E

Communicatie kan beter, verder uitstekend

Qua content is het lastiger om in contact te komen met KPN dan met bijvoorbeeld een Ziggo die op de website een chat heeft. Altijd maar bellen met lange wachttijden ben ik wel flauw van. Dat gezegd hebbende, vind ik wel dat KPN echt een goed product verkoopt met zeer stabiel en snel glasvezel internet en de TV APP werkt ook uitstekend. Als het ook nog wat kan doen aan de communicatie, zal het voor mij een 5/5 waardering zijn, momenteel dus 1 ster minder hierdoor.

Evelien Revers 12 nov 2024
Reageer
W

Niet nakomen afspraak en slechte service

TV kPN verliest te pas en te onpas de verbinding met WI-FI. daar bijna een jaar mee lopen klooien paar keer gebeld. Het aangekeken. Laatste 2 maanden draaiden streamingsdiensten stroef moest regelmatig kastje even 10 seconden uitzetten om te kunnen streamen. 18 juni hele begripvolle medewerker aan de lijn die een toezeggen doet dat binnen ong. 3 werkdagen een nieuw kastje zou komen en ik het oude kastje moest retourneren. Ik blij denk, dat is goede klanten service. 27 juni nog geen bericht over wanneer kastje komt en bij het navragen hoor ik dat de melding als opgelost is afgesloten, omdat ik niet heb teruggebeld. HOE DAN.... alles was opgelost. Persoon aan de telefoon begint in een keer 'Ja, wij mogen dit niet zomaar toezeggen', ik laat de BO je terugbellen. Ik: "Ik zit wel op mijn werk en kan niets doen". Wordt ik teruggebeld. "Spreek ik met de meneer "A"?" (fout ben ik niet), "Oh, dan ben je meneer "B", klopt,"Bel ik u gelegen", ik "ja, ben even weggelopen van mijn werkplek:, medewerker BO "Oh...U bent niet thuis". Ik boos verhaal uitgelegd, toezegging benoemd en ik niets minder accepteer dan hetgeen toegezegd anders stap ik op. Nog voordat hij zijn zin afmaakte dat ik dan maar op moest stappen, heb ik boos opgehangen. Wat een ongelofelijk amateuristische en slechte service daar. . Ik ben gewoon een betalende klant.. Maar blijkbaar hebben ze er daar nog genoeg van.

W. de Jong 27 jun 2025
Reageer
L

Hulp

De glasvezelkabel in huis was kapot, of beter gezegd kapot. Maandag kwam de installateur, keek, maakte foto's en vertrok weer. Sinds vrijdag heb ik geen internet meer thuis en heeft niemand me kunnen helpen. Ze zeggen dat ik moet wachten. Dit is het einde van mijn samenwerking met KPN. Ik heb nog een jaar contract, maar ik betaal liever dan dat ik nog steeds zonder internet zit. Ik raad KPN af.

Louise 19 jun 2025
Reageer
D

Overgestapt van Ziggo naar KPN.

Internet doet wat is beloofd, dat is prima. Maar ja je gaat ook van Ziggo naar KPN voor je TV en dat is een grote teleurstelling. KPN TV+ app ken t minder mogelijkheden dan de Ziggo, denk aan de zendervolgorde bij Ziggo zoals je dat wilt bij KPN niet mogelijk (je kan wel favorieten instellen maar ook hier de volgorde niet aanpassen). Ook koop KPN schijnbaar minder rechten in, hierdoor kan je bijvoorbeeld opgenomen Duitse zenders alleen terugkijken op je TV. Dus niet op je telefoon/iPad/Laptop/Computer, ondanks dat je thuis op het KPN netwerk bent aangesloten.

Dig Sec 16 jun 2025
Reageer
W

EEN DIKKE ONVOLDOENDE VOOR KPN

Hier volgt ons verhaal hoe KPN omgaat met service leveren. Ons internet abo hebben we beëindigd vanwege veel te hoge kosten tov de concurrentie. We wilden niet meer verder met KPN. Als de contractperiode weer eens was afgelopen was het steeds weer bedelen om een paar euro korting te krijgen. We waren er klaar mee en hadden ons abo opgezegd. Na ruim 25 jaar klant bij KPN voor internet, tv en vast bellen zou ons abo stoppen.

In de mail van KPN staat de einddatum duidelijk vermeldt. Wat blijkt … KPN stopt er 3 dagen eerder mee. Wij bellen met de afdeling ‘SAFE’ van KPN. Hun fout wordt toegegeven. Echter dezelfde dag nog voor 3d aansluiten is er niet bij. De verbinding is afgebroken en blijft dat ook. KPN stelt voor dat we de nieuwe provider bellen en het abo daar 3d eerder laten beginnen. KPN schuift hun probleem eenvoudig door naar elders. Bij de nieuwe provider blijkt eerder aansluiten overigens niet mogelijk.

KPN heeft een zg. noodpakket. Bijvoorbeeld als de glasvezel ergens onderbroken raakt ontvang je dan een wifi kastje tijdelijk in huis. Zo’n noodpakket in huis krijgen duurt 2 tot 3 dagen. Volgens KPN in ons geval ook geen oplossing. Bij de KPN winkel afhalen, laten bezorgen door een koerier of een KPN monteur is er ook niet bij. Mensen bedenk dat je bij KPN een veel te hoge prijs betaald voor je abonnement. Service mag je ervoor niet verwachten. Ook al kom je met diverse tips en ideeën om het probleem op te lossen. KPN denkt en gaat NIET met je mee.

KPN, JULLIE KRIJGEN VAN ONS EEN DIKKE ONVOLDOENDE.

Nooit meer KPN voor ons.

Wiel Schriever 10 jun 2025
Reageer
A

huis-aan-huis intimidatie door KPN Glasvezel

Ik wil hierbij een klacht indienen over de herhaalde en ongewenste bezoeken van KPN Glasvezel vertegenwoordigers aan mijn woning. Ondanks dat ik geen interesse heb in jullie diensten, wordt er dagelijks bij mij aangebeld door verkopers, wat mijn privacy en rust verstoort.
Deze agressieve benadering is onacceptabel. Ik verwacht dat KPN mijn recht respecteert om diensten te weigeren zonder onder druk te worden gezet of lastiggevallen te worden bij mijn eigen huis.

A 10 jun 2025
Reageer
N

Ernstig teleurgesteld in KPN - klantonvriendelijk

Ik ben diep teleurgesteld in KPN. De klantenservice is extreem onbetrouwbaar en onprofessioneel. Ze geven geen gehoor aan klantverzoeken en blijven loze beloftes doen.

Nashmil 3 jun 2025
Reageer
S

Storing

Ik kan geen tv kijken en kpn stuurt een monteur die mij niet kan helpen. Tevens ben ik minimaal 6 uur bezig geweest met allerlei schotels om die te verbinden met een modem. Het werkt voor geen meter.

Ik heb opgezegd

Steven 20 mei 2025
Reageer
R

Nooit kpn tv en internet doen

Kpn tv en internet is gewoon helemaal niks en als je van kpn af wil en je moet alles in leveren dan mag je wel 3 maand voor de tijd beginnen wat kpn blijft dom doen en ze vragen om documenten waar ze geen recht op hebben maar je doet het en je moet daar nog eens voor betalen dan denk het is geregeld maar nee hoor kpn laat je dan gewoon nog 2 maand extra betalen dus wordt je genaait door kpn en ze weten van elkaar niet hoe of wat wat ze kunnen nooit wat terug vinden ik ben 3 maand bezig geweest ca 40 mails en heeeeel wat telefonisch gesprek gehad en ze begrijpen er niks van dus pas op ik zou ander bedrijf kiezen alles is beter dan kpn zelf als niks anders is zou ik nog geen kpn kiezen meer

Rhdjbb 16 mei 2025
Reageer
E

Wil nieuwe telefoon zakelijk

Heb zes keer gebeld ,zou terug gebeld worden nooit gebeurt ,vandaag gebeld word in wacht gezet en nooit meer te woord gestaan ,ben naar winkel gegaan daar kunnen ze ook niks betekenen !Ben zo boos op dit rot bedrijf !Mijn computerman zou gebeld worden drie afspraken nooit gebeld !Ga niet in zee met kpn komt je duur te staan en veel stress en boosheid !

Esta Haarmode 26 mrt 2025
Reageer
J

Ongewenste Agressieve Verkoop door KPN Zakelijk

Ongewenste Agressieve Verkoop door KPN Zakelijk – Schandalige Praktijken

Het is ronduit schandalig hoe KPN Zakelijk te werk gaat met hun agressieve verkoopmethodes. Ondanks dat er nooit toestemming is gegeven voor commerciële benadering, blijven ze keer op keer bellen en proberen ze opdringerig hun diensten aan te smeren. Het lijkt erop dat "nee" simpelweg niet geaccepteerd wordt.

Wat nog kwalijker is, is dat de verkoopgesprekken vaak vol onzinnige en misleidende informatie zitten. Er wordt druk gezet om zogenaamd "noodzakelijke" wijzigingen of contractverlengingen door te voeren, terwijl hier helemaal geen behoefte aan is. Dit soort praktijken horen niet thuis bij een professioneel telecombedrijf en zorgen enkel voor frustratie.

KPN Zakelijk zou zich moeten schamen voor deze opdringerige werkwijze. Het wordt tijd dat ze respectvol omgaan met potentiële klanten en stoppen met deze agressieve, ongewenste verkoop. Ik ga ook melding doen bij ACM. Het vreemde is trouwens dat je niet fatsoenlijk een klacht zelf kan indienen bij KPN, dat is heel omslachtig. Bewust natuurlijk.

Jan Bergmann 20 mrt 2025
Reageer
C

Slechte sale

KPN sales persoon komt aan mijn deur. Vraagt naar m'n huidige provider, ik geef aan dat ik niet tevreden ben en ik open sta voor zijn sales verhaal. Ik ben wel duidelijk dat ik eerst info wil en niet gelijk teken. Zegt die grapjas dat het op houdt voordat ie mij info geeft en wenst me een fijne avond.
KPN, jullie willen mij dus niet als klant. Goed om te weten, gaat mijn zoektocht door zonder jullie!
Beter dat ik er nu achter kom. Mijn deur blijft voortaan gesloten voor jullie.

C 18 mrt 2025
Reageer
W

wisselende facturen

Sinds vorig jaar Augustus, September, Oktober, November 2024 iets teveel betaalde facturen maar dit word niet gecompenseerd door KPN.
Ik moest zelf beter opletten is het antwoord van de "Klantenservice" en je krijg als klant je geld niet terug!
Ook al heb jijzelf de correctie van de Facturen in Dec.2024 doorgevoerd word niet gelezen door het systeem van KPN. Ik moet nu alsnog in Maart 2025 toch maar het bedrag betalen van € 1,12
En ik mag blij zijn als klant van KPN(jaja), dat KPN jouw abonnement niet heeft afgesloten, want dat had ook nog gekund
Dat is de "klantenservice van KPN" ook heb jij als klant van alles lopen bij KPN.

W. Egges 17 mrt 2025
Reageer
F

KPN winkel Emmen super medewerkers

Zaterdag langs de KPN winkel in Emmen geweest. Medewerkers weten precies waar ze het over hebben, denken met je mee en hebben voor ons in enkele minuten een oplossing bedacht waar we zelf al een hele tijd mee in de maag zaten. Super winkel, super medewerkers en wij kunnen weer met een gerust hart televisie kijken en hebben overal in het huis een goed wifi bereik met snel internet!

Florian 17 mrt 2025
Reageer
R

KPN trekt zich niets aan van afgesloten contracten

Zoals je hier al ziet, is KPN totaal niet onder de indruk van ontevreden klanten. Blijkbaar interesseert het ze niets of je tevreden bent, zolang je maar betaalt. In mijn geval werd de prijs al na een paar maanden verhoogd, onder het mom van “inflatiecorrectie”. Maar waarom sluit je dan überhaupt een meerjarig contract af, als KPN de prijs toch zomaar kan aanpassen?

Wees gewaarschuwd voordat je met KPN in zee gaat. Ik zit helaas nog meer dan 1,5 jaar vast aan dit contract en kan alleen maar hopen dat de prijzen niet nóg verder stijgen. Want als het zo doorgaat, kan ik het straks niet meer betalen. Wat dan? Deurwaarders aan de deur? Dit voelt als een pure uitbuiting van loyale klanten.

KPN, schaam jullie! Dit is geen manier om met klanten om te gaan.

Remy 10 mrt 2025
Reageer
W

Al 10 jaar blij klant

Geweldige internet en tv provider met een goed wifi signaal door het hele huis. Anders kan je gemakkelijk een wifi extender bijbestellen, aan alles is gedacht. Het is niet de goedkoopste optie qua internet maar zeker de beste als het gaat om internetsnelheid en betrouwbaarheid. Wij zijn al meer dan 10 jaar blij klant dus vandaar deze positieve review.

Wim en Marjan 3 mrt 2025
Reageer
A

Verschrikkelijk

Annuleren wordt onmogelijk gemaakt.
Chat bot 4x aangesproken omdat klantenservice brutaal is en de telefoon erop gooit.
Omdat ik wil annuleren hoe belachelijk.
Kon ik weer naar de chat bot terug voor een bel verzoek ... kost echt veel moeite om normaal contact te krijgen . Klantenservice moet zich schamen ... uiteindelijk kunnen annuleren .

Aw 21 feb 2025
Reageer
K

Misleiding en onwil om tot oplossing te komen KPN

Ik ben gebeld door een verkoper, zo'n echte gladde prater. Hoewel ik zei dat ik niet van provider wilde wisselen aangezien ik nog een lopend contract had van meer dan een jaar heeft hij mij gouden bergen beloofd. Ik hoefde zelf helemaal niets te doen en ik zou er financieel niet op achteruit gaan. Uiteindelijk ben ik toch overstag gegaan. Daarna krijg je de ene na de andere mail van KPN, waaronder uiteindelijk ook het contract. Nu blijkt dat in het contract iets anders staat dan wat was afgesproken voor wat betreft opzeggen van de oude provider. Daar heb ik helaas overheen gelezen. De bevestiging van het gesprek waarin dit wel stond is helaas verwijderd door KPN. Inmiddels zit ik dus al ruim 3 maanden met 2 providers en KPN wijst alleen naar mij als schuldige. Ze willen op geen enkele manier me tegemoet komen. Dit ondanks dat een mondelinge afspraak ook rechtsgeldig is en dat het telefoongesprek misleidend was, wat ook strafbaar is. Dus mensen, pas heel goed op met KPN. Niet in die mooie praatjes stinken, want uiteindelijk kost het je toch geld.

Karin de Graaf 13 feb 2025
J

Heel herkenbaar bij die callcenters van KPN. Hoe kwamen ze aan uw gegevens? Heeft u toestemming gegeven aan kpn dat ze u mochten bellen? Eigenlijk begint het daar dus al dat ze illegaal bezig zijn.

Jan 20 mrt 2025
D

Slechte klantenservice en registratie

Alleen al bellen met de klantenservice duurt minimaal een half uur. Eenmaal met een medewerker in gesprek begrijpen ze totaal niet waar je voor belt

De Lima 5 feb 2025
Reageer
c

6 maanden bezig met bellen naar kpn,

hallo allemaal, ik ben ongeveer 6 maanden bezig met de kpn, om gek te worden.
wij zijn zo 40 jaar klant bij hun , nooit zoveel problemen al nu, iedere keer als ik bel doe ik alles wat ze zeggen koppel dit koppel dat, 3 seconde inhouden , ik kan het niet meer horen , wij zijn oudere mensen , en snappen er niets van , maar goed 2 monteurs verder nog geen wifi bij de computer, nu heb ik wifi versterker , 2.50 per maand , ok is te overzien, maar ik had nog zo wifi versterker nodig , die heb ik maar bij hun besteld, 61 euro. en dan praat ik over een appartementje , dus geen groot huis, ik vind ze moeten die service van versterkte wifi aan de klanten geven. groetjes , ben er moe van .

carla 20 jan 2025
Reageer
D

Uitstekende service

Wegens problemen met Iphone 11 een spiksplinter nieuwe telefoon gekregen. Super! Was al zo tevreden met mijn (zakelijk) pakket op Glasvezel en mobiele abonnementen. Goede verbinding, goede service aan telefoon, fijne winkel in Den Bosch. Kortom al een jarenlange tevreden klant.

Dave Matulessy 4 dec 2024
Reageer
J

ophalen van mijn nieuwe modem

Na overleg met de helpdesk zou men een nieuwe modem sturen, alleen kon ik niet kiezen waar. Dus nu staat de modem te wachten bij een ophaalpunt waar ik niet binnen kan met mijn rolstoel ! :-( En dit alleen omdat de helpdesk denkt te kunnen beslissen wat voor mij het makkelijkst is ...........

Joppie 20 nov 2024
Reageer
P

In 4 dagen KPN al meer uitval dan 2 jaar Ziggo

Ik dacht dat het na 2 jaar Ziggo tijd was voor verandering. Mooie aanbieding en hoge snelheid van internet. Na een week heb ik inmiddels 4 keer moeten resetten. Het systeem is zeer instabiel. Bij een van de 4 keren ben ik een half uur bezig geweest en na de 5de poging deed het systeem het weer, Met pubers is dit een ramp. Over 105 weken mag ik terug naar Ziggo. We kijken er nu al naar uit.

Peter 17 nov 2024
P

Hoi hoi,

Hier precies hetzelfde probleem. Met jaren Ziggo weleens wat probleempjes maar niet heel storend. Sinds we bij KPN zitten kan je beter een stoel naast het modem neerzetten om de stekker er constant uit te halen om de boel te ressetten. Het is echt ongelofelijk hoe slecht het bij KPN is!!

Patrick 19 nov 2024
R

Precies hetzelfde probleem. Service homaar,daar hebben ze blijkbaar nooit over gehoord. Verzin voor je begint.

Rozen 22 jan 2025
G

puur administratie oplichting

Volgens de KPN administratie de startdatum van mijn glasvezel abonnement is 24e okt 2024 maar dit klopt helemaal niet.

Op de 24e kon ik mijn glasvezel verbinding niet aansluiten vanwege de glasvezel punt (witte kastje) geen signaal had.

Ik heb de klantenservice gebeld en ze stuurden me 6 dagen later een monteur dus op 30e oktober 2024, die dag begon mijn abonnement omdat die dag signaal heb en niet de 24e.oktober.

Op de "verkeerde" factuur staat startdatum 24e oktober t/m 23e november.

Ook in de contract staat : einde contract abonnement 23e oktober 2025 en niet 29e oktober 2025 hoe moet zijn.

Volgens de klantenservice kan de factuurdatum en de contractdatum niet gewijzigd worden dus waarom niet?? Ik denk dat is onzin.

De volgende factuur wordt op 23e november geincasseerd. Tussen 30e oktober (de dag dat ik verbinding had) tot 23e november zijn er 24 dagen en niet 1 maand en dit is mijn punt.

Ik heb de klantenservice veel keren gebeld en ze begrijpen het niet mijn punt. Klantenservice : Nul intelligentie niveau!!

Ik heb nog 14 dagen bedenkt tijd en ik ga binnenkort mijn abo met deze slechte club annuleren

Guy 6 nov 2024
Reageer
J

Toezeggingen niet nakomen.

Er worden dingen beloofd die niet worden nagekomen. Neem je contact met deze club altijd ook zelf op! Ze doen het erom.

Als mijn contract straks is afgelopen wil ik nooit meer iets met deze mensen te maken hebben. Ben er misselijk van.

Justus Smit 31 okt 2024
Reageer
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van juni 2025.

Over KPN

Er zijn 151 reviews geschreven over KPN op Reviews.nl. Met een 2.2 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.