N

HelloTV Amsterdam

TV besteld bij HelloTV en in Amsterdam mijn oude TV ingeruild en de nieuwe gelijk meegenomen. Mijn vorige TV komt bij PlatteTV vandaan, wat nu HelloTV is. Dat was even verwarrend, want ik zocht naar PlatteTV, die ik niet meer kon vinden.

De reden waarom ik mijn nieuwe tv bij HelloTV heb gekocht is voornamelijk de aantrekkelijke prijs en het feit dat je korting krijgt als je je oude tv bij ze inlevert. Hele goede service! Anders zat ik nu met een grote tv, waar ik niks mee deed. Ze deden ook totaal niet moeilijk bij het aannemen van mijn oude TV. Ze vroegen alleen of die het nog deed en het was akkoord. Een andere reden is waarom ik voor HelloTV kies, is de dode pixelgarantie die ze aanbieden. Ik heb een keer een TV besteld met een dode pixel en er is niets vervelender dan dat. Je gaat je de hele tijd focussen op die ene dode pixel. Met de dode pixelgarantie van HelloTV, wat een eenmalig bedrag is die erg meevalt, mag je al een nieuwe TV bij één dode pixel. Dat geeft gewoon een vertrouwd gevoel en hoef je je nergens druk om te maken. Dat vind ik heel belangrijk bij de aanschaf van een TV.

De winkel in Amsterdam is ook zeer goed bereikbaar. Buiten het centrum en met een grote parkeerplaats voor de winkel. Ze hebben ook best een mooie en grote winkel in Amsterdam. Zelf had ik daar niet veel aan, omdat ik alleen mijn bestelde TV kwam ophalen en mijn oude kwam inleveren. Nog wel even rondgekeken in de winkel.

Niek 14 okt 2022
Reageer
M

Slechte service

Helaas slechte ervaring. Een Ambilight van Philips besteld die de dag erna geleverd zou worden maar na 6 dagen nog niet een keer door de post is aangeboden. Ondertussen wordt er totaal geen klantenservice geleverd want het geld komt ook maar niet terug zolang de post met de tv aan het kloten is. Bestel dus vooral niet online maar ga naar een fatsoendelijke winkel.

Marvin 26 nov 2022
Reageer
R

Philips 55OLED807

Philips 55oled807/12 gekocht omdat deze heel goed getest was en volgens de verkopers een heel goede tv.Deze online bij HELLO.TV gekocht.Heb daarbij een service Totaalpakket gekocht voor service aan huis.Na 6 dagen begon mijn TV na ongeveer 20 minuten elke minuut op zwart en weer aan te schakelen.Contact met HELLO.TV via de chat ( want telefonisch is de enige medewerker niet bereikbaar )en na 90 minuten in de wachtrij ( misschien te weinig personeel of te veel klachten ) eindelijk iemand online.Mijn klacht uitgelegd toen werd mij gevraagd of ik de doos nog had.Deze had mijn zoon nadat ik had gevraagd om de streepjescode ( ivm €100 cashback van Philips ) te halen hij deze netjes in stukken had gesneden en in de papierbak gegooit te hebben.Blijkt dat er onder aan de bon in de bekende kleine lettertjes te staan dat je de doos 2 weken moet bewaren.Dus HELLO TV is heel meegaand met dit probleem ,want ik koop elke week een TV dus ik had het wel moeten lezen/weten.Dus kunnen ze alleen contact opnemen met Philips en hopelijk sturen ze mij een goede monteur.

REMKO 24 nov 2022
Reageer
E

Slechte service en een hoop geklets

Ik koop van mijn zuurverdiende geld een tv van 2000 euro, met kabelgoot. De tv binnen 2 dagen geleverd, maar de kabelgoot is zogenaamd zoek... De koerier zei:"De kabelgoot leveren wij niet, maar komt via een andere koerier" Erg raar verhaal allemaal, maar het komt erop neer dat ik nu al 2 dagen een dure tv in de woonkamer heb staan die ik niet kan ophangen. HelloTV klantenservice houdt mij inmiddels al 2 dagen aan het lijntje. Wij bellen u, wij mailen u. Je raadt het al, geen enkel contact, maar ook geen kabelgoot. "Wij hebben het in onderzoek..." De kabelgoot kost 35 euro, dus stuur gewoon een nieuwe op? De klantenservice en de service ansich krijgt van mij echt een dikke 1! Ik zou heel voorzichtig zijn met bij dit bedrijf iets kopen. Dozen schuiven kunnen we allemaal, maar klanten tevreden houden is echt een ander ding! Dat mag HelloTV echt gaan leren!!! Ik ben nog steeds niet geholpen en de dure tv staat nog steeds in de woonkamer!

Evert 15 nov 2022
Reageer
B

Nieuw WK dus nieuwe televisie

Wij kopen vaak voor een nieuw EK of WK een nieuwe teleivisie, gewoon omdat we het leuk vinden en het kan... Qua naam zijn ze er zeker op vooruit gegaan. Vroeger heette deze website PlatteTV namelijk, toen ging het er nog om hoe platter hoe beter. Momenteel is elke tv zo dun dat het niet meer opvalt dus dan is HelloTV toch een betere naam. Wij hebben nu 3 keer een nieuwe televisie aangeschaft, 2 keer bij PlatteTV en 1 keer bij HelloTV. Altijd goed geholpen en we vinden de website ook heel overzichtelijk met veel informatie bij iedere televisie. Prijzen zijn goed want als je een merknaam + serienummer invoert in Google komt er vrijwel altijd uit dat HelloTV de beste prijs hanteert. Laten we hopen dat we een mooi WK gaan krijgen en dat we het goed kunnen zien op onze nieuwe 55 inch Samsung televisie!

Bas en Irma 14 nov 2022
Reageer
R

Prima service en vriendelijk personeel

Gisteren hebben wij bij hello tv onze 11 jaar oude samsung tv ingeruild tegen een LG oled tv type c uit 2022 van 48inch. We kregen een goede deal en waren heel tevreden over de service. Eenmaal thuis vonden we de tv niet veel groter lijken dan onze oude 40inch tv. Het beeld was aanmerkelijk beter bij recente films e.d. maar bij oudere tv uitzendingen was het een beetje hetzelfde als bij onze oude tv. Ik heb vandaag contact gezocht met Hello tv en werd te woord gestaan door Max. Zonder probleem heeft hij ervoor gezorgd dat we vanmiddag al de LG om konden ruilen voor een 55 inch type C uit 2022. Hij gaf ons ook nog een fikse korting. Nu zitten we voor de buis. Geweldig. Echt een upgrade, zelfs bij oudere uitzendingen. Door het grotere scherm is het zelfs een genot om ook daarnaar te kijken. Bedankt Max en iedereen bij Hello tv. We kregen zelfs een lekker bakkie koffie in de winkel in Breda.

Ria Schmidt 6 nov 2022
Reageer
E

NOOIT tv aanschaffen klantenservice bestaat niet

8 kapotte tv's geleverd gekregen. Vandaag zou een nieuw model komen, defecte tv word opgehaald daarna word spontaan de bestelling niet afgegeven aan de bezorger. Zit inmiddels met twee telefoons al meer dan 1 uur in de wacht. Een klantenservice bestaat geloof ik niet. En de chat bots kom je ook niet goed verder mee.

Een moment geduld a.u.b. 14 okt 2022
Reageer
T

Goed geregeld bij HelloTV

TV gekocht bij HelloTV, deze had de laagste toen ik het type Samsung tv op googel ging zoeken. Meteen gekocht en de volgende dag had ik hem al in huis met een gratis bezorgservice. Het is ook mogelijk om je tv te plaatsen en op te hangen tegen een meerprijs, dit kunnen we wel zelf maar snap dat dit voor wat oudere mensen wel heel handig kan zijn. Dus al met al goed geregeld door dit bedrijf.

Timmie 17 sep 2022
Reageer
T

Lange levering

Goed online geholpen via de chat. Mooie deal kunmen sluiten. Levering duurde vier dagen ipv 1 waarmee ze adverteren. Ze kunnen helaas geen beloftes waarmaken. Uiteindelijk naar de media markt gegaan. Waar ze de laagste prijsgarantie bieden. En de tv van halo tv geweigerd aan de deur. Geld moet nog terug gestort worden.

Tim 10 sep 2022
Reageer
M

PlatteTV.nl is nu HelloTV.nl

Had een tijdje geleden een mooie tv bij PlatteTV.nl gekocht, wilde dit weer doen en stond ineens op de website van HelloTV.nl, blijkbaar wilden ze een nieuwe naam. Na even te hebben gezocht hebben ze een naamsverandering doorgevoerd. Dus weten jullie dat ook weer. Wel een goed bedrijf met veel soort en maten tv's inclusief overzichtelijke site!

Marcel 2 aug 2022
Reageer
Beste elektronica en witgoedwinkels

Dit zijn de beste elektronica en witgoedwinkels van november 2022.

Over HelloTV

HelloTV heeft duizenden tv's in het assortiment en heeft met ruim 50 jaar een schat aan ervaring in het verkopen van allerlei soorten televisies, audio en bijpassend apparatuur en accessoires. Naast de goedlopende webshop hebben ze ook een tiental fysieke winkels in Nederland waar klanten kunnen tv's en audio kunnen beleven en beluisteren.

  • Nog niet geverifieerd