HelloTV

HelloTV

2.8 reviewscore • 34 reviews
M

Philips TV kopen? I.v.m. Ziggo Go app

Het is meer een vraag dan dat ik echt een rating wil geven maar zag dat dit forum redelijk actief is dus ik probeer de vraag hier te stellen. Zal ik een Philips TV nemen? Ik weet dat Samsung en LG betere TV's hebben maar ik weet ook dat je de Ziggo Go app kan downloaden op een Philips TV. Wat is wijsheid?

Nog even ontopic: HelloTV, mooie website met veel keuze! Heb hier vaker een TV besteld, heette eerder anders dacht ik. Geef daarom 5 sterren.

MonkeyTail 27 mrt 2024
S

De verwachting is dat Ziggo niet meer al te lang op zich laat wachten en dat het dus mogelijk is om ook op Samsung en LG televisies de app toegankelijk te maken. Is maar de vraag hoe lang het duurt, kan ook maar zo nog enkele maanden duren... Dus als je nu gelijk gebruik wil maken van de Ziggo go app op je televisie, dan zal voor nu een Philips een prima keuze zijn of je neemt een chromecast voor ongeveer 30 euro, daarop kan je hem ook downloaden. Zo kan je wel een Samsung of LG nemen namelijk.

Simar 27 mrt 2024
A

Spullen worden niet geleverd

Op 26 februari een bestelling geplaatst voor een bundel Philips Fidelio FB1 soundbar + FS1 (2x) + FW1 Subwoofer voor 1479. Eerst fijn contact met de mededeling dat ze niet meteen zouden kunnen leveren, maar 18 maart en of ik hiermee akkoord zou zijn. Helaas 18 maart niets. DUS LET OP bij een bestelling. Ga eerst navragen of ze de spullen wel daadwerkelijk op voorraad hebben. Als ze dit bij meer mensen doen.

Alexander 18 mrt 2024
Reageer
J

ZEER SLECHTE SERVICE BIJ TECHNISCH DEFECT TV

In april 2023 een 8K Samsung TV gekocht bij deze zaak plus voor 80 Euro extra verzekering.
De TV tikt voortdurend, dit komt door werking van het materiaal.
Dit gemeld bij Hello TV. Ik wilde de tv omruilen of mijn geld terug. Dit kon niet, ten onrechte overigens, maar volgens Hello TV moest hij gerepareerd worden via Samsung.
Tot 4 keer toe is er een monteur van Samsung geweest die het probleem heeft geïdentificeerd, en nieuwe onderdelen heeft besteld, 4 keer is dit vervolgens gecanceld, door wie en waarom is onduidelijk.
Van de laatste monteur kreeg ik wel te horen dat dit probleem veel vaker bij de Samsung 8K tv voorkomt, maar dat hij dit van zijn werkgever en Samsung niet mag delen met klanten!!!!!!!!!! Volgens hem is dit ook bij alle leveranciers bekend, dus ook bij Hello TV.
Vervolgens ben ik weer naar Hello Tv gegaan.
Eerst probeerde ze me af te schepen met het feit dat de tv dit tikkende geluid maakt in de specs staat, dus dat er geen garantie op zit. Dit is natuurlijk niet zo.
Het tikken wordt beschreven in de gebruiksaanwijzing/e-manual in het hoofdstuk: PROBLEMEN!!
Uiteindelijk na herhaaldelijk heen en weer mailen, kreeg ik eindelijk de toezegging dat ik mijn tv kon OMRUILEN voor het nieuwe model van mijn tv, dus niet INRUILEN.
Hier ben ik mee akkoord gegaan.
Vervolgens krijg ik een dag later van een andere medewerker wederom te horen dat dit probleem in de specs staat, dus geen garantie, maar dat ik mijn tv wel kan INRUILEN, niet OMRUILEN
De TV is gekocht in april 2023, ik ben nu 11 MAANDEN bezig met deze klacht.
Wettelijk heb ik het recht om mijn geld terug te krijgen, daar is nu een officiële mail over verstuurd. Ze doen net alsof ze regels wat betreft garantie niet kennen.
Volgende stap is juridische hulp.
Al met al is de service bij Hello TV zeer slecht.
De site staat vol met goede reviews van mensen met een goed werkende TV.
Mijn negatieve ervaring is tot nu toe niet geplaatst.

Jim Blakborn 29 feb 2024
Reageer
F

HelloTV beter dan Mediamarkt

HelloTV geeft een veel betere service dan dat je bijvoorbeeld bij mediamarkt of coolblue krijgt. Daarnaast heb ik het idee dat de mensen die er werken meer verstand van tv's hebben omdat dat hun main verkoop is. Ik ben heel goed geholpen waar ze dat bij Mediamarkt nalieten. Dus bedankt HelloTV! Mijn Samsung Qled tv doet het perfect!

Frans 26 feb 2024
Reageer
L

Samsung Frame tv kwijt / niet geleverd.

Zondag 28 januari jl. heb ik via de site van HelloTV een Samsung frame 2023 gekocht. Een behoorlijk prijzige aankoop.

Ik heb vooraf meerdere keren contact gehad via de mail mbt de prijs en de levertijd (toen kreeg ik nog een zeer snelle reactie, binnen 20 min.), de TV zou de volgende dag worden geleverd.

Inmiddels is het zaterdag 3 februari en is er tot op heden geen TV, is het onbekend waar de TV momenteel is, is er niets te achterhalen via de track trace code en is het onbekend wanneer en of hij überhaupt nog wordt geleverd.

HelloTV levert niet via een eigen bezorgservice (zoals bij oa Coolblue wel het geval is) maar laat dit doen door PostNL. Dat er de eerste dagen wat vertraging was is jammer maar uiteraard begrijpelijk en geen ramp.
Maar de ontzettend slechte communicatie die daarop volgde vanuit HelloTV en het niet aanbieden van een oplossing/alternatief is ronduit schandalig.
Vanuit het bedrijf is er 0 initiatief om dit op te lossen.

5 dagen wordt er naar mij gecommuniceerd dat de TV tussen 9.30 en 21.30 uur kan worden geleverd, waardoor er altijd iemand thuis moest zijn/werken. Pas NA die tijd zie je via de track trace code dat bezorgen niet haalbaar is.

Ik heb inmiddels meerdere keren telefonisch contact met PostNL maar zij geven aan dat het nu via HelloTV loopt.

Waar de reacties per mail (er is geen telefonische klantenservice bij HelloTV, ook zeer vervelend) eerst nog zeer snel waren blijven de reacties nu uit of krijg ik een eenvoudige inhoudloze reactie waar ik niets mee kan.

Kortom; waar is mijn TV en wanneer wordt deTV geleverd? En wat gaat HelloTV mij aanbieden om deze situatie te compenseren?

De voorpret die ik had voor de aanschaf van een nieuwe TV is iig compleet verdwenen.

Laura 3 feb 2024
Reageer
R

slechte service

Ca. 3 week geleden een (2e hands die geheel was nagekeken en 100% in orde was zeiden ze) TV gekocht in Groningen voor mijn vader van 85 waar hij tot eergister erg blij mee was. Eergister begon de TV spontaan te knipperen en uit te vallen en op den duur niet meer aan te krijgen. Na telefonisch contact kon ik hem terugbrengen en omruilen.
Daar het vertrouwen (uit een eerder ervaring) enigszins weg was nu maar nieuwe TV uitgezocht. Ik kreeg direct het advies om ook een extra verzekering af te sluiten voor € 159,95 omdat het weleens kan gebeuren dat er "iets" is met de TV. Mag toch verwachten van een nieuwe TV deze langer meegaat dan de 2 jaar garantie en mocht er iets mee zijn zij als verkopende partij hun verantwoordelijkheid nemen. Wel bood hij aan deze verzekering aan te bieden voor € 80,-
Na het overeengekomen bedrag haalde hij de TV uit het magazijn en kwam hij ineens met een prijs die €65,- hoger was, hij was op zijn vingers getikt door zijn baas dat hij de TV niet voor de eerder genoemde prijs kon meegeven omdat de prijs die genoemd was voor de TV 's uit de "buitenkanjes" gelde.
Ik vond dit op zijn zachts gezegd raar en stelde voor het verschil te delen. Maar van de houding en uitspraken van de verkoper gingen mijn haren recht omhoog staan. Hij kon uiteindelijk voor het ongemak er € 12,- afhalen.
Hij legde nogmaals uit dat hij de TV die hij had aangeboden (exact dezelfde die ik nu heb) wel kan bestellen maar ik dan 2 dagen moest wachten. De TV die hij had aangeboden voor de goedkopere prijs hoorde bij de "buitenkansje" en die hij mij aanbood was een nieuwe wat hij niet wist vertelde hij.
Daar mijn vader al 2 dagen geen TV had en dit zijn enige afleiding is en ik helemaal klaar was met de uitspraken van de verkoper heb ik de TV meegenomen maar dit was ook de laatste keer dat ik hier een TV koop.

Rob 24 jan 2024
D

Ik heb op advies van hello tv in Breda een 100% spiksel garantie bij genomen daar ben ik nu blij mee dankzij een goed advies van de winkel,waar ik nu dankbaar gebruik van kan maken,jammer dat er mensen zijn die overal over lopen te zeuren,dat mag ook wel eens gezegd worden.

Dhr ljvandijk 24 feb 2024
H

Prima

Via medewerker Ivo kreeg ik uitstekend advies, een goede prijs en daarna een zeer snelle levering. Ik zag een paar negatieve reviews van mensen die zeer duidelijk niet door Ivo geholpen zijn want dan waren er zeker geen problemen geweest. Tv voldoet tot nu toe aan alle verwachtingen. Het plaatsen van een review viel in eerste instantie niet mee via het een of andere bureau en daarom maar op deze manier.

Harrie Savelkoul 15 jan 2024
Reageer
J

HelloTV? Je bedoelt zeker HellnoTV

Meer als 1000 euro overgemaakt aan HelloTV voor een nieuwe TV, na drie weken heb ik nog niks in huis. Hun klantenservice houd me aan het lijntje. Ze verzinnen steeds nieuwe smoesjes. Echt waardeloos bedrijf is HelloTV. Neem mijn advies: met grote boog omheen lopen. Nooit meer voor mij. Hell no.

Jens 17 dec 2023
Reageer
P

Arrogante verkopers - klantgerichtheid????

Vandaag een nare ervaring gehad bij HelloTV in Nijmegen. Het is 11 uur in de ochtend. In de hele winkel was geen klant te vinden. Ik was er samen met mijn dochter en we willen ons voor Kerst verwennen met een nieuwe TV. In de winkel 'werken' op dat moment drie mensen. Eén medewerker is aan het bellen vanachter zijn balie en twee verkopers staan met elkaar te kletsen. We zijn een poosje in de winkel en kijken rond...we lopen via Samsung naar een wand met LG...al waar onze aanvankelijke interesse naar uit ging. De heren blijven uitsluitend oog en oor voor elkaar hebben. Ze geinen en lachen wat...maar er kan nog geen goedemorgen af. Zelfs als we expliciet bij één toestel staan te kijken in het blikveld van de heren, praat men vooral met elkaar door. Het zijn verhalen die ik als klant niet wil horen in een professionele winkel. Na verloop van tijd waren we de verhalen en het gebrek aan klantgerichtheid beu en liepen we naar de uitgang. Zelfs dat was nog geen aanleiding om contact te maken. Pas op het moment dat mijn dochter bij de deur riep: "Fijne dag!" , klonk lachend en met cynisme "Van hetzelfde"! Ik wil HelloTV danken voor deze ervaring, omdat het ons heeft doen besluiten daar nooit een TV te willen kopen. Mogelijk dat de verkopers een aanname hebben gemaakt dat ze ons geen TV konden verkopen...bijzonder dat deze heren geen enkele klantgerichtheid, enthousiasme, gretigheid en motivatie konden leveren. Ik wil ze wel danken voor de 'spannende verhalen' (dat is mijn cynisme terug).

Pat 8 dec 2023
Reageer
A

Misleiding

Bij het bestellen staat er een groen vinkje bij installatie en montage waardoor je ervanuit gaat dat het erbij zit. Je kan er tijdens het bestellen niet apart voor kiezen of betalen en er wordt ook niet aangegeven dat het er niet bij zit. Bij navraag blijkt dat je er apart voor moet betalen en dat de wachttijd voor montage en installatie 3 à 4 weken betreft en ze komen je niet tegemoet voor de misleiding.

Ashraf 1 dec 2023
Reageer
d

ruim assortiment, lange levertijd, niet transparan

Ruim assortiment en goede prijzen. Alleen is de website niet helemaal transparant. Ze vermelden voor 21.00 uur besteld, morgen in huis, maar dat lukt ze niet. Ik zit inmiddels al enkele dagen te wachten op mijn bestelling. Hierover contact gehad met de helpdesk/Chat die mij keurig geholpen hebben wat gelukkig nog via een menselijke chat gaat ipv een robot. Alleen wordt mij nu al twee dagen op rij beloofd dat ze hem morgen aanbieden bij de transporteur en de dag daarna thuis. Dus twee dagen levertijd.

Daarnaast erg opdringerig. Na mijn bestelling kreeg ik een aanbod of ik geen andere tv wilde die nieuwer was met hoge korting (maar wel duurder dan mijn originele bestelling). Dat aanbod heb ik 2 keer afgeslagen en de 3 keer ben ik overstag gegaan nadat ze nog wat extra van die prijs af deden. Maar goed, dan ben je ook weer 2 dagen verder voordat dat rond is, en komt mijn bestel ervaring niet ten goede.

daan 14 nov 2023
Reageer
F

Slechte verkopers

Ik heb een Philips tv willen kopen kopen, maar alle verkopers waren bezig. Natuurlijk een tijdje gewacht tot er een verkoper tijd voor ons had, maar deze ging eerst een klant helpen die net binnen kwam. Nadat ik hier iets van gezegd had ben ik dan ook weg gegaan om bij EXPERT onze aankoop te doen.

Frank 12 nov 2023
S

Daar heb je ze echt niet mee hoor, de medewerker krijgt geen commissie per verkochte tv dus tenzij de baas van Coolblue dit leest, ben je er weinig mee opgeschoten en ik bang. :-)

Simar 12 nov 2023
T

Proberen meer te verkopen dan noodzakelijk

Goedemorgen,
Ik wilde een televisie kopen. Er stond een kopje "korting vragen", had ik dat maar nooit gedaan.
Ik kreeg na 10 minuten een mooie korting. Daar nog alles goed. Ik heb de korting geaccepteerd en daar begon de ellende.
Daarna mails ontvangen van deze winkel over extra garanties en weet je het zeker. Na 3 keer een mail verzonden dat ik dat niet wil, toen weer andere vragen.

Ik wil gewoon een televisie kopen, zonder extra's. Hoe moeilijk kan dat zijn. Een erg vervelende manier van winkelen bij deze organisatie.

Tom Bosman 6 nov 2023
Reageer
R

Goede service

Een tijdje geleden had ik via internet een TV besteld bij HelloTV met dodepixelgarantie. Toen de tv thuis was aangesloten zag ik al snel dat er een dode pixel in het scherm zat. Met mijn tv naar de winkel gereden en zonder moeilijk te doen kreeg ik een nieuwe TV mee. Helemaal blij mee. In dit scherm zit gelukkig geen dode pixel. Maar een hele goede service van HelloTV. Dat wou ik toch even kwijt!

Rudolf 18 mei 2023
Reageer
D

Info via de App

Bij deze wil ik laten weten dat de Hello App
een gouden uitvinding is
Als je een vraag stelt krijg je binnen no time antwoord. En ze appen met zo lang met je tot het probleem opgelost is.
Ik vind dit geweldig van Hello Tv
Ga zo door en wij zullen jullie aanbevelen bij familie en vrienden

D.Guikema 23 mrt 2023
Reageer
S

Houden zich niet aan de wettelijke garantie

HelloTV houdt zich niet aan de wettelijke garantie. Tv gaat 2,5 jaar na aankoop stuk. Samsung verschuilt zich achter 2j fabrieksgarantie en stuurt je door naar de verkoper. Verkoper HelloTV geeft alleen een coulance, die Samsung al aanbiedt.
Wettelijk zijn ze verplicht om een product

S.de Kruijf 20 mrt 2023
J

Precies dezelfde ervaring, nu zelfs na een defect binnen een jaar.
De 8K tv van Samsung maakt een tikkend geluid, dit komt door werking van het materiaal door temperatuursteiging.
Volgens HELLO TV staat dit in de SPECS, dus geen garantie. Slaat nergens op natuurlijk.
Het staat echter niet in de Specs, het staat in het hoofdstuk: PROBLEMEN, van de gebruiksaanwijzing.
Ze doen er alles aan om onder hun wettelijke plicht uit te komen.
Dat weten ze, maar toch proberen ze het. De meesten geven het uiteindelijk op…..

Jim Blakborn 29 feb 2024
I

Wat is beter? Samsung of LG televisie?

Ik heb niet echt een review want koop al langer hier mijn televisies maar ben nu eigenlijk ten einde raadt. Voorheen heette ze anders trouwens maar dat ter zijde.

De vraag:
Is het beter om een Samsung tv aan te schaffen of een LG. Heb jarenlang Samsung gehad, wat prima werkt maar hoor nu van verschillende kanten dat een LG tv een beter beeld kan weergeven. Heb er zelf geen verstand van dus hopelijk kan iemand hierop reageren. Of beter nog, zal leuk zijn als HelloTV me de verschillen kan aangeven.

Alvast bedankt en groetjes van Irene.

Irene 23 feb 2023
Reageer
A

Garantie

Ik had een Lg gekocht, had niet zoveel geld om een hele dure te kopen.
Na 7 weken, ging deze kapot. Ging vanzelf uit en ook weer aan ook midden in de nacht.
Uiteraard gebeld, de Meneer die ik aan de telefoon had, vertelde, dat het een probleem was met serienr, maar hij zou een monteur laten komen, met een nieuw moederbord (ook niet normaal).
Nieuw moederbord erin, monteur weg en het probleem was er nog.
Weer gebeld, weer een monteur, tv aangezet, deed het gewoon.
Het advies was van de monteur, om als dit gebeurt het even op te nemen met mijn mobiele telefoon.
Ik mag dus tv kijken, met mijn mobiele in mijn hand.
Weer gebeld, deze Meneer die ik aan de telefoon had, zei tegen mij. Wat verwacht u voor het geld (ongelooflijk)
Nu na veel bellen en mailen, krijg ik een leentoestel (ben benieuwd)
Hoop als iemand de tv gaan testen, dat er een camera bij hangt, of er moet iemand met zijn mobiele dag en nacht ervoor gaan zitten.
Schandalig, koop je van je spaarcentjes een nieuwe tv.
Schaam jullie Hello TV, nooit maar ook nooit meer...

Anja van der Meer 18 feb 2023
Reageer
J

Service bestelling LG Oled TV online

Ik ben gedurende het plaatsen van de bestelling geholpen door Tessa
In eerste instantie maakte ik de fout een verkeerde TV uit te kiezen
Na op en neer chatten met Tessa heeft zij mij uitstekend geholpen met het plaatsen van de bestelling van de juiste TV mijn dank hiervoor.

Met vriendelijke groet

Jos Aussems 21 jan 2023
Reageer
F

LG OLED

Wij waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe televisie en we hebben gekozen voor een LG OLED. Deze hebben wij gekocht bij HelloTV omdat ze daar de goedkoopste prijs hadden. Wij konden onze oude tv ook inruilen bij HelloTV en deze werd weer verrekend in de prijs. Echt ideaal.

Met de LG OLED zijn wij uiterst tevreden. Echt een schitterend beeld. Super scherp en zwart is ook echt zwart. Ik kan nu wel stellen, als je eenmaal OLED hebt gehad, wil je nooit meer terug. Je kunt tevens heel goed gamen op deze televisie. Ziet er ook prachtig uit met HDR.

Floris 15 jan 2023
Reageer
G

Waardeloze klantenservice

Tijdens black friday een LG OLED televisie gekocht bij HelloTV voor een bedrag van €1400. Gezien het een cadeau voor de feestdagen was, hebben wij deze pas 4 weken later geïnstalleerd. We hebben meteen geconstateerd dat de televisie totaal niet werkte. Onmiddellijk contact opgenomen met HelloTV inclusief foto’s waarop alle beschermfolie nog aanwezig was. Zij wouden ons totaal niet verder helpen en zeiden dat we enkel konden retourneren binnen de 2 weken na aankoop. Er geldt nog altijd zoiets als de wettelijke garantie in België. Op hun website maken ze reclame dat ze u ook daarbij verder helpen. Hebben we niks van gemerkt ondanks we er uitdrukkelijk naar gevraagd hebben.

We hebben dan zelf rechtstreeks contact opgenomen met de fabrikant LG welke de televisie wel degelijk onder garantie heeft hersteld.

Na het inwinnen van juridisch advies bij Test Aankoop zijn we te weten gekomen dat de verkoper, in dit geval dus HelloTV, verplicht is om alle zaken met betrekking tot garantie voor u te regelen. Daarnaast moet bij een defect binnen de 6 maanden na aankoop de verkoper aantonen dat het defect veroorzaakt is door de klant en niet andersom. HelloTV heeft hier dus niet volgens de wetgeving gehandeld en ons volledig in de steek gelaten. Gelukkig hebben we zelf contact opgenomen met LG of we waren ons geld gewoon kwijt.

Zeer slechte klantenservice. Wij gaan in de toekomst zeker niets meer kopen bij HelloTV.

Glynnis 12 jan 2023
Reageer
H

Slechte services en ze liegen tegen je

Ik heb een SAMSUNG Frame 2022 75 inch gekocht en gisteren 10-01-2022 heb ik het ontvangen. Ik pak hem uit en ik zet het aan, ik zie veel vlekken op het scherm en Backlight bleeding.

Ik neem contact op met Hello TV, ze zeggen dat dit een bekend probleem is... maar het wordt niet aangegeven tijdens de aankoop. De medewerker zei dat als we dit tegen de klant zeggen, we niets verkopen. Als u wilt kunnen we het ophalen, betaalt u 50 euro.

Dus MENSEN let alsjeblieft op, koop daar geen tv, omdat de medewerker zei dat we de minpunten niet kunnen opsommen, anders kopen de klanten niets van ons.

Hawbesh 11 jan 2023
H

Ik was gebeld door Hello TV en we hebben het uitgepraat. Ze hebben netjes opgelost door. Ze gaan de TV ophalen aan huis en ik krijg geld terug, Dank!

Hawbesh 11 jan 2023
R

Probeer eens op de button Chat met ons te klikken

Ik kende Hello TV nog niet….maar best wel een bijzondere ervaring...

- Upgrades verkopen.
- Allerlei garanties (proberen te) verkopen.
- Ons daarbij ook nog willen ‘matsen’

En dan gewoon niet aan de basisbelofte (leveren op de volgende dag) kunnen voldoen….omdat ‘de betaling nog niet gecheckt is’
In ieder geval wel weer een mooi verhaal voor op feesten en partijen….

Rex Vermeulen 30 dec 2022
T

Ja, heel herkenbaar.
Heb ook geprobeerd om hier een tv te kopen. Helaas niet gelukt, doordat de verkoper maar bleef pushen om extra dingen te verkopen.

Heb de bestelling maar gecanceld, omdat ik wel klaar was met dat gepush.

Tom Bosman 6 nov 2023
p

uitstekende selectie aan topmerken

De tv-winkel van Nederland aldus Hellotv

Het bedrijf biedt een uitstekende selectie aan topmerken en handige functies zoals Smart TV technologie en HDTV-ontvangers. De prijzen zijn concurrerend en het verkoopteam is professioneel en behulpzaam Dank hier voor!. Al met al is Hellotv een geweldige keuze voor wie op zoek is naar betaalbare, kwalitatief hoogwaardige televisies!

peter 13 dec 2022
Reageer
M

Slechte service

Helaas slechte ervaring. Een Ambilight van Philips besteld die de dag erna geleverd zou worden maar na 6 dagen nog niet een keer door de post is aangeboden. Ondertussen wordt er totaal geen klantenservice geleverd want het geld komt ook maar niet terug zolang de post met de tv aan het kloten is. Bestel dus vooral niet online maar ga naar een fatsoendelijke winkel.

Marvin 26 nov 2022
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van maart 2024.

Over HelloTV

Bij HelloTV ben je verzekerd van het beste advies over televisies, want de tv-specialisten weten er alles van. De tv-beleving begint bij HelloTV in de winkel, waar je alle tv's kunt bekijken en vergelijken. Daarnaast krijg je altijd een persoonlijk aanbod, zodat je zeker bent van de beste deal. Wil je nog meer voordeel? Dan is het mogelijk om je oude tv in te ruilen. Zo kun je extra besparen op je nieuwe aankoop. En als kers op de taart, biedt HelloTV ook professionele installatie aan. Geen gedoe met kabels en instellingen, maar een gemakkelijke en zorgeloze installatie. Kortom, bij HelloTV ben je in goede handen.

  • Nog niet geverifieerd
  • Webshops
  • https://www.hellotv.nl
  • contact@hellotv.nl