals het hoort heb ik alles netjes verpakt en retour gestuurd. Hierop heb ik in eerste instantie een mail ontvangen dat mijn pakket ontvangen was. Mooi zou je denken….. twee dagen later een mail dat de retour niet compleet was, er miste WiFi punten. Ik weer gebeld want ik had alles retour gedaan. De medewerker vond dit ook vreemd en zag in hun systeem dat alles compleet was aangekomen dus ik hoefde me geen zorgen over een eventuele factuur voor de “ontbrekende” wifi punten te maken….. maar uiteraard kwam er twee dagen na dat telefoontje weer een mail. Dit maal was de retour niet compleet want er miste een modem! Ik heb net weer 35 min aan een belletje besteed en nu is mij wederom verteld dat alles gewoon goed en compleet aangeleverd is.
Hier word je toch niet goed van? Dit was over Odido thuis, maar over zakelijk kan ik minstens zoveel ellende schrijven, maar zal alle details besparen.
Lang verhaal kort, mensen doe jezelf een plezier en stap NOOIT naar Ododi over.
Aanvulling op de reviews:
Inmiddels is dit al mijn derde slechte recensie over iets bij Odido, maar ik wil dat mensen weten waar ze aan beginnen. Omdat ik van thuis naar zakelijk ben overgestapt( lees vorige recensies, zo slecht verlopen de overstap) moest ik uiteraard het modem en de twee WiFi versterkers terug sturen. Omdat ik daar maar geen mail over ontving heb ik zelf contact opgenomen. Ik heb keurig gedaan wat mij is opgedragen en kreeg een aantal dagen later een mail waarin bevestigd was dat mijn pakket goed aangekomen was. Een week later ontving ik een mail met daarin de mededeling dat mijn retour niet compleet was, er misten een of meerdere WiFi punten. Omdat ik alles terug gestuurd heb heb ik meteen telefonisch contact met Odido opgenomen. De medewerker vertelde mij dat ze verbaasd was van de mail omdat alles aangekomen was. Oké dus ik hoefde geen verdere actie te ondernemen. Wat schets m’n verbazing twee weken later weer een mail dat het retour niet compleet was. Deze keer miste ineens het modem!!!! Ik heb weer contact opgenomen en wederom werd mij verteld dat alles aangekomen was en ik geen verdere actie hoefde te ondernemen. U zult het niet geloven maar vandaag ontving ik een mail dat ik een bedrag van €140 aan Odido verschuldigd ben wegens het niet retourneren van de artikelen!!!! Het mooiste is dat het “verrekend” wordt met volgende factuur. Nu heb ik nog €158,00 te goed van Odido omdat ze deze als “opzeg vergoeding” van mijn rekening hebben afgeschreven. Ook hier heb ik weer over gebeld want ik heb nooit opgezegd. Ik ben van thuis naar een zakelijk contact gegaan. De medewerker vertelde mij dat de vergoeding die ik zou moeten betalen daarom ook niet terecht was en die niet hoefde te betalen. Ongelofelijk maar waar heeft Odido mij dit geld wel van m’n rekening afgeschreven. Natuurlijk weer gebeld en mij werd verteld dat dit met de volgende betalingstermijn van Odido rond de 25e terug gestort zou worden. Ik moet zeggen dat ik daar oom helemaal geen vertrouwen in had maar het in de gaten zou houden. Nu krijg ik dus een onterechte boete die ze dan natuurlijk kunnen “verrekenen”
Als ik kon zou ik meteen mijn zakelijke abonnement opzeggen. Een grote ellende, ga nooit naar Odido
Gelijk in het begin overgestapt naar Odido en ik heb tot nu toe geen klachten. Ik ben heel tevreden dat ik ben overgestapt. Mijn maandbedrag is lager en het werkt gewoon beter. Hiervoor had ik Ziggo, maar ik ben blij dat ik nu bij Odido zit. Bij Ziggo heb ik wel wat problemen gehad en zoals ik al eerder aangaf, heb ik tot nu toe geen klachten bij Odido. Het belangrijkste is dat mijn maandbedrag nu lager is.
14 sept oude contract opgezegd en gelijk een nieuwe afgesloten. Imv korting. Zou 3 dagen geen internet hebben volgens de verkoper. Heb nu 13 x aan de lijn gehangen en krijg steeds info dat het zou worden opgelost. Helaas, niets wordt opgelost. Bij langs gaan in de winkel gaf een odido medewerker aan dat de internetverbinding niet losgekoppeld zou worden en ik zou nog met de oude apparatuur kunnen blijven werken totdat de nieuwe spullen zouden komen. Nee dus, op 14 okt om 00.10 uur, gewoon afgekoppeld en dus nu al paar dagen geen internet. Spullen zouden verstuurd worden maar kwamen niet binnen. 3 x contact over gehad. Uiteindelijk is na de alsluiting de doos verzonden. Dit staan iet zo in de bevestigingsbrieven die ik van Odido heb. Guidion ingepland, zouden pas na 10 dagen komen maar door whatsapp waren ze er savonds al. Top. Monteur had spullen in de auto en alles is aangesloten. Alleen zat er nog geen 'licht'op de lijn. Dus nog geen internet. Monteur heeft bevindingen doorgegeven en dag erna heb ik (weer) Odido gebeld. Melding zou doorgegeven worden aan KPN en licht zou op de lijn komen. Helaas, dus niet. Dag erna weer gebeld. Zou in orde gemaakt worden. Helaas weer niet. Dag erna weer gebeld. En krijg nu opeens een andere reactie; blijkt dat ik de oude spullen eerst retour zou moeten sturen en dan pas zou de lijn actief gemaakt worden. (schrijf dat dan in je brief, ODIDO!!!!) In de brief die ik heb staat er niets over een koppeling tussen het terugsturen van de spullen en het aanzetten van de verbinding. In de brief staat zelfs dat ik 30 dagen de tijd heb om de spullen retour te sturen. Grrrrrrrr. De odido medewerker gevraagd of ik een leidinggevende kon spreken of directeur of de CFO..... geven niet thuis. Heel erg slecht allemaal. Ik moest maar een email sturen. Ik heb paar dagen terug al klachten brief verzonden. Hoe die is opgepakt geeft helemaal geen vertrouwen. Krijg alleen een melding dat hij is doorgestuurd..... Dus tevreden. Nee. Een aanrader, Nee.
Ik ben op 11 oktober overgestapt naar Odido voor glasvezel en tv met Viaplay en ESPN. Helaas heb ik na 13 dagen nog steeds geen toegang tot Viaplay. Ik heb al 6 keer contact opgenomen met de klantenservice, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik ben zeer teleurgesteld in de service van Odido en zou het niet aanraden om naar hen over te stappen. Het gebrek aan oplossing en de slechte klantenservice maken Odido een waardeloze provider
maar ik moest 5 maanden wachten maar dan heb je ook wat
mijn in internet is uitstekend ook de wifi dat zijn de plus punten
ik heb ook min punten de monteur heeft van mijn meter kast een spaghetti
van draden achter gelaten en ook geen goede info over de wifi versterker.
het tv kastje ben ik ook niet over te spreken want het is wel oude techniek
infrarood en moet wel goed op gericht worden dat ben niet meer gewend
ik ga die terug steuren, heb nu een google chromecast tv tussen gestopt en dat kan is aan iedereen aanraden. nu dat ik mijn meterkast mooi is en mijn wifi code's in orde heb gemaakt ben ik er heel blij mee
Verhuizing geregeld voor echtpaar van 88 jaar.
Wat gaat er mis bij Odido, ALLES!!
5okt. gebeld voor een verhuizing die uitgevoerd moet worden op 17 november 2023.
Vanaf 17 november op het nieuwe adres geen vaste telefoonaansluiting meer. Wat gebeurt er, de vaste telefoonaansluiting is per direct afgekoppeld, dus niet meer bereikbaar of kunnen uitbellen.
Op 6 oktober gebeld met Odido, waarom is per direct de vaste telefoonlijn afgekoppeld? Antwoord medewerker, sorry foutje, ik weet niet waarom dit is gebeurd. Opnieuw aansluiten kan dagen gaan duren. Dit is niet acceptabel voor een echtpaar van 88 jaar!
Op 6 oktober volgt een email van Guidion met het verzoek om 3 dag delen door te geven wanneer de monteur mag komen. In de planning staat geen datum alleen ochtend / middag en de dagen van de week. Onduidelijker kan niet. Ik had toch een afspraak gemaakt met Odido over de verhuizing.
Inmiddels 3 emails van Guidion ontvangen om zo snel mogelijk de planning door te geven. Zo juist gebeld met Guidion na 30 minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik contact, probleem uitgelegd, Medewerkster zoekt op postcode en huisnummer maar kan in het systeem niets vinden, onbegrijpelijk zegt ze, ik moet U doorverbinden met Odido. Weer in de wacht. Medewerker Odido begrijpt het ook allemaal niet. Is nu bezig uit te zoeken wat er allemaal fout gaat en hoe het opgelost kan worden. Wordt binnen 2 uur terug gebeld.
Afwachten, het echtpaar zal het nog een aantal dagen zonder telefoon moeten doen, want Odido is niet zo snel met het herstellen van hun fouten.
Aanvulling na 3 uur heeft de medewerker van Odido nog niet teruggebeld.
Dit zijn de beste internet en tv providers van november 2024.
Er zijn 125 reviews geschreven over Odido Internet + TV op Reviews.nl. Met een 3.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.