W

Waardeloos en veel te duur

Heb toch maar weer viaplay genomen omdat ik Premier League wil zien.
Maar het is gewoon knudde. Steeds haperingen. Alleen op iPad of computer werkt het behoorlijk. Maar op de tv is het hopeloos. En dat voor 18€/mnd !!!!
Ik denk niet dat ik het lang ga aanhouden.

Wim 24 aug 2024
T

Altijd haperend beeld

Ligt niet aan je internet verbinding, maar aan hun streaming die niet deugd. Lees alle reviews en het wordt duidelijk. Super irritant als je live naar F1 kijkt. Eind dit jaar zeg ik op.

Teetje 24 aug 2024
J

Duur en belabberde service en content

Zelfs vaste klanten worden lastig gevallen en moeten zich steeds opnieuw aanmelden. Het geld niet waard. Formule 1 inmiddels via tv beschikbaar. Dus abonnement van 16 euro heeft geen toegevoegde waarde. Vaste klanten worden alleen maar gehinderd in het zien van content, die ook al niet te best is.

Jurgen Eshuis 18 aug 2024
W

Formule 1 niet om aan te zien

Het tv beeld hapert, moet laden, gaat even verder, moet laden...etc
Na vele vriendelijke mailtjes van Viaplay en opdrachten die ik allemaal heb uitgevoerd, wat echt uren werk betekende, blijft het probleem hetzelfde.
De reactie van Viaplay: ' Wanneer u zonder al te veel haperen wel Formule 1 op uw telefoon kunt bekijken, is er toch geen probleem'. Te hilarisch voor woorden. Begin er niet aan!

Wim Koning 29 jul 2024
D

Geouwehoer

Ik kijk darts terug en de eerste wedstrijd verloopt zonder problemen daarna kreeg je Smith tegen van gerwen en meteen de ene buffer na de ander toen heel het program opnieuw ververst en gespoeld tot aan die wedstrijd en op exact dezelfde punten kwamen de buffers weer . Dus viaplay stop alsjeblieft met dat slappe geouwehoer over dat het aan je netwerk ligt buig toch is een keer je harses en beken dat jullie enorme problemen hebben dan toon je pas ruggengraat. Nu toon je slapte . R. Balk

Dolf Balk 21 jul 2024
R

Geen ontvangst

Heb noodgedwongen een abbo genomen via KPN op viaplay.
Gisteren de kwalificatie gemist wgs dataprobleem. Diverse malen contact opgenomen middels de app van viapay. Onzinnige reacties, daarom vandaag telefonisch contact gezocht. Drie (!) uur in de wacht gestaan, was de laatste wachtende in de rij. Daarna lijn gesloten.
Waardeloos bedrijf, heb mijn abbo inmiddels opgezegd.

Ramaker 23 jun 2024
C

Viaplay

Viaplay is moeilijk te bereiken
Na een telefoontje is het gelukt
Zijn wij goed geholpen en ook nog een compensatie
Gekregen wij zijn tevreden de medewerker heeft ons goed geholpen bedankt

Chienes Metus 28 mei 2024
s

Slecht

Slechte content. als je f1 kijkt blijft die, ondanks mijn snelle internet, bufferen. Gewoonweg slecht.
Onthoudt niet wat je hebt gekeken en wanneer je bent gestopt.
Alle gemakken bij de andere streamingdiensten heb je hier niet bij.
Ik hoop dat f1 snel naar ziggo gaat

sjoerd franssen 25 mei 2024
S

Slechte beeldkwaliteit

Ik heb uitstekend internet thuis, live TV kijken kan op erg hoge kwaliteit. Zodra ik via Viaplay kijk, is de beeldkwaliteit dramatisch. Erg jammer!

Commentaar bij het voetbal is verder uitstekend!

Sam 14 mei 2024
S

Teleurstelling

Wat een gekke toestand,het moet toch niet gekker worden.
Als je de hoogste bieder bent,en je grijpt dan toch naast de rechten ,en die gaan dan naar het buitenlandse bedrijf wat er de afgelopen jaren veel kritiek kreeg over de kwaliteit van de uitzendingen.
Emotieloze presentatoren en een idioot hoge prijs voor één abonnement, waar binnenkort weer een paar euro opkomt.
Ik heb mijn abonnement dan ook opgezegd, als iedereen dit zou doen is het volgens mij snel afgelopen met viaplay

Sjaak 19 apr 2024
G

Gedoe wat Viaplay aan het doen is

Blijf het wel irritant vinden dat je vast zit aan een bepaald aantal schermen waar je op kan kijken. En dat voor een mega bedrag per maand. Ze hadden best wat schappelijker mogen zijn. Hopelijk neemt Ziggo het over want dan kan ik het gewoon weer gratis kijken. Is verder een prima programma wat ze maken, kan je weinig van zeggen. Ik kijk nu vaak via F1 TV Pro op 1 scherm en dan in mijn kantoor via Viaplay zelf, niet echt wat je wenst maar het is niet anders voor nu. Sowieso een gedoe, al die accounts overal.

Golf 4 24 mrt 2024
t

het verhaal van viaplay directeurtje

Volgens het laatste interview ligt het allemaal aan ons. Wij geven viaplay niet de tijd om het Olaf Mol gevoel bij viaplay te creëren.
Hij zelf was Olaf Mol fan maar wilde een langere periode op de Nederlands TV.
Zegt dat hij een bepaalde visie had.
Hoe kun je dan zo een slechte groep commentatoren van het zelfde pluimage bij elkaar sparen. Vroegere auto piloten die zich coureur noemen en steeds vertellen hoe het eens was. Het kan bijna niet maar het is de directeur( verantwoordelijk voor viaplay Nederland) toch gelukt om slechte streaming te combineren met hopeloos commentaar Wij wensen u veel succes

ton van de pol 12 mrt 2024
F

Verschrikkelijk

Niet een programma is storingsvrij te volgen. Heb Max meer stil zien staan dan dat ik hem heb zien rijden. Ook voetbal is niet te volgen en altijd op belangrijke momenten krijg je een prachtig stilstaand beeld. Gezien de prijs van het abonnement is dit een verschrikkelijke kwaliteit. Als ik deze kwaliteit bij mijn baas had geleverd was ik al lang ontslagen. Kortom een verschrikkelijke wanprestatie van Viaplay.

Frans van Noort 10 mrt 2024
M

Kan niet meer inloggen op Viaplay

Viaplay abo eind december opgezegd per eindatum abonnement 24 maart. Ik heb daar een email van ontvangen. Ik heb niet meer in kunnen loggen. Diverse keren via chat getracht contact te krijgen, geen succes. Een mail naar de helpdesk, ontvangst bevestiging maar hebben nog steeds niets gedaan. Ik kan nog steeds niet inloggen.
Sorry Viaplay dit slaat nergens op.

Mario 10 mrt 2024
O

Spijt als haren op mijn hoofd!

2de Weekend met foutmeldingen en dat ik weer niet de F1 kan kijken! Er zouden al meerdere streams zijn, terwijl ik maar naar 1 apparaat kijk en 2 streams tegelijk mogelijk moeten zijn! En als de race straks klaar is dan kan ik ineens wel kijken.
Ik ben helemaal klaar met Viaplay. Ik vind het een stelletje oplichters. Sorry, maar dat vind ik echt!

Olaf 9 mrt 2024
B

Slecht

We hebben Viaplay genomen, voor de F1..
En laat die nu juist de hele tijd haperen.
Mijn man kijkt al jaren F1, maar zo gaat het plezier er wel vanaf.
Was misschien beter als jullie voor een betere stream zouden zorgen
Ipv. het abonnement zo omhoog te gooien.
Ook wij hopen dat de F1 weer snel naar Ziggo terug kan.
Daar hebben we nooit problemen gegad

Bep 6 mrt 2024
C

krijg steeds foutcode 1002 geen verbinding

kan alleen op de laptop met hdmikabel aangesloten op samsung tv. Inloggen op de app op de tv krijg steeds foutcode 1002 (geen verbinding) alle andere apps zoals netfilix youtube videoland disney+ en andere werken wel. heb alles geprobeerd ook bedraad en draadloos
Denk dat dit toch bij viaplay ligt die fout

Claudia 4 mrt 2024
V

Je kan nog wel dubbel kijken

Ben benieuwd of de update dat je nog maar op 1 apparaat kan kijken, verschil maakt voor Viaplay in abonnementsverkoop. Denk dat er ook wel veel zijn die het opzeggen nu omdat het al zo duur is en ze er klaar mee zijn. Aan de andere kant, als je echt een F1 liefhebber bent en je kan nu niet meer dubbel kijken, dan neem je een extra abonnement.

Tip: je kan ook via F1 TV pro kijken als je een Viaplay abonnement hebt. Dan kijkt 1 via Viaplay en de ander gewoon via F1 TV pro. Zo deden wij het afgelopen weekend wel!

Visgraad 3 mrt 2024
K

Kan geen F1 met 2 apparaten.

Kan geen F1 kijken omdat volgens hen op mijn adres met een ander apparaat al wordt gestreamed wat niet zo is. Er wordt ook niet aangegeven welk apparaat dat dan zou zijn.
Daar betaal je dan ook nog veel te veel voor.
Als ik dan via de chat contact zoek ik moet ik anderhalf uur op reactie wachten.
Dan is de wedstrijd al lang voorbij.
Na resetten is het probleem dan opgelost, maar heb ik er niets meer aan.

Kees 2 mrt 2024
L

Hooguit 10 min. beeld en dan verdwenen

Waar Viaplay het seizoen van 2023 slecht eindigde begint Viaplay in Bahrein met nieuwe streamings problemen. Na ca 7 min. valt de race weg en zie alleen een race auto op het beeldscherm komen, ook het geluid is dan foet. Vervolgens de aan/uit knop aanzetten op het huisje klippen en dan zie je dat deze automatisch op KPN staat, dan weer naar links gaan om op Viaplay te klikken en dan op de race klikken. Na 2x overgeschakeld naar RTL Duitsland. Één ding weet ik wel zodra Viaplay haar tarieven verhoogt beëindigd ik mijn abonnement met Viaplay, gewoon een stelletje prutsers.

L. van Nieuwenhuijzen 2 mrt 2024
C

Om de 5 minuten loopt het beeld vast.

Om de 5 minuten loopt het beeld vast, geluid gaat wel door.
Viaplay afsluiten en opnieuw starten. Dan weer voor 5 minuten.
Internet snelheid gecontroleerd en is 90 mb/s +
Deze storing doet zich alleen voor bij Viaplay formule 1
Bij geen enkele anderen zender of streaming komt dit voor
Doe er iets aan!!!!!
Viaplay is veel te duur voor deze kwaliteit.
Wordt tijd dat Ziggo het weer overneemt.
Scandinavische prutsers.
Waardeloos en ergerlijk.

Carlos 2 mrt 2024
R

Kut kwaliteit.

Kut kwaliteit van zowel beeld als commentaar,vooral het gewauwel van Allard Kalf,het wordt tijd dat ze verdwijnen en er weer een aanbieder met visie en respect voor zijn klanten komt .Je kan er met goed fatsoen niet naar kijken,het beeld blijft continu vervagen en wegvallen,geluid blijft te horen helaas(Allard Kalf) . Ik denk met weemoed terug aan de tijd met Ziggo.

Roel Salomons 2 mrt 2024
J

Echt totale oplichting

Het enigste wat ze te bieden hebben is formule 1, voor de rest echt helemaal 0,0 qua series of films. En als je dan formule 1 kijkt zijn er altijd storingen, slechte beeldkwaliteit etc. Ik ben groot fan van formule 1 maar ik kan het helaas niet meer volgen omdat ik weiger ruim 15 euro per maand te betalen voor werkelijk de allerslechtste streaming service ter wereld. Echt 100% volkomen slecht. En echt weerzinwekkend dat dit bedrijf gewoon een monopolie op f1 heeft in Nederland. Om te kotsen gewoon.

Jeroen 1 mrt 2024
E

Commentaar Eerste training F1

Wat een ontzettend slecht commentaar bij de eerste training. Allerlei verhalen constant gepraat en niet naar de training kijken en becommentariëren wat er gebeurd. Zelfs de snelle ronde van Ricardo missen en denken dat ie de laatste ronde het snelst heeft gereden terwijl je naar een herhaling kijkt.
Ik hoop op verbetering anders zeg ik echt mijn abonnement op.

Ed 29 feb 2024
H

Slechtontvangst

We zijn net weer aan de gang met F1 EN OPNIEUW zijn de verbindingen slecht en mis je weer van alles.
Wat een kut bedrijf is VIAPLAY.
Daarnaadt commentaar zo dramatisch slecht. Echt wordt elke keer slechter.
Please Ziggo neem zo snel mogelijk F1 weer over van dat dramatische VIAPLAY

Hans 29 feb 2024
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van november 2025.

Over Viaplay

Er zijn 260 reviews geschreven over Viaplay op Reviews.nl. Met een 1.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.