R

zorg ervoor dat je veel klaagt

Ik heb vorig jaar maart viaplay afgesloten. Belangrijkste voor kanaal 200 formule 1. regelmatig geprobeerd via mijnziggo om viaplay te activeren. en elke keer een melding: oeps, er ging iets verkeerd, probeer het later weer.
Dit blijkt een bekende melding te zijn. Echter niemand weet hier iets van. diverse casussen aangemaakt door medewerkers van Ziggo om het probleem op te lossen. Maar geen resultaat! Vele uren en vele medewerkers verder eindelijk iemand die aangeeft dat dit probleem bekend is.
Viaplay even opzeggen en dan weer aanmelden. Probleem zou verholpen moeten zijn. Belt u daarna de administratie maar: geld krijgt u terug!
Helaas maar waar. 3 keer door ziggo halverwege een gesprek eruit gegooid. elke keer dus weer terugbellen..te horen gekregen dat ik maar liefst recht heb op €.10,-
Ik had blijkbaar eerder moeten bellen, terwijl de klacht al bijna een jaar bekend is. Dus tip: zo veel mogelijk Ziggo bellen!!!!!

Roelof 7 feb 2023
Reageer
J

Service

Al jaren lid van Ziggo v/H UPC altijd goede service ondervonden, zowel telefonisch als dat er een monteur thuiskomt. Ook in de winkel zijn ze behulpzaam, zullen alles doen om het op te lossen. Nu next mini binnen gekregen en voor een gedeelte zelf aangesloten nu komt er toch een monteur om de laatste dingen te doen. Wel moet ik zeggen dat Ziggo voor nieuwe klanten alles uit de kast haalt met kortingen, maar voor bestaande klanten waardoor ze groot geworden zijn is maar mondjes maat aanbiedingen, wat wel prettig zou zijn, daar hun abonnementen toch wel pittig zijn.Ziggo ga daar eens aan werken voor de rest een tevreden klant.

J.lambermon 22 jan 2023
Reageer
R

2 maanden zonder internet en interactieve tv

Had storing in oktober week geen internet nadat ze de storing verholpen hadden begonnen de problemen nog steeds geen internet. Klantenservice bellen krijg je een persoon aan de lijn die mij niet netjes behandelde. Na een lang gesprek zou er een monteur komen. De monteur van Ziggo was vriendelijk en had het probleem binnen twee minuten gevonden. Kapotte kabel buiten die moest hersteld worden. Een medewerker van circet komt kijken wat er moet gebeuren en informeert mij dat ik op korte tijd een telefoontje krijg voor een afspraak te maken. Kon zelf achter de afspraak gaan bellen want Ziggo dat doen ze niet. Kan ik wachten tot 1 december voor ze de kabel komen herstellen. 2 maanden geen internet en een hele hoop gezeur toen ik vandaag de klantenservice belde dat ik mijn korting had gehad en dat ik sinds oktober op zelf over maken in plaats van automatische incasso. Dus de 35€ korting is genoeg voor 2 maanden geen internet en interactieve tv. Ziggo jullie klantvriendelijkheid is belachelijk aan het worden mede dankzij het geweldige callcenter wat jullie gebruiken. 7 jaar internet en tv van jullie nooit problemen gehad zoals de afgelopen maanden en dan wordt je behandeld als een retard door de klantenservice. TRIEST ECHT TRIEST HET WAS ZO GOED

Rob 16 dec 2022
Reageer
Y

4 weken wachten

Wat is ziggo een rotbedrijf. Heb je een betalingsregeling lopen dan krijg je binnen 48h weer een her activatie zeiden ze begin november. Ik heb 7 x ziggo gebeld hierover en ze zouden het in orde maken. Nu vandaag 13 dec. krijg ik te horen nadat alles betaald is, ik nooit een her activatie zou krijgen omdat ziggo het contract heeft beëindigd. Eerst alles innen dan zeggen dat het niet kan na een maand.

Yurie 13 dec 2022
Reageer
H

zou het zeker aan anderen aanbevelen

Ik ben onlangs lid geworden van Ziggo en ben tot nu toe erg tevreden over de service. Het installatieproces was snel en efficiënt en de technicus die bij me thuis kwam was beleefd en professioneel. De kwaliteit van de tv- en internetdienst is uitstekend, met een scherp beeld en snelle en betrouwbare verbinding. Ik ben ook onder de indruk van de verscheidenheid aan kanalen en programma's die beschikbaar zijn, waaronder veel van mijn favoriete shows en films. Over het algemeen ben ik erg tevreden met Ziggo en zou het zeker aan anderen aanbevelen.

Hansgroten 12 dec 2022
Reageer
S

Onbeschofte klantenservice

Ik belde vandaag om te informeren over eventueel een aansluiting. De vrouw die mij te woord stond had er duidelijk geen zin in. Toen ik zei dat het met de gegeven informatie voor ons helaas niet interessant was werd direct de verbinding verbroken, ik kreeg nog geen goedendag meer! Gaan jullie echt zo met (potentiële) klanten om? Echt onbeschoft! Mooi niet dat wij overstappen!

Sacha 2 dec 2022
Reageer
H

Ziggo groot en toch een goede service

Je kan alles van Ziggo zeggen maar ik vind dat, ondanks dat ze de grootste zijn, dat ze alsnog een geweldige service leveren. Ze zijn super snel bereikbaar via de chat op de website. Medewerkers weten precies hoe ze je moeten helpen. Telefoon duurt wat langer maar is ook geen probleem. Vind de chat sowieso wat fijner omdat je dan ook kunt teruglezen later wat er gezegd is. Ik was de eerste die de Mediabox Next in huis had en heb nu ook als een van de eersten de Next Mini in huis. Ze helpen je gelijk als je hierom vraagt en passen je abonnement automatisch aan als dit gewenst is. We zijn nu zeker 10 jaar klant en hebben nog nooit gedacht om een andere internet en tv aanbieder te nemen.

Harmen 1 dec 2022
Reageer
M

Dit is wel heel erg contactloos betalen

Diensten zijn op zich goed, maar erg duur.
Diensten worden weggehaald zonder compensatie en nu probeer ik een andere box te regelen, maar je kunt nergens meer iets vinden om contact te krijgen met het bedrijf.
De chatbot online start niet, als jouw vraag niet bij de veel gestelde vragen zit kan je verder klikken en spring je gewoon terug.
De in-app chat is in de app ook nergens te vinden en dan heb ik het nog niet eens over het ontbreken van een telefoon nummer email adres.

Maikel Lindsen 30 nov 2022
Reageer
D

Slechte service Slechte verbinding Veel te duur.

Wij hadden al ruim 20 jaar gratis filmnet bij Ziggo. Dat hadden wij ooit eens gehad door problemen bij UPC.
Nu had ik 2 jaar geleden een vaste telefoonlijn besteld voor mijn alarm.
Wij verhuizen nu en we wilden de vaste lijn weer opzeggen.
Ziggo: Dat kan maar dan heeft u geen filmnet gratis meer!
Wij: Maar waarom dan?
Ziggo: Elke verandering aan uw pakket verliest u Filmnet gratis.

Dus nu zeggen wij ‘BYE Ziggo’
Bij online.nl heb je voor €37 per maand glasvezel kpn tv, met gratis filmnet.
Wij betalen bij ziggo €98 per maand.

Ziggo zei tegen me: Meneer 90% van onze toevoer is ook glasvezel hoor!
Wij: Ja tot aan het huis, dan komt er een coax en een gewoon internet kabel bij me binnen.
BYE BYE ZIGGO.

David Rachman 10 nov 2022
Reageer
M

Tevreden ziggo klanten bestaan ook

Ik ben al meer dan 15 jaar Ziggo klant. Alle negatieve reacties hier daar snap ik echt niets van. In al die tijd heb 1 x een avond sroring mee genaakt, Heeft Ziggo mij fantastisch geholpen met 3 mooie wifi torentjes, onlangs een nieuwe modem mogen ontvangen en heb ik gisteren de geweldige Next Mini ontvangen zonder kosten. De grote mediabox en kabel weg. Hup staat gelijk een stuk netter en werkt prima!
Echt jammer van al die negatieve reacties. Er zal vast een deel van kloppen maar kijk ook naar jezelf en wees begripvol. De wereld is al genoeg vol haat.

Marcel 5 nov 2022
C

Ik heb vandaag ook geweldige hulp per telefoon ontvangen bij het installeren van next. Niets was de medewerker teveel. Chapeau voor deze man.

Chr. Bouter 8 nov 2022
H

Snel internet van Ziggo

Wij hebben thuis al jaren Ziggo en zijn er allemaal erg tevreden over. Ze verdienen wat ons betreft geen 5 sterren, omdat het aanbod gewoon matiger wordt. Formule 1 weg, Engels voetbal weg en er komt niks voor terug. Wel aan gedacht om over te stappen naar een andere aanbieder, omdat het wellicht goedkoper kan. Het enige wat ik persoonlijk af en toe nog kijk bij Ziggo is Rondo. Aan de andere kant weten we ook niet hoe goed een andere aanbieder is en dat is maar weer de vraag. Bij Ziggo hebben we in ieder geval een stuk sneller internet dan bij een andere aanbieder. Dus voor nu blijven we gewoon bij Ziggo.

Hofman 14 okt 2022
Reageer
M

Foutief factureren en afspraken niet nakomen

Ik heb nu 6 maanden Ziggo van de 6 maanden heb ik 5 foute facturen ontvangen. Ik heb er al meerdere keren melding van gedaan en ze zeggen het op te lossen. maar helaas de maand ernaar gaat het weer fout. Toen hebben ze in Augustus toegezegd omdat er door hun zo veel fouten gemaakt waren het abonnement stop te zetten zonder verdere facturen. Maar er kwam gewoon weer een nieuwe en heb dus weer gebeld helaas krijg je na 45 minuten aan de telefoon gezeten te hebben dat het stilzetten mij een boeten gaat kosten omdat ziggo fouten heeft gemaakt. Keer op keer komen ze de afspraken niet waar. SCHANDALIG

M van der List 16 sep 2022
Reageer
P

Next mini

Wij zijn overgestapt naar Ziggo omdat ze een aanbieding hebben dat we 12 maanden 50% korting krijgen, dus we betalen het hele eerste jaar maar 35 euro betalen voor internet en tv complete. Dat is 350 Mbit internet en 70 HD zenders inclusief Ziggo sport. Wat ik niet door had was dat er een Next Mini bij zat. Ik zag het pas toen het pakket van Ziggo werd geleverd en dit apparaatje is wel heel prettig. Hij is zo klein dat je hem zelfs achter je televisie aan kan sluiten en het is aan te sluiten via een internetkabel in plaats van een oude coax kabel. Deze voer je in de adapter dus het is ook helemaal niet in het zicht. Eerlijk gezegd vind ik het raar dat Ziggo nog steeds geen app heeft op een Samsung apparaat, dan heb je zo'n soort apparaatje niet nodig, desondanks is het beter dan de oude grotere televisiekastjes.

Pim 11 sep 2022
Reageer
V

Waar blijft de app voor Samsung en LG

Wat mij het meeste verbaasd aan Ziggo is het feit dat ze nog steeds geen app hebben ontwikkeld voor Samsung en LG televisies. Waarom? Ik zelf denk dat ze hier geen haast mee hebben omdat ze dan alle mediaboxen weer kunnen innemen, waar je nu wat extra's voor betaald per maand. Verder ben ik heel erg tevreden over Ziggo in het algemeen, hele goede internetsnelheden, een snelle klantenservice (met name de chats op de website) en ook gewoon prima tv. Het is alleen nog afwachten totdat de Ziggo App ook toegankelijk is op een Samsung en LG televisie. KPN heeft het al wel goed voor elkaar en andere televisie aanbieders als Canal Digitaal lopen ook al ver voor. Je kunt natuurlijk een Philips televisie nemen waar Android op draait, hier kan je al wel de Ziggo app op installeren. Helaas heb ik 3 Samsung televisies in huis dus ik wacht totdat Ziggo een appje ontwikkelt. Zal niet zo moeilijk moeten zijn voor dit miljarden bedrijf. Ik geef Ziggo wel gewoon 4 van de 5 sterren omdat het gewoon een goede service biedt.

Vincent 13 aug 2022
A

Dit is precies wat ik me afvraag. Canal Digitaal en NLZIET hebben prima apps ontwikkeld en zelfs zag ik dat je de KPN app kan downloaden op een Samsung en LG televisie. Ziggo verzaakt, waarom? Ik denk omdat ze de hoop hebben dat de Next Mini nog wat gaat opbrengen, wat natuurlijk niet zo is. Waarom nog je energie steken in mediaboxen als je weet dat een app gewoon beter werkt en dat er ook nog eens veel minder kosten in om gaat voor Ziggo zelf. De Ziggo app werkt op mijn computer prima dus het kan wel. Kom op Ziggo steek je hoofd uit het zand en regel een app. Er zullen nu mensen zijn die een Philips tv kopen omdat die op Android loopt, waardoor ze dus wel een Ziggo app kunnen downloaden, zucht.

Abel 7 nov 2022
K

Duurt wel erg lang dat Ziggo een tv app maakt voor Samsung! Ik vind het echt heel triest. Ze doen alles super, heb laatst nog een pod van ze gekocht om het netwerk te versterken qua WiFi signaal. Nou dat werkt als een tierelier! Maar een simpele app voor een tv zit er niet in? Laat die Mediaboxjes Next maar lekker in de opslagplaats liggen van Ziggo, een app zal iedereen veel blijer maken! Let wel: ben een zeer blije klant van Ziggo maar dit slaat nergens op.

Kev 28 dec 2022
R

WAARDELOOS

In een woord; WAARDELOOS!!!! In het verleden was ik al klant van Ziggo, met alle negatieve gevolgen van dien. Dat zelfs de medewerkers van Ziggo destijds aangaven dat alles bij Ziggo fout gaat en ik daardoor eerder, kosteloos mijn contract kon beëindigen. Dat heb ik toen ook gedaan en ik ben overgestapt naar KPN. Doordat de internetverbinding van KPN steeds slechter werd en er een medewerker van Ziggo aan de deur stond met een 'speciale aanbieding'; 9 maanden 50% korting, geen aansluitkosten, twee wifiboosters, opneempakket was standaard en dat alles voor € 27,75 per maand. Na deze 9 maanden zou het pakket € 55,50 kosten. Hoewel ik niet echt vertrouwen had in de 'service' van Ziggo, ben ik door de aanbieding toch overstag gegaan. Er werd mij beloofd dat ik GEEN boete zou ontvangen van mijn huidige provider i.v.m. de overstap en het opneempakket zat er echt standaard in. Nou dit klopt voor geen meter!!! Je wordt onder valse voorwendselen binnengehaald als klant en daarna kom je erachter dat de info die aan de deur wordt gegeven helemaal niet klopt! Ik krijg dus wel een boete van mijn huidige provider en tevens wordt het pakket duurder, want het opneempakket zit er helemaal niet standaard bij. Dus zocht ik contact met de 'klantenservice'. Mijn verhaal aan 3 personen verteld, telkens worden doorverbonden met een andere collega die het ook niet wist, werd mij uiteindelijk verteld dat ze de aanbieding van 9 mnd. niet meer konden geven, maar wel een extra filmkanaal en 7 mnd. korting. Op dat moment was ik er helemaal klaar mee, ik heb de gehele bestelling geannuleerd, maar ik moet eerlijk zeggen, dat Ziggo zeker een pluspunt heeft; De annulering was binnen 3 seconden geregeld. Moraal van het verhaal; ik ben een uur van mijn tijd kwijt geweest dankzij de loze beloftes van de Salesmedewerker aan de deur, 20 min van mijn tijd aan het sturen van klachten, 53 minuten om te bellen met de 'klantenservice', om uiteindelijk alles weer te annuleren. Ziggo kan opzeggingen super snel verwerken, maar een oplossing zoeken voor het door hen gecreëerde probleem is teveel moeite.... NOOIT MEER ZIGGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rebecca 12 aug 2022
J

Altijd een beetje huiverig geweest om over te stappen naar Ziggo tot vandaag na de ontvangst van een speciale folder voor Meppel speciale aankondiging met 12 maanden 50% van de maandelijkse kosten incl. gratis aansluiting ook monteur indien gewenst. Dacht " nu maar doen in onzekere dure tijden is een voordeel van 40 euro per maand niet slecht. Pak de telefoon en ga bellen. Zegt medewerker aanbieding afgelopen maandag vervallen. NU nog 6 maanden maar voor u kan ik 7 maanden regelen. Geen 12 mnd, maar het staat groot op de folder, tja ik kan niks doen" tot zover dit verhaal. Gewoon misleiding en antireclame. Dit sluit aan op het verhaal, dat ik zojuist heb gelezen. Onbetrouwbaar, je weet niet waar je aan toe bent en met de vele fouten en niet goed functionerende klantenservice, doe ik de overstap nu niet en vraag eerst KPN om een voorstel. 2 sterren voor het pakket.

Jurriaan 19 okt 2022
R

Beste Jurriaan,

Gelukkig ben je niet overgestapt! Ziggo is WAARDELOOS en ONBETROUWBAAR! Bij KPN zal het wel lukken om een korting te vragen zelfs 6 mnd voor €45 p mnd. Die overstap naar Ziggo is het zeker niet waard! Heel veel succes en een fijne avond.

Rebecca 19 okt 2022
G

ben ik volledig mee eens, ZIGGO is n waardeloos bedrijf, heb ook zoiets meegemaakt, de groeten aan kroeskop en zijn companen

Gerrit 22 mrt 2023
D

Calcenter

Ziggo neemt haar klanten niet serieus.
Je hebt een pakket en voortdurend wordt het bedrag aangepast. Elke keer bellen elke keer een ander verhaal. Zet het op de mail maar dat mogen ze niet. Wordt volgende maand verrekend. Wat blijkt weer een ander bedrag. Ziggo gaat er vanuit dat ze de procedure zo moeilijk gemaakt hebben dat de klant afhaakt. Service 0,0 Een keer werd ik plotseling afgesloten. Ik had geen contract meer bij ziggo. Blijkt later dat ik wel een contract had. De factuur bedragen hetzelfde. Elke keer andere bedragen en elke keer een ander verhaal. Ik word er zo moe van. Ik ga zsm naar een ander ik ben het zat. Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen. Dit is klantmisleidend en hoort niet in Nederland.

De Bruin 1 aug 2022
Reageer
C

Complimenten voor Rolf van Ziggo

Na wat bellen en doorverbinden kwam ik terecht bij Rolf. Na wat heen en weer gepraat had hij de perfecte oplossing voor mijn dilemma. Details zijn niet belangrijk, maar Rolf dacht met mij mee en bedacht een goede oplossing. Soms zijn er van die mensen die nog werken aan een oplossing inplaats van de strakke lijnen te volgen. Geweldige man voor Ziggo, ik zou zuinig op 'm zijn. Door hem zijn wij bij Ziggo gebleven. een topper

CDtje 2 jul 2022
Reageer
T

Android tv app

Man man man wat hebben ze de android tv versie verpest. Alles is trager echt alles, regelmatig bufferen, kanaal wisselen is 2x drukken, kanaal wisselen verkeerde kant op, gaat bij opstarten niet direct naar de tv kanalen maar naar die super trage menu, Als ik de saturatie via mijn tv wil instellen gaat het scherm op zwart dus ik kan geen beeld zien om op af te stellen.

Al deze problemen waren er niet met de oude versie.Ik zit er serieus over na te denken bij ziggo weg te gaan.

Tom 29 jun 2022
Reageer
J

Onbetrouwbaar bedrijf

Dat er dure geschenken voor nodig zijn om klanten binnen te slepen snap ik nu wel, klanten lopen weg, zo ik ook! Jaren lang klant maar oww boy wat hebben ze de klant hoog zitten!! Niet dus, heb een hele avond gewacht op een monteur die niet kwam...dag ziggo ik zeg jullie op!!

Joke 27 jun 2022
Reageer
D

Mensen maken het verschil

k zou Khalid van het Service Center koesteren. Service met de hoofdletter S. Heeft ervoor gezorgd dat ik bij Ziggo blijf i.p.v. opzeg vanwege de aanpassingen per 01072022.

Denkt met klanten, die al 20 jaar bij UPC/ZIGGO klant zijn, mee en helpt ze direct verder. Er is nog een grote groep klanten die persoonlijk contact waarderen. Liever dan alles online regelen. Heeft Khalid geregeld Mobiel abonnement ook aangepast naar VODAFONE voor extra korting.

Mensen maken het verschil. Deze review gaat over Khalid.

Dirk Marco van Rooijen 15 jun 2022
Reageer
L

Ziggo levert een goed product

Altijd tevreden over Ziggo en nu gaan ze ook weer kosteloos de prijzen ophogen van het internet waar ik wel blij mee ben. Niet dat ik enige hinder ondervond van mijn 300 Mbit pakket maar ik krijg steeds meer smart apparatuur in huis als camera's, slimme deurbel, etc. Deze zitten allemaal aangesloten op het Wi-Fi netwerk dus dat kost wel wat al met al. Ziggo is prijzig, daar ben ik me best van bewust maar ze geven wel echt kwaliteit terug aan de klant. Mag ook wel eens gezegd worden vind ik als een bedrijf een goed product levert.

Ps. ik wacht wel op het feit dat de Ziggo app toegankelijk is via een Samsung of LG televisie. Dit is op het moment nog niet mogelijk waardoor je een mediabox nodig hebt. KPN heeft het al wel dus het wordt tijd Ziggo. Geef jullie desondanks een 5 sterren rating.

Leon 1 jun 2022
Reageer
B

Ziggo verhoogt internetsnelheid weer kosteloos

Kreeg vandaag een e-mail dat Ziggo haar internetsnelheid weer gratis verhoogd voor al haar klanten.

De e-mail die ik heb ontvangen:

Internet waar je op kunt rekenen
Videobellen, gamen, shoppen en streamen. Ja, ook dit jaar zijn we weer meer online. We hebben goed nieuws. Je internetsnelheid gaat binnenkort omhoog van 300 naar 350 Mbit/s download en van 30 naar 35 Mbit/s upload. En het mooie is: je hoeft er helemaal niks voor te doen.
Je mag erop vertrouwen dat je internet gewoon met je gebruik meegroeit. Wij investeren voortdurend in meer capaciteit van ons krachtige GigaNet. Zo blijft je internet stabiel, snel en veilig.

Daar ben ik wel erg blij mee, ZIggo is niet de goedkoopste en heeft ook de F1 verloren. Dit is weer een goede stap in de juiste richting voor de Ziggo klanten!

Bert 25 apr 2022
Reageer
D

Mediabox XL verbruikt veel stroom

Ik las ineens via Facebook dat de Mediabox XL heel veel stroom verbruikt, zelfs 10 keer dan mediaboxen van andere tv providers. Ik heb een jaar geleden, gelijk toen de Mediabox Next uit kwam, deze aangevraagd omdat die veel fijner werkt. Had altijd al problemen gehad met de Mediabox XL dus het verbaasd me dan ook niet dat die zoveel stroom verbruikt want hij moest flink loeien om alles aan te kunnen. Hij liep bij ons ook vaak vast, dan moesten we hem weer helemaal van het stroom halen en opnieuw opstarten, zucht. Nu met de Mediabox Next is het echt veel beter en blijkbaar verbruikt deze ook veel minder stroom (is veel kleiner, krachtiger en stiller). Het is wachten totdat de Ziggo Go app ook op de televisies te vinden is. LG en Samsung is die nog niet te vinden maar op Android toestellen al wel. Als dat gebeurd, gooi ik zelfs mijn mediabox Next weer terug naar Ziggo want ik vind al die extra kabels niet mooi en ik denk dat de app veel fijner zal werken.

Oplossingen:

1. Zet de Mediabox XL in de ECO stand, dit kan gemakkelijk via instellingen. Nadeel is dat je enkele minuten moet wachten voordat je tv kunt kijken.
2. Vraag de Mediabox Next aan via Ziggo. Voor € 0,50 extra per maand kan je de mediaboxen zo omruilen.
3. Misschien overstappen naar Canal Digitaal (€ 14,95 per maand) of NLZIET (€ 7,99 per maand). Deze hebben beide een goedwerkende tv app en alle NL zenders ter beschikking.

Don 24 mrt 2022
Reageer
K

Ziggo app op tv nog niet mogelijk

Ben ik de enige die het gek vind dat Ziggo nog geen app heeft ontwikkeld voor Samsung en LG televisies? Alleen voor Televisies met Android software blijkbaar... KPN en Canal Digitaal bijvoorbeeld hebben het al wel. Jullie lopen achter Ziggo. Jullie app werkt heel fijn op mijn computer en ook op mijn iPhone kan ik alles live kijken en ook terug kijken. Waarom dan niet even de moeite nemen om ook een app te ontwikkelen voor de meest voorkomende tv merken van Nederland. Scheelt jullie daarbij een hoop hardware kosten want alle mediaboxen zijn dan niet meer nodig.

Ps. meer dan tevreden over Ziggo. Dit is echter een gemiste kans (voor nu).

Kareltje 22 mrt 2022
Reageer
F

Werkt goed voor 53 euro per maand

Ik ben geen kenner maar ben blij met de aansluiting van Ziggo. We hebben internet en tv afgenomen voor een maandelijkse prijs van € 53,00. Het is niet zo dat we de hele dag gebruik maken van het internet, we zitten namelijk graag buiten en genieten en wandelen ook veel. Ook de tv gaat alleen maar aan op een saaie avond. Desondanks vinden we wel dat we goed bereikbaar moeten zijn op de whats app en onze zoon zei dat Ziggo goed is. Hij heeft niet gelogen want alles werkt goed. We kunnen zelfs een tv uitzending terug kijken.

Familie Schuiling 18 mrt 2022
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van april 2024.

Over Ziggo

Een van de grootste aanbieders in de telecomwereld is Ziggo. Het bedrijf biedt internet-, televisie- en telefoniediensten aan. Ziggo maakt gebruik van zijn eigen netwerk en biedt daarmee hoge kwaliteit en betrouwbaarheid van zijn diensten aan. Ziggo biedt verschillende pakketten aan voor consumenten en bedrijven, waarbij de nadruk ligt op snelheid en gemak. Het bedrijf staat bekend om zijn uitstekende stabiliteit en biedt daarnaast ook innovatieve producten aan, zoals interactieve televisie en cloudopslag. Ziggo doelt voornamelijk in het verdienmodel op het kopen van een uitgebreid aanbod van zenders, zoals sport- en filmkanalen, en daarbij een goede klantenservice te leveren.