l

Goedkoop prima netwerk waardeloze klantenservice

De kwaliteit van het netwerk van Youfone is prima en exact hetzelfde als het KPN netwerk. Ik vermoed dat de mast van KPN dichterbij staat dan die van Vodafone

De klantenservice is echt bedroevend slecht. Ze hebben zelf alleen een eerste lijn en moeten ingewikkelde vragen doorzetten naar Youfone wat kennelijk geld kost want daar doen ze erg moeilijk over. De medewerkers van Youfone zijn overigens wel vriendelijk.

De app en web-omgeving van Youfone werken redelijk. De facturen van Youfone zijn helaas niet heel duidelijk en ook de verbruiksmeter is een beetje wazig. Ik heb onbeperkt bellen en toch worden om de een of andere reden mijn belminuten gerekend. Ook zie ik mijn extra 1 GB data vanwege een Ziggo aansluiting niet duidelijk in de verbruiksmeter....

4G en VoWiFi werken prima bij Youfone. Grappig is dat op iOS bij WiFi bellen bij mij KPN als netwerkprovider wordt weergegeven (op Android staat er wel WiFi bellen via Youfone).

Conclusie: Youfone is erg goedkoop en heeft een prima netwerk . Zolang je maar geen contact hoeft te zoeken met de helpdesk.

leon 15 aug 2020
H

Ik heb sinds 2 maanden Youfone en ben erg gelukkig met deze keuze, altijd een vast bedrag van 29.95 per maand. voor de betaalnummers is er een soort prepaid systeem, waardoor je altijd duidelijk weet waar je aan toe bent.Hiervoor had ik Youfone en omdat ik de ene maand veel bel en de maand erna weer helemaal niet, ging ik in de drukke bel maanden steeds over mijn bundel heen met als gevolg telefoonrekeningen van 160 euro en hoger !!Dit zal je bij Youfone nooit gebeuren want alles in onbeperkt voor een vast bedrag. Het ontvangt van het netwerk is van superieure kwaliteit.Ik kan een ieder Youfone van harte aanbevelen !!

Han 5 okt 2021
j

onprofessioneel en niet klantvriendelijk

Fijn is dat. Ik ben even 2 weekjes naar Griekenland geweest. Ik heb 1 keer een telefoongesprek gevoerd en ben op internet geweest, bleek dat ik op een netwerk zat van Albanië. Zonder het te weten had ik opeens een eindafrekening van totaal €109 euro.Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. De meneer die ik aan de telefoon had, gaf aan dat de
kans groot was dat er in zulke uitzonderlijke gevallen een tegemoetkoming wordt toegekend. Thuis aangekomen heb ik gelijk, op advies van deze zelfde meneer, een bericht gestuurd via de ticketservice bij Youfone. Ik heb de situatie uitgelegd. Ik kreeg als antwoord dat er alleen wat gedaan kon worden als de factuur online was. Dit was eergisteren het geval. Naar aanleiding hiervan weer contact opgenomen. Krijg ik dit als antwoord:
Ik kan je geen coulance toekennen. Voor deze kosten betaald ook Youfone een zeer hoog bedrag. Het toekennen van een coulance is hierdoor helaas niet mogelijk.
Ik vind dit antwoord erg onprofessioneel en niet klantvriendelijk. Ik hoop dat hier alsnog wat aan gedaan kan worden.

jannus 9 aug 2020
Reageer
i

Schande Youfone

Mobiele telefoon wordt net afgesloten door Youfone! Of ik eerst even 140 euro wil betalen omdat ik teveel buiten mijn belbundel heb gebeld en dat kost 30 cent per minuut.
Ik contact opgenomen met Youfone, uitgelegd dat ik in het crisisteam bij een zorginstelling werk en daardoor veel heb moeten bellen en de grens van mijn belbundel door alle hectiek mij even is ontschoten. Ook aangegeven dat ik nog tot op heden altijd binnen mijn bundel ben gebleven en dat er sinds begin maart een verlengingsvoorstel klaarstaat, waarbij ik nota bene voor 1,5 euro per maand extra onbeperkt kan bellen.
Vervolgens gevraagd of ik dit nieuwe abonnement niet met terugwerkende kracht per 1 maart kan laten ingaan. Antwoord Nee. Vervolgens gevraagd om coulance. Antwoord Nee.
Het antwoord van Youfone: Eerst betalen, en dan pas kunt u weer bellen mevrouw! Ik ben echt enorm teleurgesteld. Schande Youfone om in deze tijd over de rug van een hardwerkende zorgmedewerker jezelf te verrijken.

inge 28 jul 2020
E

Ik heb betaald voor een prepaid abonnement met nummerbehoud. Dit kon niet vanuit mijn huidige provider waardoor ik een ander nummer van youfone heb gekregen en waarvoor ik moet betalen! Dit wil ik niet en kan ik niets mee. Enige optie? Volledige abonnement afkopen! YouFone wenst niet mee te denken en wil met geen enkele oplossing komen. 'Dien maar een klacht in' en 'dit zijn nu eenmaal de voorwaarden'. Ik ben witheet. Waar slaat dit op!? Slechte service, een onbruikbaar product geleverd. Ik heb nog nooit ergens een klacht ingediend over een dienst of product, maar ik nog nooit zo slecht behandeld.

EDR 5 okt 2021
P

Nergens gelezen dat je een limiet in kunt stellen zodat je niet voor verrassingen komt te staan? Dan had je wellicht eerder gemerkt dat je niet meer kon bellen.

De werkgever geeft geen redelijke vergoeding voor je telefoonkosten?

Dual sim telefoon iets voor je, met een apart nummer voor zakelijk en privé?

Prawo 18 okt 2021
Y

Youfone goedkoop

Er is maar één reden waarom ik bij youfone zit en dat vind ik ook de belangrijkste reden die je maar kunt bedenken.
Youfone is lekker goedkoop en dat was waar ik naar op zoek was, ik weet honderd procent zeker dat er heel veel mensen zijn net als ik die wat moeten bezuinigen op bepaalde dingen en dan is youfone een echte uitkomst.
En de kwaliteit hiervan is niet eens slecht waardoor het helemaal niet erg is om hier bij te zitten.

Youri 25 jan 2020
Y

Youfone is een lekkere goedkope provider voor je telefoon en zorgt er toch voor dat je alles kunt doen met je mobiel wat je nodig hebt en zou willen doen. Eerder zat ik altijd bij Vodafone en deze was veel duurder, ik dacht dat ik daar niet onder uit zou kunnen gezien mijn wensenlijst van wat ik in een abonnement wil, maar die dingen kan ik nu ook allemaal nog steeds en dat voor veel minder geld per maand.

Yara 5 okt 2021
B

Goed, simpel en goedkoop. Wat wil je nog meer, ik kan me niets beters wensen dan dit in elk geval en volgens mij wordt iedereen daar blij van. Hoeveel geld je ook hebt, het is altijd goed om op de koopjes te letten en al helemaal zoals dit, dat het ook nog eens een hele goede maatschappij is. Dus je hoeft helemaal geen kwaliteit in te leveren voor de lagere prijs

Bjorn 5 okt 2021
Y

Als je youfone voor je mobiel hebt dan zit je goed! Iets goedkopers is er volgens mij niet en toch werkt het super Nice. Je hebt gewoon internet en dergelijke en dat doet het ook wel snel en niet de hoge kosten die hier normaal aan verbonden zitten. Dus youfone verdient echt alle lof die ze verdiend hebben, daar is niets van gelogen.

Youri 5 okt 2021
P

Voor goedkoop internet is Youfone meer dan prima.
Bellen doe ik niet via Youfone Daarom ben ik blij inderttijd een abo te hebben kunnen afsluiten voor internet only.
Wil je bezuingen op bellen, lees je dan eens in op VoIP bellen. www.freevoipdeal.com is een prima deal. Daar krijg je voor 10 Euro beltegoed vier maanden gratis bellen naar vaste nummers in veel landen. Dat beltegoed is verder volledig bruikbaar na die vier maanden of om naar mobiele nummers te bellen voor 1,8 cent per minuut (voorbeeld Nederland). Daar kan geen belbundel tegenop. Dit kan ik ook als ik ergens in het buitenland op een terrasje zit waar wifi is (mocht mijn internetbundel daar niet geldig zijn of op).

Prawo 18 okt 2021
J

Youfone beoordeling

Ik heb een goede ervaring met Youfone, zij leveren via het KPN netwerk, wat door heel Nederland goede beoordelingen krijgt.
Ook bij mij werkt altijd alles goed via Youfone en wat heel handig is, is dat je je kosten zelf heel goed in beeld kunt houden, zodat je precies weet hoeveel je kwijt bent en ook waar aan.
Laatst had ik een keer een vraag over mijn abonnement en toen heb ik de klantenservice hiervoor gebeld, normaal gesproken moet je daar bij bedreven e.d. altijd een bepaald bedrag per minuut voor betalen.
Hier was dat niet zo, de klantenservice van Youfone helpt je altijd gratis en dat vind ik erg netjes.

John 19 jan 2020
Reageer
M

Goede aanbiedingen

Youfone is een leuke en goede aanbieder als je de aanbiedingen hiervan een beetje in de gaten houdt.
Af en toe zitten hier echt goede dingen bij en als je dan een beetje slim hier mee om gaat dan kan dit je behoorlijk wat geld schelen per jaar qua abonnement.
Ik ben in ieder geval erg blij dat ik ben over gestapt en ik vind het jammer dat ik dit niet eerder wist.
Nu heb ik het geld wat ik anders aan telecom kwijt was nu over voor andere (leuke) dingen en dat is toch altijd heel erg fijn vind ik.

Marielle 17 jul 2019
J

Ik heb ook youfone en dan een Sim only, dat scheelt je heel veel geld per maand dat klopt.
En dat komt vooral omdat er geen telefoon bij zit die moet je zelf aanschaffen.
Bij andere abonnementen die duurder zijn mag je vaak eens in de twee jaar een nieuwe telefoon uitkiezen, maar dat vind ik onzin want als ik een goede telefoon heb dan doe ik daar makkelijk twee jaar mee en ook nog wel vele jaren langer.
Dus voor mij kan dit zeker uit en je hebt dan inderdaad geld over voor leukere dingen en als ik die keus moet maken dan is het voor mij eenvoudig kiezen.

Jesse 17 jul 2019
Prijzen vergelijken

Door middel van samenwerkingen met meerdere telecomproviders, kunnen we onze bezoekers gunstige prijzen aanbieden.

Beste telecomproviders

Dit zijn de beste telecomproviders van maart 2024.

Over Youfone

Youfone is een telecom provider in Nederland die zich richt op de budgetmarkt. Het bedrijf biedt sim-only abonnementen aan tegen aantrekkelijke prijzen, waarbij klanten kunnen kiezen uit verschillende bundels en contractduur. Daarnaast biedt Youfone ook bundels aan voor internet en televisie thuis. Het voordeel van Youfone is dat klanten de mogelijkheid hebben om zelf hun bundels samen te stellen, waardoor zij alleen betalen voor wat zij nodig hebben. Youfone maakt gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN, wat zorgt voor een goede dekking en snelheid in Nederland. Ook heeft het bedrijf een goede klantenservice, die gemakkelijk bereikbaar is via telefoon, chat en e-mail. Youfone is een goede keuze voor mensen die op zoek zijn naar een voordelig mobiel abonnement met de mogelijkheid om zelf hun bundel samen te stellen en goede dekking en snelheid in Nederland.

  • Nog niet geverifieerd
  • Telecomproviders
  • https://www.youfone.nl
  • support@youfone.nl