
Wat een geld, per maand € 20,- voor sport waar dan ook reclames in worden afgespeeld. Heb gelijk opgezegd. Let goed bij het opzeggen, het lijkt dat je het abonnement hebt geannuleerd maar je moet nog door een paar ondoorzichtelijke velden lopen om daadwerkelijk op te zeggen.
Heb weer zin in de F1 races! Dit weekend de eerste race van het 2025 seizoen! Olav Mol en Jack Plooij mogen ook weer wat zeggen dus wie weet zien ze de fouten in die ze in het verleden hebben gemaakt. Er is nu ook een iets goedkoper abonnement dus dat is fijn, wel rot van de reclames hiervoor in de plaats maar oké, prima dat je voor een meerprijs dit kan uitschakelen. Snap dat iedereen boos is op Viaplay, wat een fouten hebben zij gemaakt in het verleden. Maar ik zit dit weekend lekker voor de buis F1 te kijken, dankzij Viaplay! Zo kan je het ook bekijken. Zonder snacks helaas, geld is op door het dure abonnement. :-)
Eindelijk Olav Mol en Jack Plooij naar Viaplay. Mocht tijd worden. Beetje te laat nu ze WEER de prijzen omhoog hebben gegooid en zelfs reclames nu hebben toegevoegd. Hoe verzin je het? Laat Ziggo of een Nederlands bedrijf de F1 rechten maar weer snel overnemen want dit slaat nergens op.
helaas helaas, mijn favoriete premier league wedstrijden kan ik ineens niet kijken: 2 live streams reeds in gebruik. Kan niet waar zijn, ik ben de enige met mijn wachtwoord en ik deel mijn abonnement niet. Wachtwoord al vaker gewijzigd: helpt niet. Geen enkele klantenservice reactie via de chat, waardeloos! Ik heb mijn abonnementsgeld gestorneerd, waarop ik ineens direct wel een mail krijg. een dag later kan ik niets meer zien! geen hulp, wel betalen, en op de momenten dat ik een mooie pot voetbal wil zien, kan het niet. Incompetente zooi!
Ben nu 2 maanden bezig om geld terug te krijgen van een niet gegenereerd abonnement wat wel is afgeschreven. Minstens 7 keer contact gehad via de chatapp van hun. Beloofd dat het terug wordt gestort vervolgens nog steeds niks ontvangen. Hun infomail reageren ze ook niet op. Echt een waardelozere streamingdienst bestaat er niet !!!!!!!!!!
Heb door niet duidelijke aanmelding van viaplay per ongeluk 11 maanden via ziggo en viaplay 400 euro aan abonnementskosten betaald uit coulance wilde 2x dus 36 euro terug betalen terwijl ze wel dubbel ontvangen hebben wat is dit voor crimineel bedrijf???Ik snap de score van 1.2 op trustpilot.
Ik ben gek op formule 1 maar dan zie ik liever niks dan nog een keer een abonnement te nemen telefonisch niet te bereiken (direct in gesprek)en een klantenservice met studenten die nergens een beslissing over kunnen/mogen nemen schandalig dat dit zomaar kan en dan nu de prijs weer opschroeven voor een niet werkende haperende streamingsdienst!
Helaas is F1 en het Duuts en Engels voetbal alleen hier te zien!
Wat een slechte streamings dienst is dit!
Bij formule 1 loopt beeld en geluid niet gelijk!
Wordt bij kwalificatie al gezegd wanneer coureur wel of niet de rijd heeft gehaald terwijl op beeld nog niet over de streep is. En dit is al 2 jaar!
Commentatoren blijven maar lullen, elke GP ook zelfde commentaar over de zogenaamde spannende “ gevechten”. Maar goed dit kan persoonlijk zijn.
De beeld kwaliteit is slecht! Bij live streams (vooral voetbal wordt het beeld tussendoor even wazig (meerdere keren per wedstrijd).
Ook de zogenaamde samenvattingen van het voetval van ze, zijn gewoon geknipte stukjes van livestream incl geknipt half commentaar.
Ook meestal pas een dag later.
Vandaag op zoek naar samenvatting van de league cup (arsenal- newcastle) staat er niet op, kan je enkel de volledige wedstrijd terug kijken!
Voor series en films hoef je al helemaal niet viaplay te nemen, dat aanbod echt teleurstellend.
Wel hebben ze verschillende exclusieve sportdocu’s. Maar de meeste hiervan zijn ontzettend saai met dezelfde saaite presentatoren als bij formule 1.
Gisteren kreeg ik in de wedstrijd van Liverpool na 30 minuten de foutcode 5001. Vandaag nog steeds deze code. Alle geprobeerd maar VIAPLAY is onbereikbaar!!! Omdat ik 82 jaar en bedlegerig ben ben ik zo teleurgesteld dat ik nu mijn abonnement via Ziggo heb opgezegd. Ik ga niet betalen voor naar een foutcode te kijken!!!!
Zit je gewoon lekker F1 te kijken, krijg je opeens meldcode 2004 te zien in het scherm (elke race hetzelfde)
Nu tijdens de laatste race wordt ik er gewoon helemaal af gegooid, Viaplay afgesloten en opnieuw opgestart, ook dat mocht niet baten…dan ben je gewoon uit gekeken….maar wel de volle mep betalen !! Slaat helemaal nergens op…
1x contact gehad met Viaplay, zeggen ze dat m’n televisie te oud is 🤣🤣 waar slaat dat nou op…???
Ik heb speciaal ziggo genoemen dat ik toch de sprint race en de kwalificatie en de formule 1 later kan bekijken veel is er weg gehaald jammer,Ik ben het wel met de mense op deze site eens dat ze veel praten met die race ik vind olav mol comentaar verslag gever van Ziggo leuk die brengt de race in een goede sfeer .
ik geloof er heilig in dat een Formule 1-team een goede technisch directeur nodig heeft. dan weten de coureurs waar ze aan toe zijn.
Er ging van alles mis. Abonnement eerst wel betaald niet geactiveerd. Op groter scherm de streaming hapert (ik heb glasvezel...alleen bij ViaPlay)
Valt allemaal erg tegen, zeker geen aanrader qua functionaliteit en kwaliteit
Zelfs nu in 2025 werkt het nog steeds niet
Eerste helft Arsenal - Liverpool loopt door het vele haperen, bufferen, al een kwartier achter. Erg vervelend kijken zo. Viaplay is enige die dit heeft. Gisteren tijdens F1 hetzelfde probleem. Kan de premier league en F1 niet elders uitgezonden worden. Klachten kunnen alleen in Engels worden gedaan. Zo serieus nemen ze Nederland.
Voor de 2e x mijn abonnement stop gezet door Viaplay via een noreply mail van Viaplay. Met de tekst: we hebben je eerder een aantal mails gestuurd (NIET DUS) de incasso is niet gelukt.
Saldo voldoende!
Bank gebeld, niks aan de hand!
Dus bellen naar Viaplay. Nu ligt het weer aan IDEAL. Raar bedrijf die zijn klanten slecht bediend. En dat al voor de 2e keer!! De laatste keer had ik het jaarabonnement gekozen, die goedkoper is en nu niet meer te kiezen is! Slecht!!
Dit zijn de beste internet en tv providers van november 2025.
Er zijn 260 reviews geschreven over Viaplay op Reviews.nl. Met een 1.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.