Lees overal dat het heel slecht gaat met Viaplay dus hopelijk gaat het snel weer verkocht worden en slaat Ziggo z'n slag? Dat vond ik toch wel een stuk beter qua commentatoren en nog gratis ook (als je Ziggo klant bent). Heb nu een extra Viaplay abonnement maar doe dat simpelweg alleen voor de Formule 1, beetje zonde van het geld is het wel. Kan nog beter F1 TV nemen maar goed, te lui om te wisselen... :-)
Afgelopen weekend was de druppel, wat een verslaggeving, walgelijk.
Tot vorig jaar was het nog te omzeilen met Olav op de radio maar nu moet je wel naar deze twee luisteren.
Tot vandaag, ik ben er klaar mee en de F1 kijk ik wel in de samenvatting bij de NOS.
Ik hoop zo dat Ziggo de nieuwe veiling zal winnen.
Te veel technische onzin van kinderachtige ogende en sprekende commentatoren die denken dat wij op die onzinnige details zitten te wachten en als klap op de vuurpeil het commentaar van die Olaf die de Dakar al door zijn commentaar heeft verziekten ook in de rtl programma’s de kijkcijfers omlaag haalt denkt overal verstand van te hebben
2de jaar abo op ViaPlay maar ook mijn laatste jaar. Stephane Cox (eerste jaar) en Christian Albers vind ik prima en objectief, maar de 2 commentatoren tijdens de race zijn echt zoooo slecht. Alleen maar in superlatieven en overdreven praten alsof het anders niet leuk genoeg is ... alsof ze het hebben uitgevonden. Jack van Gelder is ook zo een ijdel mannetje, weet je nog "Dennis Bergkamp - Dennis Bergkamp - Dennis Bergkamp" ... WAAROM? De sport is leuk genoeg zonder dat overdreven gedoe, het is minachting van de kijkers om alles te benoemen wat men zelf ook ziet en/of weet. Allard Kalf probeert ook objectief te blijven en kan ik wel hebben, Amber Brandsen is een tv mevrouw van vandaag de dag, doet er haar best (iets te veel zelfs) . Waarom worden deze mensen zo slecht gecoacht, of vindt iedereen het wel prima? Ik ga vlgd jaar naar F1 tv proberen.
Formule 1 moet leuk zijn en door zo'n toerrijder als Max zijn wij in Nederland ook echt verwend maar sorry elke week naar dat gezeik luisteren van verslaggevers die die race maar half volgen. Steeds foute info verstrekken. Hoe lang wil viaplay hier nog meer door gaan. Niet iedereen die ooit in een raceauto gereden heeft kan verslaggeven. Lezen ze deze revieuws überhaupt bij viaplay. Alard Kalf en Albers ga ergens anders je onzin vertellen maar verziek niet steeds ons hele raceweekend. Zo slecht heb ik zelden iets meegemaakt. Hoe kun je van zoiets moois zo'n bende maken. Hoop dat er snel iets aan gedaan wordt.
"Alard Kalf en Albers ga ergens anders je onzin vertellen maar verziek niet steeds ons hele raceweekend" ... je bedoelt jouw weekend, want ik vind Christian Albers wel een goede ervaringsdeskundige met humor. Wil je Olaf Mol terug? Die zat er nu juist vaak naast en ging al eindtijden gokken terwijl het rondje nog bezig was. Maar goed, smaken verschillen.
Helemaal mee eens. Als de F1 commentatoren van Viaplay denken dat ze verslagleggingen doen voor een kleuterklas krijgen ze van deze doelgroep een 10.
Wat een verschrikking zeg die via Play ik zit te kijken naar het darten en Continu een buffer dus ga ik kijken naar een andere zender om te zien of het daar ook zo is maar daar kan ik dus kijken zonder probleem dus ik weer terug naar via Play die opnieuw opgestart en weer krijg ik hetzelfde Dus nu moet ik verplicht wachten tot ik morgen de herhaling kan zien Dit is toch rond uit Belachelijk. Dus viaplay weg er mee.
Ik heb betaald voor een abbonnement van 13 maanden maar dat werd na 12 maanden al stopgezet door Viaplay. Ze weigeren, ondanks herhaaldelijk daarop aan te dringen) daarvoor financiele compensatie te geven ondanks dat ze toegeven dat ze hun product niet geleverd hebben en ik wel betaald heb. Dit is pure diefstal!
Sinds kort heeft Viaplay besloten mijn smart-tv niet meer te ondersteunen. Dat houdt dus kennelijk een "zwart" beeld in. Nieuwe smart-tv gekocht waarop ik een foutmelding krijg. F1 heb ik daarom moeten missen. Vervolgens een berichtenformulier ingevuld. Nul reactie. Via Messenger een nieuwe poging gewaagd. Nul reactie. Slechte service en een F1-weekens staat weer voor de deur. Die ga ik natuurlijk niet missen en zal daarom via een app kijken als een reactie uit blijft. Dan gaat er een dikke streep door Viaplay. Wat een slechte service zeg. Onbereikbaar!
Kinderlijke commentatoren geluid uitzetten was de enige remedie. Vorig seizoen was er nog Olaf Mol naast de beelden van Viaplay. Nu de rechten zijn opgekocht waar ze niets mee doen is ook dat geblokkeerd. Wat een vertoon van macht om een monopoly positie te verkrijgen.Gaan we dus tegenwerken middels VPN en F1
Vandaag weer fijn naar de F1 gekeken zonder enige hapering of buffering
Gewoon op een Android tv
Heren bedankt tot in Saoedi arabie
Heb gewoon internet met 100mb download en 30 mb upload dus geen Ziggo
Dus ik raad jullie allemaal viaplay sport aan
Ik kijk alweer naar de volgende week uit
Voor het eerst een abonnement op Viaplay voor de F1 en het Engels voetbal.
Wist ook vooraf dat de verslaggevers F1 niet echt gewaardeerd werden, maar dat het zo slecht was, had ik niet zien aankomen. Wat een ouwe wijven zeg, ze blijven maar praten. Lijkt of ze ADHD hebben en info is niet echt van toegevoegde waarde. We zien immers zelf alles life! Hopelijk kunnen we weer snel bij Olaf Mol inloggen want hier wordt ik niet gelukkig van
Dat Olaf en Jack de nek zijn omgedraaid, die vakkundig en mooi commentaar geven, door viaplay vind ik bijzonder laag. Grand prix radio was een prachtige aanvulling op een matige beeldkwaliteit. De arrogantie van dit Zweedse bedrijf straalt ervan af. Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wie de F1 uitzend als het maar met Olaf en Jack is en nooit meer viaplay.
Vanmiddag f1 zitten kijken wat een verslag ben half weg de uitzending maar gestopt gewoon zonden van je abonnement is gewoon onzin praat in die studio laat ze olaf mol en Jack vragen voor een goed verslag van de race dan heb je waar voor je geld ga ook opzeggen zonde hoor zo wordt iets leuks de nek omgedraaid
Ongeveer het slechtste wat ik ooit heb gehad: slechte app, geen respons op mail, chat of telefoon etc. Abonnement te snel stopgezet etc! Heb ik het nog niet over slechte kwaliteit verbinding, slecht commentaar etc. NIET DOEN! Is de prijs absoluut niet waard, je kunt je geld beter besteden geloof me, er zijn mogelijkheden genoeg te vinden. Even googlen en voldoende mogelijkheden
Afgezien van de technische kwaliteit is de opzet en keuze van analisten en commentatoren zo’n beetje het slechtste wat je op sport TV tegen komt. Ze zijn allemaal vol van zichzelf of hebben totaal geen ervaring. Je maakt een enthousiaste sportbeleving door je stijl van praten, niet door continu te zeggen hoe geweldig iets was. En niet leren van je fouten, nee gewoon doordrammen en Olav Mol wegdrukken… gewoon F1TV genomen dit jaar.
Christiaan Albers zeikt zn collegas af
Alard Kalf spreekt in lettergrepen.
Analyses haken niet in op de interviews die ze uitzenden.
F1 commentatoren kunnen beter bij Sesamstraat gaan werken.
En dan ook nog de radiorechten wegkapen van GrandPrix radio?
Ze hebben het echt niet begrepen.
Ik ben niet zo van commentaar geven, maar dit is toch echt de druppel.
0 sterren lukt helaas niet
Helemaal mee eens!!!!!!
En wanneer Viaplay gauw de radiorechten inneemt zodat je denkt dat Nederland Olaf en Jack niet meer kunt beluisteren, heeft Viaplay het goed mis.
ZE ZIJN ER NOG!!!!!!!!!!!
Via ORANJEFM
Door bijstand familielid Viaplay aangeschaft
Maar ga snel weer opzeggen..
Waardeloze zender en wat ze nu doen met Olav Mol is een grote schande.Ook hun verslaggevers zijn waardeloos.F1 gewoon weer terug naar Ziggo.
0 sterren is helaas niet mogelijk. Het was al een ramp dat ze de mooiste F1 jaren verpesten met hun slechte verslaggeving en pruts beeldkwaliteit. Nu kopen ze ook nog de radiorechten weg van Olav Mol. Walgelijke club dit. Laten we hopen dat ze snel compleet uit Nederland verdwijnen.
Het commentaar is koud, passieloos en inhoudelijk slecht. De voor en nabeschouwingen zijn sfeerloos en informatief erg slecht.
Vorig jaar een introductie abonnement afgesloten voor 99 per jaar via een eenmalige betaling.
27 januari 2023 de volgende mail ontvangen van Viaplay.
Je jaarabonnement loopt bijna af.
Bedankt dat je voor Viaplay hebt gekozen! Je jaarabonnement loopt af op 1 maart. Vanaf die datum wordt je abonnement overgezet op een maandabonnement van €15,99/maand met de flexibiliteit om op elk moment op te zeggen. Als je je jaarabonnement liever wilt verlengen, dan kun je je vanaf 2 maart aanmelden voor ons abonnement Viaplay per jaar.
Als je vragen hebt of meer wilt lezen, ga dan naar onze klantenservice pagina. Als je je abonnement wilt annuleren of wijzigen, kun je dat doen via Mijn account als je bent ingelogd op Viaplay.com.
Het vervelende van de bovenstaande mail is dat men dan 15,99 per maand gaat betalen voor het jaar abonnement.
Dan lees ik op Streamwijzer.nl dat klanten een korting krijgen als men voor 1 maart een jaar abonnement afsluit € 10,49 p/m.
Vervolgens ga ik naar de site van Viaplay en na enig zoeken vind ik het aanbod, echter ik moet mijn oude contract eerst beeindigen en een nieuwe overeenkomst afsluiten. zo gezegd en gedaan.
0.01 cent overgemaakt en wacht op de link van de nieuwe jaarnota 12 x €10.49 = € 125.88
Van Viaplay een bevestiging mail ontvangen voor het nieuwe contract van €10,49 per maand terwijl ik in 1 keer wil betalen ?? idem als 2022.
Ik heb geprobeerd via de Chat en Facebook en ook de Telefoon om Viaplay te bereiken maar geen resultaat.
kortom ZEER BELABBERDE KLANTEN SERVICE !!
Het zou Viaplay sieren als vaste klanten voor einde contract gewoon de mogelijkheid krijgen om via een JA of NEE keuze knop een verleng abonnement met korting af te sluiten ipv omslachtige handelingen.
Dit noemt men klantenbinding Viaplay !!!!!!
Een boze Viaplay klant.
Date of experience: February 28, 2023
Ik heb dezelfde problemen met Viaplay, waardeloze klantenservice.
Je start een chat en na 2 uur krijg je nog steeds geen contact met de klantenservice. Zelfde als je belt en je komt door (ik had geluk) dan zijn er na een uur nog 56 klanten voor jouw.
Heel herkenbaar idd, precies hetzelfde. Abonnement omgezet naar jaar abonnement van 10,49 per maand, nu een automatische incasso van 15,99 . En dan een klantenservice die niet bereikbaar is. Wat een schaamte!!
Viaplay is echt waardeloze, zeker niet aan beginnen🤮 ook slechte ondersteuning. Google maar eens en je zult zien, dat de meeste mensen niet tevreden zijn. En ook nog eens veels te duur!!!!!
Wil je fatsoenlijk Formule 1 kijken dan beveel ik F1tv pro aan, werkt allemaal veel beter en ook nog een stuk goedkoper!!!
Wat een drama dat Viaplay. Hoe goed Max het ook doet, Viaplay verpest het F1 gevoel totaal. Grootste probleem is dat ze totaal niet luisteren naar de kritiek die nu al een jaar duurt. Laten we hopen dat ze snel stoppen met F1.
Daarbij werkt de techniek erg slecht, maar ook dat lijkt Viaplay niet te deren.
Ik heb alle klachten gelezen en ze zijn allemaal over de Formule 1 zeer terecht. Nu volg ik de handbalheren, dit is wel echt goed geregeld! Alle wedstrijden, zelfs van alle anderen landen kan je simpel terugkijken, zelfs het commentaar is redelijk terwijl handbal nou niet de sport is waar iedereen zomaar alle regels van kent. Een ex international als Mark Bult en de doelvrouw van de dames handbalvrouwen aan de tafel is ook prima.
Je wil graag F1 kijken maar hebt geen viaplay , dit is triest je bent aan het betalen voor iets wat eerst gewoon gratis in het TV pakket zit en dan moet je een stream vinden die dan Nederlands is , maar ja die vind je niet want ja viaplay heeft het veboden dat je het op TikTok of YouTube te streamen omdat het volgens hen over publiekelijk streamen dat dat niet mag en dat klopt , maar maak viaplay dan wat goedkoper mensen houden van F1 maar willen er niet extra voor betalen.
alleen onze GP , DE GRAND PRIX VAN NEDERLAND mag via NPO1 maar de andere races niet . VIAPLAY DOE HIER IETS MEE , MAAK DE PRIJS €1!
Het f1 seizoen moet nog beginnen maar zie er nu al tegen op om naar het saaie F1 commentaar te luisteren van viaplay. Die f1 bobo's lullen de gehele wedstrijd aan één stuk door zonder pauze. .. niet om aan te horen,. Slap geouwehoer is het.... Dit jaar kijk ik formule1 bij F1tv en luister liever naar Engels commentaar of stream ik natuurlijk Grand Prix Radio.
Wat een oeverloos gezeur elke keer weer over de pijltjeswissels van Wright, blijft maar terugkomen. Het commentaar ratelt maar door over allerlei flutzaken zoals o.a. de (kerst-kleding) van een speler, nutteloze statistieken van vorige partijen, lichamelijke ongemakjes van de spelers, een partner die ziek is etc, etc.
Het houdt maar niet op, valt iedere keer in herhaling en wordt, in ieder geval voor mij, een ware kwelling om naar te luisteren, dus dan maar kijken zonder dat gezever.
Dit zijn de beste internet en tv providers van december 2024.
Er zijn 193 reviews geschreven over Viaplay op Reviews.nl. Met een 1.7 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.