Fietsenplaats

Lid van Reviews.nl


Reviews (82)

  • F

    Klantenservice verschrikkelijk van Fietsenplaats

    De fietsen werden snel geleverd, echter zonder montage handleiding. Toen ik hiervoor met de klantenservice belde werd ik niet erg klantvriendelijk benaderd, er werd kortaf gereageerd op mijn vraag. Ontving wel direct in de mail meerdere montage handleidingen voor verschillende soorten fietsen.
    Eenmaal de fietsen zodanig in elkaar dat de kinderen erop konden zitten, bleken ze helaas te groot. Direct gebeld met het verzoek of we de fietsen in de winkel konden omruilen. Maar helaas had ik na ruim 1 uur (!!!) in de wacht te hebben gestaan nog 6 wachtenden voor mij (het begon met 13). Vervolgens een mail gestuurd dat ik uiterlijk maandag reactie wilde. Toch maar die maandag zelf aan het einde van de dag gebeld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Mij werd verteld dat ik voor €40,- de fietsen retour kon sturen via DHL. Ik kreeg een mail met inpakinstructies (met zeer onprofessionele foto's)
    Een week na mijn mail kreeg ik een reactie, er is dus blijkbaar niet een systeem waarin men kan zien dat mijn vraag al in behandeling was.
    Erg jammer dat je na iedere mail die je stuurt, een standaard mailtje ontvangt. Nergens wordt er gereageerd op hoe ik als klant de "service" ervaar!
    Uiteindelijk heb ik de fietsen kunnen verkopen en het bedrijf betaald, maar tjonge jonge, hier koop ik nooit meer iets.

    Fem 26 mrt 2021

  • B

    Geen fiets geleverd en geen geld retour

    Na weken mailen en bellen, heb ik nog steeds mijn fiets niet geleverd gekregen. Van het kastje naar de muur en gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Als je belt wordt je verwezen naar mail 'want telefonisch worden geen bindende afspraken gemaakt', en als je mailt, krijg je geen reactie. Ik wacht nog steeds op ze totdat ze mij of het geld terugstorten van de bestelde fiets, of dat ik de fiets daadwerkelijk geleverd krijg. Zo sneu dat mijn dochter nu al 3 weken moet wachten, ze heeft de fiets dagelijks nodig!

    Barbara Brinkhuis 23 mrt 2021

    • S

      Ik heb exact dezelfde ervaring en wacht al langer dan een maand op de fiets.... ook voor mijn dochter die deze dagelijks nodig heeft. Heb jij inmiddels je geld al terug?

      sabine 10 mei 2021

  • G

    Zucht

    We hadden in de winkel zelf wel iets meer hulp verwacht. We vinden het best prettig om lekker even op ons gemakje te kijken. Maar als we iets vroegen aan de medewerker leek iedere vraag te veel te zijn of kregen we het idee of dat hij niet echt de vragen snapte. Er was trouwens maar een medewerker aanwezig. Er was een ruime keuze aan fietsen wat prettig is. Maar uiteindelijk toen we de fiets hadden die we wilden, moesten we eerst kijken welke zonder beschadigingen was er staat namelijk meerdere dezelfde op een rij. Positief is de grote ruimte met veel fietsen. Maar bij ons staat om goede review te krijgen klantvriendelijk wel op lijstje. We kregen een beetje aan ons lot over gelaten gevoel. Misschien hadden we beter online kunnen bestellen dan. Maar wij wilden zelf weten hoe de fiets zat en paste. We konden wel gelijk de fiets mee nemen. Maar ik moet nog steeds terug gebeld worden door de klantenservice over welke fietsen er op voorraad zijn. Als ik hier de andere reviews lees krijg ik een naar gevoel. Bij thuiskomst zie je helaas nog kleine mankementen aan de fietsen zoals onderkant zadel beschadigd waarschijnlijk van het hoger lager zetten. Bel die helaas niet goed ringt maar een dempend geluid. Tja ik ga er gewoon van uit als er een bel op zit zal die het wel doen. Ik denk dat we voor de prijs gevallen zijn. Uiteindelijk is goedkoop duurkoop.

    G 3 mrt 2021

  • D

    Drama partij

    Drama club. Fiets snel geleverd. 1 wiel beschadigd geleverd gekregen en hierover gebeld en gemaild. Je krijgt wel antwoord maar oplossing schiet niet op. Ben al 5 weken verder en nog steeds geen nieuw wiel. Ben het helemaal beu met hun verschuil techniek. Betaal maar wat meer als de service dan ook beter is. Ik ben hier nog niet klaar mee. Zoon moet nu al weken lopen naar school maar daar maken ze zich niet druk om!

    Dennis 3 mrt 2021

  • E

    Fiets defect geleverd

    In oktober 2020 hebben we een fiets gekocht bij fietsenplaats.nl. Na levering bleek dat er meerdere dingen kapot waren of niet goed werkte. De fiets retour gezonden voor reparatie. We zouden op de hoogte gehouden worden van het herstel, maar dat is nooit gebeurd. Na zelf contact opgenomen te hebben is ons meerdere keren toegezegd dat de fiets gerepareerd was en na enkele dagen bij ons thuisbezorgd zou worden. Die belofte is telkens niet nagekomen. We hebben toen de verkoop ontbonden en toen stond de fiets een week later ineens bij ons thuis. Bij het openen van de doos bleek echter dat de helft van de zaken niet was opgelost en dat de fiets zonder verdere bescherming los in een doos was verstuurd. Uiteindelijk hebben we via de rechtsbijstandverzekering ons geld teruggekregen. Ons advies zou zijn om iets meer te betalen voor een goed product en goede service en geen bestelling te plaatsen bij fietsenplaats.nl

    EJ 2 mrt 2021

  • V

    Geen betrouwbaar bedrijf

    Dure fiets besteld,meteen bevestigingsmail en daar is het bij gebleven.
    Via mail zelf gevraagd wanneer de fiets zou geleverd worden aangezien dit normaal de dag erna is.Geen antwoord.Via chat geprobeerd,die beloofden te bellen en konden zo geen antwoord geven. Vreemd voor fiets die voorradig zou zijn volgens site.Niet gebeld.Zelf proberen bellen,ene nr is voicemail en andere nemen niet op.Opnieuw via chat geprobeerd en toen het mijn beurt was gingen ze plots offline...
    Ik wens mijn bestelling te annuleren en zo snel mogelijk mijn geld teruggestort te krijgen.
    Reviews kloppen ook niet. Negatieve reviews worden vaak niet gepubliceerd.

    Van Hecke 24 feb 2021

    • F

      Negatieve reviews worden vaak niet geplaatst? Ik zie hier alleen maar negatieve reviews over dit bedrijf.

      Ferdinand 24 feb 2021

  • I

    Onderdelen nog steeds niet geleverd

    Ondanks dat op de site staat dat ze geen order- en leveringsproblemen hebben, wachten we al ruim een maand op onderdelen van de fiets van mijn zoontje. Hij was zó blij toen de fiets binnen kwam maar sommige onderdelen waren beschadigd en mochten we omruilen. Na ruim een maand wachten kan hij nog steeds zijn fiets niet gebruiken en worden we steeds afgescheept met 'het komt eraan'. Slechte service!

    Inge 29 jan 2021

    • B

      Ik heb altijd een beetje het idee met zulke goedkope fietsensites, waar echt een best hand vol van zijn, dat je geluk moet hebben met wat ze leveren. Het is heel goedkoop dus als het goed geleverd is, heb je voor weinig geld een prima solide fiets, daarentegen als er iets niet is geleverd moet je het zelf maar oplossen. Ikzelf heb redelijk geluk gehad! Moest wel een stuk van het spatbord afhalen omdat de ketting er tegenaan kwam en het is wel een kunst om de remmen goed te krijgen, is allemaal goed gekomen.

      Bert 29 jan 2021

  • A

    Koop hier niks

    Komt afspraken niet na. Loze beloften. Super slechte klantenservice. Koop hier niet!
    In september een fiets hier gekocht met beschadiging... lakstift moest besteld worden.... en deze moet ik nu nog steeds ontvangen na 4 maanden... begint gewoon lachwekkend te worden. Elke paar weken gehaald en ik zou op de hoogte gehouden worden... maar niks van dit alles.
    Meneer Robert beloofd vanalles... maar trap er aub niet in. Geen waar voor je geld en een hele hoop frustratie

    A vd w 12 jan 2021

  • Y

    Slechte service en onbeschoft

    Koop hier niets! Verdiep je even in de vele negatieve reacties. Ik denk zelfs dat de positieve reacties nep zijn. Trustpilot geeft aan dat ermee gesjoemeld wordt..

    Ons probleem.. Exact de maat besteld die op hun website staat. Fiets blijkt te groot te zijn. Wij willen de fiets omruilen, dit kost 40 euro retour kosten. Staat nergens op de site. Wel staat er 100 dagen retour, niet goed, geld terug. Gebeld, krijg je een ronduit onbeschofte kerel aan de lijn, die zegt ‘je hebt toch zelf deze maat besteld’.

    Waar is die 40 euro op gebaseerd? Dit mag wettelijk gezien niet en bij Post.NL kost het verzenden maar 13 euro. Mijn advies voor deze onbeschofte ondernemer is om snel zijn zaak op te heffen!

    Yvette 17 dec 2020

  • P

    fiets kopen oplichting

    Fiets besteld voor 449 euro. Wordt bezorgd als bouwpakket alles moet je zelf monteren zonder handleiding. En met alles is dus echt alles voorwiel,remmen,versnellingen afstellen, rem afstellen,verlichting,trappers standaard,zadel,stuur.Alleen het frame wordt geleverd. De handrem op het stuur zat zelfs verkeerd om. Ik heb dus pakket en al naar de fietsenmaker gebracht. Kosten 60 euro.
    Ik voel me zwaar bedonderd daarom ga ik morgen aangifte doen vanwege artikel 326 strafrecht (oplichting). Op de website staat dat de fiets voor 85% wordt gemonteerd en wordt nagekeken/afgesteld dit klopt dus niet. Ik heb gebeld en ene Stef zei letterlijk mevrouw alleen stuur zadel voorwiel en trappers monteren en dat is heel makkelijk!! Trap er aub niet in want dit klopt totaal niet! Meld u aub bij tv-programma radar ze doen een oproep om consumenten met klachten over fietsenplaats/citybikes zich te melden want ze gaan een item maken over dit bedrijf en het oplichten van mensen. Want dat dit oplichting is mag duidelijk zijn. Frappant is ook dat ik dit netjes gemaild heb maar geen reactie!! Mensen wees gewaarschuwd bestel hier niets!!

    Petra de Vries 6 dec 2020

  • D

    Zeer slechte service en levering

    Ik had in mei 2019 een fiets besteld die per direct leverbaar en dus op voorraad zou zijn. Eind augustus, na de zomer dus, heb ik een fiets ontvangen. Niet de fiets die ik had besteld want ondanks dat die op de website nog steeds op direct leverbaar stond kreeg ik steeds reactie van fietsenplaats.nl dat de fiets niet leverbaar zou zijn. Vervolgens een vervangend model mogen kiezen, dit per mail doorgegeven en een bevestiging gekregen en uiteindelijk krijg ik alsnog een andere en goedkopere fiets geleverd. Nu na anderhalf jaar en 3x zelf erachter gaan krijg ik eindelijk mijn teveel betaalde bedrag terug. En bij fietsenplaats duidelijk maken dat er niet geleverd is wat je hebt besteld lijkt onmogelijk, ze lezen en luisteren totaal niet naar de consument. Een tip: koop hier NOOIT een fiets want je wordt opgelicht waar je bij staat!

    Danielle 27 nov 2020

  • P

    4 websites 1 pot nat trap er niet in

    Ze beloven vanalles maar komen niks na.

    Laat je niet foppen door andere website namen, het is een grote onbetrouwbare kliek Turkse ondernemers.

    Deze websites horen allemaal bij elkaar:

    https://www.city-bikes.nl/
    https://www.omafiets-online.nl/
    https://www.superfietsen.nl/
    https://www.fietsenplaats.nl/

    Peter 18 nov 2020

    • J

      Klopt had ik ook al gezien al die websites die enorm op elkaar lijken. Wat wel gek is dat ze onderling wel een klein beetje varieren van prijs en tevens ook de voorraad is bij elke winkel anders. Misschien hebben ze dan toch een eigen filiaal per website?
      Wat ook gek is dat deze bedrijven op Kiyoh erg goed staan aangeschreven. 99% kans dat het door medewerkers zelf is geschreven.

      Jan 18 nov 2020

    • P

      Nee komt uit een centraal magazijn weet ik inmiddels.

      Ik kwam er achter omdat ik meerdere voorraad checks en bestellingen heb gedaan bij enkele van deze websites (met andere email accounts).

      Als je op een website zet voor 16:00 besteld morgen geleverd dan hoor je zo iets na te komen. Ik bel er zelfs altijd heen voordat ik een bestelling plaats om dit dubbel te checken. Wat heb ik er nou aan, fiets 10 dagen geleden besteld. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat mn geld terug gestort word...

      Peter 18 nov 2020

    • P

      Pfff zo'n slecht bedrijf! Fiets voor mijn dochter kwam als pakket. Alles moest ik zelf doen zonder handleiding. Fiets van 449 euro. Ik heb de fiets naar de fietsenmaker gebracht om te monteren. Kosten 60 euro. En nu hoor ik niets meer. Ga morgen aangifte doen van oplichting

      Petra de Vries 6 dec 2020

  • A

    Koop geen fiets op fietsenplaats.nl

    BAH BAH BAH !!!
    KOOP HIER AUB NIKS!!
    EN EEN ZEER SLECHT ONKLANTVRIENDELIJKE KLANTENSERVICE JE HEBT ER NIKS AAN !!

    Op vrijdag ochtend een fiets voor mijn zoontje gekocht die zondag jarig was, voor 5u besteld volgende dag geleverd, prima op tijd dus (staat geen sterretje od bij, dus in mijn ogen word het dan de zaterdag geleverd)
    Nee helaas, heel misleidend, alleen op werkdagen leveren ze..
    fiets dus maandag in huis..
    fiets voor zover in elkaar gezet en binnen in ons huis gezet. In de advertentie staat met licht en ringslot.. slot?! Die zit er helemaal niet bij.. licht? Het zijn reflectoren, niks meer.. In de avond horden we een knal, geen idee op dat moment waar het van was. Volgende ochtend wil mijn zoontje op zijn nieuwe fiets naar school fietsen, en ja hoor, band geknapt.. mail gestuurd en met veel moeite zenden ze een nieuwe binnenband, meteen maar even over het slot gehad, daarvan een mail terug gekregen dat die er niet bij hoort. Heb ze maar even een screenshot van hun eigen website gemaild waar het toch echt duidelijk bij zat, maar kreeg ik als antwoord dat ze het nergens zagen staan.............

    Nieuwe binnenband erin.. hè hè, mijn zoontje blij en kan eeeeindelijk op zijn nieuwe fiets naar school! Was een prima ritje, hij vond het heerlijk. Na school haal ik hem weer op, en ja hoor.. band is weer kapot! Fiets bij mijn ouders gezet die bij school wonen.. mail gestuurd dat het weet is gebeurd en ik de fiets terug wil sturen, omdat dit natuurlijk niet hoort, en ik als alleenstaande moeder dit niet elke dag kan hebben natuurlijk!

    Retouren is niet mogelijk kreeg ik als antwoord..
    niet mogelijk? Ik ben binnen mijn 14 dagen herroepingsrecht.. heb geprobeerd zelf een oplossing met het bedrijf te zoekende ( nieuwe binnenband) en het probleem blijft zich voordoen.. ik mocht wel naar de winkel komen.. de winkel? Ik woon 150km van de dichtstbijzijnde winkel af, dat gaat niet dus.. ik wil de fiets gewoon retouneren!

    Dan maar de klantenservice bellen.. verhaal uitgelegd en werderom als troep behandeld. De fiets kan niet terug. Na 10 minuten aan de telefoon kon de fiets terug maar ging en wel 40,- ‘verwerkingskosten?’ Af.. ben je gek?!!
    Even de site kijken.
    “ Vanzelfsprekend mag u een kleine proefrit maken, maar deze mag hoogstens 2 kilometer lang zijn. In alle andere gevallen, rekenen we afschrijvingskosten. ”
    Oké.. mijn zoontje heeft er 1 keer op naar school gefietst. Wat nog geen 2 km is, dus moet het geen probleem zijn! Dit tegen de meneer gezegd aan de telefoon.. ik lees dus letterlijk op wat er op hun site staat.. en de meneer zegt mij “wij nemen geen gebruikte producten retour” “meneer mijn zoontje heeft er nog geen 2 km op gefietst, en dat staat op jullie site dat je er Max 2 km mee mag fietsen of de fiets werkt zoals behoren ed” nou ik heb het hem nog wel 5 keer voorgelezen denk ik, maar meneer bleef elke keer herhalen dat gebruikte producten niet retour kunnen.. opgehangen dus ik want hier kwam ik geen stap verder mee!

    Hulp gevraagd bij mijn advocaat, wat mijn rechten etc zijn..
    je mag de koop ontbinden binnen 14 dagen.
    Ookal is het gebruikt, niet in originele verpakking, niet zoals behoren etc..
    Heb ze nu een mail gestuurd voor een retourformulier, ben benieuwd of ik het ga krijgen en ik mijn volledig bedrag terug ga krijgen.
    Anders maak ik er zeker werk van en word het een gevalletje rechter, want ik sta zeker in mijn recht!

    Kortom, wil je geen gedoe, koop hier aub niks. Want het gaat ze alleen om het geld! Klantvriendelijkheid is ver te zoeken!!!!!

    Verder was de fiets ook nergens in geolied of wat dan ook!

    Amanda Jayne 12 nov 2020

  • J

    Waardeloos bedrijf

    Fiets gekocht voor onze dochter. De fiets werd incompleet geleverd met beschadigingen. Klantenservice verwijst je door naar filiaal Zaandam waar vervolgens niks aan de beschadigingen gedaan wordt. Banden scheuren, fiets verroest belachelijk snel en diverse onderdelen zitten los. Dochter heeft een ongeluk gehad door een losschietende ketting. Ik ben al maanden bezig om de fiets retour te krijgen en de facturen te stoppen. Dit bedrijf heeft tevens meerdere websites waaronder fietsenplaats.nl en city-bikes.nl!

    Jan 11 nov 2020

  • M

    KOOP HIER NIET

    KOOP HIER NIET!
    De geleverde fiets was van dusdanig slechte kwaliteit dat er niet op kan worden gefietst. Op de website staan misleidende teksten waardoor je in de veronderstelling bent de geleverde fiets binnen 100 dagen te kunnen retourneren. Daarnaast is de klantenservice erg onvriendelijk en onprofessioneel.

    Oké, de fietsen zijn niet duur, dus topkwaliteit kan je niet verwachten. Maar dat een fiets wordt geleverd met twee lekke binnenbanden en een ketting en versnellingsset die van zulke slechte kwaliteit zijn dat fietsen simpelweg onmogelijk is, gaat wel erg ver.

    Als je vervolgens contact opneemt met de klantenservice omdat de fiets van dergelijke slechte kwaliteit is dat je deze wilt retourneren, kan dit niet omdat de fiets al in elkaar is gezet. Op de website staat heel duidelijk dat iedere fiets (mits er minder dan 2km op gereden is) binnen 100 dagen kan worden geretourneerd. Dit schijnt in zijn geheel niet waar te zijn, en kan dus als misleiding van de consument worden omschreven. Als je je dan in één van de winkels meldt omdat je er met de klantenservice niet uitkomt wordt je gewoon uitgelachen en weggestuurd.

    Inmiddels staat de fiets 1,5 maand ongebruikt (want fietsen is niet mogelijk en retourneren kan niet, ondanks dat dit volgens de website wel zou kunnen) in de schuur(!!) en alles begint al te roesten.

    Oftewel; hier een fiets kopen staat gelijk aan je geld weggooien.

    Mick 26 okt 2020

  • E

    Perfect

    Binnen 1 dag geleverd.
    Zelf in mekaar zetten en dingen vast zetten.
    Alles precies als beschreven.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.

    Zeer tevreden!

    E van haren 11 aug 2020

    • D

      Zeker de beste prijs op het internet daar ben ik het 100% mee eens, gaat me er meer om dat de klantenservice wel wat steekjes laat vallen wanneer er iets met je fiets is. Er was iets mis met mijn frame, tig keren gemaild naar de klantenservice van fietsenplaats maar kreeg amper reactie en als ik reactie kreeg dan schoven ze de schuld naar mij toe. Uiteindelijk ben ik er mee naar de fietsenmaker gegaan en die kon het alsnog allemaal goed in elkaar zetten. Ik fiets er nu elke dag op en heb niks te klagen

      Dennis 6 okt 2021

  • L

    Het is dat ik 1 ster moet geven...

    Het is dat ik 1 ster moet geven, maar fietsenplaats verdient eigenlijk geen sterren.

    Tot 2 keer toe een beschadigde fiets geleverd gekregen. De 2de keer toch besloten de fiets in elkaar te zetten, aangezien onze dochter de volgende dag jarig was en we deze fiets voor haar verjaardag hadden gekocht. Eenmaal in elkaar (nog best een uitdaging zonder instructie boekje) bleken de spaken niet goed gespannen, hetgeen maakte dat er een slag in het wiel zat.
    Aangezien de fiets al in elkaar zat besloten om de fiets in Zaandam om te ruilen (een enkele rit van 1 uur), bleek de winkel wegens vakantie gesloten tot 1 augustus! Dit stond niet vermeld op de website, zelfs de klantenservice was hier niet van de op de hoogte. (Het is overigens nog steeds niet aangepast op de website.)
    Vele mailtjes en telefoontjes later was de oplossing om naar Rotterdam te gaan om daar de fiets in te leveren en eventueel om te wisselen (wederom een enkele reistijd van 1 uur).
    Wel een compensatie gekregen voor al deze ongemakken, maar naar mijn mening een minimale compensatie.

    Fietsenplaats zal ik niemand aanraden

    De klantenservice is bereikbaar van 10:30u-17:00u i.p.v. 10:00-18:00 zoals vermeld op de website.

    Om positief af te sluiten: ze leveren binnen 1 dag

    Linda 29 jul 2020

  • M

    Wat een slechte fietsen verkoopt deze winkel

    Mijn ervaring is zeer SLECHT met deze winkel en ik zou het ook iedereen AFRADEN!!!!
    Tot 2 keer toe een beschadigde fiets voor mijn dochter gekregen die mijn ouders als verjaardag kado wilden doen.
    Trage antwoorden, geen goede service en geen compensatie voor een fiets die er eigenlijk 2e hands uitziet tot 2 keer toe! Zij doen of dit normaal is en aangezien er geen tijd meer was om ook de 2e fiets terug te sturen moesten wij hem wel zo geven. Maar ontzettend slecht dat dit gebeurd zo. Dus slechte fietsen en een nog veel slechtere service. Ook geen vriendelijk personeel die iets wil oplossen fatsoenlijk.
    Voor ons nooit meer bij deze winkel. Jammer voor hun, aangezien wij een groot gezin zijn en alle kinderen fietsen nodig hebben. Als zij dit bij iedereen doen, zullen zij niet lang meer bestaan. En dat mag ook niet op deze manier. Vind het gewoon oplichting.... en jammer genoeg heb ik de meeste reviews niet eerder gelezen, want het stikt ervan zie ik. Dat gebeurd dus bijna bij iedereen. Belachelijk! Maar ik ga het hogerop zoeken, want zoveel geld betalen voor een beschadigde fiets gaan wij niet pikken.

    Michelle 20 jul 2020

  • B

    WAARDELOOS

    Leuke fiets besteld, te groot. Moet u maar zadel lager zetten is het antwoord. Met de fiets naar Zaandam. Andere mee. Speling op achteras,ketting los. Melding gemaakt. Maak maar een filmpje of kom even langs.
    Fietsenmaker heeft hem gerepareerd. Kosten 25,- . Bon indienen. Antwoord. U krijgt max 20,-.
    Wat voor een bedrijf ben je dan.
    Fietsenplaats, lever de spullen goed af en zorg dat u mensen in dienst heeft die wel verstand van fietsen hebben.
    Waardeloze zaak. Slechte service....
    Ik snap sowieso niet waar ze zo moeilijk over doen ze kunnen het toch gewoon even maken en zijn ze een klant rijker. Nu ga ik er natuurlijk nooit weer iets kopen wat gewoon spijtig is. Zulke mooie goedkope fietsen maar zo'n bagger service.

    Bas 10 jul 2020

  • M

    Afrader

    Ik zie het al, ik ben lang niet de enige die ontevreden is over fietsenplaats . nl Ik wou dat ik wat meer online onderzoek had gedaan voordat ik hier ging bestellen, maar de prijzen waren er zo voordelig dat ik het gewoon heb geprobeerd. Hier heb ik nu spijt van, want ik zit met een fiets waar ik niet op wil fietsen want dat is volgens mij levensgevaarlijk. Ik heb mijn lesje wel geleerd en betaal de volgende keer gewoon weer wat meer geld in een fietsenzaak, maar dan weet ik ten minste wel dat de fiets waar ik op rijd of waar mijn familie op rijdt veilig is.

    Menno 25 jun 2020

  • O

    Niet kopen bij fietsenplaats.nl

    Hier niet bestellen! Bedrijf gericht op grote volumes in afname. Dit is echter ook het enige wat fietsenplaats.nl (en city-bikes.nl zelfde bedrijf) doen. Bestellen gaat eenvoudig en door deze bedrijven ben je gelokt door concurrerende prijzen. Als je fiets niet goed is geleverd ben je als klant bij dit bedrijf aan je lot overgelaten. Klantenservice is erg onprofessioneel en ze laten je gerust twee maand wachten zonder oplossing. Wacht nog steeds! U kunt als consument beter bij een (online) erkende dealer bestellen en wat meer betalen voor goede (after) service. Vele slechte recensies op internet bevestigen dit. Trap hier als consument niet in en doet u goed onderzoek voorafgaand aan u online aankoop. Dit kan u bij fietsenplaats. Nl erg veel teleurstelling en frustratie voorkomen!

    Olaf 24 apr 2020

  • A

    Waardeloos bedrijf

    Horrible company, DO NOT GIVE THEM YOUR MONEY! Bought a Spirit bike, arrived with a flat (busted) tire and missing plugs. After calling for 10 times over a period of 3 weeks they finally sent another tire which again exploded while putting air it in (definitely not too much air!). Then I bought a good inner tube myself, they did not respond any more.

    Fast forward I have the bike for 1 year and 4 days after 'purchase date' but as you can see I have only used it for some 11 months with this initial hassle. Now there is 1,5 cm of play in the 'cassette' which is used to shift gears. Also bearing balls are falling out, terrible quality! Have called them 8 times over the past 2 weeks and sent 3 emails. Every time you call they make you wait 20-30 minutes and then a very rude person answers the phone, uninterested in your story, constantly interupting and then saying they can't help you because "they don't have access to customer data"... saying you have to put it all over the emails to which they will then reply WHICH THEY NEVER EVER DO! The next day I would call again and you would get another promise "100% you will be called / emailed before 15:00 h"... never ever happens, total lies.

    This is a total scam company run by people who do not give a damn about customer service or just basic friendly human behavior. I ended up taking this bike to my local bicycle repair show which cost 70 euro (after one year of purchasing the bike for 270 euro). The worst thing is that while I was told over the phone by Fietsenplaats that "warranty on parts is one year and since you are 4 days over this period we will not do anything about this", the nice people from this local repair shop told me it's EU regulation that you have 2 (!) years of warranty on parts on all bikes sold in the Netherlands! So it was a total lie. I think the approach of Fietsenplaats is to keep you busy for so long that eventually you give up.. and they have won.

    If anything people, please spent you money elsewhere, I read the reviews too thinking it would be okay and the price is nice and 'how bad can it be'... trust me it's bad you do not want to give these crooks anymore business!

    Arjan 24 apr 2020

  • H

    Slechte klantenservice

    Begin maart een fiets besteld. Deze werd netjes op tijd geleverd, maar helaas met een defect. Kan gebeuren natuurlijk! Na contact met de klantenservice kreeg ik een mail van Robert. Inmiddels ben ik ongeveer 8 mails verder en worden eerdere beloftes niet door deze firma nagekomen! Elke week hoor je: we zullen het in orde maken. De realiteit is dat je na twee maanden wachten nog steeds geen correcte afhandeling hebt gekregen. Erg jammer en zeer onprofessioneel! Hierdoor voelde ik me genoodzaakt om een review op hun site te zetten. Deze werd na publicatie helaas verwijderd! Blijkbaar liever alleen de positieve ervaringen. Ik zou hier als klant niet proberen om een fiets te bestellen. Mocht er iets niet goed zijn, dan krijgt u bij dit bedrijf absoluut geen gehoor!

    Henri 20 apr 2020

  • T

    Niet blij

    Ook lekker dan... bestel je op woensdag een fiets met de garantie dat ze géén vertraging hebben en het de volgende dag in huis is. Donderdag niks... stuur je een mailtje wanneer je hem dan kunt verwachten. Krijg je een mail terug dat de fiets is UITVERKOCHT en dat er VIJF weken vertraging op zit door de Coronacrisis!

    @fietsenplaats.nl

    Ten eerste: Als je een bestelling doet en er staat bij dat hij op voorraad is, dan verwacht je dat dat ook zo is.
    En anders de site aanpast! Hij staat nu namelijk nog steeds "op voorraad".

    Ten tweede: Als de fiets is uitverkocht, dan is het wel zo netjes dat je meteen een mailtje stuurt en niet pas antwoordt als de klant er zelf achteraan zit.

    Ten derde: Als je vertraging door de Coronacrisis verwacht, adverteer dan niet met het tegengestelde!!

    Als laatste: Waarom worden er alleen maar opties geboden om een andere fiets uit te zoeken en niet mijn geld terug?

    #nietblij
    #koophierniet

    Tries 17 apr 2020

  • S

    Hier geen fiets kopen

    -De bezorg dag wilde ik wijzigen van dinsdag naar de donderdag, dat was geen probleem. Alleen is wel gebeurd. Zonder briefje in de bus of track en trace nr.
    -De fiets moet je zelf in elkaar zetten, zonder gebruiksaanwijzing. Er staat op de site dat 85 % afgemonteerd wordt geleverd. Dit is niet waar. Het stuur, zadel, koplamp, voorband, trappers en het slot moet zelf gemonteerd worden. Er ontbraken ook schroefjes.
    -De klantenservice gebeld hierover. Je staat 40 mint. in de wacht. Je wordt onbeschoft behandeld door de medewerker van de klantenservice. Nul excuses! En afgewimpeld met ; mijn leidinggevende belt u hier terug hierover. Het is nu 2 weken geleden. Tot op heden geen telefoontje gekregen. Tip ; koop hier geen fiets

    S. Leuring 4 mrt 2020