J

Heel tevreden met Online.nl

Ik heb internet van Online.nl en daar ben ik heel tevreden over. Ik denk dat ik nu zo'n 2 jaar klant ben en in die tijd heb ik geen problemen ondervonden. Internet is altijd betrouwbaar en snel. Destijds was Online.nl veel goedkoper dan Ziggo en KPN. Daarom had ik ook voor Online gekozen. Ik weet niet hoe dat nu is, maar ik neem aan dat ze nog steeds goedkoper zijn. Ik weet ook niet hoe tv van Online is aangezien ik alleen internet heb. Internet kan ik dan ook zeker aanraden. Het is heel goed.

Jayden 15 dec 2021
Reageer
C

Black Friday Megadeal

Gebruik gemaakt van de Black Friday Megadeal en ik heb gekozen voor €70 cashback. Leuk dat Online.nl iets doet met Black Friday. Rond deze tijd van het jaar houd ik alles goed in de gaten betreft kortingen en deals. Hiervoor zat ik bij Budget Thuis en nu dus Online.nl. Het kan best zijn dat ik over een paar jaar weer terug ga naar Budget Thuis als ze een leuke deal hebben. Kan je nog best wat mee besparen. Misschien ook een tip voor andere mensen. Rond deze tijd van het jaar komen er altijd leuke deals langs. Niet alleen voor internet en tv, maar ook voor energie en telefoon. Gewoon de sites een beetje in de gaten houden!

Cindy 16 nov 2021
Reageer
S

Super cadeau weken

Ik stap relatief vaak over van alles in 1 aanbieders omdat je er vaak cadeau's bij krijgt. Dit doe ik niet alleen bij alles in 1 aanbieders maar ook bij energieleveranciers. Als ik ergens een goede actie voorbij zie komen en ik zit in de mogelijkheid om over te stappen, dan doe ik dat. Daarom sluit ik ook nooit lange contracten af.
Online heeft nu de super cadeau weken. Je mag kiezen uit een mooi cadeau als je overstapt naar Online. Je kunt kiezen uit Apple AirPods 2, Zyxel wifi-punt of €€€ 70 cashback. Ik heb gekozen voor de Apple AirPods 2. Niet dat ik een iPhone heb, maar ik denk dat ik ze nog wel goed door kan verkopen. Toch mooi meegenomen!

Simone 11 nov 2021
Reageer
k

geen goede provider

heb al maanden last van foutcode.s monteur geweest wil hier weg waardeloos word al maanden gemarteld beeld loopt vast en 3 keer in de week het modem reseten en de tv kastjes alles is al vernieuwd het helpt niks wil een andere provider ben met jurist bezig nooit aan beginnen aan dit bedrijf

karel 8 nov 2021
Reageer
M

Snap niet waarom mensen altijd meteen dreigen met een jurist. Als Online.nl niet kan leveren waarvoor je betaald, dan kan je het contract gewoon gezamenlijk opzeggen. Online denkt vaak wel goed mee met de klant dus dit zal normaliter geen probleem moeten zijn, tenzij hun denken dat het wel goed werkt.

Marion 8 nov 2021
P

Goedkoper dan Ziggo en KPN

Lang ben ik klant geweest van Ziggo en daarvoor heb ik zelfs nog KPN gehad. Er is niks mis met Ziggo of KPN, alleen moet je daar ook flink voor betalen. Daarom besloot ik een tijd terug om eens verder te kijken naar goedkopere alternatieven. Ik vond o.a. Budget Alles in 1, T-Mobile thuis, maar ook Online.nl.

Online.nl kwam als zeer voordelig uit de vergelijking en ik had een beter gevoel bij Online, dan bij bijvoorbeeld een Budget Alles in 1. Je kunt vergelijken tot je een ons weegt, maar soms moet je ook deels je gevoel volgen. Dit heb ik gedaan en een contract afgesloten bij Online. Dit kon allemaal eenvoudig via de website en was heel snel geregeld.

Ik gebruik Online nu al een aantal maanden en ik moet zeggen dat het zeker niet onderdoet voor Ziggo en KPN. Alleen de prijs doet onder. Ik ben zeer tevreden met mijzelf dat ik de overstap heb gemaakt naar Online. Kan ik toch weer een paar extra biertjes drinken in het weekend. Het zal je verbazen hoeveel je nog kunt besparen op dingen als alles in 1, energie en je mobiele telefoon abonnement. Alleen ben ik er een beetje laat mee begonnen. Ik dacht er nooit zo over na, maar nu wel.

P. Dijkstra 20 okt 2021
Reageer
J

Supersnel internet

Ik heb internet en tv van online en ben er zeer tevreden mee. Vaste lage prijs en supersnel internet. Je krijgt echt wat ze beloven en dat is ook niet altijd het geval. Je krijgt er zelfs voetbal bij waar mijn vriend dan weer blij mee is. Met online alles in 1 is niks mis.

Janneke 19 okt 2021
Reageer
L

Problemen met installatie

Een tijd geleden heb ik online genomen omdat ze erg voordelig zijn. Toen ik internet en tv wou installeren liep ik wel vast.. Het lukte maar steeds niet.
Ik heb de installatievideo bekeken en nog lukte het mij niet om alles werkend te krijgen. Echt wel lastig en zoiets heb ik nog nooit eerder gedaan. Je zal verwachten dat zoiets wel wat eenvoudiger zou zijn...
Ik heb nog van alles geprobeerd maar het lukte maar niet.. Ik heb naar online gebeld en in eerste instantie probeerden zij mij te helpen maar dat werkt heel lastig via de telefoon. Er is toch maar een monteur bij de pas gekomen en die heeft alles netjes voor mij geïnstalleerd. Nu werkt het prima.

Levi 10 okt 2021
Reageer
L

Stap voor stap installatiehulp

Een tijdje geleden overgestapt naar Online.nl omdat zij de goedkoopste zijn. Toen ik het hele pakket in huis had, probeerde ik het zelf zonder handleiding te installeren. Dit ging niet zoals verwacht. Contact opgenomen met Online.nl en ze raadden mij aan om het stap voor stap te installeren met hun installatiehulp. Dit kun je gewoon vinden op de website van Online.nl. Als ik er dan nog niet uit kwam kon er ook een installateur bij mij thuis komen om alles te installeren. Doormiddel van de installatiehulp kwam ik erachter dat ik de stekkers niet juist had aangesloten. Ik had een paar stekkers door elkaar gehaald. Toen ik dit goed had gezet werkte alles wel gewoon. Het viel achteraf dus heel erg mee. Nu alles werkt ben ik tevreden met Online.nl. TV is goed en internet is snel. Ik merk allen dat ik niet zo'n goede wifi ontvangst heb als bij mijn vorige provider. Het is niet problematisch, maar toch één streepje minder. Verder ben ik heel tevreden met Online.nl.

Liam 9 okt 2021
Reageer
F

Goede service van Online.nl

Een half jaar terug heb ik een alles in 1 abonnement afgesloten bij Online.nl. Op online.nl kun je eenvoudig prijzen vergelijken tussen Online.nl en andere grote aanbieders op dit gebied. Online.nl kwam er wel steeds als meest voordelige uit. Ze proberen volgens mij echt de goedkoopste te zijn. Na wat twijfelen en reviews te hebben gelezen, heb ik toch besloten om over te stappen naar Online.nl. Ze leverden alles in een "makkelijk" doe-het-zelf pakket, maar ik kwam er toch niet uit. Ik ben atechnisch en voor mij is zoiets een hele opgave. Eerst heb ik het uiteraard zelf geprobeerd, dit lukte niet. Toen heb ik naar Online.nl gebeld en toen lukte het nog steeds niet. Uiteindelijk is er een monteur bij te pas gekomen om alles voor mij te installeren. Dezelfde week is de monteur nog gekomen, heeft alles geïnstalleerd en het was helemaal gratis! Wat wil een mens nog meer. Ik ben er zo blij mee. Alleen daarvoor krijgt Online.nl al 5 sterren van mij. Echt ongekende service, dat krijg je niet bij elk bedrijf. TV en internet is ook erg goed. Niks over te klagen. Online.nl is gewoon een hele goede alles in 1 aanbieder.

Fenna 8 okt 2021
Reageer
J

Online met gratis espn

Ik las bij toeval wat reviews dat je gratis eredivisie kunt kijken bij online. Toen ben ik gelijk overgestapt naar online en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Bij mijn vorige abonnement kreeg ik geen gratis espn en betaalde ik daar los voor. Dit kostte mij veel geld elke maand. Ik ben echt blij dat ik dat nu gewoon gratis krijg. Nu kijk ik met veel plezier elke week naar espn. Mijn maandbedrag van online is lekker laag dus dat is echt perfect. Scheelt mij toch weer een extra abonnement. Voor mij niks anders meer.

Johnny 7 okt 2021
Reageer
N

Blij met Online Internet tv en bellen pakket, alles in 1! Ik zag bij Ziggo maar die verhogen elk jaar de prijzen weer met enkele euro's waardoor ik het niet meer kan betalen. Toen ik hoorde dat Online 1/3e goedkoper was wist ik het wel. Het overstappen was geheel gratis en een monteur heeft alles bij me geïnstalleerd. Mijn man is, net als deze reviewschrijver, erg blij met de gratis voetbalprogramma's.

Natasja 7 okt 2021
E

Goedkoopste Alles-in-1

Online.nl is de goedkoopste Alles-in-1 provider. Op de website van Online kun je Online.nl vergelijken met andere providers, zoals T-Mobile, KPN en Ziggo. Online.nl is dan de goedkoopste. Hierdoor heb ik voor Online.nl gekozen. Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, zolang ik maar gewoon goed internet en televisie heb. Online.nl voldoet hier zeker aan en ik ben blij dat ik ben overgestapt naar hun. Geen spijt van. Je krijgt interactieve TV van Online, waarbij je ook programma's kunt opnemen. Dit vind ik heel handig om later nog wat terug te kijken. Hier maak ik dan ook gretig gebruik van. Internet is bij mij altijd snel en er zijn eigenlijk nooit storingen. Online.nl is gewoon een goede en goedkope Alles-in-1 provider.

Esmiralda 7 okt 2021
Reageer
T

Gratis Eredivisie kijken

Bij Online.nl krijg je bij je basis tv-pakket 4 gratis ESPN kanalen zodat je gratis Eredivisie kunt kijken. Ook krijg je gratis Films & Series, een handige TV App en kun je tv opnemen en terugkijken. Eigenlijk alles wat je tegenwoordig wilt. Het verschilt in dat opzicht niet veel met andere providers. Wat wel verschilt is dat je gratis Eredivisie kunt kijken. Dit was voor mij persoonlijk de reden waarom ik ben overgestapt naar Online.nl. Ik kon wel apart ESPN nemen, maar dat had mij veel meer gekost dan wat ik bij Online.nl betaal. Verder is er niks aan te merken op het tv-pakket van Online.nl.

Internet is ook zeer goed te noemen. Ik heb 100 tot 500 MB/s download en 30 tot 500 MB/s upload. Dit is voor mij meer dan voldoende. Af en toe download ik een game en verder bekijk ik dagelijks wat verschillende websites. Alles gaat lekker snel, het downloaden, het online gamen en websites bezoeken. Het wifi-modem heeft een goed wifi-bereik. In het hele huis heb ik minimaal 3 van de 5 wifi balkjes. Zelfs op zolder !! Internet heeft er bij mij ook nog nooit uitgeleggen. Super stabiel dus.

Ik heb uitgebreid verschillende providers vergeleken en zelfs met ESPN is Online.nl het voordeligste voor mij. Voordeliger dan T-Mobile, KPN en Ziggo. Toen ik dit zag ben ik snel overgestapt en de overstap ging heel makkelijk.

Timon 6 okt 2021
Reageer
V

Enorm slecht bedrijf

Enorm slecht bedrijf

Enorm slecht bedrijf. Ik heb veel meegemaakt, maar dit bedrijf slaat alles. Zo blijven storingen gewoon bestaan, en word je nooit echt geholpen. Ook schromen ze er niet voor om automatisch je abonnement te verlengen als je bijvoorbeeld een extra tv ontvanger aanvraagt. Ik denk zelf (na onderzoek), dat het bedrijf zelf niet eens storingen mag of kan verhelpen omdat ze een soort reseller zijn van KPN.

Vlaar 22 sep 2021
Reageer
S

Ze gaan heus wel storingen verhelpen anders kost het ze natuurlijk teveel klanten. Online.nl is wel een bedrijf op zich, geen slap aftreksel van KPN. Ze gebruiken/huren inderdaad wel het netwerk van KPN, waar ze een flinke vergoeding voor moeten betalen.

Simar 22 sep 2021
M

Mist essentiele zenders

Adverteren met veel zenders maar missen een aantal essentiële zenders zoals food network, animal planet, discovery channel, TLC en eurosport. Heb enorm veel spijt van deze aankoop. Menu op tv en wisselen van zenders is ook prut en traag. Voel me belazerd, je gaat er gewoon vanuit dat bij zo'n breed pakket de juiste en normale zenders er zijn. Je verzint dit toch niet dat zulke basic zenders missen! Bijna elke andere aanbieder heeft dit wel. Heb zoveel spijt maar moet het contract uitzitten. Online.nl reageert in de trant van eigen schuld dikke bult
(Had je maar niet moeten kopen, terwijl ze wel een vette disclaimer hadden mogen plaatsen!) en de alternatieve zenders werken niet eens.

Manon 19 jul 2021
Reageer
B

Goede service van Online.nl

Ik ben nog niet zo lang geleden overgestapt naar Online.nl. Voornamelijk vanwege de prijs en dat ze toch op het KPN netwerk zitten. Verder spreekt Online.nl mij persoonlijk ook wel aan.
Tijdens de installatie kwam ik er niet helemaal uit. Het wou gewoon niet lukken. Toen heb ik besloten om Online.nl te bellen om te kijken hoe we dit konden oplossen. Ze hebben mij stap voor stap er doorheen geloodst. Ze waren erg vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Ze hadden ook veel geduld met mij. Uiteindelijk is het ons gelukt om de installatie succesvol af te ronden.
Nu werkt het als een trein. Lekker snel internet, goede tv en telefoneren gaat ook vlekkeloos. Ik ben blij dat ik overgestapt ben naar Online.nl en dat hebben ze mede te danken aan de goede service.

Bert 10 jul 2021
Reageer
M

Goedkope provider

Ik heb voor Online gekozen omdat het een goedkope provider is. Vrijwel alle providers heb ik vergeleken en kwam uiteindelijk bij Online uit. Ik heb alleen internet en televisie van Online dus ik kan niet over bellen van Online oordelen. Ik heb een gratis wifi modem gekregen die prima werkt. Overal in huis heb ik maximale wifi ontvangst en internet is lekker snel. Daar heb ik dus niks op aan te merken. Op televisie van Online heb ik eigenlijk ook niks aan te merken. Precies wat ik had verwacht en het werkt allemaal naar behoren. Het belangrijkste is natuurlijk de prijs. Het heeft eigenlijk te lang geduurd voordat ik ben overgestapt naar Online. Gelukkig heb ik het uiteindelijk wel gedaan want het scheelt mij toch wat geld in de maand wat ik aan andere dingen kan uitgeven.

Marco 3 jul 2021
Reageer
k

Online is de slechtste keuze

Online.nl is een bedrijf die niets voor zijn klanten doet, en deze zelfs bedonderd.
Contracten worden eenzijdig aangepast, prijs gaat van de ene op de andere dag bijna 12% omhoog. TV kastje werkt uiterst traag en de klantenservice- medewerkers zijn zo geïnstrueerd dat deze de klant zo snel mogelijk met een kluitje in het riet sturen. De medewerkers snappen soms wel dat e.e.a niet klopt bij hun bedrijf maar mogen daar niets aan doen.
Dus wees gewaarschuwd, ga nooit naar Online.nl, want dat geeft enkel stres en narigheid.

k 2 jul 2021
Reageer
W

Ik vind dat dit internetbedrijf wel wat meer liefde verdiend dan dat jij nu schrijft. Online.nl was er al toen menig mens nog een pamper om had. Altijd goed internet geleverd waarbij ik me zelfs nog kan herinneren dat het via een inbelmodem ging. Nu hebben ze zich uitgebreid dat ze ook tv en bel diensten leveren. Voor mij nooit anders en qua prijs altijd een stuk goedkoper dan Ziggo en KPN. Voor mij dan ook totaal geen stress en narigheid.

Wim Jansen 4 jul 2021
A

Glasvezel verbinding niet goed afgeleverd, ondertussen tegen de afspraak in adsl eraf gegooid. Niet in staat om dit op korte termijn op te lossen. Geen mogelijkheid om netwerk beheerder Caiwe te pushen om monteur langs te laten komen. Beloofde e-mails niet gestuurd. Zeer slecht bedrijf. Je koopt iets maar er wordt niet geleverd en erger nog ze brengen je in de problemen. Nooit aan beginnen.

Albert Borreman 31 jul 2021
S

Goedkope internet en TV

Als je gewoon internet en TV wilt zonder veel poespas kan ik Online.nl zeker aanraden. Het grootste voordeel aan Online.nl is de prijs. Ze zijn goedkoper dan T-Mobile, KPN en Ziggo. Je kunt ook eenvoudig overstappen, dit heb ik ook gedaan. Het was zeer eenvoudig en hoefde niet veel te doen.

Ik heb geen verstand van de internetsnelheid en alle opties, maar voor mij werkt het voortreffelijk. Het internet is niet minder dan wat ik bij mijn vorige provider ervaarde, dus dat is helemaal goed. Ik heb ook meer zenders dan dat ik nodig heb en ik kan opnemen, pauzeren en terugkijken. Terugkijken van programma's is wel een hele fijne mogelijkheid die ik niet zou willen missen.

Verder heb ik eigenlijk weinig te melden over Online.nl. Het is echt niet minder dan andere (duurdere) providers, alleen betaal je wel wat minder. Ik zie mij de eerst komende tijd niet overstappen naar een andere provider.

Sabrina 1 jun 2021
Reageer
G

Bestel niet bij online

BESTEL NOOIT BIJ ONLINE!
KOMEN HUN EIGEN AFSPRAKEN EN BELOFTES NIET NA!
VERVOLGENS ZIT JE VAST IN CONTRACT HEL!

Een abonnement afgesloten waarbij zij aangaven dat internet afsluiting afgesloten kon worden op desbetreffend adres. Ineens bleek dat zij toch niet konden leveren op desbetreffend adres maar was het contract al ondertekend en konden wij niet meer dit annuleren.

Helaas geen klantenservice op dit gebied; ondanks dat zij zelf telefonisch hadden beloofd en gezegd dat zij internet konden leveren en het daarna niet zo bleek te zijn hebben wij alsnog voor niks moeten betalen omdat ze anders aanmaningen zouden sturen. Zelfs dubbel betaald omdat wij internet moesten afsluiten bij een provider die wel kon leveren.

Om zo snel mogelijk van hun af te zijn besloten wij dat wij het resterende bedrag voor het abonnement wilden overmaken. Dit hebben wij gedaan. Met daarbij de vraag of zij een bevestiging e-mail konden toesturen waarin stond aangegeven dat het contract beëindigd was. Dat kon niet volgens hun, maar zij beloofden ons telefonisch dat dit zou gebeuren.

Sindsdien krijgen wij nog steeds e-mails van hun waarin zij geld van ons vragen terwijl wij alles hebben betaald en het contract hebben beëindigd.

Wij hebben inmiddels meer dan 9x keer met de klantenservice meer dan een uur gebeld waarin wij steeds het opnieuw het verhaal moesten uitleggen en waarin ons steeds opnieuw werd beloofd dat het nu echt beëindigd was en dat online.nl ons een bevestiging hiervan zou opsturen en contact met ons zou opnemen. Dit is tot op heden nog geen 1x gebeurt en inmiddels blijven de e-mails waarin zij geld vragen oplopen en dreigen zij met kostenverhoging terwijl alles al geregeld en beëindigd hoort te zijn.

Zij hebben niks op orde, weten van niks - het voelt als een crimineel bedrijf die er alles aan doet om op een "legale" uitziende manier zoveel mogelijk geld van je uit te persen.

In een van de telefoongesprekken gaf de medewerker zelfs toe dat hij niet kon ontkennen dat online.nl niet een criminele bedrijf is.

Gi 27 mei 2021
Reageer
K

Online heeft intern de systemen niet op orde waardoor bijna alles fout loopt: contract afspraken over prijs komen ze niet na, opzeggen is een drama.
Verschrikkelijk onbetrouwbaar. Mensen van klantenservice doen wel aardig maar kunnen (technisch) helemaal niks voor je betekenen. Elke brief die ik heb ontvangen van ze zit vol met fouten en onjuistheden.
Vermijden deze provider.

Kevin 27 jun 2021
A

Heel herkenbaar. Nooit aan beginnen. NOOIT MET ONLINE.NL IN ZEE GAAN

Albert Borreman 31 jul 2021
J

Internet en TV van Online.nl

Ik heb Internet en TV van Online.nl. Snel en stabiel internet via wifi en veel TV zenders. Wat ik ook erg fijn vind, is dat ik programma's op TV terug kan kijken. Deze mogelijkheid had ik voorheen nooit, maar bij Online.nl wel. Ik zit er zelfs aan te denken om glasvezel internet te nemen. Dit kost 5 euro per maand extra, maar het is wel de toekomst. Ik ben er nog niet helemaal over uit. Het overstappen en de installatie verliep iets langzamer dan dat ik had gehoopt, maar als eenmaal alles werkt, is het gewoon prima.

Online.nl is gewoon een goede provider voor Internet en TV. Ik denk niet dat ik nog over ga stappen naar een andere provider. De maandelijkse kosten vallen ook best mee.

Julian 23 mei 2021
Reageer
A

Telefoonnummer meenemen gaat mis

Ik had bij het aanmelden gevraagd mijn telefoonnummer mee te nemen.
Dat kon.
Maar na een aantal weken viel het me op dat ik nooit gebeld werd, en dat alle mensen die ik belde in gesprek waren.
En het bleek dat ik dus niet kon bellen, en niet gebeld kon worden.
Gemeld, zou binnen paar dagen geregeld worden.
Na een week was er niets veranderd, en belde ik maar weer eens ( weer half uur in de wacht gestaan ).
Toen was het ineens in een kwartier geregeld.
Kortom, bij het aansluiten deden ze niets, na mijn eerste klacht deden ze niets, pas na de tweede klacht kwamen ze in actie.
En toen kon het dus in 15 minuten........
Verder slecht TV beeld, altijd blokken, niet om aan te zien.
Ik zal blij zijn als ik er weer vanaf ben.

Anne 20 mei 2021
Reageer
H

Tv werkt voor geen meter echt waardeloos

Om maar slechts een van de vele problemen te benoemen, live TV werkt matig, maar terugkijken, of opnames bekijken werkt gewoon niet. Een en al blokken.
Veel erover geklaagd, maar nooit werkend gezien, ondanks dat er monteurs zijn geweest die er naar zouden kijken. Overigens, als je kijkt naar de reviews op de site, dan laten ze daar alleen die van 3 sterren en meer zien. Kijk je naar de echte reviews, dan zijn er daar een heleboel van 1 of 2 sterren. Maar ja, die laten ze dan niet zien op de site.
Zo'n bedrijf is het.

Henri 18 mei 2021
Reageer
L

Geen enkel bedrijf toont negatieve recensies uiteraard. Dat zal jij ook niet doen Henri. Overigens ben ik het met je eens dat de tv soms slecht werkt. Wij halen het kastje dan van het stroom, dan werkt het weer prima voor een tijdje. Online.nl is relatief goedkoop, dan moet je niet naar zulke kleine mankementen kijken. De hardware kan het simpelweg niet aan, tijd voor wat nieuws zal ik zeggen. Zodra KPN iets nieuws uitrolt qua tv hardware, zal Online.nl dit ook uit mogen geven lijkt me.

Leo 18 mei 2021
H

Kleine mankementen??????
Dat beeld was constant slecht, en resetten of iets dergelijks hielp totaal niet. Opnames die niet wilde afspelen, op geen enkele manier. En bij online.nl deden alsof hun neus bloedde, alleen maar tijd rekken door te vragen om beelden te maken, tijden op te nemen, enz. En zo'n opname die dus niet wil afspelen is iets dat ze bij online.nl makkelijk hadden kunnen natrekken. Maar nee, kennelijk teveel moeite. De laatste monteur gaf toe dat er al een jaar een onderzoek liep naar al die problemen. Online.nl is een werkelijk waardeloos bedrijf. Zouden ze een beetje fatsoen hebben, dan zouden ze als er een klant dus klaagt over b.v. opnames die niet af spelen aanbieden om het contract te beeindigen. Maar nee, je moet dan een aangetekende brief sturen waarin je ze in gebreke stelt ( waar ze dus al een jaar onderzoek naar doen ). En daarna moet je nog een aantal maanden abonnementsgeld betalen, want, zo staat het in het contract nietwaar...... Kortom kosten die totaal niet nodig zijn.
Ik zou eigenlijk hier willen zeggen wat ik echt denk, maar dan komt er censuur.

Henri 18 mei 2021
L

Ja, dat zie je vaker dat je een aangetekende brief moet sturen, slaat nergens op. Alsof ze geen e-mail kunnen lezen.
Wel goed natuurlijk dat ze wel al een jaar onderzoek doen naar deze incidenten. Kan je geen korting vragen omdat je zoveel hinder hebt? Of anders gewoon vragen om een nieuwe tv kast. Ze zullen vast wel bezig zijn met een nieuw stukje hardware.

Leo 18 mei 2021
H

Jij vindt het goed dat ze al EEN JAAR bezig zijn met onderzoek?
Nu, ik dus niet, dat geeft het niveau aan van dat bedrijf, dat ze na een jaar nog steeds niet de problemen hebben opgelost.
En als ze dat zouden toegeven wordt het al iets beter ( niet veel, iets ).
Ze zouden ook helemaal moeten stoppen met het aanbieden van TV, dat kunnen ze gewoon niet. ( overigens denk ik persoonlijk - denk, geen bewijs - dat het die samenwerking is met canal digital. )
En nieuwe tv kast, en twee nieuwe modems heb ik echt wel gehad. ( tweede nieuwe modem was omdat de eerste die ze stuurde geen glasvezelmodem was....., over niveau gesproken ).
Sorry, maar het zijn een stel prutsers, die op alle mogelijke manieren je geld afhandig maken.
Verder willen ze die ouwe, niet werkende troep terug, omdat ze die dus naar de volgende sukkel sturen ( staat in een email, niet dat van sukkel uiteraard ).
Tot slot, het ligt niet aan de hardware, TV gewoon kijken deed het veel beter dan terugkijken, of een opname bekijken. En dat is toch echt dezelfde hardware.

Henri 19 mei 2021
H

Gras is groen bij Online.nl

Kan hier eigenlijk heel kort over zijn, ik kom van KPN, daarna nog even gebruik gemaakt van Ziggo voor een jaartje en vanaf dat moment nooit meer afgeweken van Online.nl. Het gratis is niet altijd groener aan de overkant kan ik jullie melden. Je maakt gewoon gebruik van het KPN-netwerk wanneer je voor Online.nl kiest maar dan voor een goedkopere prijs. Zoals gezegd heb ik ook nog een tijdje Ziggo gehad, ook een prima provider hoor, de prijs werd me echter teveel. Online.nl is dus een zeer solide optie voor een redelijk tarief per maand. Volgens mij betaal ik nu 47,50 per maand voor snel internet en veel tv zenders.

Harry Freriks 18 mei 2021
Reageer
L

Nummerportatie

In augustus 2019 is mijn schoonmoeder van 88 jaar overgestapt van online naar caiway. Zij kreeg toen glasvezel buitenaf van Deltafiber. De bijbehorende provider was Caiway. Na enige tijd problemen te hebben gehad met het opzeggen van Online en de nummerportatie naar Caiway kon ze weer met haar oude telefoonnummer bellen. Dit telefoonnummer heeft ze al meer dan zestig jaar. Al haar familie, waarvan menigeen op leeftijd, en bekenden weten niet anders dan dat zij dit nummer heeft. Ook de thuiszorg staat in verbinding met dit nummer via een alarmeringssysteem. Als zij bv snel hulp moet hebben kan ze door een alarmeringsknop hulp inschakelen.
Tot zover alles oké zou je zeggen.
Tot zondag 21 maart, de telefoon deed het niet meer. Caiway gebeld om de storing te verhelpen, er was geen storing! Er was wel een ander telefoonnummer die functioneerde wel.
Vreemd, bleek toch dat ze na bijna twee jaar nog steeds met online een contract had voor internet en vaste telefonie. Haar tv abonnement was in augustus 2019 wel opgezegd maar de rest niet.
Even ademhalen, contact met online gezocht om in eerste instantie te zorgen dat ze weer van haar vaste telefoonlijn gebruik te kunnen maken. Mobiel heeft ze niet en van internet gebruikt ze sinds het overlijden van haar man geen gebruik meer. Daarna nummerportatie naar caiway.
Makkelijk toch?
Nou mooi niet, ik ben sinds bijna 4 weken dagelijks in contact met deze incompetente provider. Na 21 uur bellen, in de wacht staan, een harde reset, een softe reset, andere telefoon, talloze medewerkers aan de lijn die iedere keer weer hetzelfde verhaal moeten horen en bij het einde van een gesprek standaard vragen : kan ik verder nog iets voor u doen?, een monteur die met de beste wil van de wereld het probleem met de lijn niet kan verhelpen, niet door de eerste lijns medewerker kunnen komen. Alle niet nagekomen beloftes "dat het spoedig opgelost zou zijn" zat, zat er maar één ding op. Zo snel mogelijk porteren, daar was ik al mee begonnen. Keer op keer kreeg ik bericht dat de portatie niet was gelukt omdat de naam niet zou corresponderen met de gegevens die online had. Het bleek dat achter de twee voorletters geen punt moest staan. Voordat ik hier achterkwam was ik al weer één week verder.
Gelukkig probleem opgelost. Weer een portatie aangevraagd.........kreeg ik een mail van notabene online dat ze het nummer van de vorige provider niet konden achterhalen....
Mijn broek zakte af en tijdens het ophalen toch maar weer contact opgenomen met Online.
Weeeer het gehele verhaal uit de doeken gedaan. Als antwoord kreeg ik te horen dat dit absoluut niet kon en dat de persoon met wie ik sprak er direct op zou reageren.
Foei toch, eind goed al goed.
Nee helaas ik kreeg bericht dat de portatie niet was gelukt omdat de naam niet zou corresponderen met de gegevens die online had.
Ik dacht wat Pieter Omtzigt kan, kan ik ook. Bijten en niet meer loslaten.
Van Caiway kreeg ik de tip om de gegevens van online één op één gekopieerd en geplakt op te vragen en deze met een screenshot naar caiway te sturen. Zo gezegd zo gedaan. Om er zeker van te zijn dat alles goed zou verlopen en niet voor de zoveelste keer weer het verhaal aan een medewrrker te moeten uitleggen bleef ik aan de lijn terwijl de mail werd verzonden. Zoals afgesproken, kopiëren, plakken en verzenden. Mooi, ping, de mail. Ik lees hem door en zie tot mijn stomme verbazing dat de postcode uit vijf cijfers bestaat. Terwijl ik dit aan de medewerker vertel zegt hij dat dit een foutje was, HIJ had het verkeerd overgetypt!!!! Stommeling, wat vroeg ik nou? Kopiëren en plakken!! Begrijp je mijn vraag niet?
Na de exuses verlde hij me ook nog dat er een compensatie zou volgen!! Voor alle uren dat ik gebeld heb? Nee voor mijn schoonmoeder, voor de teveel betaalde kosten. Daags na deze medeling werd er weer geld afgeschreven door Online.
Na de volgende mail met de gegevens van Online een screenshot gemaakt voor Caiway en doorgestuurd via de mail. Verwerkings tijd binnen twee dagen.
Eindelijk na twee dagen en een verdrietige schoonmoeder het verlossende bericht.
Ik kreeg weer bericht dat de portatie niet was gelukt omdat de naam niet zou corresponderen met de gegevens die online had. Terwijl ze zelf de gegevens aan mij hadden verstrekt.
Einde van dit verhaal? Nee het is er na bijna vier weken nog steeds niet.
Ik vraag me af waar de menselijkheid blijft in deze geautomatiseerde wereld waar het alleen maar draait om geld.
Ik hoop dat dit verhaal door menigeen zal worden gedeeld. Het is echt slecht wat Online doet.
Louis N.

Louis 16 apr 2021
Reageer
B

Zeer slechte service bij Online

December 2020 mijn abonnement bij Online opgezegt vanwege weken lang geen / slecht internet.
Zou per 19 januari afgesloten worden.. echter op 12 januari was alles afgesloten. Wederom stukje service.
Hadden natuurlijk wel voor de hele maand januari reeds geincasseerd.
Inmiddels is het midden april en na 10 telefoontjes nog steeds mij teveel betaalde geld niet terug, wel veel beloftes...
Voor mij geen Online of Canal Digitaal meer

Brent 14 apr 2021
Reageer
H

Hoop problemen gehad. De telefoon werkte b.v. pas na een maand. TV heeft NOOIT goed gewerkt, en DRIE !!!! monteurs konden het NIET OPLOSSEN. Wel sturen ze dan vrolijk een rekening voor een monteur. En weg mag je niet, ze willen het volledige jaar aan geld van je hebben. Je kan met een aangetekende brief ze in gebreke stellen, maar dan nog willen ze minimaal een maand een abonnementsgeld hebben ( terwijl ze dus in gebreke zijn ..... ).
Ik zou hier graag willen zeggen wat ik van ze denk ( en dat is iets andere taal ).
Netjes gezegd, OPLICHTERS .

Henri 19 apr 2021
O

Ik heb een hoop problemen met o.a. terugkijken. Heel veel BLOKKEN IN BEELD. Geluid dat niet syncroon loopt. TV kastje dat af en toe midden in een film software gaat updaten. ( en die film moet je dan dus weer helemaal vanaf het begin gaan zien, doorspoelen mag niet ).
Werkelijk, wat een bedrijf zeg.

Ode 22 mei 2021
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2022.

Over Online.nl

Online.nl, zoals ze zelf stellen, het compleetste internet, tv en bellen pakket voor de beste prijs met gratis ESPN Eredivisie (3 kanalen). Online.nl werkt met het KPN netwerk waardoor de prijzen gunstiger uitvallen, ze hoeven immers de kosten van het netwerk niet zelf te bekostigen. Online.nl heeft verder een gratis overstapservice en 100% installatiegarantie, de monteur gaat pas weg als alles werkt.

  • Nog niet geverifieerd