S

Youfone Sim Only waardeloze service

Liever een paar euro meer betalen dan lid worden van Youfone. Zoals in andere recensies al staat: 'klant is koning' is hier ver te zoeken. Niet transparant, geen inhoudelijke uitleg maar wel de klant achterlaten met een torenhoge rekening zonder te weten waarvoor deze kosten precies zijn. Waardeloos! Ik vind de service van Youfone gewoon niet heel erg goed, je moet alles hier zo’n beetje zelf regelen.
Ik ben Vodafone gewend en als ik daar iets mee had dan ging ik gewoon naar een van hun winkels en dan maakten zij dat voor mij a la minute weer in orde, deze service zit er bij Youfone niet bij en dat vind ik toch wel erg jammer.
Nu moet ik hoe lang aan de telefoon hangen voor ik iemand aan de lijn heb en daarna word ik weer zes keer doorverbonden voor ik eindelijk iemand spreek die mij kan helpen.
Dan heb ik toch liever een winkel waar je naartoe kunt gaan en dat het dan ook gelijk gemaakt wordt.

Sophie 1 mei 2021
S

Wel apart want Youfone adverteert juist met het feit dat je goed controle kan houden op je kosten in een interface. Ik maak er zelf geen gebruik van dus ik kan er verder niet op inhaken. Het is wel altijd rot als je ineens een hoge rekening op de deurmat ontvangt waar je geen weet van hebt.

Simar 1 mei 2021
J

WAARSCHUWING! Ga alsjeblieft niet met YouFone in zee, ze brengen onverwachts hoge kosten in rekening omdat je zogenaamd over je databundel bent heen gegaan. Wanneer je ze vraagt om het verbruik te onderbouwen dan beroepen ze zich op de AVG wet. Grotendeels van mijn verbruik vindt volgens de facturen plaats terwijl ik slaap. Ze stelen bewust van consumenten en de klantenservice is allesbehalve een service te noemen. %%#$%# zijn het!

Joost 5 okt 2021
H

AVG wet terwijl het je eigen informatie betreft kunnen ze uiteraard niet maken. Ze moeten wel zeggen hoeveel je over je bundel bent gegaan Joost. Ze mogen echter niet tonen aan welke websites en apps je het hebt verbruikt. Dit kan je vaak nog wel zien in je telefoon zelf! Daar kan je de informatie zo opvragen waar de data heen is gegaan.

Harold 18 okt 2021
P

Youfone stuurt keurig een mailtje als je 80% van je datalimiet hebt bereikt.
Lees je dat wel?
Overigens kun je in je eigen dashboard en hun app je verbruik ik dagelijks zelf inzien.
Wij zijn als gezin alle vier zeer tevreden over de geboden diensten en hebben best wat geduld als we bij uitzondering de klantenservice eens bellen. Onze besparing ten opzichte van andere aanbieders is daar groot genoeg voor.

Prawo 18 okt 2021
N

Youfone abonnement van Sim only

Ik heb nu een Sim only abonnement afgesloten bij Youfone en je raadt nooit wat ik moet betalen per maand.
Maar 6 euro!!!!!!
Ik kom van een abonnement van 35 euro per maand en was hier eerlijk gezegd helemaal klaar mee.
Ik hoor van iedereen om me heen dat ze tien euro of zelfs nog minder betalen.
Eerder was het natuurlijk ook altijd zo dat je iedere twee jaar een nieuw toestel mocht en wou uitzoeken omdat je dan het nieuwste van het nieuwste had.
Die leeftijd heb ik inmiddels gehad en ik vind het geen enkel probleem om een jaar of 5 met dezelfde telefoon te doen.
Op de website van Youfone kun je kiezen uit: maandelijks opzegbaar, abonnement voor 1 jaar en een abonnement voor 2 jaar.
Die laatste heb ik gekozen en daarbij heb ik de 1GB internet gekozen en 120 belminuten.
Dat lijkt me toch een keurig pakket en ik weet zeker dat ik hier meer dan genoeg aan zal hebben.
En dat alles dus voor maar 6 euro per maand, veel blijer dan dit kun je mij niet krijgen!

Natasha 17 nov 2020
Reageer
A

Klant is koning is ver te zoeken

Vanmiddag wederom een gesprek gehad van 20 minuten maar er word gewoon totaal niet geluisterd naar klanten het is net een bandje wat er afgespeeld word. Ze hebben voorbeelden nodig om de lijn na te kijken na 4x dat aangeleverd te hebben word het nu voor een 5e x gevraagd een manager aan de telefoon krijgen lukt met geen mogelijkheid de chat via fb duurt lang voordat je reactie krijgt. Als je afspraken maakt met de klantenservice mag je toch verwachten als er een terug bel verzoek word ingediend dat je na 4 dagen word terug gebeld ook dit gebeurd niet simpel doet ze naam eer aan je word er simpel van ben blij dat me abonnement in oktober afgelopen is
Klant is koning is ver te zoeken, YOUFONE?

Anja 6 sep 2020
A

Ik zit sinds kort bij youfone Sim only omdat mij is verteld dat dit veel goedkoper zou zijn dan bij waar ik voorheen zat.
Dit is een klassiek geval van dat ik voor mooie praatjes ben gevallen en dat ik er uiteindelijk spijt van heb, want als het me al iets opgeleverd heeft wat volgens mij niet eens zo is dan is het in elk geval niet zo veel.

Anton 5 okt 2021
b

Ik sta al 1 uur aan de lijn nog steeds niemand!!! De hele week gaat het maar door! Ik heb weken slechte internetverbinding en niemand die me kan helpen!!! Gelijk overstappen ben het zat. Is niet de eerste keer dat jullie klantenservice moeilijk bereikbaar is. Is al bijna jaren zo!!! Wat is hier de rede van!!! Zolang al! Ga nou niet zeggen door Corona, want voor Corona was dit al zo!!! Ik eis een vergoeding voor alle dagen zonder internet!

bestul 5 okt 2021
L

Onbeschofte service

Sinds enkele maanden een abonnement met toestel afgesloten bij Youfone, nu is mijn toestel, een Samsung reeds 2 keer voor reparatie terug gestuurd. Nu is mijn toestel nog steeds niet betrouwbaar en blijft de ene naar de andere klacht aanhouden en optreden. Daarop gebeld met de klantenservice omdat ik er nu klaar mee ben en gewoon een nieuw toestel wil. Daar kreeg ik een bijzonder nare medewerker te spreken die duidelijk geen zin had om mijn verhaal aan te horen. En dit voor 90 cent per minuut. Er werd mij verteld dat ik mijn abbonement kon afkopen voor 36 euro, zelf een nieuw toestel kon kopen of dat ik mijn telefoon voor de zoveelste keer ter reparatie kon aanbieden. Nadat ik hem uitdrukkelijk verteld had dat ik dit op geen enkele manier van klantvriendelijkheid vind getuigen, aangezien ik de verzendkosten ook zelf moet betalen, en ook nog eens een middag thuis moet blijven omdat het toestel opgehaald moet worden, kreeg ik te horen dat ik gewoon pech had. Hem daarop verzocht om zijn leidinggevende.. "Die is er niet"... wanneer komt hij terug dan? "Hij is op vakantie". Tot wanneer? "Eind september".. Echt niet te geloven hoe ik hier afgescheept ben! Ik heb in het verleden nog nooit zo`n ONBESCHOFTE `service` meegemaakt. Mensen denk na. Als het toestel werkt prima maar owee als je eenmaal deze klantenservice van Youfone nodig hebt..

Louise 25 aug 2020
T

Ook ik moet me aansluiten bij de negatieve recensie over YouFone. Zelden zoiets meegemaakt in Nederland. Zelfs met 2 uur in de wacht kom je er niet door, de communicatie is slecht, ze maken fouten die ik mag gaan oplossen en oh ja, internet heb ik ook zeker niet en de chat verwijst door naar de telefonische klantenservice en mijn email wordt niet beantwoord. Ook ik had de recensies gezien voordat ik klant werd, maar wilde ze het voordeel van de twijfel geven. Ik wens dit niemand toe!!

Ton 5 okt 2021
H

Goedkoop is duurkoop en een gewaarschuwd mens telt voor twee en zo kan ik nog wel even doorgaan want Youfone is prut.
Sinds vandaag overgestapt en dus sinds vandaag geen telefoon meer. Alles volgende de procedure gedaan, maar ja als er dit bedrijf achterstaat gaat het dus volledig mis. Ik heb proberen te bellen maar dat lukt niet en mailen duurt gewoon 5 dagen voordat je antwoord krijgt.
De reclame is zo mooi van Youfone maar ze moeten zich kapot schamen dat ze het gewoon niet waarmaken. Tja, zit er nu een jaar aan vast, wat een spijt kun je hebben van je overstap.

Harry 5 okt 2021
R

Telefoon abonnement Youfone

Voor de mensen met een telefoon abonnement van Youfone
Ben al jaren klant van Youfone en in het algemeen tevrede.
Maar hoe ik de laatste tijd behandeld ben is schandalig en kan niet door de beugel
Ik heb een telefoon van huawei en het besturingssysteem wordt niet meer ondersteund waardoor ik geen Android meer heb en sommige apps niet meer kan downloaden of gebruiken
Heb natuurlijk met dit probleem contact op genomem met Youfone meerdere keren maar elke keer hadden ze geen antwoord en moesten ze het uitzoeken De tweede keer dat ik belde sprak ik een jongen die mij vertelde dat ik trump maar moest bellen en dat ik maar geen huawei had moeten kopen
Zal meerdere keren gebeld worden is niet gebeurt dus afspraken worden niet nagekomen Op het moment dat het moeilijk wordt of dat het ze wat gaat kosten ben je niks waard en kunnen ze niks voor je betekenen
Het enige waar ik naar opzoek ben is toepasselijke oplossing voor mijn probleem
Maar der wordt serieus naar gekeken
Dus let op als je besluit je abonnement te verlengen en een nieuwe af te sluiten of je dit wel bij Youfone moet doen.

Richard 20 aug 2020
Reageer
l

Goedkoop prima netwerk waardeloze klantenservice

De kwaliteit van het netwerk van Youfone is prima en exact hetzelfde als het KPN netwerk. Ik vermoed dat de mast van KPN dichterbij staat dan die van Vodafone

De klantenservice is echt bedroevend slecht. Ze hebben zelf alleen een eerste lijn en moeten ingewikkelde vragen doorzetten naar Youfone wat kennelijk geld kost want daar doen ze erg moeilijk over. De medewerkers van Youfone zijn overigens wel vriendelijk.

De app en web-omgeving van Youfone werken redelijk. De facturen van Youfone zijn helaas niet heel duidelijk en ook de verbruiksmeter is een beetje wazig. Ik heb onbeperkt bellen en toch worden om de een of andere reden mijn belminuten gerekend. Ook zie ik mijn extra 1 GB data vanwege een Ziggo aansluiting niet duidelijk in de verbruiksmeter....

4G en VoWiFi werken prima bij Youfone. Grappig is dat op iOS bij WiFi bellen bij mij KPN als netwerkprovider wordt weergegeven (op Android staat er wel WiFi bellen via Youfone).

Conclusie: Youfone is erg goedkoop en heeft een prima netwerk . Zolang je maar geen contact hoeft te zoeken met de helpdesk.

leon 15 aug 2020
H

Ik heb sinds 2 maanden Youfone en ben erg gelukkig met deze keuze, altijd een vast bedrag van 29.95 per maand. voor de betaalnummers is er een soort prepaid systeem, waardoor je altijd duidelijk weet waar je aan toe bent.Hiervoor had ik Youfone en omdat ik de ene maand veel bel en de maand erna weer helemaal niet, ging ik in de drukke bel maanden steeds over mijn bundel heen met als gevolg telefoonrekeningen van 160 euro en hoger !!Dit zal je bij Youfone nooit gebeuren want alles in onbeperkt voor een vast bedrag. Het ontvangt van het netwerk is van superieure kwaliteit.Ik kan een ieder Youfone van harte aanbevelen !!

Han 5 okt 2021
j

onprofessioneel en niet klantvriendelijk

Fijn is dat. Ik ben even 2 weekjes naar Griekenland geweest. Ik heb 1 keer een telefoongesprek gevoerd en ben op internet geweest, bleek dat ik op een netwerk zat van Albanië. Zonder het te weten had ik opeens een eindafrekening van totaal €109 euro.Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. De meneer die ik aan de telefoon had, gaf aan dat de
kans groot was dat er in zulke uitzonderlijke gevallen een tegemoetkoming wordt toegekend. Thuis aangekomen heb ik gelijk, op advies van deze zelfde meneer, een bericht gestuurd via de ticketservice bij Youfone. Ik heb de situatie uitgelegd. Ik kreeg als antwoord dat er alleen wat gedaan kon worden als de factuur online was. Dit was eergisteren het geval. Naar aanleiding hiervan weer contact opgenomen. Krijg ik dit als antwoord:
Ik kan je geen coulance toekennen. Voor deze kosten betaald ook Youfone een zeer hoog bedrag. Het toekennen van een coulance is hierdoor helaas niet mogelijk.
Ik vind dit antwoord erg onprofessioneel en niet klantvriendelijk. Ik hoop dat hier alsnog wat aan gedaan kan worden.

jannus 9 aug 2020
Reageer
i

Schande Youfone

Mobiele telefoon wordt net afgesloten door Youfone! Of ik eerst even 140 euro wil betalen omdat ik teveel buiten mijn belbundel heb gebeld en dat kost 30 cent per minuut.
Ik contact opgenomen met Youfone, uitgelegd dat ik in het crisisteam bij een zorginstelling werk en daardoor veel heb moeten bellen en de grens van mijn belbundel door alle hectiek mij even is ontschoten. Ook aangegeven dat ik nog tot op heden altijd binnen mijn bundel ben gebleven en dat er sinds begin maart een verlengingsvoorstel klaarstaat, waarbij ik nota bene voor 1,5 euro per maand extra onbeperkt kan bellen.
Vervolgens gevraagd of ik dit nieuwe abonnement niet met terugwerkende kracht per 1 maart kan laten ingaan. Antwoord Nee. Vervolgens gevraagd om coulance. Antwoord Nee.
Het antwoord van Youfone: Eerst betalen, en dan pas kunt u weer bellen mevrouw! Ik ben echt enorm teleurgesteld. Schande Youfone om in deze tijd over de rug van een hardwerkende zorgmedewerker jezelf te verrijken.

inge 28 jul 2020
E

Ik heb betaald voor een prepaid abonnement met nummerbehoud. Dit kon niet vanuit mijn huidige provider waardoor ik een ander nummer van youfone heb gekregen en waarvoor ik moet betalen! Dit wil ik niet en kan ik niets mee. Enige optie? Volledige abonnement afkopen! YouFone wenst niet mee te denken en wil met geen enkele oplossing komen. 'Dien maar een klacht in' en 'dit zijn nu eenmaal de voorwaarden'. Ik ben witheet. Waar slaat dit op!? Slechte service, een onbruikbaar product geleverd. Ik heb nog nooit ergens een klacht ingediend over een dienst of product, maar ik nog nooit zo slecht behandeld.

EDR 5 okt 2021
P

Nergens gelezen dat je een limiet in kunt stellen zodat je niet voor verrassingen komt te staan? Dan had je wellicht eerder gemerkt dat je niet meer kon bellen.

De werkgever geeft geen redelijke vergoeding voor je telefoonkosten?

Dual sim telefoon iets voor je, met een apart nummer voor zakelijk en privé?

Prawo 18 okt 2021
Y

Youfone goedkoop

Er is maar één reden waarom ik bij youfone zit en dat vind ik ook de belangrijkste reden die je maar kunt bedenken.
Youfone is lekker goedkoop en dat was waar ik naar op zoek was, ik weet honderd procent zeker dat er heel veel mensen zijn net als ik die wat moeten bezuinigen op bepaalde dingen en dan is youfone een echte uitkomst.
En de kwaliteit hiervan is niet eens slecht waardoor het helemaal niet erg is om hier bij te zitten.

Youri 25 jan 2020
Y

Youfone is een lekkere goedkope provider voor je telefoon en zorgt er toch voor dat je alles kunt doen met je mobiel wat je nodig hebt en zou willen doen. Eerder zat ik altijd bij Vodafone en deze was veel duurder, ik dacht dat ik daar niet onder uit zou kunnen gezien mijn wensenlijst van wat ik in een abonnement wil, maar die dingen kan ik nu ook allemaal nog steeds en dat voor veel minder geld per maand.

Yara 5 okt 2021
B

Goed, simpel en goedkoop. Wat wil je nog meer, ik kan me niets beters wensen dan dit in elk geval en volgens mij wordt iedereen daar blij van. Hoeveel geld je ook hebt, het is altijd goed om op de koopjes te letten en al helemaal zoals dit, dat het ook nog eens een hele goede maatschappij is. Dus je hoeft helemaal geen kwaliteit in te leveren voor de lagere prijs

Bjorn 5 okt 2021
Y

Als je youfone voor je mobiel hebt dan zit je goed! Iets goedkopers is er volgens mij niet en toch werkt het super Nice. Je hebt gewoon internet en dergelijke en dat doet het ook wel snel en niet de hoge kosten die hier normaal aan verbonden zitten. Dus youfone verdient echt alle lof die ze verdiend hebben, daar is niets van gelogen.

Youri 5 okt 2021
P

Voor goedkoop internet is Youfone meer dan prima.
Bellen doe ik niet via Youfone Daarom ben ik blij inderttijd een abo te hebben kunnen afsluiten voor internet only.
Wil je bezuingen op bellen, lees je dan eens in op VoIP bellen. www.freevoipdeal.com is een prima deal. Daar krijg je voor 10 Euro beltegoed vier maanden gratis bellen naar vaste nummers in veel landen. Dat beltegoed is verder volledig bruikbaar na die vier maanden of om naar mobiele nummers te bellen voor 1,8 cent per minuut (voorbeeld Nederland). Daar kan geen belbundel tegenop. Dit kan ik ook als ik ergens in het buitenland op een terrasje zit waar wifi is (mocht mijn internetbundel daar niet geldig zijn of op).

Prawo 18 okt 2021
J

Youfone beoordeling

Ik heb een goede ervaring met Youfone, zij leveren via het KPN netwerk, wat door heel Nederland goede beoordelingen krijgt.
Ook bij mij werkt altijd alles goed via Youfone en wat heel handig is, is dat je je kosten zelf heel goed in beeld kunt houden, zodat je precies weet hoeveel je kwijt bent en ook waar aan.
Laatst had ik een keer een vraag over mijn abonnement en toen heb ik de klantenservice hiervoor gebeld, normaal gesproken moet je daar bij bedreven e.d. altijd een bepaald bedrag per minuut voor betalen.
Hier was dat niet zo, de klantenservice van Youfone helpt je altijd gratis en dat vind ik erg netjes.

John 19 jan 2020
Reageer
M

Goede aanbiedingen

Youfone is een leuke en goede aanbieder als je de aanbiedingen hiervan een beetje in de gaten houdt.
Af en toe zitten hier echt goede dingen bij en als je dan een beetje slim hier mee om gaat dan kan dit je behoorlijk wat geld schelen per jaar qua abonnement.
Ik ben in ieder geval erg blij dat ik ben over gestapt en ik vind het jammer dat ik dit niet eerder wist.
Nu heb ik het geld wat ik anders aan telecom kwijt was nu over voor andere (leuke) dingen en dat is toch altijd heel erg fijn vind ik.

Marielle 17 jul 2019
J

Ik heb ook youfone en dan een Sim only, dat scheelt je heel veel geld per maand dat klopt.
En dat komt vooral omdat er geen telefoon bij zit die moet je zelf aanschaffen.
Bij andere abonnementen die duurder zijn mag je vaak eens in de twee jaar een nieuwe telefoon uitkiezen, maar dat vind ik onzin want als ik een goede telefoon heb dan doe ik daar makkelijk twee jaar mee en ook nog wel vele jaren langer.
Dus voor mij kan dit zeker uit en je hebt dan inderdaad geld over voor leukere dingen en als ik die keus moet maken dan is het voor mij eenvoudig kiezen.

Jesse 17 jul 2019
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van april 2024.

Over Youfone

Youfone is een telecom provider in Nederland die zich richt op de budgetmarkt. Het bedrijf biedt sim-only abonnementen aan tegen aantrekkelijke prijzen, waarbij klanten kunnen kiezen uit verschillende bundels en contractduur. Daarnaast biedt Youfone ook bundels aan voor internet en televisie thuis. Het voordeel van Youfone is dat klanten de mogelijkheid hebben om zelf hun bundels samen te stellen, waardoor zij alleen betalen voor wat zij nodig hebben. Youfone maakt gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN, wat zorgt voor een goede dekking en snelheid in Nederland. Ook heeft het bedrijf een goede klantenservice, die gemakkelijk bereikbaar is via telefoon, chat en e-mail. Youfone is een goede keuze voor mensen die op zoek zijn naar een voordelig mobiel abonnement met de mogelijkheid om zelf hun bundel samen te stellen en goede dekking en snelheid in Nederland.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.youfone.nl
  • support@youfone.nl