B

Gratis korting voor Ziggo klanten

Ik deel hierbij een gouden tip voor Ziggo klanten die geen zin hebben in gedoe maar toch houden van verlaagde prijzen.

Wanneer je contract is afgelopen, kan je uiteraard overstappen naar KPN of Odido. Beide goede opties waarbij je enorme welkomstbonussen krijgt wat wel enkele honderden euro's kan besparen + dat je ook nog vaak allerlei gratis zenders en hardware krijgt.

Wat ook een mogelijkheid is, is om met de Ziggo klantenservice contact te leggen en te stellen dat je wilt overstappen naar een concurrent. Let wel: via de chat werkt dit niet goed want zij kunnen je wel wat korting geven maar dat is vaak een tientje voor enkele maanden.
De echte kortingen worden gegeven wanneer je echt belt naar de klantenservice en via een keuzemenu selecteert dat je wilt overstappen. De Ziggo medewerker vraagt waarom je wilt overstappen, dan zeg je simpelweg dat KPN een goede aanbieding heeft. De Ziggo medewerker is zo geïnstrueerd dat hij er alles aan zal doen om jou als klant te behouden, dit is immers veel goedkoper dan om een nieuwe klant te binden door middel van advertenties.
Als je het goed speelt kan je dus, ondanks dat je geen nieuwe klant bent, heel veel bonussen innen! En blijf je gewoon klant bij Ziggo! Er wijzigt vrijwel niets behalve dat er enkele maanden de helft van de facturen gratis zijn en je ESPN gratis krijgt voor een jaar. En wie weet wat je nog meer kan krijgen...

Je kan natuurlijk elk jaar overstappen en wisselen van KPN en Ziggo of Odido maar dat is best wel een gedoe. Daarom is bovenstaande optie voor veel mensen zeer handig. Geen idee of Ziggo het leuk vind dat ik dit vertel maar wie weet behouden ze met dit weetje wel meer klanten. ;-)

Ps. dit is natuurlijk ook mogelijk voor KPN klanten die bij KPN willen blijven en Odido klanten die bij Odido willen blijven.

Wel handig om te weten: vaak hebben internet en TV aanbieders combideals. Ziggo heeft dit met Vodafone, KPN met KPN mobiel en ga zo maar door. Als je echt wilt overstappen is het verstandig om eerst te kijken of je Vodafone abonnement ook verlopen is zodat je alles naar bijvoorbeeld KPN kan zetten. De dubbele mobiele data en enkele kortingen wil je namelijk niet missen.

Tel uit je winst!
Zal leuk zijn als mensen op deze review reageren als het je ook lukt om zo wat kortingen te vergaren. Het is mij al meerdere keren gelukt en heb het ook geprobeerd bij mijn ouders en vrienden, het werkt altijd.

Ben 18 jan 2024
m

Ik heb zojuist gebeld met ziggo omdat de aardige jongen die mij vorig jaar wist om te praten om als oude klant toch weer ziggo te nemen, dat had gezegd.
Ik zou dan voor mijn contract afloopt per 1 mei, opnieuw fikse korting kunnen krijgen. Twee weken terug belde ik over iets anders maar toen kon er nog geen korting gegeven worden. Vandaag ook niet, ik moet bellen op de dag dat mijn contract verloopt. Veel meer dan twee tientjes zou het niet worden zei de aardige, beleefde vrouw. Overigens was dit vandaag mijn tweede telefoontje naar de klantenservice waar ik duizelig werd van alle mogelijkheden die je kunt intoetsen. Het eerste telefoontje eindigde na tien minuten wachten, degene die ik sprak ging het navragen, in een ingesprektoon.
Zeggen dat ik wel verder ging kijken bij een andere provider kon ik uiteraard doen, geen probleem hoor.

marianne 2 apr 2024
F

Niet goedkoop, maar wel heel goed.

Ik heb al jaren 'alles' van ZIGGO: Internet, mail, TV, vaste telefoon, mobiel (Voda) tot grote tevredenheid via coax net. DELTA heeft hier recent glasvezel aangelegd. Ik ben niet overgestapt, want ZIGGO is uitstekend voor mij. Betrouwbaar en meer dan voldoende snel. Mensen in de wijk stapten over naar DELTA, maar kwamen terug bij ZIGGO. Hun coax huisnetwerk bleek onbruikbaar met glasvezelinput en moest helemaal herzien worden. Dat vertellen de glasvezelboys je niet.

Frits W. van Dijk 14 mei 2024
Reageer
N

Abonnement vaste telefoon opgezegd.

in februariVaste telefoon opgezegd. Wordt nog steeds in rekening gebracht. Online contract aanpassen kan niet omdat het opzeggen nog niet is verwerkt. Klantenservice bellen € 1,40 per minuut met een maximum van €20,00. Klantenservice is verdienmodel geworden. Tevreden over Ziggo, niet bepaald. Echt slecht, klanten worden zo ver mogelijk op afstand gehouden!

Nobel 18 apr 2024
Reageer
G

een ster is nog teveel

Aan de deur op vrijdag een ziggo pakket laten aansmeren allemaal mooi maar krijg daarna contract via mail wat niet klopt en niet zo is afgesproken.
Bel gelijk de maandag dat het niet conform afspraak is. En als ik dit wel allemaal wens ik er extra voor moet betalen. Wordt 3x door verbonden met mensen die me wel zouden kunnen helpen maar nee hoor ze bleven er gewoon bij en toen heb ik gelijk aangegeven dat ik gebruik wil maken van mijn bedenktijd. Ik hoef en wil u abonnement op Ziggo niet meer. Daarna zou ik binnen uur een mail ontvangen met opzegging. Niet dus. 2 dagen later weer gebeld weer alles uitleggen. Wat vervelend voor u maar ik moet u doorverbinden en toen werd gezegd het wordt geregeld. weer anderhalve week later wordt ik gebeld dat ik toch alles zou krijgen voor de afgesproken prijs en heb toen aangegeven ik wil niet meer bij Ziggo komen na mijn ervaring nu. Ik zeg het enige wat ik nog wil is een bevestiging dat ik geannuleerd heb. Heb dit ook schriftelijk gedaan maar ook daar geen reactie op. Werd dus weer doorverbonden en toen gaf die persoon aan ik zie dat het voor de helft is geannuleerd. Ik vroeg hoezo de helft ik wil niks meer alleen een bevestiging van opzegging. Kreeg na 10 minuten wachten van hem door u wordt dinsdag terug gebeld. Nu is het donderdagavond en nog niks teruggebeld of een mail van u bent geannuleerd. Heb nog nooit zo iets mee gemaakt je hebt 14 dagen bedenktijd maar oh oh hoe krijg je dat voor elkaar denk alleen een proces aan gaan misschien, ik zou het anders niet weten.

G 4 apr 2024
Reageer
M

Ziggo monteur komt gelijk langs

Na hier een review te hebben gelezen, heb ik ook contact gezocht met de klantenservice chat. Ik diende een foto op te sturen van mijn meterkast aansluiting en er wordt morgen gelijk een monteur gestuurd omdat het zeer verouderd is. Dat zal een reden kunnen zijn waarom het signaal soms iets minder sterk was zeiden ze. Zal kosteloos worden vervangen dus zeer goede service. Zal gelijk maar vragen of ik ook een nieuw (zwart) modem mag, dan is alles weer nieuw.

Menny 4 apr 2024
Reageer
B

Ziggo geeft niet snel een nieuw modem

Ziggo doet wel erg moeilijk... Heb dagelijks 1 a 2 keer geen internet. Dan moet je 15 minuten wachten en dan werkt het vaak weer. Contact gehad met de klantenservice via de chat maar alles is moeilijk moeilijk. Klantenservice durfde zelfs te stellen dat het modem al 374 online is.. Terwijl ik zojuist het modem nog van het stroom heb gehaald omdat die het dus weer niet deed. Hele slechte service, denken ook niet mee. Mijn modem is al 5 tot 10 jaar oud en ze willen me geen betere geven.

Benny W 29 mrt 2024
B

Ter aanvulling: heb nog een chat gestart en kreeg Jesse aan de lijn. Hij heeft me wel goed geholpen en zag dat er iets fout zat in het signaal die ik ontving door een verouderde aansluiting. Er komt nu over een paar dagen een monteur kosteloos langs. Goed geregeld, het kan dus wel!

Benny W 29 mrt 2024
M

Ziggo gaat Ziggo Go TV app op LG tv testen

Eindelijk mensen, ik kreeg zojuist een mail van Ziggo dat ze binnenkort gaan beginnen met het testen van de Ziggo Go TV app op LG televisies! Mocht tijd worden want praktisch iedere TV-provider van Nederland heeft het al maar oke, ik keek hier al een tijdje naar uit want al die coax kabels door het huis ben ik wel klaar mee. Straks alles vervangen door UTP6 kabels, heerlijk. 1 kabel die je huis binnen komt en gelijk in je router gaat. Beter gaat het niet worden. Helaas heb ik zelf een Samsung TV dus ik kan het niet testen. Ga er echter vanuit dat Samsung ook spoedig komt nu ze met LG aan het testen zijn. Goed bezig Ziggo. Nu nog F1 binnen halen en ik ben zeeer blij.

Mark 26 mrt 2024
Reageer
K

Formule 1 naar Ziggo?

Las dat Ziggo op poleposition staat om Formule 1 weer over te nemen van Viaplay. Daar hoop ik zo op. Ben wel klaar om vrij veel geld te betalen voor de Viaplay app die ik echt alleen maar gebruik voor Formule 1. Heel soms kijk ik een wedstrijd van Manchester United maar dat is het ook niet dus kom op Ziggo, je hebt het hoogste bod nu, laat het a.u.b. ook het hoogste bod blijven.

Heb wel goede hoop dat Ziggo het echt te pakken gaat krijgen want ze moeten wel, zonder zo'n grote vis als F1 kaapt KPN veel klanten kan ik me indenken.

Konings 18 mrt 2024
Reageer
N

Mag niet annuleren

Geachte,

Graag wil ik een klacht indienen over een internet abonnement.

Onlangs ben ik gebeld met een aanbod van Ziggo, samen met mijn partner hebben wij besloten om dit aan te gaan op dat moment. De medewerker heeft dit abonnement zakelijk afgesloten omdat dit gunstiger voor mij zou zijn. Ik heb een nagelstudio aan huis dus de aansluiting van internet is in mijn huis en wordt voornamelijk privé gebruikt.

Toen ik de volgende dag een mail van kpn kreeg dat er kosten waren verbonden bij mijn overstap heb ik direct contact gezocht met ziggo en deze konden alleen de datum veranderen maar niet het abonnement.

Omdat ik aan het werk was had ik geen tijd om verder in details te treden. Later heb ik terug gebeld en medegedeeld dat ik beroep wilde doen op mijn bedenk termijn van 14 dagen en kreeg toen te horen dat dit niet mogelijk is omdat het abonnement zakelijk is afgesloten. Dit is mij door de medewerker NIET verteld, als mij dit aan de telefoon was verteld had ik dit niet per direct aangegaan en had gezegd dat ik hier eerst goed over moet nadenken en als ik mijn besluit heb genomen ik weer terug bel.

De opname zou worden terug geluisterd en ik zou terug gebeld worden. De week erop werd ik idd terug gebeld en de meneer van ziggo vertelde mij dat de medewerker inderdaad niet heeft medegedeeld dat er geen bedenk periode is en ik er niet meer onderuit kan maar dat hij dat ook niet hoeft te doen en ik de wet behoor te weten.
Jammer genoeg weet ik dit niet ik ben geen bedrijf ik ben een zzp’er met een nagelstudio aan huis.

Ik wil echt geen gebruik maken van de diensten van Ziggo maar voel mij gedwongen 3 jaar vast zitten hier ben ik niet blij mee. Ik heb direct de volgende dag contact opgenomen om het te annuleren heb nog nergens gebruik van gemaakt.

Nina 23 feb 2024
Reageer
K

Ziggo of glasvezel?

Wilde eigenlijk vragen aan alle andere Ziggo gebruikers wat zij vinden van het feit dat Ziggo een slechter netwerk heeft dan bijvoorbeeld KPN die glasvezel gebruikt. Nu merk je er qua downloadsnelheid (nog) niks van, ze beperken je uploadsnelheid die je niet zoveel nodig hebt dus dat is slim. Ik heb er persoonlijk geen van dus maar kan me indenken dat als je veel upload dat je niet bij Ziggo kan.
Zal Ziggo F1 weer moeten terugkopen? Ik denk dat ze geen andere keuze hebben. Zo bind je de klanten vast aan Ziggo, krijg je misschien nog wat extra klanten weer terug en je kan via KPN Ziggo Sport bestellen tegen een maandelijkse vergoeding. Dus waarschijnlijk zal het wel uit kunnen!

Heb zelf om bovenstaande redenen getwijfeld om voor het eerst in mijn jaren over te stappen van Ziggo naar KPN, desondanks niet gedaan omdat ik ook met Vodafone zit. Wil glasvezel wel eens ervaren, ligt er niet voor niets is mijn motto. Als Ziggo toch F1 weer koopt, wil ik ook wel weer terug dus het is voor mij even afwachten wat er gaat gebeuren, zijn meerdere kapers op de kust las ik.

Voor de duidelijkheid: ben ontzettend tevreden over Ziggo. De nieuwe mini mediabox die kan worden aangesloten met een internetkabel of wifi, heel fijn. Daarnaast ondervind ik eigenlijk nooit storingen. Daarom gewoon een 5 sterren rating maar ben wel benieuwd of andere mensen ook twijfelen om over te stappen? Hoor het graag.

Kevin v Veen 14 feb 2024
Reageer
S

al drie dagen zonder mail!!

Sinds vrijdagmorgen 11.00 uur is er geen mailverkeer meer mogelijk via Ziggo. Het is nu zondag en werkt nog altijd niet. Als je er over belt weten ze aan de helpdesk niet of het wel of niet werkt, ik ben uit frustratie naar een computerwinkel gereden waar ik op hun systemen kon zien dat de storing niet verholpen is. ZEER amateuristisch.

Sander Hesseling 11 feb 2024
Reageer
S

Ziggo levert een goed product

Moet eerlijk zeggen dat ik al enkele jaren Ziggo heb, waar ik eerder alleen TV had, heb ik nu ook internet via Ziggo. Werkt prima en heb nooit hinder. Monteur heb ik meermaals langs gehad om dingen te vernieuwen in mijn meterkast dus kan alleen maar positief zijn over de dienst. En voor mensen die zeggen dat Ziggo duur is, noem me eens een goedkoper alternatief? Dat is er bijna niet meer. Simpelweg het Lite internet pakket nemen met Start TV, dan ben je voor 56 euro klaar p.m.

Simar 25 jan 2024
Reageer
J

Het is weer zover

Gelukkig,net na 16.00 uur en Ziggo valt weer eg met T.V. zoals iedere dag,volgens mij is Ziggo oude meuk,KPN is bij mij aan het installeren in de buurt en kreeg een brief/mail van Ziggo dat hun coax evensnel is als glasvezel,kom laat je nakijken.Waardeloos out of date bedrijf met grote waffel,tja tja wij gaan voor jou aan de slag wat een hoogmoedswaanzin.

Jan Derks 11 jan 2024
Reageer
L

Ziggo zeer klantonvriendelijk

Slecht werkend product, creditnota duurt twee maanden voor er een verrekening komt en dat moet je maar accepteren en de chat wordt beëindigd. Eerste next mini werd defect geleverd. Monteur probeerde een lijnmonteur te laten komen om het signaal van ziggo goed te bekijken en monitoren. Was niet nodig volgend ziggo kon met een update. Niet dus. Creditnota voor slechte dienst in december opgemaakt maar ik moet wachten tot februari voor verrekening

Leo van den Broek 11 jan 2024
S

Verrekening komt altijd maand later, gaat automatisch bij ze. Komt wel goed als je wat geduld hebt :-). Als je alles goed op orde hebt werkt Ziggo ook prima.

Simar 25 jan 2024
E

Inderdaad waardeloze klanten'service'!
Extreem slechte ervaring met de klanten'service' van dit rotbedrijf. Kastje-muur-kastje-muur ... need I say more? Ik vroeg me op een gegeven moment zelfs af of ik nou met een chatbot zat te praten. Nee, volgens hen met mensen van vlees en bloed. Maar dan wel mensen zonder naam en met een script waar alleen maar om mijn geduld wordt gevraagd. Dat is allang op en het probleem is nog steeds niet opgelost. Waardeloos.

Edith van der Have 23 feb 2024
J

iedere dag storing

Krijg inmiddels een sik van Ziggo,iedere keer als ik een mailtje krijg zo van wij gaan voor jou aan de slag dan ben je zeker van een verhoging en veel storingen,iedere dag rond vier uur valt de tv uit,moet je alles weer gaan instellen.Mijn buren hebben KPN en nergens last van.KPN is nu in mijn buurt glas vezel aan het installeren en denk na al de Ziggo jaren om deze te verlaten.

J.Derks 10 jan 2024
Reageer
E

Ziggo spoort niet

Beste Mensen,

Dit bedrijf spoort echt niet. Mijn abonnement via mijn nieuwe provider Odido op laten zeggen, alles keurig op tijd door Odido gedaan brief van Ziggo gehad dat alles in orde was. Wat doet Ziggo schrijft via de automatische overboeking een nieuwe maand abonnementsgeld af, ik denk ok foutjes en laat het bedrag terugboeken. Herinnering van Ziggo gekregen u moet nog betalen Ziggo gebeld en verteld wat er aan de hand is klantenservice Ziggo zegt meneer dit is normaal bij ons u krijgt u geld weer terug ik zeg maar waarom schrijft u het geld af Ziggo dat is normaal bij ons het systeem weet niet beter en als u niet betaald komen er incasso kosten voor u bij ik zeg tegen de klantenservice vinden jullie dit normaal nee is het antwoord maar het systeem werkt zo. Geld incasseren terwijl je geen product afneemt en dreigen met incasso kosten nogmaals dit bedrijf spoort totaal niet. Consumentenbond gebeld ze weten ook dat dit gebeurd en dat het eigenlijk niet kan maar de mensen maken hier geen zaak van teveel rompslomp. Ziggo een hele dikke nul jullie sporen echt niet.

Eric van Nuijsenburg 6 jan 2024
Reageer
J

Je wordt gewoon afgezet

Ziggo is een waardeloos bedrijf. Er is ons aan de deur een pakket verkocht met daarbij een prijs. Die prijs hebben wij slechts één maand daadwerkelijk betaald. Direct daarna is dit verhoogd met ruim €10 (!!!) per maand. Aan de deur is gezegd dat we makkelijk op zouden kunnen zeggen. In werkelijkheid is opzeggen ontzettend duur en zitten we vast aan een contract voor 3 jaar. In de overeenkomst staan de kosten van opzeggen niet vernoemd, maar kijk uit, je betaalt een dikke €1000 om onder je contract uit te kunnen komen. Echt volkomen belachelijk. Wat een misleiding!

Judith 4 jan 2024
H

Ziggo levert toch alleen een 1 en 2-jarig abonnement? Heb nog nooit gehoord of gezien dat iemand 3 jaar heeft gekozen. Dat kan niet eens via de website zelf. En ja, na 14 dagen zit je inderdaad vast aan het contract dat je hebt gekozen. Lijkt me ook heel gek dat ze aan de deur liegen over dat je onder het contract uit kan komen. Vind dit een heel aparte review... Nu moet ik wel zeggen dat die deurlopers uiterst irritant zijn, dat wel. Zal daar ook nooit iets bij bestellen!

Henk 25 jan 2024
B

Toppers

Nog steeds blij klant van Ziggo, mag ook wel eens gezegd worden als een bedrijf een goede dienst levert. Is ook wel eens anders geweest dat internet wel eens weg viel of er geen verbinding was van de tv. Tegenwoordig nooit meer hinder en ze verhogen ook nog best vaak de internetsnelheid wat je toch even mee pakt. Ziggo is vrij duur maar is het wel waard in mijn ogen. Ik geef 4 van de 5 sterren voor Ziggo.

Bart 15 dec 2023
Reageer
C

continu storing internet op tv

ik stream via internet op mijn tv, maar dit is niet te doen. Constant valt het internet uit en komt dat blauwe wieltje in beeld. Soms heel even zwart beeld. Maar hier is niet naar te kijken. We zetten van ellende de tv maar uit. Denk dat we gaan overstappen op glasvezel.

Carla Wackers 7 dec 2023
F

Is het inmiddels al opgelost? Wij zijn blij klant van Ziggo en hebben eigenlijk nooit problemen. Ze reageren vaak ook wel snel via de chat.

Frans 13 dec 2023
R

Waardeloos

Wat een waardeloze lompe organisatie.
Ik ben al weken bezig om een derde wifipod te bestellen, helaas nog steeds niet geluk wegens administratieve fouten bij ziggo.
Ik heb inmiddels al ruim 3 uur aan de telefoon gehangen met ziggo, div. Medewerkers aan de lijn gehad, zou in orde gemaakt worden.
Heb je iemand aan de lijn..., wordt de verbinding verbroken of je wordt doorgeschakeld naar iemand anders, waar je alweer het verhaal uit moet leggen!
Al met al heb ik nog steeds geen extra wifipod, moet er zelfs een terug sturen???
Wat een zooitje daar, ik overweeg nu na ruim 35 jaar over te stappen naar een ander, snap dat ziggo op deze manier veel klanten verliest!
Zelfs een ster zijn ze niet waard.

R.de Graaf 10 nov 2023
Reageer
T

Ervaringen met Ziggo

Zag een mooie aanbieding, jaar internet en televisie van Ziggo voor een mooie prijs.
Vanaf begin werkte het internet niet goed, vaak viel het internet meerdere keren per dag weg op alle apparaten in huis.
Met pubers in huis die gamen is dat zeer frustrerend, hun nemen ook later geen Ziggo denk ik :)
Meerdere keren telefonisch contact gehad, monteurs over de vloer.
Niet kunnen verhelpen.
Na 8 maand was de de maat vol en hebben we opgezegd en het apparatuur terug gestuurd.
Toch het volle jaar moeten betalen en we wachten nu al lang op de eindafrekening (na 1,5 maand doorbetaald te hebben na het jaar)
Voor ons geen Ziggo meer!

Het personeel was overigens wel erg vriendelijk. en behulpzaam.

Teleurgestelde klant 1 nov 2023
L

Je hebt een jaarcontract bij Ziggo, als je die dan 'opzegt na 8 maanden'... Ja dan moet je wel gewoon het jaar door betalen. Dat hebben ze 100% ook aangegeven, je zegt immers zelf dat het personeel je goed heeft geholpen. Beetje naar om ze dan zo'n slechte rating te geven.

Lars 1 nov 2023
T

Beste Lars,

Als jij een auto koopt en die dagelijks storingen heeft, dan mag de garagehouder wel aardig zijn maar daar heb je weinig aan.
Ik heb de levering van het product beoordeeld, niet het personeel.
Je kan een keer een storing verwachten, 8 maand lang dagelijks hinder ondervinden is echt niet fijn.

Teleurgestelde klant 2 nov 2023
S

Ziggo goed werk

Vandaag de internetsnelheid omhoog zien gaan van 400 naar 500 Mbit per seconde. Niet dat het me opvalt maar kreeg een mail dat Ziggo het gratis heeft verhoogd dus dacht ik ga het even testen in de speedtester en ja hoor, het is erbij! Ben een uiterst tevreden klant van Ziggo en wilde dan ook graag hier een positieve review over schrijven. Heb de verhoogde internetsnelheid niet perse nodig maar het kan natuurlijk ook geen kwaad, zeker niet nu er steeds meer hardware/gadgets internet nodig hebben.

En voor de mensen die het zat zijn om allerlei gekke coax kabels door het huis te hebben lopen. De nieuwe mediabox (next mini) kan je aansluiten d.m.v. een internetkabel (UTP), ideaal! Dan heb je in je meterkast gewoon je aansluiting gelijk aangesloten op je modem en vanuit daar kan je overal heengaan met snelle internetkabels. Op dit moment wordt mijn signaal door 3-en gesplit alvorens het überhaupt bij mijn modem aankomt (omdat mijn 2 tv's ook aangesloten zijn).
Wel handig om gelijk UTP6 te nemen zodat je niet ooit tegen beperkingen aanloopt wanneer de snelheden nog hoger gaan worden. Ik ga al mijn coax kabels en die contactdozen in de muur omwisselen naar internetpoorten, lijkt me top om gewoon in mijn tv's een internetkabel te hebben voor optimale snelheid. Veel wifi signalen uitschakelen in huis zal ook wel prettig zijn, ook al merk je het misschien niet, het zal nooit goed voor je zijn (ja ik denk aan veel dingen).

En het mooiste nieuws wat ik las: Ziggo is bezig om de Ziggo App naar Tizen (Samsung televisies) te brengen. Kan nog enkele dagen duren maar ook nog enkele maanden, ligt er een beetje aan wanneer de uitrol is. Ergens dit jaar had Ziggo per ongeluk de app in de store gezet (om te testen), toen hadden enkelen het al gedownload. Ziggo had het snel weer offline gehaald en had excuses gemaakt met de tekst: Sorry, de Ziggo App komt ook naar Tizen maar voor dit moment zijn we nog bezig om alle bugs te verhelpen. Hoera! Enkele maanden tot jaren te laat maar wie let daar op? Als ze het maar regelen. Mijn idee om internetpoorten door het hele huis te maken gaat ook op voor de televisie app dus ik sta te popelen!

Sander 31 okt 2023
B

Dat snap ik dus ook niet Sander dat ze dat niet maken. Zie zelfs dat Odido al een tv app heeft en KPN heeft dat ook al jaren voor elkaar. Ziggo loopt hierin ver achter en durven zelfs een Mini mediabox te introduceren terwijl ze zich beter bezig kunnen houden met een goedwerkende app op ALLE televisies. Verder wel uiterst tevreden met Ziggo, mag ook gezegd worden!

Bart 15 dec 2023
L

Opgezegd, telefonisch en per aangetekende brief!!

Dus je zou denken dit moet goed komen ....dus niet! Creditnota gekregen in mijn Ziggo, maar nooit geld gezien..... 47 minuten in de wacht gestaan, ja mevrouw snap er niets van !! nooit geld terug gezien en volgens Ziggo wel......Ja en Nee spelletje dus....Drama zou terug gebeld worden op vrijdag 27/10/2023 tussen 17.00 en 18.00...niets gehoord en geen telefoontje gehad SCHANDALIG 21jaar klant geweest van UPC en Ziggo...NOOIT MEER en ben hier nog niet klaar mee!!

L.A.Kivits 27 okt 2023
Reageer
T

Ziggo vs KPN DSL

Iets meer dan een maand geleden overgestapt van KPN (vDSL) naar Ziggo, daar glasvezel via andere partijen (helaas) langer op zich laat wachten. Maar wat een DRAMA. Sinds die overstap alleen maar ellende, ellende en nog een ELLENDE!

Monteur de eerste keer langsgeweest (vrije dag opmoeten nemen onbetaald), die van alles gemeten, maar er was niks aan de hand. Alleen een beetje ruis, maar dat moesten ze intern bekijken (nooit meer iets van gehoord uiteraard).

AOP, eigen bekabeling (cat 6a) en eigen routers waren allemaal prima in orde. Maar nu is het gewoon weer één bak ellende. Internet ligt er vaak uit. Televisie idem dito (Momentje....).

Wederom gemeld en nu moet er wederom een monteur langs komen. Kan ik wederom een onbetaalde vrij dag op mij nement. Wat gaat die dan doen? Wederom alles meten?! Dat heeft toch geen enkel nut! Inmiddels één rekening gehad van Ziggo (ver boven de 120 Euro), daarnaast kost mij een vrije dag opnemen nog iets meer. En nu moet ik wederom een vrije dag opnemen?!

Het is meer dan genoeg geweest met die waardeloze Ziggo. Eén grote bak ellende. Klanten service kennen ze niet, goede diensten en producten leveren evenmin. En ondertussen maar betalen. Waarvoor? Juist. Iets wat dus TOTAAL NIET WERKT!

Straks ben ik na één maand al bijna 400 Euro verder qua kosten. Absurd. Ik kan ook niet opzeggen want ik heb een jaarabonnement blijkbaar. Maar ik ga niet betalen voor diensten/producten die niet werken.

Dus ik ga per direct de betalingen terug draaien. Dan heb ik volgens Ziggo geen internet en TV meer... Maar dat heb ik nu ook niet, dus wat is het verschil? Niks, alleen kost het mij minder geld, ellende en frustratie.

Tamara 26 okt 2023
Reageer
T

Log en frustrerend

Ziggo werkt als een log systeem dat bijna onhandelbaar is te bedienen door de medewerkers daar. Dit in combinatie met een onwillendheid (van bovenaf waarschijnlijk) om niet de klant op de eerste plaats te zetten, maar alleen maar een doorgeefluik te zijn van wat het systeem zegt. Het is ongelooflijk hoe klantonvriendelijk dit werkt.

Thomas Siemens 12 sep 2023
N

Wij wachten al ander halve maand op internet en tv van Ziggo.
We hebben ongeveer iedere week gebeld en er gebeurd niks, we moesten wachten en vandaag hoor ik nadat ik weer contact heb opgenomen dat ze het hebben geannuleerd?????
NEEM GEEN ZIGGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze laten je wachten en doen verder niks, klacht indienen is niet mogelijk want dit zien zij niet als klacht. Systeemfout???

NESLIHAN 9 okt 2023
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van mei 2024.

Over Ziggo

Een van de grootste aanbieders in de telecomwereld is Ziggo. Het bedrijf biedt internet-, televisie- en telefoniediensten aan. Ziggo maakt gebruik van zijn eigen netwerk en biedt daarmee hoge kwaliteit en betrouwbaarheid van zijn diensten aan. Ziggo biedt verschillende pakketten aan voor consumenten en bedrijven, waarbij de nadruk ligt op snelheid en gemak. Het bedrijf staat bekend om zijn uitstekende stabiliteit en biedt daarnaast ook innovatieve producten aan, zoals interactieve televisie en cloudopslag. Ziggo doelt voornamelijk in het verdienmodel op het kopen van een uitgebreid aanbod van zenders, zoals sport- en filmkanalen, en daarbij een goede klantenservice te leveren.