Heel prettig bedrijf waar ik al jaren geniet van een super internetverbinding en goede tv. Zoals hieronder ook is beschreven hebben we alles nog wel aangesloten met coax kabels. Zal fijner zijn als de app van Ziggo ook op onze LG tv gedownload kan worden zodat we al die kabels en ontvangers weg kunnen doen. Jammer dat Ziggo F1 niet meer heeft maar verder kan ik alleen maar positief zijn over hetgeen Ziggo levert.
opgezegd per 1 juli
na te hebben opgezegd wordt er nog eens een maand inclusief verhoging van mijn rekening gehaald schandalig klopt gewoon niet
maar duidelijk te zien op trust palot spijtig heb gebeld maar ondeskundig personeel er is niets opgelost
voor mij echt geen ziggo meer voel mij benadeeld de zaak gestoneerd maar zal het betalen om incasso te voorkomen
Ik lees je review.. Als Ziggo teveel heeft afgeschreven kan je het laten storneren in je bank omgeving. Rekeningnummer blokkeren en het gebeurd niet weer. Dit geldt ook voor andere bedrijven/partijen die automatisch geld van je rekening halen, dit kan je tot enkele maanden laten terugstorten.
Als nieuwe klant schandalig behandeld. Je wordt voorgelogen en in de maling genomen. Als je vraagt of je een leidinggevende kan spreken kan dit nooit. Ik vind de manier waarop ze met klanten omgaan totaal niet oke! Ik had telefonisch een order geplaatst, deze kreeg ik vervolgens op mijn mail om deze te bevestigen. Hier stonden niet de wifiversterkers op waar we het wel over gehad hadden i.v.m. wifi op andere verdieping. Ik Ziggo gebeld. Ze konden de versterker er pas aan toevoegen op het moment dat ik de order zou accepteren. Ik wilde deze niet accepteren, want ik was het niet eens met de order. Nee als ik hem zou accepteren zou zij het verder in orde maken en zou ze mij binnen 2 dagen terugbellen om te laten weten dat ze het in orde gemaakt had. 2 weken later, nog niks gehoord. Ik weer bellen. Ik kan niet meer onder het abonnement uit, want de bedenktijd zit er al op. Mijn order had geannulleerd moeten worden en opnieuw aangemaakt moeten worden om er iets aan toe te voegen volgens degene die ik nu weer aan de telefoon had. Ik word dus onder druk gezet om mijn order te bevestigen, zodat er versterkers aan toegevoegd kunnen worden en vervolgens blijkt dat een compleet belachelijk onzin verhaal te zijn.
Mijn abonnement gaat over 2 dagen in en ik heb nog geen spullen en jullie hebben mij nooit meer teruggebeld over de versterkers. Nee we kunnen de versterkers pas toevoegen als u de spullen ontvangen heeft en het abonnement is ingegaan.... Hoe bedoel je?! Ik moest deze order bevestigen, zodat jullie het konden toevoegen! Vervolgens is er bij PostNL nog niks aangemeld om de spullen bij mij te leveren. Ow dat is inderdaad wel gek. Ik zie inderdaad niks staan. Vreemd. Paar minuten laten krijg ik te horen dat zij het echt wel verzonden hebben, maar het aan PostNL ligt. Gewoon echt niet waar! Totale onzin. Ziggo heeft mijn hele order gewoon niet goed verwerkt. Geef geen anderen de schuld van eigen falen.
Vervolgens geeft deze dame aan dat ze mij 2 dagen later gaat bellen om te vragen of ik de spullen ontvangen heb en dat ze dit niet hoeft te doen, maar dat dat een enorme service vanuit haar is. En ze zal me daarna ook bellen om de versterkers alsnog toe te voegen. Ook een service van haar... Dit noem je geen service mensen! Dit noem ik het oplichten, in de maling nemen en voorliegen van klanten. Het is een grof schandaal! En je kan er met niemand over praten die hoger in rang is, want de klantenservice geeft je geen leidinggevende aan de lijn. Ik ben nog niet eens begonnen bij Ziggo en ik ben nu al helemaal klaar met ze! Ze zouden zich kapot moeten schamen.
Het wordt nu wel echt tijd dat de Ziggo App ook voor het Tizen en webOS platform toegankelijk zal zijn hoor.... Ik ben een groot fan van LG en Samsung televisies, die draaien niet op Android maar op Tizen en webOS, waardoor je de Ziggo Go app niet kunt installeren. Vrij raar want Canal Digitaal, KPN en NLZIET hebben het bijvoorbeeld allemaal wel.
Ik wil graag van 1 modem + 1 tv naar 1 modem + 2 tv's. Wat inhoudt dat ik het signaal moet splitten naar 3 wegen in plaats van 2. Hierdoor is het beter om een versterker te nemen, zucht. Als er nou gewoon een Ziggo app op de tv toegankelijk zou zijn, heb ik al die kabels niet meer nodig!
Snap ook niet de reden waarom Ziggo het nog niet heeft. Heb het wel gevraagd in de live chat, die reageerden letterlijk dat ze niet wisten wat Tizen is. Toen uitgelegd dat het de software voor Samsung en LG televisies is. Kreeg ik nog een reactie dat Samsung en LG de app nog niet hebben toegevoegd, maar dat je wel kan streamen vanaf je telefoon. De Ziggo medewerkster stelde dat ze er wel mee bezig zijn maar dat ze er verder geen inzage in heeft.
Ik heb verder helemaal geen klachten over Ziggo. Wil ook gewoon een 5-sterren rating geven maar het zou zoveel mooier zijn als dit gerealiseerd kan worden.
Heb geprobeerd met Ziggo een verhuizing te regelen. Werkelijk alles is fout gegaan. Eerst kon de verhuizing niet gerealiseerd worden. Meermalen gebeld. Uiteindelijk abonnement op het oude adres opgezegd door Ziggo zelf, nieuw abonnement op het nieuwe (zakelijke) adres afgesloten. Gevraagd om het modem naar mijn woonadres te sturen omdat op het zakelijke adres bijna nooit iemand aanwezig is. Toch naar het zakelijk adres gestuurd. Heb geen bericht ontvangen van PostNL over levertijden. Modem uiteindelijk door PostNL teruggestuurd naar Ziggo, omdat ik dus geen track-trace heb ontvangen. Abonnement opgezegd door Ziggo, omdat modem is teruggestuurd. Weer abonnement aangevraagd. Weer gevraagd modem op thuisadres te leveren. Weer op zakelijke adres geleverd, gelukkig hebben de buren het pakket aangenomen. Modem geïnstalleerd, werkt niet. Volgens Ziggo moet het werken. Monteur moet komen, moet 5 uur aanwezig zijn, kunnen geen exacte tijd asngeven. Monteur geweest, geen signaal blijkt. Moet iets in een buitenkast aangesloten worden, maar de sleutel van de buitenkast is zoek. Sturen een spoedmonteur, is niet geweest. Na veel bellen blijkt er weer een monteur te moeten komen. Heb aangegeven dat ik geen tijd en moeite meer kan steken in dit verhaal en niet weer 5 uur kan gaan zitten wachten. Ze hoeven niet bij mij binnen te zijn, het probleem zit toch in een buitenkast? Is niet mogelijk. Na 3 maanden nog geen internet. Bij Ziggo beloven ze alles, begrijpen ze alles, maar na jaren klant geweest te zijn kunnen ze geen simpele verhuizing uitvoeren. Uiteindelijk abonnementen maar opgezegd. Dank u wel Ziggo voor de geweldige service!
Wij hebben abonnement van 30euro afgesloten nav een promotie die zegt 50% korting te geven. Na zes maanden heeft Ziggo een prijsverhoging doorgevoerd van 30 euro naar 77 euro. Wat kan ik doen? Wachten tot einde contract is nog op basis van 77 euro elke maand doorbetalen. Dit is belachelijk en nooit meer Ziggo voor ons!
De ene fout na de andere. Nu werkt Next mini niet goed.
Maar ze sturen eerst een nieuwe afstands bediening. Deze na twee weken nog steeds niet ontvangen.
Ziggo is dus nog steeds niet verbeterd.
Geen aanrader, dan was bbh glasvezel toch beter. Ik heb nu steeds het idee dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Onterecht afgesloten door een fout van medewerkster Annika!!
Afgelopen dinsdag belde mijn uit huis wonende zoon dat hij zijn internet in Nijmegen wilde afzeggen.
mevrouw Annika van klantenservice annuleert gewoon mijn abonnement van een huis in Schaijk!! Nu 4 dagen later en uren aan de telefoon nog geen oplossing en het erge is ze weten niet wanneer ze het wel kunnen oplossen. Ik moest maar gewoon een nieuwe abonnement afsluiten want dat ging sneller als dit volledig onterecht geannuleerde abonnement weer in orde brengen. Dit ook nog terwijl je alle gegevens moet doorgeven en andere klantnummers hebt enzovoort. Dit betekent dat je dus voor iedereen kunt opzeggen. Ook had ik een jaarcontract en dat kun je zelf nooit opzeggen voortijdig maar zij kunnen dat dus wel met hun onkundige medewerkers.
Hi ik ben opeens afgesloten zou juli en augustus 2023 niet betaald hebben terwijl ik op de Rabobank toch echt zie dat er wel betaald is.
Als ik zeg ik kan screenshots sturen, moet ze dat overleggen met?!
Mooi is dat ja als ik €128.50 betaal dan ja ik ga niet dubbel betalen dit is de fout van Ziggo.
Na bijna 10 jaar klant... stap je over en dan.
Ziggo komt afspraken/beloftes niet na. Sluit je eerder dan afgesproken af, en zoek het maar uit.
Communicatie is zeer slecht en wederom beloftes worden niet nageleefd. Geld dat je nog terug moet ontvangen, heb je weken (inmiddels 4) later nog niet terug.
Je facturen nog bekijken is na overstap niet meer mogelijk en je mag €2,50 per kopie betalen voor facturen die nog niet zijn afgehandeld?!
Wat kan ziggo wel... 2 pakketjes (doosjes) voor haar apparatuur sturen in dezelfde week.
Rede van overstap: na een zoveelste tarief verhoging een medewerker gevraagd om een korting voor een trouwe/lange klant... €10,- per maand kon ik krijgen en de verhoging was om en om €5,-.... dus mijn antwoord: watblieft en NEE
Mensen blijf daar weg en ben gewaarschuwd wat KAN gebeuren als je klant bij ziggo word.
Ziggo is werkelijk waar een waardeloze club ! heb al 10 keer gebeld over een probleem wat maar niet opgelost wordt (mailen kan niet meer (contactformulier) en als je een extra zender besteld via een medewerker dan beloofd men dat het binnen 4 uur actief is , maar duurt bij mij al 4 dagen en kan nog steeds bestelde product niet zien. Als je hier over belt dan krijg je als antwoord, dat men het ook niet weet . Nou ik weet het wel, de directie vult zijn zakken en de klant mag barstten
Na jaren trouw klant te zijn geweest en tussendoor zelfs een stap te hebben gemaakt naar Telfort omdat die een stuk goedkoper was, ben ik nu weer reeds enkele jaren tevreden klant van Ziggo! Voor mij 100% de beste provider voor internet en tv. Wel jammer dat ze Formule 1 hebben verloren aan Viaplay maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken. Altijd goed signaal en heb sinds kort ook de Wifi boosters die super goed werken.
Afgelopen zaterdag en zondag (13 en 14mei) lag Ziggo er bij ons uit. Dus geen radio, tv, en internet. Pas na 24 uur (!?) heeft Ziggo de storing verholpen. Geen enkele mededeling na afloop van de storing wat er aan de hand was of verontschuldiging! Geen boe of bah. Wat een armoedige communicatie/ PR! Ik overweeg nu naar Delta over te stappen.
Je wordt gelokt met 6 maanden korting maar Ziggo rekent je gewoon het volle bedrag af. Ook na diverse malen bellen en beloftes dat het teveel betaalde gecorrigeerd zou worden Ook zegt de deuroplichter niets over de aansluitkosten. Moderne oplichterij in het proberen klantjes van een ander af te pakken. Verschrikkelijk Wegwezen hier
Ik kreeg een mail van Ziggo dat ze door de inflatie de prijzen omhoog moeten gooien met maar liefst 5,50 euro. Spijtige situatie en ben ook benieuwd dat wanneer de inflatie weer normaal is, of ze dan de prijzen weer omlaag doen. Wil wel graag duidelijk stellen dat ik heel blij ben met Ziggo. Tv met Ziggo Sport is top, internet is altijd heel snel. Bereik qua Wifi in huis is geweldig, zeker met de Ziggo extenders! Dus jammer van de prijsverhoging maar qua product is er voor mij geen betere keuze dan Ziggo.
Bij aanbod krijg ik te horen dat de upload snelheid bij ziggo hoger is dan in werkelijkheid en dat haaldeme over de streep echter bleek ik voorgelogen te zijn. Dus na 1 jaar Abonnement weer terug naar Kpn en ziggo optijd opgezegd. Vervolgen moet ik de laatste factuur 6 weken meer betalen dan afgenomen. En dan duurt het natuurlijk weer minimaal 15 min aan de telefoon voordat je de juiste persoon aan de lijn krijgt die dan doodleuk verteld dat het ovet 6 dagen gewoon word afgeschreven en de maand er na komt alles goed.. wat een volk. Dat dat als normaal word gevonden.
Na je werk thuiskomen en ontdekken dat de provider je van hun servers heeft verwijderd.
Acht keer opgebeld, na 24 uur nog steeds geen tv en Internetverbinding.
Gelukkig ging ik - na onbeschofte behandeling en fantasie nota’s - weg bij Vodafone, dus heb ik nog een werkende IPhone.
Ik moet allerlei kastje kopen en ander abonnement aanschaffen! O ja, waarom wordt mij dat niet gevraagd vóór het afsluiten van internet en TV ?
Niemand kan mij zeggen wanneer ik weer een aansluiting heb. Het abonnementsgeld wordt wel geïncasseerd…..
Bereikbaarheid van Ziggo laat zeer te wensen over. Als je ergens over klaagt verbreken ze pardoes de verbinding. Bij mijn verhuizing hebben ze fout op fout gestapeld waardoor ik twee weken zonder internet heb gezeten. Geen sorry maar wel doodleuk een rekening sturen. Als je vervolgens om opheldering vraagt hoor je precies helemaal niets. Alleen een aanmaning om de rekening niet te vergeten! Ziggo ga je schamen!!
Ik heb vorig jaar maart viaplay afgesloten. Belangrijkste voor kanaal 200 formule 1. regelmatig geprobeerd via mijnziggo om viaplay te activeren. en elke keer een melding: oeps, er ging iets verkeerd, probeer het later weer.
Dit blijkt een bekende melding te zijn. Echter niemand weet hier iets van. diverse casussen aangemaakt door medewerkers van Ziggo om het probleem op te lossen. Maar geen resultaat! Vele uren en vele medewerkers verder eindelijk iemand die aangeeft dat dit probleem bekend is.
Viaplay even opzeggen en dan weer aanmelden. Probleem zou verholpen moeten zijn. Belt u daarna de administratie maar: geld krijgt u terug!
Helaas maar waar. 3 keer door ziggo halverwege een gesprek eruit gegooid. elke keer dus weer terugbellen..te horen gekregen dat ik maar liefst recht heb op €.10,-
Ik had blijkbaar eerder moeten bellen, terwijl de klacht al bijna een jaar bekend is. Dus tip: zo veel mogelijk Ziggo bellen!!!!!
Had storing in oktober week geen internet nadat ze de storing verholpen hadden begonnen de problemen nog steeds geen internet. Klantenservice bellen krijg je een persoon aan de lijn die mij niet netjes behandelde. Na een lang gesprek zou er een monteur komen. De monteur van Ziggo was vriendelijk en had het probleem binnen twee minuten gevonden. Kapotte kabel buiten die moest hersteld worden. Een medewerker van circet komt kijken wat er moet gebeuren en informeert mij dat ik op korte tijd een telefoontje krijg voor een afspraak te maken. Kon zelf achter de afspraak gaan bellen want Ziggo dat doen ze niet. Kan ik wachten tot 1 december voor ze de kabel komen herstellen. 2 maanden geen internet en een hele hoop gezeur toen ik vandaag de klantenservice belde dat ik mijn korting had gehad en dat ik sinds oktober op zelf over maken in plaats van automatische incasso. Dus de 35€ korting is genoeg voor 2 maanden geen internet en interactieve tv. Ziggo jullie klantvriendelijkheid is belachelijk aan het worden mede dankzij het geweldige callcenter wat jullie gebruiken. 7 jaar internet en tv van jullie nooit problemen gehad zoals de afgelopen maanden en dan wordt je behandeld als een retard door de klantenservice. TRIEST ECHT TRIEST HET WAS ZO GOED
Wat is ziggo een rotbedrijf. Heb je een betalingsregeling lopen dan krijg je binnen 48h weer een her activatie zeiden ze begin november. Ik heb 7 x ziggo gebeld hierover en ze zouden het in orde maken. Nu vandaag 13 dec. krijg ik te horen nadat alles betaald is, ik nooit een her activatie zou krijgen omdat ziggo het contract heeft beëindigd. Eerst alles innen dan zeggen dat het niet kan na een maand.
Ik ben onlangs lid geworden van Ziggo en ben tot nu toe erg tevreden over de service. Het installatieproces was snel en efficiënt en de technicus die bij me thuis kwam was beleefd en professioneel. De kwaliteit van de tv- en internetdienst is uitstekend, met een scherp beeld en snelle en betrouwbare verbinding. Ik ben ook onder de indruk van de verscheidenheid aan kanalen en programma's die beschikbaar zijn, waaronder veel van mijn favoriete shows en films. Over het algemeen ben ik erg tevreden met Ziggo en zou het zeker aan anderen aanbevelen.
Ik belde vandaag om te informeren over eventueel een aansluiting. De vrouw die mij te woord stond had er duidelijk geen zin in. Toen ik zei dat het met de gegeven informatie voor ons helaas niet interessant was werd direct de verbinding verbroken, ik kreeg nog geen goedendag meer! Gaan jullie echt zo met (potentiële) klanten om? Echt onbeschoft! Mooi niet dat wij overstappen!
Je kan alles van Ziggo zeggen maar ik vind dat, ondanks dat ze de grootste zijn, dat ze alsnog een geweldige service leveren. Ze zijn super snel bereikbaar via de chat op de website. Medewerkers weten precies hoe ze je moeten helpen. Telefoon duurt wat langer maar is ook geen probleem. Vind de chat sowieso wat fijner omdat je dan ook kunt teruglezen later wat er gezegd is. Ik was de eerste die de Mediabox Next in huis had en heb nu ook als een van de eersten de Next Mini in huis. Ze helpen je gelijk als je hierom vraagt en passen je abonnement automatisch aan als dit gewenst is. We zijn nu zeker 10 jaar klant en hebben nog nooit gedacht om een andere internet en tv aanbieder te nemen.
Diensten zijn op zich goed, maar erg duur.
Diensten worden weggehaald zonder compensatie en nu probeer ik een andere box te regelen, maar je kunt nergens meer iets vinden om contact te krijgen met het bedrijf.
De chatbot online start niet, als jouw vraag niet bij de veel gestelde vragen zit kan je verder klikken en spring je gewoon terug.
De in-app chat is in de app ook nergens te vinden en dan heb ik het nog niet eens over het ontbreken van een telefoon nummer email adres.
Wij hadden al ruim 20 jaar gratis filmnet bij Ziggo. Dat hadden wij ooit eens gehad door problemen bij UPC.
Nu had ik 2 jaar geleden een vaste telefoonlijn besteld voor mijn alarm.
Wij verhuizen nu en we wilden de vaste lijn weer opzeggen.
Ziggo: Dat kan maar dan heeft u geen filmnet gratis meer!
Wij: Maar waarom dan?
Ziggo: Elke verandering aan uw pakket verliest u Filmnet gratis.
Dus nu zeggen wij ‘BYE Ziggo’
Bij online.nl heb je voor €37 per maand glasvezel kpn tv, met gratis filmnet.
Wij betalen bij ziggo €98 per maand.
Ziggo zei tegen me: Meneer 90% van onze toevoer is ook glasvezel hoor!
Wij: Ja tot aan het huis, dan komt er een coax en een gewoon internet kabel bij me binnen.
BYE BYE ZIGGO.
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.
Er zijn 257 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.