Ziggo timmert veel aan de weg als het gaat om internetsnelheid en ga zo maar door. Om de maand krijg ik een mail dat ze weer een update gaan door voeren en dat ik daarom eventueel in de nacht even niet kan tv kijken of geen internet heb, persoonlijk vind ik dit heel fijn want je wilt natuurlijk het beste als het gaat om internet en tv. Ziggo blijkt een van de duurdere opties te zijn maar is wel degelijk de beste. Alleen al het feit dat je live Formule 1 kan kijken vind ik top. Internet werkt altijd goed en snel overal door het huis en sinds de nieuwe mediabox er is, gaat tv kijken ook super snel en goed.
Ik ben zelf altijd zo iemand die een beetje anti grote merken is en alleen daarom al kies ik vaak voor de underdog op dat gebied.
Zo ook met internet en tv, ik wilde nooit ziggo of kpn of een andere grote brand hiervan in huis hebben en koos voor de minder bekende variant.
Maar daar had ik zo vaak gedoe mee dat ik een tijdje geleden toch maar overstag ben gegaan en nu ziggo in huis heb.
En ik moet bekennen dat ik het helemaal geweldig vind en achteraf gezien ervan baal dat ik dit niet eerder heb gedaan.
Ik heb een bedrijf aan huis maar dan kun je je internet en tv zowel zakelijk als privé heel goed combineren, dit vind ik zelf ideaal.
Voor mijn werk is het erg belangrijk dat ik over goed internet beschik dus dan betaal ik liever wat meer en dat ik zeker weet dat het goed werkt dan dat het het de helft van de tijd niet goed doet en ik daarom mijn werk niet kan doen.
Dat ik het ook nog eens kan combineren met mijn privé setting is natuurlijk helemaal ideaal.
Ik heb altijd bij ziggo gezeten en ik zou ook niet anders meer willen omdat ik ook erg veel gebruik maak van de app en van alle sportzenders die hier bij horen, andere aanbieders hebben dat natuurlijk niet en dat kijkt mij heel vervelend.
Juist omdat ik het wel gewend ben, als je het nooit hebt gehad dan weet je niet wat je mist maar ik zou dat wel weten, dis ik blijf lekker hierbij en ben er erg tevreden over.
Als je wilt dat je afstandsbediening van je televisie de Ziggo Mediabox Next kan bedienen dien je bij de installatie apparaatnummer / modelnummer (televisie afhankelijk) onderstaand nummer in te voeren:
DCR7111
Was voor mij even zoeken want ben volgens mij de eerste die het heeft uitgevogeld, mijn huidige Samsung TV kon het zelf niet automatisch instellen namelijk dus moest op zoek. Ben het nu aan het installeren, erg snel trouwens!
Bedankt voor deze goede hulp! Ik heb dagen lang gezocht en zelfs met Ziggo gebeld die me niet konden helpen. Ik wist ook niet precies welke televisie ik had. Toen kwam ik deze review tegen, even geprobeerd en dat lukte meteen! Je bent een held Henk!
Ik zit al een tijdje tegen mijn Horizonbox XL aan te hikken, hij is traag, werkt niet soepel, helft van de tijd werkt terug kijken niet en ga zo maar door. Klantenservice mailen, die zeggen enkel: reset de box, meer kunnen we niet doen. De box is simpelweg verouderd dus je moet het er maar mee doen. Gisteren had ik ingelogd op mijn ziggo account via www.ziggo.nl en zag ineens dat ik mijn televisie contract kon opwaarderen naar Ziggo tv Next, waarbij je een Next kast erbij krijgt, dit kost me 0,50 cent meer per maand, maar ben je wel van al dat gezeik af. Ik krijg hem dinsdag binnen, kijk er naar uit! Eindelijk snel en soepel tv kijken en met name terug kijken!
Excuus, zal de stappen hieronder zetten:
1. ga naar www.ziggo.nl
2. klik op -Mijn ziggo- en kies inloggen (bovenaan de pagina)
3. login met jouw gegevens
4. ga naar -Mijn producten- en kies -Televisie-
5. kies: > Wijzig je abonnement
6. kies: Tv Complete Met Mediabox Next
Je gaat nu een nieuw jaarcontract aan, betaald 19,90 euro aan activatiekosten en je betaald 0,50 cent meer per maand maar geloof me, het is het zeker dubbel en dwars waard. Zal nog een reactie plaatsen na dinsdag, als ik hem in gebruik heb gehad maar qua filmpjes en reviews te zien moet dit wel goed komen.
Hopelijk hebben jullie wat aan dit stappenplan, was veel vraag naar hoe je de Next Box in bruikleen kon krijgen namelijk.
Ik heb ook een next aangeboden gekregen nadat ik had gebeld over een klacht die met enige regelmaat verscheen tijdens gebruik van de XL. Mijn kabels zouden niet in orde zijn. Hallo......dan moet het toch niet de ene week goed zijn en de andere keer in orde. Voor €0,50 per maand meer zou ik de next krijgen en is de storing verholpen. Hiermee akkoord gegaan. In de onlangs ontvangen mail wordt er ook nog eens bijvermeld dat ik een nieuwjaarcontract ben aangegaan en eenmalig activatie kosten ban €19,95 moet betalen....hierover is niets gezegd. Morgen eens bellen..
Normaal zou je geen activatiekosten hoeven te betalen bij een verlenging. Ik moest inderdaad ook 0,50 cent extra betalen voor het nieuwe abonnement maar tot op heden zeer blij mee! De Next is zooooveeel beter dan die oude Mediabox XL.
Wij hebben zo'n ziggo horizon box bij ons pakket in zitten, en die zou er dan voor zorgen dat je allerlei extra opties hebt en dat het beter en sneller werkt, maar als ik kijk hoe vaak deze wel niet vast loopt dan ben ik hier helemaal niet tevreden over.
Ik betaal hartstikke veel geld per maand, dan verwacht ik wel een box die goed zijn werk doet in plaats van de slechtwerkende box die we nu hebben gekregen.
Ik heb al contact met Ziggo opgenomen hier over en ze gaven toen aan dat er inmiddels een nieuwe variant op de markt is, deze zullen ze mij opsturen en dan mag ik de oude mee terug geven.
Of deze het dan ook beter zal gaan doen is nog maar de vraag, volgens de mensen van ziggo die ik aan de telefoon had natuurlijk wel, maar ik heb zelf nog mijn twijfels.
Hallo,
Ik wil jullie erop attenderen dat wanneer je internet neemt bij Ziggo, dat je vrijwel iedere nacht een ander ip-adres krijgt. Eerst dacht ik dat het aan mijn router lag die kuren had maar na het een beetje te hebben nagevraagd, hoor je dit helaas vaker. Ik maak zelf websites en om ze te onderhouden heb ik er een ip check in gemaakt, zodat enkel ik bij het admin paneel kan, als extra beveiliging op het login formulier. Helaas moet ik nu bijna iedere nacht mijn eigen ip-adres toevoegen omdat Ziggo zo vriendelijk is geweest deze te wijzigen, vaak zelfs meerdere malen per nacht. Waarschijnlijk zijn ze dan met updates bezig of iets in die trend maar ik wordt er persoonlijk niet vrolijk van. Dit gemeld te hebben bij de Ziggo klantenservice, stellen zij dat een reset van de router dit euvel kan verhelpen en dit is in theorie deels waar, soms krijg je na reset een nieuw ip-adres maar in de nacht nogmaals dus ben je weer terug bij af. Ook interessant als je ineens iemands ip-adres krijgt die zich heeft misdragen op het net, ben je uitgesloten voor bepaalde websites, fijn.
Voor de rest prima service, enorm snel internet, met de aankomende mediabox Next zal tv kijken en opnemen ook soepeler verlopen dus prima bedrijf maar aan die ip-adres wijzigingen dient wel iets gedaan te worden.
Ik heb hetzelfde als wat jij schetst. Elke dag een verschillend ip-adres. In principe merk ik er weinig van maar is toch wel gek te noemen. Heb aan de Ziggo klantenservice gevraagd hoe dit mogelijk is maar ze kunnen het zelf niet verklaren.
Alleen voor Ziggo sport met Formule 1 cafe, premier league voetbal, spaans voetbal, italiaans voetbal, krijg je er allemaal gratis bij als je Ziggo hebt, wanneer je toevallig ook nog Vodafone op je telefoon hebt ben je helemaal spekkoper doordat je dan nog meer zenders krijgt. Moet zeggen dat Ziggo duur is maar levert een waanzinnige dienst. Heb ook KPN gehad maar die verbinding is ten eerste flink verouderd en ten tweede maakt het qua kosten niet veel uit tussen deze twee grootmachten dus dan maar Ziggo inclusief Ziggo Sport.
Mijn man is hier ook helemaal gek van en dat was ook de reden dat wij voor Ziggo hebben gekozen.
Als dit er niet bij had gezeten, dan had ik ons abonnement bij Ziggo ook allang opgezegd en was ik wel op zoek gegaan naar een goedkopere en beter werkende aanbieder.
Ik vind de box die er bij zit heel slecht zijn werk doen en als het aan mij had gelegen dan had ik het geld hier ook echt niet voor over gehad.
Maar dat is een discussie met mijn man die ik toch nooit zal gaan winnen, want zijn sport zenders geeft hij echt niet op, hoe duur dit ook is.
Ik ben wel blij dat we een andere box krijgen en ik ben ook heel benieuwd of deze het beter zal gaan doen.
Reeds overgestapt van Telfort naar Ziggo maar het is werkelijk een verademing! De internetsnelheid is verdubbeld, wat je echt wel merkt,zeker als je een computerspel aan het doen bent. We hebben een alles in 1 pakket gekozen dus we hebben nu ook tv van Ziggo met Ziggo sport, formule 1, en zo nog meer... Wat heb ik wel niet allemaal gemist in mijn leven... Goed bezig zeg ik.
Ik heb sinds deze week mijn nieuwe mediabox Next gekregen, nadat ik via de chat van Ziggo had aangegeven dat de Horizonbox het niet meer deed. De mediabox Next is een hele verbetering, het is sneller, hapert niet meer en ja kan er in de toekomst 4K mee kijken!
Ze wilden mij (in de regio Brabant) nog geen Next geven. Had er ook om gevraagd maar blijkbaar is er een wachtlijst, ik wacht geduldig af, ben de horizonbox ook wel beu namelijk! Was bijna overgestapt maar toen hoorde ik dat Mediabox Next er aan zat te komen, Na wat filmpjes te hebben gezien op Youtube is dit wel het wachten waard.
Die Next Mediabox is echt een enorme vooruitgang inderdaad, een vriend van me had hem al gekregen. Ik moet het nog doen met die uiterst trage HorizonBox XL, bagger ding! Heb vaak contact gehad met de klantenservice omtrent de Horizonbox XL en telkens zeggen ze: haal de box van het stopcontact 10 seconden en hij doet het weer, nou... niet dus. Next Mediabox is een must.
Geweldige mediabox waar ik sinds een paar maanden gebruik van maak. Is zeker een grote verademing ten aanzien van die oude Horizonbox XL inderdaad. Daarvoor had ik zelfs nog een gehad die nog langzamer met minder opties had dus ben erg blij dat de Next er eindelijk is. Anno 2020 moet je gewoon zulke apparaten met goede hardware hebben.
Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.
Dit zijn de beste internet en tv providers van juni 2023.
Een van de grootste aanbieders in de telecomwereld is Ziggo. Het bedrijf biedt internet-, televisie- en telefoniediensten aan. Ziggo maakt gebruik van zijn eigen netwerk en biedt daarmee hoge kwaliteit en betrouwbaarheid van zijn diensten aan. Ziggo biedt verschillende pakketten aan voor consumenten en bedrijven, waarbij de nadruk ligt op snelheid en gemak. Het bedrijf staat bekend om zijn uitstekende stabiliteit en biedt daarnaast ook innovatieve producten aan, zoals interactieve televisie en cloudopslag. Ziggo doelt voornamelijk in het verdienmodel op het kopen van een uitgebreid aanbod van zenders, zoals sport- en filmkanalen, en daarbij een goede klantenservice te leveren.