S

Ziggo.nl review frustrerend

Ziggo, je zou denken dat ik superblij zou zijn dat we eindelijk een SMS bericht ontvangen dat onze internetaansluiting actief is. Heeft maar 7 weken geduurd.
Niets is minder waar. Lieve Ziggo, onze internetaansluiting is nog niet actief. Vanochtend nog een medewerker gesproken ( ik denk inmiddels medewerker nummer 20). Deze aardige heer wist te vertellen dat volgende week maandag een patch in de centrale wordt geplaatst. Heel raar, want Ziggo, netwerken heeft ons vorige week bevestigd dat zij dit al gedaan hebben. Het enige wat wij nog nodig hebben is een NTU kastje in de meterkast, die kan worden aangesloten op
Oké, ik zal niet alleen negatieve ervaringen opschrijven. Wij hebben een hele aardige heer van het escalatieteam gesproken (want als je dreigt de opdracht te annuleren, wordt je gelijk teruggebeld), hij heeft binnen een dag voor een noodoplossing gezorgd. Een digitenne kastje, zodat we toch tv kunnen kijken. En een 4g Wi-Fi module, zodat we toch kunnen internetten. Wat best handig is als je wegens Corona thuis moet werken.
Lieve Ziggo,, ik had jullie altijd heel hoog zitten, . Maar ik ben op dit moment echt diep teleurgesteld. Ik zou graag deze week nog mijn aansluiting willen hebben. Ik heb nu 2 weekenden formule 1, via de iPad moeten kijken ( ja ik ben fan en heb zo uitgekeken naar de uitgestelde start van het seizoen), met happerend beeld, stilstaand beeld..ik heb gehuild...
Vandaag weer maar weer eens gebeld. 50 minuten aan de telefoon gezeten, 4x doorverbonden. En wat denk je monteur was nog niet ingepland. 1e mogelijkheid 22 aug Echt belachelijk dat dit zo lang moet duren. Dat dit niet geescaleerd kan worden.
Gaan jullie zo om met nieuwe klanten of willen eigenlijk geen nieuwe klanten en alleen maar reclame maken voor Ziggo,. Hoe fijn het is om op afstand te werken in deze rare tijden.. Nou voorlopig gaat mijn databundel op van het creëren van we hotspot om thuis te kunnen werken.
Belachelijk.. Of dat ik dat al gezegd? 😡🤬
Help...

Sharon 11 aug 2020
D

Contact kan je beter via de chat doen is mijn mening.. Doe ik ook wel eens en wordt altijd zeer goed en snel geholpen. Wellicht is dat een optie voor u.
Aan de telefoon is, zeker een paar jaar geleden, inderdaad een drama.

Dennis 11 aug 2020
K

Prijzig maar zeer goed

Ik ben oprecht zeer blij met het Ziggo alles in 1 pakket: Internet en televisie. Huistelefoon heb ik uitgeschakeld want dat gebruiken wij al jaren niet meer. In het begin waren we naar Ziggo overgestapt omdat hier Ziggo Sport bij zit inbegrepen (Formule 1, voetbal en Golf).
Reden dat we het pas 2 jaar hebben is omdat ongeveer 66 euro per maand voor een beginnend stel vrij veel is. Nu dus zeer blij met de dienst en kan het iedereen aanraden.

Moet wel eerlijk zijn dat Online.nl ook zeer goed werkte voor ongeveer 45 euro per maand. Dan heb je echter geen Ziggo Sport.

Kees Helop 10 aug 2020
Reageer
F

Ziggo tip veel korting

Hallo allen,

Zoals wellicht enkelen van jullie wel weten kan je bij veel aanbieders prima kortingen krijgen als je maar weet hoe het moet. Ziggo wil haar klanten heel graag behouden dus wanneer je abonnement (1 of 2 jaar) is afgelopen, bel je Ziggo op en zeg je dat bijvoorbeeld KPN een goede deal voor je heeft en dat je denkt aan overstappen.
De Ziggo medewerker heeft maar 1 taak en dat is jou als klant behouden, dus deze geeft jou een goede deal. Vaak 3 of 6 maanden 50% korting.

95% van de mensen betalen de volle pond, best zonde als je het mij vraagt. Met 1 belletje kan het je honderden euro's besparen! Deze truc zal vast ook voor andere bedrijven gelden trouwens, je kan het altijd proberen. Van Ziggo weet ik het omdat ik het zelf elk jaar doe.

Ps. Ziggo top internet en televisie aanbieder, 5 stars!

Ferry 4 aug 2020
Reageer
B

Nieuwe ziggo router

Als je internet soms even weg valt of een stuk trager is aan de andere kant van de kamer raadt ik jullie aan om de router 1x per uur even 2 seconden van het stroom te halen. Na 2 dagen kan je dan Ziggo bellen en zeggen dat je een nieuwe router wilt omdat je huidige router soms weg valt en je sowieso slecht bereik hebt. Ziggo zal dan kijken in het systeem en ziet die uitvallen, gaat een nieuwe router opsturen en alles is gefixt! Waarom? De nieuwe (witte) Ziggo router is geweldig! Werkt super fijn, overal in huis een stuk beter bereik en qua Wifi snelheid amper vertragingen.
Hiervoor had ik namelijk een Ubee router (werkte Ziggo op dat moment mee), was niet veel soeps want 2 dikke muren en het bereik was weg terwijl nu met de nieuwe router heb ik overal prima bereik.
Het is een simpel trucje om je router even van het stroom te halen maar wat je er voor terug krijgt is top! Ieder nieuwe Ziggo abonnee krijgt de nieuwe router overigens dus je hoeft je nergens schuldig over te voelen.

Bastiaan 29 jul 2020
Reageer
j

al 4 dagen geen tv en telefoon

ziggo wat zijn jullie aan het klungelen, al 4 dagen geen tv en telefoon door een fout van jullie door pakket aanpassing wat helemaal niet moest,en jullie blijven maar vragen en wachte op bevesteging om het terug te zetten, is al 5 keer door gegeven!!!!!wat op zich al heel raar is als jullie uit je zelf iets fouts doen moet je dat ook uit je zelf weer terug zetten herstellen! en via prive bericht word er niet gereagereerd of weer om bevesteging gevraagd pffffff

jannus 26 jul 2020
Reageer
D

Formule 1 gratis bij Ziggo tv

Alleen al om het feit dat Ziggo Sport (zit gratis bij alle Ziggo pakketten) krijgt waarop je de Engelse premier league voetbal kan kijken, Spaanse league voetbal, Italiaanse league voetbal kan zien, NBA en mijn favoriet Formule 1! Nu al 3 weekenden op rij zaterdag kwalificatie en zondag de race, heerlijk! Ben heel blij met wat Ziggo levert, internet is ook heel goed door het hele huis heen en ze bieden gewoon wat extra's ten aanzien van KPN en dergelijke.

Dennis 19 jul 2020
Reageer
J

Slechte service

Een aantal keren contact opgenomen met ziggo omdat ik 55 euro voor alleen internet wat het de helft van de tijd niet doet te veel geld vind. Lijkt alsof ze het er om doen, want als je internet langzaam is en je wil met ziggo bellen, dan moet je daar voor betalen! Slim idee extra inkomsten omdat je internet zo slecht is. Dus ik via de chat contact opnemen met ziggo, een half uur in de wacht en dan verbreekt Harry gewoon de chat Lekker makkelijk terwijl ik nog geen antwoord op mijn vraag had. Ik zou het fantastisch vinden om iemand telefonisch te spreken zonder dat ik daar voor betaal. Dus ziggo ? ik wacht!

Johan 17 jul 2020
Reageer
J

Formule 1 weer op tv

Op dagen zoals afgelopen weekend, dan ben ik zo ontzettend blij met mijn abonnement bij Ziggo. Ik ben echt een enorme fan van Formule 1 en ik mis dan ook geen enkele race. Bij Ziggo weet je gewoon dat dit altijd live en goed wordt uitgezonden en dat je dus niets hoeft te missen, in tegenstelling tot andere aanbieders. Heel vaak kijken we met een grote vriendengroep bij mij thuis omdat ik Ziggo heb en iedereen geeft toch aan dat dit echt wel beter is. We bestellen er lekkere pizza's bij en een biertje erbij en onze dag is compleet.

Jens 15 jul 2020
Reageer
L

Klantenservice een dikke 0

Geprobeerd via Ziggo een nieuwe internet aansluiting te krijgen. als je je gegevens ingevoerd hebt, krijg je te zien vanaf wanneer je internet zal gaan werken . Bij het verzenden van de aanvraag, kreeg ik een paar dagen later de bevestiging in mijn hotmail
De datum waarop de internet aansluiting actief zal worden is met ruim 8 dagen overschreden. En er moest perse een monteur langskomen. De klantenservice gebeld, de eerste die ik aan de lijn kreeg kon het niet veel schelen, de datum staat en daarmee klaar. Bij deze persoon opgehangen en nog eens de klantenservice gebeld, toen kreeg ik iemand die wel mee wilde denken ( achteraf bleek dit ook gewoon onzin te zijn ), hij ging regelen dat de monteur geannuleerd werd, en dat ik de spullen thuis zou krijgen, en per afgesproken datum zou mijn internet actief worden. Paar dagen later kreeg ik een sms dat de monteru op de niet afgesproken datum voor de deur zou staan ( dus 8 dagen later dan was afgesproken ). Weer met Ziggo gebeld, hierbij aangegeven dat ik zelf wel capabel genoeg ben om een modem op te hangen en mijn WiFi te activeren ( dis zou niet de eerste zijn voor mij ). Echter hield men vol dat er een monteur MOEST langskomen. En ze konden ook niet goed uitleggen waarom een monteur noodzakelijk is. Dus dan maar van mijn recht van 14 dagen bedenktijd gebruik gemaakt en de hele bende geannuleerd!!!

Klantenservice een dikke 0, men denkt niet mee. Het enige wat je te horen krijgt is "zo staat het in het systeem"kan er helaas niets aan vernaderen. Slaap lekker verder arrogante Ziggo.

Wees op je hoede bij deze organisatie. 1 ster is nog teveel.

Louis 4 jul 2020
Reageer
R

Prijzen omhoog zonder toestemming

Wat ik heb meegemaakt bij Ziggo is dat ze de prijzen van het abonnement omhoog hebben gedaan zonder hier toestemming om te vragen bij ons, de klanten, of het op zijn minst vooraf te melden.
Ik heb vervolgens boos heen gebeld en er is wat geregeld maar ik vind dat hele slechte service.
Ziggo is sowieso al een dure aanbieder en als ze dan ook nog eens dit soort grapjes gaan uithalen, is de lol er helemaal snel van af.

Rick 3 jul 2020
Reageer
D

Ziggo duur

Ik vind ziggo wel heel erg duur hoor! En dan betaal ik nog niet eens voor alle extra opties, moet je na gaan hoeveel het wel niet zou kosten als dat er ook nog eens bij zou komen.
Daarentegen levert Ziggo wel prima werk en hebben we niets te klagen over hoe het hier allemaal werkt en hoe het gaat.
Dis je snapt wel dat ik een beetje een haatliefde verhouding met Ziggo’s heb.

Vrienden van mij zitten bij een andere aanbieder en die hoor ik alleen maar klagen, dus ik stap niet over zo lang ik het nog niet perse nodig vind.

Dennis 17 mei 2020
Reageer
L

Ziggo mooi maar duur

Televisie is toch wel iets waarvan ik weiger om daar op te bezuinigen. Dan schipper ik liever ergens anders een beetje dan dat ik mijn extra kanalen van Ziggo moet missen want hier wordt bij ons heel veel naar gekeken!

Daar zit alleen wel een keerzijde aan want Ziggo maakt hier ook gigantisch misbruik van vind ik omdat ze weten dat mensen dit niet willen missen. Met als gevolg dat een abonnement bij Ziggo wel bespottelijk duur is. Dit is wel een belangrijke afweging die je moet maken als je abonnee bij Ziggo wordt, of je dat geld er wel of niet voor over hebt.

Lars 7 jan 2020
Reageer
V

Ziggo sport

Voor maar een klein bedrag extra per maand ontvang je de extra zenders van ziggo sport ook bij jou thuis op de buis.
Eerder had ik dit nooit en vind ik het onzin, maar na een aantal keer sport te hebben gekeken bij een vriend van mij, omdat hij dit pakket wel had, ben ik uiteindelijk toch overstag gegaan.
En nu ik dit eenmaal heb, wil ik ook absoluut niet meer zonder.
Als sportfanaat word je hier erg blij van dat is zeker

Victor 13 dec 2019
Reageer
H

Ziggo beoordeling 2019

Ziggo timmert veel aan de weg als het gaat om internetsnelheid en ga zo maar door. Om de maand krijg ik een mail dat ze weer een update gaan door voeren en dat ik daarom eventueel in de nacht even niet kan tv kijken of geen internet heb, persoonlijk vind ik dit heel fijn want je wilt natuurlijk het beste als het gaat om internet en tv. Ziggo blijkt een van de duurdere opties te zijn maar is wel degelijk de beste. Alleen al het feit dat je live Formule 1 kan kijken vind ik top. Internet werkt altijd goed en snel overal door het huis en sinds de nieuwe mediabox er is, gaat tv kijken ook super snel en goed.

Honrad 5 dec 2019
Reageer
M

Ziggo ervaring

Ik ben zelf altijd zo iemand die een beetje anti grote merken is en alleen daarom al kies ik vaak voor de underdog op dat gebied.
Zo ook met internet en tv, ik wilde nooit ziggo of kpn of een andere grote brand hiervan in huis hebben en koos voor de minder bekende variant.
Maar daar had ik zo vaak gedoe mee dat ik een tijdje geleden toch maar overstag ben gegaan en nu ziggo in huis heb.
En ik moet bekennen dat ik het helemaal geweldig vind en achteraf gezien ervan baal dat ik dit niet eerder heb gedaan.

Marieke 23 okt 2019
Reageer
M

Ziggo goed combineren

Ik heb een bedrijf aan huis maar dan kun je je internet en tv zowel zakelijk als privé heel goed combineren, dit vind ik zelf ideaal.
Voor mijn werk is het erg belangrijk dat ik over goed internet beschik dus dan betaal ik liever wat meer en dat ik zeker weet dat het goed werkt dan dat het het de helft van de tijd niet goed doet en ik daarom mijn werk niet kan doen.
Dat ik het ook nog eens kan combineren met mijn privé setting is natuurlijk helemaal ideaal.
Ik heb altijd bij ziggo gezeten en ik zou ook niet anders meer willen omdat ik ook erg veel gebruik maak van de app en van alle sportzenders die hier bij horen, andere aanbieders hebben dat natuurlijk niet en dat kijkt mij heel vervelend.
Juist omdat ik het wel gewend ben, als je het nooit hebt gehad dan weet je niet wat je mist maar ik zou dat wel weten, dis ik blijf lekker hierbij en ben er erg tevreden over.

Mark 18 aug 2019
Reageer
H

Ziggo Next apparaatnummer modelnummer DCR71111

Als je wilt dat je afstandsbediening van je televisie de Ziggo Mediabox Next kan bedienen dien je bij de installatie apparaatnummer / modelnummer (televisie afhankelijk) onderstaand nummer in te voeren:

DCR7111

Was voor mij even zoeken want ben volgens mij de eerste die het heeft uitgevogeld, mijn huidige Samsung TV kon het zelf niet automatisch instellen namelijk dus moest op zoek. Ben het nu aan het installeren, erg snel trouwens!

Henk Smit 29 jul 2019
M

Bedankt voor deze goede hulp! Ik heb dagen lang gezocht en zelfs met Ziggo gebeld die me niet konden helpen. Ik wist ook niet precies welke televisie ik had. Toen kwam ik deze review tegen, even geprobeerd en dat lukte meteen! Je bent een held Henk!

Malou 23 apr 2021
H

Hoe kan ik een Ziggo Mediabox Next krijgen

Ik zit al een tijdje tegen mijn Horizonbox XL aan te hikken, hij is traag, werkt niet soepel, helft van de tijd werkt terug kijken niet en ga zo maar door. Klantenservice mailen, die zeggen enkel: reset de box, meer kunnen we niet doen. De box is simpelweg verouderd dus je moet het er maar mee doen. Gisteren had ik ingelogd op mijn ziggo account via www.ziggo.nl en zag ineens dat ik mijn televisie contract kon opwaarderen naar Ziggo tv Next, waarbij je een Next kast erbij krijgt, dit kost me 0,50 cent meer per maand, maar ben je wel van al dat gezeik af. Ik krijg hem dinsdag binnen, kijk er naar uit! Eindelijk snel en soepel tv kijken en met name terug kijken!

Hans 27 jul 2019
H

Excuus, zal de stappen hieronder zetten:

1. ga naar www.ziggo.nl
2. klik op -Mijn ziggo- en kies inloggen (bovenaan de pagina)
3. login met jouw gegevens
4. ga naar -Mijn producten- en kies -Televisie-
5. kies: > Wijzig je abonnement
6. kies: Tv Complete Met Mediabox Next

Je gaat nu een nieuw jaarcontract aan, betaald 19,90 euro aan activatiekosten en je betaald 0,50 cent meer per maand maar geloof me, het is het zeker dubbel en dwars waard. Zal nog een reactie plaatsen na dinsdag, als ik hem in gebruik heb gehad maar qua filmpjes en reviews te zien moet dit wel goed komen.

Hopelijk hebben jullie wat aan dit stappenplan, was veel vraag naar hoe je de Next Box in bruikleen kon krijgen namelijk.

Hans 27 jul 2019
T

Ik heb ook een next aangeboden gekregen nadat ik had gebeld over een klacht die met enige regelmaat verscheen tijdens gebruik van de XL. Mijn kabels zouden niet in orde zijn. Hallo......dan moet het toch niet de ene week goed zijn en de andere keer in orde. Voor €0,50 per maand meer zou ik de next krijgen en is de storing verholpen. Hiermee akkoord gegaan. In de onlangs ontvangen mail wordt er ook nog eens bijvermeld dat ik een nieuwjaarcontract ben aangegaan en eenmalig activatie kosten ban €19,95 moet betalen....hierover is niets gezegd. Morgen eens bellen..

Toine 30 okt 2021
H

Normaal zou je geen activatiekosten hoeven te betalen bij een verlenging. Ik moest inderdaad ook 0,50 cent extra betalen voor het nieuwe abonnement maar tot op heden zeer blij mee! De Next is zooooveeel beter dan die oude Mediabox XL.

Hans 31 okt 2021
T

Heb gebeld. De 19,95 hoeft niet betaald te worden. De 0,50 cent per maand extra wegens gebruik van de next verdien je terug wegens veel minder stroomverbruik.

Toine 31 okt 2021
B

Slechtwerkende box

Wij hebben zo'n ziggo horizon box bij ons pakket in zitten, en die zou er dan voor zorgen dat je allerlei extra opties hebt en dat het beter en sneller werkt, maar als ik kijk hoe vaak deze wel niet vast loopt dan ben ik hier helemaal niet tevreden over.
Ik betaal hartstikke veel geld per maand, dan verwacht ik wel een box die goed zijn werk doet in plaats van de slechtwerkende box die we nu hebben gekregen.
Ik heb al contact met Ziggo opgenomen hier over en ze gaven toen aan dat er inmiddels een nieuwe variant op de markt is, deze zullen ze mij opsturen en dan mag ik de oude mee terug geven.
Of deze het dan ook beter zal gaan doen is nog maar de vraag, volgens de mensen van ziggo die ik aan de telefoon had natuurlijk wel, maar ik heb zelf nog mijn twijfels.

Bianca 26 jul 2019
Reageer
F

Ziggo ip adres gewijzigd

Hallo,

Ik wil jullie erop attenderen dat wanneer je internet neemt bij Ziggo, dat je vrijwel iedere nacht een ander ip-adres krijgt. Eerst dacht ik dat het aan mijn router lag die kuren had maar na het een beetje te hebben nagevraagd, hoor je dit helaas vaker. Ik maak zelf websites en om ze te onderhouden heb ik er een ip check in gemaakt, zodat enkel ik bij het admin paneel kan, als extra beveiliging op het login formulier. Helaas moet ik nu bijna iedere nacht mijn eigen ip-adres toevoegen omdat Ziggo zo vriendelijk is geweest deze te wijzigen, vaak zelfs meerdere malen per nacht. Waarschijnlijk zijn ze dan met updates bezig of iets in die trend maar ik wordt er persoonlijk niet vrolijk van. Dit gemeld te hebben bij de Ziggo klantenservice, stellen zij dat een reset van de router dit euvel kan verhelpen en dit is in theorie deels waar, soms krijg je na reset een nieuw ip-adres maar in de nacht nogmaals dus ben je weer terug bij af. Ook interessant als je ineens iemands ip-adres krijgt die zich heeft misdragen op het net, ben je uitgesloten voor bepaalde websites, fijn.

Voor de rest prima service, enorm snel internet, met de aankomende mediabox Next zal tv kijken en opnemen ook soepeler verlopen dus prima bedrijf maar aan die ip-adres wijzigingen dient wel iets gedaan te worden.

Fredrikus 13 jul 2019
S

Ik heb hetzelfde als wat jij schetst. Elke dag een verschillend ip-adres. In principe merk ik er weinig van maar is toch wel gek te noemen. Heb aan de Ziggo klantenservice gevraagd hoe dit mogelijk is maar ze kunnen het zelf niet verklaren.

Simar 12 aug 2020
K

Ziggo Sport

Alleen voor Ziggo sport met Formule 1 cafe, premier league voetbal, spaans voetbal, italiaans voetbal, krijg je er allemaal gratis bij als je Ziggo hebt, wanneer je toevallig ook nog Vodafone op je telefoon hebt ben je helemaal spekkoper doordat je dan nog meer zenders krijgt. Moet zeggen dat Ziggo duur is maar levert een waanzinnige dienst. Heb ook KPN gehad maar die verbinding is ten eerste flink verouderd en ten tweede maakt het qua kosten niet veel uit tussen deze twee grootmachten dus dan maar Ziggo inclusief Ziggo Sport.

Klaas Jan 26 mei 2019
B

Mijn man is hier ook helemaal gek van en dat was ook de reden dat wij voor Ziggo hebben gekozen.
Als dit er niet bij had gezeten, dan had ik ons abonnement bij Ziggo ook allang opgezegd en was ik wel op zoek gegaan naar een goedkopere en beter werkende aanbieder.
Ik vind de box die er bij zit heel slecht zijn werk doen en als het aan mij had gelegen dan had ik het geld hier ook echt niet voor over gehad.
Maar dat is een discussie met mijn man die ik toch nooit zal gaan winnen, want zijn sport zenders geeft hij echt niet op, hoe duur dit ook is.
Ik ben wel blij dat we een andere box krijgen en ik ben ook heel benieuwd of deze het beter zal gaan doen.

Bianca 26 jul 2019
k

telfort naar ziggo overstap

Reeds overgestapt van Telfort naar Ziggo maar het is werkelijk een verademing! De internetsnelheid is verdubbeld, wat je echt wel merkt,zeker als je een computerspel aan het doen bent. We hebben een alles in 1 pakket gekozen dus we hebben nu ook tv van Ziggo met Ziggo sport, formule 1, en zo nog meer... Wat heb ik wel niet allemaal gemist in mijn leven... Goed bezig zeg ik.

kareltje 17 mei 2019
Reageer
P

Mediabox Next

Ik heb sinds deze week mijn nieuwe mediabox Next gekregen, nadat ik via de chat van Ziggo had aangegeven dat de Horizonbox het niet meer deed. De mediabox Next is een hele verbetering, het is sneller, hapert niet meer en ja kan er in de toekomst 4K mee kijken!

Paul vd Freek 16 mei 2019
R

Ze wilden mij (in de regio Brabant) nog geen Next geven. Had er ook om gevraagd maar blijkbaar is er een wachtlijst, ik wacht geduldig af, ben de horizonbox ook wel beu namelijk! Was bijna overgestapt maar toen hoorde ik dat Mediabox Next er aan zat te komen, Na wat filmpjes te hebben gezien op Youtube is dit wel het wachten waard.

Rene 16 mei 2019
L

Die Next Mediabox is echt een enorme vooruitgang inderdaad, een vriend van me had hem al gekregen. Ik moet het nog doen met die uiterst trage HorizonBox XL, bagger ding! Heb vaak contact gehad met de klantenservice omtrent de Horizonbox XL en telkens zeggen ze: haal de box van het stopcontact 10 seconden en hij doet het weer, nou... niet dus. Next Mediabox is een must.

Leon Ruiters 28 mei 2019
J

Geweldige mediabox waar ik sinds een paar maanden gebruik van maak. Is zeker een grote verademing ten aanzien van die oude Horizonbox XL inderdaad. Daarvoor had ik zelfs nog een gehad die nog langzamer met minder opties had dus ben erg blij dat de Next er eindelijk is. Anno 2020 moet je gewoon zulke apparaten met goede hardware hebben.

Jan Spa 21 nov 2020
L

Die Mediabox Next is echt 100 keer beter dan alle voorgaande mediaboxen, heerlijk! Alle positieve reviews e.d. over deze mediabox kloppen. Ziggo moest ook wel met wat beters komen, anno 2021 moet je gewoon goede hardware kunnen meegeven.

Leon 16 jan 2021
J

Sinds je bij Ziggo kan kiezen voor de nieuwe mediabox Next is het wel een stuk beter. Je kan nu zonder dat er haperingen komen programma's terugkijken, vooruit spoelen en ga zo maar door. Vind Ziggo wel duur want ik betaal voor het middelste pakket rond de 70 euro, als je dan nog Fox sports Eredivisie erbij wilt kom je al gauw naar de 100 euro toe per maand. Maar ze leveren prima internet en tv dus mij hoor je niet klagen.

Jan Klomp 4 apr 2021
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere internet en tv providers, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van mei 2024.

Over Ziggo

Een van de grootste aanbieders in de telecomwereld is Ziggo. Het bedrijf biedt internet-, televisie- en telefoniediensten aan. Ziggo maakt gebruik van zijn eigen netwerk en biedt daarmee hoge kwaliteit en betrouwbaarheid van zijn diensten aan. Ziggo biedt verschillende pakketten aan voor consumenten en bedrijven, waarbij de nadruk ligt op snelheid en gemak. Het bedrijf staat bekend om zijn uitstekende stabiliteit en biedt daarnaast ook innovatieve producten aan, zoals interactieve televisie en cloudopslag. Ziggo doelt voornamelijk in het verdienmodel op het kopen van een uitgebreid aanbod van zenders, zoals sport- en filmkanalen, en daarbij een goede klantenservice te leveren.