D

Slechtste service ever

Een vrouw van bijna 80 die al sinds juli bezig is om normaal tv te mogen kijken. Ondertussen 3x nieuw modem, tv kastje, versterkers, andere kabels en zelfs nieuwe tv en niks helpt. 4 monteurs langs geweest, minimaal 30 medewerkers gesproken maar probleem blijft bestaan! Elke keer knalt de tv eruit en kan ze niks meer. Ze heeft het uitgebreidste pakket; betaald zich scheel en kan 70% van de maand niet eens normaal tv kijken. Klantenservice beloofd van alles maar komt niks na, en zijn nog hondsbrutaal aan de telefoon ook.
Er is nog steeds geen passende oplossing! Wij stappen over. KPN is een walgelijk slecht bedrijf.

Diwi 19 nov 2023
Reageer
A

Poging tot bedreiging door kpn knaapjes

Maandag 23 oktober om 13 twee knaapjes van de kpn aan de deur.
Ik heb 3 keer gezegd geen interesse te hebben
Beide knaapjes hebben 3 x gezegd dat ik wel interesse had en ze waren er nu terug waarop een met Krul haal en een bril naar binnen wou stappen
Ik man in de 30 vond dat geen goed idee en heb hem dat duidelijk gemaakt waarna ze er hard van door gingen
Klachten aan het adres van kpn ja meneer daar kunnen we niks mee we weten niet wie het
Zijn
Ik heb hem gevraagd had ik dan een blauw oog moeten slaan dat we beiden weten om wie het
Ging ? Nee dat zou strafbaar zijn
Ik zeg en poging tot intimidatie niet ? Stel dat mijn vriendin alleen thuis was geweest
Geen gehoor aan gegeven

A. de Goede 25 okt 2023
A

Dit klinkt eerders als een poging van een overval.

Anoniem 31 okt 2023
M

Tevreden

Al jaren klant van KPN en sinds een paar jaar hebben we nu glasvezel, sinds dat moment is onze internetsnelheid met X10 verhoogd en zijn er nooit meer storingen geweest. Hebben ook een nieuwe modem gekregen van KPN die het ook heel goed doet waardoor we nu overal in huis Wifi kunnen krijgen. Heel tevreden over de diensten die KPN aanbiedt!

Mans 18 okt 2023
Reageer
V

Vermijd dit bedrijf

Ik besloot om in augustus 2023 buiten Nederland te verhuizen, nadat ik in juni 2023 een internetcontract voor 1 jaar had afgesloten bij KPN. Toen ik mijn plannen aan het maken was voor een verhuizing (voorgoed verhuizen, zoals emigreren) heb ik KPN gebeld om te vragen hoe Ik kan het contract vóór de periode van 1 jaar opzeggen. Ze zeiden dat ik ze alleen een emigratiebewijs van de gemeente of een arbeidsovereenkomst uit het buitenland of een studiecontract hoefde te geven. Ik kon geen arbeids- of studiecontracten aanbieden omdat ik feitelijk weer bij mijn ouders ging wonen. Ik heb mij echter persoonlijk uitgeschreven bij de gemeente en zij gaven mij een papiertje met de titel "BEVESTIGING VAN DE VERHUIZING NAARD BUITENLAND AANGIFTE 01-10-2023". Op dit document stond ook een "zaaknummer" waaruit duidelijk bleek dat het een legitiem document is. Ik heb een foto van dit document op de website van KPN geüpload en zij hebben deze afgewezen omdat het als .jpeg-bestand was geüpload in plaats van als .pdf. Oke geen probleem. Ik heb het opnieuw geüpload, maar deze keer als pdf. Vervolgens verwierpen ze het opnieuw zonder enige uitleg. Ik moest de klantenservice bellen en kijken wat er gebeurde. Ze zeiden dat het document moest worden ondertekend en afgestempeld. Ik vertelde hen dat ik het zo van de gemeente heb ontvangen en dat ik nu in Roemenië ben en geen ander document kan krijgen. Daarom heb ik de Gemeente Groningen gebeld om een ​​afgestempeld en ondertekend document te vragen. Ze zeiden dat ze dergelijke documenten niet meer afgeven, maar dat ze mij wel een bevestigingsmail kunnen sturen die ik als bewijs aan KPN kan laten zien. Ik liet ze een screenshot van die e-mail zien en downloadde de e-mail als pdf en stuurde deze naar hen. Ze hebben mijn emigratiebewijs opnieuw afgewezen, zonder enige uitleg. Bovendien zeggen ze ook dat ze je zullen bellen als ze je emigratiebewijs afwijzen. Ze hebben mij nooit gebeld. Ik moest ze de hele tijd bellen om uitleg te vragen over wat er was gebeurd en wat ik moest doen. Dus belde ik opnieuw wanhopig om hulp te vragen en de kafkaëske absurditeit van deze situatie werd steeds erger. Niemand van het callcenterpersoneel probeerde mij te helpen of het probleem te begrijpen. Toen ik hen vroeg of ze Engels spraken, verloren ze meteen hun enthousiasme. Er was een man die me letterlijk vertelde dat het niet zijn probleem is dat ik die problemen heb met de annuleringsprocedure!!
Iedereen aan de telefoon zei steeds dat ik contact moest opnemen met de afdeling "opzeggen", die blijkbaar alleen via e-mail te bereiken was. Blijkbaar kon het callcenterpersoneel geen contact opnemen met deze afdeling. Ik denk echter dat ze logen omdat een medewerker erin slaagde contact met hen op te nemen. De andere mensen vertelden me dat ze geen contact met hen kunnen opnemen en dat ik mijn bewijsmateriaal gewoon opnieuw moest indienen met meer uitleg (wat ik op dit moment ongeveer 5 keer heb gedaan). Dus eigenlijk werd ik gewoon gelogen door alle mensen van de klantenservice met wie ik sprak. Sommigen zeiden dat ze me terug zouden bellen met meer informatie, maar hebben daarna nooit meer gebeld. Sommigen deden alsof ze de situatie begrepen en vertaalden vervolgens alleen maar de e-mail die ik ontving. Ik vertelde ze dat ik al wist wat ze me vertelden en dan zeiden ze dat ze niets konden doen.
Daarom schreef ik nog een laatste e-mail waarin ik de situatie nogmaals uitlegde en vermeldde dat ik hulp zou zoeken bij het Juridisch Lokket en de ACM (Autoriteit voor Consumenten & Markt) als zij mijn bewijsmateriaal blijven afwijzen zonder zelfs maar te proberen mij te bellen.
Dus de volgende dag word ik gebeld door KPN en ze vragen of ik mijn contract wil doorgeven aan de man die naar mijn oude adres is verhuisd. Ik vertelde hen dat ik die man niet ken, het kan me niet schelen wat ze met het contract doen, het enige dat ik wil is het opzeggen. De medewerker zei dat hij het voor mij kan opzeggen, maar niet vanaf 1 oktober, maar pas vanaf de 17e (de datum waarop ik werd gebeld). Ik accepteerde dat gewoon om met deze FIASCO te doen. Nu proberen ze mij mijn abonnement voor de hele maand oktober te bezorgen.
Op dit moment ga ik juridische hulp zoeken tegen dit bedrijf en ga ik hen ook aangeven bij de ACM vanwege hun handelspraktijken.
Ik zou iedereen willen adviseren om ze koste wat het kost te vermijden, vooral als je geen Nederlander bent. Als je geen Nederlander bent, zullen ze extreem roofzuchtig zijn en tegen je liegen in de hoop wat extra geld te verdienen. Als ik dit bedrijf een -1 of - oneindig zou kunnen geven, zou ik dat doen.
Dit was een van de ergste ervaringen die ik in mijn leven had.

Victor 18 okt 2023
V

Aanvulling:

Ik zou niet aanraden om diensten bij KPN af te nemen, hun ondersteuning is slechter dan die van een 3tier-bedrijf.
Ze houden klanten eigenlijk voor de gek en liegen: In de winkel heeft KPN een onbeperkt abonnement mogelijk gemaakt in plaats van de gevraagde 12Gb-bundel. 2 maanden later kunnen ze het niet veranderen, telefonische ondersteuning zal elke keer zeggen dat ZE het niet kunnen om nieuwe redenen. De nummeroverdracht duurde voorheen bijna 2 maanden(!), ook al was dit NIET contractueel vastgelegd. Zou Kpn nooit aanbevelen. Heeft KPN enige kwaliteitsborging?

Victor 18 okt 2023
M

Slordig of.......?

Na glasvezel aanleg in onze wijk werd ik door KPN benaderd om over te stappen. Hierop reageerde ik positief. Op 12oktober j.l. zou om 13.00 uur uiterlijk 15.00 uur de installatie plaatsvinden. De apparatuur was vooraf gestuurd. Toen op 12 oktober om 16.00 uur nog niemand was langs gekomen heb ik contact gezocht met KPN. De service medewerker wist me na wat gezoek te melden dat de monteur wegens weersomstandigheden uit de planning was genomen. Hetgeen ik me kon voorstellen, er waren die middag flinke stortbuien en er zou nog een verbinding van buiten naar binnen moeten worden gemaakt. Ik vond het wel jammer dat ik niet op de hoogte was gesteld. Sindsdien heb ik niets meer van KPN vernomen, geen excuus bericht, geen bericht voor een mogelijk nieuwe afspraak. Ik wacht nu maar af, inmiddels heb ik nog steeds mijn oude provider waar ik heel tevreden mee ben.

Matthijs 18 okt 2023
Reageer
I

Dieptepunt wat betreft service

Jarenlang tevreden geweest met KPN, maar afgelopen jaar is er toch wel een dieptepunt geweest.
Ik heb maanden geprobeerd een probleem te verhelpen met KPN, maar ze nemen geen verantwoordelijkheid. Ik heb zes keer zelf moeten bellen en iedere keer werden er beloftes gedaan wat niet werd nagekomen.
Laatste keer ook echt ontzettend onbeschoft behandeld. Ik ben er onderhand wel klaar mee. Jammer.

Ilse 16 okt 2023
Reageer
V

Tijd om over te stappen

Laatste weken niets anders dan problemen met tv en internet communicatie nauwelijks of niet en iets compenseren nooit van iets gehad maar ik en alle gasten in mijn vakantieverblijven hebben geen internet of tv ook al is delta niet de beste maar mijn collega’s rondom mij hebben wel steeds internet en tv dus dag kpn tijd voor iets anders en alle abonnees opzeggen

Van Cauteren 12 okt 2023
J

Dag, ik zie je reactie. Zou je in contact willen komen met de beste provider van Nederland? Wat is uw emailadres of telefoonnummer dan neem ik contact met u op

Job 29 okt 2023
H

Slechte service kpn

Op 27 september dacht ik een abonnement af te sluiten bij kpn. Hierbij zou ik aanspraak maken op een galaxy watch 6. Deze actie liep tot 1 oktober. Ruim op tijd zou je zeggen.

Echter toen mijn bezorgdatum bekend was (eerder dan 3 oktober kon vanuit de bezorgdienst niet) zag ik dat op de factuur 5 oktober stond. Dat zou betekenen dat ik geen aanspraak maak op de watch. Hierover heb ik een klacht ingediend, maar na meerdere telefoontjes en lang wachten bleek dat de datum van factuur niet aangepast kon worden. 

Bij bezorging van de telefoon (flip 5) werd mij gevraagd naar mijn bankpas van het rekeningnummer wat ik had opgegeven. Van dat rekeningnummer heb ik geen bankpas (aangezien het een extra betaalrekening is). Bij afsluiten abonnement werd niet aangegeven dat ik een rekeningnummer op moest geven met een bankpas. Dit werd pas een dag voor levering per mail bekend gemaakt. (Ik was al klant bij kpn met internet en tv, dus het rekeningnummer die ik daar gebruik gaf ik op)

Resultaat.. telefoon niet geleverd. Contact opgenomen met kpn om het rekeningnummer aan te passen, maar dat kan niet. Ik moet de bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Dan val ik dus ook buiten de promotietermijn. 

Bij elk telefoontje naar kpn krijg ik 0 op rekest. 

Nu wil ik mijn bestelling annuleren en zelfs dat kan niet volgens de klantenservice.  Ik kan alleen het pakket weigeren, waarna dit teruggezonden wordt en dan automatisch geannuleerd wordt. Heel bijzonder allemaal.

Kpn heeft een klant minder, abonnement tv en internet wordt opgezegd. Wat een slechte service @Kpn 

Hulst 10 okt 2023
Reageer
H

Sinds glasvezel is KPN top

Wij hebben echt al een tiental jaren KPN aangesloten thuis voor televisie en computer. Sinds dat we glasvezel hebben gekregen enkele jaren geleden is alles veel sneller geworden en beter (beter beeld en sneller internet). Vrijwel nooit klachten gehad dat iets niet werkte en als iets niet werkte voor een paar uren, dan was het snel duidelijk wat de oorzaak was en dat ze ermee bezig waren. Voorheen had ik vaker klachten omdat de verbinding gewoon slechter was maar sinds glasvezel is alles top geregeld.

Henk 9 okt 2023
Reageer
J

Slecht op verschillende onderdelen!

Beste lezer,

Ben inmiddels 4 maanden klant bij KPN. Ben hier naartoe over gegaan door het ‘goede aanbod’. Helaas betaal ik nu inmiddels liever wat meer om met plezier tv te kijken dan voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Sorry Ziggo!

Punten van kritiek:
- Slecht en onoverzichtelijk van wat er op tv komt.
- de gids werkt slecht en onoverzichtelijk.
- veel apps die je toch niet gebruikt
- serie opnamen werken alleen per seizoen, waardoor je altijd de eerste afleveringen van het volgende seizoen mist
- website waar het telefoonnummer van de hulpdesk niet te vinden is, waarna als je het toch gevonden hebt er een bandje volgt die er op alle manieren werkt om te voorkomen dat je alsnog een medewerker te spreken krijgt!
- geen standaard kale decoder te krijgen waar niet al die troep op zit.
- opnames worden in gigantische onzinnige iconen weergegeven, zonder info. Dit Ipv een nette lijst met info van seizoen en aflevering.
- en als je dan toch een medewerker te spreken krijgt, die aangeeft dat je alleen nog maar gebruik kunt maken van deze decoder Ipv een simpele, die doet waar je om gevraagd hebt, namelijk tv kijken, dan baal je wel!

Helaas is dit het nog niet allemaal, maar het advies is duidelijk toch!😉

Jan Hazeleger 25 sep 2023
Reageer
P

Grote aanrader jaren klant

Jarenlang zijn we klant van KPN. We hebben internet, tv en een huistelefoon aangesloten bij hen. Nooit klachten gehad in 10 jaar tijd. Kan het iedereen aanraden om KPN te nemen voor een solide thuisnetwerk en televisie. Sinds dat ze zijn over gegaan op glasvezel is alles heel snel met het internet.

Paul 14 sep 2023
Reageer
J

12 euro meer betalen voor kosteloos glasvezel

Er werd gratis glasvezel aangelegd door KPN in de straat en met 1 belletje zou ik kosteloos kunnen aansluiten. Ik ben een KPN klant (> 100 euro per/maand) voor alles in 1 TV/Internet. Wat schetst mijn verbazing? Ik ben zo’n trouwe klant dat mijn huidige pakket niet meer bestaat en dat hetzelfde nieuwe pakket 12 euro per/maand duurder is. Bizar natuurlijk want ik krijg geen additionele service en bovendien blijkt 'kosteloos glasvezel' een farce. Zeer teleurgesteld en aanleiding om eens goed om me heen te kijken.

Jim 10 sep 2023
Reageer
M

Slechte service voor vaste klanten

Contact met de klantenservice gehad over mijn al jaren geleden verlopen contract (betaalde 84 euro per maand). Volgens de klantenservice kon ik dat contract met allerlei upgrades verlengen en dan voor het standaard abonnement 60 euro per maand betalen. Aangezien ik al jaren vaste klant ben, vroeg ik of ze daar nog een aanbieding bij hadden. Ik werd daarvoor doorverbonden naar de sales afdeling. Na heel lang wachten komen zij met het aanbod dat ik 3 maanden 60 euro betaal en daarna meer dan 70 euro. Heel bizar, want dat aanbod is hoger dan de standaard genoemde tarieven en hoger dan alles wat op de website te vinden is.

Mattijs 6 sep 2023
Reageer
P

Spookfactuur van de KPN

Ik heb een rekening gekregen waarop € 95,96 verbruikskosten stonden vermeld. Dit is bijzonder aangezien wij een vast bedrag betalen per maand, in ons abonnement, voor onbeperkt bellen. Uit navraag bij de klantenservice van KPN blijkt dat wij zouden hebben gebeld met 0900-4042404. Wij kennen dit telefoonnumer niet, en hebben er ook niet mee gebeld. Volgens de medewerker zouden wij 5x met het nummer hebben gebeld. Uit controle via google blijkt dat het nummer als dubieus staat vermeld op internet. Om een lang verhaal kort te maken; wij moeten deze "spookfactuur" betalen! Ook al hebben wij niet gebeld met het nummer.

Blijkbaar verkeert KPN in financieel zwaar weer! Het is toch triest dat KPN vaste klanten, die maandelijks gewoon de rekening betalen extra kosten laat betalen, die zij niet hebben gemaakt!

Helaas moet je een ster geven, wil je een review kunnen plaatsen. Vandaar deze lage beoordeling, maar feitelijk is dit nog een te positieve beoordeling voor KPN.

Peter Zweep 4 sep 2023
Reageer
Z

Misleidende gratis monteur service

Geen internet met Technische afdeling 23.30 avond gebeld hele rot procedure doorlopen om uiteindelijk uit te komen op "gratis" monteurs service. Monteur geweest kastje in meterkast vervangen, vervolgens monteurs aangeboden om kabel te vervangen aangezien het dan beter zou werken, €70 kosten nota gesmeten gekregen. Gebeld met KPN, sorry mevrouw doordat hij de e kabel heeft vervangen betaald u dat.

Monteur moest vragen en of informeren als ik u kabel vervang kost het €70 of u kunt zelf aanschaffen elders voor spot prijs van 2 10tjes of minder, maar neee lekker €70 incasseren gratis verdienen. Bespottelijk en dan vervolgens van klantenservice horen ja spijt ons kunnen niks betekenen. Jullie monteurs mensen niet misleiden en informeren naar hun opties want €70 voor een kabel dat je bij de Action voor €10 kan aanschaffen is roverij.

Niet normaal geen coulance geen niks

Zoe 4 sep 2023
Reageer
v

Zeer slechte klantenservice kpn

Ik wilde een verhuizing doorgeven en het kpn abbonement meeverhuizen. Echter is er toen een fout gemaakt en ben ik per direct van internet afgesloten. Het heeft me een week gekost met tig telefoontjes om het internet weer werkend te krijgen. Zeer vervelend als je zelfstandige bent en van internet afhankelijk bent voor je werk. Maar het snel herstellen bleek heel lastig. Verschillende collega's aan de telefoon gehad die nergens wat vanaf bleken te weten. De laatste collega had alles goed op orde en zag in het systeem dat er meerdere werkorders niet goed uitgezet waren of zelfs niet uitgevoerd waren. Zelfs na meermaals contact werd dezelfde order weer uitgezet maar niet opgepakt. De personen die je dan aan de telefoon krijgt spreken ook nog eens gebrekkig nederlands en lijken het allemaal niet te snappen.

Kortom zeer ontevreden over de klantenservice en de hulp die ze bieden.

vivienne 4 sep 2023
Reageer
D

KPN komt afspraken niet na

Veel gedoe gehad met kpn omdat mijn emailadres verkeerd was genoteerd. Hierdoor kreeg ik geen emails binnenvan bevestiging. Heb daarna nog 3 keer moeten bellen. Uiteindelijk is 2 x beloofd dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen.
Ook werd er eerst gezegd dat ik het pakket zelf wel kon aansluiten maar ineens bleek er een monteur nodig te zijn waardoor er 6 weken vertraging op zat.
Inmiddels is mijn emailadres correct en is de monteur langs geweest maar zijner alsnog aansluitkosten gefactureerd. Opnieuw een klacht ingediend maar de medewerker die mij hierover belde zei niks van al deze afspraken te zien en dus ook niets te kunnen betekenen. Met mijn 33 jaar niet vaak zo’n teleurstellende klantenservice meegemaakt. Dus mijn advies: bezint eer ge begint aan KPN.

Dien 21 aug 2023
Reageer
H

Op een schaal van 1 op tien, een 1 voor KPN

- opzegging per telefoon d.d. 24/07. Moeder gaat verhuizen naar verpleegtehuis vanwege beginnende dementie. Bewijs van verhuizing Gemeente en bewijs van Zorgovereenkomst verstuurd per 24/07 naar opzeggen@KPN. Retourdoos zou worden opgestuurd. Medewerker KPN geeft aan dat opzegging direct ingaat. Correct geholpen en klantvriendelijk;
- d.d. 2 augustus ontvangen we email dat opzegging automatisch is geannuleerd. Na wederom contact opnemen wordt de opzegging wederom in gang gezet. Het contact en informatie verloopt zeer moeizaam. Gebrek aan kennis/klantvriendelijkheid bij de medewerker;
- d.d. 5 augustus krijgen we een aanmaning dat factuur betaald moet worden voor de maand augustus. Wederom contact opgenomen. Medewerker weet geen oplossing te bedenken. Gebrek aan kennis/klantvriendelijkheid. De medewerker al ervoor zorgen dat dezelfde dag contact wordt opgenomen door manager/supervisor. Er wordt geen contact opgenomen;
- d.d. 6 augustus wederom contact opgenomen. Medewerkster vertelt dat mijn moeder alsnog moet betalen en dat er 1 maand opzegtermijn van kracht is. Nergens terug te vinden in de Voorwaarden van KPN.
Al met al een waardeloze afhandeling, klantonvriendelijk en gebrek aan kennis bij medewerkers.

Hans van Dijk 12 aug 2023
Reageer
I

Kpn winkel in beek review

Wij hebben een probleem met de draadloze wifi. Ons werd verteld in de kpn winkel in Beek dat we maar 50 keer per dag moesten resetten om het opgelost te krijgen. Mocht dit niet lukken dan moesten we ze maar weggooien en nieuwe kopen. ( nog geen 2 jaar). lekkere service van de KPN winkel in Beek:)

Ivo 8 aug 2023
Reageer
s

slechte behandeling en teveel betalen

ben inmiddels dik 10 jaar klant bij kpn maar heb na vandaag besloten om na contract datum over te stappen.
Ik betaal nu 70 euro terwijl als je nu een abb neemt zonder korting je betaal 60 euro.
Ik bel en ja hoor u neemt het contract dus of u nu 10 euro meer betaald en levenslang niet meer terug komt bij kpn maakt ze niets uit.
lever 6 mnd 10 euro dan 110 euro de aankomende jaren.
zo slecht ben ik nog nooit bij kpn behandeld wat een slecht bedrijf is het geworden zeg. dus vanaf novermber geen kpn mobiel en internet en tv meer.

schaapherder 26 jul 2023
Reageer
R

Slecht kpn

Ga niet met hun in zee want ze helpen je toch niet zit er al 3 maanden daar word niet geholpen alleen maar uitgelachen en bedreig door ze .. zeggen ze dat ze iemand langs sturen komt gewoon niet opdagen 1000x gebeld duwen gewoon af .. ik schreeuwde tegen hun word ook niks van gehoord .. word boos op hun dat ik geen hulp krijg van ze

Raymond 25 jul 2023
Reageer
W

weten zelf niet wat ze doen

2x verkeerde monteur gestuurd. hebben nu al ruim 3.5 week nodig om uberhaupt een glasvezel kabel naar het huis te brengen. dan nog een week wachten om aangesloten te worden. nergens compensatie, geen service, helemaal niks.

moet iedere dag bellen, om dan ruim 40 minuten in de wacht te staan en te horen.. we doen niks

Wever 25 jul 2023
Reageer
P

heb vroeger bij KPN gezeten

Ik ben bij KPN klant geweest. Mijn ervaring is dat hun abonnementen veel te duur zijn, ze niet klantvriendelijk zijn, ik hun service slecht vind en hun producten gewoon niet fijn. Je moet heel sterk in je schoenen staan wil je bij hun abonnementen afsluiten/dingen geregeld krijgen en dan nog is het vaak een oplossing die ik niet leuk vind.
Het begon met een KPN Mobiel abonnement, wat veel te duur werd, dus dat werd Hi. Toen heb ik Tiscali adsl afgesloten op een bestaande lijn van mijn begeleiding in overleg en met goedkeuring. Nu over Tiscali was ik tevreden. Eerst 4Mbit adsl toen 20 Mbit adsl. Beide van Tiscali. Ik had het nog geen korte tijd of Tiscali werd overgenomen door Green ISP. Lees KPN. En toen begon de ellende pas echt. Lijnen konden ze niet goed overboeken, het telefoonnummer waar ik adsl op had werd gemigreerd door een andere bewoner. Fijn. Die is inmiddels vertrokken. Ik had wel een contract met Green ISP en Green ISP werd Telfort. En Telfort is nadat ik daar weg was overgenomen door KPN. Waar ik blij ben dat ik daar niet meer zit. Inmiddels was ik al zo ontevreden dat ik naar T-Mobile ging op mobiel vlak. Dus bye bye KPN. Een beslissing waar ik tot nu toe nog steeds geen spijt heb. Toen ik Telfort adsl had had ik door de bewoner geen adsl signaal meer. Maar ik moest wel betalen. Want contract is contract zegt Telfort. Hier is de rechtsbijstand aan te pas gekomen omdat als jij voor een product betaalt dan moet je het ook geleverd krijgen. Anders ben je de boel aan het oplichten wat Telfort deed. Dreigen dreigen, dat onze familie de rechtsbijstand op Telfort afvuurde. Die keihard terug dreigde. Hard tegen hard. Uiteindelijk bond Telfort in. En het KPN imperium begon zowel op mobiel vlak als adsl vlak af te brokkelen. Ik had alleen een vaste lijn van KPN nog. Het adsl contract was ontbonden. En bij mobiel zit ik bij T-Mobile. En ik heb later ook mijn vaste lijn opgezegd. Omdat ik gewoon bang was dat iemand die lijn van mij migreerde. In het appartementencomplex konden maar x adsl lijnen liggen omdat de aannemer niet genoeg sterke lijnen had neergelegd. Dus wilde ik adsl moest ik dat gaan betalen. Dat zou een hoop gaan kosten en daar had ik geen trek in. Ik wilde rust. En die rust vond ik bij Ziggo. Uiteindelijk kregen we allemaal een eigen vaste aansluiting bij Ziggo. En het verhaal is eigenlijk afgesloten. Met het bijeffect dat mijn broer in zijn woning ergens anders KPN Glasvezel heeft genomen omdat er iets niet kon bij Ziggo. Ik keek altijd met een wantrouwend oog naar KPN. En het viel me op als ik de rekeningen kreeg van KPN of Telfort ik altijd een beetje sceptisch was. Klopt het wel? Bij Ziggo loopt het gewoon en gaat heb ik dit niet. Geloof me het product zal dan slechter zijn. Het geeft mij meer gemoedsrust. Toen had KPN 5G en bleek dat ze op de frequentie wilde zitten van de AIVD. En toen dacht ik het is gewoon een crimineel bedrijf. Ik heb altijd gedacht je moet de AIVD te vriend houden. Daar moet je geen ruzie mee willen en zo denk ik nog steeds. Het feit dat KPN zo eigenwijs zijn dat ze perse die 5G frequentie nodig hebben maakt me net als dat contract dat ontbonden is na heel veel gedreig echt er niet vrolijker op. Mensen let op je portemonnee bij KPN. Dit bedrijf is uit op je geld en zit vol gemene dingen. Dingen die je niet ziet aankomen maar wel gaan gebeuren. Als het werkt niet aankomen, want God hoort hem brommen als er iets veranderd moet worden bij KPN. Nu gaat dit bij Ziggo ook op, maar goed. Ik waarschuw voor beiden.
Oh, en vergeet niet te lachen vandaag. Ik ben inmiddels tevreden met Ziggo.

Pieter 8 jul 2023
Reageer
R

DRAMATISCHE ELLENDE zelfs 1 ster is nog te veel..!

KPN nou dat is nog wel een heel lang verhaal, afgelopen maart heeft er een ploeg van KPN netwerk/ Circet de glasvezelkabel van mijn buurman aangelegd op de grens tussen mij en mijn buurman, dit was overigens goed uitgevoerd wat mij echter verbaasde bij mijn thuiskomst was dat mijn kabel niet gelegd was terwijl onze voordeuren tegenover elkaar liggen dus dit was heel simpel op te lossen geweest door direct een kabel naar links en een kabel naar rechts te leggen aangezien de grond al open lag maar dit was niet gebeurd, na een tal van telefoontjes kwam er iemand kijken de verklaring was dat mijn kabel op een andere plek zou moeten komen te liggen wat al vrij onlogisch was maar goed het zou opgelost worden en goedkomen. Op 9 mei jl. Verscheen er een andere ploeg deze gingen de glasvezel kabel aanleggen. Ik kwam rond drie uur thuis die middag, het regende pijpenstelen en tot mijn verbazing lag mijn hele voortuin overhoop, het was een groot modderbad, de glasvezel kabel en de mantelbuis ervan lag door de hele tuin tussen en op elke plant en bloemen net zoals de tuintegels die ze er uitgetrokken hadden en echt elke vierkante centimeter van mijn tuin ook daar waar ze niet hoefde te lopen was volledig plat getrapt. Hierbij stond ik even toe te kijken naar wat er allemaal gebeurde en had al snel door dat het niet volgens plan verliep door het vele gemopper en gescheld, naar aanleiding hiervan vroeg ik wat er aan de hand was en bleek dat het kwam door het weer en omdat de raket vastzat waarmee ze de kabel schieten. Ook vroeg ik of het de normale gang van zaken was dat er met vier man op elke vierkante centimeter van mijn tuin gewandeld moest worden, dat de tegels in en op de planten lagen of het nodig was dat ook mijn hele oprit werd ondergelopen met modder. Hierop stormde er eentje op me af met een stoot ijzer in zijn handen en kwam dreigend en intimiderend recht tegen mijn neus aan staan en zei dat ik niet moest zeiken en naar binnen moest gaan en maar wachten tot het klaar was, hij stond namelijk voor mijn kut kabel in dit kut weer te werken. Ik vroeg netjes of hij misschien een beetje normaal kon reageren en respect voor mij en mijn terrein kon opbrengen en zo niet dat ik liever had dat hij mijn terrein verliet, dit maakte hem zo woest dat ik zelf naar binnen moest vluchten omdat hij nog intimiderender werd en mijn terrein niet verliet. Naar aanleiding hiervan ben ik direct telefonisch contact gaan zoeken met KPN en verzocht om iemand langs te sturen, toen kwam de voorman van de aannemer ene Mike, deze nam het niet allemaal al te serieus maar naarmate het gesprek vorderde liep de emotie bij de werknemer hoog op en begon vervolgens weer met intimideren en dreigen zodat de voorman het met eigen ogen kon waarnemen en naar aanleiding hiervan hem toch weg heeft gestuurd. Vervolgens hebben zijn andere drie collega's de klus (af)gemaakt op een zeer voor mij en mijn buurman ontevreden manier. Ik zal na dit verhaal foto's toevoegen van het resultaat hoe het is achtergelaten en hoe het tot op heden nog steeds erbij ligt vanaf 9 mei 2023. Ik ben dus ook nog steeds vanaf deze datum aan het proberen om een antwoord en een oplossing te krijgen hoe dit opgelost gaat worden dmv klachten formulieren, mails, chat gesprekken en telefonisch contact op te zoeken en in te vullen waarop ik geen enkel duidelijk antwoord krijg van iemand die verantwoordelijk is en de verantwoordelijkheid neemt, ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Afgelopen woensdag 14 juni heb ik maar liefst 1 1/2 uur gebeld met zes verschillende telefoonnummers, uiteindelijk werd ik doorverbonden met de voorman van de aannemer, diezelfde Mike. Deze zegt dat er iemand langs is geweest en de klacht is afgewezen terwijl zowel ik als mijn buren de hele dag thuis zijn geweest en niemand hebben gezien dit heb ik middels bevestigd door het achterhalen van camera beelden. Ook beroept hij zich erop dat juist ik degene ben geweest die zijn personeel heeft bedreigd met een knuppel wat volkomen onwaar is, hier heb ik hem op geattendeerd en dat ik dat welles nietes spel niet met hem over ga discussiëren aangezien hier geen enkel bewijs en aanleiding tot toe is en dat buiten dat om de veroorzaakten problemen/ schade alsnog gewoon moeten worden opgelost. Vervolgens heb ik hem gevraagd en voorgesteld of we het dan maar juridisch moeten gaan oplossen daarop hing hij zijn telefoon op en heb nog steeds tot op heden nog geen enkel antwoord of oplossing gehoord. Ik zal hier onder deze post enkele foto's toevoegen dan kunt u zelf zien hoe het er bij ligt en of deze klacht van schade dan afgewezen of ongegrond is.

R. 17 jun 2023
Reageer
m

slechte klantenservice

tja, waar moet ik beginnen...
het begon allemaal met de wifi check via de kpnapp. de wifi kon verbeterd worden en de superwifi was de oplossing van ons wifi bereik in en om ons huis. dus zodoende uiteindelijk toch 2 aangeschaft. netjes bezorgd via postn, en snel ook!! tot daar ging het goed.
eenmaal thuis, begonnen met het aansluiten van de extra wifipunten. precies zoals in de omschrijving staat aangesloten, maar de wifipunten deden het maar niet. tot overmaat van ramp was ineens ook het oude wifi signaal verdwenen. niet meer in te stellen... help. via de kpn kan je hulp vragen en zodoende het programma geprobeerd om wifi weer te herstellen. niet gelukt.... dus de volgende ochtend kpn gebeld. alle stappen nogmaals doorlopen, geen signaal, dus oplossen via de telefoon ging niet meer, er moet een monteur komen.
3 dagen later komt dan eindelijk de monteur die het probleem ook niet lijkt te kunnen vinden. er blijkt ergens met de kabel iets niet te kloppen. wat voorheen, tot die wifi punten, het prima deed. uiteindelijk, na 1 uur ongeveer, eindelijk weer wifi.... maar die super wifipunten kreeg de monteur niet aangesloten!!!!
dus, wifipunten weer retour. kpn gebeld voor een retourbon, dat kon niet. de wifipunten moeten in de kpn winkel af worden gegeven en je moet de mail laten zien van de bestelling, om dit retour te kunnen sturen. dus de auto in, met de doos, naar de kpn winkel. kom ik in de winkel, kunnen ze mij niet helpen omdat ik geen bon heb, alleen de mail met wat ik besteld heb is niet goed genoeg. er staat wel degelijk een bestel nummer bij, maar ik moet eerst wachten totdat het betaald is, en dan pas kan het retour.....
binnen bijna 1 dag heb je iets in huis, als je maar betaald. maar retour is dus een heel gedoe, want ik heb nu voor jan doedel het hele end naar de winkel gemaakt die niet echt om de hoek ligt, parkeerkosten gemaakt, en daarbij ook nog eens de monteur kosten a €105,- omdat de superwifi het niet doet.
kortom, ik ben met mijn wifi niks vooruit gegaan, ik ben €105 kwijt aan de monteur die iets heeft hersteld wat ik niet veroorzaakt heb, ik ben voor jan doedel naar een kpn winkel gereden omdat degene aan de telefoon niet gezegd heeft dat ik moest wachten tot het afgeschreven is, en daarna pas mijn product retour kan sturen, in een kpn winkel, niet via post nl. en ik dus ondertussen nog steeds belabberde wifi heb.... jarenlang al klant, en dan dit. echt.... ongelooflijk triest

margo claassen 16 jun 2023
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van juni 2024.

Over KPN

Er zijn 132 reviews geschreven over KPN op Reviews.nl. Met een 2.3 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.