B

Perfecte internet en tv provider

Ziggo is een hele goede provider. Ik heb snel en stabiel internet van Ziggo maar ook TV met de Mediabox Next. Ik heb gekozen voor 6 maanden korting in plaats van 3 gratis smart Wifiboosters, omdat ik overal in mijn huis goede ontvangst heb dus ik heb de Wifiboosters niet nodig. De installatie heb ik zelf gedaan en was erg simpel. Aansluiten en klaar! Ziggo heb ik ook voor de Formule 1 en voetbal. Dit is iets wat geen andere provider kan bieden en steken ze met kop en schouder boven de rest uit. Als ze geen Formule 1 en voetbal zouden hebben, zou ik net zo goed naar een andere internet en tv provider kunnen gaan. De interactieve tv met de Mediabox Next werkt perfect. De Mediabox is lekker snel en reageert snel. Je kunt eenvoudig tv pauzeren en doorspoelen. Ook programma's terugkijken werkt perfect. Ik ben een hele tevreden Ziggo klant en als Ziggo zo blijft als dat het nu is, ga ik er ook zeker niet weg.

Ben 29 jun 2021
Reageer
S

Als je slim bent ga je na dit jaar even weer contact zoeken met Ziggo om weer een goede aanbieding te krijgen. Altijd even zeggen dat KPN of een andere provider je een aanbieding heeft gedaan. Ziggo wil haar klanten uiteraard altijd behouden, vandaar dat ze je dan weer wat korting geven.

Simar 29 jun 2021
R

Verschrikkelijke service van Ziggo

Ineens, uit het niets, viel mijn wifi weg. Geen nieuwe apparaten, helemaal nergens aangekomen. Ik heb het 4 dagen aangekeken (!) en toen toch maar gebeld. De monteur kwam langs, het bleek een verouderde modem te zijn. Deze is vervangen door een nieuwe & "nu moeten alle problemen weer verholpen zijn mevrouwtje!".

Nou, vergeet het maar. We zijn nu vier weken verder en ik ben inmiddels overgestapt op bekabeld internet want wifi werkt niet meer. Ook nu valt het internet nog steeds om de 15 minuten weg. Het is om helemaal gestoord van te worden. Ik heb de klantenservice de eerste 2 weken elke dag gebeld, maar nee hoor, volgens Ziggo werkt het internet prima en is er niks aan te doen. Deze review plaatsen kostte me ongeveer 45 minuten.

Daar zit je dan, als zakelijke klant. Werk doen lukt niet meer fatsoenlijk, maar we mogen wel elke maand gewoon de rekening betalen.

Blijf weg, heel heel ver weg van deze club!

Robine 28 jun 2021
Reageer
J

Helemaal mee eens, hier ook af en aan internet zeer frustrerend

JvdV 11 jul 2021
R

Ik ben sinds vrijdag de momenten gaan bijhouden dat het internet wegviel. Je wilt de lijst niet zien (om het half uur lag het internet er meer dan 10 minuten uit).

Ik ga dit 2 weken monitoren & daarna bij Ziggo neerleggen. Mochten ze het wederom afwimpelen, dan overweeg ik om strafrechtelijke stappen te gaan ondernemen.

Ik raad je aan hetzelfde te doen.

Robine 11 jul 2021
L

Waardeloos bedrijf. Schrijft, nadat ik ben overgestapt naar een andere provider, nog gewoon 1 maand geld af. Na vele telefoontjes mag ik 4 weken wachten voordat ik mijn geld terugkrijg terwijl ze wel zeggen zelf fout te zijn geweest! Wil je de klantenservice bellen. We verbinden u door. Tot 2 keer toe wordt ik gewoon opgehangen. Nooit weer Ziggo!!

Leo de Bruin 14 jul 2021
P

Na nieuwste update in juli, valt continue de WiFi uit op mijn tv. Alles werkte prima, nu willen ze dat ik met nieuwe kabels ga werken. Dwars door mijn huis heen. Nee het ligt niet aan ziggo. Daarbij meldt het systeem dat WiFi traag werkt omdat ik aan het streamen ben bij woon alleen en heb alleen de tv aan. Hoe raar is dat?

Pieter 21 jul 2021
M

Creditnota niet vergoed

Ondanks toezeggingen heb ik een creditnota van Ziggo nog steeds niet terugbetaald gekregen.
De eerste creditnota werd verrekend met, ten onrechte nota's, van ziggo over een periode waar ik mijn abonnement al had opgezegd.
De tweede creditnota van bijne €150 is tot op heden nog niete betaald door Ziggo.

Ik ben er helemaal klaar mee.
Afzetters.

Marion Evers 28 jun 2021
Reageer
S

Je kan het beste even contact opnemen met Ziggo via de chat op de website. Dit gaat vaak redelijk snel en deze mensen hebben mij altijd goed en snel geholpen. Je moet vooraf wel even je adres en geboortedatum geven zodat ze jouw dossier erbij kunnen pakken. Creditnota's verrekenen ze vaak met je lopende abonnement. Als je geen abonnement meer hebt, heeft Ziggo het recht om je binnen 14 dagen terug te betalen volgens de wet.

Simar 28 jun 2021
M

Dank je wel.

Ik heb al contact via email.
Maar krijg daar geen respons meer op.

Marion Evers 29 jun 2021
S

Aangetekende brief schrijven met ingebrekestelling. Dreigen met uit handen geven aan incassobureau. Meestal gaat het dan snel. Zo niet dan echt uit handen geven.

Stephan 10 aug 2021
M

Ik heb ongeveer de helft terug ontvangen en laat het daarbij. Kost mij teveel negatieve energie. Dat is het niet waard.
Maar dank voor je antwoord.

Marion Evers 10 aug 2021
H

Vodafone slechte partner

Misleidend bedrijf met misleidende acties.

In juli 2020 3 abonnementen afgesloten/verlengd. Ze hadden toen de actie dat je 6 maanden gratis Apple Music zou krijgen.

Alles gedaan en geprobeerd, maar uiteindelijk kreeg ik via vodafone 3 maanden gratis Apple. Een hele vervelende app trouwens, dus maakte er geen gebruik van.
Na 3 maanden vergeten op te zeggen en toen kreeg ik een factuur van € 9,99 en deze heb ik ook voldaan via Vodafone.

Gisteren keek ik mijn facturen na en bleek dat er na 6 maanden opnieuw werd afgeschreven april en mei € 9,99. Dus ik vandaag contact opgenomen.

En het is mijn fout, want ik had de actie na 6 maanden nog een keer moeten opzeggen en ze gingen er niks mee doen.

Prima, 3 particuliere abonnementen opgezegd en 23 zakelijke. Leuk zo'n principe gastje die voor € 20,00 een klant laat lopen die terecht een klacht indient.


Nou ik ook me abonnement opgezegd bij Ziggo, deze medewerker gaf me gelijk en wilde me 3 maanden € 20,00 korting geven voor het ongemak. Superlief, maar ik ben hier niet mee akkoord gegaan, omdat het voor mij in principe is dat ik niet elke factuur wil uitzoeken waar me geld naar toegaat. Jammer voor Ziggo en voor mij dat ze samenwerken met Vodafone.

HvdBiezen 9 jun 2021
Reageer
M

Ziggo beter dan de rest

Ik zal er geen heel verhaal van maken maar ik ben een paar keer verhuisd en heb iedere keer een andere provider gehad voor mijn internet en tv aansluiting. Vaak was het bar en boos, was ook in zee gegaan met wat goedkopere opties omdat ik het niet altijd ruim heb gehad. Had ik soms tv haperingen of hardware die vast liep. Nu toch maar besloten om Ziggo aan te vragen, hoor er veel goede verhalen over en lees hier ook goede ervaringen. Heb er tot op heden totaal geen spijt van! Je betaald wel wat meer bij Ziggo, daar moet je eerlijk in zijn. Als je het niet ruim hebt kan je beter voor een andere provider kiezen denk ik. Als je het wel kunt betalen 100% Ziggo kiezen! Heb ook het idee dat het tv signaal scherper is dan wat ik eerder had, kan het me verbeelden hoor.

Marcel 6 jun 2021
Reageer
M

Ziggo zekere zin van misleiding

Al jaren slechte WiFi. En na de ene na de andere belofte kwam het echte klapstuk. We werden weer eens gebeld en na de zoveelste keer mijn beklag gedaan te hebben kregen we een aanbieding, weer, internet Max want dat ging helpen. Een half jaar gratis en na dat half jaar konden we het gewoon opzeggen als er geen verbetering was en we zaten dan ook nergens aan vast. Ik had al een voorgevoel en vroeg er nog een paar keer naar of we nergens aan vast zouden zitten, dit werd keer op keer bevestigd. Toen het zover was en er geen verbetering was maar alleen maar verslechtering, wilden we dit abonnement stop zetten en bleek dat we er toch aan vast zaten. Dit was voor ons de druppel en wilde naar KPN overstappen. Toen dit bij de Ziggo’s bekend werd, werd het internet nog slechter. En ondertussen weigeren ze het abonnement stop te zetten en beroepen ze zich op hun contract, iets wat met valse voorwendselen tot stand is gekomen. Dit hebben ze ook toe gegeven maar ondanks het feit dat ik aangegeven heb dat dit “misleiding van de verkoper” is en daarmee een strafbaar feit is blijft ziggo zich verschuilen achter hun contract.

Medard Winants 5 jun 2021
Reageer
D

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement zijn mij door de een verkoopmedewerker 3 wifiboosters beloofd.
Na veel moeite zou het de verkoopmedewerker gelukt zijn om ze te regelen.
Helaas gaf Ziggo niet thuis en leverden de boosters niet. Na 7 maanden is niet gelukt, terwijl het ze door twee medewerkers van Ziggo toegezegd waren.
Ziggo neemt klachten niet serieus en ook niet als je al 20 jaar klant bent.
Beste Ziggo: Zo kan je je klanten ook kwijt raken.

Dirk Jan 15 jun 2021
T

Ziggo is de beste provider voor sportliefhebbers

Ik maak al jaren gebruik van Ziggo en ik kan niet anders zeggen dat het de beste provider is. In het verleden heb ik ook KPN en T-Mobile gehad maar Ziggo steekt er met kop en schouders boven uit.
Ze hielpen mij keurig met de installatie en sindsdien werkt het uitstekend. Nooit problemen gehad, altijd snel en stabiel internet. Ook is het fijn dat je gratis naar Ziggo Sport mag kijken. Ik ben een groot voetbal fan en kijk dus veel naar deze zender. Dit krijg je niet bij KPN of T-Mobile.
Verder kun je nog korting op je Vodafone abonnement krijgen als je Ziggo hebt, altijd leuk. Zelf gebruik ik Budget Mobiel, wat ik ook zeer kan aanraden, maar het is ook verleidelijk om naar Vodafone over te stappen. Puur voor die maandelijkse korting.

Ziggo Alles-in-1 is gewoon het beste wat je op dit moment kunt krijgen. Voor mij absoluut geen twijfel over mogelijk. Als je niks met sport hebt, kun je misschien ook voor Budget Alles-in-1 gaan vanwege de prijs. Als je van sport houdt is Ziggo een absolute must.

Thijs 1 jun 2021
Reageer
R

Jarenlang keek ik formule 1 op rtl+ op de duitse zender. Ondanks de taal eerste klas kwaliteit. Nu ben ik veroordeeld tot het commentaar van olaf mol. Een domoor die vooral uitblinkt in het opnoemen van de rijvolgorde. Vette prima. De pitreporter jack plooi die nooit never iemand voor de microfoon krijgt. Of uitgeloot is voor het vierkantje danwel corona heeft. Ik mag toch hopen dat met de overgang naar een andere provider deze personen verdwijnen van het scherm. Yohheee, yohooo....

R.Sterken 18 jul 2021
A

Update Ziggo Mediabox XL Belgie

Met de laatste update kan er maar 15 min. extra op het eind van een programma worden opgenomen, absoluut te weinig voor programma's van de Belgische tv.
Ik moet nu een extra programma er na opnemen en dat maakt het bij het afkijken onoverzichtelijk. Hopelijk komt hier nog verandering in
Ook de weergave tijd van de programmainfo staat er veel te lang en kun je niet veranderen.

A. Jonker 31 mei 2021
Reageer
T

Na de laatste update van de mediabox staat er een radio app op de tv.
Je kunt alleen via de app de radio aansturen.
Je moet dus de tv aan laten om naar de radio te luisteren?
Geen fijne update dus.

T.J Drent 4 jun 2021
P

Dhr Smeets

Hallo Ziggo,
Kunnen we nu echt ophouden met de heer Smeets, alleen maar negatieve opmerkingen tijdens basketbal, weetallen beter en terugblikken op NL’se spelers van 50 jaar geleden. Hou hier aub zo snel mogelijk mee op, iedereen heeft een houdbaarheidsdatum! Ik moet meer als 300 tekens schrijven om dit te kunnen plaatsen maar ik ga echt niet alle letters tellen, heeft dhr. Smeets dit ook beschreven. Vroeger was hij super echter het houdt een keer op !!!!!!!!!!!!!

Peter de Goeij 30 mei 2021
Reageer
S

Ziggo heeft meer zenders he. Gewoon een andere zender kiezen als jij je aan een commentator ergert. Tip van de dag lijkt me zo. ;)

Simar 30 mei 2021
J

Ziggo Alles-in-1 Max pakket

Ik maak al een paar jaar met veel plezier gebruik van het Ziggo Alles-in-1 pakket. Voorheen had ik T-Mobile Thuis, maar Ziggo bevalt mij een stuk beter. Dan moet ik ook wel zeggen dat ik het duurste pakket van Ziggo heb, volgens mij heet dat Alles-in-1 Max. Daarbij krijg je de 4K Mediabox Next, meer dan 125 zenders, TV pauzeren, opnemen en terugkijken, Movies & Series XL en 600 Mbit/s downloadsnelheid. Ja, ik heb even het lijstje erbij gepakt, ha ha. Nu moet ik zeggen dat ik Movies & Series XL totaal niet gebruik. Hier heb ik Netflix en Disney+ voor. Ik kijk wel veel TV terug en soms pauzeer ik live tv. Dat zijn wel mogelijkheden die ik eigenlijk niet wil missen. De 600 Mbit/s downloadsnelheid is heerlijk als je net als ik geregeld grote games download. Nooit problemen gehad, daarom geef ik het hoogst mogelijk aantal sterren aan Ziggo.

Johan 27 mei 2021
Reageer
T

Contact Ziggo en inloggen

Probeer in te loggen op mijnziggo, weet de inloggegevens niet dus zouden ze een inlogcode sturen.. 8 x aangevraagd en krijg niks, en nee ook niet in mn spam. Wil van Ziggo af, de mediabox klinkt alsof ie opstijgt, is amper contact te krijgen en wil niet meer betalen voor een vaste telefoonlijn die niemand meer gebruikt. Ben al jaren klant, maar goed wat kan hun t schelen ben geen nieuwe klant. Laatste tijd wel stabiel internet dat moet ik ze nageven.

Tim Lammers 26 mei 2021
Reageer
M

Je kan ook een ziggo abonnement afsluiten zonder een vaste telefoonlijn. Denk dat veel huishoudens deze optie niet meer aanvinken omdat iedereen een mobiele telecomprovider heeft. Ik heb het zelf ook niet meer namelijk, is achterhaalt.

Monster 26 mei 2021
J

Zorgen om Ziggo

Ik heb al jaren tv en internet van Ziggo. Nooit klachten gehad, snel internet en ik moet wel zeggen dat de Next mediabox een grote verbetering is ten opzichte van zijn voorganger. Alles werkt op dit moment voortreffelijk en ik ben erg blij met de extra sport zenders. Ik kijk altijd Ziggo Sport voor Engels en Spaans voetbal, Formule 1 en de NBA. Dit zijn sporten waar ik erg geïnteresseerd in ben en ik word op mijn wenken bediend met de zender Ziggo Sport.

Nu hoorde ik tot mijn grote verbazing dat Ziggo de rechten van de Formule 1 en NBA gaat verliezen. Dit zal ik echt heel jammer vinden, want hiervoor heb ik juist Ziggo! Als dit echt waar is, dan zal ik een apart abonnement moeten nemen voor deze sporten, waardoor meer geld kwijt ben in de maand. Dan wordt het ook aantrekkelijk om een goedkopere internet en tv provider te zoeken. Ik hoop dat dit verhaal niet waar blijkt te zijn, anders ga ik echt op zoek naar een goedkoper alternatief. Puur om de kosten te drukken, aangezien ik een extra abonnement moet nemen.

Jari 26 mei 2021
Reageer
H

Na update geen TV meer normaal kunnen kijken

Door de ziggo update van begin mei 2021 kunnen wij niet meer normaal TV kijken. Het gehele beeld is voorzien van een paarse gloed. Ziggo heeft een monteur gestuurd die wel iets probeerde en toen zei TV goed is en dat hij het niet voor elkaar kreeg en wellicht aan de ouderdom van de TV ligt. Vervolgens nogmaals de storing gemeld en ZIGGO komt er op terug, want het is een klacht/storing die veel meer nu voorkomt. Inmiddels is het eind mei en een aantal ziggo contacten verder vanuit mij. Ziggo heeft het nog steeds niet voor mekaar en heeft ook nog steeds niet weer teruggebeld ondanks toezegging.

IK vind dit niet kunnen van dit bedrijf. Blijf in contact met je klant lijkt mij het minste wat zij kunnen doen.

Software update blijkt dus een giga misser. Hier en daar bij andere B&O gebruikers rondgevraagd en hebben dezelfde problemen met ZIGGO.

Hulzebos 25 mei 2021
Reageer
G

Wachttijden Ziggo Klantenservice

Op dit moment zit ik al 1 uur en 56 minuten te wachten op contact met Ziggo.
"Nog een ogenblik geduld alstublieft", volgens de dame van het bandje.
Hoezo klantenservice, WAARDELOOS. Daarbij ben ik de laatste weken al tien keer gebeld met uitleg over de uitbreiding van de service van Ziggo, aanleg van glasvezel. Ik ben al zeker 5 jaar aangesloten op glasvezel, tot volle tevredenheid.
Voor mij NOOIT Ziggo.

GJV 25 mei 2021
Reageer
S

Waarom niet gewoon contact zoeken via de chat op de website? Dit werkt prima en je hoeft vrijwel nooit te wachten totdat iemand je helpt. Wanneer ik contact zoek met Ziggo om mijn contract te verlengen of als iets niet werkt, reageren ze meteen en komen ze altijd met een goede deal of oplossing.

Je kan een chat starten als je op Klantenservice klikt, daarna op Contact. Dan naar beneden scrollen en zie je een oranje knop waarop staat Chatgesprek starten. Vaak moet je wat info gegeven als je postcode of je geboortedatum zodat ze weten met wie ze spreken. Persoonlijk vind ik het een ideaal systeem.

Simar 25 mei 2021
R

Ineens, uit het niets, valt internet WIFI eruit. Vier dagen aangekeken, het werd niet beter. Om de 10 minuten zit ik zonder. Toch maar gebeld, de monteur kwam langs. Mijn modem was verouderd, een nieuwe is geinstalleerd. Nu zijn de problemen verholpen hoor, mevrouwtje!

Nou, vergeet het maar. Inmiddels een kabel aangeschaft, maar het internet is nog steeds waar-de-loos. Ik ben een zakelijke klant, ik heb nu al 3 weken lang elke dag aan de telefoon gehangen, maar nee hoor, het ligt echt aan mij; volgens Ziggo doet internet het bij mij prima!

Geen hulp, geen internet, maar wel elke maand de volledige rekening betalen. Ga nooit, maar dan ook nooit met deze oplichters in zee.

Robine 28 jun 2021
A

behandeling klacht goed opgelost

9 En 16 mei langdurig contact gehad met klantenservice, beide malen antwoord dat het probleem nu niet kan worden opgelost maar dat er binnen 2 werkdagen met mij contact wordt opgenomen, dus niet! 24 Mei klachtenformulier ingevuld en verstuurd. Na 10 minuten reageerde Ziggo telefonisch, probleem was binnen 10 minuten opgelost.

Aarts 24 mei 2021
Reageer
M

Ook wel eens goed om te horen dat een groot bedrijf als Ziggo goed omgaat met een klacht. Krijg het idee dat bedrijven het steeds belangrijker gaan vinden hoe ze op het internet te boek staat op basis van reviews en ervaringen. Vanzelfsprekend alleen maar goed voor de consument!

Monster 24 mei 2021
G

Niet meer reclames doorspoelen na update

Over het algemeen ben ik tevreden over Ziggo, maar.......na de update van de Mediabox XL kan er tijdens de reclames van opgenomen programma's niet meer worden doorgespoeld. Vóór de update kon dat wel. Het opnemen van een programma heeft dus niet zo veel zin meer, als je verplicht bent om die reclames door te worstelen.
De update is dus geen verbetering, maar een bron van ergernis.

Gerlof 22 mei 2021
Reageer
S

Dat is vrij normaal dat dat niet kan. Dit verplichten de zenders, niet Ziggo. De update heeft het allemaal recht getrokken. Ik heb er bij de Mediabox Next trouwens volgens mij geen last van, kan daar gewoon doorspoelen. De Ziggo Sport zenders kan je sowieso nog doorspoelen, ook na de update. Alleen de zenders als NPO etc. doen hier altijd moeilijk over. Beter kijk je dit gewoon terug via de app op je tv (NPO).

Simar 22 mei 2021
D

Ziggo is een prima provider

Ik heb al jaren Ziggo Alles-in-1 en ik heb nooit klachten gehad. Wanneer ik allerlei negatieve berichten lees over Ziggo, denk ik bij mezelf, hoe dan? Dit is zo radicaal anders dan mijn ervaring met Ziggo. Ook heb ik meerdere keren contact gehad met de klantenservice, altijd goed geholpen en daar ook nooit klachten over gehad. Ik weet niet wat al die mensen doen die zo negatief zijn over Ziggo, maar ik begrijp het niet. Misschien ligt het meer aan die mensen zelf, dan aan Ziggo? Ziggo is gewoon een heel goed bedrijf, want mijn internet is altijd snel en mijn tv werkt altijd voortreffelijk. Ziggo heb ik voornamelijk voor Formule 1 en voetbal. Dat krijg je gewoon niet bij andere providers. Daarnaast is het één van de grootste providers, dus weet je ook dat het altijd wel goed zit. Volgens mij ligt het echt aan de mensen zelf, die zo negatief zijn, maar dat is mijn mening. Desondanks is er altijd ruimte voor verbetering, al zijn het de kosten, dus geef ik 4 sterren.

Daan 14 mei 2021
Reageer
K

Boze mensen moeten even dimmen

Het blijft me verbazen hoeveel negatiefs er weer te lezen is. Waar ik vorige week een lange review heb geplaatst over het feit dat Ziggo eigenlijk best goed is, wordt het telkens onderuit gehaald door boze mensen. Ik lees steeds: de klantenservice heeft me niet goed geholpen, BAM 1 ster. Ik snap het wel maar de klantenservice doet ook haar best. Ze hebben miljoenen klanten kan ik zo raden, dat er überhaupt een chat is die je instant reactie geeft is waanzinnig goed. Daarnaast heb ik ook meerdere keren contact gehad met de klantenservice en ik vind ze altijd bekwaam over komen en ze helpen me altijd goed. Was zelfs een die helemaal met me ging meedenken, die chat duurde ongeveer een uur. Genoeg over mij. Gouden tip van deze lieve man: denk eerst even goed na voordat je een negatieve recensie schrijft. Dit schaadt een bedrijf heel erg en dat terwijl ze mijn inziens een super product verkopen.

Koning Paul 10 mei 2021
Reageer
F

Bar en bar slechte service

Ziggo’s service is zooo slecht , ik wil iedereen waarschuwen ...
voorkomen is beter dan genezen.
2 weken geen internet en geen tv , geen compensatie niks , domme berichten via Messenger krijgen.
Fout gemaakt door werknemer , maar oplossen ho maar.
Ze hebben per ongeluk het abonnement stop gezet , maar activeren dat lukt zogenaamd niet.
Kansarme Service.
Dus neem geen ziggo , is echt een kansarm bedrijf.
Gewoon goed nadenken , er zijn zat andere aanbieders , die veel betere service hebben.

Ferry 9 mei 2021
Reageer
H

Ziggo heeft geen antwoord op simpele problemen. Je hebt het duurste zakelijke abonnement, problemen met Ziggo Go in buitenland in combinatie met Apple TV. Geen ontvangst, video niet beschikbaar etc.. En Ziggo komt niet verder dan we begrijpen het probleem, snappen dat dit frustrerend is, hebben alle begrip, u bent niet de enige met dit probleem, maar kunnen u nu even niet helpen. Wanneer wel zeggen ze er niet bij en ze bedoelen eigenlijk we doen er helemaal niks aan. Waardeloos bedrijf

H. Das 19 mei 2021
A

Sinds het begin bij Ziggo problemen gehad. De reclameslogan waar ze toen mee adverteerden zijn ze nooit nagekomen: 'De monteur vertrekt pas als alles werkt', de TV deed het dus mooi niet. Iedere TV avond begint met een of twee foutmeldingen. De klantenservice van Ziggo heeft mij tien keer (10x!) met een kluitje in het riet gestuurd. Ik ben zeer ontevreden...

Andreas 24 mei 2021
F

Ziggo doet het op zich wel goed maar het is erg irritant dat de internetverbinding een paar keer per dag wegvalt. Het duurt meestal niet lang maar het is wel bijzonder storend. Telefoon en TV hebben geen problemen.

Freek 19 jun 2021
P

FANTASTISCH

Erg verbaasd over alle negatieve reviews die ik hier lees over ziggo, dit zal vast komen omdat mensen eerder een negatieve ervaring delen dan een positieve.. Een positief geluid mag ook gedeeld worden!
Ben al klant vanaf 2017 en ben zeer tevreden! Afgelopen april wel problemen met het internet gehad. Echter na telefonisch contact gehad te hebben met Ziggo hebben ze meteen een nieuw aansluitingsblokje met kabel opgestuurd. Helaas was het probleem hier mee niet opgelost. Twee dagen later werd ik door een medewerker van Ziggo opgebeld om te vragen of alles in orde was. Nadat ik de situatie had uitgelegd, kwamen de dag erna twee vriendelijke monteurs langs. Ze hebben binnen een kwartier alles opgelost met behulp van WiFi boosters. Dit alles heeft me geen euro gekost.
FANTASTISCH!!!

Paul 9 mei 2021
Reageer
R

Over de klantenservice van Ziggo is inderdaad niks te klagen. Altijd goede hulp en sinds ze de chat hebben, hoef je ook niet meer uren te wachten aan de telefoon. Ik verleng ieder jaar mijn abonnement via de chat, geven ze me altijd wat korting op de eerste maanden.

Roef 9 mei 2021
J

ziggo verlengt zomaar je contract

Mijn wifi was slecht naar Ziggo gebeld ze waren vriendelijk zou 3 wifi boosters krijgen en nu kom ik er achter dat ze me contract hebben verlengt zonde iets te zeggen of mail kreeg van KPN een aanbieding die erg mooi was en zeker tevreden over Ziggo zelf maar scheelde toch zo 30 euro. Ziggo doe me netjes ook aanbod of verbreek me contract.

John 7 mei 2021
Reageer
M

Vaak als je contact opneemt met Ziggo omdat je een goede deal hebt gekregen van een andere internet en tv provider, geven ze je wel wat maanden korting bijvoorbeeld. Ps. Ziggo hanteert ongeveer dezelfde prijzen als KPN. Wellicht dat KPN je enkele maanden korting voorschotelde maar dat is geen vaste prijs. Dus op lange termijn maakt het niet zoveel uit. Wat ik al zei, probeer eens contact te leggen met Ziggo en leg dit uit via de chat op de website bijvoorbeeld. Deze heeft mij ook vaak geholpen.

Maurice 7 mei 2021
G

Enorm slechte klantenservice

Als nieuwe klant geprobeerd de ziggo klantenservice te bereiken. Kan niet via gratis nummer, zowel internet, TV en bellen niet functioneerde, dan maar via het algemene nummer a €0,55/min.na meerdere keren te zijn doorverbonden door zeer slecht sprekende callcenter medewerkers die enkel doorverbinden naar het volgende station, 2e linie ondersteuning en weer retour naar het belmenu waar je vervolgens niet de keuze kunt maken die gezocht werd (het bestellen van een gratis installatiemonteur). Na in totaal een kleine 2 uur met grote ergernis aan de telefoon te hebben gehangen en een kleine €50 aan belkosten armer, dan maar naar de dichtsbijzijnde ziggo winkel gegaan. Daar kreeg ik de mededeling dat er de komende 2 weken! geen monteur in de regio beschikbaar is. werkelijk ongekend, zó slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Ziggo? NIET DOEN! waardeloze service

Gio 6 mei 2021
Reageer
S

Al die bedrijven hebben personeel tekort i.v.m. corona. Er zijn zelfs veel van dit soort bedrijven die momenteel überhaupt geen monteur langs sturen, die klanten moeten het doen met een belafspraak.
Het klopt wel dat Ziggo slecht bereikbaar is per telefoon, dit is al jaren het geval. Je kan Ziggo het beste contacten via de chat op de website. Deze reageren heel snel, het kost niks en ze hebben mij tot op heden telkens goed geholpen.

Simar 6 mei 2021
S

Ziggo uitstekende service als je ze belt

Ik zie dat Ziggo 3 sterren gemiddeld heeft op basis van 117 reviews. Toch best netjes aangezien Ziggo haar klanten als het goed is niet vraagt om een review te plaatsen omtrent haar bewezen dienst. Ikzelf was sceptisch maar nu ik enkele jaren klant ben, kan ik iedereen melden dat het een zeer goede provider is. Vooral het feit dat ze je goed helpen (ik ben al de pensioenleeftijd gepasseerd), is dit voor mij een uitkomst. Als het internetsignaal uitvalt bel ik en de volgende dag staan ze op de stoep en verhelpen het meteen. Uitstekende service Ziggo.

Sander 5 mei 2021
Reageer
P

Ziggo storing in de nacht

Hallo mensen. Het is nu 01:30 in de nacht. Ik was op de rtlxl app wat aan het kijken. Komt er ineens een grote pop-up op het scherm waarop staat: ‘geen internetverbinding’. Het valt me op dat dit steeds vaker gebeurd. Zijn ze dan bezig met de bekabeling of misschien dat ze een update uitrollen? Feit dat het precies om half 2 in de nacht gebeurd doet me denken dat het een update betreft. Vind dat ze dit wel even mogen aankondigen.

Ps. Ik ben een tevreden ziggo klant. Het is alleen wel zo dat ik graag wil weten wat de reden is van deze internet storing elke keer in de nacht. Kan iemand me hier een toelichting op geven?

Groetjes Paul

Paul 4 mei 2021
Reageer
K

Jammer zoveel negativiteit over Ziggo

Wel spijtig om te lezen dat er best wat negatieve mensen een review schrijven over Ziggo als er een factuurtje niet goed is gegaan of er is iets mis gegaan qua aanmeldingsdatum en dergelijke. Ieder bedrijf maakt fouten en daar bedoel ik mee dat je ze daarom nog niet meteen aan de schandpaal hoeft te nagelen. Reden dat ik dit zeg is omdat dit bij meer bedrijven zo gaat. Ziggo is echt een geweldige provider waar heel veel geld in om gaat. De klantenservice is heel snel en denkt altijd met je mee. Dit heb ik meermaals meegemaakt op de Ziggo chat. Ze hebben een nieuwe router die heel sterk is met een goed Wi-Fi signaal. Tv kijken is sinds een jaar een stuk verbeterd door de nieuwe mediabox Next. Mensen hebben altijd iets te klagen. Het jammere is dat de negatieve mensen dit altijd melden en de positieve hier niet aan denken. Daarom deze review! En nee, voor de betweters, ik werk niet voor Ziggo. Want ik moet ook eerlijk zijn, de jaarlijkse prijsverhogingen komen me de strot wel uit. Qua service en alles wat Ziggo aanbiedt is het zeker een 10/10!

Koning Paul 27 apr 2021
Reageer
j

Als je meer dan € 80,- iedere maand aftikt mag je ook wel iets terug verwachten .Een update waar niemand op zit te wachten , waaronder een app voor de radio allemaal lekker omslachtig ( tv aanzetten app op zoeken juiste zender aanzetten nu kan tv weer uit lekker milieuvriendelijk allemaal en omslachtig terwijl voorheen alleen maar de box bijgezet moest worden met 8.. nummer erbij.Ja je kan natuurlijk een extra kastje erbij kopen 2 miljoen klanten a 50 € inkoop mogelijk nog geen 5de tel uit je winst. Kan mij niet vertellen dat de situatie niet teruggedraaid kan worden .
Erg klantvriendelijk is het niet.

johan Wesselink 29 apr 2021
K

Natuurlijk johan, er kan altijd iets mis gaan. Dit valt 99% van de keren wel op te lossen met de klantenservice. Dat mensen dan meteen een negatieve review schrijven snap ik niet. Dat doen ze toch ook niet over de klant als die weer eens niet betaald? Vind dat altijd zo oneerlijk om te lezen. Zie dat bij alle bedrijven trouwens.

Koning Paul 29 apr 2021
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van september 2022.

Over Ziggo

Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Deze provider heeft een aantal eigen unieke sportzenders, films en series pakket en je kan er ook losse films huren. Ze hebben een eigen netwerk die voor een groot deel glasvezel is, alleen vanaf je huis is het vaak nog via de kabel. Hierdoor kunnen ze wel enorm hoge internetsnelheden hanteren.

  • Nog niet geverifieerd