Na hier een review te hebben gelezen, heb ik ook contact gezocht met de klantenservice chat. Ik diende een foto op te sturen van mijn meterkast aansluiting en er wordt morgen gelijk een monteur gestuurd omdat het zeer verouderd is. Dat zal een reden kunnen zijn waarom het signaal soms iets minder sterk was zeiden ze. Zal kosteloos worden vervangen dus zeer goede service. Zal gelijk maar vragen of ik ook een nieuw (zwart) modem mag, dan is alles weer nieuw.
Ziggo doet wel erg moeilijk... Heb dagelijks 1 a 2 keer geen internet. Dan moet je 15 minuten wachten en dan werkt het vaak weer. Contact gehad met de klantenservice via de chat maar alles is moeilijk moeilijk. Klantenservice durfde zelfs te stellen dat het modem al 374 online is.. Terwijl ik zojuist het modem nog van het stroom heb gehaald omdat die het dus weer niet deed. Hele slechte service, denken ook niet mee. Mijn modem is al 5 tot 10 jaar oud en ze willen me geen betere geven.
Ter aanvulling: heb nog een chat gestart en kreeg Jesse aan de lijn. Hij heeft me wel goed geholpen en zag dat er iets fout zat in het signaal die ik ontving door een verouderde aansluiting. Er komt nu over een paar dagen een monteur kosteloos langs. Goed geregeld, het kan dus wel!
Eindelijk mensen, ik kreeg zojuist een mail van Ziggo dat ze binnenkort gaan beginnen met het testen van de Ziggo Go TV app op LG televisies! Mocht tijd worden want praktisch iedere TV-provider van Nederland heeft het al maar oke, ik keek hier al een tijdje naar uit want al die coax kabels door het huis ben ik wel klaar mee. Straks alles vervangen door UTP6 kabels, heerlijk. 1 kabel die je huis binnen komt en gelijk in je router gaat. Beter gaat het niet worden. Helaas heb ik zelf een Samsung TV dus ik kan het niet testen. Ga er echter vanuit dat Samsung ook spoedig komt nu ze met LG aan het testen zijn. Goed bezig Ziggo. Nu nog F1 binnen halen en ik ben zeeer blij.
Las dat Ziggo op poleposition staat om Formule 1 weer over te nemen van Viaplay. Daar hoop ik zo op. Ben wel klaar om vrij veel geld te betalen voor de Viaplay app die ik echt alleen maar gebruik voor Formule 1. Heel soms kijk ik een wedstrijd van Manchester United maar dat is het ook niet dus kom op Ziggo, je hebt het hoogste bod nu, laat het a.u.b. ook het hoogste bod blijven.
Heb wel goede hoop dat Ziggo het echt te pakken gaat krijgen want ze moeten wel, zonder zo'n grote vis als F1 kaapt KPN veel klanten kan ik me indenken.
Geachte,
Graag wil ik een klacht indienen over een internet abonnement.
Onlangs ben ik gebeld met een aanbod van Ziggo, samen met mijn partner hebben wij besloten om dit aan te gaan op dat moment. De medewerker heeft dit abonnement zakelijk afgesloten omdat dit gunstiger voor mij zou zijn. Ik heb een nagelstudio aan huis dus de aansluiting van internet is in mijn huis en wordt voornamelijk privé gebruikt.
Toen ik de volgende dag een mail van kpn kreeg dat er kosten waren verbonden bij mijn overstap heb ik direct contact gezocht met ziggo en deze konden alleen de datum veranderen maar niet het abonnement.
Omdat ik aan het werk was had ik geen tijd om verder in details te treden. Later heb ik terug gebeld en medegedeeld dat ik beroep wilde doen op mijn bedenk termijn van 14 dagen en kreeg toen te horen dat dit niet mogelijk is omdat het abonnement zakelijk is afgesloten. Dit is mij door de medewerker NIET verteld, als mij dit aan de telefoon was verteld had ik dit niet per direct aangegaan en had gezegd dat ik hier eerst goed over moet nadenken en als ik mijn besluit heb genomen ik weer terug bel.
De opname zou worden terug geluisterd en ik zou terug gebeld worden. De week erop werd ik idd terug gebeld en de meneer van ziggo vertelde mij dat de medewerker inderdaad niet heeft medegedeeld dat er geen bedenk periode is en ik er niet meer onderuit kan maar dat hij dat ook niet hoeft te doen en ik de wet behoor te weten.
Jammer genoeg weet ik dit niet ik ben geen bedrijf ik ben een zzp’er met een nagelstudio aan huis.
Ik wil echt geen gebruik maken van de diensten van Ziggo maar voel mij gedwongen 3 jaar vast zitten hier ben ik niet blij mee. Ik heb direct de volgende dag contact opgenomen om het te annuleren heb nog nergens gebruik van gemaakt.
Wilde eigenlijk vragen aan alle andere Ziggo gebruikers wat zij vinden van het feit dat Ziggo een slechter netwerk heeft dan bijvoorbeeld KPN die glasvezel gebruikt. Nu merk je er qua downloadsnelheid (nog) niks van, ze beperken je uploadsnelheid die je niet zoveel nodig hebt dus dat is slim. Ik heb er persoonlijk geen van dus maar kan me indenken dat als je veel upload dat je niet bij Ziggo kan.
Zal Ziggo F1 weer moeten terugkopen? Ik denk dat ze geen andere keuze hebben. Zo bind je de klanten vast aan Ziggo, krijg je misschien nog wat extra klanten weer terug en je kan via KPN Ziggo Sport bestellen tegen een maandelijkse vergoeding. Dus waarschijnlijk zal het wel uit kunnen!
Heb zelf om bovenstaande redenen getwijfeld om voor het eerst in mijn jaren over te stappen van Ziggo naar KPN, desondanks niet gedaan omdat ik ook met Vodafone zit. Wil glasvezel wel eens ervaren, ligt er niet voor niets is mijn motto. Als Ziggo toch F1 weer koopt, wil ik ook wel weer terug dus het is voor mij even afwachten wat er gaat gebeuren, zijn meerdere kapers op de kust las ik.
Voor de duidelijkheid: ben ontzettend tevreden over Ziggo. De nieuwe mini mediabox die kan worden aangesloten met een internetkabel of wifi, heel fijn. Daarnaast ondervind ik eigenlijk nooit storingen. Daarom gewoon een 5 sterren rating maar ben wel benieuwd of andere mensen ook twijfelen om over te stappen? Hoor het graag.
Moet eerlijk zeggen dat ik al enkele jaren Ziggo heb, waar ik eerder alleen TV had, heb ik nu ook internet via Ziggo. Werkt prima en heb nooit hinder. Monteur heb ik meermaals langs gehad om dingen te vernieuwen in mijn meterkast dus kan alleen maar positief zijn over de dienst. En voor mensen die zeggen dat Ziggo duur is, noem me eens een goedkoper alternatief? Dat is er bijna niet meer. Simpelweg het Lite internet pakket nemen met Start TV, dan ben je voor 56 euro klaar p.m.
Ik deel hierbij een gouden tip voor Ziggo klanten die geen zin hebben in gedoe maar toch houden van verlaagde prijzen.
Wanneer je contract is afgelopen, kan je uiteraard overstappen naar KPN of Odido. Beide goede opties waarbij je enorme welkomstbonussen krijgt wat wel enkele honderden euro's kan besparen + dat je ook nog vaak allerlei gratis zenders en hardware krijgt.
Wat ook een mogelijkheid is, is om met de Ziggo klantenservice contact te leggen en te stellen dat je wilt overstappen naar een concurrent. Let wel: via de chat werkt dit niet goed want zij kunnen je wel wat korting geven maar dat is vaak een tientje voor enkele maanden.
De echte kortingen worden gegeven wanneer je echt belt naar de klantenservice en via een keuzemenu selecteert dat je wilt overstappen. De Ziggo medewerker vraagt waarom je wilt overstappen, dan zeg je simpelweg dat KPN een goede aanbieding heeft. De Ziggo medewerker is zo geïnstrueerd dat hij er alles aan zal doen om jou als klant te behouden, dit is immers veel goedkoper dan om een nieuwe klant te binden door middel van advertenties.
Als je het goed speelt kan je dus, ondanks dat je geen nieuwe klant bent, heel veel bonussen innen! En blijf je gewoon klant bij Ziggo! Er wijzigt vrijwel niets behalve dat er enkele maanden de helft van de facturen gratis zijn en je ESPN gratis krijgt voor een jaar. En wie weet wat je nog meer kan krijgen...
Je kan natuurlijk elk jaar overstappen en wisselen van KPN en Ziggo of Odido maar dat is best wel een gedoe. Daarom is bovenstaande optie voor veel mensen zeer handig. Geen idee of Ziggo het leuk vind dat ik dit vertel maar wie weet behouden ze met dit weetje wel meer klanten. ;-)
Ps. dit is natuurlijk ook mogelijk voor KPN klanten die bij KPN willen blijven en Odido klanten die bij Odido willen blijven.
Wel handig om te weten: vaak hebben internet en TV aanbieders combideals. Ziggo heeft dit met Vodafone, KPN met KPN mobiel en ga zo maar door. Als je echt wilt overstappen is het verstandig om eerst te kijken of je Vodafone abonnement ook verlopen is zodat je alles naar bijvoorbeeld KPN kan zetten. De dubbele mobiele data en enkele kortingen wil je namelijk niet missen.
Tel uit je winst!
Zal leuk zijn als mensen op deze review reageren als het je ook lukt om zo wat kortingen te vergaren. Het is mij al meerdere keren gelukt en heb het ook geprobeerd bij mijn ouders en vrienden, het werkt altijd.
Ik heb zojuist gebeld met ziggo omdat de aardige jongen die mij vorig jaar wist om te praten om als oude klant toch weer ziggo te nemen, dat had gezegd.
Ik zou dan voor mijn contract afloopt per 1 mei, opnieuw fikse korting kunnen krijgen. Twee weken terug belde ik over iets anders maar toen kon er nog geen korting gegeven worden. Vandaag ook niet, ik moet bellen op de dag dat mijn contract verloopt. Veel meer dan twee tientjes zou het niet worden zei de aardige, beleefde vrouw. Overigens was dit vandaag mijn tweede telefoontje naar de klantenservice waar ik duizelig werd van alle mogelijkheden die je kunt intoetsen. Het eerste telefoontje eindigde na tien minuten wachten, degene die ik sprak ging het navragen, in een ingesprektoon.
Zeggen dat ik wel verder ging kijken bij een andere provider kon ik uiteraard doen, geen probleem hoor.
inmiddels hebben ze de contracten zo ingeregend dat als je weggaat dan betaald je de resterende maanden als boete.
dus werkt niet altijd.
en inderdaad GEEN enkele service, meedenken met vaste klanten en of respect.
ze zien klant als cashcow.
Gelukkig,net na 16.00 uur en Ziggo valt weer eg met T.V. zoals iedere dag,volgens mij is Ziggo oude meuk,KPN is bij mij aan het installeren in de buurt en kreeg een brief/mail van Ziggo dat hun coax evensnel is als glasvezel,kom laat je nakijken.Waardeloos out of date bedrijf met grote waffel,tja tja wij gaan voor jou aan de slag wat een hoogmoedswaanzin.
Slecht werkend product, creditnota duurt twee maanden voor er een verrekening komt en dat moet je maar accepteren en de chat wordt beëindigd. Eerste next mini werd defect geleverd. Monteur probeerde een lijnmonteur te laten komen om het signaal van ziggo goed te bekijken en monitoren. Was niet nodig volgend ziggo kon met een update. Niet dus. Creditnota voor slechte dienst in december opgemaakt maar ik moet wachten tot februari voor verrekening
Verrekening komt altijd maand later, gaat automatisch bij ze. Komt wel goed als je wat geduld hebt :-). Als je alles goed op orde hebt werkt Ziggo ook prima.
Inderdaad waardeloze klanten'service'!
Extreem slechte ervaring met de klanten'service' van dit rotbedrijf. Kastje-muur-kastje-muur ... need I say more? Ik vroeg me op een gegeven moment zelfs af of ik nou met een chatbot zat te praten. Nee, volgens hen met mensen van vlees en bloed. Maar dan wel mensen zonder naam en met een script waar alleen maar om mijn geduld wordt gevraagd. Dat is allang op en het probleem is nog steeds niet opgelost. Waardeloos.
Krijg inmiddels een sik van Ziggo,iedere keer als ik een mailtje krijg zo van wij gaan voor jou aan de slag dan ben je zeker van een verhoging en veel storingen,iedere dag rond vier uur valt de tv uit,moet je alles weer gaan instellen.Mijn buren hebben KPN en nergens last van.KPN is nu in mijn buurt glas vezel aan het installeren en denk na al de Ziggo jaren om deze te verlaten.
Beste Mensen,
Dit bedrijf spoort echt niet. Mijn abonnement via mijn nieuwe provider Odido op laten zeggen, alles keurig op tijd door Odido gedaan brief van Ziggo gehad dat alles in orde was. Wat doet Ziggo schrijft via de automatische overboeking een nieuwe maand abonnementsgeld af, ik denk ok foutjes en laat het bedrag terugboeken. Herinnering van Ziggo gekregen u moet nog betalen Ziggo gebeld en verteld wat er aan de hand is klantenservice Ziggo zegt meneer dit is normaal bij ons u krijgt u geld weer terug ik zeg maar waarom schrijft u het geld af Ziggo dat is normaal bij ons het systeem weet niet beter en als u niet betaald komen er incasso kosten voor u bij ik zeg tegen de klantenservice vinden jullie dit normaal nee is het antwoord maar het systeem werkt zo. Geld incasseren terwijl je geen product afneemt en dreigen met incasso kosten nogmaals dit bedrijf spoort totaal niet. Consumentenbond gebeld ze weten ook dat dit gebeurd en dat het eigenlijk niet kan maar de mensen maken hier geen zaak van teveel rompslomp. Ziggo een hele dikke nul jullie sporen echt niet.
Ziggo is een waardeloos bedrijf. Er is ons aan de deur een pakket verkocht met daarbij een prijs. Die prijs hebben wij slechts één maand daadwerkelijk betaald. Direct daarna is dit verhoogd met ruim €10 (!!!) per maand. Aan de deur is gezegd dat we makkelijk op zouden kunnen zeggen. In werkelijkheid is opzeggen ontzettend duur en zitten we vast aan een contract voor 3 jaar. In de overeenkomst staan de kosten van opzeggen niet vernoemd, maar kijk uit, je betaalt een dikke €1000 om onder je contract uit te kunnen komen. Echt volkomen belachelijk. Wat een misleiding!
Ziggo levert toch alleen een 1 en 2-jarig abonnement? Heb nog nooit gehoord of gezien dat iemand 3 jaar heeft gekozen. Dat kan niet eens via de website zelf. En ja, na 14 dagen zit je inderdaad vast aan het contract dat je hebt gekozen. Lijkt me ook heel gek dat ze aan de deur liegen over dat je onder het contract uit kan komen. Vind dit een heel aparte review... Nu moet ik wel zeggen dat die deurlopers uiterst irritant zijn, dat wel. Zal daar ook nooit iets bij bestellen!
Nog steeds blij klant van Ziggo, mag ook wel eens gezegd worden als een bedrijf een goede dienst levert. Is ook wel eens anders geweest dat internet wel eens weg viel of er geen verbinding was van de tv. Tegenwoordig nooit meer hinder en ze verhogen ook nog best vaak de internetsnelheid wat je toch even mee pakt. Ziggo is vrij duur maar is het wel waard in mijn ogen. Ik geef 4 van de 5 sterren voor Ziggo.
ik stream via internet op mijn tv, maar dit is niet te doen. Constant valt het internet uit en komt dat blauwe wieltje in beeld. Soms heel even zwart beeld. Maar hier is niet naar te kijken. We zetten van ellende de tv maar uit. Denk dat we gaan overstappen op glasvezel.
Is het inmiddels al opgelost? Wij zijn blij klant van Ziggo en hebben eigenlijk nooit problemen. Ze reageren vaak ook wel snel via de chat.
Wat een waardeloze lompe organisatie.
Ik ben al weken bezig om een derde wifipod te bestellen, helaas nog steeds niet geluk wegens administratieve fouten bij ziggo.
Ik heb inmiddels al ruim 3 uur aan de telefoon gehangen met ziggo, div. Medewerkers aan de lijn gehad, zou in orde gemaakt worden.
Heb je iemand aan de lijn..., wordt de verbinding verbroken of je wordt doorgeschakeld naar iemand anders, waar je alweer het verhaal uit moet leggen!
Al met al heb ik nog steeds geen extra wifipod, moet er zelfs een terug sturen???
Wat een zooitje daar, ik overweeg nu na ruim 35 jaar over te stappen naar een ander, snap dat ziggo op deze manier veel klanten verliest!
Zelfs een ster zijn ze niet waard.
Zag een mooie aanbieding, jaar internet en televisie van Ziggo voor een mooie prijs.
Vanaf begin werkte het internet niet goed, vaak viel het internet meerdere keren per dag weg op alle apparaten in huis.
Met pubers in huis die gamen is dat zeer frustrerend, hun nemen ook later geen Ziggo denk ik :)
Meerdere keren telefonisch contact gehad, monteurs over de vloer.
Niet kunnen verhelpen.
Na 8 maand was de de maat vol en hebben we opgezegd en het apparatuur terug gestuurd.
Toch het volle jaar moeten betalen en we wachten nu al lang op de eindafrekening (na 1,5 maand doorbetaald te hebben na het jaar)
Voor ons geen Ziggo meer!
Het personeel was overigens wel erg vriendelijk. en behulpzaam.
Je hebt een jaarcontract bij Ziggo, als je die dan 'opzegt na 8 maanden'... Ja dan moet je wel gewoon het jaar door betalen. Dat hebben ze 100% ook aangegeven, je zegt immers zelf dat het personeel je goed heeft geholpen. Beetje naar om ze dan zo'n slechte rating te geven.
Beste Lars,
Als jij een auto koopt en die dagelijks storingen heeft, dan mag de garagehouder wel aardig zijn maar daar heb je weinig aan.
Ik heb de levering van het product beoordeeld, niet het personeel.
Je kan een keer een storing verwachten, 8 maand lang dagelijks hinder ondervinden is echt niet fijn.
Vandaag de internetsnelheid omhoog zien gaan van 400 naar 500 Mbit per seconde. Niet dat het me opvalt maar kreeg een mail dat Ziggo het gratis heeft verhoogd dus dacht ik ga het even testen in de speedtester en ja hoor, het is erbij! Ben een uiterst tevreden klant van Ziggo en wilde dan ook graag hier een positieve review over schrijven. Heb de verhoogde internetsnelheid niet perse nodig maar het kan natuurlijk ook geen kwaad, zeker niet nu er steeds meer hardware/gadgets internet nodig hebben.
En voor de mensen die het zat zijn om allerlei gekke coax kabels door het huis te hebben lopen. De nieuwe mediabox (next mini) kan je aansluiten d.m.v. een internetkabel (UTP), ideaal! Dan heb je in je meterkast gewoon je aansluiting gelijk aangesloten op je modem en vanuit daar kan je overal heengaan met snelle internetkabels. Op dit moment wordt mijn signaal door 3-en gesplit alvorens het überhaupt bij mijn modem aankomt (omdat mijn 2 tv's ook aangesloten zijn).
Wel handig om gelijk UTP6 te nemen zodat je niet ooit tegen beperkingen aanloopt wanneer de snelheden nog hoger gaan worden. Ik ga al mijn coax kabels en die contactdozen in de muur omwisselen naar internetpoorten, lijkt me top om gewoon in mijn tv's een internetkabel te hebben voor optimale snelheid. Veel wifi signalen uitschakelen in huis zal ook wel prettig zijn, ook al merk je het misschien niet, het zal nooit goed voor je zijn (ja ik denk aan veel dingen).
En het mooiste nieuws wat ik las: Ziggo is bezig om de Ziggo App naar Tizen (Samsung televisies) te brengen. Kan nog enkele dagen duren maar ook nog enkele maanden, ligt er een beetje aan wanneer de uitrol is. Ergens dit jaar had Ziggo per ongeluk de app in de store gezet (om te testen), toen hadden enkelen het al gedownload. Ziggo had het snel weer offline gehaald en had excuses gemaakt met de tekst: Sorry, de Ziggo App komt ook naar Tizen maar voor dit moment zijn we nog bezig om alle bugs te verhelpen. Hoera! Enkele maanden tot jaren te laat maar wie let daar op? Als ze het maar regelen. Mijn idee om internetpoorten door het hele huis te maken gaat ook op voor de televisie app dus ik sta te popelen!
Dat snap ik dus ook niet Sander dat ze dat niet maken. Zie zelfs dat Odido al een tv app heeft en KPN heeft dat ook al jaren voor elkaar. Ziggo loopt hierin ver achter en durven zelfs een Mini mediabox te introduceren terwijl ze zich beter bezig kunnen houden met een goedwerkende app op ALLE televisies. Verder wel uiterst tevreden met Ziggo, mag ook gezegd worden!
Dus je zou denken dit moet goed komen ....dus niet! Creditnota gekregen in mijn Ziggo, maar nooit geld gezien..... 47 minuten in de wacht gestaan, ja mevrouw snap er niets van !! nooit geld terug gezien en volgens Ziggo wel......Ja en Nee spelletje dus....Drama zou terug gebeld worden op vrijdag 27/10/2023 tussen 17.00 en 18.00...niets gehoord en geen telefoontje gehad SCHANDALIG 21jaar klant geweest van UPC en Ziggo...NOOIT MEER en ben hier nog niet klaar mee!!
Iets meer dan een maand geleden overgestapt van KPN (vDSL) naar Ziggo, daar glasvezel via andere partijen (helaas) langer op zich laat wachten. Maar wat een DRAMA. Sinds die overstap alleen maar ellende, ellende en nog een ELLENDE!
Monteur de eerste keer langsgeweest (vrije dag opmoeten nemen onbetaald), die van alles gemeten, maar er was niks aan de hand. Alleen een beetje ruis, maar dat moesten ze intern bekijken (nooit meer iets van gehoord uiteraard).
AOP, eigen bekabeling (cat 6a) en eigen routers waren allemaal prima in orde. Maar nu is het gewoon weer één bak ellende. Internet ligt er vaak uit. Televisie idem dito (Momentje....).
Wederom gemeld en nu moet er wederom een monteur langs komen. Kan ik wederom een onbetaalde vrij dag op mij nement. Wat gaat die dan doen? Wederom alles meten?! Dat heeft toch geen enkel nut! Inmiddels één rekening gehad van Ziggo (ver boven de 120 Euro), daarnaast kost mij een vrije dag opnemen nog iets meer. En nu moet ik wederom een vrije dag opnemen?!
Het is meer dan genoeg geweest met die waardeloze Ziggo. Eén grote bak ellende. Klanten service kennen ze niet, goede diensten en producten leveren evenmin. En ondertussen maar betalen. Waarvoor? Juist. Iets wat dus TOTAAL NIET WERKT!
Straks ben ik na één maand al bijna 400 Euro verder qua kosten. Absurd. Ik kan ook niet opzeggen want ik heb een jaarabonnement blijkbaar. Maar ik ga niet betalen voor diensten/producten die niet werken.
Dus ik ga per direct de betalingen terug draaien. Dan heb ik volgens Ziggo geen internet en TV meer... Maar dat heb ik nu ook niet, dus wat is het verschil? Niks, alleen kost het mij minder geld, ellende en frustratie.
Ziggo werkt als een log systeem dat bijna onhandelbaar is te bedienen door de medewerkers daar. Dit in combinatie met een onwillendheid (van bovenaf waarschijnlijk) om niet de klant op de eerste plaats te zetten, maar alleen maar een doorgeefluik te zijn van wat het systeem zegt. Het is ongelooflijk hoe klantonvriendelijk dit werkt.
Wij wachten al ander halve maand op internet en tv van Ziggo.
We hebben ongeveer iedere week gebeld en er gebeurd niks, we moesten wachten en vandaag hoor ik nadat ik weer contact heb opgenomen dat ze het hebben geannuleerd?????
NEEM GEEN ZIGGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze laten je wachten en doen verder niks, klacht indienen is niet mogelijk want dit zien zij niet als klacht. Systeemfout???
Precies op het moment dat ik denk, het is klaar, ik stap over van Ziggo naar een andere provider.... krijg ik een e-mail dat Ziggo mijn internet verhoogd van 400 naar 500 Mbit/s. Had vandaag willen overstappen naar Odido die grote voordelen geeft aan nieuwe klanten omdat ze vandaag hun naam van T-Mobile en Tele2 hebben gewijzigd naar Odido. Nu ga ik toch weer twijfelen want zit wel goed bij Ziggo (nooit geen klachten gehad). Zag de site echter van Odido en die hebben alles wel goed op orde, inclusief een app voor Samsung en LG televisies, wauw het kan dus wel. Zal Ziggo wel aanraden om zo snel mogelijk ook een goede tv app te lanceren anders gaat het je wel klanten kosten. Geef het voor nu nog het voordeel van de twijfel, met name omdat de snelheid dus met 20% wordt verhoogd in Oktober, nemen we toch weer even mee!
27 aug: internet ontvangst is slecht. Klantenservice controleert. Ja meneer u zou wel eens een nieuwe modem en media box mogen krijgen. Wordt voor u besteld, maken direct ook een monteursafspraak voor 30 aug
29 aug niets ontvangen dus afspraak met monteur verschoven
zaterdag gebeld naar klantenservice: uw bestelling staat niet in ons systeem
maandag wordt u teruggebeld, dus niet
4 september: via via doorverbonden met de afdeling die erover gaat. Kunnen niets vinden in het systeem. Zet u even in de wacht. Klant zegt: toch niet 45 minuten? Antwoord: nee hoor 5 minuten. Ik zit inmiddels 45 minuten te wachten als ik deze recensie schrijf!
Onbeschoft en schandalig hoe dit bedrijf om gaat met mijn consumenten vertrouwen.
Was laatst een storing hier in in de buurt in een Enexis kast. Hierdoor vielen bij sommige huizen de verbindingen van Ziggo weg. Ik zag op de buurt app alweer allemaal boze mensen...
Ziggo en eigenlijk alle bedrijven die internet en tv leveren aan huis, zitten nou eenmaal vast aan het feit dat er een kabel naar ieder huis gaat. Tegenwoordig heb je een glasvezel kabel en de 'kabel' waar Ziggo gebruik van maakt maar in ieder geval komt het er op neer dat zulke kabels wel eens een breuk of iets kunnen oplopen. Als mensen dan gelijk gaan klagen van 'ik ga naar KPN', dan snap je het niet want daar kan het net zo goed gebeuren. Sterker nog, nu het weer gemaakt is en er wellicht nieuwe delen kabel in de grond zitten, zal het zelfs nog beter zijn als voorheen.
Al jaar en dag maken we gebruik van Ziggo en maximaal 1x per jaar is er een storing die heel snel is opgelost. We zagen een tiental busjes laatst met die storing van Ziggo en een paar van Enexis. Wilde hiervoor graag mijn complimenten uiten in plaats van een boze review te schrijven omdat er 'eventjes' geen verbinding was.
Nog een handig weetje, als je geen verbinding hebt, kijk dan eens via onderstaande link of er op jouw adres inderdaad een storing is of dat het aan je eigen huishouding ligt. Indien er een storing is, staat er ook een indicatie bij hoe lang het gaat duren voordat alles weer werkt. Top service.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen
Slechtste internet provider van Nederland. Ze laten je als zakelijke klant na een verhuizing gewoon een week zonder internet zitten en weten zelf niet hoe dat kan. Het antwoord is dat je maar gewoon moet wachten totdat hij het weer doet. Na 30 telefoontjes, monteurs aan huis en diverse escalaties werkt het na een week nog steeds niet
Schandalig.
Had slechte WiFi in huis, kocht versterker (of hoe die dingen ook heten)
Sinds ik die versterker heb heb ik dat mijn WiFi soms uit het niets niet meer werkt en ik die router weer opnieuw moet opstarten.
Geen aanrader
Wel aanrader als je sportief bent en vaak wilt opstaan om die router te resetten
Dit zijn de beste internet en tv providers van juli 2025.
Er zijn 286 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.