Vandaag chatte ik met jeroen van de klantenservice. Ik heb sinds mijn verandering in tv abonnement problemen met skyshowtime. Ik had die bij de vorige er apart bij gedaan en kon er toen wel in. Ik heb sinds een maand een ander tv pakket. Ik vertelde hem dat ik hier al voor had gechat en gebeld had en dat ik nog steeds niks kon kijken. Jeroen snapte me frustratie en legde netjes uit waar het probleem zat.
Ik werk zelf in een winkel en wil daardoor geen azijn zeiker zijn. Maar mijn verwachting na een maand was dat het wel al was opgelost, maar helaas. Jeroen is ten alle tijden in het gesprek beleeft gebleven en kon mij gelukkig in snappen. Dus beste Jeroen van de klanten service, als je dit leest dankjewel nogmaals voor alles en blijf doen wat je doen.
slechte service van ziggo bij wfipods
wat een super slechte service van ziggo, 2 wifi pods gekocht in 2021 , nu overgestapt naar kpn ivm verhuizing, wil de pods verkopen, maar zijn niet los te koppelen van mijn abonnement? hierdoor niet te verkopen, vraag of ik ze kan op sturen en andere krijgen welke dan wel door verkoopbaar zijn, antwoord NEE. zo gaat ziggo dus om met (ex) klanten. als je klant van ze wil worden bewgen ze hemel en aarde, maar eenmaal klant of je wordt ex klant. geven ze geen thuis meer, jammer ziggo
Sinds een kleine 20 jaar klant, vorig jaar na veel moeite een (blijkt nu) tijdelijke koring kunnen krijgen.
Blijkbaar is deze "geste" nu voorbij en mag ik weer de hoofprijs betalen. (scheelt me ca. € 400,- per jaar) Onprofessioneel te woord gestaan door klantenservice en geen oplossing geboden (persoon in kwestie ging wel een notitie maken).
Gewenste oplossing: zsm. het ziggo contract beeindigen.
Ik ben al sinds jaar en dag lid geweest bij Ziggo. Op 10 juli heb ik mijn abbonement opgezegd en hierna kreeg ik iemand van de verkoop afdeling die mijn belde . Deze vroeg of hij een aanbod mocht doen, waarop ik heb aangegeven nooit telefonische aanbiedingen aanneem en ze best een aanbod op de mail konden zetten voor mij om te beoordelen. Vervolgens kreeg ik een mail met "bevestiging van uw bestelling" terwijl ik geen bestelling heb gedaan. Er staat een knop op met de tekst "Bestelling bevestigen of annuleren" dus ik heb direct op die knop gedrukt en dan kom je op een pagina die zegt dat de bestelling bevestigd is. ik kreeg hierop ook een mail van hen, waarna ik boos de klantenservice gebeld heb. Deze hebben mijn bestelling geannuleerd en ik heb heel duidelijk gemaakt dat mijn abbonement gestopt moest zijn en dat ik nooit meer iets met Ziggo te maken wil hebben door deze actie.
In augustus kreeg ik nog een factuur, ik heb opgezocht op internet of dit mocht, maar inderdaad 1 mnd opzegtermijn houdt in dat mijn abbonement op 10 augustus beeindigd zou moeten zijn. dus zou ik eigenlijk de overige dagen van augustus daarna terug moeten krijgen. Tot mijn grote verbazing krijg ik echter op 9 september een factuur voor september. Uiteraard ga ik hier niet mee akkoord en ik ben nog bozer dan boos. Wat een slecht bedrijf is dit, dit is regelrechte oplichting en ik ga aangifte doen als dit niet snel opgelost wordt. Helaas kun je niet altijd de klantenservice bereiken en blijkbaar zijn die niet heel betrouwbaar. Morgen weer erachteraan bellen met hen, maar ooohh weee! Ik adviseer iedereen weg te gaan bij Ziggo en het bedrijf failliet te laten gaan. Ziggo liegt altijd over verbeteringen, als het niet werkt ligt het zogenaamd aan de kabeltjes of versterker. En zelfs als ze die opsturen en je vervangt ze uiteindelijk niet, blijkt het dan opeens weer te werken, rara hoe kan dit. Ooit met 30 euro per maand begonnen en nu betaalde ik al 64 euro per maand voor een beetje internet, immers tv kijken doe ik al tijden niet meer. Wanneer je overigens je einddatum zoekt is die nergens te vinden op de website. Het lijkt er sterk op dat ze dit expres doen om verwarring te veroorzaken. Ziggo is in mijn ogen de firma leugen en bedrog! Niet transparant en die manier van klanten oplichten met zo'n zogenaamde aanbieding die meteen een bestelling is, kan ECHT niet!
Door mooie praatjes aan de deur erin getrapt zelf als Feyenoorder overgestapt naar Ziggo nou daar gaat het al mis, slechte klantenservice je wordt overstelpt met mails etc etc...maar er gebeurd niks.
Ik zeg slecht bedrijf ..niet overstappen
En wij moeten nog beginnen
Zoveel spijt hiervan
Ooh en wat was het antwoord van de klantenservice...u kunt niet meer terug u heeft getekend bij ons.
Top!!!!!!
Wij kwamen op onze laptop niet meer in de outlook.
Na zelf veel geprobeerd te hebben en na familie ingeschakeld te hebben, kwamen we er nog niet uit.
De klantenservice werd gebeld.
Een zeer vriendelijke, behulpzame en geduldige dame, met de naam Dorkas, heeft ons er supergoed doorheen geholpen.
Chapeau voor Dorkas! 👌🏼
Een te duur contract afgesloten ten tijde dat ESPN gratis nog doorliep. Telefonisch werd medegedeeld dat ik na afloop van de tijdsspanne van deze zender deze opnieuw gratis aan kon vragen en dat deze bij lopende contracten wel verlengd zou worden, dat was een service die zij vaak geven was het antwoord. Op basis hiervan toch het (te dure) contract afgelopen. Vandaag blijkt dat niets mogelijk is. Nu juridisch aan de slag om het contract te beëindigen door niet kloppende informatie ten tijde verlengen contract
Klantenservice is alleen telefonisch bereikbaar. Mailen of contactformulieren hebben ze niet. Bij een discussie over een factuur wilde men niets over een correctie vastleggen. Dus schriftelijke communicatie van de klant wil Ziggo niet. Ik moest ze maar vertrouwen. E.e.a zou in het dossier worden vastgelegd, maar bij een volgend contact bleek dat niet zo te zijn.
Ziggo mailt te pas en te onpas, maar wil zelf geen mails ontvangen. Bij klachten over een factuur moet je een brief sturen. Dit weet de klantenservice niet en het adres waar de brief heen moet staat nergens. Pas na meerdere malen vragen kreeg ik het postadres. Na een maand nog geen reactie op de brief gehad. De klant moet binnen 30 dagen reageren.
Bellen naar klantenservice levert niets op omdat men daar de brieven niet kent.
De medewerkers van klantenservice blijven wel netjes, maar zeggen in feite niets. De klant heeft nooit gelijk.
Gelukkig kan ik weg bij Ziggo, wat ik ook doe
Na bijna 20 min. In de wachtrij te hebben gestaan bij het bellen naar de klantenservice werd ik er gewoon uit gegooid! Dit is niet de eerste keer
Zo slecht dit..
Op mijn nieuwe adres wil ik doorgaan met Ziggo. Op dat adres is NextMini nodig. Dus vraag aan Ziggo om op één moment over te gaan van adres en gebruik NextMini. Dat lukt niet, eerst via 1200, buitenlandse dame met weinig technische en product affiniteit. 2e Dame idem dito. Hoofdlijn: 2 kan maar 1 opdracht tegelijk zijn. Dus mijn voorstel dat ik de verhuisopdracht verwijder en dat de omwisselen tijdig kan plaatsvinden. En dat ik daarna weer de verhuisopdracht instuur. Veel ge-navraag van haar, kan alleen een formulier aanmaken dat na verhuizing wordt uitgevoerd. Mijn vraag naar een werkende oplossing per verhuisdatum stuit op onbegrip. Dan via chat geprobeerd, na doorverwijzing van dame het geluid dat omwisseling niet kan als er een coaxaansluiting is (??????). Ikke: dus voor niemand ooit? Te moeilijke vraag.
Ik terug naar mijn TV-installateur. Hij gaf aan ,precies, dit wel voor zijn dochter geregeld te hebben, maar via Ziggo-opzegservice. Jammer dat het zo moet, nog los van de tijdverspilling van 2 uur praten en chatten.
Wij zijn al ruim 25 jaar vaste zakelijke klant bij Ziggo,
nu ben ik verhuist en heb een nieuw afgesloten. eerst heb ik 2 jaar op de aansluiting moeten wachten en nu al 4 weken op het pakket wat opgestuurd zou zijn maar elke keer spoorloos is verdwenen, bij de klantenservice word ik van het kastje naar de muur gestuurd. het is al een wonder als je een medewerker aan de lijn krijgt. ook is het altijd de verkeerde afdeling !!!! om moedeloos van te worden. de laatste medewerker verzocht mij om ergens anders een abonnement te nemen, en gooide de telefoon er op. Mensen wees gewaarschuwd voor Ziggo !! Wat een waardeloos bedrijf !!!!
Sinds dat Ziggo EINDELIJK heeft gefixt dat de Ziggo App op Samsung televisies geinstalleerd kan worden, ben ik helemaal tevreden. Meerdere keren gedacht om over te stappen maar telkens kwam Ziggo met een goed bod dat ik kon blijven (vaak enkele maanden korting op het abonnement). De reden dat ik wilde overstappen was dan ook vaak dat ik zag dat KPN een app op de tv had terwijl Ziggo nog zat te kloten met mediaboxen en coax kabels, dat is nu verleden tijd gelukkig. Ook al vind ik de app nog wel wat tegenvallen en verwacht ik nog grote updates. Alle oude coax kabels heb ik uit huis geslingerd en vervangen door UTP6 kabels!
Abonnement afgesloten. Op de site staat glasvezel kan bij u doe de check.
Ja glasvezel tot de buurtkast daarna werken ze met COAX aansluiting.
Dat hebben wij niet meer dus ziggo gebeld en uitgelegd dat wij het willen annuleren is goed zegt ziggo.
Week erna geen internet niks meer want ziggo heeft niks geannuleerd maar het abonnement laten ingaan.
Nu zitten wij 2 weken zonder internet omdat de KPN alles opnieuw moet aansluiten/opsturen door niet kundige personeel van de ziggo om simpel iets te annuleren.
Bedankt ziggo voor jullie service 2 weken zonder internet en tv met 3 kinderen in de zomervakantie helemaal top.
Aangesproken door een verkoper op straat en zit nu met 2 abbonementen vast voor 3 jaar met een zakelijk account terwijl ik dat achteraf eigenlijk helemaal niet wil.
Heb meerdere malen contact gezocht met Ziggo maar er word gewoon gezegd dat ik pech heb en dat ze niks voor mij kunnen doen. Ik vind de manier hoe ziggo met zijn vaste klanten omgaat echt belachelijk.
Wij voelen ons misleidt en belazert en zelfs aan de telefoon kunnen ze niks voor mij betekenen. Ik was altijd heel blij met ziggo maar als mn contract is afgelopen zijn ze ons voor altijd kwijt.
Zo'n 8 abonnementen ik gehad.
Zeer positief komt Ziggo eruit
Ziggo is op en top goed. Veel eerlijker als andere abonnementen ook.
Medewerkers komen ook met tips om goedkoper bij u.....
De abonnementsprijs is tevens lekker laag perfect en goed. Lekker goedkoop.
Werklui Ziggo zijn makkelijk bereikbaar en eerlijk.
Duidelijk over prijzen enzovoort...
Ik blijf voorlopig wèl bij Ziggo, want er is geen betere....
Vreselijke service, contact nummers die niet in gebruik zijn en het 1200 nummer verbind door naar Odido.
Een app Service die niet reageert.
Bestelling internet thuis, ingangsdatum vandaag, geen modem ontvangen, geen bericht van Ziggo.
Ziggo, prima voorbeeld qua bedrijf die overleefd op basis van Blind de Kudde volgen-klanten..
Wéér duurder geworden. Al 25 jaar klant (vóór 2006 bij Casema) heb ik al ruim €15.000,- uitgegeven aan Ziggo/Casema.(!) Maar nieuwe klanten die nog nooit een euro aan Ziggo hebben betaald krijgen een lager tarief en een korting die ik niet krijg.
Ziggo is per e-mail niet bereikbaar; telefonisch sta je eindeloos in de wacht of je kunt chatten met een Chatbot die er niks van begrijpt.
Kortom je betaalt véél te veel geld voor hele slechte service. Ik ga overstappen; de concurrenten zijn véél goedkoper. Doei Ziggo !
Prijzen stijgen maar en stijgen maar.
Er is geen korting of een leuke aanbieding voor bestaande vaste klanten. Betaal de hoofdprijs.
Als je contact zoekt zegt men, ah je betaalt al 20 jaar en je hebt een oud abbootje, bel eens voor een leuke aanbieding.
Bestaande klanten worden belazerd waar ze bij staan en gebekte of nieuwe klanten krijgen de leuke kortingen.
Wat een bedrijf. Weg hier......
Constant bevroren verbinding op tv met melding te stoppen met streaming op andere apparaten. Dat die ik niet dus een smoes van ziggo om hun gebreken te verbloemen. Tijd om over te stappen.
Geweldige provider. Met name voor tv heb je veel meer zenders en opties dan dat bijvoorbeeld een kpn heeft. Die heeft dan weer een hogere uploadsnelheid (wat menig mens niet gebruikt) dus voor mij is Ziggo momenteel het prettigste!
Een jaar contract genomen met wat extra's waar onder een jaar gratis Skyshowtime. Het probleem is dat ik het niet kan activeren. Diverse keren contact gehad mee de hulpdesk van Ziggo die kwam tot de conclusie dat het probleem bij Skyshowtime/Ziggo ligt. Nu zijn we 3 maanden verder en er is nog geen oplossing voor het probleem, je wordt van kasje naar de muur gestuurd. Met een alternatieve oplossing waar ik me in kan vinden komt Ziggo niet.
Mijn vader was vorig jaar overgestapt op glasvezel. Helaas is mijn vader overleden en heb dit netjes doorgegeven aan het bedrijf dat VodafoneZiggo heet. Nu wordt er op mijn vaders telefoon dagelijkse 3 a 4 keer gebeld door het bedrijf CustomConnect. We hebben het al moeilijk genoeg en worden we nu gestalkt om weer klant te worden. Ziggo gaat duidelijk over lijken.
Mijn buren gaan ook overstappen naar glasvezel. deze hebben wekelijks enorme problemen en worden niet gehoord noch geholpen door de klanten service.
Om de haverklap problemen. TV-smartcard niet te updaten. Website een drama en helpdesk onbereikbaar. Inlog mijnZiggo ligt er weer uit. Het enige wat bij Ziggo werkt is prijsverhogingen doorvoeren.
Overgestapt van KPN naar ziggo want ik had een slechte upload verbinding voor het streamen via discord enzovoort.
Nu weet ik weer waarom ik jaren geleden weg ben gegaan bij Ziggo wat een spijt. ik betaal voor het hoogste pakket voor internet en krijg serieus met kabel 5mbs per seconde wat 800 900 van de 1000 moet zijn. Nooit doen en nu zit ik eraan vast. Ik ga het waarschijnlijk 50% betalen om van ze af te zijn, heel duur geintje 1 jaar betalen zonder service. Dit kan echt niet dus ik wil echt een compensatie.
Dit zijn de beste internet en tv providers van oktober 2025.
Er zijn 295 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.