
Goedemiddag,
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om dit te vernemen. Wij zien dat het pakket is geleverd op het servicepunt en ook is opgehaald. Mocht je het pakket niet hebben opgehaald op het servicepunt vernemen wij het graag. Wij horen en helpen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel
klopt heb gisteren het pakket opgehaald. Helaas geen afhaalcode, ook geen bevestiging ontvangen dat het pakket er lag. Gewoon langsgegaan om te kijken of het e misschien zou zijn. Op goed geluk, want waarom zou je communiceren???
Goedemorgen,
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om dit te vernemen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij hebben het bedrag gelijk gecrediteerd en zal binnen 1-2 werkdagen weer zijn teruggestort op de rekening. Wellicht is de e-mail in de spam beland. Wij horen en helpen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel
Goedemiddag,
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om dit te vernemen. Mocht de hoed niet naar wens zijn kan je deze uiteraard kosteloos retourneren via onze website. Wij horen en helpen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel
Bestelling van 5 verschillende pietenpakken gedaan. Bevestiging ontvangen van de bestelling en betaling gedaan. Vervolgens € 4,95 betaald om het de volgende dag binnen te hebben. Het kwam 2 dagen later en er zaten maar 2 pietenpakken in, waarvan 1 incompleet zonder muts en wel een losse broek en muts van andere kleur. Echt zo slordig. Vervolgens kloppen de maten van geen kant dus ik heb € 4,95 voor niks betaald.
Ik bestel hier nooit mee iets.
Goedemiddag,
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om dit te vernemen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou jij een foto naar onze email kunnen toesturen? dan kunnen wij met de situatie meekijken en een passende oplossing bieden. Wij horen en helpen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel
Het artikel werd snel geleverd, dat was een pluspunt.
Alleen was het verkeerde artikel geleverd. Eerst werd mij aangeboden om het verkeerde artikel te behouden met 50% korting of het retour te sturen. Toen ik aangaf dat ik het artikel niet wilde hebben en het terug wilde sturen gaf men aan dat het artikel opeens niet meer teruggestuurd kon worden en mocht ik het gratis hebben, of maar gewoon weggooien. Over milieu onvriendelijk te spreken! Ze gooien liever de spullen weg dan dat ze iemand anders er blij mee maken.
Goedemiddag,
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om dit te vernemen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij kunnen een defect/verkeerd artikel niet retour aannemen gezien wij deze niet meer kunnen verkopen. Hierdoor hebben wij het volledige bedrag voor je terugbetaald en mag je het kostuum houden of weg gooien. Wij horen en helpen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel
Goedemiddag,
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om dit te vernemen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou jij een foto naar onze email kunnen toesturen? dan kunnen wij met de situatie meekijken en een passende oplossing bieden. Wij horen en helpen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel
Goedemorgen,
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om dit te vernemen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zien dat wij jouw pakket de zelfde dag verwerkt en verzonden hebben. Wij zullen een klacht indienen bij onze vervoerder. Als tegemoetkoming willen wij de verzendkosten voor de volgende bestelling crediteren. Excuses voor het ongemak. Wij horen en helpen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel
We hadden voor onze kinderen pietenpakken besteld. Eén van de pakken bleek incompleet geleverd te zijn. Na contact via e-mail met het bedrijf werd dit snel en netjes opgelost — we kregen direct een nieuw pietenpak toegestuurd. Erg fijn dat er zo goed en klantvriendelijk werd meegedacht! Bedankt voor de snelle service.
Order geplaatst, vandaag besteld morgen in huis klopte niet. Maargoed kan een keer gebeuren. Bleek een van de artikelen (degene waarvoor ik in eerste instantie een bestelling deed) toch niet op voorraad, geld voor enkel dat product terug gestort gekregen, maar verzendkosten waren hoger. (Die verzendkosten had ik nooit willen betalen voor de producten die ik wel heb gekregen.) En dat terwijl het niet leverbare product maar op voorraad blijft staan op de website. Nasturen niet mogelijk, maar opnieuw bestellen wel? Nog een keer verzendkosten betalen? Had dan nóg iets langer verwacht met versturen als het nu toch wel op voorraad is, het was toch al vertraagd. Of navraag gedaan wat we zelf willen.
Goedemorgen,
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om dit te vernemen. Wij zien dat de leverancier te weinig artikelen heeft geleverd, waardoor wij er niet voldoende op voorraad hebben en de bestelling hebben geannuleerd. Excuses hiervoor. Wij willen graag als tegemoetkoming hiervoor de verzendkosten voor de volgende bestelling aanbieden. Wij horen en helpen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel
Eerst op site maat niet te vinden, later wel online dus 2x verzendkosten, kortingscode bij aanmelden nieuwsbrief moet nog binnenkomen en dan kapotte kleding opsturen en 20% korting bieden. Omruilen binnen 24 uur lukt niet ivm nodig op feest. Volgende keer andere winkel zoeken
Goedemorgen,
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om dit te vernemen. Zou jij een foto naar ons e-mail kunnen toesturen van de kleding die je kapot hebt mogen ontvangen? Dit is uiteraard niet de bedoeling en zullen wij dan ook een oplossing voor bieden. Wij horen en helpen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel
De foto’s hadden wij al gedeeld vandaar de review
Er zijn 99 reviews geschreven over Partywinkel op Reviews.nl. Met een 4.0 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.