Gelukkig,net na 16.00 uur en Ziggo valt weer eg met T.V. zoals iedere dag,volgens mij is Ziggo oude meuk,KPN is bij mij aan het installeren in de buurt en kreeg een brief/mail van Ziggo dat hun coax evensnel is als glasvezel,kom laat je nakijken.Waardeloos out of date bedrijf met grote waffel,tja tja wij gaan voor jou aan de slag wat een hoogmoedswaanzin.
Slecht werkend product, creditnota duurt twee maanden voor er een verrekening komt en dat moet je maar accepteren en de chat wordt beëindigd. Eerste next mini werd defect geleverd. Monteur probeerde een lijnmonteur te laten komen om het signaal van ziggo goed te bekijken en monitoren. Was niet nodig volgend ziggo kon met een update. Niet dus. Creditnota voor slechte dienst in december opgemaakt maar ik moet wachten tot februari voor verrekening
Verrekening komt altijd maand later, gaat automatisch bij ze. Komt wel goed als je wat geduld hebt :-). Als je alles goed op orde hebt werkt Ziggo ook prima.
Inderdaad waardeloze klanten'service'!
Extreem slechte ervaring met de klanten'service' van dit rotbedrijf. Kastje-muur-kastje-muur ... need I say more? Ik vroeg me op een gegeven moment zelfs af of ik nou met een chatbot zat te praten. Nee, volgens hen met mensen van vlees en bloed. Maar dan wel mensen zonder naam en met een script waar alleen maar om mijn geduld wordt gevraagd. Dat is allang op en het probleem is nog steeds niet opgelost. Waardeloos.
Krijg inmiddels een sik van Ziggo,iedere keer als ik een mailtje krijg zo van wij gaan voor jou aan de slag dan ben je zeker van een verhoging en veel storingen,iedere dag rond vier uur valt de tv uit,moet je alles weer gaan instellen.Mijn buren hebben KPN en nergens last van.KPN is nu in mijn buurt glas vezel aan het installeren en denk na al de Ziggo jaren om deze te verlaten.
Beste Mensen,
Dit bedrijf spoort echt niet. Mijn abonnement via mijn nieuwe provider Odido op laten zeggen, alles keurig op tijd door Odido gedaan brief van Ziggo gehad dat alles in orde was. Wat doet Ziggo schrijft via de automatische overboeking een nieuwe maand abonnementsgeld af, ik denk ok foutjes en laat het bedrag terugboeken. Herinnering van Ziggo gekregen u moet nog betalen Ziggo gebeld en verteld wat er aan de hand is klantenservice Ziggo zegt meneer dit is normaal bij ons u krijgt u geld weer terug ik zeg maar waarom schrijft u het geld af Ziggo dat is normaal bij ons het systeem weet niet beter en als u niet betaald komen er incasso kosten voor u bij ik zeg tegen de klantenservice vinden jullie dit normaal nee is het antwoord maar het systeem werkt zo. Geld incasseren terwijl je geen product afneemt en dreigen met incasso kosten nogmaals dit bedrijf spoort totaal niet. Consumentenbond gebeld ze weten ook dat dit gebeurd en dat het eigenlijk niet kan maar de mensen maken hier geen zaak van teveel rompslomp. Ziggo een hele dikke nul jullie sporen echt niet.
Ziggo is een waardeloos bedrijf. Er is ons aan de deur een pakket verkocht met daarbij een prijs. Die prijs hebben wij slechts één maand daadwerkelijk betaald. Direct daarna is dit verhoogd met ruim €10 (!!!) per maand. Aan de deur is gezegd dat we makkelijk op zouden kunnen zeggen. In werkelijkheid is opzeggen ontzettend duur en zitten we vast aan een contract voor 3 jaar. In de overeenkomst staan de kosten van opzeggen niet vernoemd, maar kijk uit, je betaalt een dikke €1000 om onder je contract uit te kunnen komen. Echt volkomen belachelijk. Wat een misleiding!
Ziggo levert toch alleen een 1 en 2-jarig abonnement? Heb nog nooit gehoord of gezien dat iemand 3 jaar heeft gekozen. Dat kan niet eens via de website zelf. En ja, na 14 dagen zit je inderdaad vast aan het contract dat je hebt gekozen. Lijkt me ook heel gek dat ze aan de deur liegen over dat je onder het contract uit kan komen. Vind dit een heel aparte review... Nu moet ik wel zeggen dat die deurlopers uiterst irritant zijn, dat wel. Zal daar ook nooit iets bij bestellen!
Nog steeds blij klant van Ziggo, mag ook wel eens gezegd worden als een bedrijf een goede dienst levert. Is ook wel eens anders geweest dat internet wel eens weg viel of er geen verbinding was van de tv. Tegenwoordig nooit meer hinder en ze verhogen ook nog best vaak de internetsnelheid wat je toch even mee pakt. Ziggo is vrij duur maar is het wel waard in mijn ogen. Ik geef 4 van de 5 sterren voor Ziggo.
ik stream via internet op mijn tv, maar dit is niet te doen. Constant valt het internet uit en komt dat blauwe wieltje in beeld. Soms heel even zwart beeld. Maar hier is niet naar te kijken. We zetten van ellende de tv maar uit. Denk dat we gaan overstappen op glasvezel.
Is het inmiddels al opgelost? Wij zijn blij klant van Ziggo en hebben eigenlijk nooit problemen. Ze reageren vaak ook wel snel via de chat.
Wat een waardeloze lompe organisatie.
Ik ben al weken bezig om een derde wifipod te bestellen, helaas nog steeds niet geluk wegens administratieve fouten bij ziggo.
Ik heb inmiddels al ruim 3 uur aan de telefoon gehangen met ziggo, div. Medewerkers aan de lijn gehad, zou in orde gemaakt worden.
Heb je iemand aan de lijn..., wordt de verbinding verbroken of je wordt doorgeschakeld naar iemand anders, waar je alweer het verhaal uit moet leggen!
Al met al heb ik nog steeds geen extra wifipod, moet er zelfs een terug sturen???
Wat een zooitje daar, ik overweeg nu na ruim 35 jaar over te stappen naar een ander, snap dat ziggo op deze manier veel klanten verliest!
Zelfs een ster zijn ze niet waard.
Zag een mooie aanbieding, jaar internet en televisie van Ziggo voor een mooie prijs.
Vanaf begin werkte het internet niet goed, vaak viel het internet meerdere keren per dag weg op alle apparaten in huis.
Met pubers in huis die gamen is dat zeer frustrerend, hun nemen ook later geen Ziggo denk ik :)
Meerdere keren telefonisch contact gehad, monteurs over de vloer.
Niet kunnen verhelpen.
Na 8 maand was de de maat vol en hebben we opgezegd en het apparatuur terug gestuurd.
Toch het volle jaar moeten betalen en we wachten nu al lang op de eindafrekening (na 1,5 maand doorbetaald te hebben na het jaar)
Voor ons geen Ziggo meer!
Het personeel was overigens wel erg vriendelijk. en behulpzaam.
Je hebt een jaarcontract bij Ziggo, als je die dan 'opzegt na 8 maanden'... Ja dan moet je wel gewoon het jaar door betalen. Dat hebben ze 100% ook aangegeven, je zegt immers zelf dat het personeel je goed heeft geholpen. Beetje naar om ze dan zo'n slechte rating te geven.
Beste Lars,
Als jij een auto koopt en die dagelijks storingen heeft, dan mag de garagehouder wel aardig zijn maar daar heb je weinig aan.
Ik heb de levering van het product beoordeeld, niet het personeel.
Je kan een keer een storing verwachten, 8 maand lang dagelijks hinder ondervinden is echt niet fijn.
Vandaag de internetsnelheid omhoog zien gaan van 400 naar 500 Mbit per seconde. Niet dat het me opvalt maar kreeg een mail dat Ziggo het gratis heeft verhoogd dus dacht ik ga het even testen in de speedtester en ja hoor, het is erbij! Ben een uiterst tevreden klant van Ziggo en wilde dan ook graag hier een positieve review over schrijven. Heb de verhoogde internetsnelheid niet perse nodig maar het kan natuurlijk ook geen kwaad, zeker niet nu er steeds meer hardware/gadgets internet nodig hebben.
En voor de mensen die het zat zijn om allerlei gekke coax kabels door het huis te hebben lopen. De nieuwe mediabox (next mini) kan je aansluiten d.m.v. een internetkabel (UTP), ideaal! Dan heb je in je meterkast gewoon je aansluiting gelijk aangesloten op je modem en vanuit daar kan je overal heengaan met snelle internetkabels. Op dit moment wordt mijn signaal door 3-en gesplit alvorens het überhaupt bij mijn modem aankomt (omdat mijn 2 tv's ook aangesloten zijn).
Wel handig om gelijk UTP6 te nemen zodat je niet ooit tegen beperkingen aanloopt wanneer de snelheden nog hoger gaan worden. Ik ga al mijn coax kabels en die contactdozen in de muur omwisselen naar internetpoorten, lijkt me top om gewoon in mijn tv's een internetkabel te hebben voor optimale snelheid. Veel wifi signalen uitschakelen in huis zal ook wel prettig zijn, ook al merk je het misschien niet, het zal nooit goed voor je zijn (ja ik denk aan veel dingen).
En het mooiste nieuws wat ik las: Ziggo is bezig om de Ziggo App naar Tizen (Samsung televisies) te brengen. Kan nog enkele dagen duren maar ook nog enkele maanden, ligt er een beetje aan wanneer de uitrol is. Ergens dit jaar had Ziggo per ongeluk de app in de store gezet (om te testen), toen hadden enkelen het al gedownload. Ziggo had het snel weer offline gehaald en had excuses gemaakt met de tekst: Sorry, de Ziggo App komt ook naar Tizen maar voor dit moment zijn we nog bezig om alle bugs te verhelpen. Hoera! Enkele maanden tot jaren te laat maar wie let daar op? Als ze het maar regelen. Mijn idee om internetpoorten door het hele huis te maken gaat ook op voor de televisie app dus ik sta te popelen!
Dat snap ik dus ook niet Sander dat ze dat niet maken. Zie zelfs dat Odido al een tv app heeft en KPN heeft dat ook al jaren voor elkaar. Ziggo loopt hierin ver achter en durven zelfs een Mini mediabox te introduceren terwijl ze zich beter bezig kunnen houden met een goedwerkende app op ALLE televisies. Verder wel uiterst tevreden met Ziggo, mag ook gezegd worden!
Dus je zou denken dit moet goed komen ....dus niet! Creditnota gekregen in mijn Ziggo, maar nooit geld gezien..... 47 minuten in de wacht gestaan, ja mevrouw snap er niets van !! nooit geld terug gezien en volgens Ziggo wel......Ja en Nee spelletje dus....Drama zou terug gebeld worden op vrijdag 27/10/2023 tussen 17.00 en 18.00...niets gehoord en geen telefoontje gehad SCHANDALIG 21jaar klant geweest van UPC en Ziggo...NOOIT MEER en ben hier nog niet klaar mee!!
Iets meer dan een maand geleden overgestapt van KPN (vDSL) naar Ziggo, daar glasvezel via andere partijen (helaas) langer op zich laat wachten. Maar wat een DRAMA. Sinds die overstap alleen maar ellende, ellende en nog een ELLENDE!
Monteur de eerste keer langsgeweest (vrije dag opmoeten nemen onbetaald), die van alles gemeten, maar er was niks aan de hand. Alleen een beetje ruis, maar dat moesten ze intern bekijken (nooit meer iets van gehoord uiteraard).
AOP, eigen bekabeling (cat 6a) en eigen routers waren allemaal prima in orde. Maar nu is het gewoon weer één bak ellende. Internet ligt er vaak uit. Televisie idem dito (Momentje....).
Wederom gemeld en nu moet er wederom een monteur langs komen. Kan ik wederom een onbetaalde vrij dag op mij nement. Wat gaat die dan doen? Wederom alles meten?! Dat heeft toch geen enkel nut! Inmiddels één rekening gehad van Ziggo (ver boven de 120 Euro), daarnaast kost mij een vrije dag opnemen nog iets meer. En nu moet ik wederom een vrije dag opnemen?!
Het is meer dan genoeg geweest met die waardeloze Ziggo. Eén grote bak ellende. Klanten service kennen ze niet, goede diensten en producten leveren evenmin. En ondertussen maar betalen. Waarvoor? Juist. Iets wat dus TOTAAL NIET WERKT!
Straks ben ik na één maand al bijna 400 Euro verder qua kosten. Absurd. Ik kan ook niet opzeggen want ik heb een jaarabonnement blijkbaar. Maar ik ga niet betalen voor diensten/producten die niet werken.
Dus ik ga per direct de betalingen terug draaien. Dan heb ik volgens Ziggo geen internet en TV meer... Maar dat heb ik nu ook niet, dus wat is het verschil? Niks, alleen kost het mij minder geld, ellende en frustratie.
Ziggo werkt als een log systeem dat bijna onhandelbaar is te bedienen door de medewerkers daar. Dit in combinatie met een onwillendheid (van bovenaf waarschijnlijk) om niet de klant op de eerste plaats te zetten, maar alleen maar een doorgeefluik te zijn van wat het systeem zegt. Het is ongelooflijk hoe klantonvriendelijk dit werkt.
Wij wachten al ander halve maand op internet en tv van Ziggo.
We hebben ongeveer iedere week gebeld en er gebeurd niks, we moesten wachten en vandaag hoor ik nadat ik weer contact heb opgenomen dat ze het hebben geannuleerd?????
NEEM GEEN ZIGGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze laten je wachten en doen verder niks, klacht indienen is niet mogelijk want dit zien zij niet als klacht. Systeemfout???
Precies op het moment dat ik denk, het is klaar, ik stap over van Ziggo naar een andere provider.... krijg ik een e-mail dat Ziggo mijn internet verhoogd van 400 naar 500 Mbit/s. Had vandaag willen overstappen naar Odido die grote voordelen geeft aan nieuwe klanten omdat ze vandaag hun naam van T-Mobile en Tele2 hebben gewijzigd naar Odido. Nu ga ik toch weer twijfelen want zit wel goed bij Ziggo (nooit geen klachten gehad). Zag de site echter van Odido en die hebben alles wel goed op orde, inclusief een app voor Samsung en LG televisies, wauw het kan dus wel. Zal Ziggo wel aanraden om zo snel mogelijk ook een goede tv app te lanceren anders gaat het je wel klanten kosten. Geef het voor nu nog het voordeel van de twijfel, met name omdat de snelheid dus met 20% wordt verhoogd in Oktober, nemen we toch weer even mee!
27 aug: internet ontvangst is slecht. Klantenservice controleert. Ja meneer u zou wel eens een nieuwe modem en media box mogen krijgen. Wordt voor u besteld, maken direct ook een monteursafspraak voor 30 aug
29 aug niets ontvangen dus afspraak met monteur verschoven
zaterdag gebeld naar klantenservice: uw bestelling staat niet in ons systeem
maandag wordt u teruggebeld, dus niet
4 september: via via doorverbonden met de afdeling die erover gaat. Kunnen niets vinden in het systeem. Zet u even in de wacht. Klant zegt: toch niet 45 minuten? Antwoord: nee hoor 5 minuten. Ik zit inmiddels 45 minuten te wachten als ik deze recensie schrijf!
Onbeschoft en schandalig hoe dit bedrijf om gaat met mijn consumenten vertrouwen.
Was laatst een storing hier in in de buurt in een Enexis kast. Hierdoor vielen bij sommige huizen de verbindingen van Ziggo weg. Ik zag op de buurt app alweer allemaal boze mensen...
Ziggo en eigenlijk alle bedrijven die internet en tv leveren aan huis, zitten nou eenmaal vast aan het feit dat er een kabel naar ieder huis gaat. Tegenwoordig heb je een glasvezel kabel en de 'kabel' waar Ziggo gebruik van maakt maar in ieder geval komt het er op neer dat zulke kabels wel eens een breuk of iets kunnen oplopen. Als mensen dan gelijk gaan klagen van 'ik ga naar KPN', dan snap je het niet want daar kan het net zo goed gebeuren. Sterker nog, nu het weer gemaakt is en er wellicht nieuwe delen kabel in de grond zitten, zal het zelfs nog beter zijn als voorheen.
Al jaar en dag maken we gebruik van Ziggo en maximaal 1x per jaar is er een storing die heel snel is opgelost. We zagen een tiental busjes laatst met die storing van Ziggo en een paar van Enexis. Wilde hiervoor graag mijn complimenten uiten in plaats van een boze review te schrijven omdat er 'eventjes' geen verbinding was.
Nog een handig weetje, als je geen verbinding hebt, kijk dan eens via onderstaande link of er op jouw adres inderdaad een storing is of dat het aan je eigen huishouding ligt. Indien er een storing is, staat er ook een indicatie bij hoe lang het gaat duren voordat alles weer werkt. Top service.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen
Slechtste internet provider van Nederland. Ze laten je als zakelijke klant na een verhuizing gewoon een week zonder internet zitten en weten zelf niet hoe dat kan. Het antwoord is dat je maar gewoon moet wachten totdat hij het weer doet. Na 30 telefoontjes, monteurs aan huis en diverse escalaties werkt het na een week nog steeds niet
Schandalig.
Had slechte WiFi in huis, kocht versterker (of hoe die dingen ook heten)
Sinds ik die versterker heb heb ik dat mijn WiFi soms uit het niets niet meer werkt en ik die router weer opnieuw moet opstarten.
Geen aanrader
Wel aanrader als je sportief bent en vaak wilt opstaan om die router te resetten
Heb al 4 maanden geleden opgezegd maar word gedwongen de tijd van het contract af te maken, die tussentijds veranderingen in de prijs en algemene voorwaarden heeft gehad waardoor ik gewoon zonder problemen weg had mogen gaan...
Echter laat Ziggo je gewoon in je kou staan en mag je zomaar een nieuw tarief betalen wat niet is vastgesteld in het contract. Sinds de overstap naar Ziggo heb ik storing op storing en niets lijkt te werken om het te verhelpen. Het lijkt erop dat er veel mensen zijn die last hebben van soortgelijke problemen... Voor mij nooit meer Ziggo of bedrijven die gelinkt zijn aan Ziggo of hun zeer slechte netwerk.
Betaal al jaren bijna 100 euro per maand dus denk een trouwe klant te zijn die van alle diensten gebruik maakt. Maar het is echt een drama bij die club. Onwetende mensen die je zelden kunnen helpen. Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd. Ze snappen er echt niks van. Geven totaal verkeerde adviezen. Moeilijk te verstaan. Doet bestellingen die systemen er blijkbaar gewoon weer uitgooien en je daar niet over informeren. Dus je zit te wachten op je product en dan neem je contact op waar je zending blijft en krijg je doodleuk te horen dat die geannuleerd is. Systeemfout. Dit is maar een voorbeeld. Dus tijd om te vertrekken. Jammer. Hoop dat ze iets leren van alle reviews. Waarschijnlijk niet. Je leert zo'n club pas echt kennen als je ze nodig hebt. Ziggo is dan niet thuis in ieder geval!!
Gisteren ging modem stuk, vandaag nieuwe modem ontvangen en gebeld om afspraak met monteur te maken. Medewerkster vroeg naar technische swap, toen we haar vroegen wat dat was, wist ze het zelf ook niet. Vervolgens vroeg ze naar een groene stekker, toen we zeiden dat we die niet hadden, bleek het toch niet nodig. En de monteur die gratis zou langskomen, bleek uiteindelijk voor heel hoog uurtarief langs te kunnen komen. Zet gewoon een competent iemand bij die helpdesk en kom na wat je belooft. We betalen al 90 euro per maand. Dit is echt onacceptabel. Wij gaan kijken of kpn dit beter kan.
Heb al een tijd internet van hun en ben gewoon tevreden. Als je ontevreden bent, zul je zelf of iemand moet regelen die voldoende verstand heeft van coax kabels. En soms moet er iemand iets doen van Ziggo omdat je anders geen goed signaal hebt. Vaak zijn de problemen al opgelost als je kabelkeur merk kabel koopt en geen rotzooi. En geloof me er is veel rotzooi te koop. Als je kabelsignaal goed is van af blijven. En ook niet te veel veranderen. Vaak gaat het met het veranderen fout. Of je moet het echt dolgraag willen.
Verder ben ik reuze tevreden over Ziggo. Ik kan soms echt huilen om mooie videoclips. Het raakt me.
Heel prettig bedrijf waar ik al jaren geniet van een super internetverbinding en goede tv. Zoals hieronder ook is beschreven hebben we alles nog wel aangesloten met coax kabels. Zal fijner zijn als de app van Ziggo ook op onze LG tv gedownload kan worden zodat we al die kabels en ontvangers weg kunnen doen. Jammer dat Ziggo F1 niet meer heeft maar verder kan ik alleen maar positief zijn over hetgeen Ziggo levert.
opgezegd per 1 juli
na te hebben opgezegd wordt er nog eens een maand inclusief verhoging van mijn rekening gehaald schandalig klopt gewoon niet
maar duidelijk te zien op trust palot spijtig heb gebeld maar ondeskundig personeel er is niets opgelost
voor mij echt geen ziggo meer voel mij benadeeld de zaak gestoneerd maar zal het betalen om incasso te voorkomen
Ik lees je review.. Als Ziggo teveel heeft afgeschreven kan je het laten storneren in je bank omgeving. Rekeningnummer blokkeren en het gebeurd niet weer. Dit geldt ook voor andere bedrijven/partijen die automatisch geld van je rekening halen, dit kan je tot enkele maanden laten terugstorten.
Als nieuwe klant schandalig behandeld. Je wordt voorgelogen en in de maling genomen. Als je vraagt of je een leidinggevende kan spreken kan dit nooit. Ik vind de manier waarop ze met klanten omgaan totaal niet oke! Ik had telefonisch een order geplaatst, deze kreeg ik vervolgens op mijn mail om deze te bevestigen. Hier stonden niet de wifiversterkers op waar we het wel over gehad hadden i.v.m. wifi op andere verdieping. Ik Ziggo gebeld. Ze konden de versterker er pas aan toevoegen op het moment dat ik de order zou accepteren. Ik wilde deze niet accepteren, want ik was het niet eens met de order. Nee als ik hem zou accepteren zou zij het verder in orde maken en zou ze mij binnen 2 dagen terugbellen om te laten weten dat ze het in orde gemaakt had. 2 weken later, nog niks gehoord. Ik weer bellen. Ik kan niet meer onder het abonnement uit, want de bedenktijd zit er al op. Mijn order had geannulleerd moeten worden en opnieuw aangemaakt moeten worden om er iets aan toe te voegen volgens degene die ik nu weer aan de telefoon had. Ik word dus onder druk gezet om mijn order te bevestigen, zodat er versterkers aan toegevoegd kunnen worden en vervolgens blijkt dat een compleet belachelijk onzin verhaal te zijn.
Mijn abonnement gaat over 2 dagen in en ik heb nog geen spullen en jullie hebben mij nooit meer teruggebeld over de versterkers. Nee we kunnen de versterkers pas toevoegen als u de spullen ontvangen heeft en het abonnement is ingegaan.... Hoe bedoel je?! Ik moest deze order bevestigen, zodat jullie het konden toevoegen! Vervolgens is er bij PostNL nog niks aangemeld om de spullen bij mij te leveren. Ow dat is inderdaad wel gek. Ik zie inderdaad niks staan. Vreemd. Paar minuten laten krijg ik te horen dat zij het echt wel verzonden hebben, maar het aan PostNL ligt. Gewoon echt niet waar! Totale onzin. Ziggo heeft mijn hele order gewoon niet goed verwerkt. Geef geen anderen de schuld van eigen falen.
Vervolgens geeft deze dame aan dat ze mij 2 dagen later gaat bellen om te vragen of ik de spullen ontvangen heb en dat ze dit niet hoeft te doen, maar dat dat een enorme service vanuit haar is. En ze zal me daarna ook bellen om de versterkers alsnog toe te voegen. Ook een service van haar... Dit noem je geen service mensen! Dit noem ik het oplichten, in de maling nemen en voorliegen van klanten. Het is een grof schandaal! En je kan er met niemand over praten die hoger in rang is, want de klantenservice geeft je geen leidinggevende aan de lijn. Ik ben nog niet eens begonnen bij Ziggo en ik ben nu al helemaal klaar met ze! Ze zouden zich kapot moeten schamen.
Het wordt nu wel echt tijd dat de Ziggo App ook voor het Tizen en webOS platform toegankelijk zal zijn hoor.... Ik ben een groot fan van LG en Samsung televisies, die draaien niet op Android maar op Tizen en webOS, waardoor je de Ziggo Go app niet kunt installeren. Vrij raar want Canal Digitaal, KPN en NLZIET hebben het bijvoorbeeld allemaal wel.
Ik wil graag van 1 modem + 1 tv naar 1 modem + 2 tv's. Wat inhoudt dat ik het signaal moet splitten naar 3 wegen in plaats van 2. Hierdoor is het beter om een versterker te nemen, zucht. Als er nou gewoon een Ziggo app op de tv toegankelijk zou zijn, heb ik al die kabels niet meer nodig!
Snap ook niet de reden waarom Ziggo het nog niet heeft. Heb het wel gevraagd in de live chat, die reageerden letterlijk dat ze niet wisten wat Tizen is. Toen uitgelegd dat het de software voor Samsung en LG televisies is. Kreeg ik nog een reactie dat Samsung en LG de app nog niet hebben toegevoegd, maar dat je wel kan streamen vanaf je telefoon. De Ziggo medewerkster stelde dat ze er wel mee bezig zijn maar dat ze er verder geen inzage in heeft.
Ik heb verder helemaal geen klachten over Ziggo. Wil ook gewoon een 5-sterren rating geven maar het zou zoveel mooier zijn als dit gerealiseerd kan worden.
Dit zijn de beste internet en tv providers van juni 2025.
Er zijn 278 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.