Het tv beeld hapert, moet laden, gaat even verder, moet laden...etc
Na vele vriendelijke mailtjes van Viaplay en opdrachten die ik allemaal heb uitgevoerd, wat echt uren werk betekende, blijft het probleem hetzelfde.
De reactie van Viaplay: ' Wanneer u zonder al te veel haperen wel Formule 1 op uw telefoon kunt bekijken, is er toch geen probleem'. Te hilarisch voor woorden. Begin er niet aan!
Ik kijk darts terug en de eerste wedstrijd verloopt zonder problemen daarna kreeg je Smith tegen van gerwen en meteen de ene buffer na de ander toen heel het program opnieuw ververst en gespoeld tot aan die wedstrijd en op exact dezelfde punten kwamen de buffers weer . Dus viaplay stop alsjeblieft met dat slappe geouwehoer over dat het aan je netwerk ligt buig toch is een keer je harses en beken dat jullie enorme problemen hebben dan toon je pas ruggengraat. Nu toon je slapte . R. Balk
Heb noodgedwongen een abbo genomen via KPN op viaplay.
Gisteren de kwalificatie gemist wgs dataprobleem. Diverse malen contact opgenomen middels de app van viapay. Onzinnige reacties, daarom vandaag telefonisch contact gezocht. Drie (!) uur in de wacht gestaan, was de laatste wachtende in de rij. Daarna lijn gesloten.
Waardeloos bedrijf, heb mijn abbo inmiddels opgezegd.
Viaplay is moeilijk te bereiken
Na een telefoontje is het gelukt
Zijn wij goed geholpen en ook nog een compensatie
Gekregen wij zijn tevreden de medewerker heeft ons goed geholpen bedankt
Ik heb ook problemen met viaplay (foutcode 5001) Ik heb een telefoonnummer kunnen vinden (085-009.0202) maar dat werkt niet meer. Ziggo wil of kan het probleem niet oplossen (wij zijn Viaplay niet). Wlek telefoonnummer heeft U gebruikt?
Slechte content. En als je f1 kijkt blijft die, ondanks mijn snelle internet, bufferen. Gewoonweg slecht.
Onthoudt niet wat je he t gekeken en wanneer rje bent gestopt.
Alle gemakken bij de andere streamingdiensten heb je hier niet bij.
Ik hoop dat f1 snel naar ziggo gaat
Ik heb uitstekend internet thuis, live TV kijken kan op erg hoge kwaliteit. Zodra ik via Viaplay kijk, is de beeldkwaliteit dramatisch. Erg jammer!
Commentaar bij het voetbal is verder uitstekend!
Wat een gekke toestand,het moet toch niet gekker worden.
Als je de hoogste bieder bent,en je grijpt dan toch naast de rechten ,en die gaan dan naar het buitenlandse bedrijf wat er de afgelopen jaren veel kritiek kreeg over de kwaliteit van de uitzendingen.
Emotieloze presentatoren en een idioot hoge prijs voor één abonnement, waar binnenkort weer een paar euro opkomt.
Ik heb mijn abonnement dan ook opgezegd, als iedereen dit zou doen is het volgens mij snel afgelopen met viaplay
Klopt, denk ook dat veel mensen nu weglopen van Ziggo. F1 was nog het paradepaardje van Ziggo als ze dat terug krijgen. Op dit moment heeft KPN alle touwtjes in handen met het veel betere netwerk en apps op Samsung en LG tv's! Bye Ziggo. Bye Viaplay.
Het leuke is viaplay moet nu eerst ff een bankgarantie regelen van 225 miljoen euro dus ik denk nopen viaplay want die bankgarantie gaan ze nooit krijgen her bedrijf is minder waard dan dat dus nimmer nooit niet. Komt er over een maand of 2 maand dat het toch naar ziggo gaat omdat die een bankgarantie van hoger dus 250 miljoen wel kunnen krijgen omdat het bedrijf het geld heeft. En ja viaplay zakt daar door het ijs. Op de bankgarantie. En denk niet dat die geldschieters ff dat willen garant staan want als viaplay failliet gaat gaan zij nat
Blijf het wel irritant vinden dat je vast zit aan een bepaald aantal schermen waar je op kan kijken. En dat voor een mega bedrag per maand. Ze hadden best wat schappelijker mogen zijn. Hopelijk neemt Ziggo het over want dan kan ik het gewoon weer gratis kijken. Is verder een prima programma wat ze maken, kan je weinig van zeggen. Ik kijk nu vaak via F1 TV Pro op 1 scherm en dan in mijn kantoor via Viaplay zelf, niet echt wat je wenst maar het is niet anders voor nu. Sowieso een gedoe, al die accounts overal.
Volgens het laatste interview ligt het allemaal aan ons. Wij geven viaplay niet de tijd om het Olaf Mol gevoel bij viaplay te creëren.
Hij zelf was Olaf Mol fan maar wilde een langere periode op de Nederlands TV.
Zegt dat hij een bepaalde visie had.
Hoe kun je dan zo een slechte groep commentatoren van het zelfde pluimage bij elkaar sparen. Vroegere auto piloten die zich coureur noemen en steeds vertellen hoe het eens was. Het kan bijna niet maar het is de directeur( verantwoordelijk voor viaplay Nederland) toch gelukt om slechte streaming te combineren met hopeloos commentaar Wij wensen u veel succes
Niet een programma is storingsvrij te volgen. Heb Max meer stil zien staan dan dat ik hem heb zien rijden. Ook voetbal is niet te volgen en altijd op belangrijke momenten krijg je een prachtig stilstaand beeld. Gezien de prijs van het abonnement is dit een verschrikkelijke kwaliteit. Als ik deze kwaliteit bij mijn baas had geleverd was ik al lang ontslagen. Kortom een verschrikkelijke wanprestatie van Viaplay.
Viaplay abo eind december opgezegd per eindatum abonnement 24 maart. Ik heb daar een email van ontvangen. Ik heb niet meer in kunnen loggen. Diverse keren via chat getracht contact te krijgen, geen succes. Een mail naar de helpdesk, ontvangst bevestiging maar hebben nog steeds niets gedaan. Ik kan nog steeds niet inloggen.
Sorry Viaplay dit slaat nergens op.
2de Weekend met foutmeldingen en dat ik weer niet de F1 kan kijken! Er zouden al meerdere streams zijn, terwijl ik maar naar 1 apparaat kijk en 2 streams tegelijk mogelijk moeten zijn! En als de race straks klaar is dan kan ik ineens wel kijken.
Ik ben helemaal klaar met Viaplay. Ik vind het een stelletje oplichters. Sorry, maar dat vind ik echt!
Olaf (Olav) Mol, ben jij dat? Ik kijk zelf momenteel via F1 TV, kijkt heel prettig! Viaplay vind ik daarnaast te duur als je het alleen voor F1 doet.
Hallo O. Wij hebben hetzelfde dat we wel weer kunnen inloggen als het afgelopen is en blijven er ook in als we een kwartier van tevoren opstarten.
We hebben Viaplay genomen, voor de F1..
En laat die nu juist de hele tijd haperen.
Mijn man kijkt al jaren F1, maar zo gaat het plezier er wel vanaf.
Was misschien beter als jullie voor een betere stream zouden zorgen
Ipv. het abonnement zo omhoog te gooien.
Ook wij hopen dat de F1 weer snel naar Ziggo terug kan.
Daar hebben we nooit problemen gegad
kan alleen op de laptop met hdmikabel aangesloten op samsung tv. Inloggen op de app op de tv krijg steeds foutcode 1002 (geen verbinding) alle andere apps zoals netfilix youtube videoland disney+ en andere werken wel. heb alles geprobeerd ook bedraad en draadloos
Denk dat dit toch bij viaplay ligt die fout
Ben benieuwd of de update dat je nog maar op 1 apparaat kan kijken, verschil maakt voor Viaplay in abonnementsverkoop. Denk dat er ook wel veel zijn die het opzeggen nu omdat het al zo duur is en ze er klaar mee zijn. Aan de andere kant, als je echt een F1 liefhebber bent en je kan nu niet meer dubbel kijken, dan neem je een extra abonnement.
Tip: je kan ook via F1 TV pro kijken als je een Viaplay abonnement hebt. Dan kijkt 1 via Viaplay en de ander gewoon via F1 TV pro. Zo deden wij het afgelopen weekend wel!
Jij moet werkzaam zijn bij die drama streamdienst, je bent werkelijk de enoge die positief is. Ik stream met 1 apparaat en dat staat meer stil dan dat het doorloopt tijdens de f1 , in europa zou je overal kunnen streamen nou mooi niet dus. Voor mijn werk in Frankrijk en viaplay kun je hier niet streamen, ik kan wel door gaan over alle ellende maar dat is water naar de zee dragen want er word nooit iets mee gedaan. En ja ik heb veel stream diensten die ik gebruik en geen enkele hapert of loopt vast en geen van alle heeft zulke slechte beeld kwaliteit als viaplee. Ik ga eindelijk weg en neem een F1 pro abbonement.
Kan geen F1 kijken omdat volgens hen op mijn adres met een ander apparaat al wordt gestreamed wat niet zo is. Er wordt ook niet aangegeven welk apparaat dat dan zou zijn.
Daar betaal je dan ook nog veel te veel voor.
Als ik dan via de chat contact zoek ik moet ik anderhalf uur op reactie wachten.
Dan is de wedstrijd al lang voorbij.
Na resetten is het probleem dan opgelost, maar heb ik er niets meer aan.
Schandalig dat je niet meer op 1 IP adres op 2 apparaten sport kan kijken. En wel weer €2 omhoog gaan. Het is werkelijk ongehoord.
Hopelijk gaat Viaplay failliet, dan zijn we van die bandietenbende af.
1 ster is al teveel. Optiefen met die kutzender. Gewoon weer terug naar Ziggo of een andere normale zender.
1000 % mee eens. Nog nooit zo één zooitje gezien. Hoop dat dit snel veranderd wordt. Heel snel. Dit is niet normaal dat het duurder wordt maar ook steeds minder. Voor mij opzouten met die prutsers.
Helemaal mee eens. Abonnement genomen voor premier league, 18 focking euro per maand, de rest interesseert me geen reet. Maar het is niet te doen. Continue haperingen. Met mijn internet aansluiting is niks loos.
Waar Viaplay het seizoen van 2023 slecht eindigde begint Viaplay in Bahrein met nieuwe streamings problemen. Na ca 7 min. valt de race weg en zie alleen een race auto op het beeldscherm komen, ook het geluid is dan foet. Vervolgens de aan/uit knop aanzetten op het huisje klippen en dan zie je dat deze automatisch op KPN staat, dan weer naar links gaan om op Viaplay te klikken en dan op de race klikken. Na 2x overgeschakeld naar RTL Duitsland. Één ding weet ik wel zodra Viaplay haar tarieven verhoogt beëindigd ik mijn abonnement met Viaplay, gewoon een stelletje prutsers.
Hier hetzelfde. Waardeloos. Op de iPad doet ie het wel dus heeft niets met verbinding te maken. Graag een oplossing hiervoor of geld terug.
Beste Agnes, een bevriende ict-er heeft met de nodige moeite Viaplay geïnstalleerd. Als 76 jarige gaat dit mijn pet te boven. Komend vrijdag en zaterdag de race van Saoedi Arabië en als dan dezelfde problemen voordoen zeg ik het abonnement op wegens geleverde wanprestatie. Overigens ik vandaag een film zonder problemen afgespeeld. Succes toegewenst. Met vriendelijke groet, Leen
Ja, bij mij doet alles van viaplay het goed behalve de F1. Vandaag nog hele middag gekeken naar voetbal.werkt prima.
Om de 5 minuten loopt het beeld vast, geluid gaat wel door.
Viaplay afsluiten en opnieuw starten. Dan weer voor 5 minuten.
Internet snelheid gecontroleerd en is 90 mb/s +
Deze storing doet zich alleen voor bij Viaplay formule 1
Bij geen enkele anderen zender of streaming komt dit voor
Doe er iets aan!!!!!
Viaplay is veel te duur voor deze kwaliteit.
Wordt tijd dat Ziggo het weer overneemt.
Scandinavische prutsers.
Waardeloos en ergerlijk.
Kut kwaliteit van zowel beeld als commentaar,vooral het gewauwel van Allard Kalf,het wordt tijd dat ze verdwijnen en er weer een aanbieder met visie en respect voor zijn klanten komt .Je kan er met goed fatsoen niet naar kijken,het beeld blijft continu vervagen en wegvallen,geluid blijft te horen helaas(Allard Kalf) . Ik denk met weemoed terug aan de tijd met Ziggo.
Het enigste wat ze te bieden hebben is formule 1, voor de rest echt helemaal 0,0 qua series of films. En als je dan formule 1 kijkt zijn er altijd storingen, slechte beeldkwaliteit etc. Ik ben groot fan van formule 1 maar ik kan het helaas niet meer volgen omdat ik weiger ruim 15 euro per maand te betalen voor werkelijk de allerslechtste streaming service ter wereld. Echt 100% volkomen slecht. En echt weerzinwekkend dat dit bedrijf gewoon een monopolie op f1 heeft in Nederland. Om te kotsen gewoon.
Wat een ontzettend slecht commentaar bij de eerste training. Allerlei verhalen constant gepraat en niet naar de training kijken en becommentariëren wat er gebeurd. Zelfs de snelle ronde van Ricardo missen en denken dat ie de laatste ronde het snelst heeft gereden terwijl je naar een herhaling kijkt.
Ik hoop op verbetering anders zeg ik echt mijn abonnement op.
We zijn net weer aan de gang met F1 EN OPNIEUW zijn de verbindingen slecht en mis je weer van alles.
Wat een kut bedrijf is VIAPLAY.
Daarnaadt commentaar zo dramatisch slecht. Echt wordt elke keer slechter.
Please Ziggo neem zo snel mogelijk F1 weer over van dat dramatische VIAPLAY
War een ergenis om live F1 te kijken. Om de 30 a 40 seconden bevriesd het beeld.
Het commentaar zonder Olav Mol went wel, maar wat een heimwee naar het Ziggo- tijdperk. De hele presentatie van F1 was leuker om te kijken. Denk dat heel veel F1 liefhebbers zich hier in kunnen vinden
100%, bijna alle reviews gaan ook over het feit dat Ziggo het voorheen beter voor elkaar had. + dat je daar niet ook nog eens zoveel geld voor moest betalen omdat het vaak in het pakket zat. En zelfs voor KPN gebruikers konden ze Ziggo Sport nemen voor 12.50 euro ipv nu 16 a 18 euro? Te gek voor woorden.
Ik lees dat je vanaf februari F1TV Pro kunt aansluiten via je Viaplay abonnement? Maar je neemt toch juist Viaplay om F1 te kijken... Moeten klanten dan extra betalen om F1TV Pro af te sluiten? Dat zal weer wat zijn, vrij dubbel?
Laat Ziggo het maar gewoon overnemen... Beter voor de Nederlandse markt en dan zit het in ieder geval gewoon bij Ziggo Sport in!
Gaat niet best met Viaplay volgens mij, is nu ook voor 30% overgenomen door Canal+. Ze doen er alles aan om F1 toch nog te blijven aanbieden aan de Nederlandse comsument want dat is letterlijk het enige waar ze op verdienen. Kijkt geen hond naar darts of de films dat ze aanbieden. Persoonlijk vind ik de premier league ook nog wel leuk met Manchester United etc maar om daar 16 euro per maand voor te betalen terwijl je ook nog maar met 2 toestellen tegelijk kan kijken dat is echt veel te gek. Ook niet zo raar dat ze nu in zwaar weer verkeren als je het mij vraagt. Ook de mislukte keuze om de Ziggo commentatoren niet mee te nemen bij de F1 doet ze volgens mij nog steeds pijn. Hoorde dat veel consumenten nu Viaplay stop zetten en dan straks misschien weer nemen als het F1 seizoen weer begint.
Dit zijn de beste internet en tv providers van juni 2025.
Er zijn 232 reviews geschreven over Viaplay op Reviews.nl. Met een 1.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.