J

Zorgen om Ziggo

Ik heb al jaren tv en internet van Ziggo. Nooit klachten gehad, snel internet en ik moet wel zeggen dat de Next mediabox een grote verbetering is ten opzichte van zijn voorganger. Alles werkt op dit moment voortreffelijk en ik ben erg blij met de extra sport zenders. Ik kijk altijd Ziggo Sport voor Engels en Spaans voetbal, Formule 1 en de NBA. Dit zijn sporten waar ik erg geïnteresseerd in ben en ik word op mijn wenken bediend met de zender Ziggo Sport.

Nu hoorde ik tot mijn grote verbazing dat Ziggo de rechten van de Formule 1 en NBA gaat verliezen. Dit zal ik echt heel jammer vinden, want hiervoor heb ik juist Ziggo! Als dit echt waar is, dan zal ik een apart abonnement moeten nemen voor deze sporten, waardoor meer geld kwijt ben in de maand. Dan wordt het ook aantrekkelijk om een goedkopere internet en tv provider te zoeken. Ik hoop dat dit verhaal niet waar blijkt te zijn, anders ga ik echt op zoek naar een goedkoper alternatief. Puur om de kosten te drukken, aangezien ik een extra abonnement moet nemen.

Jari 26 mei 2021
Reageer
H

Na update geen TV meer normaal kunnen kijken

Door de ziggo update van begin mei 2021 kunnen wij niet meer normaal TV kijken. Het gehele beeld is voorzien van een paarse gloed. Ziggo heeft een monteur gestuurd die wel iets probeerde en toen zei TV goed is en dat hij het niet voor elkaar kreeg en wellicht aan de ouderdom van de TV ligt. Vervolgens nogmaals de storing gemeld en ZIGGO komt er op terug, want het is een klacht/storing die veel meer nu voorkomt. Inmiddels is het eind mei en een aantal ziggo contacten verder vanuit mij. Ziggo heeft het nog steeds niet voor mekaar en heeft ook nog steeds niet weer teruggebeld ondanks toezegging.

IK vind dit niet kunnen van dit bedrijf. Blijf in contact met je klant lijkt mij het minste wat zij kunnen doen.

Software update blijkt dus een giga misser. Hier en daar bij andere B&O gebruikers rondgevraagd en hebben dezelfde problemen met ZIGGO.

Hulzebos 25 mei 2021
Reageer
G

Wachttijden Ziggo Klantenservice

Op dit moment zit ik al 1 uur en 56 minuten te wachten op contact met Ziggo.
"Nog een ogenblik geduld alstublieft", volgens de dame van het bandje.
Hoezo klantenservice, WAARDELOOS. Daarbij ben ik de laatste weken al tien keer gebeld met uitleg over de uitbreiding van de service van Ziggo, aanleg van glasvezel. Ik ben al zeker 5 jaar aangesloten op glasvezel, tot volle tevredenheid.
Voor mij NOOIT Ziggo.

GJV 25 mei 2021
S

Waarom niet gewoon contact zoeken via de chat op de website? Dit werkt prima en je hoeft vrijwel nooit te wachten totdat iemand je helpt. Wanneer ik contact zoek met Ziggo om mijn contract te verlengen of als iets niet werkt, reageren ze meteen en komen ze altijd met een goede deal of oplossing.

Je kan een chat starten als je op Klantenservice klikt, daarna op Contact. Dan naar beneden scrollen en zie je een oranje knop waarop staat Chatgesprek starten. Vaak moet je wat info gegeven als je postcode of je geboortedatum zodat ze weten met wie ze spreken. Persoonlijk vind ik het een ideaal systeem.

Simar 25 mei 2021
R

Ineens, uit het niets, valt internet WIFI eruit. Vier dagen aangekeken, het werd niet beter. Om de 10 minuten zit ik zonder. Toch maar gebeld, de monteur kwam langs. Mijn modem was verouderd, een nieuwe is geinstalleerd. Nu zijn de problemen verholpen hoor, mevrouwtje!

Nou, vergeet het maar. Inmiddels een kabel aangeschaft, maar het internet is nog steeds waar-de-loos. Ik ben een zakelijke klant, ik heb nu al 3 weken lang elke dag aan de telefoon gehangen, maar nee hoor, het ligt echt aan mij; volgens Ziggo doet internet het bij mij prima!

Geen hulp, geen internet, maar wel elke maand de volledige rekening betalen. Ga nooit, maar dan ook nooit met deze oplichters in zee.

Robine 28 jun 2021
A

behandeling klacht goed opgelost

9 En 16 mei langdurig contact gehad met klantenservice, beide malen antwoord dat het probleem nu niet kan worden opgelost maar dat er binnen 2 werkdagen met mij contact wordt opgenomen, dus niet! 24 Mei klachtenformulier ingevuld en verstuurd. Na 10 minuten reageerde Ziggo telefonisch, probleem was binnen 10 minuten opgelost.

Aarts 24 mei 2021
M

Ook wel eens goed om te horen dat een groot bedrijf als Ziggo goed omgaat met een klacht. Krijg het idee dat bedrijven het steeds belangrijker gaan vinden hoe ze op het internet te boek staat op basis van reviews en ervaringen. Vanzelfsprekend alleen maar goed voor de consument!

Monster 24 mei 2021
G

Niet meer reclames doorspoelen na update

Over het algemeen ben ik tevreden over Ziggo, maar.......na de update van de Mediabox XL kan er tijdens de reclames van opgenomen programma's niet meer worden doorgespoeld. Vóór de update kon dat wel. Het opnemen van een programma heeft dus niet zo veel zin meer, als je verplicht bent om die reclames door te worstelen.
De update is dus geen verbetering, maar een bron van ergernis.

Gerlof 22 mei 2021
S

Dat is vrij normaal dat dat niet kan. Dit verplichten de zenders, niet Ziggo. De update heeft het allemaal recht getrokken. Ik heb er bij de Mediabox Next trouwens volgens mij geen last van, kan daar gewoon doorspoelen. De Ziggo Sport zenders kan je sowieso nog doorspoelen, ook na de update. Alleen de zenders als NPO etc. doen hier altijd moeilijk over. Beter kijk je dit gewoon terug via de app op je tv (NPO).

Simar 22 mei 2021
D

Ziggo is een prima provider

Ik heb al jaren Ziggo Alles-in-1 en ik heb nooit klachten gehad. Wanneer ik allerlei negatieve berichten lees over Ziggo, denk ik bij mezelf, hoe dan? Dit is zo radicaal anders dan mijn ervaring met Ziggo. Ook heb ik meerdere keren contact gehad met de klantenservice, altijd goed geholpen en daar ook nooit klachten over gehad. Ik weet niet wat al die mensen doen die zo negatief zijn over Ziggo, maar ik begrijp het niet. Misschien ligt het meer aan die mensen zelf, dan aan Ziggo? Ziggo is gewoon een heel goed bedrijf, want mijn internet is altijd snel en mijn tv werkt altijd voortreffelijk. Ziggo heb ik voornamelijk voor Formule 1 en voetbal. Dat krijg je gewoon niet bij andere providers. Daarnaast is het één van de grootste providers, dus weet je ook dat het altijd wel goed zit. Volgens mij ligt het echt aan de mensen zelf, die zo negatief zijn, maar dat is mijn mening. Desondanks is er altijd ruimte voor verbetering, al zijn het de kosten, dus geef ik 4 sterren.

Daan 14 mei 2021
Reageer
K

Boze mensen moeten even dimmen

Het blijft me verbazen hoeveel negatiefs er weer te lezen is. Waar ik vorige week een lange review heb geplaatst over het feit dat Ziggo eigenlijk best goed is, wordt het telkens onderuit gehaald door boze mensen. Ik lees steeds: de klantenservice heeft me niet goed geholpen, BAM 1 ster. Ik snap het wel maar de klantenservice doet ook haar best. Ze hebben miljoenen klanten kan ik zo raden, dat er überhaupt een chat is die je instant reactie geeft is waanzinnig goed. Daarnaast heb ik ook meerdere keren contact gehad met de klantenservice en ik vind ze altijd bekwaam over komen en ze helpen me altijd goed. Was zelfs een die helemaal met me ging meedenken, die chat duurde ongeveer een uur. Genoeg over mij. Gouden tip van deze lieve man: denk eerst even goed na voordat je een negatieve recensie schrijft. Dit schaadt een bedrijf heel erg en dat terwijl ze mijn inziens een super product verkopen.

Koning Paul 10 mei 2021
Reageer
F

Bar en bar slechte service

Ziggo’s service is zooo slecht , ik wil iedereen waarschuwen ...
voorkomen is beter dan genezen.
2 weken geen internet en geen tv , geen compensatie niks , domme berichten via Messenger krijgen.
Fout gemaakt door werknemer , maar oplossen ho maar.
Ze hebben per ongeluk het abonnement stop gezet , maar activeren dat lukt zogenaamd niet.
Kansarme Service.
Dus neem geen ziggo , is echt een kansarm bedrijf.
Gewoon goed nadenken , er zijn zat andere aanbieders , die veel betere service hebben.

Ferry 9 mei 2021
H

Ziggo heeft geen antwoord op simpele problemen. Je hebt het duurste zakelijke abonnement, problemen met Ziggo Go in buitenland in combinatie met Apple TV. Geen ontvangst, video niet beschikbaar etc.. En Ziggo komt niet verder dan we begrijpen het probleem, snappen dat dit frustrerend is, hebben alle begrip, u bent niet de enige met dit probleem, maar kunnen u nu even niet helpen. Wanneer wel zeggen ze er niet bij en ze bedoelen eigenlijk we doen er helemaal niks aan. Waardeloos bedrijf

H. Das 19 mei 2021
A

Sinds het begin bij Ziggo problemen gehad. De reclameslogan waar ze toen mee adverteerden zijn ze nooit nagekomen: 'De monteur vertrekt pas als alles werkt', de TV deed het dus mooi niet. Iedere TV avond begint met een of twee foutmeldingen. De klantenservice van Ziggo heeft mij tien keer (10x!) met een kluitje in het riet gestuurd. Ik ben zeer ontevreden...

Andreas 24 mei 2021
F

Ziggo doet het op zich wel goed maar het is erg irritant dat de internetverbinding een paar keer per dag wegvalt. Het duurt meestal niet lang maar het is wel bijzonder storend. Telefoon en TV hebben geen problemen.

Freek 19 jun 2021
P

FANTASTISCH

Erg verbaasd over alle negatieve reviews die ik hier lees over ziggo, dit zal vast komen omdat mensen eerder een negatieve ervaring delen dan een positieve.. Een positief geluid mag ook gedeeld worden!
Ben al klant vanaf 2017 en ben zeer tevreden! Afgelopen april wel problemen met het internet gehad. Echter na telefonisch contact gehad te hebben met Ziggo hebben ze meteen een nieuw aansluitingsblokje met kabel opgestuurd. Helaas was het probleem hier mee niet opgelost. Twee dagen later werd ik door een medewerker van Ziggo opgebeld om te vragen of alles in orde was. Nadat ik de situatie had uitgelegd, kwamen de dag erna twee vriendelijke monteurs langs. Ze hebben binnen een kwartier alles opgelost met behulp van WiFi boosters. Dit alles heeft me geen euro gekost.
FANTASTISCH!!!

Paul 9 mei 2021
R

Over de klantenservice van Ziggo is inderdaad niks te klagen. Altijd goede hulp en sinds ze de chat hebben, hoef je ook niet meer uren te wachten aan de telefoon. Ik verleng ieder jaar mijn abonnement via de chat, geven ze me altijd wat korting op de eerste maanden.

Roef 9 mei 2021
J

ziggo verlengt zomaar je contract

Mijn wifi was slecht naar Ziggo gebeld ze waren vriendelijk zou 3 wifi boosters krijgen en nu kom ik er achter dat ze me contract hebben verlengt zonde iets te zeggen of mail kreeg van KPN een aanbieding die erg mooi was en zeker tevreden over Ziggo zelf maar scheelde toch zo 30 euro. Ziggo doe me netjes ook aanbod of verbreek me contract.

John 7 mei 2021
M

Vaak als je contact opneemt met Ziggo omdat je een goede deal hebt gekregen van een andere internet en tv provider, geven ze je wel wat maanden korting bijvoorbeeld. Ps. Ziggo hanteert ongeveer dezelfde prijzen als KPN. Wellicht dat KPN je enkele maanden korting voorschotelde maar dat is geen vaste prijs. Dus op lange termijn maakt het niet zoveel uit. Wat ik al zei, probeer eens contact te leggen met Ziggo en leg dit uit via de chat op de website bijvoorbeeld. Deze heeft mij ook vaak geholpen.

Maurice 7 mei 2021
G

Enorm slechte klantenservice

Als nieuwe klant geprobeerd de ziggo klantenservice te bereiken. Kan niet via gratis nummer, zowel internet, TV en bellen niet functioneerde, dan maar via het algemene nummer a €0,55/min.na meerdere keren te zijn doorverbonden door zeer slecht sprekende callcenter medewerkers die enkel doorverbinden naar het volgende station, 2e linie ondersteuning en weer retour naar het belmenu waar je vervolgens niet de keuze kunt maken die gezocht werd (het bestellen van een gratis installatiemonteur). Na in totaal een kleine 2 uur met grote ergernis aan de telefoon te hebben gehangen en een kleine €50 aan belkosten armer, dan maar naar de dichtsbijzijnde ziggo winkel gegaan. Daar kreeg ik de mededeling dat er de komende 2 weken! geen monteur in de regio beschikbaar is. werkelijk ongekend, zó slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Ziggo? NIET DOEN! waardeloze service

Gio 6 mei 2021
S

Al die bedrijven hebben personeel tekort i.v.m. corona. Er zijn zelfs veel van dit soort bedrijven die momenteel überhaupt geen monteur langs sturen, die klanten moeten het doen met een belafspraak.
Het klopt wel dat Ziggo slecht bereikbaar is per telefoon, dit is al jaren het geval. Je kan Ziggo het beste contacten via de chat op de website. Deze reageren heel snel, het kost niks en ze hebben mij tot op heden telkens goed geholpen.

Simar 6 mei 2021
S

Ziggo uitstekende service als je ze belt

Ik zie dat Ziggo 3 sterren gemiddeld heeft op basis van 117 reviews. Toch best netjes aangezien Ziggo haar klanten als het goed is niet vraagt om een review te plaatsen omtrent haar bewezen dienst. Ikzelf was sceptisch maar nu ik enkele jaren klant ben, kan ik iedereen melden dat het een zeer goede provider is. Vooral het feit dat ze je goed helpen (ik ben al de pensioenleeftijd gepasseerd), is dit voor mij een uitkomst. Als het internetsignaal uitvalt bel ik en de volgende dag staan ze op de stoep en verhelpen het meteen. Uitstekende service Ziggo.

Sander 5 mei 2021
Reageer
P

Ziggo storing in de nacht

Hallo mensen. Het is nu 01:30 in de nacht. Ik was op de rtlxl app wat aan het kijken. Komt er ineens een grote pop-up op het scherm waarop staat: ‘geen internetverbinding’. Het valt me op dat dit steeds vaker gebeurd. Zijn ze dan bezig met de bekabeling of misschien dat ze een update uitrollen? Feit dat het precies om half 2 in de nacht gebeurd doet me denken dat het een update betreft. Vind dat ze dit wel even mogen aankondigen.

Ps. Ik ben een tevreden ziggo klant. Het is alleen wel zo dat ik graag wil weten wat de reden is van deze internet storing elke keer in de nacht. Kan iemand me hier een toelichting op geven?

Groetjes Paul

Paul 4 mei 2021
Reageer
K

Jammer zoveel negativiteit over Ziggo

Wel spijtig om te lezen dat er best wat negatieve mensen een review schrijven over Ziggo als er een factuurtje niet goed is gegaan of er is iets mis gegaan qua aanmeldingsdatum en dergelijke. Ieder bedrijf maakt fouten en daar bedoel ik mee dat je ze daarom nog niet meteen aan de schandpaal hoeft te nagelen. Reden dat ik dit zeg is omdat dit bij meer bedrijven zo gaat. Ziggo is echt een geweldige provider waar heel veel geld in om gaat. De klantenservice is heel snel en denkt altijd met je mee. Dit heb ik meermaals meegemaakt op de Ziggo chat. Ze hebben een nieuwe router die heel sterk is met een goed Wi-Fi signaal. Tv kijken is sinds een jaar een stuk verbeterd door de nieuwe mediabox Next. Mensen hebben altijd iets te klagen. Het jammere is dat de negatieve mensen dit altijd melden en de positieve hier niet aan denken. Daarom deze review! En nee, voor de betweters, ik werk niet voor Ziggo. Want ik moet ook eerlijk zijn, de jaarlijkse prijsverhogingen komen me de strot wel uit. Qua service en alles wat Ziggo aanbiedt is het zeker een 10/10!

Koning Paul 27 apr 2021
j

Als je meer dan € 80,- iedere maand aftikt mag je ook wel iets terug verwachten .Een update waar niemand op zit te wachten , waaronder een app voor de radio allemaal lekker omslachtig ( tv aanzetten app op zoeken juiste zender aanzetten nu kan tv weer uit lekker milieuvriendelijk allemaal en omslachtig terwijl voorheen alleen maar de box bijgezet moest worden met 8.. nummer erbij.Ja je kan natuurlijk een extra kastje erbij kopen 2 miljoen klanten a 50 € inkoop mogelijk nog geen 5de tel uit je winst. Kan mij niet vertellen dat de situatie niet teruggedraaid kan worden .
Erg klantvriendelijk is het niet.

johan Wesselink 29 apr 2021
K

Natuurlijk johan, er kan altijd iets mis gaan. Dit valt 99% van de keren wel op te lossen met de klantenservice. Dat mensen dan meteen een negatieve review schrijven snap ik niet. Dat doen ze toch ook niet over de klant als die weer eens niet betaald? Vind dat altijd zo oneerlijk om te lezen. Zie dat bij alle bedrijven trouwens.

Koning Paul 29 apr 2021
N

Overstap Ziggo gaat fout

Overstap naar Ziggo met Overgangsdatum 28-04 maar er is 1 mei ingevoerd. Huidige provider per 1 mei opgezegd en ze kunnen helemaal niets doen aan deze ingevoerde fout. Je krijgt hopelijk 1 dag voor aanvang de apparatuur. Dat zou op mijn bevestiging vanuit Ziggo 27 april zijn (Koningsdag) maar het Ziggo-systeem geeft 1 mei aan, dus apparatuur pas 30 april binnen. Gezien de kabel ook foetsie en wij op glasvezel zitten, is er een monteur nodig en uiteraard kunnen ze nog niet zeggen dat deze ook 1 mei kan komen.
Maar we hoeven nog niet te betalen. Daar gaat het toch ook helemaal niet om?!
Het gaat erom dat alles zo is geregeld tijdens het telefoongesprek gesprek dat de overgangsdatum 28 april as is en niet 1 mei..!!!
Eigenlijk geeft Ziggo aan, zeur niet en allemaal jouw probleem, zoek het uit.

En dan zijn we een toekomstige klant hoe gaan ze met je om als ze je eenmaal binnen hebben
Misschien is Youfone nog een optie?

Nederlof 26 apr 2021
Reageer
A

CI kaart en module opzeggen slechte service

Heb deze week 5 keer moeten bellen, en steeds gaat het fout.
Om een CI kaart en module op te zeggen.
Wat blijkt ze hebben de verkeerde kaart opgezegd, dus weer gebeld.
Tot 2 keer toe werd de verbinding verbroken terwijl ik al 15 min. zat te bellen.
Zo lopen de kosten wel op.
Ook hadden we geen beeld meer van de tv, eerst hebben we met iemand gechat en die vertelde ons wat we moesten doen met als resultaat dat we alleen
de 3 nederlandse zenders over hielden.
Toen ziggo gebeld en 45 min. aan de lijn gehad alles gedaan en voor de rest geen beeld.
Er zou een monteur geregeld worden maar dat duurde 10 dagen waar ik geen genoegen mee nam.
De volgende ochtend weer gebeld en toen kon de monteur dezelfde dag nog komen, waar we dan wel heel blij mee waren.
Ik ben alleen benieuwd of het nu wel goed gaat.

A.H de Bot 24 apr 2021
Reageer
C

Glasvezel

Heerlijk die dromen over glasvezel, jammer voor diegene die het nadeel ervan ondervinden. Je wordt vaak gedwongen over te stappen door KPN en andere providers (als je niet overstapt kost het je geld)

Wist u dat Ziggo via de kabel alle minimaal 30 jaar 96% glasvezel levert??

Inderdaad 3 % coax , maar ja het milieu wordt veel gespaard, niet alles hoeft overhoop!!

Glasvezel 1000 down 10000 up, wie gebruikt 1000 up ?? Vroeger hadden de zelfde mannen het over de grootste!!

MB 's op de computer die niemand gebruikte was vroeger ook zo iets!!

Cees 22 apr 2021
Reageer
D

Geen geluid op Horizon XL

Had geen geluid na update van Horizon XL box
Na 3 keer telefonisch contact. Was het niet op te lossen toen besloot de telefonist de monteur langs te sturen. Vraag de monteur of het gratis is ja zei hij het is gratis. Maar na een uur komt er een rekening van 40€. En er valt niet over te praten. Terwijl het niet mijn fout is?

Dicky 15 apr 2021
S

Echt? Wat gek. Ik vind juist dat Ziggo me altijd goed helpt. Ik heb weinig verstand van de dagelijkse techniek. Dat is de reden dat ik bij Ziggo zit omdat ze me altijd goed helpen als ik iets niet snap en of ze weer iets moeten aansluiten.

Sander 5 mei 2021
F

Ziggo internet valt soms weg

Hallo,

Ik woon in Emmen, altijd blij klant van Ziggo en heb dan ook niets te klagen. Ben alleen benieuwd waarom mijn internet vaak in de nacht uitvalt. De laatste twee dagen valt mijn internet plotseling weg. Dan loop ik naar de router, die geeft in plaats van 1 witte icoon 2 groene aan. Dit betekent dat er geen goed signaal van buitenaf komt. Is Ziggo dan bezig met een update of is er iets met de bekabeling buitenshuis? Feit dat het telkens in de nacht gebeurd en na een half uurtje weer over is, doet me ertoe denken dat het updates zijn. Heb hier echter geen kennisgeving van gehad.

FC Emmen fan 14 apr 2021
Reageer
j

Klantenservice

Mijn ervaringen met klantenservice aanschaf TP Link Deco M4 (na onvolledig advies in Vodafonewinkel want inschakeling monteur kost zo blijkt achteraf, altijd geld) zijn ondermaats. De medewerkers klantenservice (elke keer een andere) geven onjuiste, onvolledige en tegenstrijdige informatie bij installatie. Als je een klacht indient wordt de klacht onder de klant genoteerd maar of en wat ze ermee doen is dan onduidelijk. Wellicht is het een teken aan de wand dat als je ziggo site zoekt op de term klacht je geen hit krijgt. Dus ook geen info over een klachtenprocedure.

Tijd om rond te kijken naar een andere provider dus.

john 14 apr 2021
G

We krijgen een brief van ZIGGO, u heeft niet het juiste maandbedrag betaald. ik begrijp er niets van, hoe kan dat met automatische INCASSO, dan maar bellen ze zijn zoals gewoonlijk slecht bereikbaar. Eindelijk iemand aan de lijn, wat blijkt weer een prijsverhoging, geen bericht van gehad. Dit vind ik ronduit onbeschoft. Steeds zijn er problemen kan er een boek over schrijven, en zo ik bij de reviews lees is dit maar een klein probleem

Ger ter Beest 21 apr 2021
S

Prutsen

Word ik benaderd door medewerker van Ziggo. Bent u tevreden met internetsnelheid. Die mocht best wat sneller nu we allemaal thuis werken.
Dus afgesproken internesnelheid te verhogen. En dan begint het. Men was vergeten dat ik daardoor ook een andere mediabox moest nemen. Die wilde ik niet. Bellen en advies was terugsturen. Dat gedaan en er weer achteraangebeld dat ik de bestelling binnen de gestelde tijd wilde annuleren. Geen probleem, men zou het in het systeem zetten. Krijg ik een SMS van Ziggo, vergeet niet uw nieuwe mediabox te installeren anders heeft u straks geen tv en internet. Dus weer bellen, gaat alles wel goed daar? Voor de zoveelste keer uitgelegd wat er aan de hand was. Antwoord; ik zie het al, men is vergeten een taakopdracht in te voeren dat alles hersteld moest worden. Komt goed meneer, heb die opdracht nu in het systeem gezet. 30 minuten later, tv op zwart en geen wifi. Dus weer bellen. Ah, ik zie dat het nieuwe systeem al is ingegaan en moet hersteld worden. Dat kan 3 dagen duren. Dus door het gekloot van Ziggo kan ik max 3 dagen wachten op tv, heb ik geen WiFi etc. Wat een ongelofelijk gepruts.
Oh ja, mijn zoon kan op dit moment niet via de WiFi thuisonderwijs volgen, moet dus van de bundel.

Lekkere organisatie.

Steven 8 apr 2021
S

Op zich natuurlijk goed dat Ziggo je meer internetsnelheid wil geven. De oude mediaboxen / routers kunnen gewoon niet die kracht aan, Ziggo geeft je dan gratis het nieuwste product.

Sven 8 apr 2021
H

Zakelijk klant en tevreden

Ben zzp'er en zeer afhankelijk van goed internet en Ziggo levert mij dit al jaren! . Televisie is echt topsegment qua kwaliteit. Ook de helpdesk kan over het algemeen problemen oplossen en vragen beantwoorden, zoals het hoort.
In al die jaren dat ik klant ben bij ziggo ( inmiddels 8 jaar ) slechts één keer een algemene storing van het netwerk , verder een keer een nieuwe router (wifi werkt maar instabiel) en een nieuwe mediabox (al jaren in bezit, maar laatste tijd problemen met instellingen).
Verder is wel af en toe (eens in een paar maanden) een reset nodig van de router en de switches die i erachter heb hangen, vrijwel altijd is dat een storing met internet mee verholpen.
Een aantal keren contact gehad met de klantenservice van Ziggo, ben daar heel erg tevreden over: die mensen hebben er verstand van, zijn goed bereikbaar, hebben goede protocollen, zijn begripvol en nemen alle tijd om te helpen. Niets dan lof!
Natuurlijk is een storing met internet vervelend, maar het gebeurt gewoon af en toe en is vrijwel altijd eenvoudig te verhelpen. Ik heb Ziggo en Vodafone, dat is ideaal. Toen de router vervangen moest worden kregen wij 100 Gb (!) gratis extra data zodat wij via onze mobiel als hotspot gewoon konden internetten: gewoon geweldig, toch?

Harry 3 apr 2021
Reageer
B

Onvriendelijk

Ik zit al een aantal jaren bij Ziggo. Eerst altijd haperingen internet, na nieuw kastje uit de winkel doet alles het prima. In de winkel al 2x goed geholpen. Telefonistes zijn drama. Ik betaal maandelijks al jaren lang optijd. Door een wijziging van zakelijk naar privé kom ik erachter dat rekeningen niet kloppen. Onnodige facturen voor betalingsregeling en weinig begrip voor de mens die niet veel te besteden heeft door privé omstandigheden. Ik heb al een paar keer geprobeerd een betalings regeling aan te gaan over een factuur die door verandering van zakelijk naar privé langer dan nodig is openstaat. Ik kan het hele bedrag niet in 1x betalen maar ze zijn erg onvriendelijk en er is weinig ruimte voor empathie. Communicatie aan telefoon staat niet op 1 lijn met communicatie schriftelijk. Oppassen dus.

B. 27 mrt 2021
Reageer
E

Ziggo betrouwbaar voor internet en tv

Waar ik eerder altijd last had van internet haperingen en een tv programma die soms vastliep waardoor ik het niet af kon kijken. Sinds ik bij Ziggo ben is dit niet meer gebeurd. Zal mijn vorige internet en tv provider niet noemen maar dit was geen pretje. Een maat van me zei dat hij Ziggo gebruikte en dat hij nooit klachten heeft gehad. Ik dus tot dusver ook niet. Eerlijk is eerlijk, je betaald wat meer bij Ziggo maar daar krijg je een uitstekende service en een goed product (mediabox en router) voor terug!

Erik Klomp 22 mrt 2021
Reageer
B

Super

Abonnement vernieuwd en een mediabox xl ontvangen. Deed het niet. Binnen 1 dag een nieuwe splitter voor bij de hoofdaansluiting. Deed het nog niet. Maandag gebeld, volgende dag een gratis monteur en die heeft het opgelost. Er zat een versterker in de meterkast. Hij heeft deze losgekoppeld voor gebruik van de de mediabox. Nu werkt alles perfect. Ook de oude smartcard kunnen we blijven gebruiken in een ci module zonder extra kosten voor de tweede tv. We zijn heel netjes geholpen.

B. de Ruijter 16 mrt 2021
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van juni 2024.

Over Ziggo

Er zijn 251 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 3.1 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.