
Telefonisch een nieuw abonnement afgesloten bij Ziggo. Nieuwe modem en kastje de volgende dag al binnen. Wij kregen geen beeld. Volgens ziggo moesten wij 3 dagen wachten terwijl er 10 minuten op de doos staat.
Wij zijn nu een maand verder. 2 weken geen internet gehad. Van de monteur een nieuw kastje gekregen en nu moeten wij nog enkele weken geduld hebben voordat de tv het doet. Ons geduld raakt aardig op.
Wij hebben de afgelopen maand heel veel toezeggingen gekregen maar geen resultaat.
Ondanks de uitdrukkelijke verzekering van Ziggo Zakelijk, inclusief CEO J***** H*******, wordt ik regelmatig lastig gevallen door verkopers in opdracht van Ziggo Zakekijk. Steeds andere (soms onbestaande) telefoonnummers
Vandaag 24-2-2021 zelfs meerdere keren per dag
Super irritant
Ook meerdere keren contact gehad met medewerkers van Ziggo, afgemeld voor alle vormen van contact/informatie, maar toch steeds weer opnieuw een verkoper aan de lijn
Gevraagd naar de manager, die blijkt er uiteraard nooit te zijn.
Een keer heb ik de regie van het gesprek overgenomen en net zolang gedramd dat de verkoper zelf besloot om het gesprek te beëindigen
Alle nummers geblokkeerd, maar steeds weer een nieuw nummer
Sinds vorige maand wordt ik dubbele gefactureerd voor mijn internet. Gebeld naar de administratie om het te laten corrigeren. Plotseling daarna was mijn internet afgesloten. Nu ben ik 2 dagen aan te bellen om mijn internet te laten herstellen. Blijkt zeer ingewikkeld te zijn. Het afsluiten was blijkbaar zeer makkelijk, binnen een paar seconden, maar het herstellen kan 3 werkdagen duren! Na een dag viel mijn telefoon ook uit. Nu zit ik zonder internet en vaste telefoon voor absoluut geen fout van mij. Ik heb een gevoel dat ik van kast naar muur wordt gestuurd.
Het probleem begon op zaterdag ochtend. Drie werkdagen hersteltijd betekent ik 5 dagen zonder internet en telefonie moeten zitten. Het kan toch niet waar m
zijn dat in anno 2021 Ziggo 3 werkdagen nodig heeft om mij bestaande modem op afstand te kunnen herstellen?
Schandalig! Help!?
Vaak worden er alleen maar negatieve reviews gegeven maar als iets goed is vind ik dat je dat ook mag benoemen
Na het overlijden van mijn moeder moest het ziggo abonnement worden opgezegd
Dit online gedaan en dat ging zeer gemakkelijk, gegevens invullen en binnen 2 dagen was het abonnement door ziggo per direct stop gezet
Een bevestiging hiervan kwam per post ziggo dank voor de snelle en perfecte service
Nieuwe klant, mijn moeder 84 jaar oud, gaat wonen in een verzorgingstehuis. Pakket besteld 22.01.2021, helaas POST NL bezorger niks aangeboden, ook geen kaartje in de brievenbus, ophalen bij POSTNL PUNT. Geadresseerde onbekend, nee flapdrol je deed geen moeite verder. Dus nu morgen 20.02.2021, gaat mijn moeder verhuizen, en ze heeft geen TV en telefoon. Al 3 weken bellen met Ziggo, verkoop, ik kom geen stap verder. Pakket is niet gevonden, het systeem werkt niet mee. Dus morgenavond zit mijn moeder in haar nieuwe appartement, zonder TV EN TELEFOON . Ziggo dank je wel, voor je klote service en je 10.000 verschillende antwoorden. Een radeloze dochter, die haar moeder moet uitleggen hoe en waarom, dus NIKS, ER IS TOTAAL NIKS GEEN TV EN VASTE NUMMER. WIE KAN MIJN MOEDER HELPEN AUB?
We wilden overstap naar Ziggo. De bevestigingsmail allang binnen. Maar verder niets. Dus maar even gebeld waar het installatie pakket bleef. Maar mevrouw u wordt pas in januari 2025 klant bij ons. In onze mail staat gewoon 25 februari 2021 zoals afgesproken. Nadat de dame de fout had hersteld kwam ze met een ander advies: ik laat uw abonnement 22 februari ingaan. Maar we hebben nog niets ontvangen. Pfffff
Ik kreeg vanmorgen een reactie op AlleStoringen.nl van B. Hendriks product owner vodafoneziggo. Hij vroeg mij letterlijk, of ik geen '******LEVEN' heb😳. Dit is, omdat ik overal sarcastisch en laconiek op reageer, gewoon om mensen te waarschuwen voor die oplichters van Ziggo. Nadat ik hem had ontmanteld, en hem had gezegd, dat ie daadwerkelijk een lelijke, kale ******* had, heeft ie snel zijn comment, en natuurlijk mijn comment terug op hem laten verwijderen😂😂😂.....dit geeft dus aan, WIE en WAT er allemaal werkzaam zijn voor dat Ziggo. B. Hendriks, je bent een grote lafaard. Een grote muil geven, en zich dan snel verschuilen als ie ontmanteld is. Nu zal ie wel bij mama aan de **** liggen, die laffe *****krabber😂😂😂
Het meest waardeloze bedrijf wat ik ooit ben tegen gekomen. Vandaag zou er iemand langs komen en ik heb hier 4 x over gebeld en iedere keer werd er beloofd dat de monteur zou komen, uiteindelijk zonder af te bellen niet gekomen.
Weer gebeld en er werd beloofd dat ze morgen zouden komen, echter net een mail gehad dat dit ook niet door gaat. Zojuist gebeld en enorm arrogant te woord gestaan dat ze niets kunnen betekenen. Wordt nooit geen abonnee bij dit bedrijf want alles wat ze beloven komen ze niet na en altijd hetzelfde gezeur.
Ziggo heeft de slechtste kabelinternet van nederland als je vandaag de dag nog ziggo kiest als provider doe het dan niet! Kies een provider met glasvezel als je het heb en zo niet kies dan een andere provider dan ziggo want de internet is zo slecht voor nog een hoge prijs per maand ook nog. 70 euro p maand voor ongelofelijk slecht internet.
Wat een slecht bedrijf dat Ziggo ze beloven alles maar komen niets na.zijn in juni overgestapt van KPN naar Ziggo maar heb spijt als haren op mijn hoofd .
Wij hebben geen eurosport 2 en 24kitchen en 1 ID zender niet dat was wel bij het standaard zenderpakket inbegrepen.
Momenteel betalen wij voor niet geleverde diensten.
Als je dan belt zeggen ze we sturen kosteloos een monteur daar krijg je dan een mail van en daar staat in dat je moet betalen wat een slecht bedrijf.
Ga er zodra het kan snel weg
Eerder had ik UPC, trage mediaboxen, relatief traag internet. Toen kocht Ziggo UPC over, hadden we dus ineens Ziggo aangesloten en vanaf dat moment is het eigenlijk alleen maar beter geworden. Snelle televisie mediabox waar je gemakkelijk terug kan kijken, een Wifi Router die door het hele huis bereik geeft. Moest er wel om mailen om nieuwe apparatuur te krijgen, gewoon doen mensen! Ziggo geeft wel gehoor aan zulke aanvragen als je maar een reden geeft. Bij mij werd het simpelweg te traag allemaal, ze konden ook zien dat mijn internet soms weg viel. Zeer goed bedrijf en ben er heel blij mee!
Onlangs zelf ingeschreven als ZZP’er en ik wordt helemaal plat gebeld door telemarketing. Zo ook door Ziggo zakelijk. Aan de telefoon word mij verteld dat mijn Ziggo internet wordt omgezet naar een snellere verbinding. Oja en dat ik 6 maanden gratis Ziggo Movie krijg nu ik ondernemer ben. Hiervoor hoefde ik alleen maar mijn eerste drie cijfers van het rekening nummer te verifiëren. Dit gaat via mijn huurbaas dus ik vertel hier het rekening nummer van. Ja klopt! (Wat achteraf niet klopt)
Wonend in een huis van 14 studenten ben ik niet op de hoogte van onze telecom aanbieder en blijkt dat we bij KPN zitten. Ziggo heeft mij gewoon OPGELICHT. BESCHAMEND en INTENS SLUW. TRAP HIER DUS NIET IN EN STAP NIET OVER OP ZIGGO!
Op dit moment ben ik bezig met het opzeggen maar voel me bedrogen en zal nooit meer gebruik maken van Ziggo. Als service designer aan de TU Delft vind ik dit ook een perfect voorbeeld van een slecht ontworpen service. Zal het dan ook zeker als negatief voorbeeld gebruiken in mijn masterclasses. Daarnaast is het ook hoogst illegaal. Ziggo kan alleen mijn zakelijk rekening nummer zien, en deze eindigt niet toevallig op de laatste drie cijfers van de rekening van mijn huurbaas. Lekkere illegale “verificatie” dus.
Graag zou ik zien dat Ziggo mijn abonnement opzegt en zijn excuus aanbied.
Slechte lijn, vreselijke service. De wifi gaat minstens 20 keer per dag weg. Dit gebeurt al vanaf 1 jaar en Ziggo wil er geen verantwoordelijkheid voor nemen. Sinds een jaar zeggen ze steeds dat de fout bij onze kabel ligt en dat ons huisbedrijf deze moet veranderen, maar alle andere gevangenen hebben dezelfde kabel en hebben dit probleem niet.
We betalen tonnen geld voor 0 service.
Ik snap niet waarom Ziggo.nl maar 3 sterren krijgt. Ja, het is een van de duurdere alles-in-1 aanbieders en wellicht voor de mensen met minder geld niet te betalen. Voor degene die het wel kan betalen krijg je er echt heel veel voor terug. Denk dan aan extra zenders speciaal voor Ziggo gebruikers als Ziggo Sport. Daarnaast werkt het internet altijd goed en is het Wifi signaal overal in ons huis goed te bereiken. Zeker sinds we een nieuwe modem/router hebben gekregen van Ziggo omdat onze oude was uitgevallen. Schijnt dat Ziggo in het systeem kan zien of je nog verbinding hebt dus ik had even via de chat (op mijn telefoon) gevraagd of ze een nieuwe konden opsturen, in plaats daarvan stuurden ze een monteur. Deze stelde inderdaad dat onze oude kapot was en deze monteur had een nieuwe voor ons meegenomen. Eigenlijk alleen maar positiviteit als je het mij vraagt. Had dan ook wel wat meer 5 sterren verwacht van overige reviews. Als je een probleem hebt kan je zo op de website chatten en krijg je binnen enkele minuten al reactie, wat wil je nog meer? Ik heb overigens vrijwel nooit problemen! :)
Het valt mij op dat er steeds minder goede zenders overblijven maar het abonnementsgeld blijft het zelfde. Nu weer discovery wold weg. En ja hoor je kan dan een abonnement nemen op discovery plus.
Dat schiet op zeg.
Ik zou zeggen, minder aanbod ook minder abonnementsgeld. Moet echt niet gekker worden. Ben gewoon niet tevreden. Dat lijkt mij voldoende.
Kwaliteit wel prima, klantenservice oke.
Wel vaak leeg kanaal op Ziggo sport extra.
Dit slaat nergens op, mis vaak wedstrijden door deze onzin. Zoals vandaag wil ik Chelsea graag kijken, op Ziggo sport extra is helemaal niets, Ziggo sport voetbal is een oude herhaling van inside ajax. Andere kanaal een documentaire die al vaak te zien is geweest. Gooi dan gewoon een live wedstrijd van vandaag op 1 van die kanalen!!
Ik heb zowel zakelijk als prive een abonnement bij Ziggo lopen en met allebei ben ik even tevreden.
Eindelijk een keer een bedrijf waarbij je niet ruim een half uur of langer in de wacht staat als je contact op neemt met de klantenservice.
Wanneer je belt, heb je in het uiterste geval binnen vijf minuten iemand aan de telefoon die je ook nog eens heel goed kan helpen.
En de mensen die je hier helpen, zijn allereerst heel aardig en behulpzaam en ten tweede hebben ze ook allemaal verstand van zaken dus hoef je niet telkens doorverbonden te worden.
In mijn ogen niet meer dan normaal, maar toch zie je bij veel andere aanbieders dat het niet overal zo luxe geregeld is.
Wat mijn internet betreft, dit is vooral zakelijk, die is ontzettend snel.
De belofte die Ziggo uitspreekt over de snelheid van het internet en de bereikbaarheid van de router, die maken ze zeker waar.
Ikzelf gebruik de Nord VPN en van de 250 mb down bereik ik hier moeiteloos 235 mee via onze wifi.
En bij Ziggo heb ik ook nog eens prive enorm veel extra zenders zodat je bijna alles wat je maar wilt zou kunnen kijken hier, ook dit had ik bij mijn vorige aanbieder nooit.
Dus weer een pluspunt.
Voor mij in ieder geval geen andere aanbieder meer dan Ziggo, nu ik hier eenmaal aan gewend ben zou ik niet anders meer willen.
Zeer slechte service veel beter uit bij andere providers wil je oude apparatuur of 2x zo veel betalen als bij een andere provider ga dan naar Ziggo. Voel me opgelicht door deze provider ook als een hond behandeld door een onkundig klantenservice geen goed woord meer voor over. Helaas hebben ze een monopolie op de kabel gelukkig hebben we daar geen last meer van bij de komst van glasvezel.
We zijn nieuw bij Ziggo, aansluiten werkt niet, beloofde materiaal is er niet, extra kosten ineens voor booster. morgen zou de monteur komen en dat is ineens een week verzet, dus 2 weken zonder internet en tv totaal. Zeer ontevredenen 0 compensatie... waardoor we dus nu als groot gezin veel extra kosten gaan maken. We weten nog niet eens of internet goed gaat zijn!
Ziggo, ik probeer al dagen een oplossing te vinden voor het volgende probleem. Sinds een aantal dagen geeft mijn ziggo go app (tv, mobiel, tablet) bij XL series aan; “je hebt geen abonnement om dit te bekijken”. Dit heb ik wél. Klantenservice heeft mijn modem gereset. Dit heeft niet gewerkt. Lijkt mij ook sterk want normaal kan ik deze series ook buitenhuis kijken. De klantenservice is inmiddels onbereikbaar (net 40 minuten aan de telefoon gewacht). Heeft iemand hier dé oplossing of zouden jullie zelf willen reageren hier? óf in de Mijn Ziggo app? Groetjes, Evy
De ziggo medewerker Rob was persoonlijk betrokken, dacht pro-actief mee over de mogelijkheden en optimale invulling voor ons van het abonnement. Hij zocht uit wat voor ons de beste deal is, gericht op ons beste voordeel en niet op dat van Ziggo. Klantgericht heet dat! Vervolgens tussen en kwam zijn afspraken stipt na. Top service!
Wij kunnen sinds Dinsdag (= 3 dgn.) geen mail meer ontvangen!. Het is heel vervelend dat je nooit een melding ontvangt als Ziggo weer eens storingen heeft dat moet je allemaal zelf ontdekken en dan kan je niemand telefonisch bereiken bij Ziggo, je moet het allemaal maar zelf uitzoeken, echt te schandalig voor woorden.
Voorheen kon je bij storingen of problemen, de klantenservice/technische dienst bellen maar dat is ook al niet meer mogelijk. Wij hebben de afgelopen jaren al veel problemen bij Ziggo gehad gemiddeld 3 keer per jaar hebben wij serieuze problemen.
Nu gaan wij serieus op zoek naar een andere provider en gelijk over op glasvezel.
Na paar jaar ziggo te hebben gehad. Waar internet wifi op zn best matig was altijd (200mbit) met regelmatig maar overschakelen op 4g op telefoon bv omdat wifi te traag was. Ook de TV mediabox XL is een ramp. Traag en vaak storing (wifi) waardoor bv netflix vastloopt.
Wat wel chill is is de combi korting met vodafone. Maar al met al zijn ze duur.
Na verschillende medewerkers te hebben gesprokenvan ziggo die me wel konden helpen door: 1. installateur (betaald) te sturen en 2. een wifi booster set van 150€... een nieuwe klant krijgt dat gratis zei ik. Ja dat klopt zegt de medewerker.
Ik weet dat dat nou eenmaal zo werkt in deze markt, nieuwe klanten belonen en trouwe klanten uitmelken. Maar toch blijft t achterlijk.
Ben nu overgestapt naar Tmobile 1000mbit glasvezel... hoop dat dat stabieler en beter gaat zijn.
Wat ik bij de opzegging wel weer typerend vind van ziggo, je krijgt dan een mail waarin ze alleen maar schrijven over alles wat IK ga missen doordat ik overstap. In plaats van dat ze me oprecht gaan vragen waarom ik overstap en wat ze beter hadden kunnen doen... de arrogantie
Ik werd 11 november 2020 gebeld door een telefonische verkoopmedewerkster van Ziggo. Zij had goed nieuws voor mij. Ik kon tweemaal sneller internet krijgen voor maar € 8,05 meer per maand en bovendien de eerste 6 maanden gratis. Ik zou gaan van 250 naar 500 mbits per seconde en verder zou er helemaal niets wijzigen in mijn pakket. Ik zou dan wel kosteloos een nieuw modem krijgen.
Mijn abonnementsgeld zou na 6 maanden stijgen van € 64,45 naar € 72,50 per maand.
Ik vond dat een goed aanbod vooral omdat ik ik sinds de Coronapandemie volledig thuis aan het werk ben via een internet connectie.
Enige dagen later kreeg ik van Ziggo een nieuwe mediabox in plaats van een nieuw modem. Na telefonische navraag bij Ziggo werd mij duidelijk dat de verkoopster zich vergist had. Ik zou een nieuwe mediabox nodig hebben en niet een nieuw modem. Dat vond ik geen probleem. Een mens kan zich vergissen en ik begon de nieuwe mediabox te installeren. Nu moet u weten dat de oude mediabox er een is met een hardrecorder (HDR) waarmee ik programma’s kan opnemen en terugkijken. Die mogelijkheid was ook inbegrepen in mijn abonnement met Ziggo.
Na installatie van de nieuwe mediabox kon ik weer prima t.v. kijken met een nieuwe afstandsbediening en een nieuw menu voor de programmakeuze. Echter toen ik een programma probeerde op te nemen kwam tot mijn verbazing de tekst in beeld dat deze optie niet in mijn abonnement zat. Ook het terug kijken van programma’s via ‘Uitzending gemist’ was verdwenen en als ik een programma wilde terugkijken kreeg ik ook weer de melding dat dit niet in mijn abonnement zat.
Bij een volgend telefonisch contact met Ziggo werd mij duidelijk dat alles in mijn geval toch heel anders was dan voorgesteld door de telefonische verkoopster. Omdat ik een ‘oud’ model mediabox had en bij het nieuwe snelle abonnement over moest naar een nieuwe mediabox van het type XL kon het helaas niet anders dan dat ik de opname en terugkijk mogelijkheden kwijt zou raken. Die mogelijkheid kon ik wel krijgen maar dan moest ik € 77,50 per maand gaan betalen.
U begrijpt dat ik zeer boos ben omdat mij iets is voorgesteld dat achteraf totaal niet waar blijkt te zijn.
Ziggo heeft namelijk gezegd dat ik tweemaal zo snel internet zou krijgen en dat er verder niets zou veranderen.
Ziggo heeft nog een voorstel gedaan waarbij ik de opname en terugkijk mogelijkheid in mijn abonnement zou krijgen en bovendien een éénmalige creditnota van € 25 zou krijgen, 9 maanden geen verhoging en 6 maanden gratis HBO films maar uiteindelijk toch het verhoogde abonnement van € 77,50 zou moeten betalen.
Na wikken en wegen en een periode van twijfel heb ik besloten dit aanbod af te slaan omdat mij immers iets is beloofd wat ik niet heb gekregen en dat vind ik niet juist.
Ziggo stelt na jaren van goede dienstverlening nu enorm teleur en heeft er voor gezorgd dat ik mijn vertouwen nu volledig kwijt ben en op zoek ben naar een manier om toch te krijgen wat is beloofd.
Je zult mij vaak genoeg horen mopperen als de televisie weer eens op ziggo sport moet omdat de zoveelste voetbalwedstrijd er op is en we die natuurlijk niet kunnen missen (zucht....)
Maar als ik heel eerlijk ben dan ben ik hier nu heel erg blij mee nu het EK handbal aan de gang is. Ze hebben net de eerste twee wedstrijden uit de poule verloren dus ik hoop niet dat ze eruit vliegen, maar waar het op neer komt is dat ik nu met handbal net zo erg ben als dat de jongens met voetbal zijn.
De optie voor al deze extra dingen is wel een echte luxe, maar eenmaal hier aan gewend is het lastig om daarna weer zonder dit te doen.
Dus ik zal voortaan mijn moppers voor me houden, want ik weet wel dat ik deze zenders ook niet kwijt wel. Een hele goede investering voor ons.
Dit zijn de beste internet en tv providers van november 2025.
Er zijn 296 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 2.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.