L

KPN beter dan Ziggo

Na jarenlang bij Ziggo te hebben gezeten en eigenlijk altijd trouw en blij klant te zijn geweest heb ik nu toch besloten om Ziggo in te ruilen voor KPN. Waarom? Ik hoorde laatst iemand zeggen: Ziggo is entertainment en KPN is meer van het stabiele en goede internet. Hier ben ik het 100% mee eens.

Als Ziggo nog Formule 1 en de premier league rechten had gehad, was ik denk ik gebleven maar nu hebben ze vrijwel niks extra's.

KPN daarentegen heeft een stabiel en sterk glasvezel netwerk met goede downloadsnelheden en ook super snelle uploadsnelheden. Niet dat ik nou zoveel upload maar het feit dat de verbinding zo sterk is, geeft mij wel een goed gevoel. De prijzen tussen Ziggo en KPN zijn ongeveer even duur en je krijgt gewoon een beter netwerk bij KPN er voor terug.

De echte reden waarom ik echt ben afgeknapt van Ziggo is het feit dat er geen tv app is voor een Samsung en LG tv. Hoe verzin je het? Ze moeten het hebben van entertainment en dan regelen ze zoiets simpels niet. Toen ik zag dat KPN wel een iTV app in de samsung app store had staan wist ik genoeg.

Mijn conclusie:
- Als Ziggo een goede TV app creeert op iedere (nieuwe) TV en ze krijgen unieke rechten als F1, premier league en darts terug... Dan is Ziggo voor veel huishoudens top.
- Zolang ze dat niet hebben, is KPN een stabieler en betere optie. Die hebben alles namelijk wel op orde met glasvezel en een goedwerkende TV app.

Leon Vink 25 jan 2024
Reageer
m

slechte klantenservice

monteur kan pas na 3 dagen en komt dan niet opdagen. telefonisch helpen ze je niet verder en afspraak wordt gewoon gecanceld. zeer onprovesioneel en het kan ze ook niks schelen. binnekort ga ik toch verhuizen en zal geren klant meer worden van KPN.

m. den drijver 25 apr 2024
Reageer
T

Mishandeling door instalateur

Vanmiddag kwam voor de vijfde keer een instalateur langs om de door KPN geïnitialiseerde glasvezelverbinding aan te leggen. Ook deze keer wist de instalateur niet wat hij moest doen. Toen ik dit uitlegde wat wèl de bedoeling was werd hij boos en ging halverwege de instalatie weg met de opmerking: 'homofiel!'. Ja, dat ben ik, had hij goed gezien. Ik haalde verhaal en kreeg een mep in m'n gezicht (geen wond). Beste KPN, leer de instalateurs ook wat klantvriendelijkheid.

Teun Jansen 23 apr 2024
Reageer
O

Sinds ik nieuwe systeem heb van KPN alleen ellende

Sinds ik vorig jaar overgestapt ben naar nieuw systeem van KPN niets anders dan ellende.
Zo vaak gebeld.
Help service luistert niet.

Van 1 april tot 14 april 2024is er gewerkt aan KPN systeem in buurt.
Heb in die 14 dagen alleen ellende mee gemaakt.
Tot op heden kan ik nog steeds geen tv. Kijken.

En KPN helpt mij nog steeds niet

Obbes 22 apr 2024
Reageer
E

Opgelicht in KPN winkel op de Laat in Alkmaar

In de KPN winkel op de Laat in Alkmaar heb ik een Samsung S24 ultra gekocht. De verkoper had berekend dat ik op het toestel van bijna 1200 euro 250 euro KPN klantkorting zou krijgen plus 39 euro voor inleveren van mijn S9+ toestel. Ik kon niet in de winkel betalen en de S24 ultra werd opgestuurd. De betaling zou automatisch door de admin9istratie van de KPN van mijn rekening gaan. 3 dagen later lag er een factuur in de mail van bijna 1200 euro. Na een paar telefoontjes naar de KPN (met de nodige wachttijden) bleek er geen sprake van een korting. Ik ben dus gewoon door de KPN opgelicht.

Ook had ik in de winkel meteen mijn abonnement KPN InternetPlusBellen verlengt. Hierbij was met de winkelmedewerker afgesproken dat ik voor 5 apparaten KPN secure zou krijgen. Hier bleek ook te zijn gelogen. Ik had weliswaar een abonnement verlenging maar geen extra KPN secure gekregen. Bij navraag bij de klantenservice bleek ook hier dus niets van waar te zijn.
KOOP LIEBVER BIJ DE MEDIA MARKT. Vorig jaar had ik daar een telefoon voor mijn echtgenote gekocht en werd daar veel beter en eerlijker behandeld. Ik ben 67 en mijn hele leven al klant bij de KPN. Koninklijk kan worden omgezet naar een bekend drie letterwoord en de P naar profiteurs en de N naar Naarlingen.

EWrik 11 apr 2024
Reageer
T

Arrogant, klantonvriendelijk en afschuwwekkend

Arrogante, klantonvriendelijk en afschuwwekkend optreden door medewerkers van de klantendienst 0800-0204. Onverschuldigde facturatie van tijdig opgezegd abonnement. Ondanks aandragen van overvloedig bewijs, blijven volharden en zelfs dreigen met opstarten van incassoprocedures.
Monteur KPN oude abonnement aansluiting weggehaald, nieuwe geplaatst. Een mailbevestiging vanuit KPN opzeggen oude abonnement, toch onverminderd blijven factureren.

Tom van Oostrum 3 apr 2024
Reageer
K

Instabiel glasvezel

2 maanden geleden kpn glasvezel aangesloten, als het werkt dan werkt het prima, maar meerdere keren per dag valt de wifi weg. Daarnaast vaak foutmeldingen tijdens het online game (vooral bij games zoals call of duty. De KPN tv app gebruiken is hierdoor ook lastig aangezien de TV senders meerdere keren per dag vast lopen. Het wifi netwerk is dus sterk maar zeer onbetrouwbaar waardoor films kijken en game soms/vaak niet te doen is.

K lewis 27 mrt 2024
Reageer
B

Kijk uit mensen!!

Eerst 2 jaar lang 21 euro in de maand teveel betalen voor m’n abbonoment zonder een signiaal of compensatie. Vervolgens wijzig ik m’n nummer ben ik een hele week lang onbereikbaar (van het kastje naar de muur gestuurd) zonder compensatie of enig begrip. Vervolgens smeren ze me in de winkel een internetabonnement aan en beloven dat het zonder problemen overstappen is. Nu heb ik al 2 dagen geen internet omdat ze me gewoon niet aansluiten op het netwerk vanuit de centrale, ik werk thuis mijn vrouw ook met alle gevolgen van dien!!! Kijk uit voor dit malavide bedrijf.. ze leveren niks en willen alleen je geld!! Ben blij dat ik er nu vanaf ben!!

Biko 26 mrt 2024
Reageer
M

KPN uitstekend

Uitstekend, kan niet anders zeggen. Tv en internet werkt al jaren goed en vandaar dat ik graag een recensie wil schrijven. Ben 1 keer overgestapt, toentertijd naar Telfort, maar ben met hangende pootjes snel terug gegaan naar KPN. Al jaren klant, werkt super goed en er is nooit een storing. Sinds kort ook de Tv app geïnstalleerd op mijn nieuwe televisie, werkt ook goed.

Mark 22 mrt 2024
Reageer
K

Super snel en stabiel glasvezel

Overgestapt naar KPN, omdat ik de budgetproviders wel zat was. Traag internet en vaak een slechte klantenservice. De prijs van KPN viel wel mee, de eerste 12 maanden nog een mooie korting. Ik moet zeggen dat glasvezel van KPN echt super is! Super snel en stabiel. Het werkt echt altijd. De downloadsnelheid is zo snel, dat was ik helemaal niet gewend. Als ik een game download op de Playstation is die zo binnen, terwijl dat voorheen niet zo was. Echt perfect. Je merkt wel dat het een premiumprovider is.

Koen 21 mrt 2024
Reageer
G

Sinds 1973 telefoonabonnement

Vanaf 1973 vast (peperduur) telefoonabonnement gehad. Met de komst van het goedkope mobieltje dit getracht op te zeggen, ging niet, stond ingeschreven bij kamer van koophandel, pure onzin bedoeld om zo lang mogelijk vast abonnement te prolongeren. Maar wel 5 miljoen aan aandelen aan A.Scheepsbouwer te schenken bij zijn aanstelling.Dit bedrijf noemt zich ook nog eens koninklijk: schande, wil hier nooit meer iets mee te maken hebben!

G.Maas 19 mrt 2024
Reageer
R

Een nachtmerrie!

Het is één ster omdat ik geen nul kan geven! KPN is het slechtste bedrijf waar ik ooit in mijn leven een contract mee heb gehad! NUL hulp, NUL klantenondersteuning, NUL klantenzorg, NUL service, NUL communicatie. Mijn ervaring met KPN was verschrikkelijk, vanaf het begin een nachtmerrie en tot nu toe een verschrikkelijk bedrijf! Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik zo genegeerd werd door een bedrijf als bij KPN. Mijn nachtmerrie in details hieronder.
Ik heb op 4 januari een internetcontract getekend voor mijn huis. Op de 15e zou ik de verbinding krijgen, maar die werkte niet. Ze hebben een monteur naar huis gestuurd om het te controleren, maar blijkbaar zijn de problemen de draden in de telefooncabine buiten op straat. De hut in de straat is onbereikbaar vanwege een kapot slot. Ze vertelden me dat ze volgende week zouden komen om het te repareren, maar er kwam nooit iemand. Ik belde opnieuw en vele dagen achter elkaar, en voortdurend wist NIEMAND iets, NIEMAND kon mij antwoord geven en een datum waarop dit opgelost zou zijn. Na 2 weken voor de gek gehouden te hebben en op niets te hebben gewacht, heb ik besloten het contract te beëindigen, en ik ben ervan verzekerd dat ik midden februari de installatiekosten terugkrijg, aangezien ik NOOIT internet thuis heb ontvangen. Maar midden februari kreeg ik niet alleen GEEN restitutie, maar moest ik zelfs betalen voor februari! Ik moet betalen voor een dienst die ik NOOIT heb ontvangen!!! Ik heb NOOIT een telefoontje gekregen van KPN voor updates, excuses, ik heb NOOIT een verbinding ontvangen, NIEMAND heeft zich ooit bekommerd om mijn probleem, NIEMAND heeft me ooit teruggebeld zoals ze beloofden na mijn telefoontjes, NIEMAND kwam om het probleem op te lossen. En tot op de dag van vandaag werd mij gevraagd om de rekeningen van 2 maanden te betalen, ook al heb ik thuis NOOIT een internetverbinding ontvangen. Ik raad niemand aan om een ​​contract met KPN te tekenen, tenzij je je geld wilt verspillen en gek wilt worden om met hun waanzin om te gaan.

Roberto 1 mrt 2024
Reageer
R

KPN zeer slechte service.

Werkelijk ongelofelijk slecht slecht slecht van KPN 😡😡😡
Heb oude analoge Settopbox Aris VIP2952 V2 uit 2016. Afstandsbediening enz. werkt niet goed meer en loopt vaak vast. Wil bovendien digitaal 4K TV kunnen ontvangen op mijn nieuwe LG TV. Dus vraag ik om een nieuwe digitale Settopbox, zoals bijvoorbeld de Aris VIP5202 of Segecom DIW7022.
Antwoord van KPN, nee u krijgt geen nieuwe Settopbox, we kunnen u niet verder helpen.
Ik zeg tegen de telefoniste wat zegt u nu !, zegt ze we helpen u niet verder. Wat een buitengewoon slechte service, ben je jaren lang klant en wordt je zo behandeld, dus ga maar eens bij Delta of Ziggo kijken. Ben zeer teleurgesteld in KPN. Zo een slechte behandeling gaat ze klanten kosten, tevens leuk artikeltje voor de Telegraaf.

Ruud den Outer 26 feb 2024
S

Als je KPN hebt kan je beter gewoon gebruik maken van de KPN iTV app. Kan je op de meeste televisies wel downloaden. Werkt veel beter dan de verouderde mediaboxen inderdaad.

Simar 26 feb 2024
R

Via app op TV kijken werkt niet, beeld hapert of schokt afentoe heel even. Op de Tablet werkt het wel. Het nonsjalante antwoord van de kpn klanten service van, wij gaan u niet helpen met nieuwe settopbox en afstandsbediening, terwijl de oude met afstandbediening niet goed meer werkt. Je bent vele jaren klant en nu laten ze je gewoon stikken, arrogantie van KPN ten top. Kan per maand opzeggen dus we zullen zien. Ik ga nu maar onderzoeken welke provider mij wel een digitaal 4k beeld kan leveren.

Ruud den Outer 26 feb 2024
L

KPN glasvezel is goed

Glasvezel van KPN is wel heel fijn. Ik had Ziggo en ondanks dat ik daar niet het duurste pakket had, is in ieder geval mijn uploadsnelheid veel hoger bij KPN dan dat het was bij Ziggo. Heb er verder niet veel verstand van maar mijn buurman had gezegd dat ik glasvezel moest nemen. Toevallig had ik dat al in mijn huis dus toen ik met KPN contact op nam, kon ik gelijk bij ze terecht. Binnen een week was alles aangesloten, inclusief tv.

Leo 25 feb 2024
Reageer
P

Waarom moet je een mediabox nemen?

Ik wil graag overstappen naar KPN maar ik heb alleen behoefte aan internet en tv kijken doe ik dan via de KPN iTV app. Hoef geen mediabox maar die krijg je er wel telkens bij als je het bestelproces inziet. Ik heb gloednieuwe tv's, waar ik de KPN app zelfs al op heb gedownload om te kijken of het zou werken. Natuurlijk kan ik er nog niks mee omdat ik nog niet bij KPN zit. Wel ooit gezeten trouwens en dat was altijd goed! De vraag is dus: kan ik geen internet en tv abonnement nemen zonder zo'n oude mediabox? Alvast bedankt.

Peter 14 feb 2024
P

Nog even ter aanvulling. Probeerde deze vraag in de KPN chat te stellen maar de zogenaamde 'bot' hielp me totaal niet en er werd me alleen gevraagd of iemand me mocht bellen. Nee, doe het gewoon in de chat zoals Ziggo ook heeft. Daarop loopt Ziggo nog wel voor op KPN blijkbaar. Toen werd ik nog doorverwezen naar een enorm forum, moest ik nog inloggen ook etc. Wat een gedoe.

Peter 14 feb 2024
T

Kunnen geen glasvezel leveren

Ik heb op 6 December mijn bestelling geplaatst bij KPN. Tot op heden 30 Januari is het KPN netwerk niet gelukt om bij mij glasvezel aan te sluiten. Ik twijfel nu tussen de koop te ontbinden of doorgaan met de incompetente onderaannemers die het waarschijnlijk te druk hebben en niet kunnen opschalen met technische vakmensen. Ik ben 2 dagen thuisgebleven voor deze onzin en mijn vriendin inmiddels ook 2 keer dus dat is in totaal 4X!!!!!!!!!

Achteraf erg spijt van mijn keuze om voor KPN te kiezen. En het mooie is nog dat KPN met de vinger wijst naar KPN Netwerk.

Tim 30 jan 2024
Reageer
A

Stalkers

Ze blijven me stalken. Ze blijven op mijn deur kloppen en bellen, proberen me van provider te laten veranderen. Ik heb ze zo vaak verteld dat ik geen interesse heb. Maar dat stopt nooit. Verschrikkelijk bedrijf!

Ze hebben de glasvezel aangelegd (zonder aankondiging) en kloppen bij iedereen aan om 7 uur 's ochtends om de auto's van de parkeerplaats te halen. Ondanks dat niet iedereen een auto heeft. Sindsdien is het stalken nooit gestopt. Eerlijk gezegd weet ik niet meer wat ik moet doen! IRRITANT

Andrea 29 jan 2024
Reageer
A

Medewerker aan deur

Net een medewerker aan de deur gehad. Ik heb meneer gelijk duidelijk gemaakt dat ik geen interesse heb want ik zit en blijf bij ziggo. Meneer vond dat ik wel 1 minuutje van mijn tijd aan hem kon besteden omdat er ook een kabel van € 800,00 was aangelegd. De KPN medewerker kwam opdringerig en niet aangenaam over.

Anoniem 15 jan 2024
Reageer
F

Wil alleen KPN internet en KPN iTV app

Wil graag overstappen naar KPN. Ze bieden zelfs nu een Philips UDH TV aan en Ziggo wordt jaarlijks duurder dus dacht even kijken wat voor moois ze te bieden hebben. Ben geen beller van mezelf en er is volgens mij geen chat dus dat is lastig, daarom probeer ik het op deze manier. Hopelijk reageert KPN hierop?

Ik wil graag 1Gbit glasvezel internet, dat kan je aanklikken dus is prima.

Daarna staat er: wil je tv kijken, ja of nee. Ja, maar eigenlijk wil ik alleen TV kijken via de KPN (iTV) app die ik op mijn Samsung tv kan installeren. Ik kan niet deselecteren dat ik geen TV+ box wil... Ik hoef geen mediabox namelijk, vind dat achterhaalt en met mijn nieuwe TV kan ik gemakkelijk alles via de KPN app moeten kunnen kijken.
Of moet ik bijvoorbeeld bij de vraag 'Wil je TV kijken?' Nee selecteren? Dan kan ik zeker ook niet gebruik maken van de app?

Kan iemand me helpen om geen mediabox erbij te hoeven krijgen? Dus alleen internet en gebruikmakend van de KPN iTV app. Zal moeten kunnen?

Fred 14 jan 2024
Reageer
R

Klantenservice zeer matig

Mijn KPN internet werkt al 3 weken niet. Ze stuurden een installateur die niet eens over de juiste apparatuur beschikte. Er stond nog een bezoek van de installateur gepland, maar helaas kwam de installateur niet opdagen. Vreselijke klantenservice, gebrek aan kennis en competentie. Het negeren van de klant. Zo'n groot bedrijf die zo weinig aan de klant denkt.

Robert 5 jan 2024
Reageer
M

Al jaren blij klant van KPN

Glasvezel verbinding is super goed, snel en we hebben echt nooit meer haperingen. Denk eerder dat we een overschot aan internet hebben dan een tekort. Heb verder totaal geen verstand van aantal bits, mb, etc. Maar kan jullie zeker zeggen dat sinds KPN is overgestapt en glasvezel aanbiedt, dat het internet ontzettend snel is, op ieder toestel in huis. Goed geregeld, al jaren blij klant.

Mans 25 dec 2023
Reageer
P

Geen service meer, wel blijven betalen graag!

Na een verhuizing bleek de internetsnelheid die KPN kon bieden op het nieuwe adres bijzonder laag. Zo laag, dat zelfs de tv het er niet op deed. Ik het daarom gevraagd om mijn abonnement onmiddellijk te beëindigen. Echter, de zeer onvriendelijke KPN-medewerker bleef erbij dat de opzegtermijn uitgezeten moet worden, omdat het niet anders kan "in zijn systeem".

Pim Bolhuis 22 dec 2023
Reageer
M

KPN goed bedrijf

Veel boze mensen maar ik kan me haast niet voorstellen dat je boos kan zijn over KPN. Wij zijn nu tig jaren klant en we hebben nooit klachten gehad, in het begin stadium toen we nog met een inbelmodem moesten internetten was het langzaam en kan ik me wel wat klachten indenken maar nu is het alles zo snel en goed dat het wel heel gek is. Als je KPN opbelt als er iets is, staan ze de volgende dag ook bij je op de stoep. Wil daarom graag een positieve review plaatsen voor dit goede bedrijf!

Milkyway Ben 16 dec 2023
Reageer
k

zeer slechte service

slechte service, geen oplossing
Nieuw jaarcontract, moest van KPN nieuw tv box installeren [ oude werkte perfect] sindsdien iedere week meerder malen storing . dan bel je krijg je een sms met de oplossing en verbinding wordt verbroken, weer terug bellen dan niemand die met de juiste oplossing komt ik heb om nieuw kastje gevraagd kan niet, gevraagd om oude tv ontvanger kan niet , monteur hebben zij geen zin om te sturen en na lang aandringen gaat dat € 75.00 kosten. Heb uit gelegd dat het een probleem van kpn is medewerker egt ook dat er kinderziekte zijn maar zijn oplossing een verleng snoer door de kamer naar een andere wandcontactdoos om splitsing te maken tussen div apparaten vertel dat dat dan 15 meter verlengsnoer door de kamer is , dat is mijn probleem krijg ik te horen, vertel dat ik onder contract uit wil door slechte service van kpn wordt in de wacht gezet en naar 20 min maar opgehangen kpn heeft gewonnen door slechte service medewerkers. Nu ieder week gemideld twee keer storing, zal blij zijn al contract er op zirt en dan meteen naar andere provider.

karel 9 dec 2023
Reageer
D

Slechtste service ever

Een vrouw van bijna 80 die al sinds juli bezig is om normaal tv te mogen kijken. Ondertussen 3x nieuw modem, tv kastje, versterkers, andere kabels en zelfs nieuwe tv en niks helpt. 4 monteurs langs geweest, minimaal 30 medewerkers gesproken maar probleem blijft bestaan! Elke keer knalt de tv eruit en kan ze niks meer. Ze heeft het uitgebreidste pakket; betaald zich scheel en kan 70% van de maand niet eens normaal tv kijken. Klantenservice beloofd van alles maar komt niks na, en zijn nog hondsbrutaal aan de telefoon ook.
Er is nog steeds geen passende oplossing! Wij stappen over. KPN is een walgelijk slecht bedrijf.

Diwi 19 nov 2023
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van april 2024.

Over KPN

KPN is een toonaangevend Nederlands telecombedrijf dat zich richt op de markt voor breedbandinternet, televisie, telefonie en mobiele communicatie. Het bedrijf biedt diverse pakketten aan voor consumenten en bedrijven, variërend van standaardpakketten tot uitgebreide pakketten met extra diensten. KPN is een betrouwbare en stabiele telecomprovider die gebruik maakt van een eigen netwerk en daarmee een hoge kwaliteit en betrouwbaarheid garandeert. Het bedrijf heeft een uitstekende klantenservice en biedt daarnaast innovatieve producten en diensten aan, zoals cloudopslag en smart home-oplossingen. KPN heeft als doel om zijn klanten altijd en overal te verbinden en te ondersteunen bij hun digitale communicatiebehoeften.