Internet Tv

Ziggo

179 reviews
46% positief
21% neutraal
33% negatief

Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Deze provider heeft een aantal eigen unieke sportzenders, films en series pakket en je kan er ook losse films huren. Ze hebben een eigen netwerk die voor een groot deel glasvezel is, alleen vanaf je huis is het vaak nog via de kabel. Hierdoor kunnen ze wel enorm hoge internetsnelheden hanteren.

T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.

Bezoek T-Mobile Thuis


Reviews (179)

  • Hendricus

    Ziggo is niks mis mee

    Sinds het tijdperk @home al bij Ziggo en nog nooit maar dan ook nog nooit problemen mee gehad.
    Vorige week wat informatie bij Ziggo ingewonnen omtrent wat onregelmatige wifi ontvangst in huis .
    Na wat overleg kwamen we tot de conclusie dat de router en ook de media box wat verouderd was, tevens het abonnement wat aangepast .
    Kortom om binnen 15 minuten alles geregeld en binnen no time hadden we alles thuis .
    Alle componenten geïnstalleerd en alles weer tip top in orde als klap op de vuurpijl kwam er nog een leuk presentje achteraan omdat we op de dag van het telefoontje jarig waren.
    Dus ja wij hebben met Ziggo niets te mopperen.

    Hendricus 25 sep 2021

  • Danny

    Slechte service hoge kosten

    Zeer slechte service had steeds storing aan mijn internet verbinding word gelijk een monteur aangeboden dat dan weer wel de monteur heeft verder weinig kunnen doen alleen een stekker kastje vervangen terwijl dit niet het probleem was om je onodig op kosten te brengen na dat dit vervangen was nog steeds storingen
    Uiteindelijk contact opgenomen met ziggo die heeft mij kast gerest op afstand daarna nooit meer storing gehad maar of ik wel even €50 wil betalen voor de monteur die niks heeft verholpen het probleem lag bij het resseten van mij kastje wat op afstand gedaan had kunnen worden kortom naar mij mening ben ik goed opgelicht bedankt daarvoor ziggo als mijn abbonement klaar is ben ik direct weg 👍🏼

    Danny 24 sep 2021

  • N

    Kabels controleren op breuk

    Geen tv /internet, na een heel lang keuze menu eindelijk iemand aan de lijn.
    Geeft meneer aan dat ik alle kabels moet controleren op breuk!?
    Die zijn niet los geweest meneer of verplaatst en zien er als nieuw uit, geïnstalleerd door een bedrijf. U kunt dit niet zien aan de buitenkant. Dus bij geen ontvangst alle kabels meenemen naar een ander huis met ziggo om te kijken of er een breuk in zit??

    N 22 sep 2021

  • John

    Max Verstappen wereldkampioen

    Ziggo Sport en met name de Formule 1 heeft ervoor gezorgd dat ik klant ben bij Ziggo. Dit is iets wat andere providers niet aanbieden. Als groot Max Verstappen fan ga ik er natuurlijk ook van uit dat hij wereldkampioen wordt. Dat wil ik natuurlijk niet missen en daarom ben ik blij met Ziggo dat ze altijd zo goed verslag doen van de races, kwalificaties en trainingen. Ik kijk ook met veel plezier naar Formule 1 Café en alles wat met Formule 1 te maken heeft. Ik ben zelfs Indycar en Nascar gaat kijken, omdat ze dit ook uitzenden. Best leuk als je je daar ook een beetje in verdiept. Ook heb ik wat Formule E races gezien, maar dit trekt mij veel minder. Deze review is een ode aan Ziggo dat ze goed bezig zijn. Ik ben een heel tevreden klant. Naast Ziggo Sport is het ook gewoon een hele goede provider van televisie en internet. Ik heb nooit internet problemen en met de Mediabox Next is tv kijken ook een genot. Pauzeren en terugkijken werk allemaal perfect en zonder haperingen. Om terug te komen bij de Formule 1, vind ik dit seizoen bijzonder interessant. De strijd tussen Max Verstappen en Lewis Hamilton is fascinerend om te volgen. Als Max fan ga ik er natuurlijk vanuit dat Max wereldkampioen wordt, maar het zit wel dicht bij elkaar. Soms vind ik ze bij Ziggo wel een beetje partijdig voor Max, maar als Max fan snap ik dat wel. Ik erger mij er ook niet zo aan, zoals andere mensen vaak wel doen. Ik ga met veel plezier de ontknoping van dit Formule 1 seizoen kijken op Ziggo Sport. Bedankt daarvoor!

    John 22 sep 2021

  • Marcel

    Gratis Formule 1 Dutch Grand Prix kijken

    Ik heb geen Ziggo maar na de Formule 1 Dutch Grand Prix ga ik zeker overstappen. Wat een geweldig programma en wat een geweldige sport! De Dutch GP was voor iedereen te zien maar dit is niet elke Grand Prix zo. Hiervoor moet je echt Ziggo hebben. Momenteel zit ik bij KPN maar hun hebben helemaal niet zo'n extra zender. Ik wist ook helemaal niet dat Ziggo dat wel had. Ik heb mij de hele dag vermaakt. Zo'n uitgebreide show met zo'n spektakelstuk van een race. De sfeer leek mij fantastisch en nu wil ik ook de rest van het kampioenschap volgen. Hiervoor moet ik echt overstappen naar Ziggo, wat ik vanmiddag ga regelen. Als ik dit eerder had geweten, was ik al veel eerder overgestapt. Ik denk ook dat meer mensen dit zullen doen omdat er zo'n 3 miljoen mensen gekeken hebben. Dit zijn meer kijkers dan naar de kwalificatiewedstrijden van het Nederlands Elftal. De hele show om de race heen is ook veel leuker en diepgaander dan wat je altijd krijgt bij het Nederlands Elftal. Echt top geregeld van Ziggo. Ik ben benieuwd hoe de andere sportprogramma's op Ziggo Sport zullen zijn. Ook al kijk ik eigenlijk puur en alleen voor de Formule 1. De Formule 1 heeft er in ieder geval weer een fan bij en ik neem puur en alleen Ziggo voor de Formule 1. Als het elke zondag zo is, vermaak ik mij prima. Wat een passie hebben die mensen voor de sport. Zoiets unieks dat ze de Formule 1 gratis uitzenden voor al hun klanten maakt het dat Ziggo van mij 5 sterren krijgt. Goed gedaan Ziggo! Ik heb genoten. Ik hoop dat ik ben overgestapt voor de volgende race.

    Marcel 6 sep 2021

  • Timothy

    Ziggo snel monteur ter plekke

    Wij zijn al jaren bij klant van Ziggo en hebben eigenlijk nooit problemen. En als er dan eens een probleem is, kan je simpel via de chat een monteur langs laten komen. Vaak is het ook nog eens gratis omdat het signaal gewoon goed moet zijn. Ze kunnen in het systeem zien of je modem wel goed signaal binnen krijgt bijvoorbeeld. Als dat niet het geval is, dan gaat er iets mis met de bekabeling. Vorige week hadden we dit nog dus met de klantenservice een chat gestart en de volgende dag was er al een monteur ter plekke. Bleek dat een kabel in de meterkast naar het modem niet meer goed werkte. In plaats van 300 mbit had ik soms maar 10 mbit terwijl ik mijn laptop via de kabel had aangesloten. Dit zag de servicemedewerker ook dus ik hoefde niets te betalen. Ik dacht ik kom dit verhaal even vertellen. Velen typen alleen een review als er een klacht is, ik vind dat je een bedrijf ook wel eens in het zonnetje mag zetten als ze een goed product leveren. Wel zonde dat Ziggo Formule 1 kwijt is... daarom 4 sterren in plaats van 5.

    Timothy 5 sep 2021

  • Vrey

    Van het kastje naar de muur gestuurd

    Sinds een aantal jaren heb met regelmaat storing op een van mijn TV zenders, meer als drie keer is er een monteur thuis geweest, die in enkele minuten al denken het probleem te hebben gevonden, een wonder! Maar het werkelijke probleem wordt nooit opgelost. Ze houden je gewoon aan het lijntje, je wordt eigenlijk genaaid waar je bij staat, namelijk die monteurs komen iedere keer met heel andere conclusies en versies van het probleem. Dat probleem wordt dan ook weer heel anders verklaard bij de klantenservice, waar je trouwens ook maar het geluk moet hebben dat daar iemand zit die begrijpt waar je het over hebt en niet een persoon die alles beter denkt te weten. Ik ben er zo langzamerhand wel klaar mee, je betaalt voor iets wat je niet krijgt. Ziggo verhoogt ieder jaar onnodig de kosten en melkt zijn klanten fijn uit. Het probleem leg ik nu voor aan de consumentenbond, want Ziggo heeft teveel kartelmacht in deze regio. Ik leg het het probleem ook voor aan de politiek, hun macht moet worden ingebonden. Ook de zogenaamde snelheid op de computer is een farce, het is een leugen waar veel klanten mooi intrappen. Het is ook schandalig dat we in deze regio maar de keuze hebben uit maar twee providers, vervolgens leg ik dit ook voor aan het Euro Parlement in Brussel. Ik roep ook anderen op om in verweer te komen als je klachten hebt...

    Vrey 31 aug 2021

  • De Heeringa

    Rigoureus ingrijpen bij fout automatische incasso

    Kansloos bedrijf. Betaal elke factuur via automatische incasso. Vervolg één is niet afgeschreven. Geen contact met mij opnemen maar gewoon rigoureus internet afsluiten zonder vorm van communicatie. Na bellen klantenservice krijg ik te horen. "Eigen verantwoordelijkheid". Bizar, juridische consequenties zullen snel volgen wat betreft schade maar bij deze alvast een waarschuwing voor eventuele nieuwe klanten die zich wellicht willen aanmelden bij een corrumperend bedrijf.

    De Heeringa 25 aug 2021

  • Marco

    Formule 1 kijken op Ziggo Sport

    Sinds een paar jaar volg ik Formule 1. Ik wist niet dat Ziggo de rechten heeft van Formule 1 tot een collega mij dat vertelde. Ik ging gelijk naar Ziggo.nl om te kijken hoe duur ze waren. Dit viel mij best mee en besloot over te stappen naar Ziggo. Ik heb gekozen voor Internet & TV Complete met het Ziggo Sport Totaal pakket. Voor de overstap hoefde ik eigenlijk niks te doen en binnen 3 dagen had ik alles in huis. De installatie was redelijk eenvoudig. Via de chat heb ik nog wel hulp gezocht omdat iets niet helemaal duidelijk was. Hier werd ik goed geholpen en binnen een uurtje werkte alles. Een installateur is echt niet nodig, want zo ingewikkeld is het niet. Via de chat of telefoon kunnen ze je heel goed helpen als je ergens mee zit.

    Ik ben heel blij dat ik overgestapt ben naar Ziggo. Ik kan nu bijna elke week Formule 1 kijken en alles volgen. Zonder Formule 1 was ik nooit overgestapt naar Ziggo, maar de Formule 1 is wel een USP voor Ziggo. Voor het voetbal en andere sporten doe ik het niet. Mocht de Formule 1 naar een andere zender gaan, dan zal ik dan ook weer overstappen.

    Marco 19 aug 2021

  • wesseling

    storing modem oplossen

    vrijdag 13 aug trad er een storing op aan t modem.Online was t probleem niet op te lossen. Een nieuw modem toesturen was niet bespreekbaar. Er moest een monteur langskomen, en die kwam na pas na 5 dagen. 5 dagen zonder internet en telefoon. schande Ziggo dat dit niet sneller opgelost wordt.

    wesseling 18 aug 2021

  • Willem

    Ziggo TV opzeggen door Ziggo MediaBox XL storing

    Volgens Ziggo klantenservice moet een Ziggo TV MediaBox XL storing alleen opgelost kunnen worden via een monteur afspraak (thuis moeten wachten de hele dag) niet via de post (dozen omruilen). Maar als je de TV abonnement opzeg kan je de Ziggo TV MediaBox XL wel terugsturen via de post. Dus Ziggo TV opzeggen en overstappen naar KPN TV. Hopelijk beter klantenservice.

    Willem 9 aug 2021

  • Leferink

    Ziggo zakelijk is oplichting

    Ziggo negeert regelmatig e-mails. Ziggo schrijft onterecht geld af, en doet er vervolgens maanden over om die onterecht afgeschreven bedragen terug te storten omdat ''het alleen met een maandfactuur kan worden verrekend'', waardoor het terugstorten bij sommige afschrijvingen na een jaar nog steeds niet is gebeurd. Dit omdat er elke maand wel iets anders fout gaat bij hun administratie. De administratie bij Ziggo is een grote bende. De medewerkers snappen bijzonder weinig, zijn niet van elkaars verantwoordelijkheden op de hoogte en zijn slecht opgeleid. Ziggo verhoogt onaangekondigd de maandlasten van je JAARabonnement. Het zijn oplichters. Ziggo is mij tientallen euro's verschuldigd. Na twintig mails en telefoontjes geef je het als klant ook een keer op- jullie je zin, Ziggo, houd mijn geld dan maar. Dit is het soort beoordeling dat je ervoor koopt.

    Leferink 2 aug 2021

  • faisel pirbux

    In het buitenland en toch geld innen

    Beste mensen,
    ZIGGO is de uitvinder om mensen op te lichten ! Ik zal jullie in t kort vertellen wat mij is overkomen. Meer dan 2 jaren heeft ziggo geld van mijn rekening afgehaald terwijl ik in t buitenland werkzaam was. Dat is nog niet t ergste ,.....NU komt t er zijn belachelijke bedragen van mijn rekening afgehaald van diensten dat ik NOOOOOIT heb ontvangen.
    Ik zou een media box hebben ontvangen terwijl ik in t buitenland werkzaam was. Hoe kon ik dat media box ontvangen,....al met al heeft ziggo meer dan 2000 euro van mijn rekening afgeschreven. Ik raad U aan om andere provider te nemen. Ziggo is 1 van de meest KLOTE bedrijf dat ik heb meegemaakt ! KUT bedrijf is dit !

    faisel pirbux 28 jul 2021

  • Dennis V.

    Verouderde wantcontactdoos in meterkast

    Ziggo heeft ons goed geholpen toen we zijn verhuisd. In het nieuwe huis had de vorige bewonder namelijk altijd KPN gehad... Er was nooit iets gedaan aan de bekabeling van Ziggo, het wandcontactdoosje in de meterkast zag er zo oud uit dat die elk moment uit elkaar kon vallen. Dit heb ik via de chat van Ziggo aangegeven, dat ik graag wil dat er een Ziggo monteur langs zou komen om alles te verbeteren. Een erg leuke en meedenkende medewerker heeft een half uur met me gechat, vroeg zelfs of ik een foto wilde uploaden van hoe het erbij stond in de meterkast. Hij stelde zelf ook dat een monteur dit het beste kon upgraden anders had ik kans dat het signaal soms zou wegvallen. De monteur in kwestie kwam enkele weken later en heeft de hele oude wandcontactdoos verwijderd en hierna een nieuwe geplaatst. Hij deed ook een connector op de contactdoos zodat je met een data kabel meteen naar je modem kan gaan. Alles werkt perfect, zoals ik altijd al gewend was van Ziggo. Wilde dit toch graag delen. Weet helaas niet meer de naam van degene die me heeft geholpen in de chat, toch wil ik hem vriendelijk bedanken, hetzelfde voor de monteur uiteraard. Hopelijk hebben de reviewlezers iets aan mijn recensie want vaak zie je dat bedrijven groot worden en minder aandacht geven aan de klant. Dit heb ik bij Ziggo gelukkig niet meegemaakt.

    Dennis V. 26 jul 2021

  • Dhr. Lee

    Alle analoge signalen verbroken en tarief blijft

    Laat ik eerst met het goede beginnen. Ziggo was een goed bedrijf tien het casema was, innovatieve dingen werden uitgevonden, snelheden werden verhoogd, tegen goede concurrerende bedragen. Mijn vader zit er daarom al 50+ jaar bij.

    Mijn vader had echt het oude abonnement 3 tientjes (voorheen zelfs in guldens) waar je alleen analoog tv kon kijken. Hij heeft ook alleen tv die analoge signalen kon ontvangen. Digitale kast kon je niet krijgen dan moet je upgraden naar een pakket van 55+ euro. Kortom worden sommige mensen net als bij een razzia tegen de muur gezet en de rest weten we wel. Je hebt geen keus, die wordt voor je gemaakt door ziggo.

    Dan het ergste, die man houdt van muziek... Wat wordt er vervolgens ook nog in een rap tempo eruitgegooid? Het analoge signaal voor de radio. Altijd perfecte kraakheldere fijne radio gehad. Of je even een gratis antenne kabeltje uit het jaar kruik wilt bestellen of 50 euro wilt betalen voor een radio tunertje die je vervolgens weer aan de bestaande radio kan koppelen??? Wat een vooruitgang. Dit alles in de mom om meer snelheid te kunnen behalen en de kwaliteit te kunnen waarborgen.

    Nu was het tijd om toch even te bellen, want ziggo heeft nog maar even een paar keer de tarieven verhoogd tot 40+ Euro omdat ze de bovenstaande verbeterpunten hebben ingevoerd voor iedereen. Dan kom je weer op het zelfde uit qua gesprekken. Internet basic voor 32,50 (alleen internet, geen tv of radio meer) of een alles in 1 pakket voor 55 euro (internet en tv).

    Ik nog even kijken naar goedkopere alternatieven voor alleen internet, zie ik het basic internet voorbij komen. 29,95 euro voor 6 maanden en/of 3 wifi booster packs erbij. Dit is dan wel voor nieuwe klanten uiteraard, want bestaande klanten zijn eigenlijk oud vee die klaarstaan voor het slachthuis. Die koeien zijn ook uitgemolken blijkt na een telefoontje met de service en de retentie afdeling.

    Van de service afdeling kreeg ik de opmerking dat hij het niet eerlijk vond dat ik als bestaande klant die opmerking maakte. Alleen nieuwe klanten kunnen genieten van gratis spullen en goodies en extra korting en extra welkomstpakketen Bestaande klanten die gestript worden in hun keuzen en meer betalen hebben hier geen recht op.

    Hup door naar de retentie afdeling, want ik zie ook andere oplossing meer dan wegwezen. Zelfde verhaal aangedragen, bedragen doorgegeven en de kadootjes die nieuwe klanten krijgen bij aanvang van het internet basic abonnement. Kadootjes en bedragen kloppen maar voor een bestaande loyale klant is 0,0 te doen. Er wordt niet eens de moeite gedaan om hem toch iets tegemoet te komen.

    We gaan nu maar overstappen naar een goedkopere internet provider die zijn er meer dan genoeg, tv en radio is er namelijk al uitgesloopt door ziggo. Andere providers zullen vergelijkbare service en internetsnelheden hebben, maar dan betaal je er in ieder geval wel een stuk minder voor.

    Ziggo maakt in mijn ogen misbruik van hun positie en loyaliteit wordt gewoon bestraft. Het voelt echt alsof je als bestaande klant tot de laatste druppel wordt uitgemolken.

    Vanaf nu dan maar elk jaar lekker provider hoppen en overal alle kadootjes meepikken.

    Dhr. Lee 24 jul 2021

  • theo

    update next

    Dit is een update waarbij het geluid enorm verslechterd is, instellen maakt niets uit.
    Wat zegt Ziggo, even de stekker eruit halen!
    Nou dit lost weinig op!
    Als je het geluid via een externe bron (Bose) laat lopen blijft het dof en zacht, tenzij je op de mediabox alles uit zet. Dan geen dolby of stereo.

    theo 14 jul 2021

  • Roelof

    Ziggo verhuizing monteur aanvraag

    Dus, altijd blij klant van Ziggo. Nu een nieuw huis gekocht, verhuizing binnen mijn account bij Ziggo.nl aangevraagd. Prima! Dat huis is nu 25 jaar oud, de verkoper hiervan had altijd KPN dus ik stelde voor aan Ziggo dat ze even een monteur moesten sturen. Na 10 minuten te hebben gechat met een leuke Ziggo medewerker, zei hij dat hij pas een monteur kon inschakelen wanneer de overzetting van adres daadwerkelijk heeft plaats gevonden. Je kan dus niet vooraf een monteur inplannen zodat die op de eerste dag komt wanneer jij de sleutel van je nieuwe huis hebt. Gemiste kans, heb dit ook uitgelegd aan de Ziggo medewerker en die was het met me eens.
    Op zich allemaal niet erg. Denk er alleen aan mensen. Zet je Ziggo overzetdatum iets naar voren. Zo kan je eerder een monteur inplannen en heb je alles nieuw in je meterkast! Ziggo laat op je oude adres altijd nog enkele dagen je internet en tv verbinding lopen zodat je niet zonder komt te zitten. Ik kom hier nu pas achter dus ik hoop met deze review anderen hiervan op de hoogte te brengen. Zie het als een tip.

    We zijn verder uitermate blij met de Ziggo diensten. Prijzig, ja. Goed, ja! Daarom gewoon 4 van de 5 sterren waardering.

    Roelof 8 jul 2021

  • Ben

    Perfecte internet en tv provider

    Ziggo is een hele goede provider. Ik heb snel en stabiel internet van Ziggo maar ook TV met de Mediabox Next. Ik heb gekozen voor 6 maanden korting in plaats van 3 gratis smart Wifiboosters, omdat ik overal in mijn huis goede ontvangst heb dus ik heb de Wifiboosters niet nodig. De installatie heb ik zelf gedaan en was erg simpel. Aansluiten en klaar! Ziggo heb ik ook voor de Formule 1 en voetbal. Dit is iets wat geen andere provider kan bieden en steken ze met kop en schouder boven de rest uit. Als ze geen Formule 1 en voetbal zouden hebben, zou ik net zo goed naar een andere internet en tv provider kunnen gaan. De interactieve tv met de Mediabox Next werkt perfect. De Mediabox is lekker snel en reageert snel. Je kunt eenvoudig tv pauzeren en doorspoelen. Ook programma's terugkijken werkt perfect. Ik ben een hele tevreden Ziggo klant en als Ziggo zo blijft als dat het nu is, ga ik er ook zeker niet weg.

    Ben 29 jun 2021

  • Robine

    Verschrikkelijke service van Ziggo

    Ineens, uit het niets, viel mijn wifi weg. Geen nieuwe apparaten, helemaal nergens aangekomen. Ik heb het 4 dagen aangekeken (!) en toen toch maar gebeld. De monteur kwam langs, het bleek een verouderde modem te zijn. Deze is vervangen door een nieuwe & "nu moeten alle problemen weer verholpen zijn mevrouwtje!".

    Nou, vergeet het maar. We zijn nu vier weken verder en ik ben inmiddels overgestapt op bekabeld internet want wifi werkt niet meer. Ook nu valt het internet nog steeds om de 15 minuten weg. Het is om helemaal gestoord van te worden. Ik heb de klantenservice de eerste 2 weken elke dag gebeld, maar nee hoor, volgens Ziggo werkt het internet prima en is er niks aan te doen. Deze review plaatsen kostte me ongeveer 45 minuten.

    Daar zit je dan, als zakelijke klant. Werk doen lukt niet meer fatsoenlijk, maar we mogen wel elke maand gewoon de rekening betalen.

    Blijf weg, heel heel ver weg van deze club!

    Robine 28 jun 2021

  • Marion Evers

    Creditnota niet vergoed

    Ondanks toezeggingen heb ik een creditnota van Ziggo nog steeds niet terugbetaald gekregen.
    De eerste creditnota werd verrekend met, ten onrechte nota's, van ziggo over een periode waar ik mijn abonnement al had opgezegd.
    De tweede creditnota van bijne €150 is tot op heden nog niete betaald door Ziggo.

    Ik ben er helemaal klaar mee.
    Afzetters.

    Marion Evers 28 jun 2021

  • HvdBiezen

    Vodafone slechte partner

    Misleidend bedrijf met misleidende acties.

    In juli 2020 3 abonnementen afgesloten/verlengd. Ze hadden toen de actie dat je 6 maanden gratis Apple Music zou krijgen.

    Alles gedaan en geprobeerd, maar uiteindelijk kreeg ik via vodafone 3 maanden gratis Apple. Een hele vervelende app trouwens, dus maakte er geen gebruik van.
    Na 3 maanden vergeten op te zeggen en toen kreeg ik een factuur van € 9,99 en deze heb ik ook voldaan via Vodafone.

    Gisteren keek ik mijn facturen na en bleek dat er na 6 maanden opnieuw werd afgeschreven april en mei € 9,99. Dus ik vandaag contact opgenomen.

    En het is mijn fout, want ik had de actie na 6 maanden nog een keer moeten opzeggen en ze gingen er niks mee doen.

    Prima, 3 particuliere abonnementen opgezegd en 23 zakelijke. Leuk zo'n principe gastje die voor € 20,00 een klant laat lopen die terecht een klacht indient.


    Nou ik ook me abonnement opgezegd bij Ziggo, deze medewerker gaf me gelijk en wilde me 3 maanden € 20,00 korting geven voor het ongemak. Superlief, maar ik ben hier niet mee akkoord gegaan, omdat het voor mij in principe is dat ik niet elke factuur wil uitzoeken waar me geld naar toegaat. Jammer voor Ziggo en voor mij dat ze samenwerken met Vodafone.

    HvdBiezen 9 jun 2021

  • Marcel

    Ziggo beter dan de rest

    Ik zal er geen heel verhaal van maken maar ik ben een paar keer verhuisd en heb iedere keer een andere provider gehad voor mijn internet en tv aansluiting. Vaak was het bar en boos, was ook in zee gegaan met wat goedkopere opties omdat ik het niet altijd ruim heb gehad. Had ik soms tv haperingen of hardware die vast liep. Nu toch maar besloten om Ziggo aan te vragen, hoor er veel goede verhalen over en lees hier ook goede ervaringen. Heb er tot op heden totaal geen spijt van! Je betaald wel wat meer bij Ziggo, daar moet je eerlijk in zijn. Als je het niet ruim hebt kan je beter voor een andere provider kiezen denk ik. Als je het wel kunt betalen 100% Ziggo kiezen! Heb ook het idee dat het tv signaal scherper is dan wat ik eerder had, kan het me verbeelden hoor.

    Marcel 6 jun 2021

  • Medard Winants

    Ziggo zekere zin van misleiding

    Al jaren slechte WiFi. En na de ene na de andere belofte kwam het echte klapstuk. We werden weer eens gebeld en na de zoveelste keer mijn beklag gedaan te hebben kregen we een aanbieding, weer, internet Max want dat ging helpen. Een half jaar gratis en na dat half jaar konden we het gewoon opzeggen als er geen verbetering was en we zaten dan ook nergens aan vast. Ik had al een voorgevoel en vroeg er nog een paar keer naar of we nergens aan vast zouden zitten, dit werd keer op keer bevestigd. Toen het zover was en er geen verbetering was maar alleen maar verslechtering, wilden we dit abonnement stop zetten en bleek dat we er toch aan vast zaten. Dit was voor ons de druppel en wilde naar KPN overstappen. Toen dit bij de Ziggo’s bekend werd, werd het internet nog slechter. En ondertussen weigeren ze het abonnement stop te zetten en beroepen ze zich op hun contract, iets wat met valse voorwendselen tot stand is gekomen. Dit hebben ze ook toe gegeven maar ondanks het feit dat ik aangegeven heb dat dit “misleiding van de verkoper” is en daarmee een strafbaar feit is blijft ziggo zich verschuilen achter hun contract.

    Medard Winants 5 jun 2021

  • Thijs

    Ziggo is de beste provider voor sportliefhebbers

    Ik maak al jaren gebruik van Ziggo en ik kan niet anders zeggen dat het de beste provider is. In het verleden heb ik ook KPN en T-Mobile gehad maar Ziggo steekt er met kop en schouders boven uit.
    Ze hielpen mij keurig met de installatie en sindsdien werkt het uitstekend. Nooit problemen gehad, altijd snel en stabiel internet. Ook is het fijn dat je gratis naar Ziggo Sport mag kijken. Ik ben een groot voetbal fan en kijk dus veel naar deze zender. Dit krijg je niet bij KPN of T-Mobile.
    Verder kun je nog korting op je Vodafone abonnement krijgen als je Ziggo hebt, altijd leuk. Zelf gebruik ik Budget Mobiel, wat ik ook zeer kan aanraden, maar het is ook verleidelijk om naar Vodafone over te stappen. Puur voor die maandelijkse korting.

    Ziggo Alles-in-1 is gewoon het beste wat je op dit moment kunt krijgen. Voor mij absoluut geen twijfel over mogelijk. Als je niks met sport hebt, kun je misschien ook voor Budget Alles-in-1 gaan vanwege de prijs. Als je van sport houdt is Ziggo een absolute must.

    Thijs 1 jun 2021

  • A. Jonker

    Update Ziggo Mediabox XL Belgie

    Met de laatste update kan er maar 15 min. extra op het eind van een programma worden opgenomen, absoluut te weinig voor programma's van de Belgische tv.
    Ik moet nu een extra programma er na opnemen en dat maakt het bij het afkijken onoverzichtelijk. Hopelijk komt hier nog verandering in
    Ook de weergave tijd van de programmainfo staat er veel te lang en kun je niet veranderen.

    A. Jonker 31 mei 2021