HelloTV

HelloTV

2.5 reviewscore • 41 reviews
M

Philips TV kopen? I.v.m. Ziggo Go app

Het is meer een vraag dan dat ik echt een rating wil geven maar zag dat dit forum redelijk actief is dus ik probeer de vraag hier te stellen. Zal ik een Philips TV nemen? Ik weet dat Samsung en LG betere TV's hebben maar ik weet ook dat je de Ziggo Go app kan downloaden op een Philips TV. Wat is wijsheid?

Nog even ontopic: HelloTV, mooie website met veel keuze! Heb hier vaker een TV besteld, heette eerder anders dacht ik. Geef daarom 5 sterren.

MonkeyTail 27 mrt 2024
S

De verwachting is dat Ziggo niet meer al te lang op zich laat wachten en dat het dus mogelijk is om ook op Samsung en LG televisies de app toegankelijk te maken. Is maar de vraag hoe lang het duurt, kan ook maar zo nog enkele maanden duren... Dus als je nu gelijk gebruik wil maken van de Ziggo go app op je televisie, dan zal voor nu een Philips een prima keuze zijn of je neemt een chromecast voor ongeveer 30 euro, daarop kan je hem ook downloaden. Zo kan je wel een Samsung of LG nemen namelijk.

Simar 27 mrt 2024
J

Hi :)

Beetje late reactie dus jij zult vast al een TV hebben maar misschien ook niet en misschien zijn er anderen die wat aan mijn mening hebben..

Persoonlijk is er geen andere optie dan een Philips TV want ik gebruik het voornamelijk voor Console gaming en alle Philips TV's van de laatste jaren zijn vanaf 60 hertz voor omstreeks de 350€ a 450€ terwijl LG, Samsung etc. allemaal 50 hertz zijn in de prijs klasse.

Deze merken hebben net als Philips vaak wel Auto Low Latency Rate maar geen Variable Refresh Rate en DTS X Dolby Atmos en HDMI 2.1 terwijl Philips dat wel heeft met Philips 50 PUS7009 voor maar 430€ is het echt een koopje ;)

Er is ook TCL die uitstekend beeld en geluid met alle toeters en bellen aan bied in dezelfde prijs klasse als Philips maar persoonlijk ga ik liever voor een NL, Duits, Frans, Engels, EU, Taiwanees, Vietnamees, Koreaans etc. merk dan een Chinees merk.

Maar goed ieder zijn of haar eigen mening en gelukkig is er keuze genoeg maar koop aub geen 100 of 120 hertz TV of een Monitor want voordat dat de standaard in gaming is zijn wij ergens omstreeks 2030..

4K streaming zoals Netflix, Amazon Prime etc. gaan meestal niet verder dan 60 hertz maar misschien met Bluray kun je gebruik maken van 100 of 120 hertz.. geen idee maar die TV's beginnen omstreeks 650€ a 750€ dat is een verschil van 200€ a 300€ met een 60 hertz..

Met vriendelijke groet,

Jehannes.

Jehannes. Weggen. 8 jul 2024
G

Hello tv?. U bedoeld zeker byebye tv

Afijn ik dus naar Hello tv in Tilburg vanwege een mooie tweedehands Sony tv met heel erg Goede specificaties voor een tv uit 2017 die zou makkelijk nog een tijdje mee moeten kunnen gaan maar eenmaal gereserveerd en eenmaal beland in Tilburg terwijl ik alleen een fiets heb en daar van alles voor moet regelen sta ik naar een tv te gapen met een lel van een kras erop en dan vraag ik mij toch af of die mensen van Hello tv je eigenlijk niet gewoon keihard proberen te naaien.

Eenmaal aanwezig gaat dat dus al niet door Daar sta je dan ondertussen Zijn er mensen op bezoek van een nieuwe tv die mij vertellen al zo lang te wachten dat ze weer weggaan en dat deden ze dan ook ik moest ook serieus vragen waar ik moet zijn voor tweedehands tv's dat bleek de trap op eenmaal boven gaat dus meteen al niet door waarvoor je komt en dan wordt mij een andere tv voorgesteld maar bij die kan je geen scherm laten zien alleen dat hij aan en uit kan maar er bleken geen krasjes op te zitten waarvan ik zeg Goh laat maar dan maar let op beste lezer van deze review eenmaal thuis en aangesloten blijkt al vrij snel dat er licht schijnsels zijn onderin die echt erg storen en ook deze tv hoor je gewoon weg niet te verkopen dus het is niet hallo tv nee nee nee het is bye bye tv en ook bye bye jouw geld en zodra je dan voorsteld om €50 terug te storten en het zo te laten in plaats van een hele stoelendans met hun aan te gaan terwijl ik al die verzendkosten niet kan betalen en allerlei flauwekul die nog meer geld kost en als de tv dan hier komt is het misschien weer niet goed et cetera etcetera etcetera hoe dat ook ze moesten echt even leren dat ze met mij heel blij mogen zijn maar ik had even goed met hun een hele problemen kunnen hebben omdat ze steeds met een kapotte tv aan komen wat mij vertrouwen is natuurlijk weg maar ze verwachten dan wel dat je hun vertrouwd.

Ik vind het in ieder geval nergens overgaan Ik zit in de Wajong met haast geen geld en wilde alleen maar ook eens een 4K TV want het gaat met mij gezondheid ook al niet best en daar ben ik bij hun echt wel heel duidelijk in en dan nog word je gewoon eigenlijk best wel genaaid wat mij kan je niet wijs maken dat zo'n wel van een kras op de tv waarvoor ik dus zou komen bij hun niet bekend is sterker nog dat zou zelfs best wel een beetje zielig zijn hoe dat ook Het bye bye TV en niet hello tv en ik ga daar nooit van zijn leven nog naartoe bij deze vriendelijke groetjes uit Breda nogmaals in dit geval betreft het de winkel in Tilburg maar als dit overal zo gaat dan laat maar het lijkt wel AliExpress of zo'n gevoel heb je wat het is half gaar..

Gcf Ben Roodbeen 21 jul 2024
Reageer
K

Hello tv website aankoop waardeloos

Op website tv gekocht en betaald zou geleverd worden maar 4 dagen lang op sleeptouw ( steeds vrij gemaakt ) omdat er iedere keer beloofd werdt dat de tv bezorgd zou worden, genomen, na tientallen mails
en chats uiteindelijk naar winkel in Zoeterwoude gereden en daar aan verkoper in samenspraak met supervisor mijn tv meegenomen, maar dus weer moeten betalen, de terug betaling van eerst gekochte tv betaling zou binnen 5 dagen retour in zijn geheel op mijn rekening staan nou maak daar maar in totaal 3 weken van, eerst de tv terug betaald toen na weer chatten en mailen de betaalde verzekering, zou je denken dat dit het was maar nee, nu nog steeds wachten op terug betaling van de betaalde hdmi kabel, daar wacht ik nu nog steeds op, welnu website aankoop bij Hellotv NOOIT meer ook aan vrienden en kennissen gemeld om dit nooit bij Hellotv website te doen, wel bij de winkel Zoeterwoude grote klasse geholpen.

Koos Groenendijk 14 jul 2024
Reageer
J

Buitenkansje bij HelloTV besteld op 02-07-2024

Buitenkansje besteld bij HelloTV op 02-07-2024 14:30 order nummer E-241083338 voor 372€ vervolgens om 14:38 een bericht van hun dat hun de overeenkomst niet na willen komen terwijl de bestelling en betaling al geaccepteerd was en hun vragen 30€ voor een nieuwe TV van hetzelfde product.

Ik ging daar niet akkoord mee want ik vindt afspraak is afspraak maar daar geeft HelloTV blijkbaar weinig om dus ik betaal een 20€ extra en op 05-07-2024 om 11:40 klopt PostNL op de deur en wordt de TV voor de deur gedumpt zonder dat ik een handtekening heb gezet.

Op 06-07-2024 de TV aangesloten en blijkt dat de doos al open is geweest en half dicht geplakt met hetzelfde plakband en ontbreekt de Afstandsbediening en dat zijn precies de voorwaarden op de site van HelloTV met retour deals dat verpakkingen open zijn geweest en dat er dingen kunnen ontbreken...

Na al de tijd en frustratie heb ik HelloTV voor opheldering gevraagd naar de open verpakking en de ontbrekende afstandsbediening en hoe het kan dat de bezorgdienst zelf voor ontvangst tekent maar geen antwoord op al die vragen.

Hun vragen dan aan mij om foto's te maken van de doos zonder opgave van reden dus ik vraag waarom foto's ? want misschien kunnen hun op een foto zien of ik of de bezorger of hunzelf of de vorige kopers de verpakking open hebben gemaakt maar weer geen antwoord..

Nu geprobeerd om de bestelling retour te sturen via mijn HelloTV account en het geld terug te krijgen maar dat kan ook niet dus weer contact opgenomen met HelloTV Chat maar hun blijven om foto's vragen en geven geen antwoord en dan wordt de chat gesloten en nu blijft de 5 minuten wachtijd op 4 minuten hangen..

Zal mij niets verbazen als er weer faillissement wordt aangevraagd en hun van Platte TV naar HelloTV naar HiTV gaan of zo iets want waar gaat dit over ?! keer op keer niet de afspraken nakomen en geen antwoorden geven maar wel weer van de klant vragen om meer tijd en energie en frustratie..

Update.

Net nog even chat geprobeerd maar ik wordt nu gewoon geblokkeerd en ik moet contact opnemen via het formulier.. ook even gekeken naar TV's en nu blijken hun gewoon een voorraad van 190 gebruikte TV's te hebben en als iets zoals een TV retour moet dat hun dat met eigen dienst doen en daar 65€ voor vragen..

Update.

HelloTV heeft weer gevraagd om foto's dus prima.. weer voor hun gebrek bezig gegaan want zo werkt het vandaag de dag blijkbaar.. dus foto's gemaakt en ben zeer benieuwd naar wat hun nu precies onderzoeken..

HelloTV heeft gezegd dat de TV retour mag maar hoe krijg ik een TV van bijna 500€ over straat veilig en vertrouwd bij de post locatie en wie is verantwoordelijk als de TV beschadigd of gestolen wordt ?

Ik heb namelijk nergens voor getekend dat heeft PostNL gedaan dus moeten hun niet de TV retour sturen ? terwijl HelloTV zelf een bezorgdienst heeft en dan kunnen hun zelf de doos en TV persoonlijk in het daglicht bekijken..

Want ik ben zeer benieuwd hoe het mogelijk is dat ik retour deal bestel en dat HelloTV zegt dat de bestelling niet leverbaar is en dat ik dan geld bij betalen moet voor een nieuwe en dan een open doos krijg zonder afstandsbediening..

J.Weggen.

Jehannes. Weggen. 8 jul 2024
Reageer
D

Extra kosten

Leuk aanbod gekregen met inruil van mijn huidige tv. Nieuwe tv is op voorraad met gratis bezorging staat op de website. Aanbod dus maar geaccepteerd. Vervolgens kreeg ik een mail dat ik de tv kon komen brengen naar de winkel en de nieuwe meenemen. Bezorgen kon ook voor 29,95€ met een levertijd van max 3 weken.

Dwayne 17 jun 2024
Reageer
G

Reclame

Alleen al door die ergerlijke tv reclame van die onnozele scheids die dagelijks op tv voorbij komt zou ik hier nooit en tv hier kopen.

Gp 29 mei 2024
Reageer
M

Komen afspraken niet na

Op 20 mei 2024 een TV gekocht en betaald.
De TV was niet op voorraad en zou volgens de verkoper de dag erna worden geleverd.
Op de dag (21 mei) dat geleverd zou worden geen mail of sms ontvangen en ook geen TV.
De klantenservice is telefonisch niet bereikbaar alleen via chat.
Ze gaven aan dat er iets niet goed was gegaan en dat op 22 mei de TV geleverd zou worden.
Het is vandaag 22 mei en er is niets geleverd, weer contact gezocht en nu zou post nl de order niet verwerkt hebben.
Ik heb een track and trace nummer ontvangen maar hierin staat duidelijk dat post nl niets heeft ontvangen.
Volgens Hello TV zouden we morgen de TV ontvangen 23 mei.... ik ben benieuwd maar ik verwacht van niet.
We hebben namelijk nog steeds geen sms of mail ontvangen van Post nl dat ze morgen de TV gaan afleveren.

Marcel 22 mei 2024
Reageer
H

Garantie

Tv gekocht kapot gegaan in de garantie tv door Sonny op gehaald moet maar even geduld hebben zei de medewerker van hellotv heb een credit brief gehad voor geld terug
En afgegeven zit nu al 7 dagen te wachten op reactie
Over m’n geld terug ik heb dan al een nieuwe gekocht bij mediamarkt maar zijn zat mensen die dat niet kunnen en zonder tv moeten zitten

Henri 6 apr 2024
Reageer
A

Spullen worden niet geleverd

Op 26 februari een bestelling geplaatst voor een bundel Philips Fidelio FB1 soundbar + FS1 (2x) + FW1 Subwoofer voor 1479. Eerst fijn contact met de mededeling dat ze niet meteen zouden kunnen leveren, maar 18 maart en of ik hiermee akkoord zou zijn. Helaas 18 maart niets. DUS LET OP bij een bestelling. Ga eerst navragen of ze de spullen wel daadwerkelijk op voorraad hebben. Als ze dit bij meer mensen doen.

Alexander 18 mrt 2024
Reageer
J

ZEER SLECHTE SERVICE BIJ TECHNISCH DEFECT TV

In april 2023 een 8K Samsung TV gekocht bij deze zaak plus voor 80 Euro extra verzekering.
De TV tikt voortdurend, dit komt door werking van het materiaal.
Dit gemeld bij Hello TV. Ik wilde de tv omruilen of mijn geld terug. Dit kon niet, ten onrechte overigens, maar volgens Hello TV moest hij gerepareerd worden via Samsung.
Tot 4 keer toe is er een monteur van Samsung geweest die het probleem heeft geïdentificeerd, en nieuwe onderdelen heeft besteld, 4 keer is dit vervolgens gecanceld, door wie en waarom is onduidelijk.
Van de laatste monteur kreeg ik wel te horen dat dit probleem veel vaker bij de Samsung 8K tv voorkomt, maar dat hij dit van zijn werkgever en Samsung niet mag delen met klanten!!!!!!!!!! Volgens hem is dit ook bij alle leveranciers bekend, dus ook bij Hello TV.
Vervolgens ben ik weer naar Hello Tv gegaan.
Eerst probeerde ze me af te schepen met het feit dat de tv dit tikkende geluid maakt in de specs staat, dus dat er geen garantie op zit. Dit is natuurlijk niet zo.
Het tikken wordt beschreven in de gebruiksaanwijzing/e-manual in het hoofdstuk: PROBLEMEN!!
Uiteindelijk na herhaaldelijk heen en weer mailen, kreeg ik eindelijk de toezegging dat ik mijn tv kon OMRUILEN voor het nieuwe model van mijn tv, dus niet INRUILEN.
Hier ben ik mee akkoord gegaan.
Vervolgens krijg ik een dag later van een andere medewerker wederom te horen dat dit probleem in de specs staat, dus geen garantie, maar dat ik mijn tv wel kan INRUILEN, niet OMRUILEN
De TV is gekocht in april 2023, ik ben nu 11 MAANDEN bezig met deze klacht.
Wettelijk heb ik het recht om mijn geld terug te krijgen, daar is nu een officiële mail over verstuurd. Ze doen net alsof ze regels wat betreft garantie niet kennen.
Volgende stap is juridische hulp.
Al met al is de service bij Hello TV zeer slecht.
De site staat vol met goede reviews van mensen met een goed werkende TV.
Mijn negatieve ervaring is tot nu toe niet geplaatst.

Jim Blakborn 29 feb 2024
B

Ik heb precies hetzelfde tv gekocht nieuw valt net 3 maanden buiten de garantie, maar je heb nog een wettelijke garantie want een product behoort een aantal jaren mee te gaan, ze horen jou een goed product te verkopen. Enige wat ze doen is coulant laten repareren kosten indicatie 360 euro. Terwijl een tv zo.n 5 jaar behoort te werken en mijn beeld voor 3 kwart zwart werd. Hellotv doet er verder niks aan. Ik ben bij de consumenten bond geweest en ze zeggen ook ze behoren het te repareren of te vervangen. Hellotv doet niks dan kosten delen. Koopontbinding aangegaan nee dat werkt niet zo. Ze doen letterlijk niks. Ik stap nu naar de geschillen commissie en daarna na de rechter want ik laat dit niet over me heen gaan. Ik koop iets wat jaren behoort mee te gaan en niet na 2 jaar kapot gaat. Hello tv sorry ik was tevrede in het begin maar nu laten ze zien wie ze werkelijk zijn. Dus dit word rechtbank maar jammer ze de wet niet kennen. Want ik heb degelijk recht op een vervanging of geld terug of reparatie. Ik zeg bel consuwijzer en vraag na waar je rechten liggen en ik heb hun gemeld ook zo ook naar kassa gaat dit. Want ik ga overal om me gelijk te krijgen wat ik heb.

Bianca 23 jul 2024
F

HelloTV beter dan Mediamarkt

HelloTV geeft een veel betere service dan dat je bijvoorbeeld bij mediamarkt of coolblue krijgt. Daarnaast heb ik het idee dat de mensen die er werken meer verstand van tv's hebben omdat dat hun main verkoop is. Ik ben heel goed geholpen waar ze dat bij Mediamarkt nalieten. Dus bedankt HelloTV! Mijn Samsung Qled tv doet het perfect!

Frans 26 feb 2024
Reageer
L

Samsung Frame tv kwijt / niet geleverd.

Zondag 28 januari jl. heb ik via de site van HelloTV een Samsung frame 2023 gekocht. Een behoorlijk prijzige aankoop.

Ik heb vooraf meerdere keren contact gehad via de mail mbt de prijs en de levertijd (toen kreeg ik nog een zeer snelle reactie, binnen 20 min.), de TV zou de volgende dag worden geleverd.

Inmiddels is het zaterdag 3 februari en is er tot op heden geen TV, is het onbekend waar de TV momenteel is, is er niets te achterhalen via de track trace code en is het onbekend wanneer en of hij überhaupt nog wordt geleverd.

HelloTV levert niet via een eigen bezorgservice (zoals bij oa Coolblue wel het geval is) maar laat dit doen door PostNL. Dat er de eerste dagen wat vertraging was is jammer maar uiteraard begrijpelijk en geen ramp.
Maar de ontzettend slechte communicatie die daarop volgde vanuit HelloTV en het niet aanbieden van een oplossing/alternatief is ronduit schandalig.
Vanuit het bedrijf is er 0 initiatief om dit op te lossen.

5 dagen wordt er naar mij gecommuniceerd dat de TV tussen 9.30 en 21.30 uur kan worden geleverd, waardoor er altijd iemand thuis moest zijn/werken. Pas NA die tijd zie je via de track trace code dat bezorgen niet haalbaar is.

Ik heb inmiddels meerdere keren telefonisch contact met PostNL maar zij geven aan dat het nu via HelloTV loopt.

Waar de reacties per mail (er is geen telefonische klantenservice bij HelloTV, ook zeer vervelend) eerst nog zeer snel waren blijven de reacties nu uit of krijg ik een eenvoudige inhoudloze reactie waar ik niets mee kan.

Kortom; waar is mijn TV en wanneer wordt deTV geleverd? En wat gaat HelloTV mij aanbieden om deze situatie te compenseren?

De voorpret die ik had voor de aanschaf van een nieuwe TV is iig compleet verdwenen.

Laura 3 feb 2024
Reageer
R

slechte service

Ca. 3 week geleden een (2e hands die geheel was nagekeken en 100% in orde was zeiden ze) TV gekocht in Groningen voor mijn vader van 85 waar hij tot eergister erg blij mee was. Eergister begon de TV spontaan te knipperen en uit te vallen en op den duur niet meer aan te krijgen. Na telefonisch contact kon ik hem terugbrengen en omruilen.
Daar het vertrouwen (uit een eerder ervaring) enigszins weg was nu maar nieuwe TV uitgezocht. Ik kreeg direct het advies om ook een extra verzekering af te sluiten voor € 159,95 omdat het weleens kan gebeuren dat er "iets" is met de TV. Mag toch verwachten van een nieuwe TV deze langer meegaat dan de 2 jaar garantie en mocht er iets mee zijn zij als verkopende partij hun verantwoordelijkheid nemen. Wel bood hij aan deze verzekering aan te bieden voor € 80,-
Na het overeengekomen bedrag haalde hij de TV uit het magazijn en kwam hij ineens met een prijs die €65,- hoger was, hij was op zijn vingers getikt door zijn baas dat hij de TV niet voor de eerder genoemde prijs kon meegeven omdat de prijs die genoemd was voor de TV 's uit de "buitenkanjes" gelde.
Ik vond dit op zijn zachts gezegd raar en stelde voor het verschil te delen. Maar van de houding en uitspraken van de verkoper gingen mijn haren recht omhoog staan. Hij kon uiteindelijk voor het ongemak er € 12,- afhalen.
Hij legde nogmaals uit dat hij de TV die hij had aangeboden (exact dezelfde die ik nu heb) wel kan bestellen maar ik dan 2 dagen moest wachten. De TV die hij had aangeboden voor de goedkopere prijs hoorde bij de "buitenkansje" en die hij mij aanbood was een nieuwe wat hij niet wist vertelde hij.
Daar mijn vader al 2 dagen geen TV had en dit zijn enige afleiding is en ik helemaal klaar was met de uitspraken van de verkoper heb ik de TV meegenomen maar dit was ook de laatste keer dat ik hier een TV koop.

Rob 24 jan 2024
D

Ik heb op advies van hello tv in Breda een 100% spiksel garantie bij genomen daar ben ik nu blij mee dankzij een goed advies van de winkel,waar ik nu dankbaar gebruik van kan maken,jammer dat er mensen zijn die overal over lopen te zeuren,dat mag ook wel eens gezegd worden.

Dhr ljvandijk 24 feb 2024
v

die pixel garantie hadden wij ook. We hebben er helaas ook gebruik van moeten maken. Tv weg voor reparatie, komt de tv terug zonder de pootjes en na mijn idee gewoon een heel ander toestel (andere serienummer en productnummer dan die we hadden). We zijn inmiddels een maand verder en het probleem van de pootjes is nog niet opgelost.. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing. Dus misschien mag men best zeuren, zelf als men 100 % pixel garantie erbij heeft genomen. Voor ons is het Goodbye tv geworden i.p.v hello tv

venema 14 jun 2024
J

De verkopers in Groningen hebben heel goed meegedacht. (Voor hun was het ook een lastige situatie) ze zijn inmiddels met een goede oplossing gekomen

Joke 27 jun 2024
H

Prima

Via medewerker Ivo kreeg ik uitstekend advies, een goede prijs en daarna een zeer snelle levering. Ik zag een paar negatieve reviews van mensen die zeer duidelijk niet door Ivo geholpen zijn want dan waren er zeker geen problemen geweest. Tv voldoet tot nu toe aan alle verwachtingen. Het plaatsen van een review viel in eerste instantie niet mee via het een of andere bureau en daarom maar op deze manier.

Harrie Savelkoul 15 jan 2024
Reageer
J

HelloTV? Je bedoelt zeker HellnoTV

Meer als 1000 euro overgemaakt aan HelloTV voor een nieuwe TV, na drie weken heb ik nog niks in huis. Hun klantenservice houd me aan het lijntje. Ze verzinnen steeds nieuwe smoesjes. Echt waardeloos bedrijf is HelloTV. Neem mijn advies: met grote boog omheen lopen. Nooit meer voor mij. Hell no.

Jens 17 dec 2023
Reageer
P

Arrogante verkopers - klantgerichtheid????

Vandaag een nare ervaring gehad bij HelloTV in Nijmegen. Het is 11 uur in de ochtend. In de hele winkel was geen klant te vinden. Ik was er samen met mijn dochter en we willen ons voor Kerst verwennen met een nieuwe TV. In de winkel 'werken' op dat moment drie mensen. Eén medewerker is aan het bellen vanachter zijn balie en twee verkopers staan met elkaar te kletsen. We zijn een poosje in de winkel en kijken rond...we lopen via Samsung naar een wand met LG...al waar onze aanvankelijke interesse naar uit ging. De heren blijven uitsluitend oog en oor voor elkaar hebben. Ze geinen en lachen wat...maar er kan nog geen goedemorgen af. Zelfs als we expliciet bij één toestel staan te kijken in het blikveld van de heren, praat men vooral met elkaar door. Het zijn verhalen die ik als klant niet wil horen in een professionele winkel. Na verloop van tijd waren we de verhalen en het gebrek aan klantgerichtheid beu en liepen we naar de uitgang. Zelfs dat was nog geen aanleiding om contact te maken. Pas op het moment dat mijn dochter bij de deur riep: "Fijne dag!" , klonk lachend en met cynisme "Van hetzelfde"! Ik wil HelloTV danken voor deze ervaring, omdat het ons heeft doen besluiten daar nooit een TV te willen kopen. Mogelijk dat de verkopers een aanname hebben gemaakt dat ze ons geen TV konden verkopen...bijzonder dat deze heren geen enkele klantgerichtheid, enthousiasme, gretigheid en motivatie konden leveren. Ik wil ze wel danken voor de 'spannende verhalen' (dat is mijn cynisme terug).

Pat 8 dec 2023
Reageer
A

Misleiding

Bij het bestellen staat er een groen vinkje bij installatie en montage waardoor je ervanuit gaat dat het erbij zit. Je kan er tijdens het bestellen niet apart voor kiezen of betalen en er wordt ook niet aangegeven dat het er niet bij zit. Bij navraag blijkt dat je er apart voor moet betalen en dat de wachttijd voor montage en installatie 3 à 4 weken betreft en ze komen je niet tegemoet voor de misleiding.

Ashraf 1 dec 2023
Reageer
d

ruim assortiment, lange levertijd, niet transparan

Ruim assortiment en goede prijzen. Alleen is de website niet helemaal transparant. Ze vermelden voor 21.00 uur besteld, morgen in huis, maar dat lukt ze niet. Ik zit inmiddels al enkele dagen te wachten op mijn bestelling. Hierover contact gehad met de helpdesk/Chat die mij keurig geholpen hebben wat gelukkig nog via een menselijke chat gaat ipv een robot. Alleen wordt mij nu al twee dagen op rij beloofd dat ze hem morgen aanbieden bij de transporteur en de dag daarna thuis. Dus twee dagen levertijd.

Daarnaast erg opdringerig. Na mijn bestelling kreeg ik een aanbod of ik geen andere tv wilde die nieuwer was met hoge korting (maar wel duurder dan mijn originele bestelling). Dat aanbod heb ik 2 keer afgeslagen en de 3 keer ben ik overstag gegaan nadat ze nog wat extra van die prijs af deden. Maar goed, dan ben je ook weer 2 dagen verder voordat dat rond is, en komt mijn bestel ervaring niet ten goede.

daan 14 nov 2023
Reageer
F

Slechte verkopers

Ik heb een Philips tv willen kopen kopen, maar alle verkopers waren bezig. Natuurlijk een tijdje gewacht tot er een verkoper tijd voor ons had, maar deze ging eerst een klant helpen die net binnen kwam. Nadat ik hier iets van gezegd had ben ik dan ook weg gegaan om bij EXPERT onze aankoop te doen.

Frank 12 nov 2023
S

Daar heb je ze echt niet mee hoor, de medewerker krijgt geen commissie per verkochte tv dus tenzij de baas van Coolblue dit leest, ben je er weinig mee opgeschoten en ik bang. :-)

Simar 12 nov 2023
T

Proberen meer te verkopen dan noodzakelijk

Goedemorgen,
Ik wilde een televisie kopen. Er stond een kopje "korting vragen", had ik dat maar nooit gedaan.
Ik kreeg na 10 minuten een mooie korting. Daar nog alles goed. Ik heb de korting geaccepteerd en daar begon de ellende.
Daarna mails ontvangen van deze winkel over extra garanties en weet je het zeker. Na 3 keer een mail verzonden dat ik dat niet wil, toen weer andere vragen.

Ik wil gewoon een televisie kopen, zonder extra's. Hoe moeilijk kan dat zijn. Een erg vervelende manier van winkelen bij deze organisatie.

Tom Bosman 6 nov 2023
Reageer
R

Goede service

Een tijdje geleden had ik via internet een TV besteld bij HelloTV met dodepixelgarantie. Toen de tv thuis was aangesloten zag ik al snel dat er een dode pixel in het scherm zat. Met mijn tv naar de winkel gereden en zonder moeilijk te doen kreeg ik een nieuwe TV mee. Helemaal blij mee. In dit scherm zit gelukkig geen dode pixel. Maar een hele goede service van HelloTV. Dat wou ik toch even kwijt!

Rudolf 18 mei 2023
Reageer
D

Info via de App

Bij deze wil ik laten weten dat de Hello App
een gouden uitvinding is
Als je een vraag stelt krijg je binnen no time antwoord. En ze appen met zo lang met je tot het probleem opgelost is.
Ik vind dit geweldig van Hello Tv
Ga zo door en wij zullen jullie aanbevelen bij familie en vrienden

D.Guikema 23 mrt 2023
Reageer
S

Houden zich niet aan de wettelijke garantie

HelloTV houdt zich niet aan de wettelijke garantie. Tv gaat 2,5 jaar na aankoop stuk. Samsung verschuilt zich achter 2j fabrieksgarantie en stuurt je door naar de verkoper. Verkoper HelloTV geeft alleen een coulance, die Samsung al aanbiedt.
Wettelijk zijn ze verplicht om een product

S.de Kruijf 20 mrt 2023
J

Precies dezelfde ervaring, nu zelfs na een defect binnen een jaar.
De 8K tv van Samsung maakt een tikkend geluid, dit komt door werking van het materiaal door temperatuursteiging.
Volgens HELLO TV staat dit in de SPECS, dus geen garantie. Slaat nergens op natuurlijk.
Het staat echter niet in de Specs, het staat in het hoofdstuk: PROBLEMEN, van de gebruiksaanwijzing.
Ze doen er alles aan om onder hun wettelijke plicht uit te komen.
Dat weten ze, maar toch proberen ze het. De meesten geven het uiteindelijk op…..

Jim Blakborn 29 feb 2024
B

Ik zit hier ook mee en ga nu naar de geschillencommissie

Bianca 23 jul 2024
I

Wat is beter? Samsung of LG televisie?

Ik heb niet echt een review want koop al langer hier mijn televisies maar ben nu eigenlijk ten einde raadt. Voorheen heette ze anders trouwens maar dat ter zijde.

De vraag:
Is het beter om een Samsung tv aan te schaffen of een LG. Heb jarenlang Samsung gehad, wat prima werkt maar hoor nu van verschillende kanten dat een LG tv een beter beeld kan weergeven. Heb er zelf geen verstand van dus hopelijk kan iemand hierop reageren. Of beter nog, zal leuk zijn als HelloTV me de verschillen kan aangeven.

Alvast bedankt en groetjes van Irene.

Irene 23 feb 2023
Reageer
A

Garantie

Ik had een Lg gekocht, had niet zoveel geld om een hele dure te kopen.
Na 7 weken, ging deze kapot. Ging vanzelf uit en ook weer aan ook midden in de nacht.
Uiteraard gebeld, de Meneer die ik aan de telefoon had, vertelde, dat het een probleem was met serienr, maar hij zou een monteur laten komen, met een nieuw moederbord (ook niet normaal).
Nieuw moederbord erin, monteur weg en het probleem was er nog.
Weer gebeld, weer een monteur, tv aangezet, deed het gewoon.
Het advies was van de monteur, om als dit gebeurt het even op te nemen met mijn mobiele telefoon.
Ik mag dus tv kijken, met mijn mobiele in mijn hand.
Weer gebeld, deze Meneer die ik aan de telefoon had, zei tegen mij. Wat verwacht u voor het geld (ongelooflijk)
Nu na veel bellen en mailen, krijg ik een leentoestel (ben benieuwd)
Hoop als iemand de tv gaan testen, dat er een camera bij hangt, of er moet iemand met zijn mobiele dag en nacht ervoor gaan zitten.
Schandalig, koop je van je spaarcentjes een nieuwe tv.
Schaam jullie Hello TV, nooit maar ook nooit meer...

Anja van der Meer 18 feb 2023
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van juli 2024.

Over HelloTV

Er zijn 41 reviews geschreven over HelloTV op Reviews.nl. Met een 2.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.hellotv.nl
  • contact@hellotv.nl