t

niet gewaardeerd als klant

Dat Ziggo maar eens iets doet voor haar trouwe en vaste klanten.
Als nieuwkomer kom je in aanmerking voor allerhande leuke aanbiedingen, maar als bestaande klant?.... ho maar.
Zijn 20+ jaar klant bij Ziggo en als je dan contact opneemt met de vraag of Ziggo mij ook eens kan voorzien van hedendaagse apparatuur, krijg ik de aanbieding om over te stappen naar een nieuw en duurder abonnement. Zo gaat Ziggo dus om met haar trouwe klanten: Jarenlang geld ontvangen, apparatuur langzaamaan uit faseren zodat deze onbruikbaar zijn en vervolgens de klant een nieuw/duurder contract aanbieden welke je als nieuwkomer ook kunt krijgen. Enorm gewaardeerd voel ik mij als vaste klant, NOT.

tom 10 okt 2020
Reageer
j

Ben er wel klaar mee

Een medewerker heeft vanwege veelvuldig uitval van WiFi onze instellingen op afstand teruggezet en nu is alles nog erger! Vannacht uit bed gezweet omdat de app vd verwarming op hol slaat en op 25 gr blijft en de afspraak met ziggo voor maandag kan niet worden versneld zeggen ze vandaag. Dus wij zitten straks met hoge onkosten en zonder WiFi tot maandag! Bedankt Ziggo!!!!! Zodra we naar een ander kunnen overstappen zullen we dat zeker doen. Ben er wel zo klaar mee!!!!!

jolanda 5 okt 2020
Reageer
S

Ziggo voor en nadelen

Laat ik voorop stellen dat ik fan ben van Ziggo Sport met Formule 1 Cafe, Rondo voetbal, Round up, zeer mooie programma's die ik niet wil missen sinds ik het heb. Dat is zeker een heel groot voordeel aan Ziggo televisie. Sinds ongeveer 2 jaar hebben ze een nieuwe modem/router (witte), deze heeft een veel beter bereik dan de oude Ubee's enz. Sinds een half jaartje ongeveer hebben ze tevens afscheid genomen van de Horizonbox XL, die al jaren in gebruik was van UPC en Ziggo had overgenomen. Zeer slechte keuze want deze mediabox haperde vrijwel iedere keer als je het aan deed, liep vast, was heel traag en ga zo maar door. Nu hebben ze de Mediabox Next geintroduceerd, deze heeft een veel betere hardware en is zeer soepel in gebruik te nemen. Je betaald nu wel voor een average pakket rond de 66 euro, wat echt heel prijzig is als je kijkt dat je bij de goedkopere krachten de helft kwijt bent. Desondanks, waar ik deze review mee begon, wil ik de Ziggo programma's niet missen en zal ik hierom bij Ziggo blijven. Hopelijk hebben jullie iets aan mijn review en delen jullie dezelfde ervaring.

Simon 5 okt 2020
Reageer
M

Ziggo televiesie en internet

Wij hebben internet en TV van Ziggo en nu moet ik zeggen dat een goede streaming voor ons erg belangrijk is, omdat ik vaak vanuit huis moet werken en snel en goed werkend internet dus erg belangrijk is. En daarbij ben ik ook heel erg blij met de TV van Ziggo en alle extra zenders die hierbij komen kijken.

Een nadeel vind ik hier aan wel dat ze erg duur zijn, maar voor mij scheelt het enorm dat ik een deel van dit bedrag kan verhalen bij mijn werk. Dus in zo'n geval heb ik het er dan wel weer voor over om wat meer te betalen. Als ik alles tegen elkaar afweeg, dus de kosten en het deel wat ik terug krijg, is het namelijk niet eens duurder dan een andere maatschappij. Dus dan blijf ik graag bij Ziggo, inclusief de extra zenders die ik dan mag gebruiken.

Marc 4 okt 2020
Reageer
T

Hoe moet dit nu verder

Beste Mensen,

Gisteren wilde ik tv kijken met mijn Humax 5200 met smartkaartje

Kreeg ik de melding E16 ect, dus ik naar mijn Ziggo om het kaartje te resetten !!

Tot mijn grootte verbazing stond mijn smartkaartje er niet meer tussen met de laatste 3 cijfers 519

Dus ik de Ziggo helpdesk gebeld, de Mevrouw die ik er aan kreeg snapte het ook niet ?

Ze heeft me door verbonden met een specialist, deze meneer heeft alles nagekeken en zei tegen mij

dat dit Smartkaartje niet meer geactiveerd kon worden en dat ik een nieuw Smartkaartje kon huren !

Dit Smartkaartje heb ik al vanaf 2011 is mijn eigendom, Ziggo heeft dit Smartkaartje 519 zonder mijn toestemming verwijderd en nu kunnen ze het niet meer activeren, dit is niet mijn probleem ??

Ik heb dit netjes gezegd tegen de Specialist hij wilde zijn naam niet noemen, toe ik een beetje door praten tegen hem en zei dat dit niet zo maar kan, verbrak hij gewoon de verbinding.

Dit is toch schandalig, ik sta gewoon in mijn recht, ze kunnen niet zo maar mijn Smartkaartje verwijderen.

En om de verbinding zo maar te verbreken, daar ben ik nog zeer boos over.

Hoe moet dit nu verder

Theo 2 okt 2020
Reageer
S

Hoe lossen we dit op

Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie kan ik wel op de TV bekijken alleen niet op de Ziggo Go app. Het vreemde is dat ik wel al voor oktober betaald heb, maar als ik bij ‘Mijn Ziggo’ kijk staat er dat ik GEEN (opeens) Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie abonnement heb. En toch kan ik het wel op TV kijken en dus niet op de App. Wanneer ik via de gids (Ziggo Go App) Fox of Ziggosport wil aanklikken dan geeft hij aan dat ik een abonnement moet gaan afsluiten. Voor de grap even gedaan. Ik krijg via een mail van Ziggo door dat ik het abonnement niet kan afsluiten omdat ik het abonnement al heb. 2 keer met Ziggo gebeld. Gisteren 30-09-2020 niet de indruk gekregen dat Ziggo hier van af wist. Vandaag gesproken met een medewerker. Hij had zelf een storing in zijn systeem en kon niets nakijken. Had nog niet eerder van deze storing gehoord. Hoe lossen we dit op?

Sander bleken 1 okt 2020
Reageer
a

internet instabiel en traag

Het internet is traag en instabiel. De bandbreedte was regelmatig 1 Mbit/s, terwijl we betaalde voor 250.

Ook de app ZiggoGo heeft regelmatig storingen.

anoniem 28 sep 2020
R

Zoiets hebben wij ook gehad. Moet je de klantenservice even vragen of ze jouw verbinding willen checken. Waarschijnlijk is de bekabeling verouderd of is er een soort van storing. Dit kunnen ze op hun monitor zo inzien en daarna sturen ze vrijwel altijd een monteur langs.

Rene 29 sep 2020
W

Ziggo televisie

Nog nooit zo blij geweest met mijn televisie van Ziggo als dat ik nu ben.
Door het hele gebeuren rondom Corona is er niets anders op naar mijn idee als het nieuws / de nieuwe updates betreft corona.
Wat natuurlijk ook allemaal ontzettend belangrijk is en wat ik ook allemaal wel kijk.
Maar des te blijer ben ik op zo'n moment met de momenten dat ik even rustig voetbal of formule 1 racen kan kijken.
Als ik de verschillende moppers hoor dat er niets leuks te vinden is op televisie om te kijken, dan wrijf ik me van binnen maar weer in mijn handen dat dit bij mij niet het geval is.
En als er een keer toch wat minder spannends te kijken is, dan kijk ik gewoon iets terug van een dag of een aantal dagen geleden.
Super fijn ook dat dat gewoon kan, tot en met 7 dagen terug kun je naar mijn weten alles terug kijken, hier wordt bij ons in huis regelmatig gebruik van gemaakt.

Wouter 27 sep 2020
Reageer
H

Mediabox Next internet storing

Ik heb elke keer dat als ik iets terug wil kijken via de nieuwe Mediabox Next dat ik een tijdje kijk, het programma stopt en stelt dat er geen internet is terwijl ik op ieder toestel nog wel gewoon internet heb dus dat is duidelijk een soort van storing. Wanneer ik dan naar instellingen ga, staat er inderdaad dat de Mediabox geen verbinding heeft met mijn Wifi netwerk. Zodra ik de stekker van de Next eruit haal, 10 seconden wacht en opnieuw alles opstart werkt het weer. Voor de rest is het een ideaal en zeer goede mediabox maar dit gebeurd toch wel elke dag 1x en dat is vrij veel! Oogt een beetje instabiel als je het mij vraagt. Iemand enig idee of hier een update voor komt en/of ik hier iets aan kan doen? En hebben meer mensen hier last van?

Groetjes Henry

Henry 27 sep 2020
H

Heb trouwens nog geen contact gehad met de klantenservice want ik weet nu al wat ze zeggen: probeer eens opnieuw op te starten... Heb ik dus al gedaan maar zo gaat dat altijd. Het is denk ik puur even wachten op een update voor de Mediabox. Ik heb helaas ook niet de optie om de Mediabox te verbinden met een internetkabel vanaf mijn modem.

Henry 27 sep 2020
S

Dit zou niet moeten mogen

Na veel wikken en wegen overstap gemaakt naar Ziggo. Na een dikke week en minimaal 20x bellen, 600 keuze toetsen en minimaal 150 belminuten werkt het nog niet. Storingsdienst werkt niet in het weekend dus of ik even kan wachten tot na het weekend Nu dus nog steeds geen werkende Ziggo. Klachten doen ze niet aan en je wordt van kastje naar ... gestuurd. Frustratie is zeer hoog en vraag mij af waar ik in ..... aan ben begonnen. Gr een zeeeeeeeeeer ontevreden klant.

Streefkerk 27 sep 2020
Reageer
K

administratie niet op orde

Als jullie nu je administratie niet op orde brengen kunnen jullie opzouten met alles. Dan zeg ik na jaren een trouwe klant te zijn geweest alles op! Jullie blijven maar verrekenen en verrekenen wat helemaal niet nodig is en nu staat er wéér een bedrag open wat ik helemaal niet hoef te betalen maar omdat jullie schijnbaar niet kunnen rekenen zetten jullie maar bedragen open die niet kloppen! Eind van de maand wil ik alles netjes opgelost hebben met die belachelijke bedragen die jullie open zetten voor betaling en die jullie nu niet meer krijgen en er wordt ook niets meer verrekend want dat kunnen jullie niet! Vraag me af of jullie wel hebben leren rekenen daar op de die administratie......ik krijg verdorie de zenuwen van jullie iedere keer als ik kijk om mijn facturen nu kloppen. Stelletje (niet nader te noemen) .........ik zal netjes blijven....dus, eind van de maand en dat is nog 4 dagen opgelost of ik ben weg als Ziggo klant, mij man als Vodafone klant ook! Daarbij mogen jullie voor alle ellende én trouw aan jullie blijven al die jaren wel eens iets extra’s doen en dan niet een gratis zender of zo, maar eens 3 maanden korting zoals nieuwe klanten ook steeds krijgen! En nu OPLOSSEN graag!

Kevin 26 sep 2020
Reageer
R

Ziggo niks ontvangen

Ik zou per vandaag Ziggo krijgen maar heb niks ontvangen ik raad Ziggo niemand aan ik zou het lekker opzeggen ik zit er helaas een jaar aan vast ga het wel opzeggen gelijk.

Robin 25 sep 2020
Q

Je kan via de website een chat starten met een Ziggo medewerker die je normaal zeer goed helpt. Zal goed moeten komen lijkt me. Overigens kan je binnen 14 dagen je abonnement opzeggen zonder opgave van reden. Dit staat per wet vastgelegd omdat het een 'koop op afstand' betreft.

Quido 25 sep 2020
A

Ziggo LAVG

Yesterday I have received a letter from LAVG that says I have a debt of 184 euros towards the provider ZIggo. I have never signed a contract with Ziggo for their services. I have never received invoices for the months that they are stating that I was using their services. This morning I contacted them, to find out what is going on. They were sooooo rude, asking me my personal info (name, address) and some 'customer ziggo number' - which I don't have because I've never been a customer to them. And I told them how can you ask me something that I don't have because it never happened? And he hangs up on me!

For the three years that I am living in the NL, I was always renting private rooms and all those services and utilities were done by the landlords. Basically, I have never had to deal with it. They literally stole and took advantage of my personal info from the official kvk website, because I exist there as a business. But I am not a business, I am just a freelancer. And so many times I was literally abused by phone from Ziggo employees trying to sell me their service, and I was always telling them 'NO THANK YOU', but the landlord is the one who is choosing the provider, not me .
They literally set me up for some business account services! They never had my approval, I don't have anything with them. Never signed anything with them!
I'm curious what kind of proof did they give to LAVG in order for them to send me this letter?

Ana 24 sep 2020
Reageer
J

heb ziggo al 10 jaar en ben zeer tevreden

Helaas worden alleen de negatieve berichten geplaatst. Ik heb ziggo al 10 jaar. 1 keer een probleem gehad, via monteur snel opgelost, en ik heb de next box als een van de eerste en ik heb nergens problemen. Ook wifi niet. Dus ik ben zeer tevreden over ziggo en als bonus kan ik ook alles over Max en de F1 volgen 👍

Jannes 20 sep 2020
Reageer
G

Zwaar achteruitgegaan de laatste maanden

Mijn internet en tv liggen er al 3 weken uit en Ziggo houdt mij steeds aan het lijntje.
Bij de Ziggo chat staat al weken "Wij zijn even in gesprek" en de telefonische klantenservice heeft een wachttijd van bijna 60 minuten.
Men verkoopt wel nieuwe abonnementen terwijl Ziggo al weken problemen heeft met de activatie waardoor je mediabox en modem niet gaan werken.

Gerard 19 sep 2020
Reageer
N

Ziggo te duur

Wij hadden altijd Ziggo en hier waren we heel erg blij mee. Vooral mijn man vond het geweldig dat hij al het voetbal en dergelijke kon zien.

Maar door ontslag moeten we helaas op ons budget letten en één van de keuzes die we hebben gemaakt is om ons Ziggo abonnement te verruilen voor een wat minder duur abonnement. Het is niet iets wat we graag doen, maar om toch te bezuinigen is dat één van de gemakkelijkste keuzes geweest.

Ik denk wel, dat wanneer we weer wat meer te besteden hebben, we toch weer vrij snel terug zullen overstappen naar Ziggo.

Nicole 18 sep 2020
Reageer
D

Ziggo sport en racen

Ik ben een echte man wat televisie kijken betreft, zolang er een vorm van sport of autoracen op staat ben ik wel tevreden. En in dat geval moet je simpelweg bij Ziggo zijn, daar heb je werkelijk alles en nergens heb je zoveel sportzenders als hier. Regelmatig kijken we met een grote vriendengroep en dit doen we eigenlijk altijd bij mij thuis, dus dat zegt dan ook wel wat. De rest zorgt dan voor het bier en de hapjes. Wanneer we bij iemand anders zitten, merk ik ook wel gelijk verschil. Dus als het aan mij ligt zal ik niet snel van televisie aanbieder wisselen. Het kost vrij veel, maar dan heb je er ook wel wat voor terug. Dit heb ik er wel voor over, zo heel erg veel duurder als een andere aanbieder is het nou ook weer niet namelijk.

Dennis 12 sep 2020
Reageer
J

Ziggo installeren

Wij zijn over gestapt naar ziggo en vorige week kwam een installateur langs om alles te installeren en aan te sluiten. De man was ontzettend aardig en behulpzaam en is gebleven tot alles voor ons duidelijk was en alles in orde was gemaakt. Hele goede service voor een mooi product.

Nu kunnen we dag en nacht kijken wat we maar willen en zitten we altijd met goed internet als dit nodig is. Voor mensen op leeftijd, zoals wij dat zijn, is dit allemaal heel erg fijn. We komen de deur steeds minder uit, dus dan kunnen we op deze manier op de hoogte blijven van alles en contact houden met de buitenwereld.

Jan en Aleida 11 sep 2020
Reageer
R

uitgeroepen tot beste internetprovider

ziggo is voor de 10de keer uitgeroepen tot beste internetprovider en naar mijn mening ook terecht want internet en tv enzo doet het bijna het hele jaar door behalve ziggo go daar moeten ze echt wat mee gaan doen ook jammer is dat je kan ook geen klacht indienen bij ziggo over ziggo go want dan krijg je te horen het is een gratis service, maar ze sturen wel elke keer reclame over ziggo go hoe mooi en makkelijk het wel niet is. daar zouden ze wat mij betreft mee moeten ophouden 8 van de 10 keer als er een f1 race ligt het eruit heeft alleen niets met f1 te maken want storing is vandaag al uren eerder. wil wel eens weten hoe dat nu zit waarom de meeste storingen bij grote evenementen zijn lijkt me capaciteit. ik ben dus zo'n grote evenementen kijker en doe dat dus via pc bekabelt zodat kinderen of me vrouw gewoon de tv kunnen gebruiken maar ga nu toch maar gaten in plafond maken en tv kabel naar boven toe maken toen ik huis kocht 1,5 jaar geleden niet gedaan want er was ziggo go eigenlijk super stom van me dus eigen schuld

Rudolf 31 aug 2020
Reageer
n

Onduidelijk

Leuk hoor Ziggo. Niet dus. Ben jaren klant van jullie, was in bezit van een ouder model mediabox en op de slaapkamer een extra box. Krijg een sublieme mail van jullie dat de extra box er uit ging, met diverse opties waaronder overstappen naar een mediabox next. Omdat er geheel onduidelijk was uit de mail of next de dezelfde mogelijkheden bood als de oude box jullie gebeld. (Bij jullie bekend dat ik geen vaste telefoonaansluiting heb). Krijg een moeilijk verstaanbare (buitenlands accent) medewerkster aan de lijn.deze kon mij geheel geen antwoord geven op mijn vraag, wel de mededeling dat ik er een pakket bij moest nemen wat mij €11,00 per maand ging kosten. Heb jullie medewerkster ruim een kwartier aan de lijn gehad voor dit onzinnige antwoord te krijgen, wat mij ook nog eens €15,00 belkosten gekost heeft. Hier een melding van gemaakt bij jullie, maar vervolgens geheel geen antwoord ontvangen ( ZEER SLECHTE SERVICE). Wel kreeg ik een aantal weken later een herinneringsmail van de stopzetting van de extra oude mediabox. Zelf op internet uitgezocht of de next de mogelijkheden bied als de oude box, en daarop deze besteld bij jullie. Alles geïnstalleerd en tot mijn verbazing deed de extra nextbox het boven niet. Weer telefonisch contact met jullie gehad, na ruim 25 minuten (wat mij weer €25,00 gaat kosten) komt jullie medewerker met de mededeling dat mijn tv te oud is, en niet de software van de next aankan, DUS een andere tv kopen. Ook hier een reactie naar jullie gedaan, maar zoals ik al vermoeden geen reactie van ziggo..

nick 30 aug 2020
Reageer
L

Kijken of de media box next wel werkt

Zorg er aub voor dat alles stabiel werkt! En niet zoals gisteren de media box die steeds om de paar minuten uit gaat. Nu weer niet verbonden met het netwerk. Wordt er simpel van. En dan ook nog bijna een hele dag moeten proberen iemand te pakken te krijgen. En als je dan iemand van de KS aan de telefoon hebt is hij zo goed als niet te verstaan. Nee, ik stuur geen pb met mijn gegevens. Reageerde gisteren ook pas na VIER uur iemand op. Nu vannacht weer een update gehad. Zeker voor de foute update van gisteren die volgens de KS voor de problemen zorgde. Kijken of de media box (next) nu wél naar behoren werkt! We betalen genoeg ervoor.

Lisa 30 aug 2020
Reageer
r

Next box belooft nooit gekregen

Ziggo net contact gehad met de "klantenservice" waar niet veel service te bekennen is. Wij hebben al heel wat Mediaboxen versleten en allemaal hebben ze hetzelfde probleem, erg traag en lopen vast! We hebben een maand geleden contact opgenomen om de Next box te bestellen voor een eenmalige betaling van als ik het goed herinner 19.99€ en daarna een klein bedrag extra per maand bij het abonnement. Nu was op dat moment de Next box niet meer op voorraad dus hebben ze een nieuwe Mediabox gestuurd.. Welke precies hetzelfde type is dus ook traag is en vastloopt. Nu neem ik net contact op voor om te kijken of de Next box er alweer is en is het ineens alleen voor MAX tv abonnementen??!! Van nog eens 13.99€extra per maand?? En de andere klanten bekijken het maar en blijven maar met die slome Mediabox zitten?? Dat was niet de afspraak.. Maar natuurlijk kon mevrouw de vorige chat niet nalezen waarin ons een Next box was beloofd... Toch maar kijken voor een andere aanbieder met een goedwerkende box erbij 😠

ramon 22 aug 2020
Reageer
H

Twee wifi netwerken voor een adres

Net weer klant bij Ziggo geworden, met een mooie beloofte om fantastisch internet van boven tot onder...nou, in de tuin doet hij het niet, op de eerste verdieping amper en zolder al helemaal niet. Dus monteur gebeld, monteur gekomen...tja, jullie oplossing: een tweede wifi voor boven en zolder. Dus iedere keer dat je van boven, naar onder, naar buiten gaat, een andere wifi netwerk. Of, nog beter, neem een wifi booster van 150 euro, maar gelukkig is die nu in aanbieding voor 100 euro 🤦🏻‍♀️. Schandalig dat jullie niet in staat zijn om fatsoenlijk wifi te leveren, die het ook overal doet, zoals geadverteerd wordt. Is dit het best wat je kunt doen? Twee wifi netwerken voor een adres of extra kosten maken, bovenop dat gigantische maandelijkse bedrag.

Harmke 18 aug 2020
Reageer
C

Bevalt mij zeer goed

Inmiddels langer dan een jaar klant bij Ziggo en mijn abonnement verlengd met 1 jaar. In het begin zeker mijn twijfels gehad maar tot nu toe geen problemen gehad met Ziggo Normaal stap ik elk jaar over naar een andere aanbieder in verband met de kortingen die je dan krijgt. Nu gekozen om bij Ziggo te blijven omdat het TV pakket zeer goed bevalt daardoor voor mij de beste optie is wat betreft prijs/kwaliteitsverhouding. Bij de verlenging kreeg ik ook meteen het nieuwste TV kastje waardoor de gehele TV ervaring beter is geworden. Enige minpunt aan Ziggo is voor mij het verouderde internet modem zonder wifi 5ghz. Dat heb ik opgelost met een losse wifi 5ghz access point aan te schaffen. Liever heb ik dat het modem geupdated gaat worden in de toekomst. Vooralsnog ben ik een tevreden klant die voornamelijk blij is met wat ik krijg voor wat ik betaal.

Carla 17 aug 2020
D

Ik ben ook erg blij met Ziggo. We kijken elke zaterdag en zondag Formule 1, engels, spaans en italiaans voetbal en ga zo maar door. Internet werkt altijd prima.

Dennis 17 aug 2020
F

Ziggo Next Mediabox top

Hallo allen,

Ik zit al jaren bij Ziggo, ergerde me vrijwel iedere dag kapot aan de Horizonbox XL. Hij liep vast, kon vaak niet opnemen en ik moest minimaal 1 keer per week de gehele Horizonbox van het stroom halen. Hierdoor deed die het weer enkele uurtjes redelijk.
Vrienden van me hebben sinds kort een abonnement bij Ziggo besteld en die kregen de nieuwe Next Mediabox erbij. Heel snel systeem, opnemen gaat heel goed, terugkijken vlekkeloos.
Contact gehad met de Ziggo klantenservice, want ik wilde natuurlijk ook de nieuwe Mediabox voor de tv in huis hebben. Kost in totaal 0,50 cent extra maar dan sturen ze je de nieuwe toe, daarna dien je de oude Horizonbox XL terug te sturen en is alles toppie! Goed geregeld Ziggo.nl.

Foor 14 aug 2020
Reageer
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van april 2024.

Over Ziggo

Een van de grootste aanbieders in de telecomwereld is Ziggo. Het bedrijf biedt internet-, televisie- en telefoniediensten aan. Ziggo maakt gebruik van zijn eigen netwerk en biedt daarmee hoge kwaliteit en betrouwbaarheid van zijn diensten aan. Ziggo biedt verschillende pakketten aan voor consumenten en bedrijven, waarbij de nadruk ligt op snelheid en gemak. Het bedrijf staat bekend om zijn uitstekende stabiliteit en biedt daarnaast ook innovatieve producten aan, zoals interactieve televisie en cloudopslag. Ziggo doelt voornamelijk in het verdienmodel op het kopen van een uitgebreid aanbod van zenders, zoals sport- en filmkanalen, en daarbij een goede klantenservice te leveren.