Odido Internet + TV

Odido Internet + TV

3.3 reviewscore • 131 reviews
G

Tevreden echter .....

Over het algemeen tevreden over Odido TV en internet echter een paar zaken zijn slecht:
1 - werking en bediening afstandbediening
Bijvoorbeeld bediening zender keuze pijltje omhoog is zender terug.
Is echter ook wel eens andersom. De logica ontbreekt.
2 - werking en bediening afstandbediening
Bijvoorbeeld als je vanuit een opname teruggaat naar actuele programma dan weigert de AB en moet je bv eerst op gids drukken voordat zender omhoog/omlaag werkt.
Ook komt het voor dat het beeldscherm zwart blijft met een onduidelijke storingsmelding.
3 - Veel zenders hebben geen mogelijkheid tot terugzien of tijdelijk stoppen en daarna verder kijken.
4 - omschakelen TV -> Radio werkt (vaak?) niet op AB. Omschakelen dan via het menu.
Al met al kost bediening van de TV, bv favoriete zenders nogal wat uitzoekwerk. (tov Ziggo en KPN)

WIFI in huis:
Ik heb de indruk dat het WiFi bereik in huis zwakker is tov andere/eerdere providers.

Ger 23 mrt 2024
J

Wij zijn pas overgestapt naar Odido TV en internet.
Voordeel is de lelijke internet kabel weg is. Maat verder ben ik toch ern stuk minder blij.
Terugkijken van programma's gaat niet al het programma nog niet afgelopen is. Dan kun je dat alleen doen als je het programma helemaal terugspoelt. Is echt niet handig. Wij hebben nu al 2 dagen ( natuurlijk in het weekend) dat we alleen programma's kunnen kijken die voorbij zijn.
Bij de actuele programma's valt hij om de 3 a 4 seconden gewoon op zwart of stilstaand beeld. Dit duurt ook weer een seconde of 3 en dan kunnen we weet 3 seconden kijken. Echt niet te doen dus.
We gaan het even aanzien of het verbeterd. Zo niet, dan gaan we weer terug naar KPN

Jacqueline Dobbelaar-Buijze 1 dec 2024
D

Odido Incassobureau

Ja Ja Incassobureau Odido .

Afkoopsom voor een niet geleverd product is daar heel normaal vermoed ik.

Twee jarig abonnement afgesloten in september en tv werkte nooit naar behoren.

Aan de telefoon met Odido 18Nov , 3Dec ,19dDec , 23Dec 2x,6Jan , 7Jan , 16Jan

Eenmaal lukte een meisje het om mijn tv voor korte tijd te laten werken .

Een paar anderen medewerksters zouden het doorzetten naar de technische dienst.

Een volgende was drie kwartier bezig om knopjes op groen of rood te krijgen .

Bij een volgend gesprek zei ik dat ik er wel klaar mee was en van dat hele Odido tv gezeik af wilde omdat het ten koste van mijn gezondheid ging en alleen nog een internet aansluiting wilde.

Nou meneer kreeg ik te horen dat begrijp ik wel en met uw dossier lijkt het mij sterk dat u een boete zult krijgen en ik kreeg instructies hoe ik de spullen terug kon sturen .

Achteraf krijg ik te horen dat ze dit niet had mogen zeggen maar wat schiet ik hier mee op .

Alles opgestuurd en daarna werd ik gebeld of het klopte dat ik een probleem had met mijn tv aansluiting ik zei nu niet meer want ik heb de boel teruggestuurd.

Maar kreeg een factuur hoor want voor iets wat niet werkt moet je ook betalen bij

Odido strafbureau !

Ik kreeg de tip om een klacht via de mail te sturen dus dat was mijn laatste poging .

16Jan mail gestuurd naar Odido met mijn verhaal en geen enkele reactie gekregen.

29Jan nog een gestuurd en gevraagd om op zijn minst een reactie maar nope .

Maar vandaag 30Jan werd ik gebeld door Odido en dacht oké nu kan ik mijn verhaal eens doen maar nee het was een vrouw die over geld wilde praten, mijn verhaal interesseerde haar geen zier dat gaf ze zonder wat te zeggen wel duidelijk aan, met hoe en wanneer ik ging betalen , ik vroeg je bent dus een soort deurwaarder bij Odido en wenste haar succes met haar inspirerende baan .

Maar ik ga betalen hoor dat is beter voor mijn gezondheid maar wat begrip en uitleg had fijn geweest .

En aan alle jonge mensen die bij dit Menselijk , Optimistisch , Vooruitstrevend bedrijf werken , niet verder vertellen hoor want trots hoef je daar niet op te zijn .

Wij zijn Odido daar doen wij het zo .

D vd wel 2 feb 2025
Reageer
E

Waardeloos bedrijf/ service

Ik heb een abonnement afgesloten voor TV en Internet.
Ik geef aan dat ik alleen beschikbaar ben op zaterdag voor afspraken om het internet te regelen.

Inmiddels een aantal maanden verder is er nog niks geregeld.

Afspraak nummer 1: kreeg het niet voor elkaar. Moest wachten op iemand anders op een andere datum.

Afspraak 2: komen binnen en zeggen al gelijk dat ze niks kunnen doen.

Afspraak 3: meld zich af omdat het te koud is buiten.

Zojuist gebeld om wederom een afspraak te maken. Aangegeven dat ik alleen zaterdags kan. Ze hebben geen monteurs die dit willen.

Lang verhaal kort: Odido is waardeloos. Nu aangegeven dat de hele bedoeling geannuleerd kan worden. Doe hier aub geen zaken mee.

Esli van Lith 22 jan 2025
Reageer
R

NEVER NOOIT ODIDO

Mijn vader van 93 heeft tijdens kerst en oud/nieuw 2 weken zonder internet gezeten, dus geen tv, geen telefoon, geen camera en geen medische noodknop!
Gebeld, aan het lijntje gehouden, afspraak monteur niet nagekomen, weer gebeld, aan het lintje gehouden.
Kortom: slecht en onbetrouwbaar bedrijf!

Ronald 2 jan 2025
Reageer
T

Ze komen beloftes niet na

Ik werd klant bij Odido voor glasvezelinternet en vroeg of ze de glasvezelaansluiting konden verplaatsen naar de meterkast. Dit was nodig omdat ik anders geen stabiel internet zou krijgen op de eerste verdieping en zolder door de dikke betonnen vloeren in mijn huis. Ik heb netwerkkabels door het hele huis lopen naar de meterkast. Mij werd beloofd dat dit geen probleem was, en dit werd meerdere keren bevestigd in opvolgende telefoongesprekken waarin ik vroeg naar de status van de verplaatsing.

Toen ik later weer belde om te vragen hoe het ervoor stond, werd me ineens verteld dat deze belofte nooit was gemaakt. Ik diende een klacht in en ze zouden de audio-opnames van de eerdere gesprekken terugluisteren. Maar er werd zo lang gewacht dat die opnames inmiddels waren verwijderd. De klachtencommissie vroeg me toen contact op te nemen met de glasvezelbeheerder om te zien of zij de verplaatsing kosteloos wilden doen, maar dat wilden ze niet. Mijn verdere pogingen om in contact te komen met de klachtencommissie van Odido werden genegeerd.

Later werd ik gebeld door een medewerker die zei dat alles was goedgekeurd en dat de verplaatsing van de glasvezelaansluiting vergoed zou worden. Ik vroeg om een bevestiging per e-mail, maar die heb ik nooit gekregen. Toen ik navraag deed, wist een andere medewerker van niks en waren er geen notities van het vorige gesprek. Verzoeken om de audio-opnames terug te luisteren werden afgewezen. De klachtencommissie wilde er niet verder naar kijken omdat de klantenservice zei dat een kosteloze verplaatsing volgens hun beleid niet kon, ondanks eerdere beloftes. Mijn reacties hierop werden genegeerd.

Uiteindelijk heb ik mijn contract opgezegd en de apparatuur netjes teruggestuurd. Toch kreeg ik een boete voor het niet terugsturen van de spullen, terwijl ik dat wel had gedaan. Een medewerker beloofde dat de boete gecrediteerd zou worden en adviseerde me het bedrag te storneren. Nadat ik dat deed, kreeg ik echter bericht dat ik het bedrag alsnog moest overmaken om een hogere boete te voorkomen. Ze vertelden dat ze er niks aan konden doen en dat ik het geld maar moest overmaken. Het zou later aan me terugbetaald worden.

Ik raad iedereen af om klant te worden bij Odido. Beloftes die over de telefoon worden gemaakt, komen ze niet na. Op e-mails krijg je geen reactie en klachten worden niet serieus genomen.

Tim 26 nov 2024
A

Bedankt voor je review, dan blijf ik bij kpn. ;)

Anna 11 dec 2024
V

Zelfde ervaringen, Ziekmakende klantenservice sinds T mobile overstap
niets dan ellende.

Verboom 29 dec 2024
T

Niet doen!

Ik heb op 18 juni 2024 bij Odido een contract afgesloten voor glasvezel en op 29 oktober 2024 pas aangesloten. En dan blijkt dus na vier maanden het glasvezel internet van Odido nog trager dan de dsl verbinding daarvoor. Ik ben schriftelijk een klacht ingediend bij Odido over verschillende onderwerpen (snelheid internet, onjuiste facturen, meningsverschil over ingangsdatum contract) maar daar hoor ik niets meer van. Kortom, mijn advies is begin er niet aan, het levert alleen maar stress op, het kost je tijd en het levert je verder niets op.

Timo 21 nov 2024
Reageer
M

47,50 euro voor internet en TV !

Fijn dat Odido internet + tv ook gewoon nog een glasvezel bundel van 100 Mbit per seconde aanbiedt. Veel huishoudens betalen veel te veel omdat ze teveel data inkopen. Wij hebben aan 100 meer dan genoeg voor het hele huishouden als gezin van 2 ouders en 1 kind. TV kijken doen we via de Odido TV App dus we hebben geen Mediabox meer nodig.

Voor 47,50 euro maandelijks, zijn we klaar en hebben we TV via de app (die je kan installeren op je televisie) en 100 Mbit per seconde internet.

Martin 18 nov 2024
Reageer
H

Welkomsvoordeel

Ik heb mijn eigen internet en tv pakket samengesteld bij odido. Ik stap eigenlijk vrijwel altijd om de 2 jaar wel weer over naar een andere. Bij odido krijg je nu de eerste 10 maanden voor 30 euro per maand. Na 10 maanden wordt het iets duurder namelijk 35 euro per maand. Ik heb nog nooit bij odido gezeten dus ik ben benieuwd.

Hetty 20 aug 2024
R

Hoi Hetty, wij willen ook gaan overstappen naar Odido dus ben even benieuwd of het jou bevalt.

Rinske 1 nov 2024
J

Wanhoop

Vanaf 3 mei '24 proberen wij een foute rekening, dubbele kosten, te veranderen. We krijgen tot nu toe nog steeds foute rekeningen.
Vele vele mensen ad lijn gesproken, eruit gegooid, loze beloftes, toegeven van fouten Odido, werknemers die er zelf niks van snappen, werknemers die er dieper induiken en echt willen helpen maar blijkbaar zelf tegen dichte deuren aan lopen.
Afgelopen woensdag 7 augustus zouden we weer afgesloten worden, mits we direct betalen met de belofte "we lossen het op, U krijgt uw geld terug" nee dus.
Wat is dit voor een bedrijf : is er communicatie, samenwerking, overleg, worden er beslissing genomen op basis van de feiten, praten mensen met elkaar of zitten ze op een eigen eiland met zich zelf en een telefoon/laptop???
Niet te doen voor een klant.
Wij krijgen er de PIP van.
Taco en Jacqueline

Jacqueline v Heteren 10 aug 2024
Reageer
M

Waardeloze service

Beste lezers ik had een abonnement genomen bij de odido heb duidelijk aangegeven aan de verkoper aan de deur en later via de tlefoon nog maals door gegeven dat de glas weel kabel afgemonteerd moest worden in de groepen kast dat was allemaal geen probleem ons monteur doe het wel half dag vrij genomen en uur later kwam de monteur langs en zegt van sorry hier kan ik niks aan doen het moet via de DELTA gaan dus ben erg teleur gesteld en voor gelogen door odido ze kwamen de afspraken niet na!! dus ga ik terug naar KPN die waren ten minst eerlijk en duidelijk.

Murat 4 jul 2024
Reageer
L

Odido tv is uitstekend

Odido TV werkt uitstekend. Heb het tv kastje, die ik ook kreeg toegestuurd, niet eens aangesloten en kan alles via een tv app bekijken die ik heb geïnstalleerd op mijn LG tv. Werkt heel goed inclusief terugkijken en heb alleen nog meer de afstandsbediening nodig van mijn huidige tv dus geen overbodige kabels en afstandsbedieningen meer. Prijs is tevens een stukje goedkoper dan ziggo en kpn dus ben een tevreden klant en kan het iedereen aanraden.

LHA 4 apr 2024
h

odido is echt een slechte provider geen internet wacht al 2 maaden op de aansluiting word maar steeds niet aangeslopten

henk de vries 25 jul 2024
B

Mooie korting

Abonnement afgesloten bij Odido met een mooie korting. Met een looptijd van een jaar krijg ik het eerste half jaar 17,50 euro korting per maand. Toch weer meegenomen. Het maandbedrag is ook maar 47,50 euro per maand. Best goedkoop als je het mij vraagt. Bij Ziggo en Kpn ben ik meer kwijt. Overstappen was geheel gratis. Top geregeld dus.

Bennie 28 mrt 2024
Reageer
M

Odido glasvezel

Paar maandjes geleden zijn wij overgestapt naar Odido. Aanleiding was dat we glasvezel wouden en Ziggo kon ons dat niet bieden. Gelukkig konden wij dit afsluiten bij Odido. Ik werk geregeld aan huis en voor mijn werk moet ik wel eens grote bestanden uploaden. Uploadsnelheid is dus enorm belangrijk voor mij. Dat was de reden dat ik over wou stappen op een glasvezel provider, zodat mijn bestanden dan sneller weg kunnen. Echt heel blij dat we overgestapt zijn. Ik heb geen klachten van mijn vrouw of kinderen gehoord. Ik klaag ook zeker niet. Heel blij mee.

Mark 18 mrt 2024
Reageer
S

Geen klachten

Ik heb Odido sinds het begin. Het was wel even spannend toen ik ging overstappen, want ik had nog nooit van Odido gehoord maar ik heb tot nu toe helemaal geen klachten gehad. Dat zegt wel veel over de kwaliteit. Iedereen die zit te twijfelen om over te stappen naar Odido kan ik gerust stellen. Het is gewoon goed en je hoeft je nergens zorgen om te maken. Althans, bij mij werkt het allemaal goed. Ik weet niet of het dan overal goed werkt. Ik heb in ieder geval tevreden met Odido!

Sam 14 mrt 2024
Reageer
B

Internet en tv

Naast internet en tv heb ik ook sim only van Odido. Samen geeft dit een leuke korting, maar deze review gaat over internet en tv. Hier ben ik zeer over te spreken. Super snel internet en tv werkt ook helemaal naar behoren. Ik heb het niet zelf geïnstalleerd, maar nadat het klaar was werkte het als een zonnetje. Nooit problemen gehad met wifi of tv. Het werkt altijd.

Barend 8 mrt 2024
Reageer
P

Ze willen je iets verkopen en luisteren slecht

Ik heb vandaag met Odido gebeld vanwege een vraag over de korting die je met meerdere abonnementen op 1 adres krijgt (klantvoordeel). De persoon aan de lijn luisterde slecht, dacht niet mee en heeft me meerdere keren geprobeerd een glasvezelverbinding aan te smeren die mij duurder uit zou komen dan mijn huidige abonnement nadat ik meerdere keren heb gezegd dat ik daar niet voor belde en ook daar niet in geïnteresseerd was. Het klonk voor mij alsof de medewerkers commissie ontvangen bij de verkoop van abonnementen want die glasvezelverbinding was duidelijk de enige interesse van de medewerker. Teleurstellend.

Paul 23 feb 2024
Reageer
S

Aansluiting glasvezel

Ze hebben al in maart 2023 glasvezel inde straat liggen voorde deur kreeg aan bieding voor 1 april dan was het gratis aansluiten daarna betalen voor aansluiten heb ik niet gedaan maar goed ook nog geen aansluiting in huis zijn bijna jaar verder als ze nu komen en ik moet betalen voor aansluiting dan bekijken ze het maar heb nu ziggo al jaren geen problemen gehad alleen duur.

Sluijs 17 feb 2024
Reageer
M

Meer dan een jaar aan het lijntje voor glasvezel

In Mei 2023 begon de aanleg van Glasvezel in mijn wijk. In juni 2023 kwamen er verkopers aan de deur van wat nu Odido heet. Die hadden aangegeven dat ik uiterlijk September gebruik zou kunnen maken van het netwerk. Iedere maand is deze datum een maand opgeschoven en nu wordt er verteld dat het Mei 2024 gaat worden.. Odido laat mij wel de oude lijn opzeggen met toezegging dat glasvezel echt actief is binnen een gesteld termijn, om vervolgens weer telerugesteld te worden. P.S. - De kabels en aansluitpunt in huis liggen er al een hele tijd. Regio NHN

Mariana 2 feb 2024
S

Kan Odido weinig aan doen, ligt aan de bedrijven die de glasvezelkabels beheren en leggen. Had net zo goed door KPN gebeurd kunnen zijn. Om daarom Odido een slechte rating te geven vind ik wel heel wat.

Simar 2 feb 2024
L

Korting kwijt door terugsturen TV kastje

Korting van 8 maanden a 12,50 kwijt na terugsturen overbodig tv kastje. Hoe schaamteloos is dit. Monteur geeft aan dat mijn beide tv's prima geschikt zijn voor het gebruiken van de TV app en adviseert het TV kastje terug te sturen naar ODIDO. Dit scheelt 5 euro pm. Echter nu blijkt dat men na terugsturen wel gelijk de afgesproken korting op TV van 12,50 euro pm gedurende acht maanden intrekt. Zodra ik de gelegenheid heb ga ik mijn abonnement opzeggen. Dit na vele jaren een abonnement te hebben gehad van Tmobile en later dus ODIDO. Schaamteloos.

L. denOuden 15 jan 2024
Reageer
J

Odido goed geregeld

Grappig dat ik zoveel lees dat het er slechter op is geworden sinds de naamswijziging naar Odido. Ik vind het alleen maar beter geworden, alles bij 1 provider nu en heb al 2 keer een monteur langs gehad die alles heeft gemaakt zodat alles nu goed werkt en we overal wifi ontvangen thuis. Tv werkt ook goed met veel zenders dus kan niet anders dan zeggen dat ik zeer positief gestemd ben over Odido internet en TV!

Jansen 14 dec 2023
Reageer
J

Odido betere tv dan Ziggo

In tegenstelling tot Ziggo heeft Odido wel een tv app die je kan downloaden op een Samsung televisie. Waarom Ziggo dat anno 2023 nog niet heeft is me een raadsel want al die mediaboxen en coax kabels door je huis ben ik wel klaar mee. Dat is dan ook precies de reden dat ik ben overgestapt naar Odido, die hebben de zaakjes qua software tenminste op orde. Samsung is de meest verkochte tv in Nederland dus het is eigenlijk te gek voor woorden. Had hierover een slechte review kunnen schrijven over Ziggo maar zet liever het bedrijf in het zonnetje die het gewoon goed op orde heeft. Gewoon met je tv afstandsbediening programma’s terug kunnen kijken, pauzeren, etc. Heb het nu een paar dagen aangesloten en ik heb een snellere internetverbinding al met al en ik kijk ook beter tv zo dus ik kan blij zeggen dat de overstap zeer positief is. Oja en nog ietsje goedkoper ook!

Jaap 26 nov 2023
Reageer
W

2 weken geen tv, geen internet en geen telefoon

Ik had speciaal een dag vrij genomen om de monteur te ontvangen voor de aansluiting. Krijg ik op dezelfde dag bericht per mail dat de installatie niet doorgaat. Wil ik in de avond de televisie aanzetten, blijkt de verbinding voor tv, internet en telefoon al afgesloten te zijn. Dus ik geen telefoon, geen televisie en geen internet. Bovendien kunnen er nu in de ochtend ook geen pintransacties gedaan worden voor de zaak. Krijg na telefonisch contact te horen van Odido dat de eerst mogelijke vervolgafspraak over 2 weken ingepland kan worden. Ik had minimaal van Odido verwacht, dat ze dan meteen de volgende dag een monteur na zouden sturen om het probleem op te lossen. Odido geeft aan het uiterst vervelend te vinden, echter komen niet men een bevredigende oplossing. Ze laten de klanten met problemen achter! Wat een service....

Wilko Bouwmans 22 nov 2023
Reageer
N

Internet/TV onterecht afgesloten

Internet & TV ten onrechte voortijdig afgesloten ondanks dat ik gebruik maak van overstapservice. In eerste instantie wilde helpdeskmedewerker me helemaal niet helpen en beweerde dat probleem bij nieuwe provider lag (KPN), wat helemaal niet waar kan zijn gezien het gebruik van de overstapservice en het feit dat de nieuwe verbinding nog helemaal niet actief is. Dit werd niet geaccepteerd, ik wordt vervolgens boos en de verbinding wordt verbroken omdat ik "begon te schelden" wat simpelweg niet waar is. Teruggebeld, een collega begreep het wél en zag meteen dat er een fout was gemaakt en heeft herstelaanvraag gedaan. Dan zou het binnen 2 werkdagen zijn opgelost echter nu, 3 dagen later, nog steeds geen bericht en nog steeds geen herstelde verbinding. Ik heb nu al 8 dagen geen internet & tv. Odido is ook nog eens heel slecht bereikbaar en kennelijk ben je afhankelijk van hoe competent een individuele medewerker is. Ik heb er geen woorden voor hoe slecht......

Niels 15 nov 2023
Reageer
R

Odido is meer O die doet dat nie

24 Feb 2023 - bestelling zakelijk internet via Breebandwinkel.nl bij T-Mobile
22 mrt - guidion monteur komt langs. Kan internet niet werkend krijgen. Vanaf dat moment heeft mijn bedrijf geen internet meer.
6 apr - future connections monteur komt. Noemt eerdere monteur flapdrol en zorgt dat we weer internet hebben.
9 sept - Kom erachter dat de rekeningen voor mijn prive abonnement nog steeds doorlopen, naast de rekeningen voor zakelijk internet. Zal szm teruggestort worden.
6 okt - het geld is nu al (sarcasme) teruggestort
+/- 8 okt - internet valt uit
27 okt - na een band opgebouwd te hebben met de meeste medewerkers van het klantvriendelijke Odido team, krijg ik eindelijk een monteur van Future connections over de vloer. Fijn want ik werd zelf duizelig om steeds naar al die lampjes te kijken en door te moeten geven. Na 2 min kijken zegt hij. Probleem niet hier maar ergens anders. Oja, tijdens 1 van de belletjes zeiden ze zelfs dat het probleem bij Breedband winkel.nl ligt. Maar na mijn dossier te openen, kwam hij/zij daar snel van terug.
30 okt - weer gebeld om te vragen of er nu eindelijk vervolgstappen zijn. En gevraagd of ik een kijkje mag nemen in de centrale om zelf die switch te patchen. Oeff.
3 nov - ik probeer het portaal/de app van Odido maar ik eens. Misschien dat die formulieren beter zijn werk doen, ondanks dat ik na het inloggen nog steeds al mijn persoonlijke (en bekende) gegevens moet invullen.
9 nog - helaas zijn die 6 dagen om te beantwoorden wederom loze beloften.

Kortom Odido is meer O die doet dat niet - waar beloftes gestrooid worden met een lach maar de klant nooit meer internet zag :((

Rick van der Heijden 15 nov 2023
H

Maakt Odido niet gebruik van het glasvezel wat je huis binnen komt? Je zal toch denken dat die gloednieuwe kabels amper storingen kunnen veroorzaken. Ben wel benieuwd wat nou de uiteindelijke oorzaak is.

Harm 15 nov 2023
R

Ik ook. Maar probleem ligt buiten mijn huis. Zei 2e monteur...zie tekst.

Systeem problème. Zijn het ergste om op te lossen. Omdat wanneer je fout in het systeem staat, dat niet snel hersteld kan worden. Maar ik zou na zon dossier als dat van mij toch enige hulp of contact verwachten. Doen ze dit ook bij grotere bedrijven zo wow

Rick van der Heijden 16 nov 2023
M

Overstapt van Budget naar Odido

Ik ben vorige week overgestapt van Budget naar Odido en de overstap verliep perfect. Het was wel even spannend, want zo vaak stap ik niet over, maar gelukkig verliep alles soepel. Over Budget was ik al enige tijd niet tevreden en Odido lijkt voor mij beter te zijn. Sluit beter aan op mijn wensen. De installatie was ook erg eenvoudig dus dat viel ook mee. Tot nu toe tevreden en mocht er in de toekomst iets gebeuren, dan schrijf ik wel weer een nieuwe review.

Mark 6 nov 2023
Reageer
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van februari 2025.

Over Odido Internet + TV

Er zijn 131 reviews geschreven over Odido Internet + TV op Reviews.nl. Met een 3.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.