Sturen verkeerde mails. Komen uren te laat. Geen communicatie. Moeilijk bereikbaar. Net zo onpersoonlijk als de grote jongens. Dus beter daar bij blijven. Dit voegt niets toe. Meer van hetzelfde. Je denkt een kleine speler die doet het anders maar niets is minder waar. Het liefst verschuilen achter.bandjes . Tsja jammer en gemiste kans. Ik ga abonnement opzeggen
Wij hebben het 1 Gig glasvezelpakket genomen waarbij je het eerste jaar 45 euro per maand betaald. De installatie is daarbij gratis dus dat was voor ons wel een geruststelling. We zijn niet de jongste meer en willen toch wel graag goed bereikbaar zijn en overal in huis goed internet hebben. We hebben de krant al opgezegd omdat je dat tegenwoordig allemaal via de iPad kunt lezen, ideaal! De monteur die het kwam installeren kwam uiterst bekwaam over en leverde goede kwaliteit. Alles werkte optimaal toen hij na 2 uurtjes hard zweten weer weg ging.
Onbeschofte monteur met zijn aso gedrag .
Hij vloekte en tierde er op los en was gewoon dreigend.
Na enkele malen gezegd te hebben dat we daar niet van gediend waren en verzocht hebben om het huis te verlaten vertikte hij het om te gaan.
Hij haalde je het bloed onder je nagels vandaan.
Klacht ingediend maar nooit iets meer gehoord .
Vriendelijkheid was ver te zoeken
Bij ons geen Delta in ieder geval.
Nooit aan beginnen. Valse reclame
Dec 2020 afgesloten. Afspraak aansluiting in de woonkamer. Op de site wordt vermeld dat deze beter niet in de meterkast kan. Reclame op tv.... tot in de nok aangesloten. Laat me niet lachen... inmiddels aug 22. Vier afspraken verder....ontelbaar chats en telefoongesprekken gehad, beloftes van terug bellen en bezoeken.....nu een brief ontvangen dat aansluiting technisch niet mogelijk is en dat zij opzeggen. Ik hoef niets te doen. Maar als ik ooit aangesloten wil worden kost dit mij 650 euro?????. De glasvezel kabel ligt al voor de voordeur ...... Snappen jullie het nog. Ik niet
Net als kennelijk bij vele anderen zijn hier tegenwoordig elke dag storingen. "Bij voorkeur". na 21.00 uur; dan sluit de klantenservice. Geven de schuld aan Guidion die de wifi versterkers niet goed geïnstalleerd zouden hebben. Negeren het feit dat vele andere klanten op exact hetzelfde moment geen internet hebben. Mensen, kies voor een andere provider!!!
Al een half jaar hebben wij glasvezel en een abonnement bij Delta. We ondervinden storing na storing en er wordt nauwelijks gereageerd op klachten. 'Wifi tot in de nok' en 'de monteur gaat pas weg als alles werkt'. Helaas, in ons geval klopt hier helemaal niets van. En wij merken niet dat er aan een oplossing wordt gewerkt. Alleen het afschrijven van de rekening gaat goed....
Wat een schandalig bedrijf is dit! donderdag zouden we worden omgezet van gewoon internet naar glasvezel. Oude signaal uit maar geen nieuw signaal. Spoedmelding gemaakt, zou binnen 24 uur opgelost zijn. Nadat ze hadden gezegd dat het vijf dagen later zou worden opgepakt. We zijn een bedrijf met 7 man personeel die niet kunnen werken, dus dat is natuurlijk geen optie. Volgende ochtend geen signaal. Weer gebeld en gechat: zou nu binnen 48 uur worden opgelost. Dag 2 niet kunnen werken voor iedereen. Volgende ochtend: nog steeds geen signaal... Weer bellen en chatten, inmiddels is het zaterdag. De technische dienst doet erg hun best maar kan pas maandag jullie adres patchen wordt er gezegd. Patchen? Het zal wel, maar nu wordt het 5 dagen?? wat een schade levert dit op! Ronduit schandalig! Niemand die snapt hoe afhankelijk je als bedrijf hiervan bent en wat de gevolgen zijn. Woedend zijn we en het vertrouwen is tot het vriespunt gedaald. Ongelofelijk dat dit kan...
Geen idee of de kwaliteit van het internet goed is of niet, maar de mate van communicatie is echt beneden alle peil. Wij moesten de aansluiting naar binnen door laten trekken en daarvoor moet een aannemer komen. Door corona eerst een paar keer verzet en toen er niemand kwam opdagen, heb ik, niet overdreven, een uur aan de telefoon gehangen met Delta en allerlei partijen waar zij mee samenwerken. Tot slot kreeg ik te horen, dat ze niets konden doen en dat ik wel erg laat belde. Nu we er vanaf willen, zeggen ze dat slechte service geen goede reden is om het op te zeggen. Als je er eenmaal mee in zee gaat, kom je er nooit meer vanaf tenzij er een nieuwe kabel getrokken wordt.
hey anne,
zóóó herkenbaar. Delta schuift alles af op de aannemer [Spie] en Spie is zo klantvriedelijk als een blok beton. VOOR ONS GEEN DELTA GLASVEZEL. Misschien ooit kpn, al zal ik eerst daar de reviews dan over nalezen.
Wij hebben glasvezel van Delta en hierdoor hebben wij razendsnel internet. Het is niet te vergelijken met onze vorige provider. Toen hadden wij weliswaar geen glasvezel, maar zowel download als upload is nu harstikke snel. Ze geven ook de snelheid die ze beloven, dat is bij ons ook wel eens anders geweest. Heel blij dat we overstapt zijn naar glasvezel en we betalen niet meer in de maand dan hiervoor. Ook fijn dat internet altijd stabiel is, nooit haperingen of dat het weg valt. Razendsnel en stabiel internet, dat is wat wij krijgen dus kan er verder niet veel negatiefs over zeggen.
sinds 12 Januari glasvezel van Delta , alleen mar problemen .
mijn contract bij vorige provider niet opgezegd dus dubbele kosten telefoonnummer na 5 dagen pas weer terug .
Al een paar keer storing gehad en vandaag weer een storing die al vanaf 11:00 uur duurt geen internet geen telefoon en geen tv gewoon een kut provider dat Delta
Ik heb snel internet van Delta genomen. Uiteraard glasvezel en het is lekker snel. Ik weet alleen niet of ik echt verschil merk met mijn vorige provider, want ik had ook al vrij snel internet. Ik internet ook alleen een beetje en verder doe ik niet veel.
Wel zou ik zo weer overstappen naar Delta. Glasvezel is wel de toekomst en ik vond dat ik dat gewoon moest hebben.
Wij zijn heel blij met internet van DELTA. In het begin was ik huiverig, omdat ik toch wat slechte ervaringen her en der las, maar ik ben blij dat wij nu toch DELTA hebben. Wij hebben namelijk nergens last van en razendsnel internet via glasvezel. Je kunt zelfs je internetsnelheid aanpassen. Met wifi hebben wij thuis geen problemen. Overal in het huis goed bereik, dus wij hebben geen gebruik hoeven te maken van GigaWifi.
We zijn al een jaar bezig in Oostvoorne met graven om alles aan te sluiten
En als je dan belt met Delta . Elkeen een ander verhaal het moet nog geregeld worden in de centrale kast in de wijk . Dan krijg je een telefoonnummer door in Nederland en die mensen zeggen uw had al in oktober verleden jaar al internet .
We wachten nog steeds op delta voor de aansluiting het is nu 20 maart .
En nog geen info ,
Misschien heeft het wel te maken met de oorlog ???
Delta wil glasvezelaansluitingspunten in de woning aanleggen. Het voortrajekt was al slecht, onaangekondigd graven in onze voortuin, werknemers die geen Nederlands spreken, dan een brief waar niet in staat dat ze de kruipruimte in onze berging [die overvol staat] in willen, dus zijn we voor niets thuis gebleven, dan maakt aannemer Spie een nieuwe afspraak en komt niet opdagen, planningsfoutje. Willen pas 2 weken later opnieuw komen. Wij zouden dan 2 weken omringd met alle spullen uit de berging moeten leven. Nou, Delta en Spie hoeven niet meer te komen. Liever 0 sterren!
Wij hebben vergelijkbare evaringen met het niet komen opdagen van aannemers. Delta geeft zelf ook niet thuis, want het zijn de aannemers en zijzelf niet. En nu we niet meer bij ze willen afnemen vinden zij slechte service 'geen argumenten voor ontbinding'.
Het liefst gaf ik geen één ster. Ik kan maar een advies geven: ga hier niet mee in zee en bespaar jezelf oneindig veel ellende, telefoontjes, mailtjes, enz.
Ik denk dat Delta met het hele glasvezelproject op zijn zachts gezegd de hand heeft overspeeld. Het is duidelijk niet op orde, en het lukt ze ook niet om dit in een jaar tijd in orde te maken.
De kwaliteit van Wifi is echt niet veel beter dan een reguliere aansluiting, en t.v. beeld vonden wij gewoon ronduit minder scherp. Vervolgens ben je je Netflix app kwijt. Maar wat veel erger was, was de ellende bij dit bedrijf: ons vergeten aan te sluiten, vast telefoonnummer kwijtgemaakt hierdoor (i.v.m. niet overnemen) en een eindeloze reeks aan proberen te bellen, verkeerd aangesloten spullen, niet bereikbaar zijn, niet terug bellen, niet oplossen, WEL de hele tijd geld afschrijven, ook voor de periode dat het niet operationeel was, kortom: een drama! Bespaar jezelf dit!! Wij zijn gelukkig weg, terug naar KPN waar alles binnen een paar dagen werd opgelost, nummer terug, aansluiting in orde, kwaliteit prima. Helemaal tevreden. Maar dit, Delta Fiber mensen: niet doen!
Thuis hebben wij glasvezel internet van DELTA. Dit hebben wij nog niet zo lang, maar wij zijn er erg tevreden mee. Internet is een stuk sneller dan dat wij gewend waren, dus het is een hele vooruitgang. Voorheen kon de wifi wel eens heel langzaam zijn, omdat je gewoon veel snelheidsverlies hebt met wifi, helemaal als je er ver vandaan zit. Nu wij zoveel meer snelheid hebben, is dit geen probleem meer. Je houdt nog wel wat snelheidsverlies vanwege wifi, maar het is nog steeds snel genoeg.
Wij zijn tevreden met de overstap naar glasvezel van DELTA. Het is gewoon erg goed en kunnen iedereen aanraden hetzelfde te doen.
Wij gebruiken Delta al jaren en zijn hier meer dan tevreden over. Met een hele snelle glasvezelverbinding kunnen we met 3 gamende kinderen en wij als ouders gerust een Netflix filmpje kijken. Weet nog goed dat toen er nog geen glasvezel was, dat onze kinderen telkens boos werden dat het internet ging haperen. Werden ze weer boos op elkaar omdat een ander teveel internet verbruikte. Gelukkig is dat verleden tijd. Zere blij met Delta en zie ons hier ook niet snel weg gaan.
Ik hoor goede verhalen over Delta flexpakket met internet en tv aansluiting. Helaas is het in Drenthe nog niet mogelijk om dit te krijgen? Las op Reviews.nl al dat het alleen in Zeeland is. Wel jammer, reviews zijn ook nagenoeg allen positief over deze dienst. Zal het ooit nog elders in het land verkrijgbaar zijn of blijft het alleen in Zeeland? Zal prettig zijn als Delta hierop kan reageren of me even kan informeren. Kan het namelijk nergens vinden. Er staat op de website dat ze al jaren bezig zijn om een stabiele verbinding te creëren op onbereikbare plekken in NL. Ze hebben het beste netwerk en groeien ook hard in de rest van NL maar blijkbaar nog niet in Drenthe.
Ik geef het 4 sterren. Gebruik het zelf (nog) niet dus kan er verder niet over oordelen.
Ik heb mijn eigen DELTA Flexpakket samengesteld nadat ik een reclame op de radio had gehoord. Nadat ik zag dat DELTA beschikbaar is op mijn adres, had ik nog wel wat onderzoek gedaan. Hun website sprak mij wel aan, vooral de hoge internetsnelheden. Ik las wel wat reviews van mensen die problemen hadden met storingen. Ik nam dit maar niet te serieus, want elke provider heeft hier wel eens mee te maken en besloot om DELTA te nemen.
Nu ik DELTA een tijdje in gebruik heb kan ik niet anders zeggen dat ik er tevreden mee ben. Ik heb nog geen enkele keer last gehad van een storing. Het enige wat ik wel merk is dat internet niet helemaal zo snel is als dat ze beweren. Misschien komt dit door Wifi, maar het is alsnog supersnel. Het is eigenlijk geen klacht, maar wel opmerkelijk. Als je zegt dat je 1000 Mbps download levert en ik controleer het via een speedtest, moet het ook wel minimaal 1000 Mbps zijn ongeacht ik op Wifi zit of niet. Anders moet je dat er nadrukkelijk bij vermelden.
Helaas is de TV nternetverbinding van Delta nog met te veel verstoringen. Zelfs met internet versterkers etcetera . Ook met de beste routers en een moderne Samsung TV uit 2016 voldoet TV via Delta internet-tv niet aan de gewekte verwachtingen. Stop met dure reclames en het wekken van verwachtingen maar investeer in producten en klantenservice Delta.
Wij hebben glasvezel internet van Delta. Ik kan niet anders zeggen dan dat wij erg tevreden zijn over Delta. Internet is nog nooit uitgevallen en het is altijd supersnel. Delta is niet overal beschikbaar, dus je moet wel eerst de postcode check doen om te kijken of Delta beschikbaar is in jouw buurt. Wanneer er een nieuw glasvezel netwerk wordt aangelegd heb je vaak geen keuze in providers, omdat de provider zelf het glasvelnetwerk laat aanleggen. Wij hadden geluk met Delta. Het was wel een gok, want ik en vele anderen hadden nog nooit van Delta gehoord. Gelukkig is Delta gewoon een goede en betrouwbare provider. Voorheen hadden wij altijd KPN, dus kwaliteit staat wel hoog bij ons in het vaandel. Internet moet gewoon altijd werken en daar wil je geen problemen mee. Ook zijn wij heel blij dat we naar glasvezel zijn overgestapt. Internet is zoveel sneller dan voorheen. Wij willen echt niet meer terug!
Waar zitten jullie met Delta Glasvezel.
Want in Zierikzee wordt hoogbouw niet aangesloten.
Bij Delta is het veel beloven en weinig doen.
Want ze maken wel reclame overal glasvezel vanaf buitengebied, maar geen hoogbouw!
al de hele week blijft het beeld stilstaan van de tv of doet de tv het helemaal niet. de hele week gebeurd dit al regelmatig waardoor ik niet even iets helemaal af kan kijken wat gewoon super frustrerend is. ben dan ook ongelofelijk ontevreden omdat ik vind dat het goed moet werken. vind ook niet dat ze goed te bereiken zijn. als klant van meer dan een half jaar verwacht ik toch wel wat meer service. hang ongeveer wekelijks met ze aan de lijn en ze doen weinig om me te helpen. als je meerdere keren belt krijg je elke keer een verschillende medewerker aan de lijn waar je dus helemaal niets aan hebt want dan moet je het verhaal weer helemaal uitleggen.
Wij hebben het Flexpakket van DELTA. Dit geeft ons supersnel internet en interactieve televisie. Wij zijn heel tevreden met DELTA. Aan de installatie wou ik niet zelf beginnen dus kregen wij er een gratis monteur bij. Dat getuigt van hele goede service. Meestal moet je voor een monteur aan huis betalen, maar bij DELTA niet. Het internet wat je van DELTA krijgt is ook echt supersnel zoals ze beweren. Glasvezel is echt de toekomst in dat opzicht. Nooit meer traag internet, alles super snel. Niet alleen download, maar ook upload. Er heeft ook nog niemand binnen onze familie geklaagd over internet of televisie. Iedereen lijkt toch blij te zijn dat we gekozen hebben voor DELTA. Mijn vrouw wou ook wel KPN of Ziggo, maar we zijn toch blij dat we daar niet voor hebben gekozen. Er is echt niks mis met DELTA en het internet of televisie is er ook nog geen één keer uitgevallen. Het blijft gewoon werken. Qua prijs valt DELTA ook erg mee. Als je ook een betrouwbare glasvezel aanbieder zoekt, kunnen wij DELTA van harte aanbevelen.
Op zaterdag monteur geweest voor de aansluiting, geen aansluiting mogelijk omdat Delta op dat moment bezig was met onderhoud. Vele belminuten verder.
We moesten de volgende dag terugbellen. Dat was zondag, niet bereikbaar, dus naar de maandag, telefonische storing, dinsdag eindelijk aangesloten. Factuur is wel op zaterdag ingegaan.
Vanaf woensdag niet bereikbaar op vast nummer. Het lag aan ons, de telefoon zou niet goed zijn. Nu drie weken verder, het probleem ligt bij Delta. Er wordt aan gewerkt. Melding gehad dat het nu werkt met het vaste telefoonnummer. Opgeteld 140 belminuten mobiel. Dus extra kosten aan onze kant. Er wordt nog steeds gewerkt aan een oplossing. Conclusie: Delta kan de diensten niet volledig leveren. Wij kopen een compleet pakket, dat slechts gedeeltelijk werkt.
En de klantenservice blijft van buiten geleerde zinnen herhalen. “Ik begrijp dat het vervelend voor u is” . “ Jammer dat u niet bereikbaar bent enz.”
Hoe nu verder?
Iedere dag zie ik als ik de settopbox opstart omroep Zeeland in mijn favorietenlijst, een zender die ik niet heb ingesteld, dan schakeld de settopbox iedere dag uit via stand-by timer, dat uitgeschakeld staat, opnames die ik verwijderd staan de volgende dag weer vrolijk in de lijst opnames en gewiste geplande opnames staan ook weer in de lijst gepland en dan nog steeds die belachelijke zendervolgorde. Het jaar Delta zit er gelukkig bijna op, ondanks het goede zender aanbod tegen een goede prijs is de ergenis aan de primitieve settopbox met bijbehorende storingen reden om terug te gaan naar ziggo, niet storingvrij, maar de settopbox is volledig instelbaar.
Sinds enkele maanden bij delta aangesloten op het glasvezelnetwerk en een hele verademing. De aansluiting was netjes gemaakt in de meterkast, maar duurde nog paar maand tot we die konden gebruiken.
De monteur van delta heeft het tv kastje en modem geïnstalleerd en we draaien nu drie maanden storingsvrij. Het mooiste is dat het tv beeld haarscherp is. En het thuiswerken (online les kids + twee thuiswerkers) gaat zonder problemen.
Verbeterpuntje: het tv kastje heeft tussen het schakelen een seconde zwart beeld, dit kan sneller.
In tegenstelling tot jouw review ben ik juist allerminst tevreden over Delta Fiber! De monteur wilde niet langskomen om het tv kastje en router te installeren. Er kon een telefonische afspraak gemaakt worden, dit dus gedaan. Nooit een belletje gehad! Dit is geen service en ik vind het zo gek want normaal worden nieuwe klanten met de gouden paplepel ingegoten maar hier duidelijk niet. Heb het contract meteen opgezegd want ben alle vertrouwen meteen verloren. Zegt een telefoniste ook nog dat er een foutje is gemaakt maar dat we beide schuldig zijn hieraan.... daaag delta fiber
Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste internet en tv providers van september 2023.
Het welbekende Delta is een Nederlands energiebedrijf dat zich richt op het leveren van energie- en internetdiensten aan consumenten en bedrijven in Zeeland en delen van Zuid-Holland en Noord-Brabant. Naast energie levert Delta dus ook internet-, televisie- en telefoniediensten via haar eigen glasvezelnetwerk. Delta staat bekend om haar betrouwbare en snelle internetverbindingen en biedt haar klanten een uitstekende klantenservice. Het bedrijf hecht veel waarde aan duurzaamheid en heeft als doel om in 2030 volledig klimaatneutraal te zijn. Delta investeert daarom in duurzame energie en maakt gebruik van groene stroom uit eigen windparken. Ondanks dat het al jaren bestaat, heeft het nooit de ambitie om een groter gebied te beheren, omdat dat ten koste zou kunnen gaan van de betrouwbaarheid en klantgerichtheid.