Wij wonen zelf in Emmen, zijn eerst langs Koudenburg geweest in Odoorn, daarna nog bij Tuinland Assen geweest. Hele mooie winkel, uiteindelijk niks gekocht want we hebben best wat bomen en heesters nodig. Wel goed om alle planten even in het echt te hebben gezien, ook al waren ze nog vrij klein. We willen 3 perkjes in onze tuin gaan beplanten met vaste planten inclusief wat grondbedekkers. De vrouw in Assen heeft ons hier goed in begeleidt! Alles is ook op de webshop te zien dus we hebben alles al even in de winkelmand gezet om te kijken hoe duur het +- zal zijn. Morgen gaan we weer naar Assen, inclusief een gehuurde kar, om alle beplanting op te halen. Zeer mooie uitgebreide winkel met goed advies, kan niet anders zeggen.
Hoi Wendy en Tim, Bedankt voor jullie review! Fijn Om te lezen dat jullie een leuk en nuttig uitstapje hebben gehad. Succes met de beplanting van de tuin!
Beste mensen,
Het personeel van Tuinland in Assen is vriendelijk, ik ben daar om een bosboelmen te kopen, maar samen stellen kan niet meer.
Ik denk dan koop ik meerdere bos bloemen en net de vraag zou u die ook samen willen mengen. Dat mag het personeel niet meer doen. En er ook niet veel keuze in een rouw kaartje . Ik vraag heeft u meerdere soorten? Krijg ik netjes antwoord dit is wat we hebben.
Aan de directie zo wordt het er niet beter op.
In verleden was het stukken beter.
En de stempel kaart is er ook niet meer.
De volle kaartje kon ik niet meer inleveren.
En ook de kaart van het restaurant die ik vol had geld ook niet meer. Erg jammer dat het zo gaat.
Zeer goed geholpen bij de klantenservice.
Bij het aanvragen van een pas.
Hoop mijn punten nu ook op de pas te krijgen. Ze stellen alles in het werk om alles terug te vinden.
Hierbij mijn ongenoegen over jullie service betreffende het terug brengen van 3 led bollen ( doen het bij slecht weer niet meer!!!) We hadden er 8 gekocht met onze straat waarvan nu dus 3 het niet goed meer doen!! ( 1 bol was reeds eerder stuk en toen kregen we geld terug!! Wat schetst onze verbazing dat we ipv geld ( wat wettelijk verplicht is!!!) 3 tegoedbonnen van 29,95 ontvangen die we dan binnen 1 jaar moeten verzilveren! Graag ontvang ik een reactie van jullie kant!!
*** Review is aangepast naar 5 sterren omdat het geschil is opgelost ***
Beste Gerard,
Vervelend om te lezen dat de producten niet naar wens waren. Echter, is een fysieke winkel niet wettelijk verplicht om een product terug te nemen of geld terug te geven als het artikel niet kapot is, zoals het geval was bij het eerste product. Via Consuwijzer vind je hier meer over: https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-niet-tevreden/spijt-van-aankoop
In dit geval hebben we ervoor gekozen om cadeaubonnen aan te bieden in plaats van de retour te weigeren. Dit doen we uit coulance en als extra service naar onze klanten.
Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag via de mail (klantenservice@tuinland.nl) of telefonisch (www.tuinland.nl/contact)
Met vriendelijke groet,
Tuinland E-commerce
Hoezo niet stuk?? Bij nat weer doen ze het niet meer! Dus stuk!!! Mijn insziens geen goede service en daar zal ik mijn conclusie uit trekken!! We gaan de bonnen zeker verzilveren maar dan is het voor mij klaar en het laatste wat we kopen!
Beste gerard,
Nogmaals excuus dat je niet tevreden was met de producten. We willen graag de situatie verder onderzoeken, aangezien de cadeaubonnen al geaccepteerd zijn. We hebben hiervoor echter wel wat meer informatie nodig. Hiervoor wil ik je nogmaals vragen te mailen naar klantenservice@tuinland.nl met een foto van de bon/afschrift en een beschrijving van deze situatie.
Met vriendelijke groet,
Tuinland E-commerce
Met 10 gasten van de Zonnebloem Tuinland Zwolle bezocht. Heerlijk koffiegedronken in het restaurant.
Wat een vriendelijke dames en wat een goede service. Chapeau!!!
De gasten hebben genoten van een middagje uit.
Namens de Zonnebloem afd. Heino bedankt!
Super fijn om te horen Heino! Bedankt voor jullie bezoek!
8 gekocht voor 29,95 per stuk en nu zien we dat Hornbach Groningen ze verkoopt voor 19,95 per stuk!!!! Waarom dit prijsverschil van 80 euro voor 8 bollen?? Kunt u dit verklaren?
Beste Gerard, Excuus voor dit prijsverschil. Dit heeft te maken met de variërende inkoopsprijzen van de artikelen. Uiteraard ben je vrij om de verlichting op aantonen van de bon te retourneren.
Onze kerstartikelen zijn weer binnen dankzij Tuinland.nl! Een mooie nieuwe (nep) boom besteld en gaan binnenkort nog even langs de winkel in Groningen of Assen om wat spulletjes voor in de boom te kopen. Vind dat toch leuker om in het echt te zien en er een leuk dagje shoppen van te maken. De kerstboom is in ieder geval al binnen dus daar hoeven we niet mee te sjouwen.
Tuinland Groningen bezocht. Mooie vrij ruime winkel. Beetje een soort intratuin, ietsje kleiner maar zeker een mooie aanvulling op de stad. Wij hebben een paar leuke binnenplanten meegenomen!
Ter aanvulling: de bloemen waren wel sneller dood dan verwacht. Dat is dan weer jammer.
Heb votige week aankoop gedaan van wat plantjes en potjes , na twee dagen ging 1 plantje al helemaal verdrogen , geen kassa bon mee genomen dacht dat het wel goed zou zijn , helaas. Kon nergens mail adres vinden tuinland Groningen
Hoi Pieter, goed dat je een review achter laat! Zou je een foto van het plantje willen sturen naar groningen@tuinland.nl
Bedankt voor uw reactie, ga ik doen .gelukkig heb ik het nog staan .
2 Parasolhoezen gekocht paar maanden gebruikt. Zgn UV bestendig materiaal maar verstaft helemaal.
Laten zien bij Tuinland Assen waar wij wonen en wederom geconfronteerd met de zeer slechte service van Tuinland. Is niet de eerste keer maar zeker de laatste keer. Wij slepen daar wat weg aan spullen o.a. prijzige tuinmeubelen, buiten en binnen planten enz. De standaard uiting is contact op te nemen met het hoofdkantoor welke onder hetzelfde dak is. Ook de inrichting van de winkel en kwaliteit van de planten is zieltogend. Volgens mij aan flinke bezuiniging onderhevig maar zo komen er steeds minder klanten waaronder wij. Succes Tuinland.
Hallo Piet,
Wat vervelend dat u meerdere keren een slechte ervaring bij een van onze winkels heeft gehad. Onze excuses hiervoor. Ondanks de drukte en personeelstekort doen wij ons best om alle klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. We gebruiken deze reviews dan ook om onze service te verbeteren!
Jammer dat u deze nietszeggende tekst gebruikt voor deze herhaaldelijke slechte service.
Piet Douwes
Wat een geweldige 3 dagen aan zon hebben we gehad! We hebben ons zo'n barbeque ei gekocht genaamd Keij Kamado Barbecue Legend Compact. Dien je houtskool in te doen, zit ook metertje op dus je kan zien hoe heet het er in is. Eergisteren en gisteren aan gehad, werkt super mooi. Wel even lastig om het aan te krijgen maar zodra het brand dan gaat het ook als de brandweer! Bedankt Tuinland.nl!
Uiteindelijk voor ongeveer 700 euro aan allerlei beplanting gekocht voor onze 3 borders die we gevuld wilden hebben met allemaal vaste beplanting. Zeer bekwaam personeel die ons goed hebben geholpen om de juiste keuze te maken in welke soorten waar komen. We moeten nog gaan zien hoe het uiteindelijk gaat bloeien maar hebben er een goed gevoel over. Bedankt Tuinland.
Wij hebben hier wat aardbeiplantjes besteld via de website van Tuinland.nl. Leuke website trouwens. De planten werden bezorgd door PostNL die er niet al te zuinig mee om zijn geweest want enkele plantjes waren gewoon beschadigd. Heb gelijk de klantenservice benaderd van Tuinland en die stuurden gelijk zonder extra kosten wat extra aardbeiplantjes op. Heel fijn dat het zo kan, bedankt.
Wij hebben hier onze mooie nieuwe kamerplant besteld die ongeveer een halve meter hoog is. De plant kwam in super conditie aan en was goed verpakt in een doos. We hebben hem nu iets langer dan een week maar hij bloeit geweldig in onze woonkamer.
Ik had wat kunststof bloempotten besteld via Tuinland, deze werden de volgende dag al bij ons huis afgeleverd. Helaas paste onze planten er niet in waardoor we het maar weer geretourneerd hebben. Kan Tuinland verder niets aan doen want we hadden het zelf wat verkeerd opgemeten, kan gebeuren.. Toch fijn dat je het zo makkelijk kan retourneren en dat ons geld snel teruggestort werd.
Er zijn 15 reviews geschreven over Tuinland op Reviews.nl. Met een 3.9 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Goed.