Overgestapt naar KPN, omdat ik de budgetproviders wel zat was. Traag internet en vaak een slechte klantenservice. De prijs van KPN viel wel mee, de eerste 12 maanden nog een mooie korting. Ik moet zeggen dat glasvezel van KPN echt super is! Super snel en stabiel. Het werkt echt altijd. De downloadsnelheid is zo snel, dat was ik helemaal niet gewend. Als ik een game download op de Playstation is die zo binnen, terwijl dat voorheen niet zo was. Echt perfect. Je merkt wel dat het een premiumprovider is.
glaspoort heeft de glasvezel aangesloten. hierna kreeg ik een verkoper aan de deur. 30 januarie zou ik overstappen van ziggo naar kpn. inmiddels heb ik 3 afspraken gehad omdat er iets miss was met aansluiten van glasvezel. 18 februari was eindelijk de monteur na 2 andere afspraken. deze monteur zegt dat glaspoort nog iets moet doen. meneer zei bent u de komende 4 uur in huis tuurlijk zeg ik. na 4 uur nog niks gehoort blijkt meneer de monteur een typfout te hebben gemaakt in me telefoon nummer. meerdere malen met kpn/glaspoort gebelt. nog steeds geen stap verder. afspraak met kpn gemaakt voor 5 maart een nieuwe monteur. glaspoort zal terugbellen naar het juiste nummer. omgerekent 6 dagen vrij moeten nemen waaarvan 2afspraken zijn afgezegt 2 voor een monteur langs laten komen 18 februarie/5 maart. 2 dagen glaspoort voor 1x boringen 2 keer voor storing verhelpen. en dan is het nog maar de vraag of ik aangesloten ben.
mijn mening is echt meer dan waardeloos kpn glaspoort. ik hoop dat hier een fatsoenlijke compensatie voor komt want dit is waanzin hoelang en hoeveel tijd die moet kosten.
Ik ben gebeld door een verkoper, zo'n echte gladde prater. Hoewel ik zei dat ik niet van provider wilde wisselen aangezien ik nog een lopend contract had van meer dan een jaar heeft hij mij gouden bergen beloofd. Ik hoefde zelf helemaal niets te doen en ik zou er financieel niet op achteruit gaan. Uiteindelijk ben ik toch overstag gegaan. Daarna krijg je de ene na de andere mail van KPN, waaronder uiteindelijk ook het contract. Nu blijkt dat in het contract iets anders staat dan wat was afgesproken voor wat betreft opzeggen van de oude provider. Daar heb ik helaas overheen gelezen. De bevestiging van het gesprek waarin dit wel stond is helaas verwijderd door KPN. Inmiddels zit ik dus al ruim 3 maanden met 2 providers en KPN wijst alleen naar mij als schuldige. Ze willen op geen enkele manier me tegemoet komen. Dit ondanks dat een mondelinge afspraak ook rechtsgeldig is en dat het telefoongesprek misleidend was, wat ook strafbaar is. Dus mensen, pas heel goed op met KPN. Niet in die mooie praatjes stinken, want uiteindelijk kost het je toch geld.
Alleen al bellen met de klantenservice duurt minimaal een half uur. Eenmaal met een medewerker in gesprek begrijpen ze totaal niet waar je voor belt
hallo allemaal, ik ben ongeveer 6 maanden bezig met de kpn, om gek te worden.
wij zijn zo 40 jaar klant bij hun , nooit zoveel problemen al nu, iedere keer als ik bel doe ik alles wat ze zeggen koppel dit koppel dat, 3 seconde inhouden , ik kan het niet meer horen , wij zijn oudere mensen , en snappen er niets van , maar goed 2 monteurs verder nog geen wifi bij de computer, nu heb ik wifi versterker , 2.50 per maand , ok is te overzien, maar ik had nog zo wifi versterker nodig , die heb ik maar bij hun besteld, 61 euro. en dan praat ik over een appartementje , dus geen groot huis, ik vind ze moeten die service van versterkte wifi aan de klanten geven. groetjes , ben er moe van .
Wegens problemen met Iphone 11 een spiksplinter nieuwe telefoon gekregen. Super! Was al zo tevreden met mijn (zakelijk) pakket op Glasvezel en mobiele abonnementen. Goede verbinding, goede service aan telefoon, fijne winkel in Den Bosch. Kortom al een jarenlange tevreden klant.
Na overleg met de helpdesk zou men een nieuwe modem sturen, alleen kon ik niet kiezen waar. Dus nu staat de modem te wachten bij een ophaalpunt waar ik niet binnen kan met mijn rolstoel ! :-( En dit alleen omdat de helpdesk denkt te kunnen beslissen wat voor mij het makkelijkst is ...........
Ik dacht dat het na 2 jaar Ziggo tijd was voor verandering. Mooie aanbieding en hoge snelheid van internet. Na een week heb ik inmiddels 4 keer moeten resetten. Het systeem is zeer instabiel. Bij een van de 4 keren ben ik een half uur bezig geweest en na de 5de poging deed het systeem het weer, Met pubers is dit een ramp. Over 105 weken mag ik terug naar Ziggo. We kijken er nu al naar uit.
Hoi hoi,
Hier precies hetzelfde probleem. Met jaren Ziggo weleens wat probleempjes maar niet heel storend. Sinds we bij KPN zitten kan je beter een stoel naast het modem neerzetten om de stekker er constant uit te halen om de boel te ressetten. Het is echt ongelofelijk hoe slecht het bij KPN is!!
Precies hetzelfde probleem. Service homaar,daar hebben ze blijkbaar nooit over gehoord. Verzin voor je begint.
Qua content is het lastiger om in contact te komen met KPN dan met bijvoorbeeld een Ziggo die op de website een chat heeft. Altijd maar bellen met lange wachttijden ben ik wel flauw van. Dat gezegd hebbende, vind ik wel dat KPN echt een goed product verkoopt met zeer stabiel en snel glasvezel internet en de TV APP werkt ook uitstekend. Als het ook nog wat kan doen aan de communicatie, zal het voor mij een 5/5 waardering zijn, momenteel dus 1 ster minder hierdoor.
Volgens de KPN administratie de startdatum van mijn glasvezel abonnement is 24e okt 2024 maar dit klopt helemaal niet.
Op de 24e kon ik mijn glasvezel verbinding niet aansluiten vanwege de glasvezel punt (witte kastje) geen signaal had.
Ik heb de klantenservice gebeld en ze stuurden me 6 dagen later een monteur dus op 30e oktober 2024, die dag begon mijn abonnement omdat die dag signaal heb en niet de 24e.oktober.
Op de "verkeerde" factuur staat startdatum 24e oktober t/m 23e november.
Ook in de contract staat : einde contract abonnement 23e oktober 2025 en niet 29e oktober 2025 hoe moet zijn.
Volgens de klantenservice kan de factuurdatum en de contractdatum niet gewijzigd worden dus waarom niet?? Ik denk dat is onzin.
De volgende factuur wordt op 23e november geincasseerd. Tussen 30e oktober (de dag dat ik verbinding had) tot 23e november zijn er 24 dagen en niet 1 maand en dit is mijn punt.
Ik heb de klantenservice veel keren gebeld en ze begrijpen het niet mijn punt. Klantenservice : Nul intelligentie niveau!!
Ik heb nog 14 dagen bedenkt tijd en ik ga binnenkort mijn abo met deze slechte club annuleren
Er worden dingen beloofd die niet worden nagekomen. Neem je contact met deze club altijd ook zelf op! Ze doen het erom.
Als mijn contract straks is afgelopen wil ik nooit meer iets met deze mensen te maken hebben. Ben er misselijk van.
Ik heb inmiddels 14 jaar kpn. Internet, televisie, 4x telefoon abo.
Nieuwe klanten krijgen een groot welkomstcadeau. Ik betaal al 8 jaar 8 euro per maand teveel, omdat ik niet actief belde voor verlenging. Én mistte extra kortingen. Geen enkele compensatie mogelijk, en een uitermate onvriendelijke medewerkster. 1 ster voor de moeite.
wat een kutbedrijf is dit.
tot 3 x toe afgesloten en als je dan belt durven ze nog te zeggen: u bent helemaal geen klant bij ons. (neehoor we zitten er nog maar 8 jaar)
heeft ons zakelijk al meer dan 15.000,00 euro omzet gekost omdat we niet bereikbaar waren.
En waar komen ze dan mee met een schadevergoeding van 12,50 euro (steek maar in jullie reet)
Wat maakt het uit dat een ondernemer bnaar de klote wordt geholpen door hun toedoen.
Nu vandaag weer ineens afgesloten, wat mij betreft kan dit bedrijft afbranden en zal ze ook nooit ergens aanprijzen.
Grof schande hoe ze met klanten omgaan.
overgegaan op kpn oversluiten erbij inbegrepen en aansluiten
glasvezel s,morgens 10 uur in huis gelijk afgesloten oude profider .zelf alles snel aan moeten sluiten boze klanten die stonden te wachten 2x mail daarover gestuurd geen reactie ronduit waardeloos wou dat ik niet over gestapt was
Tot mijn spijt gebruikt gemaakt van het verlengaanbod. KPN bied Superunlimited aan voor dezelfde prijs als Unlimited300 alleen als je dit dus niet weet tijdens het verlengen. Krijg je gewoon Unlimited300 vervolgens is het niet mogelijk om dit aan te passen. Een welwillende medewerker van de klantenservice heeft het nog geprobeerd en die gaf ook gelijk af aan dat dit gewoon opgelost had kunnen worden maar dat ze door hogerhand werd tegengewerkt. Ze heeft een melding voor mij ingediend en echt haar best gedaan. Vandaag werd ik echter gebeld door een kenau met de mededeling dat ik gewoon pech heb. De betreffende welwillende collega had ook nooit die melding mogen maken en ik had maar gewoon beter op moeten letten. Dit is hoe KPN met trouwe vaste klanten omgaat die meerdere abonnementen hebben lopen. Dit is de beloning die je krijgt als je nog 2 jaar klant wil blijven. GA ZO DOOR!
Update: Na nogmaals bellen blijkt het wel degelijk mogelijk te zijn om mijn abonnement te annuleren. Dus behalve dat de betreffende medewerker zeer klantonvriendelijk is blijkt ze ook nog te liegen. Gelukkig blijken niet alle medewerkers hetzelfde te zijn.
*** Review hierdoor gewijzigd van 1 naar 3 sterren ***
Nog nooit problemen gehad met KPN. Ik heb eigenlijk alles bij KPN, internet, tv en mobiel. Over alle 3 ben ik tevreden. KPN is niet de goedkoopste, maar ik betaal graag wat extra voor kwaliteit. Ik wil gewoon geen gezeur en dat internet weer niet werkt. Het moet gewoon werken. KPN maakt het in ieder geval waar.
KPN heeft mijn oude tante, die slecht Nederlands spreekt, aan de deur misleid. Ze beloofden haar van alles, maar lieten haar alleen een duur WiFi-abonnement afsluiten, terwijl ze een totaalpakket had bij haar vorige provider. De router werd ook nog eens buiten haar huis geplaatst, waardoor het bereik slecht is. Ondanks meer dan een maand proberen om via de klantenservice en klachtenlijn hulp te krijgen, weigert KPN iets te doen. Ze willen haar niet helpen, ook al is ze duidelijk misleid. KPN is een onbetrouwbaar bedrijf dat misbruik maakt van kwetsbare mensen. Vermijd dit bedrijf ten koste van alles!
Heb een android TV aangeschaft voor de boot TV KPNabonnement werkt niet op een KPN Hotspot er zijn meerdere KPN abonnementen op mijn vereniging, kan alleen streamen wat erg onhandig is. heb hier 2 telefoons voor nodig, Antwoordt KPN dat je alleen Android TV thuis kan gebruiken, IP Adres wordt gekontroleerd, door KPN, Ik ben overgestapt naar NLZIET wat alleen controleert op aantal ingelogde gebruikers.het is ook veel goedkoper dan het TV abonnement van KPN.
Als je hoog in je frustratie wil zitten ga dan uitzoeken hoe je je woonadres wijzig in je profiel. Aangezien ze op de een of andere manier je nieuwe Esim! naar je oude woonadres sturen. Hoe dan! Je zou toch zeggen dat ze dat snel kunnen regelen via de mail of mijn KPN. Niet doen die gasten en dit is niet mijn eerste zeer frustrerende ervaring met de klantenservice van de KPN! Probeer maar eens als je aan het werk bent in het buitenland een buitenlandbundel voor internet te regelen! Verkeerde code, lekker dan! En met geen mogelijkheid uit te vinden hoe dat op te lossen. Word je via de website naar het forum verwezen. Of ik lekker even een paar uur ga besteden met het uitzoeken hoe het anderen ook niet is gelukt. Ik heb toen maar internet via een andere provider geregeld. Ga ik ook maar eens doen met mijn telefoon.
KPN is zeker niet de voordeligste, ik mag er dan wel van uitgaan dat je zaken op een correcte en snelle manier kan regelen. Daarvoor ging ik bij de KPN, weer een illusie armer!
Eens! dit is dan ook mijn verhaal
Wat jammer, zo een voorbeeld bedrijf dat in de tijd veranderd is in een cowboy bedrijf.
Meer dan 1 jaar glasvezel internet abonnement aangevraagd, nog steeds geen internet, terwijl mijnkpn status staat dat internet is opgeleverd en aangesloten kan worden.
Modem wel keurig op tijd ontvangen, na aansluiten geen internetverbinding, na meerdere malen bellen met KPN en meer dan 5 klachten ingediend heb ik nog steeds geen internet van KPN.
De service van kpn is ver ondermaat vergelijken met Odido, ik heb mobiel abonnement van Odido en ben erg blij met hun service. Ik heb verschillende mensen van KPN gesproken, totaal niet behulpzaam en geen begrip, uiteraard sommige doen hun best om te helpen en beloven veel, achteraf worden de beloftes niet nagekomen. Dit zou dan wellicht te maken hebben het KPN systeem, erg jammer!
Opvallend is, ook als de klacht intern geëscaleerd wordt blijft klacht ergens (voor onbepaalde duur) op de achtergrond, daarom noem ik het cowboy bedrijf, je wordt niet serieus genomen en managers doen niet hun best om moeilijke klachten op te pakken.
Gaat om klachten met melding nummer:
1263293288
1263439297
CRM:009270006243
COMP#10428933
COMP#10426898
Vanmiddag kwam voor de vijfde keer een instalateur langs om de door KPN geïnitialiseerde glasvezelverbinding aan te leggen. Ook deze keer wist de instalateur niet wat hij moest doen. Toen ik dit uitlegde wat wèl de bedoeling was werd hij boos en ging halverwege de instalatie weg met de opmerking: 'homofiel!'. Ja, dat ben ik, had hij goed gezien. Ik haalde verhaal en kreeg een mep in m'n gezicht (geen wond). Beste KPN, leer de instalateurs ook wat klantvriendelijkheid.
Sinds ik vorig jaar overgestapt ben naar nieuw systeem van KPN niets anders dan ellende.
Zo vaak gebeld.
Help service luistert niet.
Van 1 april tot 14 april 2024is er gewerkt aan KPN systeem in buurt.
Heb in die 14 dagen alleen ellende mee gemaakt.
Tot op heden kan ik nog steeds geen tv. Kijken.
En KPN helpt mij nog steeds niet
In de KPN winkel op de Laat in Alkmaar heb ik een Samsung S24 ultra gekocht. De verkoper had berekend dat ik op het toestel van bijna 1200 euro 250 euro KPN klantkorting zou krijgen plus 39 euro voor inleveren van mijn S9+ toestel. Ik kon niet in de winkel betalen en de S24 ultra werd opgestuurd. De betaling zou automatisch door de admin9istratie van de KPN van mijn rekening gaan. 3 dagen later lag er een factuur in de mail van bijna 1200 euro. Na een paar telefoontjes naar de KPN (met de nodige wachttijden) bleek er geen sprake van een korting. Ik ben dus gewoon door de KPN opgelicht.
Ook had ik in de winkel meteen mijn abonnement KPN InternetPlusBellen verlengt. Hierbij was met de winkelmedewerker afgesproken dat ik voor 5 apparaten KPN secure zou krijgen. Hier bleek ook te zijn gelogen. Ik had weliswaar een abonnement verlenging maar geen extra KPN secure gekregen. Bij navraag bij de klantenservice bleek ook hier dus niets van waar te zijn.
KOOP LIEBVER BIJ DE MEDIA MARKT. Vorig jaar had ik daar een telefoon voor mijn echtgenote gekocht en werd daar veel beter en eerlijker behandeld. Ik ben 67 en mijn hele leven al klant bij de KPN. Koninklijk kan worden omgezet naar een bekend drie letterwoord en de P naar profiteurs en de N naar Naarlingen.
Arrogante, klantonvriendelijk en afschuwwekkend optreden door medewerkers van de klantendienst 0800-0204. Onverschuldigde facturatie van tijdig opgezegd abonnement. Ondanks aandragen van overvloedig bewijs, blijven volharden en zelfs dreigen met opstarten van incassoprocedures.
Monteur KPN oude abonnement aansluiting weggehaald, nieuwe geplaatst. Een mailbevestiging vanuit KPN opzeggen oude abonnement, toch onverminderd blijven factureren.
2 maanden geleden kpn glasvezel aangesloten, als het werkt dan werkt het prima, maar meerdere keren per dag valt de wifi weg. Daarnaast vaak foutmeldingen tijdens het online game (vooral bij games zoals call of duty. De KPN tv app gebruiken is hierdoor ook lastig aangezien de TV senders meerdere keren per dag vast lopen. Het wifi netwerk is dus sterk maar zeer onbetrouwbaar waardoor films kijken en game soms/vaak niet te doen is.
Uitstekend, kan niet anders zeggen. Tv en internet werkt al jaren goed en vandaar dat ik graag een recensie wil schrijven. Ben 1 keer overgestapt, toentertijd naar Telfort, maar ben met hangende pootjes snel terug gegaan naar KPN. Al jaren klant, werkt super goed en er is nooit een storing. Sinds kort ook de Tv app geïnstalleerd op mijn nieuwe televisie, werkt ook goed.
Dit zijn de beste internet en tv providers van februari 2025.
Er zijn 136 reviews geschreven over KPN op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.