Echt een geweldig bedrijf als je op zoek bent naar een gloednieuwe tv met veel korting. Je kan via de chat op gemakkelijke wijze chatten en een deal scoren. Ik had een geweldige Samsung Oled TV besteld als tweedekansje omdat die dan nog eens veel meer korting had dan dat ik een nieuwe zou bestellen. Helaas zat er een heel groot gat in de one connect box (zag dit pas toen ik de hele tv van 77 inch al in elkaar had gezet.... Gelijk een foto gestuurd in de chat van hellotv en ze zeiden dat ze gelijk gingen kijken of ze me een andere one connect box konden opsturen. De volgende dag een mail gekregen dat dit helaas niet mogelijk was omdat de box gekoppeld was aan de tv. Dus ik moest de tv terugsturen. Hebben gelijk aangegeven dat dit niet ging worden, hoe stuur je nou een 77 inch tv terug!? Ze dachten GELUKKIG goed mee en ze kwamen de kapotte tv ophalen. Ik kon zelfs voor een heeeeele goede prijs een nieuwe 2024 versie van de tv krijgen met een kleine bijbetaling. Heb dit niet gedaan omdat we vonden dat de OLED wat te fel aan de ogen was. Konden nog een andere super deal scoren maar hebben dit maar niet gedaan omdat we er wel even flauw van waren. MAAR, als we ooit weer een tv gaan kopen, is het 99,9% zeker bij HelloTV! Zeer goede klantenservice, denken goed mee en echt super goede prijzen! Er kan eens wat mis gaan, zolang het bedrijf het goed oplost, is het allemaal goed.
Geld is inmiddels ook binnen. Super bedrijf, kan niet anders zeggen!
Op zaterdag via de chat met Justin gesproken. Er werd mij verteld dat als ik meteen bestelde dat de televisie op maandag of dinsdag bezorgd zou worden en er werd gezegd dat de televisie op voorraad was. Ik heb meteen besteld. Zondag kreeg ik ineens te horen dat de televisie niet meer op voorraad bleek te zijn. Nu weet ik niet waar ik aan toe ben. Zondag werd gezegd dat er maandag met mij contact zou worden opgenomen. Inmiddels is het maandag en nog steeds niets gehoord.
De aankoop van de tv was prima; vriendelijk geholpen om tot een keuze te komen. Informatievoorziening was goed.
Ik heb een 85 inch TV gekocht halverwege november 2024. Begin juni 2025 was het scherm plotseling stuk. Contact opgenomen met HelloTV en filmpje van het probleem gestuurd. Het antwoord heb ik niet ontvangen, wellicht in de spam terecht gekomen. Na nogmaals contact zoeken wel het proces verder opgepakt. Uiteindelijk is de case overgedragen aan hun reparatiepartner. Dit was op 20 juni. We zitten nu op 31 juli en nog geen tv terug (volgens de medewerker aan de telefoon zojuist zitten we pas 4 weken zonder tv...). HelloTV staat totaal niet open voor enige compensatie of tegemoetkoming. Voor een recente aankoop van zo'n product verwacht je toch wel meer aan service.
hallo, ik heb precies dezelfde negatieve ervaring: soundbar van samsung ter reparatie aangeboden ( ik had de soundbar nog maar een paar mnd ) de reparatie kon wel 6 wkn duren werd er gezegd!! na 6 wkn geprobeerd om contact te krijgen. waar mijn sounbar bleef. heeeeel vaaaaak bellen , geen reactie, terug bel verzoek geprobeerd , ook geen reactie, via de de chat meermalen geprobeerd!! pas na 2 wkn het constant geprobeerd te hebben eindelijk iemand via de chat aan de lijn. het antwoord was " dit is niet netjes , we gaan het uitzoeken , enz , enz''
kreeg ik naar een paar dgn via de mail te horen dat het nog wel 3 wkn langer kan duren. al met al moet ik dus minimaal 9 wkn wachten voordat ik mijn samsung soundbar weer terug krijg.
ik vind dit een zeer slechte service en over de bereikbaarheid van hello tv .........heb ik geen woorden voor.
Erg fijn geholpen door kim en met een mooie nieuwe subwoover naar huis, mooier kan niet.super fijn geholpen ,ik kom graag een keer terug.
Geweldige webshop die met de klantenservice goed met je meedenkt en zelfs enorme deals met je kan sluiten. Wij kregen 1.000 korting omdat we via een man hadden gechat op de site voor een gloednieuwe tv van 2025. Die tv stond bij de mediamarkt daadwerkelijk voor 1.000 meer dus top. Ook wel echt een geweldige samsung oled tv trouwens heel blij mee.
Is mij ook gelukt, super nieuwe LG voor 750 euro goedkoper dan bij andere webwinkels. Dankjewel HelloTV.
Heb vandaag Samsung soundbar gekocht bij Hello Tv geadviseerd door medewerker Hello Tv met de naam Collin blij met het advies. Geweldige soundbar. Heb ook nog een Samsung soundbar ingeruild kreeg nog goede inruilprijs terug ben zeer tevreden bedrijf en medewerker verdienen een 10 gewoon TOP. Groetjes Jan
Tot en met aanschaf geen probleem.
Maar bezorging/installatie ( € 70,-) met uitleg van gebruik
was minimaal. Daarna werden mijn vragen niet geheel beantwoordt, zelfs ontweken. Op mijn vraag om direkt kontakt met betrkken afdeling werd niet op greagerrd. Het kontakt was tevens storend omdat door verschillende personen werd gereageerd. Zeer storend.
Waarschijnlijk ook 'n bepaalde taktiek.
Tja, nieuwe TV, snel stuk. Tuurlijk, heeft de klant vast zelf gedaan. Dus.....sorry mensen, die nemen we niet terug. Zo ongeveer werkt het ontmoedigingsbeleid bij dit bedrijf. (Stond hun voorganger Platte TV ook om bekend). Daar sta je dan met lege handen en een lege portemonnee...Aangetekende brieven aan Directie worden ook stelselmatig genegeerd. Wat een FOUT bedrijf!
En nu: sparen voor een nieuwe bij COOLBLUE???
Let op!!
HelloTV adverteert op hun website met vraag naar korting of de beste prijs acties.
Zodra je dit doet en via de chat een product aanschaft, vervalt volgens hun het recht om het product te retourneren.
Het is dus niet meer mogelijk om een product retour te sturen wanneer deze via de chat is besteld! Ook niet met de wet koop op afstand, deze is volgens hun "eigen" voorwaarden niet geldig!
^ Bovenstaand is gekopieerd van een ander review maar is goed om te weten!
In mijn situatie is mijn product binnen een week in prijs verlaagd van 1600 euro naar 1200 euro. Bedrijf kwam met een oplossing van een tegoedbon twv 50 euro voor een volgende aankoop..
Door mijn onvrede wil ik alles terugsturen en bij een ander bedrijf die klanten beter behandelt de aankoop doen. Maar nu verschuilt HelloTV zich achter de kleine lettertjes zoals bovenaan aangegeven.
Waardeloos.
Positieve: levering was goed.
Op 3 juni 2025 een Samsung 98 inch besteld voor een leuke prijs maar in de chat werd mij meegedeeld 3 werkdagen levering.Ik kreeg maar geen mail paar keer gechat en uiteindelijk zou de tv pas 16 juni 2025 komen,dus er klopt niks van de leveringsdatum. (eerder kon echt niet en hun liegen tegen mij dat het zo was afgesproken in de overeenkomst chat)
Ik heb de bestelling geannuleerd.
Op de site staat volgende dag in huis,klopt ook niks van maar ook geen 3 werkdagen en dan nog eens 13 dgn wachten.sorry HELLO HEL TV
Ik zou afraden om hier wat te kopen!!!
Reclame maken en niet nakomen.
Ze proberen met hun algemene voorwaarden onder de wet (wet koop op afstand) uit te komen. Duidelijk een malifiede tent en niet aan te raden.
Welk deel van de voorwaarden zorgt voor fraude in jouw ogen Tim?
11. Winkelaankoop: een overeenkomt die tussen de ondernemer en de consument die tot stand is gekomen waarbij consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen, of er persoonlijk contact en/of advies is geweest met en van onze online adviseurs via telefoon, WhatsApp, mail of chat.
Dit laatste stuk betekent dat het alsnog WKOA is. Daar probeert Hellotv op een illegale manier onderuit te komen, waardoor wettelijk de termijn zelfs één jaar is i.p.v. twee weken.
Wet koop op afstand is altijd 14 dagen. Maar contact met een adviseur via een chat o.i.d. betekent niet dat deze regel teniet wordt gedaan.
Ik heb zelf recent nog een tv gekocht, was kapot, en werd goed geholpen. Heeft niks te maken met wet koop op afstand maar ik ben in ieder geval goed geholpen door dit bedrijf.
Wat een waardeloos bedrijf. ByeTV IPV HelloTV.
Gisteren urenlang gemaild met ze, bij elke mail proberen ze je weer wat te slijten. Uiteindelijk deal gesloten, bellen ze vandaag dat ze de tv niet hebben, maar wel, jaja, daar komt ie, als je €350 bij betaalt, krijg je een betere. Had je gisteren ook kunnen zien in je voorraad, sufferd. Bij dit soort bedrijven bestel ik nooit meer.
Super webshop met vrijwel alle mogelijke tv's beschikbaar. Super klantenservice en je kan gemakkelijk met ze in contact komen voor een betere deal. Soms zelfs een deal waar 1000 euro van de prijs af gaat?! Dat is ons nu 2 keer gebeurd. Dan ben je dus gewoon 1000 euro goedkoper uit dan een coolblue of mediamarkt. Moet je dus wel even de moeite nemen om met ze te chatten maar dat is in 5 minuutjes ook gepiept. 5/5 sterren. O ja, als je denkt goedkoop is duurkoop, zeker niet bij HelloTv. Ik kreeg een keer een tv binnen met wat schade, die ruilden ze zo even om. Ze namen zelfs de moeite om zelf langs te komen met een helloTv busje om het goed op te lossen.
Drie jaar geleden heb ik een televisie gekocht bij Hellotv van €2000 – een flinke investering, waarvan je mag verwachten dat die langer meegaat dan drie jaar. Helaas is de tv inmiddels kapot: het beeld doet het helemaal niet meer.
Na contact te hebben opgenomen met Hellotv hoopte ik op een nette oplossing, maar helaas viel dat flink tegen. De reparatie zou meer dan €800 kosten, wat natuurlijk absurd is voor een apparaat van die prijs en leeftijd. Als alternatief boden ze een schamele €200 korting op een nieuwe tv aan, wat betekent dat ik wéér een groot bedrag moet neerleggen.
Daarnaast is het contact stroef en weinig klantvriendelijk. Er wordt niet echt meegedacht of moeite gedaan om tot een redelijke oplossing te komen.
Mijn advies: koop je tv ergens waar klantenservice wél belangrijk wordt gevonden en ze bereid zijn je écht tegemoet te komen als er iets misgaat. Hellotv laat het op dat vlak helaas afweten.
Er word online geadverteerd met GRATIS bezorging, maar in de winkel gekocht en betaald en nu moet er wel 30 euro bezorgkosten worden betaald ik voel me mooi genaaid, wij zijn al jaren klant bij {platte} hello tv. we hebben daar 5 televisies gekocht 4 maanden terug nog een soundbar van 1000 euro
,ook een complete racesimulator voor de kleinkinderen. maar ze kunnen onze naam wel verwijderen uit het klanten bestand. ben er helemaal klaar mee.
Koop je een hoogsegment tv doen bepaalde functies het niet. Paar keren Service hulp aanvraag gedaan, maanden verder nog geen contact gehad. Elke keer zetten ze het door naar een afdeling welke vervolgens contact zullen opnemen, maar gebeurd natuurlijk niet.
Vind het een waardeloze winkel met gladde verkopers. Je kunt geautomatiseerd een korting vragen, maar als je er meer dan 2 tv’s tegelijk om korting vraagt dan krijg je geen aanbieding meer en willen ze je persoonlijk spreken.
Zo gezegd zo gedaan, ben met ze in contact gekomen en ze zouden de aanbiedingen mailen. 2 x toegezegd gekregen omdat ik het maar niet kreeg. Bij het laatste contact te horen gekregen dat ik het uiterlijk 20:30 zou ontvangen ivm op tijd kunnen bestellen om de tv de volgende dag te kunnen ontvangen. Niks gekregen, tsja, als je mijn centen niet wilt dan maar bij een andere winkel met een goede service en transparante prijzen :)
Na en paar Review heb gelezen dat ik dit is een goed bedrijf maar helaas het is toch iets anders bezorgd duurt er lang je moet er zelf flink achter aan zitten geven moment komen ze zijn ze vergeten om te kalibreren van de tv er wordt aangegeven dat dit zeer snel thuis wordt gedaan moet je wel weer een maand op wachten voor een nieuwe afspraak ik vindt het erg jammer dat bedrijf het zaakje niet op orde heeft
Geweldige webshop waar je voor een hele goede prijs een TV kan kopen. Niet gelijk op de koop knop drukken maar eerst even met ze chatten want eigenlijk altijd hebben ze wel een goede deal voor je dat ze een enorme korting kunnen geven op een bepaalde TV. Ik was 1.000 euro goedkoper uit dan wanneer ik dezelfde TV zou kopen bij Mediamarkt of Coolblue dus tel uit je winst!
Zeer teleurstellende ervaring bij Hello TV Groningen.
Onlangs heb ik een tweedehands televisie aangeschaft bij Hello TV Groningen. In de winkel functioneerde het apparaat naar behoren, maar bij thuiskomst ontdekte ik tot mijn grote frustratie een barst in het scherm. Na het contacteren van de winkel, werd mij zonder enige vorm van bewijs verweten dat de schade het gevolg zou zijn van mijn eigen onzorgvuldigheid tijdens het transport, ondanks het feit dat ik het product met uiterste zorgvuldigheid had vervoerd, Wat bevestigd kan worden door 2 personen. Bovendien werd er op geen enkel moment gecommuniceerd dat het om een tweedehands toestel ging, wat een ernstige nalatigheid van de verkoper weerspiegelt.
Hoewel de winkel uiteindelijk een oplossing aanbood, bleek deze verre van rechtvaardig. Het voorstel was dat ik de helft van het aankoopbedrag opnieuw moet betalen, wat ik als bijzonder onredelijk beschouw. De schade was duidelijk niet door mijn toedoen veroorzaakt. Wat bevestigd kan worden door getuigen. Hetgeen getuigt van een gebrek aan transparantie en verantwoordelijkheid van de verkoper.
Gezien het feit dat ik op geen enkel moment adequaat werd geïnformeerd over de staat van het product, ben ik diep teleurgesteld in de klantvriendelijkheid en service van Hello TV Groningen. Het is dan ook mijn oprechte advies om deze winkel te mijden, tenzij je bereid bent om geconfronteerd te worden met een gebrek aan professionele integriteit en een oneerlijke behandeling.
Super webshop van alle soorten nieuwe tv's waarbij je ouderwets kan onderhandelen over de prijs. Als je het goed doet kan je enkele honderden euro's besparen ten aanzien van coolblue en mediamarkt dus zeker de moeite waard om te proberen! Ze denken daarnaast ook goed mee over wat je wilt voor tv etc.
In november lg oled tv geleverd, deze was 2e dag kapot. 13 december kreeg ik een nieuwe. Deze was 6 februari ook stuk. Nu wachten op een service dienst die pas over anderhalve week kan.
Onze TV ook snel kapot. Ze weigerden hem terug te nemen. Komen ook niet langs. Zeer brutale mensen daar, je hebt geen schijn van kans, als je wat ouder bent. Die durven ze wel af te schepen.
Wij hebben naast onze televisie een A-Z service verzekering gekocht bij HelloTV. Nu we al vier maanden problemen hebben gaat alles op het dooie gemakje bij HelloTV. Sinds begin Oktober wachten we al op een goed functionerende televisie - hoe groot is de kans dat je nieuwe televisie dezelfde problemen heeft als degene die je mee retour laat nemen. Twee aangetekende brieven, diverse mailtjes en ze lachen je gewoon uit of reageren gewoon niet. Uiteraard krijgen we wel een reactie op deze review aangezien iedereen dit kan lezen. Mijn advies gewoon lekker wegblijven bij deze winkel - waardeloze service - onvriendelijk personeel en we hebben nu al spijt dat we de koopovereenkomst niet hebben laten ontbinden. 80 euro extra onkosten gemaakt maar een excuses of snelle levering van de inmiddels derde televisie echt gewoon achteraan sluiten in de rij.
Het duurde een paar dagen langer dan beloofd maar eindelijk werd de tv gebracht. Keurig rond de afgesproken tijd. Een paar keer chat contact gehad want er waren wat onduidelijkheden. Maartje gaf uiteindelijk duidelijk uitleg en was netjes en correct.
Kortom helemaal top!
Goed geholpen door Maria op de chat die vrijwel instant reageert op mijn vragen. Mijn tweedekansje wordt morgen geleverd dus had nog wat vragen. Heel fijn dat er zo'n goed contact is. Heb de tv voor een spotprijsje kunnen aankopen!
Er zijn 79 reviews geschreven over HelloTV op Reviews.nl. Met een 2.5 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.