Internet Tv

Online.nl

50 reviews
60% positief
18% neutraal
22% negatief

Online.nl, zoals ze zelf stellen, het compleetste internet, tv en bellen pakket voor de beste prijs met gratis ESPN Eredivisie (3 kanalen). Online.nl werkt met het KPN netwerk waardoor de prijzen gunstiger uitvallen, ze hoeven immers de kosten van het netwerk niet zelf te bekostigen. Online.nl heeft verder een gratis overstapservice en 100% installatiegarantie, de monteur gaat pas weg als alles werkt.

T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.

Bezoek T-Mobile Thuis


Reviews (50)

  • Louis

    Nummerportatie

    In augustus 2019 is mijn schoonmoeder van 88 jaar overgestapt van online naar caiway. Zij kreeg toen glasvezel buitenaf van Deltafiber. De bijbehorende provider was Caiway. Na enige tijd problemen te hebben gehad met het opzeggen van Online en de nummerportatie naar Caiway kon ze weer met haar oude telefoonnummer bellen. Dit telefoonnummer heeft ze al meer dan zestig jaar. Al haar familie, waarvan menigeen op leeftijd, en bekenden weten niet anders dan dat zij dit nummer heeft. Ook de thuiszorg staat in verbinding met dit nummer via een alarmeringssysteem. Als zij bv snel hulp moet hebben kan ze door een alarmeringsknop hulp inschakelen.
    Tot zover alles oké zou je zeggen.
    Tot zondag 21 maart, de telefoon deed het niet meer. Caiway gebeld om de storing te verhelpen, er was geen storing! Er was wel een ander telefoonnummer die functioneerde wel.
    Vreemd, bleek toch dat ze na bijna twee jaar nog steeds met online een contract had voor internet en vaste telefonie. Haar tv abonnement was in augustus 2019 wel opgezegd maar de rest niet.
    Even ademhalen, contact met online gezocht om in eerste instantie te zorgen dat ze weer van haar vaste telefoonlijn gebruik te kunnen maken. Mobiel heeft ze niet en van internet gebruikt ze sinds het overlijden van haar man geen gebruik meer. Daarna nummerportatie naar caiway.
    Makkelijk toch?
    Nou mooi niet, ik ben sinds bijna 4 weken dagelijks in contact met deze incompetente provider. Na 21 uur bellen, in de wacht staan, een harde reset, een softe reset, andere telefoon, talloze medewerkers aan de lijn die iedere keer weer hetzelfde verhaal moeten horen en bij het einde van een gesprek standaard vragen : kan ik verder nog iets voor u doen?, een monteur die met de beste wil van de wereld het probleem met de lijn niet kan verhelpen, niet door de eerste lijns medewerker kunnen komen. Alle niet nagekomen beloftes "dat het spoedig opgelost zou zijn" zat, zat er maar één ding op. Zo snel mogelijk porteren, daar was ik al mee begonnen. Keer op keer kreeg ik bericht dat de portatie niet was gelukt omdat de naam niet zou corresponderen met de gegevens die online had. Het bleek dat achter de twee voorletters geen punt moest staan. Voordat ik hier achterkwam was ik al weer één week verder.
    Gelukkig probleem opgelost. Weer een portatie aangevraagd.........kreeg ik een mail van notabene online dat ze het nummer van de vorige provider niet konden achterhalen....
    Mijn broek zakte af en tijdens het ophalen toch maar weer contact opgenomen met Online.
    Weeeer het gehele verhaal uit de doeken gedaan. Als antwoord kreeg ik te horen dat dit absoluut niet kon en dat de persoon met wie ik sprak er direct op zou reageren.
    Foei toch, eind goed al goed.
    Nee helaas ik kreeg bericht dat de portatie niet was gelukt omdat de naam niet zou corresponderen met de gegevens die online had.
    Ik dacht wat Pieter Omtzigt kan, kan ik ook. Bijten en niet meer loslaten.
    Van Caiway kreeg ik de tip om de gegevens van online één op één gekopieerd en geplakt op te vragen en deze met een screenshot naar caiway te sturen. Zo gezegd zo gedaan. Om er zeker van te zijn dat alles goed zou verlopen en niet voor de zoveelste keer weer het verhaal aan een medewrrker te moeten uitleggen bleef ik aan de lijn terwijl de mail werd verzonden. Zoals afgesproken, kopiëren, plakken en verzenden. Mooi, ping, de mail. Ik lees hem door en zie tot mijn stomme verbazing dat de postcode uit vijf cijfers bestaat. Terwijl ik dit aan de medewerker vertel zegt hij dat dit een foutje was, HIJ had het verkeerd overgetypt!!!! Stommeling, wat vroeg ik nou? Kopiëren en plakken!! Begrijp je mijn vraag niet?
    Na de exuses verlde hij me ook nog dat er een compensatie zou volgen!! Voor alle uren dat ik gebeld heb? Nee voor mijn schoonmoeder, voor de teveel betaalde kosten. Daags na deze medeling werd er weer geld afgeschreven door Online.
    Na de volgende mail met de gegevens van Online een screenshot gemaakt voor Caiway en doorgestuurd via de mail. Verwerkings tijd binnen twee dagen.
    Eindelijk na twee dagen en een verdrietige schoonmoeder het verlossende bericht.
    Ik kreeg weer bericht dat de portatie niet was gelukt omdat de naam niet zou corresponderen met de gegevens die online had. Terwijl ze zelf de gegevens aan mij hadden verstrekt.
    Einde van dit verhaal? Nee het is er na bijna vier weken nog steeds niet.
    Ik vraag me af waar de menselijkheid blijft in deze geautomatiseerde wereld waar het alleen maar draait om geld.
    Ik hoop dat dit verhaal door menigeen zal worden gedeeld. Het is echt slecht wat Online doet.
    Louis N.

    Louis 16 apr 2021

  • Brent

    Zeer slechte service bij Online

    December 2020 mijn abonnement bij Online opgezegt vanwege weken lang geen / slecht internet.
    Zou per 19 januari afgesloten worden.. echter op 12 januari was alles afgesloten. Wederom stukje service.
    Hadden natuurlijk wel voor de hele maand januari reeds geincasseerd.
    Inmiddels is het midden april en na 10 telefoontjes nog steeds mij teveel betaalde geld niet terug, wel veel beloftes...
    Voor mij geen Online of Canal Digitaal meer

    Brent 14 apr 2021

  • marcel

    echt een slecht bedrijf dit

    echt een slecht bedrijf dit.slechte comminicatie .en duur en dan willen ze voor een app canal + die ik nooit heb aangevraagd.12,50 app en dan internet die het weing of nooit doe.vier keer de modem stuk in een jaar tijd.echt schandalig dit bedrijf.jammer dat ik niet min een mag zetten.

    echt een slecht bedrijf dit.slechte comminicatie .en duur en dan willen ze voor een app canal + die ik nooit heb aangevraagd.12,50 app en dan internet die het weing of nooit doe.vier keer de modem stuk in een jaar tijd.echt schandalig dit bedrijf.jammer dat ik niet min een mag zetten.

    marcel 6 apr 2021

  • Kees

    Overbetaalde slechte provider

    Jaren teveel betaald bij Online.nl voor internet dat slecht werkt. En als je ze belt krijg je alleen maar incompetente medewerkers aan de lijn die een paar standaard antwoorden uit hun hoofd hebben geleerd en je totaal niet verder kunnen helpen. Heel frustrerend allemaal. Ik ben heel blij dat ik overgestapt ben naar een andere provider.

    Kees 1 apr 2021

  • Fam. Dammers

    Prima tv provider en gratis ESPN bij tv abonnement

    Al jaren blij klant van Online.nl. Enkele maanden terug hadden wij alleen internet van online, dit hebben we toen omgezet naar een alles in 1 pakket, dus dat je ook tv en bellen in huis hebt van dezelfde aanbieder. Dit heeft voor ons goed uitgepakt en we zijn een stuk goedkoper nu uit omdat we alles bij 1 aanbieder hebben. Is ook veel handiger omdat je maar 1 factuur per maand krijgt voor je overzicht. Ook fijn dat je gratis ESPN krijgt bij je tv abonnement, dit heeft ons er mede toe aangezet om alles bij Online.nl te registreren. 5 sterren van ons! We hebben niks te klagen en zijn al jaren blij klant.

    Fam. Dammers 30 mrt 2021

  • Wim

    Online.nl alleen internet

    Al met al wel blij met Online.nl als mijn internetprovider. Ik neem alleen internet af van Online.nl omdat ik dat eigenlijk al jaren doe. Al sinds het tijdperk van de inbelmodems ben ik blij klant van dit bedrijf. Tv heb ik aangesloten van Ziggo, mede omdat deze het grootste zenderaanbod hebben + de eigen Ziggo Sport zenders. Dit bevalt me prima en het kost me al met al niet zo heel veel. Ze zeggen altijd dat je het beste een alles-in-1 bundel ergens kan aanschaffen, dit vind ik dus zeker niet.

    Wim 25 mrt 2021

  • Math Geurts

    Weigert elk e-mail contact wegens spam.

    Best bijzonder, voor een aanbieder van internet dat je alle e-mail contact weigert wegens spam. Orange is in 2008 overgegaan naar Online dus vandaar dat ik hier de review plaats. De e-mail als volgt:

    Geachte heer, mevrouw,

    De e-mail die binnenkomt op dit e-mailadres wordt door ons niet meer gelezen. Op dit adres ontvangen we namelijk een heleboel e-mail die we niet kunnen beantwoorden, zoals bijvoorbeeld spam. We vragen u om op een andere manier contact met ons op te nemen. Hieronder vindt u een aantal manieren waarop wij te bereiken zijn, afhankelijk van de vraag of opmerking die u heeft.

    abonnee
    U bent al abonnee bij ons en u heeft een administratieve of technische vraag over uw abonnement. Ga dan naar http://www.orange.nl/helpform en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord (u vindt deze gegevens in de bevestigingsbrief van uw abonnement). Uw vraag wordt daarna beantwoord door een medewerker van onze klantenservice. Omdat de klantenservice door het inloggen meteen de juiste informatie heeft, kunnen ze beter en sneller reageren op uw vraag. Na het verzenden van uw vraag kunt u via http://www.orange.nl/klantenservice naar ‘mijn vragenoverzicht' gaan. Daar kunt u de status van uw vragen bekijken. U ziet hier ook een overzicht van vragen die u eerder aan ons heeft gesteld.

    nog geen abonnee
    U bent nog geen Orange abonnee en u wilt informatie over een van onze producten of diensten. Ga dan naar http://www.orange.nl/belmij en laat uw gegevens achter. Onze verkoopafdeling neemt dan zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.

    Wilt u liever direct telefonisch contact met ons? Ga dan naar http://www.orange.nl/contactinformatie voor onze telefoonnummers.

    Met vriendelijke groeten,
    Orange Nederland Breedband B.V.

    Math Geurts 5 feb 2021

  • Jelmer

    Online met KPN netwerk

    Ik zag dat Online.nl veel goedkoper was dan veel andere aanbieders en ik vroeg me daarom af hoe dit mogelijk is.
    Ben toen veel op het internet gaan zoeken en zo kwam ik er dus achter dat ze het KPN netwerk gebruiken en dat is ook de reden waarom ze zelf minder kosten hebben en zo lagere prijzen kunnen vragen bij de klanten.
    Heel slim vind ik dat en ook voor mezelf ben ik hier blij mee, want ons scheelt het op deze manier ook geld.

    Ook heb je tot 11 januari nog recht op een koptelefoon, een google nest of 50 euro cashback en heb je de eerste zes maanden hier korting.
    Dat is altijd mooi meegenomen en hier maken we graag gebruik van.
    Wij zijn niet zo van de gadgets, dus hebben voor de cashback gekozen maar ook dat is natuurlijk altijd erg welkom.
    Het installeren werd voor ons gedaan dus hier hadden we zelf geen omkijken naar, nog zo'n voordeel aan online.nl
    Aanrader dus voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe internet en tv aanbieder die niet al te veel kost en wel perfect werkt.

    Jelmer 5 jan 2021

  • P Molema

    tv en internet slecht bij online.nl

    Online.nl is één grote oplichtingsfirma. Wij hebben nu bijna een half jaar lang een contract bij jullie en gelijk van begin af aan waren het al problemen. Ik heb zelfs al een keer geweigerd te betalen, omdat ik iedere keer genegeerd werd als ik weer contact zocht omdat iets niet werkte. Pas toen ik dit deed, werd ik serieus genomen en is ons probleem van dat moment verholpen. En nu hebben we nog steeds vaker wel dan niet last van storingen, dus dat het niet goed werkt. En in deze tijd van thuiswerken is dat erg lastig kan ik wel vertellen. De modem resetten helpt soms, maar lang niet altijd en ik probeer dit vaak eerst voordat ik ga bellen. Vandaag wel weer een keer gebeld omdat niets hielp en het internet maar bleef uitvallen en wij zo niet aan ons werk toe kwamen. De helpdesk gebeld en toen kreeg ik te horen dat dit voor hen nieuw was om te horen omdat ik amper nog had gebeld met een klacht en dat zij ook niets anders voor mij kunnen betekenen dan een keer de modem resetten en vervolgens een werkdag wachten. De tijd die we dan zonder goedwerkend internet zitten is dan ons probleem en dat er op die manier niet gewerkt kan worden daar kunnen zij verder ook niets aan doen. Heb boos gevraagd of ze dat even schriftelijk willen ondertekenen zodat ik dat aan mijn baas kan geven, want ik denk niet dat hij er vrolijk van wordt als hij hoort dat ik een volle werkdag niet kan werken omdat ze het modem van ons internet 'even' moeten resetten.

    Ik baal er ontzettend van dat ik een contract heb afgesloten voor een jaar, wat betekent dat ik hier nog zo'n zes lange maanden aan vast zit, maar zodra deze termijn verstreken is zeg ik het honderd procent zeker op. Daar is geen twijfel over mogelijk. Internet wat niet werkt, helpdesks die je niet verder helpen en je alleen het gevoel geven dat je zeurt. Eén grote flop is dit bedrijf, meer kan ik er niet over zeggen.

    P Molema 11 dec 2020

  • Max

    online.nl oversluiten door monteur

    Wat heeft online.nl alles keurig geregeld, er kwam zelfs een monteur bij ons langs om het hele oversluiten voor ons te regelen. Zo hoefden we er zelf niet mee te hannissen, hier was ik erg blij mee want ik ben hier niet zo goed in.

    Alles werd klaar gemaakt zodat wij er gelijk mee aan de slag konden. Later had ik nog een vraag en dat kon gewoon in de avond nog beantwoord worden door iemand die op hun site achter de chat zat. Zo hoefde ik niet tot de volgende dag te wachten voor ik antwoord kreeg.

    Ik ben er erg over te spreken, fijn dat ze zo goed voor hun klanten zorgen bij online.nl.

    Max 18 okt 2020

  • Liza

    online.nl slecht

    Echt niet te geloven hoe vaak mijn internet wel niet uitvalt, ik zit voor mijn internet bij online.nl en ik wou dat dit niet zo was. Ik vind dit echt bloed en bloedirritant. En al helemaal nu, wanneer bijna heel Nederland vanuit huis moet werken dus wanneer het extra belangrijk is dat je een beetje over goed lopend internet beschikt. Heel erg slechte provider!

    Als ik contact op neem met de klantenservice hiervan word ik van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug, ik schiet er dus helemaal niets mee op. Zij weten ook niet waar het aan ligt en kunnen er helaas niets aan doen, was laatst het antwoord waar ik het maar mee moest doen. Wat heb ik daar nou weer aan?! Kies hier niet voor mensen, ik zou naar een andere provider gaan als het op een beetje goed werkend internet aankomt.

    Liza 4 okt 2020

  • Patricia

    je moet wat geduld hebben

    Jullie telefonische klantenservice is echt hilarisch.. Zó slecht 😂
    1e keer bellen - 15 minuten in de wacht, dan een jongeman aan de telefoon, die we overigens niet heel goed konden verstaan, maar goed.. Hij ging wel even kijken wat er met onze expedia box aan de hand was. Hij zette ons even in de wacht.10 minuten later ( wederom vergezeld van afschuwelijk krakende muziek ) wordt plotseling de verbinding verbroken. Nou oké, doei..
    Dan maar nog een keertje bellen. Dit keer 10 minuten in de wacht, de telefoon wordt opgenomen. Maar geen gehoor. Na een paar x HALLO te roepen hebben we het maar opgegeven en zelf opgehangen.
    3e keer bellen, hang nu al minimaal 15 minuten in de wacht, de muziek lijkt er alleen maar slechter op te worden. Ben benieuwd wat er deze keer gaat gebeuren 😅
    Online.nl. je moet wat geduld hebben!

    Patricia 24 sep 2020

  • Lars

    Laatste jaren veel problemen

    Na in totaal 10 jaar klant te zijn geweest bij deze fijne firma kan ik niet wachten om alle rotzooi van Online uit mijn huis te gooien. Laatste 2 jaar is het echt dikke ruk, aantal monteurs over de vloer gehad niks wordt opgelost. Tv kijken is een dikke drama. Ik heb een tv ontvanger die niet functioneert, herhaaldelijk over gebeld en geklaagd maar omruilen voor een goede zit er niet in. Heb uit ellende zelf maar een CI module gehaald, dit heeft altijd redelijk gefunctioneerd tot voor 3 dagen terug. Maar weer met klantenservice gebeld, dik half uur aan de lijn gehangen maar zoals verwacht niks opgeschoten. Dit was voor mij de laatste druppel met ziggo. Ook al bieden ze mij een jaar gratis hun diensten aan (wat ter compensatie haast al wel bijna mag) zou ik het nog weigeren.

    Lars 28 aug 2020

  • Siep

    Internet

    Het kijken van opgenomen programma’s is een drama. Je kan niet doorspoelen en terug spoelen. Voordat je je opgenomen programma kan bekijken moet je ook nog een stuk van het voorgaande programma cq reclame bekijken en tijdens het opgenomen programma kan je de reclame ook niet doorspoelen. Als je een stukje gemist hebt of nog een keertje wil zien kan je niet terug spoelen. De klantenservice beweert dat de zenders dit bepalen echter bij andere televisie aanbieders is het wel mogelijk om door en terug te spoelen. Ik zit nog aan een jaar contract vast maar zal wanneer dit niet veranderd na mijn jaarcontract over gaan naar een andere provider overgaan.

    Siep 7 jul 2020

  • Michael

    Online.nl internetpakket met glasvezel

    Ik heb via online.nl een internetpakket besteld op 25-5-20. Omdat we thuis geen telefoonlijn hebben, maar alleen een glasvezel, was ik op zoek naar een glasvezelinternet. Het verbindingstype van mijn pakket was in het beschrijving van het product niet gespecificeerd op een duidelijke manier. Maar het gewenste pakket stond wel op de pagina met andere glasvezelaanbiedingen. (Ik voeg een screenshot van mijn bestelling toe). De bevestigingsbrief bevatte ook geen vermelding van een verbindingstype dat voor dit pakket vereist was. Het misverstand werd duidelijk toen mijn familie de apparatuur begon te installeren. We hebben wel een DSL-pakket ontvangen!
    Het probleem werd verergerd door het feit dat ik enkele maanden in het buitenland vastzit vanwege het corona en ik kan niet naar huis terug keren.
    Een contact opnemen met het bedrijf was echter vrijwel onmogelijk. De chat en zijn online "deel-met-ons"-vorm op de site werken niet, ze weigeren problemen te bespreken via de Facebook-messenger, ze geven me geen mailadres. Er blijft alleen het callcenter om contact op te nemen met het bedrijf, maar bellen vanuit de EU is erg duur, het is goedkoper om rechtstreeks aan de advocaten te betalen...
    Mijn familie heeft mislukte pogingen gedaan om de ontvangen apparatuur op een glasvezelmodem aan te sluiten. Door het ontbreken van internet thuis mijn mogelijkheid om met mijn familie te communiceren nu zeer beperkt is.
    De foutieve bestelling is opgetreden vanwege de fout van beide partijen. De bedrijf wil niet meewerken aan het oplossen van dit probleem en een effectieve communicatie met de klant onderhouden, rekening houdend met de situatie waarin de hele wereld zich nu bevindt, misschien met uitzondering van Online.nl.
    Pluspunten:
    De (niet juiste) bestelling is op tijd geleverd
    Verbeterpunten:
    - Vrijwel een volledige afwezigheid van communicatiekanalen (behalve een callcenter);
    - Een onvolledige beschrijving van de producten op internetpagina's en in de volgende correspondentie, die misleidend kan zijn voor klanten;
    - Een belofte van 100% installatiegarantie is niet meer dan woorden.

    Michael 30 jun 2020

  • Julian

    Online.nl nieuwe bekabeling en nieuwe router

    Bleek dus dat ik het zeer verouderde inbel systeem nog had met allerlei kabels die verouderd waren. Daardoor viel mijn internet vaak weg. Na 3 keer naar Online.nl te hebben gebeld (de eerste 2 keer dachten ze dat een router reset wel zou werken), kwam er een monteur die al onze kabels opnieuw heeft gelegd + een nieuwe router gegeven. Nu hoeven we bij de installatie helemaal geen gebruikersnaam en wachtwoord maar in te vullen maar regelt de router dit allemaal zelf zei de installateur en zo geschiede! Heb nu tevens een beter bereik door het hele huis heen qua WIFI.

    Het duurde even voordat Online.nl langs kwam met een monteur maar daarna was alles weer top!

    Julian 24 jun 2020

  • Dennis Veen

    1e 6 maanden 30 euro per maand Online.nl

    Sinds vorige week Internet en televisie van Online.nl aangeschaft. 1e 6 maanden voor 30 euro per maand en daarna 45 euro. Hiervoor krijg je 100 mb/s internet, 80+ tv zenders en gratis Fox Sports 1,2 en 3!
    Ter vergelijking betaal je hiervoor bij Ziggo 65 euro! 30% goedkoper dus, na de korting!
    Overstappen is gratis en Online.nl komt alles bezorgen en je krijgt een 100% installatie garantie.

    Voor mij een hele goede deal! Wellicht voor jou ook?

    Groetjes Dennis Veen

    Dennis Veen 16 jun 2020

  • Paultje

    Overgestapt naar Online.nl

    Ik had een tijd internet en tv van ziggo gebruikt, werkte heel goed maar werd flauw van de jaarlijkse prijsverhoging dus ging even verder kijken. Zeker in deze corona tijd waarbij mijn baan niet zeker is en ik sowieso een lager inkomen heb, ging ik me eens verdiepen in waar ik kosten mee kan besparen. Dat is dus op je vaste lasten en ik zag dat ik 66 euro betaalde bij ziggo terwijl ik nu maar 40 euro hoef te betalen. Op jaarbasis is dit toch al gauw 264 euro!!
    Nu vraag jij je af maar is het even goed als Ziggo? Nou.. ja! Tv is tv toch? Bij online krijg ik gratis fox sports eredivisie er ook nog eens bij. Internet snelheid is wel omlaag gegaan maar dat komt ook deels omdat ik een lagere bundel heb besteld dan dat ik bij Ziggo had.

    Paultje 20 mei 2020

  • Bas

    Online.nl voor de sportliefhebbers

    Als je net als ik een echte sportliefhebber bent en dan vooral veel van voetbal houdt, dan is online.nl de perfecte uitkomst voor jou.
    Als je hier een abonnement afsluit heb je ook meteen Fox 1,2,3 in je pakket zitten en mag je ook de eredivisie live zender ontvangen.
    Dus iets minder voor de vrouwen in huis want die zijn niet altijd even blij met al dat voetbal maar voor mij is het super!
    En je betaalt hier gewoon veel minder geld dan bijvoorbeeld bij ziggo of een andere grote en vooral dure maatschappij.

    Bas 8 feb 2020

  • Leroy

    online nl beoordeling

    Als je een goede deal wilt sluiten dan moet je nu naar online.nl overstappen geloof ik, want dan betaal je maar een heel minimaal bedrag en krijg je er enorm veel voor terug!
    Of de vrouwen er blij mee zijn vraag ik me af, want als je nu overstapt krijg je Fox Sport 1,2,3 er gratis bij en is de kans dus groot dat de mannen hele dagen alleen maar sport zitten te kijken hahahahaha
    Maar als je dat aan mij zou vragen zou ik zeggen dat dat ook een beetje bij het man zijn hoort, want welke man houdt er nou niet van sport.
    Als je dit zelf wil betalen bij een andere aanbieder dan ben je handen vol geld kwijt en dat slaat nergens op.
    Nu ga ik er qua budget op vooruit want ik betaal per maand minder als ik naar online.nl ga en ik krijg er ook nog eens drie extra zenders bij, dan is voor mij de keus heel makkelijk en snel gemaakt!

    Leroy 22 aug 2019

  • Boris

    Fox sport 1 2 3 gratis

    Wij kregen een folder in onze brievenbus dat wanneer je nu overstapt naar online.nl dat je dan Fox sport 1, 2 en 3 een tijdlang gratis kunt ontvangen, dat maakte het voor mij zeker de moeite waard om dit in ieder geval even te onderzoeken.
    Ik ben zelf een fanatieke sporter en vind het ook erg leuk om voetbal en dergelijke te kijken, maar wanneer ik zelf voor fox sport zou moeten betalen, zou ik dit een beetje zonde vinden.
    Je betaalt normaal gesproken iets van 18 euro per maand extra geloof ik als je dit wilt ontvangen en dat wordt mij te gek, maar voor zo'n deal en dat je het dan een tijdlang gratis hebt is natuurlijk altijd goed!
    En wie weet bevalt het zo goed dat ik daarna niet meer zonder kan en ik het alsnog zelf wil aanschaffen, ik zie de bui zelf in ieder geval al hangen.
    Nu weet ik het niet heb weet ik nog niet wat ik mis en dan vind ik dat niet zo'n probleem, maar als je het een tijdje hebt gehad en het beviel goed en dan heb je het ineens niet meer, dan wordt het lastig.
    Dat probleem hebben wij ook al eens gehad met een periode gratis netflix, daar konden we later ook niet meer zonder.
    Dus we zullen zien.

    Boris 22 aug 2019

  • Niko

    Goedkoper maar ook minder goede service

    Online.nl is een stuk goedkoper dan alle bekende namen in dit circuit, maar daar staat wel tegenover dat de service ook wel een stuk minder goed. Dus dat is dan een afweging die je voor jezelf moet maken, wat voor jou belangrijk is. Wil je dat, zodra er iets is, gelijk iemand paraat staat om je te helpen dan is dit misschien geen handige keus, maar gebruik je het netwerk maar minimaal en maakt dat dus niet zo veel uit dan is dit een hele goede keus, want het scheelt je heel wat geld. Voor ons is het internet en dergelijke niet zo belangrijk, dus dan betaal ik liever een stuk minder voor dit en voor ons is online.nl dus een goede keus geweest. Maar ik heb wel een keer een vraag gehad en toen heeft het echt wel lang geduurd voordat ik hiermee geholpen werd, dus ik ben er ook een keer tegen aan gelopen dat het niet helemaal ging zoals ik graag zou willen.

    Niko 19 jul 2019

  • Bennie de Voogd

    Online NL goedkoper dan concurrenten

    Online, prima service en je zit op het KPN netwerk zonder hiervoor teveel te betalen. Voor rond de 40 euro heb je alle opties terwijl je bij de grote jongens hiervoor ruim 65 euro betaald en ik kan jullie garanderen: je krijgt exact hetzelfde. Althans bij KPN, Ziggo heb ik nooit gehad en kunnen wij ook niet ontvangen dus kan daar niet over oordelen. Ik snap echt niet waarom mensen bij KPN gaan terwijl Online en Telfort hetzelfde aanbieden, ook op het KPN netwerk, maar dan voor minder kosten in de maand. Ik wil KPN zeker niet zwart maken maar het is wel gek. Ik zit al bij Online sinds er internet in huis ontvangen kan worden en toentertijd was Online.nl al een van de groteren dus ben blij dat ik daar nog steeds bij kan zijn. Enkele vrienden van me hebben een all in one pakket van KPN en hebben exact dezelfde tv kast als mij bijvoorbeeld.

    Bennie de Voogd 21 jun 2019

  • Theo Leeuwen

    Online NL geweldige internet en tv aanbieder

    Ik lees de reviews en ben het 100% met ze eens. Een geweldige internet en tv aanbieder die nog een stuk goedkoper is dan de overige aanbieders. KPN en Ziggo zijn verreweg het duurste en daarna komen alle andere aanbieders die ongeveer dezelfde prijzen hanteren. Online.nl bestaat al jarenlang, nog voordat er all in one pakketten waren zat ik voor internet ook bij Online, nu ik wat trammelant heb gehad met een andere aanbieder heb ik besloten terug te gaan naar Online (die hadden toentertijd nog geen all in one pakket), tot op heden geen spijt van gehad en qua prijs ga ik er een best stuk op vooruit!

    Theo Leeuwen 1 jun 2019

  • Ferdi

    Online KPN netwerk goed en goedkoop

    Voor mensen die niet 2000 euro in de maand aan salaris ontvangen en dus ietwat op de kleintjes moeten letten is Online.nl echt een uitkomst. Eerder had je Telfort die van het KPN netwerk profiteerde en nu heb je Online die dit in principe overneemt. Waar het op neer komt: je krijgt alles wat je bij KPN ook zou krijgen maar dan voor 20 euro per maand goedkoper. Leuk feitje is dat Online.nl er eerder al was met die langzame inbel verbinding, iedereen die 30 jaar of ouder is kent dit nog als de dag van gisteren, goede tijden, leuk om te zien dat dit bedrijf zeer goed met de tijd meegaat.

    Ferdi 26 mei 2019