L

KPN beter dan Ziggo

Na jarenlang bij Ziggo te hebben gezeten en eigenlijk altijd trouw en blij klant te zijn geweest heb ik nu toch besloten om Ziggo in te ruilen voor KPN. Waarom? Ik hoorde laatst iemand zeggen: Ziggo is entertainment en KPN is meer van het stabiele en goede internet. Hier ben ik het 100% mee eens.

Als Ziggo nog Formule 1 en de premier league rechten had gehad, was ik denk ik gebleven maar nu hebben ze vrijwel niks extra's.

KPN daarentegen heeft een stabiel en sterk glasvezel netwerk met goede downloadsnelheden en ook super snelle uploadsnelheden. Niet dat ik nou zoveel upload maar het feit dat de verbinding zo sterk is, geeft mij wel een goed gevoel. De prijzen tussen Ziggo en KPN zijn ongeveer even duur en je krijgt gewoon een beter netwerk bij KPN er voor terug.

De echte reden waarom ik echt ben afgeknapt van Ziggo is het feit dat er geen tv app is voor een Samsung en LG tv. Hoe verzin je het? Ze moeten het hebben van entertainment en dan regelen ze zoiets simpels niet. Toen ik zag dat KPN wel een iTV app in de samsung app store had staan wist ik genoeg.

Mijn conclusie:
- Als Ziggo een goede TV app creeert op iedere (nieuwe) TV en ze krijgen unieke rechten als F1, premier league en darts terug... Dan is Ziggo voor veel huishoudens top.
- Zolang ze dat niet hebben, is KPN een stabieler en betere optie. Die hebben alles namelijk wel op orde met glasvezel en een goedwerkende TV app.

Leon Vink 25 jan 2024
Reageer
R

Een nachtmerrie!

Het is één ster omdat ik geen nul kan geven! KPN is het slechtste bedrijf waar ik ooit in mijn leven een contract mee heb gehad! NUL hulp, NUL klantenondersteuning, NUL klantenzorg, NUL service, NUL communicatie. Mijn ervaring met KPN was verschrikkelijk, vanaf het begin een nachtmerrie en tot nu toe een verschrikkelijk bedrijf! Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik zo genegeerd werd door een bedrijf als bij KPN. Mijn nachtmerrie in details hieronder.
Ik heb op 4 januari een internetcontract getekend voor mijn huis. Op de 15e zou ik de verbinding krijgen, maar die werkte niet. Ze hebben een monteur naar huis gestuurd om het te controleren, maar blijkbaar zijn de problemen de draden in de telefooncabine buiten op straat. De hut in de straat is onbereikbaar vanwege een kapot slot. Ze vertelden me dat ze volgende week zouden komen om het te repareren, maar er kwam nooit iemand. Ik belde opnieuw en vele dagen achter elkaar, en voortdurend wist NIEMAND iets, NIEMAND kon mij antwoord geven en een datum waarop dit opgelost zou zijn. Na 2 weken voor de gek gehouden te hebben en op niets te hebben gewacht, heb ik besloten het contract te beëindigen, en ik ben ervan verzekerd dat ik midden februari de installatiekosten terugkrijg, aangezien ik NOOIT internet thuis heb ontvangen. Maar midden februari kreeg ik niet alleen GEEN restitutie, maar moest ik zelfs betalen voor februari! Ik moet betalen voor een dienst die ik NOOIT heb ontvangen!!! Ik heb NOOIT een telefoontje gekregen van KPN voor updates, excuses, ik heb NOOIT een verbinding ontvangen, NIEMAND heeft zich ooit bekommerd om mijn probleem, NIEMAND heeft me ooit teruggebeld zoals ze beloofden na mijn telefoontjes, NIEMAND kwam om het probleem op te lossen. En tot op de dag van vandaag werd mij gevraagd om de rekeningen van 2 maanden te betalen, ook al heb ik thuis NOOIT een internetverbinding ontvangen. Ik raad niemand aan om een ​​contract met KPN te tekenen, tenzij je je geld wilt verspillen en gek wilt worden om met hun waanzin om te gaan.

Roberto 1 mrt 2024
Reageer
R

KPN zeer slechte service.

Werkelijk ongelofelijk slecht slecht slecht van KPN 😡😡😡
Heb oude analoge Settopbox Aris VIP2952 V2 uit 2016. Afstandsbediening enz. werkt niet goed meer en loopt vaak vast. Wil bovendien digitaal 4K TV kunnen ontvangen op mijn nieuwe LG TV. Dus vraag ik om een nieuwe digitale Settopbox, zoals bijvoorbeld de Aris VIP5202 of Segecom DIW7022.
Antwoord van KPN, nee u krijgt geen nieuwe Settopbox, we kunnen u niet verder helpen.
Ik zeg tegen de telefoniste wat zegt u nu !, zegt ze we helpen u niet verder. Wat een buitengewoon slechte service, ben je jaren lang klant en wordt je zo behandeld, dus ga maar eens bij Delta of Ziggo kijken. Ben zeer teleurgesteld in KPN. Zo een slechte behandeling gaat ze klanten kosten, tevens leuk artikeltje voor de Telegraaf.

Ruud den Outer 26 feb 2024
S

Als je KPN hebt kan je beter gewoon gebruik maken van de KPN iTV app. Kan je op de meeste televisies wel downloaden. Werkt veel beter dan de verouderde mediaboxen inderdaad.

Simar 26 feb 2024
R

Via app op TV kijken werkt niet, beeld hapert of schokt afentoe heel even. Op de Tablet werkt het wel. Het nonsjalante antwoord van de kpn klanten service van, wij gaan u niet helpen met nieuwe settopbox en afstandsbediening, terwijl de oude met afstandbediening niet goed meer werkt. Je bent vele jaren klant en nu laten ze je gewoon stikken, arrogantie van KPN ten top. Kan per maand opzeggen dus we zullen zien. Ik ga nu maar onderzoeken welke provider mij wel een digitaal 4k beeld kan leveren.

Ruud den Outer 26 feb 2024
L

KPN glasvezel is goed

Glasvezel van KPN is wel heel fijn. Ik had Ziggo en ondanks dat ik daar niet het duurste pakket had, is in ieder geval mijn uploadsnelheid veel hoger bij KPN dan dat het was bij Ziggo. Heb er verder niet veel verstand van maar mijn buurman had gezegd dat ik glasvezel moest nemen. Toevallig had ik dat al in mijn huis dus toen ik met KPN contact op nam, kon ik gelijk bij ze terecht. Binnen een week was alles aangesloten, inclusief tv.

Leo 25 feb 2024
Reageer
P

Waarom moet je een mediabox nemen?

Ik wil graag overstappen naar KPN maar ik heb alleen behoefte aan internet en tv kijken doe ik dan via de KPN iTV app. Hoef geen mediabox maar die krijg je er wel telkens bij als je het bestelproces inziet. Ik heb gloednieuwe tv's, waar ik de KPN app zelfs al op heb gedownload om te kijken of het zou werken. Natuurlijk kan ik er nog niks mee omdat ik nog niet bij KPN zit. Wel ooit gezeten trouwens en dat was altijd goed! De vraag is dus: kan ik geen internet en tv abonnement nemen zonder zo'n oude mediabox? Alvast bedankt.

Peter 14 feb 2024
P

Nog even ter aanvulling. Probeerde deze vraag in de KPN chat te stellen maar de zogenaamde 'bot' hielp me totaal niet en er werd me alleen gevraagd of iemand me mocht bellen. Nee, doe het gewoon in de chat zoals Ziggo ook heeft. Daarop loopt Ziggo nog wel voor op KPN blijkbaar. Toen werd ik nog doorverwezen naar een enorm forum, moest ik nog inloggen ook etc. Wat een gedoe.

Peter 14 feb 2024
T

Kunnen geen glasvezel leveren

Ik heb op 6 December mijn bestelling geplaatst bij KPN. Tot op heden 30 Januari is het KPN netwerk niet gelukt om bij mij glasvezel aan te sluiten. Ik twijfel nu tussen de koop te ontbinden of doorgaan met de incompetente onderaannemers die het waarschijnlijk te druk hebben en niet kunnen opschalen met technische vakmensen. Ik ben 2 dagen thuisgebleven voor deze onzin en mijn vriendin inmiddels ook 2 keer dus dat is in totaal 4X!!!!!!!!!

Achteraf erg spijt van mijn keuze om voor KPN te kiezen. En het mooie is nog dat KPN met de vinger wijst naar KPN Netwerk.

Tim 30 jan 2024
Reageer
A

Stalkers

Ze blijven me stalken. Ze blijven op mijn deur kloppen en bellen, proberen me van provider te laten veranderen. Ik heb ze zo vaak verteld dat ik geen interesse heb. Maar dat stopt nooit. Verschrikkelijk bedrijf!

Ze hebben de glasvezel aangelegd (zonder aankondiging) en kloppen bij iedereen aan om 7 uur 's ochtends om de auto's van de parkeerplaats te halen. Ondanks dat niet iedereen een auto heeft. Sindsdien is het stalken nooit gestopt. Eerlijk gezegd weet ik niet meer wat ik moet doen! IRRITANT

Andrea 29 jan 2024
Reageer
A

Medewerker aan deur

Net een medewerker aan de deur gehad. Ik heb meneer gelijk duidelijk gemaakt dat ik geen interesse heb want ik zit en blijf bij ziggo. Meneer vond dat ik wel 1 minuutje van mijn tijd aan hem kon besteden omdat er ook een kabel van € 800,00 was aangelegd. De KPN medewerker kwam opdringerig en niet aangenaam over.

Anoniem 15 jan 2024
Reageer
F

Wil alleen KPN internet en KPN iTV app

Wil graag overstappen naar KPN. Ze bieden zelfs nu een Philips UDH TV aan en Ziggo wordt jaarlijks duurder dus dacht even kijken wat voor moois ze te bieden hebben. Ben geen beller van mezelf en er is volgens mij geen chat dus dat is lastig, daarom probeer ik het op deze manier. Hopelijk reageert KPN hierop?

Ik wil graag 1Gbit glasvezel internet, dat kan je aanklikken dus is prima.

Daarna staat er: wil je tv kijken, ja of nee. Ja, maar eigenlijk wil ik alleen TV kijken via de KPN (iTV) app die ik op mijn Samsung tv kan installeren. Ik kan niet deselecteren dat ik geen TV+ box wil... Ik hoef geen mediabox namelijk, vind dat achterhaalt en met mijn nieuwe TV kan ik gemakkelijk alles via de KPN app moeten kunnen kijken.
Of moet ik bijvoorbeeld bij de vraag 'Wil je TV kijken?' Nee selecteren? Dan kan ik zeker ook niet gebruik maken van de app?

Kan iemand me helpen om geen mediabox erbij te hoeven krijgen? Dus alleen internet en gebruikmakend van de KPN iTV app. Zal moeten kunnen?

Fred 14 jan 2024
Reageer
R

Klantenservice zeer matig

Mijn KPN internet werkt al 3 weken niet. Ze stuurden een installateur die niet eens over de juiste apparatuur beschikte. Er stond nog een bezoek van de installateur gepland, maar helaas kwam de installateur niet opdagen. Vreselijke klantenservice, gebrek aan kennis en competentie. Het negeren van de klant. Zo'n groot bedrijf die zo weinig aan de klant denkt.

Robert 5 jan 2024
Reageer
M

Al jaren blij klant van KPN

Glasvezel verbinding is super goed, snel en we hebben echt nooit meer haperingen. Denk eerder dat we een overschot aan internet hebben dan een tekort. Heb verder totaal geen verstand van aantal bits, mb, etc. Maar kan jullie zeker zeggen dat sinds KPN is overgestapt en glasvezel aanbiedt, dat het internet ontzettend snel is, op ieder toestel in huis. Goed geregeld, al jaren blij klant.

Mans 25 dec 2023
Reageer
P

Geen service meer, wel blijven betalen graag!

Na een verhuizing bleek de internetsnelheid die KPN kon bieden op het nieuwe adres bijzonder laag. Zo laag, dat zelfs de tv het er niet op deed. Ik het daarom gevraagd om mijn abonnement onmiddellijk te beëindigen. Echter, de zeer onvriendelijke KPN-medewerker bleef erbij dat de opzegtermijn uitgezeten moet worden, omdat het niet anders kan "in zijn systeem".

Pim Bolhuis 22 dec 2023
Reageer
M

KPN goed bedrijf

Veel boze mensen maar ik kan me haast niet voorstellen dat je boos kan zijn over KPN. Wij zijn nu tig jaren klant en we hebben nooit klachten gehad, in het begin stadium toen we nog met een inbelmodem moesten internetten was het langzaam en kan ik me wel wat klachten indenken maar nu is het alles zo snel en goed dat het wel heel gek is. Als je KPN opbelt als er iets is, staan ze de volgende dag ook bij je op de stoep. Wil daarom graag een positieve review plaatsen voor dit goede bedrijf!

Milkyway Ben 16 dec 2023
Reageer
k

zeer slechte service

slechte service, geen oplossing
Nieuw jaarcontract, moest van KPN nieuw tv box installeren [ oude werkte perfect] sindsdien iedere week meerder malen storing . dan bel je krijg je een sms met de oplossing en verbinding wordt verbroken, weer terug bellen dan niemand die met de juiste oplossing komt ik heb om nieuw kastje gevraagd kan niet, gevraagd om oude tv ontvanger kan niet , monteur hebben zij geen zin om te sturen en na lang aandringen gaat dat € 75.00 kosten. Heb uit gelegd dat het een probleem van kpn is medewerker egt ook dat er kinderziekte zijn maar zijn oplossing een verleng snoer door de kamer naar een andere wandcontactdoos om splitsing te maken tussen div apparaten vertel dat dat dan 15 meter verlengsnoer door de kamer is , dat is mijn probleem krijg ik te horen, vertel dat ik onder contract uit wil door slechte service van kpn wordt in de wacht gezet en naar 20 min maar opgehangen kpn heeft gewonnen door slechte service medewerkers. Nu ieder week gemideld twee keer storing, zal blij zijn al contract er op zirt en dan meteen naar andere provider.

karel 9 dec 2023
Reageer
D

Slechtste service ever

Een vrouw van bijna 80 die al sinds juli bezig is om normaal tv te mogen kijken. Ondertussen 3x nieuw modem, tv kastje, versterkers, andere kabels en zelfs nieuwe tv en niks helpt. 4 monteurs langs geweest, minimaal 30 medewerkers gesproken maar probleem blijft bestaan! Elke keer knalt de tv eruit en kan ze niks meer. Ze heeft het uitgebreidste pakket; betaald zich scheel en kan 70% van de maand niet eens normaal tv kijken. Klantenservice beloofd van alles maar komt niks na, en zijn nog hondsbrutaal aan de telefoon ook.
Er is nog steeds geen passende oplossing! Wij stappen over. KPN is een walgelijk slecht bedrijf.

Diwi 19 nov 2023
Reageer
A

Poging tot bedreiging door kpn knaapjes

Maandag 23 oktober om 13 twee knaapjes van de kpn aan de deur.
Ik heb 3 keer gezegd geen interesse te hebben
Beide knaapjes hebben 3 x gezegd dat ik wel interesse had en ze waren er nu terug waarop een met Krul haal en een bril naar binnen wou stappen
Ik man in de 30 vond dat geen goed idee en heb hem dat duidelijk gemaakt waarna ze er hard van door gingen
Klachten aan het adres van kpn ja meneer daar kunnen we niks mee we weten niet wie het
Zijn
Ik heb hem gevraagd had ik dan een blauw oog moeten slaan dat we beiden weten om wie het
Ging ? Nee dat zou strafbaar zijn
Ik zeg en poging tot intimidatie niet ? Stel dat mijn vriendin alleen thuis was geweest
Geen gehoor aan gegeven

A. de Goede 25 okt 2023
A

Dit klinkt eerders als een poging van een overval.

Anoniem 31 okt 2023
M

Tevreden

Al jaren klant van KPN en sinds een paar jaar hebben we nu glasvezel, sinds dat moment is onze internetsnelheid met X10 verhoogd en zijn er nooit meer storingen geweest. Hebben ook een nieuwe modem gekregen van KPN die het ook heel goed doet waardoor we nu overal in huis Wifi kunnen krijgen. Heel tevreden over de diensten die KPN aanbiedt!

Mans 18 okt 2023
Reageer
V

Vermijd dit bedrijf

Ik besloot om in augustus 2023 buiten Nederland te verhuizen, nadat ik in juni 2023 een internetcontract voor 1 jaar had afgesloten bij KPN. Toen ik mijn plannen aan het maken was voor een verhuizing (voorgoed verhuizen, zoals emigreren) heb ik KPN gebeld om te vragen hoe Ik kan het contract vóór de periode van 1 jaar opzeggen. Ze zeiden dat ik ze alleen een emigratiebewijs van de gemeente of een arbeidsovereenkomst uit het buitenland of een studiecontract hoefde te geven. Ik kon geen arbeids- of studiecontracten aanbieden omdat ik feitelijk weer bij mijn ouders ging wonen. Ik heb mij echter persoonlijk uitgeschreven bij de gemeente en zij gaven mij een papiertje met de titel "BEVESTIGING VAN DE VERHUIZING NAARD BUITENLAND AANGIFTE 01-10-2023". Op dit document stond ook een "zaaknummer" waaruit duidelijk bleek dat het een legitiem document is. Ik heb een foto van dit document op de website van KPN geüpload en zij hebben deze afgewezen omdat het als .jpeg-bestand was geüpload in plaats van als .pdf. Oke geen probleem. Ik heb het opnieuw geüpload, maar deze keer als pdf. Vervolgens verwierpen ze het opnieuw zonder enige uitleg. Ik moest de klantenservice bellen en kijken wat er gebeurde. Ze zeiden dat het document moest worden ondertekend en afgestempeld. Ik vertelde hen dat ik het zo van de gemeente heb ontvangen en dat ik nu in Roemenië ben en geen ander document kan krijgen. Daarom heb ik de Gemeente Groningen gebeld om een ​​afgestempeld en ondertekend document te vragen. Ze zeiden dat ze dergelijke documenten niet meer afgeven, maar dat ze mij wel een bevestigingsmail kunnen sturen die ik als bewijs aan KPN kan laten zien. Ik liet ze een screenshot van die e-mail zien en downloadde de e-mail als pdf en stuurde deze naar hen. Ze hebben mijn emigratiebewijs opnieuw afgewezen, zonder enige uitleg. Bovendien zeggen ze ook dat ze je zullen bellen als ze je emigratiebewijs afwijzen. Ze hebben mij nooit gebeld. Ik moest ze de hele tijd bellen om uitleg te vragen over wat er was gebeurd en wat ik moest doen. Dus belde ik opnieuw wanhopig om hulp te vragen en de kafkaëske absurditeit van deze situatie werd steeds erger. Niemand van het callcenterpersoneel probeerde mij te helpen of het probleem te begrijpen. Toen ik hen vroeg of ze Engels spraken, verloren ze meteen hun enthousiasme. Er was een man die me letterlijk vertelde dat het niet zijn probleem is dat ik die problemen heb met de annuleringsprocedure!!
Iedereen aan de telefoon zei steeds dat ik contact moest opnemen met de afdeling "opzeggen", die blijkbaar alleen via e-mail te bereiken was. Blijkbaar kon het callcenterpersoneel geen contact opnemen met deze afdeling. Ik denk echter dat ze logen omdat een medewerker erin slaagde contact met hen op te nemen. De andere mensen vertelden me dat ze geen contact met hen kunnen opnemen en dat ik mijn bewijsmateriaal gewoon opnieuw moest indienen met meer uitleg (wat ik op dit moment ongeveer 5 keer heb gedaan). Dus eigenlijk werd ik gewoon gelogen door alle mensen van de klantenservice met wie ik sprak. Sommigen zeiden dat ze me terug zouden bellen met meer informatie, maar hebben daarna nooit meer gebeld. Sommigen deden alsof ze de situatie begrepen en vertaalden vervolgens alleen maar de e-mail die ik ontving. Ik vertelde ze dat ik al wist wat ze me vertelden en dan zeiden ze dat ze niets konden doen.
Daarom schreef ik nog een laatste e-mail waarin ik de situatie nogmaals uitlegde en vermeldde dat ik hulp zou zoeken bij het Juridisch Lokket en de ACM (Autoriteit voor Consumenten & Markt) als zij mijn bewijsmateriaal blijven afwijzen zonder zelfs maar te proberen mij te bellen.
Dus de volgende dag word ik gebeld door KPN en ze vragen of ik mijn contract wil doorgeven aan de man die naar mijn oude adres is verhuisd. Ik vertelde hen dat ik die man niet ken, het kan me niet schelen wat ze met het contract doen, het enige dat ik wil is het opzeggen. De medewerker zei dat hij het voor mij kan opzeggen, maar niet vanaf 1 oktober, maar pas vanaf de 17e (de datum waarop ik werd gebeld). Ik accepteerde dat gewoon om met deze FIASCO te doen. Nu proberen ze mij mijn abonnement voor de hele maand oktober te bezorgen.
Op dit moment ga ik juridische hulp zoeken tegen dit bedrijf en ga ik hen ook aangeven bij de ACM vanwege hun handelspraktijken.
Ik zou iedereen willen adviseren om ze koste wat het kost te vermijden, vooral als je geen Nederlander bent. Als je geen Nederlander bent, zullen ze extreem roofzuchtig zijn en tegen je liegen in de hoop wat extra geld te verdienen. Als ik dit bedrijf een -1 of - oneindig zou kunnen geven, zou ik dat doen.
Dit was een van de ergste ervaringen die ik in mijn leven had.

Victor 18 okt 2023
V

Aanvulling:

Ik zou niet aanraden om diensten bij KPN af te nemen, hun ondersteuning is slechter dan die van een 3tier-bedrijf.
Ze houden klanten eigenlijk voor de gek en liegen: In de winkel heeft KPN een onbeperkt abonnement mogelijk gemaakt in plaats van de gevraagde 12Gb-bundel. 2 maanden later kunnen ze het niet veranderen, telefonische ondersteuning zal elke keer zeggen dat ZE het niet kunnen om nieuwe redenen. De nummeroverdracht duurde voorheen bijna 2 maanden(!), ook al was dit NIET contractueel vastgelegd. Zou Kpn nooit aanbevelen. Heeft KPN enige kwaliteitsborging?

Victor 18 okt 2023
M

Slordig of.......?

Na glasvezel aanleg in onze wijk werd ik door KPN benaderd om over te stappen. Hierop reageerde ik positief. Op 12oktober j.l. zou om 13.00 uur uiterlijk 15.00 uur de installatie plaatsvinden. De apparatuur was vooraf gestuurd. Toen op 12 oktober om 16.00 uur nog niemand was langs gekomen heb ik contact gezocht met KPN. De service medewerker wist me na wat gezoek te melden dat de monteur wegens weersomstandigheden uit de planning was genomen. Hetgeen ik me kon voorstellen, er waren die middag flinke stortbuien en er zou nog een verbinding van buiten naar binnen moeten worden gemaakt. Ik vond het wel jammer dat ik niet op de hoogte was gesteld. Sindsdien heb ik niets meer van KPN vernomen, geen excuus bericht, geen bericht voor een mogelijk nieuwe afspraak. Ik wacht nu maar af, inmiddels heb ik nog steeds mijn oude provider waar ik heel tevreden mee ben.

Matthijs 18 okt 2023
Reageer
I

Dieptepunt wat betreft service

Jarenlang tevreden geweest met KPN, maar afgelopen jaar is er toch wel een dieptepunt geweest.
Ik heb maanden geprobeerd een probleem te verhelpen met KPN, maar ze nemen geen verantwoordelijkheid. Ik heb zes keer zelf moeten bellen en iedere keer werden er beloftes gedaan wat niet werd nagekomen.
Laatste keer ook echt ontzettend onbeschoft behandeld. Ik ben er onderhand wel klaar mee. Jammer.

Ilse 16 okt 2023
Reageer
V

Tijd om over te stappen

Laatste weken niets anders dan problemen met tv en internet communicatie nauwelijks of niet en iets compenseren nooit van iets gehad maar ik en alle gasten in mijn vakantieverblijven hebben geen internet of tv ook al is delta niet de beste maar mijn collega’s rondom mij hebben wel steeds internet en tv dus dag kpn tijd voor iets anders en alle abonnees opzeggen

Van Cauteren 12 okt 2023
J

Dag, ik zie je reactie. Zou je in contact willen komen met de beste provider van Nederland? Wat is uw emailadres of telefoonnummer dan neem ik contact met u op

Job 29 okt 2023
H

Slechte service kpn

Op 27 september dacht ik een abonnement af te sluiten bij kpn. Hierbij zou ik aanspraak maken op een galaxy watch 6. Deze actie liep tot 1 oktober. Ruim op tijd zou je zeggen.

Echter toen mijn bezorgdatum bekend was (eerder dan 3 oktober kon vanuit de bezorgdienst niet) zag ik dat op de factuur 5 oktober stond. Dat zou betekenen dat ik geen aanspraak maak op de watch. Hierover heb ik een klacht ingediend, maar na meerdere telefoontjes en lang wachten bleek dat de datum van factuur niet aangepast kon worden. 

Bij bezorging van de telefoon (flip 5) werd mij gevraagd naar mijn bankpas van het rekeningnummer wat ik had opgegeven. Van dat rekeningnummer heb ik geen bankpas (aangezien het een extra betaalrekening is). Bij afsluiten abonnement werd niet aangegeven dat ik een rekeningnummer op moest geven met een bankpas. Dit werd pas een dag voor levering per mail bekend gemaakt. (Ik was al klant bij kpn met internet en tv, dus het rekeningnummer die ik daar gebruik gaf ik op)

Resultaat.. telefoon niet geleverd. Contact opgenomen met kpn om het rekeningnummer aan te passen, maar dat kan niet. Ik moet de bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Dan val ik dus ook buiten de promotietermijn. 

Bij elk telefoontje naar kpn krijg ik 0 op rekest. 

Nu wil ik mijn bestelling annuleren en zelfs dat kan niet volgens de klantenservice.  Ik kan alleen het pakket weigeren, waarna dit teruggezonden wordt en dan automatisch geannuleerd wordt. Heel bijzonder allemaal.

Kpn heeft een klant minder, abonnement tv en internet wordt opgezegd. Wat een slechte service @Kpn 

Hulst 10 okt 2023
Reageer
H

Sinds glasvezel is KPN top

Wij hebben echt al een tiental jaren KPN aangesloten thuis voor televisie en computer. Sinds dat we glasvezel hebben gekregen enkele jaren geleden is alles veel sneller geworden en beter (beter beeld en sneller internet). Vrijwel nooit klachten gehad dat iets niet werkte en als iets niet werkte voor een paar uren, dan was het snel duidelijk wat de oorzaak was en dat ze ermee bezig waren. Voorheen had ik vaker klachten omdat de verbinding gewoon slechter was maar sinds glasvezel is alles top geregeld.

Henk 9 okt 2023
Reageer
J

Slecht op verschillende onderdelen!

Beste lezer,

Ben inmiddels 4 maanden klant bij KPN. Ben hier naartoe over gegaan door het ‘goede aanbod’. Helaas betaal ik nu inmiddels liever wat meer om met plezier tv te kijken dan voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Sorry Ziggo!

Punten van kritiek:
- Slecht en onoverzichtelijk van wat er op tv komt.
- de gids werkt slecht en onoverzichtelijk.
- veel apps die je toch niet gebruikt
- serie opnamen werken alleen per seizoen, waardoor je altijd de eerste afleveringen van het volgende seizoen mist
- website waar het telefoonnummer van de hulpdesk niet te vinden is, waarna als je het toch gevonden hebt er een bandje volgt die er op alle manieren werkt om te voorkomen dat je alsnog een medewerker te spreken krijgt!
- geen standaard kale decoder te krijgen waar niet al die troep op zit.
- opnames worden in gigantische onzinnige iconen weergegeven, zonder info. Dit Ipv een nette lijst met info van seizoen en aflevering.
- en als je dan toch een medewerker te spreken krijgt, die aangeeft dat je alleen nog maar gebruik kunt maken van deze decoder Ipv een simpele, die doet waar je om gevraagd hebt, namelijk tv kijken, dan baal je wel!

Helaas is dit het nog niet allemaal, maar het advies is duidelijk toch!😉

Jan Hazeleger 25 sep 2023
Reageer
P

Grote aanrader jaren klant

Jarenlang zijn we klant van KPN. We hebben internet, tv en een huistelefoon aangesloten bij hen. Nooit klachten gehad in 10 jaar tijd. Kan het iedereen aanraden om KPN te nemen voor een solide thuisnetwerk en televisie. Sinds dat ze zijn over gegaan op glasvezel is alles heel snel met het internet.

Paul 14 sep 2023
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van maart 2024.

Over KPN

KPN is een toonaangevend Nederlands telecombedrijf dat zich richt op de markt voor breedbandinternet, televisie, telefonie en mobiele communicatie. Het bedrijf biedt diverse pakketten aan voor consumenten en bedrijven, variërend van standaardpakketten tot uitgebreide pakketten met extra diensten. KPN is een betrouwbare en stabiele telecomprovider die gebruik maakt van een eigen netwerk en daarmee een hoge kwaliteit en betrouwbaarheid garandeert. Het bedrijf heeft een uitstekende klantenservice en biedt daarnaast innovatieve producten en diensten aan, zoals cloudopslag en smart home-oplossingen. KPN heeft als doel om zijn klanten altijd en overal te verbinden en te ondersteunen bij hun digitale communicatiebehoeften.