M

Betalen voor reclame

Ik betaal bijna 100€ per jaar voor Viaplay en NÓG flikken ze het om overal reclame tussendoor en overheen te mixen. Flikkers en oplichters !!!

Van een gratis dienst verwacht ik niet anders maar van een betaalde dienst ? Hoe halen ze het in hun hoofd. Volgend jaar bekijken ze het maar en neem ik F1TV. Is nog goedkoper ook.

Mark 5 sep 2022
Reageer
R

F1

Ik ben zeer ontevreden, vandaag met de kwalificatie op het laatst aldoor bufferen. Alles gemist. Commentaar is ook ondermaats de mensen weten helemaalniet waar ze over praten. Ik ga niet met viaplay verder. Zou niemand het aanbevelen. Klantenservice niet te vinden. Ik wil contact maar dat gaat te moeilijk. De films en series ook ondermaats

Rolan 3 sep 2022
Reageer
M

Slecht

Opnieuw geprobeerd F1 te volgen op Viaplay. Hapering op hapering ondertussen is de kwalificatie op Zandvoort al beëindigd en de mensen van de tribunes en zit ik nog te wachten tot Viaplay het mij laat zien.
Ook de commentatoren, vind het helemaal niets als dan het geluid nog eens wegvalt dan is dat het enige goede nieuws van de uitzending.

Marco 3 sep 2022
Reageer
H

Viaplay verbeterd zich goed

Viaplay is nu wel gewoon goed, moeten we ook eerlijk in zijn. Het begin was lastig en ik vind nog steeds dat het commentaar matig is maar qua beeld is het prima. Ook het feit dat ze nu de Premier League als enige uitzenden in Nederland is een grote verbetering, dit hadden ze in het begin namelijk niet. Ik wil wel graag Ten Hag bij Manchester United volgen. Dus ik zal als als verandering eens 5 sterren geven, puur voor alle verbeteringen.

Haas 28 aug 2022
Reageer
M

Grapje zeker? Verbeteringen, nou vandaag (3/9/2022) was het dan maar weer zo slecht als we gewend zijn van Viaplay. Seizoen 2023 bij een andere provider!!

Marco 3 sep 2022
E

Dan ben je de enigste. Of je maakt grappen. Wat een ergenis om f1 te kijken. Beeld hapert of valt weg.

Els 4 sep 2022
F

Aanbod uit het verleden is geen garantie

ik heb in maart een €99 pakket voor 1 jaar afgesloten en na 5 maanden is het bedrag per maand al 13,99 zonder aankondiging.
het is op geen enkele manier mogelijk om met jullie in contact te komen. Om dit te bespreken of aan te laten passen
waardeloos ! hoe jullie met de klanten omgaan.

Falter 27 aug 2022
Reageer
P

Zeer slechte kwaliteit

Na een half jaar kunnen ze nog geen kwaliteit leveren schandalig dat je er nog geld voor vraagt, hoop dat hier nog beter wordt. Beeld is haperend en staat telkens stil om te laden. Beeld is trouwens ook al 2 minuten langzamer als de werkelijk situatie. Misschien als er maar genoeg geklaagd wordt dat het wat beter wordt.

Piet donker 31 jul 2022
Reageer
E

Viaplay

Zeer slechte ervaring mee klantenservice slecht bereikbaar melding op scherm er is iets misgegaan haperend beeld klantenservice alleen via chat en enkel in het Engels!!!! Slecht slechter het slechtst
Geen beste keuze als je F1 wil zien
Slecht slechter het slechtst Slecht slechter het slechtst Slecht slechter het slechtst Slecht slechter het slechtst

Erik 31 jul 2022
Reageer
m

commentaar viaplay

ik wilde even aan sluiten op de reacties hier onder over het commentaar wat is dat slecht zeg geven ze aan een nieuwe weg in te slaan sorry wat slecht zeg echt grote ellende ze moeten gewoon lekker terug naar Ziggo met Olaf mol en jack plooi in de studio was het ook super goed nooit problemen of klachten gehad maar sinds dat via Play bestaat en ze een blik ellende hebben mee genomen wat een bagger zeg nou zeg ik via Play aan tijdens de race en radio met Olaf mol ja fantastisch hoe die mannen dat doen dus als via Play klanten wil houden en geen leeg loop wil zou ik maar snel de echt mensen erbij halen wie er verstand van hebben en wie het al die jaren goed verzorgd hebben en dat zooitje wat er nu in dat hokje zit er uit gooien want anders ben ik ook zo als klant weg wat een bende daar echt

m 27 jul 2022
Reageer
J

Ergernis commentaar

Het commentaar is twee uur ergernis, zowel op de grid als in de studio, wat een l.lverhalen beeld is niet veel beter,wat een blamage. Gelukkig kunnen we het commentaar van olav en Jack nog erbij streamen, 1 ster is nog teveel. Wordt hoog tijd dat de rechten weer naar zigoo teruggaan zodat we weer de oude vertrouwde beeldkwaliteit en zeker het commentaar terug krijgen. Wordt hoog tijd dat die meid , stefaan van het scherm verdwijnt Wordt er niet goed van.

J.Huntjes 24 jul 2022
Reageer
D

Inderdaad... wat een stel amateurs…. Verkeerde namen noemen ..achterlijke commentatoren
App is kut…. Word tijd dat ziggo weer f1 gaat uitzenden want dit is een aanfluiting ………….. bagger grote bagger…. heb hier maar 1 woord voor nodig en dat is bagger.

Dennis 24 jul 2022
R

Waardeloos

Het lukt mij niet om gewoon een F1 wedstrijd te kijken zonder onderbrekingen. Waarom moet dit zo? Viaplay. Netflix, Disney gaat goed in 4K, maar Viaplay lukt niet. Kijk het nog even aan, en dan stop ik ermee. Dan maar een illegale stream met Olav mol erbij. Presentatie vind ik ook niet voldoende. Ik geef de uitzending kwaliteit een1, presentatie een 5. Geen beleving geen emotie. En het babbelt maar een end heen.

Ron 14 jul 2022
Reageer
B

Slechte kwaliteit

Beeldkwaliteit is slecht, hapert vaak en klapt er soms helemaal uit.
Daarnaast krijg je helemaal geen reactie van support op klachten.
Arrogantie??
Geen telefoonnummer om naar toe te bellen.
Wanneer komt er verbetering?
Heimwee naar Ziggo, al is het alleen maar voor de presentatie!!!!!!!!!!!!!

Benno 9 jul 2022
Reageer
M

F1 Silverstone

Prima beeld en geen haperingen kan misschien er ook aan leggen dat wij een snelle internetverbinding hebben .Ik heb voorlopig nog geen klachten films die werken ook perfect.

Alleen het commentaar is wennen zonder Olaf mol
Hebben genoten van de race jammer van max maar ze teammaat heb het goed opgevangen en flink wat punten gepakt.

Mosterd 3 jul 2022
Reageer
B

Trap er niet in

Scandinavische toko met niet bestaande klantenservice.
Beeld tijdens f1 is ruk, maar je krijgt niemand te pakken. Mail, Facebook, bellen, ze reageren nergens op.
Ben vanaf maart bezig met deze kneus neuzen, maar je komt nergens met ze. "We zoeken het uit". "Het ligt aan de klant". Kansloze bende is het.

Tip: neem f1tv pro, veel beter!

Bakker 3 jul 2022
Reageer
T

Commentaar wordt beter harde crash

Wat een crash van ZHOU! Hopelijk gaat het goed ze tonen nog geen beelden door de protocolregels wat ik goed vind. Afwachten nu, zal wel oneerlijk zijn als de race opnieuw gestart moet worden want Max Verstappen stond 1e en dan zou hij weer op de 2e plek moeten beginnen. Tot nu toe wel prima commentaar moet ik eerlijk zeggen.

Tim 3 jul 2022
Reageer
S

F1 op Silverstone

Nou Q1 gaat beginnen van de grand prix op Silverstone! Net even de voorbeschouwing gekeken maar daar hoef je het helaas nog steeds niet voor te doen. Vind het desondanks wel fijn dat er gewoon een app is van Viaplay op alle apparaten en zelfs op een tv. Hierdoor kan je F1 gelijk streamen op de tv en bedienen via je afstandsbediening. Ik zal zeggen haal Olav Mol en Jack Plooij erbij en je hebt een goed platform. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog nooit een film op Viaplay heb gekeken, heb het letterlijk alleen voor Formule 1.

Spork 2 jul 2022
Reageer
J

Viaplay kon helaas ziggo niet evenaren

Zojuist mijn abonnement opgezegd. Ik heb het vele races de kans gegeven maar er komt simpelweg geen verbetering. De kwaliteit blijft super slecht ondanks het beste WiFi pakket en signaal, het commentaar blijft vlak en weinig passie. Ook de commentatoren maken veel fouten qua banden keuze of strategie. Fouten maken is niet erg maar herstel ze. In plaats daarvan moet de klant een bewijslast aanleveren van heb ik jou daar om zijn gelijk te halen. Geen introspectieve organisatie. Ik ben over naar F1TV pro waar ik veel beter ben en wordt geholpen. Waar de stream een fantastische kwaliteit kent met commentaar waar de passie vanaf spat. Viaplay kon helaas ziggo niet evenaren.

Jeffrey Van der Gracht 23 jun 2022
Reageer
W

meest waardeloze streaming dienst ever

Afgelopen weekend tijdens wedstrijd zeker 20 keer de viaplay app opnieuw moeten opstarten waarbij opstarten vaak wel minuten duurde waardoor ik ook weer cruciale momenten in de wedstrijd heb gemist. En nee het lag niet aan internet verbinding die was heel goed. 1 ster is nog veel te veel. hoezo minimaal 50 woorden voor onderbouwing. het is gewoonweg waardeloos wat jullie leveren. zorg dat jullie je zaakjes voor elkaar hebben.

WTJ 21 jun 2022
Reageer
H

Werkt op mijn zenuwen

Aangezien wij de app van viaplay via de Ziggo mediabox kijken geen problemen met beeld. Als ik naar een wedstrijd kijk dan zou ik graag relevante informatie ontvangen. Niet dat gewauwel en elkaars vliegen afvangen en info blijven herhalen tijdens het commentaar geven. Iedereen weet inmiddels wel dat de bandjes meer grip hebben als ze warm zijn. Ik wordt er doodmoe van. Ik heb ze een kans gegeven maar nu moet het eruit. Praat eens wat minder!!!

Henk-Jan 20 jun 2022
Reageer
T

Slecht beeld

Gisteren GP Canada gezien, dan beeld helder dan wazig, laatste 10 ronden haperingen en zelfs 2x beeld op zwart.
Erg slecht , betaal teveel voor zo weinig kwaliteit. Maak me niet meer druk over de race zelf, maar wel over de beeldkwaliteit, ronduit belabberd, je zit gewoon op de volgende storing te wachten.
Geef mij Ziggo maar weer terug, kan mijn geld beter aan andere dingen uitgeven helaas.

Ton 20 jun 2022
Reageer
M

Formule 1

Wat een gigantische teleurstelling om de Formule 1 te bekijken via Viaplay,
Nog nooit zulk gewauwel van commentatoren moeten aanhoren.
Ze kijken zelf niet en waar ze het over hebben boeit niet en komt zeker niet overeen met de beeldrn die ze laten zien.
Kortom zeer slecht.
Ziggo was stukken beter.
Gelukkig dat er nog een goede samenvatting is te bekijken op NPO 1.

Mirjam 20 jun 2022
Reageer
H

Hoe lang nog

Wat een enorme domper om naar deze commentatoren te moeten luisteren.
Een verschrikking first class...om van de studio nog maar te zwijgen.
Elke verandering geen verbetering.
Plooy en Mol graag terug.
Ook voor behoud van het leden aantal van viaplay.
Word wakker viaplay.
Kost u zo veel cliënten.
Zoals het gelezen"tal van andere mogelijkheden".
Weg dus met die onkunde

Hans 18 jun 2022
Reageer
E

Vreselijk

0 sterren. Geef het terug aan ziggo of haal Jack Plooy en Olav Mol. Luister naar jullie klanten. Hoeveel slechte reviews heb je nodig om te gaan luisteren en doen wat de betalende f1 fans vragen. Ook op trustpilot zeer slechte reviews. En steeds hetzelfde stomme antwoord. Heb viaplay genomen om met plezier f1 te kijken.

Els 18 jun 2022
Reageer
H

Commentaar irritant

Ik word doodziek van dat gemekker van de commentatoren.
Het is moeilijk te verstaan omdat ze maar blijven lullen met elkaar over zaken die weinig of niets met deze uitzending te maken hebben. Of over details waar niemand in geïnteresseerd is.
Zoek eens iemand die to the point is en waar je graag naar luistert.

Herman Van Merkesteijn 17 jun 2022
Reageer
P

Viaplay is gewoon slecht

Ik ben ook helemaal klaar met Viaplay. Soms was de stream moeilijk te starten en beeldkwaliteit slecht, maar dat lijkt iets verbeterd, mogelijk ook doordat steeds meer abonnees Viaplay afzeggen. Het F1-commentaar is niet om aan te horen. Een waterval van nonsens van die twee mannen. De programma's zijn het kijken ook niet waard. Maar het ergste vond ik nog dat we laatst op dinsdagavond de race van Monaco terug wilden kijken maar dat ging niet want de stream is maar 48 uur beschikbaar! (Wtf?!!) Dit was echt de duppel en ik heb Viaplay opgezegd en een F1TV Pro-abo voor een jaar afgesloten. En dat had ik eerder moeten doen! Ik ben werkelijk helemaal blij! Prima beeldkwaliteit, geen haperende streams, talloze mogelijkheden en wat ik helemaal geweldig vind: een archief van tientallen jaren F1-races die je wanneer dan ook terug kunt kijken! Wow!!! Wel jammer dat ze nu ook een stream hebben van de Nederlandse Viaplay-commentators, maar dat heb ik opgelost door GrandPrix-radio van Olav Mol erachter te zetten. Je kunt ook Engels of Duits commentaar kiezen. Wow, wat een mogelijkheden. Piece of cake. Ik kan iedereen aanraden: zeg Viaplay af en neem F1TV Pro! Die gasten van Viaplay verdienen het gewoon niet om over onze rug rijk te worden. Ze zijn gewoon te duur en te slecht.

PieterW 14 jun 2022
Reageer
B

Viaplay maak je fouten goed aub

We kunnen niet zeggen dat Viaplay haar klanten heel blij maakt met de diensten wat ze aanbieden. Heel slecht commentaar, waar ik het 100% mee eens ben. Beeld wordt wel steeds beter en heb zelf ook geen hinder meer hierin. Het enige jammere is dat Ziggo klanten gewoon nu extra betalen voor minder. Wat ik niet snap is waarom Viaplay niet gewoon al het personeel overnam die Ziggo had op de F1 afdeling, daar was iedereen toch blij over? Ik zal zeggen maak je fouten snel goed Viaplay, de meeste Nederlanders betalen voor jullie dienst terwijl ze het vorig jaar gratis konden kijken via Ziggo. Biedt ze dan in ieder geval de best mogelijke service, dat is met het commentaar wat ze vorig jaar bij Ziggo hadden! Het leven kan zo simpel zijn.

Bennie 11 jun 2022
Reageer
Beste internet en tv providers

Dit zijn de beste internet en tv providers van september 2022.

Over Viaplay

Viaplay is een video-on-demanddienst. Het is een Zweeds bedrijf dat in het buitenland al een streamingdienst Viaplay gelanceerd heeft. Begin 2022 zal Viaplay ook gelanceerd gaan worden in Nederland. Ze hebben onder andere de uitzendrechten van Formule 1, Darts, Premier League en Bundesliga voetbal. Naast al deze sporten kunnen klanten ook genieten van allerlei films en series.

  • Nog niet geverifieerd