Youfone

Youfone

2.5 reviewscore • 83 reviews
L

Onbeschofte service

Sinds enkele maanden een abonnement met toestel afgesloten bij Youfone, nu is mijn toestel, een Samsung reeds 2 keer voor reparatie terug gestuurd. Nu is mijn toestel nog steeds niet betrouwbaar en blijft de ene naar de andere klacht aanhouden en optreden. Daarop gebeld met de klantenservice omdat ik er nu klaar mee ben en gewoon een nieuw toestel wil. Daar kreeg ik een bijzonder nare medewerker te spreken die duidelijk geen zin had om mijn verhaal aan te horen. En dit voor 90 cent per minuut. Er werd mij verteld dat ik mijn abbonement kon afkopen voor 36 euro, zelf een nieuw toestel kon kopen of dat ik mijn telefoon voor de zoveelste keer ter reparatie kon aanbieden. Nadat ik hem uitdrukkelijk verteld had dat ik dit op geen enkele manier van klantvriendelijkheid vind getuigen, aangezien ik de verzendkosten ook zelf moet betalen, en ook nog eens een middag thuis moet blijven omdat het toestel opgehaald moet worden, kreeg ik te horen dat ik gewoon pech had. Hem daarop verzocht om zijn leidinggevende.. "Die is er niet"... wanneer komt hij terug dan? "Hij is op vakantie". Tot wanneer? "Eind september".. Echt niet te geloven hoe ik hier afgescheept ben! Ik heb in het verleden nog nooit zo`n ONBESCHOFTE `service` meegemaakt. Mensen denk na. Als het toestel werkt prima maar owee als je eenmaal deze klantenservice van Youfone nodig hebt..

Louise 25 aug 2020
R

Telefoon abonnement Youfone

Voor de mensen met een telefoon abonnement van Youfone
Ben al jaren klant van Youfone en in het algemeen tevrede.
Maar hoe ik de laatste tijd behandeld ben is schandalig en kan niet door de beugel
Ik heb een telefoon van huawei en het besturingssysteem wordt niet meer ondersteund waardoor ik geen Android meer heb en sommige apps niet meer kan downloaden of gebruiken
Heb natuurlijk met dit probleem contact op genomem met Youfone meerdere keren maar elke keer hadden ze geen antwoord en moesten ze het uitzoeken De tweede keer dat ik belde sprak ik een jongen die mij vertelde dat ik trump maar moest bellen en dat ik maar geen huawei had moeten kopen
Zal meerdere keren gebeld worden is niet gebeurt dus afspraken worden niet nagekomen Op het moment dat het moeilijk wordt of dat het ze wat gaat kosten ben je niks waard en kunnen ze niks voor je betekenen
Het enige waar ik naar opzoek ben is toepasselijke oplossing voor mijn probleem
Maar der wordt serieus naar gekeken
Dus let op als je besluit je abonnement te verlengen en een nieuwe af te sluiten of je dit wel bij Youfone moet doen.

Richard 20 aug 2020
l

Goedkoop prima netwerk waardeloze klantenservice

De kwaliteit van het netwerk van Youfone is prima en exact hetzelfde als het KPN netwerk. Ik vermoed dat de mast van KPN dichterbij staat dan die van Vodafone

De klantenservice is echt bedroevend slecht. Ze hebben zelf alleen een eerste lijn en moeten ingewikkelde vragen doorzetten naar Youfone wat kennelijk geld kost want daar doen ze erg moeilijk over. De medewerkers van Youfone zijn overigens wel vriendelijk.

De app en web-omgeving van Youfone werken redelijk. De facturen van Youfone zijn helaas niet heel duidelijk en ook de verbruiksmeter is een beetje wazig. Ik heb onbeperkt bellen en toch worden om de een of andere reden mijn belminuten gerekend. Ook zie ik mijn extra 1 GB data vanwege een Ziggo aansluiting niet duidelijk in de verbruiksmeter....

4G en VoWiFi werken prima bij Youfone. Grappig is dat op iOS bij WiFi bellen bij mij KPN als netwerkprovider wordt weergegeven (op Android staat er wel WiFi bellen via Youfone).

Conclusie: Youfone is erg goedkoop en heeft een prima netwerk . Zolang je maar geen contact hoeft te zoeken met de helpdesk.

leon 15 aug 2020
j

onprofessioneel en niet klantvriendelijk

Fijn is dat. Ik ben even 2 weekjes naar Griekenland geweest. Ik heb 1 keer een telefoongesprek gevoerd en ben op internet geweest, bleek dat ik op een netwerk zat van Albanië. Zonder het te weten had ik opeens een eindafrekening van totaal €109 euro.Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. De meneer die ik aan de telefoon had, gaf aan dat de
kans groot was dat er in zulke uitzonderlijke gevallen een tegemoetkoming wordt toegekend. Thuis aangekomen heb ik gelijk, op advies van deze zelfde meneer, een bericht gestuurd via de ticketservice bij Youfone. Ik heb de situatie uitgelegd. Ik kreeg als antwoord dat er alleen wat gedaan kon worden als de factuur online was. Dit was eergisteren het geval. Naar aanleiding hiervan weer contact opgenomen. Krijg ik dit als antwoord:
Ik kan je geen coulance toekennen. Voor deze kosten betaald ook Youfone een zeer hoog bedrag. Het toekennen van een coulance is hierdoor helaas niet mogelijk.
Ik vind dit antwoord erg onprofessioneel en niet klantvriendelijk. Ik hoop dat hier alsnog wat aan gedaan kan worden.

jannus 9 aug 2020
i

Schande Youfone

Mobiele telefoon wordt net afgesloten door Youfone! Of ik eerst even 140 euro wil betalen omdat ik teveel buiten mijn belbundel heb gebeld en dat kost 30 cent per minuut.
Ik contact opgenomen met Youfone, uitgelegd dat ik in het crisisteam bij een zorginstelling werk en daardoor veel heb moeten bellen en de grens van mijn belbundel door alle hectiek mij even is ontschoten. Ook aangegeven dat ik nog tot op heden altijd binnen mijn bundel ben gebleven en dat er sinds begin maart een verlengingsvoorstel klaarstaat, waarbij ik nota bene voor 1,5 euro per maand extra onbeperkt kan bellen.
Vervolgens gevraagd of ik dit nieuwe abonnement niet met terugwerkende kracht per 1 maart kan laten ingaan. Antwoord Nee. Vervolgens gevraagd om coulance. Antwoord Nee.
Het antwoord van Youfone: Eerst betalen, en dan pas kunt u weer bellen mevrouw! Ik ben echt enorm teleurgesteld. Schande Youfone om in deze tijd over de rug van een hardwerkende zorgmedewerker jezelf te verrijken.

inge 28 jul 2020
Y

Youfone goedkoop

Er is maar één reden waarom ik bij youfone zit en dat vind ik ook de belangrijkste reden die je maar kunt bedenken.
Youfone is lekker goedkoop en dat was waar ik naar op zoek was, ik weet honderd procent zeker dat er heel veel mensen zijn net als ik die wat moeten bezuinigen op bepaalde dingen en dan is youfone een echte uitkomst.
En de kwaliteit hiervan is niet eens slecht waardoor het helemaal niet erg is om hier bij te zitten.

Youri 25 jan 2020
J

Youfone beoordeling

Ik heb een goede ervaring met Youfone, zij leveren via het KPN netwerk, wat door heel Nederland goede beoordelingen krijgt.
Ook bij mij werkt altijd alles goed via Youfone en wat heel handig is, is dat je je kosten zelf heel goed in beeld kunt houden, zodat je precies weet hoeveel je kwijt bent en ook waar aan.
Laatst had ik een keer een vraag over mijn abonnement en toen heb ik de klantenservice hiervoor gebeld, normaal gesproken moet je daar bij bedreven e.d. altijd een bepaald bedrag per minuut voor betalen.
Hier was dat niet zo, de klantenservice van Youfone helpt je altijd gratis en dat vind ik erg netjes.

John 19 jan 2020
M

Goede aanbiedingen

Youfone is een leuke en goede aanbieder als je de aanbiedingen hiervan een beetje in de gaten houdt.
Af en toe zitten hier echt goede dingen bij en als je dan een beetje slim hier mee om gaat dan kan dit je behoorlijk wat geld schelen per jaar qua abonnement.
Ik ben in ieder geval erg blij dat ik ben over gestapt en ik vind het jammer dat ik dit niet eerder wist.
Nu heb ik het geld wat ik anders aan telecom kwijt was nu over voor andere (leuke) dingen en dat is toch altijd heel erg fijn vind ik.

Marielle 17 jul 2019
Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van november 2025.

Over Youfone

Er zijn 83 reviews geschreven over Youfone op Reviews.nl. Met een 2.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Affiliate partner
  • Telecomproviders
  • https://www.youfone.nl
  • support@youfone.nl