R

Werkwijze ziggo

Ik heb een 1 jarig contract bij Ziggo.
Het hele jaar problemen met ziggo, ze houden zich niet aan contract en schrijven onterechte bedragen van je rekening af, bellen helpt niet, ze lossen niks op.

Ze hebben mijn 1 jarig contract ineens vrijgegeven omdat ze van mij af willen, normaal moet je het contract uitzitten maar ziggo mag dit wel zomaar doen? ze weten dat ze fout zitten maar toegeven ho maar!, ze hebben macht en dat weten ze en wij als klant hebben niks in te brengen.

Ik heb nu mijn ziggo abbonement in Januari opgezegd met een opzegtermijn van een maand, dus 1 maart contact beëindiging.
Niet te geloven, sluiten ze mij 1 februari ineens af.
Weer bellen en natuurlijk weer hetzelfde gesprek zoals altijd, waardeloze excuses en moet een dag wachten voordat alles het weer doet.
Nu een dag verder, wel weer tv en internet maar opnemen, terug kijken en opgenomen programma's doet het nog steeds niet.
Weer bellen en natuurlijk weer dezelfde waardeloze excuses van Ziggo, eerst zou het 24 uur duren, dus niet, weer bellen, nu duurt het 3 dagen, ook niet! Weer bellen en nu moet ik maar geduld hebben wanneer alles weer werkt. Graag doorverbinden met hogere hand maar dat kan volgens ziggo natuurlijk niet.
Al die poppetjes die bij ziggo werken kunnen of willen niet helpen en beschermen hun werkgever, hoezo machtsmisbruik!

Het heeft inmiddels een week geduurd en kan nu pas weer opnemen en terug kijken.
Alle programma's die ik heb opgenomen, zijn allemaal verdwenen terwijl ze hebben gezegd, maakt u geen zorgen, de opnames blijven staan, dus niet!
Na eindeloos te hebben teruggebeld met steeds dezelfde boodschap, u moet geduld hebben en telkens weer die sorry, stop daarmee want jullie sorry's die ik al het hele jaar hoor worden NIET gemeend.

Als klant trek je bij ziggo altijd aan het kortste eind.
Ze hebben een machtspositie en handelen daar ook na.
Nog een maandje geduld en dan ben ik eindelijk weg bij Ziggo.
Mensen wees gewaarschuwd, als er problemen zijn met ziggo, dan heeft u niks in te brengen.
Bij mij gaat dit al een jaar zo bij ziggo, bellen, bellen, bellen en nog steeds problemen!

Hopelijk wordt er een uitzending gemaakt over Ziggo om mensen te waarschuwen hoeveel macht Ziggo heeft!, het wordt tijd dat mensen hiervoor gewaarschuwd worden, kijk maar eens op Google hoeveel negatieve revieuws er zijn over dit bedrijf.

Wees gewaarschuwd!!!

Regina 8 feb 2022
Reageer
H

Foute factuur

Doordat ik problemen ondervond met mijn mail heb ik contact gezocht met Ziggo. Geprobeerd ism. met de Ziggo medewerker het probleem op te lossen maar dit bleek helaas niet mogelijk. Daarna een week zonder mail gezeten. Ook in loggen in Ziggo mail werkte niet, ondertussen nog diverse keren gebeld en gechat. Weer contact gezocht met Ziggo en ruim een half uur aan de lijn gehangen. Ook deze medewerker kon het probleem niet herstellen waarna " zij " besloot een monteur te sturen waar ik dus niet om gevraagd heb omdat hij/zij niet nodig was . Monteur geweest maar weer vertrokken met de mededelingen dat hij het probleem niet kon oplossen.
Uiteindelijk ism. IT medewerker Ziggo eindelijk het mail probleem opgelost.
Nu een factuur gekregen waar monteurskosten ( € 40.00 ) wel inrekening zijn gebracht. Na bezwaar gaat er uit " coulance " een bedrag van €. 20,00 gecrediteerd worden.
Blijft over dat ik dus €.20,00 moet gaan betalen voor een monteur waar ik niet omgevraagd heb en die het probleem niet heeft kunnen oplossen. Ik moet dus betalen voor een ondeugdelijk Ziggo product. Als of je naar de garage gaat voor nieuwe ruitenwisser die vervolgens niet vervangen worden door nieuwe maar waar je de rekening wel voor moet betalen. Werkelijk ongelofelijk, en zie maar eens de verantwoordelijke te spreken te krijgen, dan loop je tegen een muur van onwil een een halve meter gewapend beton aan.

Harry Rugenbrink 19 jan 2022
Reageer
F

Ziggo storing snel opgelost

Ons internet deed het niet voor een aantal uren waarna ik op de storingspagina van Ziggo ging kijken. Hier dien je jouw adres in te vullen en dan zie je of er een storing is en zo waar zag ik dat ze met het netwerk bezig waren. Dit zou binnen enkele uren verholpen zijn. Dus de hond even uitgelaten, zag ik een aantal Ziggo busjes rijden. Waren er dus goed mee bezig! Toen ik thuis was deed alles het al weer. Goed bezig Ziggo medewerkers!

Fred 15 dec 2021
Reageer
F

Gratis Formule 1 kijken

Ondanks dat wij geen Ziggo hebben mocht toch iedereen naar de beslissende Formule 1 race kijken waar Max Verstappen wereldkampioen is geworden. De race werd uitgezonden door Ziggo en was helemaal gratis. Wij hebben er echt van genoten, helemaal omdat Max het wereldkampioenschap heeft gewonnen. Geen van ons zijn Formule 1 fans, maar wij hebben er wel allemaal van genoten. Iedereen had het er de hele week over, dus wij moesten ook wel even kijken. Echt een top uitzending van Ziggo en alles werd heel goed in beeld gebracht. Heel netjes van Ziggo dat iedereen dit weekend gratis Formule 1 mocht kijken. Al met al toch een kostelijke middag gehad.

Fam. de Ruijter 12 dec 2021
Reageer
S

KPN heeft het ook uitgezonden dacht ik, top dag! Eerlijk is eerlijk, de race zelf viel wel wat tegen op de laatste ronde na. Voor alle MAX fans: gefeliciteerd. Ook keurig van Hamilton na de race!

Sven 12 dec 2021
A

Slecht te bereiken en ongevraagd wifipods

Het telefoonnummer praktisch niet meer te vinden op de site, daarna moet je een heel menu en bij de helft word je eruit gegooid. Ik heb de wifipods geweigerd en niet aangenomen en zij zeggen dat ik ze nog heb. En ik moest een andere telefoon nemen om hen te bellen....zucht, het ging over het menu. Een klacht kan je nergens kwijt. Je krijgt alleen klantenservice of administratie. Vreselijk wat een slechte service tegenwoordig. Was vroeger beter

Angela 9 dec 2021
Reageer
M

Ziggo heeft tegenwoordig wel een goede chat op de website. Het gekke is dat deze niet op iedere pagina te zien is. Je moet via de klantenservice pagina een paar vragen beantwoorden en dan komt soms rechts onderin een chaticoon tevoorschijn. Hier kan je op klikken en deze chat wordt normaliter wel heel snel beantwoord. Zo doe ik het althans altijd. Soms komt de chaticoon ook tevoorschijn om pagina's waar je als klant een pakket moet kiezen.

M.K. 9 dec 2021
B

Slecht advies

Bel met een simpele vraag over npo app die niet meer werkt . Volgens medewerker op te lossen met een reset . Advies opgevolgd en vervolgens helemaal geen tv meer . Na een aantal uur teruggebeld en dan wordt er door een andere medewerker vertelt dat het probleem met de npo app bekend is en niets aan te doen is . Ze kunnen alleen niet eerder dan over 5 dagen een monteur sturen om de media box die niet meer werkt te komen maken . Op mijnvraag waarom de eerste medewerker niet wist dat de app niet werkte werd er verteld dat ze met zoveel systemen werkte dat ze dat niet allemaal kunnen weten .

Betty van Kemenade 2 dec 2021
Reageer
F

Ziggo Sprinters

Gebruik gemaakt van de Ziggo Sprinters deal. Internet & TV Complete voor € 29,95 per maand, in plaats van € 68,50 per maand. Geen eenmalige kosten en 2 gratis SmartWifi pods. Het maandbedrag van Internet & TV Complete is 6 maanden afgeprijsd en voor beide SmartWifi pods 12 maanden. Als dat nog niet genoeg is, ook nog gratis hulp bij installatie. Prima deal dacht ik. Ik ben echt blij dat ik gewacht heb, want ik was sowieso al van plan om over te stappen naar Ziggo. Van vrienden en familie hoor ik steeds goede verhalen over Ziggo en met deze Ziggo Sprinters deal ben ik ook goedkoop uit.

Frank 15 nov 2021
Reageer
K

Wachttijd en contact opnemen

Wat een ervaring, ik heb geprobeerd contact te krijgen met Ziggo, een drama.
Ik wilde opzeggen maar kon op het formulier geen datum van beëindiging kwijt en dan loop je dus een risico dat je weer net te vroeg van de kabel gaat. Dus even zoals zij aangeven bellen, of via de chat.
De zenders en internetsnelheden heb ik geen vervelende ervaringen mee maar contact opnemen is zwaar onder de maat.

Via de PC- chat, bijna onmogelijk, wij helpen u zo spoedig mogelijk, na 45 minuten ben ik gestopt.
Geprobeerd via een contactformulier, ook dat is van informatie naar informatie met 0 resultaat.
Via de chat, dan geef je je 06 nummer door en ook daar wederom een drama.

Al met al als dit de de service, het persoonlijke contact is ben ik er klaar mee, het kost veel tijd en ik ben nog geen stap verder.

Dus nu druk ik op de knop van beëindig abonnement 1 maand voor de datum en sla dan maar een kruisje.

Krijgsman 15 nov 2021
Reageer
H

Goede klantenondersteuning

Ik heb een geweldige ervaring met klantenondersteuning gehad! Allereerst was het heel gemakkelijk om in contact te komen met een van de ondersteuningsmensen. Ik had een verzoek om ondersteuning om in te loggen op ZiggoGo. Ik kreeg direct antwoord en mijn probleem was binnen vijf minuten opgelost. Bedankt @morgane van Ziggo voor je accurate hulp!

Harry 14 nov 2021
Reageer
H

Tip van Ziggo voor de beste kijkervaring

Ik kreeg dus ineens een e-mail van Ziggo met als titel dat ze een tip voor me hadden. Daar stond in: Opnemen, terugkijken, Netflixen… Je mediabox is steeds vaker online. Wil je altijd de snelste en meest stabiele verbinding? Verbind je mediabox dan met een internetkabel aan je modem.

Vanzelfsprekend is een toestel sneller als je hem met de kabel verbind, Wifi is met 5G sterk maar een kabel blijft altijd sneller en zonder hapering. Helaas kan niet iedereen zomaar een kabel leggen van de meterkast (waar meestal de modem hangt) naar je Mediabox. Ik had toen ik mijn huis had gebouwd meteen een internetpoort bij mijn tv gemaakt waardoor ik de Mediabox altijd al aan de internetkabel had zitten. Ook wel eens vergeten om een internetkabel er in te doen en heb eigenlijk nooit met de Mediabox Next haperingen gehad, dus ook niet met een Wifi verbinding.

Wel netjes van Ziggo dat je met de code NEXTKABEL geen verzendkosten betaald in de Ziggo Webshop. Dus iedereen die de mail niet heeft gekregen en toch een internetkabel wilt kopen, gebruik de code: NEXTKABEL.

Geen dank en een fijne dag. Harm.

Harm 12 nov 2021
Reageer
L

Zeer snel internet

Ik ben overgestapt naar Ziggo omdat ik gek werd van mijn trage internet. Ik dacht dat het bij Ziggo ongetwijfeld wel snel zal zijn. Hoge bomen vangen veel wind en ik heb nog nooit klachten gehoord over Ziggo internet. Ik betaal dan weliswaar wat meer geld, maar het is het meer dan waard. Ik heb nog nooit zo snel internet gehad! Netflix kijken is een genot, zonder haperingen. Heel blij dat ik ben overgestapt naar Ziggo.

Lotje 3 nov 2021
Reageer
R

Waardeloos bedrijf zonder tv

Heb internet en tv van Ziggo, of liever gezegd ik zou willen dat ik tv had, maar mijn ontvanger heeft geen signaal meer.
Klantenservice kon niks doen, dus wilde ik mijn tv abonnement opzeggen, wat je niet geleverd krijgt wil je ook niet voor betalen tenslotte, toch?
Nou, er is dus een opzegtermijn van een maand!
Mijn beredenering dat je niet kunt berekenen wat je niet levert ging niet op, ik had de komende maand maar te betalen en toen ik zei dat ik dan wel naar een advocaat zou stappen werd de hoorn erop gegooid!
Wat een bedrijf… nooit, maar dan ook nooit meer dat ik mijn geld weggooi bij zo’n waardeloze “leverancier”!
Onbeschofte bende!

Rob 28 okt 2021
Reageer
J

Trouwe klant van Ziggo

Ik weet niet precies hoelang ik klant ben bij Ziggo maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat ik al jarenlang trouwe klant ben. Internet en tv en telefoon werkt altijd perfect. Nooit echt problemen gehad. Tuurlijk wel eens een korte storing maar daar zullen ze allemaal van tijd tot tijd wel eens last van hebben. Ik moet wel zeggen dat dit nauwelijks voorkomt. Ik heb gelukkig de Mediabox Next. Om deze te krijgen moest ik destijds wel mijn abonnement naar boven opschalen. Die oude Mediabox was erg traag maar de Next is perfect. Volgens mij krijgt iedereen nu standaard een Mediabox Next. Dat maakt tv kijken een stuk fijner. Internet werkt voortreffelijk en is lekker snel. Overal in huis heb ik goede wifi. Bellen is ook geen enkel probleem dus ik zie mij niet zo snel overstappen.

Joris 25 okt 2021
Reageer
F

Vaste klant word niet gewaardeerd

Vandaag contact opgenomen met ziggo, helaas waarderen ze de vaste klanten minder (in hun aanbod) als de nieuwe klanten.
Ik ben militair en ga in januari 6 mnd op uitzending.
Ik nam contact op om alvast mijn contract te verlengen (verloopt in jan 2022) onder dezelfde voorwaarde als bij mijn laatste 5a6 jaar contracten, aangezien anders mijn vrouw dit moet regelen en die heeft het alleen al druk zat en andere prioriteiten.
Ik ben inmiddels 6 jaar bij Ziggo en heb elk jaar nog gebruik kunnen maken van de actie die ook geldt voor nieuwe klanten. bv. 6 mnd voor 29,95. Het laatste jaar ging dit al moeilijker en werd ik pas gebeld na het plaatsen van een minder positieve recensie. 1 Week later werd er direct contact opgenomen en was het ineens wel mogelijk.
Jammer dat ik nu dus weer op deze manier moet ''afdwingen/proberen''waar een vaste klant mijn inziens gewoon ook recht op heeft.
Of wil Ziggo dat ik overstap richting een andere aanbieder. bv. KPN ?
Ik ben tevreden over de producten maar het aanbod wat nu staat 6x 20 korting p/mnd voelt kijkend na de afgelopen jaren alsnog als een achteruitgang, en haalt mij niet over om mijn contract te verlengen.
Alles word duurder , en voor mij is 120,- meer dan voor een groot bedrijf als Ziggo.
Hopelijk tonen ze zich ook een groot bedrijf zodat we alsnog het contract kunnen verlengen net als de laatste jaren.

Frank Meegdes 19 okt 2021
Reageer
J

TV kijken via Ziggo Go

Thuis zijn wij met z'n vieren maar hebben maar 1 tv. Daardoor ontstaat vaak de situatie dat iedereen wat anders wil zien op tv. Gelukkig kun je met Ziggo ook via Ziggo Go tv kijken op een ander scherm. Mijn moeder kijkt meestal zelf op de tv en ik op de computer of tablet. Heel soms kijk ik ook met mijn telefoon tv in bed. Als er geen Ziggo Go was moest ik ook mijn eigen tv maar boven heb ik geen tv aansluiting. Dat zal wel lastig worden. Ziggo Go werkt perfect, bijna hetzelfde als normale tv alleen kijk je dan niet op de tv maar op een ander apparaat. Dankzij Ziggo Go kunnen wij allemaal naar onze eigen programma's kijken. Daar zijn wij heel blij mee.

Jordy 9 okt 2021
Reageer
F

Top service door medewerker

Wij werden geholpen door Ayhan
Hij verdient een pluim, wat zijn wij geweldig geholpen: service gericht, veel geduld en vriendelijk, nogmaals onze dank Ayhan!! Deze medewerker is veel waard voor jullie bedrijf! Hoop dat jullie hem nog jaren in dienst houden, hij verdient het zéker. Wij zitten in Spanje en voor ons heel belangrijk om Formule 1 te volgen, maar ging niet van het leien dakje. Wij zijn erg blij met Ziggo

Frits van Opzeeland 1 okt 2021
Reageer
T

Wat ben ik nu, in de tijden van en het coronavirus en dat iedereen binnen moet blijven, blij dat ik een abonnement bij ziggo hè zeg!
Ik moet er niet aan denken dat je nu dag in dag uit je eigen thuis zit te vervelen, ik kan kijken wat ik wil op ziggo of ik neem iets op of kijk het later terug, het is allemaal mogelijk.
Dus ik hoef me de eerstkomende tijd absoluut niet te vervelen gelukkig, er is voor mij genoeg te kijken.

Tim 5 okt 2021
B

Ziggo heeft voor 98 procent glasvezelverbinding

Wat veel mensen niet weten is dat Ziggo voor 98% glasvezelverbinding heeft. Alleen vanaf het kastje naar de huizen gaat nog via een coaxkabel. Dat verklaart ook waarom ze zulke enorme snelheden kunnen geven aan de klant. Op mijn adres is tot 600 Mbit/s downloadsnelheid haalbaar, dat moet wel via glasvezel gaan.

Gisteravond bleek er een Ziggo storing te zijn, kon ik ook inzien op de website van Ziggo wanneer ik mijn postcode en huisnummer invoerde. Ook even met een medewerker gechat en die stelde dat er een glasvezeldraad was gebroken ergens in mijn omgeving. Waarop ik zei: maar ik gebruik de kabel, geen glasvezel. Toen zei de medewerker dus dat ze voor 98% glasvezelverbinding hebben, alleen vanuit de kasten naar de huizen is nog met een groene coaxkabel. Weer wat geleerd.
Ik zag een paar minuten, nadat ik door had dat mijn tv en internet uit was gevallen, enkele Ziggo busjes door de straat rijden (rond 23:30). Die mogen dus nog even flink doorwerken om alles weer werkend te krijgen.

Dacht ik deel dit verhaal even met jullie. Niemand hoeft van Ziggo over te stappen als je denkt dat je naar een glasvezelaanbieder moet gaan. Dit is Ziggo namelijk ook. De service is daarnaast heel goed en als er iets is, kan je gelijk chatten, zoals ik ook heb gedaan.

Bobby Fox 1 okt 2021
Reageer
N

Opgelicht door ziggo vrouw van 88

Een jaar lang geleden internet afgezegd omdat oma dit niet gebruikt en dit veel geld kost voor haar. Er is 104 euro ter compensatie gegeven destijds en vervolgens blijkt dat ze daarna gewoon de volle pond betaald voor alleen tv en bellen 70 euro . Nu word er ineens gezegd dat internet er niet af te halen is en bij het pakket hoort . Bah wat een nare oplichters. Waarom is die vergoeding dan gegeven? En keihard voor deze ouderen. Lekker overstappen zou ik zeggen want dit is echt schandalig .

Nancy 28 sep 2021
Reageer
M

We zitten al sinds woensdagochtend zonder internet en tv. Er staat er wordt hard gewerkt aan een oplossing. De Ziggo kast staat binnen ons zicht. Geen monteur gezien.

Wij zijn meegenomen in een kabel breuk glasvezel. Deze was opgelost maar bij ons en buren nog steeds een probleem. Niet goed gekeken naar de buurt en de foutmeldingen. Ondertussen bijna een zonder tv en internet. Geen contact geen updates.

Contact - niet te krijgen.

M 4 okt 2021
H

Ziggo is niks mis mee

Sinds het tijdperk @home al bij Ziggo en nog nooit maar dan ook nog nooit problemen mee gehad.
Vorige week wat informatie bij Ziggo ingewonnen omtrent wat onregelmatige wifi ontvangst in huis .
Na wat overleg kwamen we tot de conclusie dat de router en ook de media box wat verouderd was, tevens het abonnement wat aangepast .
Kortom om binnen 15 minuten alles geregeld en binnen no time hadden we alles thuis .
Alle componenten geïnstalleerd en alles weer tip top in orde als klap op de vuurpijl kwam er nog een leuk presentje achteraan omdat we op de dag van het telefoontje jarig waren.
Dus ja wij hebben met Ziggo niets te mopperen.

Hendricus 25 sep 2021
Reageer
D

Slechte service hoge kosten

Zeer slechte service had steeds storing aan mijn internet verbinding word gelijk een monteur aangeboden dat dan weer wel de monteur heeft verder weinig kunnen doen alleen een stekker kastje vervangen terwijl dit niet het probleem was om je onodig op kosten te brengen na dat dit vervangen was nog steeds storingen
Uiteindelijk contact opgenomen met ziggo die heeft mij kast gerest op afstand daarna nooit meer storing gehad maar of ik wel even €50 wil betalen voor de monteur die niks heeft verholpen het probleem lag bij het resseten van mij kastje wat op afstand gedaan had kunnen worden kortom naar mij mening ben ik goed opgelicht bedankt daarvoor ziggo als mijn abbonement klaar is ben ik direct weg 👍🏼

Danny 24 sep 2021
Reageer
S

Wel goed dat ze zo snel een monteur langs laten komen en het in ieder geval proberen te regelen. Bij mij ging de monteur daadwerkelijk pas weg wanneer alles 100% functioneerde. Resetten kunnen ze zelfs via een iPad doen die ze meenemen. Naar mijn weten doen ze dit altijd als ze iets hebben aangepast. Waarschijnlijk had je een stageloper op de stoep. En inderdaad ze kunnen je modem gewoon op afstand resetten (net als via de iPad).

Simar 24 sep 2021
N

Kabels controleren op breuk

Geen tv /internet, na een heel lang keuze menu eindelijk iemand aan de lijn.
Geeft meneer aan dat ik alle kabels moet controleren op breuk!?
Die zijn niet los geweest meneer of verplaatst en zien er als nieuw uit, geïnstalleerd door een bedrijf. U kunt dit niet zien aan de buitenkant. Dus bij geen ontvangst alle kabels meenemen naar een ander huis met ziggo om te kijken of er een breuk in zit??

N 22 sep 2021
Reageer
S

Ik had eens hetzelfde gehad. Altijd goed internet en plotseling nog maar een fractie van wat ik eerst had. Bleek dat een kabel in de meterkast niet meer goed was, daardoor verloor ik tot wel 95% snelheid. Even kabels 1 voor 1 omwisselen en je ziet wel vrij snel wat de oorzaak is. Kan Ziggo natuurlijk ook weinig aan doen. Bij mij wilden ze voor de volgende dag al een monteur sturen, waarbij ik zei dat het niet nodig was omdat ik zelf al de juiste kabel had vernieuwd.

Simar 22 sep 2021
J

Max Verstappen wereldkampioen

Ziggo Sport en met name de Formule 1 heeft ervoor gezorgd dat ik klant ben bij Ziggo. Dit is iets wat andere providers niet aanbieden. Als groot Max Verstappen fan ga ik er natuurlijk ook van uit dat hij wereldkampioen wordt. Dat wil ik natuurlijk niet missen en daarom ben ik blij met Ziggo dat ze altijd zo goed verslag doen van de races, kwalificaties en trainingen. Ik kijk ook met veel plezier naar Formule 1 Café en alles wat met Formule 1 te maken heeft. Ik ben zelfs Indycar en Nascar gaat kijken, omdat ze dit ook uitzenden. Best leuk als je je daar ook een beetje in verdiept. Ook heb ik wat Formule E races gezien, maar dit trekt mij veel minder. Deze review is een ode aan Ziggo dat ze goed bezig zijn. Ik ben een heel tevreden klant. Naast Ziggo Sport is het ook gewoon een hele goede provider van televisie en internet. Ik heb nooit internet problemen en met de Mediabox Next is tv kijken ook een genot. Pauzeren en terugkijken werk allemaal perfect en zonder haperingen. Om terug te komen bij de Formule 1, vind ik dit seizoen bijzonder interessant. De strijd tussen Max Verstappen en Lewis Hamilton is fascinerend om te volgen. Als Max fan ga ik er natuurlijk vanuit dat Max wereldkampioen wordt, maar het zit wel dicht bij elkaar. Soms vind ik ze bij Ziggo wel een beetje partijdig voor Max, maar als Max fan snap ik dat wel. Ik erger mij er ook niet zo aan, zoals andere mensen vaak wel doen. Ik ga met veel plezier de ontknoping van dit Formule 1 seizoen kijken op Ziggo Sport. Bedankt daarvoor!

John 22 sep 2021
Reageer
M

Gratis Formule 1 Dutch Grand Prix kijken

Ik heb geen Ziggo maar na de Formule 1 Dutch Grand Prix ga ik zeker overstappen. Wat een geweldig programma en wat een geweldige sport! De Dutch GP was voor iedereen te zien maar dit is niet elke Grand Prix zo. Hiervoor moet je echt Ziggo hebben. Momenteel zit ik bij KPN maar hun hebben helemaal niet zo'n extra zender. Ik wist ook helemaal niet dat Ziggo dat wel had. Ik heb mij de hele dag vermaakt. Zo'n uitgebreide show met zo'n spektakelstuk van een race. De sfeer leek mij fantastisch en nu wil ik ook de rest van het kampioenschap volgen. Hiervoor moet ik echt overstappen naar Ziggo, wat ik vanmiddag ga regelen. Als ik dit eerder had geweten, was ik al veel eerder overgestapt. Ik denk ook dat meer mensen dit zullen doen omdat er zo'n 3 miljoen mensen gekeken hebben. Dit zijn meer kijkers dan naar de kwalificatiewedstrijden van het Nederlands Elftal. De hele show om de race heen is ook veel leuker en diepgaander dan wat je altijd krijgt bij het Nederlands Elftal. Echt top geregeld van Ziggo. Ik ben benieuwd hoe de andere sportprogramma's op Ziggo Sport zullen zijn. Ook al kijk ik eigenlijk puur en alleen voor de Formule 1. De Formule 1 heeft er in ieder geval weer een fan bij en ik neem puur en alleen Ziggo voor de Formule 1. Als het elke zondag zo is, vermaak ik mij prima. Wat een passie hebben die mensen voor de sport. Zoiets unieks dat ze de Formule 1 gratis uitzenden voor al hun klanten maakt het dat Ziggo van mij 5 sterren krijgt. Goed gedaan Ziggo! Ik heb genoten. Ik hoop dat ik ben overgestapt voor de volgende race.

Marcel 6 sep 2021
Reageer
D

Dit is precies wat ik dacht tot ik hoorde dat ze volgend jaar de rechten van de Formule 1 niet meer hebben. Nu ben ik heel erg gaan twijfelen, maar ik heb besloten niet over te stappen. Ik kijk het wel via een ander kanaal.

Daan 17 sep 2021
T

Ziggo snel monteur ter plekke

Wij zijn al jaren bij klant van Ziggo en hebben eigenlijk nooit problemen. En als er dan eens een probleem is, kan je simpel via de chat een monteur langs laten komen. Vaak is het ook nog eens gratis omdat het signaal gewoon goed moet zijn. Ze kunnen in het systeem zien of je modem wel goed signaal binnen krijgt bijvoorbeeld. Als dat niet het geval is, dan gaat er iets mis met de bekabeling. Vorige week hadden we dit nog dus met de klantenservice een chat gestart en de volgende dag was er al een monteur ter plekke. Bleek dat een kabel in de meterkast naar het modem niet meer goed werkte. In plaats van 300 mbit had ik soms maar 10 mbit terwijl ik mijn laptop via de kabel had aangesloten. Dit zag de servicemedewerker ook dus ik hoefde niets te betalen. Ik dacht ik kom dit verhaal even vertellen. Velen typen alleen een review als er een klacht is, ik vind dat je een bedrijf ook wel eens in het zonnetje mag zetten als ze een goed product leveren. Wel zonde dat Ziggo Formule 1 kwijt is... daarom 4 sterren in plaats van 5.

Timothy 5 sep 2021
Reageer
V

Van het kastje naar de muur gestuurd

Sinds een aantal jaren heb met regelmaat storing op een van mijn TV zenders, meer als drie keer is er een monteur thuis geweest, die in enkele minuten al denken het probleem te hebben gevonden, een wonder! Maar het werkelijke probleem wordt nooit opgelost. Ze houden je gewoon aan het lijntje, je wordt eigenlijk genaaid waar je bij staat, namelijk die monteurs komen iedere keer met heel andere conclusies en versies van het probleem. Dat probleem wordt dan ook weer heel anders verklaard bij de klantenservice, waar je trouwens ook maar het geluk moet hebben dat daar iemand zit die begrijpt waar je het over hebt en niet een persoon die alles beter denkt te weten. Ik ben er zo langzamerhand wel klaar mee, je betaalt voor iets wat je niet krijgt. Ziggo verhoogt ieder jaar onnodig de kosten en melkt zijn klanten fijn uit. Het probleem leg ik nu voor aan de consumentenbond, want Ziggo heeft teveel kartelmacht in deze regio. Ik leg het het probleem ook voor aan de politiek, hun macht moet worden ingebonden. Ook de zogenaamde snelheid op de computer is een farce, het is een leugen waar veel klanten mooi intrappen. Het is ook schandalig dat we in deze regio maar de keuze hebben uit maar twee providers, vervolgens leg ik dit ook voor aan het Euro Parlement in Brussel. Ik roep ook anderen op om in verweer te komen als je klachten hebt...

Vrey 31 aug 2021
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van februari 2023.

Over Ziggo

Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Deze provider heeft een aantal eigen unieke sportzenders, films en series pakket en je kan er ook losse films huren. Ze hebben een eigen netwerk die voor een groot deel glasvezel is, alleen vanaf je huis is het vaak nog via de kabel. Hierdoor kunnen ze wel enorm hoge internetsnelheden hanteren.