
Beste Meijs,
Bedankt dat je destijds de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. 💚
We lezen je review helaas nu pas terug en vinden het jammer dat je zoveel ongemak hebt ervaren met onze app en dat ook de kwaliteit van de visgerechten tegenviel.
Gelukkig hebben we onze app inmiddels verder aangepast en geüpdatet. We hopen dat deze nu een stuk overzichtelijker en prettiger werkt! Mocht je toch nog problemen ervaren of vragen hebben over je bestellingen, dan mag je ons altijd bellen via 085 040 60 65. We helpen je graag verder.
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Beste Dimmie,
Bedankt dat je destijds de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. 💚
We vinden het erg jammer dat je maaltijden destijds op een andere plek zijn neergezet dan was afgesproken. We begrijpen dat het heel vervelend is om je bestelling buiten terug te vinden, zeker als deze daar de hele nacht heeft gestaan. Dit is uiteraard niet de bezorgervaring die we je willen bieden.
We begrijpen dat je hierover destijds al contact hebt gehad met onze klantenservice. Het spijt ons dat dit is gebeurd en dat je hierdoor zo’n vervelende ervaring met ons hebt gehad.
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Origen week 5 maaltijden,
B.v.garnalen met vis een pap zooi,onsmakelijk ook nog.Marcaroni,ook weer 1 chaos.Rijst met sate,moest kipsate zijn,zo droog, en de rijst was ongekookt.weggegooid.Dan Omas bruine bonen,zo hard als beton,verbrande uien,en0,o gram spek.Deed mijn bestelling voor komende week annuleren. Gaat niet, staat in de voorwaarden. Men schrijft jammer voor je.Betalen moet je.Smaken verschillen.
Technisch is het een zooitje.
Men mag niet reklameren, dan wordt men boos.
Ik verdom het om smerig eten te nuttigen ben al ziek,leukemie. Thuiszorg die het ook gezien heeft,vondt het schandalig.
Mooie reklames,met Rudolph de kok.
Volgens medewerkers van uitgekookt doet hij zelf helemaal niets.Alleen zijn.naam,en promotie.
Thuis bezorgen met koelwagens ook een leugen.Volgens medewekers gesproken te hebben is er maar 1.
Verders vervoeren meestal ouderen het in eigen wagens.black.
Daarom zijn er zoveel klachten omtrent levering.Heel verhaal zul je denken,dit zijn mijn ervaringen.
Beste Pascal,
Bedankt dat je destijds de moeite hebt genomen om je ervaringen met ons te delen. 💚
We lezen je review helaas nu pas terug en vinden het erg jammer dat je zo’n negatieve ervaring met onze maaltijden en service hebt gehad. We begrijpen dat het ontzettend teleurstellend is als meerdere gerechten niet naar wens zijn en je vervolgens ook niet het gevoel hebt dat je goed geholpen wordt. Zeker wanneer je afhankelijk bent van maaltijdbezorging, wil je erop kunnen vertrouwen dat je maaltijden lekker en van goede kwaliteit zijn.
In de afgelopen jaren hebben we ons verder ontwikkeld en blijven we werken aan de kwaliteit van onze maaltijden en onze service. We zouden je ervaring graag alsnog met je bespreken. Helaas kunnen we je op basis van deze review niet terugvinden in ons systeem. Je mag ons gerust bellen via 085 040 60 65, zodat we naar je verhaal kunnen luisteren.
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Wij, in man en ik eten regelmatig de maaltijden van uitgekookt.. maar.. ik ben vega en dus afhankelijk van wat er vega is! Niet om dat ik zo f en toe dus vega eet.. er is zeer weinig variatie en bv de gehaktballetjes dienen bij zitten smaken naar gummiballen! T gehakt in bv een lasagne is niet te vinden en de spinazie ziet er bv altijd uit als een berg groen, geen al la crème maar gewoon een prak groene gekookte bladeren op n hoop.. misschien zouden julie meer aandacht kunnen besteden aan de vega maaltijden. Duur en vrij smakeloos voor hetgene wat je ervoor betaald! Als ik vega “vlees” bij bv Albert Heijn koop smaakt dat tenminste nog ergens naar!
Beste Anja,
Bedankt dat jullie destijds de moeite hebben genomen om jullie ervaring met ons te delen. 💚
We lezen je review helaas nu pas terug en vinden het jammer dat onze vegetarische maaltijden niet aan jullie verwachtingen voldeden. We begrijpen dat variatie, smaak en kwaliteit juist extra belangrijk zijn als je afhankelijk bent van het vegetarische aanbod.
Sindsdien hebben onze vegetarische maaltijden een flinke verbetering doorgemaakt. We hebben hier meer aandacht aan besteed en hopen dat je daardoor inmiddels meer keuze en smaak kunt ervaren. We zouden het leuk vinden als je ons nog eens een kans wilt geven!
Helaas kunnen we je op basis van deze review niet terugvinden in ons systeem. Mocht je je ervaring met ons willen bespreken, dan mag je ons gerust bellen via 085 040 60 65. We horen graag van je!
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Beste Michel,
Bedankt dat je destijds de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. 💚
We lezen je review helaas nu pas terug en vinden het jammer dat onze maaltijden niet helemaal aansloten bij jouw smaak. We begrijpen dat je graag gerechten eet die goed op smaak zijn en dat je na drie weken hebt besloten om iets anders te proberen.
In de afgelopen jaren hebben onze maaltijden zich verder ontwikkeld en zijn er veranderingen doorgevoerd. We zouden het daarom leuk vinden als je ons ooit nog eens een kans wilt geven! Helaas kunnen we je op basis van deze review niet terugvinden in ons systeem. Mocht je je ervaring met ons willen bespreken, dan mag je ons altijd bellen via 085 040 60 65. We horen graag van je!
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Wat een service zeg ben je gewoon thuis zetten ze het voor je deur neer als ik juist altijd thuis bent want ik bestelde elke week nu dit 2 keer achter elkaar gebeurt dus dat gekoeld brengen heb geen nut als je het voor de deur zet in een grote stad want dan is het weg en het ergste nog als je hun service leest van als je er niet zou zijn bezorgen ze het bij je buren wie zeg dat ik dat wilt nee dus dan moet chauffeur bellen gebeurt ook niet dan bel je klantenservice en doen ze niks.
Beste Michael,
Bedankt dat je destijds je ervaring met ons hebt gedeeld. 💚
We lezen je review helaas nu pas terug en vinden het erg vervelend dat je bezorging twee keer achter elkaar niet naar wens is verlopen. We begrijpen heel goed dat je verwacht dat je maaltijden zorgvuldig en gekoeld worden bezorgd, zeker als je gewoon thuis bent. Ook had je graag gezien dat er contact met je werd opgenomen en dat je klacht serieus werd opgepakt.
Dit is uiteraard niet de ervaring die we je willen bieden. Het spijt ons dat je je destijds niet gehoord voelde door onze klantenservice. We zouden je ervaring graag alsnog met je bespreken, maar kunnen je op basis van deze review helaas niet terugvinden in ons systeem. Je mag ons altijd bellen via 085 040 60 65, zodat we samen kunnen kijken naar wat er is gebeurd.
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Vieze smaak/geurtjes zijn een standaard bij uitgekookt, na 7 maaltijden getest te hebben. Alleen de spagetti bolognese was te doen, echter geen kwaliteit. Bami ajam een nachtmerrie, niets vergeleken met vroegere kwaliteit uit de supermarkt. Heb diverse maaltijden weg moeten doen. Zelfs rookworst heeft een smerig smaakje. Mensen laat u niet in de maling nemen, let op prijs/kwaliteit.
Goedemiddag,
Bedankt dat je destijds de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. 💚
We lezen je review helaas nu pas terug en vinden het erg jammer dat je zo teleurgesteld was in de smaak en kwaliteit van onze maaltijden. Zeker als je meerdere gerechten hebt geprobeerd en zelfs maaltijden hebt moeten weggooien, begrijpen we dat dit geen fijne ervaring is geweest.
In de afgelopen jaren hebben onze maaltijden zich verder ontwikkeld en zijn er veranderingen doorgevoerd. We zouden het daarom waarderen als je ons ooit nog eens een kans wilt geven. Helaas kunnen we je op basis van deze review niet terugvinden in ons systeem. Mocht je je ervaring met ons willen bespreken, dan mag je ons gerust bellen via 085 040 60 65. We luisteren graag naar je feedback!
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Door de advertenties ,dacht ik laat ik het eens proberen.
Maar helaas voor mij is het niks vond er totaal geen smaak aan zitten vond het niet veel anders als de andere kant en klare maaltijden uit de supermarkt, nee gaat niets boven zelf gemaakt eten.
Wel jammer anders was het wel makkelijk geweest.
Beste Joke,
Bedankt dat je destijds de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. 💚
We lezen je review helaas nu pas terug en vinden het jammer dat onze maaltijden destijds niet aan je verwachtingen voldeden. We begrijpen dat smaak heel persoonlijk is en dat er voor jou niets boven zelfgemaakt eten gaat.
In de afgelopen drie jaar zijn onze maaltijden natuurlijk verder ontwikkeld en veranderd. We zouden het leuk vinden als je ons ooit nog eens een kans wilt geven! Helaas kunnen we je op basis van deze review niet terugvinden in ons systeem. Mocht je je ervaring nog eens met ons willen bespreken, dan mag je ons gerust bellen via 085 040 60 65. We horen graag van je!
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Voor het eerst in de 2 jaren na de dood van mijn vrouw, eet ik weer elke dag erg lekker omdat ik wekelijks 4 of 5 maaltijden bij Uitgekookt.nl bestel. Ik heb 4 leveranciers van bezorgmaaltijden geprobeerd, en Uitgekookt.nl is veruit de beste. Dat ik bijna altijd dezelfde bezorger aan de deur zie op vaste tijden is ook heel prettig.
Goedemiddag,
Wat bijzonder om te lezen dat we je na zo’n moeilijke periode weer kunnen laten genieten van lekkere maaltijden. 💚
We lezen je review helaas nu pas terug, maar willen je alsnog bedanken dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit, onze prijzen en de bezorging! En dat je het prettig vindt om een vertrouwd gezicht aan de deur te zien op vaste tijden, vinden we mooi om te horen.
We hopen je nog heel lang te mogen voorzien van lekkere maaltijden en je vaste bezorger nog vaak bij je aan de deur te zien. Bedankt voor je vertrouwen in Uitgekookt! 😊
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Goedemiddag,
Bedankt dat je destijds de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. 💚
We lezen je review helaas nu pas terug en vinden het jammer dat onze maaltijden destijds niet aan je verwachtingen voldeden. We begrijpen dat smaak heel persoonlijk is en dat er voor jou niets boven zelfgemaakt eten gaat.
In de afgelopen drie jaar zijn onze maaltijden natuurlijk verder ontwikkeld en veranderd. We zouden het leuk vinden als je ons ooit nog eens een kans wilt geven! Helaas kunnen we je op basis van deze review niet terugvinden in ons systeem. Mocht je je ervaring nog eens met ons willen bespreken, dan mag je ons gerust bellen via 085 040 60 65. We horen graag van je!
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Ik had gehoopt een leuke aanbieding te krijgen, maar dat liep anders. Volgens Uitgekookt.nl had ik per ongeluk een vinkje vergeten te zetten, waardoor ik slechts 4 maaltijden ontving in plaats van de beloofde 5. Het is vreemd dat je een vinkje moet zetten voor een maaltijd die bij de aanbieding hoort en waar je gewoon recht op hebt. Hun reactie was: "Daar kunnen we nu niets meer aan doen, bestel gewoon opnieuw en let goed op het vinkje." Dat vind ik niet bepaald klantvriendelijk. Wie wil er nu een maaltijd mislopen? Ik zal hier nooit meer bestellen.
De klantenservice heeft nog veel te leren want ze helpen klanten totaal niet, ook niet als ze een klein foutje maken. Ik hoopte op een leuke aanbieding maar dit ging even finaal anders. Ik had blijkbaar een vinkje aangevinkt, hierdoor kreeg ik 4 maaltijden in plaats van 5? Nou ja het zal wel, hoopte dat de klantenservice dit nog recht kon zetten maar blijkbaar niet.
Beste Sophie,
Bedankt dat je destijds de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. 💚
We lezen je review helaas nu pas terug en vinden het jammer dat je ervaring met onze aanbieding en klantenservice zo teleurstellend is geweest. We begrijpen dat je ervan uitging dat je de vijfde maaltijd zou ontvangen en dat je graag geholpen had willen worden toen dit anders bleek te zijn.
In de afgelopen jaren heeft onze klantenservice zich enorm ontwikkeld en blijven we ons inzetten om klanten zo goed mogelijk te helpen. We hadden je ervaring daarom graag nog eens met je besproken. Helaas kunnen we op basis van de gegevens in je review niet achterhalen om welke klant het gaat, anders hadden we zelf contact met je opgenomen.
Mocht je ervoor openstaan, dan mag je natuurlijk altijd nog eens contact met ons opnemen via 085 040 60 65. We gaan graag met je in gesprek! 😊
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Sinds kort ben ik begonnen met het bestellen van maaltijden bij 'Uitgekookt'. Alles is keurig verpakt, en deIk bestel sinds kort mijn maaltijden bij Uitgekookt en ik moet zeggen dat het me goed bevalt. De porties van 450 gram is precies goed voor mij. Ik hoef niet meer na te denken wat ik ga koken, ideaal gewoon. Moet wel eerlijk zeggen dat er ook wel eens maaltijden tussen zitten die qua smaak wel wat matig zijn. Hierdoor bestel ik nu wat minder maaltijden per week dan ik voorheen deed helaas maar wie weet lezen ze deze review en verbeteren ze zich.
Beste Sarah,
Wat fijn om te lezen dat onze maaltijden je zoveel gemak bieden en dat de porties goed bij je passen! 💚
We lezen je review helaas nu pas terug, maar waarderen het dat je destijds de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jammer dat sommige maaltijden qua smaak wat tegenvielen. We hopen natuurlijk dat onze maaltijden inmiddels weer beter in de smaak vallen! 😊
We zijn benieuwd: merk je inmiddels verbetering in de smaak? Mocht je nog steeds maaltijden tegenkomen die tegenvallen, dan mag je altijd telefonisch contact met ons opnemen via 085 040 60 65. We horen graag van je!
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Soms bestel ik een lekkere en gezonde maaltijdbox bij Uitgekookt. Ze hebben genoeg variatie met voldoende groente. Er staat ook duidelijk aangegeven wat er precies in zit. Je kunt de maaltijden eenvoudig in de magnetron of oven opwarmen en het smaakt heerlijk. De prijs wat je betaald voor een maaltijd vind ik eerlijk gezegd wel meevallen. Bij de Mac Donalds ben je ook al bijna een tientje kwijt voor een maaltijd, dan kun je beter voor een maaltijd van Uitgekookt kiezen. Goedkoper, gezonder en eerlijk gezegd ook lekkerder.
Beste Marleen,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze maaltijden! 💚
We lezen je review helaas nu pas terug, maar waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Mooi dat je de variatie, de ruime hoeveelheid groenten en de duidelijke informatie over de ingrediënten zo waardeert. En natuurlijk helemaal fijn dat onze maaltijden ook qua smaak en prijs goed bevallen! 😊
We hopen dat je ook nu nog regelmatig bij ons bestelt en blijft genieten van onze maaltijden!
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Proefpakket besteld en dat viel erg in de smaak. Nu bestel ik vaker maaltijden bij Uitgekookt. Het zijn geen goedkope maaltijden en dat is dan ook mijn grootste kritiek, maar wel erg lekker en gezond. De maaltijden worden gekoeld bezorgd en opwarmen is een fluitje van een cent. Het is echt heel lekker! Vooral na een lange dag werken wil ik nog wel eens een maaltijd van Uitgekookt nemen. De mac 'n cheese maaltijd met gehakt, ham en groenten is mijn favoriet!
Beste Birgit,
Wat leuk om te lezen dat ons proefpakket zo goed in de smaak viel en je inmiddels vaker bij ons bestelt! 💚
We lezen je review helaas nu pas terug, maar waarderen het enorm dat je destijds de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Fijn dat je geniet van het gemak en de smaak van onze maaltijden, vooral na een lange werkdag. En wat leuk dat de mac 'n cheese met gehakt, ham en groenten jouw favoriet is! 😋
We begrijpen je opmerking over de prijs en nemen je feedback mee. Hopelijk geniet je nog steeds met veel plezier van onze maaltijden!
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Er zijn tegenwoordig veel bedrijven die verse kant en klaar maaltijden aanbieden, maar mijn oog viel het meest op Uitgekookt. Uitgekookt.nl biedt kant en klaar maaltijden die door hun eigen chefs zijn bereidt. Ze worden gekoeld binnen een tijdvak van 1,5 uur bezorgd en je kunt ze zelf opwarmen in slechts 4 minuten. Ideaal voor mensen met een drukke baan. Kant en klaar maaltijden kunnen tegenwoordig ook gezond zijn. Een maaltijd kost slechts € 6,65. Voor de een is dit veel geld, voor de ander niet. Ik heb het er in ieder geval zeker voor over. Liever een paar euro meer betalen voor een gezonde maaltijd, dan een kant en klaar maaltijd van de AH. Het bestellen van een maaltijd gaat super eenvoudig. Je vult je postcode in, kiest een bezorgmoment en vervolgens kun je een maaltijd uitkiezen. Er is voldoende variatie en voor ieder wat wils. Je zit niet aan een abonnement vast en dat vind ik zo fijn aan Uitgekookt. Je besteld gewoon 4 maaltijden, waarvan je er 3 in de koelkast bewaard. In de koelkast zijn maaltijden 5 dagen houdbaar en in de vriezer 30 dagen. In de diepvries behouden maaltijden hun smaak niet zo goed als in de koelkast. Daarom bestel ik elke week 4 maaltijden en deze nuttig ik nog dezelfde week. Ook handig dat ze een proefpakket aanbieden, zodat je kunt uitproberen of Uitgekookt.nl wat voor jou is. Ik had het zeker gedaan als je een drukke baan hebt en gezond wilt eten. Het scheelt veel tijd dan wanneer je zelf nog moet koken en waarschijnlijk is het nog veel lekkerder ook. Het zal je echt verbazen hoe goed de maaltijden van Uitgekookt zijn.
Beste Sonja,
Wat een uitgebreide en enthousiaste review, dank je wel! 💚
We lezen je review helaas nu pas terug, maar waarderen het enorm dat je destijds de tijd en moeite hebt genomen om je ervaring zo uitgebreid met ons te delen. Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast was over onze maaltijden, de ruime keuze en het gemak van bestellen.
We hopen natuurlijk dat je nog steeds met veel plezier bij ons bestelt en geniet van onze maaltijden! 😊
Met vriendelijke groet,
Larissa - Team Uitgekookt
Er zijn 14 reviews geschreven over Uitgekookt op Reviews.nl. Met een 2.4 reviewscore, wordt dit bedrijf beoordeeld als Gemiddeld.