Het enigste wat ze te bieden hebben is formule 1, voor de rest echt helemaal 0,0 qua series of films. En als je dan formule 1 kijkt zijn er altijd storingen, slechte beeldkwaliteit etc. Ik ben groot fan van formule 1 maar ik kan het helaas niet meer volgen omdat ik weiger ruim 15 euro per maand te betalen voor werkelijk de allerslechtste streaming service ter wereld. Echt 100% volkomen slecht. En echt weerzinwekkend dat dit bedrijf gewoon een monopolie op f1 heeft in Nederland. Om te kotsen gewoon.
Vandaag geprobeerd de eerste F1 training te kijken.
Hopeloos, telkens stilstaand beeld, een algemeen plaatje.
Het commentaar loopt wel gewoon door.
Het gezwets maakte het uitzend drama gevoelsmatig nog erger maar dat terzijde.
Ik wacht nu al meer dan 60 minuten op een medewerker.
Kansloos.
Ik vraag me af of we aangifte tegen Viaplay kan doen wegens wanprestatie of internet fraude.
Wat een ontzettend slecht commentaar bij de eerste training. Allerlei verhalen constant gepraat en niet naar de training kijken en becommentariëren wat er gebeurd. Zelfs de snelle ronde van Ricardo missen en denken dat ie de laatste ronde het snelst heeft gereden terwijl je naar een herhaling kijkt.
Ik hoop op verbetering anders zeg ik echt mijn abonnement op.
We zijn net weer aan de gang met F1 EN OPNIEUW zijn de verbindingen slecht en mis je weer van alles.
Wat een kut bedrijf is VIAPLAY.
Daarnaadt commentaar zo dramatisch slecht. Echt wordt elke keer slechter.
Please Ziggo neem zo snel mogelijk F1 weer over van dat dramatische VIAPLAY
War een ergenis om live F1 te kijken. Om de 30 a 40 seconden bevriesd het beeld.
Het commentaar zonder Olav Mol went wel, maar wat een heimwee naar het Ziggo- tijdperk. De hele presentatie van F1 was leuker om te kijken. Denk dat heel veel F1 liefhebbers zich hier in kunnen vinden
100%, bijna alle reviews gaan ook over het feit dat Ziggo het voorheen beter voor elkaar had. + dat je daar niet ook nog eens zoveel geld voor moest betalen omdat het vaak in het pakket zat. En zelfs voor KPN gebruikers konden ze Ziggo Sport nemen voor 12.50 euro ipv nu 16 a 18 euro? Te gek voor woorden.
Ik lees dat je vanaf februari F1TV Pro kunt aansluiten via je Viaplay abonnement? Maar je neemt toch juist Viaplay om F1 te kijken... Moeten klanten dan extra betalen om F1TV Pro af te sluiten? Dat zal weer wat zijn, vrij dubbel?
Laat Ziggo het maar gewoon overnemen... Beter voor de Nederlandse markt en dan zit het in ieder geval gewoon bij Ziggo Sport in!
Gaat niet best met Viaplay volgens mij, is nu ook voor 30% overgenomen door Canal+. Ze doen er alles aan om F1 toch nog te blijven aanbieden aan de Nederlandse comsument want dat is letterlijk het enige waar ze op verdienen. Kijkt geen hond naar darts of de films dat ze aanbieden. Persoonlijk vind ik de premier league ook nog wel leuk met Manchester United etc maar om daar 16 euro per maand voor te betalen terwijl je ook nog maar met 2 toestellen tegelijk kan kijken dat is echt veel te gek. Ook niet zo raar dat ze nu in zwaar weer verkeren als je het mij vraagt. Ook de mislukte keuze om de Ziggo commentatoren niet mee te nemen bij de F1 doet ze volgens mij nog steeds pijn. Hoorde dat veel consumenten nu Viaplay stop zetten en dan straks misschien weer nemen als het F1 seizoen weer begint.
Voorheen F1 gekeken, maar gauw weer opgezegd, nu toch even abonnement genomen in verband met het wereld kampioenschap handbal dames. Wat een teleurstelling wederom. Presentatrice is niet heel erg geschikt en commentaar is ook onder de maat, heeft te beperkt verstand van de handbalsport. Handbalbond moet maar gauw weer overgaan naar een andere partij wat mij betreft.
Nou ze hebben in ieder geval eindelijk een commentator die zelf ook al jaren lang handbalt, Stijn. Dat is al beter dan dat ze iemand van de NOS plukken die nog niet weet dat er een cirkel bij handbal is. Ik vind het commentaar zeer prima! Kan de F1 nog wat van leren.
Slechte ervaringen met Viaplay met de uitzendingen van de Formule 1.
Viaplay heeft de 2 seizoenen nooit geluisterd naar de klachten van de consument.
Abu Dhabi is nu afgelopen en ik heb gelijk mijn abonnement opgezegd en ik hoop dat meer abonnees zullen volgen zodat ze volgend seizoen geen formule 1 meer kunnen uitzenden.
Heb me nu genoeg geërgerd aan viaplay wat slecht.
Ze zijn volgens mij continu bezig klanten te schofferen. Samen vatting terugkijken oh no
Reclame terwijl het de duurste steaminsdienst is jawel we treiteren onze klanten weg.
Viaplay adios ga maar gauw failliet
Daar moet je echt knappe onbenullen voor in dienst nemen.
Wauw wat geweldig dat Allard Kalff en Jeroen Bleekmolen het commentaar verzorgen. Dit is pas een verbetering. Hopelijk komt Olaf Mol en Doornenbos ook terug. Verder ben ik erg blij met Viapay en hoopt dat ze ook luisten naar de reviews en de tips die erbij staan. Er moet echt iets veranderen en het wel fijn als je goede reporters hebt. Nu is het soms een drama.
Begrijp de andere reacties heel goed.
F1 op viaplay hoelang moeten wij nog luister naar die commentatoren, zo te lezen en te horen herft bijna iedereen niks met die twee !!!
Wat een dramaqueens die twee commentatoren. Dit is een HEEEEELE goede reden om op te zeggen. Word kots misselijk van die twee. WAAR IS OLAF MOL.
Geef hun salaris maar aan hem, hij doet het alleen.
Dan zijn we van die klemtoonqweens af !!!
Vind het een heel slecht programma en zet het programma aan als de race begint en zet deze uit als het is afgelopen.
De commentatoren vallen alleen maar in herhaling en is totaal niet boeiend.
Ik kijk de race altijd terug met de voor en nabeschouwing bij de nos want dit komt veel beter over.
Nog steeds jammer dat Olaf Mol en Jack Plooi niet meer horen want deze heren komen veel beter over.
.Doe ik ook waardeloos uitzending via-play hoop dat ze op de fles gaan
Ben er helemaal mee klaar een doffe ellende
Wat een vreselijk en kinderachtig commentaar geven Guido vd garde, Christian Albers, Nelson Valkenburg en melroy Heemskerk, en laat ook alsjeblieft Amber Brantsen thuis blijven!
Wij zijn geen kleuters meer!
De eerste twee heren hebben zelf weinig gepresteerd maar denken het wel beter te weten!
Nelson en Melroy hebben persoonlijk commentaar op iedereen wat zeer ongepast is en kunnen alleen maar herhalen(beter en beter, slechter en slechter, warmer en warmer) weg ermee!
Ondanks supersnel internet en een solide netwerk, waarbij alle steaming diensten fantastisch werken, stelt viaplay, ieder keer, zonder uitzondering, dramatisch teleur.
F1 kijken is werkelijk niet te doen met iedere 8 sec geluid bufferen en later in de wedstrijd (iedere keer), iedere 3 a 4 seconden volledig bufferen. Zwart beeld ook geen uitzondering.
En dat alles voor slechts 16 eur per maand... diefstal. Restitutie zou op z'n plaats zijn.
Inhoudelijk F1 kijken: het presenteren duo heeft geen idee wie er in welke auto rijdt, hoe strategieën werken, en roepen iedere 2 minuten wel iets over rubber, dat was kiele-kiele, momentum. Iedere week opnieuw hetzelfde kinderlijke commentaar van Nelson en melroy. Hou de eer aan jezelf en stop er mee.
Kan niet wachten tot dit abbonement is afgelopen.
Wat n teleurstelling, dat hele viaplay. Speciaal voor f1 genomen. 16 euro per maand is veel te duur als je alleen f1 wilt kijken. Race Japan was wel erg vroeg op zondagchtend dus om 11 uur maar even “terug kijken”. Nou nou…is n samenvatting van 15 minuten….schandalig. Ik hoop dat Ziggo t weer overneemt, dit was veeeel beter.
Beste,
Per wanneer worden de huidige commentaren vervangen?
Het raakt kant noch wal wat er uit hun strot komt.
Hebben jullie dat zelf niet in de gaten?
Erfelijk!!
Dus hup, weg ermee.
Ze doen dit nu 2 jaar (?) en de stijgende lijn is neerwaarts. Dat moet jullie toch ook zijn opgevallen?
Mijn moeder kan het nog beter 😜
Zonder enig overleg bij einde jaarabonnement overgezet op duurder maandabonnement. Jaarabonnement is, blijkt nu, niet meer mogelijk.
Nou, de groeten.
Zo ga je niet met klanten om.
Ik zie het engels voetbal wel weer gratis op Match of the Day
Ik zou maar heel snel dit terugdraaien en dan mag je mij weer aansluiten.
Ja afwachten totdat Ziggo de F1 weer overkoopt... Dan zeg ik Viaplay ook gedag. Kijk het alleen daarvoor.. Films en series enz heb je niks aan. En kijk inderdaad Manchester United, wat wel interessant is op het moment.
Er is veel commentaar op de Viaplay presentatoren. Ik vind het persoonlijk steeds beter worden. Vooral Amber doet het erg goed. Alleen die Cristian Albers, wat een loozer. Man kan geen zin volledig formuleren zonder fouten en komt bij mij zeer geforceerd over als het jongetje dat zijn best doet om populair te zijn. Viaplay kan hier op de kosten besparen. Man voegt niets toe.
De presentators vinden het super als onze Max 2e word en Ferarri 1e in de kwalificatie in Italië. Je mag laten blijken dat je Nederlander bent hoor, dat doen de Italianen ook hoor. Heb vaak het idee dat jullie tegen Max zijn……………Heb liever alleen beeld zonder al het waardeloze commentaar………..
Advies: Terug naar Ziggo en verslaggeving van Olaf Mol…….
Verschrikkelijk slecht beeld en haperen. Lijkt wel of ik dia's zit te kijken. Al sinds viaplay de F1 heeft overgenomen. Over het commentaar maar niet te spreken... Voor zoveel geld per maand mag je toch wel wat beters verwachten. Ik heb Viaplay opgezegd en ga op zoek naar iets anders.
Waarom word het interview niet gewoon in Nederlands afgenomen , daar leven we toch.
Ook bij nos in het Engels
Ook geen ondertiteling voor mensen die niet begrijpen wat er gezegd word.
Jammer.
Volgende keer gewoon iemand die in het Nederlands alles doet.
Hoop dat het wat mee gedaan word.
Ook voor de mensen die doof zijn en dan van fm1 ,zou een tolk op zijn plaats zijn.
Wat een verschrikkelijke slechte ervaring met Viaplay. Ik heb een Nederlands Viaplay-abonnement in Noorwegen om Formule 1 te kijken met Nederlands commentaar. Alles verliep prima tot de app en het commentaar plotseling naar het Noors overschakelden. Ondanks vier klachtenchats in acht weken tijd beweert Viaplay het probleem nog steeds te onderzoeken. Ze negeren je als klant en nemen je klacht niet serieus. Na deze slechte behandeling ben ik helemaal klaar met Viaplay. Hun gebrek aan inzet en klantgerichtheid is teleurstellend. Ik raad Viaplay ten zeerste af aan anderen.
Iedereen klaagt over de f1 bij viaplay. Maar geloof me, series en films buiten de f1 is ook alleen maar shit op viaplay. Wat een onvoorstelbaar teleurstellende kut streamingdienst. Echt dikke vette bagger en totaal je geld niet waard. Al ruim een jaar niets nieuws toegevoegd qua documentaires etc. En alleen maar vet slechte oude kut films. Geen enkele leuke serie. Echt 100% ruk gewoon.
Nog nooit is er zo’n slechte streamingdienst geweest in nederland. Jammer dat deze streamingdienst nou net de recht van de f1 heeft. Haperende beeld,slecht commentaar, oude film’s.. en daar betaal je nou 16 euro voor. Ziggo neem het alstublieft weer de rechten van de f1 over in 2024!!!!. Gr hannes
Dit zijn de beste internet en tv providers van september 2024.
Er zijn 206 reviews geschreven over Viaplay op Reviews.nl. Met een 1.6 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.