
Goedemorgen,
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om dit te vernemen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zien dat wij jouw pakket de zelfde dag verwerkt en verzonden hebben. Wij zullen een klacht indienen bij onze vervoerder. Als tegemoetkoming willen wij de verzendkosten voor de volgende bestelling crediteren. Excuses voor het ongemak. Wij horen en helpen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel
We hadden voor onze kinderen pietenpakken besteld. Eén van de pakken bleek incompleet geleverd te zijn. Na contact via e-mail met het bedrijf werd dit snel en netjes opgelost — we kregen direct een nieuw pietenpak toegestuurd. Erg fijn dat er zo goed en klantvriendelijk werd meegedacht! Bedankt voor de snelle service.
Order geplaatst, vandaag besteld morgen in huis klopte niet. Maargoed kan een keer gebeuren. Bleek een van de artikelen (degene waarvoor ik in eerste instantie een bestelling deed) toch niet op voorraad, geld voor enkel dat product terug gestort gekregen, maar verzendkosten waren hoger. (Die verzendkosten had ik nooit willen betalen voor de producten die ik wel heb gekregen.) En dat terwijl het niet leverbare product maar op voorraad blijft staan op de website. Nasturen niet mogelijk, maar opnieuw bestellen wel? Nog een keer verzendkosten betalen? Had dan nĂłg iets langer verwacht met versturen als het nu toch wel op voorraad is, het was toch al vertraagd. Of navraag gedaan wat we zelf willen.
Goedemorgen,

Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om dit te vernemen. Wij zien dat de leverancier te weinig artikelen heeft geleverd, waardoor wij er niet voldoende op voorraad hebben en de bestelling hebben geannuleerd. Excuses hiervoor. Wij willen graag als tegemoetkoming hiervoor de verzendkosten voor de volgende bestelling aanbieden. Wij horen en helpen je graag.


Met feestelijke groet,
Partywinkel
Eerst op site maat niet te vinden, later wel online dus 2x verzendkosten, kortingscode bij aanmelden nieuwsbrief moet nog binnenkomen en dan kapotte kleding opsturen en 20% korting bieden. Omruilen binnen 24 uur lukt niet ivm nodig op feest. Volgende keer andere winkel zoeken
Goedemorgen,
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om dit te vernemen. Zou jij een foto naar ons e-mail kunnen toesturen van de kleding die je kapot hebt mogen ontvangen? Dit is uiteraard niet de bedoeling en zullen wij dan ook een oplossing voor bieden. Wij horen en helpen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel
De foto’s hadden wij al gedeeld vandaar de review
advies: hier niet kopen! Ik heb een pompoen met lichtjes besteld die vrij prijzig was, voor wat het uiteindelijk is. Die komt aan in een grote doos, zonder beschermend verpakkingsmateriaal. Dus geen verrassing dat die compleet door elkaar geschud is en daarom kapot. Het lampje dat erinzit, is losgeraakt en beweegt vrijelijk door de pompoen. Ik wil het terugsturen en m’n geld terug. De klantenservice heeft echter een bezigheidstherapie voor mij is petto, waar je u tegen zegt. Eerst moet ik een filmpje sturen van de kapotte pompoen. Dat doe ik. Je kan echter niet in de pompoen kijken, maar je hoort bij bewegen duidelijk dat er binnenin iets beweegt, dat niet hoort. Vervolgens wordt er gevraagd of ik de batterijen wel gecheckt heb. Vervolgens wordt er gevraagd of ik een filmpje wil opsturen van hoe ik de batterijen erin doe. What’s next? Moet ik een IQ test opsturen of ik wel intelligent genoeg ben om batterijen te kunnen bedienen. Je product is kapot gegaan voor of bij vervoer omdat je het slecht verpakt had. Neem je verantwoordelijkheid en probeer het niet op je ex-klant af te schuiven. Advies: hier niet kopen!
Goedemorgen,
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om dit te vernemen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij willen graag het aankoop bedrag van het artikel aan je terugbetalen, of een nieuw artikel voor je nasturen. Zou je een mail naar klantenservice@partywinkel.nl willen toesturen, en ons laten weten wat jouw voorkeur heeft. Dan kunnen wij dit voor je in orde maken. Excuses voor het ongemak. Wij horen en helpen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel
Had een pak besteld voor een last minute event. Zou zaterdag binnenkomen, kwam pas maandag binnen. Ongeopend retour gegaan. Makkelijk retour proces maar alleen gratis retouren wanneer je voor een geprint pakket label kiest ipv digitaal, dan moet je namelijk wel betalen. Niet heel milieu bewust zeg maar…l
Goedemorgen,
Dank voor je beoordeling. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zijn dit nagegaan en zien dat wij jouw bestelling de zelfde dag nog verwerkt en verzonden hebben. Wij zullen een klacht indienen bij onze vervoerder voor de vertraging. De 1,99 die je betaald voor een printless retourlabel is een kleine bijdrage die de bezorgdiensten vragen om je te kunnen voorzien van een QR code, zodat je deze niet hoeft uit te printen. Wij horen en helpen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel
We hebben een "One" ballon besteld, maar helaas bleek de tekst "One" op z’n kop te staan zodra we er een lintje aan bevestigden (zie afbeelding toegevoegd).
Gelukkig waren de andere artikelen die we besteld hebben helemaal naar wens – daar zijn we dan ook erg tevreden over.
Goedemiddag,
Bedankt voor je bericht. Wij zijn dit voor je nagegaan en zien dat dit om een neck-up ballon gaat, deze ballonnen kunnen niet gevuld worden met helium. De helium zal er voor zorgen dat de ballon met de tekst zal omdraaien waardoor deze op zijn kop komt te hangen. Wij hebben het aankoop bedrag van de ballonnen aan je terugbetaald. Dit zal binnen 1-2 werkdagen zijn teruggestort op de rekening. Wij horen en helpen je graag.
Met feestelijke groet,
Partywinkel
Bedankt voor jullie snelle reactie en afhandeling.
Ik heb weer iets geleerd over ballonnen — ik wist namelijk niet dat *neck-up* ballonnen bestonden! Bedankt voor de duidelijke uitleg.
Mijn excuses, ik had zelf ook beter moeten lezen.
Nogmaals dank, en een vriendelijke groet van Zoë
Zeer slechte service. Producten zijn nooit toegekomen en ook bij het contacteren van de customer service was er weinig sprake van inlevingsvermogen. Ze geven duidelijk niet om hun klanten, wel om de cijfers. Zelden zo teleurgesteld geweest over een customer service dienst. Feestje verpest, dank je!
Bestelling al week geleden geplaatst en nog steeds niks binnen. Aangegeven dat het als verrassing nodig is morgen.
Krijg ik doodleuk de reactie dat er een onderzoek gestart gaat worden wat 7 dagen kan duren en als we het morgen willen hebben, we het maar opnieuw kunnen bestellen.
We bestelden een outfit die de dag nadien geleverd zou worden. Na twee dagen hebben we nog niets ontvangen. In de plaats van een postpakket, krijg ik de melding dat de bestelling op mijn vraag geannuleerd werd.
1. Ik heb deze bestelling helemaal niet zelf geannuleerd
2. Blijkt dat het product gewoon niet op voorraad was (hoewel het zo wel aangegeven stond in de webshop).
3. Na veel heen en weer gemail - de klantendienst wilde ons duidelijk niet helpen - bleek dat de leverancier te weinig items had geleverd. Ze bieden m.a.w. producten aan die ze niet eens in stock hebben.
Oké, we zouden ons geld terugkrijgen, maar dit is geen manier van werken.
Er zijn 107 reviews geschreven over Partywinkel op Reviews.nl. Met een 3.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.