Ziggo

Ziggo

2.9 reviewscore • 296 reviews
G

Ziggo smeert zakelijke internet aan

Ik ben al 5 jaar klant bij Ziggo. Nu hebben ze bij KvK ontdekt dat ik een klein bedrijfje heb, geregistreerd op mijn adres. Ze hebben iemand langs de deur gestuurd die mijn man een zakelijke abonnement heeft aangesmeerd, 20% duurder dan wat we nu hebben. Ze hebben het op mijn bedrijf gezet zonder mijn toestemming. Ze zijn 'vergeten' te zeggen dat zakelijke klanten geen 14-dagen bedenktijd hebben. De klantenservice is niet behulpzaam en tamelijk onbeleefd. Nu zit ik opgeschept met een dure abonnement.

Gosia 7 dec 2020
R

Sportzenders bij Ziggo

In ons gezin zijn we echte sportfanaten, alle mensen bij ons thuis. Mijn vrouw en twee dochters spelen handbal en mijn zoon en ik zitten allebei op voetbal. Dus nu met alle voetbalwedstrijden die er eindelijk weer gespeeld mogen worden draait ziggo sport bij ons alweer overuren en nu in december begint het EK handbal ook weer. Ook deze wedstrijden worden live gestreamd op de extra sportzenders van Ziggo dus wij kunnen onze lol niet op de komende tijd. Het is wat duurder natuurlijk dan de gemiddelde zender, omdat je je er veel extra’s bij hebt zitten. Maar als ik kijk hoeveel gebruik er bij ons van wordt gemaakt en hoeveel plezier wij hiervan hebben, dan vind ik dit helemaal niet erg.

Ray 4 dec 2020
M

Jarenlang klant van Ziggo

Na jarenlange trouwe klandizie ga ik er mee stoppen. Veel poeha reclame gemaakt voor Mediabox next, belofte gehad deze ik er voor boven te krijgen als deze beschikbaar zou zijn. Jaar verder en krijg er geen terwijl ze die wel hebben. Alleen zakelijke abonnees krijgen deze. Telefoonmedewerker gaf zelf zelfs aan dat t slecht is. Voor mij geen Ziggo meer na 10 jaar.

Maik 3 dec 2020
M

Klacht

De afgelopen weken hebben we diverse storingen gehad, meer dan 4 keer, waarvan 2 keer op zondag) waardoor we uren lang (1x ca. 1/2 dag!) geen internet en geen tv hadden in Huisseling (R'stein). Meerdere abonnees hebben deze storingen doorgegeven. Helaas hebben we geen terug koppeling ontvangen over de oorzaak, over of we nog meer storingen kunnen verwachten en telefonisch is Ziggo niet te bereiken. Kastje - muur verhaal. Bijzonder vervelend en klantonvriendelijk.

M. Janssen - v. Uden 26 nov 2020
M

Mediabox Next bedienen op Samsung tv

Hallo allen,

Ik vroeg me af of het iemand is gelukt om je Mediabox Next te kunnen bedienen met je televisie afstandsbediening?

Mijn Samsung tv met 4k van eind 2017 geeft me telkens de optie om te kijken of ik een zender wijzig als ik op een knopje klik, telkens is het antwoord nee. Na 10 pogingen moet je een serienummer of typenummer invullen, enig idee?
Bij mijn Xbox ging het een stuk makkelijker, die kende die direct bij de eerste poging zonder dat ik dus een serienummer o.i.d. hoefde in te vullen.

Hoor het graag.

** Verder erg tevreden over Ziggo en met name tv van Ziggo is top!

Mr. Trap 21 nov 2020
L

Ziggo goede internet en televisie

Internet en televisie van Ziggo is altijd en voor iedereen de beste keus die er is. Het internet is altijd snel hier en het valt nooit uit. En bij de televisie van Ziggo heb je meer zenders dan welke andere aanbieder ook. Je kunt sport kijken, baby tv en noem maar op, alles wat je zou willen kijken kan hier. Maar de televisie is voor mij minder belangrijk dan het internet, want dat is de reden dat wij voor Ziggo hebben gekozen. De snelheid hiervan is geweldig en ik wil nooit meer anders dan dit.

Levi 18 nov 2020
a

stappen ondernemen

Inmiddels al 4 weken zonder tv nextbox moet handmatig worden ingesteld door ziggo nou werkt daar maar 1 iemand het zou 2000 mensen betreffen en dan na 4 weken nog niks monteur hier gehad nou mevrouw ik kan niks doen ligt bij de afdeling maar beloof dat het morgen werkt joepie niet dus nu weer 2 weken verder en nope mijn dochter zijn humax kastje aangesloten en gelukkig tv kunnen kijken tot vanmorgen half 8 en jipp alles weg nu al 4x gebeld en nog niks en uit het niks is nu het kaartje niet goed kom op zeg
Is dit niet opgelost volgende week ga ik stappen ondernemen al moet ik meester Frank Visser of de ombudsman erbij halen
Wel elke maand geld ontvangen

anja 14 nov 2020
G

Ziggo voetbal

Wie van voetbal houdt en geen wedstrijd wil missen moet gewoon voor Ziggo gaan want dan zit je altijd goed. Dat is niet voor iedereen in huis even leuk (vrouw en kinderen) maar die kunnen vaak genoeg televisie kijken als ik aan het werk ben denk ik dan.
Ik heb geen zin om alleen de samenvattingen te kijken, ik wil de hele wedstrijd zien en dat kan bij Ziggo met de belangrijke wedstrijden altijd.
Echt goed geregeld hebben ze dat. Dat autoracen dat ook erg populair is bij Ziggo is dan weer minder mijn ding maar hé, ieder zijn ding toch.

Gijs 11 nov 2020
I

Denk om je Abbonement

We hadden zo 1 2 3 geen beeld en internet meer foutmelding 1060 zonder bericht zonder boe of bah, ander Abbonement gekregen voor Humax kast en hebben Horizon van Ziggo. Paar keer gebeld vandaag en vele verhalen gehoord nu net te horen gekregen dat we hem weer teruggezet krijgen naar tv complete maar kan tot 5 dagen duren , dus geen TV en geen Internet. Foutje sorry. Vind het niet netjes dat we door hun fout nu tot 5 dagen moeten wachten. Echt niet mee eens die knop was toch ook snel omgedraaid dus terugdraaien kan dan toch ook zo.

Ina engels 11 nov 2020
W

Trap nooit in de acties van Ziggo!

2 september online abonnement gewijzigd, waarbij gratis wifi boosters verstrekt zouden worden. Dit staat op de bevestiging vermeld. Na meerdere malen telefonisch en via chat contact te hebben gezocht, met lange wachttijden en meerdere malen toezegging dat ze opgestuurd worden, deze na twee maanden nog steeds niet ontvangen. TRAP NOOIT IN DE ACTIES VAN ZIGGO!

Wijnker 6 nov 2020
L

Mediabox Next problemen

Hallo mensen,

Laat ik voorop stellen dat ik deze review schrijf op basis van het feit dat ik zeer blij ben met mijn Ziggo aansluiting. Ik ben echter benieuwd wat jullie van de Mediabox Next vinden die nu enkele maanden op de markt is.

Mijn mening is dat het veel sneller werkt dan voorheen de Horizonbox XL deed. Alles werkt soepel en naar wens behalve 1 dingetje en dat is iets terugkijken. Vrijwel altijd als ik iets terugkijk stopt het programma op een gegeven moment en geeft aan dat er geen internet is. Als je dan op Diagnostiek klikt gaat die kijken of er verbinding is en dan zegt die dat er wel degelijk een verbinding is, gek toch? Als klap op de vuurpijl gaat er dan ook nog een rood lampje knipperen op de Mediabox. Het enige wat dan helpt is de Mediabox 10 seconden van het stroom te halen en daarna opnieuw op te starten. Plots heeft de Mediabox weer internet... Wauw... Het systeem weet vaak nog vrij goed waar ik gebleven was dus ik kan daarna wel weer doorkijken gelukkig.

Ik denk dat het een fout is die hopelijk snel is opgelost of zal het dan toch aan mijn router liggen die soms geen goed signaal doorgeeft?
Hopelijk heeft iemand een antwoord voor me, dit gebeurd me al weken nu en het is gewoon onprettig.

Groetjes Leons

Leons 4 nov 2020
E

Extra fox

Bij mijn abonnement van Ziggo heb ik standaard Fox 1 maar als ik 2 of 3 wil kijken moet ik extra betalen. Zoals vandaag wil ik graag voetbal kijken en dan betaal ik voor 1 dag, het is wel €8,- dat vind ik wel best duur voor slechts één dat maar het is het ook wel waard.
Het is gewoon fijn dat de optie er is om dit te doen, dan kun je zelf altijd kijken of je dat wel of niet wilt.
Het enge wat van mij nog wel beter zou kunnen is dus de prijs. Ziggo is namelijk al best duur en als je dan ook nog €8,- voor een dat moet betalen, dan lopen de bedragen wel heel hoog op.
Dit kan dus alleen uit als je dit niet regelmatig doet.

Ernst 31 okt 2020
l

Ziggo service zeer matig

Na een tijd een telefoontje gekregen dat 'loyale' klanten 6 maanden gratis sneller internet krijgen. Top! Alleen vergeten erbij te vermelden dat je dan gelijk aan een nieuwe DUURDER abonnement vast zit voor het komende jaar. Slecht zo behoud je je 'loyale' klanten niet...... Maar je kan gelukkig wel een afkoopsom betalen van een kleine 500 euro om van het duurdere abonnement af te komen, alsof het niks is! En het 'snellere' internet is niet te merken. Sinds het abonnement is ingegaan alleen maar problemen met de wifi. Zeggen dat ze een monteur langs sturen maar vervolgens proberen ze daar weer onder uit te komen door jezelf op onderzoek uit te sturen. Voor bestaande 'loyale' klanten is de service erg slecht, het enige wat ze dan van je willen is nog meer geld!!

laura 30 okt 2020
O

Klantenservice onbereikbaar

Ik heb deze maand teveel betaald en daarom wil ik iemand van Ziggo spreken over mijn factuur. Ik bel de klantenservice maar word echter van het kastje naar de muur gestuurd en krijg niemand te spreken. Voor vragen over mijn factuur word ik doorverwezen naar de website. Ik ben het echter oneens met mijn factuur en ik wil dit met een medewerker van Ziggo bespreken. Dit blijkt alleen niet mogelijk te zijn? Op de site is het ook heel moeilijk om een telefoonnummer van Ziggo te vinden. Wat een verschrikkelijk bedrijf is Ziggo, het meest klantontvriendelijke bedrijf van Nederland.

Olivier 29 okt 2020
J

Ziggo tv box

Wij hebben nu de nieuwe tv box van Ziggo en wat ben ik hier blij mee! Het werkt allemaal veel sneller nu en ik heb nog geen enkele keer last gehad van een storing of dat het beeld vastloopt. Voorheen had ik hier regelmatig last van bij de oude box en dat vond ik heel erg storend. Nu heb ik de vernieuwde en dus ook de sterk verbeterde tv box van Ziggo en dat werkt precies zoals ik zou hopen. Dus de eerste box zou van mij geen goede beoordeling krijgen, maar deze vernieuwde box is een absolute winnaar!

Jelmer 26 okt 2020
M

Oneerlijk bedrijf

Ik heb me aangemeld voor promotie voor 30 EUR korting voor de eerste 5 maanden. Ziggo heeft documentatie die dit bevestigt, maar ze blijven de volledige prijs in rekening brengen en weigeren mij de korting te geven. Ik heb verschillende agenten gesproken en gemaild gedurende twee maanden en ze weigeren de overeenkomst na te komen. Vermijd dit bedrijf als u niet graag te veel betaalt.

Marianne 23 okt 2020
S

Ziggo niet goed

Overal om me heen, en ook hier op het internet trouwens, hoor ik goed goed Ziggo wel niet is. Dat in de Gloria gevoel heb ik er helemaal niet bij, nu komt dat misschien ook omdat ik een vrouw ben en dat soort dingen mij zo wie zo minder interesseren.
Maar als ik heel eerlijk ben vind ik al die sportzenders maar irritant, want dat betekent in ons huis dat praktisch ieder weekend volledig in het teken van allerlei verschillende sport wedstrijden staat.
Dus ik zou het totaal geen probleem vinden om dit te moeten inwisselen voor een wat minder uitgebreide en daardoor ook meteen een goedkopere aanbieder.

Sabine 22 okt 2020
M

Graag een oplossing

Ziggo.. afgelopen maandag hebben wij ons huidige abonnement omgezet naar het duurdere abonnement Ziggo Max. Wij werden vriendelijk te woord gestaan door 1 van uw medewerkers die ons ook nog gedurende 3 maanden een korting van € 20,00 heeft aangeboden. Wij ontvingen vandaag de eerste factuur en tot onze verbazing dienen wij eenmalige kosten van € 19,95 te voldoen. Daarnaast gaat het abonnement in per 12 oktober, maar de nieuwe mediabox hebben wij nog niet ontvangen. De eenmalige kosten zijn ons maandag NIET meegedeeld en komt er dus op neer, dat wij niet 3 maar eigenlijk maar 2 maanden korting genieten. Zojuist telefonisch contact gehad met een medewerker die ons hiermee niet kon helpen en ons ook niet kon doorverbinden met iemand die dat wel kon. Een leidinggevende kon/wilde ons niet te woord staan. Wij gaan niet akkoord met de eenmalige kosten van € 19,95. Wij zijn al abonnee en gaan maandelijks € 20,00 meer betalen. Wij vinden het erg onvriendelijk om een bestaande klant die een duurder abonnement afsluit eenmalige kosten te laten betalen. Graag vernemen wij wat u hieraan kunt doen.

Manon 21 okt 2020
A

Nieuw modem in de maag gesplitst.

Onlangs een brief van Ziggo ontvangen dat de oude modems niet meer zouden functioneren en vervangen worden door nieuwe. De nieuwe kreeg ik netjes toegstuurd, alleen er stond geen datum bij wanneer het oude modem niet meer zou functioneren. functioneerde niet meer op 15 oktober jl. In de eerste instantie zelf geprobeerd het nieuwe modem te activeren, niet gelukt, kon gelukkig gratis gedaan worden door een monteur.

De monteur was daar ruim 2 uur mee bezig. De toegestuurde modem bleek onklaar te zijn, gelukkig had de monteur een andere modem in zijn auto. Deze werd ook opgestart. Ziggo belooft in de brief dat de nieuwe modems voor sneller en beter internet zorgen, nou ab-so-luut niet ! Sterker nog, sinds dit nieuwe modem werkt internet nog beroerder en trager dan ooit tevoren. Dikke blubber is wel tien keer sneller. Tot en met 14 oktober jl. had ik werkelijk voortreffelijk internet en sinds het nieuwe modem, wat in feite gedwongen werd door ze is het internet echt met een slakkegangetje. Vooral op youtube duurt het maar voordat een film geladen is en onder het kijken en luisteren komt het maar al te vaak voor dat het ineens stopt en verder geladen moet worden. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Heeft iemand vergelijkbare ervaringen ?

Andre 20 okt 2020
F

Ziggo Sport zeer leuk

Ik ben heel blij met mijn Ziggo aansluiting. Krijg vaak een mail in mijn inbox dat er goedkopere opties zijn en dat overstappen loont etc. Echter hebben al deze internet en tv providers geen Ziggo Sport zender! Ieder weekend zit ik bijna het hele weekend voor de buis om Formule 1 te kijken, Formule 1 Sport Cafe. Dan Engels, Spaans en Italiaans voetbal. Round-up voor de samenvattingen van de topcompetities en soms nog even Rondo kijken. Ik snap wel dat het voor veel mensen veel geld is om 40+ euro per maand te betalen voor een beetje internet en televisie, ik betaal zelf ongeveer 65 euro omdat ik het middelste pakket voor wat meer internet power. Als je van sport houdt en je kijkt redelijk wat televisie dan is Ziggo naar mijn mening wel een grote aanrader. Ik wacht alleen nog op een Ziggo en Fox samenwerking, dan is het compleet. Ik weet niet waarom en of ze al samenwerken maar ik kan Fox Sports 1 altijd kijken terwijl ik niet betaal voor Fox.

Fer 18 okt 2020
j

Probleem oplossen

Het zou fijn zijn als Ziggo eens een probleem zou willen oplossen tussen hun deurwaarder en mij persoonlijk.
Ik heb in januari 2018 me rekening voldaan bij @bosincasso. In september 2018 krijg ik een rekening van deurwaarders kantoor GGN. Voor de zelfde rekening.
Bewijs ligt bij @ziggo en voor hun is de zaak afgedaan. Top zou je zeggen. Maar nee, ik ben al 2 jaar bezig om dit op tw lossen.
Van ziggo moet ik ggn bellen en van ggn moet ziggo hun bellen. Maar beide nemen ze geen contact op met elkaar. Rara hoe is dit mogelijk.
De rekening is inmiddels opgelopen tot bijna €800,-- en daarom ligt er beslag op mijn voertuig.
Ik kan er met mijn pet niet bij dat dit gebeurd.
Ik heb bij elkaar al ruim 14 uur aan de telefoon gehangen met beide partijen. Daarbij heel veel mail verkeer gehad. En het wordt maar niet opgelost. Hoe is dit mogelijk??????
2 weken geleden 3 uur aan de telefoon gehangen met ziggo toen weer ggn toen weer ziggo toen weer ggn en weer ziggo. Ziggo ging er een case van maken en ik zou binnen 3 werk dagen bericht krijgen. We zijn 6 dagen verder en ben zelf maar gaan bellen hoe het met de case ervoor staat.
Weet je wat ziggo hun antwoord is????
Je raadt het al.
Neem even contact op met Ggn. Nou ik had het niet meer.
Miss dat ik morgen of deze week eens stennis ga lopen schoppen op kantoor bij ziggo en ggn. En dat ik niet wegga voordat dit geregeld is.

jurgen 17 okt 2020
P

Ziggo goede tv

Als ik iets belangrijk vind in huis qua apparatuur is dat de tv het goed doet en dat die niet zo maar uitvalt of iets wat daar op lijkt.
Dat soort gekkigheid heb ik eerder wel eens gehad en daar word je helemaal gek van geloof me maar, ben je net iets aan het kijken en dan valt die weer uit.
Ziggo heeft dat gelukkig niet, ik heb dat ten minste nog nooit gehad hiermee.
En ik hoop van harte dat dit ook zo zal blijven, tot nu toe ben ik er dus erg blij mee.
En dan te bedenken dag ik hier al ruim twee jaar bij zit en in die twee jaar dus nog nooit wat geks gehad.

Peter 13 okt 2020
j

14 uur aan de telefoon gehangen

Het zou fijn zijn als Ziggo eens een probleem zou willen oplossen tussen hun deurwaarder en mij persoonlijk.
Ik heb in januari 2018 me rekening voldaan bij @bosincasso. In september 2018 krijg ik een rekening van deurwaarders kantoor GGN. Voor de zelfde rekening.
Bewijs ligt bij @ziggo en voor hun is de zaak afgedaan. Top zou je zeggen. Maar nee, ik ben al 2 jaar bezig om dit op tw lossen.
Van ziggo moet ik ggn bellen en van ggn moet ziggo hun bellen. Maar beide nemen ze geen contact op met elkaar. Rara hoe is dit mogelijk.
De rekening is inmiddels opgelopen tot bijna €800,-- en daarom ligt er beslag op mijn voertuig.
Ik kan er met mijn pet niet bij dat dit gebeurd.
Ik heb bij elkaar al ruim 14 uur aan de telefoon gehangen met beide partijen. Daarbij heel veel mail verkeer gehad. En het wordt maar niet opgelost. Hoe is dit mogelijk??????
2 weken geleden 3 uur aan de telefoon gehangen met ziggo toen weer ggn toen weer ziggo toen weer ggn en weer ziggo. Ziggo ging er een case van maken en ik zou binnen 3 werk dagen bericht krijgen. We zijn 6 dagen verder en ben zelf maar gaan bellen hoe het met de case ervoor staat.
Weet je wat ziggo hun antwoord is????
Je raadt het al.
Neem even contact op met Ggn. Nou ik had het niet meer.
Miss dat ik morgen of deze week eens stennis ga lopen schoppen op kantoor bij ziggo en ggn. En dat ik niet wegga voordat dit geregeld is.

jurgen 12 okt 2020
t

niet gewaardeerd als klant

Dat Ziggo maar eens iets doet voor haar trouwe en vaste klanten.
Als nieuwkomer kom je in aanmerking voor allerhande leuke aanbiedingen, maar als bestaande klant?.... ho maar.
Zijn 20+ jaar klant bij Ziggo en als je dan contact opneemt met de vraag of Ziggo mij ook eens kan voorzien van hedendaagse apparatuur, krijg ik de aanbieding om over te stappen naar een nieuw en duurder abonnement. Zo gaat Ziggo dus om met haar trouwe klanten: Jarenlang geld ontvangen, apparatuur langzaamaan uit faseren zodat deze onbruikbaar zijn en vervolgens de klant een nieuw/duurder contract aanbieden welke je als nieuwkomer ook kunt krijgen. Enorm gewaardeerd voel ik mij als vaste klant, NOT.

tom 10 okt 2020
j

Ben er wel klaar mee

Een medewerker heeft vanwege veelvuldig uitval van WiFi onze instellingen op afstand teruggezet en nu is alles nog erger! Vannacht uit bed gezweet omdat de app vd verwarming op hol slaat en op 25 gr blijft en de afspraak met ziggo voor maandag kan niet worden versneld zeggen ze vandaag. Dus wij zitten straks met hoge onkosten en zonder WiFi tot maandag! Bedankt Ziggo!!!!! Zodra we naar een ander kunnen overstappen zullen we dat zeker doen. Ben er wel zo klaar mee!!!!!

jolanda 5 okt 2020
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van oktober 2025.

Over Ziggo

Er zijn 296 reviews geschreven over Ziggo op Reviews.nl. Met een 2.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.