Fietsenplaats

Fietsenplaats

1.9 reviewscore • 150 reviews
T

Niet betrouwbaar

Website ziet er keurig uit, levering spoedig.
Alleen bleek niet dezelfde fiets geleverd te zijn, zoals besteld op de website.
Een bijna identieke fiets, maar met net andere stickers. Cortego ipv Spirit en goedkoper ogende stickers. Bij het in elkaar zetten paste de rem en de voordrager niet goed.

Hierop de klantenservice benaderd, zij wilden/konden niks voor ons betekenen. We mochten de fiets retour brengen (70km verderop) of ze zouden hem ophalen voor €50 ophaal kosten en €15 administratie kosten.

Hiermee niet akkoord gegaan, ivm verkoop onder valse voorwendselen. Pas na dreiging juridische stappen te ondernemen konden de kosten kwijt gescholden worden.
Vervolgens zijn er 2x ophaal afspraken gemaakt, welke niet zijn nagekomen door fietsenplaats.

Uiteindelijk toch zelf de fiets retour gebracht, zodat dit afgehandeld kon worden. Geld kon niet direct retour gegeven worden zoals afgesproken, omdat het een internet bestelling was.

Kortom; slechte service en het risico niet geleverd te krijgen wat afgesproken is.

Tamara 3 mrt 2024
Reageer
J

Erg slechte ervaring met klantendienst

Erg slechte ervaring met de klantendienst van dit bedrijf. De schakelaar van de fiets had vijf standen, wat niet bleek overeen te komen met de cassette (zeven bladen). Ik zit nu dus met een fiets waarmee ik niet kan schakelen. Eerst ontkenden ze meermaals dat er een probleem was, vervolgens gaven ze me gelijk maar zeiden ze dat de fiets buiten garantie was, uiteindelijk stelden ze als ‘oplossing’ voor dat ik een nieuwe shifter moest kopen aan inkoopprijs. Dat terwijl zij eigenlijk verplicht zijn om mij zonder extra kosten de fiets te bezorgen in perfecte staat. Ik heb ondertussen klacht ingediend bij het Europees Centrum van de Consument, die op basis van de geleverde bewijsstukken tot de conclusie kwam dat ik volledig in mijn recht ben. Maar ook via deze weg blijft het bedrijf de zaak al maanden vertragen door erg laat te antwoorden, door extra info en beeldmateriaal te vragen, en door plots opnieuw te ontkennen dat er een probleem is. Het kan gebeuren dat er eens iets misgaat met een product, maar heb dan asjeblief het fatsoen om die fout te erkennen en recht te zetten…

Jelle Lisson 15 nov 2023
Reageer
w

onterecht kosten in rekening gebracht

na het bestellen van mijn fiets ben ik 20 minuten later gaan bellen met de klantenservice om mijn bestelling te annuleren. Ik heb de bestelling 15 minuten geleden geplaatst en de medewerker aan de telefoon geeft aan dat ik 35 euro aan verzendkosten moet betalen omdat de fiets al uit de schap is gepakt. De fiets is niet verzonden en ik heb dit aangegeven dat het apart is dat ik hiervoor moet betalen en de medewerker toonde hier totaal geen begrip voor en wilde gewoon geld aftroggelen.

Datum van ervaring: 30 oktober 2023

wesley 30 okt 2023
E

Hoi Wesley,

Heb je inmiddels wel het aankoopbedrag terug mogen ontvangen?

E. 15 jan 2025
G

Geweldige service

We hebben een jongens fiets 22 inch besteld en kwam deels in elkaar gezet binnen. Mega goede service gezien zij voor het leveren een mail sturen met filmpjes waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe de fiets verder in elkaar gezet moet worden. Was verbazingwekkend makkelijk gezien de handige filmpjes!

Ik weet al waar ik me dochter haar fiets ook ga bestellen!

Goede service 29 sep 2023
Reageer
E

Gigantisch Slechte Bedrijf

Hele slechte ervaring met deze (web)winkel. Ze sturen mij een verkeerde fiets op een 57 cm framemaat ipv 50 cm. Negens staat vermeld wat de fietsspecificaties zijn voordat je de fiets opzet. Niet op doos of pakbon. Vervolgens willen ze dat ik hiervoor ga boeten omdat er 2 rondjes in de tuin op getest is. Op de site staat dat je max. 2 km mag rijden en retour gedaan kan worden. Dit klopt dus voor geen kant. Ook erg onvriendelijk aan de telefoon met geen concrete antwoorden en reageren ook laat. Op website staat 100 dagen bedenktijd, niet goed geld terug! klopt ook van geen kant! als puntje bij paaltje komt moet je er zelf voor boeten. Ik heb de fiets niet gebruikt, netjes terug verpakt, fotos videos gemaakt. Zij hebben een foute levering gedaan dus ga ik hier een rechtszaak van maken! echt slecht!

Efy 14 aug 2023
Reageer
M

Nooit iets bestellen

Wat een waardeloos bedrijf. Fiets voor onze dochter besteld. Werd met een kapotte doos geleverd. Eenmaal uitgepakt bleek het spatbord helemaal verbogen te zijn. We zijn nu een week verder en het wordt je haast onmogelijk gemaakt om de fiets retour te sturen. Communicatie gaat alleen via de mail, en het duurt super lang voordat je reactie krijgt. Retourneren kost 40 euro, ze kunnen geen tijdsindicatie geven wanneer ze de fiets komen ophalen ( 9-17 uur) en je moet overal foto's van aanleveren terwijl zei je een kapotte fiets leveren. Echt GOEDKOOP is DUURKOOP. Ik ben nu aan het uitzoeken of dit wettelijk wel toegestaan is.

Miranda 31 jul 2023
N

Hier precies hetzelfde verhaal!! Waardeloos.
Waardeloze klantenservice en slechte fietsen.

Onfatsoenlijke mensen bij klantenservice en inderdaad retourneren maken ze je het liefst zo moelijk mogen en met hoge kosten.
Opdoeken dit bedrijf!

N 1 aug 2023
P

Een Geweldige Ervaring bij Fietsenplaats.nl - Betr

Als gepassioneerde fietser deel ik graag mijn oprechte lof voor de geweldige ervaring die ik heb gehad bij Fietsenplaats.nl. Voordat ik mijn Spirit Avance N8 Elektrische Herenfiets bij hen kocht, had ik eerst een andere fiets gekocht bij Decathlon die me helaas niet beviel. Ik schreef hierover en je hebt het gelezen. Maar gelukkig heeft Fietsenplaats.nl mijn vertrouwen volledig hersteld en overtrof mijn verwachtingen.

Toen ik de Spirit Avance N8 Elektrische Herenfiets online zag op Fietsenplaats.nl, zag hij er goed uit en voldeed hij aan mijn eisen. Echter, omdat ik de winkel niet kende, maakte ik me zorgen over het retourneren als de fiets me niet zou bevallen.Wat mij vooral opviel was de vriendelijke toon en persoonlijke touch in hun communicatie. Dit gaf me het gevoel dat ik als klant werd gewaardeerd en dat mijn tevredenheid hun hoogste prioriteit is.

Gelukkig kan ik bevestigen dat Fietsenplaats.nl uitstekende service biedt. Ze hebben me verzekerd dat als ik niet tevreden zou zijn met de fiets, ik deze kan retourneren. Dit gaf me het vertrouwen dat mijn tevredenheid als klant voorop staat bij Fietsenplaats.nl.

Na het plaatsen van mijn bestelling, ontving ik al snel een bevestigingsmail met alle relevante details.

Toen mijn fiets werd geleverd, was ik blij verrast door de zorgvuldige verpakking en de onberispelijke staat van de fiets. Het assembleren van de fiets was eenvoudig en binnen korte tijd was ik klaar om op pad te gaan.

De Spirit Avance N8 Elektrische Herenfiets zelf is een waar genot om mee te rijden. De Bafang M400 middenmotor zorgt voor moeiteloos fietsen, zelfs bij het beklimmen van heuvels, en de 8 Shimano Nexus versnellingen maken het gemakkelijk om de juiste snelheid te vinden voor elke situatie. De vering in de voorvork en zadelpen zorgen voor een comfortabele rit, waardoor ik zonder zorgen langere afstanden kan afleggen.

Ik ben onder de indruk van het klantvriendelijke Bafang display, waarmee ik eenvoudig de ondersteuningsstand kan kiezen en mijn fietsritinformatie kan bekijken. Het geeft me een gevoel van controle en gemak tijdens het fietsen.

Ik heb vaker op een eboke gezeten maar de spirit van fietsenplaats.nl die ik thuis heb staan is een hele andere beleving. De motor is ontzettend stil, een natuurlijke ondersteuning en van versnelling veranderen gaat vloeiend zonder kraken.


Wat Fietsenplaats.nl onderscheidt, is hun toewijding aan klanttevredenheid en de garantie dat ze een onbevredigende fiets in goede staat terugnemen. Ik ben blij met mijn aankoop en zou Fietsenplaats.nl ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe fiets met een uitstekende koopervaring.

Ik wil Fietsenplaats.nl bedanken voor hun uitstekende service en ik zal zeker bij hen terugkomen voor toekomstige fietsaankopen!

Met vriendelijke groet,
Peter uit Assen!

Datum van ervaring: 26 juli 2023

Peter 26 jul 2023
Reageer
D

Fiets incompleet en beschadigd

Fiets kwam incompleet (miste 2 essentiële schroeven) en beschadigd( 3 plekken, waarvan 1 totaal weggeroest) binnen. Teleurstellende service. Voor retour moet ik zelf zorgen, maar hoe retour je in een elkaar gezette fiets? En anders kan ik 17,50 compensatie krijgen, waarvoor ik dan de kosten van een fietsenmaker van moet betalen niet wetende of de schade wel op te lossen is.

Nooit meer bestellen hier, wat een vervelende klantervaring

Deborah 10 jul 2023
Reageer
R

Klote winkel!

Fiets voor onze zoon besteld, voor 85% gemonteerd staat op de site. Fiets komt binnen. Je moet alles zelf in elkaar zetten.. tijdens het in elkaar zetten komen we behoorlijke beschadigingen tegen, afgemonteerd. Zoon blij met z’n nieuwe fiets dus doet er een test rondje mee, 2m! Slag in de wiel, en versnellingen die het niet doen of slecht! Contact met het bedrijf krijgen? Mailen - bellen niet te bereiken! Klantenservice is niet voor dit soort dingen.. waar is het dan voor?
Willen de fiets niet terug nemen, want de fiets is gebruikt.. 2M, EN GEBRUIKT???
EN OP DE SITE STAAT DAT ZE EEN TEST RONDJE DOEN? EN DAN ALS NOG DEZE FIETS WILLEN VERKOPEN
We reageren altijd op de mail binnen een dag, gaat 2 dagen overheen! KOOP HIER GEEN FIETS! Zoals je al leest , ze verkopen alleen maar terring zooi! Mag laaien dat de kapot gaan!
Conclusie, onze zoon wat al 2/3weken naar z’n nieiwe fiets kijkt en niet kan gebruiken.

Rochelle 19 jun 2023
Reageer
T

treurige firma

We kregen een fiets waarvan de kader geabimeerd was, de rem niet goed gemonteerd was en de 2 wielen een stevige slag hadden. Om de fiets te retourneren moeten we zelf opdraaien. De oplossing voor de kader was een lakstift....maar de kader wordt daar niet nieuwer van...klantendienst telefonisch helpt niet en duwt je naar wat mailverkeer. De mensen op de mail zijn vriendelijk maar antwoorden enkel wat standaardzinnetjes die vooraf voorgeschreven zijn. 1 grote teleurstelling en nooit nog een haar op mijn hoofd dat eraan denkt daar een fiets te bestellen.

Thomas 3 mei 2023
Reageer
M

Verschrikkelijke service !!!!! Pure oplichting !

Wat een verschrikkelijk tent is dit zeg!! koop hier nou nog geen fietsbel want niks klopt wat ze afspreken .

leveren spullen die je niet besteld hebt !

Wil je t retourneren zit je weken langs met hun fiets in huis en dreigen ze als je t buiten de deur zet met de rekening .

Zijn niet te bereiken alleen over de app .

Onpersoonlijk , onduidelijk , slechte na zorg .

Hoop dat ze snel failliet gaan .

Maar goed ook dat ze niet opnemen want had ze door de telefoon getrokken !!!!

M 28 apr 2023
Reageer
F

Dramatische klantenservice en aftersales

Afgelopen week hebben wij voor onze dochter een fiets besteld bij fietsenplaats.nl. Bij het uitpakken bleek al snel dat het spatbord beschadigd was, het grootste probleem dook echter op toen onze dochter wilde gaan fietsen en de ketting enorm doortrapte en ratelde. Na contact gezocht te hebben werd ons in eerste instantie aangegeven dat we het probleem met de ketting (in gesloten kettingkast) zelf maar moesten oplossen met verwijzing naar een YouTube filmpje. Wij hebben hier afwijzend op gereageerd en vervolgens werd ons aangegeven dan maar op een doordeweekse dag naar Rotterdam te komen met de fiets. Alsof je daar dan ook alle tijd (ik moet dan een paar uur verlof nemen omdat fietsenplaats.nl een ondeugdelijk product levert?) of gelegenheid (de fiets past niet of nauwelijks in onze auto) voor hebt. Dit is gewoon het probleem neerleggen bij en afschuiven op je klant. Omdat onze dochter dolgraag wil fietsen op haar nieuwe fiets hebben we na uitblijven van een werkbare en passende geboden oplossing vanuit fietsenplaats.nl de fiets gisteren naar een erkende fietsenmaker in de buurt gebracht. En de factuur hiervan is linea recta doorgestuurd naar fietsenplaats.nl maar zij weigeren deze te vergoeden. Ik vrees ook gezien recente en vele soortgelijke negatieve reacties hier en op Trustpilot (op Trustpilot wordt zelfs melding wordt gemaakt van schending van de gebruikersvoorwaarden op vermoedens van fake reviews) dat dit bedrijf als het op deze manier doorgaat geen lang leven beschoren zal zijn.
Besteed je centen alsjeblieft bij de lokale fietsenwinkel want dit is weggegooid geld.

Familie de Valk 19 apr 2023
J

Heel herkenbaar! Wij hebben exact hetzelfde probleem!! Telefonisch overleg blijkt niet mogelijk en schuiven het elke keer op iets anders! Hier ook de ketting er elke keer af.. wij laten de fiets nu ook maken door een erkende fietsenmaker

Jaap 21 apr 2023
L

Communicatie kan beter

Ik was erg sceptisch na het lezen van alle negatieve reviews (ik las ze pas nadat ik besteld had). Communicatie met bedrijf, via mail, kan echt beter.
Maar fietsje is goed afgeleverd en door de installatievideo was montage geen probleem. Voor deze prijs kun je geen topkwaliteit verwachten en dat doe dus ook niet.

Lian 1 apr 2023
Reageer
M

Beschadigde fiets geleverd en zeer slechte service

Fiets voor de verjaardag van onze dochter besteld. Doos werd beschadigd geleverd door DHL, vervolgens bleek de lak beschadigd, een knik in het achterspatbord door te strak afmonteren in de fabriek en het handvat kapot.
Bij retour aanmelden werd gezegd dat ze daar geen updates van kregen, dus moest via WhatsApp. Voor retour moest de fiets volgens regels ingepakt worden. Langzame communicatie via app.
Vervolgens krijg je te horen dat e bij een retour met terugbetaling aan bepaalde regels moet voldoen en de retourkosten €40,- bedragen.
Zeer slechte service en onvriendelijke communicatie!
Hier niet bestellen, scheelt je veel gedoe! Sponsor de locale fietsenmaker. Goedkoop is duurkoop in dit geval!

Mevrouw 26 jan 2023
Reageer
N

Slechte ervaring kinderfiets

Als je een review schrijft en deze op hun verzoek wilt verwijderen zodat je dan pas geholpen wordt met een claim dan weet je genoeg. Kapot geleverd en vervolgens 10 euro aanbieden om het op te lossen. Ook niet even vanwege het geschil afterpay op de hoogte stellen en derhalve 2x incassokosten erachteraan.

Niels 3 jan 2023
Reageer
A

Het zijn oplichters

Het zijn oplichters.

Ik zou ze minder dan één ster geven als ik kon.
U zult zich beter voelen om uw geld in brand te steken in plaats van het aan hen te verspillen.
Ik heb er laat onderzoek naar gedaan nadat ik online een transportfiets had gekocht en besefte mijn fout. Dit is wat er daarna gebeurde:
- Ik belde ze de volgende ochtend om de zending te annuleren, maar ze weigerden mijn verzoek en zeiden dat het al was verzonden. Het was zaterdag. Ik kreeg pas twee dagen later de melding dat de fiets was verzonden. Ze logen zodat ze niet zouden annuleren.
- Nadat ik het pakket had ontvangen, realiseerde ik me tijdens het monteren dat de onderdelen die door het bedrijf waren gemonteerd defect waren. Dit omvatte de installatie van een remhendel en versnellingspook. Ook werd het lichaam in elkaar geslagen en werden de kleuren beschadigd. Dit kwam bovenop de algehele kwaliteit van het product die teleurstellend was.
- Ik heb contact met ze opgenomen om te informeren naar de retouroptie. Ze zeiden dat ze "€ 50 in rekening brachten voor het ophalen van je fiets en het terugsturen naar Spirit". Sommige Google-recensies zeggen dat sommige ontevreden klanten hun geld niet terugkrijgen, zelfs niet na het retourneren van de fiets, dus ja, veel succes met de retouroptie.

Hetzelfde bedrijf beheert meerdere websites onder verschillende namen om klanten te misleiden. Let op.

Aydin Ghane Kh. 13 dec 2022
Reageer
C

Boeven zijn het

Weigeringskosten in rekening brengen wat niet mag. Niet doen wat ze zeggen, niks volgende dag in huis, niet eens de dag daarna. Dan zeggen dat DHL levert, blijkt t dagen later een ander bedrijf. Al lang aangegeven de fiets niet meer te willen, wel een 95 euro in rekening brengen. Dan aanbieden de helft te betalen als de negatieve review verwijderd wordt

Caroline 6 dec 2022
Reageer
W

Rekening voor niks

Voor 17 uur besteld morgen in huis...
4 dagen later nog niks in huis.
Met de smoes dat de accu van de fiets bij besteld moest worden. De fiets zou vrijdag bezorgd worden, al was dat nog niet 100%. Kon ook maandag worden
Op donderdag heb ik de bestelling moeten annuleren.(door prive omstandigheden)... dat was jammer.
Maar ik kreeg nog wel een email terug dat ik even 26 euro moet gaan betalen omdat de fiets al in "verzending" was.

Fietsenplaats.nl jullie horen terug van mijn advocaat.
Want dat ga ik dus niet zomaar betalen

Whitney 17 nov 2022
C

26 euro maar voor deze kosten? Van mij willen ze dat 95 euro voor..... ga ik dus ook niet betalen. Ze mogen het juridisch niet in rekening brengen

Caroline 8 dec 2022
H

Goede ervaring mooie robuuste fiets

Vrij sceptisch na lezen van reviews. Maar wij hebben een hele goede ervaring. Snelle levering via DHL. Fiets en onderdelen zaten goed verpakt. Klein minpuntje: er zat geen handleiding bij. Mooie onbeschadigde fiets en eenmaal in elkaar goed af te stellen. Dochter superblij met haar matgrijze cargofiets.

Datum van ervaring: 26 oktober 2022

Hennie 26 okt 2022
Reageer
C

Enorm slechte service en foute informatie

Fiets wordt niet een dag later geleverd,bestelling blijft gewoon in behandeling staan tot je zelf mailt. Dan ineens verzonden met DHL, kan je niet meer annuleren. Gratis retourneren kan ook niet. Vervolgens is het niet DHL die de bezorging doet. Ander logistiek bedrijf daar in de buurt. Bij mail over bezorging aangegeven dat ik niet thuis ben op dat tijdstip en dat de fiets terug naar het magazijn mag. Willen ze €95,- weigeringskosten, nergens op de site staat dit vermeld. Bij zelf terugbrengen naar de winkel willen ze 35,- verwerkingskosten in rekening brengen. Niet normaal en slaat ook echt helemaal nergens op,vraag me af of het wel rechtsgeldig is. Mooie praatjes,binnen een dag gratis thuis bezorgd en gratis retourneren...niet dus

Caroline 11 okt 2022
Reageer
C

Oplichters

Iets ontvangen wat op een fiets lijkt maar niet te gebruiken. Bij het trappen schiet hij door en kraakt hij enorm. Het frame zit een productiefout in. Beloven al anderhalve maand een oplossing maar blijf standaard antwoorden ontvangen en geen actie. Zonde van je geld. Ga beter naar een professional in de buurt.

Cindy Bos 15 sep 2022
Reageer
S

Wees in het bezit van beeldmatriaal als u retour

Beste mensen,
Zelf een conflict gehad met dit bedrijf.
Die revieuws staan op op andere reviewsites.
ik adviseer Iedereen zodra je op eigen iniatief een fiets wilt retourneren in het bezit te zijn van beeldmatriaal. Zowel bij het inleveren op het DHL punt maar ook als ze weer aan je deur komen om de fiets opnieuw bij je aan te bieden om alles vast te leggen, let ook op stikkers die over jouw track en tracé code wordt geplakt. Ze wilde mij 40 euro retour kosten laten betalen. Ik heb mijn kinderfiets zelf geretourneerd (levering bij de buren niet mogelijk) dan alleen bij fietsenplaats of een DHL punt. Het retour beleid moet duidelijk en helder zijn voor de klant op voorhand en dat was niet het geval dus ik weigerde 40 euro te betalen voor een ondeugdelijk product die ik wilde retourneren binnen de wettelijke termijn. Fietsenplaats beweerd nooit geen fiets te hebben ontvangen terwijl de fiets continue weer terug naar mij komt. Alleen van track en tracé codes gaan ze niet uit dus nogmaals beschik over beeldmatriaal. mijn track en tracé doet het namelijk niet meer omdat er andere labels overheen zijn geplakt. wanneer je retourneerd geef dan op dat levering bij de buren niet wenselijk is. Als Fietsenplaats.nl het dan niet aanneemt gaat het pakket naar een DHL punt waar het pakket 1 week mag blijven liggen. Mijn track en tracé code gaf aan dat de fiets was geleverd en bezorgd in het filiaal in Rotterdam het heeft nooit bij een ophaalpunt gelegen waaruit er 1 optie over blijft dat fietsenplaats het pakket zelf had aangenomen omdat binnen 3 dagen het pakket terug verwerkt was in het sorteercentrum. als Fietsenplaats het niet had aangenomen is het dus te vroeg terug naar mij proberen te verzenden omdat het bij een ophaalpunt een week mag blijven liggen. Na 3 dagen na bezorging doet mijn track en tracé code het ook niet meer en fietsenplaats blijft volhouden nooit iets te hebben gehad. Die willen doen laten lijken uiteindelijk alsof het pakket kwijt is en je alsnog de hoofdprijs laten betalen. Voor ons hier geen fietsen meer en heb dankzij beeldmateriaal en bewijzen nog steeds niet hoeven betalen aan dit bedrijf. Ik had de fiets namelijk netjes geretourneerd.

Steef 23 aug 2022
S

Edit: natuurlijk geen ster waardig! Factuur nog steeds gepauzeerd n.a.v van de bewijzen bij klarna. mijn factuur gaat waarschijnlijk op annuleren dus ik hoop dat ik hiermee mensen heb kunnen waarschuwen. Let wel op je bent een paar maanden bezig met dit bedrijf als je in conflict zit.

Steef 30 aug 2022
P

Zeer zeer zeer slecht

Wij hebben een fiets gekocht in de winkel Admiraal de Ruyterweg 24A in Rotterdam , 24 inch.
Thuis kijk ik op de site en zie dat de fiets die wij hebben daar staan met allemaal een handrem en terugtraprem, de handrem ontbreekt bij ons, en het is voor dezelfde prijs 365 euro.
Ik stuur een berichtje naar de klantenservice, hier geen antwoord op ontvangen, dus bellen, daar kan je je verhaal niet kwijt, want je moet het via whatsapp doen.
Daar kreeg ik na een tijdje een antwoord, ja dit klopt mevrouw, maar in de winkel verkopen ze een andere versie, dezelfde fiets, alleen zonder handrem. Ik reageer gelijk, dit klopt toch niet, ik betaal dezelfde prijs en mist gewoon een handrem.
Ja, en daar moet je het mee doen.
Ik wil het nummer van het filiaal Rotterdam, waar de fiets is gekocht, naar heel veel heen en weer appen, belt Rotterdam mij terug. Ja sorry mevrouw, op deze fiets hoort eigenlijk een handrem te zitten, Ow zeg ik de klantenservice zegt van niet en dat dit een speciale versie voor de winkel is.
Ja zegt die man, dat klopt dit verkopen we alleen in de winkel(toen ging hij opeens mee in het verhaal van de klantenservice), maar waarom betaal ik dan 365 euro en heb ik geen handrem.
Op deze fiets kan geen handrem, er is iets met het frame zodat het niet kan.
Maar heeft uw dochter er al op gefietst, ja die is gelijk een klein rondje gaan fietsen, dan kan ik hem niet meer terug nemen zegt hij.
Maar ik kan wel uw fietskratje vergoeden van 15 euro.
Uiteindelijk heb ik 20 euro teruggekregen.
Hier kopen wij dus nooit meer een fiets!!
Dus mensen let op als je een fiets in de winkel koopt, hier hebben ze SPECIALE versies, maar laten je wel de andere versie van internet zien, die wel helemaal compleet is.
Wat een afleggers!!!

Patty 31 jul 2022
Reageer
D

KOOP HIER NIETS

Na poging 100 contact te zoeken, elektrische fiets binnen een maand stuk en kinderzitje nooit gekregen en wel alles betaald.
Versnellingen doen het niet juist en zadel scheur ij en ondanks hij binnenstaat al roestplekken aanwezig.
HELE SLECHTE SERVICE KOOP HIER GEEN FIETS!
Helaas genoodzaakt om rechtsbijstand in te schakelen. Zo jammer en teleurgesteld.

Denise 27 jul 2022
Reageer
E

KOOP HIER GEEN FIETS

Meest onbetrouwbare onvriendelijk fiets-webwinkel die er bestaat. Ik kreeg de fiets als totale bouwpakket, terwijl ze vertelde dat ik alleen de wielen en trappers zelf zou moeten monteren. Na 1,5 bezig te zijn geweest moet hij toch voor de versnellingen/ rem naar de fietsenmaker (100 euro armer)Na een week begon mij fiets op alle plekken te roesten. Gelijk mail gestuurd, kreeg ik te horen dat ik de gehele fiets had moeten insmeren met WB40. Uiteraard geldt dit voor alleen bouten, maar mijn opmerkingen werden genegeerd en heb nu ongeveer 8 mails moeten sturen voordat ze toegaven dat de fiets retour mocht. Maar niet voordat ik zelf de schuld kreeg en vervolgens mijn fietsenmaker.Vervolgens ben ik nu weer ZES mails verder om erachter te komen hoe ik moet retouren en om een afspraak te maken. Maar Robert van de klantenservices houdt me aan het lijntje en maakt niks concreet. Geef ik aan welke dag en tijden ik kan, hoor ik niks meer.Dus ik kan sterk afraden om hier te bestellen, of je moet erg van het spelletje " wie het langst volhoud " houden, dan raad ik ze zeer aan.v

Elisa

Elisa 18 jul 2022
Reageer
Beste webshops

Dit zijn de beste webshops van mei 2025.

Over Fietsenplaats

Er zijn 150 reviews geschreven over Fietsenplaats op Reviews.nl. Met een 1.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Matig.

  • Geverifieerd bedrijf
  • Webshops
  • https://fietsenplaats.nl
  • info@fietsenplaats.nl