Internet TV

Ziggo

183 reviews
46% positief
20% neutraal
34% negatief

Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Deze provider heeft een aantal eigen unieke sportzenders, films en series pakket en je kan er ook losse films huren. Ze hebben een eigen netwerk die voor een groot deel glasvezel is, alleen vanaf je huis is het vaak nog via de kabel. Hierdoor kunnen ze wel enorm hoge internetsnelheden hanteren.

Canal Digitaal is van alle internet en tv providers de beste keuze.

Bezoek Canal Digitaal


Reviews (183)

  • D

    Calcenter

    Ziggo neemt haar klanten niet serieus.
    Je hebt een pakket en voortdurend wordt het bedrag aangepast. Elke keer bellen elke keer een ander verhaal. Zet het op de mail maar dat mogen ze niet. Wordt volgende maand verrekend. Wat blijkt weer een ander bedrag. Ziggo gaat er vanuit dat ze de procedure zo moeilijk gemaakt hebben dat de klant afhaakt. Service 0,0 Een keer werd ik plotseling afgesloten. Ik had geen contract meer bij ziggo. Blijkt later dat ik wel een contract had. De factuur bedragen hetzelfde. Elke keer andere bedragen en elke keer een ander verhaal. Ik word er zo moe van. Ik ga zsm naar een ander ik ben het zat. Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen. Dit is klantmisleidend en hoort niet in Nederland.

    De Bruin 1 aug 2022

  • C

    Complimenten voor Rolf van Ziggo

    Na wat bellen en doorverbinden kwam ik terecht bij Rolf. Na wat heen en weer gepraat had hij de perfecte oplossing voor mijn dilemma. Details zijn niet belangrijk, maar Rolf dacht met mij mee en bedacht een goede oplossing. Soms zijn er van die mensen die nog werken aan een oplossing inplaats van de strakke lijnen te volgen. Geweldige man voor Ziggo, ik zou zuinig op 'm zijn. Door hem zijn wij bij Ziggo gebleven. een topper

    CDtje 2 jul 2022

  • T

    Android tv app

    Man man man wat hebben ze de android tv versie verpest. Alles is trager echt alles, regelmatig bufferen, kanaal wisselen is 2x drukken, kanaal wisselen verkeerde kant op, gaat bij opstarten niet direct naar de tv kanalen maar naar die super trage menu, Als ik de saturatie via mijn tv wil instellen gaat het scherm op zwart dus ik kan geen beeld zien om op af te stellen.

    Al deze problemen waren er niet met de oude versie.Ik zit er serieus over na te denken bij ziggo weg te gaan.

    Tom 29 jun 2022

  • J

    Onbetrouwbaar bedrijf

    Dat er dure geschenken voor nodig zijn om klanten binnen te slepen snap ik nu wel, klanten lopen weg, zo ik ook! Jaren lang klant maar oww boy wat hebben ze de klant hoog zitten!! Niet dus, heb een hele avond gewacht op een monteur die niet kwam...dag ziggo ik zeg jullie op!!

    Joke 27 jun 2022

  • D

    Mensen maken het verschil

    k zou Khalid van het Service Center koesteren. Service met de hoofdletter S. Heeft ervoor gezorgd dat ik bij Ziggo blijf i.p.v. opzeg vanwege de aanpassingen per 01072022.

    Denkt met klanten, die al 20 jaar bij UPC/ZIGGO klant zijn, mee en helpt ze direct verder. Er is nog een grote groep klanten die persoonlijk contact waarderen. Liever dan alles online regelen. Heeft Khalid geregeld Mobiel abonnement ook aangepast naar VODAFONE voor extra korting.

    Mensen maken het verschil. Deze review gaat over Khalid.

    Dirk Marco van Rooijen 15 jun 2022

  • L

    Ziggo levert een goed product

    Altijd tevreden over Ziggo en nu gaan ze ook weer kosteloos de prijzen ophogen van het internet waar ik wel blij mee ben. Niet dat ik enige hinder ondervond van mijn 300 Mbit pakket maar ik krijg steeds meer smart apparatuur in huis als camera's, slimme deurbel, etc. Deze zitten allemaal aangesloten op het Wi-Fi netwerk dus dat kost wel wat al met al. Ziggo is prijzig, daar ben ik me best van bewust maar ze geven wel echt kwaliteit terug aan de klant. Mag ook wel eens gezegd worden vind ik als een bedrijf een goed product levert.

    Ps. ik wacht wel op het feit dat de Ziggo app toegankelijk is via een Samsung of LG televisie. Dit is op het moment nog niet mogelijk waardoor je een mediabox nodig hebt. KPN heeft het al wel dus het wordt tijd Ziggo. Geef jullie desondanks een 5 sterren rating.

    Leon 1 jun 2022

  • B

    Ziggo verhoogt internetsnelheid weer kosteloos

    Kreeg vandaag een e-mail dat Ziggo haar internetsnelheid weer gratis verhoogd voor al haar klanten.

    De e-mail die ik heb ontvangen:

    Internet waar je op kunt rekenen
    Videobellen, gamen, shoppen en streamen. Ja, ook dit jaar zijn we weer meer online. We hebben goed nieuws. Je internetsnelheid gaat binnenkort omhoog van 300 naar 350 Mbit/s download en van 30 naar 35 Mbit/s upload. En het mooie is: je hoeft er helemaal niks voor te doen.
    Je mag erop vertrouwen dat je internet gewoon met je gebruik meegroeit. Wij investeren voortdurend in meer capaciteit van ons krachtige GigaNet. Zo blijft je internet stabiel, snel en veilig.

    Daar ben ik wel erg blij mee, ZIggo is niet de goedkoopste en heeft ook de F1 verloren. Dit is weer een goede stap in de juiste richting voor de Ziggo klanten!

    Bert 25 apr 2022

  • D

    Mediabox XL verbruikt veel stroom

    Ik las ineens via Facebook dat de Mediabox XL heel veel stroom verbruikt, zelfs 10 keer dan mediaboxen van andere tv providers. Ik heb een jaar geleden, gelijk toen de Mediabox Next uit kwam, deze aangevraagd omdat die veel fijner werkt. Had altijd al problemen gehad met de Mediabox XL dus het verbaasd me dan ook niet dat die zoveel stroom verbruikt want hij moest flink loeien om alles aan te kunnen. Hij liep bij ons ook vaak vast, dan moesten we hem weer helemaal van het stroom halen en opnieuw opstarten, zucht. Nu met de Mediabox Next is het echt veel beter en blijkbaar verbruikt deze ook veel minder stroom (is veel kleiner, krachtiger en stiller). Het is wachten totdat de Ziggo Go app ook op de televisies te vinden is. LG en Samsung is die nog niet te vinden maar op Android toestellen al wel. Als dat gebeurd, gooi ik zelfs mijn mediabox Next weer terug naar Ziggo want ik vind al die extra kabels niet mooi en ik denk dat de app veel fijner zal werken.

    Oplossingen:

    1. Zet de Mediabox XL in de ECO stand, dit kan gemakkelijk via instellingen. Nadeel is dat je enkele minuten moet wachten voordat je tv kunt kijken.
    2. Vraag de Mediabox Next aan via Ziggo. Voor € 0,50 extra per maand kan je de mediaboxen zo omruilen.
    3. Misschien overstappen naar Canal Digitaal (€ 14,95 per maand) of NLZIET (€ 7,99 per maand). Deze hebben beide een goedwerkende tv app en alle NL zenders ter beschikking.

    Don 24 mrt 2022

  • K

    Ziggo app op tv nog niet mogelijk

    Ben ik de enige die het gek vind dat Ziggo nog geen app heeft ontwikkeld voor Samsung en LG televisies? Alleen voor Televisies met Android software blijkbaar... KPN en Canal Digitaal bijvoorbeeld hebben het al wel. Jullie lopen achter Ziggo. Jullie app werkt heel fijn op mijn computer en ook op mijn iPhone kan ik alles live kijken en ook terug kijken. Waarom dan niet even de moeite nemen om ook een app te ontwikkelen voor de meest voorkomende tv merken van Nederland. Scheelt jullie daarbij een hoop hardware kosten want alle mediaboxen zijn dan niet meer nodig.

    Ps. meer dan tevreden over Ziggo. Dit is echter een gemiste kans (voor nu).

    Kareltje 22 mrt 2022

  • F

    Werkt goed voor 53 euro per maand

    Ik ben geen kenner maar ben blij met de aansluiting van Ziggo. We hebben internet en tv afgenomen voor een maandelijkse prijs van € 53,00. Het is niet zo dat we de hele dag gebruik maken van het internet, we zitten namelijk graag buiten en genieten en wandelen ook veel. Ook de tv gaat alleen maar aan op een saaie avond. Desondanks vinden we wel dat we goed bereikbaar moeten zijn op de whats app en onze zoon zei dat Ziggo goed is. Hij heeft niet gelogen want alles werkt goed. We kunnen zelfs een tv uitzending terug kijken.

    Familie Schuiling 18 mrt 2022

  • F

    Waardeloos

    In 2021 eerst heel veel gedoe geweest over mediabox die ik had terug gestuurd daar een bewijs van had maar Ziggo ontkende het ontvangen hebben.
    Na 10 telefoontjes heb ik dit weten op te lossen. Vervolgens in december de nieuwe mediabox aangeschaft. Door verkeerde voorlichting werd ik opeens geconfronteerd met allerlei kosten. Dit was een reden om een hele slechte reviews op internet zetten. Binnen drie dagen werd ik gebeld door een klacht behandelaar die mijn probleem zou oplossen en mij een korting aanbood voor zes maanden.
    Helaas, de factuur van december klopte niets van. Ik weer bellen, en het zou weer worden opgelost. In januari, je verwacht het niet, weer een foutieve factuur. Ik weer gebeld. Het blijkt dat de vorige medewerker geen verstand van zaken had.
    Deze medewerker ging het weer, voor de vijfde keer, voor mij oplossen. Bij de volgende factuur zouden alle teveel geïncasseerde bedragen worden verrekend. En toen was het februari. Je raadt het al weer een verkeerde factuur.
    Ik heb weer gebeld, heb mij ontzettend moeten inhouden om niet boos te worden, en deze dame zou het gaan proberen op te lossen. Ze deed een duidelijk voorbehoud met de vraag of het wel zou lukken. Ik ben er nu echt helemaal klaar met Ziggo.

    Fred 21 feb 2022

  • R

    Werkwijze ziggo

    Ik heb een 1 jarig contract bij Ziggo.
    Het hele jaar problemen met ziggo, ze houden zich niet aan contract en schrijven onterechte bedragen van je rekening af, bellen helpt niet, ze lossen niks op.

    Ze hebben mijn 1 jarig contract ineens vrijgegeven omdat ze van mij af willen, normaal moet je het contract uitzitten maar ziggo mag dit wel zomaar doen? ze weten dat ze fout zitten maar toegeven ho maar!, ze hebben macht en dat weten ze en wij als klant hebben niks in te brengen.

    Ik heb nu mijn ziggo abbonement in Januari opgezegd met een opzegtermijn van een maand, dus 1 maart contact beëindiging.
    Niet te geloven, sluiten ze mij 1 februari ineens af.
    Weer bellen en natuurlijk weer hetzelfde gesprek zoals altijd, waardeloze excuses en moet een dag wachten voordat alles het weer doet.
    Nu een dag verder, wel weer tv en internet maar opnemen, terug kijken en opgenomen programma's doet het nog steeds niet.
    Weer bellen en natuurlijk weer dezelfde waardeloze excuses van Ziggo, eerst zou het 24 uur duren, dus niet, weer bellen, nu duurt het 3 dagen, ook niet! Weer bellen en nu moet ik maar geduld hebben wanneer alles weer werkt. Graag doorverbinden met hogere hand maar dat kan volgens ziggo natuurlijk niet.
    Al die poppetjes die bij ziggo werken kunnen of willen niet helpen en beschermen hun werkgever, hoezo machtsmisbruik!

    Het heeft inmiddels een week geduurd en kan nu pas weer opnemen en terug kijken.
    Alle programma's die ik heb opgenomen, zijn allemaal verdwenen terwijl ze hebben gezegd, maakt u geen zorgen, de opnames blijven staan, dus niet!
    Na eindeloos te hebben teruggebeld met steeds dezelfde boodschap, u moet geduld hebben en telkens weer die sorry, stop daarmee want jullie sorry's die ik al het hele jaar hoor worden NIET gemeend.

    Als klant trek je bij ziggo altijd aan het kortste eind.
    Ze hebben een machtspositie en handelen daar ook na.
    Nog een maandje geduld en dan ben ik eindelijk weg bij Ziggo.
    Mensen wees gewaarschuwd, als er problemen zijn met ziggo, dan heeft u niks in te brengen.
    Bij mij gaat dit al een jaar zo bij ziggo, bellen, bellen, bellen en nog steeds problemen!

    Hopelijk wordt er een uitzending gemaakt over Ziggo om mensen te waarschuwen hoeveel macht Ziggo heeft!, het wordt tijd dat mensen hiervoor gewaarschuwd worden, kijk maar eens op Google hoeveel negatieve revieuws er zijn over dit bedrijf.

    Wees gewaarschuwd!!!

    Regina 8 feb 2022

  • H

    Foute factuur

    Doordat ik problemen ondervond met mijn mail heb ik contact gezocht met Ziggo. Geprobeerd ism. met de Ziggo medewerker het probleem op te lossen maar dit bleek helaas niet mogelijk. Daarna een week zonder mail gezeten. Ook in loggen in Ziggo mail werkte niet, ondertussen nog diverse keren gebeld en gechat. Weer contact gezocht met Ziggo en ruim een half uur aan de lijn gehangen. Ook deze medewerker kon het probleem niet herstellen waarna " zij " besloot een monteur te sturen waar ik dus niet om gevraagd heb omdat hij/zij niet nodig was . Monteur geweest maar weer vertrokken met de mededelingen dat hij het probleem niet kon oplossen.
    Uiteindelijk ism. IT medewerker Ziggo eindelijk het mail probleem opgelost.
    Nu een factuur gekregen waar monteurskosten ( € 40.00 ) wel inrekening zijn gebracht. Na bezwaar gaat er uit " coulance " een bedrag van €. 20,00 gecrediteerd worden.
    Blijft over dat ik dus €.20,00 moet gaan betalen voor een monteur waar ik niet omgevraagd heb en die het probleem niet heeft kunnen oplossen. Ik moet dus betalen voor een ondeugdelijk Ziggo product. Als of je naar de garage gaat voor nieuwe ruitenwisser die vervolgens niet vervangen worden door nieuwe maar waar je de rekening wel voor moet betalen. Werkelijk ongelofelijk, en zie maar eens de verantwoordelijke te spreken te krijgen, dan loop je tegen een muur van onwil een een halve meter gewapend beton aan.

    Harry Rugenbrink 19 jan 2022

  • F

    Ziggo storing snel opgelost

    Ons internet deed het niet voor een aantal uren waarna ik op de storingspagina van Ziggo ging kijken. Hier dien je jouw adres in te vullen en dan zie je of er een storing is en zo waar zag ik dat ze met het netwerk bezig waren. Dit zou binnen enkele uren verholpen zijn. Dus de hond even uitgelaten, zag ik een aantal Ziggo busjes rijden. Waren er dus goed mee bezig! Toen ik thuis was deed alles het al weer. Goed bezig Ziggo medewerkers!

    Fred 15 dec 2021

  • F

    Gratis Formule 1 kijken

    Ondanks dat wij geen Ziggo hebben mocht toch iedereen naar de beslissende Formule 1 race kijken waar Max Verstappen wereldkampioen is geworden. De race werd uitgezonden door Ziggo en was helemaal gratis. Wij hebben er echt van genoten, helemaal omdat Max het wereldkampioenschap heeft gewonnen. Geen van ons zijn Formule 1 fans, maar wij hebben er wel allemaal van genoten. Iedereen had het er de hele week over, dus wij moesten ook wel even kijken. Echt een top uitzending van Ziggo en alles werd heel goed in beeld gebracht. Heel netjes van Ziggo dat iedereen dit weekend gratis Formule 1 mocht kijken. Al met al toch een kostelijke middag gehad.

    Fam. de Ruijter 12 dec 2021

    • S

      KPN heeft het ook uitgezonden dacht ik, top dag! Eerlijk is eerlijk, de race zelf viel wel wat tegen op de laatste ronde na. Voor alle MAX fans: gefeliciteerd. Ook keurig van Hamilton na de race!

      Sven 12 dec 2021

  • A

    Slecht te bereiken en ongevraagd wifipods

    Het telefoonnummer praktisch niet meer te vinden op de site, daarna moet je een heel menu en bij de helft word je eruit gegooid. Ik heb de wifipods geweigerd en niet aangenomen en zij zeggen dat ik ze nog heb. En ik moest een andere telefoon nemen om hen te bellen....zucht, het ging over het menu. Een klacht kan je nergens kwijt. Je krijgt alleen klantenservice of administratie. Vreselijk wat een slechte service tegenwoordig. Was vroeger beter

    Angela 9 dec 2021

    • M

      Ziggo heeft tegenwoordig wel een goede chat op de website. Het gekke is dat deze niet op iedere pagina te zien is. Je moet via de klantenservice pagina een paar vragen beantwoorden en dan komt soms rechts onderin een chaticoon tevoorschijn. Hier kan je op klikken en deze chat wordt normaliter wel heel snel beantwoord. Zo doe ik het althans altijd. Soms komt de chaticoon ook tevoorschijn om pagina's waar je als klant een pakket moet kiezen.

      M.K. 9 dec 2021

  • B

    Slecht advies

    Bel met een simpele vraag over npo app die niet meer werkt . Volgens medewerker op te lossen met een reset . Advies opgevolgd en vervolgens helemaal geen tv meer . Na een aantal uur teruggebeld en dan wordt er door een andere medewerker vertelt dat het probleem met de npo app bekend is en niets aan te doen is . Ze kunnen alleen niet eerder dan over 5 dagen een monteur sturen om de media box die niet meer werkt te komen maken . Op mijnvraag waarom de eerste medewerker niet wist dat de app niet werkte werd er verteld dat ze met zoveel systemen werkte dat ze dat niet allemaal kunnen weten .

    Betty van Kemenade 2 dec 2021

  • F

    Ziggo Sprinters

    Gebruik gemaakt van de Ziggo Sprinters deal. Internet & TV Complete voor € 29,95 per maand, in plaats van € 68,50 per maand. Geen eenmalige kosten en 2 gratis SmartWifi pods. Het maandbedrag van Internet & TV Complete is 6 maanden afgeprijsd en voor beide SmartWifi pods 12 maanden. Als dat nog niet genoeg is, ook nog gratis hulp bij installatie. Prima deal dacht ik. Ik ben echt blij dat ik gewacht heb, want ik was sowieso al van plan om over te stappen naar Ziggo. Van vrienden en familie hoor ik steeds goede verhalen over Ziggo en met deze Ziggo Sprinters deal ben ik ook goedkoop uit.

    Frank 15 nov 2021

  • K

    Wachttijd en contact opnemen

    Wat een ervaring, ik heb geprobeerd contact te krijgen met Ziggo, een drama.
    Ik wilde opzeggen maar kon op het formulier geen datum van beëindiging kwijt en dan loop je dus een risico dat je weer net te vroeg van de kabel gaat. Dus even zoals zij aangeven bellen, of via de chat.
    De zenders en internetsnelheden heb ik geen vervelende ervaringen mee maar contact opnemen is zwaar onder de maat.

    Via de PC- chat, bijna onmogelijk, wij helpen u zo spoedig mogelijk, na 45 minuten ben ik gestopt.
    Geprobeerd via een contactformulier, ook dat is van informatie naar informatie met 0 resultaat.
    Via de chat, dan geef je je 06 nummer door en ook daar wederom een drama.

    Al met al als dit de de service, het persoonlijke contact is ben ik er klaar mee, het kost veel tijd en ik ben nog geen stap verder.

    Dus nu druk ik op de knop van beëindig abonnement 1 maand voor de datum en sla dan maar een kruisje.

    Krijgsman 15 nov 2021

  • H

    Goede klantenondersteuning

    Ik heb een geweldige ervaring met klantenondersteuning gehad! Allereerst was het heel gemakkelijk om in contact te komen met een van de ondersteuningsmensen. Ik had een verzoek om ondersteuning om in te loggen op ZiggoGo. Ik kreeg direct antwoord en mijn probleem was binnen vijf minuten opgelost. Bedankt @morgane van Ziggo voor je accurate hulp!

    Harry 14 nov 2021

  • H

    Tip van Ziggo voor de beste kijkervaring

    Ik kreeg dus ineens een e-mail van Ziggo met als titel dat ze een tip voor me hadden. Daar stond in: Opnemen, terugkijken, Netflixen… Je mediabox is steeds vaker online. Wil je altijd de snelste en meest stabiele verbinding? Verbind je mediabox dan met een internetkabel aan je modem.

    Vanzelfsprekend is een toestel sneller als je hem met de kabel verbind, Wifi is met 5G sterk maar een kabel blijft altijd sneller en zonder hapering. Helaas kan niet iedereen zomaar een kabel leggen van de meterkast (waar meestal de modem hangt) naar je Mediabox. Ik had toen ik mijn huis had gebouwd meteen een internetpoort bij mijn tv gemaakt waardoor ik de Mediabox altijd al aan de internetkabel had zitten. Ook wel eens vergeten om een internetkabel er in te doen en heb eigenlijk nooit met de Mediabox Next haperingen gehad, dus ook niet met een Wifi verbinding.

    Wel netjes van Ziggo dat je met de code NEXTKABEL geen verzendkosten betaald in de Ziggo Webshop. Dus iedereen die de mail niet heeft gekregen en toch een internetkabel wilt kopen, gebruik de code: NEXTKABEL.

    Geen dank en een fijne dag. Harm.

    Harm 12 nov 2021

  • L

    Zeer snel internet

    Ik ben overgestapt naar Ziggo omdat ik gek werd van mijn trage internet. Ik dacht dat het bij Ziggo ongetwijfeld wel snel zal zijn. Hoge bomen vangen veel wind en ik heb nog nooit klachten gehoord over Ziggo internet. Ik betaal dan weliswaar wat meer geld, maar het is het meer dan waard. Ik heb nog nooit zo snel internet gehad! Netflix kijken is een genot, zonder haperingen. Heel blij dat ik ben overgestapt naar Ziggo.

    Lotje 3 nov 2021

  • R

    Waardeloos bedrijf zonder tv

    Heb internet en tv van Ziggo, of liever gezegd ik zou willen dat ik tv had, maar mijn ontvanger heeft geen signaal meer.
    Klantenservice kon niks doen, dus wilde ik mijn tv abonnement opzeggen, wat je niet geleverd krijgt wil je ook niet voor betalen tenslotte, toch?
    Nou, er is dus een opzegtermijn van een maand!
    Mijn beredenering dat je niet kunt berekenen wat je niet levert ging niet op, ik had de komende maand maar te betalen en toen ik zei dat ik dan wel naar een advocaat zou stappen werd de hoorn erop gegooid!
    Wat een bedrijf… nooit, maar dan ook nooit meer dat ik mijn geld weggooi bij zo’n waardeloze “leverancier”!
    Onbeschofte bende!

    Rob 28 okt 2021

  • J

    Trouwe klant van Ziggo

    Ik weet niet precies hoelang ik klant ben bij Ziggo maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat ik al jarenlang trouwe klant ben. Internet en tv en telefoon werkt altijd perfect. Nooit echt problemen gehad. Tuurlijk wel eens een korte storing maar daar zullen ze allemaal van tijd tot tijd wel eens last van hebben. Ik moet wel zeggen dat dit nauwelijks voorkomt. Ik heb gelukkig de Mediabox Next. Om deze te krijgen moest ik destijds wel mijn abonnement naar boven opschalen. Die oude Mediabox was erg traag maar de Next is perfect. Volgens mij krijgt iedereen nu standaard een Mediabox Next. Dat maakt tv kijken een stuk fijner. Internet werkt voortreffelijk en is lekker snel. Overal in huis heb ik goede wifi. Bellen is ook geen enkel probleem dus ik zie mij niet zo snel overstappen.

    Joris 25 okt 2021

  • F

    Vaste klant word niet gewaardeerd

    Vandaag contact opgenomen met ziggo, helaas waarderen ze de vaste klanten minder (in hun aanbod) als de nieuwe klanten.
    Ik ben militair en ga in januari 6 mnd op uitzending.
    Ik nam contact op om alvast mijn contract te verlengen (verloopt in jan 2022) onder dezelfde voorwaarde als bij mijn laatste 5a6 jaar contracten, aangezien anders mijn vrouw dit moet regelen en die heeft het alleen al druk zat en andere prioriteiten.
    Ik ben inmiddels 6 jaar bij Ziggo en heb elk jaar nog gebruik kunnen maken van de actie die ook geldt voor nieuwe klanten. bv. 6 mnd voor 29,95. Het laatste jaar ging dit al moeilijker en werd ik pas gebeld na het plaatsen van een minder positieve recensie. 1 Week later werd er direct contact opgenomen en was het ineens wel mogelijk.
    Jammer dat ik nu dus weer op deze manier moet ''afdwingen/proberen''waar een vaste klant mijn inziens gewoon ook recht op heeft.
    Of wil Ziggo dat ik overstap richting een andere aanbieder. bv. KPN ?
    Ik ben tevreden over de producten maar het aanbod wat nu staat 6x 20 korting p/mnd voelt kijkend na de afgelopen jaren alsnog als een achteruitgang, en haalt mij niet over om mijn contract te verlengen.
    Alles word duurder , en voor mij is 120,- meer dan voor een groot bedrijf als Ziggo.
    Hopelijk tonen ze zich ook een groot bedrijf zodat we alsnog het contract kunnen verlengen net als de laatste jaren.

    Frank Meegdes 19 okt 2021