Prima beeld en geen haperingen kan misschien er ook aan leggen dat wij een snelle internetverbinding hebben .Ik heb voorlopig nog geen klachten films die werken ook perfect.
Alleen het commentaar is wennen zonder Olaf mol
Hebben genoten van de race jammer van max maar ze teammaat heb het goed opgevangen en flink wat punten gepakt.
Scandinavische toko met niet bestaande klantenservice.
Beeld tijdens f1 is ruk, maar je krijgt niemand te pakken. Mail, Facebook, bellen, ze reageren nergens op.
Ben vanaf maart bezig met deze kneus neuzen, maar je komt nergens met ze. "We zoeken het uit". "Het ligt aan de klant". Kansloze bende is het.
Tip: neem f1tv pro, veel beter!
Wat een crash van ZHOU! Hopelijk gaat het goed ze tonen nog geen beelden door de protocolregels wat ik goed vind. Afwachten nu, zal wel oneerlijk zijn als de race opnieuw gestart moet worden want Max Verstappen stond 1e en dan zou hij weer op de 2e plek moeten beginnen. Tot nu toe wel prima commentaar moet ik eerlijk zeggen.
Nou Q1 gaat beginnen van de grand prix op Silverstone! Net even de voorbeschouwing gekeken maar daar hoef je het helaas nog steeds niet voor te doen. Vind het desondanks wel fijn dat er gewoon een app is van Viaplay op alle apparaten en zelfs op een tv. Hierdoor kan je F1 gelijk streamen op de tv en bedienen via je afstandsbediening. Ik zal zeggen haal Olav Mol en Jack Plooij erbij en je hebt een goed platform. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog nooit een film op Viaplay heb gekeken, heb het letterlijk alleen voor Formule 1.
Zojuist mijn abonnement opgezegd. Ik heb het vele races de kans gegeven maar er komt simpelweg geen verbetering. De kwaliteit blijft super slecht ondanks het beste WiFi pakket en signaal, het commentaar blijft vlak en weinig passie. Ook de commentatoren maken veel fouten qua banden keuze of strategie. Fouten maken is niet erg maar herstel ze. In plaats daarvan moet de klant een bewijslast aanleveren van heb ik jou daar om zijn gelijk te halen. Geen introspectieve organisatie. Ik ben over naar F1TV pro waar ik veel beter ben en wordt geholpen. Waar de stream een fantastische kwaliteit kent met commentaar waar de passie vanaf spat. Viaplay kon helaas ziggo niet evenaren.
Afgelopen weekend tijdens wedstrijd zeker 20 keer de viaplay app opnieuw moeten opstarten waarbij opstarten vaak wel minuten duurde waardoor ik ook weer cruciale momenten in de wedstrijd heb gemist. En nee het lag niet aan internet verbinding die was heel goed. 1 ster is nog veel te veel. hoezo minimaal 50 woorden voor onderbouwing. het is gewoonweg waardeloos wat jullie leveren. zorg dat jullie je zaakjes voor elkaar hebben.
Aangezien wij de app van viaplay via de Ziggo mediabox kijken geen problemen met beeld. Als ik naar een wedstrijd kijk dan zou ik graag relevante informatie ontvangen. Niet dat gewauwel en elkaars vliegen afvangen en info blijven herhalen tijdens het commentaar geven. Iedereen weet inmiddels wel dat de bandjes meer grip hebben als ze warm zijn. Ik wordt er doodmoe van. Ik heb ze een kans gegeven maar nu moet het eruit. Praat eens wat minder!!!
Gisteren GP Canada gezien, dan beeld helder dan wazig, laatste 10 ronden haperingen en zelfs 2x beeld op zwart.
Erg slecht , betaal teveel voor zo weinig kwaliteit. Maak me niet meer druk over de race zelf, maar wel over de beeldkwaliteit, ronduit belabberd, je zit gewoon op de volgende storing te wachten.
Geef mij Ziggo maar weer terug, kan mijn geld beter aan andere dingen uitgeven helaas.
Wat een gigantische teleurstelling om de Formule 1 te bekijken via Viaplay,
Nog nooit zulk gewauwel van commentatoren moeten aanhoren.
Ze kijken zelf niet en waar ze het over hebben boeit niet en komt zeker niet overeen met de beeldrn die ze laten zien.
Kortom zeer slecht.
Ziggo was stukken beter.
Gelukkig dat er nog een goede samenvatting is te bekijken op NPO 1.
Wat een enorme domper om naar deze commentatoren te moeten luisteren.
Een verschrikking first class...om van de studio nog maar te zwijgen.
Elke verandering geen verbetering.
Plooy en Mol graag terug.
Ook voor behoud van het leden aantal van viaplay.
Word wakker viaplay.
Kost u zo veel cliënten.
Zoals het gelezen"tal van andere mogelijkheden".
Weg dus met die onkunde
0 sterren. Geef het terug aan ziggo of haal Jack Plooy en Olav Mol. Luister naar jullie klanten. Hoeveel slechte reviews heb je nodig om te gaan luisteren en doen wat de betalende f1 fans vragen. Ook op trustpilot zeer slechte reviews. En steeds hetzelfde stomme antwoord. Heb viaplay genomen om met plezier f1 te kijken.
Ik word doodziek van dat gemekker van de commentatoren.
Het is moeilijk te verstaan omdat ze maar blijven lullen met elkaar over zaken die weinig of niets met deze uitzending te maken hebben. Of over details waar niemand in geïnteresseerd is.
Zoek eens iemand die to the point is en waar je graag naar luistert.
Ik ben ook helemaal klaar met Viaplay. Soms was de stream moeilijk te starten en beeldkwaliteit slecht, maar dat lijkt iets verbeterd, mogelijk ook doordat steeds meer abonnees Viaplay afzeggen. Het F1-commentaar is niet om aan te horen. Een waterval van nonsens van die twee mannen. De programma's zijn het kijken ook niet waard. Maar het ergste vond ik nog dat we laatst op dinsdagavond de race van Monaco terug wilden kijken maar dat ging niet want de stream is maar 48 uur beschikbaar! (Wtf?!!) Dit was echt de duppel en ik heb Viaplay opgezegd en een F1TV Pro-abo voor een jaar afgesloten. En dat had ik eerder moeten doen! Ik ben werkelijk helemaal blij! Prima beeldkwaliteit, geen haperende streams, talloze mogelijkheden en wat ik helemaal geweldig vind: een archief van tientallen jaren F1-races die je wanneer dan ook terug kunt kijken! Wow!!! Wel jammer dat ze nu ook een stream hebben van de Nederlandse Viaplay-commentators, maar dat heb ik opgelost door GrandPrix-radio van Olav Mol erachter te zetten. Je kunt ook Engels of Duits commentaar kiezen. Wow, wat een mogelijkheden. Piece of cake. Ik kan iedereen aanraden: zeg Viaplay af en neem F1TV Pro! Die gasten van Viaplay verdienen het gewoon niet om over onze rug rijk te worden. Ze zijn gewoon te duur en te slecht.
We kunnen niet zeggen dat Viaplay haar klanten heel blij maakt met de diensten wat ze aanbieden. Heel slecht commentaar, waar ik het 100% mee eens ben. Beeld wordt wel steeds beter en heb zelf ook geen hinder meer hierin. Het enige jammere is dat Ziggo klanten gewoon nu extra betalen voor minder. Wat ik niet snap is waarom Viaplay niet gewoon al het personeel overnam die Ziggo had op de F1 afdeling, daar was iedereen toch blij over? Ik zal zeggen maak je fouten snel goed Viaplay, de meeste Nederlanders betalen voor jullie dienst terwijl ze het vorig jaar gratis konden kijken via Ziggo. Biedt ze dan in ieder geval de best mogelijke service, dat is met het commentaar wat ze vorig jaar bij Ziggo hadden! Het leven kan zo simpel zijn.
Goed beeld maar verschrikkelijk commentaar. Wat een ergenis. Mis commentaar van ziggo. Zit eraan te denken om het viaplay daarom maar weer op te zeggen. Hopelijk komt hier nog verandering in. Luister nu via grand prix radio weer het oude vertrouwde commentaarwaar de ze de spanning weer kunnen weergeven. Als u blieft doe er wat mee want dit verziekt wel het kijk plezier
Wat een waardeloos bedrijf, steeds opnieuw inloggen, slecht beeld en het commentaar is helemaal een aanfluiting......het ergste is, ik betaal er nog geld voor ook!
Aan een ieder die twijfelt om een abonnement te nemen bij Viaplay......NIET DOEN! geef je geld aan een goed doel of zo, dat wordt beter besteedt dan voor deze rommel te betalen.
Uiteindelijk toch maar een abonnement genomen. Nu al spijt. Beeld bij wedstrijden en kwalificaties heel matig. Een matige eenheidsworst voor alle landen. Commentatoren zijn heel erg matig, zeker vergeleken bij de “petrol heads” van de vorige jaren. Veel geld binnen graaien en zo weinig mogelijk leveren. Walgelijk. Voor mij ook geen enkele ster.
Welkom bij de club van gedupeerden. Je had beter eerst de reviews kunnen lezen alvorens een abonnement te nemen. F1 TV Pro is een stuk mooier qua beeld in ieder geval, engels commentaar is ook wel heel goed moet ik je eerlijk bekennen.
Eigenlijk is mijn hele ervaring zwaar ondermaats, van het haperende beeld (met glasvezel internet waar 4k prima op draait) & de ongelooflijke slechte communicatie vanuit de klantenservice.
Kijk nu via F1 TV en dat werkt overigens prima. ViaPlay heb ik de kans gegeven maar 0/10, ze hebben voor mij echt afgedaan.
Daarnaast was ik zeker ook niet te spreken over de inhoud, met als enige uitzondering Ho-Pin Tung, die inhoudelijk veel toegevoegd.
Zowel het commentaar als de voor- en aftershow waren beneden verwachting.
Vanwege het zeer slechte commentaar waarbij de fouten zich opstapelen heb ik Viaplay opgezegd. De commentatoren vergissen zich in namen van coureurs en zelfs welk circuit er gereden wordt. Naast het emotieloze gewauwel van die gasten is het soms ook ECHT FOUTIEF. Ik ben overgegaan naar F1 via Apple TV met enthousiast engels commentaar. Perfect en geen Viaplay meer. Succes
Het is jammer, maar viaplay heeft volledig de boot gemist.
Afgelopen zondag 1 grote en 3 kleine storingen en dat kost € 9,95.
Verder kun je beter het geluid van de interviewers uit zetten want die snappen er helemaal niets van. Waarschijnlijk goedkoop maar zeker geen toegevoegde waarde.
Jammer maar het blijft bagger en dat kost zeker mijn abonnement.
Wat een waardeloze kwaliteit! En dan heb ik het niet alleen over de beeldkwaliteit helaas.
Ik kan echt niets bedenken waarvan ik enthousiast word.
Commentaar door mensen die er werkelijk niets van afweten (op een enkeling na, maar die is dan weer een arrogante kwal).
Heb heel veel spijt dat ik een abonnement heb genomen.
Zodra ik er vanaf kan ben ik daar weg.
Moet helaas minimaal 1 ster aanklikken, dat is echt al veel teveel.
De app werkt niet meer en is dus van slechte kwaliteit ,er gewoon na 2 dagen geen verbinding tot stand te brengen, tevens zijn de comtatoren niet geschikt voor het presenteren van de Formule 1 race, waarom niet het extra kanaal open zetten, dat je op een normale manier alles kan volgen.
En kan je de app eruit gooien, en kan je abonnement goed koper maken,het zeker geen 15 euro waard, na de kortings maanden ben ik weg en over gestapt naar de F1Pro.
Die commentatoren moeten ze meteen ontslaan. Ze praten om het praten. Kijk nu de kwalificatie in Miami en het gaat werkelijk nergens over. Q3 kwalificatie waarbij er 15 door gaan, Bottas staat 15e, is de laatste ronde. Zeggen ze: Bottas haalt het niet, hij is al gefinisht... Ow wacht de 15e gaat ook door, hij mag toch door! Het gaat echt nergens over wat een slecht commentaar ik irriteer me er mateloos aan. Een van de leukste sporten om naar te kijken en dan krijg je dit erbij te horen waar je nog flink voor betaald ook.
Geheel mee eens....buitengewoon slecht commentaar, door de zogenaamde deskundigen......ook de interviews dwars door de kwalificaties heen....brrr....zou toch beter moeten.....
Ben dus niet de enige die het weer tenenkrommend vind? Verschrikkelijk wat een entertainmentloos commentaar. Wie zit daar nu weer in de studio? De Grand Prix van Miami, ons eis veel show beloofd, maar de presentators doen er alles aan omdat de kop in te drukken. Ik stop ermee en ga naar F1 Pro
Ben het helemaal met je eens dit is zo verschrikkelijk slecht en kwaliteit ook heel slecht en dan die commentatoren tijdens de race en in de studio 🤢🤢geef mij Olav Mol en Jack Plooi maar en Rob Kamphus in de studio was veel beter.
Het is duidelijk dat de prioriteit bij het verkrijgen van de F1 rechten en niet bij de ontwikkeling van een gebruiksvriendelijke app heeft gelegen. de app-prestaties zijn ronduit slecht te noemen, traag, zeer slechte zoekfunctionaliteit en onduidelijke (tijd) programmering. Ziggo heeft het, technisch, een stuk beter voor elkaar.
Als consument ben ik zeer ontevreden en teleurgesteld over de geboden kwaliteit van Viaplay.
Voor een betaal’service’ echt super slechte kwaliteit. Echt niet meer van deze tijd. Dit is een stap achteruit. Commentaar ook behoorlijk matig, maar je kan het geluid nog altijd uitzetten… het beeld alleen niet verbeteren …
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.
Er zijn 193 reviews geschreven over Viaplay op Reviews.nl. Met een 1.7 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.